Lol. Ik sta hier toch niet helemaal alleen in hoop ik?

Kom op zeg! Dat moment van die enorme drop in Trident, als de baan ineens ophoudt, en ergens vér beneden je in de diepte zie je 3 smalle baantjes waar je op moet terechtkomen. Daar stokt je adem toch gewoon even van (zeker de 1e keer)? Of ben ik nou zo'n watje?
Het is volgens mij gewoon zo dat als je in het echt last hebt van hoogtevrees dat in spelletjes ook zo is. Je wilt niet weten hoe eng ik vroeger level 1-3 van Super Mario Bros vond.
Maar in adventure/platform games vind ik dat juist leuk als het spel zo'n effect op je heeft. Alleen in een racegame voegt het voor mij weinig toe. Maar ja.
Ik heb het in ieder geval toch maar eens geprobeerd...
Dan moet je eens Trident rijden met de Black Bull. Je kan die hele baan boosten als je het goed doet. Het enigste nadeel is dat die baan nogal lang is.
Niet met Black Bull, daar kan ik niet echt goed mee overweg. Maar met de Mighty Hurricane. De laatste tijd begin ik echt een voorkeur voor dat ding te krijgen. Hij ligt zo lekker op de weg! Het lijkt wel of die iets minder gevoelig is als de andere wagens, en daar hou ik wel van. Er zitten er ook tussen waar je de controlstick maar een klein zetje hoeft te geven en ze draaien gelijk 45 graden. Maar niet de Mighty Hurricane, daarmee kun je echt lekker in de bochten gaan hangen. Heerlijk
Maar dat van die boosts is inderdaad waar. Die baan zit tot de nok vol met die stroken waar je je energie weer op kunt vullen. Daar tussenin kun je min of meer non-stop boosten

Ik heb het vanmiddag een keertje geprobeerd op 'novice', en toen ik gefinished had en de lijst met tijden kwam in beeld was ik de enige op de lijst met een eindtijd

De rest stond allemaal op "still racing"

Zelfs nummer 2 was nog niet binnen!
Maar toch is het niet helemaal hetzelfde als "Silence" in F-Zero X Die baan had gewoonweg
geen bochten. Je enige zorg was om alle boost-pijlen op de weg mee te pakken. Fantastische ervaring was dat als je over allemaal heengereden was, je ging dan zo hard dat je nauwelijks nog kon sturen.