shuogg schreef op 04 juni 2004 @ 11:53:
[...]
Nah kwam meer door mensen als jij en Falcon88, nooit eens goede argumenten accepteren, altijd maar zeggen net zoals bij de FX5800 dat het met nieuwe drivers wel geweldig gaat worden

.
Heb ik ooit gezegd dat de fx5800 geweldig ging worden door betere drivers?? Nou nee dat heb ik dus nooit gezegd.
Verder ben ik absoluut niet pro ati of pro nvidia of welk merk dan ook. Wat ik belangrijk vond/vind is dat er meer respect komt voor beide partijen en dat niet de hele boel over 1 kam wordt geschoren want dit gebeurt echt te vaak. Verder werd er te vaak ati dingen gepost in het nvidia topic en dit is meestal iets wat tegen nvidia is en niet in het topic this hoort.
Falcon is idd een zware fan maar dat mag hij volgens mij wel zijn (iedereen mag z'n mening geven). Als je keer op keer tegen hem ingaat win je niet veel mee want dan krijg je een flame war van hier tot oneindig. Wees slim en laat hem dan lekker praten als je zelf beter weet.
Ik lees hier ook wel eens posten die gewoon soms helemaal niet kloppen maar ik heb geen moeite om dat te laten zoals het is en gewoon niet eens te reargeren.