Het Grote Gamecube Topic deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.612 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
* LifeTecH LifeTecH is geen die-hard dus dat zal wel goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Of ik heb heel veel geluk of het komt door de hitte. Maar ik heb dus een special editon Zelda TWW gekocht. Ik had dacht ik ergens gelezen dat die haast niet meer te vinden zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
snif, mijn kubus wil niet meer dicht. Het knopje om te openen zit vast, ik kan m nog wel lospeuteren maar dat duurt tien minuten. Heeft iemand hier een goede oplossing voor? ik neem aan dat er gewoon veel stof tussen zit.

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 18:25
Glitch schreef op 08 juni 2004 @ 11:34:
Ok wie offert er 250 van zn punten op en koopt in de sterrencatalogus die nieuwe Mario wallpaper en post die hier? :+
Alsjeblieft :+

Heb 2 weken geleden Ikaruga besteld bij Future Zone in R'dam... Nog steeds niks gehoord :/ Is dat spel zo moeilijk te leveren ofzo?

Ben trouwens aanstaande zondag jarig :) Denk dat ik maar Animal Crossing bestel als cadeautje :Y)
MetroidPrime schreef op 08 juni 2004 @ 10:18:

Ik weet niet wat ik vreemder vind, dat iemand MGS niet leuk vind of dat er uberhaupt iemand Star Fox Adventures leuk vind. Hoe ver ben je al in Star Fox Adventures? Ik ben in het spel ongeveer op de helft gekomen toen ik er wel genoeg van had. De hele tijd verzamel dit, verzamel dat gecombineerd met oersaaie gevechten zorgden ervoor dat ik me nog nooit zo enorm verveeld heb met een spel. Beyond Good & Evil is een spel dat vergelijkbaar is met SFA, alleen dan wel leuk. BG&E is het spel dat SFA had moeten zijn, naar mijn mening.
Over MGS kan ik niks relevants zeggen, maar SFA vind ik zelf zeker wel de moeite waard hoor :) Heb em ondertussen toch al 3 keer uitgespeeld. Ik geef toe dat het niet het spannendste, meest fantastische spel ooit is, maar het is zeker een mooi spel (Het uitzicht vanaf sommige punten bijvoorbeeld is gewoon geweldig) en het speelt lekker weg. (Ik vond mezelf regelmatig om 3 uur 's ochtends terug, omdat ik "nog even dat stukje" wou doen, of nog even "hier dat puzzeltje doen" en hop: ik was weer 2 uur verder 8)7

Het verzamelen is jammer, maar dat maakt het spel meer dan goed met redelijk uitgebreide, mooie landschappen, een leuk verhaal en uitgebreide mogelijkheden voor verkenning, als je het verhaal ff links laat liggen :)

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Capibara schreef op 08 juni 2004 @ 13:04:
snif, mijn kubus wil niet meer dicht. Het knopje om te openen zit vast, ik kan m nog wel lospeuteren maar dat duurt tien minuten. Heeft iemand hier een goede oplossing voor? ik neem aan dat er gewoon veel stof tussen zit.
Nog een keer op het knopje drukken? Die van zit ook wel eens "vast" maar dat is niks ernstigs.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
nee dat is het niet, hij ging al een tijdje een beetje brak. Dan bleef het knopje half vastzitten. maar zo bleef het een tijdje goed gaan. maar nu krijg ik het knopje alleen omhoog door met een dun mesje de knop omhoog te wrikken. Ik ga m wel proberen open te maken als ik weer thuis ben

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Leuk, blijkt die bonus disc alleen maar 60 hz te ondersteunen. Laat ik dat dus net niet op mijn tv hebben :(

Voor de rest is de wind waker een super game :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door LifeTecH op 08-06-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off topic maar zijn er mensen die hetzelfde tegen MGS:TT en LoZ:TWW aankijken zoals ik in mijn mini-review (een paar posts geleden) aangaf?

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 11:53:
[...]

Het spel is te kort, als je de ene eindbaas verslagen hebt, dan komt de andere na 5 minuten spelen alweer. Er hadden wel wat grotere levels tussen gemogen.
Vooral hier ben ik het mee eens :)

En de moeilijkheid van de bazen.
Maar dat schijnt tegenwoordig bijna normaal te zijn, dat juist de eindbaas zo makkelijk is :(

Over TWW kan ik nog niks zeggen, heb de kans nog niet gehad om m te spelen eigenlijk :D

[ Voor 10% gewijzigd door philipnorth op 08-06-2004 14:39 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor een nieuwe tv!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 08 juni 2004 @ 08:01:
[...]
Wil niet gemeen doen maar bij play.com is ie 20 euro :'(
ah dan weet ik dat ook weer. Ga ik de volgende keer daar naar toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
offtopic:
Ik heb hem weer offline gezet, mocht nog iemand hem willen, laat het me even weten. Mocht 1 van de 17 mensen die het programma gedownload hebben nog suggesties en/of aanmerkingen hebben, laat het me even weten. Ik ga in de volgende versie het programma aanpassen zodat het ook als applet kan draaien of via Java Web Start.

Wat SFA betreft, als je Star Fox(Star Wing in de EU) of Star Fox 64(Lylat Wars) speelt, dan snap je wel waarom het spel eigenlijk niet door de beugel kan. Het is een spel dat al helemaal niet bij de franchise past. Star Fox spellen draaien altijd om de actie en niet het verzamelen van onbelangrijke voorwerpen. Je laat Tommy Vercetti toch ook geen Pokemon verzamelen? Het spel is ook behoorlijk slecht als je ziet wat Rare in het verleden allemaal heeft gedaan. Ik was heel enthousiast over het spel, tot ik het kocht. Er is een heel kort stuk in het spel waar je dat wel op het niveau zit van het Rare van vroeger, maar dat duurde jammer genoeg veel te kort.
Toen ik zag dat Namco ook on-foot levels in Star Fox 2 aan het stoppen was vreesde ik het ergste. Gelukkig lijkt het erop dat Namco wel door heeft hoe je een Star Fox maakt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:21
Er was toch een site of forum waar werd bijgehouden waar je welke cube games het goedkoopst kan halen? Weet iemand welke dit was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Staat in de startpost, Mezzins Pricecompare.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:21
Aah bedankt. Ik ben ook flink scheel zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wordt tijd dat er hier ook weer es een paar Player's Choice titels bij komen: http://www.nintendo.com/gamelist?category=pc

* Glitch wil Soul Calibur 2 ook voor €30,- kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glitch schreef op 08 juni 2004 @ 19:59:
Wordt tijd dat er hier ook weer es een paar Player's Choice titels bij komen: http://www.nintendo.com/gamelist?category=pc

* Glitch wil Soul Calibur 2 ook voor €30,- kunnen spelen :)
^^ I'm with stupid :) ^^

edit:
Alhoewel ik niet voor SCII ga :) Ik zit meer te denken aan Dubble Dash!!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dan moet Glitch ff afreizen naar de mediamarkt... ligt ie geloof ik voor 28 euro ;)

DISCLAIMER: Alleen van horen zeggen he... niet zelf gezien.

[ Voor 28% gewijzigd door Willybubba op 08-06-2004 20:24 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ik zal donderdag even kijken, moet dan toch in de stad (R'dam) zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jan: Als je een creditcard heb kan je DD voor redelijk weinig (25 euro) bestellen bij DVDCrave.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
BlackSash schreef op 08 juni 2004 @ 13:10:
Heb 2 weken geleden Ikaruga besteld bij Future Zone in R'dam... Nog steeds niks gehoord :/ Is dat spel zo moeilijk te leveren ofzo?
Ah, nog een liefhebber. Tis inderdaad erg lastig. Tis vrij dungezaaid in NL, maar play.com heeft het volgens mij nog. En zelfs tweedehands is het erg lastig te vinden. Er moeten toch mensen zijn die het zwaar gefrustreerd wegdoen? ;)

Ik vond het gelukkig bij replay tweedehands, niet goedkoop maar wel erg gaaf. Of koop anders een dreamcast en installeer emule. Alhoewel je dit eigenlijk gewoon orgineel moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Willybubba schreef op 08 juni 2004 @ 20:20:
Dan moet Glitch ff afreizen naar de mediamarkt... ligt ie geloof ik voor 28 euro ;)

DISCLAIMER: Alleen van horen zeggen he... niet zelf gezien.
ik heb m zelf gezien daar :) en t klopt :)
Glitch schreef op 08 juni 2004 @ 20:45:
Ik zal donderdag even kijken, moet dan toch in de stad (R'dam) zijn :)
die in t centrum :)

[ Voor 25% gewijzigd door philipnorth op 08-06-2004 21:27 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 14:18:
Off topic maar zijn er mensen die hetzelfde tegen MGS:TT en LoZ:TWW aankijken zoals ik in mijn mini-review (een paar posts geleden) aangaf?

Cheers.
MGS grootste nadeel is toch wel de onnatuurlijke, achterhaalde besturing. Het heeft geeneens analoge sensitivity voor het rondlopen, een belangrijk onderdeel lijkt me voor stealth games.

Aan de andere kant blijft het verhaal erg sterk en is de AI ongeevenaard.

TWW is gewoon traditioneel goed, en min of meer de whole f*ing franchise voor de GC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 21:56
Ben weer bezig met Metroid Prime (mocht ook wel na eerst alle andere delen (op Metroid: ZM na) te hebben uitgespeeld ;)) en ben helemaal opnieuw begonnen. Wil alles meteen scannen etc, anders kan ik zometeen weer 3 keer opnieuw beginnen. ;)

Hoe dan ook, ik zat te denken: Metroid Prime is best wel lineair. Het is altijd: powerup --> baas --> powerup --> puzzle --> powerup --> baas etc. Wat mij een veel cooler concept lijkt is als je gewoon meteen al tegen alle bazen kan vechten, maar dat je eerst de juiste powerup voor de baas moet vinden voordat je hem ook echt kan verslaan. En dat je als beloning een artifact krijgt ipv dat je die moet zoeken. Dan heb je veel meer vrijheid (denk ik) en is het leuker om uit te vogelen welke powerup je nodig hebt, aangezien het nu wel redelijk obvious is dat je je laatst verkregen powerup moet gebruiken.

Maar goed, desalniettemin is het een vette game, alleen heb ik niet echt het 'Metroid-gevoel' wat ik bij de andere games wel had. Komt natuurlijk door het First Person perspectief, maar vooral ook door de muziek... echt totaal anders dan de voorgaande delen zeg. Wel jammer, hopelijk is Metroid Prime 2 daarin wat geslaagder (ze hebben iig wel een screw attack, whoohoo! :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Thijs schreef op 08 juni 2004 @ 21:58:
maar vooral ook door de muziek... echt totaal anders dan de voorgaande delen zeg. Wel jammer, hopelijk is Metroid Prime 2 daarin wat geslaagder (ze hebben iig wel een screw attack, whoohoo! :p).
Valt toch wel mee ( ? ) Zitten bekende deuntjes in..

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 19:03

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 20:19:
[...]

^^ I'm with stupid :) ^^

edit:
Alhoewel ik niet voor SCII ga :) Ik zit meer te denken aan Dubble Dash!!
Met CC 27,20 bij www.cd-wow.com krijg je er ook nog een 400 sterren bij :)...en hij is in 1 week bij je thuis.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
MaxBurn schreef op 08 juni 2004 @ 23:00:
[...]
Valt toch wel mee ( ? ) Zitten bekende deuntjes in..
Mwah.. nee. :p Alleen Magmoor Caverns is echt bekend deuntje. De rest is zowat allemaal gloednieuw en veels te industrial/techno vind ik. Alleen dat liedje van die Frigate is erg oldskool Metroid. :) Irritantste vind ik nog als je wordt aangevallen door pirates ed... dan is de muziek helemaal niet mooi. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat is natuurlijk wel subjectief he :P

Ik vond het goed bij de sfeer passen van MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Thijs schreef op 08 juni 2004 @ 23:32:
[...]

Mwah.. nee. :p Alleen Magmoor Caverns is echt bekend deuntje. De rest is zowat allemaal gloednieuw en veels te industrial/techno vind ik. Alleen dat liedje van die Frigate is erg oldskool Metroid. :) Irritantste vind ik nog als je wordt aangevallen door pirates ed... dan is de muziek helemaal niet mooi. :(
Het grappige is juist dat de muziek het enige deel van het spel is dat door Nintendo zelf is gemaakt. Het is zelfs door dezelfde componist geschreven als de muziek van Super Metroid.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 08 juni 2004 @ 21:58:

Hoe dan ook, ik zat te denken: Metroid Prime is best wel lineair. Het is altijd: powerup --> baas --> powerup --> puzzle --> powerup --> baas etc. Wat mij een veel cooler concept lijkt is als je gewoon meteen al tegen alle bazen kan vechten, maar dat je eerst de juiste powerup voor de baas moet vinden voordat je hem ook echt kan verslaan. En dat je als beloning een artifact krijgt ipv dat je die moet zoeken. Dan heb je veel meer vrijheid (denk ik) en is het leuker om uit te vogelen welke powerup je nodig hebt, aangezien het nu wel redelijk obvious is dat je je laatst verkregen powerup moet gebruiken.
Op zich aardig bedacht, maar dat lijkt mij juist super-frustrerend. Ik heb er namelijk nooit zo'n schik in om "uit te vogelen" welke powerup je nodig hebt als je nauwelijks weet wat de zwakke plekken van zo'n eindbaas zijn. Dan moet je namelijk EN de zwakke plek vinden EN de juiste powerup vinden. Je hebt dan de mogelijkheid dat je de zwakke plek gewoon niet kan vinden, OF dat je de juiste powerup niet gebruikt. Ben je gewoon een uur aan het kloten om er dan achter te komen dat je niet de juiste powerup hebt. En in dat uur wel 100x doodgaan. Nee, geef mij maar de linearity van MP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
MetroidPrime schreef op 08 juni 2004 @ 23:35:
[...]

Het grappige is juist dat de muziek het enige deel van het spel is dat door Nintendo zelf is gemaakt. Het is zelfs door dezelfde componist geschreven als de muziek van Super Metroid.
Ja klopt, daarom was ik in het begin (voordat ik het had gehoord) ook zo blij dat DAT iig goed zou komen. Niet dus. :(
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 23:42:
[...]

Op zich aardig bedacht, maar dat lijkt mij juist super-frustrerend. Ik heb er namelijk nooit zo'n schik in om "uit te vogelen" welke powerup je nodig hebt als je nauwelijks weet wat de zwakke plekken van zo'n eindbaas zijn. Dan moet je namelijk EN de zwakke plek vinden EN de juiste powerup vinden. Je hebt dan de mogelijkheid dat je de zwakke plek gewoon niet kan vinden, OF dat je de juiste powerup niet gebruikt. Ben je gewoon een uur aan het kloten om er dan achter te komen dat je niet de juiste powerup hebt. En in dat uur wel 100x doodgaan. Nee, geef mij maar de linearity van MP1.
Hmm, nou, valt ook wel mee hoor... zwakke punt bij MP is wel duidelijk vaak. Zoals Thardur, met die heat visor zie je meteen het zwakke punt. ;) En zo heb je nog meer voorbeelden. :) Maar goed, ieder z'n ding he. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, maar stel dat je op dat moment je heatvisor nog niet hebt. Probeer die zwakke plek dan maar te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Willybubba schreef op 09 juni 2004 @ 00:18:
Ja, maar stel dat je op dat moment je heatvisor nog niet hebt. Probeer die zwakke plek dan maar te vinden.
Ja, precies, dat is juist het coole ervan. :p Dan kan je hem nog niet verslaan en moet je later terugkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

:P

Anyway, iemand al eens gehoord van de SD Card Adapter? Ik niet iig... is een memorycard waar je SD Cards in kan stoppen. En die schijnt binnenkort uit te komen aldus de Nintendo site.

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/NOE/images/system/big/sd_adaptor.jpg

Bron

EDIT: Ik zie dat de Memory Card 1019 ook uit is in de VS... Maar bovenstaande maakt dat ding meteen weer nutteloos voor mij, een SD adapter is veel makkelijker :)

[ Voor 20% gewijzigd door Willybubba op 09-06-2004 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Willybubba schreef op 09 juni 2004 @ 00:31:
Anyway, iemand al eens gehoord van de SD Card Adapter? Ik niet iig... is een memorycard waar je SD Cards in kan stoppen. En die schijnt binnenkort uit te komen aldus de Nintendo site.
Helaas is de SD-adapter tot nu toe alleen nog te gebruiken voor Animal Crossing E+. Hij is dus NIET te gebruiken als gewone memory-card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op 09 juni 2004 @ 00:31:
:P

[afbeelding]

Bron

EDIT: Ik zie dat de Memory Card 1019 ook uit is in de VS... Maar bovenstaande maakt dat ding meteen weer nutteloos voor mij, een SD adapter is veel makkelijker :)
De SD-adapter is al in Japan uit en is niet compatible met bestaande spellen. Spellen moeten speciaal aangepast worden om er gebruik van te maken. Het enige spel dat er tot nu toe van gebruik maakt is Animal Crossing e+. Als dat apparaat al in Europa uitkomt, dan kun je hem alleen gebruiken voor Animal Crossing. Voor alle andere spellen blijf je, jammer genoeg, een normale memory card nodig hebben.

Over de muziek in Metroid Prime: Ik heb even geluisterd naar muziek uit Super Metroid en inderdaad het is veel beter dan in Prime, alhoewel het in Prime zeker niet slecht is. Ik ben nog verder gaan luisteren naar muziek van andere SNES-spellen en mijn conclusie is dat de muziek in Nintendo games in het 16-tijdperk over het algemeen beter is dan nu. Vergelijk maar eens de muziek van het Corneria level van Star Fox met die van het Corneria level in Star Fox 64 of Super Smash Bros. Melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
MetroidPrime schreef op 09 juni 2004 @ 00:46:
[...]

De SD-adapter is al in Japan uit en is niet compatible met bestaande spellen. Spellen moeten speciaal aangepast worden om er gebruik van te maken. Het enige spel dat er tot nu toe van gebruik maakt is Animal Crossing e+. Als dat apparaat al in Europa uitkomt, dan kun je hem alleen gebruiken voor Animal Crossing. Voor alle andere spellen blijf je, jammer genoeg, een normale memory card nodig hebben.

Over de muziek in Metroid Prime: Ik heb even geluisterd naar muziek uit Super Metroid en inderdaad het is veel beter dan in Prime, alhoewel het in Prime zeker niet slecht is. Ik ben nog verder gaan luisteren naar muziek van andere SNES-spellen en mijn conclusie is dat de muziek in Nintendo games in het 16-tijdperk over het algemeen beter is dan nu. Vergelijk maar eens de muziek van het Corneria level van Star Fox met die van het Corneria level in Star Fox 64 of Super Smash Bros. Melee.
Hmmz, heb die tracks van Star Fox niet bij de hand. Maar oke, de muziek in Prime is niet echt slecht ofzo, maar ik verwachtte gewoon supercoole Super Metroid-achtige muziek in goede kwaliteit... maar dat is het niet geworden, ze zijn een andere weg in geslagen en dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

;( Leuk dat ze dat er ff bij zetten :P

Naja, dan maar wel een 1019 kopen I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje

zijn er ook bijv. 100 in 1 schijfjes te krijgen voor de ncg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 09:41:
vraagje

LOL _/-\o_

Nee. gewoon kopen die games |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 09:41:
vraagje

Veel GameCube spellen passen niet eens op 1 schijfje, maar jij wil 100 GameCube spellen op 1 schijfje? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Is er niets voor de PAL-Game cube om het beeldsignaal te verbeteren?

Niet dat deze slecht is, maar ik heb het geluk om de GC op een beamer aan te sluiten , maar het beeld is niet echt om over naar huis te schrijven.

Ik hoor altijd in de winkel dat de PAL-GC geen S-VHS signaal ondersteund ( vreemd genoeg verkoopt de BartSmit wel een OEM-S-VHS kabel voor de GC)

Of moet ik aan externe kastjes denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 09 juni 2004 @ 01:03:
[...]

Hmmz, heb die tracks van Star Fox niet bij de hand. Maar oke, de muziek in Prime is niet echt slecht ofzo, maar ik verwachtte gewoon supercoole Super Metroid-achtige muziek in goede kwaliteit... maar dat is het niet geworden, ze zijn een andere weg in geslagen en dat vind ik jammer.
Ben ik met je eens.

Ik vond de muziek in MP eigenlijk ook niks. Het is eigenlijk een beetje rustige space achtergrondmuziek en dat doet de sfeer niet echt veel goeds. Je krijgt eigenlijk een beetje een lonely gevoel. En ik had ook het gevoel dat de tegenstanders/monsters niet echt 'levend' waren. Het is net alsof je een alleen verlaten planeet afstruind met geestelijk dode monsters waarmee je niet kan communiceren (de space pirates zijn wel intelligent, maar ze gedragen zich als stomme beesten). En die sfeer werd alleen maar erger door de muziek.

Hopelijk doen ze daar wat aan in MP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Is er niets voor de PAL-Game cube om het beeldsignaal te verbeteren?

Niet dat deze slecht is, maar ik heb het geluk om de GC op een beamer aan te sluiten , maar het beeld is niet echt om over naar huis te schrijven.

Ik hoor altijd in de winkel dat de PAL-GC geen S-VHS signaal ondersteund ( vreemd genoeg verkoopt de BartSmit wel een OEM-S-VHS kabel voor de GC)

Of moet ik aan externe kastjes denken?
Heeft je beamer RGB ondersteuning? Want dan kan je een RGB kabel kopen, dat helpt echt veel om de kwaliteit omhoog te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 10:17:
[...]

Ben ik met je eens.

Ik vond de muziek in MP eigenlijk ook niks. Het is eigenlijk een beetje rustige space achtergrondmuziek en dat doet de sfeer niet echt veel goeds. Je krijgt eigenlijk een beetje een lonely gevoel. En ik had ook het gevoel dat de tegenstanders/monsters niet echt 'levend' waren. Het is net alsof je een alleen verlaten planeet afstruind met geestelijk dode monsters waarmee je niet kan communiceren (de space pirates zijn wel intelligent, maar ze gedragen zich als stomme beesten). En die sfeer werd alleen maar erger door de muziek.

Hopelijk doen ze daar wat aan in MP2.
Hmm... wat jij nu zegt was bij de vorige Metroids eigenlijk ook al zo hoor. Bedoel, juist het feit dat je niet met die monsters communiceert, dat je op een vijandige planeet zit en dat je er helemaal alleen voor staat maakt het allemaal zo creepy. Dit was bij de vorige Metroids zo en ook bij Metroid Prime.
Wat dat betreft vind ik Prime dus een goeie game. Echter, de muziek benadrukt die sfeer die het zou moeten hebben helemaal niet. Vind het nogal moeilijk uit te leggen, maar goed. Ben zeer benieuwd naar MP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kon zijn toch dat die dingen er zijn
ik gaf ook als voorbeeld aan.
ik bedoel er zijn ook van die xx in 1 voor de GB en de GBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

MetroidPrime, wil je dat updatecheck-progsel mailen naar <emailadres> ? Ik wilde het inderdaad downloaden, maar dat lukte niet meer. :)

TIA. :)

[edit]
Bedankt, TdV! (mailadres verwijderd) :)

[ Voor 26% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 09-06-2004 14:57 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:14

TdV

iNSaNe-oNe schreef op 09 juni 2004 @ 10:58:
MetroidPrime, wil je dat updatecheck-progsel mailen naar got % at % insane punt homeip punt net ? Ik wilde het inderdaad downloaden, maar dat lukte niet meer. :)

TIA. :)
Ik stuur hem wel ff... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 10:56:
het kon zijn toch dat die dingen er zijn
ik gaf ook als voorbeeld aan.
ik bedoel er zijn ook van die xx in 1 voor de GB en de GBA
Maar dat werkt op een compleet andere manier. In een GBA cartridge wordt de hoeveelheid data beperkt door de chips die je gebruikt. Je kunt dus meer en grotere chips gebruiken om meer data op te slaan, hierdoor passen er 100 spellen op een illegale cartridge. Hoe wil je dit ooit bereiken op een DVD waar de grootte van beperkt is ? Als het mogelijk was geweest dan had Nintendo daar wel gebruik van gemaakt zodat Resident Evil, Resident Evil 0, Metal Gear Solid, Skies of Arcadia, Enter The Matrix en vele andere spellen niet op 2 schijfjes maar 1 schijfje uitgebracht konden worden. Ik denk dat Sony en Microsoft ook wel jaloers zouden zijn op die nieuwe techniek die 150 Gigabyte op 1 enkele mini-DVD mogelijk maakt.

EDIT:Toch wel leuk om te zien dat er nog interesse is in dat programmatje dat ik een keer op een regenachtige dag in een uurtje of twee in elkaar heb gezet. :*)

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 09-06-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

die 1019 mem card wanneer komt die naar europa?

en wat voor kleur heeft die???

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Zo te zien issie grijs. Gelukkig niet paars ;). Ik ga binnenkort naar states, ik denk dat ik er daar wel eentje meeneem!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me ook af wanneer dat ding eindelijk komt, dan hoef ik niet meer elke dag m'n belangrijkste saves up te backen naar m'n officiële kaart :(
Kut piranha :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
HIValicious schreef op 09 juni 2004 @ 11:44:
die 1019 mem card wanneer komt die naar europa?

en wat voor kleur heeft die???
Op de foto's lijkt hij grijs, maar volgens Planet Gamecube is hij zelfs wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Lekker belangrijk ook welke kleur ie heeft.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Kwam deze meneer tegen:
clickable
Afbeeldingslocatie: http://www.samus.co.uk/images/mprime/beta/beta_kraid.jpg

Ongebruikt Kraid model uit Metroid Prime dus (Gene Kohler is 1 vd Metroid Prime artists). Leuk om te zien :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
D³ schreef op 09 juni 2004 @ 17:05:
Kwam deze meneer tegen:
clickable
[afbeelding]

Ongebruikt Kraid model uit Metroid Prime dus (Gene Kohler is 1 vd Metroid Prime artists). Leuk om te zien :)
_/-\o_

Wel vaag dat die renders van een site afkomstig zijn die over een MMORPG voor de PC die door Microsoft ontwikkeld wordt gaat?

EDIT: Zo te zien is Gene Kohler niet meer in dienst van Retro maar werkt tegenwoordig voor Microsoft Game Studios.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 09-06-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Zo was Kraid een 3e eindboss naast Ridley en Metroid Prime ofzo?
Er waren dus plannen om Kraid erin te doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Damn, die Kraid ziet er cool uit, vooral aan de onderkant, mooie textures! Die 'bol' bovenop vind ik wat minder, maar ok. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Aargh, ik heb wat problemen met m'n Winning Eleven 6:FE save-file!! Om een of andere domme reden was ik vandaag op zoek naar een nieuwere option file (met bijgewerkte transfers enzo). Ik vond er 1'tje, deze kreeg ik echter niet aan de praat. Goed, oude option file weer teruggezet, Winning Eleven gestart, en ja hoor, hij pakt em niet meer! ;(
Weet iemand toevallig nog of je iets speciaals moest doen voordat je die save-game aan de praat kreeg?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

kraid ziet er wel bink uit alleen zn kop is een btje raar :?

d3 back me up... ;)

Maar uhm ja fuck jammer dat die 1019 grijs/wit is :X heb je een black cube staat je mem card er niet in :( maar goed ... mss zo eentje kopen en dan spuiten ofzow :Y)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 09 juni 2004 @ 18:46:

d3 back me up... ;)

Maar uhm ja fuck jammer dat die 1019 grijs/wit is :X heb je een black cube staat je mem card er niet in :( maar goed ... mss zo eentje kopen en dan spuiten ofzow :Y)
Beter dan een Black cube met paarse kaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

d3 back me up... ;)
Kraid ziet er wel bink uit alleen zn kop is een btje raar!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d3 back me up... ;)

Bij mijn zwarte cube is het deel waar je de memory card indoet anders ook grijs hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
Grijs/wit is inderdaad wel de beste oplossing, komen ze iedereen met wat voor kleur GC tegemoet. Indigo cube met zwarte memory card *eek*.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 09 juni 2004 @ 00:46:
[...]

Ik ben nog verder gaan luisteren naar muziek van andere SNES-spellen en mijn conclusie is dat de muziek in Nintendo games in het 16-tijdperk over het algemeen beter is dan nu. Vergelijk maar eens de muziek van het Corneria level van Star Fox met die van het Corneria level in Star Fox 64 of Super Smash Bros. Melee.
Hier ben ik het helemaal mee eens. In het 16 bit-tijdperk werden die composers door alle beperkingen haast gedwongen om creatief te zijn en echt goede catchy melodieën te verzinnen. Maar nu op de gamecube lijkt het veel meer aan te komen op sfeer en de muziek zo "mooi" mogelijk (gelaagd, veel effecten etc) te laten klinken. De liedjes zelf stellen nog maar weinig voor. Ik heb op de gamecube erg weinig echt memorabele deuntjes gehoord. In The Wind Waker zit hele mooie muziek, maar dat is grotendeels gebaseerd op de voorgaande delen. Voor de rest van de spellen die ik heb is het niveau bedroevend: metroid prime inderdaad, f-zero gx (vergelijk maar eens met de originele f-zero!), super mario sunshine (en mario stond zelfs altijd garant voor direct meefluitbare deuntjes :) Van de SMS-muziek kan ik me helemaal niks voor de geest halen), Viewtiful Joe had ook al van die nietszeggende muziek.

Er zijn gelukkig wel een paar uitzonderingen. De muziek (vooral de titlesong) van Pikmin klinkt echt heel bizar en voegt imo echt wat toe aan het spel. In Mario Kart DD zitten ook wel een paar nummers die met een beetje goede wil aan het lijstje van klassieke mario-muziekjes toegevoegd kunnen worden. En natuurlijk Animal Crossing! :) De achtergrondmuziek in dat spel is echt erg goed. Heel eenvoudig, maar wel prettig in het gehoor en zelfs na een half jaar AC spelen verveelt het me nog steeds niet. Met name het muziekje dat van 17:00 tot 18:00 speelt is echt geweldig! _/-\o_
En dan heb ik het nog niet eens over de fantastische liedjes van K.K. Slider en Kap'n! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
offtopic:
Aristagon, waar komt jouw usericon vandaan? Ik kan mijn ogen er simpelweg niet vanaf houden!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 21:13:
[...]

Hier ben ik het helemaal mee eens. In het 16 bit-tijdperk werden die composers door alle beperkingen haast gedwongen om creatief te zijn en echt goede catchy melodieën te verzinnen. Maar nu op de gamecube lijkt het veel meer aan te komen op sfeer en de muziek zo "mooi" mogelijk (gelaagd, veel effecten etc) te laten klinken. De liedjes zelf stellen nog maar weinig voor. Ik heb op de gamecube erg weinig echt memorabele deuntjes gehoord. In The Wind Waker zit hele mooie muziek, maar dat is grotendeels gebaseerd op de voorgaande delen. Voor de rest van de spellen die ik heb is het niveau bedroevend: metroid prime inderdaad, f-zero gx (vergelijk maar eens met de originele f-zero!), super mario sunshine (en mario stond zelfs altijd garant voor direct meefluitbare deuntjes :) Van de SMS-muziek kan ik me helemaal niks voor de geest halen), Viewtiful Joe had ook al van die nietszeggende muziek.

Er zijn gelukkig wel een paar uitzonderingen. De muziek (vooral de titlesong) van Pikmin klinkt echt heel bizar en voegt imo echt wat toe aan het spel. In Mario Kart DD zitten ook wel een paar nummers die met een beetje goede wil aan het lijstje van klassieke mario-muziekjes toegevoegd kunnen worden. En natuurlijk Animal Crossing! :) De achtergrondmuziek in dat spel is echt erg goed. Heel eenvoudig, maar wel prettig in het gehoor en zelfs na een half jaar AC spelen verveelt het me nog steeds niet. Met name het muziekje dat van 17:00 tot 18:00 speelt is echt geweldig! _/-\o_
En dan heb ik het nog niet eens over de fantastische liedjes van K.K. Slider en Kap'n! :D
Ikben het niet helemaal met je eens, metroid en SMS en Melee hebben juist liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen (die van mario is zelfs gewoon irritant omdat hij zo in je hoofd blijft zitten, en die van Metroid vind ik helemaal om te smullen, het magmoor caverns liedje vind ik echt super, ik luister die OST dan ook nog regelmatig.

Terwijl ik me juist niks meer van pikmin kan herinneren?? terwijl ik dat juist een van de meest originele spellen vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 21:35:
[...]

Ikben het niet helemaal met je eens, metroid en SMS en Melee hebben juist liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen (die van mario is zelfs gewoon irritant omdat hij zo in je hoofd blijft zitten,
Melee heb ik niet dus daar kan ik niet over meepraten... en SMS verbaast me :p Mag ik vragen van welk level het muziekje je zo bij is gebleven? Het deed mij echt helemaal niks allemaal.

Of wacht, met uitzondering van de muziek in de FLUDD-loze bonuslevels natuurlijk! Die is juist om te smullen, even vergeten :D Maar voor de rest vond ik het allemaal flauwe standaard tropische sfeermuziekjes.
en die van Metroid vind ik helemaal om te smullen, het magmoor caverns liedje vind ik echt super, ik luister die OST dan ook nog regelmatig.
Kwestie van smaak dan denk ik.
Ik kon me precies vinden in wat Thijs allemaal zei over de muziek in MP. Het is allemaal wel aardig, maar toch nét niet. Net niet de juiste sfeer op een één of andere manier.
Terwijl ik me juist niks meer van pikmin kan herinneren?? terwijl ik dat juist een van de meest originele spellen vond.
Tsja... nogal moeilijk uit te leggen. :P Probeer je een hoog stemmetje voor de geest te halen dat "pikmiiiiiiiin" gilt. Dat is het eerste dat je hoort wanneer je het spel opstart, en bij mij komt het dan gelijk weer helemaal terug. :) Ik vind het hele komische muziek op een bepaalde manier. Een klein beetje vergelijkbaar met de muziek in die klassieke tekenfilms (Tom & Jerry). Heel overdreven enzo, met hele simpele steeds terugkerende thema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
En ff 4 tha record: dat Magmoor Caverns liedje is volgens mij het ENIGE liedje wat rechtstreeks uit de oude Metroid serie komt, dus dat zegt wel genoeg lijkt me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 21:35:
[...]

Ikben het niet helemaal met je eens, metroid en SMS en Melee hebben juist liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen (die van mario is zelfs gewoon irritant omdat hij zo in je hoofd blijft zitten, en die van Metroid vind ik helemaal om te smullen, het magmoor caverns liedje vind ik echt super, ik luister die OST dan ook nog regelmatig.

Het Magmoor Caverns deuntje komt dan ook direct uit Super Metroid. Daar wordt het gebruikt in Norfair. Ik vind de muziek in Metroid Prime zeker niet slecht, maar die van Super Metroid was gewoon vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 21:13:
[...]

..., f-zero gx (vergelijk maar eens met de originele f-zero!), super mario sunshine (en mario stond zelfs altijd garant voor direct meefluitbare deuntjes :) Van de SMS-muziek kan ik me helemaal niks voor de geest halen), Viewtiful Joe had ook al van die nietszeggende muziek.
...
Auw. Waar ik je in een ander topic bijna de hemel inprijs (figuurlijk) wil ik wat je hier zegt toch even onderuit halen :P.

F-Zero GX heeft imo echt wel fantastische muziek. Alle oude deuntjes zitten er erg tof in geremixed, zelfs Big Blue heeft zijn oude deuntje nog als je genoeg tickets hebt. (Ook level 4 van story mode). Green Plant, Mute City, Big Blue en Fire Field hebben gewoon zeer toffe deuntjes. Ik bedoel, als ik ze in mijn auto zit te beluisteren krijg ik gewoon zin om te crossen.

En dan ook nog zeuren over VJ? Ben je wel goed bij je hoofd? :P Nietszeggende muziek? Dat is toch niet raar als dit het eerste spel van de serie is? Dat deuntje van level 2 met die toeterende auto's, ik vond het gewoon fantastisch!

Wat betreft SMS, MP ben ik het wel een beetje met je eens. Maar aan de andere kant kan ik niet begrijpen dat iemand AC leuk vind :P

[ Voor 6% gewijzigd door GZ op 09-06-2004 22:43 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
De muziek uit MP is mij ook te 'ambient'. Ik heb liever een herkenbare deun/beat dan dat ongedefinieërde gedoe op de achtergrond. Phazon Mines is hier een goed voorbeeld van (alle 3 de tracks), al werkt het wel goed voor het creepy sfeertje.

Maar goed Super Metroid is IMO ook 1 vd sterkste Nintendo soundtracks (Starfox hoort er ook bij) dus dat is nogal vergelijkingsmateriaal he :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel even een vragenvuur van een aankomende GameCube bezitter.
Ik had gelezen over de gameboy connectivity van splinter cell:pandora tommorow van de GBA met de GC.
Mijn vraag was of je dan je GBA als controller kon gebruiken. Kom je dan eigenlijk geen knoppen te kort?
Heeft iemand er al ervaring mee gehad met het hele game conectivity verhaal? Want van wat ik las, klonk het eigenlijk best leuk!
En tot slot, bestaat er een tool (stukje electronica) waarmee je GameCube op je pc monitor kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:53:
Heel even een vragenvuur van een aankomende GameCube bezitter.
Ik had gelezen over de gameboy connectivity van splinter cell:pandora tommorow van de GBA met de GC.
Mijn vraag was of je dan je GBA als controller kon gebruiken. Kom je dan eigenlijk geen knoppen te kort?
Heeft iemand er al ervaring mee gehad met het hele game conectivity verhaal? Want van wat ik las, klonk het eigenlijk best leuk!
En tot slot, bestaat er een tool (stukje electronica) waarmee je GameCube op je pc monitor kan aansluiten?
Ik ken Splinter Cell verder niet, maar volgens mij kun je alleen een bepaald wapen besturen met de GBA, voor de rest van het spel heb je ook nog een normale controller nodig. De enige spellen waarbij je de GBA echt als controller kan gebruiken zijn volgens mijn The Legend of Zelda: Four Swords Adventure en Final Fantasy: Chrystal Chronicals. De connectivity stelt buiten deze twee spellen om, nog niet zoveel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat op IGN over die connectivity:
The GameCube version will connect to the GBA to unlock 8 new Pandora Tomorrow GBA missions, remotely control in-game devices, and provide a layout map of your surroundings.
Denk dat je voor die missies een gba versie van padora nodig zal hebben en die radar gewoon zonder cartridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
schnumi schreef op 08 juni 2004 @ 13:19:
[...]
Nog een keer op het knopje drukken? Die van zit ook wel eens "vast" maar dat is niks ernstigs.
mijn garantie was al verlopen, dus heb ik hem met behulp van bic-pennen opengemaakt. Toen heb ik van binnenuit het knopje los kunnen klikken. Het plastic was een beetje ruw geworden waardoor hij nogal stroef liep.
ik heb meteen ff al het stof verwijderd uit de ventilator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep ik wil jengel muziek in Prime 2 alla mario!! Ik persoonlijk vindt de muziek uit prime super geslaagd erg sfeervol, neu niets mis mee. Waarom zou ik in godsnaam game-muziek willen onthouden? Ik ga het toch zeker niet op mijn Walkman zetten om het te luisteren ofzo! Als het muziek maar bij de game past en me niet irri maakt want als je diep in da game zit merk je helemaal niets van de muziek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het geluid maar goeie sfeer aan een game brengt en er bij past, hoor je mij niet klagen. Voor de rest ben ik toch meer bezig met het spel zelf. Tot nu toe geen klagen over de muziek/sfeergeluiden van Nintendo games. Wat 'muziek' in mijn CD speler zet ik toch echt wel wat anders op :). Ik heb de nieuwe Ayreon nu al een weekje of wat liggen, en die dubbelCD heb ik al een paar keer de revue laten passeren, een van de beste CDs die ik in tijden gehoord heb, de man heeft zichzelf overtroffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Net bij Media Markt geweest, helaas geen Soul Calibur 2 :(

Wel The Last Samurai gekocht, maar das geen spel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 09 juni 2004 @ 22:41:
[...]

Auw. Waar ik je in een ander topic bijna de hemel inprijs (figuurlijk) wil ik wat je hier zegt toch even onderuit halen :P.
Geen zorgen ik kan er wel tegen ;)
We kunnen het niet overal over eens zijn.
F-Zero GX heeft imo echt wel fantastische muziek. Alle oude deuntjes zitten er erg tof in geremixed, zelfs Big Blue heeft zijn oude deuntje nog als je genoeg tickets hebt. (Ook level 4 van story mode).
Okee, in eerste instantie was ik ook wel redelijk enthousiast over de muziek in GX. Het was in ieder geval beter dan de "muziek" in F-Zero X (ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat dat spel echt afgrijselijke muziek had!), en ik herkende inderdaad ook onmiddellijk die 16 bit deuntjes die erin verwerkt zitten. En er zijn nog wel meer leuke vondsten zoals dat Casino-level, met het coole jazzy intro (echt in Vegas-sfeer), en daarna barst het los in totaal overstuurde techno :p Eigenlijk is dat nummer wel erg geslaagd.

Maar na een tijdje begon het me toch een beetje tegen te staan. Al die oude deuntjes zitten er dan wel in, maar klinken nergens zo goed als het origineel (imo). De beats zijn ook al niet echt bijzonder. (komt misschien ook wel een beetje omdat ik zelf vooral naar cd's van Aphex Twin, Autechre en dergelijke luister... ik vind alle andere techno-achtige muziek al snel een beetje saai ;)). En van de nieuwe melodieën is er werkelijk geeneen die echt indruk op me heeft gemaakt. Ik weet dat veel mensen met name erg blij worden van de muziek in Green Plant... maar ik vind dat bijvoorbeeld echt een vreselijk nummer :p

Kwestie van smaak denk ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 16:31:
[...]

Okee, in eerste instantie was ik ook wel redelijk enthousiast over de muziek in GX. Het was in ieder geval beter dan de "muziek" in F-Zero X (ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat dat spel echt afgrijselijke muziek had!), en ik herkende inderdaad ook onmiddellijk die 16 bit deuntjes die erin verwerkt zitten. En er zijn nog wel meer leuke vondsten zoals dat Casino-level, met het coole jazzy intro (echt in Vegas-sfeer), en daarna barst het los in totaal overstuurde techno :p Eigenlijk is dat nummer wel erg geslaagd.
:( De muziek vond ik juist een van de vetste dingen van F-zero X, en juist iets wat ik heel kut vond van F-zero GX (Waarom nou weer trance ofzoiets :r)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 15:11:
Jep ik wil jengel muziek in Prime 2 alla mario!! Ik persoonlijk vindt de muziek uit prime super geslaagd erg sfeervol, neu niets mis mee. Waarom zou ik in godsnaam game-muziek willen onthouden? Ik ga het toch zeker niet op mijn Walkman zetten om het te luisteren ofzo! Als het muziek maar bij de game past en me niet irri maakt want als je diep in da game zit merk je helemaal niets van de muziek!
Ik vind de muziek in een game dus wel (erg) belangrijk, in sommige gevallen belangrijker dan graphics. Dus ja, dan is het wel prettig als die muziek mij welgevalt. Ik luister overigens ook buiten de games om naar game muziek/remixes (NEEERD B)).

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muziek is voor mij ook een heel belangerijk deel van de sfeer, en omdat sfeer belangerijk is voor de gameplay....

want als ik ga terugdenken naar mijn beste games ooit (Perfect Dark, Metroid Prime, Golden Sun, en Metal Gear (Twin Snakes), en Zelda Majora's Mask.
hebben die toch allemaal een monster soundtrack die ik nu allemaal zo zou kunnen na neuriien terwijl ik dat bij 30 van mn 40 andere games in mn kast echt niet kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Zoals ik al een keer eerder gezegd heb.

Die muziek in games is voor mij ook heel erg belangrijk. De muziek in F-Zero GX vind ik fantastisch, het is volledig in de stijl van de muziek van het origineel. Ik heb F-Zero X nooit gespeeld, dus daar kan ik ook geen oordeel over vellen. Als Namco dat ook bij Starfox weet te doen ben ik zeer tevreden.
Ik heb net in Winamp de muziek van Star Fox met die van Star Fox 64 vergeleken. De muziek is er in dat spel echt hard op achteruitgegaan, de muziek heeft lang niet zo'n dreigende sfeer als die in het origineel. De muziek is zo "bland" dat hij in Ocarina of Time gebruikt zou kunnen zijn en niemand zou het door hebben, terwijl de muziek in het origineel juist een eigen unieke stijl had die je in geen enkel ander spel terugvindt. Dat mis ik enorm bij Star Fox 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 10 juni 2004 @ 17:45:
Zoals ik al een keer eerder gezegd heb.

Die muziek in games is voor mij ook heel erg belangrijk. De muziek in F-Zero GX vind ik fantastisch, het is volledig in de stijl van de muziek van het origineel. Ik heb F-Zero X nooit gespeeld, dus daar kan ik ook geen oordeel over vellen. Als Namco dat ook bij Starfox weet te doen ben ik zeer tevreden.
Ik heb net in Winamp de muziek van Star Fox met die van Star Fox 64 vergeleken. De muziek is er in dat spel echt hard op achteruitgegaan, de muziek heeft lang niet zo'n dreigende sfeer als die in het origineel. De muziek is zo "bland" dat hij in Ocarina of Time gebruikt zou kunnen zijn en niemand zou het door hebben, terwijl de muziek in het origineel juist een eigen unieke stijl had die je in geen enkel ander spel terugvindt. Dat mis ik enorm bij Star Fox 64.
Dat vind ik toch wel afbreuk doen aan de muziek van Ocarina of Time hoor, veel mensen zeggen dat die soundtrack niets heeft maar ik kan me werkelijk bij elke plaats het deuntje zo voor de geest halen, terwijl ik dat bij verder geen enkele game kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 18:12:
[...]

Dat vind ik toch wel afbreuk doen aan de muziek van Ocarina of Time hoor, veel mensen zeggen dat die soundtrack niets heeft maar ik kan me werkelijk bij elke plaats het deuntje zo voor de geest halen, terwijl ik dat bij verder geen enkele game kan.
Prescies, OOT had echt super muziek, waarvan ik echt elk toontje nog wel ken. en zeker niet bland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 18:12:
[...]

Vergelijk de muziek van Ocarina of Time maar eens met die van Star Fox 64. Een aantal nummers zijn bijna niet van elkaar te onderscheiden. Ocarina of Time vind ik samen met Majora's Mask op het gebied van muziek de slechtste Zelda. Ik ken nog wel een paar nummers uit het spel, maar juist de meest kenmerkende nummers van de serie ontbreken, waaronder de Zelda theme zelf! Ook het gebrek aan goede muziek in de dungeons deed voor mij afbraak aan de sfeer. The Wind Waker heeft dit gebrek ook, gelukkig maakt het spel dit weer op andere gebieden goed. Vergelijk de muziek van Ocarina of Time maar met die van A Link To The Past, daar is de muziek vele malen sfeervoller. Ik vind de muziek in Ocarina of Time trouwens zeker niet slecht, alleen de kenmerkende Zelda stijl is compleet afwezig in alle nieuwe nummers.

De oorzaak van het slechter worden van de muziek in Nintendo spellen is voor mij wel duidelijk. Koji Kondo(de componist van Nintendo) geeft steeds meer werk uit handen aan anderen, zoals bijvoorbeeld in Ocarina of Time en Super Mario 64, hier hield hij alleen toezicht op het maken van de muziek en heeft hij maar een aantal nummers zelf geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jij wil gewoon weer liever de oude liedjes nog een keer horen, dan nieuwe (die IMO beter zijn)

Die oude zijn gewoon uit de tijd, en kunnen nu gewoon niet meer mee.

Ik denk dat je gewoon het oude gewend bent uit je jeugt en het liefst voor altijd zo wil houden?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 10 juni 2004 @ 18:41:
[...]

Vergelijk de muziek van Ocarina of Time maar eens met die van Star Fox 64. Een aantal nummers zijn bijna niet van elkaar te onderscheiden. Ocarina of Time vind ik samen met Majora's Mask op het gebied van muziek de slechtste Zelda. Ik ken nog wel een paar nummers uit het spel, maar juist de meest kenmerkende nummers van de serie ontbreken, waaronder de Zelda theme zelf!
whoa, ik weet niet of je Majora's Mask weleens gespeeld hebt, maar als ik over Termina Field loop hoor ik daar toch echt de beroemde Zelda-theme spelen :p
Vergelijk de muziek van Ocarina of Time maar met die van A Link To The Past, daar is de muziek vele malen sfeervoller.
Sfeervoller? Nee daar ben ik het niet echt mee eens. Welbeschouwd luister je in A Link To The Past een heel groot gedeelte van de tijd naar hetzelfde muziekje (de zelda theme), niet dat dat een slecht muziekje is... maar het is nou niet echt effectief gebruik van muziek om een spel meer sfeer te geven.

En dat heeft OoT juist weer wel heel erg vond ik. Het was even slikken dat de bekende zelda-theme er niet in zat, maar de muziek die nu in Hyrule Field speelt vind ik toch ook wel héél erg goed. Een nieuwe klassieker eigenlijk. Vooral het begin is echt fantastisch. Zeker als er net een nieuwe dag aanbreekt, bij de eerste zonnestralen hoor je dan die muziek opkomen... en krijg je echt zo'n soort opgewonden gevoel van een hele nieuwe dag (ook al duurt een dag maar een paar minuten :P) waarin vanalles te ontdekken valt.

En bijna op elke locatie is de muziek in mijn ogen perfect passend en zeker ook sfeerverhogend. Dat slaperige landerige muziekje in het dorp, de magische sprookjesmuziek in de Zora-grot, dat soort van zigeuner-muziekje (?) bij de gerudo's... het klopt allemaal precies. Ik zou zelfs wel durven zeggen dat OoT voor mij de beste muziek heeft uit de hele Zelda-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 09 juni 2004 @ 22:41:
[...]

En dan ook nog zeuren over VJ? Ben je wel goed bij je hoofd? :P
lol, rustig maar. Ik vond (vind) VJ ook een fantastisch spel hoor. Echt! 8) In tijden niet zoveel plezier gehad van mijn cube. Wat ik ook knap vind: toen Capcom voor het eerst die 5 "exclusieve" spellen aankondigde voor de gamecube rolde ik haast over de grond van het lachen bij het zien van het woord "Viewtiful". Maar inmiddels ben ik er al helemaal aan gewend. Capcom heeft dat hele spel zo goed neergezet dat VJ inmiddels echt al aanvoelt als een household name. Graphics, gameplay, presentatie... echt alles is geweldig. Volgens mij gaat dit net zo'n langlopende serie worden als Megaman :D

Juist daarom vond ik het zo jammer dat de muziek me niet zo veel deed. Maar goed, als jij de muziek dan wel weer heel goed vond. Dan kun je misschien toch niet zeggen dat de muziek slecht *is*... maar eerder dat ik het gewoon niet zo mooi vond. Arme ik :'(
Dat deuntje van level 2 met die toeterende auto's, ik vond het gewoon fantastisch!
Tsja goh, ik weet niet. Ik had eigenlijk niet eens in de gaten dat die toeters bij de muziek hoorden :p Ik dacht gewoon achtergrondgeluid. In mijn ogen ontbreekt het in alle liedjes uit dat spel aan een pakkende melodie. Het is nu echt gewoon "achtergrondgeluid". Alsof er iemand hier bij mij in de flat een radio aanheeft met het raam open, en daar vang ik nog wat flarden van op. Zo kwam de muziek uit VJ een beetje op me over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 18:55:
[...]

whoa, ik weet niet of je Majora's Mask weleens gespeeld hebt, maar als ik over Termina Field loop hoor ik daar toch echt de beroemde Zelda-theme spelen :p

[...]

Sfeervoller? Nee daar ben ik het niet echt mee eens. Welbeschouwd luister je in A Link To The Past een heel groot gedeelte van de tijd naar hetzelfde muziekje (de zelda theme), niet dat dat een slecht muziekje is... maar het is nou niet echt effectief gebruik van muziek om een spel meer sfeer te geven.

En dat heeft OoT juist weer wel heel erg vond ik. Het was even slikken dat de bekende zelda-theme er niet in zat, maar de muziek die nu in Hyrule Field speelt vind ik toch ook wel héél erg goed. Een nieuwe klassieker eigenlijk. Vooral het begin is echt fantastisch. Zeker als er net een nieuwe dag aanbreekt, bij de eerste zonnestralen hoor je dan die muziek opkomen... en krijg je echt zo'n soort opgewonden gevoel van een hele nieuwe dag (ook al duurt een dag maar een paar minuten :P) waarin vanalles te ontdekken valt.

En bijna op elke locatie is de muziek in mijn ogen perfect passend en zeker ook sfeerverhogend. Dat slaperige landerige muziekje in het dorp, de magische sprookjesmuziek in de Zora-grot, dat soort van zigeuner-muziekje (?) bij de gerudo's... het klopt allemaal precies. Ik zou zelfs wel durven zeggen dat OoT voor mij de beste muziek heeft uit de hele Zelda-serie.
Ik zei nooit dat Majora's Mask niet de Zelda theme had, maar de rest van de muziek laat het in dat spel afweten. Dat van de zon die opkomt, ben ik het met je eens, maar dat vond ik in The Wind Waker veel beter gedaan. De grootste vergissing in Ocarina of Time qua muziek vind ik in de dungeons, die is er niet. Er is alleen een soort ambientachtergrond geluid, dan is de muziek in A Link to the Past veel beter in de dungeons waar het spel 3 verschillende nummers voor heeft. Dan is er ook nog de theme van de Dark World, die geeft heel goed weer hoe dreigend de omgeving daar is. In A Link to the Past krijg ik veel beter het gevoel dat ik in een gevaarlijke vijandige omgeving zit, bij Ocarina of Time absoluut niet. Sommige nummers in Ocarina of Time waren wel heel goed maar sommige nummers(het waren er dacht ik 2) gingen mij zelfs zwaar irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen Metal Gear The Twin Snakes is nu voor 20 pond de deal of the day bij www. game.net. dit is ongeveer 35 euro dus sla je slag zou ik zeggen (er zijn nu nog 50 exeplaeren en ik dnek dat ze binnen 1 uur wel op zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:02:
Mensen Metal Gear The Twin Snakes is nu voor 20 pond de deal of the day bij www. game.net. dit is ongeveer 35 euro dus sla je slag zou ik zeggen (er zijn nu nog 50 exeplaeren en ik dnek dat ze binnen 1 uur wel op zijn)
Binnen het uur? Binnen 9 minuten :(
MetroidPrime schreef op 10 juni 2004 @ 19:48:
[...]

Ik zei nooit dat Majora's Mask niet de Zelda theme had, maar de rest van de muziek laat het in dat spel afweten. Dat van de zon die opkomt, ben ik het met je eens, maar dat vond ik in The Wind Waker veel beter gedaan. De grootste vergissing in Ocarina of Time qua muziek vind ik in de dungeons, die is er niet. Er is alleen een soort ambientachtergrond geluid, dan is de muziek in A Link to the Past veel beter in de dungeons waar het spel 3 verschillende nummers voor heeft. Dan is er ook nog de theme van de Dark World, die geeft heel goed weer hoe dreigend de omgeving daar is. In A Link to the Past krijg ik veel beter het gevoel dat ik in een gevaarlijke vijandige omgeving zit, bij Ocarina of Time absoluut niet. Sommige nummers in Ocarina of Time waren wel heel goed maar sommige nummers(het waren er dacht ik 2) gingen mij zelfs zwaar irriteren.
Agreed, de dungeon muziek is om te :r in OOT, waardeloos. De outdoor locaties vind ik echter zonder uitzondering prachtig (Gerudo Valley, Kokiri Forest, Hyrule Field, etc), en in TWW zeker niet beter gedaan. De Great Sea tune aldaar ging mij op een gegeven moment zooo mateloos irriteren... :X
Het is inderdaad Jammer dat ze die dungeons niet wat meer aandacht hebben gegeven, want daar vertoef je toch een groot deel van het spel.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:02:
Sold out! Bevalt het programmatje trouwens nog een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 10 juni 2004 @ 20:17:
[...]

Sold out! Bevalt het programmatje trouwens nog een beetje?
Ja zeker _/-\o_ , meteen in de minuut dat het geupdate word weet je het, zodat ik het nooit mis.

Ik werd daar echt zoo ziek van he.. zat ik de hele dag te wachten.. niks niks niks... komen er ff wat vrienden langs... ff wat eten halen bij de AH, kom ik terug.. To late, sold out!, en dan meestal bij ik spel wat ik supergraag wilde kopen.

Nu zal ik dat dus niet meer hebben _/-\o_

Als jij het niet erg vind kan ik hem misschien op mn site zetten (konoha.nl) (0 bezoekers per dag ofzo, maar zodat hij makkelijk te vinden is voor gotters ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

is er iemand die het spel: Baldur's Gate Dark Alliance heeft ? ik zou graag de mening(en) willen horen van iemand die het spel heeft...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Baldurs Gate is een zeer vermakelijk spelletje, alleen ik heb niet de GCN versie maar de Xbox versie. Het is een zeer goede en vermakelijke Hack en Slash :) Ook al stamt het spel van eind 2001 (als ik het goed heb) zijn de graphics nog redelijk tot goed te noemen, omgevingen en vijanden zien er allemaal prima uit.

De eerste keer door het spel heen zal het ongeveer 10 uur duren. Maar met de co-op die erg vermakelijk is wordt de replay value stukken hoger, ook heb je nog andere moeilijkheidsgraden.

Zover ik weet draait de Gamecube versie op een onstabiele 30 fps en kan die nogal droppen wanneer er veel vijanden zijn, maar daar kan ik dus niets over zeggen of het erg nadelig is voor de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de PS2 versie, het gaat dus kennelijk om een slechte port, omdat de PS2 theoretisch minder aankan. Slordig dus. Of ze zullen er net iets te veel extra snufjes ingedaan hebben, dunno. Als ik al kijk naar de versie van Prince of Persia, denk ik, zo, dus 3rd parties KUNNEN het wel, die draait top! BG:DA2 is ook goed te doen btw :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Deeltje 2 kwam toch niet uit op de cube??
Of tenminste veel later dan op de PS2?? :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of dit al voorbij is gekomen.. heb alleen ff de laatste pagina gelezen,
maar viewtifull joe £14.99 bij play.com!

http://www.play.com/play2...e=title&r=GC&title=123923

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 10:55 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.