Het Grote Gamecube Topic deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.467 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11247

Beste mensen,

Ik ben in het bezit van een GameCube en heb vandaag de LAN-adapter binnengekregen.

Mijn GameCube setup bestaat uit:
2 controllers
1 Memorykaart

Met de spellen:
Mario Sunshine, Luigi's Mansion, Fifa 2003, Fifa 2004, James Bond, Zelda en Starfox Adventures

Nu ben ik alleen bang, dat ik alsnog niks kan met deze adapter. Ik heb geprobeerd te zoeken in de topics, maar het is zoveel geworden dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien.

Kan iemand mij in 't vertellen, wat ik nu kan, met die LAN-adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 11247 schreef op 02 juni 2004 @ 14:54:
Kan iemand mij in 't vertellen, wat ik nu kan, met die LAN-adapter?
Zie de topic start, staat al aardig wat info in. Toch vind ik het vreemd dat je aan LAN-adapter heb maar nu niet weet wat je er mee kan ( ? )

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Met de games die jij hebt kan je er niks mee helaas :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 34169 schreef op 02 juni 2004 @ 14:34:
OOT staat met 1700 stemmen achter :( Dat is toch wel de meest onwaarschijnlijke uitslag ooit... Geeft maar weer aan dat de fanboys overheersen.
Waarom? Omdat in vrijwel elke top 10/50/100 van de beste games ooit OOT in de top 3 staat, meestal bovenaan, en FFVII nooit.
Ik vind beide briljant maar koos ook voor FFVII(als Nintendo Fanboy, het is ook de enige psx game die ik ooit serieus gespeeld heb), vooral het verhaal maakte meer impact..veel meeslepender. Dan nog..eigenlijk staan OoT en FF7 voor mij gelijk...een andere dag/mood en ik had waarschijnlijk OoT gekozen ;) Het zijn ook niet dezelfde soort games dus wat dat betreft was het helemaal een onmogelijke keuze.

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 02-06-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Nouja wat maakt heel die verkiezing uit, het enige spel dat ooit de titel best game ever zou kunnen krijgen is toch Street Fighter 2, en die zit er niet eens bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
PGC heeft een filmpje van de Space Jump/Screw Attack in MP2E. Dit is niet het stukje uit de trailer (dat was meer een walljump), maar nieuw materiaal. Hier zie je de Space Jump zoals uit de 2D Metroids, alleen kun je er niet mee omhoog vanwege het 3D level design.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Link doet het niet meer op de website. ;(

Trouwens vandaag op gamefaqs kun je kiezen tussen Zelda: OOT of Final Fantasty VII.

FF staat momenteel ong 10% voor. Echt belachelijk vind ik maarja. :P OOT heeft nieuwe game standaards gezet kwa controls enz.

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 02-06-2004 16:31 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:00

Zeror

Ik Henk 'm!

schnumi schreef op 02 juni 2004 @ 16:31:
Trouwens vandaag op gamefaqs kun je kiezen tussen Zelda: OOT of Final Fantasty VII.
Uhhh ja, daar waren we al achter. Zie enkele posts terug.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
*zucht* Link/download doet het wel. Lees wat er boven staat.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Ik vind het trouwens onbegrijpelijk dat FFVII wint van OoT. Natuurlijk, FFVII is/was een goed spel, met veel gameplay en een goed verhaal etc. OoT echter heeft dat alles ook, en is daarnaast één van de belangrijkste spellen geweest voor de industrie, OoT zette een nieuwe standaard qua graphics, gameplay, gamedesign en verhaal, en nog steeds is de sfeer IMHO ongevenaard.
Ik denk niet dat er ook maar één spel is dat ook maar in de buurt komt in die opzichten. Nog steeds kunnen veel van de meest gewaardeerde games van dit moment een puntje zuigen aan OoT, op alle gebieden behalve dan misschien de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
MaxBurn schreef op 02 juni 2004 @ 10:10:
[...]
OoT met FF7 vergelijken is wel krom hoor.. FF7 is turn-based...ik ben dr gek op maar zat mensen haten het daarom ... Je kan de gameplay gewoon niet vergelijken, gameplay op ff7 is erg goed, op OoT ook..het is gewoon totaal verschillend.
[...]
Ik heb op zich niets tegen turn-based spellen, maar het grote probleem van dat soort spellen is dat het makkelijk gaat vervelen. Ik vind turn-based spellen zoals Advance Wars en Knights of the Old Republic fantastisch, maar Final Fantasy 7 vond ik echt saai. Toen ik het spel ging spelen hoopte ik op een spel met de sfeer van Secret of Mana, maar daar komt het spel niet eens in de buurt van.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
schnumi schreef op 02 juni 2004 @ 16:31:
FF staat momenteel ong 10% voor. Echt belachelijk vind ik maarja. :P OOT heeft nieuwe game standaards gezet kwa controls enz.
En FF7 niet ( ? ) ...t beste daarvoor was FF6 ..goed spel maar qua alles wel een heel stap terug hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Anoniem: 34169 schreef op 02 juni 2004 @ 16:44:
...OoT zette een nieuwe standaard qua graphics, gameplay, gamedesign en verhaal, en nog steeds is de sfeer IMHO ongevenaard....
Mja, sorry hoor maar kwa graphics moest je de FMV's van FF eens met OoT vergelijken, en ingame verschilde het niet veel met OoT. Ook had FFVII ongelovelijk sfeervolle omgevingen/achtergronden etc. Dat spel zat kwa sfeer en verhaal zo ongelovelijk goed in elkaar dat de rillingen me nog steeds over de rug lopen als ik eraan terug denk. Tuurlijk is OoT een top-spel, maar FFVII is het beste dat ooit uit Square is voortgekomen imho. Daarna ging het keihard bergafwaards. Dan ga je het hebben over revolutionaire graphics, heb je FFVII wel eens vergeleken met zijn voorgangers?
Ik zou serieus niet kunnen zeggen wat een beter spel is, maar ik denk dat je echt FF-VII zeker voor die tijd zwaar onderschat.

Je moet natuurlijk wel een beetje van het genre houden maar FF-VII zijn samen met Planescape: Torment de beste RPG's die ik ooit in mijn leven gezien heb.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
http://gameqube.nl/article.php?id=5480

Nieuwe PM2 filmpjes, vooral cool is filmpje 3, BRILJANT! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
fijne discussie -_-
lekker over smaken discussieren :Z

Over die add-on voor de NGC, zou dat echt een camera gaan worden? Het wijst er allemaal wel op dat die er inderdaad komt, maar ik denk niet dat het de addon is waar ze steeds over spraken, ik dacht namelijk dat die (ook) revolutionair zou worden of iig iets nieuws, een ps2 ripoff is niet nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
nioz schreef op 02 juni 2004 @ 17:35:
Verschil moet er zijn...valt weinig te praten als iedereen hetzelfde denkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nioz schreef op 02 juni 2004 @ 17:35:
fijne discussie -_-
Waar wil je dan dat we over discusseren? Het weer?
Over die add-on voor de NGC, zou dat echt een camera gaan worden? Het wijst er allemaal wel op dat die er inderdaad komt, maar ik denk niet dat het de addon is waar ze steeds over spraken, ik dacht namelijk dat die (ook) revolutionair zou worden of iig iets nieuws, een ps2 ripoff is niet nieuw :)
Waar maak je uit op dat Nintendo's implementatie van een camera (als het al een camera is) hetzelfde is als die van Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40
misschien is het wel een soort van gun, dat als je geraakt wordt in MGS4 dat je dan ook echt geraakt wordt :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 10:27
Even een vraagje: is er intussen al een rgb kabel geschikbaar waarbij de audio apart aangesloten kan worden (Dolby Prologic II)? Is de digitale uitgang van de cube niet te gebruiken voor het geluid ofzo?

[ Voor 23% gewijzigd door BlubberZwijn op 02-06-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op 02 juni 2004 @ 17:28:
[...]

Mja, sorry hoor maar kwa graphics moest je de FMV's van FF eens met OoT vergelijken, en ingame verschilde het niet veel met OoT. Ook had FFVII ongelovelijk sfeervolle omgevingen/achtergronden etc. Dat spel zat kwa sfeer en verhaal zo ongelovelijk goed in elkaar dat de rillingen me nog steeds over de rug lopen als ik eraan terug denk. Tuurlijk is OoT een top-spel, maar FFVII is het beste dat ooit uit Square is voortgekomen imho. Daarna ging het keihard bergafwaards. Dan ga je het hebben over revolutionaire graphics, heb je FFVII wel eens vergeleken met zijn voorgangers?
Ik zou serieus niet kunnen zeggen wat een beter spel is, maar ik denk dat je echt FF-VII zeker voor die tijd zwaar onderschat.

Je moet natuurlijk wel een beetje van het genre houden maar FF-VII zijn samen met Planescape: Torment de beste RPG's die ik ooit in mijn leven gezien heb.
Hmmm wat betreft de graphics moet ik je even uit je droom halen ;)
Waarschuwing, plaatjes kunnen spoilers bevatten

FFVII:
http://image.com.com/game...341/finalf7_screen016.jpg
http://image.com.com/game...341/finalf7_screen008.jpg

OoT:
http://www.zeldalegends.n...dia/normal_twinrova02.jpg
http://www.zeldalegends.n...dia/normal_z64ganon-5.jpg

Ik weet ook wel dat de FFVII pics kut zijn ;) Maar ik kon zo snel geen betere vinden, kom maar met vergelijkingsmateriaal anders :)
En de FMV's zijn inderdaad niet te beaten, maar vat je dat op als graphics?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 03-06-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 02 juni 2004 @ 16:36:
*zucht* Link/download doet het wel. Lees wat er boven staat.
Ik mag dan wel blind zijn maar hij doet het hier nog steeds niet. Ik klik zoals staat aangegeven links op die link dan komt hij op een andere pagina en na 5 sec zou de download moeten beginnen maar dan krijg ik een error pagina. Ook als ik de link naar een download manager sleep kan ik hem nog niet downloaden.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

BlubberZwijn schreef op 02 juni 2004 @ 18:58:
Even een vraagje: is er intussen al een rgb kabel geschikbaar waarbij de audio apart aangesloten kan worden (Dolby Prologic II)?
Nope..
misschien een third party, maar die raad niemand je aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Anoniem: 34169 schreef op 02 juni 2004 @ 18:22:
[...]
Waar wil je dan dat we over discusseren? Het weer?
Smaken verschillen, dat is natuurlijk fijn, maar als ik een zooi replies lees in de trand van "OoT heeft meer sfeer", "Nee FFVII heeft meer sfeer" dan lijkt het mij al snel duidelijk dat het de verkeerde kant op gaat met de 'discussie', gelukkig heb jij fijne argumenten waarmee je me helemaal op mijn plaats zet.
-overigens is er met een OoT vs. FFVII discussie niks mis, mits het over dingen van de games gaat waar je wel over kan discussieren en dan nog vraag ik me af of dit nou wel de plek daarvoor is, maar dat terzijde.. we hebben namelijk toch wel wat ruimte over ;)
Waar maak je uit op dat Nintendo's implementatie van een camera (als het al een camera is) hetzelfde is als die van Sony?
Als het al een Camera is.. ? sorry mag ik daar dan niet vanuit gaan na het lezen van die geruchten? en daarnaast kan je zoiets inderdaad op verschillende manier implementeren, ik gaf echter alleen aan dat een camera in mijn ogen niet zo heel revolutionair is (zoals bijv. touchscreen in een handheld > DS) aangezien de PS2 er ook al een heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door nioz op 02-06-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
nioz schreef op 02 juni 2004 @ 19:27:
Als het al een Camera is.. ? sorry mag ik daar dan niet vanuit gaan na het lezen van die geruchten? en daarnaast kan je zoiets inderdaad op verschillende manier implementeren, ik gaf echter alleen aan dat een camera in mijn ogen niet zo heel revolutionair is (zoals bijv. touchscreen in een handheld > DS) aangezien de PS2 er ook al een heeft.
Aangezien Nintendo de termen "Ningen-Copy/Manebito" en "Manebito/Camera" geregistreerd heeft lijkt me de kans groot dat het wel om een camera gaat. Daar boven op komen er in beide logo's ook nog eens camera's voor. Ningen-Copy betekend "person copy" en manebito betekend "someone who imitates" volgens IGN. , dus daar zou je ook uit kunnen afleiden dat het een camera is. Dit zijn trouwens geen geruchten, Nintendo heeft deze trademarks echt zelf geregistreerd. Nintendo gebruikte trouwens al veel eerder een camera in spellen dan dat Sony dat deed, kijk maar naar de Game Boy Camera en de GameEye(waar is die trouwens heen verdwenen?).

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 02-06-2004 19:59 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
Ikaruga moet ik hebben. Maar waar? FRS heeft hem voor 30euro maar weet niet wanneer en verder zie ik alleen maar 50 of zelf 80euro! Is er niet iemand die het fristrerend vindt en er vanaf wil?

Of een goedkope dreamcast met ikaruga mag ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nioz schreef op 02 juni 2004 @ 19:27:
[...]

Smaken verschillen, dat is natuurlijk fijn, maar als ik een zooi replies lees in de trand van "OoT heeft meer sfeer", "Nee FFVII heeft meer sfeer" dan lijkt het mij al snel duidelijk dat het de verkeerde kant op gaat met de 'discussie', gelukkig heb jij fijne argumenten waarmee je me helemaal op mijn plaats zet.
-overigens is er met een OoT vs. FFVII discussie niks mis, mits het over dingen van de games gaat waar je wel over kan discussieren en dan nog vraag ik me af of dit nou wel de plek daarvoor is, maar dat terzijde.. we hebben namelijk toch wel wat ruimte over ;)
OK, dan zitten we weer op 1 lijn :)
[...]

One word: Megaton :X
Een camera op zich is misschien niet revolutionair, de manier van implementatie kan dat wél zijn. Touchscreens zijn ook niet echt revolutionair, PDA's hebben dat immers ook al weer een tijdje.
Sony was trouwens niet de eerste met een camera, Nintendo/Rare hadden bijvoorbeeld het idee om een camera voor Perfect Dark te maken, zodat je je eigen gezicht op je poppetje kon plakken en je vrienden (of vijanden >:)) aan gort kon schieten. Is gecanceld vanwege de mogelijke agressie die het virtueel doodschieten van je buurjongen op zou kunnen roepen.
Sony heeft nu ook een camera, is dus niet revolutionair. De implementatie is echter nog nooit zo gedaan, dát is wat het revolutionair maakt. Overigens was er voor de Gameboy ook al een camera, maar die had niets met gamen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 34169 schreef op 02 juni 2004 @ 20:18:
Overigens was er voor de Gameboy ook al een camera, maar die had niets met gamen te maken.
De camera voor de Gameboy is dezelfde die voor Perfect Dark gebruikt zou worden. Je moest de foto's dan uitlezen met het transfer pack dat bij Pokemon Stadium zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

mca2 schreef op 02 juni 2004 @ 19:59:
Ikaruga moet ik hebben. Maar waar? FRS heeft hem voor 30euro maar weet niet wanneer en verder zie ik alleen maar 50 of zelf 80euro! Is er niet iemand die het fristrerend vindt en er vanaf wil?

Of een goedkope dreamcast met ikaruga mag ook ;)
Geen idee waar je woont, maar ik zag er net nog 1 liggen bij de FRS in Heerhugowaard (Middenwaard)... en je kunt hem ook nog voor 30 euro bestellen bij www.GameAccessoires.nl :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Willybubba schreef op 02 juni 2004 @ 20:30:
[...]
Geen idee waar je woont, maar ik zag er net nog 1 liggen bij de FRS in Heerhugowaard (Middenwaard)... en je kunt hem ook nog voor 30 euro bestellen bij www.GameAccessoires.nl :)
omfg en ik tig weken wachten terwijl ie vlakbij lag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Willybubba schreef op 02 juni 2004 @ 20:30:
[...]

Nee daar kun je hem niet bestellen er staat op de site bij dat ie niet meer op voorraad is, zoals ook bij de FRS het geval is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 5577 schreef op 02 juni 2004 @ 20:51:
[...]
Nee daar kun je hem niet bestellen er staat op de site bij dat ie niet meer op voorraad is, zoals ook bij de FRS het geval is :(
Je kan het toch proberen ? Gameaccesoires.nl zegt dat je evengoed het produkt kan bestellen ook als hij niet in voorraad is, bestel je hem onder rembours ofzo..kan geen kwaad dan he..als hij niet komt..too bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:38
FFVII blijft voor mij een van mijn best gespeelde spellen ooit. Een super meeslepend verhaal met extreem goeie characters (sephiroth, cloud, barret etc.), erg goeie sfeer en een gameplay die me super trekt. Topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

over die camera, volgens mij wilde nintendo iets met motion capturing gaan doen.
(misschien niet juiste woord, zal het ff omschrijven)

Ik heb begrepen dat nintendo iets wil gaan doen met het feit dat iedereen die games speelt, meebeweegt met hun eigen acties/de acties van hun character, iedereen kent wel het moment dat je mee gaat hangen in de bocht met een racespel :)

misschien dat ze de camera daar voor willen gaan gebruiken?

ander idee: omdat te gaan doen misschien ook een controller die gaat reageren als zo'n tilt-ding, dus naar links kantelen is naar links gaan zeg maar.

ennuh, FF is aan t winnen, vind ik wel jammer :(

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
philipnorth schreef op 03 juni 2004 @ 08:14:
Ik heb begrepen dat nintendo iets wil gaan doen met het feit dat iedereen die games speelt, meebeweegt met hun eigen acties/de acties van hun character, iedereen kent wel het moment dat je mee gaat hangen in de bocht met een racespel :)

misschien dat ze de camera daar voor willen gaan gebruiken?
Er zijn genoeg mensen die niet bewegen tijdens het gamen hoor..ik doe het ook zo goed als nooit. Wordt dus erg lullig gamen voor me, moet ik ineens gaan bewegen ( ? ) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

philipnorth schreef op 03 juni 2004 @ 08:14:
ander idee: omdat te gaan doen misschien ook een controller die gaat reageren als zo'n tilt-ding, dus naar links kantelen is naar links gaan zeg maar.
Zoals een Gravis TILT Destroyer. Om maar een voorbeeld te noemen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

MaxBurn schreef op 03 juni 2004 @ 08:31:
[...]
Er zijn genoeg mensen die niet bewegen tijdens het gamen hoor..ik doe het ook zo goed als nooit. Wordt dus erg lullig gamen voor me, moet ik ineens gaan bewegen ( ? ) :D
jij zit helemaal stil?
beweegt je controller nooit mee?

maar okok, ipv iedereen: veel mensen. :D

en ja zoiets als die gravis tilt destroyer ja

nu op www.gamefaqs.com

stemmen op starcraft vs. SSB:M

starcraft staat voor op dit moment.

[ Voor 13% gewijzigd door philipnorth op 03-06-2004 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik vrees dat Starcraft SSB:M wel zal verslaan. Dan blijft alleen Mario 3 nog staan als Nintendo game...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 03 juni 2004 @ 11:14:
Ik vrees dat Starcraft SSB:M wel zal verslaan. Dan blijft alleen Mario 3 nog staan als Nintendo game...
Op FF7 vs. OoT na heb ik wel steeds gewoon voor Nintendo gevote...nadeel is..ze hadden erg veel Nintendo VS. Nintendo..toch beetje lullig :( Zo viel al 50% Nintendo af.
Heb nu ook op SSBM gestemd, heb er meer lol aan gehad dan Starcraft, alhoewel starcraft ook briljant is :)
philipnorth schreef op 03 juni 2004 @ 10:13:
[...]
jij zit helemaal stil?
beweegt je controller nooit mee?
Zit helemaal stil, controller beweegt niet op het indrukken van de knopjes na :) Speelt gewoon beter..bewegen tijdens gamen laat je alleen maar slechter gamen volgens mij ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 03-06-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Welnee. Je leeft je gewoon meer in. Wat maakt het nou uit als je een beetje heen en weer beweegt tijdens een potje Burnouten ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

woot, de strijd op gamedaqs is wel heel spannend. 8 stemmen verschil nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

daFubar schreef op 01 juni 2004 @ 01:42:
jongens, jullie tv's zijn allemaal heilig, maar dit was toch een koopje? :)

ik zal morgen een kleine review posten over de tv.
hij is nu alleen al 310 euro op best-sellers.nl, dus ik zal wel een aanbieiding hebben gehad ofzo...
enenen? hoe bevalt ie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zou Super smash brothers het redden?
Nu stond ie namelijk voor met 102 stemmen.

[ Voor 85% gewijzigd door Zeror op 03-06-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bewoog vroeger altijd mee met Super Mario Kart :D
M'n moeder zei altijd dat ik niet zo idioot moest doen, dat het toch niet hielp en dat het erg uitzag alsof ik zwakzinnig was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

ik gooide m'n controller nog wel eens achter mario aan in het NES tijdperk maar met de N64 was ik daar wel overeen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
Ik ben voorbij Another Joe met VJ!!! woei!!! :) heeft me een keer of 15 geduurd, maar ik ben er voorbij :D

komt uiteraard door mijn nieuwe tv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Anoniem: 34169 schreef op 03 juni 2004 @ 13:41:
Ik bewoog vroeger altijd mee met Super Mario Kart :D
M'n moeder zei altijd dat ik niet zo idioot moest doen, dat het toch niet hielp en dat het erg uitzag alsof ik zwakzinnig was :X
Hahaha.... dat doe ik nog steeds :) maar dan nu met mk:dd.. Moet je je moeder het zelf maar eens laten spelen wedden dat ze zelf ook gaat zitten mee bewegen iig met de controller, want dat doen volgens mij alle ouders

[ Voor 24% gewijzigd door Dark_M op 03-06-2004 15:05 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Trouwens, ik heb gister Freedom Fighters nog even meegenomen bij de FRS... iemand anders dit weleens gespeeld? Tot nu toe vind ik het echt kicke, lekker fout jaren '80 koude oorlog sfeertje enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

daFubar schreef op 03 juni 2004 @ 14:54:
Ik ben voorbij Another Joe met VJ!!! woei!!! :) heeft me een keer of 15 geduurd, maar ik ben er voorbij :D

komt uiteraard door mijn nieuwe tv :P
offtopic:
hij bevalt dus??? :)

[ Voor 4% gewijzigd door philipnorth op 03-06-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 09-06 11:37
Heja iedereen, sinds gister ben ik ook een trotse GC-gebruiker, heb het dd-pack gekocht. Ik wil graag nog een leuke platformgame erbij, doe ik dan met Sunshine een goede aankoop?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:29

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Adagio schreef op 03 juni 2004 @ 15:28:
Heja iedereen, sinds gister ben ik ook een trotse GC-gebruiker, heb het dd-pack gekocht. Ik wil graag nog een leuke platformgame erbij, doe ik dan met Sunshine een goede aankoop?
Wat mij betreft wel, Super Mario Sunshine en Beyond Good & Evil zijn de 2 spellen die ik meteen na m'n DD-pak heb gekocht, en ze bevallen erg goed. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:29

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Had je niet beter ff wat andere plaatjes kunnen pakken of ze alleen als link neer kunnen zetten met [spoiler] eromheen ofzo, ik moet dat spel nog uitspelen :(

(Kheb laatst trouwens misschien ook al wat verklapt, maar naderhand ook nog maar ff wat afgeschermd... :X )

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Adagio schreef op 03 juni 2004 @ 15:28:
Mario is denk ik wel de beste (en enige goede?) platformer op de GC. Op zich kune Metroid Prime ook wel als Platformer zien. Die zou ik sowieso kopen ;) Maar SMS is ook een heerlijke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--MeAngry-- schreef op 03 juni 2004 @ 15:37:
[...]

Had je niet beter ff wat andere plaatjes kunnen pakken of ze alleen als link neer kunnen zetten met [spoiler] eromheen ofzo, ik moet dat spel nog uitspelen :(

(Kheb laatst trouwens misschien ook al wat verklapt, maar naderhand ook nog maar ff wat afgeschermd... :X )
Ze staan er nu als link. Soz :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Starcraft zal nu wel winnen denk ik. Chrone trigger wint daarna ook weer, FFVII weer van starcraft en dan tussen FFVII en Chrono trigger zal lastig zijn. Maar FFVII wint prolly wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 19:42
hmm na wat positieve posts hier erover, hek vanmiddag gladius gekocht. Ik ben benieuwd, ga m vanavaond uitgebreid checken :P is die co-op mode nog wat trouwens?

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SCIxX schreef op 03 juni 2004 @ 16:54:
Starcraft zal nu wel winnen denk ik. Chrone trigger wint daarna ook weer, FFVII weer van starcraft en dan tussen FFVII en Chrono trigger zal lastig zijn. Maar FFVII wint prolly wel.
Melee staat nu met zon 1000 stemmen voor dus het lijkt me duidelijk :D

FFVII wint idd denk ik helaas :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-06 22:36
D3ft0n3 schreef op 03 juni 2004 @ 17:55:
hmm na wat positieve posts hier erover, hek vanmiddag gladius gekocht. Ik ben benieuwd, ga m vanavaond uitgebreid checken :P is die co-op mode nog wat trouwens?
Gladius is zeg maar de FF:TA voor de GC, en persoonlijk vind ik em zelfs beter dan FF want er zit meer afwisseling in de battles. En Co-op is ook zkr de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Anoniem: 104283 schreef op 03 juni 2004 @ 17:58:
[...]

Melee staat nu met zon 1000 stemmen voor dus het lijkt me duidelijk :D

FFVII wint idd denk ik helaas :r
Mja vind het een beetje raar dat smb aan het winnen is, leek me toch wel bijna zeker dat meer mensen starcraft beter vinden. Klassiekertje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
rofl @ spoilers van Jan, gelukkig heb ik OoT zo'n 5-6 jaar geleden al uitgespeeld, pfew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
SCIxX schreef op 03 juni 2004 @ 18:14:
[...]

Mja vind het een beetje raar dat smb aan het winnen is, leek me toch wel bijna zeker dat meer mensen starcraft beter vinden. Klassiekertje. :)
Ik vind het een beetje raar dat er geen enkele Zelda meer door is, zeker als je kijkt naar welke spellen er wel door zijn. SSBM is een leuk spel, maar in vergelijking met een Zelda is het niet veel bijzonders. Mario 3 is ook leuk, maar Zelda I is toch enorm veel beter. Ieder jaar wint er een ander spel de titel, terwijl deze alleen gewonnen wordt door spellen van een paar jaar oud, dat geeft misschien wel aan hoe nietszeggend deze verkiezing eigenlijk wel niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 03 juni 2004 @ 18:35:
[...]

Ik vind het een beetje raar dat er geen enkele Zelda meer door is, zeker als je kijkt naar welke spellen er wel door zijn. SSBM is een leuk spel, maar in vergelijking met een Zelda is het niet veel bijzonders. Mario 3 is ook leuk, maar Zelda I is toch enorm veel beter. Ieder jaar wint er een ander spel de titel, terwijl deze alleen gewonnen wordt door spellen van een paar jaar oud, dat geeft misschien wel aan hoe nietszeggend deze verkiezing eigenlijk wel niet is.
Zelda I is nou niet echt een klassieker vind ik hoor. die serie werd pas echt leuk vanaf LTTP en OOT imo

Mario was echt een instant klassieker, en mario 3 is zeker de beste van alle mario's :)

2 jaar geleden won OOT de verkiezingen van gamefaqs
vorig jaar was het FF7, en dat zal het dit jaar ok wel weer worden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

SSB:M staat nu met zo'n kleine 1500 votes voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu een dikke 1500 ;)
Toch raar, want als je TWW en SSB:M tegenover elkaar had gezet, had waarschijnlijk iedereen (althans, de meerderheid) op TWW gestemd...

edit:
Zijn die polls trouwens wel echt :? Ik F5 net 2x achter elkaar, en het verschil is elke keer 4 votes ofzo :? Heeeeel vaag, 4 votes op zo'n poll per seconde kan toch nooit?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 03-06-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Zelda I is nou niet echt een klassieker vind ik hoor. die serie werd pas echt leuk vanaf LTTP en OOT imo
Het komt nu misschien wel heel gedateerd en simpel over, maar in die tijd was het echt een hele speciale ervaring. Minstens net zo goed als de latere delen. Het avonturen-gevoel was er zeker al wel. Elke nieuwe dungeon die ik ontdekte was echt een belangrijke gebeurtenis in mijn leven. :P En die oceaan-geluiden als je langs het strand liep... prachtig.

Zelfs mijn leraar op de basisschool had een NES en speelde elke avond LoZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
SSB:M staat nu met +- 2200 stemmen voor.

Iedereen stemmen!!

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Vanitas schreef op 03 juni 2004 @ 21:23:

Iedereen stemmen!!
Op SSBM natuurlijk :Y) , komt er nog een vervolg op SSBM voor de cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Anoniem: 101975 schreef op 03 juni 2004 @ 21:50:
[...]

Moge god bij Nintendo zijn, nee ik denk het niet. :)
Hopelijk wel voor de DS, online zou ofc meesterlijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 101975 schreef op 03 juni 2004 @ 21:50:
[...]
Nee, Nintendo maakt ook vaak maar 1 release van een game per console (vooral sinds de n64). SSB op de n64, paper mario n64, mario 64,starfox 64,mariokart 64
alleen zelda en soms mario zie je vaker terug per console, games als mariokart enz altijd 1x :) (De snes had eigenlijk ook maar 1 super mario, yoshi's island had niet bijzonder veel met mario te maken en mario rpg is natuurlijk heel wat anders)

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 03-06-2004 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
Jaaa, Ikaruga te pakken en wat is het toch gaaf. Ik kom nog niet veel verder dan ergens einde level twee en maar 500000 en 7 chains in level 1 maar toch. Wat is dit soort soort spellen toch gaaf en deze is erg mooi uitgewerkt. Daar is silpheed toch niks bij.

Ik wil meer! Gradius V, R-Type final, Zero gunner 2, Parodius, psyvariar 2. Hmmm die PS2 heb ik al, toch maar een dreamcast erbij dan?

Maar godzijdank Ikaruga op de cube, istie toch nog ergens goed voor ;) In mijn vage verbeelding leek het op de dreamcast toch net ietsje glimmender, of is dat verbeelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 19:42
ik ga echt vaker naar jullie luisteren. Gladius is echt gaaf! net uren nonstop zitten spelen. dan heb je zoiets van: "ok nu ga ik stoppen". en dan blijf je weer zitten omdat je "eerst nog even dit" wil doen :P echt verslavend :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D3ft0n3 schreef op 04 juni 2004 @ 02:03:
ik ga echt vaker naar jullie luisteren. Gladius is echt gaaf! net uren nonstop zitten spelen. dan heb je zoiets van: "ok nu ga ik stoppen". en dan blijf je weer zitten omdat je "eerst nog even dit" wil doen :P echt verslavend :)
Goedzo :P ga dan nu maar gauw Viewtifull Joe kopen bij www.play.com voor €22.50 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Overigens, 1080° Avalanche is echt supercool als je veel met 4 spelers speelt. We hebben er nu al een avondje of 4 ingestopt en het gaat nog niet vervelen.

Ik zat echter een beetje te klooien met die tricks mode in singleplayer en ik kom daar echt nergens. Kan iemand een beetje uitleggen hoe je zo'n enorme hoge score kunt versieren? Bij die grote jump bijv. staat het record standaard op iets van 26.000 terwijl ik met moeite en verschillende combo's ergens op 4.000 terechtkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:43

Woohooo

Smilie, James Smilie

Vanitas schreef op 03 juni 2004 @ 21:23:

Iedereen stemmen!!
waar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zat echter een beetje te klooien met die tricks mode in singleplayer en ik kom daar echt nergens. Kan iemand een beetje uitleggen hoe je zo'n enorme hoge score kunt versieren? Bij die grote jump bijv. staat het record standaard op iets van 26.000 terwijl ik met moeite en verschillende combo's ergens op 4.000 terechtkom
Heb ik ook :(

Trickmode is een bitch. Mijn favoriete 1080 mode is toch wel Gate Challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Willybubba schreef op 04 juni 2004 @ 09:27:
[...]
Heb ik ook :(
Trickmode is een bitch. Mijn favoriete 1080 mode is toch wel Gate Challenge.
Me three. Ik snap er geen hout van. Als iemand hier het licht heeft gezien, please enlighten us!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283 schreef op 04 juni 2004 @ 02:23:
[...]

Goedzo :P ga dan nu maar gauw Viewtifull Joe kopen bij www.play.com voor €22.50 _/-\o_
Waaaa ik heb geen cc :'(
http://www.gamefaqs.com/

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 04-06-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 15:01

zwik

randomized

Ik heb afgelopen week de bonusdisc van zelda mogen ontvangen van nintendo (met de sterren gespaard :P ) en ik moet zeggen dat ik em wel erg stoer vind :D . Beetje jammer dat Majora's Mask het geluid een beetje brak is door de conversie maar verder super vet.

Nu heb ik Ocarina of time best vaak eigenlijk :D . 1 op de N64, 2 op de bonusdisc bij the Windwaker en nog 1 op de bijbestelde zeldabonusdisc :D . Blijft een leuk spel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op 04 juni 2004 @ 09:32:
[...]

Me three. Ik snap er geen hout van. Als iemand hier het licht heeft gezien, please enlighten us!
Ik heb er een keer rond de 15000 punten gehaald. Ik geloof dat ik dat haalde door een 1080 te doen terwijl ik willekeurig op de knoppen ging rammen. Als je een paar salto's weet te doen tijdens de 1080 schieten de punten omhoog als ik het me goed herinner, ik heb het spel maar 2 keer gespeeld sinds ik het gekocht had. Dat krijg je als je de Zelda Collector's Edition disc wil maar niet genoeg sterren hebt en dus 1080 moet kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Hmm Chrono Trigger is inmiddels bezig Mario 3 de grond in te stampen. Als het steeds met een overmacht wint (van Mario World, Zelda: LttP en nu Mario 3) dan voorspel ik dat het wel eens de kampioen kan gaan worden. Lijkt me tenminste niet dat SSB:M het ervan kan winnen (al scoort die wel onwaarschijnlijk hoog!)

Nouja of FFVII, maar die heeft weinig tegenstand gehad (relatief: Suikoden 2, Xenogears en MGS), al heeft het wel Zelda: OoT verslagen (geen kleine prestatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik heb Mario 3 gestemd maar ja... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 04-06-2004 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

JeroenB schreef op 04 juni 2004 @ 11:21:
Hmm Chrono Trigger is inmiddels bezig Mario 3 de grond in te stampen. Als het steeds met een overmacht wint (van Mario World, Zelda: LttP en nu Mario 3) dan voorspel ik dat het wel eens de kampioen kan gaan worden. Lijkt me tenminste niet dat SSB:M het ervan kan winnen (al scoort die wel onwaarschijnlijk hoog!)

Nouja of FFVII, maar die heeft weinig tegenstand gehad (relatief: Suikoden 2, Xenogears en MGS), al heeft het wel Zelda: OoT verslagen (geen kleine prestatie).
Bijna alle bezoekers zijn zeker chrono trigger fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Deddiekoel schreef op 04 juni 2004 @ 09:32:
[...]

me four :)

Heb t spel tijdje geleden geleend, en het werkte echt niet, ik blijf toch maar bij mijn SSX 3 :)

OK, heb Animal Crossing gekocht voor m'n vriendin (en mezelf ook wel een beetje) en ook Mario Party 5 gehaald, aangezien we wel uitgekeken waren op 4 :)

Oh, voor de mensen die SCII zoeken, mediamarkt r'dam centrum zag ik m voor 28€.

(al tijdje niet bij MM geweest, dus misschien is dat de normale prijs daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61841

Ik zoek een leuk vliegspel voor de gamecube. Iets a la crimson skies. Niet te realistisch, maar gewoon lekker vliegen en schieten. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Rogue Leader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 61841 schreef op 04 juni 2004 @ 16:15:
Ik zoek een leuk vliegspel voor de gamecube. Iets a la crimson skies. Niet te realistisch, maar gewoon lekker vliegen en schieten. Suggesties?
Behalve Crimson skies weet ik eigenlijk niet zo snel een soortgelijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Ik heb lang niet gecubed, maar nu wil ik weer gaan spelen. Eigenlijk ben ik op zoek naar een goed race spel in de trant van Gran Turismo, is er al zoiets voor de cube verkrijgbaar?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

StarTAC schreef op 04 juni 2004 @ 16:48:
Ik heb lang niet gecubed, maar nu wil ik weer gaan spelen. Eigenlijk ben ik op zoek naar een goed race spel in de trant van Gran Turismo, is er al zoiets voor de cube verkrijgbaar?
Nope daar zul je echt een PS2 voor moeten kopen de race game console nr 1:

GT3,GT4,CMR3, CMR4 ,DTM racer 1 en 2 etc... allemaal PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577 schreef op 04 juni 2004 @ 17:25:
[...]

Nope daar zul je echt een PS2 voor moeten kopen de race game console nr 1:

GT3,GT4,CMR3, CMR4 ,DTM racer 1 en 2 etc... allemaal PS2.
DTM 2 is niet op de ps2.

en ik denk dat je voor racen veel beter uitbent op de xbox

PGR2 en alle andere racegames (DTM1 en 2, CMRAE maar dan net wat mooier, beter, en live!

voor mij is de ps2 op dit moment een zwaar overbodig ding geworden, en heeft het niks meer voor op andere console (iig niet dingen waar je hem speciaal voor zou kopen)

GT3/4 worden vervangen door Forza
GTA is ondertussen ook al een tijdje op de xbox, en zelfs VEEL mooier
zelfde met Metal Gear Solid 2
en live he, dat doet et em :P

/me *kijkt naar topic titlel... ziet "Spielerij - Games & Discussies > Het Grote Gamecube Topic deel 45" staan...
Fuck :P
maarja you get the point, koop eerder een xbox dan een ps2 vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 104283 schreef op 04 juni 2004 @ 17:47:
voor mij is de ps2 op dit moment een zwaar overbodig ding geworden, en heeft het niks meer voor op andere console (iig niet dingen waar je hem speciaal voor zou kopen)
offtopic:
En MGS3 Snake Eater dan? Als Silicon Knights(of Kojima zelf) dit spel niet stiekem naar de GameCube aan het porten is zou ik er wel een PS2 voor willen kopen, want de PC versie zal wel weer te kampen hebben met een enorm slechte besturing, net zoals Substance dat ook al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Je zou R:Racing kunnen proberen maar die krijgt niet zulke denderende reviews... Of BurnOut 2 als je van Arcade racers houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nou ja ps2 overbodig ... het is toch leuk om de collectie compleet te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832

R:Racing komt het dichts in de buurt, alleen na een paar dagen racen kom je er achter dat de AI enorm slecht is. Ze gaan aan de kant in bochten, terwijl als je op een recht stuk naast een AI rijd botst ie steeds een beetje tegen je aan, dat ziet er erg slecht uit in de replay :/. Over de replay geproken, telkens als je mooie inhaalmaneuvre hebt gemaakt gaat de camera naar de bumperview waardoor je het hele gebeuren niet mooi in beeld ziet, terwijl je juist hiervoor de (verder mooie) herhaling wilt zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Nieuw Paper Mario 2 filmpje :)

link
Cool gedaan dat ze om het scherm zwarte balken doen, en dat dan de tekstbalonnen daar zo'n soort van 'uit' komen.
Ik ga deze op zeker halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 04 juni 2004 @ 18:10:
[...]

offtopic:
En MGS3 Snake Eater dan? Als Silicon Knights(of Kojima zelf) dit spel niet stiekem naar de GameCube aan het porten is zou ik er wel een PS2 voor willen kopen, want de PC versie zal wel weer te kampen hebben met een enorm slechte besturing, net zoals Substance dat ook al had.
Snake eater zal net zoals Metal Gear Solid 1 en 2, en substance vast wel weer op andere consoles komen. maar zelfs al wat dat niet zo ben ik niet bang dat ik iets zal missen ofzo, het verhaal gaat niet verder en je speelt weer niet met snake |:(, + dat de gameplay nu meer rambo is geworden, terwijl ik militaire basissen juist supervet vond, ik ben bang dat kojima te ver doordraaft in zijn wil om te verniewen op dit moment.
Phusebox schreef op 04 juni 2004 @ 18:17:
nou ja ps2 overbodig ... het is toch leuk om de collectie compleet te hebben :D
Ja daar zat ik ook al aan te denken.. ik heb nu een Cube met 23 spellen en een xbox met 17 spellen (in 3 maanden xbox + 17 spellen gekocht, terwijl ik geen werk heb _/-\o_ ) dus een ps2 erbij lijkt me ook wel leuk als ik een keer geld te veel heb :P, kan ik ook eens kijken naar Devil may Cry, en ook eens een keer een Final Fantasy spelen (nog nooit gespeeld)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 104283 op 04-06-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 104283 schreef op 04 juni 2004 @ 18:54:
[...]

Snake eater zal net zoals Metal Gear Solid 1 en 2, en substance vast wel weer op andere consoles komen. maar zelfs al wat dat niet zo ben ik niet bang dat ik iets zal missen ofzo, het verhaal gaat niet verder en je speelt weer niet met snake |:(, + dat de gameplay nu meer rambo is geworden, terwijl ik militaire basissen juist supervet vond, ik ben bang dat kojima te ver doordraaft in zijn wil om te verniewen op dit moment.

[...]

Ja daar zat ik ook al aan te denken.. ik heb nu een Cube met 23 spellen en een xbox met 17 spellen (in 3 maanden xbox + 17 spellen gekocht, terwijl ik geen werk heb _/-\o_ ) dus een ps2 erbij lijkt me ook wel leuk als ik een keer geld te veel heb :P, kan ik ook eens kijken naar Devil may Cry, en ook eens een keer een Final Fantasy spelen (nog nooit gespeeld)
/offtopic reply: ik heb dus nu ook voor het eerst Final Fantasy gespeeld (X om precies te zijn) en tot nu bevalt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
philipnorth schreef op 03 juni 2004 @ 15:13:
[...]

offtopic:
hij bevalt dus??? :)
hij is fucking meesterlijk!
ik ben echt blij dat ik hem heb. breedbeeld heerst zowiezo al, maar ik zit er 2 meter vandaan, het is verdomme net alsof ik in de bios zit te gamen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

daFubar schreef op 04 juni 2004 @ 21:46:
[...]

hij is fucking meesterlijk!
ik ben echt blij dat ik hem heb. breedbeeld heerst zowiezo al, maar ik zit er 2 meter vandaan, het is verdomme net alsof ik in de bios zit te gamen \o/
het is die 50Hz he?

Ik heb m vandaag naast een 100Hz zien staan en vond t beeld er beter uit zien :)
Hij ziet er absoluut netjes uit iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
SSB:M vs FF:VII

SSB:M staat met +- 2200 stemmen achter. ;(

Allemaal stemmen nu!!

Op SSB:M natuurlijk ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Gestemd, op FF VII :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Heb toch weer op FF moeten stemmen. Ik ben Nintendo-fanboy eerste klas, maar bij FF-VII trek ik toch echt de grens :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.