[3D] Contest V22: Tropische vakantie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 3.091 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95104

Congratz Erikie! Je hebt het verdient!

Ik ben (weer) 2e, en ben er tevreden mee :) (Al hoop je stiekem op een 1e plaats he >:) :P ).

Op naar de volgende contest, heb van deze iig weer wat 3d geleerd :)

offtopic:
Waarom telt de originaliteit nou net zo sterk mee als uitwerking, dan was het nog spannend geweest (Lees: Zouden gelijk staan). :( :+ :P )

Om nog even op het onderwerp van de volgende contest in te springen: Er werdt het idee gegeven om alternatief transport te kiezen, dat lijkt mij idd zeker zo leuk, dan wordt het niet zo'n contest met "zie-hier-mijn-mooie-geil-glimmende-auto"-contest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 13:21

Erikie

www.erikie.nl

Hahaa, dankjewel. Had zelf niet gedacht dat ik met een halve wip kon winnen :) . maargoed, wel grappig :). Toch vond ik die van mij qua originaliteit lang niet de beste, en dat zie je ook in de resultaten :) toch bedankt :P..

maar wat wordt nu t volgende onderwerp?!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erikie schreef op 29 juni 2004 @ 21:41:
Hahaa, dankjewel. Had zelf niet gedacht dat ik met een halve wip kon winnen :) . maargoed, wel grappig :). Toch vond ik die van mij qua originaliteit lang niet de beste, en dat zie je ook in de resultaten :) toch bedankt :P..

maar wat wordt nu t volgende onderwerp?!
Moet je niet aan ons vragen, jij hebt gewonnen ;)

Ik ben iig zwaar voor (alternatief) transport, en [tegen] kermis/attracties :)

Tip: Maak een poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ow wacht.. uh. mag ik nu bepalen wat de volgende contest wordt?! Nou dan ben ik zwaar voor een pretpark / kermis, waar de contest zwaar leunt op de sfeer. dus niet simpel een draaimolen (tenzij dit enorme uitstraling heeft) oid, maar een plaatje waar je compleet blij van wordt :) of is dat iets teveel gevraagd?!

Mobiliteit is natuurlijk ook een leuke contest, maar dan zouden we specifiek iets moeten verzinnen wat gemobiliseerd moet worden. Dus niet een simpel autotje ofzo, maar meer fantasy dingen. Maar daarvan denk ik dat we een kleinere doelgroep kunnen bereiken. Een pretpark vind iedereen wel leuk. (zit nu trouwens die vette waterglijbanen op National Geographic Channel te bekijken :))

//edit

ps wilco, dan maak je toch een draaimolen met autotjes ofzo, of een achtbaan .. ook mobiliteit :). Zou wel leuk zijn als we veel met lichten gaan werken. Al die flitsende lampjes e.d.

[ Voor 13% gewijzigd door Erikie op 29-06-2004 21:51 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-04 15:26
hehe @ uitslag....

had ik wel verwacht dat ik niet ging winnen, of ik snap iets niet, of jullie stemmen niet eerlijk genoeg. voorbeeld:

wilco, jij heb dus die vis met die snorkel en duikbril gemaakt, jij krijg in het originaliteit rijtje 5x het max aantal punten. Heeft iemand ooit een f*cking vis gezien met een duikbril en snorkel?!?! zeker teveel de snorkels gekeken dan...
komop laat me nie lache, dit is toch niet serieus bedoeld ofzo he?

nog 1, het tegenover gestelde:
dark_blue en ik hebben het gewoon zo aangepakt, om het zo "realistisch" mogelijk te maken, wat in werkelijkheid dus ook echt kan, boompje, strand, stoepje, objecten, water. wat ik dan dus weer niet snap, wij krijgen voor originaliteit helemaal niet veel.... ook maar stom...

sorry als het heel grof overkomt dit, maar ik wil toch gewoon echt ff me mening kwijt...
het boeit me ook verder niet veel: ik deed alleen mee om er van te leren, en winnen is dan mooi meegenomen. maar laten we wel eerlijk blijven....

ik zal gewoon weer meedoen aan de volgende contest, mits ik genoeg zin/tijd/fantasie heb..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-04 08:56
jarnotjuh schreef op 29 juni 2004 @ 22:11:
wat ik dan dus weer niet snap, wij krijgen voor originaliteit helemaal niet veel.... ook maar stom...
Kijk: als je zegt tropical vacation krijg ik binnen een seconde een plaatje in mn hoofd van een strand met palmen en een mooie, blauwe zee. Als je dat vervolgens maakt is het natuurlijk perfect in het onderwerp, maar het is wel meteen het simpelste om te bedenken. Originaliteit is als je het onderwerp wat dieper intereteerd zeg maar... iets verder denkt. Orginaliteit voegt iets toe aan de scene zodat mensen echt denken 'eyz, leuk bedacht!'... Maar deze contest is er vooral om meer te leren over een bepaald 3d pakket. Ik denk dat je op dat punt wel bent geslaagd toch?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Erikie schreef op 29 juni 2004 @ 21:50:
ps wilco, dan maak je toch een draaimolen met autotjes ofzo, of een achtbaan .. ook mobiliteit :). Zou wel leuk zijn als we veel met lichten gaan werken. Al die flitsende lampjes e.d.
Heb je die trailer van Rollercoastertycoon 3 net bekeken ofzo? ;) (en zoniet; dan is die zeker de moeite waard, gezien het volgende onderwerp (<toch?)! 8))

