[3D] Contest V22: Tropische vakantie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.220 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:31:
[...]

wat me net opviel is dat hij nog geen motoren heeft, beetje slordig voor een vliegtuig ;) . Over de belichting: het is altijd zo dat er 3 lichten of meer in de scene staan. Eentje is de keylight, deze kan je het beste van schuinboven laten komen, die zet je relatiev hoog vergeleken met de andere lichten. Het andere licht, meestal bij mij een omni, zet je een beetje links, of linksonder of boven, deze kan iets blauwig of gelig maken. Geeft meestal wel een mooi effect eraan. DAn nog een backlight om de achterkanten ook een beetje te belichting deze 2 lichten moet dus dudielijk lager staan als je key light wat bij jou niet het geval is. Je kan nou niet goed zien waar het licht vandaan komt, daarom zie je schaduw ook niet zo goed meer. En afterburn is programma voor rook, wolken...dat soort dingen. kijk maar es op de site...ik hoop dat je heir wat aan hebt igg, als je geen vogels erin doet, is mischien wel mooi om een grote gelige zon op de achtergrond te doen, en mooie rooiige wolkjes enzo :) :P
Heel erg bedankt voor je hulp :) maar je zit er hier en daar wat naast.
Ten eerste is het een wip :P Dus die motoren moeten idd nog :)
Over de belichting: Ik heb het nu zo.
Ik heb een stuk of 20 omnies om mn vliegtuig staan helemaal rondom dus. In zo`n helix lijn. Iig een spiraal omhoog. Deze zijn allemaal lichtblauw en erg zacht. En 1 van die lampen is vel en oranje/geel :).
Schaduw valt precies op de plekken dat je het niet ziet. Ik zal morgen ofzo een nieuwe render laten zien met schaduw :)
Ik ga zeker kijken naar afterburder, bedankt nogmaals!!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er voor mij wat textures voor tegeltjes

ik heb gefotoshopt voor wat tegeltjes maar 8)7 ziet er niet echt chill uit dit is het resultaat

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/zanden.ruud/3d/bagger.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Het patroon herhaald zich te veel, en de zijkant van het zwembad heeft een te hoge spiegeling heb ik het idee.. Als er water in zit lijkt me het al een stuk beter, dat breekt het geheel wat lijkt me. Probeer dat eerst voor je jezelf gaat doodstaren op de tegeltjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Nee niet, die tiling is veelste erg. Wat je moet doen eigelijk is of een goeie texture zoeken, of in PS deze openen. En dan de canvas aan beide kanten 300 of 400% vergroten. Deze dan in PS tilen, en hier `m zo maken dat ie veel minder tilet. Dat kan je doen dmv lichtinval (donker en lichter maken, zeer weinig), noise, of vervorming. Of weet ik veel hoe :P
Of met een andere texture te mixen in max, bijv. zand oid.
Of een combi :)

[ Voor 6% gewijzigd door Guillome op 15-06-2004 16:55 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm oke voor dat buitenste gedeelte zou ik dat wel kunnen proberen maar die rand vind ik opzich wel oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
6K schreef op 15 juni 2004 @ 13:12:
mja, ik gok er bijna blind op dat hij dit gedaan heeft op dezelfde manier als Cyb-Ymer: lofting

meer info over lofting: klik hier (ook te vinden in mijn links section ;) )
Hmm nee, geen lofting.

Splines / meshedit en meshsmooth...

Beetje omslachtig misschien, ben ook gewoon begonnen, en heb gewoon gedaan wat in me opkwam.

Ben technisch niet zo'n held met max, maar ik weet wel bijna altijd te realiseren wat ik in mijn hoofd heb :)

Verder lijkt het natuurlijk mooier dan dat het is, door de brazil rendering...

Het hotel (deuren en ramen) zijn ook gemaakt met splines en extrude.
Zoek in 3dcafe op Brick Wall, bij tutorials, daar vind je hoe je dat gemakkelijk kunt doen.

Ik moet er natuurlijk nog wel kozijnen en deuren in maken, en dat doe ik dan weer met boxmodelling en edit mesh...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Oh ja neoky, je moet geen planar maar box uvw map doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm heb het even veranderd

zo ziet het er wel iets beter uit... maar nog steeds loop ik te knoeien met het water.. iemand die daar een simpel tutje over kan maken. Zijn zat water tuts maar die leveren niet echt het realistische water effect

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/zanden.ruud/3d/beter.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

op mijn linkspagina staan een serie links naar textures, daar zitten ook grote tussen (bijvoorbeeld bij mayang textures, erg groot :) )

als je de muren toch maakt met splines en dan extruden, waarom doe je dat dan ook niet met de ramen en deuren FragNeck???

