die bfv vond ik tegen vallen, maar die van bf 42primemaximuz schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 08:45:
Imho maar een erg mager gameplay vidje, maar die screens+renders zien er wel leuk uit![]()
Ben ook wel benieuwd naar de intro video van BF2, als we krijgen wat dice ook bij de andere delen heeft geleverd kan het nog wel eens iets mooi worden
Verwijderd
Zijn er ook screenshots met de first person view ???
(dat jeje wapen ook recht voor je ziet etc)
(dat jeje wapen ook recht voor je ziet etc)
http://files.ea.com/downl...ield2/bf2_video_01_hi.movVerwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 10:33:
[...]
die bfv vond ik tegen vallen, maar die van bf 42
dat zou hem best wel eens kunnen worden
Verwijderd
Dat is gewoon het e3 filmpje, denk niet dat die het wordt. Bovendien zijn er nog nooit maar dan ook nooit in-game beelden in een intro getoond. Dat is een traditie en als die traditie wordt verbroken, dan staat dat mij niet aanBizzarro schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 14:22:
[...]
http://files.ea.com/downl...ield2/bf2_video_01_hi.mov
dat zou hem best wel eens kunnen worden
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 15:28 ]
Vet, die raket die door de helicopter gaat. 
Tis dus niet 1 geheel maar er zit echt ruimte in, bij de meeste spellen kan dit nooit.
Tis dus niet 1 geheel maar er zit echt ruimte in, bij de meeste spellen kan dit nooit.
Verwijderd
Nou maar hopen dat de netcode niet zo buggy zal zijn als met BF1942, vooral als je in gebouwen etc ging met BF1942 wou ie nog wel eens raar doen
Verwijderd
Zeker, ik begin al weer bijna .... vette shit .... ja, het is toch zo? .... damn, die filmpjez zijn super, ik vind vooral dat First Person filmpjes strak, die met die knakker die die granaten afschiet. Super gewoon. Volgens mij wordt dit echt een grote hit.jagermeister1 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 08:53:
Mooie info voor de startpost zou ik zeggen
Die filmpjez zijn zeker strak. Vette shit man 
Dit wordt zeker een hit. Ik vraag me al af of er al mensen bezig zijn met het opzetten van een online toernooi, zodat er meteen gestart kan worden bij de release. Ik ga iig wel weer een toernooi Joinen. De verplichtingen van een clan heb je niet en over het algemeen zijn het grote langdurige wars. Heerlijk gewoon
Dit wordt zeker een hit. Ik vraag me al af of er al mensen bezig zijn met het opzetten van een online toernooi, zodat er meteen gestart kan worden bij de release. Ik ga iig wel weer een toernooi Joinen. De verplichtingen van een clan heb je niet en over het algemeen zijn het grote langdurige wars. Heerlijk gewoon
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
is nu ook al het geval in bf, de mod dc dan wel. Maar heb jij het wel eens meegemaakt? ik niet dus verwacht er niet te veel van.Hidde schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:02:
Vet, die raket die door de helicopter gaat.
Dat is inderdaad bij DC ook zo. Je ziet het in de praktijk eigenlijk nooit. Wat ik mij vooral afvraag is hoe de besturing gaat worden: reeel en wendbaar als DC of nep en troperig als BF-V...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ben al benieuwd of er imbalances gaan komen in DC....ongetwijfeld, is het niet de Minime (alvast spiegelend op BFV) dan zijn het wel de snipers die je op sommige servers ook ziet als een ware plaag met BF1942.
Natuurlijk hoeft dit niet zo te zijn, maar dit ligt voor de hand EA kennende...
Natuurlijk hoeft dit niet zo te zijn, maar dit ligt voor de hand EA kennende...
Ach ja, sommige maps zijn nou eenmaal ideaal voor snipers (DC bridge bijvoorbeeld). Dat verpest voor mij de pret niet hoor. Iedereen kan immers de rol spelen die hij / zij wil en kan dus ook zelf sniper zijn. Over het algemeen, no offence, hoor je alleen de mensen klagen die bv zelf niet kunnen sniperen. Dat is althans vaak zo op de servers waar ik vaak kom. Ik vind DC bridge de leukste DC map
Verwijderd
De pro's die wel kunnen snipen zitten net zo goed te zeiken hoor op snipers... ze voegen niets toe aan enig teamplay.Bor_de_Wollef schreef op zondag 26 december 2004 @ 13:02:
Ach ja, sommige maps zijn nou eenmaal ideaal voor snipers (DC bridge bijvoorbeeld). Dat verpest voor mij de pret niet hoor. Iedereen kan immers de rol spelen die hij / zij wil en kan dus ook zelf sniper zijn. Over het algemeen, no offence, hoor je alleen de mensen klagen die bv zelf niet kunnen sniperen. Dat is althans vaak zo op de servers waar ik vaak kom. Ik vind DC bridge de leukste DC map
Verwijderd
Trouwens over die raket door de heli..
Dit kon bij desertcombat ook al. neem nou die grote heli van de americanen bij el alamein. Zit een stuk in waar je gewoon met stingers door heen kan schieten
Dit kon bij desertcombat ook al. neem nou die grote heli van de americanen bij el alamein. Zit een stuk in waar je gewoon met stingers door heen kan schieten
Totaal oneens. Ik ben vaak sniper en geef cover vuur voor mijn teamleden. Daarnaast meld ik netjes elke enemy die ik zie. Snipers kunnen JUIST de teamplay verbeteren imho. Overigens hoor ik echt nooit "pro's" klagen over snipers.Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 17:24:
[...]
De pro's die wel kunnen snipen zitten net zo goed te zeiken hoor op snipers... ze voegen niets toe aan enig teamplay.
Verwijderd
Idd snipers kunnen zeer zeker bijdragen aan de teamplay, wie moet er anders de doelen voor de artillerie aangeven?
Ik lig ook weleens in de buurt van het vijandelijke vliegveld de plane campers te terroriseren
, erg effectief om het moraal van de vijand omlaag te krijgen.
Ik lig ook weleens in de buurt van het vijandelijke vliegveld de plane campers te terroriseren
Verwijderd
2 nieuwe screens, beetje brakke kwaliteit maar er is iig wat meer groen op te vinden
dat bevalt me wel, niet alleen alleen desert maps 

//edit: overigens had ik een paar dagen geleden al even contact gehad met TS (Sv3n) voor een nieuwe topicstart, ik heb al een gedeelte af en denk dat ik vandaag de rest maar even doe

//edit: overigens had ik een paar dagen geleden al even contact gehad met TS (Sv3n) voor een nieuwe topicstart, ik heb al een gedeelte af en denk dat ik vandaag de rest maar even doe
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 09:18 ]
Woeeh...Lighteye loopt warm voor BF2
Ziet er goed uit. Vooral de onderste screen. Hebben we nu trouwens eindelijk ook een dynamische lucht?
Verwijderd
Jammer dat er maar 12 maps komen in BF 2, vind ik best wel weining waarom geen 16 dan heeft elke natie 5 maps, ik zie al een hotspot in de bosje om die tanks afteknallen die er langs komen.
Heee, lighteye hier heb je nog een goeie site met informatie! http://www.totalbf2.com/
staat zo alles een beetje op met het laaste nieuws
Heee, lighteye hier heb je nog een goeie site met informatie! http://www.totalbf2.com/
staat zo alles een beetje op met het laaste nieuws
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 10:56 ]
en variabele weersomstandigheden ??
Deze plek is te koop.
Ik heb volgens mij in een interview gelezen dat dit erin zit.Bor_de_Wollef schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:33:
Ziet er goed uit. Vooral de onderste screen. Hebben we nu trouwens eindelijk ook een dynamische lucht?
En dit weer niet, want anders kwamen ze in tijdnood.KeeZ schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:54:
en variabele weersomstandigheden ??
Ik zal dat interview proberen op te zoeken.
Dynamische lucht? Houdt dat in dat het dag en nacht wordt zoals in JO? Of houdt het in dat het geen aan elkaar geplakte textures zijn zodat je met artillerie op de pixel nauwkeurig je aanvallen kunt uitvoeren?
Verwijderd
Nu zijn de rapen gaar zeker? Of de poppetjes aan het dansen, jij mag kiezen! (Let wel, spreekwoordelijkjagermeister1 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:51:
Dynamische lucht? Houdt dat in dat het dag en nacht wordt zoals in JO? Of houdt het in dat het geen aan elkaar geplakte textures zijn zodat je met artillerie op de pixel nauwkeurig je aanvallen kunt uitvoeren?
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
jah wat een lamers zeg, die pixelshootersTDG schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:35:
Om pixel shooting tegen te gaan.
Verwijderd
Wat is er mis mee, in het echt heb je meetapparatuur in bf heb je de luchtThe_Scarabial schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:24:
[...]
jah wat een lamers zeg, die pixelshooters
En om eerlijk te zijn over die screens, ik vind de mod forgotten hope er zowat nog beter uit zien, maja t gaat om de gameplay ofsoiets................. Het zijn trouwens dezelfde lelijke bomen en mist als in bfv

Verwijderd
Kost nogal wat tijd zo'n startpost
zoekend naar info lees je dan weer een stukje van he dat is wel interessant en dan gelijk maar het hele artikel lezen
schiet zo niet echt op maar goed ik ga maar snel verder 
zo las ik dit bijvoorbeeld:

zo las ik dit bijvoorbeeld:
blij dat ik niet tot de testkonijnen behoordeTrauma Studios that brought you the MOD Desert Combat have been helping us with prototyping within the old Battlefield 1942 engine. This means that if we have a new feature that we want to try out, they implement it into an environment that we already know inside out which makes it much easier to evaluate at an early stage.
Verwijderd

![]() | ||
![]() | ![]() Battlefield 2, aangekondigd door Electronic Arts (EA) als dé officiële opvolger van Battlefield 1942. Battlefield 2 (BF2) zal zich afspelen in de ‘modern warfare’. Ik zou alle geplande features in een verhaalvorm kunnen vertellen maar het lijkt me practischer om het gewoon op te sommen voor de overzichtelijkheid. Geplande features zoals ze nu op de officiële site staan: • 3 militaire eenheden te weten; United States, China en de Middle East Coalition. • 30+ voertuigen. • 64 (online) spelers (in het inleidende verhaaltje op de officiële BF2 site wordt nog wel gesproken over 100+ spelers). • Character growth (een systeem van stijgen in rank en unlocken van medailles en nieuwe wapens). • Nieuwe game engine (naam nog onbekend bij mij). • Material penetration (als bij CounterStrike bijvoorbeeld). • Gedetailleerde verwoestbare omgevingen. • Verschillende grotes van mappen, afhankelijk van het aantal spelers. • Commander mode mogelijkheid (een RTS achtig systeem). • Je uitrusting heeft effect op de voertuig die je gebruikt. Bijvoorbeeld een medic in een truck zal een mobiele heal plaats worden. Of een engineer in een helicopter zal ammo crates kunnen droppen. • Realistische physics. • Dynamic lightning. • O.a. de volgende classes voor soldiers; Assault, Sniper, Special Ops, Combat Engineer, Medic, Heavy Weapons en Anti-Tank units. • Wire-guided missiles en designated bombs. • Voice-over IP (ik gok op een chat mogelijkheid ingame ala TeamSpeak). • Stats tracking (ala bftracks.com nu is gok ik). | ![]() |
![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() Officiële sites • EA games battlefield 2 Nieuws related • totalbf2.com – goede site met actueel nieuws, heeft naar mijn idee een grote kans van slagen om één van de betere BF2 related sites te worden. • planetbattlefield.com – site dat onderdeel is van gamespy die vervolgens weer goede banden heeft met EA en daardoor soms wat minder objectief is. • ampednews.com – was de oude bf42.com website. • bfnation.net – niet echt altijd actief de laatste nieuws maar toch een vermelding waard, ook dankzij het onderdeel Comical Weapons. Fora • planetbattlefield.com • totalbf2.com • cebf.ws – één van de oudste BF related fora, niet echt actief maar toch een vermelding hierom waard. • bfnation.net • ampednews.com oud bf42.com forum. Links naar andere Battlefield related GoT topics • Battlefield 1942 topic deel XIV • Battlefield: Vietnam deel V • Battlefield 1942 mod: Pirates • Eve Of Destruction [Bf-1942 mod] • Battlefield 1942 Modding Topic • G.I. Joe Mod [Battlefield 1942] • [BF1942 mod] Forgotten Hope • Desert Combat: Battlefield 1942 Modification (deel III) | ![]() |
![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() Previews • NorthernBrigade.com – Engels. • bf-news.de teil 1 – Duits, ook beschikbaar in het Engels. • bf-news.de teil 2 – Duits, ook beschikbaar in het Engels. • gamekult.com – Frans. • gamesradar.msn.co.uk – Engels. • gamesdomain.yahoo.com – Engels. • gamespot.com – Engels. • pc.gamepsy.com – Engels. • pc.ign.com – Engels. • gamespot.com map preview – Engels. Interviews • bf2.se – Engels. • battlefieldcentral.com – Engels. • bfcentral.ca – Engels. • totalbf2.com – Engels. • bf2.2ds-network.de – Engels. • bfcentral.ca – Engels. • eagames.com – Engels. • eagames.com – Engels. • bf-2.de – Engels. • bfcentral.se – Engels. • battlefield2.info – Engels. Screenshots Er zijn al heel wat screenshots verschenen van Battlefield 2 waarvan sommige veel mooier zijn dan onderstaande. Maar om de keuze voor mijzelf makkelijk te houden heb ik alleen de official screenshots neergezet van de BF2 EA site. Video’s • First person footage (23,2 MB) – Mirror (22,8 MB XviD en zonder geluid). • Raket door helicopter (7,02 MB) – Quicktime codec nodig! • E3 video (12,61 MB) – Quicktime codec nodig! • Gameplay video (8,02 MB) – Quicktime codec nodig! • Gameplay video van 16 min. 177 MB ! – Mirror. • Official video van eagames (12,5 MB) – XviD codec nodig! • High res. E3 trailer Wallpapers Ik zal alleen de grootste formaat dat ik heb gevonden posten met het idee van dat dit de beste kwaliteit is en je zelf naar je gewenste formaat kunt resizen. • Wallpaper 1 – 1600x1200 • Wallpaper 2 – 727x900 (artwork) • Wallpaper 3 – 1600x1200 • Wallpaper 4 – 1600x1200 • Wallpaper 5 – 1024x768 • Wallpaper 6 – 1600x1200 • Wallpaper 7 – 1200x900 | ![]() |
![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() Onderstaande faq zal behalve de veelgestelde vragen ook mogelijk andere interessante weetjes bevatten. Ik heb de faq’s en de weetjes samengesteld uit de diverse interviews waarvan de bron vermeldt staat bij elk kopje. Wat is de releasedate van Battlefield 2? De huidige releasedate staat op 24 maart 2005 voor Amerika. 25 maart 2005 voor Nederland. Houdt er rekening mee dat releasedates nooit zeker zijn! Bronnen: 1 | 2 Wat zijn de systeemeisen? 1.5 Ghz 512 MB RAM 128 MB videokaart Videokaart moet 1.4 shaders ondersteunen, ondersteunen is wat anders dan dat het niet gespeelt zou kunnen worden. Bron: 1 Zal er een demo komen? Ja, alleen de releasedate van de demo is nog niet bekend. Wel is bekend dat dit een multiplayer demo zal worden. Bronnen: 1 | 2 Zullen er ook zee battles in BF2 voorkomen? Niet zoals in Battlefield 1942. Als reden wordt vertelt dat de ‘modern warfare’ zich voornamelijk afspeelt op het land en in de lucht. Wel zullen er kleine hovercrafts (en andere bootjes) zijn en carriers die als homebase dienen. Bron: 1 Hoe werkt die zogenaamde commander rol in BF2? De commander zal zijn squad opdrachten kunnen geven om ergens heen te laten gaan. De commander zal mensen kunnen inviten en kicken uit een squad, als ik het goed begrijp zal de commander niet mensen kunnen kicken van de server zelf. Ook zal een commander niet de toegang kunnen ontzeggen tot voertuigen. De commander kan ook gekilled worden door zowel friendly fire als enemy fire. Als er een gevaar dreigd dat friendly fire op hem afkomt dat krijgt de commander tijdig een waarschuwing. Een squad zal kunnen bestaan uit maximaal 6 man. Bronnen: 1 | 2 | 3 | 4 Zal BF2 FSAA en AF ondersteunen? FSAA = Full scene anti-aliasing AF = Anisotropic filtering FSAA zal BF2 ondersteunen en AF niet. Bron: 1 Zullen de voertuigen in BF2 ook muziek hebben? Nee. Bron: 1 Zal BF2 verkocht worden met een headset? Hoewel BF2 een ingame teamspeak achtig systeem zal hebben, zal het waarschijnlijk niet verkocht gaan worden met een headset. Maar in het interview staat dat het ook nog niet helemaal duidelijk is. Sommige retailers kunnen gaan besluiten dit toch te doen. Bron: 1 Zal er in BF2 Capture The Flag zitten? Nee, vanwege de releasedate zal het niet mogelijk zijn dit er nog in te zetten. Er is wel een goede mogelijkheid dat dit als ‘free content’ later zal worden geleverd. Bron: 1 Hoe zit dat precies met het tracken van de stats? Er worden statistieken van je speelervaring bijgehouden om bijvoorbeeld medals en wapens te unlocken. Om dit systeem zo eerlijk (cheatvrij) mogelijk te houden zal dit alleen mogelijk zijn op official EA servers. Bron: 1 Wat wordt er gedaan om BF2 cheatvrij te houden? Punkbuster zal meegeleverd worden bij release en er wordt geclaimt dat er nieuwe technologiën zijn ontwikkeld om cheaters te weren. Veel meer details wil men niet vrijgeven vanwege security reasons. Bronnen: 1 | 2 Kunnen voertuigen nu meer dan 6 spelers bevatten? Nee, de limiet van 6 spelers is nog steeds gehandhaaft. Bron: 1 Er waren geruchten over een zogenaamde BF:TV? Dat klopt, op de official EA site wordt er niet echt over gesproken maar her en der in interviews lees je wel wat terug hierover. Zo is bijvoorbeeld te lezen dat een zogenaamde Battle Recorder (BR) erin zal zitten. Deze BR werkt serverside. Dat wil zeggen dat de server alle actie op de battlefield zal recorden en dat de speler de optie krijgt om deze recorded files te downloaden van de server. Er wordt nog bijvertelt dat deze files zeer klein zijn in omvang zodat het niet teveel van de bandbreedte zal vragen. Er moet wel onderscheid worden gemaakt tussen BF:TV en Battle Recorder. BF:TV zal gaan lijken zoals HalfLifeTV. Wat de Battle Recorder doet is hierboven reeds uitgelegd. Bronnen: 1 | 2 Zal er een downloadoptie komen in BF2 voor bijvoorbeeld custom maps? Nee, de grootte van de maps zijn nog steeds de reden dat dit er niet in zal zitten. Bron: 1 Zal je met touwen uit de helicopters kunnen gaan? Nee, hoewel er screenshots bestaan waarop dit wel te zien is zal het er dus niet inzitten. Dit vanwege de balance tussen beide teams. Volgens de geinterviewde ziet het er leuk uit op de screenshots maar is het werkelijk nut ingame de feature niet waard. Bron: 1 Nu had ik gehoord over het weer tot leven maken van teammates? Ja dit zal kunnen. maar alleen door de medic. De medic zal hiervoor ervaringspunten krijgen en het voordeel van het weer tot leven wekken van je teammate is dat je geen ticket zal verliezen als team. Bron: 1 Zullen er mod/editting tools komen? Ja, er wordt beloofd dat er bepaalde editors meegelevrd gaan worden bij release die DICE zelf ook heeft gebruikt. Bron: 1 Zal BF2 ook een singleplayer mode bevatten? Ja, men claimt weer dat het beter moet zijn dan Battlefield 1942. Maar goed naar mijn mening koop je geen Battlefield titel voor de singleplayer ervaring Bron: 1 Pay2play was ook één van de geruchten? Is niets van waar! Bron: 1 Zal BF2 alleen maar desert maps bevatten? Nee, er zijn ook andere scenerio’s beschikbaar zoals jungles, gebergte en moerassen. Bron: 1 Zal BF2 de Havoc physics gebruiken? Nee, een eigen ontwikkelde physics systeem is ontwikkeld. Bron: 1 Hoe zit dat precies met de mapgroottes? Vrijwel alle maps zullen in drie versies komen: geschikt voor 16, 32 en 64 (online) spelers. Dit zal afhangen van de server en de client hardware. Bron: 1 Hoe zit dat precies met de viewdistance? De viewdistance is in dit geval hoe ver je kunt kijken als speler als in wanneer de voertuigen/spelers/gebouwen etc. ‘opduiken’. Globaal kun je zeggen dat hiervoor 2 ‘trucs’ worden gebruikt: de eerste maakt gebruik van een zogenaamde mist waarvan de kleur er dan uitziet als een kleur die bij de omgeving past. De tweede ‘truc’ is dat er gebruikt wordt gemaakt van zogenaamde LOD’s (Level Of Detail). Simpel gezegt moet je voorstellen dat ieder model (speler/gebouw/voertuig/whatever) bestaat uit meerdere modellen. Afhankelijk van wat je hardware is en hoe het softwarematig (in de code van de Battlefield mappen) is ingestelt zal je een bepaalde LOD model zien. Laten we zeggen dat een voertuig uit 6 LOD’s bestaat (6 keer dezelfde voertuig in 1 zeg maar maar ze hebben allemaal verschillende soorten polygoon counts). Hoe dichter bij het model is des te gedetailleerder het model zal worden (kost meer polygonen en daardoor ook meer performance). Hoe verder weg hoe minder polygonen er te zien zal zijn en dus een minder gedetailleerde model. Als een model zo ver van je verwijderd is zal de Battlefield engine deze niet meer laten zien omdat er dan gewoon niet meer LOD’s zijn. Dit hele verhaal van die LOD modellen heeft ook te maken met ‘truc’ 1 van de mist zeg maar. Deze twee moeten vrij nauwkeurig op elkaar af zijn gestelt om een beetje realistisch over te komen. Waarom dan dit hele verhaal? Nou om een beetje begrip te krijgen hoe het werkt in Battlefield (andere games gebruiken ook soortgelijke ‘trucs’ om performance omhoog te krikken). Nu zou je zeggen ik heb een dikke CPU en GPU ik heb die ‘trucs’ niet nodig ! Je zult misschien die trucs niet nodig hebben om het goed te kunnen draaien maar bedenk je dat er ook mensen zijn met mindere systemen en om te voorkomen dat mensen hardware-voordeel zouden kunnen krijgen om te kunnen winnen is dit systeem daar ook uitermate geschikt voor. Nu is in Battlefield Vietnam een gras geintroduceerd waarin je kunt verbergen voor de vijand maar wat bleek nou in de praktijk; mensen die de graphics settings op laag zetten deden konden gewoon de mensen zien in het gras die dachten veilig verborgen te zijn. Nu dit systeem hoort volgens EA/DICE verbeterd te zijn dat iedereen met verschillende systemen nu gebruik kan maken van dit soort gras om je erin te verbergen zonder bang te zijn dat iemand je kan zien. Bron: 1 | en eigen verhaal. Gaat er nog wat worden gedaan aan het zogenaamde pixelshooting? Voor wie niet weet wat ‘pixelshooting’ is: bijvoorbeeld met artillery wapens op een bepaald punt richten op de map die vrijwel altijd ‘statisch’ is. Veel voorkomende ‘mikpunten’ zijn de wolken (lucht) omdat deze stil staan (statisch dus). Ik kan niet echt concluderen dat DICE hier wat aan heeft gedaan maar ik denk dat je mag aannemen dat hier (nog) niets mee gedaan wordt. Bronnen: 1 Wat is het nou 64 spelers of 100+? De officiële EA BF2 site zegt 64 spelers maar in het inleidende verhaal hebben ze het nog over 100+ spelers. In diverse previews en interviews komen steeds deze verschillen weer terug. Ik weet het daarom ook niet zeker. Maar ik denk dat we mogen aannemen dat het maximaal 64 spelers zullen worden aangezien de mapdesign (waar men het ook veel over heeft) daarvoor ontworpen is. Bron: 1 | ![]() |
![]() |
![]() | ||||||
![]() | ![]() Een vast onderdeel van mijn startposts is de regeltjes gedeelte Screenshots posten Soms worden er screenshots gepost waardoor de lay-out van het forum ‘verpest’ wordt en het navigeren er ietwat moeilijker op maakt. Dit kan soms tot wat irritatie leiden. Met de nieuwe tweakers layout heeft GoT nu een mogelijkheid om screenshots automatisch te resizen. Mooi en handig zal je denken, true Daarom moet het een kleine moeite zijn om =575 toe te voegen aan je img tag. code: Die 575 wordt dan de breedte van het plaatje. Zo verpest je de lay-out van de ‘oude’ en de nieuwe template niet.
Het mooiste zou zijn als je ook nog een thumbnail zou maken van het plaatje (denk aan de gebruikers met niet zo’n dikke verbinding als jij hebt). Die code wordt dan: code: Die =575 hoeft dan in principe niet meer in de img tag omdat je thumbnail dan al de juiste grootte hoort te hebben.
Illegale zaken Bepaalde zaken horen niet op GoT. Als je niet zeker van je zaak bent over wat je wel en niet mag posten lees dan het volgende eens door: Als het niet mag, haal het dan maar weg Algemene policy Spielerij faq Vervolgens zijn er altijd wel ‘grijze’ gebieden. Neem dan, in dit geval, contact op met een SP mod, voor contact info: De organistatie achter GoT Clan zaken Het is regel dat er op GoT in principe niet over clanzaken wordt gesproken m.b.t. het oprichten ervan. HELP!!!!111!!11!!!! ik heb een probleem met Battlefield 2 Hoe hard het misschien mag klinken maar dit topic is niet bedoeld om je problemen op te lossen. Spielerij Problemen en vragen (SPV) bestaat om problemen met je spellen op te lossen om de boel overzichtelijk te houden. LET OP! Vaak zijn het problemen die al vaak zijn voorgekomen. - Neem de startpost van dit Battlefield 2 topic door. - Eventueel een startpost van een vorig Battlefield 2 topic. Een klein vraagje tussendoor als in ‘hoe kan ik mijn FPS zien’ kan natuurlijk best. Maar let wel op dat dit ook irritatie kan geven omdat een vraag als deze ook bijvoorbeeld te vinden is in de FAQ (dit is dan als voorbeeld genoemd omdat BF2 nog niet uit is). Wees er verder zeker van dat je de stickies leest van SPV om er zeker van te zijn dat je een goede en duidelijke topicstart maakt zodat jouw probleem snel opgelost kan worden. Zie ook: Spielerij: Eerste hulp bij problemen | ![]() | ||||
![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() Battlefield 2 ... • ... zal ik meteen kopen na release! • ... afhankelijk van demo/warez versie! • ... gaat niets worden voor mij! Ook een poll maken? Klik hier | ![]() |
![]() |
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 15:28 ]
mooie post, zeer uitgebreid, maar het laad allemaal wel erg langzaam. Nu is het voor mijn kabel verbinding nog wel te doen, hou echter wel mijn hart vast voor de sporadische 56k'ers die er nog zijn
Verwijderd
Kan aan bfmaps server liggen, in totaal is de startpost zo'n 300 Kb zonder poll image. Ik moet de releasedate pic nog ff fixen zie ik...
LOD = Level of Detail en niet Level of Distance. Er wordt maar gebruik gemaakt van 1 model. Een lagere poly model wordt berekent Dmv. morphing. Maarja, misschien dat ze het BF2 wel anders doen, maar dat lijkt mij niet.
view distance = draw distance.
Sorry, maar voor de rest mooie post hoor!
[ Voor 88% gewijzigd door Arx op 30-12-2004 15:28 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Verwijderd
je hebt gelijk van distance ff detail gmaakt, maar dat draw distance ? In battlefield wordt toch echt de term viewdistance gebruikt?Arx schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:20:
LOD = Level of Detail en niet Level of Distance. Er wordt maar gebruik gemaakt van 1 model. Een lagere poly model wordt berekent Dmv. morphing. Maarja, misschien dat ze het BF2 wel anders doen, maar dat lijkt mij niet.
//edit: Sv3n heeft TS al gezet, nah ja weten de mensen het nu
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 15:34 ]
die screens zien er goed uit, werd een beetje bang van al die desert plaatjes omdat ik deze omgevingen een stuk leuker vind spelenVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:17:
2 nieuwe screens, beetje brakke kwaliteit maar er is iig wat meer groen op te vindendat bevalt me wel, niet alleen alleen desert maps
[afbeelding]
[afbeelding]
overingens wil ik best af en toe de ts updaten, maar zit niet heel erg veel meer achter de computer atm en volg dit topic dus ook niet heel erg actief
De officiele vak jargon is draw distance. Maar view distance is waarschijnlijk wat duidelijker voor de lezer.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:31:
[...]
je hebt gelijk van distance ff detail gmaakt, maar dat draw distance ? In battlefield wordt toch echt de term viewdistance gebruikt?
//edit: Sv3n heeft TS al gezet, nah ja weten de mensen het nukan moeilijk verwachten dat ie bij elke (kleine) verandering ff een update doet
Top startpost, alleen die bos-pic van een pagina terug mis ik nog een bietje...
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Hum ik krijg ineens een idee
als ik nou een nieuw topic maak dan kan het met deze gemerged worden lijkt mij en kan ik de TS actueel houden
als Sv3n dit goed vind zal ik het wel gaan vragen aan een SP mod
//edit: of misschien ook niet, bij een merge gaan natuurlijk de oude posts naar boven
nah ja idee klonk leuk
//edit: of misschien ook niet, bij een merge gaan natuurlijk de oude posts naar boven

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 19:21 ]
gewoon ff wachten tot startpost vol is, tot die tijd moet je updates maar ff mailen dan zal ik de startpost zo snel mogelijk aanpassen als ik deze binnen hebVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:20:
Hum ik krijg ineens een ideeals ik nou een nieuw topic maak dan kan het met deze gemerged worden lijkt mij en kan ik de TS actueel houden
als Sv3n dit goed vind zal ik het wel gaan vragen aan een SP mod
![]()
//edit: of misschien ook niet, bij een merge gaan natuurlijk de oude posts naar bovennah ja idee klonk leuk
Oei, wat heb ik toch zin in deze game. Toch vraag ik me af of ik nu nog maar een extra reepje ram erbij moet gaan kopen, want ik heb nu 512mb......
Voorderest zou het wel moeten lopen op mijn FX5900XT en AMD2800+, wat denken jullie, toch maar een extra reepje ram erin?
Voorderest zou het wel moeten lopen op mijn FX5900XT en AMD2800+, wat denken jullie, toch maar een extra reepje ram erin?
Ik ga zoiezo eerst de Demo checken, als het echt tof is haal ik em meteen zo niet... koop ik em voor de budgetprijs of 2e hands.
Puur voor de collectie is het dan.
Puur voor de collectie is het dan.
Ja precies, ik vind het risico toch te groot om hem meteen te kopen na BFV.
Ik wacht gewoon eerst de reviews af en ook even de demo proberen. In ieder geval eerst maar een nieuwe pc halen, want dit zal echt N O O I T draaien op mn PIII.
Ik wacht gewoon eerst de reviews af en ook even de demo proberen. In ieder geval eerst maar een nieuwe pc halen, want dit zal echt N O O I T draaien op mn PIII.
kzie ook dat je teammates kan reviven 
alla ET
vond t in et super handig, snel reviven en snel weer verder met de objective. reviven kan zeeer handig zijn in combat!
oja ga eerst de demo testen voordat ik em koopt, vietnam niet gekocht
en road to rome wel
alla ET
oja ga eerst de demo testen voordat ik em koopt, vietnam niet gekocht

[This space is for rent]
Amen! Dat is precies mijn aanpak. Eerst een demo!T-mo-T schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:00:
Ja precies, ik vind het risico toch te groot om hem meteen te kopen na BFV.![]()
Ook mijn aanpak... eerst een nieuwe PCBor_de_Wollef schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:54:
[...]
Amen! Dat is precies mijn aanpak. Eerst een demo!
Zou het spel met 512MB ram al echt slecht te spelen zijn?
Ben bang dat het pas relax gaat worden met >= 1GB.
Maarja, daar krijg je wel een draw distance voor terug die een leuke flight sim niet zo mistaan.T-mo-T schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:21:
Ben bang dat het pas relax gaat worden met >= 1GB.
Verwijderd
Jammer voor de mensen die achter proxies zitten maar mijn startpost pics worden alleen nog toegelaten (als het goed is
) door bfmaps of gathering.tweakers.net referer...
een mailtje zou genoeg zijn geweest voor toestemming van gebruik maar ja...
een mailtje zou genoeg zijn geweest voor toestemming van gebruik maar ja...
Verwijderd
Hum niemand die nieuws post dan maak ik maar weer ff een overzicht met de laatste nieuwtjes 

Bron
Nog een kleine mini interview van totalbf2.com, klein maar IMHO erg interessant/informatief
en het beste voor het laatst

Een nieuwe movie waarvan je screens alvast kunt zien hierboven
movie is ongeveer 263 MB !
mirror #1
mirror #2
Ik heb hem gemirrored op bfmaps (bf2 dir.) maar zal de link niet direct posten omdat de video maar 1 m en 32 sec. duurt en 263 mb voor zo weinig minuten is wel erg zonde van de bandbreedte, ik zal morgen die video wel ff omzetten in XviD
Die video lijkt wel wat op die video (shaky cam versie) bij de E3 als ik mij niet vergis alleen nu beschikbaar dus in high quality
Bron is totalbf2.com btw
(officiële EA bf2 site is ook geupdate met een nieuwe gameplay video, maar deze bevat beelden die allang 'uit' waren zeg maar, niks nieuws dus...)

Bron
Ik heb nog niet uitgezocht of dit ook in Nederland te krijgen valt...Order and Receive Your Exclusive Logitech Battlefield 2 Headset!*
Use your headset with Battlefield 2's exciting new Voice Over IP technology to communicate with members of your squad, take orders from your squad leader, or play the ultimate role as Battlefield Commander.
* No additional software required--just plug and play!
Bonus item will ship with purchased product, and is only available while supplies last. If you choose In-Store Pickup for this game, please contact the store for bonus item availability.
Nog een kleine mini interview van totalbf2.com, klein maar IMHO erg interessant/informatief
BronWill you be able to have more than 1 profile per account?
You will be able to have multiple profiles using the same account. So you can have your stunt profile, your clan profile, your lone wolf profile, or any other one you want.
How does punishment for Teamkills work?
There is a prompt when you die to forgive the person who has TKed you. If you forgive, no punishment. If you do not, then the player will be penalized in points and the player will have 1 strike against them for auto-kicking/banning. The server admin sets the number of strikes needed to auto-kick/ban a player
What is being done about people who may try to exploit the rank system?
There has been some discussion about people who want to exploit the system. We will, of course, try and stop this from occurring.
A couple of factors for you to consider:
-You get points for healing others. Example: Say 1 point for 100 points of health healed.
-You lose points for wounding teammates. Example: Say 2 points for every 100 points of damage.
So shooting your buddy and healing him will lose you points. You don't get points for healing yourself, so you need at least 3 people to cooperate.
Finally, stats are only collected on Ranked servers, where admins will be prowling for such activities and we check people's scores for suspicious behaviour. This would include you healing the same person over and over or shooting the same person over and over for score. If we discover such behaviour we will ban you from all Ranked servers forever. End of story.
en het beste voor het laatst

mirror #1
mirror #2
Ik heb hem gemirrored op bfmaps (bf2 dir.) maar zal de link niet direct posten omdat de video maar 1 m en 32 sec. duurt en 263 mb voor zo weinig minuten is wel erg zonde van de bandbreedte, ik zal morgen die video wel ff omzetten in XviD
Die video lijkt wel wat op die video (shaky cam versie) bij de E3 als ik mij niet vergis alleen nu beschikbaar dus in high quality
Bron is totalbf2.com btw
(officiële EA bf2 site is ook geupdate met een nieuwe gameplay video, maar deze bevat beelden die allang 'uit' waren zeg maar, niks nieuws dus...)
Auto ban voor tken gaat echt niet werken vrees ik. Forgive tk wordt nu al nooit gebruikt terwijl het nu ook al in BF zit. Het grootste deel van de spelers zal echt niet op forgive gaan drukken. Hoe denken jullie hierover?
Is er nu al een officiele releasedate voor Nederland?
Ligt aan de situatie lijkt me maar ik vergeef meestal wel, mits het wel een ongelukje was natuurlijk. Ik ga niet vergeven als iemand naast me staat en me neerschiet omdat ik toevallig op dezelfde plek loop waar over paar minuten 'zijn' helikopter zal verschijnen
.
301SQN
Ik verveel me momenteel toch zo erg, dat ik het filmpje al wat kleiner heb gemaaktVerwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:28:
mirror #1
mirror #2
10mb
Divx 5.1.1
Klik
Leuk filmpje overigens ook wel, ben benieuwd wat de volgende gaat worden
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Nah ja heb nog 2 versies gemaakt een low en high beide XviD 1.0.3
High: http://www.bfmaps.nl/~lig...2_Wetlands_FINAL_XviD.avi 63.4 MB
Low: http://www.bfmaps.nl/~lig...tlands_FINAL_XviD_Low.avi 8,31 MB
Nog wat screens van die video

Zit overigens ook wel materiaal in voor een nieuw icon
heb ik ook weer wat te doen op zondag
High: http://www.bfmaps.nl/~lig...2_Wetlands_FINAL_XviD.avi 63.4 MB
Low: http://www.bfmaps.nl/~lig...tlands_FINAL_XviD_Low.avi 8,31 MB
Nog wat screens van die video

Zit overigens ook wel materiaal in voor een nieuw icon
Verwijderd
Ik weet niet, als het van die gasten zijn waarbij het op dat moment niet mee zit zullen ze uit frustatie je niet geen forgivetk geven. Maar als het redelijke mensen zijn denk ik van wel. En dat het nu nooit gebruikt wordt komt, doordat zowat niemand het weet en het ook niet duidelijk wordt aangegeven. Als ze in bf2 een schermpie zouden maken wat naar boven springt op het moment dat je getked wordt en je daar die vraag zouden stellen zou het best kunnen werken.Bor_de_Wollef schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:37:
Auto ban voor tken gaat echt niet werken vrees ik. Forgive tk wordt nu al nooit gebruikt terwijl het nu ook al in BF zit. Het grootste deel van de spelers zal echt niet op forgive gaan drukken. Hoe denken jullie hierover?
Voorderest 25 maart 2005
Verwijderd
Filmpjes zien er allemaal weer erg goed uit! Ik hoop dat ik na het spelen net zo enthousiast ben als nu ;)!
Over het tken, misschien een beetje offtopic, ik heb in mijn css server de optie om na een tk diegene te slayen of te vergeven, maar toch wordt in 65% van de gevallen de tk vergeven.
Ontopic: De screens zien er echt vet uit, ik bne nu het filmpje aan het downloaden, gaat alleen niet zo snel
Ik kan echt niet wachten op deze game, maar ik moet ook nog maar een extra reepje ram ervoor bijkopen.
Edit: Jammer dat je op dit filmpje weinig ziet van de gameplay. En nog bedankt voor het mirroren!
Ontopic: De screens zien er echt vet uit, ik bne nu het filmpje aan het downloaden, gaat alleen niet zo snel
Edit: Jammer dat je op dit filmpje weinig ziet van de gameplay. En nog bedankt voor het mirroren!
[ Voor 50% gewijzigd door Dersan op 09-01-2005 18:03 ]
dit is duidelijk de intromovie van de game, netzo als ze je lekker maakten met bf vietnam waarin je die introfilm ook zag en iedereen enthousiast gemaakt werd
Ben de grootste BF fan sinds day1 , maar het word weer afwachten en ik vind de helis er verdacht veel uitzien als de cobras in BF Vietnam, dus ik verwacht eigenlijk weer een minimale vooruitgang, eigenlijk netzo als BFV deed tov BF42
Ben de grootste BF fan sinds day1 , maar het word weer afwachten en ik vind de helis er verdacht veel uitzien als de cobras in BF Vietnam, dus ik verwacht eigenlijk weer een minimale vooruitgang, eigenlijk netzo als BFV deed tov BF42
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
En weer een goed filmpje
Krijg steeds meer zin in deze game. Het is iig nu niet meer zo ontzettend lang wachten. Dit is nu eigenlijk de enige game waar ik nog naar uitkijk ( oh.. en stiekem ook wel een beetje Brothers in Arms)
Krijg steeds meer zin in deze game. Het is iig nu niet meer zo ontzettend lang wachten. Dit is nu eigenlijk de enige game waar ik nog naar uitkijk ( oh.. en stiekem ook wel een beetje Brothers in Arms)
Dat het een gave game wordt, daar twijfel ik niet aan. Ik maak me meer zorgen om de minimale systeemeisen. Wordt misschien wel tijd dat ik m'n FX5900XT in ga ruilen voor een 6800GT, wil ik het spel een beetje fatsoenlijk kunnen spelen. DICE heeft met BF:V iig laten zien dat ze een gfx engine flink naar de klote kunnen helpen, en daarmee een game maken dat een veel zwaarder systeem eist dan eigenlijk gerechtvaardigd.
Ik heb hier een PC staan met:
- MSI Via K7T (zoiets iig)
- AMD T-bird @1.4 Ghz
- 512 MB SDRAM
- ATI Radeon 9600 128 MB (non pro)
Battlefield Vietnam liep echt als een tiet op die bak. 1024x768. Op mijn eigen bak liep het een stuk minder, maar ook zeker niet slecht. Laadtijden waren enorm.
- AMD T-bird @1.4 Ghz
- 512 MB SDRAM
Battlefield Vietnam liep echt als een tiet op die bak. 1024x768. Op mijn eigen bak liep het een stuk minder, maar ook zeker niet slecht. Laadtijden waren enorm.
[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 09-01-2005 22:05 ]
Dat ben ik gedeeltelijk met je eens maar dus niet helemaal.King_Louie schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:57:
Dat het een gave game wordt, daar twijfel ik niet aan. Ik maak me meer zorgen om de minimale systeemeisen. Wordt misschien wel tijd dat ik m'n FX5900XT in ga ruilen voor een 6800GT, wil ik het spel een beetje fatsoenlijk kunnen spelen. DICE heeft met BF:V iig laten zien dat ze een gfx engine flink naar de klote kunnen helpen, en daarmee een game maken dat een veel zwaarder systeem eist dan eigenlijk gerechtvaardigd.
Toen ik BFV kocht draaide hij bij mij ook werkelijk WUT ook na de eerste patch die verscheen.
Na me een tijdje geergerd te hebben aan bijvoorbeeld de overkill van de m60 en meer van dat soort zaken is die game bij mij de kast in gegaan als grote miskoop.
Een maandje of wat terug zat ik eens op de pagina van EA te kijken was er een patch van ongeveer 248 mb groot.
Ik heb mijn game weer geinstalleerd tesamen met die patch en loopt prima hier.
Vind het alleen jammer dat ze niet meteen een degelijk product uitgebracht hebben en alles moeten herstellen met patches die soms een paar maanden of zelfs een jaar naderhand komen.
BF2 zal ook zeker niet in mijn collectie ontbreken en wel waarom.
Ondanks dat mijn verwachtingen van de jointops escalation best groot waren (omdat ik betatester was) vind ik het realisme ver te zoeken in die game.
Leuk voor een keer maar verder weggegooid geld als je van realisme houd.
Met een tank kan je immers niet jumpen als met een motor ze rijden alsof je met een jeep onderweg bent.
En op dat gebied heeft EA games veel meer te bieden qua gameplay.
Het is niet alleen de gameplay maar een beetje realisme mag er ook wel inzitten vind ik.
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
http://bf2.fragirc.net/
daar kun je bijna alles wel vinden wat BF2 media aangaat
btw ik las net dat de AI slimmer gaat worden dan de mens in Battlefield 2:

Bron
daar kun je bijna alles wel vinden wat BF2 media aangaat
btw ik las net dat de AI slimmer gaat worden dan de mens in Battlefield 2:
I got to play against AI characters (bots) so it was quite hard, but I must say AI on the characters have been improved amazingly, they are like real players. Call for a pickup they’ll pick you up, under fire they return with running for cover, and enemy AI is the most realistic I have seen in a game.
Bron
Dat geloof ik niet. Ze zeiden ook al met BF: Vietnam dat de AI heel slim zou zijn en blablabla, maar het was weer 0,0.
Maarja, toch heb ik wel aardige verwachtingen op multiplayer gebied, singleplayer maakt me voor dit soort games ook niet echt uit.
Maarja, toch heb ik wel aardige verwachtingen op multiplayer gebied, singleplayer maakt me voor dit soort games ook niet echt uit.
Singleplayer battlefield. Ik denk niet dat daar echt veel animo voor is. Servers met bots join ik trouwens ook nooit.
Verwijderd
nou om eerlijk te zijn, de bots zijn slimmer als de mens. Zet je het op hard, maken constant headies, schieten altijd raak. Je zegt bail out en ze luisterenT-mo-T schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:20:
Dat geloof ik niet. Ze zeiden ook al met BF: Vietnam dat de AI heel slim zou zijn en blablabla, maar het was weer 0,0.![]()
Zijn ze niet slim.........

Verwijderd
Ikkuh niet snap, jij hebt toch een 9800 Pro? En een betere bak?jagermeister1 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:03:
Ik heb hier een PC staan met:
- AMD T-bird @1.4 Ghz
- 512 MB SDRAM
Die heb ik nog steeds... zie sig..Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:48:
[...]
Ikkuh niet snap, jij hebt toch een 9800 Pro? En een betere bak?
Maar het liep echt beter op die mindere bak. Ik heb geen idee waarom
Verwijderd
Dit systeem is nog heel makkelijk te misbruiken. De tker schiet op een team genoot (maar schiet hem niet dood) Uit frustratie schiet de speler de tker dood. De tker vergeeft de teamkill niet. Et voila de tker heeft zojuist het spel verziekt. Gebeurd nu ook al veel.
Verwijderd
Niets met het feit dat je het op een TFT speelt (+ hogere resolutie) te maken? Of heb je ook mindere settings, of identieke settings van dat andere systeem gebruikt? Wel apart inderdaad. Mijn specs zitten goed in de buurt (iets beter hahajagermeister1 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:29:
[...]
Die heb ik nog steeds... zie sig..
Maar het liep echt beter op die mindere bak. Ik heb geen idee waarom
Verwijderd
Moeten ze maar iets verzinnen inderdaad als een speler je niet helemaal neerjast, als je hem vergeeft, dat de damage dan naar hem overgaat of zo (fair? realistisch niet, maar boeiuh, het is een spel) ? Stel dat die regel ingaat zodra je health onder de 50% gaat, met 50% health kan je nog gevaarlijk genoeg zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:32:
Dit systeem is nog heel makkelijk te misbruiken. De tker schiet op een team genoot (maar schiet hem niet dood) Uit frustratie schiet de speler de tker dood. De tker vergeeft de teamkill niet. Et voila de tker heeft zojuist het spel verziekt. Gebeurd nu ook al veel.
Maar die TKers moet je gewoon niet neermaaien, maar uit de server voten. Misschien moeten ze dat voten maar aanpassen, zodat alleen votes van het team van de TKer genoeg zijn om hem eruit te mikken, omdat de tegenstander vaak van die zielige lui hebben die zeggen dat je door moet spelen en niet moet janken .... en som zijn het ook nog eens 'vrienden' van die gast ook.
dacht dat het al het geval was hierbij, dat je alleen votes uit je eigen team nodig hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:46:
[...]
Moeten ze maar iets verzinnen inderdaad als een speler je niet helemaal neerjast, als je hem vergeeft, dat de damage dan naar hem overgaat of zo (fair? realistisch niet, maar boeiuh, het is een spel) ? Stel dat die regel ingaat zodra je health onder de 50% gaat, met 50% health kan je nog gevaarlijk genoeg zijn.
Maar die TKers moet je gewoon niet neermaaien, maar uit de server voten. Misschien moeten ze dat voten maar aanpassen, zodat alleen votes van het team van de TKer genoeg zijn om hem eruit te mikken, omdat de tegenstander vaak van die zielige lui hebben die zeggen dat je door moet spelen en niet moet janken .... en som zijn het ook nog eens 'vrienden' van die gast ook.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
Ok, da's goed dan. Dat is niet in ieder spel. Ik heb zelf geen BF:V gespeeld meer sinds BF:1942, dit spel is meer waar ik op hoopte dat het ooit zou komen. Ik hou meer van hedendaags geschut dan al die ouwe zooi, ook leuk hoor, maar dit is meer mijn ding ;)!Gekkenhuis schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:05:
[...]dacht dat het al het geval was hierbij, dat je alleen votes uit je eigen team nodig hebt.
Het had iets met resolutie te maken, maar ook met de resolutie op 1024x768 liep het nog niet je-van-het. Ik denk dat ik voor BF2 maar eens 512 MB extra aan ga schaffen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:36:
[...]
Niets met het feit dat je het op een TFT speelt (+ hogere resolutie) te maken? Of heb je ook mindere settings, of identieke settings van dat andere systeem gebruikt? Wel apart inderdaad. Mijn specs zitten goed in de buurt (iets beter haha, dus ik hoop dat BF:2 een beetje lekker draait. Doom III en HL2 lopen gelijk een tiet ;)!
Effe dat filmpje bekeken... ziet er wel de moeite uit
iemand al enig idee wanneer die demo uitkomt?
Zou ik ook wel eens willen weten. 1 MP map als lekkermakertje zou ik wel waarderen
. Net zoals ze deden met BF42. (Wake)
BF1942 had zelfs 2 demo's. Ook nog een SP demo. Tobruk dacht ik.
BF1942 had zelfs 2 demo's. Ook nog een SP demo. Tobruk dacht ik.
Een demo moet er gewoon komen!
Intel Pentium 2.4 ghz
512 ddr ram (2 keer 256)
Asus radeon 9550 (128 mb)
Jetway P4XFBU
Wil echt super graag BF2 spelen, heb lang BF1942 en daarna Vietnam gespeeld, maar wil nog een klein jaartje wachten met het kopen van een nieuwe pc.
Zou ik het met dit systeem nog kunnen redden om BF2 zonder haperingen te kunnen spelen?
512 ddr ram (2 keer 256)
Jetway P4XFBU
Wil echt super graag BF2 spelen, heb lang BF1942 en daarna Vietnam gespeeld, maar wil nog een klein jaartje wachten met het kopen van een nieuwe pc.
Zou ik het met dit systeem nog kunnen redden om BF2 zonder haperingen te kunnen spelen?
Ik kan je daar wel op antwoorden: nee. Ik heb een P4 2.4 Ghz en 1 GB ram, 9800 Pro en vietnam draait al niet eens echt 100% soepel op een normale resolutie.
Misschien een nieuw videokaartje en 512 geheugen erbij? Maar als je ook al BF42 en Vietnam soepel speelt, moet je BF2 in ieder geval wel kunnen spelen, desnoods op low resJvdM schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:17:
Intel Pentium 2.4 ghz
512 ddr ram (2 keer 256)
Jetway P4XFBU
de laagste resoluties maken mij niet veel uit. Ik heb liever dat het gewoon soepel speelt dan dat de graphics optimaal zijn en dat het hapert
. Verder ben ik aan het sparen voor een nieuwe pc. Maar dat kan ik pas betalen over een jaar, en aangezien ik heel benieuwd ben naar BF2 en dat ik de vorige delen ook fantastisch vind, wil ik die ook spelen.
Nu weet ik alleen niet of het nou de moeite waard is om nog geheugen en een videokaart voor mijn huidige pc te kopen omdat dat als ik een nieuwe pc ga kopen, ook echt alles nieuw wil.
Stel dat als ik de demo soepel zou kunnen spelen, kan dat dan ook met de full version?
Nu weet ik alleen niet of het nou de moeite waard is om nog geheugen en een videokaart voor mijn huidige pc te kopen omdat dat als ik een nieuwe pc ga kopen, ook echt alles nieuw wil.
Stel dat als ik de demo soepel zou kunnen spelen, kan dat dan ook met de full version?
Verwijderd
Ik zit dit nou alweer een tijdje te volgen en moet zeggen: Kan niet wachten tot de demo er is, sterker nog --> de final natuurlijk!
Heb vorige week BF42 i.c.m. Desert storm final weer is uit de kast gepakt en het blijft een fantastisch lekker spel! Het enige wat me blijft verbazen zijn mensen die met een veel betere (op papier blijkt dus) config problemen hebben met het spel (en spellen in het algemeen) ...
Ik draai hier:
AMD XP 1800+ @ 1750
Gigabyte GA-7VRXP (Rev. 2.0)
1 GIG DDR 2700 Samsung
GF4 Ti 4200 128 MB Leadtek @ 4600 waarden
En ik kan nog steeds alle spellen zonder moeite op 1024 spelen incl. HL 2
Heb vorige week BF42 i.c.m. Desert storm final weer is uit de kast gepakt en het blijft een fantastisch lekker spel! Het enige wat me blijft verbazen zijn mensen die met een veel betere (op papier blijkt dus) config problemen hebben met het spel (en spellen in het algemeen) ...
Ik draai hier:
AMD XP 1800+ @ 1750
Gigabyte GA-7VRXP (Rev. 2.0)
1 GIG DDR 2700 Samsung
GF4 Ti 4200 128 MB Leadtek @ 4600 waarden
En ik kan nog steeds alle spellen zonder moeite op 1024 spelen incl. HL 2
Ben jij een computer danDutchmega schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:15:
Die screenshots zien er erg mooi uitIk denk niet dat ik het kan draaien
[ongeduldige modus] Maaruh... Demo zou toch wel leuk zijn. Ik verwacht er alleen geen een. Heel gek, maar ik heb gewoon het idee dat er geen demo gaat komen. Nog meer mensen die dit denken? Het is nog niet te laat om met een demo te komen, maar ze mogen nu wel een beetje op gaan schieten....[/ongeduldige modus]
[ Voor 42% gewijzigd door jagermeister op 15-01-2005 00:07 ]
Geen demo is geen aankoop voor mij.
En overtuigende verhalen? Of een 'demo' ?Bor_de_Wollef schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 01:34:
Geen demo is geen aankoop voor mij.
Verwijderd
Ik hoop dat BF2 minstens wordt wat BF1942 voor mij was, een geweldig spel. BF:Vietnam was voor mij persoonlijk een zware teleurstelling en haalde het niet bij BF1942 (wat mij betreft).
Wat BF2 betreft zal ik niet voor de deur gaan liggen bij de release. Eerst maar even de kat uit de boom kijken. Tenzij ze, net als met BF1942, voor de release met een demo komen, of er een "demo" beschikbaar komt zoals Jagermeister al aangaf.
De screens en filmpjes zien er in ieder geval zeer belovend uit, evenals een aantal interessante aanvullingen (welke naar mijn idee afgeleid zijn uit Joint-Operations).
Wat BF2 betreft zal ik niet voor de deur gaan liggen bij de release. Eerst maar even de kat uit de boom kijken. Tenzij ze, net als met BF1942, voor de release met een demo komen, of er een "demo" beschikbaar komt zoals Jagermeister al aangaf.
De screens en filmpjes zien er in ieder geval zeer belovend uit, evenals een aantal interessante aanvullingen (welke naar mijn idee afgeleid zijn uit Joint-Operations).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 11:01 ]
Overtuigende verhalen niet, maar een "demo" wel.jagermeister1 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 01:46:
[...]
En overtuigende verhalen? Of een 'demo' ?
Ik zat dat Wetlands filmpje nogmaals te kijken en ik zag dat de gunner in het bootje met zijn ene been op de objecten in het bootje gaat staan naarmate hij draait. Erg stoer gedaan.
Wat me wel tegenvalt (gezien in 1 van de andere filmpjes) is de manier waarop er in voertuigen wordt ingestapt. Nog steeds lijkt het wel alsof mensen naar binnen worden gezapped. Beetje jammer. Van mij mag dat best geanimeerd worden ofzo... het zal wel wat snelheid uit de game halen, maar het voegt weer wat realisme toe.
Wat me wel tegenvalt (gezien in 1 van de andere filmpjes) is de manier waarop er in voertuigen wordt ingestapt. Nog steeds lijkt het wel alsof mensen naar binnen worden gezapped. Beetje jammer. Van mij mag dat best geanimeerd worden ofzo... het zal wel wat snelheid uit de game halen, maar het voegt weer wat realisme toe.
Verwijderd
Overtuigende verhalen komen en zijn er genoeg van de EA propaganda machine.Bor_de_Wollef schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 11:42:
[...]
Overtuigende verhalen niet, maar een "demo" wel.
Propoganda zijn geen overtuigende verhalen voor mij (die moeten van gewoon particulieren komen). De verhalen over Vietnam waren ook behoorlijk overtuigend. De realiteit was jammer genoeg anders. Maw, eerst zien -> dan geloven...Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:36:
[...]
Overtuigende verhalen komen en zijn er genoeg van de EA propaganda machine.
Ik ben tegenwoordig helemaal into Forgotten Hope.... Wat is dat een intense mod zeg!
Ik hoop dat ze met een soortgelijke mod voor BF2 gaan komen.
Ik hoop dat ze met een soortgelijke mod voor BF2 gaan komen.
Ik hoop inderdaad dat de mod-wereld groot gaat worden voor BF-2. Eerlijk gezegd vind ik de mods meestal interessanter dan de originele games. Een mod kan je net die impuls geven als je even zat bent van het origineel.
Net zo'n impuls zal het online gedeelte moeten geven... als dat niet speelbaar is dan is de game natuurlijk meteen verloren...
Deze plek is te koop.
Dit topic is gesloten.