Wat is fictions?Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 22:04:
of te wel et komt bij fictions vandaan

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Wat is fictions?Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 22:04:
of te wel et komt bij fictions vandaan
Fictions is de organisator van de grootste inkoopactie ooit(rarara op welke site
Thank you thank youToolkiT schreef op 21 juni 2004 @ 13:03:
[...]
yep:
http://www.ofoto.com/I.js...q4h.6iod56x5&x=0&y=ftd0oi
pic 2 en 3.
Pic 2 is een plastic koppestukje gekocht bij http://www.pccasegear.com/category45_1.htm
Maar heeft slechts aan 1 kant 'ribbels' en is dus een mindere oplossing.. maar wegens ruimte gebrek aan slanglengte toch gebruikt (zie pic 25)
Pic 3 is het koppelstuk los en pic 19 het eind resultaat.
[ Voor 25% gewijzigd door chromeeh op 21-06-2004 22:31 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
No worries mate!
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik denk dat de overgrote meerderheid van de GoT-ters wel ervaring hebben met bestellen via de post. Ik zelf ook en moet zeggen dat ik tot nu toe weinig problemen heb gehad (afklop afklop)jippen schreef op 22 juni 2004 @ 11:12:
ps: is het daar save om iets te bestellen via post ? iemand ervaring mee ?
ook wil ik matriaal bestellen bij Tweakstore
en FreezingHardware -> ook te vertrouwen ?
Verwijderd
ik wil stressed temps hebbeVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:34:
update betreft de dd tdx temps
setup:
dd tdx, gf4 blok, chipset blok, hydor l20, evo 240 rad, aqua resevoir, angeleye resevoir, eheim 1048
2400+ 35 watt mobile @2650 mhz @ 1.8 vcore
fans uit > 43 graden idle
fans @ 4.5 volt > 36 graden idle
fans @ 12 volt > 29 graden idle
kamer temp een graden of 20
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Zal wel gaaneltinio schreef op 21 juni 2004 @ 00:29:
[...]
een scooter radiator met 2x 120 mm fan aan de voorkant van het rad en 2x 120 mm aan de andere kant van het rad
[ Voor 17% gewijzigd door jippen op 22-06-2004 20:04 ]
Waar heb je die TDX vandaan?Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:34:
update betreft de dd tdx temps
setup:
dd tdx, gf4 blok, chipset blok, hydor l20, evo 240 rad, aqua resevoir, angeleye resevoir, eheim 1048
2400+ 35 watt mobile @2650 mhz @ 1.8 vcore
fans uit > 43 graden idle
fans @ 4.5 volt > 36 graden idle
fans @ 12 volt > 29 graden idle
kamer temp een graden of 20
I love watercooling
Ik ga binnen kort ook beginnen met het inbouwen, ik bouw 'm eerst helemaal in de lege case op test 'm en dan gaat m'n mobo enz er pas in....irongangster schreef op 22 juni 2004 @ 18:26:
En dan nog iets, Je moet het hele gebeuren eerst 24uur test laten draaien, tenminste, dat is mij aangeraden. Maar moet je dan je cpu block na het testen er met slangen en al op zetten of is het beter om eerst de boel weer leeg te laten lopen en dan pas alles aan te sluiten,
Via fictions, staat er ergens wel in waarsch.Garrett schreef op 22 juni 2004 @ 22:21:
[...]
Waar heb je die TDX vandaan?
Ik wil zelf eigenlijk wel de S-TDX (de Silver-TDX dus)
Tip: koop de DangerDen Heatercore + Plexi fanshroud, dan ben je voorirongangster schreef op 22 juni 2004 @ 18:26:
Hey,
Ik ga vrijdag m'n bestelling ophalen @ tweakstore,
Maar nu zit ik toch nog met iets. Ik wil 2 blowholes maken in de bovenkant van m'n kast voor m'n 12cm fans die op m'n evo 240 radje komen.
Maar misschien ik liever een kleinere radiator eigenlijk, voor rond de 60 euro. Is het slim om een Black ice pro te nemen in plaats van die evo? Deze kan je makkelijker kwijt, of maakt het erg veel verschil?