Ik vind het op zich wel grappig dat je het met boxmodeling gedaan hebt, hoewel lofting idd wel veel praktischer is in dit geval. Maar dat is natuurlijk ook maar net wat je ligt (en wat je kent)...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6k dan heb je wel die texture maar hoe doe jij het dan? als ik ze tile zeg maar dan komen ze niet mooi terug want de textures sluiten niet mooi op elkaar aan als je de tiling hoger zet

pas jij ze dan altijd aan nog eerst met PS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

mja, ik ben zeker ook geen texture held helaas....
en eerlijk gezegd best nieuwsgierig naar het antwoord wat ongetwijfeld iemand anders hier op kan geven.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 11:47

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

6K schreef op 16 juni 2004 @ 00:22:
mja, ik ben zeker ook geen texture held helaas....
en eerlijk gezegd best nieuwsgierig naar het antwoord wat ongetwijfeld iemand anders hier op kan geven.
Als je 'm opent in PS kun je bij Filter > other > offset het plaatje binnenste buiten keren (zie ook 2d topic, had het er vanmiddag nog met sdomburg over) door de halve waardes van respectievelijk de breedte en de hoogte in te voeren.... Als je 'm dan in het midden mooi laat aansluiten, tiled hij veel beter.... hoewel tilen natuurlijk alleen maar een hulpje is om een basis te hebben om later allemaal dirt overheen te kladden en aanpassingen op te maken. Dat doe je dus op de HELE texture map (tiling is een no-go als je het netjes wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over dat lofting he. Zwembad etc heb ik al. Nu nog een fatsoenlijke water texture maar dat komt wel.

Hoe maak ik een plane met een cut/gat op de plek waar het zwembad zit. heb al vanalles geprobeerd met bolean van een grote box en het zwembad maar dan krijg ik helaas alleen de verschillen.

mijn idee was dat ik met 2 splines (een groot vierkant en een klein (de spline van het zwembdad) en dan daartussen een vak zien te krijgen) maar dit is me nog niet gelukt.. iemand suggesties??

Het water probleem heb ik opgelost door een box onder de oppervlakte te leggen (is dit slim of kan ik beter met bolean aan de slag gaan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 08:28:
...
Hoe maak ik een plane met een cut/gat op de plek waar het zwembad zit. heb al vanalles geprobeerd met bolean van een grote box en het zwembad maar dan krijg ik helaas alleen de verschillen.

mijn idee was dat ik met 2 splines (een groot vierkant en een klein (de spline van het zwembdad) en dan daartussen een vak zien te krijgen) maar dit is me nog niet gelukt.. iemand suggesties??
...
als het goed is heb je de vorm van het zwembad nog (dus het patch zeg maar).
Deze kun je even kopieren en er een groot vierkant (spline!) omheen tekenen en zorgen dat ze 1 zijn (dus 1 object). Als je deze dan bijv. extrude heb je volgens mij wat jij zoekt.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 08:39
Als je de schaduwen scherper maakt in de bovenste is die een stuk beter. Op een tropisch eiland is het meestal zonnig. Mooi blauw luchtje er bij, dat scheelt al een hoop.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Ik heb eens een tutorial gemaakt over het maken van seamless textures (in het Engels). Ik heb hem hier online gezet. Misschien dat iemand er wat aan heeft. Elk commentaar op de tutorial is welkom, want ik denk dat hij nog wel verbeterd kan worden. Dus als iets niet duidelijk is, vraag het.
offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

nice, very nice.... toegevoegd aan m'n links :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Cool daar heb ik ook wel wta aan :D dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmkuipers
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 18:34
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:19:
Hmmm heb het even veranderd

zo ziet het er wel iets beter uit... maar nog steeds loop ik te knoeien met het water.. iemand die daar een simpel tutje over kan maken. Zijn zat water tuts maar die leveren niet echt het realistische water effect

[afbeelding]
ik zou een box doen.. box een noice van 6 geven over de Y as....

dan de standaard water mat. (bij reflection maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

en even de goeie IOR zetten: water = 1.33335 bij 20 graden celcius

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6K schreef op 16 juni 2004 @ 08:50:
[...]

als het goed is heb je de vorm van het zwembad nog (dus het patch zeg maar).
Deze kun je even kopieren en er een groot vierkant (spline!) omheen tekenen en zorgen dat ze 1 zijn (dus 1 object). Als je deze dan bijv. extrude heb je volgens mij wat jij zoekt.
Bedankt voor de reactie.

