Ik zie de box art meer als een visite kaartje om het spel op te pakken en de achterkant te lezen. En het lijkt me zeer onlogisch dat mensen een game kopen alleen maar omdat de box art geweldig is.
Je snapt'm goed hoor. Of wou je zeggen dat je het gewoon uit je grote duim hebt gezogen?Anoniem: 34169 schreef op 25 juni 2004 @ 15:53:
[...]
Bron voor het feit dat mensen de game op de box-art kopen
Of begrijp ik je nou verkeerd
Gewoon een persberichtje of een onderzoekje ofzo is genoeg
[ Voor 11% gewijzigd door Thunder op 25-06-2004 17:21 ]
Anoniem: 115248
Fucking hell!Anoniem: 115248 schreef op 25 juni 2004 @ 14:11:
[...]
Ja! Ze zouden sowieso een stuk kleiner kunnen... past veel beter bij die kleine schijfjes. En waarom niet een mooie verpakking van karton? Zo'n soort digipack waar ook vaak muziek cd's in verpakt zitten. Lijkt mij fantastisch
Doosje is maar half zo groot als een europees doosje. Het schijfje zelf is opzich wel gewoon verpakt in een mini-DVDdoosje van plastic Maar dat doosje zit dan weer in een kartonnen hoesje. Echt, het ziet er zo mooi uit
Het voelt gewoon anders. Die europese verpakkingen zien eruit als een goedkoop massaproduct, en dit ziet er echt uit als een klein kunstwerkje dat liefdevol ingepakt is
Zijn alle Japanse games zo verpakt? Want dit was dan opzich wel weer een speciale versie geloof ik (met een kleine speelgoed-kat... w00t!
En ik heb dan nu ook eindelijk zo'n digitale controller van Hori. Zalig! Hij ligt nog beter in de hand dan ik had gehoopt. En het is gewoon een verademing om bij de gameboy-player of bijv. de Sonic Mega Collection een fatsoenlijke D-pad te kunnen gebruiken.
Anoniem: 34169
Zeker niet nee.Koffiezuiper schreef op 25 juni 2004 @ 16:58:
Ik zie de box art meer als een visite kaartje om het spel op te pakken en de achterkant te lezen. En het lijkt me zeer onlogisch dat mensen een game kopen alleen maar omdat de box art geweldig is.
Euhm, m'n gezonde verstandThunder schreef op 25 juni 2004 @ 17:19:
[...]
Je snapt'm goed hoor. Of wou je zeggen dat je het gewoon uit je grote duim hebt gezogen?
Gewoon een persberichtje of een onderzoekje ofzo is genoeg
Het is toch logisch dat je, als je als game n00b, de winkel inloopt en voor het rek gaat staan, geen game pakt waarvan de box-art oerlelijk is
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 25-06-2004 21:55 ]
Juist je gezonde verstand... ga dan niet doen alsof het een keihard feit is en metAnoniem: 34169 schreef op 25 juni 2004 @ 21:55:
[...]
Euhm, m'n gezonde verstand
Het is toch logisch dat je, als je als game n00b, de winkel inloopt en voor het rek gaat staan, geen game pakt waarvan de box-art oerlelijk isEen goede box-art nodigt uit tot het pakken van het spel en dus het in overweging nemen van een aanschaf. Pak je de game niet op omdat je walgt van de box-art, is er geen haar op je hoofd die er aan denkt die game te kopen. Hence het belang van een goede box-art.

Ik denk dat de titel van een spel meer invloed heeft dan de boxart. Een titel zoals Grand Theft Auto, Mortal Kombat of Streetfighter spreekt tot de verbeelding, zelfs al is de boxart lelijk. Phantasy Star Online Episode III heeft weer een mooie boxart, alleen spreekt de titel absoluut niet tot de verbeelding. De boxart zal zeker wel bijdragen tot het oppakken van een spel, maar de titel zal voor de meeste mensen belangrijker zijn.Anoniem: 34169 schreef op 25 juni 2004 @ 21:55:
[...]
Zeker niet nee.
[...]
Euhm, m'n gezonde verstand
Het is toch logisch dat je, als je als game n00b, de winkel inloopt en voor het rek gaat staan, geen game pakt waarvan de box-art oerlelijk isEen goede box-art nodigt uit tot het pakken van het spel en dus het in overweging nemen van een aanschaf. Pak je de game niet op omdat je walgt van de box-art, is er geen haar op je hoofd die er aan denkt die game te kopen. Hence het belang van een goede box-art.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Hier zijn allemaal media psychologie theorietjes over, maar ik denk dat de gemiddelde dude niet een game koopt vanwege de titel of de boxart. Die ziet een reclame "Fifa 2004, nu met alle spelers van bla bla" en wilt die hebben. Er is denk ik niemand die gewoon beetje games gaat lopen kijken en adhv de screenies/titel/boxart hem maar besluit te kopen (hooguit bij budget games á 5 euro).
Het is gewoon kant en klaar gelul dat mensen het spel door de boxart kopen, dat het onder andere daardoor komt kan ik nog begrijpen.
Japanse spellen (Cube spellen iig) zitten volgens mij allemaal in doosjes die de helft van onze saaie DVD-jewelcases zijn, met een kartonnetje er overheen. Daarbij lijken alle japanse boxarts door manga-artists te zijn gemaakt en dat maakt menig europeaantje wel eens "nat". Maar ja, overleefd dat kartonnetje de wasmachine wel?! Ik bedoel maar.
You look like I need a drink.
Ik kan je vertellen dat een DVD hoesje cover ding de zaak ook niet overleeft hoorAristagon schreef op 26 juni 2004 @ 00:17:
Japanse spellen (Cube spellen iig) zitten volgens mij allemaal in doosjes die de helft van onze saaie DVD-jewelcases zijn, met een kartonnetje er overheen. Daarbij lijken alle japanse boxarts door manga-artists te zijn gemaakt en dat maakt menig europeaantje wel eens "nat". Maar ja, overleefd dat kartonnetje de wasmachine wel?! Ik bedoel maar.
[ Voor 11% gewijzigd door Thunder op 26-06-2004 00:28 ]
yup,Aristagon schreef op 26 juni 2004 @ 00:17:
ik vind die japanse doosjes super, past echt helemaal bij de gamecube vind ik en dat die hoesjes een bad niet overleven dat maakt mij niet zoveel uit, aangezien ik er iig geen vieze dingen mee doe
Ik moet er wel bij zeggen dat die doosjes me eigenlijk niet zo heel veel boeien, ze gaan de kast in en mijn games gaan allemaal in zo'n handig NGC opberg hoesje; ideaal om naar mijn vrienden of vriendin mee te nemen.
Verder is box art mijn inziens wel belangrijk, maar zeker niet alles bepalend voor de uiteindelijke aankoop zoals sommigen hier impliceren. Daar komt bij dat voor een game als mario alleen zijn bolle hoofd op het hoesje al genoeg zou zijn om de aandacht te trekken, de vraag is dus (zoals reeds door anderen ook gesteld); wat is belangrijker, herkenbaarheid of schoonheid ? (iets dat voornamelijk subjectief is)
[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 26-06-2004 00:30 ]
Jij begon met smijten metThunder schreef op 25 juni 2004 @ 22:21:
[...]
Juist je gezonde verstand... ga dan niet doen alsof het een keihard feit is en metsmijten.

edit: Ow sjit sorry, dat was jij niet, dat was iemand anders
Bovendien vertrouw ik liever op m'n eigen verstand dan op onderzoeken, aangezien er keer op keer uit onderzoeken blijkt dat GSM straling schadelijk is terwijl uit andere keer op keer blijkt dat dat niet zo is en dat die studies verkeerd zijn uitgevoerd.
Inderdaad, tot de N64 hadden we dat hier ook... Hoewel die doosjes er niet meer zo mooi uitzien als toen ik ze kocht (eentje is met de post geweestAristagon schreef op 26 juni 2004 @ 00:17:

Verder heb ik ook nooit gezegd dat de box-art allesbepalend is, ik heb gezegd dat het een (belangrijke) factor is en die mening ben ik nog steeds toegedaan. Fijn als jullie dat allemaal niet vinden, maar zeg het dan gewoon en ga niet direct met

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 26-06-2004 10:04 ]
Tsja tuurlijk is het leuk als je een mooie boxart hebt maar ik laat mijn keuze om een goed spel cq topper te kopen niet bepalen doordat een game een slechte boxart heeft.
En trouwens ja die japanse hoesjes zijn best leuk.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Maar wij zijn dan ook de die-hardsschnumi schreef op 26 juni 2004 @ 10:13:
Tsja tuurlijk is het leuk als je een mooie boxart hebt maar ik laat mijn keuze om een goed spel cq topper te kopen niet bepalen doordat een game een slechte boxart heeft.
Woei! Nieuwe Paper Mario 2 filmpjes, onder andere van de battles!
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 26-06-2004 10:38 ]
ehm ben ik nou gek, of worden we WEER genaaid door Nintendo:
bij de JAP versie is het : Donkey Konga + Bonga's
bij de US versie he je Donkey Konga los. en Bonga's los. Dus je krijgt ze er niet bij!!! fuck nintendo als dat echt zo is
bij de US versie he je Donkey Konga los. en Bonga's los. Dus je krijgt ze er niet bij!!! fuck nintendo als dat echt zo is
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat zou me echt sterk lijken, ze zijn niet helemaal achterlijk. Bij Pokemon Stadium op de N64 zat ook gewoon een transferpack, en bij DK64 zat ook een Expansion Pack.Phusebox schreef op 26 juni 2004 @ 10:38:
ehm ben ik nou gek, of worden we WEER genaaid door Nintendo:
offtopic:
Nieuw icon?
Nieuw icon?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 26-06-2004 10:39 ]
ja ek tintedAnoniem: 34169 schreef op 26 juni 2004 @ 10:39:
[...]
Dat zou me echt sterk lijken, ze zijn niet helemaal achterlijk. Bij Pokemon Stadium op de N64 zat ook gewoon een transferpack, en bij DK64 zat ook een Expansion Pack.
offtopic:
Nieuw icon?
maar eh het lijkt er toch echt op alsof ie niet erbij zit
ik heb ze maar es gemailed
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 26-06-2004 10:42 ]
Maar hoe duur is de JAP versie dan? Is die dan duurder als de US versie (game los) of gelijk.
Anders zou het idd wel een naaistreek zijn.
edit: bij dvdboxoffice kost de JAP versie inclusief bonga dingen 77,81 euro
De US versie:
game: 37,69
bonga's: 26,92 +
------------------------
64,61 euro.
Dus ben je feitelijk nog goedkoper uit.
De US versie:
------------------------
64,61 euro.
[ Voor 44% gewijzigd door schnumi op 26-06-2004 10:52 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
jap versie kost 45 euro incl. controllerschnumi schreef op 26 juni 2004 @ 10:49:
Maar hoe duur is de JAP versie dan? Is die dan duurder als de US versie (game los) of gelijk.
De US versie:
------------------------
64,61 euro.
us versie kost 40-50 euro excl. controller (prijs is afhankelijk van welke shop je neemt)
bij dvdboxoffice moet je niet kijken he, want die rekenen extra $$$ voor een import versie
[ Voor 69% gewijzigd door Phusebox op 26-06-2004 10:55 ]
Hoezo niet? Bedoel je dan echt de klank van die woorden... of wat voor associaties mensen erbij hebben of zoiets? Of dat die titels meer aantrekkingskracht hebben omdat het bekende titels zijn? Want in dat geval is het natuurlijk niet echt een eerlijke vergelijking. Natuurlijk zal een bekend spel dat overal lovend wordt besproken en al meerdere voorgangers heeft gehad automatisch meer opvallen dan een onbekend nieuw spel.MetroidPrime schreef op 25 juni 2004 @ 22:44:
[...]
Ik denk dat de titel van een spel meer invloed heeft dan de boxart. Een titel zoals Grand Theft Auto, Mortal Kombat of Streetfighter spreekt tot de verbeelding, zelfs al is de boxart lelijk. Phantasy Star Online Episode III heeft weer een mooie boxart, alleen spreekt de titel absoluut niet tot de verbeelding.
Officiele research kan ik ook nergens vinden, maar ik kan me voorstellen dat als iemand volkomen blanco - zonder enige voorkennis - een winkel binnenstapt, dat de hoes dan zeker wel enig belang heeft. Bijvoorbeeld een ouder die voor zijn/haar kind een spelletje wil kopen. Die zal dan (volgens mij) toch afgaan op welke hoes er het leukste uitziet. Daarna bekijken ze natuurlijk ook de achterkant van de doos, vragen ze advies aan het personeel etc etc etc. Maar bij het maken van de allereerste keuze speelt de hoes vast wel een rol.
Ik merk het ook bij mezelf als ik bijvoorbeeld in de videotheek een film ga huren. Je hebt aan de ene kant de bekende titels waar je over gelezen hebt en waar je van weet wat je kunt verwachten. Maar minstens 60% van de films die daar staan heb ik nog nooit van gehoord. Dan is het toch zo dat ik de achterkant van die doosjes ga lezen. Maar wel alleen van de doosjes waarvan ik vind dat ze er interessant uitzien.
Nadeel van de jap versie is wel dat (als je hem speelt met een freeloader) je het spel niet kan saven. En ja, ik weet dat savegames van jap en usa games niet samen met eu-games op dezelfde memorycard opgeslagen kunnen worden. Maar volgens lik-sang is het ook met een lege memorycard gewoon niet mogelijk om jap donkey konga te saven op een eu of usa gamecube. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik hem niet besteld hebPhusebox schreef op 26 juni 2004 @ 10:54:
[...]
jap versie kost 45 euro incl. controller
us versie kost 40-50 euro excl. controller (prijs is afhankelijk van welke shop je neemt)
Als je de japanse versie fatsoenlijk wil spelen heb je dus gewoon een japanse gamecube nodig.
Bij Donkey Konga 2 is dat probleem dan wel weer verholpen
Een ander nadeel van de JAP versie is in dit geval natuurlijk dat je Japanse hits krijgt voorgeschoteldAnoniem: 115248 schreef op 26 juni 2004 @ 11:11:
[...]
Nadeel van de jap versie is wel dat (als je hem speelt met een freeloader) je het spel niet kan saven. En ja, ik weet dat savegames van jap en usa games niet samen met eu-games op dezelfde memorycard opgeslagen kunnen worden. Maar volgens lik-sang is het ook met een lege memorycard gewoon niet mogelijk om jap donkey konga te saven op een eu of usa gamecube. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik hem niet besteld heb
Als je de japanse versie fatsoenlijk wil spelen heb je dus gewoon een japanse gamecube nodig.
Bij Donkey Konga 2 is dat probleem dan wel weer verholpen
Jamaar dat lijkt me eigenlijk ook best grappigAnoniem: 34169 schreef op 26 juni 2004 @ 11:13:
[...]
Een ander nadeel van de JAP versie is in dit geval natuurlijk dat je Japanse hits krijgt voorgeschoteld
En als je dan later ook gewoon de PAL versie koopt heb je gelijk 2 bonga-controllers voor multiplayer
Zo redeneerde ik tenminste. Totdat ik over dat save-probleem las. En om nou ook maar een Japanse cube over te laten komen is wel een beetje erg extreem
nadeel is idd. de japanse liedjes
saven is geen probleem, ik heb een japanse gamecube
het grootste nadeel is echter het japans
dat is de reden dat ik em niet heb gekocht
maar daar gaat het nu niet over, je moet immers niet gaan kijken naar importeren ofzo
maar naar wat krijg je voor hoeveel euro's
jappen krijgen dus voor ongeveer hetzelfde geld de game & bongo's
terwijl het er in de US op lijkt dat je alleen de game krijgt voor dat geld
saven is geen probleem, ik heb een japanse gamecube
het grootste nadeel is echter het japans
maar daar gaat het nu niet over, je moet immers niet gaan kijken naar importeren ofzo
maar naar wat krijg je voor hoeveel euro's
jappen krijgen dus voor ongeveer hetzelfde geld de game & bongo's
terwijl het er in de US op lijkt dat je alleen de game krijgt voor dat geld
time splitters 2?Anoniem: 25735 schreef op 26 juni 2004 @ 11:40:
Weet iemand nog een goeie co-op game voor de Gamecube?
Uhm je kunt wel JAP/USA/EU op 1 memkaart saven ik doe het altijd werkt alleen op de 251, ik save met mijn eu cube op die memkaart en met mijn usa, en nooit wat aan de hand! Het werkt niet met de kleinere mem kaarten.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
eu en us saves op 1 kaart is geen probleemS2S schreef op 26 juni 2004 @ 12:11:
Uhm je kunt wel JAP/USA/EU op 1 memkaart saven ik doe het altijd werkt alleen op de 251, ik save met mijn eu cube op die memkaart en met mijn usa, en nooit wat aan de hand! Het werkt niet met de kleinere mem kaarten.
zet er een jap save bij en je kaart wordt geformat
Idd ja US en EU saves kunnen wel op 1 kaart.
Trouwens op mijn usb memorycard heb ik wel US en JAP saves bij elkaar en dat werkt wel.
Trouwens op mijn usb memorycard heb ik wel US en JAP saves bij elkaar en dat werkt wel.
Jap saves ook, tenminste als je via freeloader de jap/eu/usa games speelt. Heb net gechecked en ik het jap/usa/eu gewoon op de 251 door elkaar op de memkaart staan!
Nou ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan dan. Toen ik indertijd probeerde om een nieuw dorpje aan te maken in mijn US versie van Animal Crossing op mijn mem-card 251 (die volstaat met savegames van EU games). Toen dacht het spel dat er geen memory card in mijn cube zat.
Ik heb geen ervaring met andere US spellen. Dus het kan best dat AC een uitzondering is natuurlijk.
Ik heb geen ervaring met andere US spellen. Dus het kan best dat AC een uitzondering is natuurlijk.
Anoniem: 5577
AC heeft zijn eigen memmory card erbij zitten die je voor het spel moet gebruiken.Anoniem: 115248 schreef op 26 juni 2004 @ 14:48:
Nou ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan dan. Toen ik indertijd probeerde om een nieuw dorpje aan te maken in mijn US versie van Animal Crossing op mijn mem-card 251 (die volstaat met savegames van EU games). Toen dacht het spel dat er geen memory card in mijn cube zat.
Heb net Megaman Aniversery Collection besteld bij play-asia voor 37e incl shipping
Kan niet wachten tot ik hem heb alle nes megamans 1 tm 8 + de 2 arcade games
Ik heb de card van AC zelf in gebruik, maar er zit nu ook een eu mem.card (251) naast met alleen maar eu saves, maar daar staat nu toch echt een US save bij van AC.Anoniem: 5577 schreef op 26 juni 2004 @ 16:34:
[...]
AC heeft zijn eigen memmory card erbij zitten die je voor het spel moet gebruiken.
Heb net Megaman Aniversery Collection besteld bij play-asia voor 37e incl shipping![]()
Kan niet wachten tot ik hem heb alle nes megamans 1 tm 8 + de 2 arcade games
Dus eu en us kan naar ik weet wel bij elkaar, alleen die jap kan er dus niet bij op de officiële nintendo kaart.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
't is goed dat ik dat lees over die memory cards. Heb binnenkort een Panasonic Q, en het zou toch jammer zijn als al m'n PAL saves ineens weg zouden zijn
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hmm... sorry. Dubbelpost. M'n browsertje deed een beetje raar.
[ Voor 84% gewijzigd door Captain N op 26-06-2004 17:52 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Volgens mij was het zo dat sommige Japanse saves niet tussen EU/USA saves in kunnen omdat er Japanse tekens in de bestandsnamen voorkomen. EU/USA-geformatteerde kaarten kunnen die tekens niet opslaan dus worden ze corrupt. Het zou me niet verbazen als EU/USA-saves wel op een Japans-geformatteerde memory card kunnen zonder problemen.
Over memory cards gesproken, ik zag dat een third party hardware leverancier een memory card gaat uitbrengen met meer dan 1000 blokken ruimte. Op zich is dit niet zo heel bijzonder, alleen je kunt er ook zelfgeschreven software op plaatsen en op de GameCube draaien. Op zich lijkt mij dit wel interessant, want dan wordt het makkelijker om Linux op de GameCube te draaien en de fabrikant van de memory card is al bezig om een GameCube media player te maken. Het enige nadeel lijken me de andere mogelijke doeleinden van deze memory card.
Over memory cards gesproken, ik zag dat een third party hardware leverancier een memory card gaat uitbrengen met meer dan 1000 blokken ruimte. Op zich is dit niet zo heel bijzonder, alleen je kunt er ook zelfgeschreven software op plaatsen en op de GameCube draaien. Op zich lijkt mij dit wel interessant, want dan wordt het makkelijker om Linux op de GameCube te draaien en de fabrikant van de memory card is al bezig om een GameCube media player te maken. Het enige nadeel lijken me de andere mogelijke doeleinden van deze memory card.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Kan dat ook niet via die exploit met de BBA? Niet zo'n verstand van Linux though..
Mijn foto's op Flickr.
Dat kan ook op die manier, alleen dat is duurder en moeilijker dan via deze nieuwe manier. Met deze nieuwe manier zet je je GC aan en je hebt Linux, er komt geen PSO exploit aan te pas en dus is de BBA er ook voor overbodig geworden.www.Goku.nl schreef op 26 juni 2004 @ 18:26:
Kan dat ook niet via die exploit met de BBA? Niet zo'n verstand van Linux though..
Hmm.. ja, dat is waar. Zo'n kaartje zal niet zoveel kosten als een BBA + PSO of een AR neem ik aan
Mijn foto's op Flickr.
Hoe ga je dan in godsnaam mp3tjes of een cd met die media player afspelen?Over memory cards gesproken, ik zag dat een third party hardware leverancier een memory card gaat uitbrengen met meer dan 1000 blokken ruimte. Op zich is dit niet zo heel bijzonder, alleen je kunt er ook zelfgeschreven software op plaatsen en op de GameCube draaien. Op zich lijkt mij dit wel interessant, want dan wordt het makkelijker om Linux op de GameCube te draaien en de fabrikant van de memory card is al bezig om een GameCube media player te maken. Het enige nadeel lijken me de andere mogelijke doeleinden van deze memory card.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Via een smb- share op je pc, net zoals X-Box Media Center dat kan? Dat zou mij het meest logische lijken.Rakkerzero schreef op 26 juni 2004 @ 18:39:
[...]
Hoe ga je dan in godsnaam mp3tjes of een cd met die media player afspelen?
Linux draai ik al een tijdje op me cube... geen probleem. 
Maar je zit verbonden aan de capaciteit van de memorycard, of ja streamen via je USB port naar de memorycard, wat nog langzamer is dat het PSO streamen...
Maar je zit verbonden aan de capaciteit van de memorycard, of ja streamen via je USB port naar de memorycard, wat nog langzamer is dat het PSO streamen...
Ja dat weet ik. En die gebruik ik ookAnoniem: 5577 schreef op 26 juni 2004 @ 16:34:
[...]
AC heeft zijn eigen memmory card erbij zitten die je voor het spel moet gebruiken.
Maar ik wilde toen een 2e dorpje aanmaken en dat lukte niet.
Hm dat is vreemd. Dat kreeg ik dus niet voor elkaar. Toen ik het probeerde kwam K.K. Slider me vertellen dat ik een memory-card in slot A moest doen als ik wilde spelen. Terwijl die er toch echt inzat...maar er zit nu ook een eu mem.card (251) naast met alleen maar eu saves, maar daar staat nu toch echt een US save bij van AC.
Maar goed, inmiddels heb ik alweer een paar maanden de australische PAL-versie, en dat bevalt veel beter
hm een tijd geleden was er zo een discussie dat mensen die flud-loze levels in mario sunshine niet zo leuk vonden, het is mooi man
tenminste wat meer oldskool platforming. Denk dat mensen zoals ik met veeeeel mario64 ervaring er weinig moeite mee hebben
en er dus ook makkelijker over lullen
Wacht maar tot je ze straks voor de tweede keer moet doen. Met een hele strakke tijdslimiet waarin je 8 rode muntjes moet pakkenMaxBurn schreef op 26 juni 2004 @ 20:40:
Denk dat mensen zoals ik met veeeeel mario64 ervaring er weinig moeite mee hebbenen er dus ook makkelijker over lullen
Maar ik ben het helemaal met je eens. Dat zijn met afstand de beste stukken uit het spel!
Mwah, ben doordouwer..maarehm heeft iemand dat nummer tijdens die platform stukken als mp3? eheheheAnoniem: 115248 schreef op 26 juni 2004 @ 21:24:
[...]
Wacht maar tot je ze straks voor de tweede keer moet doen. Met een hele strakke tijdslimiet waarin je 8 rode muntjes moet pakken
Als je een BBA hebt, kan je het gewoon via ethernet doet, dan heb je dus die PSO exploit niet meer nodig. Lijkt me ook handig voor de copyboys onder ons, dan zit je namelijk ook niet met het probleem dat je aan 10Mbit gelimiteerd bent (dat is een PSO instelling, de BBA is namelijk gewoon 100Mbit), en allerhande andere problemen kunnen ook worden opgelost...Rakkerzero schreef op 26 juni 2004 @ 18:39:
[...]
Hoe ga je dan in godsnaam mp3tjes of een cd met die media player afspelen?
Maar een media player lijkt me zeker wel handig, dan kan ik die vervelende tulpkabel die ik nu rond m'n kamer heb liggen weghalen
Anoniem: 64138
Zucht even voor de duidelijkheid, de BBA is inderdaad 100mbit maar de port waar de BBA inzit is slechts 27mbit. Dus het maximaal te halen is die 27mbit.Anoniem: 34169 schreef op 26 juni 2004 @ 23:45:
[...]
Als je een BBA hebt, kan je het gewoon via ethernet doet, dan heb je dus die PSO exploit niet meer nodig. Lijkt me ook handig voor de copyboys onder ons, dan zit je namelijk ook niet met het probleem dat je aan 10Mbit gelimiteerd bent (dat is een PSO instelling, de BBA is namelijk gewoon 100Mbit), en allerhande andere problemen kunnen ook worden opgelost...
Maar een media player lijkt me zeker wel handig, dan kan ik die vervelende tulpkabel die ik nu rond m'n kamer heb liggen weghalen
Hm, in dat geval 27Mbit. Nog steeds 2,7x zo snel als nuAnoniem: 64138 schreef op 27 juni 2004 @ 00:02:
[...]
Zucht even voor de duidelijkheid, de BBA is inderdaad 100mbit maar de port waar de BBA inzit is slechts 27mbit. Dus het maximaal te halen is die 27mbit.
edit:
Waarom dat 'zucht' voor je post zetten
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 27-06-2004 00:03 ]
Ik kwam gisteravond nog een online folder tegen van die third party en nu blijkt dat je die media player los moet kopen. Je krijgt er echter wel een SD-adapter bij die je wel als gewone memory card kan gebruiken of om filmpjes/muziek en/of homebrew software op te slaan.
Ze mogen van mij een spel maken met alleen maar dat soort levels... Mario Moonlight: The Lost LevelsAnoniem: 115248 schreef op 26 juni 2004 @ 21:24:
[...]
Wacht maar tot je ze straks voor de tweede keer moet doen. Met een hele strakke tijdslimiet waarin je 8 rode muntjes moet pakkenDan piep je wel anders.
Maar ik ben het helemaal met je eens. Dat zijn met afstand de beste stukken uit het spel!
Ohja, ik vind juist als je de levels opnieuw moet doen voor die rode munten, een stuk makkelijker(omdat je dit keer flud hebt). Zo te doen!
AFAIK heb je dan ook geen flud hoorSur_G schreef op 27 juni 2004 @ 10:57:
[...]
Ze mogen van mij een spel maken met alleen maar dat soort levels... Mario Moonlight: The Lost Levels
Ohja, ik vind juist als je de levels opnieuw moet doen voor die rode munten, een stuk makkelijker(omdat je dit keer flud hebt). Zo te doen!
Anoniem: 51765
Jawel hoor. Ik vond sommige nog steeds heel lastig trouwens, omdat je vaak een heel erg strakke tijdslimiet hebt.
He? Hebben we het over hetzelfdeAnoniem: 51765 schreef op 27 juni 2004 @ 12:52:
[...]
Jawel hoor. Ik vond sommige nog steeds heel lastig trouwens, omdat je vaak een heel erg strakke tijdslimiet hebt.
Anoniem: 51765
Als je Bowser een keer gehaald hebt of een bepaald aantal shines hebt gehaald ofzo mag je je fludd houden.Anoniem: 34169 schreef op 27 juni 2004 @ 13:09:
[...]
He? Hebben we het over hetzelfdeJe gaat gewoon het classic style level in zoals altijd, en ziet de cutscene waar de nep Mario fludd afpakt; je kan dan vervolgens gewoon het level nog een keer doen op de normale manier, of op de nu aanwezige rode knop springen en dan de muntjes verzamelen. Volgens mij krijg je in beide gevallen géén fludd.
OK, vaagAnoniem: 51765 schreef op 27 juni 2004 @ 14:00:
[...]
Als je Bowser een keer gehaald hebt of een bepaald aantal shines hebt gehaald ofzo mag je je fludd houden.
Jahoor... mijn Piranha 1019-blokjeskaart is dood. Weg saves! (had ik maar naar jullie geluisterd... 3rd-party crap is baaaaaaad) 
Meteen even gaan gluren of de 1019-block Nintendokaart ergens te krijgen is, en jawel: Lik-Sang biedt hem aan voor $ 32,95... ik heb hem besteld, tesamen met een blauwe hori-pad. Ik ben benieuwd of het een beetje normaal werkt in mijn PAL-kubusje.
Iemand geïnteresseerd of het zal werken? Dan houd ik jullie op de hoogte.
Meteen even gaan gluren of de 1019-block Nintendokaart ergens te krijgen is, en jawel: Lik-Sang biedt hem aan voor $ 32,95... ik heb hem besteld, tesamen met een blauwe hori-pad. Ik ben benieuwd of het een beetje normaal werkt in mijn PAL-kubusje.
[ Voor 9% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 27-06-2004 16:30 ]
... en oranje! :P
Told ya... Ik ben ook een keer m'n saves kwijt geraakt op die Piranha kaart, echt balen. $32,95 is niet duur, maar dat zal wel weer 39,95 worden alhier...iNSaNe-oNe schreef op 27 juni 2004 @ 16:29:
Jahoor... mijn Piranha 1019-blokjeskaart is dood. Weg saves! (had ik maar naar jullie geluisterd... 3rd-party crap is baaaaaaad)
Ik heb al sinds een week de Nintendo 1019 mem Card :iNSaNe-oNe schreef op 27 juni 2004 @ 16:29:

Opzich heb ik nog geen problemen ondervonden, dus dat zal wel goed komen.
De 3rd party memcard die er naast staat (ook 1019), heb ik ook nooit problemen mee gehad. Maarja voor de zekerheid toch maar die van Nintendo gekocht, je weet maar nooit
Ook handig als back-up
Ik heb btw, €27 betaald bij dvdbox
Ja, dat werd de vorige keer dat we die levels besproken ook al geopperd. Blijkbaar is het een erg voor de hand liggend idee. Als iemand bij Nintendo er nou ook eens aan zou denkenSur_G schreef op 27 juni 2004 @ 10:57:
[...]
Ze mogen van mij een spel maken met alleen maar dat soort levels... Mario Moonlight: The Lost Levels
Volgens mij moet zo'n spel snel en goedkoop in elkaar te zetten zijn. Zo'n kaal old-school level lijkt me veel minder werk dan de volledig uitgewerkte landschappen van de andere levels. Het zou misschien niet zo'n succes worden als een "echte" Mario game, maar ik denk dat er toch zeker wel een publiek voor is.
Ja zeg. Anders zou het een beetje al te sadistisch worden. Binnen die tijdslimiet en dan ook nog zonder FLUDDOhja, ik vind juist als je de levels opnieuw moet doen voor die rode munten, een stuk makkelijker(omdat je dit keer flud hebt). Zo te doen!
Ik heb ook zo'n Piranha ding, die zat bij m'n Cube toen ik hem kocht. Maar een klein kaartje trouwens, maar die had ook van die kuren. Dan sloeg ik iets op, en dan was het er ineens weer af
Alsof 'ie terug in de tijd was gegaan
Ik heb nu al een hele tijd zo'n duizendnogwat ding van een 3rd party. Bevalt prima. Er staat een soort N64 logo op.. met een M ipv een N, en 16 op de bovenkant. Geen idee meer wat voor merk het is though. Kostte 50 euro destijds... maar dan heb je ook wat
Ik heb nu al een hele tijd zo'n duizendnogwat ding van een 3rd party. Bevalt prima. Er staat een soort N64 logo op.. met een M ipv een N, en 16 op de bovenkant. Geen idee meer wat voor merk het is though. Kostte 50 euro destijds... maar dan heb je ook wat
Mijn foto's op Flickr.
Waar slaat dat nou weer op?
Ik heb dat ding nu anderhalf jaar ofzo, en het werkt als een trein. Nooit geen problemen mee gehad. Waarom zou ik met deze kaart meer risico lopen dan met een officiële Nintendo kaart? Bovendien heb ik dit ding al een hele tijd, terwijl die Nintendo 1019 dingen pas net verkrijgbaar zijn als ik het goed heb. Als je dan met zo'n bewering kom, geef dan tenminste argumentatie.
Mijn foto's op Flickr.
Zie mijn ellendeverhaal van een paar posts terug. Ook bijna twee jaar lol gehad van mijn Piranha-kaart, maar zojuist opeens corrupt. "The card in Slot A must be formatted. Would you like to do this now? (Yes/No)". Kies je nee, dan zegt hij "the object in Slot A cannot be used". Einde verhaal, weg saves!www.Goku.nl schreef op 27 juni 2004 @ 17:54:
Waar slaat dat nou weer op?Ik heb dat ding nu anderhalf jaar ofzo, en het werkt als een trein. Nooit geen problemen mee gehad. Waarom zou ik met deze kaart meer risico lopen dan met een officiële Nintendo kaart? Bovendien heb ik dit ding al een hele tijd, terwijl die Nintendo 1019 dingen pas net verkrijgbaar zijn als ik het goed heb. Als je dan met zo'n bewering kom, geef dan tenminste argumentatie.
Begrijp me niet verkeerd, ik dacht precies zo over 3rd-party kaarten. Zou toch goed spul moeten zijn? Tot vandaag...
Anoniem: 5832
help plz 
Tijdens het spelen van NFS underground viel het geluid weg, ik denk, ik win het circuit ff, save de boel en start de cube opnieuw op. Tijdens het saven loopt de cube helemaal vast! Nu staat er in beeld:
Saving. Do not touch the Memory Card in Slot A or the POWER button.
Wat is nu het slimste om te doen?
Tijdens het spelen van NFS underground viel het geluid weg, ik denk, ik win het circuit ff, save de boel en start de cube opnieuw op. Tijdens het saven loopt de cube helemaal vast! Nu staat er in beeld:
Mja, maar in principe heb je dat risico ook bij dat ding van Nintendo zelf. Waarom zou het bij die niet gebeuren? Een aantal 3rd party N64 controllers zijn ook beter dan die van Nintendo zelf om maar een voorbeeld te noemen. Het is nogal makkelijk om te zeggen "het is van Nintendo, dus zal het wel beter zijn".iNSaNe-oNe schreef op 27 juni 2004 @ 18:28:
[...]
Zie mijn ellendeverhaal van een paar posts terug. Ook bijna twee jaar lol gehad van mijn Piranha-kaart, maar zojuist opeens corrupt. "The card in Slot A must be formatted. Would you like to do this now? (Yes/No)". Kies je nee, dan zegt hij "the object in Slot A cannot be used". Einde verhaal, weg saves!
Begrijp me niet verkeerd, ik dacht precies zo over 3rd-party kaarten. Zou toch goed spul moeten zijn? Tot vandaag...
@Mafferik: Hm... da's vaag!
[ Voor 12% gewijzigd door Captain N op 27-06-2004 18:54 ]
Mijn foto's op Flickr.
OK, laat ik het anders verwoorden: Uit ervaring van lezers/poster van deze thread(s), is gebleken dat er met origineel Nintendo spul significant minder problemen zijn op het gebied van memorykaarten, in vergelijking met 3rd party memorykaarten. Dat sluit niet uit dat het met origineel Nintendospul niet fout kan gaan, maar tot nu toe is het gebleken dat het niet zo is.www.Goku.nl schreef op 27 juni 2004 @ 18:53:
[...]
Mja, maar in principe heb je dat risico ook bij dat ding van Nintendo zelf. Waarom zou het bij die niet gebeuren? Een aantal 3rd party N64 controllers zijn ook beter dan die van Nintendo zelf om maar een voorbeeld te noemen. Het is nogal makkelijk om te zeggen "het is van Nintendo, dus zal het wel beter zijn".
Over 3rd party of originele controllers zijn de meningen erg verdeeld, daar doe ik geen uitspraak over.

Gewoon uitzetten lijkt me, je hebt ook weinig keus lijkt me.Anoniem: 5832 schreef op 27 juni 2004 @ 18:30:
help plz
Je kan je memory-card er nog ff uithalen, voor de zekerheid dat hij je (oude) NFS save niet verknalt, als dat al niet is gebeurd.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 5832
keb em maar uitgezet, Ik heb de savegame nog gelukkig
, hopen dat het niet vaker gebeurd! thx voor adviesjes
Dat klopt, maar het ligt er natuurlijk ook maar net aan WELKE 3rd party. Er zijn zoveel merken. Nogal raar om ze allemaal over 1 kam te scheren. Nog wat interessante informatie: http://nintendo.gamerfeed.com/gf/news/6893/iNSaNe-oNe schreef op 27 juni 2004 @ 19:00:
[...]
OK, laat ik het anders verwoorden: Uit ervaring van lezers/poster van deze thread(s), is gebleken dat er met origineel Nintendo spul significant minder problemen zijn op het gebied van memorykaarten, in vergelijking met 3rd party memorykaarten. Dat sluit niet uit dat het met origineel Nintendospul niet fout kan gaan, maar tot nu toe is het gebleken dat het niet zo is.
Over 3rd party of originele controllers zijn de meningen erg verdeeld, daar doe ik geen uitspraak over.![]()
Ik las trouwens ook nog wat over die boxart discussie, en ik ben het zeker met Jan eens. Ik lees allemaal replies van mensen die zeggen "Ik ga toch niet een spel kopen omdat een doosje er leuk uit ziet!?!". Maar dat betekent nog niet dat dat voor iedereen geldt! Vooral kinderen die een Gamecube hebben gekregen ofzo, en verder niet die-hard info erover lezen, gewoon naar de winkel stappen met wat geld, en kijken wat er koel uit ziet. Ik weet iig dat ik dat vroeger wel deed met GB spelletjes. Zoals Jan zegt, kijk naar wat de meeste mensen doen als je naar de videotheek gaat. "ik heb zin om een film te huren.. ff kijken of er wat leuks is." Wat ga je dan doen? Kijken wat er leuk uit ziet. Van een paar leuke de achterkant ff bekijken, en dan huren. Degenen met een saai doosje laat je meestal bij voorbaat al staan, of je moet er echt geweldige verhalen over gehoord hebben. Maar ik denk dat veel mensen ook bij Gamecube games kopen zich er van te voren helemaal niet verdiept in hebben. Dan ga je dus af op de boxart, en is het dus zeker wel belangrijk hoe die eruit ziet
[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 27-06-2004 19:48 ]
Mijn foto's op Flickr.
http://www.dvdboxoffice.c...1%2E6700++++&pid=90061377
Lijkt me een erg optimistische release date
En die titel zal het ook vast niet worden
[ Voor 12% gewijzigd door Glitch op 27-06-2004 19:52 ]
Over die titel: Nee, dat wordt het niet. Over de releasedate: Laten we hopen dat zij iets weten wat wij niet wetenGlitch schreef op 27 juni 2004 @ 19:52:
Haha lol, wat een brakke box-art.Glitch schreef op 27 juni 2004 @ 19:52:
Het zou toch ook niet WW2 worden??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Tnx dat je het met mee eens bentwww.Goku.nl schreef op 27 juni 2004 @ 19:37:
[...]
Dat klopt, maar het ligt er natuurlijk ook maar net aan WELKE 3rd party. Er zijn zoveel merken. Nogal raar om ze allemaal over 1 kam te scheren. Nog wat interessante informatie: http://nintendo.gamerfeed.com/gf/news/6893/
[Verhaal over de box-art]
Verschil in 3rd parties zal er inderdaad vast wel zijn, maar ik ga het niet uittesten
.... hoop jeAnoniem: 34169 schreef op 27 juni 2004 @ 20:07:
Ik koop zo'n 1019 blocks Nintendo kaart als ie hier komt, dan ben ik er vanaf, dan hoef ik me nooit meer zorgen te maken.
Mijn foto's op Flickr.
Ik zit net een midi te luisteren van SimCity op de SNES, en de tranen springen me gewoon in de ogen
*zucht*
Tja zo kun je eeuwig doorgaan
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 27-06-2004 22:32 ]
Anoniem: 75177
zullen we eens een einde breien aan deze 'discussie'Anoniem: 34169 schreef op 27 juni 2004 @ 22:31:
Tja zo kun je eeuwig doorgaanIk hoop en verwacht het inderdaad ja

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 27-06-2004 22:34 ]
Ik dacht eerst ook van wat maakt het nou uit 3rd party of Ninty.. zal niet zo veel verschillen... Dus ik had die kaart van Play.com gekocht 2 maanden geleden ofzo, en had al mn saves gebackupped naar die(van games die ik minder speelde of al uitgespeeld had) omdat mn 59 kaart vol zat.www.Goku.nl schreef op 27 juni 2004 @ 19:37:
[...]
Dat klopt, maar het ligt er natuurlijk ook maar net aan WELKE 3rd party. Er zijn zoveel merken. Nogal raar om ze allemaal over 1 kam te scheren. Nog wat interessante informatie: http://nintendo.gamerfeed.com/gf/news/6893/
Ik las trouwens ook nog wat over die boxart discussie, en ik ben het zeker met Jan eens. Ik lees allemaal replies van mensen die zeggen "Ik ga toch niet een spel kopen omdat een doosje er leuk uit ziet!?!". Maar dat betekent nog niet dat dat voor iedereen geldt! Vooral kinderen die een Gamecube hebben gekregen ofzo, en verder niet die-hard info erover lezen, gewoon naar de winkel stappen met wat geld, en kijken wat er koel uit ziet. Ik weet iig dat ik dat vroeger wel deed met GB spelletjes. Zoals Jan zegt, kijk naar wat de meeste mensen doen als je naar de videotheek gaat. "ik heb zin om een film te huren.. ff kijken of er wat leuks is." Wat ga je dan doen? Kijken wat er leuk uit ziet. Van een paar leuke de achterkant ff bekijken, en dan huren. Degenen met een saai doosje laat je meestal bij voorbaat al staan, of je moet er echt geweldige verhalen over gehoord hebben. Maar ik denk dat veel mensen ook bij Gamecube games kopen zich er van te voren helemaal niet verdiept in hebben. Dan ga je dus af op de boxart, en is het dus zeker wel belangrijk hoe die eruit ziet
Maar heb ik zoveel spijt van, want toen ik BO2 laatst ging spelen begon ie te zeuren, na eenr race. En zei die dat de save file corrupt is(weg al mn records!!!) shit man echt klote gewoon.... Ben gewoon al mn saves kwijt, dit is me nog nooit overkomen... Had ik maar beter geluisterd
Komen die 1019 Memory kaarten ook nog naar Nederland?
Anoniem: 51543
@vanitas
Denk het wel
veel posters hier zeggen dat, en het staat ook in de startpost.
Denk het wel
Yeah Zelda Four Swords is eindelijk aangekomen! Het was niet de fout van Dvdsoon mijn vermoeden is de linkkabel die er bij zat! Hierdoor moest alles in een doos verpakt worden en deze is langs de duane gegaan moest dus 10 eurie aan de deur betalen valt nog mee!
Maar beter dan dat ie kwijt is anders had het nog aardig touwtrekken kunnen worden.
Maar beter dan dat ie kwijt is anders had het nog aardig touwtrekken kunnen worden.
Wete jullie wat voor aansluiting dit is? DVI?
http://www.lik-sang.com/i...egory=76&products_id=777&
Want ik kom er niet uit, het zal wel aan mij liggen. Maar ik gebruik nu nog steeds de standaard aansluiting van mn cube. Ik wil nu ook maar eens een wat strakkere beeld hebben(omdat jullie roepen dat het een wereld van verschil is
) dus ik ga ook maar eens zon kabeltje proberen.
Van deze weet ik wel dat ik die kan aansluiten op mn tv.
http://www.lik-sang.com/i...gory=76&products_id=1468&
Want ik kom er niet uit, het zal wel aan mij liggen. Maar ik gebruik nu nog steeds de standaard aansluiting van mn cube. Ik wil nu ook maar eens een wat strakkere beeld hebben(omdat jullie roepen dat het een wereld van verschil is
[ Voor 72% gewijzigd door Sur_G op 28-06-2004 14:31 ]
Anoniem: 5646
alleen jammer dat die digtale poort is uitgeschakeld op een EUR cubeSur_G schreef op 28 juni 2004 @ 14:28:
Wete jullie wat voor aansluiting dit is? DVI?
Want ik kom er niet uit, het zal wel aan mij liggen. Maar ik gebruik nu nog steeds de standaard aansluiting van mn cube. Ik wil nu ook maar eens een wat strakkere beeld hebben(omdat jullie roepen dat het een wereld van verschil is) dus ik ga ook maar eens zon kabeltje proberen.
Hoe kom je daar nou bij? Die is helemaal niet uitgeschakeld
Maar hij werkt alleen als er een progressive scan game in de cube zit bv: USA/JAP. Maar voor deze kabels heb je een Progressive scan tv of monitor nodig! Voor normale tv's een RGB kabel, bij een USA cube een SVHS kabel.
[ Voor 35% gewijzigd door S2S op 28-06-2004 14:47 ]
Anoniem: 5646
oftewel.. voor de non freeloaders.. doet ie het niet
dus dan is toch RGB SCART de beste oplossing voor een europese cube?
heb ooit eens van die gemodificeerde kabels gezien die op de digitale poort werden aangesloten met een scart uiteinde.
werken dat soort dingen dan wel?
aangezien mijn tv wel progressive aankan, maar geen component aansluiting heeft.
dus dan is toch RGB SCART de beste oplossing voor een europese cube?
heb ooit eens van die gemodificeerde kabels gezien die op de digitale poort werden aangesloten met een scart uiteinde.
werken dat soort dingen dan wel?
aangezien mijn tv wel progressive aankan, maar geen component aansluiting heeft.
Weet ik niet daar ben ik zelf ook benieuwd naar! Ik heb een vriend die ook progressive kan met zijn tv ik zag dat in het menu, ik ff achter zijn tv kijken hij heeft ook alleen een scart aansluiting! Vreemd!
nu 5 of 6 fludloze levels gedaan in sms
Ook nog binnen gekregen: summoner: a goddes reborn (begin was veelbelovend, tis alleen wel hack n slash-erig) en smugglers run:warzones (best leuk voor die 9 euro)
Ook nog binnen gekregen: summoner: a goddes reborn (begin was veelbelovend, tis alleen wel hack n slash-erig) en smugglers run:warzones (best leuk voor die 9 euro)
*zucht*
* Anoniem: 14065 wilde dat hij eindelijk z'n F-Zero GX terugkreeg die hij uitgeleend heeft...
Echt balen, ik heb écht zin in dat spel nu
* Anoniem: 14065 wilde dat hij eindelijk z'n F-Zero GX terugkreeg die hij uitgeleend heeft...

Anoniem: 5577
Ehmm dan eis je hem toch gewoon terug ? t'is tenslotte wel jouw spel.Anoniem: 34169 schreef op 28 juni 2004 @ 18:18:
*zucht*
Whee playasia heeft mijn Megaman Aniversery Edition de deur uit gedaan
Ik heb voor 10€ outlaw golf bij de bart smit gehaald, grappig spelletje.. niet echt meer dan die 10€ waard maar hij is wel leuk 
wat ik me afvroeg, is mario golf een goed golfspel nog steeds? ik heb de eerste NES versie daarvan en dat spel heeft me jaren speelplezier gegund
kwil wel weereens een echt leuk golfspel
wat ik me afvroeg, is mario golf een goed golfspel nog steeds? ik heb de eerste NES versie daarvan en dat spel heeft me jaren speelplezier gegund
kwil wel weereens een echt leuk golfspel
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Jah ik heb m ook teruggeëist, maar het probleem is, dat ik m uitgeleend heb aan de stiefbroer van m'n beste vriend, en die is niet in de buurt op het momentAnoniem: 5577 schreef op 28 juni 2004 @ 18:24:
[...]
Ehmm dan eis je hem toch gewoon terug ? t'is tenslotte wel jouw spel.
Whee playasia heeft mijn Megaman Aniversery Edition de deur uit gedaan
Dus ik zal nog ff geduld moeten hebben.
uhm heeft iemand nog ideeen voor een goedkope sunshine (liefst geen players choice)....
ik ben opzoek naar een leuke game, niet serieuze game... daar nog ideeen voor?
This is the Way.
http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=3380 gevonden met : http://pricecompare.mezzin.com/?region=1 (uit de startpost)HIValicious schreef op 28 juni 2004 @ 23:04:
uhm heeft iemand nog ideeen voor een goedkope sunshine (liefst geen players choice)....
Vandaag een heleboel F0 gedaan, zit nu vast in storymode
Ja doe maar.
kheb sunshine vanmiddag op de kop getikt voor 15 euro
had m al eerder gewoon gekocht maar toen geruild tegen starfox adventures..... begin mario sunshine toch btje te missen als jullie praten over fluloze shit
Ignorance Is Bliss
Ma-ri-o,stemmetje van die "waterspuit". Doet me altijd denken aan Robin van Bassie en AdriaanD3ft0n3 schreef op 28 juni 2004 @ 23:18:
kheb sunshine vanmiddag op de kop getikt voor 15 eurohad m al eerder gewoon gekocht maar toen geruild tegen starfox adventures..... begin mario sunshine toch btje te missen als jullie praten over fluloze shit
Donkey Konga ripoff officieel
ik heb net bevestiging gehad dat de prijs in de US (ca. 40 euro) voor Donkey Konga excl. controller is! Dus Nintendo naait de Amerikaanse en Europese markt weer eens lekker een dikke 20 euro extra... (De controller kost ca. 25-30 euro, en de JAP retail prijs is ca. 45 euro)
ik heb net bevestiging gehad dat de prijs in de US (ca. 40 euro) voor Donkey Konga excl. controller is! Dus Nintendo naait de Amerikaanse en Europese markt weer eens lekker een dikke 20 euro extra... (De controller kost ca. 25-30 euro, en de JAP retail prijs is ca. 45 euro)
Heb vanmiddag eindelijk Zelda - TWW gekocht, en nog wel de Limited Edition ook!
Met de Zelda Bonusdisc met OOT Master Quest dus!
Khad gister toevallig OOT eindelijk uitgespeeld, omfg, wat een prachtspel blijft dat toch.
Nu kan ik me straks dus ook storten op de Master Quest versie die niet op die Zelda Bonus Disc staat die bij het Mario Kart Pack zat. 
Kben nu ondertussen aan Zelda TWW begonnen, en ik moet zeggen dat ik het echt een veel betere game vind dan ik ooit had kunnen verwachten, het heeft me nu zo'n 10 uur aan een stuk aan m'n TV gekluisterd gehouden!
(Wel met eetpauze tussendoor
) Maar ook dit is echt weer een toppertje hoor, ga em deze vakantie es ff lekker op m'n gemak uitspelen.
Kben nu ondertussen aan Zelda TWW begonnen, en ik moet zeggen dat ik het echt een veel betere game vind dan ik ooit had kunnen verwachten, het heeft me nu zo'n 10 uur aan een stuk aan m'n TV gekluisterd gehouden!
Tesla Model Y RWD (2024)
Dit topic is gesloten.