Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.422 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feli Thije met je 4de plek, toch bijna 200 stemmen :D. Ruyven had het goed gedaan, dus wel goed dat ie verder kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-08 10:23
Ik had een hele behoorlijke YP deze week:
-----------------------------------------------------------------------------
Dave Arnold (36138457)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Speciality: Technical

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 320 (132 000 €)
Wage: 1 160 €/week

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: poor Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: poor

------------------------------------------------------------------------------------
Jammer dat hij 18 is, anders was hij een godsvermogen waard. Ik denk wel dat hij rond de 150/200 k opbrengt.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-08 09:33

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

26-06-2004 Transfer scanners
During the last few days, we have caught 25+ users using illegal transfer scanners. We would like to point out that it is highly illegal to use any kind of software that automates transfer searches and bidding.

Hmmm die scanner klinkt bekend in de oren... 2 seizoenen geleden ofzo? ;)

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

******** GoTtrick Toto ********

Mensen de stand in de toto is geupdate! De scores zijn bijgewerkt en eenieder kan nu de toto van zijn 'concurrent' zien.

Check http://gottrick.bitxs.com voor de toto!

Heb je op- of aanmerkingen over de site...Laat het mij dan weten!

[ Voor 14% gewijzigd door NiMu83 op 28-06-2004 11:36 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA, ik heb een aanmerking: :(

ik heb dik verloren in de toto :( :( :(

;)

verder ziet het er helemaal top uit hoor :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Ruyven 1522 stemmen
2. Casartelli 393 stemmen
3. Cool-Daddy 287 stemmen
4. Thije 194 stemmen

idd feli thije aardig netjez 4e met zowat 200 stemmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 23:42

Royz

Kleurenblind!!

Is er ergens een tabel voor de opleiding van je jeugd? Ik sta al 16 weken geloof ik op goed. Mijn pulls zijn ook niet erg ok, misschien met een stapje hoger wel?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 28 juni 2004 @ 11:42:
Is er ergens een tabel voor de opleiding van je jeugd? Ik sta al 16 weken geloof ik op goed. Mijn pulls zijn ook niet erg ok, misschien met een stapje hoger wel?
1e vraag: dan issie bijna uitstekend
2e vraag: nope, althans niet merkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Voor Thije was dit allemaal niet genoeg. Hij besloot supporter te worden en richtte de federatie 'Gathering of Tweakers ' op.

Helaas flopte deze in eerste instantie omdat er toen simpelweg te weinig animo voor was (GoT was nog klein). Een maand later ongeveer probeerde Yared het nog een keer en ditmaal met succes! Zijn doorstart zorgde voor een stabiele federatie.
He Thije, fijn dat je nu een derde poging hebt gedaan om het 'Over GoT-HT' stukje op de Gottrick site aan te passen... alleen gek toch dat je het anders herinnerd dan ik ondanks mijn drie verzoeken het aan te passen. ;) Vandaar nu deze publieke toelichting.

Op zich komt dit toch wel het meest in de buurt echter...

Yared heeft ruim een jaar lang (13 forum delen) zijn grootste krachten gebruikt (waar zijn baas irl flink voor dokt >:)), te weten; 'aanjager zijn' en 'advocaat van de duivel spelen', om het forum actief te krijgen en richtte vervolgens, samen met devv05, brainpower, jij en ikke de federatie op. Echter we hadden 5 leden nodig om te blijven bestaan en ik tel er hierboven maar 4 dus ik ben of iemand vergeten of die persoon is geen lid meer.... ? :? (Xanathorn werd lid 20-01 echter was niet betrokken bij de oprichting toch Xana?).

Wil je bondscoach worden dan heb je gewoon 1000 stemmen meer nodig.
Je ziet dus wat je opdracht is... zorg dat de GoT-HT fed 1000 leden krijgt en schrijf dat stukkie nou eens goed!! :7

edit: aan onze redacteuren: word het niet eens tijd voor een nieuwe 8bits of Hattrick? of hebben we niet genoeg vrijwilligers ;)
Wellicht een idee om deze als form op Gottrick te plaatsen zodat iedereen het vast kan invullen en dan hoeven jullie alleen nog maar de ronde vraag toe te sturen aan de volgende persoon.

@Totolui, mooi hoor, heb net gekeken naar de resultaten en het ziet er echt gelikt uit op de site. Toch wel leuk om de uitslag hier te posten toch? :)

@Statslui hebben we nog ergens een overzichtje van wie hoeveel postings heeft gedaan en in welke delen? en komen die ook te staan bij de stats? :D

[ Voor 15% gewijzigd door yared op 28-06-2004 12:00 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

\=======/ GoT-HT Federatie Oproep \========/

Wat is er nou leuker dan verwelkomd te worden wanneer je ergens binnenkomt.
Vandaar de volgende oproep om mee te denken om het leuker te maken wanneer er iemand lid wordt van onze federatie.

- nieuwe functies bij de federatie, welkomstcomitee/ officieel hallozegger / verzinze
- duidelijke oproep + link naar gastenboek
- een lijst met standaard leuke begroetingen (speciale GoT-HT ascii?)
- meteen een 8 bits lite version?
- ???

wie volgt :D

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 28-06-2004 12:20 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 28 juni 2004 @ 11:57:
[...]
He Thije, fijn dat je nu een derde poging hebt gedaan om het 'Over GoT-HT' stukje op de Gottrick site aan te passen... alleen gek toch dat je het anders herinnerd dan ik ondanks mijn drie verzoeken het aan te passen. ;) Vandaar nu deze publieke toelichting.

Op zich komt dit toch wel het meest in de buurt echter...

Yared heeft ruim een jaar lang (13 forum delen) zijn grootste krachten gebruikt (waar zijn baas irl flink voor dokt >:)), te weten; 'aanjager zijn' en 'advocaat van de duivel spelen', om het forum actief te krijgen en richtte vervolgens, samen met devv05, brainpower, jij en ikke de federatie op. Echter we hadden 5 leden nodig om te blijven bestaan en ik tel er hierboven maar 4 dus ik ben of iemand vergeten of die persoon is geen lid meer.... ? :? (Xanathorn werd lid 20-01 echter was niet betrokken bij de oprichting toch Xana?).

Wil je bondscoach worden dan heb je gewoon 1000 stemmen meer nodig.
Je ziet dus wat je opdracht is... zorg dat de GoT-HT fed 1000 leden krijgt en schrijf dat stukkie nou eens goed!! :7

edit: aan onze redacteuren: word het niet eens tijd voor een nieuwe 8bits of Hattrick? of hebben we niet genoeg vrijwilligers ;)
Wellicht een idee om deze als form op Gottrick te plaatsen zodat iedereen het vast kan invullen en dan hoeven jullie alleen nog maar de ronde vraag toe te sturen aan de volgende persoon.

