Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.445 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@Foray thx, denk dat ik doortrain, heb er nu toch precies 8 en kijk dan volgend seizoen wel. Ik heb trouwens ook me eerste 19 jarige worldclass trainee, echter niet voor de verkoop. Ik heb nu een wereldklasse aanval dankzij deze trainee, 1 offensive mf, en nog een offensive winger met wonderbaarlijk en goed passen, ondanks mijn twee magere forwards (die wel elk seizoen de nr 1 en 2 topscoorders zijn).

Lijkt me idd dat doortrainen en meer geld en meer vrijheid en meer rust in je team opleverd.
Al me A spelers op 1 na hebben na 1 conditietraining alweer excellent conditie.. twijfel of ik nog 1 weekje algemeen zal doen of gewoon verder met wing... ???? is tenslotte nog net een weekje extra in hun huidige levensjaar.
@TheDolf, gewoon HAM, nieuwe versie... was weer eens het snelst af en de beta lag er zelfs al toen 6.6 inging.

HAM heeft nu alleen moeite met de TPE maar aangezien dat een HAM product is wat ook de andere managers gebruiken, zal daar geen verschil zijn.
Wel stoer dat federatielogo nu... we bestaan al 5 generaties, eigenlijk tijd voor een jubileum ;)

Er zitten trouwens weer veel 'n00b' leden die reeds gespeeld hebben tegen een andere GoT'r en kunnen solliciteren voor Tweakotine Addicts, hoewel ik Foray en 0onme ervan verdenk er stiekem van te genieten eeuwig n00b te blijven >:)
OMG, ik ga me ziek betalen aan wages... HAM heeft nu een 'predicted wage' kolom en volgens die ga ik voor alle 8 wingers/wingbacks voor elk twee- tot driemaal zoveel betalen. De twee duurste kosten me 20K per week, net zoveel als me 2 keepers en 5 middenvelders bij mekaar 8)7

IPV 40K per week kom ik op 70K per week :X

[ Voor 31% gewijzigd door yared op 19-06-2004 01:59 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Na 2 uur fotosoeppen heb ik dan eindelijk een logo,
reacties en opmerkingen welkom :)

de ster symboliseert mijn kampioenschap, voor elk kampioenschap
zal ik een ster toevoegen

mijn team is AC VooDoo (213295), reacties in het gastenboek
zijn ook welkom!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Sandyman538 schreef op 18 juni 2004 @ 23:02:
[...]

Daar heb je dan echt f*cking mazzel mee mijn inziens... elke 3 weken, dat houdt in dat ie wonderbaarlijk +1 is en dan 18 wordt. Dan train je hem voordat ie 19 wordt naar buitenaards... 8)7 En dan wordt ie als ie net 20 is goddelijk 8)7 Klopt dat echt?!@? Zou wel freaky zijn 8)7

Ik zie dat ik in mijn enthousiasme inclusief bier wat veel 8)7 smilies gebruikt heb, dan nog maar een gezellige B)
Volgens mij valt het wel mee. Rik Camps is nu bijvoorbeeld al 2-3 weken goddelijk. Je moet gewoon de juiste coach hebben, en ook een beetje mazzel hebben dat ie met de 1e training van het seizoen naar excellent gaat. En aangezien ik van plan ben om de nieuwe Camps te gaan trainen, hoop ik wel dat het ook weer lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Even een klein vraagje tussendoor, als je nu failliet verklaard wordt met je team dan is het voorbij maar hoe zit het dan met je nog steeds aanwezige supporter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

GandalfTheGrey schreef op 19 juni 2004 @ 02:43:
Na 2 uur fotosoeppen heb ik dan eindelijk een logo,
reacties en opmerkingen welkom :)

de ster symboliseert mijn kampioenschap, voor elk kampioenschap
zal ik een ster toevoegen

mijn team is AC VooDoo (213295), reacties in het gastenboek
zijn ook welkom!
Geinig logo al vind imo de ster erboven overdone, zonder istie veel strakker :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
De 9e klasse is ook toegevoegd nu dacht dat ze dat anders zouden doen :/ nou jah wel fijn ze bieden mooi op mijn spelers dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

* Superdeboer ook nieuw logo sinds twee dagen:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/superdeboer/img/saweeetahlogo.gif

Nu gaat het geweld lostbarsten in De Koeienstal, met een stier in het logo. 8)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

yared schreef op 19 juni 2004 @ 10:35:
[...]

Geinig logo al vind imo de ster erboven overdone, zonder istie veel strakker :D
ok bedankt, zal er even over denken =)
wanneer word ik normaal lid ipv n00b in de federatie :p

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

^^0nMe schreef op 17 juni 2004 @ 00:15:
[...]