[ Voor 1% gewijzigd door Menesis op 29-06-2004 22:23 . Reden: ) vergeten ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:16
hehe @ uitslag....
...bla...
Je zou dan misschien tijdens het duiken misschien geen vis met een zonnebril tegenkomen, maar het is iig wel heel origineel. Je moet er maar op komen.
Originaliteit hoeft niks te maken te hebben met realiteit, zolang het een goede uitstraling heeft kan het ook heel leuk zijn om er na te kijken.
Volgens mij weet jij de betekenis van originaliteit niet helemaal :P

Kijk, jij en een paar andere maken wel een mooie plaat, maar erg origineel is het niet (nofi) omdat iedereen wel aan een palmenstrand met ondergaande zon denkt bij het woord 'tropische vakantie'.

edit // zie ook menesis en andere :P

[ Voor 8% gewijzigd door Dude86 op 29-06-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Menesis schreef op 29 juni 2004 @ 22:21:
[...]
Kijk: als je zegt tropical vacation krijg ik binnen een seconde een plaatje in mn hoofd van een strand met palmen en een mooie, blauwe zee. Als je dat vervolgens maakt is het natuurlijk perfect in het onderwerp, maar het is wel meteen het simpelste om te bedenken. Originaliteit is als je het onderwerp wat dieper intereteerd zeg maar... iets verder denkt. Orginaliteit voegt iets toe aan de scene zodat mensen echt denken 'eyz, leuk bedacht!'... Maar deze contest is er vooral om meer te leren over een bepaald 3d pakket. Ik denk dat je op dat punt wel bent geslaagd toch?
ja dat wel, maar ik zocht originaliteit in de trend van: dat kan wel en dat kan niet...
nu is het ook wat meer duidelijk...

@ reply hieboven
zoals ik net al zei, ik zocht gewoon verkeerd :P

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 29-06-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:45
Proficiat erikie :)
hehe @ uitslag....

had ik wel verwacht dat ik niet ging winnen, of ik snap iets niet, of jullie stemmen niet eerlijk genoeg. voorbeeld:

wilco, jij heb dus die vis met die snorkel en duikbril gemaakt, jij krijg in het originaliteit rijtje 5x het max aantal punten. Heeft iemand ooit een f*cking vis gezien met een duikbril en snorkel?!?! zeker teveel de snorkels gekeken dan...
komop laat me nie lache, dit is toch niet serieus bedoeld ofzo he?

nog 1, het tegenover gestelde:
dark_blue en ik hebben het gewoon zo aangepakt, om het zo "realistisch" mogelijk te maken, wat in werkelijkheid dus ook echt kan, boompje, strand, stoepje, objecten, water. wat ik dan dus weer niet snap, wij krijgen voor originaliteit helemaal niet veel.... ook maar stom...

sorry als het heel grof overkomt dit, maar ik wil toch gewoon echt ff me mening kwijt...
het boeit me ook verder niet veel: ik deed alleen mee om er van te leren, en winnen is dan mooi meegenomen. maar laten we wel eerlijk blijven....

ik zal gewoon weer meedoen aan de volgende contest, mits ik genoeg zin/tijd/fantasie heb..
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd gediscussierd :P
Nee, serieus, waar lees je dat het realistisch moest zijn???

topicstart:
Voorwaarden; zon, tropisch en vakantie

Inderdaad, die scene van Wilco is erg goedkoop scoren (al is ie wellicht wel de meest originele). Maar vandaar ook dat de originaliteit (maar) 40% meetelt... :)
(En waardoor denk jij recht te hebben op punten voor originaliteit ?? :? )

[ Voor 5% gewijzigd door inquestos op 29-06-2004 22:26 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm snap jij de term "origineel"?
ori·gi·neel2 (bn.)
1 de oorsprong of oudste vorm uitmakend => oorspronkelijk
2 (van ideeën) nieuw => fris, zelfbedacht
3 (van personen) vernieuwend => geestrijk, oorspronkelijk
Als je iets probeert zo realistisch mogelijk te maken is dat goed, maar dat telt voor uitwerking.. Gewoon een strandje ligt erg voor de hand en is niet echt origineel (Fris, zelfbedacht ;) ).

Om op jou voorbeeld verder te spelen: Een vis met een zonnebril op.. Lijkt mij vrij "vris, zelfbedacht" als je begrijpt wat ik bedoel.. Maar daarentegen kreeg ik weer minder punten qua uitwerking, ik was op dat punt 4e..

Maar goed ieder mag zijn mening hebben ;)

Edit #1: Zucht.. Hij stond niet op "Last" toen ik de topic ging F5-en... Daarna zijn dus nog boel posts geweest die ik nog niet heb gezien.. zal die nu even lezen :)

Edit #2:
Je had denk ik ipv origineel gewoon even realistisch in je hoofd.. Kan gebeuren, geen probleem :)
De meeste mensen (including me) zullen er iig weer wat van hebben opgestoken (de contest), en daar gaat het allemaal om :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 95104 op 29-06-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ok ok,

ik snap het nu wel na 4x een aanval op mij gericht
ik zat fout, sorry :7

excuzé moi... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

*grote lichtlamp*

Wat dacht je van een glazen voorwerpen wedstrijd? Het helpt je materials/shaders en alles bijspijkeren/op de proef te stellen, en je kan zo complex gaan als je zelf wilt! Uiteraard moet er dan wel een 5/10 % score zijn voor een ja/nee optie of het glas een beetje lijkt.. ;)

edit: dus zo:

