[3D] Contest V22: Tropische vakantie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 3.105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

wie kwam nou met het onderwerp pretpark..? Briljant hoor, niks op tegen, en je kan je eigen ideeen er ook nog in kwijt door niet-bestaande attracties te ontwerpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93730

kan het niet laten:

zo'n attractie met een gyroscopische beweging :D
Zoals die powerballs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

LiToKi schreef op 30 juni 2004 @ 17:26:
[...]

Een hoofd modellen is niet voor iedereen weggelegd hier :P.

Maaruh pretpark dan maar? Ik heb vakantie en ga pas in augustus weg, dus ik kan 'm openen, scores optellen zien we tegen die tijd wel weer dan :).

Of StephanL moet 't graag willen natuurlijk, maakt mij allemaal niet uit iig....
nee maar ik bedoel gewoon een onderwerp waar je een beetje je fantasie in kwijt. Dit zijn van die lege onderwerpen IMHO. Als ik ooit nog es een keer win word het een human model contest :9 .. ;)

Mischien iets voor de volgende keer, als er genoeg voorstanders voor zijn dan. Een animatie contest. In animatie heeft iedereen nog veel te leren lijkt me zo(inc me)...lijkt me een keer leuk voor de verandering.(vorige animatie contest was niet echt een boeiend onderwerp..)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 30-06-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Anoniem: 80198 schreef op 30 juni 2004 @ 17:47:
[...]
Mischien iets voor de volgende keer, als er genoeg voorstanders voor zijn dan. Een animatie contest. In animatie heeft iedereen nog veel te leren lijkt me zo(inc me)...lijkt me een keer leuk voor de verandering.(vorige animatie contest was niet echt een boeiend onderwerp..)
Animatiecontest lijkt mij ook heel leuk. De vorige keer was het onderwerp overigens wel leuk hoor ;) (ik was toen 2e, alhoewel mijn creatie toen nog wel erg noobs was :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 35969 schreef op 30 juni 2004 @ 16:47:
[...]

Wat wil je dan wel ?

Ik vind deze onderwerpen ook niet leuk, maar mijn alternatief (oude Rome, of de Grieken) werd ook niet echt met open armen ontvagen... :/
ik vond jouw idee wel bruut hoor :) maar jah... ik vond de andere onderwerp ook wel iets hebben (als noob vind ik al veel goed ;) moet toch nog alles leren ).

maar zou je niet meer tijd nodig hebben dan 1maand ? om nu vet bruute oude romeinse city te bouwe.... :/ (wel erg mooi natuurlijk, maar kost ook wat tijd ).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198 schreef op 30 juni 2004 @ 17:47:
[...]

nee maar ik bedoel gewoon een onderwerp waar je een beetje je fantasie in kwijt. Dit zijn van die lege onderwerpen IMHO. Als ik ooit nog es een keer win word het een human model contest :9 .. ;)

win word hahaha (melig) hihihihii....okee lachbui over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 18:15:
[...]
mis ik iets ? :? Hij bedoelt toch gewoon '..... win, wordt ....' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 30 juni 2004 @ 18:22:
[...]

mis ik iets ? :? Hij bedoelt toch gewoon '..... win, wordt ....' :?
start-->uitvoeren-->winword ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05 13:25
@D-Tox: Onderwerpen waar je je fantasie in kwijtkan? Overal kan je je fantasie in kwijt. Niet alleen in karakters. Verzin zelf een toffe attractie dan. Beetje leeg argument IMHO :P. Doe es creatief. Verzin een attractie uit de toekomst, het verleden, maak een kabouterachtbaan.

En winword is de .exe waarmee je Word opstart, zie er de lol ook niet van in :).

Ben al begonnen met de startpost trouwens... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 18:33:
[...]
hmm, ja goed, ik vind 'm wat ver gezocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 17:34:
wie kwam nou met het onderwerp pretpark..? Briljant hoor, niks op tegen, en je kan je eigen ideeen er ook nog in kwijt door niet-bestaande attracties te ontwerpen :P
Gut, ik moet spontaan aan het eerste deel van "House on Haunted Hill" denken. Die scene in dat pretpark >:)
Achtbanen met wissels... 8)7 great >:)
Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 18:15:
[...]

Model jij eens een 3d interface voor een Office programma? :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 17:34:
Me .. ;)
Net als het vorige onderwerp trouwens :*)
Anoniem: 35969 schreef op 30 juni 2004 @ 18:51:
[...]

* -FoX- is looking around for some glass-tutorials.. hmmm, nottin' to see yet :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 13:35

Erikie

www.erikie.nl

K. het wordt dus pretpark :) maar eerst moet ik het vliegtuighalen.. moet naar griekenland.. tot volgende week :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Mailtje verstuurd naar crisp@tweakers.net :). Even wachten op de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Misschien een leuk idee / ter motivatie: :Y)

Afbeeldingslocatie: http://upload.tweensense.com/thelegend/photos/00506.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
Dat lijkt meer iets voor enchanted forest ;)
Ik ga iig een atractie bouwen (achtbaan :P). Denk dat het een nacht scene wordt met allemaal verlichting.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117501

@ jvo: hoop niet dat je dat kasteel ook gaat maken want dan krijgen we er twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-FoX- schreef op 30 juni 2004 @ 18:58:
[...]
* -FoX- is looking around for some glass-tutorials.. hmmm, nottin' to see yet :7
Rustig, rustig :)
Voor 9 juli is 'ie er wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 30 juni 2004 @ 18:51:
[...]

Ja dat krijf je dan, ik kan nieteens meer een verhaal lezen zonder winword te ontdekken.

Ik wordt ook wel "de kluizenaar" genoemd doordat ik alleen maar binnen zit :P Lol...mijn record computeren is 11 uur achter elkaar (dat is btw geen uitzondering) 8)7 13 jaar...hoor eigenlijk met een hoopje vrienden fikkie te stoken en meisjes na te fluiten maar nee ik breng door met die stumperds van GoT.... :X

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 30-06-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 20:29:
[...]

Ja dat krijf je dan, ik kan nieteens meer een verhaal lezen zonder winword te ontdekken.

Ik wordt ook wel "de kluizenaar" genoemd doordat ik alleen maar binnen zit :P Lol...mijn record computeren is 11 uur achter elkaar (dat is btw geen uitzondering) 8)7 13 jaar...hoor eigenlijk met een hoopje vrienden fikkie te stoken en meisjes na te fluiten maar nee ik breng door met die stumperds van GoT.... :X
offtopic:
11uur, valt toch wel mee :) ? ik zit op stage 8uur achter me pc, kom ik thuis zit ik savonds weer 6uur er achter 8)7 en als ik op LAN zit, is het 24uur non-stop.. (maar dat zullen wel meer tweakers kennen ;) ).

ik hoop dat de contest snel begint ! mijn vakantie begint a.s. vrijdag :) zeeland is aan de late kant dit jaar met vakantie....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05 22:25
Afbeeldingslocatie: http://raq.blackdog.com.au/images/Rollercoaster.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamerankings.com/screens4/589523/1.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75787

*Hoopt dat t onderwerp Pretpark wordt, is namelijk nu er wel op tijd bij en dit ligt iets meer in me straatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Yohann!s schreef op 30 juni 2004 @ 20:37:
[...]ik hoop dat de contest snel begint !
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Anoniem: 117501 schreef op 30 juni 2004 @ 20:09:
@ jvo: hoop niet dat je dat kasteel ook gaat maken want dan krijgen we er twee.
Nee, ik had eigenlijk een ander idee. Ik weet nog niet zeker of ik meedoe en ik ben bang dat ik ook niet de enige met dat idee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073 schreef op 30 juni 2004 @ 18:33:
[...]

jup jij hebt duidelijk genoeg fantasie voor de volgende contest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 30 juni 2004 @ 18:35:
@D-Tox: Onderwerpen waar je je fantasie in kwijtkan? Overal kan je je fantasie in kwijt. Niet alleen in karakters. Verzin zelf een toffe attractie dan. Beetje leeg argument IMHO :P. Doe es creatief. Verzin een attractie uit de toekomst, het verleden, maak een kabouterachtbaan.

En winword is de .exe waarmee je Word opstart, zie er de lol ook niet van in :).

Ben al begonnen met de startpost trouwens... :)
mja, maar ik bedoel die enchanted forest contest, daar kan je toch wel meer fantasie in kwijt, imho. Het kan hier ook wel....maar...ik vind het gewoon geen boeiend onderwerp denk... kan gebeuren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112325

volgende contest: Contest V23: Pretpark.

[ Voor 148% gewijzigd door Anoniem: 112325 op 08-07-2004 16:29 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste