Het Grote Gamecube Topic deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dacht het ook idd. Je kan wel bij elkaar op bezoek als je idd de memcard van iemand anders hebt dacht ik. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117133

Yup. Bovendien kan je ook met meerdere personen een dorp bewonen.
Deze vorm van multiplayer lijkt mij echt super.
Het hele spel in het nederlands zou idd ook leuk zijn, maar zal wel niet. (ze hebben er in ieder geval wel ruim de tijd voor gehad het te vertalen :P )

@Jan: kijk anders eens op de AC-microsite van nintendo. Enigszins kinderachtig geschreven, maar opzich wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Zo, 1080 Avlanche ff gespeeld .... maaruh .... superkick spel. Ik had destijds de Gamekings reviews van 3 snowboard games gezien (SSX3, Amped 2 en deze .... in 1 uitzending) .... ben blij da'k toch de goeie gekozen heb. Wat het beste is hangt denk ik van je smaak af .... ik ben een arcade fan .... ook hoe ik van snelheid en niet al te veel moves doen onderweg .... er zit een move onderdeel in het sepl ergens, dus voor ieder wat denk ik, maar dit spel is om te zorgen dat je zo snel mogelijk bij de eindstreep bent. De final challenge, pas 1 gehad, die is wel super. Ben vergeten die code op te schrijven, is dat nodig? Althans, ik dacht dat ik toen ik het snel wegdrukte een code zag .... ik wil die baan namelijk nog wel een paar keer spelen. Ik zeg dus niet dat die andere games bagger zijn, maar de reden waarom dit meer in mijn straatje ligt .... realisme? HAHA, daar heb ik het niet zo op, op Rainbow 6 na dan :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

MetroidPrime schreef op 01 juli 2004 @ 13:21:
[...]

Halloween is een feestdag die van Europese afkomst is en in vrijwel elk deel van Europa wel bekend is,
Maar je kan toch niet ontkennen dat het in Amerika veel groter is dan hier. Ik ben vroeger in ieder geval nooit verkleed langs de deuren gegaan.
Sinterklaas wordt eigenlijk alleen in Nederland en Belgie gevierd. Het zou dus op zich niet zo vreemd zijn om Sinterklaas weg te laten en Halloween wel te vieren.
Ja okee. Maar als ze het dan naar het nederlands zouden vertalen, is het een kleine moeite om ook speciaal voor ons even een extra feestdag aan te maken ;)
Hierboven op komt nog het feit dat het spel een vorm van kerst heeft die Toy-day heet, nog een Toy-day aan het begin van december zou wel erg veel van het goede zijn.
Ik zeg: hoe meer feestdagen hoe beter :D

Maar ik blijf bij mijn eerdere voorspelling: precies hetzelfde als de USA & AUS versie. Waarom het dan zolang moest duren weet ik ook niet, maar ik zou *zeer* verbaasd zijn als ik merk dat ze het spel voor ons europeanen een beetje aangepast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Dacht het ook idd. Je kan wel bij elkaar op bezoek als je idd de memcard van iemand anders hebt dacht ik.
Kan ik inderdaad bevestigen. En is ook erg leuk om te doen. Vooral hoe alle dieren er dan op reageren. Ze houden precies bij wanneer je ze voor het laatst gesproken hebt. En als je lang wegblijft gaan ze tegen de echte bewoners van dat dorp (waar ik ooit op bezoek ben geweest) zeuren dat ze mij zo missen ;). Je kan ook brieven rondsturen die ze dan aan iedereen laten zien etc etc etc. Als je regelmatig reist tussen dorpjes voelt het bijna aan of het een online spel is. Als er bijvoorbeeld iemand op zaterdag is langsgeweest en een brief heeft geschreven aan Hector. Kan het best dat Hector pas woensdag die brief aan mij laat lezen. Als diegene die dan op die zaterdag langs is geweest helemaal niet meer in de buurt is. Hele rare gewaarwording, maar wel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27
Nog even goed nieuws voor FPS-fans: Valve is in onderhandelingen met Sony en Nintendo om naast de PC en X-Box versies van Half-Life 2 ook een PS2 en GameCube versie uit te brengen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Hier maar verder: Het Grote Gamecube Topic Deel 46
Zal het later verder updaten, we zitten alweer 6 posts boven de 1000 dus heb hem maar aangemaakt.

[ Voor 122% gewijzigd door Max|Burn op 02-07-2004 09:08 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.