@Totolui, mooi hoor, heb net gekeken naar de resultaten en het ziet er echt gelikt uit op de site. Toch wel leuk om de uitslag hier te posten toch? :)

@Statslui hebben we nog ergens een overzichtje van wie hoeveel postings heeft gedaan en in welke delen? en komen die ook te staan bij de stats? :D
@ 1e gedeelte...Jackinthebox (wubmaster) heeft dat stuk geschreven ;)

@ 8 Bits...tja The Dolf zorgt daarvoor...Volgens mij heeft hij het erg druk ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoT Toto Uitslag week 1 ******

Zonar 8
Sc Uitverkocht 6
SilverLion 6
Sandyman538 5
hoedjevanpapier 5
Par_Martinos 5
Yamipopo 4
Brainpower 4
Thije 4
Grooviee 4
Cyclops10 4
hestaatje 4
Pjotrski 4
Yared 3
Wubmaster 3
neudeboules 3
MaestroTim 3
Frizza 3
GaMbiNo_GoT 3
Technolove 3
lucassio 3
Yukkie 2
TheMasterf 2
Blijstar 2
Josseke 1
EltjoOnline 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
3-1 verloren :(

waarvan 2 goals uit een penalty en 1 uit een corner. Heb zelf 2 kansen gecreert, tegenstander 1, ik voel me genaaid:( ... Maja goddelijk spelhervatten heeft die gozer van de tegenstander. Dat is dus blijkbaar van erg grote invloed.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Brainpower schreef op 28 juni 2004 @ 12:40:
[...]

@ 1e gedeelte...Jackinthebox (wubmaster) heeft dat stuk geschreven ;)
drie keer raden op wiens voordracht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo...4-1 gewonnen, goed op koers!!

Trouwens dat ik (Sc Uitverkocht) 6 goed heb in de toto...bizar...ik ga de volgende keer weer gokken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is het dan zo ver, na lang wachten is er dan eindelijk een officiele nederlands elftal federatie!

Dus vind je het leuk om over de tactieken, spelers en nog veel meer te discuseren join dan nu de federatie en solliciteer naar de functie bankzitter

ps. het echte nederlands elftal dus niet het ht nederlands elftal ;)

ik verwacht binnen 2 dagen minimaal 50 gotters in me federatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-08 09:33

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 15:44:
Eindelijk is het dan zo ver, na lang wachten is er dan eindelijk een officiele nederlands elftal federatie!

Dus vind je het leuk om over de tactieken, spelers en nog veel meer te discuseren join dan nu de federatie en solliciteer naar de functie bankzitter

ps. het echte nederlands elftal dus niet het ht nederlands elftal ;)

ik verwacht binnen 2 dagen minimaal 50 gotters in me federatie!
Kon je niet wat eerder beginnen het ek is volgende week afgelopen dus kan je weer stoppen met je fed ;)

Maar veel plezier het is een leuke manier om het oranje gevoel te stimuleren.

(ben toch van mening dat oranjeboom o.i.d. beter werkt)

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 28 juni 2004 @ 16:25:
[...]

Kon je niet wat eerder beginnen het ek is volgende week afgelopen dus kan je weer stoppen met je fed ;)

Maar veel plezier het is een leuke manier om het oranje gevoel te stimuleren.

(ben toch van mening dat oranjeboom o.i.d. beter werkt)
de wk kwalificatie staat ook weer voor de deur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Hi

Tijdje terug vertelde ik dat ik spelhervatting was gaan trainen. Nu, een half seizoen later, heb ik ze verkocht en met dit geld en wat extra's ben ik wat spitsen voor trianing gaan kopen. Rede om toen te beginnen met spelhervatting trainen was omdat de spelers relatief goedkoop waren en trainen snel ging. /edit en voornamelijk omdat ik geen geld had voor serieuze trainees

Maar wat heeft het opgeleverd? Ik heb geen zin om van alles uit te rekenen. Maar de investering van circa 250 heeft zo'n 500k opgeleverd.

Niet veel geld maar, er zit een positieve kant aan. Ik had/ heb behoorlijk wat spelers van 30 jaar en ouder. Deze gaan nu voor heel veel geld weg. Zo kocht ik 3 seizoenen terug een 30jarige speler met:

code:
1
2
3
4
5
6
positiespel: goed
passing: goed
verdedigen: matig
conditie: matig
vorm: matig
prijs: 128.000

deze verkocht ik nu, 3 seizoen later:

code:
1
2
3
4
5
6
7
positiespel: goed
passing: goed
verdedigen: matig
conditie: matig
vorm: waardeloos
spelhervatting: wereldklasse
prijs: 208.000

Conclusie van het spelhervatting trainen:
Als je goed inkoopt, jonge spelers van 17 die op de markt staan voor 1k, dan kun je hierop op kort termijn redelijk wat geld mee verdienen. Maar zeker niet zoveel als andere trainingsvormen. Voordeel is dat je oudere spelers voor veel weggaan. Tevens hebben al je spelers die je behoud een goede spelhervatting, wat goed is voor het bepaalde kansen binnen de game.

Mijn tip: Alleen doen als je erg wanhopig bent :)

[ Voor 3% gewijzigd door Loona35 op 28-06-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
loona35 schreef op 28 juni 2004 @ 16:54:
Als je goed inkoopt, jonge spelers van 17 die op de markt staan voor 1k, dan kun je hierop op kort termijn redelijk wat geld mee verdienen. Maar zeker niet zoveel als andere trainingsvormen. Voordeel is dat je oudere spelers voor veel weggaan. Tevens hebben al je spelers die je behoud een goede spelhervatting, wat goed is voor het bepaalde kansen binnen de game.
Ik denk dat het veel winstgevender zal zijn als je een stuk of 40 redelijke spitsen van 17 koopt en die gaat trainen tot goddelijk. Misschien het proberen waard ?

edit: matige scoorders zijn denk ik ook al winstgevend

[ Voor 5% gewijzigd door Katala op 28-06-2004 17:02 ]

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Katala schreef op 28 juni 2004 @ 16:59:
[...]