50 % modeling, 40 % originaliteit en 10 % Glaseffect

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 86133 op 29-06-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Erikie schreef op 29 juni 2004 @ 21:50:
ow wacht.. uh. mag ik nu bepalen wat de volgende contest wordt?! Nou dan ben ik zwaar voor een pretpark / kermis, waar de contest zwaar leunt op de sfeer. dus niet simpel een draaimolen (tenzij dit enorme uitstraling heeft) oid, maar een plaatje waar je compleet blij van wordt :) of is dat iets teveel gevraagd?!
Je mag inderdaad bepalen wat het onderwerp wordt, maar in het algemeen moet dat wel een beetje in overeenstemming zijn met de rest (anders doet er niemand mee)...
Pretpark is een toponderwerp (ben blij dat er eindelijk eens meer met me eens zijn), en een leuk onderwerp voor de zomer (toch wat vrolijkheid :) )

Afbeeldingslocatie: http://www.vegas.com/attractions/on_the_strip/images/speed.jpg

Trouwens, er is al een keer een Speed-contest geweest, wat eigenlijk neerkwam op het maken van een voertuig...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133 schreef op 29 juni 2004 @ 22:30:
*grote lichtlamp*

Wat dacht je van een glazen voorwerpen wedstrijd? Het helpt je materials/shaders en alles bijspijkeren/op de proef te stellen, en je kan zo complex gaan als je zelf wilt! Uiteraard moet er dan wel een 5/10 % score zijn voor een ja/nee optie of het glas een beetje lijkt.. ;)

Dat lijkt me dan weer niets.. Dat is niet echt een onderwerp.. Je kan immers alles wat je normaal maakt ook in glas maken (kwestie van andere materials erop)... De een kiest voor fotorealistische dingen, de ander.. tja.. voor glazen dingen ;)

EDIT: ARGH... Ik ben dom ik ben dom.. Ik keek nu net naar mn final.. En merk dus dat ik wat heb gehided wat niet gehided moest zijn... Een hele school vissen op de achtergrond, bracht wat meer leven aan de achtergrond (en dus aan de plaat int geheel).. Naja jammer dan |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 95104 op 29-06-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95104 schreef op 29 juni 2004 @ 22:31:
[...]

Dat lijkt me dan weer niets.. Dat is niet echt een onderwerp.. Je kan immers alles wat je normaal maakt ook in glas maken (kwestie van andere materials erop)... De een kiest voor fotorealistische dingen, de ander.. tja.. voor glazen dingen ;)
het levert wel toffe pics op. 8) plus je hoeft niet enorm veel tijd te besteden aan texturen! ;) dus meer modeling skills, in plaats van de niet ubernetheid te verbergen met textures.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 86133 op 29-06-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Glas lijkt me ook niet echt een uitdaging: gewoon de mooiste tut uitzoeken en klaar is kees. 8)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Menesis schreef op 29 juni 2004 @ 22:33:
Glas lijkt me ook niet echt een uitdaging: gewoon de mooiste tut uitzoeken en klaar is kees. 8)
sssst! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Anoniem: 86133 schreef op 29 juni 2004 @ 22:30:
*grote lichtlamp*

Mja, dan richt je je compleet op de techniek en wordt men afgerekend op render capaciteiten. Ook mensen zoner MR of Brazil moeten mee kunnen doen (ok , raytracing kan ).. Probeer gewoon creatief met verschillende materialen etc. Ook glasrenders leunen heel erg tegen de rendertijden, en het is volgens mij de bedoeling dat je zo creatief mogelijk bent.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
LOL! Of het onderwerp moet Crystal Palace zijn ;) das een hele hoop stalen dingen modelleren en heel veel glas! :P
Maar ik denk dat glas echt niks wordt. Wat zal het onderwerp na glas dan zijn? Gras? ;)
Ik denk dat je zelf gewoon een paar tuts moet volgen en dan kun je daar iets mee maken bij het volgende onderwerp :7

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 29-06-2004 22:42 . Reden: typos ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

RvP

Of onderwerp WireFrame heb nog wel een mooi voorbeeld liggen.
FF kijken of nog ergens webspace kan vinden.

SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megadwerg schreef op 29 juni 2004 @ 22:51:
Of onderwerp WireFrame heb nog wel een mooi voorbeeld liggen.
FF kijken of nog ergens webspace kan vinden.
Weer zoiets: Dat is geen onderwerp, maar een manier van uitwerking..

En voor webspace --> www.picserver.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 15:50
LOL zo weinig punten :( Noujah was eerste "volledige" scne. ben er zelf wel trots op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 22-04 13:24
Dus voor de volgende keer is er al verzonnen:

• Transport (algemeen) of mobiliteit
• Transport (toekomst/fantasy)
• Glas
• Kermis/pretpark
• Architectuur
• Micro/macro :+

En misschien is 't ook een idee de contest langer (ja nog langer) te laten lopen vanwege de vakantie en tweaktown. Of juist een hele korte van 2 weken ofzo, dat iedereen vlak voor de vakantie er nog wat uit kan poepen :).

En heeft Erikie ook in de gaten dat hij de volgende mag openen (onderwerp kiezen, modje mailen, startpost aanpassen, scores optellen) voor de volgende? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Is dat nou echt nodig telkens ? Ze weten nu toch wel dat er maandelijks een contest is, en dat het steeds goed gaat ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 29 juni 2004 @ 23:32:
[...]

Is dat nou echt nodig telkens ? Ze weten nu toch wel dat er maandelijks een contest is, en dat het steeds goed gaat ? :?
dees moet dicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
LiToKi schreef op 29 juni 2004 @ 23:25:
En misschien is 't ook een idee de contest langer (ja nog langer) te laten lopen vanwege de vakantie en tweaktown. Of juist een hele korte van 2 weken ofzo, dat iedereen vlak voor de vakantie er nog wat uit kan poepen :).
Ik denk dat een langere wel ok is! Dan kun je nog ergens over nadenken als je op je luie reet op het strand ligt! :+ Alleen is het dan weer frustrerend dat je je compu niet bij de hand hebt... :(

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Gefeliciteerd Erikie :) Mooie contest.
Ik snap 1 ding alleen niet echt: ik ben echt blij met mijn 3e plaats hoor, en ik bedoel dit volgende echt totaal niet arrogant of iets dergelijks hoor maar... Ik ben er erg veel mee bezig geweest en heb erg veel in detail van het vliegtuig gedaan. En naar mijn eigen mening, en dat van vele anderen, is dat toch redelijk goed gelukt. Waarom krijg ik dan een 1 voor uitwerking? 4 en 5 is ook niet alles, maar dat is nog te begrijpen. Ik weet dat dit heel arrogant overkomt, en zo bedoel ik het echt niet hoor! :)
Maar dat snap ik eigelijk niet

[ Voor 16% gewijzigd door Guillome op 29-06-2004 23:50 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar daar hoeft de nieuwe toch niet steeds op te wachten ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Laatst online: 16-04 11:46
Ik bedacht me daarstraks ook nog wel een leuk onderwerp: een scene uit een film!
(en dan extra punten voor wie als eerste raad welke film het is :) )

Misschien dat ik ook weer eens mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Oh ja, ik vind pretparken en vervoer erg tof om te doen.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maikel schreef op 29 juni 2004 @ 23:51:
Ik bedacht me daarstraks ook nog wel een leuk onderwerp: een scene uit een film!
(en dan extra punten voor wie als eerste raad welke film het is :) )

Misschien dat ik ook weer eens mee doe.
Hoe wil je dan punten voor originaliteit geven ? Dat kan alleen als het parodiën worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-04 14:30
XLerator schreef op 29 juni 2004 @ 23:48:
Ik snap 1 ding alleen niet echt: ik ben echt blij met mijn 3e plaats hoor, en ik bedoel dit volgende echt totaal niet arrogant of iets dergelijks hoor maar... Ik ben er erg veel mee bezig geweest en heb erg veel in detail van het vliegtuig gedaan. En naar mijn eigen mening, en dat van vele anderen, is dat toch redelijk goed gelukt. Waarom krijg ik dan een 1 voor uitwerking? 4 en 5 is ook niet alles, maar dat is nog te begrijpen. Ik weet dat dit heel arrogant overkomt, en zo bedoel ik het echt niet hoor! :)
Dat vind ik ook in mijn geval, kennelijk liggen smaken toch anders dan je zou denken.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Laatst online: 16-04 11:46
Anoniem: 35969 schreef op 29 juni 2004 @ 23:52:
[...]

Hoe wil je dan punten voor originaliteit geven ? Dat kan alleen als het parodiën worden.
Wie zegt dat er per se punten voor originaliteit moeten worden gegeven? :)
Misschien eens punten voor herkenbaarheid in dit geval?
'T is maar een idee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Nu online

RvP

Hmn wireframe is idd beetje meer een uitvoering.

//offtopic

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/vanpinxten/turtle.jpg

maar vind het toch wel erg cool effect (eigendunk)

SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-02 23:52

tie-rep

nu met ir. !

ik heb al vaker gezegd, maar waarom niet een keer een object?!

Nu is het altijd een scene en het is nog nooit iemand gelukt om een complete (interessante) scene te maken, zonder de opmerking: "wegens tijdgebrek is dit de final!"

Vooral het feit dat er altijd een manier wordt gevonden om zoveel mogelijk van het onderwerp af te wijken, stoort me enorm.
Er is toch niets mis mee, als er meerdere mensen hetzelfde idee uitwerken?

Kijk er nog een keertje kritisch naar en kom tot dezelfde conclusie: het maken van een scene in zo'n korte tijd is teveel gevraagd voor de users van /13 ... (en ja ik spreek ook voor mezelf)

Laat iedereen maar een kubus renderen!
Ben benieuwd wat de resultaten zijn; compositie, materiaal, licht etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Gefeliciteerd Erikie!!!! :D

Overigens maakt mij het volgende onderwerp niet uit, zowel transport als pretpark lijkt me erg leuk, hoewel pretpark een hoop 'achtergrond' met zich meebrengt, veel meer frumseltjes en persoontjes in de achtergrond, langere rendertijd... dan zou ik liever voor (alternatief) transport in 2 of 3 weken kiezen

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Dark Blue schreef op 30 juni 2004 @ 00:45:
Gefeliciteerd Erikie!!!! :D

Overigens maakt mij het volgende onderwerp niet uit, zowel transport als pretpark lijkt me erg leuk, hoewel pretpark een hoop 'achtergrond' met zich meebrengt, veel meer frumseltjes en persoontjes in de achtergrond, langere rendertijd... dan zou ik liever voor (alternatief) transport in 2 of 3 weken kiezen
Dat lijkt mij nou juist uitdagend. Met minimale objecten een maximale presentatie neerzetten. Je hoeft geen characters te tekenen, Een simpele hamer van zo'n hamer & bel spel (hoe heet dat spel waarmee je die steen omhoog moet slaan met een grote hamer), is al genoeg, zolang het maar iets pretparkerigs (?!?) / kermisachtig uitziet :) En ja, je moet ook wat aan je omgeving doen, maar dit kan ook al met simpele spotlights oid. 't is toch een contest, of niet :D

btw, vind t ook niet erg als we voor een andere contest gaan. mobiliteit is ook wel grappig, maar niet echt uitdagend genoeg voor mij.. (hmm, klinkt arrogant :P)

Oja xlerator, ik vond je vliegtuig goed uitgevoerd, zeker aan de hoeveelheid tijd je in het model hebt gestopt. Je zult vast veel geleerd en gescholden hebben :P.

Ennuh, t is maar een tabelletje he :P alleen beetje sneu voor rowanov maargoed, dat moet minimale inspanning geweest zijn of niet ?! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Erikie op 30-06-2004 01:16 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Poll: Wat moet het onderwerp van contest 23 worden?
pretpark/kermis
mobiliteit
glas
architectuur
micro/macro
het zal mij een worst wezen (?)
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=11590&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
XLerator schreef op 29 juni 2004 @ 23:48:
't zijn geen punten, het zijn plaatsen. En ja 8ste van de 9 van uitwerking is wel een behoorlijke onderwaardering....
Maar kijk ook eens van wie je die 1 hebt gekregen, en kijk vervolgens ook eens naar zijn creatie :) Als je net begint, is het moeilijk in te schatten hoe goed iets eigenlijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117501

Ik zou inderdaad zeggen of een korte wedstrijd (2 weken ofzo) met als thema transport of juist een lange (week of 5) voor pretpark. Dit om mensen de tijd te geven alle details te maken en voor de ongetwijfeld lange rendertijden.

Heb voor dat laatste al wel een ideetje (disneyland parijs met het kasteel en big thunder mountain enzo), maar wordt wel een paar honderdduizend zo niet meer dan een miljoen poly. Dan nog GI enzo = lange rendertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Nja, en iedereen gaat ook op vakantie (hoop ik dan voor ze :) ) zodat men weinig kan doen in 1 maand. Dus kunnen we dit niet oprekken naar 2 maanden oid? of heeft juist nu iedereen ontzettend veel tijd om te 3d-en?! (ik niet nl, ga donderdag op vakantie :P)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

doe dan pretpark, met 2maanden :)

/me dan heeft deze noob misschien genoeg tijd om iets fatoenlijks te maken :+

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Nu online

RvP

Erikie schreef op 30 juni 2004 @ 01:18:
Nja, en iedereen gaat ook op vakantie (hoop ik dan voor ze :) ) zodat men weinig kan doen in 1 maand. Dus kunnen we dit niet oprekken naar 2 maanden oid? of heeft juist nu iedereen ontzettend veel tijd om te 3d-en?! (ik niet nl, ga donderdag op vakantie :P)
Ach neem je compu toch mee op vakantie. Moet makkelijk kunnen toch :p
Denk dat het onderwerp toch wel gekozen is in de poll.
Lijkt me dat de meeste voor pretpark kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
hehe, ik neem m'n laptop NIET mee naar Terschelling! :P

Maar wordt deze contest dan echt 2 maanden? En wie beslist dat dan (mod ofzo)? Ik vind het ok! Maar misschien moet daar dan een poll voor komen!? :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Het probleem met een lange contest is natuurlijk weer het stilvalprobleem. Misschien is het een idee om bij een contest van 2 maanden een tussentijdse stemming te houden. Bij het thema pretpark bijvoorbeeld zou het doel na een maand bijvoorbeeld kunnen zijn om een losse attractie neer te zetten. Daar kan dan na een maand op gestemd worden. Na de 2 maanden zou de eindstemming plaats kunnen vinden.

Op deze manier is er misschien meer motivatie om meteen te beginnen en ook om door te gaan. Een tussentijdse stemming op basis van wips, geeft mensen die afgehaakt zijn misschien weer de motivatie om verder te gaan. 2 maanden is ook wel vrij lang, misschien 2 keer 3 weken?

Trouwens, iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

[ Voor 10% gewijzigd door jvo op 30-06-2004 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

jvo schreef op 30 juni 2004 @ 10:11:
Het probleem met een lange contest is natuurlijk weer het stilvalprobleem. Misschien is het een idee om bij een contest van 2 maanden een tussentijdse stemming te houden. Bij het thema pretpark bijvoorbeeld zou het doel na een maand bijvoorbeeld kunnen zijn om een losse attractie neer te zetten. Daar kan dan na een maand op gestemd worden. Na de 2 maanden zou de eindstemming plaats kunnen vinden.

Op deze manier is er misschien meer motivatie om meteen te beginnen en ook om door te gaan. Een tussentijdse stemming op basis van wips, geeft mensen die afgehaakt zijn misschien weer de motivatie om verder te gaan. 2 maanden is ook wel vrij lang, misschien 2 keer 3 weken?

Trouwens, iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
ik vind dat wel een goed idee :) anders heb je idd kans dat mensen pas in de laatste 4 weken gaan beginnen met bouwen (en dan heeft die 2maanden geen nut gehad...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

feli Erikie :)

Als je gaat voor het onderwerp "Pretpark", met alle detail enzo die dat met zich meebrengt, zou ik gaat voor een lange looptijd van de contest. Binnen twee weken kun je (kunnen de meesten) nooit een volledige scene in elkaar knutselen, lijkt me.
Bovendien gaan er veel mensen op vakantie, dus lijkt het me voor het deelnemersaantal beter om de contest uit te spreiden over de vakantie.

Een contest van 2 weken voor de vakantie lukt bij mij sowieso niet; dit is mijn laatste schoolweek ;)
edit:
Hmm, opsplitsen in 2 delen klinkt ook wel leuk ja. :) Hoewel ik denk dat het in de praktijk lastig te realiseren is...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 48458 op 30-06-2004 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 07:17
Anoniem: 48458 schreef op 30 juni 2004 @ 10:28:

Een contest van 2 weken voor de vakantie lukt bij mij sowieso niet; dit is mijn laatste schoolweek ;)
Ga jij naar school dan?

