Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.442 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeting 26 juni te Amsterdam!

De GoT delegatie bestaat dus op dit moment uit: Yared, Frizza en ik..
Maaaaar er moeten natuurlijk meer mensen komen! (samen staan we sterk :) )

Voor meer info : www.ht-meeting.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 14:51:
Meeting 26 juni te Amsterdam!

De GoT delegatie bestaat dus op dit moment uit: Yared, Frizza en ik..
Maaaaar er moeten natuurlijk meer mensen komen! (samen staan we sterk :) )

Voor meer info : www.ht-meeting.tk
Ja hallo, dan hebben we nog geen GoT-bezoekers record, want vorige keer waren we ook met zijn drietjes :P :+

PS: Thije, onder voorbehoud ;)

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 16-06-2004 14:56 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

yared schreef op 16 juni 2004 @ 14:55:
[...]

Ja hallo, dan hebben we nog geen GoT-bezoekers record, want vorige keer waren we ook met zijn drietjes :P :+

PS: Thije, onder voorbehoud ;)
En de vorige keer waren er ook minder andere hattrick vogels.. Toen was het 100% GoT

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hé, lol, een paar divisiegenoten ook nog!
/me checkt agenda.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Thije, vergeet niet dat we dag ervoor beachsoccer toernooi hebben, dus je zal wel lichtelijk gezegd brakjes zijn de volgende dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie msn?
voeg mij toe :)
gctje@hotmail.com :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Hmm het weer heeft dus echt meer invloed op de spelers!

Ondanks het slechte weer kwamen...

Er waren weinig mogelijkheden tot snelle runs vandaag wat met name Snir Hasan erg hinderde.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoa!! Ik kon de eerste helft van de GoT-cupfinal niet volgen maar ik zie net dat ik met 3-0 voor sta :o :*)

4-0, net voordat ik dit post :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het is toch even slikken als je je stats terug ziet gaan naar de periode dat je net een team had. Gelukkig raak je er vanzelf aan gewend. ;)
Martinozen
Middenveld: slecht (-)
Rechterverdediging: zwak (-)
Centrale verdediging: slecht (+)
Linkerverdediging: slecht (+)
Rechteraanval: waardeloos (+)
Centrale aanval: zwak
Linkeraanval: matig

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Mijn wedstrijd tegen 'Duitsland' was toch iets beter ;)
6-1 gewonnen :D

M'n stats zijn idd wennen
Middenveld: slecht (-)
Rechterverdediging: zwak
Centrale verdediging: zwak (-)
Linkerverdediging: slecht (+)
Rechteraanval: zwak (-)
Centrale aanval: zwak
Linkeraanval: slecht (+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middenveld: waardeloos (-)
Rechterverdediging: uitstekend
Centrale verdediging: formidabel (-)
Linkerverdediging: goed
Rechteraanval: waardeloos
Centrale aanval: waardeloos (+)

Woei, zelfs met de nieuwe ratings ben ik tevreden over me verdediging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 19:39:
Middenveld: waardeloos (-)
Rechterverdediging: uitstekend
Centrale verdediging: formidabel (-)
Linkerverdediging: goed
Rechteraanval: waardeloos
Centrale aanval: waardeloos (+)

Woei, zelfs met de nieuwe ratings ben ik tevreden over me verdediging :)
Gefeliciteerd nog ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 miljoen geinvesteerd en nog steeds een poor- midfield :( Snap er echt niks van... wat voor spelers moet je dan hebben? Ze hebben allemaal formidable/excellent playmaking, en redelijke bijstats... snap er echt niks van. Iemand een idee? Hoeveel geld moet je dan uittrekkenvoor een solid (old) midfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GoT-cup is binnen :9

Ik zie trouwens dat je weer terug kunt naar de 'oude' ratings als je dat wilt! Je kan het instellen via Preferences :)
16-06-2004 Option to use "Old Style" ratings
We've understood that many users find it difficult to accept the new "harsher" way of expressing the match ratings. Many users also seem to find it confusing and difficult to relate to. So, we've added an option for you to choose in the Preferences page that you want to see the match team ratings in the "old style" format. We still strongly recommend that you use the Standard ratings (HT 6.6.1) because they are more detailed and informative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

ff een coach vraagje. Nadat ik ben gewend aan 6.6.1.

Ik heb een 58e jaar, slecht in vorm, gezond
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.

Het probleem is dat zijn leiderschap is gedaald. Mij vraag is of ik hier het nog een seizoen mee uit kan houden?

Dirk

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
NeO, gefeliciteerd, ik had al wel verwacht dat je zou winnen. Waarschijnlijk heb jij niet geMots in je laatste competitiewedstrijd toch? Ik heb dat wel gedaan en was vergeten dat het mijn TS nog belangrijk was om de GoT-cup te winnen, maar ja volgend jaar dan maar weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 16 juni 2004 @ 20:45:
NeO, gefeliciteerd, ik had al wel verwacht dat je zou winnen. Waarschijnlijk heb jij niet geMots in je laatste competitiewedstrijd toch? Ik heb dat wel gedaan en was vergeten dat het mijn TS nog belangrijk was om de GoT-cup te winnen, maar ja volgend jaar dan maar weer!
Dank je! Ik heb idd niet gemotst, gePICt zelfs, omdat ik toch al zeker was van directe promotie... hoewel ik bijna net zo goed normal had kunnen doen want mn TS was alweer vrij gauw naar kalm gezakt.

Het heeft denk ik idd wel het verschil gemaakt, want jouw team zou een stuk sterker zijn geweest als je middenveld beter was.

Succes volgend jaar, ik heb er iig alweer zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:53
ne0, gefeliciteerd met de GoT cup!! _/-\o_

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag,

Speel in divisie 6 (net gepromoveerd) en doe niet mee met de beker, na wat research kom ik tot de conclusie dat alleen de eerste 3 ofzo met de beker meedoen. Of kan het ook zo zijn dat je eerst een seizoen in de 6e moet spelen voordat je meedoet met de beker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

neudeboules schreef op 16 juni 2004 @ 20:43:
ff een coach vraagje. Nadat ik ben gewend aan 6.6.1.

Ik heb een 58e jaar, slecht in vorm, gezond
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.

Het probleem is dat zijn leiderschap is gedaald. Mij vraag is of ik hier het nog een seizoen mee uit kan houden?

Dirk
Die van mij begon dit seizoen met slecht leider, na een half seizoen geleden daarvoor dus van zwak te zijn gedaald. Daarmee heb ik het ook uitgehouden tot beker ronde 9 ;) , ik ging na 2 wedstrijden al elke bekerwedstrijd in met dolgelukkig TS, zodra je uit de beker bent gaat je TS er wel heel hard eraan, daarom heb ik inmiddels ook een nieuwe coach met redelijk leider.
Beker tegenstander is bekend, zoals altijd in ronde 1, weinig inkomsten, had aan de ene kant gehoopt op een WO, maar aan de andere kant is het wel lekker om te beginnen met een zevenklapper oid. >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 23:25:
Vraag,

Speel in divisie 6 (net gepromoveerd) en doe niet mee met de beker, na wat research kom ik tot de conclusie dat alleen de eerste 3 ofzo met de beker meedoen. Of kan het ook zo zijn dat je eerst een seizoen in de 6e moet spelen voordat je meedoet met de beker?
Plaatsing voor de beker gebeurd aan de hand van je positie van het afgelopen seizoen. In div 6 doen de nummers 1 t/m 4 van iedere league mee en de beste nummers 5 om het aan te vullen tot een x aantal teams. Volgend seizoen mag je dus misschien wel meedoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik tref toch nog een behoorlijk goed team uit VI in de eerste ronde. Elk seizoen een beetje pech wat dat betreft. Voordeel is wel dat ik deze week met me A-team kan aantreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Ik tref ook een team uit VI met hoog V stats. Ben bang dat ik de eerste ronde er al uit ga vliegen :(

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Wel lastig om te beslissen welke spelers je op gaat stellen voor de bekerwedstrijd...eik wil ik wel en ronde doorkomen maar ik wil ook in de competitie meedoen om de titel en ik krijg de eerste competitiewedstrijd ook meteen een lastige tegenstander... :/
Hoe doet de rest dat?
Dit is mijn eerste seizoen in de beker namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A-team opstellen voor vormbehoud, maar ik train toch conditie dus dan maakt het niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 09:33:
A-team opstellen voor vormbehoud
In de 39e minuut bedacht Hannibal een geniaal plan op links. De Kans die hieruit volgde leverde echter niets op omdat de onvoorspelbare Murdock hoog over schoot.

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winnaar van de 5e editie van de GoT Cup is: hijmen (ne0) met zijn team: Afbeeldingslocatie: http://www.betervlees.nl/hijmen/bzf.gif

Van harte gefeliciteerd namens de organisatie! En succes aankomend seizoen.

Binnenkort zal jou naam onder dit legendarische lijstje staan:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/fedlogo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 19:51:
2 miljoen geinvesteerd en nog steeds een poor- midfield :( Snap er echt niks van... wat voor spelers moet je dan hebben? Ze hebben allemaal formidable/excellent playmaking, en redelijke bijstats... snap er echt niks van. Iemand een idee? Hoeveel geld moet je dan uittrekkenvoor een solid (old) midfield
Minischopje + extra informatie: Mijn teamgeest is/was wel 'furious'... maar ik weet niet of dat zoveel invloed had, want ik verwachtte toch minimaal dik passable te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:02:
[...]

Minischopje + extra informatie: Mijn teamgeest is/was wel 'furious'... maar ik weet niet of dat zoveel invloed had, want ik verwachtte toch minimaal dik passable te halen...
je ts is zeker belangrijk. verder is stamina belangrijk voor je mids en het ligt er ook aan met hoeveel spelers je op het middenveld speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Me nieuwe talentje voor volgend seizoen... 'slechts' 8 tonnetjes.
Over twee seizoentjes winger trainen heb je een wb van 5-6 miljoen :D

Arthur Schoonderbeek (34260501)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 110 (211 000 €)
Loon: 1 460 €/week
Eigenaar: Harlem Hattricks
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Wat ik niet snap is hoe de nieuwe regels tegen teveel daytraden nu moeten werken...

De speler heeft 0 dagen bij jouw club gespeeld en jij zou 81% van zijn transferbedrag in handen krijgen.

Je zou het maximale percentage van 91% in handen krijgen als deze speler langer dan 112 dagen (16 weken) bij je team had gespeeld.

Wellicht dat de kleinere transfers hieronder leiden, maar de grote geld transfers compenseren die 10% verschil makkelijk... :?

Nu maar hopen dat me eigen YP en me huidige talentjes die klaar zijn voor de verkoop genoeg geld opleveren om serieuze ervsren en getrainde spelers te kopen zodat ik eindelijk eens naar IV mag. B)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
GaMbiNo schreef op 17 juni 2004 @ 09:24:
Wel lastig om te beslissen welke spelers je op gaat stellen voor de bekerwedstrijd...eik wil ik wel en ronde doorkomen maar ik wil ook in de competitie meedoen om de titel en ik krijg de eerste competitiewedstrijd ook meteen een lastige tegenstander... :/
Hoe doet de rest dat?
Dit is mijn eerste seizoen in de beker namelijk. :)
Normaal speel ik op woensdag met een volledig B-elftal, op alle positie's dus. Maar zolang ik in de beker zit, speel ik gewoon met mijn A-elftal, en wissel alleen de 3 spitsen om, zodat er geen training verloren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Helemaal vergeten BZF _/-\o_ hijmen (ne0)

Feli man!!

Spam zijn gastenboek met je felicitaties

Hij heeft er tenslotte genoeg lui voor moeten verslaan.

Ook de organisatie weer erg hartelijk bedankt.
Jullie steken er tenslotte weer veel van jullie eigen tijd in! Afbeeldingslocatie: http://newworldorder.co.uk/forums/images/smilies/thumbsup.gif

[ Voor 78% gewijzigd door yared op 17-06-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 17 juni 2004 @ 11:42:
[...]

Normaal speel ik op woensdag met een volledig B-elftal, op alle positie's dus. Maar zolang ik in de beker zit, speel ik gewoon met mijn A-elftal, en wissel alleen de 3 spitsen om, zodat er geen training verloren gaat.
Ik snap het probleem niet. Je speelt volgende week maar 1 wedstrijd. Dan kan je toch gewoon met je A-team aantreden (misschien wat andere trainees, maar dat is het wel...), tenzij je absoluut geen enkel risico wil lopen qua blessures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 12:50:
[...]

Ik snap het probleem niet. Je speelt volgende week maar 1 wedstrijd. Dan kan je toch gewoon met je A-team aantreden (misschien wat andere trainees, maar dat is het wel...), tenzij je absoluut geen enkel risico wil lopen qua blessures.
Idd, volgende week is het nog geen probleem (bedacht ik me later ook). :X
Maar het dillemma is er natuurl;ijk wel zodra je 1 ronde doorkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op 17 juni 2004 @ 12:52:
[...]

Welnee ook geen dilemma. Je moet een strategie kiezen en die alle seizoenen volhouden. Bij mij komt competitie op de eerste plek. Ik PIC in de beker met me B-team (die overigens elk seizoen beter wordt), behalve in de eerste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

GaMbiNo schreef op 17 juni 2004 @ 12:52:
[...]

Je eerste bekerwedstrijd?

Ik heb als eerste tegenstander een halve WO. Hij haalt een middenveld van Wretched + dus dat word een 0-6 overwinning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

The_Marsmellow schreef op 17 juni 2004 @ 13:01:
[...]

Je eerste bekerwedstrijd?

Ik heb als eerste tegenstander een halve WO. Hij haalt een middenveld van Wretched + dus dat word een 0-6 overwinning :)
Jep....mijn eerste keer. :+
Het zal ook wel een lastige wedstrijd worden tegen een redelijk V ploeg die formidabel middenveld haalt in zijn friendly's en zelfs briljant in een kwalificatiewedstrijd tegen redelijk/goed oid. voor mij....
De rest van zijn stats zijn weinig indrukwekkend en ik moet op zowel verdediging als op aanval betere stats kunnen halen.
Wie weet moet ik maar eens een countertactiek oid. uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

GaMbiNo schreef op 17 juni 2004 @ 13:06:
[...]

Jep....mijn eerste keer. :+
Het zal ook wel een lastige wedstrijd worden tegen een redelijk V ploeg die formidabel middenveld haalt in zijn friendly's en zelfs briljant in een kwalificatiewedstrijd tegen redelijk/goed oid. voor mij....
De rest van zijn stats zijn weinig indrukwekkend en ik moet op zowel verdediging als op aanval betere stats kunnen halen.
Wie weet moet ik maar eens een countertactiek oid. uitproberen. :)
Met countertacktiek wint maar 25% volgends Thije dus kan je nog beter pressing gaan spelen en op pingels gokken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Hmm teamid=46087

Dit team wordt toch een WO vanaf zondag??
Of had dat al moeten gebeuren??

Overigens is CA toch beter gemaakt. dus denk dat de kans op winnen ook groter wordt vanaf komend seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 17 juni 2004 @ 13:17:
[...]

Met countertacktiek wint maar 25% volgends Thije dus kan je nog beter pressing gaan spelen en op pingels gokken ;)
Centrum-aanval hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 12:50:
[...]

Volgens mij zeg ik toch vrij duidelijk dat ik met mijn A-team speel, of niet? En dat ik alleen de trainee's wat heen en weer gooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Ik doe aan Aow
Maareh welke Gotter gaat komend seizoen de beker pakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

The_Marsmellow schreef op 17 juni 2004 @ 13:54:
[...]

Ik doe aan Aow
Maareh welke Gotter gaat komend seizoen de beker pakken ?
Ik gok op MUG. ;)
En ik wil dan toch wel eens door die groepsduels heenkomen en dat moet kunnen aangezien mijn B- team toch een heel stuk sterker is geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
The_Marsmellow schreef op 17 juni 2004 @ 13:17:
[...]

uit ervaring: pressing werkt heeel goed , met 4-5-1 als je de 0 wilt houden! (tenzij de tegenstander natuurlijk zo'n grote klap beter is, dan verlies je alsnog natuurlijk)

Wat dan nog handig is volgens mij is een keeper met uitstekend spelhervatten , dan houdt ie meer pingels tegen :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 15-09 17:44
Zijn er hier eigenlijk mensen die voor keepen als training hebben gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
Mijn visie
Gezien een echte top keeper onbetaal baar is, zou ik waneer je op ene punt zit dat je je trainees moet vervangen, 2 seizoenen keeper gaan trainen. Om zo een wonderbaarlijk keeper te trainen en een for. wissel keeper. Zoheb je voor bijna niks twee top keepers in huis, en kun je tussen door nog eens een for. verkopen..

Maarja, als je je training er twee seizoenen voor 'opgeeft' kost dat natuurlijk ook geld..

Maar ik bne het ooit nog wel eens vanplan.. omda tik het geld voor een echte topper toch nooit bij elkaar krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 15-09 17:44
koentjuh schreef op 17 juni 2004 @ 14:44:
Mijn visie
Gezien een echte top keeper onbetaal baar is, zou ik waneer je op ene punt zit dat je je trainees moet vervangen, 2 seizoenen keeper gaan trainen. Om zo een wonderbaarlijk keeper te trainen en een for. wissel keeper. Zoheb je voor bijna niks twee top keepers in huis, en kun je tussen door nog eens een for. verkopen..

Maarja, als je je training er twee seizoenen voor 'opgeeft' kost dat natuurlijk ook geld..

Maar ik bne het ooit nog wel eens vanplan.. omda tik het geld voor een echte topper toch nooit bij elkaar krijg
het lijkt mij, dat als je een uitstekende of goede verdediging hebt, je niet zo'n formidabele keeper nodig hebt

het is wel leuk een formidabele keeper, maar zoveel geld heb ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

GaMbiNo schreef op 17 juni 2004 @ 13:57:
[...]

Ik gok op MUG. ;)
En ik wil dan toch wel eens door die groepsduels heenkomen en dat moet kunnen aangezien mijn B- team toch een heel stuk sterker is geworden. :)
Mijn B-team zal dit seizoen langzaam voor een deel A team worden :) Morgen weer wat leuke spelers op de lijst gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Katala schreef op 17 juni 2004 @ 14:19:
[...]

uit ervaring: pressing werkt heeel goed , met 4-5-1 als je de 0 wilt houden! (tenzij de tegenstander natuurlijk zo'n grote klap beter is, dan verlies je alsnog natuurlijk)

Wat dan nog handig is volgens mij is een keeper met uitstekend spelhervatten , dan houdt ie meer pingels tegen :)
Erm keepers moeten lijkt mij gewoon head hebben. Maar pressing is af en toe wel leuk om toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
died_laughing schreef op 17 juni 2004 @ 14:32:
Zijn er hier eigenlijk mensen die voor keepen als training hebben gekozen?
Ik train het al ruim 3 seizoenen, en ik ben van plan om het nog minimaal 3 seizoenen door te trainen. Waarom voor keepen gekozen? Het kost niet zo veel in aanschaf van trainee's*, omdat je er maar 2 nodig hebt. Daarnaast is het ook erg makkelijk, je kan met je A-team zowel in de beker als in de competitie spelen, alleen je keeper hoef je te wisselen. Het levert misschien wat minder op en het is wat voorspelbaarder dan andere trainingsvormen, maar ik vind het wel makkelijk. En ik ben mening dat het mogelijk om met het trainen van keepers ver te komen.

*) behalve als je een supertalentje van 17 koopt die in de 1e week getrokken is, die natuurlijk al weer meer(bv. Rik Camps die weg ging voor ruim 4.2M).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
hmm, kzie net dak mn eerste WO ga krijgen in m'n HT carriere, VII heeft nu namelijk ook WO's (kben er eigenlijk niet zo blij mee, vind live wedstrijd toch leuker dan.. :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 17 juni 2004 @ 13:34:
[...]

Volgens mij zeg ik toch vrij duidelijk dat ik met mijn A-team speel, of niet? En dat ik alleen de trainee's wat heen en weer gooi. :)
o ja, hehe. verkeerd gequote, excuses }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

wat te doen; nu een outstanding winger van 18 te koop zetten en het miljoentje pakken of in de eerste week vh nieuwe seizoen als 19 jarige en hopen dat een sukkel in de begingekte er meer voor biedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 17 juni 2004 @ 20:48:
wat te doen; nu een outstanding winger van 18 te koop zetten en het miljoentje pakken of in de eerste week vh nieuwe seizoen als 19 jarige en hopen dat een sukkel in de begingekte er meer voor biedt?
ik zou doortrainen. nu koopt echt niemand. dus gewoon doortrainen tot eind 19 jaar en dan 3 miljoen vangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 17:10:
[...]

o ja, hehe. verkeerd gequote, excuses }:O
Ha ha, geeft niet :+

En op 'died laughing' terug te komen, ik heb het afgelopen seizoen keepers getraind. Wat nu als resultaat heeft, dat ik een uitmuntend keeper, 18 jaar (4.5*) op de goal heb, en dat ik een uitmuntend keeper in de verkoop heb. Het is gewoon een makkelijke training, en op dit moment is je keeper nog heel belangrijk voor je verdedigende stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 09:48:
Winnaar van de 5e editie van de GoT Cup is: hijmen (ne0) met zijn team: [afbeelding]

Van harte gefeliciteerd namens de organisatie! En succes aankomend seizoen.
Dank! En bij deze wens ik dat laatste iedereen ook toe.
Binnenkort zal jou naam onder dit legendarische lijstje staan:

Daar was het me al die tijd om te doen O+

Iedereen bedankt voor de felicitaties _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
Sandyman538 schreef op 17 juni 2004 @ 21:15:
[...]

Ha ha, geeft niet :+

En op 'died laughing' terug te komen, ik heb het afgelopen seizoen keepers getraind. Wat nu als resultaat heeft, dat ik een uitmuntend keeper, 18 jaar (4.5*) op de goal heb, en dat ik een uitmuntend keeper in de verkoop heb. Het is gewoon een makkelijke training, en op dit moment is je keeper nog heel belangrijk voor je verdedigende stats :)
precies, dus in mijn ogen waard om jaar of 1-2 voor uit te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

TU is redelijk, de conditie is van een aantal trainees is leuk omhoog gegaan, de vormdaling is wel meteen begonnen...

Conditie +14
Vorm +2 / -7
Waarde +110K / -37K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
Beste TU ooit (in waarde).
Binnenkort geen waarde meer maar TSI? :'(

Waarde: +134.000/-2.000
Vorm: +3/-7
Conditie: +13

Edit: 1 speler is zelfs 2 stappen omhoog gegaan met conditie :)
M'n YP van afgelopen zondag.

[ Voor 30% gewijzigd door kweenie op 18-06-2004 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarde +399/-125
Vorm +4/-10
Conditie +12

Jammer dat de vormdaling zich uitsluitend voor doet bij mijn basisspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei mijn eerste world class trainee. wel gelijk te koop denk ik want hij wordt al 21 jaar. verder nog een brilliant erbij en 420k value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
koentjuh schreef op 18 juni 2004 @ 00:55:
[...]

precies, dus in mijn ogen waard om jaar of 1-2 voor uit te trekken...
Dat waren ook mijn gedachten aan het begin van vorig seizoen. Een uitmuntend keeper kon ik niet betalen, en 6 of 10 trainee's bv. ook niet. Dus koop je 2 keepers voor 250k, train je 3 levels in 1 seizoen. Heb je zelf een uitmuntend keeper, en kun je met de verkoop van de andere 6 trainee's halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ben wel aardig tevreden over mijn TU:
Vorm: + 1 / - 8
Conditie: + 10
Waarde: +150 / - 200

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje: Ik train nu op keepen eh ik heb 7 keepertrainers 5 fysio's en een trainingsintensiteit van 100%. Mijn keepen heeft nu formidabel. Mijn doel is om tegen het einde van het seizoen mijn keeper voor veel geld te verkopen, zodat ik nieuwe spelers kan kopen. Heeft het zin om assistent trainers in te huren, of is dit enkel nodig als je de vorm van de rest van de spelers hoog wil houden. De andere spelers zijn eigelijk niet zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Als je keepers traint, zou ik zeker 9 keeperstrainers om 1 assistent aanhouden. Volgens mij traint dat het snelst(met solid coach en 17 jaar 3 weken per niv.).

Mijn TU was ook weer eens gunstig, vorm +6/-2. Nu moet alleen nog mijn winger nog in vorm komen voor het begin vh seizoen en ik ben er helemaal klaar voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 12:18:
Ik heb een vraagje: Ik train nu op keepen eh ik heb 7 keepertrainers 5 fysio's en een trainingsintensiteit van 100%. Mijn keepen heeft nu formidabel. Mijn doel is om tegen het einde van het seizoen mijn keeper voor veel geld te verkopen, zodat ik nieuwe spelers kan kopen. Heeft het zin om assistent trainers in te huren, of is dit enkel nodig als je de vorm van de rest van de spelers hoog wil houden. De andere spelers zijn eigelijk niet zo belangrijk.
Assistent trainers hebben dan alleen als doel de vorm van de andere spelers hoog te houden. Vaak hoor je dat minimaal 2 hiervan wel verstandig is om de vorm op peil te houden, maar als je daar niet om geeft .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, ik heb zo'n gevoel dat er ergens iets niet klopte met mijn berekeningen. Deze TU moet dan de TU van week 16 zijn geweest, anders kan ik niet verklaren dat toevallig een 18-jarige spits naar briljant en een 17-jarige naar uitmuntend zijn gegaan die aan het begin van het seizoen precies 2x een lvl stijging konden halen.
Ik heb inmiddels ook ontdekt dat passen van spitsen misschien niet helemaal onderschat wordt, maar dat die 'kale' scorers voor heel weinig weggaan. Bv een wonderbaarlijk scoren gaat aan het eind van het seizoen maar weg voor rond de 3m, dan is de 4.2 , 4.5m die ik zie voor eentje met goed passen erbij niet ondergewaardeerd, maar zelfs lichtjes overbetaald.
Damn, nu kan je in theorie net zo goed mids trainen, met het verschil dat je middenvelders zeker worden verkocht, en je spitsen soms niet.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Welke hattrick assistant managers werken er eigenlijk goed met HT6.6?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb nu eindelijk ook supporter en zal me aanmelden bij de GoT Federatie :)

Woensdag na 2 seizoenen eindelijk mijn eerste bekerwedstrijd tegen
vijfde klasser Miñambres C.F., Mijn tegenstander is denk ik wel wat sterker, maar ik denk dat ik toch vollop kansen heb om de volgende ronde te halen.

Mijn grootste probleem is op dit moment dat mijn teamgeest woedend is en mijn zelfvertrouwen slecht, omdat ik op het einde van het seizoen 2x geMOTSt heb. ik weet niet of het nu slim is om 9 psychologen in te huren (geld heb ik vollop), want ik weet niet wanneer die de Teamgeest dan update en het binnenkort gereset wordt.

Wie kan mij adviseren?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

volgens mij wordt TS dit weekend gereset.

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

j_du_pee schreef op 18 juni 2004 @ 13:09:
volgens mij wordt TS dit weekend gereset.
Of niet natuurlijk is er nog iets zeker in het 6.6 tijdperk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

GandalfTheGrey schreef op 18 juni 2004 @ 13:09:
Ik heb nu eindelijk ook supporter en zal me aanmelden bij de GoT Federatie :)

Woensdag na 2 seizoenen eindelijk mijn eerste bekerwedstrijd tegen
vijfde klasser Miñambres C.F., Mijn tegenstander is denk ik wel wat sterker, maar ik denk dat ik toch vollop kansen heb om de volgende ronde te halen.

Mijn grootste probleem is op dit moment dat mijn teamgeest woedend is en mijn zelfvertrouwen slecht, omdat ik op het einde van het seizoen 2x geMOTSt heb. ik weet niet of het nu slim is om 9 psychologen in te huren (geld heb ik vollop), want ik weet niet wanneer die de Teamgeest dan update en het binnenkort gereset wordt.

Wie kan mij adviseren?
Alle psychologische dingen binnen HT worden voor de bekerwedstrijd gereset...
Kijk anders even bij het nieuwsitem op GoTtrick:
http://htinside.bitxs.com/gottrick/default.asp

En dan bij "Seizoenseinde"...

Meld je je team ook meteen aan? ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Even een EK-tussenstand...

Positie/Nickname/Provincie/Fan van/Ronde score/Totaal score/
-1 26 (250) Grooviee Overijssel Nederland 18 38
-2 125 (559) Hoedjevanpapier Zuid-Holland Nederland 16 33
-3 202 (324) Ruudboy Noord-Brabant Nederland 12 31
-4 327 (435) !k vl!eg Zuid-Holland Frankrijk 11 29
-- 327 (435) eu II Limburg Nederland 11 29
-6 592 (1095) RoYZzZ Zuid-Holland Nederland 12 26
-- 592 (324) The Marsmellow Noord-Holland Letland 7 26
-8 712 (1095) KdB Zuid-Holland Nederland 11 25
-9 831 (1292) MaestroTim Noord-Holland Nederland 11 24
-- 831 (716) Frizza Noord-Holland Nederland 8 24
11 965 (559) Tommilio Noord-Brabant Nederland 6 23
12 1248 (1686) Zonar Zuid-Holland Nederland 10 21
13 1834 (1686) Thije Noord-Holland Nederland 6 17

Zo zie je toch dat MaestroTim beter is GoTtoto voorspellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ok dan is het even wachten tot zondag :)
ik heb me aangemeld bij de GoT-federatie op hattrick (Gandalf-NL)

edit:
nu ook op GoTTrick

[ Voor 15% gewijzigd door GandalfTheGrey op 18-06-2004 13:34 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 18 juni 2004 @ 13:21:
Zo zie je toch dat MaestroTim beter is GoTtoto voorspellingen.
Ben ook geen voetballer, dus ja, dan krijg je dat B)

TU (al lekker in TSI waarden :))
defending: +2
TSI: +2150/-680
form: +5/-2
experience: +3

lekkere update dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
grooviee17 schreef op 18 juni 2004 @ 12:25:
Als je keepers traint, zou ik zeker 9 keeperstrainers om 1 assistent aanhouden. Volgens mij traint dat het snelst(met solid coach en 17 jaar 3 weken per niv.).

Mijn TU was ook weer eens gunstig, vorm +6/-2. Nu moet alleen nog mijn winger nog in vorm komen voor het begin vh seizoen en ik ben er helemaal klaar voor :).
3 weken per level? Dat zou betekenen dat je in 1 seizoen een 17 jarige keeper op wonderbaarlijk kan krijgen?!?!?! Dat lijkt me toch niet. Ik heb dit seizoen 2 18 jarige keepers getraind, 7 keepertrainers, 3 assistenten en ze gingen precies elke 5 weken omhoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Sandyman538 schreef op 18 juni 2004 @ 13:30:
[...]
3 weken per level? Dat zou betekenen dat je in 1 seizoen een 17 jarige keeper op wonderbaarlijk kan krijgen?!?!?! Dat lijkt me toch niet. Ik heb dit seizoen 2 18 jarige keepers getraind, 7 keepertrainers, 3 assistenten en ze gingen precies elke 5 weken omhoog...
Whoa dude, wat voor trainer heb jij dan als ik vragen mag? :o

En vooral... hoe ben je daaraan gekomen... :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 13:26:
[...]
Ben ook geen voetballer, dus ja, dan krijg je dat B)

TU (al lekker in TSI waarden :))
defending: +2
TSI: +2150/-680
form: +5/-2
experience: +3

lekkere update dus
Wat vind je van het nieuwsoverzicht nu? Beter? :) Last post staat er nl nu bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 18 juni 2004 @ 13:53:
Wat vind je van het nieuwsoverzicht nu? Beter? :) Last post staat er nl nu bij...
Ah top!! _/-\o_ Vele malen beter nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Superdeboer schreef op 18 juni 2004 @ 13:36:
[...]

Whoa dude, wat voor trainer heb jij dan als ik vragen mag? :o

En vooral... hoe ben je daaraan gekomen... :)
Elke 5 weken omhoog voor een keeper is vrij normaal hoor, met een goed coach... Ik vroeg me alleen af hoe groovie zijn 17 jarige keepers in 3 weken omhoog kreeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk bedoelt hij dat hij elke keeper in 6 weken in level stijgt, hij traint 2 keepers, dus elke 3 weken een stijging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

tjah train je playmaking heb je bijna elke week wel een stijging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Was het trouwens niet zo, dat je de YP van deze week voor 17.30 vanaaf gedaan moet hebben, omdat deze anders vervalt :?

kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zo lang kunnen wachten, maar toch, een soort van pas op

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Nee want dan kan je je yp weer na kwart voor 9 zondag doen geloof ik dus dat zit wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 18 juni 2004 @ 15:15:
tjah train je playmaking heb je bijna elke week wel een stijging :)
bij verdedigers trainen, stijgt er ELKE week een :) 9 trainees, verdedigers stijgen na zo´n 8 weken (17 yr. dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Sandyman538 schreef op 18 juni 2004 @ 15:08:
[...]
Elke 5 weken omhoog voor een keeper is vrij normaal hoor, met een goed coach...
Ja... hehe! :D
Ik heb nog een inadequate coach met weak experience... en geen geld genoeg om een solid coach aan te trekken. :'(

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Tommilio schreef op 18 juni 2004 @ 16:02:
Nee want dan kan je je yp weer na kwart voor 9 zondag doen geloof ik dus dat zit wel goed :)
Ja maar dat is alweer voor de nieuwe week...T/m vanavond is nog voor deze week dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[url]:Z[/url]

wat vinden jullie van dit forum eigk O-)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 18:35:
*knip*

Ehm.. ik vindt het..*SPAM* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 18:35:
[url]:Z[/url]

Daar was laatst ook al een berichtje over...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
en daarvoor nog alleen; kortom:
spam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Omdat ik in de beker tegen een team moet dat op alle posities een halve ster op mij voor heeft, maar dat geen goede aanval heeft, zit ik eraan te denken te gaan pressen. Ik hoop een 0-0etje eruit te slepen en met pingels nog een potje te kunnen breken.
Maar nu het probleem, mijn spitsen die resp. matig en redelijk kunnen verdedigen hebben niet al te beste conditie :/
Weet iemand hoe belangrijk conditie is bij pressing, en wat het minimum is voor een speler om het enigzins fatsoenlijk te kunnen :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BZF staat erbij hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 18 juni 2004 @ 19:04:
Weet iemand hoe belangrijk conditie is bij pressing, en wat het minimum is voor een speler om het enigzins fatsoenlijk te kunnen :?
Heb ooit een keer pressing gespeeld met spelers die bijna allemaal uitstekend conditie hadden, maar ik haalde slechts zwak in pressingvaardigheid. Ik denk dat de verdedigende kwaliteiten belangrijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Sandyman538 schreef op 18 juni 2004 @ 15:08:
[...]

Elke 5 weken omhoog voor een keeper is vrij normaal hoor, met een goed coach... Ik vroeg me alleen af hoe groovie zijn 17 jarige keepers in 3 weken omhoog kreeg. :)
ik heb een solid coach uit het oude systeem, die waarschijnlijk high-solid is. En ik bedoel dus niet dat ik 2 keepers train en dan 6 weken per stijging en dus elke 3 weken een stijging. Het is dus echt zo dat een 17 jarige keeper bij mij elke 3 weken een niveau stijgt. Voor 18 jarige is dat 4 weken, als hij 19 of 20 is duurt het 5 weken, en bij een 21 jarige duurt het 6 weken. Misschien dat het ook wel aan de speler lag, maar ik begin dit seizoen weer overnieuw, dus ik zal mijn nieuwe bevindingen hier weer posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Iemand die de internationale wedstrijden van Nederland volgt??? 1-2 voor Noorwegen U21 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

2-2 :P

ja ik volg het ook :)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

2-3 :(

edit: nee ik volg het niet. :P

[ Voor 15% gewijzigd door GaMbiNo op 18-06-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
helaas, "weer" brons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
grooviee17 schreef op 18 juni 2004 @ 19:33:
[...]

ik heb een solid coach uit het oude systeem, die waarschijnlijk high-solid is. En ik bedoel dus niet dat ik 2 keepers train en dan 6 weken per stijging en dus elke 3 weken een stijging. Het is dus echt zo dat een 17 jarige keeper bij mij elke 3 weken een niveau stijgt. Voor 18 jarige is dat 4 weken, als hij 19 of 20 is duurt het 5 weken, en bij een 21 jarige duurt het 6 weken. Misschien dat het ook wel aan de speler lag, maar ik begin dit seizoen weer overnieuw, dus ik zal mijn nieuwe bevindingen hier weer posten.
Daar heb je dan echt f*cking mazzel mee mijn inziens... elke 3 weken, dat houdt in dat ie wonderbaarlijk +1 is en dan 18 wordt. Dan train je hem voordat ie 19 wordt naar buitenaards... 8)7 En dan wordt ie als ie net 20 is goddelijk 8)7 Klopt dat echt?!@? Zou wel freaky zijn 8)7

Ik zie dat ik in mijn enthousiasme inclusief bier wat veel 8)7 smilies gebruikt heb, dan nog maar een gezellige B)

[ Voor 7% gewijzigd door Sandyman538 op 18-06-2004 23:03 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.