Ik denk dat het veel winstgevender zal zijn als je een stuk of 40 redelijke spitsen van 17 koopt en die gaat trainen tot goddelijk. Misschien het proberen waard ?

edit: matige scoorders zijn denk ik ook al winstgevend
Klopt maar 40 spitsen van 17 jr met redelijk scoren zijn wel wat duurder dan 1k. Als je zoveel geld hebt kun je net zo goed geen risico nemen en ze gaan trainen op scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bovendien kun je er geen 40 tegelijk trainen, dus het duurt wat langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 17:14:
bovendien kun je er geen 40 tegelijk trainen, dus het duurt wat langer :)
+1 slimbo

... dat kun je dus wel.. 50 zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan dit?!??

21-06-2004 De club zag helaas 9 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
24-06-2004 De club zag helaas 9 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.

hier hebben meer van jullie last van gehad, misschien is dat gebruikelijk tussen de seizoens door, ik d8 het stopt als nieuwe seizoen begint maar:

28-06-2004 De club zag helaas 1 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.

terwijl ik uit met 0-3 win met PIC, en verder:

Woordvoerders: 10, heb ik reeeds 1 seizoen
Sponsors: dolgelukkig
Supporters: tevreden

wat is de reden dat mijn supporteres weglopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 28 juni 2004 @ 14:41:
[...]
drie keer raden op wiens voordracht ;)
Als je hier dus op mij doelt heb je het verkeerd. In eerste instantie heeft Wubmaster die tekst helemaal zelf geschreven. Zonder dat ik er ook maar enige bijdrage in had.

Later heb ik hem er toen op gewezen dat het één en ander anders is gegaan. Hierna heeft hij het aangepast en het verder zo laten staan.

Wil je dus een "in jou ogen" goed stuk. Dan zal je dit hem moeten mailen. Dan is het waarschijnlijk binnen 1 dag "goed" .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 17:35:
[...]

Als je hier dus op mij doelt heb je het verkeerd. In eerste instantie heeft Wubmaster die tekst helemaal zelf geschreven. Zonder dat ik er ook maar enige bijdrage in had.

Later heb ik hem er toen op gewezen dat het één en ander anders is gegaan. Hierna heeft hij het aangepast en het verder zo laten staan.

Wil je dus een "in jou ogen" goed stuk. Dan zal je dit hem moeten mailen. Dan is het waarschijnlijk binnen 1 dag "goed" .
Idd, stuur mij gewoon de 'juiste' tekst en het staat er zo op.
Ik heb de tekst ook maar geschreven met de kennis die ik op dat moment had. Helaas blijken er enkele hiaten in mijn kennis te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 18:21:
[...]

Idd, stuur mij gewoon de 'juiste' tekst en het staat er zo op.
Ik heb de tekst ook maar geschreven met de kennis die ik op dat moment had. Helaas blijken er enkele hiaten in mijn kennis te zitten :P
Een leuk stuk! :) (en wie kijkt er nou naar die kleine foutjes??) ohja Yared :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ starmaker: dikke pech denk ik :?

net m´n YP met één weekje training verkocht voor 2M, vond de prijs vrij laag, maarja. Toch wel blij :)

nu bijna 3,4M op m´n rekening, daar gaan we even leuk van shoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb meer punten bij de toto dan tim ole ole :D
dat was mijn doel :D 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 24-08 08:54
zo weekendje graspop overleefd , beetje brak van de grote hoeveelheid alcohol :)

Mijn eerste wedstrijd in nieuwe divisie (gedegradeerd) en een 5-0 wo voor mij.
Nou weet ik nog niet of mijn team goed is.

YP weer bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 28 juni 2004 @ 16:54:

Mijn tip: Alleen doen als je erg wanhopig bent :)
Lekker figuur ben jij. Ben ik net vanochtend begonnen met het verkopen van vrijwel m'n gehele team en het aankopen van 50 trainees krijg ik dit weer...

Tot nu toe heb ik meer dan 4 seizoenen verdedigen getraind en ik kan nu zo'n 10M per seizoen verdienen. Nadat ik vorig seizoen hevig twijfelde of set pieces niet beter was heb ik nu echt de knoop doorgehakt.
Vrijelijk 3-5-2 en 3-4-3 spelen, afgewisselt met een verrassend 4-4-2 is veel leuker. Daarnaast denk ik dat je inkomsten al snel richting 15-20M per seizoen gaan, maar ik heb dan ook een startkapitaal van tegen de 30M :)

Maar goed, ik twijfel nog wel een beetje of 't echt wel allemaal zo goed gaat. Ik zie vooral op tegen het moment dat ik op 't knopje 'change' moet drukken onder training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 21:00:
[...]
Tot nu toe heb ik meer dan 4 seizoenen verdedigen getraind en ik kan nu zo'n 10M per seizoen verdienen. Nadat ik vorig seizoen hevig twijfelde of set pieces niet beter was heb ik nu echt de knoop doorgehakt.
10 miljoen per seizoen? wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10M is wel veel ja! Ik kom niet verder dan 7 à 8 M denk ik hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wat voor een verdedigers koop jij in om een dergelijke winstmarge te behalen?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kdbunited:

Total Purchases: 20 781 016 € Total Sales: 24 130 311 €

ben jij dit KdB?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Dit moet de speler zijn die het meeste verkocht is uit mijn team sinds ik speel...

Transfers voor Sander Breetveld

Datum Van Aan Prijs TSI toen
01-03-2004 Handys gajax 13 000 € 130 (13 000 €)
18-02-2004 FC Slumber Team Handys 8 000 € 120 (12 000 €)
19-10-2003 stengelaaries FC Slumber Team 26 000 € 220 (22 000 €)
16-10-2003 C.A.Pisteros stengelaaries 44 000 € 220 (22 000 €)
04-10-2003 FC Sliparik C.A.Pisteros 22 000 € 200 (20 000 €)
17-01-2003 Harlem Hattricks FC Sliparik 11 000 € 250 (25 000 €)

en hij staat alweer te koop :9

Binnenkort komt er een oude 17 jarige yp van me op de markt.. de trainer denkt erover hem na 3 seizoenen te verkopen of nog een seizoen te wachten. Jammer dat ik hem toen met matige skills als max heb verkocht, maar verwacht toch 40-90K minstens te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 21:00:
[...]
Lekker figuur ben jij. Ben ik net vanochtend begonnen met het verkopen van vrijwel m'n gehele team en het aankopen van 50 trainees krijg ik dit weer...

