Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat de waarde achter de index nog verdwijnen? Ik vind het trouwens onlogisch dat ze hebben gedeeld door 100. Delen door 1000 was lekkerder, want dan zie je 150 staan en weet je, o ja 150k. Nu zie ik 1500 en moet ik gaan nadenken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

wat er al niet wordt verzonnen om jou te pesten he metalmeijer :P :D

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Alles goed hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:53:
Gaat de waarde achter de index nog verdwijnen? Ik vind het trouwens onlogisch dat ze hebben gedeeld door 100. Delen door 1000 was lekkerder, want dan zie je 150 staan en weet je, o ja 150k. Nu zie ik 1500 en moet ik gaan nadenken :(
Ik snap het ook niet, alle waardes zijn toch veelvouden van 1000 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Is ie weer hoor! :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
kvind het zonde wat ze op de transferlijst hebben gedaan, met dat zoeken in regio's. Koopjes zitten er dus niet meer in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32
Dat vind ik ook jammer..

Vind heel hattrick opzich jammer.. Ze zijn een weg ingeslagen waarin ze vooral rekening houden met de top van hattrick land en de n00bs van hattrick land... Wij moeten het er maar mee doen, ratings halveren, turlijk, voor de top goed, regio's invoeren en de transfer zooi, leuk voor de noob. IK vond het heerlijk om een halve dag de markten af te zoeken..

Maarja. Er is gene goed alternatief, anders was ik na vandaag overgestapt..

Telkens voel ik woede boven komen, als ik de ratings nu zie, ik was zo trots op mijn eerste wereldklasse aanval, en mijn net nieuw aangeschafte mid, waarmee ik een uitmuntend mid ging halen..

Alle dromen in duigen, alle doelstellingen naar de klote, al het plezier weg, doordat je werkt naar hogere ratings.. uitstekend mid wordt nu echt onmogelijk gemaakt voor de normale 5de divisie speler... En vanaf volgende week kreeg ik mijn eerste zelf opgeleide 1 miljoen speler.. Dit zal ik NOOOOOOOIT mee maken :'(

Het maakt dan voor het spel niks uit, maar dit soort dingen maakte het spel juist zo mooi.. Nu heb ik straks een TSI van 10000. Nou jippie, maar dat zegt mij persoonlijk niks... :(

Ik wil een www.retrohattrick.org waarbij de gene die het willen gewoon tegen hattrick 6.5 kunnen spelen... Fuck of met je goddelijk en niet vergelijken, dat haal ik toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:10
koentjuh schreef op 14 juni 2004 @ 16:32:
Dat vind ik ook jammer..

Vind heel hattrick opzich jammer.. Ze zijn een weg ingeslagen waarin ze vooral rekening houden met de top van hattrick land en de n00bs van hattrick land... Wij moeten het er maar mee doen, ratings halveren, turlijk, voor de top goed, regio's invoeren en de transfer zooi, leuk voor de noob. IK vond het heerlijk om een halve dag de markten af te zoeken..

Telkens voel ik woede boven komen, als ik de ratings nu zie, ik was zo trots op mijn eerste wereldklasse aanval, en mijn net nieuw aangeschafte mid, waarmee ik een uitmuntend mid ging halen..

Alle dromen in duigen, alle doelstellingen naar de klote, al het plezier weg, doordat je werkt naar hogere ratings.. uitstekend mid wordt nu echt onmogelijk gemaakt voor de normale 5de divisie speler... En vanaf volgende week kreeg ik mijn eerste zelf opgeleide 1 miljoen speler.. Dit zal ik NOOOOOOOIT mee maken :'(

Het maakt dan voor het spel niks uit, maar dit soort dingen maakte het spel juist zo mooi.. Nu heb ik straks een TSI van 10000. Nou jippie, maar dat zegt mij persoonlijk niks... :(

Ik wil een www.retrohattrick.org waarbij de gene die het willen gewoon tegen hattrick 6.5 kunnen spelen... Fuck of met je goddelijk en niet vergelijken, dat haal ik toch niet
Amen

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

op zich wel een mooie leus:
Hattrick 6.6; omdat zelfs goddelijk nog niet goed genoeg was!

hoi loona :)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik ook jammer..

Nou idd, Haal ik volgende week een 'zwak' middenveld. Maar wel een high zwak middenveld. Ik zie door de slechte ratings, het ratingbos niet meer. O ja, mijn high slechte aanval is stukken beter dan zijn gemiddelde waardeloze aanval. Dat redt ie nooit tegen mijn laag redelijk verdediging.

Ik snap best dat ze niet uitkwamen met de ratings, maar dan had ik nog liever gewoon cijfers gekregen.

Edit:@Neo ze delen door 100, terwijl in de aankondiging wordt gesproken van 1000:1.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:27
Sandyman538 schreef op 14 juni 2004 @ 16:40:
Managerzone.com wel eens geprobeerd?

(Ik kan eigenlijk niet echt oordelen, ken hattrich amper, had me wel ingeschreven enzo, maar vond destijds managerzone toch wat cooler)

Managerzone = hetzelfde idee als hattrick, managen van een team, spelers kopen/verkopen/trainen/opstellen etc etc, kost wel een beetje geld om in te schrijven (1 a 2 euro geloof ik).
Nieuw is dat de live versie (live je wedstrijd bekijken) er nu in 3d variant is, wat er best wel cool uitziet!

Ow ja, managerzone is vrij populair op dit moment, ik geloof >350000 members,(over de hele wereld, het spel is ook uitgevoerd in meerdere talen (waaronder NL))

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

ik lees later wel even bij, maar ondertussen bied ik me aan voor een friendly.

* yared loopt met zijn ziel onder zijn arm nadat ie vannacht pas om 3 uur thuiskwam uit turkije

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
ikmattie schreef op 14 juni 2004 @ 16:54:
[...]
Sandyman538 schreef op 14 juni 2004 @ 16:40:
Dat schreef Sandyman niet, dat quote die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, mij niet gezien. Ik blijf trouw aan hattrick. Het voelt alleen alsof je in de laatste 3 minuten 2 doelpunten om je oren krijgt en de wedstrijd verliest. Daar kom je wel weer overheen. Kost alleen een beetje tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Met die ratings krijgen de HT's veel kritiek. Ik zie het liefst een optie "ratings oude stijl weergeven" o.i.d. Hoop dat dat mogelijk is, want deze verandering (i.t.t. de andere nieuwe functies in 6.6.) vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:46:
[...]
Edit:@Neo ze delen door 100, terwijl in de aankondiging wordt gesproken van 1000:1.
Idd, maar ik bedoelde dat ik het ook raar (en onlogisch) vind :)

Ik vind de nieuwe ratings opzich niet verkeerd, zeker met de plusjes/minnetjes erbij, zo is het alleen maar gedetailleerder dan eerst!! Het is alleen even wennen, maar dat gaat (bij mij iig) wel lukken :)

De nieuwe transferzoekmethode vind ik, als RSI-lijer, een uitkomst! :D Ik vind niet dat de tijd en het aantal muiskliks die je in HT steekt, voordeel moet opleveren; je moet je met je visie op het spel onderscheiden en niet met je vermogen om urenlang transferlijsten af te gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
ikmattie schreef op 14 juni 2004 @ 16:54:
[...]

Managerzone.com wel eens geprobeerd?

(Ik kan eigenlijk niet echt oordelen, ken hattrich amper, had me wel ingeschreven enzo, maar vond destijds managerzone toch wat cooler)

Managerzone = hetzelfde idee als hattrick, managen van een team, spelers kopen/verkopen/trainen/opstellen etc etc, kost wel een beetje geld om in te schrijven (1 a 2 euro geloof ik).
Nieuw is dat de live versie (live je wedstrijd bekijken) er nu in 3d variant is, wat er best wel cool uitziet!

Ow ja, managerzone is vrij populair op dit moment, ik geloof >350000 members,(over de hele wereld, het spel is ook uitgevoerd in meerdere talen (waaronder NL))
Ik ben aan het kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het delen door 100 ipv door 1000 komt omdat er van zweedse kronen uitgegaan wordt. 10 kronen is 1 euro. Verder ben ik met alle veranderingen wel tevreden, aan die ratings ben je met een weekje of 2 wel gewend, in feite verandert er alleen visueel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf wat minder problemen met de halvering van de ratings. Vind het juist wel grappig om te kijken met welke ratings ik mijn tegenstanders nu moet verschalken.

Ik baal alleen van die plotselinge "Daytrade" regel.... Mijn aangekochte spelers kunnen nu alleen nog maar voor een "weggeef prijs" weg.... :(
Ze hadden dat echt wel eerder mogen aankondigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, wat een negatieve reacties op de ratings, ik begrijp jullie niet.

Een 5de divisie hoort geen briljant middenveld te hebben of iets dergelijks, imo is het goed opgedeelt nu en moet je er echt voor werken om goede ratings te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
eem 5de divsie hoort WEL een briljant middenveld te hebben, athans hier bij ons zijn er drie-vier die het kunnen.. en dan nu opeens iets heel erg laags.... daar heb ik niet al die jaren naar toe gewerkt.. dus vandaar mijn boosheid. vind het gewoon niet in contrast staan met de spelers die je op de psosities hebt lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ben het wel met koentjuh eens. Uitstekend verdedigers die met zijn drieen een zwakke verdediging halen is niet erg logisch. Men was bv. aan het toewerken naar een uitmuntend middenveld, dat is nu opeens weg. Ik vond het ook gewoon leuk om mijn ratings steeds verder omhoog te zien gaan, dat is nu ook weer teniet gedaan voor mijn gevoel. Als ik ga discusierren met iemand over mijn laatste friendly, hebben we het over mijn slechte aanval tegen zijn waardeloos verdediging, klinkt toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ik denk dat Rahl eerder bedoelt dat in "the real life" een 5e klasser echt geen "briljant" middenveld haalt, en wat dat betreft ben ik het wel eens met de nieuwe ratings

[ Voor 31% gewijzigd door Joss op 14-06-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Psychologen Jaarverslag 2004*

Als we terugkijken naar het jaar 2004 zien we toch wel één duidelijk opvallend verschil met de jaren daarvoor.

Het aantal depressieve mensen is aanzienlijk toegenomen. Het gaat hier hoofdzakelijk om het gros mensen wat het internet spel Hattrick spelen.

Teksten als:

- vroeger haalde ik uitstekend nu waardeloos :( :( :(
- ik ben een waardeloze coach :(
- mijn spelers zijn echt rampzalig
- ik haal nu maar gemiddeld zwak :(
- ik speel potverdorrie divisie VIII en haal maar rampzalig :(
- ik ga stoppen met Hattrick :(
- ik wil de gulden terug :(

Klonken de meeste Nederlandse psychologen bekend in de oren.. Ohohoh Hattrick wat heeft u met ons gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op 14 juni 2004 @ 17:45:
ik denk dat Rahl eerder bedoelt dat in "the real life" een 5e klasser echt geen "briljant" middenveld haalt, en wat dat betreft ben ik het wel eens met de nieuwe ratings
Idd... ik vind een 4e of 5e-klasser met een reusachtig-wereldklasse-bovennatuurlijke aanval ook niet bepaald logisch klinken eigenlijk :D

Misschien zouden ze de ratings bij de spelers ook moeten halveren, ook daar heb je immers het probleem dat je boven goddelijk kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, dat bedoelde ik ook. Ben het zeker eens met de ratings, iig beter dan dat ze dalijk andere benaming of meerdere gingen pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Jah, maar ook al zijn jullie het er mee eens?? WAT DOEN ZE over twee jaar??

Jongens we delen het weer door midden, aangezien de toplanden weer allemaal op goddelijk zitten (kijk naar noorwegen, NU ZELF AL)

Geef nu toe, dit is toch geen oplossing... Dit is uitstel van het probleem, en schiet je dus op korte termijn wat me op, maar zodra men weer terug op oude ratings is, wordt het weer gedeelt... en dan vraag ik me af of de voorstanders het nog steeds een goede maatregel vinden..

Dit is gewoon niet de goede oplossing...

Gelukkig is er nog het ek :) Kijken wat de gladjakkes ervan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op 14 juni 2004 @ 17:57:
Jah, maar ook al zijn jullie het er mee eens?? WAT DOEN ZE over twee jaar??

Jongens we delen het weer door midden, aangezien de toplanden weer allemaal op goddelijk zitten (kijk naar noorwegen, NU ZELF AL)

Geef nu toe, dit is toch geen oplossing... Dit is uitstel van het probleem, en schiet je dus op korte termijn wat me op, maar zodra men weer terug op oude ratings is, wordt het weer gedeelt... en dan vraag ik me af of de voorstanders het nog steeds een goede maatregel vinden..

Dit is gewoon niet de goede oplossing...

Gelukkig is er nog het ek :) Kijken wat de gladjakkes ervan maken ;)
Wat jij hier schetst is economisch niet mogelijk. Denk maar aan de lonen etc.. Er zit dus wel degelijk ergens een plafond. Wanneer dat plafond bereikt is zal er weer een andere oplossing zich aandienen.

De topteams in Zweden moeten bijvoorbeeld al daytraden om de gemaakte lasten te kunnen opvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Ach het zal dan ook wel een goede ingreep zijn maar dan moeten ze ook wat doen aan het kromme wat er nu is. dat je met briljante aanvallers een goede aanval haalt.. dat klinkt niet logisch..

Verder, oké het zal wel wennen zijn, maar de dagen dat ik mijn team bekeek met zwak en matig zijn gewoon al heel erg lang geleden,... daarom lijkt het een verslechtering van het team, hoewel dit eigenlijk niet is..

Wat ik wel onbegrijpelijk vind is de verandering van waarde naar TSI, er worden twee nullen ingehouden, maar verder verandert er niks, Wat maakt het dat je aan dit getal beter kunt zien wat voor een speler het is dan de waarde... Allemaar om de noobs duidelijk te maken dat waarde niet gelijk is aan transferwaarde...

Dan zou ik zeggen, kijk nog eens goed naar je handleiding voor het spel, want wat is nu een voetbalteam zonder waardes van zijn spelers :?

Maargoed, de ratings, ik zal me er maar bij neer moeten leggen, Logisch is het alleen niet en leuk al helemaal niet..

EN de TSI, tja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf argumenteren voor de exponentiële toename van de ratings _/-\o_
De enige échte oplossing, dan valt de schade nog wel te overzien en ben je af van al dat goddelijk gedoe.

@ Yared: welkom back mohammed (of ben je nog niet ingeweid in de Turkse cultuur ;)) oh ja, Thije en ik willen verhalen, wij gaan daar van de zomer ook heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:07
Hulde aan hattrick v6.6, allemaal verbeteringen die positief voor me uitpakken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Dat vind ik ook jammer..
[...]

[...]
Ik ben het niet met je eens. De rating is maar een naam, niet meer, niet minder. Dat mensen zich daar zo druk om kunnen maken begrijp ik niet. Het is zelfs gedetaileerder dan voorheen, en je kan dus beter analyseren. De werking van de matchengine blijft hetzelfde, net als de invloed van de spelers op de ratings e.d. Het is alleen nu moeilijker om hogere ratings te behalen, dat is alles. Het zal wel even wennen zijn, maar na verloop van tijd wen je er vanzelf weer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grooviee17 schreef op 14 juni 2004 @ 18:55:
[...]