Heb het reeds gevonden. Heb 2 splines (een vierkant en de spline voor het zwembad)

Verder heele mooie dingen hier allemaal.

als iemand een tutorial weet van een realistische water material let me know aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu gewoon heel simpel water gemaakt.. lijkt opzich niet op water maar dat noise maakt je water er niet veel realistischer op dus weg ermee :P

Iemand die kan uitleggen hoe je die mooie trappetjes kan maken voor je zwembad? of daar weer een leuk techniekje voor is die krommingen enzo

edit:

laat maar bedacht me dat ik gewoon een cone kan bende :S

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

`t Is niet moeilijk om realistisch water te maken hoor. Je neemt een raytrace material. diff. kleur op blauw oid. Dan transparantie op 100 en reflectie aanzetten. Bumpmap (uitgerekte noise) eroverheen voor de golfjes, en vooral!! de omgeving. Refraction moet je aan zetten, maar die staat dacht ik standaard al aan. Volgens mij was dit wel het belangrijkste. Zo niet, dan kijk ik even in max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 17:32:
Heb nu gewoon heel simpel water gemaakt.. lijkt opzich niet op water maar dat noise maakt je water er niet veel realistischer op dus weg ermee :P

Iemand die kan uitleggen hoe je die mooie trappetjes kan maken voor je zwembad? of daar weer een leuk techniekje voor is die krommingen enzo

edit:

laat maar bedacht me dat ik gewoon een cone kan bende :S
Kan wel ja, maar is niet het mooiste. Kun je niet beter een spline tekenen en een sweep nurbs doen, met als te-sweepen ding dan een cirkeltje? Mits je het goed opbouwt krijg je gewoon een prachtig trappetje, je kunt er een complete slang van maken, verzin eens wat.

Aargh, deed ik maar mee :'(

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 17 juni 2004 @ 19:14:
`t Is niet moeilijk om realistisch water te maken hoor. Je neemt een raytrace material. diff. kleur op blauw oid. Dan transparantie op 100 en reflectie aanzetten. Bumpmap (uitgerekte noise) eroverheen voor de golfjes, en vooral!! de omgeving. Refraction moet je aan zetten, maar die staat dacht ik standaard al aan. Volgens mij was dit wel het belangrijkste. Zo niet, dan kijk ik even in max
wtf waarom lukt me dit niet om het mooi te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 22:06:
[...]

wtf waarom lukt me dit niet om het mooi te krijgen 8)7
Geen flauw idee als je niet vertelt wat er niet mooi aan is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

key, Ik heb beetje dit hoofdstuk gevolgd en ik zie dat de meeste toch beetje blijven hangen bij het traditionele vakantie, tropen fase idee. Ik heb geprobeerd een iets ander stadium in te duiken, meer into de sci fi wereld, want het is gewoon wetenschap van de toekomst, dus misschien ziet een vakantie in de ruimte er wel zo uit in de toekomst. De render die je hier ziet is de final, maar als je op de link klikt kom je vanzelf bij de sketch tot final plaat. Ik laat liever meteen zo alle stappen zien. Het heeft me een paar dagen tijd gekost.
Verder is er ook een plaat van een boom in het Kayuna Universum, beetje om de sfeer aan te geven tussen stad ( de drukke plaat ) en het soort platteland als we dat in onze realiteit kennen. Drukte en Rust. Nou ik weet niet of jullie het uberhaupt wat vinden, maar ik hoop het...

De Kayuna Stad

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sabre3/KayuniUniverse3.jpg

De link naar de Sketch To Final Plaat.

http://members.lycos.nl/sabre3/SketchtoFinalKayuna.jpg

De Kayuna Frome.

De link naar Wip To Final Plaat.

http://members.lycos.nl/sabre3/TreeKayunaUniversum.jpg

Tjerk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 22:46

Just_I

What did you just say?

Sorry mar volgens mij past dit niet echt in dit topic. Het heeft duidelijk niks te maken met tropische vakanties wat echt duidelijk het thema moet zijn. Als jij je daar niet zo in kan vinden en een andere vakantie 'bestemming' wil, kan je dit beter posten in het 3D stuff topic. Ook het resizen van je pic zou wenselijk zijn, omdat het nou de hele layout vern**kt :X

Bladeren zitten overigens niet aan takken 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Just_I op 17-06-2004 22:42 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder heb jij ook geen enkele fantasy. Lezen wat er staat,
lamme tak doe je bent, haha. geintje hoor, maar ben het niet met je eens,
als jij bij tropishe vakantie , alleen maar een strand, en een palmboom ziet, dan zou ik niet begrijpen wat er zo bijzonder aan zou zijn, het moest hierover gaan.

tropish, zon, en vakantie, daar heb ik me aan gehouden

Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Beetje respect voor elkaar he sabreone :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i know i know,
doe ik ook, maar zijn argument klopte niet helemaal met de eisen van de contest,
Respect everyone, ja toh
piece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Mja, ik oordeel niet over wat wel en niet mag, maar hier meteen een final neerkwakken met de voorgeschiedenis op een andere site...
dat zorgt natuurlijk niet echt voor een hoge acceptatiegraad.

Los daarvan, de bovenste pic staat me wel aan ook al is ie voor een groot deel niet echt spectaculair :X als jij zo'n vakantie kunt regelen heb ik wel interesse :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik weet wel dat jullie liever al die wips zien enzo, maar ik hou daar niet van. en een final neerkwakken is pas zonder sourcen, en als je de max file wilt, of fotosoep files , dan hoor ik het wel van je. Ik hoef niet te winnen ofzo, wil gewoon even een andere visie op dit thema laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zojuist voor naast me zwembad wat mooie paaltjes aan het maken enzo even apart ben ik die aan het maken

Maar weet iemand waarom me pc zo traag wordt door al die paaltjes :P

heb gewoon een

NURBS Cv Curve gemaakt en die gelathed zeg maar... en die met shift steeds meer aan gemaakt.

Maar nu lijkt het wel alsof het veeel trager gaat me pc en heb gewoon een P2.8 met 512 geheugen

dit heb ik

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/zanden.ruud/3d/paaltjes2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou toch wel moeten draaien, maar dan zou je is je polygonen lager moeten zetten, of misschien moet kijken of niet al je viewports op Smooth-highlighted staan en als ze dat wel zijn, zet dan alleen je Perspective view zo...anders weet ik het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 23:05:
ja, ik weet wel dat jullie liever al die wips zien enzo, maar ik hou daar niet van. en een final neerkwakken is pas zonder sourcen, en als je de max file wilt, of fotosoep files , dan hoor ik het wel van je. Ik hoef niet te winnen ofzo, wil gewoon even een andere visie op dit thema laten zien.
nee joh, daar ben ik niet op uit en ik geloof je ook echt wel. Het is overigens (goed lezen ;) ) wel de bedoeling dat je wips laat zien :)
Persoonlijk vind ik het ook ver van het thema af staan, maar ik zeg niets, want ik doe niet eens mee aan de contest :X

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 23:08:
Ben zojuist voor naast me zwembad wat mooie paaltjes aan het maken enzo even apart ben ik die aan het maken

Maar weet iemand waarom me pc zo traag wordt door al die paaltjes :P

heb gewoon een

NURBS Cv Curve gemaakt en die gelathed zeg maar... en die met shift steeds meer aan gemaakt.

Maar nu lijkt het wel alsof het veeel trager gaat me pc en heb gewoon een P2.8 met 512 geheugen

dit heb ik

[afbeelding]
tel je polies eens?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 22:15:
Nou ik weet niet of jullie het uberhaupt wat vinden, maar ik hoop het...

De Kayuna Stad

[afbeelding]
Mjah, mooie plaat (erg goeie sfeer, goede modeling), maar ik vind het ook niet echt binnen het onderwerp passen.
De WIP-plaat ipv een serie WIPs stoor ik mij persoonlijk niet zo aan, je krijgt zo iig nog een idee van het ontwerpproces. :)

/me vindt dat of LiToKi moet bepalen of hij de plaat toe moet laten, of dat iedereen maar in z'n puntenlijstje moet laten blijken of-ie het binnen het onderwerp vindt passen. :)

Maar al met al zeker een mooi plaatje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 09:34
Uit de Topic Start:
Het onderwerp deze maand; een tropische vakantie. Voorwaarden; zon, tropisch en vakantie.

tro·pisch (bn.)
1 tot de tropen behorend, daar voorkomend.

Daar voldoet de plaat van sabreone wat mij betreft niet aan. Tja, bij fotografie contests was dit al een veel meer voorkomend probleem. Ik denk dat iedereen bij de puntentelling wel rekening houdt met het passen van een plaat bij het thema.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou het ontwerp ook niet te beknopt moeten houden, je moet wel ruimte geven voor echte fantasy. Het is een kwestie van smaak en stijl denk ik. Het kriterium spreekt niet over een kwestie van tijd. De tropen word niet beperkt tot de tijdsperiode waar wij in leven. Als het Thema, Treinen zou zijn en je moddeld een fiets, dan snap ik het meteen, maar ok, het zal wel beoordeeld worden door de medemensen. So be it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 00:35:
Je zou het ontwerp ook niet te beknopt moeten houden, je moet wel ruimte geven voor echte fantasy. Het is een kwestie van smaak en stijl denk ik. Het kriterium spreekt niet over een kwestie van tijd. De tropen word niet beperkt tot de tijdsperiode waar wij in leven. Als het Thema, Treinen zou zijn en je moddeld een fiets, dan snap ik het meteen, maar ok, het zal wel beoordeeld worden door de medemensen. So be it..
Ja maar dit heeft gewoon bijna niks met vakantie te maken. Ik zie weinig zon, en verder nix waar ik oook enige connectie met vakantie mee kan leggen. Het is goed dat je je fantasie wilt gebruiken, maar maak er dan bijvoorbeeld een vakantie op mars ofzo van. Maar eentje met ook de elementen vakantie tropisch en zon erin. Dit is gewoon een of ander scfi plaatje, wat in mijn ogen absoluut niks met vakantie te maken heeft. En het lijkt me ook sterk dat je dit speciaal voor deze contest hebt gemaakt......En je MOET wip's posten, anders doe je zowiezo niet mee, maar die kan je natuurlijk alsnog posten. Ik heb hier nix over te zeggen, maar ik zie hier toch niet echt een tropische vakantie in 8)7 .
Je kan je plaat natuurlijk nog wel aanpassen en wat meer de vakantie sferen erin brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je hier nog een keer kunt posten kun je ook wel even je post editen om de lay-out te herstellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 09:06:
[...]

Ja maar dit heeft gewoon bijna niks met vakantie te maken. Ik zie weinig zon, en verder nix waar ik oook enige connectie met vakantie mee kan leggen. Het is goed dat je je fantasie wilt gebruiken, maar maak er dan bijvoorbeeld een vakantie op mars ofzo van. Maar eentje met ook de elementen vakantie tropisch en zon erin. Dit is gewoon een of ander scfi plaatje, wat in mijn ogen absoluut niks met vakantie te maken heeft. En het lijkt me ook sterk dat je dit speciaal voor deze contest hebt gemaakt......En je MOET wip's posten, anders doe je zowiezo niet mee, maar die kan je natuurlijk alsnog posten. Ik heb hier nix over te zeggen, maar ik zie hier toch niet echt een tropische vakantie in 8)7 .
Je kan je plaat natuurlijk nog wel aanpassen en wat meer de vakantie sferen erin brengen ;)
als je nu eens de link drukt die eronder staat, dan zie je de sketch tot final, en de zon, ligt op de achtergrond en het word teruggekaatst, maargoed ik ben eigenlijk al beetje verschoven, naar de gewone 3d posts, want jullie snappen het schijnbaar niet helemaal, jammer daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of jij snapt het niet helemaal, ik kan in je final niets tropisch ontdekken (wel heel mooie render btw). Anders zou je hier ook dingen kunnen posten uit de winter contest. Ik denk dat jou render beter had gepast in the year 3000 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:37
Op die manier kan je van elk thema wel gigantisch gaan afwijken.

In de vorige contest is er een hele discussie geweest over de voor- en nadelen van een beknopt onderwerp. En ondanks dat er veel palmboompjes met strandjes gemaakt worden (niets mis mee overigens), heb ik nog geprobeerd het zo ruim mogelijk te houden. Er kan ook gedacht worden aan vakantiehuisjes, toeristen, bepaalde sporten, wat dan ook. Al maak je 2 elven in een strandstoel, of 2 snorkelende robots, allemaal best.

Maar als ik denk dat de aliens van de planeet Oekieboekie vakantie vieren door te gaan bivakkeren in het maagdarm-kanaal van een monsterachtige worm op de buurplaneet Akazulu. En daar is toevallig wat zon binnen ( 8)7 ). Dan valt dat dus niet binnen de contest. dit ter illustratie

Je sci-fi stad is best ok, maar wijkt lichtelijk te ver af :). En het is niet 'een bredere kijk' op het onderwerp imho.

Veel plezier verder iedereen met de contest :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whaeva ya say doc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is nogal veel hesa geweest om de plaat die ik heb gemaakt, maar perhaps, kan ik wel eens een tropen plaat op jullie manier gaan bouwen, ik ga eraan werken, hoop dat de contest nog even loopt en dan zien we mekaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6K schreef op 17 juni 2004 @ 23:41:
[...]

tel je polies eens?
waar kan je dat tellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

uhm... heb max niet voor me, maar bij create panel en motion panel enzow, het laatste panel (utilities of zow?) en dan bij more... kun je de polygon counter kiezen...
als het niet duidelijk is kan ik het vanavond pas uitleggen, of iemand anders :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6K schreef op 18 juni 2004 @ 12:48:
uhm... heb max niet voor me, maar bij create panel en motion panel enzow, het laatste panel (utilities of zow?) en dan bij more... kun je de polygon counter kiezen...
als het niet duidelijk is kan ik het vanavond pas uitleggen, of iemand anders :)
ik ga ff kieken

edit:

