Het Grote Gamecube Topic deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.500 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Alsof jij ze gehaald hebt :P

Dit spel lag ondertussen ook alweer 8 maanden of zo in de kast en ik heb natuurlijk wel een belofte hier in HGGCT afgelegd dat ik al mijn spellen ging masteren. Dit is slechts het begin.

Moet wel zeggen dat ik nog het langst over de Emerald Cup en dan met name Serial Gaps heb gedaan. Soms wordt ik nog badend in het zweet wakker van dat level. (Als je na die ene sprong gewoon het laagste platform kiest om op te vallen is er eigenlijk niets aan de hand)

Maar nu alles op Story Mode in Very Hard mode halen, dat wordt denk ik toch wel een stukje moeilijker. Want ik wil toch die 6 nieuwe racers halen hee.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Metroid Prime nieuwe snelste tijd - 1 uur en 5 minuten _/-\o_

413MB aan Metroid Prime speed running door 'Kip' hieronder gelinked voor uw easy downloading pleasure:

http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part01.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part02.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part03.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part04.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part05.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part06.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part07.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part08.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part09.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part10.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part11.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part12.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part13.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part14.avi
http://www.archive.org/do...troidPrime_105_part15.avi
Author's comments:

Some time around December of last year, I started a new any% run to get an idea of what kind of times are possible nowadays, and see what I could accomplish with it. Radix's 1:37 100% had started to become outdated by now, and my previous run was ancient. Some things found during that run continue to be used, but it was just too old to serve as any kind of base or useful reference for other any% runs.

I restarted it about... a week or something later. New things were being found almost daily, even in the intro segment. For a while it wasn't possible for me to even go past it without becoming outdated later in the day. I decided to just hang out in the intro until this finally stopped in mid January. I also got a new VCR at this time, because I knew mine was going to destroy one of my segments sooner or later, and I wasn't going to worry about this in addition to already having to do the run.

I'm grateful to zoidi, whose run brought a great number of new finds used here. At the same time, I didn't want to just do an NTSC version of his run, so I tried hard to make sure this would be its own contribution. There are a lot of things you'll see that are new or have never been done before, even an apparent one minute route difference late in the game, though not all of these were found by me.

I'm also grateful to Radix, for immense help with just about every segment. Thanks also to Tzyr and Trebor for their help, and everyone else who helped shape this run in any way.
http://planetquake.com/sda/mp/
GolbeZeromus schreef op 18 juni 2004 @ 09:26:
_/-\o_ Bow for your master, because I have mastered all tracks on F-Zero GX _/-\o_

:P
IK BENOEM U HIERBIJ OFFICIEEL TOT HGCT DEMIGOD!

Ga je nu die 1:05 MP tijd verbreken? ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

GolbeZeromus schreef op 18 juni 2004 @ 10:56:

Moet wel zeggen dat ik nog het langst over de Emerald Cup en dan met name Serial Gaps heb gedaan.
Serial Gaps zit in de Saphire Cup. Maar een kniesoor die daar op let ;)

Maar inderdaad een doodeng level dat!
Soms wordt ik nog badend in het zweet wakker van dat level. (Als je na die ene sprong gewoon het laagste platform kiest om op te vallen is er eigenlijk niets aan de hand)
Behalve dat iedereen je inhaalt? :p
Dat bovenste platform is echt een stuk korter volgens mij. Of lijkt dat nu maar zo?
Wel akelig dat er geen hekjes staan, langs dat hele bovenste platform niet. Zelfs als ik er wel op geland ben met de sprong, val ik er toch nog vaak van af :( Zeker tijdens de eerste lap als je nog midden in die kudde tegenstanders zit.

Wat ook een rotsprong is, is die je zelf kan maken met die springschansen om een stukje af te snijden. Het is vast geen toeval, maar het gebeurt me dus heel vaak dat ik dan precies in dat gat tussen die twee stukken wegdek terechtkom. In gedachten zie ik de trackdesigners dan altijd sadistisch om me lachen >:)

Maar hoedanook: wel een mooie prestatie! _/-\o_
Gefeliciteerd! Zover ben ik zelf nog (lang) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Anoniem: 115248 schreef op 18 juni 2004 @ 15:12:
[...]

Serial Gaps zit in de Saphire Cup. Maar een kniesoor die daar op let ;)

Maar inderdaad een doodeng level dat!

[...]

Behalve dat iedereen je inhaalt? :p
Dat bovenste platform is echt een stuk korter volgens mij. Of lijkt dat nu maar zo?
Wel akelig dat er geen hekjes staan, langs dat hele bovenste platform niet. Zelfs als ik er wel op geland ben met de sprong, val ik er toch nog vaak van af :( Zeker tijdens de eerste lap als je nog midden in die kudde tegenstanders zit.

Wat ook een rotsprong is, is die je zelf kan maken met die springschansen om een stukje af te snijden. Het is vast geen toeval, maar het gebeurt me dus heel vaak dat ik dan precies in dat gat tussen die twee stukken wegdek terechtkom. In gedachten zie ik de trackdesigners dan altijd sadistisch om me lachen >:)

Maar hoedanook: wel een mooie prestatie! _/-\o_
Gefeliciteerd! Zover ben ik zelf nog (lang) niet.
Die eerste sprong vind ik juist zwaar relaxed. Altijd net even boosten vóór je springt en dan lekker naar rechts driften. Dat snijdt in elk geval weer een stukje af.

En dan die andere sprong, het onderste stuk is ook langer volgens mij hoor. Meestal val je precies op dat vertragingsgedoe, maar ook hier geeft boosten weer een uitkomst.

Ook heeft Serial Gaps het grootste adrenaline gehalte als je het mij vraagt. Als je klaar bent, dan volgt er bij mij tenminste een diepe zucht.

Die AX tracks zijn trouwens wel heel erg simpel. Mooiste level daarvan vind ik toch Outer Space. Tevens geven deze banen de perfecte gelegenheid om met alle mannetjes een master difficulty setting te halen.

Thanks for the compliments trouwens.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 15:15
D³ schreef op 17 juni 2004 @ 22:25:
Thijs, voor die missile in de boom heb je de space jump nodig, dan kun je er heel simpel vanaf allerlei kanten inspringen. Vanaf de brug, vanaf het plateau boven de deur naar de morphball en zelfs gewoon vanuit stand vanaf de grond.
Thx, de tip om vanaf de brug te springen heeft mij geholpen. Heb nu alle items (100%!) en bijna alles gescand. Alleen Meta Ridley, Lumigek en Metroid Prime (1) en (2) nog. :) Zo meteen maar 's uit proberen te spelen (eindelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 18 juni 2004 @ 15:27:
[...]

Die eerste sprong vind ik juist zwaar relaxed. Altijd net even boosten vóór je springt en dan lekker naar rechts driften. Dat snijdt in elk geval weer een stukje af.
Als je hem haalt scheelt het inderdaad een stuk! Maar volgens mij is de track precies zo gebouwd dat je in dat gat terecht komt als je de sprong een héél klein beetje verkeerd maakt.
En dan die andere sprong, het onderste stuk is ook langer volgens mij hoor. Meestal val je precies op dat vertragingsgedoe, maar ook hier geeft boosten weer een uitkomst.
Ja, en een stukje verderop zit er ook al een booster op de baan. Maar toch... altijd als ik over dat stuk rij zie ik (ver) voor me op de baan alle wagens alweer neerkomen die bovenlangs zijn gegaan :p
Ook heeft Serial Gaps het grootste adrenaline gehalte als je het mij vraagt. Als je klaar bent, dan volgt er bij mij tenminste een diepe zucht.
Ja, komt zeker in aanmerking voor grootste adrenaline gehalte. Er zijn in ieder geval erg weinig makkelijke stukjes om even op adem te komen.

Mijn favoriete baan is waarschijnlijk nog steeds Big Blue - Ordeal. Echt zalig racen daar :) Lateral Shift is ook erg gaaf. Het enige dat ik mis in F-Zero GX is een baan puur gebouwd op snelheid maken. Zoals "Silence" die in F-Zero X zat. Heel kort, geen bochten en heel veel speedboosters. Als je alle boosters meepakte ging je echt onvoorstelbaar hard daar. Is me een paar keer gebeurd dat ik van de weg afgeslingerd werd omdat het blijkbaar te snel ging :p

De irritantste baan vind ik Port Town - Long Pipe. Op sommige stukken daar heb je echt totaal geen controle. Je stuitert een beetje willekeurig door die buis heen als die zo alle kanten op kronkelt. En als je pech hebt knal je tegen een paal op die je totaal niet kon zien aankomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ja. F-zero GX is nog steeds een masterlijk spel alleen werd het mij op het laatst toch net iets te moeilijk maarja dan moet je eigenlijk doorzetten. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens ben nu nog maar een klein stukje in Zelda: Four Swords maar damn wat een lekkere game. 8)

Ik vermaak me er prima alleen mee. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
ja het is ook echt een super game en na uitspelen heb je nog super leuke minigames :D
enige echte nadeel vind ik dat het spel naar het startscherm gaat als de gba>NGC linkkabel er even niet in zit, dat had mijn inziens toich beter gekunt (meer zoals FF:CC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
schnumi schreef op 18 juni 2004 @ 20:15:
Trouwens ben nu nog maar een klein stukje in Zelda: Four Swords maar damn wat een lekkere game. 8)

Ik vermaak me er prima alleen mee. :)
Zeker leuk, ben nu bij de 2e level van East Hyrule, alleen kom ergens niet voorbij... geen hulp nodig, ik wil alles zelf doen. :Y)

Hoever ben jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

schnumi schreef op 18 juni 2004 @ 19:54:
Idd ja. F-zero GX is nog steeds een masterlijk spel alleen werd het mij op het laatst toch net iets te moeilijk maarja dan moet je eigenlijk doorzetten. :)
Idd, frustrerend moeilijk zelfs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34
Heeft er al iemand PSOIII? Ik heb hem gisteren gekocht, maar nog niet echt gespeeld. Is het spel het waard om een online abonnement te nemen? Is het trouwens al iemand gelukt om Linux te booten op de GC met PSOIII?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 02:44
Anoniem: 115248 schreef op 18 juni 2004 @ 19:09:
[...]

Het enige dat ik mis in F-Zero GX is een baan puur gebouwd op snelheid maken. Zoals "Silence" die in F-Zero X zat. Heel kort, geen bochten en heel veel speedboosters. Als je alle boosters meepakte ging je echt onvoorstelbaar hard daar.
Dan moet je eens Trident rijden met de Black Bull. Je kan die hele baan boosten als je het goed doet. Het enigste nadeel is dat die baan nogal lang is.

Ik heb trouwens alleen op die baan en op Split Oval de staff ghosts verslagen. Beide met Black Bull. Split Oval schijnt met Fat Shark ook heel snel te kunnen, maar die heb ik nog steeds niet. :( En de staff ghost met zijn eigen schip verslaan is natuurlijk ook een uitdaging.

[edit]
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe ik Stroy Mode 4 het beste aan kan pakken? Het lukt me niet eens om die op hard te halen. Ik houd altijd minstens 8 schepen over. :(

[ Voor 12% gewijzigd door -Mous- op 20-06-2004 17:19 ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Story Mode 4? Gewoon veel raggen en boosten naar voren. Vergeet niet dat je energy meter erbij komt als je iemand van de weg af stoot. Je hoeft trouwens al die gasten niet af te maken hoor. Op Hard had ik er nog 13 over of zo. Als die Michael Chain maar kapot gaat, dat is het belangrijkste.

Net even bij dvdboxoffice Wario Ware besteld, lekker weer zit er toch nog niet aan te komen ;( Gelijk ook maar Mega Man Anniversary Collection aangewchaft daar. Komt er weer eens wat nieuws op de plank. Ondertussen houdt ik mij wel bezig met mijn tweede run van Metroid Prime, op Hard dit keer. (Weer een deel van mijn belofte afleggen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
MetroidPrime schreef op 20 juni 2004 @ 16:57:
Heeft er al iemand PSOIII? Ik heb hem gisteren gekocht, maar nog niet echt gespeeld. Is het spel het waard om een online abonnement te nemen? Is het trouwens al iemand gelukt om Linux te booten op de GC met PSOIII?
Ik wist niet dat er in PSO3 dezelfde bug zat als in 1/2...
Is die Linux al te downen? dan test ik het even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hidde schreef op 20 juni 2004 @ 20:45:
[...]

Ik wist niet dat er in PSO3 dezelfde bug zat als in 1/2...
Is die Linux al te downen? dan test ik het even!
Er zit precies dezelfde bug in, maar ik lees net dat de maker van PSOLoader deze nog compatible moet maken met de USA en PAL versies van PSOIII, dit zal in de volgende versie gebeuren. De loader is al compatible met de Japanse PSOIII. Ze zijn lekker snugger bezig bij Sonic Team, dit is een bug die heel makkelijk te fixen is door een private key signature aan de te laden code toe te voegen. Dan wordt het onmogelijk om zonder de private key homebrew code te draaien en als het goed is heeft dan alleen Sega die key.

Er is trouwens al een versie van GC-Linux die je kan proberen. Je kunt hem hier downloaden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:46

Zeror

Ik Henk 'm!

@ MetroidPrime
Is die link wel legaal? Anders moet je die even weghalen, he?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Rakkerzero schreef op 20 juni 2004 @ 21:14:
@ MetroidPrime
Linux is meestal nogal gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
@ MetroidPrime
Wat is er niet legaal aan? Het is een port van Linux meer niet, de link heeft zelfs op de frontpage gestaan! Ik link toch niet naar illegale kopieen van spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

-Mous- schreef op 20 juni 2004 @ 17:12:
[...]

[edit]
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe ik Stroy Mode 4 het beste aan kan pakken? Het lukt me niet eens om die op hard te halen. Ik houd altijd minstens 8 schepen over. :(
Als je boost en dan gelijk Z doet kan je er meestal wel 2/3 uitschakelen. Als je dit vaak raak doet krijg je je energie toch weer terug. Als het oplaadvlak eraan komt helemaal losgaan met boost en Z en daarna weer wat rustiger aandoen. Dat maar vaak genoeg proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ MetroidPrime
Volledig legaal :) Zie het als een link naar Nero, je kan het gebruiken om illegale kopieën te maken van je games, maar ook om de video van je trouwdag die je met je digicam hebt gemaakt op CD/DVD te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 34169 schreef op 20 juni 2004 @ 21:52:
[...]

Volledig legaal :) Zie het als een link naar Nero, je kan het gebruiken om illegale kopieën te maken van je games, maar ook om de video van je trouwdag die je met je digicam hebt gemaakt op CD/DVD te zetten.
Je kunt op die site zelfs niets vinden om iets illegaals te kunnen doen, je kunt er alleen vinden hoe je Linux moet booten op je GC.

EDIT: In dit artikel op de frontpage van tweakers.net staat een link naar dezelfde site: http://www.tweakers.net/nieuws/30673/

[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 20-06-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2022
Weet iemand waar je Skies of Arcadia Legend (PAL) kan halen (zonder creditcard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Mous- schreef op 20 juni 2004 @ 17:12:
[...]

Dan moet je eens Trident rijden met de Black Bull. Je kan die hele baan boosten als je het goed doet. Het enigste nadeel is dat die baan nogal lang is.
Hm, ik heb een hekel aan die baan. Banen zonder randen aan de zijkant maken me nerveus op de 1 of andere manier. Ik weet niet wat dat is. Opzich is het een simpele baan, maar door al die stukjes zonder randen lijkt het wel of ik opeens hoogtevrees krijg. Dan ga ik me zo'n zorgen maken dat ik er niet af zal vallen, en dan ga ik juist foutjes maken etc ;) Het zal wel aan mij liggen. Vroeger tijdens een vakantie moest ik eens een nacht bovenin een stapelbed slapen. Ik had me de hele avond al zorgen gemaakt dat ik er 's nachts dan niet uit zou vallen. En mijn ouders: "Wat een onzin, je valt thuis toch ook nooit uit bed?" En dat is ook zo, ik val nooit uit bed, maar toch was ik er niet echt gerust op. En ja hoor, die nacht viel de kleine surrounded natuurlijk wel uit het stapelbed :p Zoiets overkomt me dus ook op banen zoals Trident. Mijn onderbewustzijn werkt tegen ofzo.

Ik zal er nog flink op moeten oefenen voordat ik maximaal van alle boosts gebruik kan maken.

Ik heb vandaag wel eindelijk de story mode mission 9 uitgespeeld (alleen maar op normal, dus niet zo'n grote prestatie. Maar ja, wel een hele baan zonder randjes ;))
En heb dus nu die Dark Schneider unlockt. Wel lachen als je met hem een cup wint en dan wordt Deathborn geïnterviewd :D Eerste keer dat ik om dat interview heb moeten lachen.

(Fantastisch liedje ook tijdens de eind-credits :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 21:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Heeft iemand een soort overzicht bijgehouden van wanneer de Sterrencatalogus op de Nintendo-site de laatste tijd is bijgewerkt, en kunnen achterhalen of er een soort van regelmaat in dat patroon zit (bijvoorbeeld, eens in de drie maanden een update)?

Ik heb vandaag precies 5000 sterretjes, en probeer te gokken wanneer de volgende update zou kunnen zijn. Ik wil de GB-Player een keer bestellen. ;)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
MetroidPrime schreef op 20 juni 2004 @ 21:03:
[...]

Er zit precies dezelfde bug in, maar ik lees net dat de maker van PSOLoader deze nog compatible moet maken met de USA en PAL versies van PSOIII, dit zal in de volgende versie gebeuren. De loader is al compatible met de Japanse PSOIII. Ze zijn lekker snugger bezig bij Sonic Team, dit is een bug die heel makkelijk te fixen is door een private key signature aan de te laden code toe te voegen. Dan wordt het onmogelijk om zonder de private key homebrew code te draaien en als het goed is heeft dan alleen Sega die key.

Er is trouwens al een versie van GC-Linux die je kan proberen. Je kunt hem hier downloaden.
Inderdaad heel erg dom, PSOII is nauwelijks ergens meer te krijgen, BBA ook niet, nu PSOIII er is komen BBA's weer en zullen veel meer mensen kunnen streamen.
Zeker niet slim van Sonic Team.
Achja het blijft nog 1 van de moeilijkste dingen bij het streamen, de connectie maken en de settings goed hebben. :)

Ik ga vanmiddag even proberen linux op me cubeje te draaie!

[ Voor 4% gewijzigd door Hidde op 21-06-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hidde schreef op 21 juni 2004 @ 12:10:
[...]

Inderdaad heel erg dom, PSOII is nauwelijks ergens meer te krijgen, BBA ook niet, nu PSOIII er is komen BBA's weer en zullen veel meer mensen kunnen streamen.
Zeker niet slim van Sonic Team.
Achja het blijft nog 1 van de moeilijkste dingen bij het streamen, de connectie maken en de settings goed hebben. :)

Ik ga vanmiddag even proberen linux op me cubeje te draaie!
Kun je eigenlijk ook USA games streamen op je PAL cube :? En wordt bij PSOIII je BBA snelheid nog steeds teruggezet naar 10Mbit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:35

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 115248 schreef op 21 juni 2004 @ 01:38:
[...]

Hm, ik heb een hekel aan die baan. Banen zonder randen aan de zijkant maken me nerveus op de 1 of andere manier. Ik weet niet wat dat is. Opzich is het een simpele baan, maar door al die stukjes zonder randen lijkt het wel of ik opeens hoogtevrees krijg. Dan ga ik me zo'n zorgen maken dat ik er niet af zal vallen, en dan ga ik juist foutjes maken etc ;) Het zal wel aan mij liggen. Vroeger tijdens een vakantie moest ik eens een nacht bovenin een stapelbed slapen. Ik had me de hele avond al zorgen gemaakt dat ik er 's nachts dan niet uit zou vallen. En mijn ouders: "Wat een onzin, je valt thuis toch ook nooit uit bed?" En dat is ook zo, ik val nooit uit bed, maar toch was ik er niet echt gerust op. En ja hoor, die nacht viel de kleine surrounded natuurlijk wel uit het stapelbed :p Zoiets overkomt me dus ook op banen zoals Trident. Mijn onderbewustzijn werkt tegen ofzo.

Ik zal er nog flink op moeten oefenen voordat ik maximaal van alle boosts gebruik kan maken.

Ik heb vandaag wel eindelijk de story mode mission 9 uitgespeeld (alleen maar op normal, dus niet zo'n grote prestatie. Maar ja, wel een hele baan zonder randjes ;))
En heb dus nu die Dark Schneider unlockt. Wel lachen als je met hem een cup wint en dan wordt Deathborn geïnterviewd :D Eerste keer dat ik om dat interview heb moeten lachen.

(Fantastisch liedje ook tijdens de eind-credits :P)
afspraakje maken met psycholoog... ? :+ \

er zijn trouwens mooie filmpjes te krijgen van de nieuwe moves van MP2:E ... ign.com

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
iNSaNe-oNe schreef op 21 juni 2004 @ 09:28:
Heeft iemand een soort overzicht bijgehouden van wanneer de Sterrencatalogus op de Nintendo-site de laatste tijd is bijgewerkt, en kunnen achterhalen of er een soort van regelmaat in dat patroon zit (bijvoorbeeld, eens in de drie maanden een update)?

Ik heb vandaag precies 5000 sterretjes, en probeer te gokken wanneer de volgende update zou kunnen zijn. Ik wil de GB-Player een keer bestellen. ;)
Er zit helemaal geen regelmaat in de updates, soms is het een keer per week, soms wordt er 1 of 2 maanden lang niet geupdate. Misschien dat mijn WebUpdateChecker wat voor je is? Die geeft een waarschuwing af wanneer de sterrencatalogus geupdate wordt. Ik zal hem nog wel een keer online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Kun je eigenlijk ook USA games streamen op je PAL cube En wordt bij PSOIII je BBA snelheid nog steeds teruggezet naar 10Mbit
Ja, de beveiliging zit in de DVD, niet in de file.
En de snelheid bij PSO1/2 is 10Mbit, maar dit gefixt te gaan worden.
Bij PSO3 zal wel hetzelfde zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

edit

[ Voor 97% gewijzigd door NoTimeRemains op 21-06-2004 18:06 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 21 juni 2004 @ 14:43:
[...]

afspraakje maken met psycholoog... ? :+ \
Lol. Ik sta hier toch niet helemaal alleen in hoop ik? :p
Kom op zeg! Dat moment van die enorme drop in Trident, als de baan ineens ophoudt, en ergens vér beneden je in de diepte zie je 3 smalle baantjes waar je op moet terechtkomen. Daar stokt je adem toch gewoon even van (zeker de 1e keer)? Of ben ik nou zo'n watje? ;)

Het is volgens mij gewoon zo dat als je in het echt last hebt van hoogtevrees dat in spelletjes ook zo is. Je wilt niet weten hoe eng ik vroeger level 1-3 van Super Mario Bros vond.
Maar in adventure/platform games vind ik dat juist leuk als het spel zo'n effect op je heeft. Alleen in een racegame voegt het voor mij weinig toe. Maar ja.

Ik heb het in ieder geval toch maar eens geprobeerd...
Niet met Black Bull, daar kan ik niet echt goed mee overweg. Maar met de Mighty Hurricane. De laatste tijd begin ik echt een voorkeur voor dat ding te krijgen. Hij ligt zo lekker op de weg! Het lijkt wel of die iets minder gevoelig is als de andere wagens, en daar hou ik wel van. Er zitten er ook tussen waar je de controlstick maar een klein zetje hoeft te geven en ze draaien gelijk 45 graden. Maar niet de Mighty Hurricane, daarmee kun je echt lekker in de bochten gaan hangen. Heerlijk :)

Maar dat van die boosts is inderdaad waar. Die baan zit tot de nok vol met die stroken waar je je energie weer op kunt vullen. Daar tussenin kun je min of meer non-stop boosten :) Ik heb het vanmiddag een keertje geprobeerd op 'novice', en toen ik gefinished had en de lijst met tijden kwam in beeld was ik de enige op de lijst met een eindtijd :D De rest stond allemaal op "still racing" :p Zelfs nummer 2 was nog niet binnen!

Maar toch is het niet helemaal hetzelfde als "Silence" in F-Zero X Die baan had gewoonweg geen bochten. Je enige zorg was om alle boost-pijlen op de weg mee te pakken. Fantastische ervaring was dat als je over allemaal heengereden was, je ging dan zo hard dat je nauwelijks nog kon sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Starcraft: Ghost Delayed

Blizzard has announced that its much-anticipated stealth-action title Starcraft: Ghost will not be released this fall as originally planned. In order to "expand and evolve" the design of the game, the company has increased development time, pushing its release to an unknown date -- though it is now quite unlikely the game will arrive in 2004.

"We are very committed to StarCraft: Ghost as a major part of our lineup," stated Mike Morhaime, Blizzard Entertainment president and co-founder. "As a result, we plan to build additional time into the schedule to polish the game until it meets the high standards that our customers have come to expect from Blizzard products. We are sorry to disappoint players with a delayed launch but are confident that we will deliver a great game with the additional development time."

Blizzard says that information on new features being added, as well as a revised release date, will be announced shortly.

While this is disappointing news for the many who have been anticipating Ghost, we can hardly take issue with a developer not wanting to rush a title before it's ready. Given Blizzard's impeccable track record of polished design and terrific game play, we're happy to see the company taking the time to make Ghost as great as possible.

We'll bring you more news on the title as soon as it comes in. Stay tuned.
Aan de ene kant is het jammer, maar aan de andere kant is het beter voor het eindresultaat van het spel :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

MetroidPrime schreef op 21 juni 2004 @ 16:53:
[...]

Er zit helemaal geen regelmaat in de updates, soms is het een keer per week, soms wordt er 1 of 2 maanden lang niet geupdate. Misschien dat mijn WebUpdateChecker wat voor je is? Die geeft een waarschuwing af wanneer de sterrencatalogus geupdate wordt. Ik zal hem nog wel een keer online zetten.
Nou dat zou ik in ieder geval erg handig vinden. Waar kan ik je proggie downloaden? Ik wil nu wel eens een gameboy player hebben 8000 sterren en niks nuttigs mee te kopen is ook niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ik heb de catalogus in m'n favorieten staan... elk uur checken als je onlinet bent, kan je niks missen.
Zeker wel 1x in de 2 weken, vrijwel altijd midden in de week. (dinsdag t/m donderdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 11:26
Anoniem: 64138 schreef op 22 juni 2004 @ 00:00:
[...]

Nou dat zou ik in ieder geval erg handig vinden. Waar kan ik je proggie downloaden? Ik wil nu wel eens een gameboy player hebben 8000 sterren en niks nuttigs mee te kopen is ook niks :)
Kan je mij dan niet ffies 130 sterren doneren als je toch niks met die dingen doet :+ Kan ik eindelijk die zelda disc bestellen.

Owja weet iemand of je nintendo kunt mailen voor een nieuwe vip code ? Heb vorig jaar namelijk ssb:m gekocht maar daar zat geen vip code bij ;(

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[FrEEzEr] schreef op 22 juni 2004 @ 09:37:
[...]

Owja weet iemand of je nintendo kunt mailen voor een nieuwe vip code ? Heb vorig jaar namelijk ssb:m gekocht maar daar zat geen vip code bij ;(
Ik heb verhalen gelezen op hun eigen messageboard van mensen die de kassabon opstuurden van een spel als er geen VIP-code bijzat, en dan kregen ze alsnog de punten van Nintendo.

Maar ik vrees dat je daar een beetje laat mee bent, als je hem vorig jaar al gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-06 20:15

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 115248 schreef op 22 juni 2004 @ 09:56:
[...]

Ik heb verhalen gelezen op hun eigen messageboard van mensen die de kassabon opstuurden van een spel als er geen VIP-code bijzat, en dan kregen ze alsnog de punten van Nintendo.

Maar ik vrees dat je daar een beetje laat mee bent, als je hem vorig jaar al gekocht hebt.
Ik had geen VIP code bij MK:DD maar het mailen van eeningescant bonnetje naar nintendo nederland was voldoende om de sterren te krijgen

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 11:26
Tsja heb nu dus geen bonnetje meer :(

Achja dan maar trouw 26 dagen de nintendo site bezoeken voor de missende sterren...

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:12

S2S

1 vraag heeft iemand ook last van vertraging in zijn bestellingen bij DVDSOON? Normaal heb ik mijn spul binnen na een dag 4/5 maar nu is het al meer dan een week. En ik wil four swords :(

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
S2S schreef op 22 juni 2004 @ 10:47:
1 vraag heeft iemand ook last van vertraging in zijn bestellingen bij DVDSOON? Normaal heb ik mijn spul binnen na een dag 4/5 maar nu is het al meer dan een week. En ik wil four swords :(
Ik heb nog een 5 maanden oude bestelling open staan. Laatste keer dat ik een e-mail stuurde kreeg ik als respons: 'dit sturen we door naar onze film afdeling'. En het ging dus om een game *schudt hoofd*

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
MetroidPrime schreef op 21 juni 2004 @ 16:53:
[...]

Kan je niet net zo'n programma maken die dan elke dag automatisch inlogt bij Nintendo-vip?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Vanitas schreef op 22 juni 2004 @ 18:49:
[...]

Kan je niet net zo'n programma maken die dan elke dag automatisch inlogt bij Nintendo-vip?
/me kheb gewoon er gewoon mijn startpagina van gemaakt :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Yohann!s schreef op 22 juni 2004 @ 19:27:
[...]

Daz ook een idee. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115342

Yohann!s schreef op 22 juni 2004 @ 19:27:
[...]

Dat is dan weer enigszins ziekelijk, voor die 5 mieterige puntjes die je per dag ervoor krijgt... Ik heb 'm in de "root" van m'n favorites staan, kom ik elke dag wel per ongeluk een keer langs. Ik heb sowieso geen hoge pet meer op van dat hele puntensysteem. Destijds zo'n Zelda discje gehaald (4500 punten), maar voor ik weer op een aantal zit waar ik iets nuttigs (which != een poster die ik zelf mag uitprinten!) mee kan halen zijn we 10 jaar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Ze zouden eens wat meer items moeten toevoegen voor mensen met <1500 sterren , posters,soundtracks etc... moet toch echt wel kunnen lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 115342 schreef op 22 juni 2004 @ 21:47:
[...]

Dat is dan weer enigszins ziekelijk, voor die 5 mieterige puntjes die je per dag ervoor krijgt... Ik heb 'm in de "root" van m'n favorites staan, kom ik elke dag wel per ongeluk een keer langs. Ik heb sowieso geen hoge pet meer op van dat hele puntensysteem. Destijds zo'n Zelda discje gehaald (4500 punten), maar voor ik weer op een aantal zit waar ik iets nuttigs (which != een poster die ik zelf mag uitprinten!) mee kan halen zijn we 10 jaar verder.
misschien vind je het dan ziekelijk... maar kheb er al wel 600punten mee verdien :) omdat het de startpagina is van me oude pc, waar ik praktisch niet op surf, en dus allemaal maar even IE opstart elke dag en wala, punten erbij. als ik hem in mijn favourieten zou hebben staan, zou ik niet op de nintendosite komen, omdat het dan vergeet... persoonlijk vind ik het dus niet zo dom :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Dat valt toch wel mee? Ik heb er al een Game Boy Player(5000 sterren) en Beyond Good & Evil(4500 sterren) mee verdiend.

Een programma dat automatisch schrijven is makkelijker gezegd dan gedaan. Het programma dat die updates bijhoudt heb ik in een uurtje of 2 geschreven. Een programma om iedere dag automatisch te inloggen is wat moeilijker omdat Nintendo allemaal willekeurige variabelen in het form stopt. De hoofdpagina van de site moet dus eerst doorzocht worden naar de variabelen. Het is wel te doen, alleen ik heb er voorlopig de tijd niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op 23 juni 2004 @ 00:15:
[...]
Dat valt toch wel mee? Ik heb er al een Game Boy Player(5000 sterren) en Beyond Good & Evil(4500 sterren) mee verdiend.
Hoeveel spellen heb je dan wel niet, want bij 60% zitten geen sterren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

MetroidPrime schreef op 23 juni 2004 @ 00:15:
[...]

Een programma dat automatisch schrijven is makkelijker gezegd dan gedaan. Het programma dat die updates bijhoudt heb ik in een uurtje of 2 geschreven. Een programma om iedere dag automatisch te inloggen is wat moeilijker omdat Nintendo allemaal willekeurige variabelen in het form stopt. De hoofdpagina van de site moet dus eerst doorzocht worden naar de variabelen. Het is wel te doen, alleen ik heb er voorlopig de tijd niet voor.
Waar kan ik je programma nou downloaden dan? Het lijkt mij namelijk erg makkelijk omdat ik steeds net naast de dingen graai die ik wil hebben (GB player bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 64138 schreef op 23 juni 2004 @ 12:31:
[...]
Waar kan ik je programma nou downloaden dan? Het lijkt mij namelijk erg makkelijk omdat ik steeds net naast de dingen graai die ik wil hebben (GB player bv).
Hier. Je hebt er wel alleen Java versie 1.4 of hoger voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik stond net in mijn lokale gameshop ... stond daar goblin commander, was ik toch even aan t twijfelen of ik die zou kopen.
heeft iemad deze game?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

HIValicious schreef op 23 juni 2004 @ 14:12:
ik stond net in mijn lokale gameshop ... stond daar goblin commander, was ik toch even aan t twijfelen of ik die zou kopen.
heeft iemad deze game?
kheb hem bij de MM in utrecht even gezien en gespeeld (2min ofzo :P ) vond het beetje warcraft3-achtig eruit zien enzo... maar snapte er niet zoveel van.. tzag er verder wel netjes uit... en de besturing vond ik wel goed aanvoelen (maar ik heb maar EVEN gespeeld...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Ik heb Goblin Commander, het is wel geinig. Wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hebben jullie dat nieuwe MP2:E filmpje al gezien?

Deze bedoel ik.

Ik vind dat er wel heel veel actie is zit, hopelijk wordt dit niet de boventoon in dit spel. De omgevingen vind ik er wel mooi uitzien. Vooral de lift is wel veel stoerder gemaakt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 54938 schreef op 23 juni 2004 @ 14:21:
Ik heb Goblin Commander, het is wel geinig. Wat wil je weten?
alles!

hoe is de gameplay? hoe is het verhaal? is het leuk om te spelen? heeft t diepgang? hoe lang doe je ermee?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116986

Vanitas schreef op 23 juni 2004 @ 15:06:

Deze bedoel ik.

Ik vind dat er wel heel veel actie is zit, hopelijk wordt dit niet de boventoon in dit spel. De omgevingen vind ik er wel mooi uitzien. Vooral de lift is wel veel stoerder gemaakt. _/-\o_
Het lijkt er minder "hoekig" uit te zien dan MP1. En ook realistischer. Maar dat kan ook zo lijken door de lage kwaliteit van het filmpje. Dit is echt een van de titels waar ik naar uitkijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Vanitas schreef op 23 juni 2004 @ 15:06:

Deze bedoel ik.

Dit is echt voor mij met stipt op nummer een de meest gewilde game op het moment, ik kan echt niet wachten _/-\o_

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:03

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
[...]
Dat is dan weer enigszins ziekelijk, voor die 5 mieterige puntjes die je per dag ervoor krijgt...
Waarom, ik heb het ook, nintendo.nl is gewoon mn vierde startpagina (1,2,3 is tweakers.net/fok.nl/gamers.nl)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ecco schreef op 23 juni 2004 @ 16:01:
[...]

Dit is echt voor mij met stipt op nummer een de meest gewilde game op het moment, ik kan echt niet wachten _/-\o_
Inderdaad, MP2 wordt ongelooflijk vet! _/-\o_

Prachtfilmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Woei, Gladius is eindelijk binnen van Bol.com :)

Nu nog tijd vinden om het te spelen...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Ik heb een paar dagen geleden ook maar eens een GC gekocht, weer eens wat anders dan mijn Xbox... hehehe
Ik vind de spellen van Nintendo veel meer FUN in zich hebben dan die van de Xbox...

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 18:52
Willybubba schreef op 23 juni 2004 @ 18:28:
Woei, Gladius is eindelijk binnen van Bol.com :)

Nu nog tijd vinden om het te spelen...
woei have fun! tis een toppertje :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116986

Macadoshis schreef op 23 juni 2004 @ 19:06:
Ik heb een paar dagen geleden ook maar eens een GC gekocht, weer eens wat anders dan mijn Xbox... hehehe
Ik vind de spellen van Nintendo veel meer FUN in zich hebben dan die van de Xbox...
Kijk, jij bent tenminste verstandig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Hebben jullie dat nooit?
Ben je een game aan het spelen, heb je het bijna uit gespeeld.
Maar dan komt er een nieuwe vette game uit.. dus je vergeet
het andere spel uit tespelen. Dan wil je na een maand het spel
toch uit gaan spelen en dan ben je vergeten waar het precies
over ging.... :S Dus dan begin je weer overnieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Dat heb ik nou nooit. Ik heb wel dat ik soms niet eens bij het einde van een game kom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 15:15
Anoniem: 51543 schreef op 24 juni 2004 @ 12:43:
Hebben jullie dat nooit?
LOL, dat heb ik nu met Metroid Prime. Ben echt BIJNNAAA klaar (alle items, bijna alles gescand) en ben nu bij Meta Ridley. Maar door andere dingen (voornamelijk school) heb ik het spel al weer een week ofzo laten liggen. Vraag me af of ik hem binnenkort nog uit ga spelen of dat ik het gewoon 'vergeet'. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 15:50

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Gisteren avond nog gewoon eventjes Super Mario Sunshine uitgespeeld. Ik heb niet alle shines gehaald en ben dat ook niet van plan :)

Ik heb me er mee vermaakt, er zitten wat frusti momenten in, maar uiteindelijk ben je dan wel trots als iets uiteindelijk toch lukt!

Hmm, nu dus nog wachten op nieuwe titels. In de tussentijd heb ik nog Joe V-rated die ik wil halen. Ook heb ik Gladius nog steeds niet afgemaakt, dus daar kan ik denk ik ook nog wel wat schaarse tijd in kwijt...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 22:14

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Hebben jullie dat nooit?
Dat heb ik met BG&E, ben bij de eindbaas, paar pogingen gedaan 'm te verslaan en toen maar gestopt met het idee "dat doe ik nog wel eens"...

Nu met Zelda: TWW bezig, ik moet ook Eternal Darkness en Super Mario Sunshin nog doen, probleem is dat ik gewoon veel te weinig tijd heb, nog 2 weken en dan heb ik 3 weekjes vakantie, dan maar eens een paar games 'afmaken'.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Hier de amerikaanse boxarts van onder andere MP2 (welke ik persoonlijk wat saai vind):

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/220446b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/220431b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/220432b.jpg

Bron: cubezone.nl (en die heeft de jpgs weer van gamestop.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:34

Tarin

Just plain weird.

Paper Mario gaat weer vanouds feest worden.. ik doe nog steeds met veel plezier deel 1 op de N64.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Hebben jullie dat nooit?
Had een tijdje geleden met Zelda Majora's mask. Ik had hem bijna uitgespeeld. Was er een ander vet spel uit. Ik geloof dat het far cry was. Gelijk far cry spelen natuurlijk. Far cry bijna uitgespeeld, weer een vet spel in de aanbieding; XIII. Ikke XIII spelen. XIII uitgespeeld.
Toen weer Zelda Majora's Mask spelen........Waar was ik gebleven :|
Uhmm, we beginnen maar opnieuw. Zal met far cry straks ook wel zijn. Zolang er ik geen nieuw spel aanschaf. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:18
Macadoshis schreef op 23 juni 2004 @ 19:06:
Dat vindt ik nou ook..... Heb alleen een maand of wat geleden mijn Cube verkocht. |:( Spijt als haren op mijn hoofd. :'( Ben dus nu weer op zoek naar een leuk 2e handsje met Mario Sunshine en Double Dash. B)

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tjempjun schreef op 24 juni 2004 @ 13:56:
Hier de amerikaanse boxarts van onder andere MP2 (welke ik persoonlijk wat saai vind):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Saaie boxarts zeg :/ No offense, maar dat flutsel ik zelfs nog in elkaar... En een game moet het toch van de box-art hebben, daar kijken de non-die-hards namelijk naar als ze een spel willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Die MP2E boxart is gewoon een placeholder.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
tjempjun schreef op 24 juni 2004 @ 13:56:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die van paper mario is wel mooi maar de rest vind ik niet echt mooi.
Die van MP2:E is aardig simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saaie boxart weer... maar het begint te wennen. Ik heb eigenlijk nog geen enkel europees gamecube-doosje gezien dat ik echt heel erg mooi vond. :O

Bij dat Donkey Konga doosje heb ik wel m'n twijfels. Ik neem aan dat die toch verpakt gaat worden in een speciale verpakking met die konga-controller erbij? Maar dan kan het schijfje zelf natuurlijk evengoed nog in zo'n DVD-case zitten. Ik hoop dat het officiele artwork er niet zo uit zal zien, maar het zou me niks verbazen. :Z

Paper Mario is de enige van die 3 die er een beetje mee door kan... wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
hmm ben blijkbaar de enige die de boxart van metroid wel heel stylie vind. Hoeft niet zoveel poespas op een box van mij, lekker simpel en stijlvol. Die van DK vind ik wel zwaar lelijk.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D³ schreef op 24 juni 2004 @ 14:54:
Die MP2E boxart is gewoon een placeholder.
Dat is waar, maar laten we wel hopen dat het uiteindelijke resultaat een stukje beter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Inderdaad, achtergrond moet nodig worden opgevuld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-06 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wat een ge-emmer over die box-arts mensen..
It’s what’s inside that counts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 15-06 20:45

--MeAngry--

aka Qonstrukt

x KeN x schreef op 24 juni 2004 @ 18:26:
He said the words... ;)

Best jammer dat het de laatste tijd nogal slecht gaat met m'n geldvoorraad er kan maar heel weinig in m'n GameCube op het moment... :/

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, helaas koopt het grootste deel een game nog steeds puur op de box-art, dus als die zuigt, kun je de verkoopcijfers wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:58
Anoniem: 34169 schreef op 24 juni 2004 @ 21:30:
[...]

Tja, helaas koopt het grootste deel een game nog steeds puur op de box-art, dus als die zuigt, kun je de verkoopcijfers wel vergeten.
Ja, vast grotendeels van de mensen die een spel koopt doet dat om de boxart.

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat kan wel zijn, maar dan vind ik het toch leuk als de outside er ook mooi uitziet ;)
Voor mij geeft een mooi verpakt spel met een goed verzorgde handleiding toch een beetje meerwaarde. Zeker als je het koopt... zo'n mooi pakketje... ja dat vind ik leuk.

En ik vind het jammer dat op bijna alle gamecube-hoesjes die ik nu koop slechte photoshop-plaatjes zijn te zien. Of soms zelfs alleen maar een opgepoetste screenshot (pikmin...). Ik wil niet zeggen dat vroeger alles beter was, maar vaak werd er voor snes-spelletjes wel een illustrator ingehuurd om de hoes te verzorgen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ik eigenlijk alle gamecube hoezen wel goed :) alleen mag het soms wel iets beter... (voor al de achterkant, soms brakke screenshots enzo) wat ik duidelijk vind zuigen zijn de Player Choice hoezen.. das echt :r daarom koop ik dan ook gewoon een 2e hands game, als de gewone game alleen nog maar in player choice versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
SCIxX schreef op 24 juni 2004 @ 21:39:
[...]

Niet Die-Hard gamesrs wel ja. Die zien een mooie box-art, kijken wat voor een spel het is en als het hun aanspreekt kopen ze het. Vaag maar waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SCIxX schreef op 24 juni 2004 @ 21:39:
[...]

|:( @ jou, want zo is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
een goede boxart is zeker wel belangrijk (niet heeel belangrijk :P) maar een game met goede boxart nodigt gewoon sneller uit om de game van de schappen te pakken om te kijken wat het inhoudt dan een game met brakke boxart. een leuke game koop ik zoiezo wel, maar soms heb je dan wel van die momenten dat je teleurgesteld bent omdat je doosje er kut uitziet. Gelukkig ben ik snel tevreden :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op 24 juni 2004 @ 21:43:
[...]

Dat kan wel zijn, maar dan vind ik het toch leuk als de outside er ook mooi uitziet ;)
Voor mij geeft een mooi verpakt spel met een goed verzorgde handleiding toch een beetje meerwaarde. Zeker als je het koopt... zo'n mooi pakketje... ja dat vind ik leuk.

En ik vind het jammer dat op bijna alle gamecube-hoesjes die ik nu koop slechte photoshop-plaatjes zijn te zien. Of soms zelfs alleen maar een opgepoetste screenshot (pikmin...). Ik wil niet zeggen dat vroeger alles beter was, maar vaak werd er voor snes-spelletjes wel een illustrator ingehuurd om de hoes te verzorgen. :p
Kijk, zo mag ik het horen :P Sowieso waren SNES doosjes mooier dan die DVD dingen trouwens, maar de box-art straalde gewoon fun uit: Niets strak binnen de kantjes, de figuren sprongen er bijna letterlijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:58
LifeTecH schreef op 24 juni 2004 @ 21:52:
[...]

Niet Die-Hard gamesrs wel ja. Die zien een mooie box-art, kijken wat voor een spel het is en als het hun aanspreekt kopen ze het. Vaag maar waar ;)
Dan kijken ze nog naar de achterkant, en de inhoud van de game, en kopen ze hem niet omdat het plaatje om de voorkant er leuk uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Als ik MP2E een ereplaats in mn Metroid Shrine® toebedeel wil ik niet dat de cover er uitziet als dikke drek natuurlijk!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
SCIxX schreef op 24 juni 2004 @ 22:22:
[...]

Dan kijken ze nog naar de achterkant, en de inhoud van de game, en kopen ze hem niet omdat het plaatje om de voorkant er leuk uitziet.
Klopt, maar waarom kijken ze naar de achterkant? Omdat de voorkant er goed uitzag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 15:50

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Vandaag is Mario Party 5 binnengekomen om te vieren dat ik gisteren Super Mario Sunshine heb uitgespeeld :D

Bij MP5 is de boxart wel acceptabel ;)
Ik vond het eerst niet zo bijzonder, zo'n hoesje, maar nu begin ik me inderdaad een beetje te ergeren aan de PC hoesjes die ik heb.
Ik hoop dus met jullie mee dat er wel iets moois wordt gemaakt van de hoes van de toptitel die MP2E gaat worden.

Imago is belangrijk in de consolewars. En mensen hier hebben gelijk dat er wel degelijk een belang is in het maken van goede boxart. Tuurlijk zal het niet uitmaken voor mensen die toch al ergens voor hebben gekozen. Maar er is ook een grote groep mensen die zich makkelijk laten overhalen voor het een of het ander. Wanneer een PS2er of een XBoxer per ongeluk in de GC sectie terecht komt, zou deze best nieuwsgierig worden naar het fenomeen GameCube wanneer er vele gave hoesjes schreeuwen om zijn aandacht... Dit werkt ook enigszins imago-versterkend natuurlijk.

Wat mij betreft mag er dus wel wat meer aandacht aan worden geschonken!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Bij Timesplitters2, is het toch mogelijk om het met 16man te spelen ? hoe zou je dit moeten realiseren dan ? 4GC's bij elkaar ? linken ? multi-taps voor de controllers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

4 Gamecubes met Timesplitters2, 4 Tv's en 16 controllers + Lan adapters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Kan TS2 met LAN dan? :S Cube toch niet anders zou Warppipe het wel ondersteunen...

Timesplitters 2 kan helemaal niet met 16 man, waar heb je dat vandaan?

[ Voor 32% gewijzigd door Hidde op 25-06-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bron? Lijkt mij bs namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Mij ook, meer en meer mensen hebben internet en kunnen dus gewoon bekijken om wat voor spel het gaat.

Tuurlijk zijn er nog steeds impulsaankopen, maar echt niet zoveel meer puur op boxart hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twee Dee schreef op 24 juni 2004 @ 22:49:

Ik hoop dus met jullie mee dat er wel iets moois wordt gemaakt van de hoes van de toptitel die MP2E gaat worden.
Ach, MP1 zit ook in een hele lelijke hoes vind ik :p
Die achtergrond in lelijke bleke kleuren, die glow om Samus heen... brrrr. En als je dan ook nog de Player's Choice versie ziet... :r
Wanneer een PS2er of een XBoxer per ongeluk in de GC sectie terecht komt, zou deze best nieuwsgierig worden naar het fenomeen GameCube wanneer er vele gave hoesjes schreeuwen om zijn aandacht... Dit werkt ook enigszins imago-versterkend natuurlijk.
Zo had ik het nog niet eens bekeken. Ik dacht vooral aan mezelf, omdat ik het leuk zou vinden om allemaal mooie doosjes in de kast te hebben ;)
Kijk, zo mag ik het horen Sowieso waren SNES doosjes mooier dan die DVD dingen trouwens,
Ja! Ze zouden sowieso een stuk kleiner kunnen... past veel beter bij die kleine schijfjes. En waarom niet een mooie verpakking van karton? Zo'n soort digipack waar ook vaak muziek cd's in verpakt zitten. Lijkt mij fantastisch :D
maar de box-art straalde gewoon fun uit: Niets strak binnen de kantjes, de figuren sprongen er bijna letterlijk af.
_/-\o_
Helemaal gelijk! Je had dan echt een kunstenaar die zijn visie gaf op hoe de spelwereld eruit zou kunnen zien. Dat prikkelde echt je fantasie. Vijanden in een spel waren in die tijd toch meestal echt "poppetjes". Maar op de hoes zag je ze dan geschilderd als vervaarlijke monsters met de kwijldraden uit hun bek hangend :D Dan kon je je veel meer inleven in het avontuur.

Wat ik een hele mooie handleiding vind van een gamecube-spel is Doshin the Giant. Een prachtig schilderij voorop dat eruit zou kunnen zien als iets dat door de inwoners van zo'n tropisch dorpje gemaakt is. Heel veel leuke plaatjes in het boekje zelf. En ook gewoon goed geschreven. Echt op een manier dat je zin krijgt om het spel te spelen. Ze moedigen je de hele tijd aan met dingen als: "Wat zou er gebeuren als je de bewoners van verschillende stammen bij elkaar brengt? Probeer het eens." En ook telkens erop wijzen dat het spel geen echt doel heeft, en dat je vooral de tijd moet nemen om af en toe ook eens om je heen te kijken en te genieten. Echt een voorbeeld van hoe je een spel mooi kunt verpakken. (Helaas is de hoes zelf dan wel weer spuuglelijk :( Waarom ze niet gewoon de tekening hebben gebruikt die ook voorop de handleiding staat is me een raadsel).
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.