Heel erg bedankt voor je hulpVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:31:
[...]
wat me net opviel is dat hij nog geen motoren heeft, beetje slordig voor een vliegtuig. Over de belichting: het is altijd zo dat er 3 lichten of meer in de scene staan. Eentje is de keylight, deze kan je het beste van schuinboven laten komen, die zet je relatiev hoog vergeleken met de andere lichten. Het andere licht, meestal bij mij een omni, zet je een beetje links, of linksonder of boven, deze kan iets blauwig of gelig maken. Geeft meestal wel een mooi effect eraan. DAn nog een backlight om de achterkanten ook een beetje te belichting deze 2 lichten moet dus dudielijk lager staan als je key light wat bij jou niet het geval is. Je kan nou niet goed zien waar het licht vandaan komt, daarom zie je schaduw ook niet zo goed meer. En afterburn is programma voor rook, wolken...dat soort dingen. kijk maar es op de site...ik hoop dat je heir wat aan hebt igg, als je geen vogels erin doet, is mischien wel mooi om een grote gelige zon op de achtergrond te doen, en mooie rooiige wolkjes enzo
![]()
Ten eerste is het een wip
Over de belichting: Ik heb het nu zo.
Ik heb een stuk of 20 omnies om mn vliegtuig staan helemaal rondom dus. In zo`n helix lijn. Iig een spiraal omhoog. Deze zijn allemaal lichtblauw en erg zacht. En 1 van die lampen is vel en oranje/geel
Schaduw valt precies op de plekken dat je het niet ziet. Ik zal morgen ofzo een nieuwe render laten zien met schaduw
Ik ga zeker kijken naar afterburder, bedankt nogmaals!!
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router