Story Mode in een Multiplayer game vind ik zowieso overbodig en onzinnig. Eigenlijk vind ik zelfs racen tegen de computer onzinnig, om die stomme banen te unlocken, terwijl de echt lol racen tegen anderen is
.
Verwijderd
Nouja ik vind F-Zero nou niet echt een typische multiplayer game. Natuurlijk zit die stand er wel in, maar ik gebruik hem eigenlijk nooit. Daar hebben we Mariokart al voorVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 01:19:
Story Mode in een Multiplayer game vind ik zowieso overbodig en onzinnig. Eigenlijk vind ik zelfs racen tegen de computer onzinnig, om die stomme banen te unlocken, terwijl de echt lol racen tegen anderen is.
Maar Grand Prix (single-player dus) speel ik de hele tijd. Hoewel de computer-tegenstanders wel een beetje te aggressief zijn in GX naar mijn smaak. Misschien dat ik de time-trial eigenlijk nog wel het allerleukste vind. Racen tegen je eigen ghost
Dan kan ik je een veel eenvoudiger tegenargument geven dan eerst: Darth Vader. I rest my case.
Je moet alleen het gehijg weglaten.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
idd, ben zelf ook aardig connectivity moe aan het wordenCopycat schreef op 14 juni 2004 @ 23:44:
[...]
Laat dat hele conectivity maar zitten en verstop hem maar gewoon in het spel net als een oplaadpunt. Hebbeb niet GBA bezitters er ook nog wat aan.

ik vind de story mode echt het beste van het spel. Lekker uitdagend, soms frustrerend, maar de voldoening des te meer als je het gehaald hebtVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 01:02:
En het ergste is nog wel dat ik er eigenlijk geen zak aan vind. Wat mij betreft heeft zo'n story-mode niks te zoeken in een race-spel. Het verhaal zelf slaat werkelijk nergens op, en die missies zelf vind ik eerder irritant dan uitdagend. Als het iets eenvoudiger was geweest had het nog een goede tutorial kunnen zijn, nu vind ik het vooral een bron van ergernis. Maar ja, 't blijft toch knagen he. Iedere keer op het menu-scherm zit dat knopje "story" me aan te staren.Ik zal pas rust vinden als ik alle missies gehaald heb.
Ik zou zeggen, gewoon niet opgeven. Ik heb zelf ook uren en uren achterelkaar moeten proberen om een missie te halen.
Heeft iemand misschien een mail adres van de nederlandse vestiging van ubisoft?
Ik wil graag even veriefieren of ik mijn BG&E kan ruilen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Nouja racing games in het algemeen zijn natuurlijk verreweg het coolst tegen andere spelers. Dat merk ik nu ook met 1080 Avalanche - vrij cool in single player maar in multiplayer is het nog veel gaver.
Nou is het wel zo dat single player modes opzich wel leuk kunnen zijn, mits ze uitgebreider zijn dan multiplayer-grand-prix-met-computer-opponents zoals bijv. MK dat is. Op dat gebied heeft F-Zero het goed aangepakt. Daar geeft de single player een aparte dimensie aan het spel. Het bewijs daarvoor is dat we soms met een groepje om de beurt een single player missie proberen!
Nou is het wel zo dat single player modes opzich wel leuk kunnen zijn, mits ze uitgebreider zijn dan multiplayer-grand-prix-met-computer-opponents zoals bijv. MK dat is. Op dat gebied heeft F-Zero het goed aangepakt. Daar geeft de single player een aparte dimensie aan het spel. Het bewijs daarvoor is dat we soms met een groepje om de beurt een single player missie proberen!
hahahaMetroidPrime schreef op 15 juni 2004 @ 01:31:
[...]
Dan kan ik je een veel eenvoudiger tegenargument geven dan eerst: Darth Vader. I rest my case.
Je moet alleen het gehijg weglaten.
het is niet zo omdat er 1 iemand kick is in een film met een pak aan, dat dan meteen alles met een pak aan kick is... beetje slecht argument.
anyway, heb je die reclames gezien van metroid fusion en prime?
daar loopt ook iemand in een samuspak en dat ziet er ook niet uit.
darth vader loopt rond, zit, is rustig... samus moet rennen spriingen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan... dat gaat er echt niet uitzien.
Verwijderd
Ik had laatst hun helpdesk gebeld en daar zeiden ze inderdaad dat je de nederlandse versie gewoon kon opsturen en een engelse terug kreeg. Dat heb ik dus gedaan en wacht nog steeds op mijn engelse versierajackar schreef op 15 juni 2004 @ 09:17:
Heeft iemand misschien een mail adres van de nederlandse vestiging van ubisoft?
iemand ervaringen met international superstar soccer 2?
Is dat een beetje een leuk/goed voetbal spel voor de cube?
Of kan ik dan beter nog voor fifa 2003 oid gaan?
-Xbox Gamertag: Dbongers
Waar heb jij het adres vandaan?Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 10:19:
[...]
Ik had laatst hun helpdesk gebeld en daar zeiden ze inderdaad dat je de nederlandse versie gewoon kon opsturen en een engelse terug kreeg. Dat heb ik dus gedaan en wacht nog steeds op mijn engelse versieHopelijk komt die deze week binnen anders gaan we weer bellen.
Ik kan namelijk niks vinden. Ook niet op de website van ubisoft.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
kun je beter voor fifa2004 gaanphilipnorth schreef op 15 juni 2004 @ 10:33:
iemand ervaringen met international superstar soccer 2?
maar als je moet kiezen uit de 2 die jij noemt, waarschijnlijk om financiele redenen
dan zou ik moeten zeggen fifa2003 denk ik
beide hebben hun fouten en irritatiepunten maar fifa is dan toch het betere spel, ook vanwege de license
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
In die reclame was dat pak ook van plastic ofzo en dat kon je duidelijk zien. Een film zal ook nog weleens een groter budget hebben voor het pak dan een reclamespotje. Ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken om het pak, in andere films weten ze veel lastigere pakken geloofwaardig te maken. Spiderman lijkt mij bijvoorbeeld veel moeilijker geloofwaardig te maken dan Samus en dat is ze tot nu toe al twee keer gelukt. Hoe weet jij trouwens dat Darth Vader nooit rondrent? Je hebt Episode III immers nog niet gezien.daFubar schreef op 15 juni 2004 @ 10:17:
[...]
hahaha
het is niet zo omdat er 1 iemand kick is in een film met een pak aan, dat dan meteen alles met een pak aan kick is... beetje slecht argument.
anyway, heb je die reclames gezien van metroid fusion en prime?
daar loopt ook iemand in een samuspak en dat ziet er ook niet uit.
darth vader loopt rond, zit, is rustig... samus moet rennen spriingen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan... dat gaat er echt niet uitzien.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
reden is dat ik m voor 7,50 kan kopenPhusebox schreef op 15 juni 2004 @ 10:55:
[...]
kun je beter voor fifa2004 gaan
maar als je moet kiezen uit de 2 die jij noemt, waarschijnlijk om financiele redenen
dan zou ik moeten zeggen fifa2003 denk ik
beide hebben hun fouten en irritatiepunten maar fifa is dan toch het betere spel, ook vanwege de license
En ISS2 heeft ook alle namen erin zitte (iig volgens nintendo.nl)
Fifa2003 wil ik ook misschien nog wel halen, zeker nu die 20€ kost
Verwijderd
UbiSoft Entertainmentrajackar schreef op 15 juni 2004 @ 10:50:
[...]
Waar heb jij het adres vandaan?
Ik kan namelijk niks vinden. Ook niet op de website van ubisoft.
Rijnzathe 7A4
3454 PV De Meern
Vergeet niet een brief erbij te doen waarin staat dat je de engelse versie graag wilt hebben en voor welke console / systeem.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 12:04 ]
Verwijderd
Ik vind die Story Mode echt een hele coole toevoeging. Die Grand Prix races krijg ik op Master nog niet goed voor elkaar, heb ik tenminste iets anders te doen in het spel. Mn broertje heeft van de week de story mode en de grand prix mode helemaal uitgespeeld. Story mode op normal, grand prix t/m expert. Tis te doen dus allemaalVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 01:02:
Pffff... krijg je eigenlijk wel iets leuks als je de volledige Story Mode in F-Zero GX uitspeelt? Een nieuwe auto ofzo? Een paar nieuwe banen?
Ik heb vanavond na een laaaaaaaaange tijd ein-de-lijk mission 4 uitgespeeld. Wat een kutmissie was dat zeg. Ik heb een gruwelijke hekel aan dat hele dash-systeem in GX, maar nu moest ik het wel gebruiken.
Mission 5 vond ik verrassend simpel. Na een twintig minuutjes had ik het al gehaald.
Maar nu ben ik dus bij Mission 6 aangekomen. Pfffff... ik heb het net 2x geprobeerd en de moed zakt me nu alweer in de schoenen. Hebben ze zelf wel in de gaten hoe afschuwelijk lang dat parcours is?! En dan de hele tijd boven 700km/h blijven?! Voorlopig blijft mission 7 nog wel even onbereikbaar vrees ik.
En het ergste is nog wel dat ik er eigenlijk geen zak aan vind. Wat mij betreft heeft zo'n story-mode niks te zoeken in een race-spel. Het verhaal zelf slaat werkelijk nergens op, en die missies zelf vind ik eerder irritant dan uitdagend. Als het iets eenvoudiger was geweest had het nog een goede tutorial kunnen zijn, nu vind ik het vooral een bron van ergernis. Maar ja, 't blijft toch knagen he. Iedere keer op het menu-scherm zit dat knopje "story" me aan te staren.Ik zal pas rust vinden als ik alle missies gehaald heb.
Verwijderd
Ik heb de multiplayer van F-Zero GX eigenlijk nog niet eens uitgeprobeerdJeroenB schreef op 15 juni 2004 @ 10:04:
Nouja racing games in het algemeen zijn natuurlijk verreweg het coolst tegen andere spelers.
Maar vroeger wel F-Zero X met z'n 2en gedaan, en dat vond ik helemaal niets.
Ten eerste dat het scherm ineens 2x zo smal is kan ik altijd maar moeilijk aan wennen. Ik vind nog steeds dat de originele SuperMarioKart (SNES) de beste multiplayer-racegame ooit is omdat het echt is geoptimaliseerd voor 2 spelers. Het hele spel is gemaakt zodat het perfect racet op een half scherm. Zelfs als je in je eentje speelt heb je nog steeds maar een half scherm. Bij alle andere mariokarts (en andere racegames) heb ik met 2 spelers toch altijd het gevoel dat ik een mindere versie van het spel zit te spelen. Onoverzichtelijk, onduidelijk etc.
Moet wel zeggen dat dat MK daar steeds beter in wordt. MK:DD is puur als race-spel (niet als multiplayer-festijn) echt zalig!Nou is het wel zo dat single player modes opzich wel leuk kunnen zijn, mits ze uitgebreider zijn dan multiplayer-grand-prix-met-computer-opponents zoals bijv. MK dat is.
Maar uiteraard zodra er meer mensen meedoen komt het pas echt tot leven.
Ik was gisternacht toch nog redelijk ver gekomen in die mission 7. Aan het kaartje te zien ongeveer halverwege de baan. Het is echt gruwelijk moeilijk, maar ik moet zeggen dat het gevoel van helemaal vloeiend en zonder fouten over die baan rijden wel heel erg goed is
Verwijderd
Even over het memoryvard verhaal: ik heb anderhalf jaar een memory card
van Joytech 32 MB (507 blocks). Toendertijd was ie al € 20 en dat is niet verandert.
Hij is te koop bij Dixons en werkt echt prima. In al die tijd nooit een probleem mee gehad en lekker groot
van Joytech 32 MB (507 blocks). Toendertijd was ie al € 20 en dat is niet verandert.
Hij is te koop bij Dixons en werkt echt prima. In al die tijd nooit een probleem mee gehad en lekker groot
Verwijderd
Single Player racing is alleen leuk als de CPU niet cheat, in welke vorm dan ook. Voertuigen moeten zo hard gaan als ze zouden gaan als ik er ook in zat. Ik vind het NIET erg als de voertuigen op hoger niveau beter rijden (dus bochten beter nemen en zo, ik bedoel, daardoor moet je juist zelf beter gaan rijden). Wat ik WEL er vind, is als ze je zomaar in kunnen halen door een snelheid te gebruiken die hij eigenlijk dus niet heeft of kan hebben, neem Mario Kart, een auto met een iets hogere snelheid, MAAR lagere acceleratie, die je toch supersnel inhaalt uit stilstand
. Geen idee hoe het met F-Zero zit eigenlijk, die moeilijkere banen zijn wel vervelend, moet je alleen MP spelen, als iedereen ze ook blind kent en goed kan, anders is het niet leuk.
Echt non-arcade racegames lijken me wel leuk, maar ik mis er altijd iets bij. Is eigenlijk alleen leuk met een stuur, maar ik vind de stuurtjes niet ltijd even lekker, met controler bak ik er vaak niets van, iets beter doe ik het in 1st person mode. Is er een beetje coole racer op de Cube die niet net als EA's games framerate issues heeft (EA's racegmes hebben ook op de Xbox framerate issues, maar het is dan ook een games-op-de-lopende-band-uitbrengen-bedrijf die kennelijk of niet KAN programmeren, of niet de tijd neemt om te programmeren omdat er snel geld verdiend moet worden .... toch vreemd, als gamers een beetje gevoel voor kwaliteit hadden, was EA al lang op zijn gat gegaan, maar het is duidelijk een voor-de-massa bedrijf (tot nu toe alleen Battlefield reeks voor mij boeiend, heowel ook stikkend van de bugs, maar een goed concept).
Echt non-arcade racegames lijken me wel leuk, maar ik mis er altijd iets bij. Is eigenlijk alleen leuk met een stuur, maar ik vind de stuurtjes niet ltijd even lekker, met controler bak ik er vaak niets van, iets beter doe ik het in 1st person mode. Is er een beetje coole racer op de Cube die niet net als EA's games framerate issues heeft (EA's racegmes hebben ook op de Xbox framerate issues, maar het is dan ook een games-op-de-lopende-band-uitbrengen-bedrijf die kennelijk of niet KAN programmeren, of niet de tijd neemt om te programmeren omdat er snel geld verdiend moet worden .... toch vreemd, als gamers een beetje gevoel voor kwaliteit hadden, was EA al lang op zijn gat gegaan, maar het is duidelijk een voor-de-massa bedrijf (tot nu toe alleen Battlefield reeks voor mij boeiend, heowel ook stikkend van de bugs, maar een goed concept).
hee tnx,Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:03:
[...]
UbiSoft Entertainment
Rijnzathe 7A4
3454 PV De Meern
Vergeet niet een brief erbij te doen waarin staat dat je de engelse versie graag wilt hebben en voor welke console / systeem.
net ff het telefoonnr achterhaald aan de hand van dat adres en ff gebeld. Die gasten zijn echt tof daar.
Gaat dus helemaal goedkomen.
Verwijderd
Ik heb er ook een Cube gekocht! dus feliciteer me maar
Ik heb nu alleen zelda wind waker met de OOT master quest.
Ik vroeg me alleen af of de master quest echt waard is om te spelen. Aangezien ik een maand geleden OOT al een keer heb heruitgespeeld heb ik geen zin in pecies het zelfde verhaal met moeilijkeren dungeons. Ik hoop dat er meer verhaal in zit en nog wat extra items. Nu was ik al bezig om het oude wind waker topic door te spitten maar dan ben ik weer bang voor spoilers (zucht.. ben ook geen moeilijk mannetje). Dus ik hoop dat iemand hier mij advies kan geven of er echt meer verhaal en items in OOT master quest zitten en dus waard is om gelijk weer te spelen (na de wind waker te hebben uitgespeeld offcourse). Anders ga ik hem pas na MGS twin snakes spelen (en dat zal wel na de zomer zijn
)
Ik vroeg me alleen af of de master quest echt waard is om te spelen. Aangezien ik een maand geleden OOT al een keer heb heruitgespeeld heb ik geen zin in pecies het zelfde verhaal met moeilijkeren dungeons. Ik hoop dat er meer verhaal in zit en nog wat extra items. Nu was ik al bezig om het oude wind waker topic door te spitten maar dan ben ik weer bang voor spoilers (zucht.. ben ook geen moeilijk mannetje). Dus ik hoop dat iemand hier mij advies kan geven of er echt meer verhaal en items in OOT master quest zitten en dus waard is om gelijk weer te spelen (na de wind waker te hebben uitgespeeld offcourse). Anders ga ik hem pas na MGS twin snakes spelen (en dat zal wel na de zomer zijn
Verwijderd
Gefeliciteerd, eindelijk een echt vent
(of vrouw, dat kan ik niet ruiken).
Iemand Mario Golf al? Geen idee wat te verwachtn, net als Mario Tennis, ik heb een beetje het idee dat beide titels voor mij worden via marktplaats voor de helft, net als Mario Party. Leuk voor tegen elkaar, maar geen boeiende single player ervaring.
Iemand Mario Golf al? Geen idee wat te verwachtn, net als Mario Tennis, ik heb een beetje het idee dat beide titels voor mij worden via marktplaats voor de helft, net als Mario Party. Leuk voor tegen elkaar, maar geen boeiende single player ervaring.
Verwijderd
Van harte!
Nee dat valt tegen vrees ik. Het verhaal is precies hetzelfde, en voor zover ik kan beoordelen (heb het nog niet helemaal doorgespeeld) zijn alle dialogen in het spel ook onveranderd. Je moet vooral denken aan meer vijanden en moeilijker ook. Items liggen op andere plaatsen verstopt etc.Ik hoop dat er meer verhaal in zit en nog wat extra items. Nu was ik al bezig om het oude wind waker topic door te spitten maar dan ben ik weer bang voor spoilers (zucht.. ben ook geen moeilijk mannetje). Dus ik hoop dat iemand hier mij advies kan geven of er echt meer verhaal en items in OOT master quest zitten en dus waard is om gelijk weer te spelen
Er valt op zich wat voor te zeggen om hem vlak nadat je OoT hebt uitgespeeld te gaan spelen. Dan zit alles nog vers in je geheugen, en is de "grap" van dat alles door elkaar gehusseld is beter merkbaar.
Maar ik heb voor mezelf besloten om het pas over een hele tijd te gaan spelen als ik het merendeel van OoT hopelijk weer een beetje vergeten ben.
Op de oorspronkelijke geplande versie (voor de 64DD) waren ze nog wel wat andere coole dingen van plan. Door gebruik te maken van de enorme geheugencapaciteit van dat ding was het de bedoeling dat alle veranderingen die je in de zelda-wereld veroorzaakte zo zouden blijven. Als je een gat graaft is dat niet opeens verdwenen als je later terugkeert naar die locatie. Als je een krat kapot slaat blijft die voorgoed gebroken. En ze waren zelfs van plan om al voetafdrukken in het zand permanent te maken
Zo'n spel had ik wel graag eens willen spelen!
Verwijderd
Haha, ja de CPU in mariokart speelt inderdaad een smerig spelletje. Zoals je zegt van die langzame acceleratie van de zware wagens heeft de computer nooit veel last. Maar dat is van alle tijden. Zelfs op de SNES was het al vrij oneerlijk. Zoals Mario en Luigi met hun onbeperkte (!) mogelijkheid om onkwetsbaar te worden. Of als een CPU-speler geraakt dreigt te worden door een schild of een banaan die daar toevallig ligt dan springt hij er gewoon overheenVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 14:35:
Wat ik WEL er vind, is als ze je zomaar in kunnen halen door een snelheid te gebruiken die hij eigenlijk dus niet heeft of kan hebben, neem Mario Kart, een auto met een iets hogere snelheid, MAAR lagere acceleratie, die je toch supersnel inhaalt uit stilstand.

En ik bedoel niet die ronddraaiende sprong die je krijgt van een veertje, maar gewoon een mooie hoge sprong die ze blijkbaar kunnen maken wanneer ze maar willen.
De andere wagens hebben wel verdacht veel boosts tot hun beschikkingGeen idee hoe het met F-Zero zit eigenlijk,
Tsja. Dat is inderdaad de enige manier natuurlijk. En het is me vanmiddag geluktIk zou zeggen, gewoon niet opgeven. Ik heb zelf ook uren en uren achterelkaar moeten proberen om een missie te halen.
Ik moet zeggen dat dit toch een story mode mission was die ik wel aardig vond. Alle voorgaande vond ik irritant, maar hier kreeg ik na een tijdje wel lol in. Dat laatste stukje van die baan is echt gemeen zeg! Denk je dat je er bijna bent krijg je ineens nog een halve achtbaan zo vlak voor de finish-lijn! Nu nog even wat punten sparen om mission 8 te kopen
Verwijderd
Trouwens, heeft iemand hier wel eens wat bij Lik-Sang besteld en betaald dmv overschrijving? Ik heb nu dat bevestigings-mailtje gehad met hun IBAN-nummer erin enzo, maar ik kan nergens vinden wat ik in moet vullen bij het betalingskenmerk. Ik neem aan dat er toch een soort van code is waaraan ze dan kunnen zien dat het geld van mij afkomstig is en voor welke order en dat soort dingen?
order nummer? factuurnummer?Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:30:
Ik neem aan dat er toch een soort van code is waaraan ze dan kunnen zien dat het geld van mij afkomstig is en voor welke order en dat soort dingen?
Glitch schreef op 15 juni 2004 @ 18:54:
Ook ging toen het gerucht dat je Zora's Domain weer zou kunnen ontdooien
Wat heb jij in OoT zitten doen ( ??? ) Zora's domain kan je in de gewone OoT ook ontdooien ... (begin van het spel al) |
[ Voor 46% gewijzigd door Max|Burn op 15-06-2004 19:40 ]
Verwijderd
Het enige dat er bij in de buurt komt is een "Account number".
Maar ik wil wel graag zeker weten dat dat de goede is voordat mijn geld onvindbaar voor ze wordt. Ik heb ook al wel een mailtje naar lik sang zelf gestuurd om het te vragen maar ja. Het zal wel nacht zijn in Japan ofzo, denk dat ik morgen pas reactie krijg.
Verwijderd
iban is iets als je naar het buitenland gaat overschrijven dacht ik. zat alleen iets moeilijkers achter.. weet alleen niet meer wat.
Account number lijkt me idd een ander nummer 
Gewoon een rekeningnummer maar dan internationaal gezien uniek dus

International BAnking Number, ik heb er zelf ook eenVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:40:
iban is iets als je naar het buitenland gaat overschrijven dacht ik. zat alleen iets moeilijkers achter.. weet alleen niet meer wat.
[ Voor 85% gewijzigd door Max|Burn op 15-06-2004 19:41 ]
Verwijderd
Ja, ik ben er ook bang voor. En verder staat er echt niks. Alleen het IBAN-nummer, adres van die bank, de beneficiary... maar niks waarvan ik denk dat ze mij eraan zullen herkennen. Misschien wordt die betalingsmethode nog zo weinig gebruikt dat het niet nodig is?
Nouja, ik hoor het morgen wel. Dan maar een dagje later.
Sterker nog, iedereen heeft er één. Als het goed is. Je kan het gewoon bij je bank opvragen. Supermakkelijk. Ik heb het al een paar keer gebruikt om dingen te betalen die ergens vanuit europa moesten komen.International BAnking Number, ik heb er zelf ook een
Verwijderd
F-Zero GX cheat voor zover ik weet helemaal niet hoor. Tegenstanders gaan alleen meer boosten en rijden een stuk agressiever als je 'm moeilijker zet. Veel boosten kan je zelf ook als je goed oefent, veel banen kan je bijna vol boosten tussen die oplaadstroken.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:27:
[...]
De andere wagens hebben wel verdacht veel boosts tot hun beschikking
[...]
Bij de Rabo iig, maar pas sinds een jaar ofzo ..zover ik weet..rest is op aanvraag ja.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:47:
Sterker nog, iedereen heeft er één. Als het goed is. Je kan het gewoon bij je bank opvragen. Supermakkelijk. Ik heb het al een paar keer gebruikt om dingen te betalen die ergens vanuit europa moesten komen.
MaxBurn schreef op 15 juni 2004 @ 19:35:
[...]
order nummer? factuurnummer?
[...]
Wat heb jij in OoT zitten doen ( ??? ) Zora's domain kan je in de gewone OoT ook ontdooien ... (begin van het spel al)
Aan het begin van het spel is Zora's Domain helemaal niet bevroren. Je gaat erheen met de brief van Princess Ruto in een fles, laat em aan King Zora lezen en die schuift (ontiegelijk langzaam) op zodat je naar Jabu Jabu kan. Als je groot bent is het daar toch echt bevroren, ga je naar de Ice Cavern om je Iron Boots te halen en als je daar klaar bent, blijft het toch echt bevroren. En spoiler balken voor OOT lijken me niet echt nodig meer. Enige die je kan ontdooien is King Zora door een vlam in je fles te stopppen. |
[ Voor 20% gewijzigd door Glitch op 15-06-2004 21:47 ]
Zet ff in zwart, je vergeet dat zat mensen voor het eerst OoT spelen ivm Zelda bonus disks.
maarehm ik was idd in de war, nu je t zegt
[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 15-06-2004 21:35 ]
Ik heb pas geleden master quest uitgespeeld.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:19:
Ik heb er ook een Cube gekocht! dus feliciteer me maar![]()
Ik vroeg me alleen af of de master quest echt waard is om te spelen. Aangezien ik een maand geleden OOT al een keer heb heruitgespeeld heb ik geen zin in pecies het zelfde verhaal met moeilijkeren dungeons. Ik hoop dat er meer verhaal in zit en nog wat extra items. Nu was ik al bezig om het oude wind waker topic door te spitten maar dan ben ik weer bang voor spoilers (zucht.. ben ook geen moeilijk mannetje). Dus ik hoop dat iemand hier mij advies kan geven of er echt meer verhaal en items in OOT master quest zitten en dus waard is om gelijk weer te spelen (na de wind waker te hebben uitgespeeld offcourse). Anders ga ik hem pas na MGS twin snakes spelen (en dat zal wel na de zomer zijn)
Ik zou het alleen spelen als je een uitdaging wilt op het origineel.
Verhaal + locaties zijn allemaal hetzelfde.
De dungeons, zijn soms licht / zwaar aangepast.
Ik ben zelf echt gelijk aan oneindig keer dood gegaan in ganon tower (hoe dat ook heet
Eigenlijk is master quest net zoiets als de tweede quest van zelda1 op de NES (die was ook lekker moeilijk )
Elroy in "Het Grote Gamecube topic deel 33"Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:22:
Gefeliciteerd, eindelijk een echt vent(of vrouw, dat kan ik niet ruiken).
Vandaag BG&E gekocht. Kan niet zeggen dat ik er erg van onder de indruk ben, niet in de laatste plaats door de Nederlandse stemmen. 
Het spel zelf is ook bepaald niet wat ik ervan verwachtte, maar, nou komt mijn vraag:
Wordt het spel veel beter naarmate je verder speelt? (Ter verduidelijking: heb nu het "zwarte eiland" gedeelte gehad, dus ben nog helemaal in het begin)
Is er nog iets in dat spel waardoor ik hem zeker weten absoluut moet houden? Anders ga ik hem ruilen. Zijn nog wel een aantal spellen die ik ook wil hebben

Het spel zelf is ook bepaald niet wat ik ervan verwachtte, maar, nou komt mijn vraag:
Wordt het spel veel beter naarmate je verder speelt? (Ter verduidelijking: heb nu het "zwarte eiland" gedeelte gehad, dus ben nog helemaal in het begin)
Is er nog iets in dat spel waardoor ik hem zeker weten absoluut moet houden? Anders ga ik hem ruilen. Zijn nog wel een aantal spellen die ik ook wil hebben
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
het spel is niet zo bijzonder lang maar ik vond het wel degelijk de moeite waard. zeker het laatste gevecht is om te smullen.... als je nog 'n paar dagen hebt voor je 'm kan inruilen; speel 'm dan eerst ff uit
Verwijderd
Goh die verhaallijn van de F-Zero Story Mode wordt wel per hoofdstuk belachelijker zeg. Zelfs een slechte b-film zou zich er voor schamen 
"I am Black Shadow, Grand Prix Champion of the underworld". Ik vraag me af hoe vaak die opname over moest omdat de acteur telkens in de lach schoot.
En dan draait de plot uiteindelijk om...
Lol! Maar goed. Ik denk dat ik geluk heb gehad met mission 7. Tijdens m'n 3e poging hadden de CPU-spelers een grote kettingbotsing ofzoiets... het ging te snel om echt te zien wat er gebeurde... ik weet alleen dat ik vlak voor de finish van de 18e plaats ineens op kop lag
Maar goed ook, want ik vond het eruit zien als een erg frustrerende missie. De 8e waar ik nu mee bezig ben ziet er beter uit. Als ik die baan eenmaal een beetje heb leren kennen moet ik het wel kunnen halen schat ik.
"I am Black Shadow, Grand Prix Champion of the underworld". Ik vraag me af hoe vaak die opname over moest omdat de acteur telkens in de lach schoot.
En dan draait de plot uiteindelijk om...
Twee magische riemen (!) die als ze samenkomen de wereld kunnen vernietigen? |
Lol! Maar goed. Ik denk dat ik geluk heb gehad met mission 7. Tijdens m'n 3e poging hadden de CPU-spelers een grote kettingbotsing ofzoiets... het ging te snel om echt te zien wat er gebeurde... ik weet alleen dat ik vlak voor de finish van de 18e plaats ineens op kop lag
Maar goed ook, want ik vond het eruit zien als een erg frustrerende missie. De 8e waar ik nu mee bezig ben ziet er beter uit. Als ik die baan eenmaal een beetje heb leren kennen moet ik het wel kunnen halen schat ik.
Ik ben ietsjes verder in het spel (in de fabriek) maar ik vind het wel een gaaf spel. Nou moet ik d'r bij zeggen dat ik nog nooit zo'n soort spel heb gespeeld (heb de cube pas sinds december 2003) en wellicht dus snel onder de indruk benBlackSash schreef op 16 juni 2004 @ 00:21:
Vandaag BG&E gekocht. Kan niet zeggen dat ik er erg van onder de indruk ben, niet in de laatste plaats door de Nederlandse stemmen.
Als het goed is staat in het subject van de e-mail bevestiging die je hebt gekregen een order ID.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:30:
Trouwens, heeft iemand hier wel eens wat bij Lik-Sang besteld en betaald dmv overschrijving? Ik heb nu dat bevestigings-mailtje gehad met hun IBAN-nummer erin enzo, maar ik kan nergens vinden wat ik in moet vullen bij het betalingskenmerk. Ik neem aan dat er toch een soort van code is waaraan ze dan kunnen zien dat het geld van mij afkomstig is en voor welke order en dat soort dingen?
Als je dit als kenmerk van je betaling opgeeft komt het goed.
Ik heb al meerdere keren bij liksang zo besteld en het ging steeds OK.
Je moet wel ff inloggen op liksang en dan in je account ergens aangeven dat je betaald hebt. Dan gaan ze namelijk actief kijken of de betaling binnen is.
Ik lees hier zo weinig over Mario Golf: Toadstool Tour. Kijkt er niemand naar uit? Ik persoonlijk wel. De multiplayer lijkt me geweldig. Hij moet 18 juni in de winkels liggen of is ie al ergens gespot, want dan ga ik vanmiddag nog even kijken.
Verwijderd

Terug bij af dus. Heeft iemand Ikaruga in een winkel zien liggen in de omgeving van Amsterdam of is er een nederlandse webstore die Ikaruga heeft? Ik weet dat deze game via play.com te krijgen is maar ik heb geen credit card tot mijn beschikking.
ik wil m ooktjempjun schreef op 16 juni 2004 @ 13:00:
Ik lees hier zo weinig over Mario Golf: Toadstool Tour. Kijkt er niemand naar uit? Ik persoonlijk wel. De multiplayer lijkt me geweldig. Hij moet 18 juni in de winkels liggen of is ie al ergens gespot, want dan ga ik vanmiddag nog even kijken.
nog een paar nachtjes slapen
Ik heb hem in Heerhugowaard in de FRS zien liggen.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:01:
![]()
![]()
Een maand geleden bestelde ik op de site van FRS ikaruga en vandaag kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling gecancelled is...
Terug bij af dus. Heeft iemand Ikaruga in een winkel zien liggen in de omgeving van Amsterdam of is er een nederlandse webstore die Ikaruga heeft? Ik weet dat deze game via play.com te krijgen is maar ik heb geen credit card tot mijn beschikking.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Ik zal ze eens een belletje geven, thanxWillybubba schreef op 16 juni 2004 @ 13:07:
[...]
Ik heb hem in Heerhugowaard in de FRS zien liggen.
hehe ik heb em nou al sinds september ofzo? en hij komt nu pas hier uit ???
Ik weet niet of er daar meer zijn, maar het gaat om FRS Middenwaard.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik ben benieuwd of Nintendo nog aanpassingen heeft egdaan aan Mario Golf. Want een jaar (!) vertraging is wel heeeel erg lang voor een dergelijke game!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Yes! Dank je!rajackar schreef op 16 juni 2004 @ 11:33:
[...]
Als het goed is staat in het subject van de e-mail bevestiging die je hebt gekregen een order ID.
Als je dit als kenmerk van je betaling opgeeft komt het goed.
Ik kreeg vandaag ook weer een mailtje van ze dat ik gewoon m'n order-number bij betalingsomschrijving kon invullen, maar niet waar ik dat nummer dan kon vinden. En ik had er dus niet aan gedacht om ook even in de topic van die bevestigings-mail te kijken... stom stom stom.
Uh ja, dat kan ik dus niet vinden op die site. Maar ze schreef ook of ik even een mailtje wilde sturen als ik de betaling verstuurd had. Dus heb dat maar gedaan. Het zal nu wel in orde komenJe moet wel ff inloggen op liksang en dan in je account ergens aangeven dat je betaald hebt. Dan gaan ze namelijk actief kijken of de betaling binnen is.
jaPhusebox schreef op 16 juni 2004 @ 13:16:
[...]
hehe ik heb em nou al sinds september ofzo? en hij komt nu pas hier uit ???
terwijl die in de VS dus al player's choice is zelfs
Verwijderd
Nou vind ik het bij Mario Golf niet zo erg eigenlijkphilipnorth schreef op 16 juni 2004 @ 14:09:
[...]
ja
terwijl die in de VS dus al player's choice is zelfs
Meeste schuld ligt bij de uitgevers zelf, die shippen er niet zo heel veel (tja, teveel maken kost geld). En dan duurt het weer maanden voordat er een keer wat nieuws wordt gedrukt. Ik heb het idee dat het met Nintendo het ergst is van alle 3 de consoles.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 14:04:
[...]
Vorige week lag hij hier (Alphen aan den Rijn) ook nog bij de FRS. Voor 29 euro dacht ik. Niet echt in de buurt van A'dam maar ja.
Wat is dat toch met die slechte verkrijgbaarheid van veel games? Wiens schuld is dat? Als ik een game-ontwikkelaar was zou ik er behoorlijk kwaad om worden.
Verwijderd
Om eerlijk te zijn is alphen een stuk dichter bij mij in de buurt dan heerhugowaard (ik woon in hoofddorp)Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 14:04:
[...]
Vorige week lag hij hier (Alphen aan den Rijn) ook nog bij de FRS. Voor 29 euro dacht ik. Niet echt in de buurt van A'dam maar ja.
Maar helaas, net gebeld en niet meer op vooraad. Ik denk dat ik toch maar ergens een creditcard vandaan ga halen... Bedankt voor de replys.
iemand mario golf al zien staan toevallig?
Ja, al bijna een jaar hier in de kastphilipnorth schreef op 16 juni 2004 @ 15:46:
iemand mario golf al zien staan toevallig?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
goed plan
Maar ik zag m vanmiddag dus bij de V&D staan.
Maar ga m bij FRS halen, want korting, maar die wordt dus verbouwt nu, dus kan ik daar niet kijken
ik ga hem morgen denk ik ook halen
vind golfen altijd wel leuk, en met zijn 4'en als allemaal mario karakters, een beetje arcade .. lijkt me leuk
vind golfen altijd wel leuk, en met zijn 4'en als allemaal mario karakters, een beetje arcade .. lijkt me leuk
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Ik denk dat ik hem waarschijnlijk wel over een paar maandjes op marktplaats koop voor 30 euro of zo, net ook met Mario Party 5 gedaan. Sommige games hoef ik nu eenmaal niet meteen te hebben
. Zeker games die ik alleen maar in Multiplayer speel.
Spiderman is 10x zo simpel dan Samus, dat is echt een pak om zich te verbergen, geen andere functie heeft het, 1 groot kleed is het dan ook...MetroidPrime schreef op 15 juni 2004 @ 11:28:
[...]
In die reclame was dat pak ook van plastic ofzo en dat kon je duidelijk zien. Een film zal ook nog weleens een groter budget hebben voor het pak dan een reclamespotje. Ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken om het pak, in andere films weten ze veel lastigere pakken geloofwaardig te maken. Spiderman lijkt mij bijvoorbeeld veel moeilijker geloofwaardig te maken dan Samus en dat is ze tot nu toe al twee keer gelukt. Hoe weet jij trouwens dat Darth Vader nooit rondrent? Je hebt Episode III immers nog niet gezien.
Samus zit niet met haar pak als Spiderman.
Btw Zelda 4 Swords is echt tof, perfecte mix tussen ouwe 2d Zelda en TWW!
Hmm krijg Zelda: FS ook binnenkort ik kan haast niet wachten.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik vind de singleplayer best vermakelijk, alleen denk niet dat hij echt zo lang is, maar het idee van 4 spelers wordt steeds ingewikkelder.
De effecten zijn regelrecht uit TWW gehaald, en sommige vijanden ook, je zal echt veel herkennen eruit.
Verhaal is beetje standaard wel.. tot nu toe dan, heb pas 1e boss verslage en nu begint alles pas.
De effecten zijn regelrecht uit TWW gehaald, en sommige vijanden ook, je zal echt veel herkennen eruit.
Verhaal is beetje standaard wel.. tot nu toe dan, heb pas 1e boss verslage en nu begint alles pas.
Verwijderd
Ik denk dat het andersom isHidde schreef op 16 juni 2004 @ 21:34:
Ik vind de singleplayer best vermakelijk, alleen denk niet dat hij echt zo lang is, maar het idee van 4 spelers wordt steeds ingewikkelder.
Als je pas één boss hebt verslagen dan ben je idd nog niet echt aan de fun begonnen
Verwijderd
Ik ga binnenkort ook een GameCube aanschaffen! Ik zit voornamelijk te wachten op het spel wat in September uitkomt, Def Jam Vendetta: Fight For New York, lijkt mij dus echt weer een gruwlijk spel worden!
Word trouwens mijn allereerste console, maar vind die box/kickbox/vecht spellen zeer mooi! En die zie je niet tot nauwelijks voorbij komen op de PC, ook is Mario natuurlijk superleuk
.
Word trouwens mijn allereerste console, maar vind die box/kickbox/vecht spellen zeer mooi! En die zie je niet tot nauwelijks voorbij komen op de PC, ook is Mario natuurlijk superleuk
1e boss komt regelrecht uit TWW.... ik zeg niet wie, maar tis niet de 1e boss uit TWW maar 1 v/d minibosses.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:38:
[...]
Ik denk dat het andersom isVijanden van LTTP naar TWW geript
Want FS is toch gewoon LTTP, maar dan met een multiplayer toegevoegd?
Als je pas één boss hebt verslagen dan ben je idd nog niet echt aan de fun begonnen![]()
Der zitten ook vijanden in die gewoon de graphics van de oude games hebben, allemaal van die wachtertjes, maar dan iets opgepoetst.
gefeliciteerd met je aanstaande aankoopVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:52:
Ik ga binnenkort ook een GameCube aanschaffen! Ik zit voornamelijk te wachten op het spel wat in September uitkomt, Def Jam Vendetta: Fight For New York, lijkt mij dus echt weer een gruwlijk spel worden!
Word trouwens mijn allereerste console, maar vind die box/kickbox/vecht spellen zeer mooi! En die zie je niet tot nauwelijks voorbij komen op de PC, ook is Mario natuurlijk superleuk.
Grrr ME SMASH!! You won't like me when I'm angry!!!
Nee dit was niet eens Hulk ........
Net ongeveer 732 keer geprobeerd om level 36 te halen bij SSBM. Ik weet niet zeker of het 36 was maar het was in ieder geval de trial waarbij je met Ness 5 bezoekers uit de ruimte mag verwelkomen
Niet goed om te doen als je al maanden het spel niet meer hebt gespeeld... Ik heb er nu overigens 39 gehaald dus ik zal ergens nog wel wat te unlocken hebben.
Maja, nu eerst even relaxen want ik voel me nu f!$*(!$d up!
(Oja, het is uiteindelijk dus wel gelukt. Ook dat F-zero ren-race level is nu gehaald
)
Nee dit was niet eens Hulk ........
Net ongeveer 732 keer geprobeerd om level 36 te halen bij SSBM. Ik weet niet zeker of het 36 was maar het was in ieder geval de trial waarbij je met Ness 5 bezoekers uit de ruimte mag verwelkomen
Niet goed om te doen als je al maanden het spel niet meer hebt gespeeld... Ik heb er nu overigens 39 gehaald dus ik zal ergens nog wel wat te unlocken hebben.
Maja, nu eerst even relaxen want ik voel me nu f!$*(!$d up!
(Oja, het is uiteindelijk dus wel gelukt. Ook dat F-zero ren-race level is nu gehaald
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Hmm, ben nu bezig met Metroid Prime maar kan een Missile niet pakken... iemand die me kan helpen?
Bij Chozo Ruins bij het Main Plaza kan je zo'n knot van een boom afschieten met een Super Missile, waardoor er een opening gecreeerd wordt waarin een Missile ligt. Alleen kom ik met geen mogelijkheid in dat gat terecht? Double Jumpen werkt niet (kom niet hoog genoeg) en van bovenaf erin rollen is onmogelijk... iemand deze Missile gepakt enzo ja, hoe heb je dat gedaan? |
Heb gister Mario Golf gekocht bij de dixons. Heb alleen de intro kunnen kijken, want ik moest bij een collega z'n nieuwe computer (PIII 1000
) installeren. Na nog wat drinken ben dan je 0.00u thuis. Geen zin meer om zo laat
golf-les te nemen.
Maar goed om een lang verhaal kort te maken: de conclusie is dus dat Mario Golf inmiddels in de winkels ligt!

Maar goed om een lang verhaal kort te maken: de conclusie is dus dat Mario Golf inmiddels in de winkels ligt!
[ Voor 3% gewijzigd door tjempjun op 17-06-2004 08:32 ]
Thijs schreef op 17 juni 2004 @ 00:14:
Hmm, ben nu bezig met Metroid Prime maar kan een Missile niet pakken... iemand die me kan helpen?
FF uit mijn hoofd (is een tijd geleden dat ik MP speelde): volgens mij kun je later in het spel, wanneer je de grapple beam hebt, bovenlangs lopen om er op die manier heen te slingeren. Zoek naar een grapple-aanhaak-punt in de buurt. |
... en oranje! :P
Verwijderd
Ik heb even vakantie, dus ben ik weer wat oude spellen gaan spelen.
Doen hier nog mensen aan sequence breaking bij MP? Het is mij eindelijk gelukt om de space boots, missle launcer en morphball eerder dan normaal te krijgen.
Ik heb ook in minder dan 7 uur spelen Ikaruga op easy mode uitgespeeld. Ik heb Gladius uitgespeeld en ben met BG&E bij de eindbaas. Heeft iemand nog tips voor die eindbaas bij BG&E? Ik ga de hele tijd dood op het laatst waar de controles andersom werken.
Doen hier nog mensen aan sequence breaking bij MP? Het is mij eindelijk gelukt om de space boots, missle launcer en morphball eerder dan normaal te krijgen.
Ik heb ook in minder dan 7 uur spelen Ikaruga op easy mode uitgespeeld. Ik heb Gladius uitgespeeld en ben met BG&E bij de eindbaas. Heeft iemand nog tips voor die eindbaas bij BG&E? Ik ga de hele tijd dood op het laatst waar de controles andersom werken.
Misschien is dit 'het nieuwe ding' van Nintendo? Dat zou wel ff briljant zijn 
bronWordt dit dan de nieuwe Gamecube controller?
Amerikaanse testers hebben wel een hele interessante manier ontdekt om in de toekomst games te besturen....
Er was in Amerika een succesvolle test om zo te zien of het mogelijk is om met je gedachte een game te besturen. Ze hadden speciaal voor deze test een paar simpele games gemaakt, die de testers dan met hun gedachte moesten uitspelen. De 4 testpersonen kregen elektroden op hun hoofd, en mochten na een korte "training" proberen om de game te spelen, zonder zich te bewegen.
"We are using pure imagination. These people are not moving their limbs." Wist de neuroloog, Eric Leuthardt, te melden. In een paar minuten was het mogelijk voor de testpersonen om de game te besturen, ze dachten simpelweg aan het woord lopen, en het character begon te lopen. "It took six minutes of training and they all achieved control in less than 24 minutes."
Toen kwam na veel tandengeknars de uitslag, en die bleken uitzonderlijk goed! "After a brief training session, the patients could play the game by using signals that come off the surface of the brain," added Moran. "They achieved between 74 and 100 percent accuracy, with one patient hitting 33 out of 33 targets correctly in a row." Het is dus heel goed mogelijk dat bij de PS4, Xbox 3 en de N6, dit wel eens als controller gebruikt zou kunnen worden. Maar goed, dat dachten we jaren terug ook al van Virtual Reality.
http://www.metroid2002.com/early_missile_main_plaza_2.htmlThijs schreef op 17 juni 2004 @ 00:14:
Voor als je de Double Jump hebt, kan je zonder dat andere, heel vet truukje, oefening baart kunst.
@ Xrenity >
Denk het niet, dat is nog allemaal in een testfase, lijkt me niks voor Nintendo om nu nog via je hersenen games te besturen op de cube, zoiezo, wat kan je er extra mee?
Daarnaast, als je afgeleid wordt, denk je dan even Start en dan neem jeje telefoon op ofzo?
[ Voor 30% gewijzigd door Hidde op 17-06-2004 09:52 ]
Maar ik snap nu even helemaal niet meer wat je dan niet realistisch aan Samus zou vinden. Eerst is het omdat Samus allemaal spectaculaire acties moet uitvoeren in een pak en nu is het het pak zelf? Je kan wel tegen ieder argument zeggen "ja maar dat is niet precies hetzelfde" en dan zijn we nog maanden bezig. Er is inderdaad nog nooit eerder een film geweest met een pak zoals dat van Samus, dus zou je ook geen reden moeten hebben om te denken dat het niet geloofwaardig zal zijn. De film met die reclame vergelijken is ook krom, de film zal een budget hebben wat waarschijnlijk 100-1000 keer zo groot zal zijn als die van de reclame, dus zal het pak er absoluut beter uit gaan zien.Hidde schreef op 16 juni 2004 @ 21:18:
[...]
Spiderman is 10x zo simpel dan Samus, dat is echt een pak om zich te verbergen, geen andere functie heeft het, 1 groot kleed is het dan ook...
Samus zit niet met haar pak als Spiderman.
Btw Zelda 4 Swords is echt tof, perfecte mix tussen ouwe 2d Zelda en TWW!
Mij maakt het niet uit of het geloofwaardig is, elke film die iets heeft dat niet kan in het heden vind ik niet echt helemaal geloofwaardig.
Gaat mij erom dat het er niet stom uitziet, zoals bij die reclame, en dan heb je er wel computers voor nodig.
En inderdaad film > reclame is anders.
Ben dan wel benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.
Gaat mij erom dat het er niet stom uitziet, zoals bij die reclame, en dan heb je er wel computers voor nodig.
En inderdaad film > reclame is anders.
Ben dan wel benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.
Verwijderd
Mee eens, als het er stom uitziet, moeten ze het maar niet doen. Ik bedoel, ok, vroeger toen er nog geen CGI was misschien .... maar ik vond toen al dat ze die stomme dingen niet moesten doen als het er stom uitzag (ooit die oude spiderman film gezien? .... bij Superman en Batman zag het er wel aardig uit, zat ook meer sfeer in). Met films .... I don't care als het ongeloofwaardig en onrealistisch is, sterker nog, ik vind dat juist top. Vorige week nog Mission Impossible 2 zitten kijken, en hoe ongeloofwardiger de stunt, hoe cooler. Met James Bond hetzelfde. Ik stel voor, Ang Lee of John Woo die die film gaan maken, die gasten kunnen er echt wat van!
Verwijderd
Uhm John Woo gaat hem toch ook makenVerwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:27:
Met James Bond hetzelfde. Ik stel voor, Ang Lee of John Woo die die film gaan maken, die gasten kunnen er echt wat van!
Laatste James Bond film werd té nep, teveel futuristische dingen, teveel gewoon dat het voor mij gewoon niet leuk was... der moeten gadgets in zijn maar die moeten niet een erg grote rol spelen.Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:27:
Mee eens, als het er stom uitziet, moeten ze het maar niet doen. Ik bedoel, ok, vroeger toen er nog geen CGI was misschien .... maar ik vond toen al dat ze die stomme dingen niet moesten doen als het er stom uitzag (ooit die oude spiderman film gezien? .... bij Superman en Batman zag het er wel aardig uit, zat ook meer sfeer in). Met films .... I don't care als het ongeloofwaardig en onrealistisch is, sterker nog, ik vind dat juist top. Vorige week nog Mission Impossible 2 zitten kijken, en hoe ongeloofwardiger de stunt, hoe cooler. Met James Bond hetzelfde. Ik stel voor, Ang Lee of John Woo die die film gaan maken, die gasten kunnen er echt wat van!
Net weer een leveltje verder bij FS.
Echt leuke game!
Verwijderd
Smaken verschillen. Films als James Bond, Mission:Impossible, xXx mogen van mij lekker over-the-top actie hebben. Ik heb laatst nog de laatste Bond bekeken, en ik vond hem top!!!Hidde schreef op 17 juni 2004 @ 10:56:
[...]Laatste James Bond film werd té nep, teveel futuristische dingen, teveel gewoon dat het voor mij gewoon niet leuk was... der moeten gadgets in zijn maar die moeten niet een erg grote rol spelen.
Ah, John Woo gaat hem maken .... dan komt het wel goed
Van de week kreeg ik het nieuwe dixonsboekje binnen. Daar stond een GC controller in van 9,- Nu ga ik met wat vrienden dinsdag cuben, maar we komen 1 controller te kort.. Is het wat? Of kan ik beter een controller van Nintendo kopen?
Ik heb beyond good & evil aangeschaft, ik denk dat het vast wel al voorbij gekomen is maar: Wat moet je doen om een EN versie te krijgen, ik kon niks vinden op de site van ubisoft 
Edit: ik hou dus het GC topic niet echt bij, en om nou alles door te gaan lezen waar de info stond, nou nee. Anyways: thnx
Edit: ik hou dus het GC topic niet echt bij, en om nou alles door te gaan lezen waar de info stond, nou nee. Anyways: thnx
[ Voor 27% gewijzigd door DeppOx op 17-06-2004 17:06 ]
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Je kunt genoeg info krijgen als je ff terugleest, volgens mij op de vorige page of die daarvoor is nog het telefoonnummer en adres voorbij gekomen.
Verwijderd
Wat is het merk? Het is goedkoop, maar ik heb slechte ervaringen met andere merken, ik doe het zowieso niet meer. Ik zou een Nintendo controler nemen.Neobender schreef op 17 juni 2004 @ 14:38:
Van de week kreeg ik het nieuwe dixonsboekje binnen. Daar stond een GC controller in van 9,- Nu ga ik met wat vrienden dinsdag cuben, maar we komen 1 controller te kort.. Is het wat? Of kan ik beter een controller van Nintendo kopen?
goedkoop is duurkoop.
Je kan echt beter 29.95 bij de mediamarkt uitgeven voor een Nintendo Joypad.
Immers, nintendo maakt zelf alleen maar kwaliteit producten.
Die joypads van 9 euro zijn niet slecht hoor, maar na 2 uur intensief gamen krijg je echt pijn in je handen.
Kijk anders eens bij de plaatselijke videotheek, misschien kan je daar een controller huren
( of eentje kopen, en die de volgende dag terugbrengen , en je geld terugvragen,
Wettelijk heb je een 8 dagen omruilgarantie)
Je kan echt beter 29.95 bij de mediamarkt uitgeven voor een Nintendo Joypad.
Immers, nintendo maakt zelf alleen maar kwaliteit producten.
Die joypads van 9 euro zijn niet slecht hoor, maar na 2 uur intensief gamen krijg je echt pijn in je handen.
Kijk anders eens bij de plaatselijke videotheek, misschien kan je daar een controller huren
( of eentje kopen, en die de volgende dag terugbrengen , en je geld terugvragen,
Wettelijk heb je een 8 dagen omruilgarantie)
Verwijderd
Nou, die andere merken die ik gebprobeerd had, waren binnen een paar minuten dolgedraaid. Bepaalde standen die blijven hangen, bijvoorbeeld naar rechts sturen/lopen werkt niet meer en zo. De kwaliteit van de Nintendo controler ligt echt hoger.
3d party controllers gaan kapot als je ermee speelt, Nintendo controllers als je ermee kloot. 
Der zitten wel OK 3d party controllers bij, maar die zijn meestal wat groter en anders...
Als je van plan bent veel te gaan spelen met de controller > Nintendo!
Der zitten wel OK 3d party controllers bij, maar die zijn meestal wat groter en anders...
heb mario golf .. in 1x de 1e/2e/3e/4e course unlocked, vind het een leuk spel .. nu weer even verder =)
tis niet te makkelijk btw ofzo, maar veel oefening gehad met monkey golf 1&2
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Daar was ik al bang voor. Ik heb dat ding al en heb dit al geprobeerd, maar ook dat vond ik nogal moeilijk. Helaas, dan zal ik zometeen maar wat harder moeten proberen.iNSaNe-oNe schreef op 17 juni 2004 @ 09:18:
[...]
FF uit mijn hoofd (is een tijd geleden dat ik MP speelde): volgens mij kun je later in het spel, wanneer je de grapple beam hebt, bovenlangs lopen om er op die manier heen te slingeren. Zoek naar een grapple-aanhaak-punt in de buurt. Maar nogmaals, ik kan het mis hebben.
Mja, maar die heb ik al, het ging om die andere.Hidde schreef op 17 juni 2004 @ 09:49:
[...]
http://www.metroid2002.com/early_missile_main_plaza_2.html
Voor als je de Double Jump hebt, kan je zonder dat andere, heel vet truukje, oefening baart kunst.
heb hier een thrustmaster harry potter controller liggen en die voelt echt een stuk beter aan dan de andere crappy el cheapo controller die we hebben.Hidde schreef op 17 juni 2004 @ 16:57:
3d party controllers gaan kapot als je ermee speelt, Nintendo controllers als je ermee kloot.
Dus ik zeg: als je een goedkope haalt, scoor dan deze voor 15€ ofzo (incl mem card)
Thijs, voor die missile in de boom heb je de space jump nodig, dan kun je er heel simpel vanaf allerlei kanten inspringen. Vanaf de brug, vanaf het plateau boven de deur naar de morphball en zelfs gewoon vanuit stand vanaf de grond.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Cool yamyamAUchi schreef op 17 juni 2004 @ 19:27:
heb mario golf .. in 1x de 1e/2e/3e/4e course unlocked, vind het een leuk spel .. nu weer even verder =)
Ben er erg benieuwd naar
Verwijderd
Je zegt het zelf al: 'Thrustmaster', da's geen echt B-merk, die andere controlers bijna allemaal welphilipnorth schreef op 17 juni 2004 @ 21:21:
[...]heb hier een thrustmaster harry potter controller liggen en die voelt echt een stuk beter aan dan de andere crappy el cheapo controller die we hebben.
Dus ik zeg: als je een goedkope haalt, scoor dan deze voor 15€ ofzo (incl mem card)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 09:03 ]
UbiSoft EntertainmentDeppOx schreef op 17 juni 2004 @ 14:50:
Ik heb beyond good & evil aangeschaft, ik denk dat het vast wel al voorbij gekomen is maar: Wat moet je doen om een EN versie te krijgen, ik kon niks vinden op de site van ubisoft
Rijnzathe 7A4
3454 PV De Meern
030 6629110
[ Voor 15% gewijzigd door GZ op 18-06-2004 09:26 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik weet niet of jullie wel eens bash.org lezen en ik weet dat het lichtelijk off topic is maar ik wilde jullie dit niet onthouden:
* Solid_Snake has quit IRC (Read error: Operation timed out)
<+an1me> NO, THIS ISN'T HAPPENING, SNAKE! SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE!#!#
<@Master_Tang> rofl
<Shaytan> LOL
<Corellion> LOL
Gister Resident Evil : Code Veronica X gekocht.
Ik was in de stad en toen zag ik hem staan en maar gelijk meegenomen.
Ben nog niet zo ver maar dat komt nog wel.
Ik vind de graphics nog wel aardig netjes trouwens.
Vooral de gezichten die zien er echt mooi uit.
Dan moet ik ook nog een keer deel 2 en 3 ergens vinden.
Toen ze bij de FRS 20 euro kosten had ik ze niet gehaald, enkel deel 0 toen.
Maar nu zijn ze er niet meer
Dan maar een keer bij Nedgame oid kijken.
Ik was in de stad en toen zag ik hem staan en maar gelijk meegenomen.
Ben nog niet zo ver maar dat komt nog wel.
Ik vind de graphics nog wel aardig netjes trouwens.
Vooral de gezichten die zien er echt mooi uit.
Dan moet ik ook nog een keer deel 2 en 3 ergens vinden.
Toen ze bij de FRS 20 euro kosten had ik ze niet gehaald, enkel deel 0 toen.
Maar nu zijn ze er niet meer
Dan maar een keer bij Nedgame oid kijken.
rajackar schreef op 18 juni 2004 @ 09:49:
Ik weet niet of jullie wel eens bash.org lezen en ik weet dat het lichtelijk off topic is maar ik wilde jullie dit niet onthouden:
[...]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
nu pas?GolbeZeromus schreef op 18 juni 2004 @ 09:26:
Bow for your master, because I have mastered all tracks on F-Zero GX
![]()
Dit topic is gesloten.