Het Grote Gamecube Topic deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.613 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 10:36:
Ik heb de PS2 versie, het gaat dus kennelijk om een slechte port, omdat de PS2 theoretisch minder aankan. Slordig dus. Of ze zullen er net iets te veel extra snufjes ingedaan hebben, dunno. Als ik al kijk naar de versie van Prince of Persia, denk ik, zo, dus 3rd parties KUNNEN het wel, die draait top! BG:DA2 is ook goed te doen btw :).
zou je hem mij nu wel of niet aanraden :P ? en hoe is de multiplayer ?? (co-op, met z'n 4ren ?)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik kan nog steeds niet wachten op de nieuwe Zelda game. Heb laatst op Game Kings (niet het beste programma, maar goed) een kort filmpje hiervan gezien en het ziet er ontzettend goed en kewl uit. Lijkt me echt geweldig... kan niet wachten... maar het het duurt nog tot ergens in 2005. Link is er een stuk ouder in ieder geval en het is niet shell shaded qua graphics. Ook de nieuwe Metroid Prime die eraan komt lijkt me een super goede game... :) Nintendo is weer goed bezig :*).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Godjira schreef op 11 juni 2004 @ 11:47:
Ik kan nog steeds niet wachten op de nieuwe Zelda game. Heb laatst op Game Kings (niet het beste programma, maar goed) een kort filmpje hiervan gezien en het ziet er ontzettend goed en kewl uit. Lijkt me echt geweldig... kan niet wachten... maar het het duurt nog tot ergens in 2005. Link is er een stuk ouder in ieder geval en het is niet shell shaded qua graphics. Ook de nieuwe Metroid Prime die eraan komt lijkt me een super goede game... :) Nintendo is weer goed bezig :*).
Is er uberhaupt een goed alternatief voor Gamekings dan?... Gammo? (Gammo geeft aan saai een geheel nieuwe dimensie) nee geef dan maar Gamekings, verder is er eigenlijk niks..

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
DarkM schreef op 11 juni 2004 @ 11:54:
[...]

Is er uberhaupt een goed alternatief voor Gamekings dan?... Gammo? (Gammo geeft aan saai een geheel nieuwe dimensie) nee geef dan maar Gamekings, verder is er eigenlijk niks..
Gelukkig hebben wij tweakers GoT nog :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:53

NoTimeRemains

I know

nou k vind gamekings beter dan de pu :P raar maar waar die hippe dope teksten komen op de tv beter over dan t boekje

ik vind t wel leuk dat ze met meerdere mensen reviewen dus je ziet ook meerdere standpunten

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 10:55:
ik weet niet of dit al voorbij is gekomen.. heb alleen ff de laatste pagina gelezen,
maar viewtifull joe £14.99 bij play.com!

http://www.play.com/play2...e=title&r=GC&title=123923
Deze stond al een hele tijd op m'n lijst! _/-\o_ Whoohoo!! Gelijk maar besteld!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 21:56
kingnbajam schreef op 11 juni 2004 @ 12:14:
[...]

Deze stond al een hele tijd op m'n lijst! _/-\o_ Whoohoo!! Gelijk maar besteld!!! :*)
Damn, dat is nog eens een goeie prijs. :) Ik wou hem nog wel hebben, maar vond 40 euro te duur. Denk dat ik hem vanavond ook ga bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Thijs schreef op 11 juni 2004 @ 12:37:
[...]

Damn, dat is nog eens een goeie prijs. :) Ik wou hem nog wel hebben, maar vond 40 euro te duur. Denk dat ik hem vanavond ook ga bestellen. :)
Hij is alweer duurder helaas :( Maar in euro's is hij nog wel cheap :?

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 11-06-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Godjira schreef op 11 juni 2004 @ 11:47:
Welcome to 1 month ago ;)
Ik vind GameKings btw het beste Game-programma hier in Nederland. Gammo is saai :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gamekings? Je bedoelt dat stelletje bejaarden dat zogenaamd doet alsof ze termen gebruiken die de jeugd ook gebruikt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glitch schreef op 11 juni 2004 @ 15:20:
bejaarden dat zogenaamd doet alsof ze termen gebruiken die de jeugd ook gebruikt? :P
Uhm het zijn allemaal stuk voor stuk gamefreax. 1 heeft er zelf het nintendo logo groot op zijn been latenoéren. ze zijn gewoon c00l en praten Amsterdams omdat ze er bijna allemaal vandaan komen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Jurjen Tiersma bedoel je :) Die kan ik nog wel waarderen, die heeft nog voor het Nederlandse N64 magazine (later N-Magazine) geschreven voordat dat blad stopte. En Amsterdams is niet cool :p

* Glitch heeft tikken van een R'dams accent, ook niet geweldig :p (komt er vooral uit als ik aan et schelden ben :X)

[ Voor 4% gewijzigd door Glitch op 11-06-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glitch schreef op 11 juni 2004 @ 15:29:
En Amsterdams is niet cool :p

* Glitch heeft tikken van een R'dams accent, ook niet geweldig :p (komt er vooral uit als ik aan et schelden ben :X)
eh vuile kakkerlak, een beetje Amsterdam dissen he :(, ik zal je pappie is chieren attie [/amsterdams] :>

De deal of the day bij game.net was vandaag sonic mega collection voor 20 pond, en die was uiteraard alweer op toen ik thuis kwam :P, maar dat vond ik niet erg, want ik heb niks met sonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

[...]

Nou, GoT, GameSpy, eigenlijk gewoon Internet in zijn geheel dus. Vind Game Kings helemaal niet professioneel. Gammo vind ik ook niks.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Godjira schreef op 11 juni 2004 @ 15:50:
[...]

Nou, GoT, GameSpy, eigenlijk gewoon Internet in zijn geheel dus. Vind Game Kings helemaal niet professioneel. Gammo vind ik ook niks.
Ik bedoel natuurlijk TV programma's. 'k vind Gamekings toch nog best vernieuwend als je het vergelijkt met de gameprogramma's zoals Gammo. Op een bepaalde manier is het ook nog wel leuk, wanneer er op Gammo een game gereviewed wordt die me niet interesseerd dan zap ik naar een ander kanaal dat is bij Gamekings niet het geval. Als Gamekings ook een beetje over-proffesioneel zou gaan doen zou het waarschijnlijk ook gewoon saai worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Dark_M op 11-06-2004 15:59 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:29:
Als jij het niet erg vind kan ik hem misschien op mn site zetten (konoha.nl) (0 bezoekers per dag ofzo, maar zodat hij makkelijk te vinden is voor gotters ofzo)
Van mij mag je hem gerust online zetten, zolang er maar een verwijzing naar de originele auteur(mij dus) en de GPL-licentie bij staan.

Het beste Nederlandse game-programma ooit is ook het meest invloedrijke Nederlandse game-programma ooit geweest: Powerplay. Martijn Krabbe maakte toen in zijn review van Starfox voor de SNES de opmerking dat het enige nadeel was dat je geen loopings kon maken en dat er geen stukken in waren waar je volledige bewegingsvrijheid had in plaats van dat je een van te voren bepaald pad volgde. Zoals iedereen hier waarschijnlijk al weet, in Star Fox 64 werden deze ideeen ineens geimplementeerd. Dat soort invloed zie ik Gamekings/Gammo/TMF Gamefacts toch echt niet hebben bij Nintendo. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
MetroidPrime schreef op 11 juni 2004 @ 16:13:
[...]

Van mij mag je hem gerust online zetten, zolang er maar een verwijzing naar de originele auteur(mij dus) en de GPL-licentie bij staan.

Het beste Nederlandse game-programma ooit is ook het meest invloedrijke Nederlandse game-programma ooit geweest: Powerplay. Martijn Krabbe maakte toen in zijn review van Starfox voor de SNES de opmerking dat het enige nadeel was dat je geen loopings kon maken en dat er geen stukken in waren waar je volledige bewegingsvrijheid had in plaats van dat je een van te voren bepaald pad volgde. Zoals iedereen hier waarschijnlijk al weet, in Star Fox 64 werden deze ideeen ineens geimplementeerd. Dat soort invloed zie ik Gamekings/Gammo/TMF Gamefacts toch echt niet hebben bij Nintendo. ;)
Coïncidence! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ook ;) Lijkt me stug dat door dat programma Nintendo opeens die dingen heeft geïmplementeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 16:27:
[...]

Volgens mij ook ;) Lijkt me stug dat door dat programma Nintendo opeens die dingen heeft geïmplementeerd :P
Ik zie net een interview van Club Nintendo(was begin jaren 90 het officiele Nederlandstalige Nintendo blad) met Martijn Krabbe en daarin maakt hij ook die opmerking. Dus je weet maar nooit. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

[...]

Petitie voor een fatsoenlijk gameprogramma ? <-- maar ff een topic aangemaakt iemand intresse om te helpen :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 10 juni 2004 @ 19:48:
[...]

Ik zei nooit dat Majora's Mask niet de Zelda theme had, maar de rest van de muziek laat het in dat spel afweten. Dat van de zon die opkomt, ben ik het met je eens, maar dat vond ik in The Wind Waker veel beter gedaan. De grootste vergissing in Ocarina of Time qua muziek vind ik in de dungeons, die is er niet. Er is alleen een soort ambientachtergrond geluid,
Mijn excuses, dan had ik je denk ik verkeerd begrepen over die Zelda Theme.

Wat de dungeons betreft snap ik wat je bedoelt. Maar eigenlijk heb ik me daar alleen in The Wind Waker echt aan geïrriteerd omdat die dungeons zo makkelijk waren. Blijkbaar had ik dan meer tijd om op te letten ofzo :-p

In OoT waren de dungeons een stuk moeilijker en vond ik dat die creepy ambient op de achtergrond de spanning wel wist op te voeren. Ook leuk als je met een een hele groep vijanden aan het vechten bent, dan speelt natuurlijk die gevechts-muziek, en als je die dan allemaal verslagen hebt wordt het weer helemaal stil. Pastte vaak wel goed bij mijn gevoel van "even opgelucht ademhalen".

En ook al kan ik me de meeste van die achtergrond-ambient nu eigenlijk al niet meer herinneren (dat zegt genoeg), moet ik toch zeggen dat de muziek in dungeon 4 van Majora's Mask wel heel erg mooi was :) Ik heb regelmatig een paar keer stilgestaan om er eens goed naar te kunnen luisteren.
In A Link to the Past krijg ik veel beter het gevoel dat ik in een gevaarlijke vijandige omgeving zit, bij Ocarina of Time absoluut niet.
Ja je hebt wel gelijk. Sinds de overgang naar 3D heeft Nintendo de meeste "enge" muziekjes vervangen door een dreigende stilte met af en toe wat enge geluiden. Wat mij betreft werkt het zolang het spel ook echt spannend is op zulke momenten. Dat zat bij OoT dus wel goed, maar bij the Wind Waker kwam het af en toe wel een beetje kaal over bij mij.

Het engste geluid ooit in Zelda was trouwens dat gegil van die zombies als ze je bevriezen. De eerste paar keer sprong ik echt zowat tegen het plafond van de schrik _/-\o_

Over Gamekings: inderdaad wel een beetje kinderachtig soms... maar ik blijf er toch steeds naar kijken. De presentatie is dan misschien een beetje dom (hoewel vaak toch ook wel grappig), maar je merkt wel dat ze weten waar ze het over hebben. Zeker omdat ze vaak ook van mening verschillen en daar dan een beetje ruzie over maken. Na een review bij Gamekings kan ik meestal wel goed inschatten of ik een spel leuk zal vinden of niet. En daar gaat het toch uiteindelijk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
johnnyv.nl schreef op 11 juni 2004 @ 13:51:
[...]

Hij is alweer duurder helaas :( Maar in euro's is hij nog wel cheap :?
Hier is hij gewoon nog steeds 15 pond hoor? Zo maar 's bestellen. ;)

Over Gammo enzo.. Gammo sucks gewoon. :p Maar ik kijk het wel omdat ik geen Gamekings kan kijken. :( Irritante van Gammo vind ik gewoon dat ze de HEEEEELE tijd van die FMV's laten zien, who CARES man, ik wil ingame beelden zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Vanavond om 8 uur weer een Gamekings aflevering! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekeken, en hij was best wel suf :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 21:43:
Gekeken, en hij was best wel suf :z
hij was vet man :P starcraft ghost, Fable, Jade Empire, Unreal Chapionship 2 :P, alleen wat weinig cube games deze ep, maar die waren vooral in de vorige ep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die afleveringen ook ergens op internet te vinden (als stream ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 22:00:
Zijn die afleveringen ook ergens op internet te vinden (als stream ofzo?)
Ja, op de website van Gamekings kan je ze bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
MetroidPrime schreef op 11 juni 2004 @ 16:13:
[...]
Powerplay. Martijn Krabbe maakte toen in zijn review van Starfox voor de SNES de opmerking dat het enige nadeel was dat je geen loopings kon maken en dat er geen stukken in waren waar je volledige bewegingsvrijheid had in plaats van dat je een van te voren bepaald pad volgde. Zoals iedereen hier waarschijnlijk al weet, in Star Fox 64 werden deze ideeen ineens geimplementeerd. Dat soort invloed zie ik Gamekings/Gammo/TMF Gamefacts toch echt niet hebben bij Nintendo. ;)
Dat heeft er natuurlijk echt geen paal mee te maken he 8)7
Technisch kon het niet..op de n64 wel..tadaaa..

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 11 juni 2004 @ 22:56:
[...]
Ik zie toch echt een smiley met een knipoog achter beide posts van mij, jullie niet? Met andere woorden, mijn post wordt veel serieuzer genomen dan dat hij bedoeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

MaxBurn schreef op 11 juni 2004 @ 22:56:
[...]
Edit: ik quote dit stukje dus om het powerplay gedeelte en das nou net weggevallen |:(

offtopic:
Power play was een leuk showtje, maar ik denk dat het niet veel meer was dan de gammo van de jaren 90. Martijn was nou niet bepaald de meest deskunidge host,
maar het is lang geleden, en het was de eerste (nederlandse) show in het genre.

Wat gamekings betreft, het zijn amsterdammers, maar ik kan desondanks ook om ze lachen, en ze hebben idd tenminste meningen, en dat is toch leuker dan 'we hebben gehoord dat deze game in amerika goed ontvangen is, dus we verwachten er veel van' en dan als 'review' alleen wat beelden laten zien waarvan idd de helft of meer fmv is

Op de nintendo site zag ik dat mario golf eraan zat te komen. Zijn er al importeurs, en zo ja wat vinden jullie ervan?
Ik overweeg een aanschaf omdat op de mini cube parties die ik soms heb monkey golf 1 en 2 altijd zeer populair zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 12-06-2004 00:42 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb de game al bijna een jaar. Best ok, al moet ik wel zeggen dat ik hem nauwelijks heb gespeeld. Maar dat ligt ook weer aan F-Zero etc.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

MetroidPrime schreef op 12 juni 2004 @ 00:14:
[...]

Ik zie toch echt een smiley met een knipoog achter beide posts van mij, jullie niet? Met andere woorden, mijn post wordt veel serieuzer genomen dan dat hij bedoeld was.
Precies... Sarcasme heet dat geloof ik :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
MetroidPrime schreef op 12 juni 2004 @ 00:14:
[...]
Zag niet dat het een knipoog smiley was hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Heeft er al iemand Metal Gear Solid: The Twin Snakes uitgespeeld op extreme?

Het lukt mij namelijk niet om de eerste comm tower op te geraken. Op makkelijkere moeilijkheidsgraden kan je gewoon stun grenades gebruiken, maar ik heb er maar een paar nu, en de guards vallen niet heel snel. Rations zijn er niet op extreme :9

Iemand die tips heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Rations zijn er wel (menneke vastpakken en schudden levert soms een ration op). Het is te doen zonder ration overigens, al vond ik die commtower idd het lastigste gedeelte. Tips heb ik niet echt, hard doorlopen (:P) en als een ventje tegemoet komt op het goede moment naar voren en tegen hem aan duiken, dan is hij even uitgeschakeld. Stun grenades zijn op Extreme niet heel handig meer vanwege de korte duur.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
In 1993 had ik al een tijdje een Super Nintendo. Ik was lid van de plaatselijke videotheek en huurde daar regelmatig games voor de SNES. Ik had zelfs een gamers lidmaatschap. Op een gegeven moment zag ik een spel liggen waar ik een keer een stukje over gelezen had in Club Nintendo. Ik huurde het spel voor drie dagen en ik vond het een van de beste spellen ooit. Het was een van de meest spannende spellen die ik ooit gespeeld had. De muziek zorgde voor een hele angstige sfeer. De eindbazen waren allemaal groot en angstaanjagend. Een van de eindbazen is zelfs een inspiratiebron geweest voor een van de eindbazen in Resident Evil. Na de drie dagen was ik al redelijk ver in het spel maar ik verlengde de huur met nog eens drie dagen. Ik was helemaal verslaafd aan het spel. Toen ik het spel terug moest brengen was ik echter al bijna bij de eindbaas en ik heb het spel daardoor later ook niet meer gekocht. Hier heb ik in 2002 spijt van gekregen want toen kwam er een sequel van het spel uit. Vorig jaar en dit jaar kwamen er zelfs twee fatastische prequels van het spel uit. Ik heb er zeer veel spijt van dat ik het spel nooit gekocht heb en daarom ben ik ernaar op zoek. Het spel waar ik het over heb is Metroid III aka Super Metroid. Weet er iemand ergens waar je het spel nog (het liefst nieuw om geen problemen te krijgen met de batterij) steeds kan kopen? Ik ga mij ondertussen nog even schamen na mijn bekentenis. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Naruto2 ontvangen van Lik-Sang, een week levertijd :9 wel netjes dacht ik zo. Is er misschien iemand die mij in de richting van een goede FAQ kan sturen. Want verder dan story mode en vs mode kom ik niet. Het zou ook handig zijn als ik wist hoe ik moet saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
zoals altijd www.gamefaqs.com

http://db.gamefaqs.com/co...e/file/naruto_gnt_2_a.txt
wat verder (onderaan) in de FAQ staan de handige Menu translations.
Ik heb zelf alleen het idee dat ze qua omschrijving van hoe je bepaalde chars en modes unlocked de mist in zijn gegaan want dat klopt naar mijn ervaring niet altijd, maar de menu translations zijn dik in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op 12 juni 2004 @ 18:13:
zoals altijd www.gamefaqs.com

http://db.gamefaqs.com/co...e/file/naruto_gnt_2_a.txt
wat verder (onderaan) in de FAQ staan de handige Menu translations.
Ik heb zelf alleen het idee dat ze qua omschrijving van hoe je bepaalde chars en modes unlocked de mist in zijn gegaan want dat klopt naar mijn ervaring niet altijd, maar de menu translations zijn dik in orde :)
Gamefaqs staat geen direct linking toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de menu translation van naruto 2 als filmpje!, ik zal hem ff uploaden naar mn site

hij staat >hier<

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MetroidPrime schreef op 12 juni 2004 @ 15:55: ... Het spel waar ik het over heb is Metroid III aka Super Metroid. Weet er iemand ergens waar je het spel nog (het liefst nieuw om geen problemen te krijgen met de batterij) steeds kan kopen? Ik ga mij ondertussen nog even schamen na mijn bekentenis. :|
Voor een nieuw spel geldt gewoon dat hij al tien jaar op de plank heeft gelegen. De batterij kan dan alsnog leeg zijn. Gelukkig is het batterijtje van een SNES-spelcassette eenvoudig te vervangen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 12 juni 2004 @ 18:55:
[...]
Voor een nieuw spel geldt gewoon dat hij al tien jaar op de plank heeft gelegen. De batterij kan dan alsnog leeg zijn. Gelukkig is het battarijtje van een SNES-spelcassette eenvoudig te vervangen.
Ik zou me niet al te druk maken om die batterijtjes. Ik ben totnutoe nog geen enkel SNES-spel tegengekomen waarbij de batterij niet meer werkt. Die dingen gaan duidelijk véél langer mee dan Nintendo verwacht had.

Voordat ik voor de 2e keer een SNES kocht heb ik er zelfs nog een mailtje aan gewaagd naar Nintendo:

Goedenmorgen Erik,

Hartelijk dank voor je mail.
De batterijtjes in de SNES spellen gaan inderdaad maar 5 jaar mee!
Is de batterij op dan kun je het spel wel spelen, echter geen gegevens meer
opslaan.
Het is niet mogelijk om batterijen op te laden, bij Nintendo Technische Dienst
kan de batterij wel vervangen worden.
Kosten batterij € 11,36 excl. € 8,63 verzend-rembourskosten.

Met vriendelijke groet,

Marian Hauer
Nintendo Technische Dienst.

5 jaar! Ha!
Ik had al plannen gemaakt om me toch maar eens in solderen te verdiepen om die batterijtjes te vervangen enzo. (€ 19,99 vind ik toch een beetje aan de prijzige kant!). Maar alle SNES-spellen die ik heb gekocht kan ik nog gewoon saven. Inclusief Super Mario World, want zo'n beetje het oudste SNES-spel is lijkt me :)

Super Metroid is inderdaad fantastisch. Ik heb hem spotgoedkoop gekocht (zonder doos of handleiding of iets, en met duitste ondertitels :/), en dan nog is het één van mijn favoriete snes-games. Als ik hem nog eens helemaal compleet weet te vinden voor niet al teveel geld koop ik hem zeker nog een keer voor op de plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 20:30:Ik zou me niet al te druk maken om die batterijtjes. Ik ben totnutoe nog geen enkel SNES-spel tegengekomen waarbij de batterij niet meer werkt. Die dingen gaan duidelijk véél langer mee dan Nintendo verwacht had.
Inderdaad, ik heb vanochtend Secret of Mana teruggevonden die ik in 1997 gekocht heb, precies 7 jaar geleden. De batterij daarin werkt nog steeds. De batterij in mijn 12 jaar oude Super Mario World en 11 jaar oude A Link to the Past doen het ook nog steeds prima. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gelezen over dat iemand die batterij moest vervangen, over de NES-batterijen lees ik regelmatig dat ze vervangen moeten worden op diverse fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige spel wat bij mij ooit gewist is was SMK, maar op de een of andere manier deed de batterij het daarna weer wel :?
Naja, ze gaan inderdaad zeker meer dan 5 jaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 20:35:
Enige spel wat bij mij ooit gewist is was SMK, maar op de een of andere manier deed de batterij het daarna weer wel :?
Ik denk dat dat wel een eerste teken is dat hij bijna op is? Klinkt als vrij normaal gedrag voor een bijna-lege batterij. Ook in horloges gaat het vaak zo. Staat opeens stil, loopt dan toch weer een paar dagen, dan weer stil etc etc. Ook zo bij afstandbedieningen. Het gebeurt haast nooit dat een batterij van de ene op de andere dag helemaal leeg is en niks meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 20:47:
[...]

Ik denk dat dat wel een eerste teken is dat hij bijna op is? Klinkt als vrij normaal gedrag voor een bijna-lege batterij. Ook in horloges gaat het vaak zo. Staat opeens stil, loopt dan toch weer een paar dagen, dan weer stil etc etc. Ook zo bij afstandbedieningen. Het gebeurt haast nooit dat een batterij van de ene op de andere dag helemaal leeg is en niks meer doet.
Zou kunnen, maar hij heeft het daarna weer jaren gedaan :+ Vond het heel vreemd, dacht eerst dat iemand opzettelijk de cartridge had gewist, maar dat viel uit te sluitten.
Ook m'n simcity cartridge is nog altijd goed. Die heeft m'n oma ooit nog eens voor 20 gulden bij de Intertoys gekocht :)
Ik was helemaal hooked aan dat spel man :9 Ik heb het zo vaak gehuurd bij de bieb, voor dat geld had ik het voor de volle nieuwprijs kunnen kopen :9
Maar SNES is meer iets voor Goeie oude (retro) consoles deel III, dus zullen we het hier maar weer bij de cube houden ;)

offtopic:
*Jan viert 4000 posts @ GoT \o/ Wie heeft die smile met de feestmuts op nog in de aanbieding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op een gegeven moment problemen krijgt dat de batterij leeg is dan kun je ook overwegen om een emulator voor je PC te downloaden (http://www.planetemu.net). Hier zijn erg goede emulatoren voor Snes, arcade etc. Het enige wat je dan moet doen is een geschikte controller vinden voor je pc.
En natuurlijk moet je wel op zoek gaan naar de games (roms) die je wilt spelen, maar daar geef ik geen link voor want dat is een beetje illegaal }) dus zelf goed zoeken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 21:04:
Als je op een gegeven moment problemen krijgt dat de batterij leeg is dan kun je ook overwegen om een emulator voor je PC te downloaden (http://www.planetemu.net). Hier zijn erg goede emulatoren voor Snes, arcade etc. Het enige wat je dan moet doen is een geschikte controller vinden voor je pc.
En natuurlijk moet je wel op zoek gaan naar de games (roms) die je wilt spelen, maar daar geef ik geen link voor want dat is een beetje illegaal }) dus zelf goed zoeken B)
Toch is spelen met een console heel anders als met een emulator.
Kheb lang N64-spellen met Project64 gespeeld, maar Zelda OOT is veel leuker op een Gamecube met z'n fijne controller. :) (hoewel daar ook convertors voor zijn, maar toch...)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 18:51:
Ik heb de menu translation van naruto 2 als filmpje!, ik zal hem ff uploaden naar mn site

hij staat >hier<
Thx!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 21:04:
Ik ben bang dat ik dan de verleiding van het cheaten niet kan weerstaan }) (savestates anyone...)

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat ze bij nintendo wel erg overdrijven 5 jaar max.
Ik heb hier zelda I voor de nes liggen met save batterij erin en die doet het na 18 jaar nog steeds !!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Het zijn toch ook oplaadbare, als je weer speel en de batterij is niet verzadigd ofzo laad ie weer op.,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 13 juni 2004 @ 12:37:
Het zijn toch ook oplaadbare, als je weer speel en de batterij is niet verzadigd ofzo laad ie weer op.,.
Het zijn helemaal geen oplaadbare batterijen. Het zijn volgens mij van die platte knoopcell-batterijen zoals je ook in Game Boy Color cartridges kan zien zitten en die zijn absoluut niet oplaadbaar. Als ze oplaadbaar waren hoefde je ze ook nooit te vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Weird, ik wist niet eens dat er batterijen in die cartridges zaten, dacht dat dat 'voor altijd' wel mee ging. Mijn Super Metroid cartridge (muwhahaha MetroidPrime) en mijn Final Fantasy: Mystic Quest cartridge hebben allebei nog mijn oude savegames erop staan en die heb ik al langer dan 10 jaar dus die 5 jaar is idd nogal zacht uitgedrukt (maar Nintendo zal wel denken 'better safe than sorry' met het stellen van zo'n termijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik weet dat t een knoopcel is MP maar ze kunnen wel oplaadbaar zijn.. ( ? )
kan niet echt geloven dat ik cartridges heb die na 14 jaar nog werken anders.. ;d

hm ok lees net dat nes + snes cartridges rond de 10 jaar meegaan en n64 voor altijd ;d (EEPROM)

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 13-06-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Game Informer scans

Met oa een geweldig artikel over MP2E. Veel nieuwe info, pics en er wordt ook het 1 en ander vertelt over hoe Retro te werk gaat, smullen :Y) Goed om te horen dat ze grotere ruimtes/mooie uitzichten aan het maken zijn, dit was 1 van mijn grootste wensen tov MP1 _/-\o_

Staan ook nog Tales of Symphonia scans @ bovenstaande link.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

All Right! Net in F-Zero GX De Master difficulty van de Emerald Cup gehaald. Alleen Diamond rest nog, en die is knap lastig als je gasten eraf wilt beuken. Met Story Mode heb ik ook een aantal chapters op Hard gehaald ondertussen. Wish me luck jongens! :D

En D3, niet de source stelen van MP2E he? Anders moeten we dadelijk een jaartje langer wachten.

Ik wacht voor dit spel trouwens wel op de EU release. Toch wel leuk, alle Metroids in het Europees (GB versies uitgezonderd :P). De EU release kwam toch ook eind dit jaar?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Wat zal ik eens gaan doen... Metroid Prime spelen? of naar mijn 2 disc special edition Pulp Fiction DVD kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
daFubar schreef op 13 juni 2004 @ 23:13:
Wat zal ik eens gaan doen... Metroid Prime spelen? of naar mijn 2 disc special edition Pulp Fiction DVD kijken :P
Of een combinatie van beiden! Pulp Metroid! ;)

Dit bericht werd gesponsord door de "Tarantino moet een Metroid film maken"-lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 14 juni 2004 @ 00:41:
[...]

Of een combinatie van beiden! Pulp Metroid! ;)

Dit bericht werd gesponsord door de "Tarantino moet een Metroid film maken"-lobby.
Arch nee!! tarantino zuigt kl073n :r

Laat het de Wachoski brothers maar doen _/-\o_ , die kunnen goed sci fi, houden van stijl, en kunnen mooie effecten maken (naja laten maken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Tarantino een Metroid film maken lijkt me geen goed idee, daar is hij het persoon niet voor. :p Wat mij een cool concept lijkt is als er een Metroid film gemaakt wordt waar NIET IN GEPRAAT wordt. :D Want dat gebeurt er ook niet in de Metroid games (behalve dan bij Fusion, jammer genoeg) en dat zou gewoon echt mega origineel zijn voor een film. Maarja, waarschijnlijk wordt ie dan wel behoorlijk saai. :+

Goed, hoe dan ook, ik heb net even dat hele artikel gelezen en ik moet zeggen: m'n verwachtingen voor Metroid Prime 2 gaan omhoog. Ik dacht eerst dat dit gewoon een Metroid Prime 1 zou worden, maar dan met andere levels/verhaal. Zo te zien zijn er een hoop coole nieuwe gameplay elementen erin en lijkt het verhaal ook een stuk vernieuwender te worden (vraag me alleen af waarom er nog steeds Space Pirates zijn, maar dat wordt later wel duidelijk dan). Ook gaat het volgens mij heel veel eye-candy worden. Nu maar hopen dat de muziek beter is en dan wordt deze duidelijk beter dan Metroid Prime 1 (screw attack, en de ORIGINELE spiderball upgrade klinkt me echt goed in de oren).
Toch blijf ik erbij dat die multiplayer er niet in had moeten zitten, het is en blijft gewoon niet-Metroid, ook al zegt die knakker van Retro Studios van wel. :p Bleg, ik moet het eigenlijk ook niet lezen en gewoon wachten tot ie uitkomt, dat maakt het wachten een stuk makkelijker. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 00:51:
[...]

Laat het de Wachoski brothers maar doen _/-\o_ , die kunnen goed sci fi, houden van stijl, en kunnen mooie effecten maken (naja laten maken ;))
De Wachowski's schijnen nog nooit een Nintendo spel gespeeld te hebben omdat ze Nintendo kiddy vinden. Ze lijken me dus niet echt geschikt voor een Metroid film. Ik heb liever dat ze dan een film zoals Dragonball Z zouden regisseren inplaats van Ronald Emmerich.

Over Dragonball Z gesproken; er wordt momenteel druk gespeculeerd over een mogelijke overname van Bandai door Nintendo. Dit zou betekenen dat een aantal bekende franchises ineens eigendom van Nintendo zou worden. Een van de franchises die dan een Nintendo franchise zou worden is Dragonball Z, want Bandai blijkt hier de eigenaar van te zijn. Ik zou dit wel mooit vinden, dan zijn we meteen van de slechte/matige Atari DragonBall spellen(op Legend of Goku II na) af. En de Wachowski's vinden Nintendo niet kiddy meer.

EDIT: Ik heb zelf een keer een idee van mij voor het begin van een Metroid film gepost op een ander forum. Ik zal het hier een keer posten als ik het terug kan vinden. Ik had het losjes gebaseerd op het verhaal van Metroid 1, met een paar belangrijke veranderingen erin.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 14-06-2004 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
MetroidPrime schreef op 14 juni 2004 @ 01:33:
[...]
Over Dragonball Z gesproken; er wordt momenteel druk gespeculeerd over een mogelijke overname van Bandai door Nintendo. Dit zou betekenen dat een aantal bekende franchises ineens eigendom van Nintendo zou worden. Een van de franchises die dan een Nintendo franchise zou worden is Dragonball Z, want Bandai blijkt hier de eigenaar van te zijn. Ik zou dit wel mooit vinden, dan zijn we meteen van de slechte/matige Atari DragonBall spellen(op Legend of Goku II na) af. En de Wachowski's vinden Nintendo niet kiddy meer.
Ik erger me idd aan de afbraaksels die er zijn gemaakt met de DBZ franchise. Want
er zijn vele genre's waar DBZ in zou kunnen passen. Allereerst een echt 'goed' vechtspel a la streetfighter. Je kunt er ook een goeie platformer of adventure van maken en zelfs een RPG met al die moves en technieken die ze leren in de cartoon.

Toch weten developers het keer op keer te verknallen, iets wat nintendo zkr niet zou doen. (zei hij met blind vertrouwen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MaxBurn schreef op 13 juni 2004 @ 16:38:
Ik weet dat t een knoopcel is MP maar ze kunnen wel oplaadbaar zijn.. ( ? )
kan niet echt geloven dat ik cartridges heb die na 14 jaar nog werken anders.. ;d

hm ok lees net dat nes + snes cartridges rond de 10 jaar meegaan en n64 voor altijd ;d (EEPROM)
Ook hier werkt ;d niet... :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 00:51:
[...]
ahaha wachowski en sc-fi ..nounou Matrix 2 en 3 waren fantastisch :r
Tarantino > Wachowski's maar, voor Metroid zou het niks zijn.
Willybubba schreef op 14 juni 2004 @ 09:02:
[...]
Ook hier werkt ;d niet... :P
;d ;p

[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 14-06-2004 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Multiplayer van MP2 zie ik puur als extra, die ik niet zoveel zal gaan gebruiken als bij MKDD, SSBM of TS2.

Maar Machowski + Retro, Retro het verhaal en de werelden en de broers doen de rest... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Er zitten weer heel wat toppers aan het einde van de horizon. Maar zit er op korte termijn nog wat leuks aan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Metroid: The Movie mag van mij wel door OF Ridley Scott (Alien, Blade Runner) of James Cameron gemaakt worden. Maar liefst toch wel Scott, die is veel gestileerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Willybubba schreef op 14 juni 2004 @ 10:44:
Metroid: The Movie mag van mij wel door OF Ridley Scott (Alien, Blade Runner) of James Cameron gemaakt worden. Maar liefst toch wel Scott, die is veel gestileerder :)
scott zou bruut zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hidde schreef op 14 juni 2004 @ 09:19:
Multiplayer van MP2 zie ik puur als extra, die ik niet zoveel zal gaan gebruiken als bij MKDD, SSBM of TS2.

Maar Machowski + Retro, Retro het verhaal en de werelden en de broers doen de rest... :)
Ik zou het de Wachowski's niet laten maken, die maken er vast een lesbisch-SM-feest van en dat past weer niet bij Metroid. Plus ze vinden Nintendo kiddy. Daar bovenop hebben ze naar mijn mening een van de meest irritante films aller tijden gemaakt: Bound. Hoe ze die ene actrice ooit hebben kunnen casten voor de hoofdrol, ze ziet er wel leuk uit, maar zodra ze haar mond open doet doen je oren pijn vanwege haar piepstem. 8)7

Andere mogelijke keuzes voor regisseurs zouden in mijn ogen zijn:

• Brian Singer - X-Men, X-Men II
• James Cameron - Aliens, Terminator 2
• Steven Spielberg - Minority Report

Steven Spielberg staat er alleen bij vanwege Minority Report, dat moet een van de beste Sci-fi thrillers zijn die ik ooit gezien heb. Zolang hij iets maakt in de stijl van die film is hij geschikt voor Metroid.

Mij concept voor een Metroid film die ik oorspronkelijk op een ander forum gepost heb:
Hier is dan mijn idee voor een film over de Metroid serie: De film begint met een aantal archeologen een ruine van de Chozo aan het onderzoeken zijn. De hele tijd kijkt er een bijna onzichtbaar figuur toe vanuit de schaduw. Op een gegeven moment stuiten ze op een deur waarop, in de taal van de Chozo, staat: "WAARSCHUWING: Degene die deze ruimte betreed zal er nooit levend uitkomen". De archeologen negeren dit natuurlijk en komen dan in een ruimte die op het eerste gezicht helemaal leeg lijkt te zijn. Dan opent er een luik in de kamer en komt er een vliegend wezen uit, een Metroid. De Metroid weet in een zeer korte tijd alle archeologen te doden. Het figuur dat te aan het kijken is wordt zichtbaar, het blijkt een cloaked Space Pirate te zijn. Hij heeft een communicator bij zich waarmee hij contact opneemt met een ruimteschip van de Space Pirates die zich in een baan om de planeet bevindt: "Ik denk dat we gevonden hebben wat we zochten". Een week later wordt er op Aarde op het hoofdkwartier een kleine groep commando's opgeroepen om naar het kantoor van generaal Adam Malkovich te gaan. Eenmaal daar aangekomen krijgen ze te horen dat de Space Pirates een nieuw biologish wapen in handen hebben gekregen, De opdracht van de commando's is om er alles aan te doen om ervoor te zorgen dat dit nieuwe wapen vernietigd wordt. Zodra de commando's het kantoor uitlopen botsen ze tegen een blonde vrouw op die om dat moment het kantoor van Adam Malovich wil binnenlopen. Wanneer de commando's weg lopen kun je Adam horen zeggen: "It's good to see you again, Lady". De commando's vertrekken naar Zebes en weten daar makkelijk het laboratorium van de Space Pirates binnen te dringen. Daar vinden ze kooien vol met Metroids. Zodra de Space Pirates door hebben dat er indringers zijn, geeft Mother Brain het commando om de Metroids los te laten. Het grootste deel van de groep wordt gedood door de Metroids. De overlevenden proberen te vluchten. Zodra ze het planeetoppervlak bereiken zien ze echter dat Kraid en Ridley hun ruimteschip vernietigen. De commando's vluchten over het planeetoppervlak terwijl ze achtervolgd worden door een groep Space Pirates. Op een gegeven ogenblik zien ze een vreemd ruimteschip landen. Een mysterieuze persoon die een vreemd pak draagt stapt uit het ruimteschip en schakelt met gemak de achtervolgende Pirates uit. Deze persoon introduceert zich tegen de commando's als Samus Aran, de legendarische premiejager. De commando's weten niet wat ze ervan moeten denken, omdat er niemand is die weet hoe Samus eruit ziet. Is dit echt de legendarische Samus Aran, en kunnen ze deze mysterieuze figuur wel vertrouwen?
Ik heb met name gefocused op Metroid 1 en dan precies het feit dat aan het begin van het spel niemand weet wie Samus is. Om dit te doen heb ik dus een aantal extra characters moeten introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Batterijtjes verhaal
Ik heb Zelda 2 Link's adventure voor de NES, en zelf daar kan ik nog op saven.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Ik zie een goeie game>film conversie nog niet echt gebeuren.
Mortal Kombat vond ik heersen, maar ook alleen omdat ik een enorme Mortal Kombat 1&2 hoer ben. Verder heb ik nog nooit een goeie gamefilm gezien.

Metroid hoort ook niet op het witte doek. Als je nou even verder denkt... ik zie nog niet echt een acteur in het Chozo pak rondrennen... niet geloofwaardig in ieder geval.
Als het een animatiefilm zou worden, dat kan dan weer wel. Games lenen zich beter voor een animatie dan normale film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 10-09 10:38
Gisteren Sunshine binnen via cdwow, vandaag Viewtiful via play.com. Tis alleen nog geen vakantie :|

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 14 juni 2004 @ 09:15:
[...]
ahaha wachowski en sc-fi ..nounou Matrix 2 en 3 waren fantastisch :r
yup die waren super! beter dan 1, veel dieper, alhoewel veel mensen dat niet zien, omdat ze de moeite er niet voor nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
meningen verschillen duidelijk (mag ook)
Het verhaal wordt inderdaad dieper, het verhaal blijft ook goed, de uitwerking is compleet bagger, vooral 2 is echt slappe hap met een hele berg aan nutteloos gelul. Het idee was leuk maar een goeie film kan je de laatste 2 gewoon niet noemen (waar 2 vooral echt poep is, 3 is wel ok)

Zeggen dat andere mensen niet de moeite nemen voor de films is een beetje kort door de bocht, qua verhaal zat ik er wel in maar wat de laatste 2 films brachten viel mij gewoon tegen, dat hoeft dan helemaal niet aan de mensen te liggen, eerder aan de film.

[ Voor 60% gewijzigd door Max|Burn op 14-06-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
daFubar schreef op 14 juni 2004 @ 12:21:
Ik zie een goeie game>film conversie nog niet echt gebeuren.
Mortal Kombat vond ik heersen, maar ook alleen omdat ik een enorme Mortal Kombat 1&2 hoer ben. Verder heb ik nog nooit een goeie gamefilm gezien.

Metroid hoort ook niet op het witte doek. Als je nou even verder denkt... ik zie nog niet echt een acteur in het Chozo pak rondrennen... niet geloofwaardig in ieder geval.
Als het een animatiefilm zou worden, dat kan dan weer wel. Games lenen zich beter voor een animatie dan normale film.
Waarom zou er iemand in een Chozo pak moeten rondrennen? Dat soort special effects worden toch al niet meer gebruikt sinds de jaren 70? Je kunt de Chozo wel laten verzorgen door de Stan Winston Studio(de T-rex in Jurassic Park, de Terminators, Aliens en Predator) of je zorgt ervoor dat de Chozo door een computer geanimeerd worden. Maar iemand in een pak is toch echt van de vorige eeuw, de Chozo zijn aardig wat groter dan mensen, dus dat zou onpraktisch zijn en er nep uitzien.

Heeft iemand Phantasy Star Online 3 al ergens in de winkel gezien? Hij zou vrijdag uitkomen en ik ben heel nieuwsgierig of het wat is, maar kan het spel nergens vinden.

Aangezien het erop lijkt dat niemand weet waar je Super Metroid kan kopen zie ik wel wat in een petitie om Super Metroid in Prime 2 te laten stoppen. Je zou hem dan bijvoorbeeld kunnen unlocken als je Zero Mission al hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

play.com heeft wel goedkoope GC games, als je vergelijkt met hier in de winkels :)

offtopic:
wie kan mij uitleg geven bij het invullen van registratie bij play.com ? ik heb rabocard, maar snap niet echt de begin/eind datum en het issue number wie wil me ff helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Yohann!s schreef op 14 juni 2004 @ 17:48:
play.com heeft wel goedkoope GC games, als je vergelijkt met hier in de winkels :)

offtopic:
wie kan mij uitleg geven bij het invullen van registratie bij play.com ? ik heb rabocard, maar snap niet echt de begin/eind datum en het issue number wie wil me ff helpen ?
heb je een creditcard van rabo?

eind datum is de datum die op je kaart staat: dus bijvoorbeeld 08/12
op de rabocard staar ervoor: Valid thru: en dan dus de datum , eerst maand dan jaar

op de achterkant in de strip waar je je handtekening moet zetten staat een getal.

1234 567
de eerste 4 cijfers negeren, de laatste 3 zijn de security code

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

jah van de rabobank :) kheb even een GBA <-> GC link cable gekocht, om te kijken of alles goed verloopt (betaling, of paketje aankomt e.d.) en dan merk ik wel, als er iets fout is ingevuld, maar denk dat het goed is :) en daarna maar eens wat games aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Play is behoorlijk betrouwbaar qua verzenden. Mocht er iets verkeerd gaan krijg jeje euri terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op cubezone valt te lezen dat die nieuwe memorycard 1019 problemen geeft bij een klein aantal games...
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=13298

In een verklaring van Nintendo of America valt te lezen dat bij een "klein aantal games" problemen optreden als ze in combinatie met de Memory Card 1019 gebruikt worden. De games waarvan uiteenlopende problemen bekend zijn als ze met de Memory Card 1019 gebruikt worden, zijn:

-Backyard Football
-Sonic Adventure 2: Battle
-Darkened Skye
-WTA Tour Tennis
-Disney Sports: Skateboarding
-Disney Sports: Soccer
-Mary-Kate and Ashley Sweet 16
-NHL Hitz 20-03

Opzich niet zo'n ramp, want er staan nou niet echt toppers tussen dat lijstje. Maar ik vind het toch niet echt een geruststellend bericht als het gaat om betrouwbaarheid van zo'n memorycard. Ik bedoel als het echt alleen om die games gaat en met alle andere spellen werkt het gegarandeerd perfect... dan is er niks aan de hand. Maar als er zelfs maar een kleine kans is dat er ook iets mis zou kunnen gaan met de savegames van andere spellen dan koop ik liever nog gewoon een memorycard 251 erbij :|

Ik vind het gewoon vreemd. Bij een officieel nintendo-product verwacht je niet dat het niet met alle spellen compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 19:34:
Op cubezone valt te lezen dat die nieuwe memorycard 1019 problemen geeft bij een klein aantal games...
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=13298

In een verklaring van Nintendo of America valt te lezen dat bij een "klein aantal games" problemen optreden als ze in combinatie met de Memory Card 1019 gebruikt worden. De games waarvan uiteenlopende problemen bekend zijn als ze met de Memory Card 1019 gebruikt worden, zijn:

-Backyard Football
-Sonic Adventure 2: Battle
-Darkened Skye
-WTA Tour Tennis
-Disney Sports: Skateboarding
-Disney Sports: Soccer
-Mary-Kate and Ashley Sweet 16
-NHL Hitz 20-03

Opzich niet zo'n ramp, want er staan nou niet echt toppers tussen dat lijstje. Maar ik vind het toch niet echt een geruststellend bericht als het gaat om betrouwbaarheid van zo'n memorycard. Ik bedoel als het echt alleen om die games gaat en met alle andere spellen werkt het gegarandeerd perfect... dan is er niks aan de hand. Maar als er zelfs maar een kleine kans is dat er ook iets mis zou kunnen gaan met de savegames van andere spellen dan koop ik liever nog gewoon een memorycard 251 erbij :|

Ik vind het gewoon vreemd. Bij een officieel nintendo-product verwacht je niet dat het niet met alle spellen compatible is.
Sh1t! Dan werkt mijn favoriete spel aller tijden, Mary-Kate and Ashley Sweet 16, niet met de nieuwe memory card. :(

De fouten lijken mij juist eerder aan de spellen te liggen dan aan de memory card. Ze hebben kennelijk nooit rekening gehouden met het feit dat er memory cards met meer dan 1000 blokken zouden uitkomen, dat kun je Nintendo niet echt aanrekenen. Volgens mij hebben deze spellen ook problemen met onofficiele memory cards met meer dan 1000 blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Pff. Zit halverwege het slachten van Metroid Prime. ff pauze, heb last van mn hand... al dat L-Triggeren :P

Was ooit eens gestopt voor MP zelf, en ik weet nu weer waarom... die kamer ervoor, met die respawnende metroids. DAMN wat irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 14 juni 2004 @ 20:00:
Pff. Zit halverwege het slachten van Metroid Prime. ff pauze, heb last van mn hand... al dat L-Triggeren :P

Was ooit eens gestopt voor MP zelf, en ik weet nu weer waarom... die kamer ervoor, met die respawnende metroids. DAMN wat irritant :P
Daar spring ik altijd in 1x doorheen zonder 1x geraakt te worden :X

alleen als je in het midden bent, voordat je zegmaar het 2e stuk naar boven gaat even 2 metroids op je af laten komen en 1 power bomb neerleggen.. dan rustig verder lopen naar het eind.

Nooit omkijken, of ze aanvallen, gewoon blijven lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, klopt, zo hoort het ook te kunnen :P

Had er gewoon ff ruzie mee vandaag... Just one of those days. Mario Kart ging ook al voor geen meter :P

EDIT: OK, OK... ik stop wel :P Stomme Prime werkt ook niet mee. Dan maar filmpie kijken. Today is not a good day to game. Morgen Prime maar ff afbeuken dan.

[ Voor 36% gewijzigd door Willybubba op 14-06-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Willybubba schreef op 14 juni 2004 @ 10:44:
Euhh het is toch allang bekend dat John Woo (MI:2) de nieuwe Metroid film gaat regisseren?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, weet ik, maar ik heb veel liever dat iemand anders hem regisseert. Dus mag van mij Ridley Scott het doen, ook al omdat zijn naam er zo goed bij past :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd of James Cameron zoals aangegeven. Gewoon omdat hij terminator 2 heeft gemaakt. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 14 juni 2004 @ 19:38:
[...]

Sh1t! Dan werkt mijn favoriete spel aller tijden, Mary-Kate and Ashley Sweet 16, niet met de nieuwe memory card. :(

De fouten lijken mij juist eerder aan de spellen te liggen dan aan de memory card. Ze hebben kennelijk nooit rekening gehouden met het feit dat er memory cards met meer dan 1000 blokken zouden uitkomen, dat kun je Nintendo niet echt aanrekenen. Volgens mij hebben deze spellen ook problemen met onofficiele memory cards met meer dan 1000 blokken.
Same here, behavle SA2 denk ik niet dat er mensen zijn die deze games gekocht hebben en ook een memory kaart van meer dan 1000 blocks nodig hebben :+
251 is voor mij nét iets te weinig, die zit met m'n huidige collectie dan al bijna vol, en ik was echt nog wel van plan wat meer spellen te kopen nog :P Hij moet nog minstens zo lang mee, als ie hier al staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

251 is voor mij nét iets te weinig, die zit met m'n huidige collectie dan al bijna vol, en ik was echt nog wel van plan wat meer spellen te kopen nog :P Hij moet nog minstens zo lang mee, als ie hier al staat :)
Juist. Mijn memorycard 251 is op 3 blocks na ook al helemaal vol. Ik was een tijdje terug van plan om een nieuwe te kopen, maar juist op dat moment zag ik voor het eerst een aankondiging voor die nieuwe grotere memorycard :) Die wil ik natuurlijk nog liever. (dan gooi ik gewoon alle savegames op die ene kaart, hoef ik niet telkens te wisselen).

Dat ik Mary & Kate straks niet kan saven boeit me niet :p
Ging me er alleen maar om dat ik hoop dat die nieuwe kaart straks net zo betrouwbaar is als de oude kleinere exemplaren.

Wellicht zit het probleem inderdaad wel in de spellen zelf ipv de memorycard... daar had ik nog niet aan gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op 14 juni 2004 @ 20:40:
[...]

Euhh het is toch allang bekend dat John Woo (MI:2) de nieuwe Metroid film gaat regisseren?
John Woo is tot nu toe alleen de producer. Hij heeft wel een optie om de film zelf te mogen regisseren. Aangezien Metroid losjes geinspireerd is op Alien verwacht ik eigenlijk ook dat Ridley Scott(Alien), James Cameron(Aliens) of Joss Whedon(Buffy, Angel, scriptschrijver van Alien Resurrection) regisseur gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Wat mij trouwens ook wel leuk lijkt voor een Metroid film is als de soundtrack voor een deel uit fan-remixes bestaat. Ik zou dan in ieder geval tijdens de opening credits Four Little Metroids van AmIEvil of To Brinstar van Avien. Verder kunnen er dan nog op de soundtrack CD een aantal remixes staan.

Op remix.overclocked.org hebben ze trouwens ook nog een eigen Super Metroid soundtrack-CD gemaakt bestaande uit een aantal fan-mixes.

EDIT: Premonition of Fell Purpose van Protricity die van de bovengenoemde CD afkomstig is is ook wel een goede opening credits-theme kandidaat.

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 14-06-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Die 1019 kaart ga ik denk ik wel kopen als ik in de VS ben. Maar ik vrees dat ik daar veel te veel wil kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:57:
[...]

Juist. Mijn memorycard 251 is op 3 blocks na ook al helemaal vol. Ik was een tijdje terug van plan om een nieuwe te kopen, maar juist op dat moment zag ik voor het eerst een aankondiging voor die nieuwe grotere memorycard :) Die wil ik natuurlijk nog liever. (dan gooi ik gewoon alle savegames op die ene kaart, hoef ik niet telkens te wisselen).

Dat ik Mary & Kate straks niet kan saven boeit me niet :p
Ging me er alleen maar om dat ik hoop dat die nieuwe kaart straks net zo betrouwbaar is als de oude kleinere exemplaren.

Wellicht zit het probleem inderdaad wel in de spellen zelf ipv de memorycard... daar had ik nog niet aan gedacht :)
Ja, Nintendo moet het bij de volgende console zo doen, dat games ook naar slot B (/C/D) kijken, en niet alleen naar A, dan kan je bijv. 2x een 251 blocks kaart kopen als je eerste vol zit, ipv een 1019 blocks kaart. Is marketingtechnisch nog slim ook, als ze een 251 kaart meer dan 50% van de prijs van een 1019 blocks kaart maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik ben ook maar es begonnen met alles uit te spelen
- 2 dagen geleden Mariokart alles geunlocked (moest toch maar eens)
- naar een na laatste chapter in Eternal Darkness gekomen
- Verder gegaan met viewtiful joe (nu bij Another Joe)
- Verder gegaan met Waverace (cups halen ivm nieuwe tracks (2 of 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

MetroidPrime schreef op 14 juni 2004 @ 17:01:
[...]

Aangezien het erop lijkt dat niemand weet waar je Super Metroid kan kopen zie ik wel wat in een petitie om Super Metroid in Prime 2 te laten stoppen. Je zou hem dan bijvoorbeeld kunnen unlocken als je Zero Mission al hebt uitgespeeld.
Ach nee hoor..... Laat dat hele conectivity maar zitten en verstop hem maar gewoon in het spel net als een oplaadpunt. Hebbeb niet GBA bezitters er ook nog wat aan.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
MetroidPrime schreef op 14 juni 2004 @ 17:01:
[...]

Waarom zou er iemand in een Chozo pak moeten rondrennen? Dat soort special effects worden toch al niet meer gebruikt sinds de jaren 70? Je kunt de Chozo wel laten verzorgen door de Stan Winston Studio(de T-rex in Jurassic Park, de Terminators, Aliens en Predator) of je zorgt ervoor dat de Chozo door een computer geanimeerd worden. Maar iemand in een pak is toch echt van de vorige eeuw, de Chozo zijn aardig wat groter dan mensen, dus dat zou onpraktisch zijn en er nep uitzien.
ik bedoel het pak van samus :)
niet de chozos zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff... krijg je eigenlijk wel iets leuks als je de volledige Story Mode in F-Zero GX uitspeelt? Een nieuwe auto ofzo? Een paar nieuwe banen?

Ik heb vanavond na een laaaaaaaaange tijd ein-de-lijk mission 4 uitgespeeld. Wat een kutmissie was dat zeg. Ik heb een gruwelijke hekel aan dat hele dash-systeem in GX, maar nu moest ik het wel gebruiken. :(

Mission 5 vond ik verrassend simpel. Na een twintig minuutjes had ik het al gehaald.

Maar nu ben ik dus bij Mission 6 aangekomen. Pfffff... ik heb het net 2x geprobeerd en de moed zakt me nu alweer in de schoenen. Hebben ze zelf wel in de gaten hoe afschuwelijk lang dat parcours is?! En dan de hele tijd boven 700km/h blijven?! Voorlopig blijft mission 7 nog wel even onbereikbaar vrees ik.

En het ergste is nog wel dat ik er eigenlijk geen zak aan vind. Wat mij betreft heeft zo'n story-mode niks te zoeken in een race-spel. Het verhaal zelf slaat werkelijk nergens op, en die missies zelf vind ik eerder irritant dan uitdagend. Als het iets eenvoudiger was geweest had het nog een goede tutorial kunnen zijn, nu vind ik het vooral een bron van ergernis. Maar ja, 't blijft toch knagen he. Iedere keer op het menu-scherm zit dat knopje "story" me aan te staren. :p Ik zal pas rust vinden als ik alle missies gehaald heb.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.