Het Grote Gamecube Topic deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 17:38

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

tymiek schreef op 31 mei 2004 @ 12:08:
...Ok het duurt dan nog 20 keer voor een moeilijk level, maar dat is juist de uitdaging toch!
Na 5 pogingen zet ik meestal geirriteerd m'n cube uit voordat er slachtoffers vallen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27
Aaargh! schreef op 31 mei 2004 @ 11:45:
[...]

De normale levels wel, maar de levels waarbij nep-mario je FLUDD afpakt zijn gewoon KUT, en als je die niet haalt kun je gewoon niet verder :(
Koop dan een SNES met Super Mario All-Stars en probeer dan The Lost Levels uit te spelen. Waarschijnlijk irriteer je je dan een stuk minder aan Super Mario Sunshine. Die levels zonder FLUDD spelen als 3D-versies van de oude Mario-spellen. Super Mario Sunshine heeft naar mijn mening een moeilijkheidsgraad die hoort bij de Mario-serie, in tegenstelling tot het relatief makkelijke Super Mario 64.

Ik zal straks ook nog wel posten welke tv en geluidsinstallatie gebruik voor mijn GC, maar eerst moet ik het modelnummer van mijn tv even terug zien te vinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

ben zelf nu ook maar eens begonnen aan SMS.
Is wel leuk, controls/camera....tsja, ach, ff wennen :)

Maar tot nu toe wel leuk, alhoewel ik persoonlijk mario 3 een stuk leuker/beter vind.

Silverbolt: damn, mooi tv'tje :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:26

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

MetroidPrime schreef op 31 mei 2004 @ 12:18:
[...]

Koop dan een SNES met Super Mario All-Stars en probeer dan The Lost Levels uit te spelen. Waarschijnlijk irriteer je je dan een stuk minder aan Super Mario Sunshine. Die levels zonder FLUDD spelen als 3D-versies van de oude Mario-spellen. Super Mario Sunshine heeft naar mijn mening een moeilijkheidsgraad die hoort bij de Mario-serie, in tegenstelling tot het relatief makkelijke Super Mario 64.

Ik zal straks ook nog wel posten welke tv en geluidsinstallatie gebruik voor mijn GC, maar eerst moet ik het modelnummer van mijn tv even terug zien te vinden.
Nee, je moet dan echt op de SNES Super Mario World erin doen en dan de geheime levels in Star Road proberen...Ze hadden alle 8 rare namen als snarly en noem maar op...als je die goed had gedaan, dan was het herfst in Mario World en waren de Koopa's met rare hoofdjes enzo....dan had je echt het gevoel van.....shit, ik heb het gedaan...

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Ach, ik kan nu niet meer achterblijven. Moet toch ook maar ff oftopic en in opschepmode :)

Mijn TV voor mijn verslaving

Afbeeldingslocatie: http://www.petermartin.co.uk/images/loewe/xelos/xelos_28_2.jpg

Loewe Xelos 5270ZW. 100Hz 70 Cm en retescherp beeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Aaargh! schreef op 31 mei 2004 @ 12:11:
[...]

Na 5 pogingen zet ik meestal geirriteerd m'n cube uit voordat er slachtoffers vallen.
Kijk dat is dus niet de juiste instelling... Als het dan makkelijker wordt dan zeur je weer dat je het in 1x uitspeelt en dat er niks aan is. Toegegeven, de levels kunnen frustrerend zijn (die met de Sandbird het meest), maar je kan ze oneindig proberen en het is juist wel een leuke afwisseling. Ik vond het de beste levels uit SMS.

edit:
SSB:M heeft gewonnen...
Nu een moeilijke keuze: Zelda vs. Mario Bros. 3 :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 31-05-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Anoniem: 34169 schreef op 31 mei 2004 @ 12:47:
[...]
Kijk dat is dus niet de juiste instelling... Als het dan makkelijker wordt dan zeur je weer dat je het in 1x uitspeelt en dat er niks aan is. Toegegeven, de levels kunnen frustrerend zijn (die met de Sandbird het meest), maar je kan ze oneindig proberen en het is juist wel een leuke afwisseling. Ik vond het de beste levels uit SMS.
Het ligt eraan hoor, als ik al 2 uur aan het spelen ben en ik kom echt na een paar keer niet verder, zet ik hem uit. Je hebt het niet door, maar de adrenaline stijgt behoorlijk. Het zal per persoon verschillend zijn, ik weet dat ik dan gewoon moet stoppen. Maar als ik net begin, dan doe ik het gerust nog een paar keer over. Ik ben zelf met Ninja Gaiden bezig, bijna uitgespeeld, maar wel een tijd over gedaan. Nu speel ik het eerste stuk ongetwijfeld iets makkelijker, maar moeilijke games als die speel ik niet langer dan 2 uur, dan gaat het uit (behalve als het wel lekker gaat, maar bij moeilijke games heb je altijd wel ff zo'n moment) .... en zowieso ff een momentje rust tijdens het gamen, ff wat drinken en zo. Ik weet ook wanneer ik moet stoppen, zeker met het unlocken van dingen in Multiplayer games. Mario kart:DD heb ik volgehouden, maar zoiets als Soul Caliber II laat ik lekker zitten .... ik zit in Chapter 6 en daar wordt het moeilijk. Ik ben zowieso niet goed in dat soort games, eigenlijk nooit echt gespeeld, maar deze game beviel me wel. Is meer voor een avondje knokken met wat lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 17:35

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 75177 schreef op 31 mei 2004 @ 12:44:
Ach, ik kan nu niet meer achterblijven. Moet toch ook maar ff oftopic en in opschepmode :)

Mijn TV voor mijn verslaving

[afbeelding]

Loewe Xelos 5270ZW. 100Hz 70 Cm en retescherp beeld _/-\o_
Sorry kiddo, daar ga ik toch nog net overheen. :*)
Loewe Aconda 81cm met Digital Recording.

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/tvtje.jpg

Wie biedt meer? ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

OK OK meneer, t's niet anders :'(

strakke TV trouwens :D

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 31-05-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

[...]

edit:
SSB:M heeft gewonnen...
Nu een moeilijke keuze: Zelda vs. Mario Bros. 3 :'(
sandbird? die was echt het makkelijkst van het hele spel, je kon gewoon rustig blijven staan op dat beest. en als hij ging draaien kon je gewoon rustig meedraaien op zn staart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

[...]
Kijk dat is dus niet de juiste instelling... Als het dan makkelijker wordt dan zeur je weer dat je het in 1x uitspeelt en dat er niks aan is.
Nee hoor, ik speel vooral als ontspanning, en na een kwartier spelen stijf staan van de adrenaline vindt ik niet echt ontspannend. Ik ben nu ook bezig met Prince of Persia, en daar wandel je op zich zo doorheen, maar 't is toch een ontzettend tof spel, heerlijk, niet al te moeilijk, een beetje puzzelen,uitzoeken hoe je ergens komt, geweldig gewoon!. Ik wil ook niet te lang over 't zelfde stukje doen, niet een uur doen over 1 level maar in dat uur gewoon 20 fantastisch uitziende omgevingen doorlopen.
Toegegeven, de levels kunnen frustrerend zijn (die met de Sandbird het meest), maar je kan ze oneindig proberen en het is juist wel een leuke afwisseling. Ik vond het de beste levels uit SMS.
Afwisseling is 't wel ja, maar het moet niet zo zijn dat je er op blijft hangen en dus de rest v/d game mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Aaargh! moet Ikaruga eens proberen :D muhehehehehe

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Vanitas schreef op 31 mei 2004 @ 11:12:
[...]

Leg eens uit wat daar dan zo leuk aan is.
Nouja leuk, je moet het zelf leuk vinden.
Ik vind het leuk in spellen zoals RE, om het spel zo snel mogelijk uit te spelen.
Door een speedrun te doen moet je allemaal afsnijpunten bedenken of creëren om zo de snelste tijd eruit te halen. Hierbij moet je ook nog keuzes maken welk wapen je gebruikt en de hoeveelheid munitie je verbruikt.
Dit is voor mij heel uitdagend om zo een spel uit te spelen.
En in sommige spellen wordt je zelfs beloont, als je het spel binnen een bepaalde snelheid uitspeeld. :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:34
t enige stuk van SMS dat mij iets langer heeft bezig gehouden (half uurtje) was dat je in die haven met yoshi, die ubersprongen moest maken op die platformen. lukt dat niet flikkerde je in de zee en kun j eeerst weer een pokkeind gaan zwemmen en klimmen om daarna weer draf te flikkeren. daar heb ik me echt aan geïriteerd. rest van t spel vonk ook niet moeilijk/lastig ofzo.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
tymiek schreef op 31 mei 2004 @ 12:43:
[...]

Nee, je moet dan echt op de SNES Super Mario World erin doen en dan de geheime levels in Star Road proberen...Ze hadden alle 8 rare namen als snarly en noem maar op...als je die goed had gedaan, dan was het herfst in Mario World en waren de Koopa's met rare hoofdjes enzo....dan had je echt het gevoel van.....shit, ik heb het gedaan...
Die had ik vrij snel uitgespeeld, ik vond ze dan ook niet zo heel moeilijk. Ik geloof dat ik er ongeveer 2 dagen voor nodig had, maar dat kwam voornamelijk omdat ik steeds na een level op het kaartscherm stil bleef staan om de remix van de Super Mario-theme tune te horen. The Lost Levels is echt 100x zo moeilijk. Super Mario World is trouwens een van de weinige spellen waar ik echt alles van gehaald heb. Ik weet nog dat ik op de basisschool trots aan iedereen vertelde dat ik alle 96 levels uitgespeeld had, terwijl er toen nog bijna niemand wist wat een SNES was, ik was de eerste die er een had.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Aaargh! schreef op 31 mei 2004 @ 13:05:
[...]

Nee hoor, ik speel vooral als ontspanning, en na een kwartier spelen stijf staan van de adrenaline vindt ik niet echt ontspannend. Ik ben nu ook bezig met Prince of Persia, en daar wandel je op zich zo doorheen, maar 't is toch een ontzettend tof spel, heerlijk, niet al te moeilijk, een beetje puzzelen,uitzoeken hoe je ergens komt, geweldig gewoon!. Ik wil ook niet te lang over 't zelfde stukje doen, niet een uur doen over 1 level maar in dat uur gewoon 20 fantastisch uitziende omgevingen doorlopen.

[...]

Afwisseling is 't wel ja, maar het moet niet zo zijn dat je er op blijft hangen en dus de rest v/d game mist.
Als je op die manier een spel speelt, is Animal Crossing dan niet meer iets voor je? Het is een spel dat je een kwartiertje per dag kan spelen en dan kun je dat kwartiertje zo invullen als je wilt. Je kunt gaan vissen of je huis inrichten ofzo. Het klinkt heel simpel, maar het is zeer ontspannend. Als je een vriendin hebt zal ze het fantastisch vinden, dan kun je elkaar berichten sturen en cadeau's voor elkaar verstoppen in het spel(waar je natuurlijk aanwijzingen voor achterlaat op het prikbord in je dorp). Nintendo spellen zijn altijd zo geweest dat je uren, dagen en misschien zelfs weken blijft hangen op een bepaald stuk en dat je er ineens na het spel even niet gespeeld te hebben doorheen komt. Sinds de SNES zijn de spellen van Nintendo steeds makkelijker en makkelijker geworden. Als je kijkt naar bijvoorbeeld de Zelda serie is dat wel heel duidelijk, Ocarina of Time en The Wind Waker zijn stukken makkelijker dan A Link to the Past en Link's Awakening. De eerste keer dat ik A Link to the Past uitspeelde was ik 313 keer dood gegaan, in Ocarina of Time en The Wind Waker maar 1 keer en in The Wind Waker kwam dat alleen omdat ik even wegging en het spel vergat te pauzeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

w00t, weer zo'n vervelend level uitgespeeld (Die in ricco harbor met die draaiende balken), in 8 pogingen.

edit: HA!, de level daarna (booger) was simpel, en nu eindelijk weer een nieuwe wereld geopend :)

[ Voor 34% gewijzigd door Aaargh! op 31-05-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
MetroidPrime schreef op 31 mei 2004 @ 14:02:
[...]

Als je op die manier een spel speelt, is Animal Crossing dan niet meer iets voor je? Het is een spel dat je een kwartiertje per dag kan spelen en dan kun je dat kwartiertje zo invullen als je wilt. Je kunt gaan vissen of je huis inrichten ofzo. Het klinkt heel simpel, maar het is zeer ontspannend. Als je een vriendin hebt zal ze het fantastisch vinden, dan kun je elkaar berichten sturen en cadeau's voor elkaar verstoppen in het spel(waar je natuurlijk aanwijzingen voor achterlaat op het prikbord in je dorp). Nintendo spellen zijn altijd zo geweest dat je uren, dagen en misschien zelfs weken blijft hangen op een bepaald stuk en dat je er ineens na het spel even niet gespeeld te hebben doorheen komt. Sinds de SNES zijn de spellen van Nintendo steeds makkelijker en makkelijker geworden. Als je kijkt naar bijvoorbeeld de Zelda serie is dat wel heel duidelijk, Ocarina of Time en The Wind Waker zijn stukken makkelijker dan A Link to the Past en Link's Awakening. De eerste keer dat ik A Link to the Past uitspeelde was ik 313 keer dood gegaan, in Ocarina of Time en The Wind Waker maar 1 keer en in The Wind Waker kwam dat alleen omdat ik even wegging en het spel vergat te pauzeren.
OOT uitspelen met maar een keer dood gaan.
Dat lijkt me wel heel sterk.

Of ben je gewoon zo goed...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Over Animal Crossing, blijft dat spel na een tijdje nog leuk eigenlijk?

Ik bedoel, is dat een spel wat je een jaar lang wel zou (kunnen/willen) blijven spelen?

en hoe zijn de ervaringen met dvdcrave?

zitten er aan te denken om wario ware daar evt te bestellen...

[ Voor 26% gewijzigd door philipnorth op 31-05-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op 31 mei 2004 @ 15:54:
[...]

Je hebt gelijk, ik was twee keer dood gegaan. Een keer bij Phantom Ganondorf en een keer bij Ganon zelf. De rest van het spel vond ik vrij simpel, op de watertempel na, daar zat ik een tijdje vast omdat ik een sleutel niet kon vinden.

EDIT: Animal Crossing blijft trouwens wel lang leuk, je moet het alleen iedere dag spelen. Ik heb het vorig jaar een tijdje niet meer gespeeld omdat het mooi weer was en nu heb ik niet zoveel zin meer om het te spelen, omdat je voor iedere dag dat je het spel niet gespeeld hebt een stuk of 10 onkruid-plantjes moet opruimen. Ik heb het spel nu een jaar niet gespeeld, dus het zal overal wel vol staan met onkruid. Misschien ga ik na de zomer het dorp nog wel een keer schoonmaken.

[ Voor 36% gewijzigd door MetroidPrime op 31-05-2004 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

MetroidPrime schreef op 31 mei 2004 @ 16:00:
[...]

Je hebt gelijk, ik was twee keer dood gegaan. Een keer bij Phantom Ganondorf en een keer bij Ganon zelf. De rest van het spel vond ik vrij simpel, op de watertempel na, daar zat ik een tijdje vast omdat ik een sleutel niet kon vinden.

EDIT: Animal Crossing blijft trouwens wel lang leuk, je moet het alleen iedere dag spelen. Ik heb het vorig jaar een tijdje niet meer gespeeld omdat het mooi weer was en nu heb ik niet zoveel zin meer om het te spelen, omdat je voor iedere dag dat je het spel niet gespeeld hebt een stuk of 10 onkruid-plantjes moet opruimen. Ik heb het spel nu een jaar niet gespeeld, dus het zal overal wel vol staan met onkruid. Misschien ga ik na de zomer het dorp nog wel een keer schoonmaken.
Ok, maar je gaat dus niet dood ofzo? :)
Het leven gaat echt door?

Wat ik uit reviews begrijp is dat het iig geen echt doel heeft, behalve samenleven etc?
En dat je dus kado's kunt verstoppen en dingen kunt uitwisselen enzo?

En is het spelen met een freeloader niet al te omslachtig?

[ Voor 4% gewijzigd door philipnorth op 31-05-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Aaargh! schreef op 31 mei 2004 @ 11:45:
[...]

De normale levels wel, maar de levels waarbij nep-mario je FLUDD afpakt zijn gewoon KUT, en als je die niet haalt kun je gewoon niet verder :(
Om een of andere reden vind ik juist die levels superstrak om te doen, weet je hoe goed het voelt als je zo'n level naar 30 keer proberen eindelijk haalt :P >:)

Vind het verder trouwens ook best een geinige game, ben benieuwd wat Super Mario 128 (wat een ***naam trouwens) gaat brengen :)
[...]

[...]
Phantom Ganondorf? Dies juist makkelijk man :P
Kben van plan het spel nu eindelijk eens uit te spelen. Kheb em ooit al eens gespeeld tot aan de Water Temple alleen dat vond ik een nogal irritant gedeelte. (De hele tijd boots verwisselen is nogal tijdrovend en irritant met een emulator waarbij het 3 sec. duurt voordat je in het equipment-menu komt...)
Daarna heb ik een tijdje de Master Quest editie gespeeld, maar die heb ik nog niet eens tot aan het moment waarop je naar de volwassen Link switched gespeeld.

En nu ben ik dus alweer ff bezig en zit ik ondertussen weer bij the Water Temple en ga ik die met m'n GC es proberen uit te spelen. :) Een GC speelt sowieso veel fijner dan welke emulator ook. ;)

[ Voor 51% gewijzigd door --MeAngry-- op 31-05-2004 16:28 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
philipnorth schreef op 31 mei 2004 @ 16:13:
[...]

Ok, maar je gaat dus niet dood ofzo? :)
Het leven gaat echt door?

Wat ik uit reviews begrijp is dat het iig geen echt doel heeft, behalve samenleven etc?
En dat je dus kado's kunt verstoppen en dingen kunt uitwisselen enzo?

En is het spelen met een freeloader niet al te omslachtig?
Je kunt inderdaad niet dood, behalve in de NES-spellen die er in zitten. Het spelen met een Freeloader kan inderdaad omslachtig zijn. Ik speelde het spel tussen potjes Resident Evil 0 en Metroid Prime in. Ik vond het zwaar irritant om steeds schijfjes te moeten verwisselen, vooral als de Freeloader het weer eens niet doet. Ik stop de Freeloader erin, je wordt gevraagd om het spel erin te stoppen en dan gebeurd er niets. Dan moet je weer de Freeloader erin doen en het hele process opnieuw doen. Ik moest dit soms tot 5x opnieuw doen om het spel aan de praat te krijgen. Jammer genoeg zal ik Donkey Konga ook moeten importeren vanwege de bagger-tracklisting in de EU-versie, maar van Animal Crossing kun je de Australische versie spelen zonder Freeloader, of je kunt tot september wachten, dan komt het spel hier in Nederland officieel uit(bijna 2 jaar te laat).

offtopic:
Ik wil naar Australie op vakantie! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

MetroidPrime schreef op 31 mei 2004 @ 16:26:
[...]

Je kunt inderdaad niet dood, behalve in de NES-spellen die er in zitten. Het spelen met een Freeloader kan inderdaad omslachtig zijn. Ik speelde het spel tussen potjes Resident Evil 0 en Metroid Prime in. Ik vond het zwaar irritant om steeds schijfjes te moeten verwisselen, vooral als de Freeloader het weer eens niet doet. Ik stop de Freeloader erin, je wordt gevraagd om het spel erin te stoppen en dan gebeurd er niets. Dan moet je weer de Freeloader erin doen en het hele process opnieuw doen. Ik moest dit soms tot 5x opnieuw doen om het spel aan de praat te krijgen. Jammer genoeg zal ik Donkey Konga ook moeten importeren vanwege de bagger-tracklisting in de EU-versie, maar van Animal Crossing kun je de Australische versie spelen zonder Freeloader, of je kunt tot september wachten, dan komt het spel hier in Nederland officieel uit(bijna 2 jaar te laat).

offtopic:
Ik wil naar Australie op vakantie! :(
Ok,

dank je voor de info :)
Ik snap echt niet dat het 2 jaar moest duren voor AC hierheen komt hoor.

offtopic:
australie: ja goed plan :)

Konga ga ik wel gewoon hier kopen, vind de EU tracks nog niet eens zo erg :)

trouwens, kun je aan de buitenkant ergens zien welke freeloader je hebt, ik heb er namelijk al 1 (ergens begin dit jaar ofzo gekocht)

[ Voor 6% gewijzigd door philipnorth op 31-05-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

Er zijn trouwens speciale 'events' waarbij je als beloning een schoon dorpje kan krijgen als je een bepaalde opdracht goed vervult (bijv. een spook die op een gegeven moment verschijnt ergens en je vraagt kleine spookjes (nimfen??) te vangen, als beloning liet hij het onkruid verdwijnen ^_^
weet niet meer wanneer hij precies verschijnt, maar misschien kan je dat in een FAQ'je ofzo vinden

-
Er werd een paar pagina's terug over adventures gesproken en daar wil ik nog ff iets over kwijt :D :
Grim Fandango op de PC vond ik echt super en ik had een aantal maanden terug ergens gelezen dat ze bezig waren met een opvolger... goed nieuws als dat waar is :)
voor puzzles zonder humor heb je natuurlijk altijd riven/myst nog.

[ Voor 16% gewijzigd door nioz op 31-05-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
--MeAngry-- schreef op 31 mei 2004 @ 16:24:
[...]

Om een of andere reden vind ik juist die levels superstrak om te doen, weet je hoe goed het voelt als je zo'n level naar 30 keer proberen eindelijk haalt :P >:)
Maar dat je de eerste 29 X valt, dat voelt niet goed.
En dat komt je controller weer in de "Hazard zone"

:P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

nioz schreef op 31 mei 2004 @ 17:00:
-
Er werd een paar pagina's terug over adventures gesproken en daar wil ik nog ff iets over kwijt :D :
Grim Fandango op de PC vond ik echt super en ik had een aantal maanden terug ergens gelezen dat ze bezig waren met een opvolger... goed nieuws als dat waar is :)
voor puzzles zonder humor heb je natuurlijk altijd riven/myst nog.
Zou idd mooi zijn, maar dan moeten ze 'm wel voor de Cube uitbrengen, anders krijg je weer dat gezeik dat je een PC met windhoos nodig hebt en die heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 16:36
Ik speel hierop.

Nou nu lieg ik een beetje "p Het is de TV van mijn (wie weet) toekomstige zwager. Ik zelf heb slechts een 50cm beestje, maar wil alleen naar iets van die groote (zwagers tv) of nog groter. Helaas zijn die krengen als je ze kan krijgen nogal prijzig, dus dat wordt wachten en sparen. Wel leuk overigens split-screen NFS:U laat voor beide spelers een beeld over dat groter is dan mijn complete TV.

FLUDD-loze SMS levels zijn "teh lose". Ben al een tijdje compleet afgekapt op ouder Mario spellen sinds Mario64 het heerlijke levens-meter heeft geïntroduceerd. Wacht maar tot je 8 rode muntjes in die levels moet verzamelen trouwens.
Good luck bitch "p

[ Voor 6% gewijzigd door dialMforMike op 31-05-2004 18:34 ]

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 31 mei 2004 @ 15:54:
[...]

Ach ja, wat heet goed, een tijdje terug postte iemand (D3?) een speedrun, in 5:20 OOT uitspelen... Je moet er maar zin in hebben. T'is ook maar wat je doodgaan noemt; als je dood gaat maar je hebt een faery dan wordt je geheald, dat noem ik dus niet doodgaan; op die manier ben ik nu (voor de 2e keer) nog geen een keer doodgaan, ben nu in de Watertemple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 34169 schreef op 31 mei 2004 @ 19:32:
[...]
Ach ja, wat heet goed, een tijdje terug postte iemand (D3?) een speedrun, in 5:20 OOT uitspelen... Je moet er maar zin in hebben. T'is ook maar wat je doodgaan noemt; als je dood gaat maar je hebt een faery dan wordt je geheald, dat noem ik dus niet doodgaan; op die manier ben ik nu (voor de 2e keer) nog geen een keer doodgaan, ben nu in de Watertemple.
Als ik de fairy's niet meereken ben ik totaan de watertemple ook nog geen een keer doodgegaan... Ben ik nu 1337? :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

ik heb oot op safe gespeeld de 1e keer, altijd fairy's bij je hebben, ben volgens mij nog nooit -echt- dood gegaan :| terwijl ik bij Zelda's op de NES contstant game over ga :P maargoed, het is algemeen bekend dat de games van tegenwoordig steeds makkelijker zijn (muv een paar titels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Ik vond die levels waarin je FLUDD is afgepakt juist echt fantastisch. SMS als geheel viel me een beetje tegen, maar die 8 levels zijn briljant! Als je daar dan eens een doodenge sprong moet maken naar een piepklein ronddraaiend blokje boven die grote zwarte bodemloze afgrond... dan voel ik me weer net als toen ik 12 jaar oud was en voor de eerste keer in level 1-3 van Super Mario Bros ben aangekomen :) (die geweldige muziek werkt daar ook zeker aan mee).

En als je het dan uiteindelijk gehaald hebt en weer verdwaasd om je heen kijkt, besef je pas dat je helemaal voorover gebogen voor de tv zit, met de controller in je verkrampte handjes geklemd, terwijl de zweetdruppels op je voorhoofd staan... dat is toch waar het allemaal om draait :>

In één van de laatste levels zit zelfs een stukje waarbij je alleen de overkant kan bereiken door op een vliegende koopa-troopa te springen en van daar af naar de overkant... net als vroeger! Geweldig! _/-\o_

Als nintendo een spel zou uitbrengen met alleen maar 32 van zulke levels (van wereld 1-1 tot 8-4) zou het waarschijnlijk in één klap mijn favoriete cube-spel zijn. Mario 128 voor de watjes die een spel in één keer probleemloos willen doorlopen, en dan dit als "Super Mario Hardcore" in de winkels leggen ofzo ;) Ik zie het zo voor me.

Het enige wat daar nu enigszins bij in de buurt komt is Super Monkey Ball... maar dat is toch niet hetzelfde. Te weinig controle over dat aapje, en ook gewoon niet het mario-gevoel natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 115248 schreef op 31 mei 2004 @ 20:46:
Als nintendo een spel zou uitbrengen met alleen maar 32 van zulke levels (van wereld 1-1 tot 8-4) zou het waarschijnlijk in één klap mijn favoriete cube-spel zijn. Mario 128 voor de watjes die een spel in één keer probleemloos willen doorlopen, en dan dit als "Super Mario Hardcore" in de winkels leggen ofzo ;) Ik zie het zo voor me.
Dat zou mij eerlijk gezegd een leuker spel lijken dan Super Mario 64/Sunshine. Weg met de levensmeter en de sterren/Shines en laat de vuurbloemen en veertjes weer terugkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Dat zou mij eerlijk gezegd een leuker spel lijken dan Super Mario 64/Sunshine."

Mij ook. Maar je ziet al aan de reacties hier dat niet iedereen er zo over denkt. Ik vrees dan ook dat zo'n "kaal" spel met alleen maar dat soort levels (en dan ook nog zo moeilijk) lang niet zo goed zal verkopen. Helaas :/ We zullen het moeten doen met af en toe een bonus-level.

(ik zou het al leuk gevonden hebben als je beloning voor alle 120 shines vinden (zoals ik :7 ) een speciale stand kreeg waarin alle 8 die levels achter elkaar gezet zijn. Maar zelfs dat zat er niet in.

"Weg met de levensmeter en de sterren/Shines en laat de vuurbloemen en veertjes weer terugkomen!"

Hear hear! Feitelijk droom ik al sinds de SNES over een "echte" opvolger van Super Mario World. Alle spellen die daarna kwamen waren ook best wel erg goed... maar ergens toch minder speciaal dan de ouderwetse Mario-spellen.

Ik heb hooggespannen verwachtingen van "new super mario bros" voor de DS. Hopelijk maken ze die niet te eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
nioz schreef op 31 mei 2004 @ 17:00:
[...]

Als je mijn post ook gelezen had..bijna alles wordt gecanceled, opvolger van grim is ook al gecanceled dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MaxBurn schreef op 31 mei 2004 @ 22:05:
[...]
Als je mijn post ook gelezen had..bijna alles wordt gecanceled, opvolger van grim is ook al gecanceled dacht ik.
Dat dacht ik ook...

Heel jammer, GF is een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

MetroidPrime schreef op 31 mei 2004 @ 20:53:
[...]

Dat zou mij eerlijk gezegd een leuker spel lijken dan Super Mario 64/Sunshine. Weg met de levensmeter en de sterren/Shines en laat de vuurbloemen en veertjes weer terugkomen!
Ik zou al tevreden zijn als ze net zo'n soort disc als de zelda disc zouden uitbrengen:

mario 1+2+3, super mario world 1+2, mario 64

moet makkelijk passen lijkt mij :D

Maar idd, ik ben zeker voor een 2D-mario, met vuurbloemen en andere paddestoelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
philipnorth schreef op 31 mei 2004 @ 22:30:
[...]
moet makkelijk passen lijkt mij :D
:D
ongeveer 20mbyte, past ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand nog leuke aanbiedingen gespot?

Ik zit erover te denken om PN03 voor 19.99 te halen bij de FRS. maar als er nog andere leuke aanbiedingen zijn (<25) hoor ik het graag (heb een CC dus zolang het PAL is vind ik alles goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

play.com heeft viewtifull joe voor €23,- (geen verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
jongens, jullie tv's zijn allemaal heilig, maar dit was toch een koopje? :)

ik zal morgen een kleine review posten over de tv.
hij is nu alleen al 310 euro op best-sellers.nl, dus ik zal wel een aanbieiding hebben gehad ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
daFubar schreef op 01 juni 2004 @ 01:42:
Begrijp me niet verkeerd maar al die TV's boeien me geen hol in dit topic :r

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 01-06-2004 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Gisteren Chapter 9 in F-Zero GX gehaald. Ik ben de master. :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

daFubar schreef op 01 juni 2004 @ 01:42:
jongens, jullie tv's zijn allemaal heilig, maar dit was toch een koopje? :)

hij is nu alleen al 310 euro op best-sellers.nl, dus ik zal wel een aanbieiding hebben gehad ofzo...
zoals gezegd ben ik dus wel geinteresseerd in je ervaring.

Maar ik ben het wel met maxburn eens dat dit toch wat meer over de cube mag gaan weer ipv over tv's :)

Leuke aanbiedingen onder de 25€, tsja, check die compare van die mezzin gast eens zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://www.arxmage.net/5screens.jpg

(Disclaimer: niet bij mij thuis ofzo... )

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Wat een uber grote TV is dat (middelste).
Die past niet eens bij me in de kast.

Het lijkt me wel een keer leuk om te cuben in de bios.
Super groot scherm, super geluid.
Alleen zal het denk ik niet lukken door de beamer/projector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:28

Zeror

Ik Henk 'm!

Willybubba schreef op 01 juni 2004 @ 09:48:
[afbeelding]

(Disclaimer: niet bij mij thuis ofzo... )
Dit is zelda four swords of niet.
Ziet er wel cool uit. vijf cubes voor 1 spelleke.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Dat is Final Fantasy: Chrystal Chronicals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

nioz schreef op 01 juni 2004 @ 11:34:
Dat is Final Fantasy: Chrystal Chronicals
Oh OK.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 01 juni 2004 @ 10:43:
Wat een uber grote TV is dat (middelste).
Die past niet eens bij me in de kast.

Het lijkt me wel een keer leuk om te cuben in de bios.
Super groot scherm, super geluid.
Alleen zal het denk ik niet lukken door de beamer/projector.
zo groot is ie niet hoor volgends mij :? rond de 70cm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Amazon.co.uk heeft wel een paar grappige aanbiedingkjes... Soul Calibur 2 voor 15 pond bijvoorbeeld, net als mario party 5.

DVDCrave.com heeft ook wel leuke prijzen, alles is daar maximaal 40 euro ongeveer, alleen zitten die in Australie dus de verzendtijd is vrij lang.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06 23:24

MaDLiVe

.-Observer-.

Heb ik net P.N.03 gekocht wat een rukgame is dat zeg ;( zonde van mijn 19,95

[ Voor 5% gewijzigd door MaDLiVe op 01-06-2004 12:32 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Willybubba schreef op 01 juni 2004 @ 11:59:
Amazon.co.uk heeft wel een paar grappige aanbiedingkjes... Soul Calibur 2 voor 15 pond bijvoorbeeld, net als mario party 5.

DVDCrave.com heeft ook wel leuke prijzen, alles is daar maximaal 40 euro ongeveer, alleen zitten die in Australie dus de verzendtijd is vrij lang.
wtf mario party 5 voor 15 pond, da's niet duur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Zo, tijdje niet gepost al :)

Over die adventures: Ik vond Beyond Good & Evil wel wat weghebben van zulke adventures. Tis wel gewoon een action adventure, maar het verhaal en de personages hadden zo in een adventure kunnen zitten.

Kben zelf weer Viewtiful Joe aan het spelen (dankje play.com!), wat een goed spel is dat zeg :)
Khad de japanse versie op kids en op adults al uitgespeeld, dus ik race er wel wat sneller doorheen dan eerst, maar het is nog steeds lekker uitdagend.

Conclusie? Beyond Good & Evil en Viewtiful Joe kopen als je ze nog niet hebt! Allebei goedkoop, niet heel veel verkocht en heel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaDLiVe schreef op 01 juni 2004 @ 12:32:
Heb ik net P.N.03 gekocht wat een rukgame is dat zeg ;( zonde van mijn 19,95
:X ik heb deze game ook gehad en wilde hem eigenlijk houden, maar vond het net iets te matig voor 60 euro. maar voor 20 euro moet ik hem eignelijk wel weer hebben. al is het alleen al voor de box art.

Ik zie het als een 3D ikaruga 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:56

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Mario Party 5 voor 15 pond is niet veel!

Iemand ervaring mee of dit spel leuk is om met z'n tweeen te spelen? Voor dat geld is het net echt een groot risico :)

Mja, uhm, doe maar gewoon ervaringen over Mario Party 5 :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
15 pond bij amazon is 22 pond incl tax en verzendkosten evengoed...
amazon zal wel met gouden vliegtuigjes vliegen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Anoniem: 104283 schreef op 01 juni 2004 @ 11:44:
Volgens mij is het die tv die eerder gelinkt werd door Aristagon, in welk geval het een 43" is, oftewel zo'n 110cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Is het op 1 of andere manier mogelijk om op een US cube PAL mario kart te spelen met behulp van een freeloader? Ik krijg nu de hele tijd een zwart scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967 schreef op 01 juni 2004 @ 13:51:
Is het op 1 of andere manier mogelijk om op een US cube PAL mario kart te spelen met behulp van een freeloader? Ik krijg nu de hele tijd een zwart scherm..
In theorie moet dat mogelijk zijn ja :) Maar als de Freeloader Mario Kart niet ondersteund, dan houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb net maar ff Gladius besteld, na alle verhalen een paar topics terug leek het me een erg cool spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Twee Dee schreef op 01 juni 2004 @ 13:24:
Mario Party 5 voor 15 pond is niet veel!

Iemand ervaring mee of dit spel leuk is om met z'n tweeen te spelen? Voor dat geld is het net echt een groot risico :)

Mja, uhm, doe maar gewoon ervaringen over Mario Party 5 :)
die wil ik ook (zie eerder vragen in dit topic)

ik kan wel zeggen dat MP4 leuk is met z'n 2en, maar leuker met 3 of 4.
NPC zijn nogal traag namelijk :(
Maar volgens mij is dat in 5 al wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Je wordt godverdorie bedankt WillyBubba ...net door jouw schuld Gladius besteld..alsof het geld op me rug groeit.
Donderdag neem ik mn creditcard mee, ha!, ga ik JOU overhalen allemaal games te kopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 01-06-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 104283 schreef op 01 juni 2004 @ 11:44:
[...]

Die is echt wel groter dan 70 cm.
JeroenB schreef op 01 juni 2004 @ 13:37:
[...]

Volgens mij is het die tv die eerder gelinkt werd door Aristagon, in welk geval het een 43" is, oftewel zo'n 110cm.
Zie wel...

[ Voor 56% gewijzigd door Vanitas op 01-06-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Anoniem: 60967 schreef op 01 juni 2004 @ 13:51:
Druk je wel op 'Z' en dan europa selecteren?
MetroidPrime schreef op 31 mei 2004 @ 16:26:
Het spelen met een Freeloader kan inderdaad omslachtig zijn. Ik speelde het spel tussen potjes Resident Evil 0 en Metroid Prime in. Ik vond het zwaar irritant om steeds schijfjes te moeten verwisselen, vooral als de Freeloader het weer eens niet doet. Ik stop de Freeloader erin, je wordt gevraagd om het spel erin te stoppen en dan gebeurd er niets. Dan moet je weer de Freeloader erin doen en het hele process opnieuw doen. Ik moest dit soms tot 5x opnieuw doen om het spel aan de praat te krijgen.
Hier ook zelfde verhaal.. Als ik niet op 'Z' druk krijg ik idd zwart scherm (niet elke keer maar toch). Regio selecteren en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
MaxBurn schreef op 01 juni 2004 @ 15:41:
Je wordt godverdorie bedankt WillyBubba ...net door jouw schuld Gladius besteld..alsof het geld op me rug groeit.
Donderdag neem ik mn creditcard mee, ha!, ga ik JOU overhalen allemaal games te kopen.
Hehehe, MaxBurn wees gerust. Gladius is een toppertje. Je betn er alleen wel heeeeel lang mee bezig denk ik!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 01 juni 2004 @ 17:00:
[...]
Hehehe, MaxBurn wees gerust. Gladius is een toppertje. Je betn er alleen wel heeeeel lang mee bezig denk ik!
Juh daarom heb ik hem ook hoor, gaat er meer om dat Wil en ik mekaars aankopen behoorlijk opjagen op onze stage :D We vinden vaak dezelfde dingen tof met games + films..dure stage :(

[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 01-06-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
goed. tv is binnen. superbeeld! het geluid kan wat beter, maar dat moet je ook eigenlijk extern regelen natuurlijk. het is wel ff wennen, zo'n breedbeeld... met die zoomstanden enzo.

maar voor dit geld kun je echt NIET tobben.

dat wordt dus weer primen en joeën geblazen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 23844 schreef op 01 juni 2004 @ 16:30:
[...]

Druk je wel op 'Z' en dan europa selecteren?

[...]
Hier ook zelfde verhaal.. Als ik niet op 'Z' druk krijg ik idd zwart scherm (niet elke keer maar toch). Regio selecteren en het werkt.
Ik druk altijd op de Z-knop, maar toch gebeurd het dat ik het vaak opnieuw moet proberen. Nou heb ik de Freeloader al ongeveer een jaar niet gebruikt, maar ik geloof dat hij zelfs helemaal niet werkte als ik de Amerikaanse vlag niet selecteer met Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Pfff...
vanmiddag eindelijk de watertemple es uitgespeeld in OOT. Moest nog ff een spiegel halen als jonge Link (wist ik nog van de vorige keer dat ik et speelde :) ) en ben nu begonnen aan de de shadowtemple, maar iets zegt me dat deze heel irritant gaat worden. :P

Die watertemple was dat trouwens ook al, telkens op en neer dat waterniveau weer aanpassen, dan weer omhoog, dan weer omlaag. Kben wel tig keer door dat level gegaan. Daarna nog bijna 3 faeries aan die Dark Link verspild... :(

Maar et blijft een vette game :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door --MeAngry-- op 01-06-2004 22:22 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
licht spoiler gehalte ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 01-06-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Deze maand heeft http://www.game.net weer de "deal of the day", games waaronder soms ook gamecube titels tegen erg lage prijzen. De deals komen of om 13.00 of om 20.00 op de site in een groot rood vak, niet te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938 schreef op 01 juni 2004 @ 21:17:
Deze maand heeft http://www.game.net weer de "deal of the day", games waaronder soms ook gamecube titels tegen erg lage prijzen. De deals komen of om 13.00 of om 20.00 op de site in een groot rood vak, niet te missen.
:'( :'( :'(

aanbieding van mn leven gemist! ninja gaiden voor 19.99 pounds |:( (jaja xbox game, maar een aanbieding blijft een aanbieding!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.eidolon.demon.nl/sunlight.jpg

O+ _/-\o_

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

MaxBurn schreef op 01 juni 2004 @ 20:56:
[...]
licht spoiler gehalte ;)
Mja, kvond et een twijfelgevalletje... ;)
_/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door --MeAngry-- op 01-06-2004 22:40 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

O+ Zelda picture O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is wel een heel sfeervol Zelda-plaatje zeg. Op de één of andere manier heeft die E3 trailer niet echt veel indruk op me gemaakt (en nu nog steeds vind ik celshaded mooier)... maar dat plaatje geeft me tenminste weer een beetje het Zelda-gevoel. Die lichtval door de bomen is echt... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:34
mjah maar tis maar een fotosoepje. de characters zijn allemaal uit OoT plaatjes gehaald en in dit plaatje geplakt :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
D3ft0n3 schreef op 01 juni 2004 @ 22:56:
mjah maar tis maar een fotosoepje. de characters zijn allemaal uit OoT plaatjes gehaald en in dit plaatje geplakt :P
Je bederft de pret ;)

T plaatje is gewoon mooi O+

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen.. nog wel ff allemaal stemmen op zelda LTTP op >> www.gamefaqs.com << :P want zelda heeft natuurlijk een naam hoog te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 104283 schreef op 02 juni 2004 @ 00:03:
Mensen.. nog wel ff allemaal stemmen op zelda LTTP op >> www.gamefaqs.com << :P want zelda heeft natuurlijk een naam hoog te houden.
Chrono Trigger staat momenteel met twee stemmen voor op LTTP. Het gaat dus aardig gelijk op. Er moet meer op LTTP gestemd worden!

Ik dacht trouwens even dat dat Zelda plaatje echt uit de nieuwe Zelda kwam. _/-\o_

EDIT: Voor de Deal-Of-The-Day fans zal ik toch dat programmatje die updates controleert een keertje moeten vrijgeven. Ik moet er alleen de GNU-licentie nog bij stoppen, ik kom er alleen steeds niet aan toe. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 02-06-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laat die GNU lekker zitten, gewoon releasen dat programma! door jou (grappig bedoeld) heb ik vandaag die superaanbieding gemist omdat ik beneden tv zat te kijken :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/desertcoffin/bestgameeverzeldavschronotrigger.jpg

HOE IS HET MOGELIJK dat na zoveel stemmen de stand tot op de stem gelijk is 8)7 , ik bedoel hoe klein is die kans nou }:O

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104283 op 02-06-2004 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUU LTTP is aan het verliezen :'(

Wat vinden jullie hier van Smugglers Run 2:Warzones ? Is misschien geen super topper maar krijgt gemiddeld een 7.9 op gamerankings.com en kost 9 euro bij dvdcrave :D
Summoner: A Goddess Reborn ook iets van 9 euro rpg/adventure en krijgt gemiddeld een 7.5 .. <-- iemand ooit gespeeld?

[ Voor 114% gewijzigd door Max|Burn op 02-06-2004 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Heb op Zelda LttP stemt. Crono trigger nooit gespeeld en zelda is sowieso een TOP game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 05-06 16:22

ye-roon

knaak

vandaag ff stemmen op OoT ofc. Al is ff7 ook een mega cool spel ... :S

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 13:17
Chrono trigger man, echt top spel was dat, super mee vermaakt.

Hmm gaat nu tussen FFVII en zelda dus. Nja voor mij wel duidelijk, maar lijkt me heel goed een moeilijke keuze voor veel mensen.

[ Voor 52% gewijzigd door SCIxX op 02-06-2004 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Chrono Trigger won :(
Echt kut hoor, naast LTTP waren een van mn favo rpg's ooit.. OoT en FF7, waar FF7 dan ECHT rpg is en oot rpg/adventure ;)
Dit is echt te erg maar ben geneigd FF7 te stemmen ;d

edit: Link vergeef me :( ik ben bezweken voor Cloud en zn makkers :( Naast LTTP is OoT mn favoriete zelda maar het verhaal in FF7 is gewoon de bom..kan er niet omheen...Ben nog nooit zo erg meegetrokken in een game als met FF7.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/mcf/ff7-cloud.jpg

_/-\o_

[ Voor 64% gewijzigd door Max|Burn op 02-06-2004 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
FFVII was een koel game maar ik hou een stuk meer van Action Adventures dus ik heb OoT gestemd. Ik ga die game vanavond ook maar weer eens aanzwengelen. Nog steeds niemand met een USB memcard die een save van OoT heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

FF7 staat voor met zo'n 200+ stemmen

Final Fantasy VII 52.93% 1737
The Legend of Zelda: Ocarina of Time 47.07% 1545
TOTAL VOTES 3282

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 02-06-2004 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Heb Zelda OoT gestemt.

Ik heb namelijk nooit een FF game gespeeld.
* Zeror Rakkerzero schaamt zich daar wel een beetje voor..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
IGN heeft bewijs gevonden dat Nintendo nieuwe hardware voor de GC wil uitbrengen, namelijk een camera. Zou deze camera de beruchte uitbreiding op de GC zijn waar Nintendo het al een tijdje over heeft???

EDIT: Ik ben eerlijk gezegd nog nooit zo snel op een game uitgekeken geweest op een game als FF7. Ik had de pc versie en die liep zelfs traag op een gloednieuwe pc. Een goed verhaal hebben is leuk, maar de gameplay moet ook goed zijn. De gameplay van OoT vind ik vele malen beter dan die van de Final Fantasy serie. Ik denk wel dat FFVII gaat winnen trouwens, het stikt op gamefaqs van de Square-fanboys.

[ Voor 44% gewijzigd door MetroidPrime op 02-06-2004 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 02 juni 2004 @ 09:42:
IGN heeft bewijs gevonden dat Nintendo nieuwe hardware voor de GC wil uitbrengen, namelijk een camera. Zou deze camera de beruchte uitbreiding op de GC zijn waar Nintendo het al een tijdje over heeft???
Nintendo's revenge op eyetoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

scheer je weg heiden! laat je nooit meer 'n topic starten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Precies, haal dat vieze PSX plaatje weg uit dit topic heiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
MetroidPrime schreef op 02 juni 2004 @ 09:42:
EDIT: Ik ben eerlijk gezegd nog nooit zo snel op een game uitgekeken geweest op een game als FF7. Ik had de pc versie en die liep zelfs traag op een gloednieuwe pc.
liep op mn Pentium2 als een trein ...
enne ff7 is koel stfu :P zo'n beetje t enige wat ik nice vind op psx ;d Nintendo heb wat dat betreft echt de boel verneukt want FF7 zou op de n64 komen tot Nintendo eigenwijs weer cartridges ging gebruiken.. :( Was dat niet gebeurt had waarschijnlijk de hele FF serie vanaf 7 gewoon op de nintendo uitgekomen.

OoT met FF7 vergelijken is wel krom hoor.. FF7 is turn-based...ik ben dr gek op maar zat mensen haten het daarom ... Je kan de gameplay gewoon niet vergelijken, gameplay op ff7 is erg goed, op OoT ook..het is gewoon totaal verschillend.
RSP schreef op 02 juni 2004 @ 09:49:
[...]
scheer je weg heiden! laat je nooit meer 'n topic starten :P
:'( Zou je niet zeggen als je wist wat voor Nintendo fanboy ik al +/- 15+ jaar ben ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Max|Burn op 02-06-2004 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Rakkerzero schreef op 02 juni 2004 @ 09:46:
[...]

Nintendo's revenge op eyetoy
Mocht Nintendo idd iets soortgelijks als de eyetoy hebben dan is dat wel een winst voor Sony. Het zal dan voor het eerst zijn, voor zover ik me kan herinneren, dat Nintendo een iets kopieert. Over het algemeen bedenken ze juist de nieuwe dingen. Denk aan de analoge stick, rumble feature etc.

Ik denk dat als het idd een camera is dat het zal zijn om je eigen beeltenis in games te kunnen gebruiken. Zoiets was volgens mij al aangekondigd voor een of andere Pokemon game (Pokemon channel?). Op zich wel geestig maar ik had denk ik toch liever een Eyetoy rip-off of beide natuurlijk!

[ Voor 26% gewijzigd door Deddiekoel op 02-06-2004 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Het gebruik van een camera is niet helemaal nieuw he, vergeet niet (al een hele tijd terug al weer) de camera die je in je gameboy kon steken en weer uitprinten op die nintendo printer... de plaatjes zagen er echt ruk uit.. :D
Maar die eye toy, is op zichzelf ook niet nieuw. Als je een paar jaar geleden al een webcam(bijv van logitech ofzo) kocht dan kreeg je ook van die spelletjes erbij warbij je movements via de cam werden vastgelegd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Vraagje:
Ik was eigenlijk van plan een S-Video-kabel te halen voor m'n GC omdat ik dan een wat scherper beeld heb icm m'n TV-kaart. Ik las echter dat dit niet ging werken, net zo min als RGB aangezien ik geen SCART-aansluiting op m'n TV-kaart heb... ( :P )
Iemand anders nog ideeën over hoe ik de beeldkwaliteit zou kunnen verbeteren?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een soorte van Eye Toy op de Cube zou wel cool zijn, het is echt te vet als je het met meerdere mensen speelt :) Een vriend van me heeft de Eye Toy, hij was er snel op uitgekeken... Maar ik was laatst bij m, en als je melig bent kun je echt veeeeel lol hebben :D

edit:
OOT staat met 1700 stemmen achter :( Dat is toch wel de meest onwaarschijnlijke uitslag ooit... Geeft maar weer aan dat de fanboys overheersen.
Waarom? Omdat in vrijwel elke top 10/50/100 van de beste games ooit OOT in de top 3 staat, meestal bovenaan, en FFVII nooit.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 02-06-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 02 juni 2004 @ 14:34:
Een soorte van Eye Toy op de Cube zou wel cool zijn, het is echt te vet als je het met meerdere mensen speelt :) Een vriend van me heeft de Eye Toy, hij was er snel op uitgekeken... Maar ik was laatst bij m, en als je melig bent kun je echt veeeeel lol hebben :D

edit:
OOT staat met 1700 stemmen achter :( Dat is toch wel de meest onwaarschijnlijke uitslag ooit... Geeft maar weer aan dat de fanboys overheersen.
Waarom? Omdat in vrijwel elke top 10/50/100 van de beste games ooit OOT in de top 3 staat, meestal bovenaan, en FFVII nooit.
www.gameFAQS.com
waarvoor zijn faqs het meeste nodig? grote spellen en RPG's!
wat is een grote RPG? Final Fantasy 7 :P
dus wat voor mensen zitter er het meest? RPG psx/ps2 fanboys :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.