'k heb namelijk nog niet erg mooie gfrote kasten gezien die ik wil kopen.
En dan nog iets, Je moet het hele gebeuren eerst 24uur test laten draaien, tenminste, dat is mij aangeraden. Maar moet je dan je cpu block na het testen er met slangen en al op zetten of is het beter om eerst de boel weer leeg te laten lopen en dan pas alles aan te sluiten,
Alvast bedankT!
1
| 47 + 15 = 62 euro |
[ Voor 22% gewijzigd door aramdin op 22-06-2004 22:47 . Reden: More Info ]
Verwijderd
Je vult je reservoir even helemaal, dan zet je de pomp aan zodat 't water rondgepompt wordt. Niet schrikken van de herrie in eerste instantie, dat is normaal.chromeeh schreef op 23 juni 2004 @ 07:42:
Nog misschien een domme vraag over het vullen....
Ik gooi dus eerst water in m'n res. wacht dan totdat het een beetje gezakt is en danWant plekken zoals de cpu + rad. zal nooit uit zichzelf water komen, omdat je zoveel water druk niet krijgt door alleen de zwaartekracht, of gewoon ff de pomp aan zetten
![]()
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 08:26 ]
Wat je ook kan doen is gewoon 1 slang (die weer terug naar je res gaat aan het eind van je setup) los laten hangen. Water in je res doen, ff aan die slang zuigen, w8te tot je res weer leeg/leger is en dan weer herhalen tot je water in je mond krijgt.chromeeh schreef op 23 juni 2004 @ 07:42:
Nog misschien een domme vraag over het vullen....
Ik gooi dus eerst water in m'n res. wacht dan totdat het een beetje gezakt is en danWant plekken zoals de cpu + rad. zal nooit uit zichzelf water komen, omdat je zoveel water druk niet krijgt door alleen de zwaartekracht, of gewoon ff de pomp aan zetten
![]()
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Dit raad ik niet aan..., tenminste niet totdat je water in je mond krijgt...Ik gebruik namelijk Innovatek Innovaprotect. Ik kreeg een keer een paar druppels op mn hand en kon na een minuut of 10 stukjes vel van mn hand aftrekkenEl Snorro schreef op 23 juni 2004 @ 09:01:
Wat je ook kan doen is gewoon 1 slang (die weer terug naar je res gaat aan het eind van je setup) los laten hangen. Water in je res doen, ff aan die slang zuigen, w8te tot je res weer leeg/leger is en dan weer herhalen tot je water in je mond krijgt.
Verwijderd
Denk wel dat het haarbaar is maar ik weet niet of de waterflow na de cpu tot die bay effect gaat hebben op de temperatuur van het water. Misschien dat de ene kant sneller gaat dan de ander. Ik zou het in ieder geval niet doen.jippen schreef op 22 juni 2004 @ 19:06:
ben alles aan het opzoeken , en aan het uitdokteren
omdat ik een xaser III heb en geen plaats heb voor een dual drive cd-rom bay
maar toch parallel wil werken dacht ik aan het volgende
[afbeelding]
in hoeverre dit uitvoerbaar is weet ik niet
graag jullie mening hierover
alle aansluitingen worden 1/2
kan het kwaad dat er meer buis wordt gebruikt of moet de kring zo kort mogelijk?
is dit uitvoerbaar?
bestaan er exterene bays met 3 aansluitingen (zodat die floppy drive bay er van tussen kan?
of gebruik ik best een single cd-rom bay (minder water ) hoeveel kan hier eigenlijk in ?
ik ga de 3 waterblokken (cpu,nb,gpu) gebruiken van asetek allen met 1/2 fittings
EDIT: dit lees ik juist in een review: Pump - CPU block - VGA block - Northbridge block - radiator - reservoir - pump and so on. This in my eyes is the most effective way to do it and I think it would be useful if Asetek made this slightly clearer in the provided instructions. (is dit waar ?)
