Het Grote Gamecube Topic deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.452 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Phusebox schreef op 28 juni 2004 @ 23:24:
Donkey Konga ripoff officieel

ik heb net bevestiging gehad dat de prijs in de US (ca. 40 euro) voor Donkey Konga excl. controller is! Dus Nintendo naait de Amerikaanse en Europese markt weer eens lekker een dikke 20 euro extra... (De controller kost ca. 25-30 euro, en de JAP retail prijs is ca. 45 euro)
So? De gemiddelde prijs van een nieuw spel is 60 euro. 40 + 20 is...
En ja, in Japan is het goedkoper. Net als een heleboel andere dingen :P

Ik ga iig het spel kopen, al weet ik nog niet of ik voor de amerikaanse of de europese versie ga, vanwege de gruwelijke playlist...

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Ecco schreef op 28 juni 2004 @ 23:48:
[...]

Ik ga iig het spel kopen, al weet ik nog niet of ik voor de amerikaanse of de europese versie ga, vanwege de gruwelijke playlist...
Ik ga zelf denk ik wachten totdat de prijs van het spel bij de importwinkels bekend is. Als hij niet te duur is en hij werkt met de Freeloader dan importeer ik hem en ander doe ik wel zonder Donkey Konga. De Europese tracklisting is :r

Maar momenteel staat de GameCube Media Player/onofficiele SD-memory card adapter hoger op mijn verlanglijstje, mede omdat deze adapter, in tegenstelling tot de officiele, als echte memory card gebruikt kan worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Heeft er iemand nog dat filmpje van serial gaps, waarin iemand van die leuke jumps maakt :P (linkje (van Jan) uit dit topic is dood)
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/f0/pics/SplitOvalPAL.png
Like wtf! dat gaat snel :P
Hoe unlock je de Fat Shark? :)

RedruM: heb jij gebruik gemaakt van die snaketechniek?

[ Voor 44% gewijzigd door NvE op 29-06-2004 02:05 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:34

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Phusebox schreef op 28 juni 2004 @ 23:24:
Donkey Konga ripoff officieel

ik heb net bevestiging gehad dat de prijs in de US (ca. 40 euro) voor Donkey Konga excl. controller is! Dus Nintendo naait de Amerikaanse en Europese markt weer eens lekker een dikke 20 euro extra... (De controller kost ca. 25-30 euro, en de JAP retail prijs is ca. 45 euro)
Aan de andere kant... Ik was al van plan om 2 controllers te kopen zodat ik fijn samen met vriendin een beetje op die konga's kan rammen. Nu hoef ik tenminste niet tweemaal te betalen voor een disc ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30511

Gaat iemand vrijdag 2 juli naar die preview day in het Mercurius restaurant in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:16
Weet je ik wat nou eigenlijk mis.. die stats van d3 over een voorgaande topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 30511 schreef op 29 juni 2004 @ 10:57:
Gaat iemand vrijdag 2 juli naar die preview day in het Mercurius restaurant in Amsterdam?
The who with the what now :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116986

Wat is dat voor een dag dan? En hoelaat precies en is er ook een URL? Moet je daar kaartjes voor kopen?

Als het om het previewen van Games gaat, dan lijkt dat me zeker leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 10:58
DKasemier schreef op 28 juni 2004 @ 19:21:
Ik heb voor 10€ outlaw golf bij de bart smit gehaald, grappig spelletje.. niet echt meer dan die 10€ waard maar hij is wel leuk :P
ik rectificeer, het is eigenlijk wel een ERG leuk spel :)
voor iedereen een aanrader om even langs de bart smit te hoppen :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Preview day is een event vanuit Nintendo Benelux, ze laten de E3 games zien aan de Nederlandse pers. Je moet er wel voor uitgenodigd zijn.
Vorig jaar heeft er een ministukje van in de PU gestaan. toen werd dit in Scheveningen aan het strand gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:34

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Voor de fans:
Mario Golf Toadstool tour NU voor 19.99 pond op Game.net

Snel zijn, 50 stuks!

Edit:
En uitverkocht ...

[ Voor 14% gewijzigd door Twee Dee op 29-06-2004 13:05 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Ga ik naartoe :)
vorig jaar ook geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:44
NvE schreef op 29 juni 2004 @ 01:49:
Heeft er iemand nog dat filmpje van serial gaps, waarin iemand van die leuke jumps maakt :P (linkje (van Jan) uit dit topic is dood)
[afbeelding]

Jazeker heb ik die voor je: klikkerdeklik
Die records zijn echt belachelijk snel :'( Moet zelf ook maar weer eens een poginkje doen om zo'n record om zeep te helpen. :Y)

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765 schreef op 29 juni 2004 @ 13:08:
[...]
vorig jaar ook geweest
Notorius zei dat je daarvoor uitgenodigd moet zijn. Geld dat nu ook? En wie worden er dan uitgenodigd, pers en bedrijven? Of is het ook voor consumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

BlackSash schreef op 29 juni 2004 @ 13:14:
[...]

Jazeker heb ik die voor je: klikkerdeklik
Allemachtig 8)7
Ziek gewoon. Haha, geweldig! En volgens mij is dit ook allemaal precies zo uitgedacht door de makers, dat je dat soort sneaky routes kan nemen. Ik geloof nooit dat het toeval is dat al die sprongen zo mooi uitkomen. Fantastisch, je wordt echt beloond als je beter wordt :) Ik zie dat ik nog een hoop te leren heb.
Nog eens wat anders als op de SNES. Daar zat ook ergens een leuke shortcut, maar als je die haalde kwam er een UFO uit de lucht die je terugzette bij het beginpunt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Anoniem: 115248 schreef op 29 juni 2004 @ 13:46:
[...]

Allemachtig 8)7
Ziek gewoon. Haha, geweldig! En volgens mij is dit ook allemaal precies zo uitgedacht door de makers, dat je dat soort sneaky routes kan nemen. Ik geloof nooit dat het toeval is dat al die sprongen zo mooi uitkomen. Fantastisch, je wordt echt beloond als je beter wordt :) Ik zie dat ik nog een hoop te leren heb.
Nog eens wat anders als op de SNES. Daar zat ook ergens een leuke shortcut, maar als je die haalde kwam er een UFO uit de lucht die je terugzette bij het beginpunt :(
Inderdaad, dat was op Port Town II, daar had je geen ruk aan. :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 29 juni 2004 @ 13:49:
[...]

Inderdaad, dat was op Port Town II, daar had je geen ruk aan. :P
Nee, maar toch gaf het me wel een goed gevoel toen het me lukte om op de overkant te landen :D

De enige andere shortcut die ik ooit heb kunnen ontdekken is in Red Canyon 2. Die grote pijl die naast de weg ligt. Ook wel leuk.

Ik heb het net eens geprobeerd met Serial Gaps maar uh... nuja, laat ik zeggen dat het nog niet zo goed ging als in die video ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765 schreef op 29 juni 2004 @ 13:08:
[...]
vorig jaar ook geweest
Cube-europe, dan ga je zeker samen met Tim :). Ga je 's middags of 's avonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Anoniem: 30511 schreef op 29 juni 2004 @ 14:45:
[...]

Cube-europe, dan ga je zeker samen met Tim :). Ga je 's middags of 's avonds?
Tim kan niet, kga met Bas en Bas :)
's middags gaan we als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

NvE schreef op 29 juni 2004 @ 01:49:
[afbeelding]

De Fat Shark is gewoon te koop in de shop :P
Ik heb het filmpje opnieuw geupload: Klik
edit: Hm iemand anders had m al. Naja :)

edit: Heb je nou wel of niet een uitnodiging nodig voor de previewdag :?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-06-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag Warioworld binnengekregen. (2ehands, voor 20 euro. Zelfs de sterren waren nog niet geregistreerd). Toch wel een aardig spelletje. Ik was door alle recensies die ik heb gelezen al voorbereid dat het nogal makkelijk zou zijn. En de twee leveltjes die ik heb gespeeld waren inderdaad niet bepaald moeilijk... maar wel lekker groot. En ik denk dat als je werkelijk alle schatten wilt verzamelen je toch wel een tijdje zoet zal zijn.

En het speelt gewoon heel lekker :) Een overdaad aan hele simpele vijanden die je op veel manieren in elkaar kunt rossen. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de gameplay doet me zelfs een beetje denken aan Double Dragon II. Alleen dan nog wat meer over the top. Het is duidelijk niet één van de A-titels van Nintendo, maar ik vind het toch een stuk leuker dan ik had verwacht. En ik moet zeggen dat het gevoel voor humor wat er in verweven zit me ook wel aanspreekt. Zelfs de handleiding is al grappig. "Ik heb de besturing lekker simpel gehouden zodat zelfs een leeghoofd als jij het kan begrijpen." "Wat?! Je wilt het spel in je eigen taal spelen? Nou vergeet het maar! Je kan kiezen uit engels, duits, frans, spaans of italiaans!" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Ik heb me maar eens gewaagd aan de wereld die Mario Golf Toadstool Tour heet. Bij gebrek aan fun-games om samen met vriendin te kunnen spelen.
Eerste indruk: Zwaar verslavend. Vooral erg uitgebreid, niet zoals bijvoorbeeld MK-DD of MP4.

Topwerk van Camelot! :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op 28 juni 2004 @ 23:48:
[...]

Wat nou so? In Amerika kost een spel 50 dollar, nu moet je dus 40+20=60 dollar uitgeven. Dus je wordt wel genaaid. Hier zal het wel gewoon 60+25=85 euro worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Stoer filmpje van die F-Zero shortcut!

Ikzelf heb nu eindelijk Mario Party 5. Weer vollop nieuwe mini-games .... blijft mijn favoriete multiplayer/party game op console!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Anoniem: 34169 schreef op 29 juni 2004 @ 18:01:
[...]

Wat nou so? In Amerika kost een spel 50 dollar, nu moet je dus 40+20=60 dollar uitgeven. Dus je wordt wel genaaid. Hier zal het wel gewoon 60+25=85 euro worden.
Pessimistisch hoor, er zijn voor Europa nog de prijzen bekend, nog of het uberhaupt wel los verkocht wordt hier. Misschien heeft NoE weer hele andere plannen. En misschien heb je gelijk. Zullen we het eerst eens afwachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op 29 juni 2004 @ 20:53:
[...]

Pessimistisch hoor, er zijn voor Europa nog de prijzen bekend, nog of het uberhaupt wel los verkocht wordt hier. Misschien heeft NoE weer hele andere plannen. En misschien heb je gelijk. Zullen we het eerst eens afwachten? ;)
Das waar, maar over het algemeen zijn de games hier duurder, dat is (naast de release van 2 maanden eerder) één van de beste redenen om te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
offtopic:
Ik verbaas me toch elke keer hoe snel de Grote Gamecube topic's aan de 1000 posts komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:25

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ecco schreef op 29 juni 2004 @ 20:53:
[...]

:1,$s/nog/noch/g

Goed plan :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Hallo! kheb net een gamecube voor 50 euro gekocht :) Is er iets van een realistische race game?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:31
Spider_NL schreef op 29 juni 2004 @ 22:12:
Hallo! kheb net een gamecube voor 50 euro gekocht :) Is er iets van een realistische race game?
nee :D

[edit]vergeet deze ff en scroll wat meer naar onder in mijn post[/edit]
je hebt natuurlijk wel:
- de burnout serie
- nfs: underground
- f-zero (ok geen auto's maar wel racing)
- f1 van ea: VERMIJDEN
- Mario Kart DD
- Kirby's Air Ride (there's realism for ya)

upcoming:
- Street Racing Syndicate (als die niet al gecanceld is voor de cube?)

complete list van racing games:
game title
18-Wheeler American Pro Trucker
4x4 Evo 2
Acceleration
Auto Modellista
Big Mutha Truckers
Burnout
Burnout 2: Point of Impact
Burnout 3
Butt-Ugly Martians: Zoom or Doom
Cel Damage
Chariots: The First Olympics
Colin McRae Rally 3
Crash Nitro Kart
Crazy Taxi
Dakar 2: The World's Ultimate Rally
Donkey Kong Racing
DRIV3R
Driven
Drome Racers
F-Zero GX
F1 2002
Grooverider: Slot Car Thunder
GT Cube
Kirby Air Ride
Knight Rider
Mario Kart: Double Dash!!
MX Superfly
NASCAR 2005: Chase for the Cup
NASCAR Thunder 2003
Need for Speed Underground
Need for Speed Underground 2
Need for Speed: Hot Pursuit 2
R: Racing Evolution
Rally Championship
Rally Fusion: Race of Champions
Road Trip: The Arcade Edition
RoadKill
Shox
Smashing Drive
Smuggler's Run: Warzones
SpyHunter 2
Starsky & Hutch
Street Racing Syndicate
The Italian Job
The Simpsons Road Rage
Touge Battle
Tube Slider
Wave Race: Blue Storm
XG3 Extreme G Racing
XGRA

[ Voor 100% gewijzigd door Phusebox op 29-06-2004 23:24 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 29 juni 2004 @ 23:18:
[...]

nee :D

je hebt natuurlijk wel:
- de burnout serie
- nfs: underground
- f-zero (ok geen auto's maar wel racing)
- f1 van ea: VERMIJDEN
- Mario Kart DD
- Kirby's Air Ride (there's realism for ya)

upcoming:
- Street Racing Syndicate (als die niet al gecanceld is voor de cube?)
Je hebt ook R: Racing Evolution van Namco. Of die goed is weet ik niet. Ik heb Burnout 2, welke heel leuk is, maar ik mis alleen de mininatuur map tijdens het racen en nog wat kleine dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 07-06 23:07

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik heb Mario Party 5 gekocht, heel erg leuke game :)
Gister heb ik Monkeyball gekocht, ook leuk edoch frustrerend.
Leukste vind ik Monkey Fight :D
Heb nog geen een minigame unlocked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Booth schreef op 29 juni 2004 @ 23:25:
Ik heb Mario Party 5 gekocht, heel erg leuke game :)
Gister heb ik Monkeyball gekocht, ook leuk edoch frustrerend.
Leukste vind ik Monkey Fight :D
Heb nog geen een minigame unlocked :(
hmm goedkope tips voor mp5 qua shops?

had laatst met iemand afgesproken dat ik em 2e hands zou kopen, mailde ik em om af te spreken waar en wanneer... krijg ik een week later te horen dat ie em inmiddels aan iemand anders verkocht heeft

de eikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Hmm die vergeet ik altijd |:( |:( |:(

:P

Btw ik kan echt iedereen die van Ninty party-games houdt Mario Golf aanraden. Het spel is echt zwaar verslavend, zowel single- als multiplayer.
Het enige waar ik een beetje bang voor was was dat ik in reviews had gelezen dat de camera nogal te wensen overlaat. Dit viel mij iig ontzettend mee; het is in het begin even een beetje priegelen maar daar heb je snel genoeg geen last meer van.

Verder is het spel echt heerlijk uitgebreid; erg veel game-modi enz. Zal me echt niet snel vervelen :)

[ Voor 61% gewijzigd door Ecco op 29-06-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 07-06 23:07

Booth

¯¯¯¯¯¯

Phusebox schreef op 29 juni 2004 @ 23:35:
[...]

hmm goedkope tips voor mp5 qua shops?

had laatst met iemand afgesproken dat ik em 2e hands zou kopen, mailde ik em om af te spreken waar en wanneer... krijg ik een week later te horen dat ie em inmiddels aan iemand anders verkocht heeft

de eikel
Volle €60,- :(
Maar Super Monkeyball was €30,- , bij de plaatselijke speelgoedwinkel hier :)

Ik zag ook nog Bloody Roar: ietsmetfury of fists ofzo, is dat een goeie game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Nee , bloady roar:primal fury is een erg erg matige fighting game, koop dan soul calibur 2 of mortal komat dat zijn de enige goede fighting games op de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Pfff. Eindelijk weer wat tijd om te cuberen... Afgelopen week Gladius gehad maar niet meer dan een half uur kunnen spelen... druk druk druk... maar!

* Willybubba afgestudeerd is :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op 30 juni 2004 @ 09:12:
Pfff. Eindelijk weer wat tijd om te cuberen... Afgelopen week Gladius gehad maar niet meer dan een half uur kunnen spelen... druk druk druk... maar!

* Willybubba afgestudeerd is :D
congrats :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenphiR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-04-2020

ZenphiR

Felix tha Cat

Booth schreef op 30 juni 2004 @ 01:17:
[...]

Ik zag ook nog Bloody Roar: ietsmetfury of fists ofzo, is dat een goeie game?
Soul Callibur 2 is tot nu toe nog steeds onverslaanbaar in mijn ogen. Bloody Roar; Primal Fury is echter ook een zeer toffe game. Veel meer arcade-achtige snelheid, simpel te spelen en altijd lachen om de extreem wrede special-effects 8)

Xbox Live / PSN: ZenphiR0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe phusebox mooie list alleen zijn er veel titels al gecancelled etc zal even een update doen voor zover ik het weet. :)
game title
18-Wheeler American Pro Trucker
4x4 Evo 2
Acceleration
Auto Modellista
Big Mutha Truckers
Burnout
Burnout 2: Point of Impact
Burnout 3 komt waarschijnlijk ook niet op Cube
Butt-Ugly Martians: Zoom or Doom
Cel Damage
Chariots: The First Olympics
Colin McRae Rally 3 gecancelled
Crash Nitro Kart
Crazy Taxi
Dakar 2: The World's Ultimate Rally
Donkey Kong Racing
DRIV3R gecancelled
Driven
Drome Racers
F-Zero GX
F1 2002
Grooverider: Slot Car Thunder
GT Cube
Kirby Air Ride
Knight Rider Alleen op PS2
Mario Kart: Double Dash!!
MX Superfly
NASCAR 2005: Chase for the Cup
NASCAR Thunder 2003
Need for Speed Underground
Need for Speed Underground 2
Need for Speed: Hot Pursuit 2
R: Racing Evolution
Rally Championship geen idee ook gecancelled
Rally Fusion: Race of Champions volgens mij gecancelled
Road Trip: The Arcade Edition
RoadKill
Shox
Smashing Drive
Smuggler's Run: Warzones
SpyHunter 2
Starsky & Hutch
Street Racing Syndicate
The Italian Job
The Simpsons Road Rage
Touge Battle
Tube Slider
Wave Race: Blue Storm
XG3 Extreme G Racing
XGRA

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 29 juni 2004 @ 23:35:
[...]hmm goedkope tips voor mp5 qua shops?

de eikel
Dan kan het zijn dat dat diezelfde gast was die tegen mij ook zei dat 'ie hem ineens al aan iemand anders had verkocht. Inderdaad, een eikel. Ik heb hem ook gewoon weer via marktplaats gekocht .... ik heb best goeie ervaringen met marktplats en zit zelfs te denken gewoon zowieso de games via die site aan te schaffen, dan maar ff geduld, maar scheelt wel de helft. Uitzondering als er een speciale disc bij zit met interessant materiaal, of een echte must-have!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 86074 schreef op 30 juni 2004 @ 10:35:
[...]

Dan kan het zijn dat dat diezelfde gast was die tegen mij ook zeidat 'ie hem ineens al aan iemand anders had verkocht. Inderdaad, een eikel. Ik heb hem ook gewoon weer via marktplaats gekocht .... ik heb best goeie ervaringen met marktplats en zit zelfs te denken gewoon zowieso de games via die site aan te schaffen, dan maar ff geduld, maar scheelt wel de helft. Uitzondering als er een speciale disc bij zit met interessant materiaal, of een echte must-have!
hmm van wie heb jij em dan gekocht? ik zou em kopen van iemand in Limburg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 30 juni 2004 @ 10:36:
[...]hmm van wie heb jij em dan gekocht? ik zou em kopen van iemand in Limburg...
De naam schiet me zo 1, 2, 3 niet te binnen .... maar kijk ff op marktplaats zou ik zeggen, toen ik hem laatste overgenomen had, stonden er nog een paar op. Kan best zijn dat het iemand anders was hoor, maar dan nog, zelfde praatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Woei, putten in Mario Golf is pittig. Haal je de green in 1 of 2 meppen, ga je voor de birdie-shot. Mis, mis, double bogey :(
Vergt echt veel oefening. Maar ja, dat houdt het leuk natuurlijk :)

Ben ik nou de enige die het spel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Ecco schreef op 30 juni 2004 @ 12:01:
Woei, putten in Mario Golf is pittig. Haal je de green in 1 of 2 meppen, ga je voor de birdie-shot. Mis, mis, double bogey :(
Vergt echt veel oefening. Maar ja, dat houdt het leuk natuurlijk :)

Ben ik nou de enige die het spel heeft?
Leuk dat je erover begint. Eergisteren ben ik met de zaak (en 59 andere gekken) een kennismaking gedaan met golfen, voor een sterk gereduceerd tarief (EUR 15,- voor een avond plezier kan ik niet veel noemen). Lekker hakken op de bal, chippen en putten. Het was de eerste keer dat ik op een echte golfbaan stond, en het was moeilijker dan ik dacht.

Hierdoor ben ik me wel meer gaan interesseren in die sport, dus heb ik gisteren Mario Golf besteld (lekker realistisch :Y) ). Hij is dus onderweg. Ik kan niet wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
iNSaNe-oNe schreef op 30 juni 2004 @ 12:11:
[...]

Leuk dat je erover begint. Eergisteren ben ik met de zaak (en 59 andere gekken) een kennismaking gedaan met golfen, voor een sterk gereduceerd tarief (EUR 15,- voor een avond plezier kan ik niet veel noemen). Lekker hakken op de bal, chippen en putten. Het was de eerste keer dat ik op een echte golfbaan stond, en het was moeilijker dan ik dacht.

Hierdoor ben ik me wel meer gaan interesseren in die sport, dus heb ik gisteren Mario Golf besteld (lekker realistisch :Y) ). Hij is dus onderweg. Ik kan niet wachten! :)
Echt golfen wil ik zeker nog eens doen, ik ben nooit verder gekomen dan de midget-golf baan :P
Wat leuk is aan Mario Golf is dat ondanks dat het onrealistisch is, het verder wel een volwaardig golf-spel is, en niet een slap aftreksel met Nintendo-figuren.

* Ecco gaat meer banen unlocken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
iNSaNe-oNe schreef op 30 juni 2004 @ 12:11:
[...]

Hierdoor ben ik me wel meer gaan interesseren in die sport, dus heb ik gisteren Mario Golf besteld (lekker realistisch :Y) ).
Sport? Spelletje noemen ze dat. Een sport zou ik het niet durven noemen. Wel een heel leuk spelletje overigns. Heb zelf 2 keer meegedaan aan een clinic, en ga eind dit jaar lessen. Voor de mensen die virtueel willen golfen is Tiger Woods overigens een aanrader. Ik persoonlijk vind hem lekkerder spelen op de X-Box, maar dat terzijde. Links 2004 die op de Box is uitgekomen is realistischer, die game is van Microsoft, dus een release op de Cube lijkt me (helaas) onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Klein vraagje voor iedereen: ik speel normaal eigenlijk alleen rpg's op me pc maar dat gaat ook wel vervelen na een tijdje. Ik ben dus nu opzoek naar een game waar niet een hele verhaallijn aan zit maar waar je gewoon af en toe lekker mee kan spelen. Ik zat zelf te denken aan tony hawk underground. Iemand nog tips voor andere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
ajampaniki schreef op 30 juni 2004 @ 12:48:
Klein vraagje voor iedereen: ik speel normaal eigenlijk alleen rpg's op me pc maar dat gaat ook wel vervelen na een tijdje. Ik ben dus nu opzoek naar een game waar niet een hele verhaallijn aan zit maar waar je gewoon af en toe lekker mee kan spelen. Ik zat zelf te denken aan tony hawk underground. Iemand nog tips voor andere games?
Tony Hawk een rpg? het heeft eerder RPG elementen. Maar probeer anders Final Fantasy Crystal Chronicles.

offtopic:
typen met een ijsje in je mond gaat niet lekker :z

[ Voor 7% gewijzigd door LifeTecH op 30-06-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
LifeTecH schreef op 30 juni 2004 @ 12:50:
[...]

Tony Hawk een rpg? het heeft eerder RPG elementen. Maar probeer anders Final Fantasy Crystal Chronicles.

offtopic:
typen met een ijsje in je mond gaat niet lekker :z
Nee ik bedoel dat ik normaal rpg's speel en nu wat anders wil :)

Ow en over FFCC, is het een beetje de moeite waard om te kopen? Dat het niet meer turnbased is sprak mij wel erg aan, maar ik ben bang dat het na een tijdje zo langdradig word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ajampaniki schreef op 30 juni 2004 @ 12:57:
[...]

Nee ik bedoel dat ik normaal rpg's speel en nu wat anders wil :)

Ow en over FFCC, is het een beetje de moeite waard om te kopen? Dat het niet meer turnbased is sprak mij wel erg aan, maar ik ben bang dat het na een tijdje zo langdradig word.
Laat je niet misleiden door de naam die erop prijkt, het is totaal niet zoals andere Final Fantasies. Voor sommigen was dit de reden om m niet te kopen, voor anderen de reden om m juist wél te halen.

Maargoed, je wilt dus géén RPG, of althans geen zware. Een beetje een party game dus ;)
* Anoniem: 34169 kijkt in de kast
Hm, games die je misschien bevallen als je in de richting van Tony Hawk zit te denken:
SSX Tricky / 3 (De eerste kun je vast wel ergens voor 20-30 euro scoren)
Wave Race Blue Storm (Player's Choice, 30 euro)

En games die niet echt in de stijl van Tony Hawk zijn, maar wel erg leuk voor tussendoor:
Super Smash Bros. Melee (Player's Choice, 30 euro)
Super Monkey Ball 1/2 (De eerste kun je vast wel ergens voor 20-30 euro scoren)

En games die 'wat zwaarder' zijn, maar ook erg leuk:
Legend of Zelda TWW (Een beetje een RPG, maar ook Action/Adventure)
F-Zero GX (Vergt veel oefening, kan frustrerend zijn)
Super Mario Sunshine (Player's Choice dacht ik, weet ik niet zeker)

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 30-06-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Anoniem: 34169 schreef op 30 juni 2004 @ 13:34:
[...]

Laat je niet misleiden door de naam die erop prijkt, het is totaal niet zoals andere Final Fantasies. Voor sommigen was dit de reden om m niet te kopen, voor anderen de reden om m juist wél te halen.
Wat is er dan zo anders aan vergeleken met de orginele FF op de playstation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ajampaniki schreef op 30 juni 2004 @ 13:39:
[...]

Nu heb ik het spel zelf niet, maar naar wat ik begrepen heb zijn het oa de turn-based battles, de verhaallijn, en het feit dat er een multiplayer is. Die kun je alleen met 2 of meer GBA's spelen trouwens, via een Cube-GBA connectie kabel.

RPGamer heeft een leuke negatieve review, waar echter wel wat interessante conclusies instaan.
Zie:
Hack-and-slash adequately describes the very simple battle system in this action RPG.
[...] there isn't anything else deep or story-like about the game.
IGN is een stukje positiever, met een score van 76%.
Ook zij komen echter tot de conclusie:
FFCC shows very little of its RPG pedigree and instead focuses almost entirely on action elements.
en
Final Fantasy Crystal Chronicles is a game that I wanted to like a lot more than I did.
Ik zou zeggen, lees wat reviews, voordat je het spel koopt. Het is geen turn-based meer, maar hack-n-slash, en de characters hebben een hogere aaibaarheidsfactor dan in bv. FFX, de graphics als geheel zijn meer cartoon-like.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 30-06-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
gebruiken nou veel mensen een freeloader? Ik heb namelijk net R: Racing Evolution gehaald (29,99 ik wilde perse een racegame) en hijs best cool, mooi is anders maar daar ben ik de pc gewend voor. Zie ik dat ie voor 17 euro nieuw naar je toe komt alleen is t de US versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
Wat ik me nog af vraag :)

Is op play.com zie ik deze staan, Mario Party 4
Zoals je ziet staat dat ie alleen op UK GC kan maar is dat echt zo of doet ie t gewoon?

Technical Details
Region PAL: Will play on UK GameCube only
Rating 3+ (ELSPA)
Players 1-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
daarnet maar weer eens een spel gekocht. was al weer een tijdje geleden. Voor 10 euro zoocube gekocht, maar nu kom ik er pas achter dat ik een spaanse versie heb. Had ik toch ff op de achterkant moeten kijken, en niet allen naar de boxart :9
Ach zolang het spel maar in het engels is maakt het me niet uit. Helaas is mn spaans niet goed genoeg om terug te vinden in welke taal het spel is.
vanavond maar ff proberen en anders morgen weer terug.
er zit trouwens een roze hoekje op de zijkant betekende dat ook nog wat?

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Capibara schreef op 30 juni 2004 @ 14:54:
daarnet maar weer eens een spel gekocht. was al weer een tijdje geleden. Voor 10 euro zoocube gekocht, maar nu kom ik er pas achter dat ik een spaanse versie heb. Had ik toch ff op de achterkant moeten kijken, en niet allen naar de boxart :9
Ach zolang het spel maar in het engels is maakt het me niet uit. Helaas is mn spaans niet goed genoeg om terug te vinden in welke taal het spel is.
vanavond maar ff proberen en anders morgen weer terug.
er zit trouwens een roze hoekje op de zijkant betekende dat ook nog wat?
laat ik hem maar inkoppen: dat het spel voor homo's is :9

Ik ben nu trouwens ook helemaal verslaafd aan Zelda _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Heeft iemand, bij toeval, de "Nintendo screensaver (PC)" uit de sterrencatalogus besteld voor 100 sterren, en beschikbaar ter download? (copyright lijkt me geen probleem, wel)?

Hij ziet er wel leuk uit, maar 100 sterren heb ik er, persoonlijk, niet voor over. Alvast bedankt! :)

[ Voor 26% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 30-06-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zelda Rules O+ Wat een cool spel is dat zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Spider_NL schreef op 30 juni 2004 @ 14:29:
gebruiken nou veel mensen een freeloader? Ik heb namelijk net R: Racing Evolution gehaald (29,99 ik wilde perse een racegame) en hijs best cool, mooi is anders maar daar ben ik de pc gewend voor. Zie ik dat ie voor 17 euro nieuw naar je toe komt alleen is t de US versie.
Ik gebruik (nou ja gebruik) Freeloader. Dwz hij staat in de kast :P
Heb 'm toen aangeschaft omdat ik ook R:Racing uit Canada heb late overkomen. Ik vind 't spel eerlijk gezegd tegenvallen. Het rijdt domweg niet lekker. Kan natuurlijk komen omdat ik verwend ben met de Gran Tourismo spellen :) Ik ga R:Racing denk ik weer van de hand doen want ik wil eigenlijk een PS2 met GT3 en GT4 Prologue. Dat zijn gewoon DE racegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ajampaniki schreef op 30 juni 2004 @ 13:39:
[...]

Als je alleen de FF's van de PS en de PS2 bent gewend dan is dit heel wat anders. Real time vechten in plaats van turn based en dit is idd meer een game om met meerdere personen te spelen.

Voor de rest zijn de graphics wel zeer mooi en alles is ingame dus geen FMV filmpjes.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Spider_NL schreef op 30 juni 2004 @ 14:35:
Wat ik me nog af vraag :)

Is op play.com zie ik deze staan, Mario Party 4
Zoals je ziet staat dat ie alleen op UK GC kan maar is dat echt zo of doet ie t gewoon?

Technical Details
Region PAL: Will play on UK GameCube only
Rating 3+ (ELSPA)
Players 1-4
Die doet het hier prima hoor, PAL is PAL. Ik haal ook geregeld spellen van play.com :)

Over FF-CC, ik stel voor dat als je geinteresseerd bent je hem eerst huurt of leent ofzo. Van al mijn 25 cube games was dat de enige die ik weer na 2 dagen doorverkocht had. Ik verwachte al niet zoiets als de turnbased RPG's van PS en SNES, maar dat het spel zo duf en inspiratieloos was...
Maar hee, smaken kunnen verschillen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crystal Chronicles viel mij ook vies tegen. Dat het geen rpg zou zijn was me van te voren wel duidelijk. Maar ik vind het ook nog eens een slechte hack'n slash. Ik had op z'n minst een paar verschillende aanvallen verwacht. Je kan echt alleen maar recht voor je uit slaan hier. Kan me voorstellen dat het met een paar spelers erbij wel leuker wordt om te spelen, maar als je van plan bent het in je eentje te spelen zou ik er niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn vriendin en ik zijn alweer een paar dagen bezig met FF:CC..
Erg kewl spel :)
Focus attacks, magic attacks, combi attacks.
Vrienden van ons hebben ’m ook inc 2 GBA’s en dan rokken we lekker met z’n 4-en.

Ik moet wel zeggen dat ik ’m in m’n eentje nog niet heb geprobeerd en waarschijnlijk ook niet zal doen. (lijkt me ook errrrrg moeilijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 115248 schreef op 30 juni 2004 @ 21:31:
Crystal Chronicles viel mij ook vies tegen. Dat het geen rpg zou zijn was me van te voren wel duidelijk. Maar ik vind het ook nog eens een slechte hack'n slash. Ik had op z'n minst een paar verschillende aanvallen verwacht. Je kan echt alleen maar recht voor je uit slaan hier. Kan me voorstellen dat het met een paar spelers erbij wel leuker wordt om te spelen, maar als je van plan bent het in je eentje te spelen zou ik er niet aan beginnen.
Met een paar spelers erbij schijnt het toch echt veel leuker te zijn. Maar tot nu toe is Zelda: Four Swords toch echt het best uitgewerkte link concept aangezien die game ook zeer goed alleen te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

zijn er nog mensen die Enter de Matrix hebben op de Cube ? en het spel ook leuk / goed vonden :) ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Dr is weinig aan, speelt niet echt geweldig en het bullettime gebeuren word je gauw zat. Ik tenminste dan ;)

Why, overkopen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Yohann!s schreef op 30 juni 2004 @ 23:05:
zijn er nog mensen die Enter de Matrix hebben op de Cube ? en het spel ook leuk / goed vonden :) ?
Ik heb de Cube versie van Enter The Matrix, maar het spel is qua niveau zeer wisselvallig. Er zitten zeker geniale stukken in, zoals bijvoorbeeld het postkantoor level (met een lobby-shootout) of het level waar je een vrachtwagen op het level waar je een bepaald personage uit de films regelmatig tegenkomt. Ook het hele hacksysteem is geniaal bedacht, alleen jammer dat het zo kort is als je een beetje ervaring met Unix/Linux/DOS hebt. Het zou ook wat leuker zijn geweest als het hackgedeelte in het normale spel geintegreerd zou worden in plaats van dat het een extra stuck is. Tegenover de goede levels staan de levels die soms zeer saai en irritant kunnen zijn, zoals het riool level, het landhuis, sommige levels op de luchthaven met Niobe en de levels in de power plant. Ook zijn de levels qua lengte heel erg vreemd uitgebalanceerd. Ergens aan het begin van het spel is er een level waar je minstens twintig minuten over doet, ga je dood dan moet je helemaal opnieuw beginnen. Halverwege het spel zijn er een aantal levels die zelfs de traagste speler met gemak binnen 20 seconden kan uitspelen, je hoeft alleen door een deur te lopen, twee simpele vijanden te verslaan en door de volgende deur te lopen en je krijgt alweer de vraag of je wilt saven. Het unlockable multiplayer deel is de moeite niet waard, je kunt geen characters kiezen, alleen levels, je hebt alleen basis aanvallen en je kan geen bullettime gebruiken. De aftiteling van het spel is ook vreemd, als ik het me goed herinner begint die met muziek van Korn(?), daarna Evanescence en Don Davis, maar daarna is het doodstil. Ongeveer driekwart van de credits wordt niet begeleid door muziek. Het is overduidelijk dat het spel gehaast is om tegelijk met de film te laten uitkomen. Ik ben ook van mening dat het spel nooit door Shiny en Infogrames/Atari gemaakt had moeten worden, er zijn zat andere developers die veel interessantere dingen met het concept hadden kunnen doen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

er zitten toch ook "stukjes" matrix film in ? voegen die nog iets toe ? of zijn die spectaculair ?..... voor degene die hem kwijt wilt, mail ff :) zie sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Yohann!s schreef op 30 juni 2004 @ 23:45:
er zitten toch ook "stukjes" matrix film in ? voegen die nog iets toe ? of zijn die spectaculair ?..... voor degene die hem kwijt wilt, mail ff :) zie sig.
Ze voegen wel wat toe aan het verhaal van de films, maar het zijn voornamelijk kleine details of verwijzingen. Je moet hierbij denken aan de vampiers waar de Oracle het in Reloaded heeft, dat wordt in het spel verder uitgediept. Ook kun je uit het spel afleiden waarom Persephone een bepaald type kogels in haar pistool heeft. Als je het spel alleen vanwege de filmpjes speelt dan zou ik er op zijn minst een memory card bijzoeken waar alle levels en filmpjes geunlocked zijn. Je kunt dan makkelijk de levels die niet leuk zijn overslaan en de filmpjes daaruit apart bekijken door middel van het hack-gedeelte van het spel.

Ik vrees zelf in ieder geval het ergste voor de andere Matrix spellen die Atari maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 16:36
Ben samen met iemand anders FF:CC aan het spelen en eigenlijk zijn zo'n beetje alle reviews kwa negatieve punten zijn spot-on. Ongeloofelijk eentonig, waar is het verhaal en in het algemeen gewoon slecht uitgewerkt. In je eentje lijkt het spel me echt niks, simpelweg alleen al omdat sommige eindbazen zeer moeilijk, langdradig en irritant zijn in je eentje. En dat op een slechte manier!

Met zijn tweeën is het best wel geinig, omdat de actie zich soms op een player richt zodat je alle tijd hebt om toe te slaan. Maar ook hier heb je het na een paar dungeons wel gezien. Actie blijft hetzelfde, verhaal is minimaal en als je geen cure hebt kan je sommige levels wel tot in de oneinigheid blijven overdoen. Tenzij je slim bent en SMB1 erin doet natuurlijk.

De graphics zijn best aardig, maar dat heb je natuurlijk ook wel na een tijdje gehad. Huur of leen het, anders zou het best een aardige miskoop zijn, zeker als je het niet met anderen gaat spelen.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nintendo.nl is Animal Crossing wel behoorlijk aan het pushen zeg. Om de 2 dagen staat er weer een nieuw stukje te lezen, en de microsite is ook al online (helaas wel met allemaal kleine foutjes, degene die het schrijft heeft het zeker nog niet zelf gespeeld). Terwijl het spel pas in september uitkomt. Blijkbaar hebben ze er hoge verwachtingen van.

Hopelijk zetten ze dat straks door met ook een paar reclames op tv en in de tijdschriften. Animal Crossing verdient het :) En zonder een campagne om het spel een beetje uit te leggen aan het publiek maakt het weinig kans op succes vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik neem aan dat dat de voornaamste reden was om het eerst niet uit te brengen in Europa, dus ik mag aannemen dat ze nu dan ook wel een beetje hun best zullen doen het wel aan de man te brengen. Ze zijn op de goede weg iig :) TV-reclames zou ik niet AL te veel op hopen.. Nintendo kennende ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op 01 juli 2004 @ 01:25:
nintendo.nl is Animal Crossing wel behoorlijk aan het pushen zeg. Om de 2 dagen staat er weer een nieuw stukje te lezen, en de microsite is ook al online (helaas wel met allemaal kleine foutjes, degene die het schrijft heeft het zeker nog niet zelf gespeeld). Terwijl het spel pas in september uitkomt. Blijkbaar hebben ze er hoge verwachtingen van.

Hopelijk zetten ze dat straks door met ook een paar reclames op tv en in de tijdschriften. Animal Crossing verdient het :) En zonder een campagne om het spel een beetje uit te leggen aan het publiek maakt het weinig kans op succes vrees ik.
Ik hoop vooral dat nintendo hem niet voor de volle 60e gaat verkopen maar voor rond de 30e anders kun je net zo goed een import versie kopen dan ben je zelfs met een freeloader erbij nog goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117133

Over AC gesproken, begrijp ik het nou goed dat wij in Europa precies dezelfde versie krijgen als de US, op wat veranderde feestdagen na?
Of zal Nintendo het spel toch stiekem tjokvol extra's hebben gestopt? Sure hope so.....

Trouwens, grote hulde voor de fantatische startpost! Heeft mij helpen kiezen! En aangezien hij nog "onder constructie" is:
- tevens ook verkrijgbaar het Pokemon-pack en het Nfs-pack
- De topic-search is leuk, maar gaat maar tot topic 39....
- Voor het steeds terugkomende rgb-verhaal is het misschien handig om daar wat info over te geven in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51640

Weet iemand misschien bij Zelda Wind Waker 'wie' of 'wat' S.W. Potchit is.
Opzich staat er voor z'n naam The seer (de ziener als ik mij niet vergis).
Deze informatie kwam ik tegen op Shark Island op een steen. Alleen van heel die gast is niks te bekennen op Shark Island. Ik denk zelf dat het die gast met die verekijker is die de hele tijd op eilanden staat waar een golden shart map te halen is. Maar wat doet die gast daar? ik heb nog niet alle maps en ook nog niet het spel uitgespeeld. Dus opzich wil ik best meer informatie over S.W Potchit en de gast met de verekijker maar dan moet het geen spoiler zijn. BVD :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Je wilt informatie hebben over een specifiek onderwerp maar het mag geen spoiler zijn? |:( :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51640

nahja als je het zo stelt klinkt het wel heel lomp. Maar als Dhr Potchit gewoon een karakter is. Zolang hij geen invloed heeft op het spel of er heel erg in voor komt, dan wil ik best er meer over weten.
Kijk er zitten wel meer van dat soort figuren in, je kan ook makkelijk zeggen dat tingle een wanna-be elf is en iets met kaarten heeft (ontcijferen, maken etc). Dan verpest je ook niks aan het verhaal (vind ik dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Aristagon schreef op 01 juli 2004 @ 00:49:
Ben samen met iemand anders FF:CC aan het spelen en eigenlijk zijn zo'n beetje alle reviews kwa negatieve punten zijn spot-on. Ongeloofelijk eentonig, waar is het verhaal en in het algemeen gewoon slecht uitgewerkt. In je eentje lijkt het spel me echt niks, simpelweg alleen al omdat sommige eindbazen zeer moeilijk, langdradig en irritant zijn in je eentje. En dat op een slechte manier!
Het valt me toch wel op dat bijna iedereen hier negatief over dit spel is, ik had de import en heb me met 2-3 vrienden echt onwijs goed met dit spel vermaakt; lekker vechten om gedropte items ^^, team-work bij bosses (een of 2 die dan bijv. whitemage speelden), ok nadat we alle dungeons 3x gedaan hadden (max. verschillende cycles) en zo'n beetje alle goede equipment hadden, toen hadden we het ook wel gezien, maar volgens mij hadden we er wel iets meer dan 50uur mee gedaan, dat is meer tijd dan ik in veel games stop. Multiplayer games hoeven voor mij nou eenmaal niet zo ingewikkeld te zijn om leuk te zijn.
Toch ook wel grappig dat 'moeilijke eindbazen' als een nadeel wordt gezien.
en ik vond de eentonigheid ook best meevallen, de dungeons zagen er verschillend uit en er waren ook genoeg verschillende tegenstanders imho.
Daarnaast de toegang tot verschillende spells, items en vooral het sublieme combo systeem waarbij je aanval krachtiger wordt (of een ander soort attack wordt) als je hem goed timed met een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze zijn op de goede weg iig TV-reclames zou ik niet AL te veel op hopen.. Nintendo kennende
Ja, ik ben er ook bang voor. Maar hopen kan altijd :)
De laatste echt toffe nintendo-commercial die ik heb gezien was voor Majora's Mask. :/ Voor de gamecube heb ik alleen nog maar een suf filmpje gezien dat ze "more than 250 games" hebben. :Z En een totaal ongeïnspireerd mariokart filmpje.

Maar ik denk dat AC het ook wel voor een groot deel van mond-op-mond reclame moet hebben. Ik weet nog dat ik een keer mario kart met m'n broer aan het spelen was. En toen zei: "Oh wacht, het is 2 uur. Ik moet even animal crossing spelen want er is een special sale." Hij snapte er niks van ;) "Kun je dat later niet even doen dan? Dat spel weet toch niet hoe laat het is?" Haha, toen ik het hem had uitgelegd en hij het spel had gezien heeft ie hem gelijk ook besteld.
Ik hoop vooral dat nintendo hem niet voor de volle 60e gaat verkopen maar voor rond de 30e anders kun je net zo goed een import versie kopen dan ben je zelfs met een freeloader erbij nog goedkoper uit.
Zou me wel verbazen. Ik denk dat ze bij ubisoft zoiets hadden van: "Nou dat moeten jullie zelf weten, als jullie je spellen goedkoper willen maken.", maar ik vind het niks voor nintendo om een spel gelijk al voor een players choice prijsje uit te geven. Die marketing-mensen daar leven toch een beetje op een andere planeet :) Maar ik denk dat de gemiddelde gamer hem toch gewoon bij z'n plaatselijke speelgoedwinkel wil kopen met een nederlandse handleiding. En ik zou er persoonlijk wel 30 euro extra voor over hebben om niet elke keer met die freeloader te hoeven prutsen ;)
Over AC gesproken, begrijp ik het nou goed dat wij in Europa precies dezelfde versie krijgen als de US, op wat veranderde feestdagen na?
Dan weet je al meer dan ik. Ik heb nog niks gehoord over speciale feestdagen voor europa. Zal me niks verbazen als er op 5 december niks gebeurt in AC terwijl halloween wel weer groots gevierd wordt.
Of zal Nintendo het spel toch stiekem tjokvol extra's hebben gestopt? Sure hope so.....
Ik zou het tof vinden als ze het naar het nederlands vertaald hebben. Als dat zo is koop ik hem beslist nog een keertje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 07-06 13:49

rajackar

Blood Minister

ik betrap mezelf er steeds op dat ik harvest moon en animal crossing steeds door elkaar haal. Is dat nou een beetje hetzelfde soort spel?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
ik zag zojuist dat Zelda: The Wind Waker voor € 27.95 wordt aangeboden op www.otto.nl Is dit iets?? Goeie prijs lijkt mij! Verzendkosten zijn alleen wel € 4.50 volgens mij... :(

*twijfelt om te bestellen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 115248 schreef op 01 juli 2004 @ 10:40:
Dan weet je al meer dan ik. Ik heb nog niks gehoord over speciale feestdagen voor europa. Zal me niks verbazen als er op 5 december niks gebeurt in AC terwijl halloween wel weer groots gevierd wordt.
Halloween is een feestdag die van Europese afkomst is en in vrijwel elk deel van Europa wel bekend is, Sinterklaas wordt eigenlijk alleen in Nederland en Belgie gevierd. Het zou dus op zich niet zo vreemd zijn om Sinterklaas weg te laten en Halloween wel te vieren. Hierboven op komt nog het feit dat het spel een vorm van kerst heeft die Toy-day heet, nog een Toy-day aan het begin van december zou wel erg veel van het goede zijn.

The Wind Waker wordt in de meeste winkels nog voor rond de &Euro; 40-60 verkocht voor zover ik weet, dus dat is niet zo'n heel slechte prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 14:21
jeuj, vandaag mario sunshine en f-zero met de post binnen gekomen :D
heb weer wat te doen :) kheb ze allebei voor 40 euro weten te krijgen, best cheapo vind ik zelf :7

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Mario Sunshine is Player's Choice en dus voor nog geen €30,- in de winkel te krijgen :X

edit:
Of bedoel je die 2 samen voor €40,- ? Dan is het cheap ja :)

[ Voor 32% gewijzigd door Glitch op 01-07-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Misschien bedoelt ie SAMEN voor 40 euro?

EDIT: spuit 12 :p

[ Voor 21% gewijzigd door Willybubba op 01-07-2004 14:51 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
kingnbajam schreef op 01 juli 2004 @ 13:13:
ik zag zojuist dat Zelda: The Wind Waker voor € 27.95 wordt aangeboden op www.otto.nl Is dit iets?? Goeie prijs lijkt mij! Verzendkosten zijn alleen wel € 4.50 volgens mij... :(

waaaaaaaahhh ..ik haat jou..nou moet ik weer een game bestellen....
* Max|Burn besteld

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

kingnbajam schreef op 01 juli 2004 @ 13:13:

Heej das wel erg goedkoop! Gaan de andere winkels dit zeker binnekort ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Nu nog proberen te bestellen..wat een ruksite...krijg een berg met programmeerfouten bij de bevestiging, geen bevestigingsmail niks..eerst in mozilla ...maar ook in IE6 ..b a g g e r :(
Heb ze gemailt dat ze het maar handmatig regelen.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb maar ff Pikmin besteld. Gewoon omdat ik zin had om een game te bestellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Willybubba schreef op 01 juli 2004 @ 15:24:
Ik heb maar ff Pikmin besteld. Gewoon omdat ik zin had om een game te bestellen :p
goeie keus! you will like it.

pikmin 2 is een van de weinige spellen die binnenkort uit gaat komen die ik wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net de N-Gamer in de bus gekregen, ik weet wel wat mijn eerstvolgende aankoop wordt: spiderman 2 :P
GTA3 meets spiderman eindelijk eens een GTA3 style game op de cube _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 5577 schreef op 01 juli 2004 @ 15:58:
Net de N-Gamer in de bus gekregen, ik weet wel wat mijn eerstvolgende aankoop wordt: spiderman 2 :P
GTA3 meets spiderman eindelijk eens een GTA3 style game op de cube _/-\o_
Eindelijk? En True Crime en The Simpsons: Hit & Run dan? Dit zijn allebei spellen in de stijl van GTA die op de GameCube uit zijn en nog goede reviews kregen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 14:21
Glitch schreef op 01 juli 2004 @ 14:49:
Mario Sunshine is Player's Choice en dus voor nog geen €30,- in de winkel te krijgen :X

edit:
Of bedoel je die 2 samen voor €40,- ? Dan is het cheap ja :)
ik bedoel ze idd samen :P 40 eu per spel zou wel achtelijk duur zijn :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
MetroidPrime schreef op 01 juli 2004 @ 16:03:
[...]

Eindelijk? En True Crime en The Simpsons: Hit & Run dan? Dit zijn allebei spellen in de stijl van GTA die op de GameCube uit zijn en nog goede reviews kregen ook.
in de wortel is zelda ook een game als gta3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daFubar schreef op 01 juli 2004 @ 17:57:
[...]

in de wortel is zelda ook een game als gta3.
Dat is wel erg kort door de bocht. In principe is het concept van een wereld waar je kan doen en laten wat je wilt de basis van beide games, de uitwerking is echter totaal anders: Waar je in GTA een opgefokte crimineel bent en onschuldige mensen omver schiet, is het in Zelda de bedoeling in een semi-medieval setting evil monsters uit te roeien om zo de wereld te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op 01 juli 2004 @ 10:40:
Maar ik denk dat AC het ook wel voor een groot deel van mond-op-mond reclame moet hebben. Ik weet nog dat ik een keer mario kart met m'n broer aan het spelen was. En toen zei: "Oh wacht, het is 2 uur. Ik moet even animal crossing spelen want er is een special sale." Hij snapte er niks van ;) "Kun je dat later niet even doen dan? Dat spel weet toch niet hoe laat het is?" Haha, toen ik het hem had uitgelegd en hij het spel had gezien heeft ie hem gelijk ook besteld.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen fuck van begrijp :P Het tijdsaspect snap ik nog wel, dit was in Seaman ook al zo (Dreamcast), maar verder snap ik het hele spelconcept niet... Hoe werkt die connectivity nou met andere AC spelers :? Dat is één van grootste vragen bij mij en niemand heeft tot nu toe een bevredigend antwoord kunnen geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1080 Avalanche nu 44.95 bij de FRS (Waverace 19.99) .... mocht je interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 01 juli 2004 @ 18:07:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen fuck van begrijp :P Het tijdsaspect snap ik nog wel, dit was in Seaman ook al zo (Dreamcast), maar verder snap ik het hele spelconcept niet... Hoe werkt die connectivity nou met andere AC spelers :? Dat is één van grootste vragen bij mij en niemand heeft tot nu toe een bevredigend antwoord kunnen geven...
Je kunt items met enlkaar ruilen via codes, dingen als fruit etc..
Meer dan dat kun je er volgens mij niet mee dan items uitwisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

je kan ook bij iemand op bezoek komen in zijn dorpje ofzo :) (moet je memcards uitwisselen dacht ik) en dan krijg je weer extra kadootje ofzo ? maar zoiets heb ik ooit hier eens gelezen van een andere tweaker ;)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.