Maargoed, een pretpark lijkt mij veel te complex. Als ik zie dat het resultaat hier vaak een kleine scene is, dan acht ik een pretpark teveel van het goede.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 07:01

Just_I

What did you just say?

Erikie schreef op 30 juni 2004 @ 01:18:
(ik niet nl, ga donderdag op vakantie :P)
En ga je toevallig ook nog voor donderdag een nieuwe contest aanmaken. Anders duurt het weer een paar weekjes voordat we kunnen beginnen O-) (afhankelijk van de tijd die jij op vakantie gaat).

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
anders wil ik de nieuwe wel openen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Dat dit uit mijn mond komt: wat betekend /13? Ik zou het voor de handliggende wel kunnen denken maar aangezien hier veel 1337 en BR33Z4H-T44L wordt gesproken.. 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53944

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 11:21:
Dat dit uit mijn mond komt: wat betekend /13? I
/13 als in forum nummer 13, als in als in Webdesign & Graphics :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 53944 op 30-06-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Is het trouwens een idee om een keer een animatie contest te houden?
Ik zou bijvoorbeeld nog een hoop op het vlak van animtie willen leren! En dat de final max 1 minuut mag zijn ofzo? En dat het modellen er dan niet toe doet... (dus dat je bij wijze van spreken ook een zak zout mag animaten :))

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Menesis schreef op 30 juni 2004 @ 11:27:
Is het trouwens een idee om een keer een animatie contest te houden?
Ik zou bijvoorbeeld nog een hoop op het vlak van animtie willen leren! En dat de final max 1 minuut mag zijn ofzo? En dat het modellen er dan niet toe doet... (dus dat je bij wijze van spreken ook een zak zout mag animaten :))
Lijkt mij ook leuk, het is al eens eerder gehouden. Dan leert men een techniek die velen nog niet beheersen (Ik iig niet)..

Maar gezien die poll is de meerderheid voor kermis en zal dat het dus wel worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Yohann!s schreef op 30 juni 2004 @ 10:15:
[...]

ik vind dat wel een goed idee :) anders heb je idd kans dat mensen pas in de laatste 4 weken gaan beginnen met bouwen (en dan heeft die 2maanden geen nut gehad...)
Op zich is het is niet erg om jezelf in de tweede helft toe te voegen. Dat maakt niet uit. Het is meer bedoelt om mensen uit de eerste helft een stimulans te geven om verder te gaan in de tweede helft. Een final is een final wat mij betreft. Maar een beetje opleving halverwege lijkt mij geen kwaad kunnen.

Misschien doe ik ook wel weer eens mee overigens. Pretpark lijkt me wel een geinig thema.

[ Voor 8% gewijzigd door jvo op 30-06-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jvo schreef op 30 juni 2004 @ 12:54:
[...]

Op zich is het is niet erg om jezelf in de tweede helft toe te voegen. Dat maakt niet uit. Het is meer bedoelt om mensen uit de eerste helft een stimulans te geven om verder te gaan in de tweede helft. Een final is een final wat mij betreft. Maar een beetje opleving halverwege lijkt mij geen kwaad kunnen.

Misschien doe ik ook wel weer eens mee overigens. Pretpark lijkt me wel een geinig thema.
Waarom niet een speed-moddeling contestje :)

Wip posten na 2uur werk, en dan 2 uur werken later de final :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-04 01:56

wvdburgt

MacOS all the way baby!

glas vind ik eigelijk wel lache. doet me denen aan debervecs real natural light tech demo van ati:)

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

aha.. crap.. dus de winnaar moet ook een nieuwe openen :). Nou, da's niet mijn sterkste punt . maaruh, als we t er over eens zijn welk thema we kiezen en de tijd die we er voor nemen ( 2 x 3 weken vind ik ok, of gewoon 6 weken voor spreiding voor mensen die op vakantie gaan vind ik ook ok), probeer ik wel een nieuwe contest aan te maken :) . kwestie van copy&paste toch ?! :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Nu online

RvP

Begin maar I'm Ready
Denk dat 6 weken beter is dan kunnen sommige net wat langer eraan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Anoniem: 95104 schreef op 30 juni 2004 @ 13:18:
[...]

Waarom niet een speed-moddeling contestje :)

Wip posten na 2uur werk, en dan 2 uur werken later de final :)
Ik doe mee :P

Ik denk dat 6 weken idd wel goed is. Een tussenstand lijkt me dan niet echt nodig. Bij zo'n tussenpost heb je ook het probleem dat iedereen op een ander tijdstip op vakantie gaat enzo. Maar aangezien men vakantie heeft heeft men waarschijnlijk ook meer tijd om te 3d'en. Dus ik denk dat er zowiezo meer finals komen dan normaal :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Erikie schreef op 30 juni 2004 @ 14:40:
aha.. crap.. dus de winnaar moet ook een nieuwe openen :). Nou, da's niet mijn sterkste punt . maaruh, als we t er over eens zijn welk thema we kiezen en de tijd die we er voor nemen ( 2 x 3 weken vind ik ok, of gewoon 6 weken voor spreiding voor mensen die op vakantie gaan vind ik ook ok), probeer ik wel een nieuwe contest aan te maken :) . kwestie van copy&paste toch ?! :)
Eigenlijk had je al een modje moeten mailen of je een nieuwe contest mocht openen. Vervolgens gewoon topicstart kopiëren (oogje rechts boven post klikken, en dan tekst kopieren), en aanpassen :) (wellicht ook header maken)

Maar wat wordt het onderwerp nou? pretpark? 6 weken is denk ik op zich wel goed, minder is iig te weinig lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ok sorry jongens. maar ik heb errug weinig tijd. Kan iemand z'n taak op zich nemen ? moet koffer inpakken , wassen, en al die vakantie ellende :0

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 21-04 15:50
Erikie schreef op 30 juni 2004 @ 15:54:
Ok sorry jongens. maar ik heb errug weinig tijd. Kan iemand z'n taak op zich nemen ? moet koffer inpakken , wassen, en al die vakantie ellende :0
Lijkt mij wel kunnen :)

Moet je wel het onderwerp zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

Ik vind het eerlijk gezegd allemaal saaie onderwerpen. Maja ik deed waarschijnlijk toch al niet mee... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Nu online

RvP

Misschien helpt dit :P

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/vanpinxten/tweakers_3dcontest_v23.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198 schreef op 30 juni 2004 @ 16:33:
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal saaie onderwerpen. Maja ik deed waarschijnlijk toch al niet mee... :9
Wat wil je dan wel ?

Ik vind deze onderwerpen ook niet leuk, maar mijn alternatief (oude Rome, of de Grieken) werd ook niet echt met open armen ontvagen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Nu online

RvP

Misschien moet iemand gewoon de knoop doorhakken. Je kan nog overleggen tot je een ons weegt. Als het onderwerp je niet bevalt kan je toch altijd nog een andere keer meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expecho
  • Laatst online: 21-04 16:45
Knoop doorhakken? Volgens mij heeft de poll dat al gedaan. Alleen nog wachten op het nieuwe topic denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Nu online

RvP

Expecho schreef op 30 juni 2004 @ 17:00:
Knoop doorhakken? Volgens mij heeft de poll dat al gedaan. Alleen nog wachten op het nieuwe topic denk ik :)
Wie gaat het nieuwe topic starten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expecho
  • Laatst online: 21-04 16:45
StephanL schreef op 30 juni 2004 @ 16:22:
[...]

Lijkt mij wel kunnen :)

Moet je wel het onderwerp zeggen :)
Volgens mij dus Stephan L ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Gefeliciteerd Erikie :)

Enne:
LiToKi schreef op 30 juni 2004 @ 10:49:
anders wil ik de nieuwe wel openen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 80198 schreef op 30 juni 2004 @ 16:33:
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal saaie onderwerpen.
Een hoofd modellen is niet voor iedereen weggelegd hier :P.

Maaruh pretpark dan maar? Ik heb vakantie en ga pas in augustus weg, dus ik kan 'm openen, scores optellen zien we tegen die tijd wel weer dan :).

Of StephanL moet 't graag willen natuurlijk, maakt mij allemaal niet uit iig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
LiToKi schreef op 30 juni 2004 @ 17:26:
[...]

Maaruh pretpark dan maar? Ik heb vakantie en ga pas in augustus weg, dus ik kan 'm openen, scores optellen zien we tegen die tijd wel weer dan :).

Of StephanL moet 't graag willen natuurlijk, maakt mij allemaal niet uit iig....
Ik zou zeggen, stuur alvast een mail :) (onderwerp pretpark lijkt me ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie kwam nou met het onderwerp pretpark..? Briljant hoor, niks op tegen, en je kan je eigen ideeen er ook nog in kwijt door niet-bestaande attracties te ontwerpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93730

kan het niet laten:

zo'n attractie met een gyroscopische beweging :D
Zoals die powerballs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 30 juni 2004 @ 17:26:
[...]

nee maar ik bedoel gewoon een onderwerp waar je een beetje je fantasie in kwijt. Dit zijn van die lege onderwerpen IMHO. Als ik ooit nog es een keer win word het een human model contest :9 .. ;)

Mischien iets voor de volgende keer, als er genoeg voorstanders voor zijn dan. Een animatie contest. In animatie heeft iedereen nog veel te leren lijkt me zo(inc me)...lijkt me een keer leuk voor de verandering.(vorige animatie contest was niet echt een boeiend onderwerp..)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 30-06-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198 schreef op 30 juni 2004 @ 17:47:
[...]
Mischien iets voor de volgende keer, als er genoeg voorstanders voor zijn dan. Een animatie contest. In animatie heeft iedereen nog veel te leren lijkt me zo(inc me)...lijkt me een keer leuk voor de verandering.(vorige animatie contest was niet echt een boeiend onderwerp..)
Animatiecontest lijkt mij ook heel leuk. De vorige keer was het onderwerp overigens wel leuk hoor ;) (ik was toen 2e, alhoewel mijn creatie toen nog wel erg noobs was :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 35969 schreef op 30 juni 2004 @ 16:47:
[...]

Wat wil je dan wel ?

Ik vind deze onderwerpen ook niet leuk, maar mijn alternatief (oude Rome, of de Grieken) werd ook niet echt met open armen ontvagen... :/
ik vond jouw idee wel bruut hoor :) maar jah... ik vond de andere onderwerp ook wel iets hebben (als noob vind ik al veel goed ;) moet toch nog alles leren ).

maar zou je niet meer tijd nodig hebben dan 1maand ? om nu vet bruute oude romeinse city te bouwe.... :/ (wel erg mooi natuurlijk, maar kost ook wat tijd ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198 schreef op 30 juni 2004 @ 17:47:
[...]

nee maar ik bedoel gewoon een onderwerp waar je een beetje je fantasie in kwijt. Dit zijn van die lege onderwerpen IMHO. Als ik ooit nog es een keer win word het een human model contest :9 .. ;)

win word hahaha (melig) hihihihii....okee lachbui over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 18:15:
[...]
mis ik iets ? :? Hij bedoelt toch gewoon '..... win, wordt ....' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 30 juni 2004 @ 18:22:
[...]

mis ik iets ? :? Hij bedoelt toch gewoon '..... win, wordt ....' :?
start-->uitvoeren-->winword ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@D-Tox: Onderwerpen waar je je fantasie in kwijtkan? Overal kan je je fantasie in kwijt. Niet alleen in karakters. Verzin zelf een toffe attractie dan. Beetje leeg argument IMHO :P. Doe es creatief. Verzin een attractie uit de toekomst, het verleden, maak een kabouterachtbaan.

En winword is de .exe waarmee je Word opstart, zie er de lol ook niet van in :).

Ben al begonnen met de startpost trouwens... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 18:33:
[...]
hmm, ja goed, ik vind 'm wat ver gezocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 17:34:
wie kwam nou met het onderwerp pretpark..? Briljant hoor, niks op tegen, en je kan je eigen ideeen er ook nog in kwijt door niet-bestaande attracties te ontwerpen :P
Gut, ik moet spontaan aan het eerste deel van "House on Haunted Hill" denken. Die scene in dat pretpark >:)
Achtbanen met wissels... 8)7 great >:)
Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 18:15:
[...]

Model jij eens een 3d interface voor een Office programma? :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 17:34:
Me .. ;)
Net als het vorige onderwerp trouwens :*)
Anoniem: 35969 schreef op 30 juni 2004 @ 18:51:
[...]

* -FoX- is looking around for some glass-tutorials.. hmmm, nottin' to see yet :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

K. het wordt dus pretpark :) maar eerst moet ik het vliegtuighalen.. moet naar griekenland.. tot volgende week :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Mailtje verstuurd naar crisp@tweakers.net :). Even wachten op de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Misschien een leuk idee / ter motivatie: :Y)

Afbeeldingslocatie: http://upload.tweensense.com/thelegend/photos/00506.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Dat lijkt meer iets voor enchanted forest ;)
Ik ga iig een atractie bouwen (achtbaan :P). Denk dat het een nacht scene wordt met allemaal verlichting.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117501

@ jvo: hoop niet dat je dat kasteel ook gaat maken want dan krijgen we er twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-FoX- schreef op 30 juni 2004 @ 18:58:
[...]
* -FoX- is looking around for some glass-tutorials.. hmmm, nottin' to see yet :7
Rustig, rustig :)
Voor 9 juli is 'ie er wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 30 juni 2004 @ 18:51:
[...]

Ja dat krijf je dan, ik kan nieteens meer een verhaal lezen zonder winword te ontdekken.

Ik wordt ook wel "de kluizenaar" genoemd doordat ik alleen maar binnen zit :P Lol...mijn record computeren is 11 uur achter elkaar (dat is btw geen uitzondering) 8)7 13 jaar...hoor eigenlijk met een hoopje vrienden fikkie te stoken en meisjes na te fluiten maar nee ik breng door met die stumperds van GoT.... :X

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 30-06-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 20:29:
[...]

Ja dat krijf je dan, ik kan nieteens meer een verhaal lezen zonder winword te ontdekken.

Ik wordt ook wel "de kluizenaar" genoemd doordat ik alleen maar binnen zit :P Lol...mijn record computeren is 11 uur achter elkaar (dat is btw geen uitzondering) 8)7 13 jaar...hoor eigenlijk met een hoopje vrienden fikkie te stoken en meisjes na te fluiten maar nee ik breng door met die stumperds van GoT.... :X
offtopic:
11uur, valt toch wel mee :) ? ik zit op stage 8uur achter me pc, kom ik thuis zit ik savonds weer 6uur er achter 8)7 en als ik op LAN zit, is het 24uur non-stop.. (maar dat zullen wel meer tweakers kennen ;) ).

ik hoop dat de contest snel begint ! mijn vakantie begint a.s. vrijdag :) zeeland is aan de late kant dit jaar met vakantie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:16
Afbeeldingslocatie: http://raq.blackdog.com.au/images/Rollercoaster.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamerankings.com/screens4/589523/1.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75787

*Hoopt dat t onderwerp Pretpark wordt, is namelijk nu er wel op tijd bij en dit ligt iets meer in me straatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Yohann!s schreef op 30 juni 2004 @ 20:37:
[...]ik hoop dat de contest snel begint !
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Anoniem: 117501 schreef op 30 juni 2004 @ 20:09:
@ jvo: hoop niet dat je dat kasteel ook gaat maken want dan krijgen we er twee.
Nee, ik had eigenlijk een ander idee. Ik weet nog niet zeker of ik meedoe en ik ben bang dat ik ook niet de enige met dat idee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 18:33:
[...]

jup jij hebt duidelijk genoeg fantasie voor de volgende contest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 30 juni 2004 @ 18:35:
@D-Tox: Onderwerpen waar je je fantasie in kwijtkan? Overal kan je je fantasie in kwijt. Niet alleen in karakters. Verzin zelf een toffe attractie dan. Beetje leeg argument IMHO :P. Doe es creatief. Verzin een attractie uit de toekomst, het verleden, maak een kabouterachtbaan.

En winword is de .exe waarmee je Word opstart, zie er de lol ook niet van in :).

Ben al begonnen met de startpost trouwens... :)
mja, maar ik bedoel die enchanted forest contest, daar kan je toch wel meer fantasie in kwijt, imho. Het kan hier ook wel....maar...ik vind het gewoon geen boeiend onderwerp denk... kan gebeuren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112325

volgende contest: Contest V23: Pretpark.

[ Voor 148% gewijzigd door Anoniem: 112325 op 08-07-2004 16:29 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste