“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
maar eigenlijk moet dat ook wel een beetje, want die was "learning".

Anoniem: 111211
Wie kan er nog een schijntje van zijn HT trots laten zien voordat dit heilige topic vervangen wordt?

Hey no offense... maarre hij's niet echt scherp ofzo

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Zou je mijn HT post wel in het topic willen zetten? Ben ik namelijk de eerste

Anoniem: 104397

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104397 op 14-07-2004 19:09]
Ik postte net iets in deel 10, opeens is dat hele topic pleite!!??

Helemaal mijn smaak! Qua apparatuur, qua inrichting, ALLES!!

Edit:
ShittyOldMan: SCHIET OP!

[Voor 39% gewijzigd door Barry op 14-07-2004 19:15]

athlon xp 2500+@3200+ , 2x256 corsair pc 4000 , asus a7n8x-E deluxe , BFG 5950U, maxtor 40 GB 7200 RPM , zalman CNPS 7000A-Cu
Gokje... AMD_SLUT had een nieuw topic geopent terwijl ShittyOldMen gezegd had dat dat niet de bedoeling was ?Anoniem: 111211 schreef op 14 juli 2004 @ 19:11:
WHAT THE F*CK GEBEURD HIER???
Ik postte net iets in deel 10, opeens is dat hele topic pleite!!??

En... hij is niet pleite?
Post hier pics en spec's van je home-cinema! deel 10/
[Voor 13% gewijzigd door Xander op 14-07-2004 19:16]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Aha! AMD_SLUT kon het dus niet laten...XanderH schreef op 14 juli 2004 @ 19:16:
[...]
Gokje... AMD_SLUT had een nieuw topic geopent terwijl ShittyOldMen gezegd had dat dat niet de bedoeling was ?![]()
En... hij is niet pleite?
Post hier pics en spec's van je home-cinema! deel 10/
Das wel balen..altijd leuk om voor lul te staan...

En...hoe bevalt je SR7400??? Nog problemen ondervonden zoals wegvallen geluid en het te warm worden???Anoniem: 62432 schreef op 12 juli 2004 @ 23:26:
Eindelijk..
Afgelopen week heb ik dan toch maar mijn zuurverdiende centen bijeengeschraapt (ben een 16 jarige scholier) en een reciever en dvd speler naar mijn zin gekocht.
hier een foto van net uit de doos.. foto's van de eindopstelling komen later in verband met een verbouwing van de zolder, waar hij uiteindelijk moet komen te staan.
[afbeelding]
de reciever is de sr7400 en de dvd speler de dv4300.
dit moet 2 al wat oudere jm-lab zuilen aan gaan sturen als fronts en als rears een set b&w boekenplankspeakers.
Over het geluid ben ik in ieder geval zeer tevreden
1. Marantz is hier niets bij vergelekenVerbal Kint schreef op 13 juli 2004 @ 11:06:
[...]
Erg mooi ding. Weer eens wat anders dan een Marantz SRxxx.
In welke klasse moet ik die TagM ongeveer zien? Arcam AV8 of meer/minder? Hoe kwam je er bij te upgraden? Ik hou altijd mijn ogen open voor leuke dingen en koop ze als de prijs juist is (en ik het geld heb...), het lijkt me wel lekker om ook (makkelijker) nieuwe spullen te kunnen kopen als je er "zin" in hebt.
2. Lexicon, Meridian. Dus duidelijk hoger dan Arcam AV8. Zeker na de upgrade naar de DP versie is het een ultieme PRE met een super stereo PRE en DAC.
3. Het was een ultiem koopje

4. Het lijkt me ook wel lekker om zo maar te kunnen kopen wat je wilt, jammer genoeg moet ik er ook lang voor sparen

Ja. Nadat ik foto's heb gemaakt ga ik posten.XanderH schreef op 13 juli 2004 @ 13:11:
[...]
Post je ook nog een keer pics van je hele opstelling?
Mooie set, KEF klinkt erg lekker vind ik.Anoniem: 104397 schreef op 14 juli 2004 @ 19:08:
Nou, kijk dan maar nog es naar "my precious"
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar wat zie ik daar! Een lampje op je speaker!! Dat is absoluut niet audiofiel-verantwoord

Ga maar eens luisteren en oordeel zelfzimbab schreef op 13 juli 2004 @ 21:24:
[...]
Nee hoor, die TAG zit wel ongeveer op hetzelfde niveau als de AV8. Wel weer een erg mooi ding Blue Eyes! When does the hurting stop! (voor ons dan he!)

Wacht nog een paar weken dan is "the hurting" over

Nog excuses voor 3 losse postings. Ik had even geen zin om te knippen plakken, bladeren etc. Het is zo iig wel duidelijker

[Voor 18% gewijzigd door blue eyes op 14-07-2004 21:32]
Pissing of my neighbours

[Voor 5% gewijzigd door OcNewB op 14-07-2004 21:37]

Maar bij deze dus: Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10
Dit topic is gesloten.