Ik ben het niet met je eens. De rating is maar een naam, niet meer, niet minder. Dat mensen zich daar zo druk om kunnen maken begrijp ik niet. Het is zelfs gedetaileerder dan voorheen, en je kan dus beter analyseren. De werking van de matchengine blijft hetzelfde, net als de invloed van de spelers op de ratings e.d. Het is alleen nu moeilijker om hogere ratings te behalen, dat is alles. Het zal wel even wennen zijn, maar na verloop van tijd wen je er vanzelf weer aan...
hoho, de werking van de matchengine is wel iets veranderd hè:

Matchengine
We hebben de matchengine verbeterd door een paar kleine ingrepen.
Het middenveld wordt een klein beetje minder belangrijk in vergelijking met aanval en verdediging.
Iedereen kan nu een counteraanval krijgen, hoewel de kans erop erg klein blijft tenzij je de countertactiek toepast.
De countertactiek geeft iets minder verlies aan middenveld dan voorheen en is dus een beetje beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

grooviee17 schreef op 14 juni 2004 @ 18:55:
[...]

Het is zelfs gedetaileerder dan voorheen, en je kan dus beter analyseren.
volgens mij niet hoor. Door alle ratings door twee te delen raakte je precizie kwijt, immers met een rating "slecht" wist je dat je tussen het volgende zat :
2,5 en 3,5

nu alles door 2 werd gedeeld zou je dus weten dat je bij een rating slecht tussen het volgende zat:
5 en 7

Waar je het op .5 punt naar boven en beneden wist, zou je het nu dus op 1 punt boven en beneden weten. Het invoeren van de plus en minnetjes brengt ons dezelfde precisie terug die we al hadden ;)
van hattrick:
houdt in dat de nieuwe schaal niet alleen "langer" zal zijn dan de oude, maar ook 50% gedetailleerder zal zijn.
is IMHO dus gelul :P

[ Voor 12% gewijzigd door j_du_pee op 14-06-2004 19:21 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ach ik vind het allemaal wel positief ben zelf net een seizoentje bezig dus heb er nog niet al teveel last van ik zie dit eigenlijk wel met plezier tegemoetkomen. Ben alleen benieuwd hoe ingrijpend sommige vna de aanpassingen straks gaan blijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Het is wel gedetailleerde hoor, want je hebt slecht(-), slecht en slecht(+), das 33% beter, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind 6.6 wel ok, alleen die TSI moeten ze maar weer snel veranderen naar de waarde in euro's, want een speler zonder waarde vind ik echt niet kunnen in een management spel. Maar op het forum van hattrick zie ik dit commentaar ook best vaak terugkomen, dus misschien veranderen ze het nog wel .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Jah, het is er opzich wle beter van geworden, maar toch voelt het alsof er seizoenen werk is weggegooid, hoe wel dat eigenlijk natuurlijk niet zo is. Maar voor je gevoel is je team bagger geworden, en dat wennen zal wel tijdje duren vrees ik. Zoals ik nu nog steeds grote aankopen terug reken, zal ik belangrijke hattrick momenten ook nog wel terug rekeken vrees ik..

Maargoed.. daar valt mee te leven.. En zie wel in dat het allemaal nuttig was en ook echt nodig..

Behalve die TSI, daar snap ik echt niet de ballen van wat daar nu beter aan is dan de waarde... leer het de noob beter aan zou ik zeggen.
dude, het is niet precies hetzelfde... eergisteren had ik een team waar ik trots op was, nu heb ik een stel overbetaalde amateurs

en dat de rest dat ook heeft kan me werkelijk waar geen kut schelen, als iemand anders trots wil zijn op een matig middenveld, zijn feestje, ik baal daar van.
Dat heb ik ook denk ik, vandaar ook mijn tegenstand voor hattrick 6.6 .. meer gevoel dan verstand wat overheerst...

[ Voor 27% gewijzigd door koentjuh op 14-06-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
mankit schreef op 14 juni 2004 @ 20:13:
Het is wel gedetailleerde hoor, want je hebt slecht(-), slecht en slecht(+), das 33% beter, toch?
nee want het verschil tussen 2 ratings is nu "2 oude ratings". Als je nu slecht of zwak hebt, was dat vroeger redelijk of uitstekend. Het wordt dus noch gedetailleerder, noch minder gedet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk is het wel gedetailleerder, neem bijvoorbeeld de vroege rating t/m uitmuntend (factor 10)
dat is nu opgesplits in een factor rampzalig (ook in 3 stuks verdeeld) t/m een factor matig (zonder iets). Dus 14 factoren. Tel ik zo eventjes 40% extra details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
slecht (-) = matig
slecht = redelijk
slecht (+) = goed
zwak (-) = uitstekend
zwak = formidabel
etc.

of toch niet? nouja laat ook maar :9
Nouja bij nader inzien is het wel iets gedetailleerder geworden ja :)

[ Voor 37% gewijzigd door Joss op 14-06-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je gaat al de fout in, bijvoorbeeld goed is geen slecht+ maar zwak- (aangenomen dat het een gemiddelde goed is en geen laag goed)

naja, t is gedetailleerder, laten we het daarop houden :)

overigens heel cool, even contact proberen te leggen met m´n poulegenoten. Eéntje reageerde tot nu toe en vroeg om msn, blijkt ie bijna m´n buurman te zijn. Slechts 10 minuten fietsen :) wat een toeval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:21:
je gaat al de fout in, bijvoorbeeld goed is geen slecht+ maar zwak- (aangenomen dat het een gemiddelde goed is en geen laag goed)

naja, t is gedetailleerder, laten we het daarop houden :)

overigens heel cool, even contact proberen te leggen met m´n poulegenoten. Eéntje reageerde tot nu toe en vroeg om msn, blijkt ie bijna m´n buurman te zijn. Slechts 10 minuten fietsen :) wat een toeval!
Jij woonde toch in Beverwijk B) Lekker ruim daar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foray's doelstellingen voor het nieuw seizoen:
Na de promotie naar div IV.33 heeft het bestuur haar ambities en doelstellingen voor komend seizoen gepresenteerd. Ten eerste zal met dit team minimaal plek 6 behaald moeten worden. Veel mogelijkheden voor aankopen zijn er niet dus het huidige team zal de klus moeten klaren. Verder zullen de verdedigers doorgetraind worden. Om geld vrij te maken voor het seizoen daarop, zal aan het eind van het seizoen Tommy Cronmar waarschijnlijk verkocht worden. Hijzelf wil ook hogerop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Wat te doen, met 6 miljoen....
Dat dilemma heb ik nu even een paar dagen.

Ik ben dus op zoek naar twee versterkingen voor mijn team. Vooral middenveld.

@HT 6.6.1. Stilstand is achteruitgang. Het is dus goed dat het gebeurt. Maar, de waardes mogen wel iets anders. Maar wie weet hoe dat verandert, als volgende week de salarissen wijzigen. Verder denk ik dat het allemaal wel goed komt.

Verder wil ik jullie er nog even op wijzen dat vanavond het Nederlands U20 team de halve finale van de WK heeft gehaald. Door een 4-1 overwinning op Belgie stelden zij zich zeker van de tweede plaats in de poule, achter Spanje. In de halve finale spelen ze tegen Noorwegen U20. Zij versloegen in de laatste wedstrijd het gastland Egypte met 8-0

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@ HT 6.6

Ben op zich wel blij met de veranderingen. 7x goddelijk is anders niet meer te overtreffen, helaas zit ik nog niet op dat niveau ;)

Vind het wel super jammer dat ze de prijzen van spelers 'weghalen' en dat inderdaad alleen om de n00bs te helpen. Het is toch heerlijk dat je als n00b-af kunt zeggen dat je een keer finaal op je plaat bent gegaan door een redelijk keeper te kopen voor bijna 2 ton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 15-09 17:44
helaas wegens geldgebrek deze speler te koop gezet

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: goed

Doelpunten in carrière: 17
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 8
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hoe oud is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
jammer.... 17 was leuker geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
@hoedjevanpapier klopt, haalt elke wedstrijd 3,5 sterren

[ Voor 18% gewijzigd door died_laughing op 15-06-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

died_laughing schreef op 15 juni 2004 @ 13:12:
@hoedjevanpapier klopt, haalt elke wedstrijd 3,5 sterren
Nog ergens een player id ofzo?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:33

GaMbiNo

1337

16238260

Wel een beetje prijzig met zijn 450.000, ik heb iets soortgelijks voor 188.000 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
GaMbiNo schreef op 15 juni 2004 @ 13:15:
16238260

Wel een beetje prijzig met zijn 450.000, ik heb iets soortgelijks voor 188.000 gekocht.
ik zei toch wegens geldproblemen doe ik hem weg, moet er wel wat opverdienen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

died_laughing schreef op 15 juni 2004 @ 13:34:
[...]

ik zei toch wegens geldproblemen doe ik hem weg, moet er wel wat opverdienen >:)
Ach ja wie weet lukt het. :)

Overigens is er nu ook een IX divisie bijgekomen, dus weer een verse lading n00bs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, ben verrast dat karate van Fumpen mij een ht-mail heeft gestuurd over een spelersruil voor mijn spits. Eerlijk gezegd zie ik niet wat hij er mee moet, maar het was wel erg droog om te vragen wat ie aan te bieden had en even later erachterkom dat ie heel zijn team te koop heeft gezet. :)
Het zou dus kunnen dat ie helemaal stopt met DT(niet bepaald uit vrije wil :P) en spitsen gaat trainen volgend seizoen. Trouwens, volgens mij worden spitsen met hoog passen belachelijk onderschat qua prestaties, als ik zie voor wat voor prijzen die weggaan vergeleken met gelijkwaardige spitsen zonder passen. Tevens is voor velen volgend seizoen dit de enige mogelijkheid om een formidabel/uitmuntend stat te halen, nl in taktiekvaardigheid. :+

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op 15 juni 2004 @ 13:47:
Hmm, ben verrast dat karate van Fumpen mij een ht-mail heeft gestuurd over een spelersruil voor mijn spits. Eerlijk gezegd zie ik niet wat hij er mee moet, maar het was wel erg droog om te vragen wat ie aan te bieden had en even later erachterkom dat ie heel zijn team te koop heeft gezet. :)
Het zou dus kunnen dat ie helemaal stopt met DT(niet bepaald uit vrije wil :P) en spitsen gaat trainen volgend seizoen. Trouwens, volgens mij worden spitsen met hoog passen belachelijk onderschat qua prestaties, als ik zie voor wat voor prijzen die weggaan vergeleken met gelijkwaardige spitsen zonder passen. Tevens is voor velen volgend seizoen dit de enige mogelijkheid om een formidabel/uitmuntend stat te halen, nl in taktiekvaardigheid. :+
dat doet me goed dat je dat zegt :P ik heb 1 trainee met goed passen en 2 met matig passen :)

trouwens in ze vorige persbericht staat dat ie stopt?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

1 - waar zien we dat er een IXe divisie komt?
2 - ratings, tja, ff wennen, Nederlanders moeten klagen dus geeft HT ze de kans
3 - ole ole olee oleeee... te vroeg?
4 - HAM is goed bezig, zie HAM forum op HT
5 - MARS ben je nog nuchter als ik straks bel vanuit de auto? :P
6 - ik vraag me af wat het effect nog is van wingers trainen
7 - meeting 26 juni, Thije, Frizza, MaestroTim, allemaal meerijden? Mogelijk ga ik de hele dag of anders kom ik later en kunnen jullie mee terugrijden. Iemand een idee waar die Oostburgzaal ligt? (nix on google). Ik parkeer me auto het liefst in een Parking in de buurt of zal ik braaf meegaan in de trein en Renate de auto laten als afkoopsom voor het feit dat ik ben gaan lolmaken >:)
8 - we gaan door ;)... de gekte van een nieuwe baan is achter de rug, Renate is gepromoveerd terug naar V en ik agh... eeuwig tweede moet je wel eeuwig blijven spelen en ik ben gewoon van plan een van de oudste managers te worden en zoals ik nu speel *minimale tijdsbesteding* is net te doen... die paar keer dat ik een woensdag opstelling vergeet moet ik maar aan wennen :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 15 juni 2004 @ 14:57:
1 - waar zien we dat er een IXe divisie komt?
2 - ratings, tja, ff wennen, Nederlanders moeten klagen dus geeft HT ze de kans
3 - ole ole olee oleeee... te vroeg?
4 - HAM is goed bezig, zie HAM forum op HT
6 - ik vraag me af wat het effect nog is van wingers trainen
7 - meeting 26 juni, Thije, Frizza, MaestroTim, allemaal meerijden? Mogelijk ga ik de hele dag of anders kom ik later en kunnen jullie mee terugrijden. Iemand een idee waar die Oostburgzaal ligt? (nix on google). Ik parkeer me auto het liefst in een Parking in de buurt of zal ik braaf meegaan in de trein en Renate de auto laten als afkoopsom voor het feit dat ik ben gaan lolmaken >:)
8 - we gaan door ;)... de gekte van een nieuwe baan is achter de rug, Renate is gepromoveerd terug naar V en ik agh... eeuwig tweede moet je wel eeuwig blijven spelen en ik ben gewoon van plan een van de oudste managers te worden en zoals ik nu speel *minimale tijdsbesteding* is net te doen... die paar keer dat ik een woensdag opstelling vergeet moet ik maar aan wennen :D
1. Die is er al typ maar bij divisies IX.1 in
2. idd op lange termijn is het alleen maar beter alleen ff wennen
3. Nee precies op tijd
4. HAM zuigt op het moment
5. Mars is nooit nuchter
6. Geen idee zie zelf ook weinig nut van wingers trainen
7. Zou wel chill zijn ja
8. euhhhhhhhhh das wel erg lang punt om helemaal door te lezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 14:40:
[...]

dat doet me goed dat je dat zegt :P ik heb 1 trainee met goed passen en 2 met matig passen :)

trouwens in ze vorige persbericht staat dat ie stopt?
Blijkbaar dus niet. :P
Ben bezig met kijken wat ik met hem kan traden, maar ik denk dat we er niet uit gaan komen, heb momenteel geen geld om een mid van hem over te nemen.
Eigenlijk heeft ie genoeg geld om mijn spits gewoon te kopen als iemand maar op praktisch 1 van zijn spelers bied. :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:06:
[...]

4. HAM zuigt op het moment
Ik wou knippen/plakken om iedereen het Beta nieuws te laten lezen maar zoals het er nu naar uitziet komt er heel snel een nieuwe werkende versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmm..

Dit maal toch maar ene clown gekocht.. Ondanks het gebrek aan effect, voor dat beetje geld kun ik die zekerheid wil in bouwen..

Overigens ben ik opzoek naar goed ervaring goed leider, voor mijn toekomstig coach, maar die spelers gaan er in zulke hoge bedragen uit, dat het gewoon niet meer leuk is, dan maar zelf eentje proberen op te leiden...

Jammer dat het leiderschap niet opgevangen kan worden met de clown... dat zou natuurlijk top zijn, want voor 1000 euro heb je goed ervaren speler :)

Ow voor de mensen die nu precies het lijste willen van nieuw versus oud:
http://www.ht-arena.com/b...ex.php?page=661Conversion

[ Voor 13% gewijzigd door koentjuh op 15-06-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Yared, ik ga met de trein...

Jij toch ook wel? Dan kunnen we samen dronken worden... uhh ik bedoel.. met mate(n) drinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als we toch Hattrick aanpassen, waarom de schwalbe niet wat verlevendigd?

Dit filmpje is gejat van nu.nl, en slaat op de training van de Duitsers. 2.44 mb

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind 't weer polletjes time :)
Wat zijn de gevolgen van HT 6.6 nou eigenlijk voor onze beste prestaties?

Poll: Wat is het hoogste middenveld dat je ooit gehaald hebt?
rampzalig
waardeloos
slecht
zwak
matig
redelijk
goed
uitstekend of beter
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=10859&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ooit excellent gehaald wat toen extra-terrestrial was. Dat was onlangs met MOTS in een uitwedstrijd. op naar formidable :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik haal standaard redelijk, en met een mots dus goed :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Royz schreef op 15 juni 2004 @ 18:13:
Ik haal standaard redelijk, en met een mots dus goed :)
Mag ik er u hier even vriendelijk doch dringend op wijzen dat het hier de nieuwe ratings betreft..... Waarbij het dan slecht/zwak zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Laat maar...ik ga niet meer stemmen.
Dat is niet goed voor m'n zelfvertrouwen nu de rest volgens oude ratings stemt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Jah, anders zou deze indeling er toch niet zijn...

Zit iedereen bijna in uitstekend of hoger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

koentjuh schreef op 15 juni 2004 @ 16:31:
Ow voor de mensen die nu precies het lijste willen van nieuw versus oud:
http://www.ht-arena.com/b...ex.php?page=661Conversion
Nederlands vertalen en opnemen in de startpost... mooie actie voor ...?

Iedereen op zijn post voor het feest? :D

@Thije lijkt me ook gezelli...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

koentjuh schreef op 15 juni 2004 @ 18:17:
[...]

Mag ik er u hier even vriendelijk doch dringend op wijzen dat het hier de nieuwe ratings betreft..... Waarbij het dan slecht/zwak zou zijn
Jah... het beste middenveld wat ik OOIT heb gehaald lol. Dan is de poll erg slecht, want tussen slecht (-) en slecht (+) zit een groot verschil. Nu wordt het op 1 hoop gegooid. Het is dus slecht (+) voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
[hoop-modus]
Duitsland heeft de nieuwe hattrick-regels nog niet door. Middenveld heeft zijn belang verloren ten behoeve van de aanval.
[/]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
offtopic:
... ik wil ook wel een goddelijk spelhervatter... :r ach en een onsportieve speler die wat schwalbes kan maken en iemand die wat middenvelders omver kan schoppen zijn ook welkom
korte samenvatting van de wedstrijd tot nu toe... :/

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 15-06-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van hooijdonk hie haa hoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Matige wedstrijd, zoals verwacht, toen ik de opstelling hoorde. ;)
Zijn er btw al HT6.6 matches gespeeld, of worden de veranderingen in de HT-engine pas in de 1e bekerwedstrijd toegepast ? Ik was van plan om morgen een opstelling te testen, als het goed is zouden er meer dan 6 goals moeten vallen. ;)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 15 juni 2004 @ 20:29:
[...]

Jah... het beste middenveld wat ik OOIT heb gehaald lol. Dan is de poll erg slecht, want tussen slecht (-) en slecht (+) zit een groot verschil. Nu wordt het op 1 hoop gegooid. Het is dus slecht (+) voor mij :+
Anders lees je 't bericht erboven even? ;)
Mijn polls zijn nooit slecht! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 18:13:
ik heb ooit excellent gehaald wat toen extra-terrestrial was. Dat was onlangs met MOTS in een uitwedstrijd. op naar formidable :P
ik heb formidable gehaald 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

yared schreef op 15 juni 2004 @ 14:57:
Ow was jij dat die belde.... Ik iedereen terugbellen tijdens de wedstrijd.. Ik zat al in soccerworld. Tjeez wat een balletjes in de Arena.
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:06:
[...]5. Mars is nooit nuchter
Naja het viel gister nog wel mee... alleen ik weet niet meer waar ik gevallen ben.

ps. wat een skeit wedstrijd de nederland ratings kwamen echt niet boven zwak uit vooral het middenveld. De technische spits kwam er ook niet echt uit gelukkig kwam er nog een speler met titanic set pieces in de ploeg.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het idee dat Nederland PIC speelde. Moet je ook niet doen met een coach met waardeloos leiderschap. Ik als Letland-supporter had het gister toch wel een beetje naar mijn zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 09:35:
Ik had het idee dat Nederland PIC speelde. Moet je ook niet doen met een coach met waardeloos leiderschap. Ik als Letland-supporter had het gister toch wel een beetje naar mijn zin.
Ik heb Letland als EK favoriet... beetje jammer dat die keeper het geen 90 minuten goed bleef doen toch een conditie probleem.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij speelt Cruijff ook hattrick.... zijn analyse bevatte o.a. de volgende zin:
Cruijff: Het middenveld van Nederland was zwak (zwak) tot zeer zwak (zwak (-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Par_Martinos schreef op 15 juni 2004 @ 17:09:
Als we toch Hattrick aanpassen, waarom de schwalbe niet wat verlevendigd?

Dit filmpje is gejat van nu.nl, en slaat op de training van de Duitsers. 2.44 mb
meesterlijk filmpje _/-\o_

vanavond gaat het dan gebeuren, de eerste wedstrijd met nieuwe ratings. Jeej, wat een feest }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die ook een snoeiende k*thekel hebben aan de nieuwe ratings formule bij configuratie kan je instellen dat je gewoon de ouwe ratings ziet!!! whoehoeeeeeeeeeee lang leve de 'ht's ik huil zowat van blijschap!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:08:
voor de mensen die ook een snoeiende k*thekel hebben aan de nieuwe ratings formule bij configuratie kan je instellen dat je gewoon de ouwe ratings ziet!!! whoehoeeeeeeeeeee lang leve de 'ht's ik huil zowat van blijschap!!
W000000000000000000t!!!! thank god voor deze optie!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:08:
Wow dat is stoer zeg!!!!! HT ruled echt, ze zijn zo flexibel als ik weet niet wat!!!! Speelt trouwens niet iedereen nu oefenwedstrijden met een hele slechte TS? Volgens mij MOTST 90% van de mensen de laatste wedstrijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 16 juni 2004 @ 12:11:
[...]

Wow dat is stoer zeg!!!!! HT ruled echt, ze zijn zo flexibel als ik weet niet wat!!!! Speelt trouwens niet iedereen nu oefenwedstrijden met een hele slechte TS? Volgens mij MOTST 90% van de mensen de laatste wedstrijd...
die van mij was geirriteerd na de mots maar hij is door me clown ofzo alweer op bedaard dus mijn ts valt opzich nog wel mee

btw. nu dat TSI nog uit kunnen zetten en ik stuur alle ht's een bos rozen!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Even voor de duidelijkheid, conditie wordt toch getraind door iedereen, of alleen door iedereen die speelt? De vraag komt een beetje n00bish over maar ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we dan wel afspreken dat we hier op GoT alleen hebben over de oude ratings (zo goed zijn we toch niet), om babylonische spraakverwarring te voorkomen. Wellicht een polletje?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Royz schreef op 16 juni 2004 @ 12:17:
Even voor de duidelijkheid, conditie wordt toch getraind door iedereen, of alleen door iedereen die speelt? De vraag komt een beetje n00bish over maar ja :P
Ga op de website van hattrick naar 'over hattrick' dan naar 'regels' dan naar '17. trainen' en dan vindt je dat conditie voor iedereen is, en dat het de vorm verzwakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Sandyman538 schreef op 16 juni 2004 @ 12:33:
[...]

Ga op de website van hattrick naar 'over hattrick' dan naar 'regels' dan naar '17. trainen' en dan vindt je dat conditie voor iedereen is, en dat het de vorm verzwakt...
Dat heb ik dus allang gedaan :X Maar de verwarring bij mij was dus iedereen die speelt of iedereen uit de selectie. Ik train 2x per jaar conditie en algemeen :|

[ Voor 5% gewijzigd door Royz op 16-06-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Royz schreef op 16 juni 2004 @ 12:37:
[...]

Dat heb ik dus allang gedaan :X Maar de verwarring bij mij was dus iedereen die speelt of iedereen uit de selectie. Ik train 2x per jaar conditie en algemeen :|
Ok, ik begrijp. Maar als je dan bij de training 'algemeen' had gekeken, daar staat letterlijk bij Iedereen die de afgelopen week minimaal één wedstrijd heeft gespeeld en dat staat niet bij conditie :) Maar ik hoop dat ik je vraag wel goed beantwoord heb, ze krijgen dus allemaal training!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Sandyman538 schreef op 16 juni 2004 @ 13:10:
[...]

Ok, ik begrijp. Maar als je dan bij de training 'algemeen' had gekeken, daar staat letterlijk bij Iedereen die de afgelopen week minimaal één wedstrijd heeft gespeeld en dat staat niet bij conditie :) Maar ik hoop dat ik je vraag wel goed beantwoord heb, ze krijgen dus allemaal training!
Thx sandy :). Vanavond tegen metal_meijer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het gewoon zwak van HT om te zwichten voor de druk die managers op hen legden, ze moeten gewoon vasthouden aan de nieuwe ratings. Tuurlijk is het een behoorlijk zure appel waardoor je heen moet bijten, maar het is absoluut een vooruitgang. Ik weiger dan ook om me weer over te geven aan de oude ratings.

De nieuwe ratings zijn:
- én gedetailleerder
- én ze werken op lange termijn in je voordeel, zodra je normaal gesproken goddelijk zou halen.
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:20:
Zullen we dan wel afspreken dat we hier op GoT alleen hebben over de oude ratings (zo goed zijn we toch niet), om babylonische spraakverwarring te voorkomen. Wellicht een polletje?
Mijn stem mag dus duidelijk zijn :Y)
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:16:
hij is door me clown ofzo alweer op bedaard
Zullen we het er op houden dat je matig leiderschap van je coach hiervoor zorgde :) en naganoeg niet je clown.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik ga ook niets veranderen. De nieuwe ratings zijn er niet voor niets gekomen. Gedetailleerder, omdat er meer niveau's in zitten. Dat vind ik belangrijker.

Alleen de TPI mag van mij wel veranderen, maar ja. Anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ik verander alleen even om een analyse te maken van me ploeggenoten voor het komende seizoen en daarna doe ik hetzelfde nog een keertje op basis van de nieuwe ratings.

Dit lijkt me het beste voor iedereen in de toekomst behalve voor die sukkels die alles nog terugrekenen naar de gulden ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

"Ze hebben die optie er niet voor niets eringestopt" :+
Ik ga gewoon voor de oldskool ratings, de tijd dat ik een goddelijk+ rating haal is nog lang niet gekomen, en dan kan ik indien nodig gebruik maken van de /2 setting, zo is iedereen blij. ;)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Dat transfervergelijken werkt dus absoluut niet goed... deze speler komt in het vergelijk zelf twee keer naar voren omdat hij binnen korte tijd zelf twee keer verhandeld is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 16 juni 2004 @ 14:45:
Dat transfervergelijken werkt dus absoluut niet goed... deze speler komt in het vergelijk zelf twee keer naar voren omdat hij binnen korte tijd zelf twee keer verhandeld is 8)7
Sterker nog: als je je speler net hebt, staat ie er ook tussen. handi zeg...
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.