Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.421 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

En jawel, het is alweer voorbij met #22 :P

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
79      MaestroTim
53      GaMbiNo
44      Brainpower
43      MetalMeijer
42      j_du_pee
41      koentjuh
41      Thije
39      KdB
39      Sandyman538
38      yared
37      The_Marsmellow
33      Joss
30      Royz
30      Tommilio
22      ForayNL
18      Frizza
18      ^^0nMe
17      grooviee17
16      -Pjotrski-
16      ne0
15      The Dolf
15      Superdeboer
14      Par_Martinos
14      Ronald Koeman
13      !k vl!eg
13      Katala
12      mankit
11      kweenie
11      Aristos
11      neudeboules
10      n00bje_
10      died_laughing

Er waren 80 unieke posters

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 15:36
gaat weer lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:19
Joss schreef op 29 juni 2004 @ 20:26:
gaat weer lekker snel :)
En als we dan ook nog eens gaan posten dat het lekker snel gaat... ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 15:36
dan gaat het extra snel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 23:42

Royz

Kleurenblind!!

Ook handig, 30-06-2004 om 21:58 is de deadline van een speler. Niet dat hij heel erg veel gaat opleveren, maar rond die tijd kijkt de halve wereld naar ons land ben ik bang. Zelf maar op bieden dan? :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 29 juni 2004 @ 21:23:
Ook handig, 30-06-2004 om 21:58 is de deadline van een speler. Niet dat hij heel erg veel gaat opleveren, maar rond die tijd kijkt de halve wereld naar ons land ben ik bang. Zelf maar op bieden dan? :(
Shit, heb ik ook, alleen dan donderdag :(
Best dom, maar ze staan er wel op voor een prijs waar ik tevreden mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 29 juni 2004 @ 19:31:
Was absoluut niet bot bedoelt maar je beantwoord mijn vraag volledig.

Tuurlijk is het zonde dat iemand op jonge leeftijd sterft. Ik heb nooit het tegendeel gezegd of bedoelt.
Weet ik. Wilde je ook niet aanvallen hoor :)

Op naar morgenochtendvroeg (6 uur ´s morgens) deadline´tje meepikken :O }:O

@postings: oeps, wéér de grootste poster :X

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 29 juni 2004 @ 17:48:
[...]
hmm.. dit lijkt me heel intressant.. hou me op hoogte van je ervaringen of als je van andere mensen hoort.
Als je ff tijd hebt zou je eens naar dit team moeten kijken (eindelijk heb ik er 1 gevonden :)) FC Morp (974)
Het speelt standaard met 5-2-3 en zonder enig middenveld, en is vorig seizoen 2e geworden in de zweedse III (4e divisie).
BTW: Als jullie niet geinteresseerd zijn in m'n tactische geneuzel moet je 't maar ff zeggen hoor, maar als een van jullie een team vindt met een vreemde tactiek hou ik me aanbevolen voor een ht-mailtje ;)

edit: Ik was niet te beroerd om me voor 't eerst sinds een jaar weer op 't n00b forum aan te melden om dit te vragen. Yared daarentegen herhaalt z'n schieten vraag gewoon op 't nl forum en heeft wel heel veel geluk dat 't niet verplaatst wordt! :X

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ overlijden

Allereerst ben ik het met iedereen eens dat zoiets je raakt. Overlijden op zo een jonge leeftijd is onbegrijpelijk.

Wel vind ik dat je zoiets toch enigzins gescheiden moet houden van Hattrick en het niet moet laten overheersen.

2/3e van de Poolse hattrick gemeenschap heeft bijvoorbeeld een R.I.P. logo en persbericht.
Ook buiten Polen hebben toch heel wat mensen dit.

Ik vind dit allemaal toch wat overdreven. Waarom het negatieve zoeken? Het mooie van bijvoorbeeld een graf is, dat je het kan opzoeken wanneer je wil. Daarom zou ik het bijvoorbeeld een mooi gebaar vinden zijn team niet te locken en voor lange tijd open te laten. (met logo en persbericht etc.)
Hier kan dan iedereen naar toe om even stil te staan bij het zware feit wat voltrokken was.

Maar om dus min of meer een nationale Hattrick-rouw in te roepen voor minstens een hele week. Waarbij iedereen meegetrokken wordt in het "rouw" proces vindt ik overdreven.

Zoals al meerdere aangaven: er zullen meer Hattrick spelende mensen overlijden..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

@ Thije

101% mee eens!!!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff, vroeg deze ochtend.... deadline he :) :O

edit: gekocht, 2,1M voor een formidabel conditie, uitmuntend PM, wereldklasse SP, 25 jaar, matig ervaring en populair.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 06:04:
Pffff, vroeg deze ochtend.... deadline he :) :O

edit: gekocht, 2,1M voor een formidabel conditie, uitmuntend PM, wereldklasse SP, 25 jaar, matig ervaring en populair.
dus als ik op de markt er nog zo een aanwijs die zometeen afloopt ga jij je heel zuur voelen :+

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 30 juni 2004 @ 09:13:
[...]

dus als ik op de markt er nog zo een aanwijs die zometeen afloopt ga jij je heel zuur voelen :+
Je had me bijna, uit frustratie begon ik de TL al af te zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50

Paniohitus

Paniohitus

Ik meld maar weer even dat ik weer supporter ben geworden... :D Mijn team: Paniohitus (143255) (voor degene die het niet meer wisten) :P Er wordt weer een nieuw logo gemaakt en ik ga het spel anders spelen.

Door het niksdoen heb ik wat geld opgebouwd en MetalMeijer (me broer) heeft mij geholpen me team weer een beetje te structureren. Er worden iets van 15 spelers verkocht, een nieuwe coach aangeschaft (heb hier een leuke speler voor), en weer 8 x17 jr. high passable verdedigers gekocht die ik vervolgens flink door gaat trainen. Me opstelling gaat van 3-5-2 naar 4-5-1 en ik hoop dit seisoen dus niet te degraderen en zo ja..., jammer dan :P

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 16:18
Met gepaste trots presenteren wij u Nederlands beste keeperstalent* en de nieuwe trots van Tha Groove's:
Toine Festen (36032560)
17 years, passable form, healthy
A popular guy who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 130 (413 000 €)
Wage: 2 500 €/week
Owner: Tha Groove's
Warnings: 0

Stamina: poor Goaltending: solid
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: poor
Gekocht voor het luttele bedrag van slechts 2 Miljoen, een echt koopje dus. Nu maar hopen dat hij niet geblesseerd raakt in de komende 3 seizoenen.

* = van de spelers die op de transferlist hebben gestaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@J-du-pee, omg ik heb 'slechts' de helft van het aantal berichten van MaestroTim :D
Leuk trouwens, heb je al iets gemaakt wat bij GoT-HT stats gebruikt gaat worden?
Ben even kwijt wie dat trouwens ging doen, Brainpower?

Welke statistieken kun je er allemaal uithalen?
- postings
- unieke bezoekers
- lenght of posting?
- historische overzichten/totaaloverzichten
- ? ?)

@MaestroTim, de laatste tijd kom ik minder vaak en schrijf dan langere berichten itt vroeger toen zat ik hier continue en postte ik kleintjes, anders had je in deze stats net zo hard verslagen geworden als je bij de toto om de oren geslagen word >:)

Feli met je nieuwe speler, het was zeker een mooie en de moeite voor vroeg opstaan!

Om 10.45 loopt me tweede yp van dit seizoen af en er is reeds 5 ton voor geboden :D :7
2 miljoen verdienen met 2 yp's in de eerste twee weken van een nieuw seizoen ... 8)7 mag van mij elk seizoen gebeuren :9

@Thije duidelijk, kan ik me helemaal in vinden, echter is het goed om te zien dat het 'community-gevoel' hoog is bij HT net zoals dat hij bij GoT altijd goed zit.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

in dat geval krijgt u geen wisseltrots 8)7

@yared, ik wil zeker een groot overzicht van stats klussen voor gottrix, tis alleen ff de vraag waneer ik er tijd voor heb...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 16:18
@J_du_Pee het is nog vroeg he :P

En we gaan hier weer verder: Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 23

slotje is aangevraagd.

[ Voor 12% gewijzigd door grooviee17 op 30-06-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@Preddie welkom terug! leuk om te zien dat de intresse nog aanwezig is, blijft een intrigerend spelletje he :P

@JP mooi man, wat een kanjer... !

bah, me yp is voor 'maar' 510K verkocht... naja, nog altijd vet beter dan de 300K die hij gemiddeld waard zou zijn :D

In een gekke bui me beste middenvelder te koop gezet, die loopt vanavond af, helaas ook tijdens het voetballen om 22.20 |:( stom, gewoon niet aan gedacht en hij staat er voor een bagger prijs (849K :X )

Naja, als hij niet verkocht word niks aan de hand, 2K kosten, en anders hebben we 2,3 miljoen totaal in kas om oorlog te gaan voeren O-)

[ Voor 66% gewijzigd door yared op 30-06-2004 10:49 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: posting die ik hier typte, bewaar ik maar voor het volgende topic :) foutje dus

[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:58

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.