Of de condensatoren er af halen en er nieuwe instoppen met langere pootjes zodat je ze kan omleggen op jouw moederbord!T-Blizzard schreef op 23 juni 2004 @ 15:42:
Hmmm ik heb nu zo ver als mogelijk mijn waterkoelsetje bij elkaar
- aquacomputer 12 cm rad
- Hyder l20 pomp
- CuttingEdge Bayres. 2 x 3½ reservoir
- AseTek antarctica koelblok...
Die kwam vanmorgen enige probleem wat ik nu heb is dat me condensators op mijn epox 8rda+ aan een kant net in de weg zitten![]()
Dus ik kan een stukkie van deksel afhalen met als nadeel dat ik hem nooit meer op een amd 64 bord ga krijgen...
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 19:18 ]
zo ver ik weet noemen ze dat een wartelVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 19:17:
Weet iemand hoe dat zwarte ding heet. Het is voor je voeding kabel doorheen te dauwen (zonder dat het water meegaat)
[afbeelding]
Wel met afdichtingsrubber
[ Voor 28% gewijzigd door chromeeh op 23-06-2004 21:49 ]
Verwijderd
Weet iemand waar je dat kan halen ?chromeeh schreef op 23 juni 2004 @ 21:48:
[...]
Wel met afdichtingsrubber
Edit:
Morgen eens opzoek naar een 6mm ID slang bij de Intratuin.....
De Gamma en de Praxis hadden dat niet
Das wel vet irri! Wat je kan doen is tegen die tijd gewoon een ander blok kopen? Zit er niet nog een ander deksel bij? Ik meen me iets gelezen te hebben over een Astek blok die met 2 deksels geleverd werd.T-Blizzard schreef op 23 juni 2004 @ 15:42:
Die kwam vanmorgen enige probleem wat ik nu heb is dat me condensators op mijn epox 8rda+ aan een kant net in de weg zitten![]()
Dus ik kan een stukkie van deksel afhalen met als nadeel dat ik hem nooit meer op een amd 64 bord ga krijgen...
Bestaan helaas welVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 15:34:
Jij wil een bay met 3 aansluitingen... volgens mij bestaan die dingen niet. Wat je wel kan doen is een Y stuk gebruiken om de slangen weer bijelkaar te krijgen.
[ Voor 36% gewijzigd door aramdin op 24-06-2004 00:51 . Reden: More Info ]
Denk dat je gewoon naar je lokale electro winkel moet gaan en zeggen dat je een wartel moet hebben die geschikt is voor gebruik in / om water
[ Voor 44% gewijzigd door aramdin op 24-06-2004 15:40 . Reden: More Info ]
Verwijderd
Is het bedoeld voor stilte of prestatie?Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 15:12:
Ik moet(mag) een mooi waterkoeling setje samenstellen voor een vriend van me en inbouwen ik d8 aan het volgende:
Black Ice extreme 2 met 2*120 mm papst erop
Zalman WB-2
Hydor L30 1200l/u
Reservoirtje.
En natuurlijk slagen![]()
Maakt het veel uit de pomp snelheid, want je kan er van 2 dingen denken: 1)als die te snel stroomt kan het water de warmte minder goed afgeven aan de radiator 2) als die te langzaam stroomt neemt het weer teveel warmte op bij de cpu blokjes en blijft het langer hangen.
Geef uw kritiek op mijn setje
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
[ Voor 6% gewijzigd door Epsilon op 24-06-2004 17:06 ]
tja, dat rode spul laat bij mij ook een ongelooflijke aanslag achtergeforce666 schreef op 24 juni 2004 @ 17:32:
vraag:
heb in me WC dat UV rode spul zitten en Waterwetter maar nu zijn me slangen daardoor een beetje heel erg rood geworden, is het nog mogelijk om dat weer (redelijk) helder te krijgen, door het bijv in Azijn te laten weken of heeft dat alleen nut met Radiatoren ?
ja zoiets d8 ik ook al, voor het UV effect heb ik het water niet meer nodigEpsilon schreef op 24 juni 2004 @ 17:34:
[...]
tja, dat rode spul laat bij mij ook een ongelooflijke aanslag achter
De blauwe wat minder, totdat je hem in UV licht houd. Dan gloeit het ongelooflijk op. Sterker nog, ik denk dat de slangen bijna alles opnemen en dat het water nauwelijks nog invloed heeft op het UV effect.
www.weefab.com
Shoot me, maar lijkt me wel handig als je 'm wilt legen dat je dan alles er uit haaltSoul__assasin schreef op 24 juni 2004 @ 17:45:
Vraag: moet je bij het legen van je wc setup almle water er uit laten of enkel je res?
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Verwijderd
Ja, dat heb ik al ergens gezien enkele jaren geleden. Ik heb zitten zoeken maar kan het artikel niet terugvinden. In de winter kan je er zelfs je kamer gedeeltelijk mee verwarmenLuxx schreef op 24 juni 2004 @ 18:20:
Als je op marktplaats ofzo kijkt, zie je dat er heel veel "verwarmings" radiatoren te vinden zijn, vaak helemaal niet duur. Zou zo'n radiator te gebruiken zijn in je waterkoeling, het koeloppervlak is erg groot, dus misschien kan ik het daarmee passief af (dat is mijn bedoeling). Van welk materiaal wordt een verwarmings-radiator eigenlijk gemaakt? Iemand?
Ik heb inderdaad een tijdje terug eens pics gezien van iemandLaagvliegerke schreef op 24 juni 2004 @ 20:07:
[...]
Ja, dat heb ik al ergens gezien enkele jaren geleden. Ik heb zitten zoeken maar kan het artikel niet terugvinden. In de winter kan je er zelfs je kamer gedeeltelijk mee verwarmen
[ Voor 17% gewijzigd door El Snorro op 24-06-2004 20:55 ]
[ Voor 62% gewijzigd door wsiev op 24-06-2004 21:24 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Luxx op 24-06-2004 22:06 ]
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
OMG! Dat is wel de ultimate herverdienst van koelingEl Snorro schreef op 24 juni 2004 @ 20:55:
[afbeelding]
zoiets bedoel je?(lijkt nog klein, maar afbeelding is versmalt)
kijk hier verder:
http://users.pandora.be/inox
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door aramdin op 25-06-2004 15:52 . Reden: Correcties ]
Denk dat je verkeerd hebt gemeten, want waterkoeling met een rad en een fannetje erop kom je niet onder je kamertemperatuur.. Tenzij je een bong of een chiller hebt...chromeeh schreef op 25 juni 2004 @ 16:49:
Ik heb daarstrax m'n fan ook ff aangezet op m'n rad.....
De water temp. kwam rond de 19.5 graden, en de kamer temp. lag rond de 22 graden, toch wel netjes dacht ik
(Dit is dus zonder CPU gemeten)
Ik heb het water in het res. gemeten (boven in), maar goed zal vant weekend wel ff pics makenSchiedamLauw schreef op 25 juni 2004 @ 17:10:
[...]
Denk dat je verkeerd hebt gemeten, want waterkoeling met een rad en een fannetje erop kom je niet onder je kamertemperatuur.. Tenzij je een bong of een chiller hebt...
dit lijkt me een bios instelling die de rpm van de CPU fan controleert oid.T-Blizzard schreef op 25 juni 2004 @ 21:43:
KuT *(&!_$@(&%!@#$% waterkoeling
Ik wordt er nie goed van....
alles afgemaakt vandaag gat voor 12 cm gemaakt, het setje paar uur laten draaien niks geen probs...
Jah dan maar is aansluiten op mobo... weer half uur verder, 10 keer controleren en dan spapping derop... moment supreme....
niks begint te draaien... enigste wat ik kan waarnemen is een heeeele zachte sirene dus denk wtf....
haal alles los... 10 keer opnieuw gedaan volges boekje van asetek 5 slagen per moer... Nou ik heb me het apelazerus gedraaid... Nog steeds die zachte sirene...
Dus nou dat maar weer alles uit elkaar en me coolermaster derop.. Hoppa meteen werken...![]()
.
Ik weer alles opgebouwd... weer blokje derop zelfde probleem... zet coolermaster er weer op niks geen probs... ik die dingen zitten vergelijken maken allebei goed contact volges mij ik snap nie meer.
Iemand tips want ik begin lichtelijk agressief te worden tegen mijn pc
Nou dat heb ik dus ook al geprobeerd water blok derop en oude fan gewoon aansluiten maar dat is het dus ook nietJWR schreef op 25 juni 2004 @ 22:05:
[...]
dit lijkt me een bios instelling die de rpm van de CPU fan controleert oid.
kijk daar eens!
Daarvoor sluit ik m'n fan aan op de cpu cooler aansluitingJWR schreef op 25 juni 2004 @ 22:05:
[...]
dit lijkt me een bios instelling die de rpm van de CPU fan controleert oid.
kijk daar eens!
Niet klagen met een evo 240, heb hier een evo360irongangster schreef op 25 juni 2004 @ 19:55:
Vandaag langs tweakstore gegaan waar ik mijn bestelling heb opgehaald ^^
Hoefde maar 2 weken te wachten
http://home.tiscali.nl/ftpruimtejmo/casemod/
Daar staan wat pics,
WEet iemand nog een kast waar ik die airplex evo 240 aan de bovenkant(in de bovenste bays) kwijt kan? Dat ding is 30 cm langdus ik moet een kast hebben waarbij die moet passen en niet tegen de voeding aan komt. Ook heb ik liever dat de bovenkant nog helemaal vlak is(dus geen usb poorten of al bestaande blow holes)
en ik had ene tijdje geleden dit ontwerp al gemaakt, maar nog geen antwoord gekregen. het word me eerste WC pc dus 't is maybe een n00bvraag:
[afbeelding]
Mijn volgorde zou dan worden(zo zei jeroen van tweakstore het volgens mij tegen mij)
Reservoir-pomp-radiator-rbxblock-reservoir enz. enz.
Ik gebruik de T-splitsing dus niet, kan het zo? En zijn er nog dingen waar ik op moet letten, alles tips zijn welkom
Tnx alvast!!
Veel mobo's hebben een build-in bescherming tegen een 0 rpm signaal op de cpu cooler aansluiting, ter bescherming van een 'melt-down'
[ Voor 23% gewijzigd door ikman op 26-06-2004 12:37 ]
Verwijderd
Volgens mij zit er gewoon een 230v pomp in zie in het stopcontact moet. Zolang de stekker er in zit zal hij pompen. Je kunt deze eventueel wel met behulp van een relais laten schakelen met je PC.Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 12:44:
ben al lang aan het zoeken, maar ik kan het niet vinden.
De Zalman Reserator. Hoe gaat deze aan? moet deze naast de pc aangezet worden? of kan je hem op je pc moederbord/voeding aansluiten, zodat als de pc aan gaat de pomp aangaat?
Dus als iemand het weet? en een linkj met meer info zou ik ook waarderen.
Alvast ontzettend![]()
Denk dat het blok niet helemaal goed contact heeft gemaakt... maar goed blok wordt warm en water ook lauw...chromeeh schreef op 26 juni 2004 @ 11:12:
[...]
Veel mobo's hebben een build-in bescherming tegen een 0 rpm signaal op de cpu cooler aansluiting, ter bescherming van een 'melt-down'
[ Voor 6% gewijzigd door T-Blizzard op 26-06-2004 13:26 ]
Er bestaat trouwens ook een Topic over dit product: Zalman ReseratorVerwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 12:44:
ben al lang aan het zoeken, maar ik kan het niet vinden.
De Zalman Reserator. Hoe gaat deze aan? moet deze naast de pc aangezet worden? of kan je hem op je pc moederbord/voeding aansluiten, zodat als de pc aan gaat de pomp aangaat?
Dus als iemand het weet? en een linkj met meer info zou ik ook waarderen.
Alvast ontzettend![]()
[ Voor 108% gewijzigd door stefans op 26-06-2004 21:15 ]
[ Voor 42% gewijzigd door ikman op 26-06-2004 21:58 ]
Als het blokje gewoon dezelfde maten heeft als de socket-a mounting holes in het moederbord dan is het geen probleem (met andere woorden, als het een socket a blokje is past hetBigbot schreef op 27 juni 2004 @ 03:26:
vraagje, ben nu op zoek naar een nieuwe socket A mobo.
waar dit blokje op zou moeten
http://img.hexus.net/waterchillkt12/cpu_block.jpg
maar bij elk moederbord waar ik wel interesse in heb vraag ik me af of dit blokje daar wel zonder in het blokje te gaan zagen op past.
Want vaak genoeg zie ik dingen nogal dicht in de buurt van de socket waardoor ik weer ga twijfelen.
was aan het denken aan de Abit NF7-S of DFI Infinity.
zou het blokje op deze 2 passen? bij de abit twijfel ik zelf nogal flink vanwege het uitstekende topje van get blokje.
[ Voor 34% gewijzigd door ikman op 27-06-2004 11:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
als je zo'n resevoir hebt van tweakstore kan je ook gewoon de 2 uitgangen van de rbx beiden in je resevoir laten uitkomen, zo heeft jeroen (tweakstore) het ook in ze pc die in de winkel staat heette Green Devil d8 ik (zat toen ik in de winkel stond ook effe na te denken hoe ik het het beste kon doenaramdin schreef op 25 juni 2004 @ 23:25:
Je hoeft het volgens mij niet te gebruiken, ik heb een Whitewater, die heeft ook een Y splitter.
Ik ben van plan om te kijken hoe het is om 2 loops (als het ware) te hebben na mn cpu blok, of dat serieel aansluiten beter is.
Mn nieuwe mobo is onderweg, nog heel ffies wachten
aramdin schreef op 25 juni 2004 @ 15:52:
Net ff langs Tweakstore gegaan met mn maatje Robin van de clan Powerpunch (voor de cs'ers onder ons
[ Voor 93% gewijzigd door ikman op 27-06-2004 22:30 ]
Verwijderd
Wat vraag jer voor? kheb mss wel interesseirongangster schreef op 27 juni 2004 @ 21:37:
Ok, niet allemaal hard lachen, Ik heb denk ik toch een te grote radiator gekocht afgelopen vrijdag bij tweakstore
, de evo airplex 240. Hij past waarschijnlijk net in de top van me Kingwin 422 kast. Maar dan houdt ik geen plek meer over voor m'n earogate of ik moet een systeempje gaan draaien zonder cdrom speler omg
Zou ik hem nog kunnen ruilen? Hij is niet eens gebruikt, originele verpakking etc. Of is er een tweaker hier die nog een airplex evo 240 zoektvoor iets onder de prijs dan die van twaekstore natuurlijkj
![]()
Welke 120mm radiator is van ongeveer vergelijkbare kwaliteit?
MvG,
Jeroen
Pic / schema van je setupgakkethijs schreef op 28 juni 2004 @ 00:14:
ik heb weer een probleempie. ik draai nu 2 weken mijn wc gaat best goed op zich maar.
1. ik zie soms dat er lucht van uit het res naar het rad wordt gezogen terwijl de fittings van het res compleet onder water zijn. dan hoor ik een geluid dat vergelijk baar is met een oude wc ofzo.
[...]
ik per vorige week gewoon wat bestelt en snel binnen gekregen. de man achter tweakstore heeft het wel erg zwaar.Av3ng3rtje schreef op 28 juni 2004 @ 12:56:
Ik wil mijn setup graag in een andere kast gaan plaatsen om dat m'n huidige kast veel te klein is (midi tower, met een rad met 2 fans boven in). Alleen nu heb ik wat koppelstukjes nodig (1/2") en het lieft natuurlijk ook wat langere slangen (alleen me tygon wat ik nu heb is op). Nu dacht ik meteen weer aan tweakstore maar ik volg de zaak al een tijdje via shop survey op tweakers.net en daar staan de laatste tijd niet zulke goeie reacties over tweakstore.. Kan ik nu beter naar tweakstore gaan of kan ik er gewoon bestellen zonder enig probleem ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq