[3d] post je 3d stuff maar weer - part 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.578 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Zo, wederom kleine update
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hanek038/3d/spaceship/wips/wip5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hanek038/3d/spaceship/wips/wip6.jpg

Wederom zijn alle comments welkom :)

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Plaats een paar lichten, dan ziet ie er heel anders uit (positief bedoelt hoor) :)

Bij die motoren, het is nu net of hij a: debris afwerpt ter verdediging tegen sub-space torpedo's :P of b: hij verliest wat.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]@ Rare Aap en PJansen:[b/] Wat RareAap zegt klopt inderdaad. Wat misschien bij PJansen verwarring zaait is het feit dat sec. rate ook hoger gezet moet worden voor alles wat achter glas zit. (Tuurlijk, in glas zitten ook reflecties, maar het gaat hier wel echt over het niet-gereflecteerde... Probeer gerust eens :)

Voor de rest weinig posts van mijn kant, maar ik ben druk bezig voor school, dus binnenkort waarschijnlijk terug wat 3D-werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Senzuboon schreef op 21 mei 2004 @ 16:51:
Plaats een paar lichten, dan ziet ie er heel anders uit (positief bedoelt hoor) :)

Bij die motoren, het is nu net of hij a: debris afwerpt ter verdediging tegen sub-space torpedo's :P of b: hij verliest wat.
Ja, de belichting enzo zuigt nog, hebbik ook nog nix aan gedaan, nu eerst het model en de textures maar :P

En bij die motoren..jah..leek me wel een grappige toevoeging, maar als jij er blij van wordt, het zijn ionen die uit de motor komen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-09 15:11

-db-

Hoi

Ik ben ook maar weer eens ergens aan begonnen, een autotje:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/60157QUVOEOK/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 20:37
Oogst schreef op 21 mei 2004 @ 11:17:
[...]

Blender is best een geinig pakket, maar absoluut niet professioneel. Je zult geen enkel bedrijf vinden dat Blender gebruikt. Blender wordt alleen gebruikt door een relatief kleine community van hobbyisten. Het is wel een leuk programma, want lekker klein en je kunt er toch best leuke dingen mee maken.

Ik vond dit wel een goede tutorial hoor. Maar daarom istie misschien juist minder geschikt voor mensen zonder veel voorgaande 3D-ervaring. Hij behandelt wel lekker veel.
Blender wordt wel steeds professioneler hoor. Steeds meer professionals gebruiken het.. Kijk maar eens op http://www.blender3d.org/cms/Professionals.156.0.html. Bij bijvoorbeeld http://www.trackto.nl/ hebben ze een reclame filmpje gemaakt voor Miele met blender..

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 15:40
Smart Einstein schreef op 19 mei 2004 @ 23:04:
stiekem is het een cilinder, en de top is een bitmap die rechtstreeks uit photoshop komt.. maar Sssssst
Heh, ik had toevallig ook een dartbord gemaakt, ik heb alleen elk detail zelf gemoddeld en heb geen textures gebruikt maar materials toegepast op de faces

Resultaat (moet de cijfers nog modelen):

Afbeeldingslocatie: http://hidef.nl/img/dartboard.jpg

Jammer genoeg zorgt de specular op het ijzer op sommige plekken voor rare randjes ookal staat anti alias op zn hoogst.

Jouw manier is ook prima en bespaart waarschijnlijk veel faces.. ik heb er 7800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 07:44
Roa schreef op 21 mei 2004 @ 16:44:
Zo, wederom kleine update
[afbeelding]
[afbeelding]

Wederom zijn alle comments welkom :)
Dat is veel beter kwa vorm. De faces op de achterkant van de motoren moeten nog in dezelfde smoothing group. Het schip eindigt vrij abrupt op het eind.

Misschien kan er nog een glow op de particles die uit de motoren komen.
-db- schreef op 21 mei 2004 @ 17:49:
Ik ben ook maar weer eens ergens aan begonnen, een autotje:
[afbeelding]
Elegante vorm en mooie material. Wel een perspectiefloos aanzicht, misschien kun je nog plaatjes van andere hoeken posten zodat de complete vorm van de auto wat duidelijker wordt.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me herrineren eens een keer iets gezien te hebben dat met DOF maakte met photoshop. Dit deed men door een bepaalde zwart/wit-plaatje te renderen, hoe witter hoe dichter bij, hoe zwarter hoe verder weg (of andersom, dat weet ik niet exact meer)..

Nu zou ik graag ook zoiets willen maken, maar dan fog icm met photoshop.. Wie heeft er een tutorial voor, ik heb niets kunnen vinden ( ik weet ook niet hoe men deze techniek noemt :? ), zodat ik met photoshop een soort fog kan invoegen (en hoe ik zo'n render maak zoals hierboven beschreven :/ )..

Waarom ik dit wil ipv een normale fog?

Omdat mijn gras (shag:fur) dan deels vern**kt word (volume fog, of een andere plugin die het gewoon als extra effect erover heen doet zonder opnieuw te renderen.. maakt allemaal niet uit, allemaal hetzelfde :( )

Edit: Ik wil jullie niet opjagen, maar als het kan liefst vandaag nog :) maar morgen of later is ook goed, kan ik het niet meer voor de contest gebruiken, maar het gaat me om het leren van de techniek dus dat kan ook na 0:00 nog ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 21:41:
Ik kan me herrineren eens een keer iets gezien te hebben dat met DOF maakte met photoshop. Dit deed men door een bepaalde zwart/wit-plaatje te renderen, hoe witter hoe dichter bij, hoe zwarter hoe verder weg (of andersom, dat weet ik niet exact meer)..

Nu zou ik graag ook zoiets willen maken, maar dan fog icm met photoshop.. Wie heeft er een tutorial voor, ik heb niets kunnen vinden ( ik weet ook niet hoe men deze techniek noemt :? ), zodat ik met photoshop een soort fog kan invoegen (en hoe ik zo'n render maak zoals hierboven beschreven :/ )..

Waarom ik dit wil ipv een normale fog?

Omdat mijn gras (shag:fur) dan deels vern**kt word (volume fog, of een andere plugin die het gewoon als extra effect erover heen doet zonder opnieuw te renderen.. maakt allemaal niet uit, allemaal hetzelfde :( )

Edit: Ik wil jullie niet opjagen, maar als het kan liefst vandaag nog :) maar morgen of later is ook goed, kan ik het niet meer voor de contest gebruiken, maar het gaat me om het leren van de techniek dus dat kan ook na 0:00 nog ;)
je bedoelt een depth map, en dat kan idd bij max (dacht ik zo :P ), f1 is je grote vriend :)

en wat je kan doen voor je fog is die apart renderen ( zwarte achtergrond etc ) en die dan in fotosoep erbij in stuiteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Ik weet niet welke PS je hebt, maar bij PS 8 (CS) zit de lens blur filter, deze is heel handig voor dit soort dingen.

Wat je doet (max 6):
- Ga naar de Render Scene dialog (F10) -> Render Elements (bij scanline/mray);
- druk op 'Add' en kies 'Z Depth';
- onderaan staat Z Min en Z Max, dat zijn de units waartussen het wit/zwart bereik zit. Dit is vanuit de camera gezien. Bij 100/300 zit wit dus op 100 units van de camera en zwart op 300 units van de camera;
- selecteer waar je je file wilt hebben;
- render je scene. Elements kunnen niet apart gerenderd worden.

- PS: open je normale pass en open de z-depth pass;
- copy de z-depth pass;
- maak een nieuwe layer in je normale plaatje, dit moet een kopie zijn van de ondergrond;
- ga naar de channels tab (naast layers waarschijnlijk) en druk op het derde knopje om een nieuwe channel toe te voegen, dit wordt dan de alpha channel;
- paste het z-depth plaatje in de mask;
- ga naar Filters -> Blur -> Lens Blur en selecteer bij source 'alpha map'.

Hoe lens blur zelf werkt moet je maar even in de helpfil opzoeken, of speel wat met de instellingen. Maar zo moet het in principe werken. Hoezee! :)

Edit: oh, niet goed gelezen, je wilt alleen maar fog/haze :'(
In dat geval geldt het eerste gedeelt nog steeds, maar voor het PS gedeelte maake je een nieuwe layer bovenop je normale render en maak voor deze een nieuwe mask, selecteer de mask (ALT+klik) en paste de z-depth pass erin. Klik nu op het vakje naast het mask-vakje (dus dat je weer uit mask-mode bent) en gebruik een standaard fill in de kleur van je fog/haze. De mask zorgt ervoor dat ver weg de kleur donkerder is.
Stel nu de gewenste blending mode in van je layer (screen, multiply, oid.).

Klaar is Kobus!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrouwtje gerigged, zitten hier en daar nog een paar kleine foutjes, maar das zo opgelost :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz3d/Drome/wip11.jpg
:]
broek en shirt zijn apart gerigged ivm morp targets enzow
etc

okeej
doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

even een tussen door vraagje :9 hoe render ik een plaatje in 3DS Max 5 met een resolutie van 1600x1200 ? of groter/kleiner. als ik in het render menu kijk, kan ik wel bepaalde resoluties aanklikken Maar als ik zegma 1600x1200 ervan maak, dan werkt dat niet :( krij ik gewoon bijv. 800x600 :( weet iemand hoe ik dit oplos ?
ik kan nu dus niet groter dan 800x600 renderen :(

EDIT: Hij doet het nu wel :) waarom hij het eerst niet deed, snap ik niet :?

[ Voor 10% gewijzigd door Dutchie! op 22-05-2004 00:42 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als je in het ene vakje 1600 intypt en in het andere 1200 dan werkt het niet :?

Heb je een Learning Edition ofzo?

edit:

Hymn, echt supergoed! Nu alleen nog wat haar op d'r bolleke. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:55
kheb max ook maar weer opgepakt en ben begonnen met mijn 2e wagentje.
na mijn fiat 500 racing (nog niet een helemaal af) maar eens een ferrari proberen, om maar met de goedkoopste te beginnen.. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.spymac.com/upload/gallery/user_56887/upload_138928.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.spymac.com/upload/gallery/user_56887/upload_138930.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 23:11:
vrouwtje gerigged, zitten hier en daar nog een paar kleine foutjes, maar das zo opgelost :)

[afbeelding]
etc

okeej
doei
Mooie pose. Model is echt mooi geworden. Ben benieuwd met wat je er verder mee gaat doen.
Yohann!s schreef op 21 mei 2004 @ 23:22:
even een tussen door vraagje :9 hoe render ik een plaatje in 3DS Max 5 met een resolutie van 1600x1200 ? of groter/kleiner. als ik in het render menu kijk, kan ik wel bepaalde resoluties aanklikken Maar als ik zegma 1600x1200 ervan maak, dan werkt dat niet :( krij ik gewoon bijv. 800x600 :( weet iemand hoe ik dit oplos ?
ik kan nu dus niet groter dan 800x600 renderen :(
Voer 1600x1200 in, render het en save het resultaat naar een bestand. Als het goed is, dan heeft de opgeslagen file een resolutie van 1600x1200. Als dat niet zo is, dan is er een probleem waarvan ik de oplossing niet weet.
NewbieNeo schreef op 22 mei 2004 @ 00:19:
kheb max ook maar weer opgepakt en ben begonnen met mijn 2e wagentje.
na mijn fiat 500 racing (nog niet een helemaal af) maar eens een ferrari proberen, om maar met de goedkoopste te beginnen.. :)

[afbeelding]
[afbeelding]
De hoeken kunnen nog wat ronder. Soms zie ik er een rare knik in, bijvoorbeeld bij het voorste rooster onderaan en de achterlichten.

De vorm van de ramen ontbreekt maar ik neem aan dat je dat nog moet doen. Er is nog een seam in het midden maar dat is waarschijnlijk omdat je hem nog niet geweld hebt en nog bezig bent met de vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Qylos schreef op 21 mei 2004 @ 21:00:
[...]

Dat is veel beter kwa vorm. De faces op de achterkant van de motoren moeten nog in dezelfde smoothing group. Het schip eindigt vrij abrupt op het eind.

Misschien kan er nog een glow op de particles die uit de motoren komen.
De faces aan de achterkant van de motor (ik neem aan dat je de 'uitlaat' bedoeld) moeten juist niet gesmoothed worden :) Je ziet het niet zo goed, maar het zijn allemaal aparte objecten. Het is een soort iris die ook nauwer kan worden ;)

Kwa het abrubt eindigen, dat komt omdat het nog steeds bedoeld is als Cargo-Pull-Thingie (er komt nog een betere naam...) en er dus cargo achter moet kunnen, maar ik dacht mij eerst eens bezig te houden met schip zelf :)

Kwa particles zal ik eens kijken, sowieso is het nog een wip natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ RareAap: Thnx voor je hulp! Jij zou echt een 3ds max boek moeten gaan uitbrengen man >:) _/-\o_ _/-\o_

Ik heb het even geprobeerd en het werkte perfect, maar uiteindelijk in tijdnoot toch maar met een 3ds max effect de fog gemaakt.. Maar met zo'n z-depth map kun je leuke dingetjes doen :)

@ Hymn: Ziet dr nice uit, maar die nagellak is wel KNAL-rood he :9 Verder heb ik niet zo veel op en/of aanmerkingen eigenlijk, just keep working on it! Nu zie ik trouwens toch wel een foutje, de ketting lijkt (aan de linkerkant van haar nek) te zweven.. Best knap wat ze tegenwoordig kunnen :)

NewbieNeo: Tja valt nog niet heel veel voor te zeggen, maar zoals Qylos al zij lijken er wat rare kniekjes in te zitten.. Just keep it going!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mun eerste hoofd gemaakt. Niet gerendered want dan vallen de vele foutjes teveel op :p. Tis in ieder geval niet echt een goed hoofd maar ben desondanks toch al blij dat het ongeveer die vorm al heeft en ik eigenlijk een makkelijke manier heb gevonden :).

Trouwens aan de hand van de Joan Of Arc tutorial.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/Gert_Colliers/renders/gezichttt.JPG

Ik zoek trouwens een goeie tutorial om een auto te modellen. Aanraders? Tzou men eerste auto zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 23:11:

[afbeelding]
etc

okeej
doei
rigging is zo te zien goed gegaan.
Alleen ik zie nog wel een paar foutjes

1.handen zijn meer monsterlijk dan vrouwelijk. Maak dunnere vingers, en kortere.

2.Armen zijn een beetje sateprikker achtig. Te dun bij de linker valt het wel mee, maar de rechter is duidelijk te dun. Kan wel, ik zou het alleen als ik zelf kon kiezen niet doen

3.haren :+

4.Knieen zijn opzich wel goed hoor. Maar als je er echt goed naar kijkt lijken het meer bobbels, dan knieen. Zoek es wat plaatjes op van vrouwelike knieeen

5.Spec van d'r kleren kunnen wel wat verbeterd worden. Het lijkt nou niet echt stof maar meer metaal of rubber (tenzij dat de bedoeling is natuurlijk)

6.pose is erg vet :P

7. Erg mooi gedaan! verander deze dingen en geef er haar :9~ .

(Net terug van vakantie, damn ierland is mooi :o )
een kleine update van mijn dude.

was aan het lichaam begonnen maar liet mijn fantasie er teveel op los, en het werd niet echt een menselijk lichaam meer. DUs dat word gewoon een andere char. Ik begin weer opnieuw met een lichaam :9

ogen waren echt heel moelijk. Na heel veel proberen, is het eindelijk een beetje realistisch gelukt. Met een rendertijd van 0,0 :P . Hij rendert dit echt in 2/3 sec. Ben k wel tevree mee

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/L772ZZ799Z1V

btw dat d-tox op het plaatje is ffe tijdelijk

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 11:30:
Ik heb mun eerste hoofd gemaakt. Niet gerendered want dan vallen de vele foutjes teveel op :p. Tis in ieder geval niet echt een goed hoofd maar ben desondanks toch al blij dat het ongeveer die vorm al heeft en ik eigenlijk een makkelijke manier heb gevonden :).

Trouwens aan de hand van de Joan Of Arc tutorial.

[afbeelding]

Ik zoek trouwens een goeie tutorial om een auto te modellen. Aanraders? Tzou men eerste auto zijn.
Mooi voor een eerste hoofd. Is het de bedoeling dat het een baby-achtig gezicht moet zijn? Want lijkt het namelijk wel. De ogen zijn vrij groot en de neus wat breed bij de kant van de mond.

Hier is een goede autotutorial.
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 12:15:
[...]
was aan het lichaam begonnen maar liet mijn fantasie er teveel op los, en het werd niet echt een menselijk lichaam meer. DUs dat word gewoon een andere char. Ik begin weer opnieuw met een lichaam :9

ogen waren echt heel moelijk. Na heel veel proberen, is het eindelijk een beetje realistisch gelukt. Met een rendertijd van 0,0 :P . Hij rendert dit echt in 2/3 sec. Ben k wel tevree mee

[afbeelding]

Dat ziet er goed uit d:)b

In texturen wordt je al stukken beter, petje af. De ogen zien er goed uit met de reflectie en kleur. Is het eigenlijk een Ierse man?

De verhoudingen lijken allemaal te kloppen. De wenkbrouwen kunnen misschien nog wat donkerder en wat hariger. Nu lijkt het alsof hij zijn wenkbrouwen geverfd en geschoren heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 12:15:
[...]

rigging is zo te zien goed gegaan.
Alleen ik zie nog wel een paar foutjes

1.handen zijn meer monsterlijk dan vrouwelijk. Maak dunnere vingers, en kortere.
zag et ook toen ik haar in een pose rosde :P ff fixen ;)
2.Armen zijn een beetje sateprikker achtig. Te dun bij de linker valt het wel mee, maar de rechter is duidelijk te dun. Kan wel, ik zou het alleen als ik zelf kon kiezen niet doen
Dat was dus 1 van die kleine foutjes :P is al gefixed
3.haren :+
ben ik nu mee bezig ;)
4.Knieen zijn opzich wel goed hoor. Maar als je er echt goed naar kijkt lijken het meer bobbels, dan knieen. Zoek es wat plaatjes op van vrouwelike knieeen
je wilt niet weten hoe lang ik naar knieeen heb zitten staren :/ maar elke knie is weer anders :P
5.Spec van d'r kleren kunnen wel wat verbeterd worden. Het lijkt nou niet echt stof maar meer metaal of rubber (tenzij dat de bedoeling is natuurlijk)
moet rubber/leer voorstellen
6.pose is erg vet :P
thnx :)
7. Erg mooi gedaan! verander deze dingen en geef er haar :9~ .
thnx, kzal ff kijken :P
(Net terug van vakantie, damn ierland is mooi :o )
een kleine update van mijn dude.

[afbeelding]

wat me opvalt is dat er weinig contrast in het gezicht zit en die "deuk" die vanaf de neus loopt richting jukbeen lijkt me niet gezond :P. En de wenkbrauwen mogen denk ik wel iets omhoog
verder nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey rare aap, ik zag dat je bezig bent met een nieuwe startpost. Zou het niet iets zijn om ook een kort stukje over brazil te schrijven (ik wil er evt. best aan meewerken na een grondige researsch >:) ) aangezien er toch nogal wat mensen zoals ik met brazil renderen voor het gemak, maar door gebrek aan kennis er niet uithalen wat er in zit. ik bedoel een simpele uitleg waar de belangrijkste aspecten uitgelegd worden.
mocht je interresse hebben dan hoor ik dat graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

In navolging van mijn auto:
http://picserver.org/view_image.php/60157QUVOEOK/p.jpeg
Ook een wire:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/D2DNY8KXD854/p.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 12:57:
Hey rare aap, ik zag dat je bezig bent met een nieuwe startpost. Zou het niet iets zijn om ook een kort stukje over brazil te schrijven (ik wil er evt. best aan meewerken na een grondige researsch >:) ) aangezien er toch nogal wat mensen zoals ik met brazil renderen voor het gemak, maar door gebrek aan kennis er niet uithalen wat er in zit. ik bedoel een simpele uitleg waar de belangrijkste aspecten uitgelegd worden.
Je hebt mail hierover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31888/full.jpg

Ik zat gisteravond op de wc... en ik dacht... JUIST. Een WC rol! :D

(overigens is dit geen extreem stylishe ZACK-houder, maar een mislukte Brabantia :X :P ...)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een bijzonder "smaakvolle" pleerol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Laatst online: 03-09 06:15
Dark Blue schreef op 22 mei 2004 @ 15:30:
[afbeelding]
Ik zat gisteravond op de wc... en ik dacht... JUIST. Een WC rol! :D
(overigens is dit geen extreem stylishe ZACK-houder, maar een mislukte Brabantia :X :P ...)
netjes recht afgescheurd zeg... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
[center]New Threat[/]
[center]Wat?[/]

De laatste paar weken ben ik beziggeweest met een 3d animatie: een spacebattle. Ik zal niks over het verhaal zeggen, gezien dat in de animatie zelf gebeurt.

[center]File info[/]

De resolutie is 640x480 en de lengte is 3:51. Er zijn 3 versies: erg lage kwaliteit (8,33 MB), lage kwaliteit (34,9 MB) en een hoge kwaliteit (83,7 MB).

[center]Waar?[/]

[Erg Lage kwaliteit] - 8,33 MB - FTP host (traag bij veel load)

[Lage kwaliteit] - 34,9 MB - FTP host (traag bij veel load)

[Hoge kwaliteit pakket 1] - 22.8 MB - Snelle host
[Hoge kwaliteit pakket 2] - 22.8 MB - FTP host (traag bij veel load)
[Hoge kwaliteit pakket 3] - 22.8 MB - FTP host (traag bij veel load)
[Hoge kwaliteit pakket 4] - 10.2 MB - FTP host (traag bij veel load)

[center]Screenshots[/]

Nog wat screenshots om een impressie te krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/may04/ncap.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/may04/ncap2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/may04/ncap3.jpg

[center]Doel van de post?[/]

Ik zou graag jullie mening willen over deze animatie. De animatie is een final; niks zal er aan veranderd worden, maar ik zal de comments wel opnemen zodat de volgende animatie beter zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos schreef op 22 mei 2004 @ 16:49:
[center]New Threat[/]
[center]Wat?[/]

De laatste paar weken ben ik beziggeweest met een 3d animatie: een spacebattle. Ik zal niks over het verhaal zeggen, gezien dat in de animatie zelf gebeurt.

[center]File info[/]

De resolutie is 640x480 en de lengte is 3:51. Er zijn 3 versies: erg lage kwaliteit (8,33 MB), lage kwaliteit (34,9 MB) en een hoge kwaliteit (83,7 MB).

[center]Waar?[/]

[Erg Lage kwaliteit] - 8,33 MB - FTP host (traag bij veel load)

[Lage kwaliteit] - 34,9 MB - FTP host (traag bij veel load)

[Hoge kwaliteit pakket 1] - 22.8 MB - Snelle host
[Hoge kwaliteit pakket 2] - 22.8 MB - FTP host (traag bij veel load)
[Hoge kwaliteit pakket 3] - 22.8 MB - FTP host (traag bij veel load)
[Hoge kwaliteit pakket 4] - 10.2 MB - FTP host (traag bij veel load)

[center]Screenshots[/]

Nog wat screenshots om een impressie te krijgen.

[center]Doel van de post?[/]

Ik zou graag jullie mening willen over deze animatie. De animatie is een final; niks zal er aan veranderd worden, maar ik zal de comments wel opnemen zodat de volgende animatie beter zal zijn.

toon volledige bericht
downloading :) , de layout voor een post ziet er iig wel heel vet uit :D , ik verheug me al op het filmpje :9

en nee mijn dude is geen ier, ben wel net trug van ierland vakantie 8)

@hymn wat bedoel je precies?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor degenen die aan het downloaden zijn van de FTP server. Momenteel is het vrij druk. Hopelijk begrijpen jullie dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/32016/full.jpg

Zoo... nieuwe WCrolInProgress!

Muur is gedaan met reflection / bump / color maps.
Het klepje met hetzelfde pakket ongeveer.

De wc-rol zelf is nog niet gedaan, en ik zie ook net, dat de plane niet goed aansluit op de rol... ff fixen :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe ik de isolines ipv de gesmoothe mesh (max 6) kan exporteren naar autocad? Ik vermoed dat ik dan moet proberen van m'n isolines een soort 'splinecave' te maken... maar hoe doe ik dat?
Ik zou dit maar willen doen omdat een mesh in autocad er nogal druk uitziet als ik lijntekeningen wil maken...

Nog een tweede vraagje: een tijdje terug liet hier iemand een foto zien van een 3D-model wat ie 'uitgeprint' had... zou die persoon eens even contact met me willen opnemen (via mail). (Iemand anders die weet waar ik zoiets zou kunnen laten doen mag natuurlijk ook altijd iets laten weten.)

@ -db-: mooi autootje.. ga zo gerust door zou ik zeggen. Probeer de kwaliteit van de schaduw misschien nog iets beter te krijgen (hooft niet noodzakelijk de rendertijd de hoogte in te jagen). Ben iig geval benieuwd naar het eindresultaat!

@ qylos: als jij zegt traag is het wel echt TRAAG precies :). Te traag zelf om er nog reactie op te geven in deze reply (ben nog steeds aan't binnenhalen). Later misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos schreef op 22 mei 2004 @ 17:09:
Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor degenen die aan het downloaden zijn van de FTP server. Momenteel is het vrij druk. Hopelijk begrijpen jullie dat.
Ik geloof dat er behoorlijk wat mensen aan downlouden zijn, haal hier niet meer dan 5 kb/s maar ik heb de tijd, ben wel zeer benieuwd. een filmpje van 3 en halve minuut lijkt me toch behoorlijk wat werk. zal zeker een reactie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 17:31:
[...]

Ik geloof dat er behoorlijk wat mensen aan downlouden zijn, haal hier niet meer dan 5 kb/s maar ik heb de tijd, ben wel zeer benieuwd. een filmpje van 3 en halve minuut lijkt me toch behoorlijk wat werk. zal zeker een reactie geven.
Ik had hem binnen 3min binnen, 60kb/s :*) . Ben nou ffe druk bezig k ga hem zo kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 17:45:
[...]

Ik had hem binnen 3min binnen, 60kb/s :*) . Ben nou ffe druk bezig k ga hem zo kijken :)
offtopic:
lucky bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 17:50:
[...]

offtopic:
lucky bastard
mja niet echt, blijkt dat k geen winrar heb. Net erop gezet, gaat ie niet verder, blijkt dit alleen part1 te zijn. Damn, hoe kan dat nou weer 3 parts van 90mb(unrarred). Is bijna een film, het was wel handig geweest om het te compressen.
K ga nou dus de lage kwaliteit downloaden

iets heel anders> ik ben ondertussen voor nederlands verslag aan t maken. Maar 'k heb recensie nodig van een boek (de junival), maar die kan ik nergens vinden???

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, tenzij jij daar een recensie van dat boek kan vinden (de auteur van de recensie en bron moet er ook bijstaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
neeeeeeeeeeeeeeej :'(
3dtotal.com dood?? Was ik druk bezig met die Fiat 500, gooien ze de site offline :( Stelletje honden... nu kan ik niet verder met m'n autotje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ eerlijk waar: een mooi stukje werk wat je daar neer hebt gezet. Ik heb er weinig op aan te merken, alleen dat je op een paar momenten de camera volledig stil hebt staan vind ik iets minder, maar dat mag de pret niet drukken. ook het geluid zit lekker in elkaar. nogmaals _/-\o_
p.s. hoelang heb je hier nu op gezeten als ik vragen mag?
en hoelang heeft ie er in totaal op moeten renderen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op 22 mei 2004 @ 19:17:
neeeeeeeeeeeeeeej :'(
3dtotal.com dood?? Was ik druk bezig met die Fiat 500, gooien ze de site offline :( Stelletje honden... nu kan ik niet verder met m'n autotje :'(
goed en slecht nieuws.

goed> er staan nog genoeg precies dezelfde tut's over die fiat on-line (zelfs een nederlandse)
slecht> ik zou niet meer weten waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Ik heb weer wat aan mijn autotje gewerkt.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/86G25JF03781/p.jpeg
render2
wire

Schaduwen zijn slecht omdat dit gewoon de standaard brazil skylight is , verder nog geen aandacht aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 19:22:
[...]

goed en slecht nieuws.

goed> er staan nog genoeg precies dezelfde tut's over die fiat on-line (zelfs een nederlandse)
slecht> ik zou niet meer weten waar
Dan gaan we het internet nog maar eens even onveilig maken :P Is m'n eerste echte project (mischien ga ik té snel, té moeilijk, maar werk me er nog aardig doorheen imo...), dus heb niet zo veel zin om vandaag en morgen niets meer te kunnen doen :P

*zoeking*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 19:21:
Qylos _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ eerlijk waar: een mooi stukje werk wat je daar neer hebt gezet. Ik heb er weinig op aan te merken, alleen dat je op een paar momenten de camera volledig stil hebt staan vind ik iets minder, maar dat mag de pret niet drukken. ook het geluid zit lekker in elkaar. nogmaals _/-\o_
p.s. hoelang heb je hier nu op gezeten als ik vragen mag?
en hoelang heeft ie er in totaal op moeten renderen?
Bedankt. Ik ben blij dat mensen mijn werk waarderen.

Camera beweging heb ik wat beperkt gehouden omdat ik uit ervaring weet dat er weer geklaagd wordt als er teveel camera beweging in zit, vooral abrupte bewegingen. Dat risico heb ik niet genomen.

Ik ben er 3-4 weken mee beziggeweest, maar de models had ik toen al af. Het renderen ligt in totaal rond de 78 uur, waarbij meerdere scenes overnieuw gerenderd moesten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/32029/full.jpg

Yada yada! Mijn uiteindelijke pleerol! :D
Er zitten her en der nog foutjes in de textures maar dat valt niet zo op. Now isn't it CUTE! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:30

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

niet slecht voor een RTL4 werknemer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
bitchslap ;)

maar die wc-rol he... Ik heb het idee dat de wcrol nogal breed is :? Verder wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
begin auto's modellen leuker en leuker te vinden... :)
mijn 360 is weer een stukkie verder af.

Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/may04/ferrari360_4.jpg

opbouwende kritiek, zoals die van Qylos, hoor ik graag.. :)

[ Voor 18% gewijzigd door NewbieNeo op 22-05-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
NewbieNeo schreef op 22 mei 2004 @ 22:18:
begin auto's modellen leuker en leuker te vinden... :)
mijn 360 is weer een stukkie verder af.

[afbeelding]

opbouwende kritiek, zoals die van Qylos, hoor ik graag.. :)
Ik zie dat de knikken weg zijn (zover ik kan zien) en dat er ramen zichtbaar zijn. Nu is het tijd voor details zoals de zijspiegels en de staaf zie aan de linker- en rechterkant van het raam nog moeten komen.

Nog 1 klein dingetje: bij de lijn van de koplampen die tot de voorruit loopt klopt er iets nog niet helemaal denk ik. Als je deze foto bekijkt, zie je dat op het eind van deze lijn, er een smoothe lijn loopt tot het raam, bij jou lijkt het meer een bobbel. Even een plaatje om het aan te geven.

Afbeeldingslocatie: http://forums.fs2002.com/uploaded/may04/showing_a_small_possible_error.JPG

Ik zou het op prijs stellen als ik nog wat meer comments zou kunnen krijgen betreffende mijn animatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ik zal hem zo even downloaden, als het niet te langzaam gaat... (6kb/s, 30mb..)

Zou iemand mij kunnen helpen met zoeken naar die fiat 500 tutorial? Heb nu meer dan 200sites afgezocht, maar die tutorial is nergens te vinden (en áls ze er zijn, linken ze naar 3dtotal.com die down is :() Mischien dat hij binnen een paar dagen weer up is, maar vind het wel kut dat ik nu morgen niet aan de slag kan... Begrijp me neit verkeerd, ik ben écht niet te lui om te zoeken, maar kan hem nu gewoon echt niet vinden.. Niet via Google, niet via Voelspriet (*schaam* en ook niet via ilse of altavista)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
thx Qylos, je hebt gelijk wat betreft die ronding.
in 't echt loopt ie veel rechter ja... :)
ben er mee bezig om dat gedeelte te corrigeren, maar de vertices daar willen nog niet echt meewerken.

ben nu jouw animatie aant d/l, dus zal straks wel ff kijken of ik er wat op aan te merken heb.

@neejoh
de fiat500 tutorial is van 3dtotal, die inderdaad momenteel down is.
link
maar heb vanochtend nog die fiat500 tutorial bekeken, dus ik denk dat ie morgen wel weer up is.. ;)

edit:

Pjanssen is the man... 8)

[ Voor 38% gewijzigd door NewbieNeo op 22-05-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Neejoh:
There you go ;) :
klik

(google doet wonderen :P)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 23:31:
@Neejoh:
There you go ;) :
klik

(google doet wonderen :P)
*met stomheid geslagen is*

WTF?? Serieus, waar heb je die vandaag getoverd dan? Waar zoek jij naar? Ik heb wel 20 verschillende fiat 500 3d tutorial zoekacties geprobeerd :P

He maar wel superbedankt man, kan ik weer aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
klikbaar 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Stoer bakkie :D
thnx voor de post hieronder

[ Voor 116% gewijzigd door Neejoh op 22-05-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je daar naar het 2e plaatje kijkt is het toch grappig om te zien, dat de plaatjes van 3dtotal niet down zijn :) klik :)
Neejoh schreef op 22 mei 2004 @ 23:45:
Nee dat is een lekkere tutorial... :D
Dan weet je in ieder geval op welke site het staat, en dan ben je er in princiepe al ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe een vraagje:

Hoe kan je oren doorschijnent maken. Dus als er licht van achter opvalt, dat het er zo rood achtig doorschijnt zeg maar. K hoop dat je snapt wat ik bedoel?(met sss kan dit d8 ik, maar kan het ook nog anders??)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ik heb je filmpje gezien Qylos, erg leuk gemaakt! Ik weet dat het filmpje een final is, persoonlijk had ik het "grote" schip iets sterker gemaakt (mischien de schildvorming van die kleine scheepjes erbij? Die uitvalt na een generator geraakt is oid?), en bij de eindexplosie iets meer te laten wankelen naar 1 kant, waar alle bommen terecht komen.

Maar goed, dat zijn kleine puntjes :) Ik vind dat het filmpje iig een leuke sfeer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 00:50:
effe een vraagje:

Hoe kan je oren doorschijnent maken. Dus als er licht van achter opvalt, dat het er zo rood achtig doorschijnt zeg maar. K hoop dat je snapt wat ik bedoel?(met sss kan dit d8 ik, maar kan het ook nog anders??)

alvast bedankt
Of je gebruikt de translucency shader van max (ff in de helpfile opzoeken), of je gebruikt bv Fake SSS van Grant Adam:

Nieuwste file:
http://members.optushome..../Grants-TranslucencyR4.ms

Tutorial (deze linkt nog naar de oude file, gebruik de nieuwere voor je scene):
http://members.optushome..../tutorials/tutoriaOne.htm

Mocht je er hiermee niet uitkomen dan zijn er nog wel wat maniertjes om het voor elkaar te krijgen, maar dat kan morgen (of liever gezegd: als het weer licht is) ook wel ;)

Laat even weten of het gewerkt heeft of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 04:58:
[...]

Of je gebruikt de translucency shader van max (ff in de helpfile opzoeken), of je gebruikt bv Fake SSS van Grant Adam:

Nieuwste file:
http://members.optushome..../Grants-TranslucencyR4.ms

Tutorial (deze linkt nog naar de oude file, gebruik de nieuwere voor je scene):
http://members.optushome..../tutorials/tutoriaOne.htm

Mocht je er hiermee niet uitkomen dan zijn er nog wel wat maniertjes om het voor elkaar te krijgen, maar dat kan morgen (of liever gezegd: als het weer licht is) ook wel ;)

k ga er nou mee aan de slag, k zal je laten weten of het wel of niet gelukt is

Ik ben nou bezig met de morph targets, heeft nog veel werk nodig....

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6OYMO8CVLZUT

en het begin van een lichaam, nog erg wip, en niet voor het hoofd hierboven natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/WX9JCY0I20NK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 11:28:
[...]

[afbeelding]

en het begin van een lichaam, nog erg wip, en niet voor het hoofd hierboven natuurlijk.

[afbeelding]
Gezicht kijkt vrij nors, maar dat zal wel bij het uiterlijk horen. Waarom eigenlijk altijd die sieraden, oorringen, hoofdbanden, littekens, tattoo's, halsbanden, mutsen, handbanden, handschoenen, prostaatpiercingen en riemen? Ben je een goticpersoon?

Er zit een rare riggel bij de rug. Normaal is er juist een inham in het midden van de rug en geen riggel. Voor de rest ben je goed bezig.

Heb je mijn animatie gezien? Je had hem toch gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos schreef op 23 mei 2004 @ 12:04:
[...]

Gezicht kijkt vrij nors, maar dat zal wel bij het uiterlijk horen. Waarom eigenlijk altijd die sieraden, oorringen, hoofdbanden, littekens, tattoo's, halsbanden, mutsen, handbanden, handschoenen, prostaatpiercingen en riemen? Ben je een goticpersoon?

Er zit een rare riggel bij de rug. Normaal is er juist een inham in het midden van de rug en geen riggel. Voor de rest ben je goed bezig.

Heb je mijn animatie gezien? Je had hem toch gedownload?
waarom die bandjes kettingkjes etc...ehmm vind ik bij dit soort dingen gewoon vet. En nee ik ben absoluut geen gothic persoon, meer anti. Ik kijk teveel anima denk ik :)

ik had blijkbaar dus alleen deel 1 gedownload van je filmpje, toen ik midel of lage kwaliteit wou downloaden, gebeurde er niks. En die heb ik dus nog neit...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 04:58:
[...]

nope, ben er mee bezig geweest, paar keer overnieuw, maar wil niet echt lukken. Weet je mischien nog een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 12:46:
[...]

nope, ben er mee bezig geweest, paar keer overnieuw, maar wil niet echt lukken. Weet je mischien nog een andere manier?
Geen je oren op de plaats waar ze rood zouden moeten doorschijnen een goede gloed. Luminosity met een rode kleur. Dan lijkt het er ook op. Bij animatie zal het iets minder werken. Omdat het natuurlijk niet veranderd met je camera.

Wat ook vaak huis al een stuk realistischer wil maken ie de huid een beetje luminosty geven gebaseerd op de kijkhoek. Zodat het aan de randjes wat witter wordt.

Maar de enige manier om het echt goed te doen is sss gebruiken. En meerdere levels (ook de aderen tekenenen voor onder je huid).

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDDoG schreef op 23 mei 2004 @ 13:25:
[...]

Geen je oren op de plaats waar ze rood zouden moeten doorschijnen een goede gloed. Luminosity met een rode kleur. Dan lijkt het er ook op. Bij animatie zal het iets minder werken. Omdat het natuurlijk niet veranderd met je camera.

Wat ook vaak huis al een stuk realistischer wil maken ie de huid een beetje luminosty geven gebaseerd op de kijkhoek. Zodat het aan de randjes wat witter wordt.

Maar de enige manier om het echt goed te doen is sss gebruiken. En meerdere levels (ook de aderen tekenenen voor onder je huid).
i know, maar als ik sss zou gebruiken (niet dat ik weet hoe dat werkt ofzo) weet ik wel dat mijn rendertijd flink omhoog gaat. En aangezien ik altijd doel op animatie, wil ik dit dus zoveel mogelijk voorkomen. Ik maak deze char nou meer als oefening, om na deze dan aan een char te gaan beginnen, waar ik dan dus echt een short film van maak ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk filmpje Qylos. Ziet er erg goed uit, maar ik mis wel de fasers en ze schieten wel wat erg snel. Ik vind het jammer dat je voor foton torpedo's en de plasma guns op het battleship (lijkt me dat het geen torpedo buisjes zijn) dezelfde elementen gebruikt. Bij een volgende star trek animatie: plasma leak zit toch alleen in de gondels (of hoe die dingen ook heten) dus de buizen aan de achterkant van de schepen.

Enige opmerking in het algemeen is dat je de camera soms wat erg snel laat bewegen; vind ik soms wel irritant. Explosies zijn op zich al erg goed, maar toch net niet helemaal. Misschien kijk ik ook wel teveel star trek. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
@Qylos: Er vallen me een paar dingen op:
-Geluid van de motoren is vaak geheel afwezig, je hoort t alleen in bochten enzo.
-Weinig "overzichtsshots"
-Binnenstukje is wel erg donker
-Ontploffende schip op het laatst verdwijnt plosteling, ik begrijp dat je geen zin hebt om em helemaal in stukken te laten breken, maar je had imo beter die "lichtbal" het hele schip kunnen laten omvatten, om het pas daarna te laten verdwijnen.

Voor de rest erg mooi :)

[edit]Waar slaat dat Qylos @ gmx.net eigenlijk op aan het einde? gmx.net is 1 of andere duitse belsite :?

[ Voor 14% gewijzigd door Splash op 23-05-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io9463364/gras/aibo/woodaibo.jpg

Weer hetzelfde model gerenderd. Je moet wat, hout deze keer. Klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-09 23:56
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 11:28:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
iiiieeeeeeeeeeeeeeekkkk!
maar wel mooi hoor! :+

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz3d/Drome/stonedalseengarnaal.jpg

met het haar begonnen :)

en een franse gast wil haar/desbetreffende model wel kopen voor een arch. viz. project :f

let niet op de poep kwalitetit van de skylight ;)

3dgod: hij heeft een beetje een babyhuidje :P heel roze. Het is een kwestie van smaak maar ik hou daar niet zo van ;)
Hij heeft een beetje dramatische hang tetten :P , en die deuk onder de borstkas lijkt me ook niet zo gezond :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is brak...
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 17:25:
Weet er iemand hoe ik de isolines ipv de gesmoothe mesh (max 6) kan exporteren naar autocad? Ik vermoed dat ik dan moet proberen van m'n isolines een soort 'splinecave' te maken... maar hoe doe ik dat?
Ik zou dit maar willen doen omdat een mesh in autocad er nogal druk uitziet als ik lijntekeningen wil maken...
Deze was een beetje tricky, maar ik heb een ideetje uit mijn getergde brein weten te sleuren.
Als je echt die ronde isolines wilt hebben kun je het volgende doen, dit is een simpel voorbeeltje van hoe je makkelijk je isolines uit je mesh kunt plukken. Mini tutorial:

- Maak een box. 1,1,1 segments;
- maak er een edit mesh/poly van, maakt niet uit, als je maar edges kan selecteren;
- selecteer nu al je edges en ga weer naar top-level;
- werp op de box een meshsmooth modifier, 2 iterations;
- convert to editable poly/mesh of gebruik een edit mesh modifier;
- ga nu naar edge level (als je een edit mesh modifier gebruikt hebt bij de vorige stap gebruik je deze natuurlijk);
- als het goed is zijn de isolines nu geselecteerd;
- 'convert to spline' (nu moet het lichtje gaan branden ;));
- weer naar top-level en selecteer nu je spline;
- je mag nu zelf uit gaan zoeken hoe je deze splines in Acad krijgt :)

And last but not least:

- Wens RareAap sterkte toe met zijn kater 8)

Volgens mij moet dit ook pre max 6 werken.
Ik zelf zal deze manier iig vaker gaan gebruiken, heel stoere dingen kun je er mee doen :)

Note: het aantal meshsmooth iterations verhoogd natuurlijk ook het aantal spline segments, bij h(ee)ele grote meshes kan het dus ook nog steeds vrij druk zijn, al is het exponentieel minder dan je complete mesh exporteren. Mja...
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 12:57:
Ik zal iig in de FAQ de belangrijkste paar vragen beantwoorden, maar als jij zoiets bedoelt als een aantal tutorials of iets anders uitgebreid dan zal dat even moeten wachten, iig tot na de FAQ en de nieuwe startpost. Maar alles wat jij wilt schrijven is natuurlijk mooi meegenomen :)
Ik heb voor de gein vorige week eens een todo lijstje gemaakt, maar die is nu al niet meer te overzien :)

Qylos:
Je filmpje is binnen, zal hem dadelijk eens gaan bekijken.

D-Tox:
Maar krijg je het helemaal niet voor elkaar of krijg je problemen met animatie?
Ik dacht vannacht dat je het voor een still zou gebruiken, een animatie maakt het allemaal wat moeilijker.
Als je dat SSS fake dingetje aan de praat krijgt valt er denk ik wel iets maken dat ie dat voor elke frame doet.
Waren de oren wel detached voordat je het probeerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 16:13:
[afbeelding]

met het haar begonnen :)

en een franse gast wil haar/desbetreffende model wel kopen voor een arch. viz. project :f

let niet op de poep kwalitetit van de skylight ;)

3dgod: hij heeft een beetje een babyhuidje :P heel roze. Het is een kwestie van smaak maar ik hou daar niet zo van ;)
Hij heeft een beetje dramatische hang tetten :P , en die deuk onder de borstkas lijkt me ook niet zo gezond :)
grappig dat nog veel mensen 3dgod zeggen, het is toch echt d-tox :) . Over zijn huid, mja beetje bruin/rood, k vond het eigenlijk wel goed, hij lijkt nou zo rond de 25 is wel goed. Mischien dat ik hem nog iets donkerder maak.....

Ach ja zijn tetties..... btw jouw titties hangen ook nog iets te laag (van je vrouwtje :+ ;) ) Deuk? zal k zo ffe naar kijken..

btw hoeveel krijg je hier voor(geld)?
btw2> hij is toch nog niet af?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 16:36:
[...]

grappig dat nog veel mensen 3dgod zeggen, het is toch echt d-tox :) . Over zijn huid, mja beetje bruin/rood, k vond het eigenlijk wel goed, hij lijkt nou zo rond de 25 is wel goed. Mischien dat ik hem nog iets donkerder maak.....

Ach ja zijn tetties..... btw jouw titties hangen ook nog iets te laag (van je vrouwtje :+ ;) ) Deuk? zal k zo ffe naar kijken..

btw hoeveel krijg je hier voor(geld)?
btw2> hij is toch nog niet af?
:+

mja, moet nog ff overleggen ;)
en nee zij is nog niet af, beetje krom daarom :/ :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 16:25:
/me is brak...

.
D-Tox:
Maar krijg je het helemaal niet voor elkaar of krijg je problemen met animatie?
Ik dacht vannacht dat je het voor een still zou gebruiken, een animatie maakt het allemaal wat moeilijker.
Als je dat SSS fake dingetje aan de praat krijgt valt er denk ik wel iets maken dat ie dat voor elke frame doet.
Waren de oren wel detached voordat je het probeerde?
waarom ben je brak kerel?

anyway 'k heb die tut uitgeprobeert op een cylinder. Het wou me gewoon niet lukken. Maar ik heb het nog niet opgegeven, k zal er nog een keer naar kijken. De rendertijd word toch niet dramatisch verhoogt door dit gebeuren he>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kater van gisteren en verkouden, vandaar :)
anyway 'k heb die tut uitgeprobeert op een cylinder. Het wou me gewoon niet lukken. Maar ik heb het nog niet opgegeven, k zal er nog een keer naar kijken. De rendertijd word toch niet dramatisch verhoogt door dit gebeuren he>?
De rendertijd zal niet langer dan normaal duren, alleen het calculeren van de vertex colours kan eventjes duren, maar niet langer dan een minuutje ofzo. Dus het valt allemaal heel er mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Ik heb me eindelijk maar eens op het maken van low-poly models voor games geworpen. De eerste vrucht van de arbeid is niet bepaald cool of zo, maar ik ben benieuwd of er hier mensen commentaar hebben erop. Ik heb namelijk nog nooit voor games gemoddeld en getextured, dus ik neem aan dat er een boel op aan te merken valt. De bovenste is met brazil, de onderste is de viewport (vergelijkbaar met ingame):

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Compositie3.jpg

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
ziet er best grappig uit Oogst.. :)
alleen vind ik de schaduw bij de render te donker.
normaal gesproken heeft zo'n frietkot ook binnenverlichting, waardoor je dus nog wel wat van het interieur kunt zien.
misschien de schaduw iets lichter maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
NewbieNeo schreef op 23 mei 2004 @ 17:09:
ziet er best grappig uit Oogst.. :)
alleen vind ik de schaduw bij de render te donker.
normaal gesproken heeft zo'n frietkot ook binnenverlichting, waardoor je dus nog wel wat van het interieur kunt zien.
misschien de schaduw iets lichter maken?
Yo, tis een ingame-model, die Brazil-render heeft geen enkele functie. Ingame is er geen schaduw: stencil shadows zijn (nog) veel te duur (wel ondersteund door de Ogre3D-engine overigens). :)

[ Voor 9% gewijzigd door Oogst op 23-05-2004 17:18 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
ow ok, wist ik niet...
ben ook nog maar een n00b eerlijk gezegd op dit gebied.. :>

meestal heb je in games ook meerdere instellingen qua details en dat soort dingen.
houdt je je daar ook mee bezig of blijft 't gewoon bij alleen een low-poly model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op 23 mei 2004 @ 16:52:
Ik heb me eindelijk maar eens op het maken van low-poly models voor games geworpen. De eerste vrucht van de arbeid is niet bepaald cool of zo, maar ik ben benieuwd of er hier mensen commentaar hebben erop. Ik heb namelijk nog nooit voor games gemoddeld en getextured, dus ik neem aan dat er een boel op aan te merken valt. De bovenste is met brazil, de onderste is de viewport (vergelijkbaar met ingame):

[afbeelding]
Kzou die rood-wit-gestreepte doek nog wat meer op stof laten lijken, voor de rest best nice hoor :)
in-game zal het er btw wel mooier uitzien dan in je viewport, dan heb je teminste nog wat belichting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
Oogst schreef op 23 mei 2004 @ 17:14:
[...]

Yo, tis een ingame-model, die Brazil-render heeft geen enkele functie. Ingame is er geen schaduw: stencil shadows zijn (nog) veel te duur (wel ondersteund door de Ogre3D-engine overigens). :)
Ik heb me er ook nooit in verdiept, dus het kan onzin zijn, maar je kan de textures ook 'baken'. Dus dat je ze rendert, en dat je van de render weer textures maakt zodat de lichtval en schaduwen ook in de texture zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
DocB schreef op 23 mei 2004 @ 19:01:
[...]

Ik heb me er ook nooit in verdiept, dus het kan onzin zijn, maar je kan de textures ook 'baken'. Dus dat je ze rendert, en dat je van de render weer textures maakt zodat de lichtval en schaduwen ook in de texture zitten...
heet dat "baken"? of bedoel je "faken"? :? 8)7

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
Joenes schreef op 23 mei 2004 @ 19:04:
[...]

heet dat "baken"? of bedoel je "faken"? :? 8)7
ja baken in het engels, dus bakken kan je het noemen... (je bakt als het ware de schaduwen en evt. radiosity in de textures)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

vraagje: waarom kan je in 3DS MAX5 niet, een zelg gemaakt object [bestaat bijv. uit een steel+bloem+blaadje Group doen en dan laten scatteren over een oppervlak].. als ik dit doe, kan ik dus niet scatteren, maar als ik gras maak met spline & extrude kan ik die wel scatteren :? hoe komt dat / oplossing hiervoor ?

EDIT: @oost, cool :) maar hoe gebruik je die models dan ? heb je zelf game engine :9 ?

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchie! op 23-05-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35
Oogst schreef op 23 mei 2004 @ 17:14:
[...]

Yo, tis een ingame-model, die Brazil-render heeft geen enkele functie.
Waarom post je 'm dan ? :P

Overigens, heb je dat model ge-unwrapped en vervolgens getextured, of welke techniek wordt er eigenlijk gebruikt voor het correct uitlijnen van textures op dit soort game-models?

@Yohann: Volgensmij kan je inderdaad geen group scatteren. Oplossing is 1 object maken, en vervolgens de blaadjes en bloem attachen. Deze vervolgens een ander material ID geven, multi/sub material geven, en vervolgens kan je het object wel scatteren

[ Voor 26% gewijzigd door inquestos op 23-05-2004 20:06 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Hier weer eens een update van mn motor, dit keer alleen het handvat en dergelijke:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~alkemad0/handle.jpg

c&c welkom

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

@lyqos, dat ST filmpje, erg cool :) alleen waarom beweegt dat schipje niet ? [niet die uss] dat vond ik niet mooi/niet kloppen ofzo... omdat zo stil/vast staat. verder wel cool :) en volgende keer ook graag de fasers gebruiken ;) die miste ik ook.

EDIT: en het schild van dat andere schipje zie ik niet/is er niet. dat was het wel :)

[ Voor 16% gewijzigd door Dutchie! op 23-05-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MayaFreak schreef op 23 mei 2004 @ 20:29:
Hier weer eens een update van mn motor, dit keer alleen het handvat en dergelijke:

[afbeelding]

c&c welkom
Da's focking veel detail :)

Ziet er goed uit, alleen nog shaders erover heen

PS.
Hoe heb je het gemaakt, met NURBS of met Subdiv?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:47

Just_I

What did you just say?

Hey mensen ff een vraagje . Ik moet voor school een product ontwerpen waar een etiket op moet. nou heb ik een 3D modelen weet op welke faces het etiket moet komen.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hesselsmit/school/faces.jpg
Op de groene vlakken, jah het zijn er twee omdat het product uit twee helften bestaat, die helemaal rondom lopen. Daarop moet het etiket komen.

Nu is mijn vraag aan jullie, is er een mogelijkheid om de oppervlakte zeg maar recht te 'leggen' zodat ik daar een etiket op kan ontwerpen in PS. Het zal er dus ongeveer (lang levepaint :P ) eruit moeten komen te zien:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hesselsmit/school/etiket.JPG

Ik werk btw met SolidWorks 2003 (maar een uitleg met 3Ds Max zou ook mogelijk zijn rekening houdend met dat ik daar nog echt een absolute nOOb in ben dus geen moeilijke termen O-) )<< houd er dan wel rekening mee dat het dan gaat om een geïmporteerde .IGES ... voor zover dat van toepassing is

[ Voor 7% gewijzigd door Just_I op 23-05-2004 22:11 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt 'ie:
Selecteer je editable poly en zet daar een mesh select modifier op.
Hiermee selecteer je de polies / faces waar het etiket op moet.
Nu geef je het object een uvwmap modifier en kiest daarbij voor 'cilindrical'
Download nu de plugin texporter en bake daarmee je bitmap. (hoe dit laatstse precies moet wordt in de help files uitgelegd)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Yohann!s schreef op 23 mei 2004 @ 20:44:
@lyqos, dat ST filmpje, erg cool :) alleen waarom beweegt dat schipje niet ? [niet die uss] dat vond ik niet mooi/niet kloppen ofzo... omdat zo stil/vast staat. verder wel cool :) en volgende keer ook graag de fasers gebruiken ;) die miste ik ook.

EDIT: en het schild van dat andere schipje zie ik niet/is er niet. dat was het wel :)
Dat grote schip beweegt niet omdat het ten eerste te groot is om redelijk te kunnen bewegen in een gevecht, en ten tweede dat het aan bijna alle kanten bewapend is. Veel nut heeft het niet om te bewegen (en het is weer makkelijker voor mij).

Het grote schip heeft expres geen shield omdat het filmpje anders eeuwig zou duren (voordat de shields van het grote schip weg zijn). En het schip is van een ander volk, en waarom zou elk volk een shield systeem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:47

Just_I

What did you just say?

Het gaat me niet lukken ... Veel te weinig Max kennis (helemaal geen dus :X )

Misschien kan iemand anders het voor me doen ... O+ :+

Heb me intussen ok rot gezocht op I-net om het met SolidWorks zelf te regelen maar het het resultaat is nihil :'( .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Qylos schreef op 23 mei 2004 @ 22:15:
[...]

Dat grote schip beweegt niet omdat het ten eerste te groot is om redelijk te kunnen bewegen in een gevecht, en ten tweede dat het aan bijna alle kanten bewapend is. Veel nut heeft het niet om te bewegen (en het is weer makkelijker voor mij).
--> snap ik, maar toch ziet het er apart uit :)
Het grote schip heeft expres geen shield omdat het filmpje anders eeuwig zou duren (voordat de shields van het grote schip weg zijn). En het schip is van een ander volk, en waarom zou elk volk een shield systeem hebben?
--> borg,klingon enzo, hebben ook allemaal schilden :) daarom, vond ik het "normaal" dat hij het ook zou hebben.....

en de fasers ? expres weggelaten ? of... ?

EDIT1: in 3DS MAX5, als je van een voorwerp 1/4maakt, hoe kun je die dan het beste aan elkaar zetten/plakken, zegma dat het 1 geheel word? [vb. je vervormd 1/4 van een sphere, en die dan via mirror 1 complete sphere van maken] ik zet alles nu zo dicht mogelijk tegen elkaar aan... maar das niet de je-van-het oplossing...

EDIT2: allemaal lekkere n00b vragen :X [kmoet nog leren vandaar :Y) ]

[ Voor 23% gewijzigd door Dutchie! op 23-05-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woow ik zie zoveel mooie gezichten...... :D
Hebben jullie ( d-tox, hymn ) dit zelf geleerd of via tuts.......

En hoe ga je ingodsnaam tewerk, lichamen lukt me nu wel aardig, maar krijg voor geen mogelijkheid een goed gezicht.

Wie kan mij daar een beetje mee opweg helpen , PLEASE !!!
Ik heb dit ( mensen en dieren ) zolang voor me uit geschoven, maar wil het nu toch echt eens serrieus gaan doen

Zoals een aantal weten was ik met een bosnymph bezig, maar tijdens het hoofd liep alles mis.
Ik kom er echt niet meer uit en heb al verschillende methodes geprobeerd........ low low poly------> detail, splines ( regel rechte ramp ) , met en zonder foto op de achtergrond

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 22:37:
Woow ik zie zoveel mooie gezichten...... :D
Hebben jullie ( d-tox, hymn ) dit zelf geleerd of via tuts.......

En hoe ga je ingodsnaam tewerk, lichamen lukt me nu wel aardig, maar krijg voor geen mogelijkheid een goed gezicht.

Wie kan mij daar een beetje mee opweg helpen , PLEASE !!!
Ik heb dit ( mensen en dieren ) zolang voor me uit geschoven, maar wil het nu toch echt eens serrieus gaan doen

Zoals een aantal weten was ik met een bosnymph bezig, maar tijdens het hoofd liep alles mis.
Ik kom er echt niet meer uit en heb al verschillende methodes geprobeerd........ low low poly------> detail, splines ( regel rechte ramp ) , met en zonder foto op de achtergrond
tut volgen en dan oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen
oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen
oefenen :)
Als je de methode kan dromen doe je het goed.

en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd referentie gebruiken
en veeeeeeeeeeeeeel naar andermans werk kijken, veeeeeeeel naar wireframes van de pro's kijken.

en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oefenen

ik heb het van deze
geleerd.
En splines zijn idd een regelrechte ramp :P

Nadeel van veel gezichten modellen is dat je jezelf betrapt met het staren naar de hoofden van mensen :/
Elke dag zie ik wel een hoofd waar je weer wat van leert qua opbouw ( soms zie je ook een hoofd wat eigenlijk voor geen meter klopt qua verhoudingen :/ )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx mate, :Y)

Had er al veel gezien, maar deze niet, ga meteen eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 23:02:
Thanx mate, :Y)

Had er al veel gezien, maar deze niet, ga meteen eens proberen :)
kvind die tut 1 van de beste omdat die ook een goede topologie gebruikt :)

maar als je eerste lading hoofden mislukken is dat geen ramp, een hoofd modelen is 1 van de moeilijkste dingen omdat de kleinste foutjes meteen opvallen.
Na verloop van tijd en na een sh*tload prut hoofden pers je er met een uur een semi realistsch hoofd uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

heheh Hymn, dat herkin ik idd ook wel ;)
soms zie ik mensen lopen waar ik ECHT GEEN REF van wil hebben !!! hahahaha

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal in ieder geval beter gaan dan het tot nu toe ging.......
Als ik een paar oogjes er in wilde, vervormde het hele hoofd tot een vaag buitenaards gedrogt :)
Net even heel snel door gelezen/ gekeken, en ja ze pakken het al weer heel anders aan dan die ik tot nu toe gevonden had.........

RCA Starts from scratch ...... :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.