Vrijelijk 3-5-2 en 3-4-3 spelen, afgewisselt met een verrassend 4-4-2 is veel leuker. Daarnaast denk ik dat je inkomsten al snel richting 15-20M per seizoen gaan, maar ik heb dan ook een startkapitaal van tegen de 30M :)

Maar goed, ik twijfel nog wel een beetje of 't echt wel allemaal zo goed gaat. Ik zie vooral op tegen het moment dat ik op 't knopje 'change' moet drukken onder training.
Ik denk niet dat je er meesterlijk veel geld mee kunt verdienen. Er staan behoorlijk was goddelijk spelhervatters op de markt en die gaan voor max. 300k weg per speler. Da's dus 15mil in 2 seizoenen tijd. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 21:26:
kdbunited:

Total Purchases: 20 781 016 € Total Sales: 24 130 311 €

ben jij dit KdB?
eh, ja.
Zo bijzonder is 't ook weer niet hoor. Ik hoor genoeg mensen die zeggen meer winst te maken. Sinds 1/1,5 seizoen koop ik goede verdedigers in, train ze in principe tot wonderbaarlijk en maak daarmee in 50 weken 3,5 miljoen winst (+/- 4.2 miljoen - 10% - inkoopprijs).
Dat is 70k per week. 15 * 70k = 1,05M * 9 spelers = 9,45M daar is dan dus 10% verkoopverlies al af. Ook komt er nog iets bij omdat ik ook een 10e speler had die soms inviel bij blessures en in kansloze wedstrijden in de competitie gewoon speelde. Misschien dus geen 10M, maar 9,9 is toch ook wel goed? :+
en eh, foray, ik weet niet wat je wilt zeggen met die cijfers, maar die 10M slaat dus duidelijk niet op alle 4 seizoenen, maar dit haal ik pas sinds een seizoen of 2, je hebt nou eenmaal veel geld nodig voor trainees, en dit er ook voor over hebben (om bijna 3 seizoenen een speler te trainen heb je ook wel wat beheersing nodig, ik wel iig ;)) en geen trainees verkopen om snel even een versterking te halen...
Het verschil zegt niets: de trainees die ik nu heb zijn volgens trainsfer price evaluation 14 miljoen waard, en m'n gewone spelers hebben ook een wat hogere waarde dan de spelers waarmee ik begon ;)

*Beetje rommelige post geworden, maar ok, wat verdienen jullie dan ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 21:54:
[...]

eh, ja.
Zo bijzonder is 't ook weer niet hoor. Ik hoor genoeg mensen die zeggen meer winst te maken. Sinds 1/1,5 seizoen koop ik goede verdedigers in, train ze in principe tot wonderbaarlijk en maak daarmee in 50 weken 3,5 miljoen winst (+/- 4.2 miljoen - 10% - inkoopprijs).
Dat is 70k per week. 15 * 70k = 1,05M * 9 spelers = 9,45M daar is dan dus 10% verkoopverlies al af. Ook komt er nog iets bij omdat ik ook een 10e speler had die soms inviel bij blessures en in kansloze wedstrijden in de competitie gewoon speelde. Misschien dus geen 10M, maar 9,9 is toch ook wel goed? :+
en eh, foray, ik weet niet wat je wilt zeggen met die cijfers, maar die 10M slaat dus duidelijk niet op alle 4 seizoenen, maar dit haal ik pas sinds een seizoen of 2, je hebt nou eenmaal veel geld nodig voor trainees, en dit er ook voor over hebben (om bijna 3 seizoenen een speler te trainen heb je ook wel wat beheersing nodig, ik wel iig ;)) en geen trainees verkopen om snel even een versterking te halen...
Het verschil zegt niets: de trainees die ik nu heb zijn volgens trainsfer price evaluation 14 miljoen waard, en m'n gewone spelers hebben ook een wat hogere waarde dan de spelers waarmee ik begon ;)

*Beetje rommelige post geworden, maar ok, wat verdienen jullie dan ongeveer?
bij welke level verkoop jij ze dan? Ik heb net mijn eerste world class verkocht maar ik wil de rest eigenlijk hoger trainen en pas bij titanic verkopen. 10 miljoen nu per jaar is best veel hoor. Gewoon goed bezig alleen wellicht ale je ze ff wat langer houdt kun je meer vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 28 juni 2004 @ 21:53:
[...]

Ik denk niet dat je er meesterlijk veel geld mee kunt verdienen. Er staan behoorlijk was goddelijk spelhervatters op de markt en die gaan voor max. 300k weg per speler. Da's dus 15mil in 2 seizoenen tijd. ..
Ik weet 't niet, maar ik ga 't gewoon proberen. Ik denk dat je dmv het inkopen van betere spelers wel wat meer kunt verdienen, bijv. uitstekende verdedigers naar wereldklasse sp trainen. Daarnaast vind ik 't gewoon leuk om eindelijk verschillende tactieken en formaties te kunnen gebruiken en daar heb ik best wat geld voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 21:56:
[...]

bij welke level verkoop jij ze dan? Ik heb net mijn eerste world class verkocht maar ik wil de rest eigenlijk hoger trainen en pas bij titanic verkopen. 10 miljoen nu per jaar is best veel hoor. Gewoon goed bezig alleen wellicht ale je ze ff wat langer houdt kun je meer vangen.
Ik verkoop op world class in principe, alleen 't moeilijk om je zo lang te beheersen zoals ik al zei, 't lukt me dan ook niet altijd...
Na world class ga je ook niet veel meer winst maken, ook door de langere trainingsduur, maar je kunt je spelers wel goed gebruiken in de competitie. EM tigers ken je waarschijnlijk wel (2e in Zweden vorig jaar), maar kijk ook eens naar dit team: 34378, Steaua Bucuresti, dat met geweldige tactieken en superverdedigers vorig jaar bijna de Roemeense ere wist te winnen.
't Lijkt me ook best leuk om te proberen, maar set pieces lijken me gewoon een leuk nieuw avontuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 22:04:
[...]

Ik verkoop op world class in principe, alleen 't moeilijk om je zo lang te beheersen zoals ik al zei, 't lukt me dan ook niet altijd...
Na world class ga je ook niet veel meer winst maken, ook door de langere trainingsduur, maar je kunt je spelers wel goed gebruiken in de competitie. EM tigers ken je waarschijnlijk wel (2e in Zweden vorig jaar), maar kijk ook eens naar dit team: 34378, Steaua Bucuresti, dat met geweldige tactieken en superverdedigers vorig jaar bijna de Roemeense ere wist te winnen.
't Lijkt me ook best leuk om te proberen, maar set pieces lijken me gewoon een leuk nieuw avontuur!
inderdaad set pieces is wel leuk omdat niemand het bijna doet. Misschien als je de markt goed analyseert zie je wel een leuke niche (bv. passable main stats verkopen met heel hoog set pieces op 18 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robben op links

Afbeeldingslocatie: http://www.ml75.nl/Space/706/55316644.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Afbeeldingslocatie: http://www.rumburak.ozimek.net.pl/humor/pilkarze/stam.jpg zoek de verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, welke speler zouden jullie voor gaan?

