Ze zijn op de goede weg iig TV-reclames zou ik niet AL te veel op hopen.. Nintendo kennende
Ja, ik ben er ook bang voor. Maar hopen kan altijd

De laatste echt toffe nintendo-commercial die ik heb gezien was voor Majora's Mask.

Voor de gamecube heb ik alleen nog maar een suf filmpje gezien dat ze "more than 250 games" hebben.

En een totaal ongeïnspireerd mariokart filmpje.
Maar ik denk dat AC het ook wel voor een groot deel van mond-op-mond reclame moet hebben. Ik weet nog dat ik een keer mario kart met m'n broer aan het spelen was. En toen zei: "Oh wacht, het is 2 uur. Ik moet even animal crossing spelen want er is een special sale." Hij snapte er niks van

"Kun je dat later niet even doen dan? Dat spel weet toch niet hoe laat het is?" Haha, toen ik het hem had uitgelegd en hij het spel had gezien heeft ie hem gelijk ook besteld.
Ik hoop vooral dat nintendo hem niet voor de volle 60e gaat verkopen maar voor rond de 30e anders kun je net zo goed een import versie kopen dan ben je zelfs met een freeloader erbij nog goedkoper uit.
Zou me wel verbazen. Ik denk dat ze bij ubisoft zoiets hadden van: "Nou dat moeten jullie zelf weten, als jullie je spellen goedkoper willen maken.", maar ik vind het niks voor nintendo om een spel gelijk al voor een players choice prijsje uit te geven. Die marketing-mensen daar leven toch een beetje op een andere planeet

Maar ik denk dat de gemiddelde gamer hem toch gewoon bij z'n plaatselijke speelgoedwinkel wil kopen met een nederlandse handleiding. En ik zou er persoonlijk wel 30 euro extra voor over hebben om niet elke keer met die freeloader te hoeven prutsen

Over AC gesproken, begrijp ik het nou goed dat wij in Europa precies dezelfde versie krijgen als de US, op wat veranderde feestdagen na?
Dan weet je al meer dan ik. Ik heb nog niks gehoord over speciale feestdagen voor europa. Zal me niks verbazen als er op 5 december niks gebeurt in AC terwijl halloween wel weer groots gevierd wordt.
Of zal Nintendo het spel toch stiekem tjokvol extra's hebben gestopt? Sure hope so.....
Ik zou het tof vinden als ze het naar het nederlands vertaald hebben. Als dat zo is koop ik hem beslist nog een keertje