Die van mij begon dit seizoen met slecht leider, na een half seizoen geleden daarvoor dus van zwak te zijn gedaald. Daarmee heb ik het ook uitgehouden tot beker ronde 9 ;) , ik ging na 2 wedstrijden al elke bekerwedstrijd in met dolgelukkig TS, zodra je uit de beker bent gaat je TS er wel heel hard eraan, daarom heb ik inmiddels ook een nieuwe coach met redelijk leider.
Beker tegenstander is bekend, zoals altijd in ronde 1, weinig inkomsten, had aan de ene kant gehoopt op een WO, maar aan de andere kant is het wel lekker om te beginnen met een zevenklapper oid. >:)
dank je dat is nuttige info, nu nog ff 9 rondes beker uit houden 8)

Ik heb gelukkige een 17 jarige symphatieke speler verkocht vandaag. slechts 5,5 ton, maar TS daalde ook. Die wordt toch morgen weer ge-reset :-)
Wel wat minder inkomsten, maar dat is een daling in TS me wel waard

verder had ik volgende week een weekje algemeen ingeplanned, maar mijn vorm is al schrikbarend hoog :Z :Z Wat zal ik nu gaan trainen, vrije trappen?? dan haal ik eindelijk een een formidabele schopper

[ Voor 23% gewijzigd door neudeboules op 19-06-2004 12:17 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persberichten
18-06-2004 Keepers
Zondag mogen onze 3 keepers vertrekken.Hopelijk Komen ze een goede ploeg waar ze veel mogen spelen.Veel geluk!
Woensdag wordt in FC amras een oefenwedstrijd gespeeld.Als teken van eerbied voor Nederland die op Het Ek2004 zit en België niet,spelen de dreamerkes in het oranje.We wensen FC Amras veel s6.

In de plaats koop ik 2 hoog goede keepers ;)
Heeft iemand er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
@grooviee: Hoe weet je het precies dat je er 3 weken over doet, ik zie maar dat je een solid 17-jarige keeper hebt en die is misschien van passable naar solid getraint, hoe kan je al weten dat je er 3 weken over gaat doen? Of heb je afgelopen seizoenen al keeper getraint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op 19 juni 2004 @ 10:24:
Even een klein vraagje tussendoor, als je nu failliet verklaard wordt met je team dan is het voorbij maar hoe zit het dan met je nog steeds aanwezige supporter :)
idd,vraag ik me ook af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 21:54
Grooviee, we want proof! B)
Eenmalig een keeper in 3 weken laten stijgen is geen kunst, als je hem pulled zit ie meestal ergens tussen twee niveaus, als ie dus hoog zit kan ie zelfs binnen één week al stijgen. Structureel keepers in 3 weken laten stijgen lijkt me onmogelijk!

Edit:
Dank je J_du_pee ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-06-2004 18:16 . Reden: J_du_pee's nakijkwerk ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

idd, maak eens een screenie van de wijzigingen in HAM / Buddy / whatever voor die spelert :P

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:11
Ronald Koeman schreef op 19 juni 2004 @ 16:16:
Grooviee, we want proove! B)
Eenmalig een keeper in 3 weken laten stijgen is geen kunst, als je hem pulled zit ie meestal ergens tussen twee niveaus, als ie dus hoog zit kan ie zelfs binnen één week al stijgen. Structureel keepers in 3 weken laten stijgen lijkt me onmogelijk!
Ok, ik ben dus niet de enige die vraagtekens stelt bij een structurele stijging elke 3 weken, en dus een 17 jarige wonderbaarlijk keeper te krijgen... :)

/edit

En waarom krijg ik mijn uitmuntend keeper niet verkocht?!? Eerst voor 2.35 miljoen op de lijst, daarna voor 2.25 miljoen, en niemand koopt hem. Terwijl er voor andere spelers (even oud, zelfde kwaliteit, zelfde vorm) gewoon 2.5 miljoen wordt neergelegd. Heb hem er nu opstaan voor 2.2 miljoen.

[ Voor 23% gewijzigd door Sandyman538 op 19-06-2004 17:06 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommilio schreef op 19 juni 2004 @ 10:24:
Ben je volgens mij gewoon kwijt. Heb je plannen dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:48:
[...]
KAn je toch gewoon over laten zetten naar je nieuwe team? En als je er helemaal mee stopt dan lijkt me dat je het geld idd kwijt bent.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

lijkt me ook dat je het meekrijgt naar je nieuwe team, das toch zelfs ook met cheaters zo? Ik kan me voorstellen dat dit het moment is om je team op de fles te laten gaan ivm de nieuwe divisie en dus kortere wachttijden. Aan de andere kant zou ik mijn team nooit zoiets aan doen ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Ik heb momenteel niet de beschikking over mijn HAM, omdat ik bij mijn ouders zit. Als ik weer thuis ben, zal ik een screenshot maken voor de ongelovigen onder jullie :P. Hij maakte een complete niveaustijging in 3 weken. Het was een jeugdspeler, getrokken in week 8, die na 2 weken al naar excellent steeg, en 3 weken later naar formidable. Met mijn huidige trainee heb ik slechts 1 stijging mee gemaakt, van passable naar solid, maar daar had ik hem ook op gekocht :), dus van hem weet ik nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
vraag , ben pas begonnen heb 2 spelers gekocht sta nu 70.000 euro in de min.
Krijg geen speler verkocht , hoe kan ik nu in geld verdienen.

Is het verstandig om nu te gaan investeren in de jeugd ( 20k per week ) zodat ik wel goede spelers en kan verkopen maar zwaar in schuld komt te staan.

O O ervaren hattrick spelers wat moet ik doen...

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrestra schreef op 19 juni 2004 @ 19:17:
vraag , ben pas begonnen heb 2 spelers gekocht sta nu 70.000 euro in de min.
Krijg geen speler verkocht , hoe kan ik nu in geld verdienen.

Is het verstandig om nu te gaan investeren in de jeugd ( 20k per week ) zodat ik wel goede spelers en kan verkopen maar zwaar in schuld komt te staan.

O O ervaren hattrick spelers wat moet ik doen...
70k is wel overheen te komen... als je net begint moet je (naar mijn ervaring) niks investeren in de jeugd. Dat komt wel later als je een 'steady cashflow' hebt. Als je uit de min wilt komen zul je toch een goede speler moeten verkopen (zeker als je nog niet zoveel geld binnenkrijgt kan de rente je anders gaan nekken op den duur). Verder... neem 2 trainnees aan, train ze 1 seizoen en verkoop ze voor veel centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
en waar kan ik die trainees aannemen..?? ( of zijn dit de jeugdspelers ? )

[ Voor 58% gewijzigd door Terrestra op 19-06-2004 19:37 ]

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het U-20 Werkplan

Activiteit
Het leiden van het U-20 elftal!

Doelgroep
De doelgroep zal een mengelmoes van leeftijden zijn.
Jonge hondjes van 19 jaar zullen de kans krijgen maar de "oude garde" van 20 jaar zouden het team vorm/gestalte moeten geven.

Beginsituatie
Ruyven heeft een prestatie van formaat neergezet. Een prestatie die door maar weinigen zal worden geëvenaart, inclusief hijzelf.
Hij liet de selectie de laatste wedstrijden voornamelijk 3-4-3 spelen. Met die formatie was hij tot de wedstrijd tegen Noorwegen ongeslagen.

Begeleidingsdoel
Er zijn natuurlijk verschillende doelen zowel ontwikkelingsgericht als prestatiegericht.
Als je kijkt naar de ontwikkeling van de spelers wil ik er naar streven 18 jarigen zoveel mogelijk te laten spelen met het oog op ervaring. Als het enkel aankomt op prestaties (moeilijke kwalificatiewedstrijden) zullen 20 jarigen de voorkeur krijgen om Nederland door te laten stomen naar HET grote toernooi.

Werkdoel activiteit
Het werkdoel is in dit geval het opstarten van een degelijke sessie wedstrijden. Alles zal natuurlijk nieuw zijn en er zal veel gesproken moeten worden met de oud-bondscoaches voor alle nodige extra input en tips.

Ruimte voor Hattrick?
De aantal uren die ik aan Hattrick besteed moeten meer dan voldoende zijn om naast het runnen van mijn eigen team ook het U-20 team te managen.
Specifiek: 5 á 6 uur/dag.

Voorbereidingen
De huidige U-20 selectie doorgronden en analyseren aan de hand van duidelijk meetbare punten: Waarde, Sterren etc etc.
Er zal gecommuniceerd worden met Ruyven over de huidige bevindingen en aanbevelingen. Enkele scout-databases zullen daarvoor gemaakt moeten worden als die nog niet aanwezig zijn.

Instructie
Ik zal mijn uiterste best gaan doen. Mensen die me kennen (de garde IV.2ers) weten hoe gebrand ik ben op presteren en geef nooit wat cadeau.
Op persconferenties zal ik daarom altijd duidelijk mijn mening verkondigen over de afgelopen wedstrijd en andere lopende zaken.

Tijdsplan
Zoals ik het nu bekijk vind ik het belangrijk dat we om de 2 jaar (ht-seizoenen) een andere U-20 coach krijgen. Vers bloed betekend nieuwe motivatie, nieuwe kansen en nieuwe uitgangspunten. Iedere manager heeft zijn eigen kwaliteiten en zal daarom zijn "eigen" deel meegeven aan de U-20 selectie.
Ik zal dus na 2 seizoen aftreden.

Evaluatie
De evaluatie over hoe alles gelopen is... Moet nog komen.. En zal volgen!

Thije gaat er weer voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:48:
[...]
Nou de plannen zijn om het hoofd boven water te houden maar het gaat laat ik maar zeggen de verkeerde kant op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Sorry voor het offtopic maar WAT EEN DRAMA! Ik sta op het punt de Anti-Advocaat-federatie op te richten? Of de ik-kots-op-Advocaat-federatie? Of de Dickie-rot-op-federatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op 19 juni 2004 @ 23:32:
Sorry voor het offtopic maar WAT EEN DRAMA! Ik sta op het punt de Anti-Advocaat-federatie op te richten? Of de ik-kots-op-Advocaat-federatie? Of de Dickie-rot-op-federatie?
pffff :( Robben wisselen :( Advocaat waar ben je mee bezig..... Iedereen weet toch : Never change a winning team... Maar nee hoor.. Wat denkt Advocaat? Ik ga lekker verdedigers inzetten!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier alvast je logo dan

Afbeeldingslocatie: http://forum.deux.nl/upload/avatars/anti_dick_80.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje, ik ben nu 2 seizoenen bezig, en loopt allemaal lekker vorig seizoen kampioen van 8de divisie geworden dit seizoen 1ste geworden in 7de divisie. Mijn supportersgroep is dus gestegen. Zit nu op 914 leden, nou zat ik er aan te denken om mijn stadion uit te breiden van 15000 naar 25000 plaatsen, is dit een handige keus? Of moet ik eerst van m'n std coach af? Ik investeer al elke week max in jeugdteam, en heb nu 268 duizend euro om uit tegeven. Wat is de beste keus? alvast bedankt.

owja team is ook wel handig om erbij te zetten. Corleone NL (361614) VI.882

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat Advocaat nu flink in waarde is gedaald? 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 00:45:
Ik neem aan dat Advocaat nu flink in waarde is gedaald? 8)
Goeie bondscoach voor Italië, voor mijn part krijgen ze geld toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

GandalfTheGrey schreef op 19 juni 2004 @ 11:12:
[...]

ok bedankt, zal er even over denken =)
wanneer word ik normaal lid ipv n00b in de federatie :p
Thije, Meester Feut, er word je een fed vraag gesteld [hint] offtopic gelul[/hint].

Voor EK is er een eigen forum (en ik hoef hier niet nog eens aan die ellende worden herinnert ;))

Gandalf, speel tegen een andere GoT'r en je kunt Tweakotine Addict worden.

@Mankit Grooviee traint al zeker 2, wellicht 3 of meer seizoenen keepers.
Vorig seizoen had ie ook al een bulk geld ermee opgehaald.

FF pollen, wie heeft er het grootste stadion van ons allemaal en wie heeft er het grootste stadion van zijn divisie

Alvast een mager beginnetje :D
Harlem Hattricks / 50.000 / DIV. V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
@mankit e.a.: Ik heb er inmiddels al 4,5 seizoen keepers trainen op zitten, dat betekent ong. 64 effectieve trainingsweken(dus 2 keepers laten spelen). Ik heb er idd al een aardige bulk geld mee verdient, een World Class-keeper(20) verkocht voor 7M, een brilliant(21) voor 3.75M en een formidable(20) voor 1.224M, allen waren dit seizoen. Dus ik weet wel waarover ik praat als ik het over de duur van skillstijgingen heb :).

@Yared:
Tha Groove's / 52.000 / Div. V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
grooviee17 schreef op 20 juni 2004 @ 01:37:
@mankit e.a.: Ik heb er inmiddels al 4,5 seizoen keepers trainen op zitten, dat betekent ong. 64 effectieve trainingsweken(dus 2 keepers laten spelen). Ik heb er idd al een aardige bulk geld mee verdient, een World Class-keeper(20) verkocht voor 7M, een brilliant(21) voor 3.75M en een formidable(20) voor 1.224M, allen waren dit seizoen. Dus ik weet wel waarover ik praat als ik het over de duur van skillstijgingen heb :).

@Yared:
Dan join ik de club

SandstorM / 40.000 / Div. V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, wat een prutser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrestra schreef op 19 juni 2004 @ 19:30:
en waar kan ik die trainees aannemen..?? ( of zijn dit de jeugdspelers ? )
Trainees zul je helaas moeten kopen, tenzij je geluk hebt en een jeugdspeler genoeg talent heeft om het op te leiden.
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 00:44:
Ik had een vraagje, ik ben nu 2 seizoenen bezig, en loopt allemaal lekker vorig seizoen kampioen van 8de divisie geworden dit seizoen 1ste geworden in 7de divisie. Mijn supportersgroep is dus gestegen. Zit nu op 914 leden, nou zat ik er aan te denken om mijn stadion uit te breiden van 15000 naar 25000 plaatsen, is dit een handige keus? Of moet ik eerst van m'n std coach af? Ik investeer al elke week max in jeugdteam, en heb nu 268 duizend euro om uit tegeven. Wat is de beste keus? alvast bedankt.

owja team is ook wel handig om erbij te zetten. Corleone NL (361614) VI.882
Ik zie dat je nog steeds een zwak coach hebt, op zich zou je die dus snel moeten vervangen. Alleen beschikt je team nog niet over trainees en dus heeft het voorlopig nog geen zin om veel geld in de coaching te stoppen. Ik zou dus in jou geval voor stadionuitbreiding gaan als je verwacht degelijk mee te kunnen draaien in VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 04:31:
[...]

idd, wat een prutser!
Tjah niet door dus das duidelijk tsjechie stelt b team op nedved had zich gister al meteen afgemeld na de wedstrijd voor de pot tegen duitsland :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

@stadion:
FC-Utrèg waor / 35500 / Div. V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VV de Wiendhappers / 35000 / Div. VI

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vliegjes / 35000 / Div. V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

pfff ik ben op zoek naar een speler die volgend seizoen de trainingstaken op zich kan nemen. Dus ik net een uur graven naar ervaren spelers met rdelijk/goed leiderschap.

Dat valt niet echt mee om iets te vinden.
Ik heb een leuke chinees gevonden met goed leiderschap en briljante ervaring, maar deze had nogal vervelende bijstats. Namelijk goddelijke keepen en slechts 24 jaar. Die was dus iets te duur.

Nu heb ik een andere gevonden 47 jaar redelijk leiderschap aangenaam en briljante ervaring. Nu zakt alleen mijn broek af. TSI is 0 en daarom kan ik geen 11,000 euro bieden
Je kunt niet meer dan 100x the marktwaarde bieden.

Wat sis dit voor stomme bug, deze speler is toch veel meer waard 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
FC Strijen / 12300 / Div. VII :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

neudeboules schreef op 20 juni 2004 @ 11:12:
pfff ik ben op zoek naar een speler die volgend seizoen de trainingstaken op zich kan nemen. Dus ik net een uur graven naar ervaren spelers met rdelijk/goed leiderschap.

Ik heb een leuke chinees gevonden met goed leiderschap en briljante ervaring, maar deze had nogal vervelende bijstats. Namelijk goddelijke keepen en slechts 24 jaar. Die was dus iets te duur.

Nu heb ik een andere gevonden 47 jaar redelijk leiderschap aangenaam en briljante ervaring. Nu zakt alleen mijn broek af. TSI is 0 en daarom kan ik geen 11,000 euro bieden

Dat is de fout van de verkoper die had um voor dik geld op de lijst moeten plaatsen.
Deze fout zie je bij een clown ook vaak.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

The Marsmellow / 30000 -> 45000 / Div. V
FC Strijen / 12300 / Div. VII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

The_Marsmellow schreef op 20 juni 2004 @ 11:17:
[...]

Dat is de fout van de verkoper die had um voor dik geld op de lijst moeten plaatsen.
Deze fout zie je bij een clown ook vaak.
Nee dit is een fout van hattrick. De waarde van een clown is nog niet bewezen en twijfelachtig (ik heb er natuurlijk wel een clown, je weet maar nooit)
Maar bij het invoeren van het nieuwe coach systeem heeft een speler met ervaring wel skills, dus zou ie nooit een TSI van 0 kunnen hebben. Ervaring zou in de salariëring meegenomen moeten worden. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss

Tis kut ja, daarom "moet" je als je een clown of een ervaren speler zonder stats zoek ook zoeken op "nieuwe speler" (die net op de transferlijst staan) en bij TSI 0 meteen 10k bieden, dan kan niemand er meer overheen he. Soms slaat die regel helemaal nergens op, soms wel.
Stond dat er echt? :9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Als je een vleugel naar het midden laat spelen op het middenveld, traint hij dan positiespel 2x zo langzaam?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
zover ik weet wel ja, 50% training dan he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

jep, dat bedoelde ik, maar wist het niet meer zeker!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

LOL dat is idd een copy paste gevalletje, dus dat stond er echt :)
Nou valt er nog iets te lachen op deze grauwe dag.

[ Voor 4% gewijzigd door neudeboules op 20-06-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

neudeboules schreef op 20 juni 2004 @ 11:44:
[...]

LOL dat is idd een copy paste gevalletje, dus dat stond er echt :)
Nou valt er nog iets te lachen op deze grauwe dag.
Natuurlijk
Nog een paar uurtjes en ik ga mijn excellent solid winger uit de jeugd halen.
Vanavond word portugal uitgeschakeld
Na 3 weken deze dag is geen drank... (onder voorbehoud)
Vandaag gaat er iemand op Lund bieden en ben ik ook is rijker dan 1 mio
Alleen het weer zit een beetje tegen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foray/ 45.000/ DIV. IV

Ik zit nog te twijfelen voor hoeveel ik mijn world class def moet verkopen. ik zit aan 4 miljoen te denken. Ik wil gewoon dat ie de hoofdprijs opbrengt maar weet neit of het nu reeel is. 1.7 miljoen waarde zonder bijstats en 20 jaar. Iemand indicatie?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
foray/ 45.000/ DIV. IV
Kweenie19 / 19.000 -> 27.000 / Div. VI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:21:

Ik zit nog te twijfelen voor hoeveel ik mijn world class def moet verkopen. ik zit aan 4 miljoen te denken. Ik wil gewoon dat ie de hoofdprijs opbrengt maar weet neit of het nu reeel is. 1.7 miljoen waarde zonder bijstats en 20 jaar. Iemand indicatie?
Als je de hoofdprijs van 4M wil, gewoon te koop zetten, begin dit seizoen wordt er toch (te) veel op jonge spelers geboden, dus is de kans veel groter dat je 'm kwijt kunt raken. Zo niet -> zet gewoon weer te koop :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F.C. FOPPIE / 55.000 / Div. V
foray/ 45.000/ DIV. IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:21:
IK heb laatst een magnificient verkocht voor 4,25M! Hij had alleen matig vleugelspel als bijstat. Ik had 'm woensdag op de lijst gezet in de hoop dat hij vrijdag world class zou worden. Ik denk dus wel dat 4 miljoen een minimum is voor een world class eigenlijk, waarschijnlijk een paar ton meer :)

kdbunited/ 61303/ DIV. IV
foray/ 45.000/ DIV. IV

edit: pff, dat gaat snel opeens zeg!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
foray/ 45.000/ DIV. IV
Fiets 'em d'r in / 40.000 / Div. V

[ Voor 15% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-06-2004 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:03
Aristos FC / 45.000 / DIV.IV
foray/ 45.000/ DIV. IV

En iedereen succes voor de pull vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

foray/ 45.000/ DIV. IV
Watergraafsmeer Wanderers 40620 / Div. V

laat de pull van vanavond de kater van gister in godsnaam wegspoelen :(

edit: zo, ff mijn profiel aangepast. Claesson ipv Dickie, claesson heeft beter leiderschap, is aangenamer, niet extreem verdedigend ingesteld en minder onvoorspelbaar ;)

[ Voor 16% gewijzigd door j_du_pee op 20-06-2004 13:33 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nobbe United/60001/ Div. IV
foray/ 45.000/ DIV. IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 22:43

Ottooo

Vuurvlieg

foray/ 45.000/ DIV. IV
FC De Vuurvliegen / 9800 / Div. VII :X

edit: Thije maar even toegevoegd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ottooo op 20-06-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ottooo schreef op 20 juni 2004 @ 13:30:
foray/ 45.000/ DIV. IV
FC De Vuurvliegen / 9800 / Div. VII :X

edit: Thije maar even toegevoegd :)
Dankje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje :X

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Poging 2. :P
Deze aantallen staan ook gewoon op de GoTTrick site.
Kan Brainpower hier niet enkele dynamische overzichtjes van maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Morten Pedersen (23127255) 3
18 jaar, zwak in vorm, geblesseerd (3 weken)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 630 (63 000 €)
Loon: 1 188 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

Hoeveel zou deze speler nou moeten opbrengen denken jullie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
foray/ 45.000/ DIV. IV
De Kozakken / 35000 / Div. V
FC De Vuurvliegen / 9800 / Div. VII

Eindelijk zit ik in de vijfde, kijk ik op Top Stats, was V.83 afgelopen seizoen de 7e V-league qua sterren! En de zwaksten zijn er nu dus uit en vervangen door sterkere teams. Als je naar ratings kijk ben ik het 7e team, dat wordt dus erg lastig. :( Een vriend van me die gelijk met mij aan HT is begonnen en ook naar V is gepromoveerd zit in en veel zwakkere league en kan zowat weer kampioen worden. Daar haalt iedereen redelijk middenveld (oude stijl dus) en in V.83 haalden 5 teams hoger dan formidabel/uitmuntend. Vind dat verschil best wel groot.

[ Voor 36% gewijzigd door -Pjotrski- op 20-06-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OSwimmer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 21:39
Daar gaat men reeks van 11 ontslagen spelers op rij(nu zal ik weer opnieuw moeten beginnen ;) omdat ik volgende (degelijke) jeugdspeler getrokken heb:

Dante Nobbe (35453840)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 740 (74 000 €)
Loon: 880 €/week
Eigenaar: BB Betis
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Greetz, OSwimmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
20-06-2004 Final update: Hattrick 6.6.2
Anything worth doing, is worth doing properly: We're updating the HT 6.6 to a second upgrade, named HT 6.6.2. This is correcting two problems with the last versions: the abrupt salary changes and the issue with the three sublevels of the match ratings. The match ratings will be modified one final time. Read all about this, along with a commentary on the whole 6.6 matter and some thoughts for the future by HT-Bjorn, in the brand new document Hattrick 6.6.2 (Last adjustments).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Hoe kan het dat de belgen al kunnen pullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Door -Pjotrski- - Sunday 20 June 2004 13:59
foray/ 45.000/ DIV. IV
FC Sa-weee-tah / 23040 / Div. VI

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

uhm superdeboer, de volgorde in stadions stond niet chronologisch, maar op grootte ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
HT6.6.2 is er alweer :)
Moet zeggen dat ze wel goed naar feedback luisteren en de problemen snel oplossen.
Nu de vertaling nog, "very low zwak" klinkt natuurlijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

j_du_pee schreef op 20 juni 2004 @ 14:12:
uhm superdeboer, de volgorde in stadions stond niet chronologisch, maar op grootte ;)
Wat jij wil... :P

foray/ 45.000/ DIV. IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OSwimmer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 21:39
Ronald Koeman schreef op 20 juni 2004 @ 14:08:
Hoe kan het dat de belgen al kunnen pullen?
Bij ons stond er dat je kon pullen vanaf ongeveer 12u45.

Kheb ook nog een vraagske: uw jeugdspelers die ge uit uw opleiding haalt, hangen die ook af van uw coach? Zelf heb ik er volgende ervaring mee:
Vroeger had ik een verdedigend ingestelde coach en toen trok ik bijna uitsluitend verdedigers uit mijn jeugd (zo heb ik er op ongeveer 1 seizoen 2 met verdedigen goed eruit gehaald en 6 met redelijk). Toen ik van coach wisselde (en een aanvallende had aangenomen), pull ik bijna altijd spitsen of middenvelders (reeds 4x scoren goed en geen enkele meer met een verdedigende eigenschap hoger dan zwak).

Dus als ge een verdedigende coach hebt haalt ge sneller verdedigers uit uw jeugd, bij een aanvallend ingestelde coach, meer aanvallers?

Greetz, OSwimmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Je coach heeft geen invloed op je jeugdpulls.

foray/ 45.000/ DIV. IV
Fiets 'em d'r in / 40.000 /Div. V

[ Voor 88% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-06-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
foray/ 45.000/ DIV. IV
S.C.O. zat3. / 17.700 / Div. VII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Volgens mij heb ik de nieuwe ratings zo goed begrepen?
Als het onderstaande klopt, dan vind ik het toch wel een verbetering. Liever de oude ratings in tweeën, dan twee oude ratings door drie. Ik vind het wel een vooruitgang. :)

[center]Nieuwe en oude HT-ratings[/center]
[center]Nieuw (HT 6.6.2)[/center][center]Oud[/center]
5Very lowWretchedPoor3
6Low
7HighWeak4
8Very high
9Very lowPoorInadequate5
10Low
11HighPassable6
12Very high
13Very lowWeakSolid7
14Low
15HighExcellent8
16Very high
17Very lowInadequateFormidable9
18Low
19HighOutstanding10
20Very high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superdeboer schreef op 20 juni 2004 @ 15:10:
Volgens mij heb ik de nieuwe ratings zo goed begrepen?
[...]
Volgens mij ook :)
Ik vind 't ook wat makkelijker omrekenen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
foray/ 45.000/ DIV. IV
FC Forholte 2003 / 40.000 / Div V

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

@stadion

Knallers / 28.000 -> 40.000 / divisie V

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FC P.A.A.R.D /40.000 -> 50.000 / DIV. V
foray/ 45.000/ DIV. IV
FC Forholte 2003 / 40.000 / Div V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
dubbel

[ Voor 93% gewijzigd door The Dolf op 20-06-2004 15:35 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
@Stadion

FC Dolf / 45.100 / Div. VI

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jamal schreef op 20 juni 2004 @ 15:31:
@stadion

Knallers / 28.000 -> 40.000 / divisie V
The Dolf schreef op 20 juni 2004 @ 15:34:
@Stadion

FC Dolf / 45.100 / Div. VI
wat een luiheid weer zeg :9

F.C. FOPPIE / 55000 / Div. V
Tha Groove's / 52000 / Div. V
Harlem Hattricks / 50000 / DIV. V
FC P.A.A.R.D /40000 -> 50000 / DIV. V
FC Dolf / 45100 / Div. VI
Aristos FC / 45000 / DIV.IV
foray/ 45000/ DIV. IV
FC Forholte 2003 / 40000 / Div V
SandstorM / 40000 / Div. V
Fiets 'em d'r in / 40000 /Div. V
Knallers / 28000->40000 / Div. V
Kweenie19 / 19000 -> 27000 / Div. VI
S.C.O. zat3. / 17700 / Div. VII

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 20-06-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

GaMbiNo schreef op 20 juni 2004 @ 13:37:
Poging 2. :P
Deze aantallen staan ook gewoon op de GoTTrick site.
Kan Brainpower hier niet enkele dynamische overzichtjes van maken? ;)
Ga ik ook doen :)
Na mijn tentamens ;)

F.C. GoT / 45000 / Div. IV
foray/ 45000/ DIV. IV

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

foray/ 45000/ DIV. IV

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

-Pjotrski- schreef op 20 juni 2004 @ 13:59:
Eindelijk zit ik in de vijfde, kijk ik op Top Stats, was V.83 afgelopen seizoen de 7e V-league qua sterren! .....
Ik kan helemaal niet bij top Stats :'(

Ik zie net dat Gottrick niet eens bij hattrick.startkabel.nl

[ Voor 13% gewijzigd door neudeboules op 20-06-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neudeboules schreef op 20 juni 2004 @ 16:20:
[...]

Ik kan helemaal niet bij top Stats :'(

Ik zie net dat Gottrick niet eens bij hattrick.startkabel.nl
Er wordt op dit moment hard gewerkt aan Top Stats, de lay-out wordt verbeterd, VII wordt toegevoegd en er komen nog wat cijfertjes bij :)
Waarschijnlijk zal dit wel gaan duren tot na de eerste competitieronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 16:37:
[...]

Er wordt op dit moment hard gewerkt aan Top Stats, de lay-out wordt verbeterd, VII wordt toegevoegd en er komen nog wat cijfertjes bij :)
Waarschijnlijk zal dit wel gaan duren tot na de eerste competitieronde.
Als het maar niet zo gaat als met de HRN, waar inmiddels al meer dan een seizoen aan gewerkt wordt. Gelukkig is het bijna af, en gaat die weer online, want ik vind de HRN toch wel wat duidelijker dan de top-stats-site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik bedacht mij ineens iets hè...waarom heet het nationale jeugdelftal eigenlijk U(nder)20 als er spelers tot met 20 jaar mee mogen doen? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 16-09 20:21

Quintus

Eg wel! Dus....

Jamal schreef op 20 juni 2004 @ 16:13:
foray/ 45000/ DIV. IV
SC Amsreiw / 11400 / Div. VI _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 20-06-2004 19:01 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nog een paar minuutjes :9

edit:

hoogste stat zwak...

[ Voor 46% gewijzigd door Joss op 20-06-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:03
ik had een uitstekend => in spelhervatting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
17 jaar :)

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Wat zou ik er voor krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozsef Hiemstra (35476700)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 520 (52 000 €)
Loon: 740 €/week
Eigenaar: Nobbe United
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

En ja hij staat te koop: 500.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 20 juni 2004 @ 19:48:
17 jaar :)

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Wat zou ik er voor krijgen?
Ligt aan zijn waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grooviee17 schreef op 20 juni 2004 @ 17:38:
[...]

Als het maar niet zo gaat als met de HRN, waar inmiddels al meer dan een seizoen aan gewerkt wordt. Gelukkig is het bijna af, en gaat die weer online, want ik vind de HRN toch wel wat duidelijker dan de top-stats-site
HFG-Ron de maker van Top Stats:
Vanaf a.s. zaterdag zal Top-Stats off-line gaan, om voorbereidingen voor seizoen 12 te treffen. Tevens zullen een aantal nieuwe statistieken toegevoegd worden, zoals beloofd. Verder zal de gebruiksvriendelijkheid van de site aangepast worden. Hierbij moet gedacht worden aan meer samengestelde overzichten, zoekwijzes, e.d.

Wees gerust... De site is terug live voor het nieuwe seizoen! :))
Als iemand nog suggesties heeft voor cijfers die je graag wilt zien? Meestal wil hij dat wel regelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Sipke Thomas Lommen (35476825)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Speciality: Unpredictable

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 400 (40 000 €)
Wage: 680 €/week
Owner: Fiets 'em d'r in
Warnings: 0

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: passable Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: poor

Ochja, hij's 17 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sytse Roldaan (35479392)
A sympathetic guy who is calm and honest.

Total Skill Index (TSI): 980 (98 000 €)
Wage: 960 €/week
Owner: foray

Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: passable Set Pieces: disastrous

ook best redelijk deze voor mijn doen.

edit maar wel offtopic:

Afbeeldingslocatie: http://65.75.186.160/picserver/img.php?/F6K38CG96802/3TGCIUZM0225/JPEG/1087691515//pq56

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 20:17:
Sytse Roldaan (35479392)
A sympathetic guy who is calm and honest.

Total Skill Index (TSI): 980 (98 000 €)
Wage: 960 €/week
Owner: foray

Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: passable Set Pieces: disastrous

ook best redelijk deze voor mijn doen.
Best redelijk :?
Deze speler gaat je heeeeel veel geld opleveren denk ik!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.