25 jaar, formidabel conditie, uitmuntend positiespel, geen bijstats, wel wereldklasse spelhervatting, matig ervaring. Voor ruim 1,8M

of

24 jaar, uistekende conditie, uitmuntend positiespel, matig passen, reusachtig spelhervatting, slecht ervaring voor 2,7M

nogal een verschil in centen, maar die 2e is ook wel een stuk beter. Is hij het waard?? Met in je achterhoofd dat het zowiezo de beste speler uit m´n team wordt, dus wil hem nog wel even houden. Hoef ik voorlopig niet meer op zoek naar spelhervatters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je voor die 900k verschil niet nog een andere goede speler uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:25
Damn. Naar mijn idee weer eens onterecht verloren afgelopen zondag (1 - 3). Alleen zijn middenveld was beter, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Zijn goed/formidabel/redelijk aanval krijgt het dus voor elkaar om 3x te scoren tegen mijn briljant/briljant/uitmuntend verdediging 8)7 Daar baal ik echt van... Maar ja, life goes on :)

/edit

@MaestroTim, ik zou voor de laatste gaan als je het geld hebt. Dan hoef je ook niet een positie in je team in te ruilen (als je dat al van plan was) voor iemand die alleen goed kan spelhervatten, en verder een kneusje is.

[ Voor 27% gewijzigd door Sandyman538 op 29-06-2004 11:27 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

maestrotim, you lucky dog :/ ik wil ook een uitstekend 17 yp :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

De toto van week 2 is vanaf nu in te vullen!
Succes allen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op 29 juni 2004 @ 11:30:
maestrotim, you lucky dog :/ ik wil ook een uitstekend 17 yp :/
Heb hem wel nog een weekje moeten trainen hoor :)

@ sandyman, ja, zo dacht ik er ook al een beetje over ja, het geld heb ik er voor in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-08 04:46
Ik zou voor de eerste gaan, 900k is wel heel veel verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Brainpower schreef op 29 juni 2004 @ 11:30:

De toto van week 2 is vanaf nu in te vullen!
Succes allen!!
Vooruit deze keer dan maar niet lui, maar volgende keer een linkje?

[ Voor 8% gewijzigd door yared op 29-06-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:03

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 10:57:
Vraagje, welke speler zouden jullie voor gaan?

25 jaar, formidabel conditie, uitmuntend positiespel, geen bijstats, wel wereldklasse spelhervatting, matig ervaring. Voor ruim 1,8M

of

24 jaar, uistekende conditie, uitmuntend positiespel, matig passen, reusachtig spelhervatting, slecht ervaring voor 2,7M

nogal een verschil in centen, maar die 2e is ook wel een stuk beter. Is hij het waard?? Met in je achterhoofd dat het zowiezo de beste speler uit m´n team wordt, dus wil hem nog wel even houden. Hoef ik voorlopig niet meer op zoek naar spelhervatters.
Eerlijk gezegd kan je beter geen van beide nemen, middenveld is nog steeds het belangrijkst, je kan een briljant positiespel halen voor 2m, die uitmuntend gaat waarschijnlijk niet erg lang overleven in je team, als je later wil kunnen concurreren met teams in je poule. Bovendien is wereldlklasse/reusachtig SP ook niet echt super, met een goddelijk scoor je zelfs tegen teams die een 6 ster keeper hebben. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik zoek dus een 4.5 ster middenvelder. Heb er 1, maar nadat ik mijn wedstrijd weer op het middenveld heb verloren moet er nog 1 komen. Maar omdat voor deze speler niet echt een transfervergelijking is, heb ik jullie briljante mening nodig :)

Speler, 28 jaar (ik weet het, oud), 4.5 ster, uitmuntend positiespel, matig passen, 1.3 miljoen. Doen? Ikzelf dacht van wel... wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ik heb wel intresse in de spelers waar je niet op gaat bieden MaestroTim

PS: waarom SCOREN trainen als je SCHIETEN kunt trainen?

Scoren Scoren Aanvallers ((anderen))
Schieten (Scoren) (Veldspelers) ((Anderen))

Er staat nergens dat het minder traint zoals bijvoorbeeld bij:

Vleugelspel Vleugelspel Vleugelspelers - iets sneller dan bij andere trainingsvormen (Vleugelverdedigers) ((Anderen))

[ Voor 71% gewijzigd door yared op 29-06-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 15:36
voor zover ik weet is schieten trainen 50% scoren + 50% spelhervatting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eens gaan kijken naar de coaches van de clubs in de ere en in de 2e divisies. Wat me opvalt is dat het leiderschap vaak vrij laag (zelden redelijk of goed) is terwijl ze bijna allemaal sympathiek of populair zijn.
Maar doordat hun leiderschap zo laag is kan ik geen enkele reden bedenken waarom ze dus sympathiek of populair zijn. Het zijn dus niet tegelijkertijd clowns.

Weet iemand waarom dit zo is?

Zelf heb ik een coach die gemeen is en een redelijk leider is omdat ik dacht dat leiderschap nog vrij belangrijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 16:18
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 14:28:
Ik ben eens gaan kijken naar de coaches van de clubs in de ere en in de 2e divisies. Wat me opvalt is dat het leiderschap vaak vrij laag (zelden redelijk of goed) is terwijl ze bijna allemaal sympathiek of populair zijn.
Maar doordat hun leiderschap zo laag is kan ik geen enkele reden bedenken waarom ze dus sympathiek of populair zijn. Het zijn dus niet tegelijkertijd clowns.

Weet iemand waarom dit zo is?

Zelf heb ik een coach die gemeen is en een redelijk leider is omdat ik dacht dat leiderschap nog vrij belangrijk was.
Ten eerste: Een coach kan nooit een clown zijn. Dat zijn 2 verschillende dingen. Daarnaast heeft het leiderschap van een coach veel invloed op het behoud van je TS. Hoe beter het leiderschap, hoe beter je TS blijft. Sympathiek of populair heeft hier geen invloed op. Voor een coach zijn slechts 2 dingen belangrijk: zijn vaardigheid en zijn leiderschap. De rest boeit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 29 juni 2004 @ 13:03:
[...]

Vooruit deze keer dan maar niet lui, maar volgende keer een linkje?
gottrick.bitxs.com is toch wel te onthouden? En ik neem aan dat je die ook in je favorieten hebt staan...

Ach op die leeftijd zal het allemaal wel wat moeilijker gaan ;)

(nofi :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Brainpower schreef op 29 juni 2004 @ 15:47:
[...]

Ach op die leeftijd zal het allemaal wel wat moeilijker gaan ;)
)
Afbeeldingslocatie: http://www.newworldorder.co.uk/forums/images/smilies/fu.gifAfbeeldingslocatie: http://www.newworldorder.co.uk/forums/images/smilies/fu.gif

agh als je jong bent droom je van elke avond sex uh.. voetbal en kun je uitslapen tot 12 uur. Als je bejaard bent is de gedachte eraan alleen al vermoeiend, maar voor mijn leeftijdsgroep, de ouders 25-45, is de gedachte aan het niet hoeven hebben van sex gaan naar voetbaltraining juist ontspannend :D

Kids... als ze morgenavond maar stil zijn! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door yared op 29-06-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

yared schreef op 29 juni 2004 @ 15:56:
[...]

maar voor mijn leeftijdsgroep, (...) 25-45, is de gedachte aan het niet hoeven hebben van sex gaan naar voetbaltraining juist ontspannend :D
hoho :o mag ik mij (26 jr) van deze uitspraak distanciëren :?

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:42

GaMbiNo

1337

j_du_pee schreef op 29 juni 2004 @ 16:12:
[...]

hoho :o mag ik mij (26 jr) van deze uitspraak distanciëren :?
Als dat is wat mij te wachten staat (24 jr) vier ik mijn verjaardag nooit meer. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 29 juni 2004 @ 15:56:
[...]

agh als je jong bent droom je van elke avond sex uh.. voetbal en kun je uitslapen tot 12 uur. Als je bejaard bent is de gedachte eraan alleen al vermoeiend, maar voor mijn leeftijdsgroep, de ouders 25-45, is de gedachte aan het niet hoeven hebben van sex gaan naar voetbaltraining juist ontspannend :D

Kids... als ze morgenavond maar stil zijn! ;)
hahahaha LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hattrick's clubhuis

"Het geld dat voorkomt uit Clubhouse zal ons kunnen helpen om Hattrick verder te ontwikkelen en te kunnen laten draaien. Ook zorgt het ervoor dat Hattrick gratis zal blijven."

Van mij hoeft Hattrick niet gratis te blijven, want ik betaal al. Nu zeggen ze o.a. letterlijk dat ik betaal om Hattrick gratis te houden (lees; betaal voor de gasten die niet wensen te betalen). Nee, ik betaal omdat ik wil zorgen dat Hattrick kan blijven voortbestaan. Zo leuk zijn de meeste gratis gebruikers niet, met hun WO's.

"Omdat Hattrick Clubhouse op aparte servers draait en onderhouden wordt door een externe relatie zal de hoofdsite hierdoor niet trager worden. . ."

Als ze dat nou eens zouden doen voor de supporters. Voor supporters Hattrick op
aparte servers laten draaien. (of zoiets, want ik ben compu-n00b, maar je snapt wat ik bedoel :+ )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Klote om te lezen:

A well-known Polish manager [teamid=260253], aged 20, died of a heart attack a few days ago. He had a heart condition that he was aware of.

He was one of the friendliest and most helpful people around. It's a real shock.

Dan sta je ineens weer met beide benen op de grond en ga je waarderen wat je allemaal hebt :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Royz schreef op 29 juni 2004 @ 17:18:
A well-known Polish manager [teamid=260253], aged 20, died of a heart attack a few days ago. He had a heart condition that he was aware of.
bron?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Staat in het forum:

Global
a manager died :-( 450+11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik wil je niet beledigen hoor Royz maar ik vraag me gewoon af of je hier het zelfde gevoel bij hebt als dat dit bij een willekeurige winkelbediende in Verweggistan zou overkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door The Dolf op 29-06-2004 17:26 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

The Dolf schreef op 29 juni 2004 @ 17:26:
Ik wil je niet beledigen hoor Royz maar ik vraag me gewoon af of je hier het zelfde gevoel bij hebt als dat dit bij een willekeurige winkelbediende in Verweggistan zou overkomen.
Daar gaat het bij mij niet om, ik weet dat het raar klinkt, maar elk persoon die overlijd en zeker op zo een jonge leeftijd is er 1 te veel. Ik leef mee met de familie ik kan me niet voorstellen hoe zij zich zouden voelen. Maar als je je vraag nu eens omdraait? Als jij dalijk een zoon hebt van 20 en hij overlijdt aan een hartstilstand (ik hoop echt dat dat je niet gebeurd), zou je het prettig vinden als mensen er zo luchtig over praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ the dolf: vind ik nou weer een botte reactie. Hattrick is een spel waarbij je met honderduizenden managers verslaafd aan bent, als dan één van hen iets overkomt, voelt dat toch vreemd, simpelweg omdat je als het ware deel uit maakt van die ´hele groep gezellige en actieve managers´. Je wordt met je neus gewoon weer even op de harde feiten van het menselijk leven gedrukt.....

gewoon heel triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Tsja, met honderdduizenden HT-ers zullen er gemiddeld een paar per maand oid overlijden. Dat is heel triest. Ik ben alleen wel online wat terughoudend met het te geloven, mede omdat hier op GoT ook alleens iemand na een jaar "uit de dood opstond".

Ook is de gelinkte persoon online en zou het een practical "joke" kunnen zijn van iemand die weet dat deze persoon een week op vakantie is.

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 17:29:
@ the dolf: vind ik nou weer een botte reactie. Hattrick is een spel waarbij je met honderduizenden managers verslaafd aan bent, als dan één van hen iets overkomt, voelt dat toch vreemd, simpelweg omdat je als het ware deel uit maakt van die ´hele groep gezellige en actieve managers´. Je wordt met je neus gewoon weer even op de harde feiten van het menselijk leven gedrukt.....

gewoon heel triest.
The Dolf verwoord 't misschien wat bot inderdaad.
Toch vindt ik sommige reacties wat overdreven. Van de 400.000 managers zullen er jaarlijks toch wel (een) tiental(len?) sterven.
Wat ik bedoel: 't is nu wel aardig om alles te relativeren, maar 't is wel de 2e thread die ik lees in ongeveer 2 maanden. Ik ben bang dat deze berichten straks 'normaal' worden, hoe erg 't nieuws ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@MaestroTim ik snap Thedolf wel, was gewoon een open vraag van hem.
Alles word realistisch als het dichter bij huis komt en dit geval is dat Hattrick.

@Metalmeijer je verwoordt mijn gevoel exact, bedankt.
Ooit koppelde een manager het geld wat ik binnenhaalde rechtstreeks aan de resultaten die wij als bedrijf konden behalen op een moment dat ik niet bijzonder tevreden was over de inspanningen van bepaalde andere afdelingen binnen een bedrijf, waarbij hij mij dus rechtstreeks verantwoordelijk maakte.

Hoe je ermee kunt omgaan is deze; zie het als een team, hoewel een erg groot team (30.000 Nederlanders) toch een team. Waar de wingers het aflaten krijgen de defenders het zwaar te verduren, waar de forwards niet rennen schiet de keeper in het blinde... etc..

Jij als betalend lid maakt het mogelijk dat mensen die nu (nog) niet betalen de kans krijgen het ook leuk te gaan vinden en tzt te besluiten er ook voor te betalen. Dat maak JIJ mogelijk.

edit: PS, aangezien ik nu weer wat meer tijd heb nu ik eindelijk een beetje gesettled ben in me nieuwe baan hebben jullie wel gemerkt dat ik me ook weer wat actiever opstel. Echter wat ik nog zoek is iets waar ik me tanden in kan zetten, iets wat natuurlijk met de fed te maken moet hebben. Wat zijn de lopende zaken, wat zijn de ideeen, en nee, geen meeting maar wel wellicht een tombola weer bij de volgende cup.

Het aangaan van supporterschap is trouwens ook nooit echt gestopt dus stuur je creditcardloze zieltjes maar weer naar mij (zie startpost) toe en we helpen ze uit de brand (kom ik ook nog eens in de supporter top10 van Nederland... nog 5 supporters te gaan..hint hint :P )

Ik ben trouwens niet van plan weer leidend voorwerp te worden van de fed... Thije, tenzij hij er de brui aangeeft, doet het prima en heeft nu weer volop tijd voor promotie nu zijn bondscoach avontuur afgelopen is :7

[ Voor 34% gewijzigd door yared op 29-06-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ KdB:
Heb je gelijk in, maar dat is ook weer een totaal andere discussie natuurlijk. Deze persoon had denk ik beter een thread verdient op het nationale forum, niet op global forum. Maar dan nog......

ach ja, waar zeuren we over. Het blijft triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets heel anders:
Ik wil eens proberen om 5-2-3 met 2 wingers en dus zonder IM's te spelen. 'Vroeger' werd er op 't newbee forum altijd gezegd dat je minimaal 1 speler en maximaal 3 spelers op een positie mag hebben om training te krijgen. Dit klopt toch niet? Zonder IM spelen, maar er 1 naar de aanval en 1 naar de verdeding sturen kan toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 17:42:
Iets heel anders:
Ik wil eens proberen om 5-2-3 met 2 wingers en dus zonder IM's te spelen. 'Vroeger' werd er op 't newbee forum altijd gezegd dat je minimaal 1 speler en maximaal 3 spelers op een positie mag hebben om training te krijgen. Dit klopt toch niet? Zonder IM spelen, maar er 1 naar de aanval en 1 naar de verdeding sturen kan toch gewoon?
hmm.. dit lijkt me heel intressant.. hou me op hoogte van je ervaringen of als je van andere mensen hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-08 04:46
Lijkt me heel dom, zonder middenveld krijg je geen kansen en dus geen kans op goals...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristos schreef op 29 juni 2004 @ 18:14:
Lijkt me heel dom, zonder middenveld krijg je geen kansen en dus geen kans op goals...
HT staat op dit moment in het teken van plezier, en zo'n gekke opstelling vind ik weleens leuk. Verder is door het aankopen van veel spelers voor sp training m'n ts gekelderd en wil ik piccen, middenveld kan dus toch nooit wat zijn. Wel haal ik +/- uitmuntend CA skill en krijg ik dus wel 2 of misschien zelfs 3 kansen. Met mijn verdediging zal ik er niet veel tegen krijgen en met zo'n aanval moeten alle kansen erin gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 17:29:

gewoon heel triest.
Was absoluut niet bot bedoelt maar je beantwoord mijn vraag volledig.

Tuurlijk is het zonde dat iemand op jonge leeftijd sterft. Ik heb nooit het tegendeel gezegd of bedoelt.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

En jawel, het is alweer voorbij met #22 :P

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
79      MaestroTim
53      GaMbiNo
44      Brainpower
43      MetalMeijer
42      j_du_pee
41      koentjuh
41      Thije
39      KdB
39      Sandyman538
38      yared
37      The_Marsmellow
33      Joss
30      Royz
30      Tommilio
22      ForayNL
18      Frizza
18      ^^0nMe
17      grooviee17
16      -Pjotrski-
16      ne0
15      The Dolf
15      Superdeboer
14      Par_Martinos
14      Ronald Koeman
13      !k vl!eg
13      Katala
12      mankit
11      kweenie
11      Aristos
11      neudeboules
10      n00bje_
10      died_laughing

Er waren 80 unieke posters

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
gaat weer lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op 29 juni 2004 @ 20:26:
gaat weer lekker snel :)
En als we dan ook nog eens gaan posten dat het lekker snel gaat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
dan gaat het extra snel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ook handig, 30-06-2004 om 21:58 is de deadline van een speler. Niet dat hij heel erg veel gaat opleveren, maar rond die tijd kijkt de halve wereld naar ons land ben ik bang. Zelf maar op bieden dan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 29 juni 2004 @ 21:23:
Ook handig, 30-06-2004 om 21:58 is de deadline van een speler. Niet dat hij heel erg veel gaat opleveren, maar rond die tijd kijkt de halve wereld naar ons land ben ik bang. Zelf maar op bieden dan? :(
Shit, heb ik ook, alleen dan donderdag :(
Best dom, maar ze staan er wel op voor een prijs waar ik tevreden mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 29 juni 2004 @ 19:31:
Was absoluut niet bot bedoelt maar je beantwoord mijn vraag volledig.

Tuurlijk is het zonde dat iemand op jonge leeftijd sterft. Ik heb nooit het tegendeel gezegd of bedoelt.
Weet ik. Wilde je ook niet aanvallen hoor :)

Op naar morgenochtendvroeg (6 uur ´s morgens) deadline´tje meepikken :O }:O

@postings: oeps, wéér de grootste poster :X

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 29 juni 2004 @ 17:48:
[...]
hmm.. dit lijkt me heel intressant.. hou me op hoogte van je ervaringen of als je van andere mensen hoort.
Als je ff tijd hebt zou je eens naar dit team moeten kijken (eindelijk heb ik er 1 gevonden :)) FC Morp (974)
Het speelt standaard met 5-2-3 en zonder enig middenveld, en is vorig seizoen 2e geworden in de zweedse III (4e divisie).
BTW: Als jullie niet geinteresseerd zijn in m'n tactische geneuzel moet je 't maar ff zeggen hoor, maar als een van jullie een team vindt met een vreemde tactiek hou ik me aanbevolen voor een ht-mailtje ;)

edit: Ik was niet te beroerd om me voor 't eerst sinds een jaar weer op 't n00b forum aan te melden om dit te vragen. Yared daarentegen herhaalt z'n schieten vraag gewoon op 't nl forum en heeft wel heel veel geluk dat 't niet verplaatst wordt! :X

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ overlijden

Allereerst ben ik het met iedereen eens dat zoiets je raakt. Overlijden op zo een jonge leeftijd is onbegrijpelijk.

Wel vind ik dat je zoiets toch enigzins gescheiden moet houden van Hattrick en het niet moet laten overheersen.

2/3e van de Poolse hattrick gemeenschap heeft bijvoorbeeld een R.I.P. logo en persbericht.
Ook buiten Polen hebben toch heel wat mensen dit.

Ik vind dit allemaal toch wat overdreven. Waarom het negatieve zoeken? Het mooie van bijvoorbeeld een graf is, dat je het kan opzoeken wanneer je wil. Daarom zou ik het bijvoorbeeld een mooi gebaar vinden zijn team niet te locken en voor lange tijd open te laten. (met logo en persbericht etc.)
Hier kan dan iedereen naar toe om even stil te staan bij het zware feit wat voltrokken was.

Maar om dus min of meer een nationale Hattrick-rouw in te roepen voor minstens een hele week. Waarbij iedereen meegetrokken wordt in het "rouw" proces vindt ik overdreven.

Zoals al meerdere aangaven: er zullen meer Hattrick spelende mensen overlijden..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ Thije

101% mee eens!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff, vroeg deze ochtend.... deadline he :) :O

edit: gekocht, 2,1M voor een formidabel conditie, uitmuntend PM, wereldklasse SP, 25 jaar, matig ervaring en populair.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 06:04:
Pffff, vroeg deze ochtend.... deadline he :) :O

edit: gekocht, 2,1M voor een formidabel conditie, uitmuntend PM, wereldklasse SP, 25 jaar, matig ervaring en populair.
dus als ik op de markt er nog zo een aanwijs die zometeen afloopt ga jij je heel zuur voelen :+

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 30 juni 2004 @ 09:13:
[...]

dus als ik op de markt er nog zo een aanwijs die zometeen afloopt ga jij je heel zuur voelen :+
Je had me bijna, uit frustratie begon ik de TL al af te zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50

Paniohitus

Paniohitus

Ik meld maar weer even dat ik weer supporter ben geworden... :D Mijn team: Paniohitus (143255) (voor degene die het niet meer wisten) :P Er wordt weer een nieuw logo gemaakt en ik ga het spel anders spelen.

Door het niksdoen heb ik wat geld opgebouwd en MetalMeijer (me broer) heeft mij geholpen me team weer een beetje te structureren. Er worden iets van 15 spelers verkocht, een nieuwe coach aangeschaft (heb hier een leuke speler voor), en weer 8 x17 jr. high passable verdedigers gekocht die ik vervolgens flink door gaat trainen. Me opstelling gaat van 3-5-2 naar 4-5-1 en ik hoop dit seisoen dus niet te degraderen en zo ja..., jammer dan :P

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Met gepaste trots presenteren wij u Nederlands beste keeperstalent* en de nieuwe trots van Tha Groove's:
Toine Festen (36032560)
17 years, passable form, healthy
A popular guy who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 130 (413 000 €)
Wage: 2 500 €/week
Owner: Tha Groove's
Warnings: 0

Stamina: poor Goaltending: solid
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: poor
Gekocht voor het luttele bedrag van slechts 2 Miljoen, een echt koopje dus. Nu maar hopen dat hij niet geblesseerd raakt in de komende 3 seizoenen.

* = van de spelers die op de transferlist hebben gestaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@J-du-pee, omg ik heb 'slechts' de helft van het aantal berichten van MaestroTim :D
Leuk trouwens, heb je al iets gemaakt wat bij GoT-HT stats gebruikt gaat worden?
Ben even kwijt wie dat trouwens ging doen, Brainpower?

Welke statistieken kun je er allemaal uithalen?
- postings
- unieke bezoekers
- lenght of posting?
- historische overzichten/totaaloverzichten
- ? ?)

@MaestroTim, de laatste tijd kom ik minder vaak en schrijf dan langere berichten itt vroeger toen zat ik hier continue en postte ik kleintjes, anders had je in deze stats net zo hard verslagen geworden als je bij de toto om de oren geslagen word >:)

Feli met je nieuwe speler, het was zeker een mooie en de moeite voor vroeg opstaan!

Om 10.45 loopt me tweede yp van dit seizoen af en er is reeds 5 ton voor geboden :D :7
2 miljoen verdienen met 2 yp's in de eerste twee weken van een nieuw seizoen ... 8)7 mag van mij elk seizoen gebeuren :9

@Thije duidelijk, kan ik me helemaal in vinden, echter is het goed om te zien dat het 'community-gevoel' hoog is bij HT net zoals dat hij bij GoT altijd goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

in dat geval krijgt u geen wisseltrots 8)7

@yared, ik wil zeker een groot overzicht van stats klussen voor gottrix, tis alleen ff de vraag waneer ik er tijd voor heb...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
@J_du_Pee het is nog vroeg he :P

En we gaan hier weer verder: Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 23

slotje is aangevraagd.

[ Voor 12% gewijzigd door grooviee17 op 30-06-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Preddie welkom terug! leuk om te zien dat de intresse nog aanwezig is, blijft een intrigerend spelletje he :P

@JP mooi man, wat een kanjer... !

bah, me yp is voor 'maar' 510K verkocht... naja, nog altijd vet beter dan de 300K die hij gemiddeld waard zou zijn :D

In een gekke bui me beste middenvelder te koop gezet, die loopt vanavond af, helaas ook tijdens het voetballen om 22.20 |:( stom, gewoon niet aan gedacht en hij staat er voor een bagger prijs (849K :X )

Naja, als hij niet verkocht word niks aan de hand, 2K kosten, en anders hebben we 2,3 miljoen totaal in kas om oorlog te gaan voeren O-)

[ Voor 66% gewijzigd door yared op 30-06-2004 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: posting die ik hier typte, bewaar ik maar voor het volgende topic :) foutje dus

[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.