Het Grote Gamecube Topic deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.517 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34
Misschien wordt het tijd voor een "Het Grote Ik Stem Op Een Square-Enix Spel In De Compleet Onbelangrijke Gamefaqs Poll Topic Deel 1"?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 12:27

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik stem nu gewoon niet, wordt gek als ik moet nadenken over FF7 vs. SSBM :)
RPG's zuigen je toch het meest in het spel tov andere soorten games, dus dat blijft ook gewoon heel goed hangen MetroidPrime

edit: toch maar op SSBM gestemd, omdat er zoveel RPG's zijn, maar maar 1 SSBM :D

[ Voor 68% gewijzigd door Max|Burn op 05-06-2004 12:33 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

FF7 gestemd sorry maar ik vind het spel toch wel 10000x beter en vernieuwnder dan SSB:M.
FF7 staat dan ook dik en dik voor op SSB:M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

MetroidPrime schreef op 05 juni 2004 @ 12:14:
Misschien wordt het tijd voor een "Het Grote Ik Stem Op Een Square-Enix Spel In De Compleet Onbelangrijke Gamefaqs Poll Topic Deel 1"?
ik vind het toch wel erg belangerijk hoor. het geeft echt aan wat DE game is, en het is echt op supergrote schaal (echt veeel stemmen) ik kijk er elk jaar erg naar uit, bijna net zoveel als de E3 omdat het soms echt zoo spannendis (3 stemmen verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 22:14

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Anoniem: 104283 schreef op 05 juni 2004 @ 12:36:
[...]

ik vind het toch wel erg belangerijk hoor. het geeft echt aan wat DE game is
Hoezo ? dat is toch een kwestie van smaak, en dat verschilt van persoon tot persoon.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Zo na het zien van dit plaatje + video :

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/521/521227/metroid-prime-2-echoes-20040604034902379.jpg

Hype MP2 +100% ;)

Nieuwe Metroid Prime 2 filmpjes kan je hier downloaden.

[ Voor 16% gewijzigd door Elroy op 05-06-2004 12:44 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand de hi res niet even ergens neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aaargh! schreef op 05 juni 2004 @ 12:42:
[...]

Hoezo ? dat is toch een kwestie van smaak, en dat verschilt van persoon tot persoon.
Als iedereen een spel goed vind zal hij wel goed zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja als iemand effe ruimte geeft kan ik hem wel uppen. :) MP2 is trouwens grafisch toch echt duidelijk verbeterd dat kun je in die filmpjes goed zien.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 104283 schreef op 05 juni 2004 @ 12:36:
[...]

ik vind het toch wel erg belangerijk hoor. het geeft echt aan wat DE game is, en het is echt op supergrote schaal (echt veeel stemmen) ik kijk er elk jaar erg naar uit, bijna net zoveel als de E3 omdat het soms echt zoo spannendis (3 stemmen verschil)
Het is een nietszeggende poll. Gamefaqs wordt voornamelijk bezocht door Square-Enix fanboys en daarom wint bijna ieder jaar een Square-Enix spel, of was dat je nog niet opgevallen? Het is net zoals de TMF-game award dit jaar, deze wordt gesponsord door Electronic Arts, dus zijn er alleen EA spellen genomineerd voor beste spel van 2003. Dan wint The Sims(paradepaardje van EA) en dat was volgens mij een spel uit het jaar 2000?

Ik doelde trouwens meer op het feit dat dit topic "Het Grote Gamecube Topic deel 45" heet. De hele tijd alleen roepen "Ik stem op FF7 want dat is da bomb!" is dan toch echt op zijn minst offtopic. Zeker aangezien er steeds meer details over Metroid Prime 2 en Resident Evil 4 naar buiten komen waar hier niet over gediscussierd kan worden omdat het er steeds meer op lijkt dat het belangrijker is om te weten wat de fanboys bij Gamefaqs het beste spel vinden. Als je trouwens wilt weten wat voor figuren er stemmen bij Gamefaqs moet je het forum daar eens bezoeken, dat doe je 1 enkele keer en daarna hecht je ineens veel minder waarde aan die poll en de rest van de site trouwens ook.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 05 juni 2004 @ 13:01:
[...]

Het is een nietszeggende poll. Gamefaqs wordt voornamelijk bezocht door Square-Enix fanboys en daarom wint bijna ieder jaar een Square-Enix spel, of was dat je nog niet opgevallen? Het is net zoals de TMF-game award dit jaar, deze wordt gesponsord door Electronic Arts, dus zijn er alleen EA spellen genomineerd voor beste spel van 2003. Dan wint The Sims(paradepaardje van EA) en dat was volgens mij een spel uit het jaar 2000?
Tja dat Nintendo en Square spellen elk jaar winnen komt vooral omdat ze gewoon allebei komen van makers met een gigantische fanbase, dus dat is altijd wel te verwachten, maar het is zeker niet te vergelijken met EA's game awards.

Ik hecht er iig al veel waarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
MP2 ziet er idd lekker uit.. :) Alleen zoveel nieuwe dingen komen er toch niet van uit?..heb het nu wel gezien met MP2 en RE4 (met de filmpjes dan he)
Als ze uitkomen ga ik er pas veel over lullen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hoe bedoel met "zoveel nieuwe dingen"? Als in vernieuwingen in de gameplay? Of anders?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

MetroidPrime schreef op 05 juni 2004 @ 13:01:
[...]

[...]
Smash Brothers wint anders wel van FFX ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 16:10
Chrono trigger hoort toch ook bij nintendo? :)
FFVII gestemt btw. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 104283 schreef op 05 juni 2004 @ 13:05:
[...]

Tja dat Nintendo en Square spellen elk jaar winnen komt vooral omdat ze gewoon allebei komen van makers met een gigantische fanbase, dus dat is altijd wel te verwachten, maar het is zeker niet te vergelijken met EA's game awards.

Ik hecht er iig al veel waarde aan.
Kijk maar goed naar de vorige polls! Welk mens dat bij zijn gezonde verstand is kan Pong ooit beter vinden dan River City Ransom! Waarom moest Secret of Mana in de eerste ronde al tegen Chronotrigger?! Een van de beste spellen van Square-Enix komt nu veel minder ver dan 1 dan spellen als Pong en Als je zoiets echt goed wil doen moet je iedereen een top 10 ofzo laten insturen in plaats van het huidige systeem. Pas dan kun je echt zeggen of spel A beter is dan spel B! Ten slotte: Je eigen mening is toch veel belangrijker dan die van een stelletje puberale fanboys die vaak tactisch op spellen stemmen die ze niet eens gespeeld of zelfs maar een keer gezien hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 05-06-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ecco schreef op 05 juni 2004 @ 11:58:
Heb toch weer op FF moeten stemmen. Ik ben Nintendo-fanboy eerste klas, maar bij FF-VII trek ik toch echt de grens :P
Ik ben nu ook bezig met FF VII (lekker optijd).
Maar ik ben nog niet zo ver, dus stem ik maar op SSB:M

Misschien als ik wat verder ben dat ik dan wel inzie dat ik fout zat...

Edit:
Dat Metroid Prime 2 filmpje kan je niet eens downen.
Daar moet je Insider voor zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 05-06-2004 14:12 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Vanitas schreef op 05 juni 2004 @ 11:41:
SSB:M vs FF:VII

SSB:M staat met +- 2200 stemmen achter. ;(

Allemaal stemmen nu!!

Op SSB:M natuurlijk ;)
FF:VII heb ik nooit gespeeld, SSB:M heb ik zelf liggen maar daar is echt geen reet aan, dus ik onthoud mij van stemming :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

MetroidPrime schreef op 05 juni 2004 @ 13:57:
[...]

Kijk maar goed naar de vorige polls! Welk mens dat bij zijn gezonde verstand is kan Pong ooit beter vinden dan River City Ransom! Waarom moest Secret of Mana in de eerste ronde al tegen Chronotrigger?! Een van de beste spellen van Square-Enix komt nu veel minder ver dan 1 dan spellen als Pong en Als je zoiets echt goed wil doen moet je iedereen een top 10 ofzo laten insturen in plaats van het huidige systeem. Pas dan kun je echt zeggen of spel A beter is dan spel B! Ten slotte: Je eigen mening is toch veel belangrijker dan die van een stelletje puberale fanboys die vaak tactisch op spellen stemmen die ze niet eens gespeeld of zelfs maar een keer gezien hebben?
Je moet wel een beetje realistisch zijn hoor. Pong is nou niet direct een spel dat je elke dag uren lang speelt, als je de nostalgie eraf haalt hou je niet heel veel meer over (gevaarlijk, ik weet het :)). Gamefaqs wordt door HEEL veel gamers bezocht, is dus best een goede afspiegeling van wat gamers goeie spellen vinden. Tactisch stemmen is trouwens niet echt te doen als er meer dan 15000 mensen meestemmen. Ik denk dat we als Nintendo fans moeten aanvaarden dat er meer Square fans zijn :)
Is niet eens zo erg, de Square spellen die het goed doen komen vaak nog van de SNES ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Aaargh! schreef op 05 juni 2004 @ 14:08:
[...]

FF:VII heb ik nooit gespeeld, SSB:M heb ik zelf liggen maar daar is echt geen reet aan, dus ik onthoud mij van stemming :+
SSBM geen bal aan :( , het rulezz gewoon 8)
SP is dan mss saai, maar met een paar vrienden is SSBM de bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:37

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Net even wat filmpjes zitten bekijken van Donkey Kong: Jungle Beat. Het ziet er echt gaaf uit! Wordt volgens mij ook echt een topper met een heel hoog "fun" gehalte.

Zeker weten dat die Bonga's bij mij in huis komen, en tja, er is maar 1 manier om zoiets uit te leggen aan visite... MEE LATEN DOEN!! :)

Het wordt een goed jaar! Een duur jaar, maar wel een heel heel goed jaar :)

[meer:]
ook nog MP2 filmpjes gedownd en bekeken.
Het is al eerder genoemd maar inderdaad, dat water/olie effect van die wezens in de Dark World ziet er echt ook heel gaaf uit :9~

[ Voor 22% gewijzigd door Twee Dee op 05-06-2004 16:12 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Jungle beat lijkt mij ook erg koel. Ik zag die bongo's eerst niet zitten maar hoe het in die game wordt gebruikt rokt gewoon!
Ik denk ook wel dat Donkey Konga leuk is...maar ik koop de bongo's voor Jungle Beats!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 101975 schreef op 05 juni 2004 @ 14:39:
[...]

Zeker mee eens! Heerlijk spel, zelfs single-player kan ik me daar nog best mee vermaken. Multiplayer is het helemaal gaaf natuurlijk.

Al moet ik zeggen, de vergelijking met FF7, die heb ik op de pc gespeeld. Maar qua pc-games (en ik heb er heel wat gespeeld al zeg ik 't zelf) is het toch een van m'n beste game-experiences. Dus FF7 wint het wel van SSBM, al is het heel wat anders...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Had niet gedacht dat het Samus model er nog beter uit zou kunnen zien maar damn, de nieuwe versie is echt op alle fronten beter _/-\o_ Schip ziet er ook leuk uit, iig beter dan die wanvertoning uit Zero Mission :P Die lichte remix aan het einde van het worm filmpje is :9 Ben nog niet onder de indruk van het level design, ziet er allemaal nogal :Z uit, maar het is nog maar 1 gebied natuurlijk.

PS Wat een gezemer om die volslagen futiele Gamefaqs poll zeg :'( Having said that, waar de fuck is Half-Life AKA BEST GAME EVER? :P ;) <-- niet op ingaan svp :Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Deddiekoel schreef op 05 juni 2004 @ 16:46:
Jungle beat lijkt mij ook erg koel. Ik zag die bongo's eerst niet zitten maar hoe het in die game wordt gebruikt rokt gewoon!
Ik denk ook wel dat Donkey Konga leuk is...maar ik koop de bongo's voor Jungle Beats!
Ik zit er ook erg op te wachten, ben benieuwd hoe het speelt. Ben ook benieuwd of Nintendo meer van dit soort dingen gaat verzinnen, men had het over innovatieve gameplay voor hun volgende systeem .... 'systeemeisen doen er niet toe' zeiden ze, dus ook daar ben ik erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Anoniem: 101975 schreef op 05 juni 2004 @ 14:39:
[...]

Ik vind het te chaotisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aaargh! schreef op 05 juni 2004 @ 17:48:
[...]

Tja dan kan je imo gewoon niet gamen :P (nofi...)ik heb daar nog nooit last van gehad. het is echt zon spel waarin je skills MOET hebben (buttonbashen werkt voor geen meter) maar ik speel het het liefst met 3 players, omdat je dan leukere situaties krijgt (2tegen1 )

Topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Anoniem: 104283 schreef op 05 juni 2004 @ 17:51:
het is echt zon spel waarin je skills MOET hebben (buttonbashen werkt voor geen meter)
Tja, dan moet ik me weer gaan verdiepen in allerlei combo's e.d. heb ik helemaal geen zin in, het moet wel ontspanning blijven he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Aaargh! schreef op 05 juni 2004 @ 17:57:
[...]

Tja, dan moet ik me weer gaan verdiepen in allerlei combo's e.d. heb ik helemaal geen zin in, het moet wel ontspanning blijven he.
Combo's leren :? Voorzover ik weet zijn er geen combo's in SSB:M :+
tenzij je richting-op-controlstick+[insert button] een combo noemt
En ik kan het weten, want ik heb het vrijwel helemaal uitgespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Aaargh! schreef op 05 juni 2004 @ 17:48:
[...]

me 2.
het is leuk voor een half uur, maar dan ben ik het echt zat. heel de tijd je ventje kwijt zijn enzo... harrr. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daFubar schreef op 05 juni 2004 @ 21:19:
[...]

me 2.
het is leuk voor een half uur, maar dan ben ik het echt zat. heel de tijd je ventje kwijt zijn enzo... harrr. :(
Tja, 4 players, level Temple, en een 37cm TV gaan niet echt goed samen nee :+
nofi
Nee serieus, ik weet niet maar ik ben echt nooit m'n character kwijt. Het vereist misschien wat concentratie op je character ipv op welke combo's je uit voert zoals bij bv. Soul Calibur, maar het is echt niet zo dat het door de chaos niet meer te volgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op 05 juni 2004 @ 17:04:
Had niet gedacht dat het Samus model er nog beter uit zou kunnen zien maar damn, de nieuwe versie is echt op alle fronten beter _/-\o_ Schip ziet er ook leuk uit, iig beter dan die wanvertoning uit Zero Mission :P Die lichte remix aan het einde van het worm filmpje is :9 Ben nog niet onder de indruk van het level design, ziet er allemaal nogal :Z uit, maar het is nog maar 1 gebied natuurlijk.

PS Wat een gezemer om die volslagen futiele Gamefaqs poll zeg :'( Having said that, waar de fuck is Half-Life AKA BEST GAME EVER? :P ;) <-- niet op ingaan svp :Y)
Het boven lichaam is idd mooier, maar de benen niet. Allemaal te gestroomlijnd, von het vorige beter passen. En die groene bollen... beetje te
De textures zijn wel super scherp. :9~

Met ZM ben ik het wel met je eens. Dat leek een beetje op een plat gestampte pannekoek 8)7 (pannenkoek - wat is het nou??)

Het enige waar ik me nog wel een beetje zorgen om maak is de omgeving.
Ik bedoel, het enige wat ik heb gezien is metaal, metaal en nog een metaal.
Dat stuk (Phazon mines) uit het vorige deel vond ik qua design maar saai.
Het was wel leuk, uitdagend, maar omdat ik nu al zoveel met MP1 heb geoefend denk ik dat dat ook niet meer zo is. Doe mij maar buiten levels, dat spreekt met veel meer aan. Zoals het Chozo Ruins gebied, super.

En ik heb gehoord dat ze MP2 simpeler (zoals bij alle games van tegenwoordig, met enkele uitzonderingen) gaan maken, dan kan de main-stream gamer ook meekomen. Maar waarom doen ze dat?? Ze kunnen er toch gewoon een Easy mode in schoppen. Dan heeft iedereen wat hij wil, veel beter dacht ik zo...

Op je Half-Life moet ik toch even op ingaan. Ik vind HL het beste spel wat er is. En de spellen die nu in de lijst van Gamefaqs staat, zoals Mario 3, SSB:M (en misschien FF:VII - nog niet uitgespeeld -), komen toch echt niet in de buurt van HL. De enige games die dat wel doen is Z:LttP en Metroid Prime(+ Super). Die 4 hebben echt iets wat ik in veel games van tegenwoordig mis. Ik wordt er niet echt in meegezogen, kan kan de controller makkelijk neerleggen, morgen ga ik dan wel weer verder. Maar met HL niet, ik moet weten wat er verder gebeurd. In FF:VII begint het te komen, maar ver ben ik nog niet. Hopelijk wordt MP2 ook weer zo, dan kan ik er weer een bij dat lijstje toevoegen.

SSB:M vs FF:VII

SSB:M staat met +- 12000 stemmen achter.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Anoniem: 34169 schreef op 05 juni 2004 @ 21:32:
[...]

Tja, 4 players, level Temple, en een 37cm TV gaan niet echt goed samen nee :+
2 player op een 72cm breedbeeld gaat ook al irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
offtopic:
Hee Golbe! Je moet maar ff aan je broertje vragen of mijn vriendin wel of niet lekker is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

kan iemand mij nog even een link gevenb naar de E3, van nintendo show :) ? en er was ook iemand in dit topic, die kon 2 gamecubes op 1tv (sony) aansluiten en dan kon je beide tegelij spelen. dus 72cm breedbeeld, werd dus zegma 2x 36cm ofzo.... was iemand van de oudere garde :) wil weten welke tv dat namelijk was :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-06 12:59

aapelite

Do the kirby!

hehe, melee is echt het meest gespeelde spel hier thuis denk ik. Zo`n beetje elke vrijdag avond is het hier melee avond :D Heerlijk met zn 4en lekker knokken. Ik vind het juist zon leuk spel omdat ik eens niet combo`s moet kennen maar gewoon snel een goed geplaatste move moet plaatsen en na een tijdje lukt dat wel als vanzelf :D owjah.... Kirby ownz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He jongens over de totaal futiele GameFAQ's poll:
Allemaal Chrono Trigger stemmen!!!1 :P
Staat nu met bijna 1400 stemmen achter tegen het belachelijk slechte (;)) FFVII :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Chrono trigger is erg goed, maar FFVII is beter. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Kan iemand me helpen met het volgende:

In Super Mario Sunshine, Ricco Harbor, Episode 6 (rooie muntjes verzamelen met zo'n blooper surf-ding) , alle 8 muntjes verzamelen is een piece-of-cake, daarna verschijnt de shine, maar hoe kom ik daarna van die blooper af zodat ik naar die shine kan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-06 12:59

aapelite

Do the kirby!

Aaargh! schreef op 06 juni 2004 @ 12:58:
Kan iemand me helpen met het volgende:

In Super Mario Sunshine, Ricco Harbor, Episode 6 (rooie muntjes verzamelen met zo'n blooper surf-ding) , alle 8 muntjes verzamelen is een piece-of-cake, daarna verschijnt de shine, maar hoe kom ik daarna van die blooper af zodat ik naar die shine kan :?
Ik ben er gewoon opafgesprongen met meneer blooper. Volgens mij kon ik er niet af maar dat weet ik niet zeker, hij kwam iig op die pier d8 ik dus je kan er vanaf het water zo naartoe springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Yohann!s schreef op 06 juni 2004 @ 12:20:
kan iemand mij nog even een link gevenb naar de E3, van nintendo show :) ? en er was ook iemand in dit topic, die kon 2 gamecubes op 1tv (sony) aansluiten en dan kon je beide tegelij spelen. dus 72cm breedbeeld, werd dus zegma 2x 36cm ofzo.... was iemand van de oudere garde :) wil weten welke tv dat namelijk was :P
Kan met elke tv die 2 tuners heeft (en waar je dus PIP -PictureInPicture- kunt doen. Vervolgens in beide vensters een andere video-in selecteren en klaar.
Ik heb geen 2 gamecubes, maar dit is een pic van helft gamecube, helft pc (tv-out). :)

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/dual.jpg

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

aapelite schreef op 06 juni 2004 @ 13:10:
[...]

Ik ben er gewoon opafgesprongen met meneer blooper
D'oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 34169 schreef op 05 juni 2004 @ 19:02:
[...]
Combo's leren :? Voorzover ik weet zijn er geen combo's in SSB:M :+
tenzij je richting-op-controlstick+[insert button] een combo noemt
En ik kan het weten, want ik heb het vrijwel helemaal uitgespeeld ;)
Maar je kan met die simpele aanvallen wel hele goede combo's maken.
En sommige aanvallen kunnen elkaar heel goed opvolgen.

Dat zijn toch veel betere combo's, dan L, R, R, C up en C down, oid. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ben trouwens net wat aan het kloten geweest met de instellingen op mijn tv en alles ziet er nu een stuk beter uit. Veel meer details en minder kartels had de contrast veel te hoog staan. :P

Kwam ik achter nadat ik de DC had aangesloten en ik zo effe wat ging kloten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

daFubar schreef op 06 juni 2004 @ 04:30:
offtopic:
Hee Golbe! Je moet maar ff aan je broertje vragen of mijn vriendin wel of niet lekker is :P
offtopic:
Hij kan erom gniffelen, maar weet niet meer precies wat er allemaal is gebeurt. BTW, ik zag je ook nog lopen in de blue, en gewoon doorlopen he?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 10:27
Nog even een vraagje over de combinatie RGB kabel met prologic. Als je de audio out van je tv aansluit op een reciever die prologic ondersteund, wordt dit dan benut?

edit: de reciever ondersteund PL2 ja ;)

[ Voor 12% gewijzigd door BlubberZwijn op 06-06-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik heb nu Hyrule Symphony (allemaal Zelda nummers door een orkest gespeeld) en het is echt een aanrader _O_
Klinkt echt zooo vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlubberZwijn schreef op 06 juni 2004 @ 19:25:
Nog even een vraagje over de combinatie RGB kabel met prologic. Als je de audio out van je tv aansluit op een reciever die prologic ondersteund, wordt dit dan benut?
ja het geluid komt gewoon door als DPL2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tenminste als je reciever wel DLP II ondersteund en niet alleen DPL. :P
Xrenity schreef op 06 juni 2004 @ 19:27:
Ik heb nu Hyrule Symphony (allemaal Zelda nummers door een orkest gespeeld) en het is echt een aanrader _O_
Waar kun je die halen? :)

[ Voor 65% gewijzigd door schnumi op 06-06-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
schnumi schreef op 06 juni 2004 @ 19:36:
[...]
Waar kun je die halen? :)
ff zoeken naar (including cryptische omschrijvinkjes):
"Hyrule Symphony" neerhalen
(en dat neerhalen is dus cryptisch :))
offtopic:
slaat nergens op natuurlijk maar zo komt het wat minder illegaal over misschien :{

[ Voor 16% gewijzigd door Xrenity op 06-06-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, ik had ze hiervoor alleen nog maar in hun volle midi glorie mogen aanhoren :D Prachtig!
@ schnumi: Google is je beste vriend en wees niet bang voor buitenlandse sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm heb al een winkel gevonden kun je hem voor 20 dollar halen. :)

Aha heb hem! :P

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 06-06-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al googelend kwam ik de volgende site tegen: link
Het is iemand die zelf een 2D zelda game developt. Volgens mij veelbelovend, de game heeft SNES graphics.
Er is al een demo beschikbaar voor de geïnteresseerden.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 06-06-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
FFVII gaat winnen!

Chrono Trigger 41.97% 27716
Final Fantasy VII 58.03% 38327
TOTAL VOTES 66043

Glorie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Wow, dit is echt tegek.
Ik had weleens zelda OoT liedjes gehoord die met een orkest gespeeld was, maar ik wist niet dat ze een hele album uitgebracht hadden.

Afbeeldingslocatie: http://www.altpop.com/stc/pics-large/lozooths.jpg

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
schnumi schreef op 06 juni 2004 @ 19:36:
DLP II is backward compatible met DPL. Je krijgt dan natuurlijk wel twee kanalen minder maar het is altijd nog beter dan stereo.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
GolbeZeromus schreef op 06 juni 2004 @ 19:07:
[...]

offtopic:
Hij kan erom gniffelen, maar weet niet meer precies wat er allemaal is gebeurt. BTW, ik zag je ook nog lopen in de blue, en gewoon doorlopen he?
offtopic:
haha, ik heb je helemaal niet gezien!
mijn vriendin stond met een maat van me te dansen, toen zei je broer tegen me: "hee, die kerel moet je slaan man!"
ik: "das een maat van me."
hij: "ow... hmm, dan moet je het via hem spelen... dat wijf is écht lekker!"
ik: "das mijn vriendin..."
hij: "damn! jij bastard! harr harrrrrrr enz..."

*D :P :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Fubaruba op 07-06-2004 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 34169 schreef op 06 juni 2004 @ 21:54:
Het is iemand die zelf een 2D zelda game developt. Volgens mij veelbelovend, de game heeft SNES graphics.
Hmm..lijkt wel erg op 2DOoT (menu items enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elroy schreef op 06 juni 2004 @ 23:21:
[...]

Wow, dit is echt tegek.
Ik had weleens zelda OoT liedjes gehoord die met een orkest gespeeld was, maar ik wist niet dat ze een hele album uitgebracht hadden.

[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Mooi toch :9 Heb je ook een grotere boxart kunnen vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MaxBurn schreef op 07 juni 2004 @ 00:19:
[...]
Hmm..lijkt wel erg op 2DOoT (menu items enz)
Khad net even op de site gekeken, maar niks doet het.
Alle andere pagina's zijn offline, en het filmpje kan je niet downen.

Maar het lijkt me wel leuk, later nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-06 20:15

rajackar

Blood Minister

Vanitas schreef op 07 juni 2004 @ 11:23:
[...]

Ik kon nog net de demo downloaden, daarna was ie over zijn bandwith limiet heen volgens mij. Ik zal ff kijken of ik een mirror kan plaatsten.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Mijn masteren van mijn spellen begint vruchten af te werpen. :) Gisteren de 2de Cup van F-Zero-GX gehaald op Master. (En vraag niet na hoeveel pogingen...)

Nu voor nummer 3...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

spaceboy schreef op 06 juni 2004 @ 13:16:
[...]

Kan met elke tv die 2 tuners heeft (en waar je dus PIP -PictureInPicture- kunt doen. Vervolgens in beide vensters een andere video-in selecteren en klaar.
Ik heb geen 2 gamecubes, maar dit is een pic van helft gamecube, helft pc (tv-out). :)

[afbeelding]
Nice.. maar hier hebben we 2 Cubes (1 is inmiddels verhuisd naar de slaapkamer)
M’n vriendin kwam opeens thuis met een limited edition Zelda pack en zo konden we allebei tegelijk Zelda’en :*) B)

Dit was ongeveer een jaar geleden:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/faats/img/DSCN5693%20copy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/faats/img/DSCN5688%20copy.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 07-06-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Vanitas schreef op 07 juni 2004 @ 11:23:
[...]
http://www.oot2d.com/ <-- ik bedoelde het lijkt hier wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2022
Even een vraag over Zelda TWW. IK zit op dit moment vast op Dragon Roost Island. Ik zit nu bij het punt waarbij ik een bombflower moet gooien in die groene potten bij het lava. Ik heb de rechter (de dichtbijste) pot kunnen raken en heb zo een platform kunnen vormen. Echter de linker pot kan ik met geen mogelijkheid raken. Link (of i.i.g. mijn poppetje) gooit niet hoog en ver genoeg. Hoe moet ik in godsnaam die linkerpot raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-06 20:15

rajackar

Blood Minister

MaxBurn schreef op 07 juni 2004 @ 13:11:
[...]

http://www.oot2d.com/ <-- ik bedoelde het lijkt hier wel op :)
dat is ook wel vreselijk gaaf zeg :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
nikk schreef op 07 juni 2004 @ 13:48:
Even een vraag over Zelda TWW. IK zit op dit moment vast op Dragon Roost Island. Ik zit nu bij het punt waarbij ik een bombflower moet gooien in die groene potten bij het lava. Ik heb de rechter (de dichtbijste) pot kunnen raken en heb zo een platform kunnen vormen. Echter de linker pot kan ik met geen mogelijkheid raken. Link (of i.i.g. mijn poppetje) gooit niet hoog en ver genoeg. Hoe moet ik in godsnaam die linkerpot raken?
Ik geloof dat je daarvoor eerst een aanloopje moet nemen. Als je dan vlak voor het einde van het platform gooit dan zou je het makkelijk moeten raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2022
MetroidPrime schreef op 07 juni 2004 @ 13:59:
[...]

Ik geloof dat je daarvoor eerst een aanloopje moet nemen. Als je dan vlak voor het einde van het platform gooit dan zou je het makkelijk moeten raken.
Dat had ik al geprobeerd. Het stomme is dat het dan lijkt alsof ik dan minder ver gooi. Maar ik zal het zo nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

weet t niet aangezien ik TWW nog niet gespeeld heb, maar misschien icm een sprongetje?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bassa001/zeldaost.jpg
Ocarina of Time soundtrack aangeschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glitch schreef op 07 juni 2004 @ 16:09:
[afbeelding]
Ocarina of Time soundtrack aangeschaft :)
Vet :)
zou ik een coverscan mogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Niet online
Hmm klinkt erg bekend. Ik heb daar ook een hele tijd vast gezeten. Tot 't moment dat m'n vriendin gek van m'n geklaag werd en de controller uit m'n hand rukte. En wat denk je? Juist..... zij mikt 'm er zo in 8)7
Dus blijf proberen, 't moet gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
.Sachiel schreef op 07 juni 2004 @ 16:32:
[...]
Tot 't moment dat m'n vriendin gek van m'n geklaag werd en de controller uit m'n hand rukte. En wat denk je? Juist..... zij mikt 'm er zo in 8)7
Pijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Dat 2D OoT project is wel soepel. Ik hebbet nog niet kunnen proberen maar wel soepel van die gast. Hij zal dan ook wel blij zijn geweest met 4 swords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43074

je moet eerst op het al gevormde platform springen, en dan de bom pleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Zijn er eigenlijk nog mensen die Rainbow Six 3 op de Cube gaan halen? Lijkt mij wel vet eigenlijk...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Anoniem: 34169 schreef op 07 juni 2004 @ 16:30:
[...]

Vet :)
zou ik een coverscan mogen
* philipnorth wilt ook wel een coverscan ;)

ok,
heb mijn vriendin dus Animal Crossing gegeven.
OMG, ze is ineens verslaafd :D

en ik maar meekijken terwijl ik allemaal leuke spellen heb om te spelen....(TWW, Vieuwtiful Joe, MP...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-06 17:29
Hmm, weet iemand wat er met gameqube.nl site is gebeurd?
Ik had er nog een paar gametrades lopen, maar de site is ineens verdwenen. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Slurpie Blauw op 07-06-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Die liggen plat vanwege hackers geloof ik, zal een dezer dagen wel weer up gaan. Ze zijn een harde schijf aan het vervangen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

en ik maar meekijken terwijl ik allemaal leuke spellen heb om te spelen...
Maak dan ook een personage aan en wordt de buurman van je vriendin :)

Dan wordt het spel echt nog veel leuker. Mijn broer heeft Animal Crossing ook, en altijd als hij hier is neemt ie z'n memory card mee en gaan we op reis naar elkaars dorpjes. Het is echt fantastisch hoe het spel daarmee omgaat. Altijd als m'n broer op bezoek is geweest en ik ga daarna komen al die beesten me vertellen over hun ontmoeting met mijn broer. En als hij ze een brief heeft geschreven krijg ik die ook te lezen etc. (met hun commentaar zoals: "I'm thinking this is probably the best letter that I ever received. You should try to be more like herman, seriously!" of "It was pretty boring but whatever. To tell you the truth I don't really care what a letter says as long as someone takes the effort to write me. Yes, give me the worship that I deserve!") De dieren verhuizen ook constant heen en weer tussen onze twee dorpen, en komen dan daarna met verhalen zoals: "When I used to live in Hyrule I had a friend named herman." Echt heel grappig allemaal. Met twee menselijke spelers komt die hele wereld nog veel meer tot leven.

En je kan elkaar ook voor de gek houden >:)
Gisteren had ik een personage aangemaakt dat "the HRA" heette, en een brief naar m'n broer verstuurd dat de Happy Room Academy schoon genoeg had van zijn huis en dat ze zijn rating zouden terugzetten naar 2500 punten. Broer gelijk in paniek, whaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Nu ik Resident Evil 0 heb uitgespeeld wil ik eigenlijk wel weer een nieuwe game voor m'n gamecube. Alleen ik heb echt geen idee welke ik moet kiezen. Ik zat zelf te denken aan super mario sunshine of metroid prime of zijn er nog andere toppers die ik over het hoofd zie. Dus mijn vraag is eigenlijk. Welke game zal ik nemen? en is die dan een tijd speelbaar? niet zoals MGS:TTS die je in een week had uitgespeeld (maar wat een week :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

LifeTecH schreef op 07 juni 2004 @ 22:12:
Nu ik Resident Evil 0 heb uitgespeeld wil ik eigenlijk wel weer een nieuwe game voor m'n gamecube. Alleen ik heb echt geen idee welke ik moet kiezen. Ik zat zelf te denken aan super mario sunshine of metroid prime of zijn er nog andere toppers die ik over het hoofd zie. Dus mijn vraag is eigenlijk. Welke game zal ik nemen? en is die dan een tijd speelbaar? niet zoals MGS:TTS die je in een week had uitgespeeld (maar wat een week :9~ )
Ik vond MGS:TTS dus ECHT een rukspel. Heb 'm gekocht, nog geen half level uitgespeeld en vervolgens weer verkocht. (DIK verlies op gemaakt, maar ik ben blij dat hij niet meer in m'n collectie zit)
Wat ik nu aan het doen ben: Starfox Adventures. Beetje oud, maar nog erg vermakelijk. Geef mij maar gewoon een kiddy-style simpel spel met een leuk niet te diepzinnig verhaal, Starfox ben je ook best 'n tijdje mee zoet heb ik begrepen. Beetje a la Zelda, niet helemaal zo goed als TWW, maar toch heel aardig. Misschien is dat wat? SMS vond ik ook een topper (en daar ben je ook nog best even mee bezig, zitten lastige old-school dingen tussen), MP moet je gewoon hebben als je een Cube hebt. Wat mij betreft de beste Cube-game so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Anoniem: 115248 schreef op 07 juni 2004 @ 21:28:
[...]

Maak dan ook een personage aan en wordt de buurman van je vriendin :)
Als ze me in de buurt van de cube zou laten komen ok :)

Nee, wil idd ook nog wel er aan beginnen, maar teveel te spelen nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spaceboy schreef op 07 juni 2004 @ 22:27:
[...]

Ik vond MGS:TTS dus ECHT een rukspel.
:X :X
...

Cultuur barbaar... :P
Metal Gear Solid (/The Twin Snakes) IS een van de beste spellen ooit. Echt alles is gewoon goed aan die game, het verhaal is perfect, en het sneaken is nogsteeds perfect.

EDIT:

:( :( WEER de deal of the day gemist (4eX al dat ik een game die ik wil kopen misloop) |:( |:( bij www.game.net
zou diegene met zijn programma deze aUB hier willen posten O+ want dit soort dingen verN*uken echt mijn week.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 104283 op 08-06-2004 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

net viewtifull joe gekocht bij game.net. Poeh, best wel moeilijk spel man. Zit nu pas bij level 2 en heb het al 5 keer over moeten doen en niet verder gekomen ook nog. Verdomd dat je hele tijd overnieuw moet als je levens op zijn :p
Voor de rest een goeie game bij me collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 51617 schreef op 08 juni 2004 @ 01:01:
net viewtifull joe gekocht bij game.net.
Wil niet gemeen doen maar bij play.com is ie 20 euro :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-06 17:38
Mwa, Play.com zijn die lui waar je een game koopt die "in stock" is (nog refresh gedaan vlak voor order plaatsen!) en die dan daarna ineens mysterieus "awaiting stock" wordt, om daar vervolgens voor eeuwig te blijven hangen (mijn Wave Race staat al zo vanaf *maart*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
JeroenB schreef op 08 juni 2004 @ 08:36:
Mwa, Play.com zijn die lui waar je een game koopt die "in stock" is (nog refresh gedaan vlak voor order plaatsen!) en die dan daarna ineens mysterieus "awaiting stock" wordt, om daar vervolgens voor eeuwig te blijven hangen (mijn Wave Race staat al zo vanaf *maart*).
Over het algemeen heb ik erg goede ervaringen met Play. Ik zou dus zeggen: nooit geschoten is altijd mis. Ik heb nl. al van meerdere mensen gehoord dat ze via Play hun VJ binnen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vond MGS:TTS dus ECHT een rukspel. Heb 'm gekocht, nog geen half level uitgespeeld en vervolgens weer verkocht. (DIK verlies op gemaakt, maar ik ben blij dat hij niet meer in m'n collectie zit)
:o

Dat is ook meteen het probleem! Dat eerste gedeelte is even klote, maar als je daar doorheen bent... WAT een game :9 (Of liever gezegd, wat een verhaal ;) )

Anyway, Metroid Prime kopen als je die nog niet hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik heb met play ook wat vage dingen gehad ja, het is een beetje eenrichtingverkeer bij hun met communiceren ..maar ja...voor de rest vaak wel vlot geleverd o.a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Wat ik nu aan het doen ben: Starfox Adventures. Beetje oud, maar nog erg vermakelijk. Geef mij maar gewoon een kiddy-style simpel spel met een leuk niet te diepzinnig verhaal, Starfox ben je ook best 'n tijdje mee zoet heb ik begrepen. Beetje a la Zelda, niet helemaal zo goed als TWW, maar toch heel aardig. Misschien is dat wat? SMS vond ik ook een topper (en daar ben je ook nog best even mee bezig, zitten lastige old-school dingen tussen), MP moet je gewoon hebben als je een Cube hebt. Wat mij betreft de beste Cube-game so far.
Ik weet niet wat ik vreemder vind, dat iemand MGS niet leuk vind of dat er uberhaupt iemand Star Fox Adventures leuk vind. Hoe ver ben je al in Star Fox Adventures? Ik ben in het spel ongeveer op de helft gekomen toen ik er wel genoeg van had. De hele tijd verzamel dit, verzamel dat gecombineerd met oersaaie gevechten zorgden ervoor dat ik me nog nooit zo enorm verveeld heb met een spel. Beyond Good & Evil is een spel dat vergelijkbaar is met SFA, alleen dan wel leuk. BG&E is het spel dat SFA had moeten zijn, naar mijn mening.

Over dat programmatje: je kunt het hier downloaden. Je hebt er alleen wel Java voor nodig, het liefst versie 1.4 of hoger. Als je dat hebt hoef je alleen op het bestandje te dubbelklikken en de rest gaat vanzelf. Gebruik is natuurlijk op eigen risico.

Voor http://shop.game.net moet je de slider ff op 2 zetten, dan geeft het programma pas een waarschuwing vanaf twee procent verandering. Als je dit niet doet krijg je na iedere controle van de site een alert. Veranderingen tussen de 0 en de 1 % worden naar boven afgerond.

Laat het me even weten als je hem gedownload hebt, dan haal ik hem weer offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 17-06 17:11

TdV

Deddiekoel schreef op 08 juni 2004 @ 09:18:
[...]

Over het algemeen heb ik erg goede ervaringen met Play. Ik zou dus zeggen: nooit geschoten is altijd mis. Ik heb nl. al van meerdere mensen gehoord dat ze via Play hun VJ binnen hebben!
Ik bijvoorbeeld; 2 weken levertijd ongeveer...maar voor die prijs heb ik geduld (heb toch teveel spellen momenteel en te weinig tijd :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 08 juni 2004 @ 10:18:
[...]

Ik weet niet wat ik vreemder vind, dat iemand MGS niet leuk vind of dat er uberhaupt iemand Star Fox Adventures leuk vind. Hoe ver ben je al in Star Fox Adventures? Ik ben in het spel ongeveer op de helft gekomen toen ik er wel genoeg van had. De hele tijd verzamel dit, verzamel dat gecombineerd met oersaaie gevechten zorgden ervoor dat ik me nog nooit zo enorm verveeld heb met een spel. Beyond Good & Evil is een spel dat vergelijkbaar is met SFA, alleen dan wel leuk. BG&E is het spel dat SFA had moeten zijn, naar mijn mening.

Over dat programmatje: je kunt het hier downloaden. Je hebt er alleen wel Java voor nodig, het liefst versie 1.4 of hoger. Als je dat hebt hoef je alleen op het bestandje te dubbelklikken en de rest gaat vanzelf. Gebruik is natuurlijk op eigen risico.

Voor http://shop.game.net moet je de slider ff op 2 zetten, dan geeft het programma pas een waarschuwing vanaf twee procent verandering. Als je dit niet doet krijg je na iedere controle van de site een alert. Veranderingen tussen de 0 en de 1 % worden naar boven afgerond.

Laat het me even weten als je hem gedownload hebt, dan haal ik hem weer offline.
_/-\o_ ik heb em :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-06 17:38
Overigens, ik zag bij de Bart Smit dat BG&E nu nog maar 20 euro kost! Geen idee of dat landelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JeroenB schreef op 08 juni 2004 @ 11:21:
Overigens, ik zag bij de Bart Smit dat BG&E nu nog maar 20 euro kost! Geen idee of dat landelijk is.
Dat is nu al een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ok wie offert er 250 van zn punten op en koopt in de sterrencatalogus die nieuwe Mario wallpaper en post die hier? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
JeroenB schreef op 08 juni 2004 @ 11:21:
Goed idee om dan maar even bij bart op bezoek gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

[...]

Ik heb MGS:TTS nu ook net uitgespeeld en dit is mijn review:

De basis elementen van het spel zijn perfect. Maar....

Het spel is te kort, als je de ene eindbaas verslagen hebt, dan komt de andere na 5 minuten spelen alweer. Er hadden wel wat grotere levels tussen gemogen.

Over de levels gesproken: de kaart is eigenlijk één rechte lijn tot aan het einde. Met hier en daar een mogelijkheid om wat op en neer te lopen tussen vershillende verdiepingen. Maar ik vind de kaart TE klein en TE simpel. Er hadden wel wat meer omwegen en labyrints en meer veldjes in gemogen. Vergelijk het maar eens met de kaart van Metroid Prime, die is pas groot.

Het water is super lelijk.

Het rare sinussen/zigzaggen van objecten onder water is nep.

De wolven van (vooral bij sniper wolf's dood) zijn supersuper lelijk gemaakt!

Soms is het spel grafische super en soms duiken er plotseling hoekige 'Silicon Knight' graphics in die oerlelijk zijn. Hier hadden ze wel wat meer oog voor detail mogen hebben.

Het eerste veld is inderdaad irritant als je niet weet wat je moet doen en vers aan MGS begint.

Maar voor de rest heb ik van het spel genoten. Het was alleen een beetje weinig 'spel' dus. Volgens zijn de cutscenes bij elkaar bijna net zo lang als het spel zelf.
Maar de cutscenes zijn wel supersuper goed!

Ik vind het spel wel een aanrader ondanks eerder genoemde minpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ben er uit, zometeen ga ik maar Zelda TWW halen :) Kan iemand me trouwens iets zeggen van de speelduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

LifeTecH schreef op 08 juni 2004 @ 11:56:
Ik ben er uit, zometeen ga ik maar Zelda TWW halen :) Kan iemand me trouwens iets zeggen van de speelduur?
Het spel is lang genoeg, geloof me. Ik heb er ook heel lang over gedaan om het uit te spelen. Maar je hebt hier vast wel van die diehards zitten die het spel in twee dagen uitspelen (hoewel ik me dat niet kan voorstellen want ik heb er maanden over gedaan).

Je kan er ook net zolang over doen als je wilt omdat je een enorme vrijheid hebt met al die eilanden op de zee, wat ook een enorm pluspunt is trouwens.

Soms vond ik de graphics alleen een beetje mager. Veel herhaling van textures en objecten en cutscenes met "standaard in-game bewegingen", net zoals in veel 1st party spellen. Ik weet dat dat altijd al zo was bij de eerste Zelda's maar toch.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 34027 op 08-06-2004 12:03 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.