639528 staat er.... hmmm is dat veel? voor wat ik heb nu

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/zanden.ruud/3d/poly.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 11:13:
er is nogal veel hesa geweest om de plaat die ik heb gemaakt, maar perhaps, kan ik wel eens een tropen plaat op jullie manier gaan bouwen, ik ga eraan werken, hoop dat de contest nog even loopt en dan zien we mekaar :)
nee jij hebt er veel hesa omgemaakt, je had hem gewoon zowiezo nooit in zo'n topic moeten zetten. Maar afgezien van dat, suc6 met je echte plaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 13:02:
[...]

ik ga ff kieken

edit:

[afbeelding]
uhm, dat is niet veel, dat is absurd :x
daar zou mijn pc ook traag van worden (dat werd ie al de laatste keer bij 280.000 polies)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

[...]
ik ga ff kieken

edit:

[afbeelding]
:X Dat zijn er genoeg om mij een leuke dag te bezorgen :)

Als je een cilinder maakt is in bijna elk geval 18 zijden wel genoeg zonder een meshsmooth.

Ik ben nu wel heel beniewd geworden naar een wireframe..... :7

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

[...]

ik ga ff kieken

edit:

[afbeelding]
Neoky, we zitten niet meer bij duizend-en-een-nacht hoor :D :w

om maar flauw te doen

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een wireframe

maar hoe kan het zoveel zijn dan

die paaltjes komt het denk door. Heb gewoon met een NURSB CV Surface een lathe object gemaakt en die verdubbeld steeds

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/zanden.ruud/3d/wire1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom nurbs ? Met een spline is de polycount veel controleerbaarder met een gelijk resultaat.
Ook kun je natuurlijk de heigth segments bij de cylinders weglaten.

Wat betreft het design zelf: daar zou ik ook nog eea aan veranderen, nu is het behoorlijk fragiel....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 19:05:
Waarom nurbs ? Met een spline is de polycount veel controleerbaarder met een gelijk resultaat.
Ook kun je natuurlijk de heigth segments bij de cylinders weglaten.

Wat betreft het design zelf: daar zou ik ook nog eea aan veranderen, nu is het behoorlijk fragiel....
zal die is proberen met een spline... maar nu ziet het er idd nog niet uit maar ben nog vollop bezig you know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik krijg mn boeing nooit af :( Veel te druk nog :'( Ik lever m gewoon in dan, dan zie ik wel hoever hij af is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 07:44
Wat kleine veranderingen. Feedback is welkom.

[Plaatje] - jpg, 291 kb

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35091/thumb.jpg

Ik ben toch doorgegaan :P 8)

- ik vind de rand van het zwembad - dit moest beton zijn - te grofkorrelig. Dit is geen stijlvol zwembadje, maar een simpel neergekwakt gemeentebad... niet mijn stijl.
- het tafeltje, dat hout, mag nog iets realistischer.
- Het water in het zwembad is echt onaangeroerd B) ... iets té lief
- de stenen zijn nog te bumpy.

En ja, ik weet, ik zet bij het renderen van kleine stukjes het water en het glas uit :+ en doe een area render :D ... ben niet gek. Er moet nog heel wat meer bij! Hoe ik eigenlijk de verte ga maken weet ik totaal nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:59
ik ga vandaag ook maar weer eens iets doen, volges mij zijn er nog maar een paar actief hier :)

nu lever ik 100% zeker te weten een render in, ook al ist nix :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Heb ook een haai toegevoegd :P beter goed gejat dan slecht verzonnen O-)

Afbeeldingslocatie: http://ligtvoet.xs4all.nl/3d/gallery/wipjes/iland/wipje5.jpg

Vind hem wel gaaf worden eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje laat misschien maar ik denk dat ik ook iets in elkaar ga proberen te knutselen, ben niet echt goed in 3ds Max (hoeft toch ook niet?) dus t zal wel binnen de deadline af zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephanL schreef op 19 juni 2004 @ 12:18:

[afbeelding]

Water is echt mooi gedaan :o Keep it up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ja het water is errug goed, alleen 1 ding: Het zou mooier zijn als het doorzichtig zou zijn bij het eiland. Dus datj e langzaam het zand ziet verdwijnen (opacity map oid)

En je wolken verdwijnen achter de horizon, dat staat lelijk. Dus die onderste halve wolken zou ik weghalen.

[ Voor 25% gewijzigd door Guillome op 19-06-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 12:30:
[...]

Water is echt mooi gedaan :o Keep it up!
Thanks :) Weet niet meer of ik dit zelfs verzonnen heb of van een tut :P
XLerator schreef op 19 juni 2004 @ 12:39:
Ja het water is errug goed, alleen 1 ding: Het zou mooier zijn als het doorzichtig zou zijn bij het eiland. Dus datj e langzaam het zand ziet verdwijnen (opacity map oid)

En je wolken verdwijnen achter de horizon, dat staat lelijk. Dus die onderste halve wolken zou ik weghalen.
Ja zat er idd ook naar te kijken, zal het fixen voor de final

[ Voor 50% gewijzigd door StephanL op 19-06-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Beetje jammer is wel dat je met mijn nieuwe camerastandpunt (verder af en in de wolken) geen details meer ziet in m`n vliegtuig :'( Dus ik zet er ook een closeup bij, anders wordt dat niet gezien. Hopelijk wordt daar wel rekening mee gehouden bij de beoordelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Je kan ook een beetje fog toevoegen, zodat het achterin wat vager wordt (de kleuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn dat lath neemt vet veel poly's in beslag.. hoe komt dat? die paaltjes die ik heb gemaakt waren met lathe gedaan maar heb echt al veelsteveel poly's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Je moet je spline niet te veel segmenten geven. En je lathe ook niet. Dan wordt het echt niet hoog hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 19 juni 2004 @ 14:52:
Je moet je spline niet te veel segmenten geven. En je lathe ook niet. Dan wordt het echt niet hoog hoor.
hoeveel poly's is normaal voor zo'n paaltje die je lathe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Als hetn iet echt closeup is zo`n ... 300?

Ik heb ook een vraag. Ik ben nu wolken aan het maken met volumefog, en dat in een gizmo. Maar kan ik die gizmo ook benden oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ik ook maar weer eens wat aan me scene gedaan

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familie.braspenning/stfu/GoT/nieuwerender.jpg

ik moet nog wat aan de belichting doen, kijkt behoorlijk donker...

ik zie nu ook dat de horizon niet echt recht looopt, maar dat komt door de view, ik fix het wel een keer..

verder iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
jarnotjuh schreef op 20 juni 2004 @ 15:09:
ik ook maar weer eens wat aan me scene gedaan

[afbeelding]

ik moet nog wat aan de belichting doen, kijkt behoorlijk donker...

ik zie nu ook dat de horizon niet echt recht looopt, maar dat komt door de view, ik fix het wel een keer..

verder iemand nog ideeën?
De texturemapping op de tafel klopt niet bij de tafelpoten. Zet er een goede uvwmap op om dat op te lossen.

De belichting kan stukken beter. Schaduwen ontbreken en de scene is te donker.

De palmbomen lijken mij trouwens wat klein vergeleken met de rest van de scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Qylos schreef op 20 juni 2004 @ 15:39:
[...]

De texturemapping op de tafel klopt niet bij de tafelpoten. Zet er een goede uvwmap op om dat op te lossen.

De belichting kan stukken beter. Schaduwen ontbreken en de scene is te donker.

De palmbomen lijken mij trouwens wat klein vergeleken met de rest van de scene.
ik snap niet hoe dat werkt met die uvwmap enzow :P dus laat me maar eerst de scene afmaken, dan pas verder
over dat licht ben ik ook nog niet uit, ik zoek naar tutors

die palmbomen zal ik wat vergroten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Afbeeldingslocatie: http://ligtvoet.xs4all.nl/3d/gallery/wipjes/iland/wipje5.jpg

Zoek de haai... ?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
-FoX- schreef op 20 juni 2004 @ 16:24:
[...]

Zoek de haai... ?

:?
Zet je bril effe op :P

Links bij de boei 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Links boven bij de boei

*edit* tegelijk

[ Voor 59% gewijzigd door 0fbe op 20-06-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik had hem wel gevonden, maar hij mag inderdaad wel iets meer in het zicht. Verder misschien nog wat kleine eilandjes in de verte? bootje erbij, misschien groen op het eilandje ? Zijn maar suggesties vanaf mijn kant, succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

StephanL schreef op 20 juni 2004 @ 16:25:
[...]

Zet je bril effe op :P

Links bij de boei 8)7
Zoek de drijvende vin dus :P

Nee, ik zou hem wat beter in de "spotlight" plaatsen.. Misschien ook volledig modelleren en dan lichtjes laten doorschijnen in het water..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Ja zat er ook aan te denken de haai echt te maken, en meerdere eilandjes is idd een goed idee :) Nu is het zo leeg :+

Bootje weet ik niet, te moeilijk denk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
wat kan er in 1 middag toch veel gebeuren....

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familie.braspenning/stfu/GoT/rendernieuw.jpg

comments again? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
Water, zand en schaduwen zien erg erug mooi uit :)
Het is alleen niet duidelijk hoe die kustlijn loopt, zie je hem direct op het strand lopen, of bestaat het strand uit hoge heuvels en zie je daardoor de kustlijn niet?
En die palmbomen zien er natuurlijk niet uit :P

Maar het ziet er vooralsnog iig aardig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

jarnotjuh schreef op 20 juni 2004 @ 20:03:
wat kan er in 1 middag toch veel gebeuren....

[afbeelding]

comments again? _/-\o_
Kustlijn is wat raar. En de palm bladeren mag wat groter en langer.
Verder ziet het er goed uit.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Ik was er eigenlijk al wel bang voor dat door het Tweaktown project het hier (tijdelijk) nogal stil zou worden... :'(

[ Voor 7% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 22-06-2004 12:48 ]

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd erg rustig. Dat voorspelt niet veel goeds voor het aantal finals... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik ben nog bezig hoor :) Ik ben alleen inspiratieloos :( Het wil niet meer. TIPS!!! :P
`k Vind het maar nix nog
Afbeeldingslocatie: http://www.guillome.nl/dump/render6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expecho
  • Laatst online: 11-09 22:58
XLerator schreef op 22 juni 2004 @ 17:44:
Ik ben nog bezig hoor :) Ik ben alleen inspiratieloos :( Het wil niet meer. TIPS!!! :P
`k Vind het maar nix nog
[afbeelding]
Probeer eens een paar bootjes erbij en het uitzicht op een stad met hotels/resorts langs de kustlijn.
Paar hoge bergjes meer in het binnenland wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werk een beetje aan die wolken, want et is net of je in paint wat wit over je render hebt gespraid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
`k Vind het maar nix nog
[afbeelding]
Het vliegtuig is te donker belicht, kijk bijvoorbeeld naar het water. Het strand heeft dringend een zandtexture nodig. Ook is het strand vrij leeg. Zet er wat props neer zoals hotels, palmbomen, strandpalen en -stoelen, wegen, etc.

Als je Afterburn hebt zou ik daarmee wel wolken maken. Met Afterburn kun je vrij simpel erg mooie wolken neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Die heb ik dus niet :( Dus dat gaat niet lukken. De rest van de tips ga ik wel doorvoeren :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
`k Vind het maar nix nog
[afbeelding]
laat m neerstorten op een onbewoond eiland, net met vliegtuig in zee, en met neus net op t strand.
daarvoor een mooi strand waar de piloot een cocktailtje neemt voor de schrik, en de inzittenden die uit t vliegtuig springen in t water worden ondertussen opgegeten door de haaien....

Inspiratie genoeg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Ik ben geen KLM-kenner ofzo, maar zitten er normaal geen turbines onder de vleugels?

Anyway, ik zou op het strand inderdaad wat bomen en hotels neerplanten. Mischien ergens in de verte een groep vogels in de lucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, nou je het zegt..... er zitten niet eens motoren onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Een zweefvlieger hé 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Je ziet m niet helemaal he :P Wie weet wat er achterop zit. Een aanhangmotor :P
Nee nu mét motoren:
Afbeeldingslocatie: http://www.guillome.nl/dump/render7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 22 juni 2004 @ 20:26:
Nee nu mét motoren:
[afbeelding]
ziet er goed uit! nou de rest van je scene nog... ik zou toch echt effecten als color balance en brightness and contrast en depht of field enzo erin gooien, met een beetje goeie instellen scheelt dat in een scene vaak redelijk veel. Ik zou die wolken wat groter maken, stuk of 2/3 grote wolken, ipv allemaal kleintjes.. En mischien een ondergaande zon op de achtergrond, en vogeltjes...hotels, boulevard.....zoiets :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Jij ziet het al zitten zo te zien :P :P Kan je eens heel kort uitleggen of een link geven van wat dat allemaal doet of wat je ermee bedoeld? Balance en brightness en contrast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
XLerator schreef op 22 juni 2004 @ 20:26:
Nee nu mét motoren:
[afbeelding]
Nice. De metalen rand rondom de intake van de motoren moeten ietsjes dunner zijn. Zie ook deze foto. Die foto suggereert ook dat het klm-logo op de motoren kleiner moet zijn en dat de bovenste blauwe kleur een heel klein beetje lichter moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 01:54

Erikie

www.erikie.nl

nice model XLerator! Misschien dat je nog ff een environment moet tekenen, zoals uh, een tropisch eiland met een landingsbaan oid waarbij dat vliegtuig uit de lucht komt zakken :) . Dan komt je model misschien niet meer zo in beeld, maar dan render je gewoon op 1600 x 1200 ofzo :D.

Ik was trouwens nog bezig met die haven, maar heb erg weinig tijd :( opgeteld heb ik nog maar 2 dagen de tijd om de boel af te bouwen, (werk e.d.) dus meer bootjes zitten er niet in. ff kijken of ik nog wat sfeer in de compositie kan gooien.

traktor scratch!

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste