[PC] Battlefield 2 aangekondigd Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.187 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dit soort dingen, dat zijn wel verbeteringen:

http://www.gamer.nl/nieuws/24517

.... Om te voorkomen dat je, vanwege te weinig spelers, alleen door de woestijn aan het lopen bent op zoek naar de vijand, komen de mappen in drie versies, namelijk voor 16, 32 en 64 spelers .... Nice!!!

Weet je wat ik trouwens wel hoop (en ik weet niet hoe die van BF:Vietnam klonken):

- gunsounds eindelijk goed (ik kan me alleen die uit BF:1942 herinneren, en die vond ik brak
- ze nu EINDELIJK eens een beetje crosshair hebben voor eht spel, ipv die achterhaalde Pentium I crosshair .... ik zag in een review op TV dat ze die voor die laatste Bond game (GoldenEye 2) ook weer gebruikt hadden .... zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ach ja.. wat valt er te verbeteren aan kruishaar? :+

Wel met je eens dat ze meteen goede geluiden moeten gebruiken ja. In BF duurde het een aantal patches voordat het allemaal wel ok was. Maar goed... in de US hebben ze toch access tot allerlei wapentuig... gewoon samplen die zooi zou ik zeggen.

Ik hoop dat er gelijk een goed systeem inzit tegen teamkillers enzo... dus punkbuster support is wat mij betreft een vereiste. Ook hoop ik dat ze het votingsysteem niet al te toegankelijk maken, anders vliegen de votes weer om je oren. Super irritant was dat in BF 1942.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik hou wel van die 'gelikte' crosshairs .... al gebruiken ze maar zoiets als in Rainbow Six 3 of zo. Het ziet er gewoon een beetje dom uit. Ikzelf hou wel van helemaal geen x-hair, en over-shoulder view gebruiken.

Ik hoop wel dat de maps echt een beetje goed zijn. Hopelijk veel streetfights! Vooralsnog (ja ja, dat soort woorden gebruik ik ;)) heb ik goeie hoop voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:54:
Ach, ik hou wel van die 'gelikte' crosshairs .... al gebruiken ze maar zoiets als in Rainbow Six 3 of zo. Het ziet er gewoon een beetje dom uit. Ikzelf hou wel van helemaal geen x-hair, en over-shoulder view gebruiken.

Ik hoop wel dat de maps echt een beetje goed zijn. Hopelijk veel streetfights! Vooralsnog (ja ja, dat soort woorden gebruik ik ;)) heb ik goeie hoop voor deze game.
Desalniettemin (jajaja... dat soort woorden gebruik ik :P ) denk ik dat het mij niet zoveel uitmaakt hoe de crosshair eruit ziet. Sterker nog... ik hoop dat er helemaal geen crosshair inzit en dat je alleen ironsight hebt.

Maps zullen van redelijke kwaliteit zijn... EA kennende.. 2 of 3 van uitstekende kwaliteit en de rest.. gewoon aardig.... tenminste, dat is mijn ervaring met de maps van DICE. Battle of the Bulge vond ik persoonlijk een klapper, Iwo Jima ook... en Wake ook natuurlijk.

Ik hoop dat er een map tussen zit waarbij 1 team in de desert begint en de andere in een of ander verlaten Hezbollah dorpje cq stadje. Nee, ik verwacht echt veel van deze game. Helaas loopt het topic nog niet echt storm. Valt me een beetje tegen. Games zoals Half-life worden imho onterecht zwaar overhyped. Mooie game hoor, maar al die commotie eromheen vind ik echt belachelijk. Tot nu toe niets nieuws onder de zon namelijk (afgezien van de geweldige physics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:18

Ankh

|true

damn dit ziet er erg verrukkelijk uit :D

Ben nu druk bezig met battlefield vietnam. dat speelt al zo fijn ;)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Road to Rome was een teleurstelling net als Secret Weapons en Vietnam. De game is nog steeds in handen van EA en men is verbaasd dat er nog niet echt voor warm wordt gelopen :?

Ik (en misschien wel vele met mij, gezien de populairiteit van RtR,SW en Vietnam t.o.v. bf1942) voel me gewoon zwaar belazerd door EA, ze hebben keer op keer beloofd er iets bijzonders van te maken met alle propaganda eromheen, ik noem het propaganda omdat een invloedrijke site als PlanetBattlefield (gamespy/fileplanet onderdeel, die zeker wel een machtig gamebedrijf als EA achter zich wil hebben staan) er vrolijk aan meedoet om de kopers aan het lijntje te houden. Desert Combat team (zullen niet alle members zijn) doet/deed er ook vrolijk aan mee...

Battlefield 2: wat ik nu al op de screens (die veelal bewerkt zijn, weer zoiets) kan zien is dat de explosies in grote mate op die van Vietnam lijken, hoezo nieuwe engine (en het lijkt me toch dat je als developer heus wel ziet dat die explosies gewoon ruk zijn voor een zogenoemde 'nieuwe' engine?) Die explosies van Vietnam zijn maar ruk t.o.v. Battlefield 1942. Blurachtige shit.

100+ spelers hebben ze het al niet eens meer over wat wel eerst op de planning stond...
BF:TV wordt niet volledig ondersteunt bij release zoals ook eerder beloofd werd...

Ik ben nog niet echt into BF2 maar er zullen vast meer dingen te vinden zijn om deze game onderuit te halen net als de voorgaande mislukkingen na bf1942...

Het heeft verdorie meer dan 6 patches geduurt (1 jaar na release ongeveer) voordat BF1942 een beetje speelbaar was en cheaters enigzins gecontroleerd kunnen worden...

Dankzij al dit soort zaken is de gemiddelde gamer denk ik toch behoorlijk sceptisch over EA en nieuwe titels, ze hebben het compleet aan zichzelf te danken... heb ik het nog niet eens gehad over die belachelijke mapcontest :X

Tot slot moet ik nog wel eerlijk zeggen dat EA het op een gegeven moment iets beter leek te doen richting de BF community door wat official medewerkers toestemming te geven zich te bemoeien op fora... maar op een gegeven moment zwakte dat af, community werd naar mijn idee ook steeds 'kwader' op die teleurstellingen wat zich op fora uitte. Momenteel heb ik er geen idee van eigenlijk.

Een hoop rant van mijn kant, maar goed het is een discussie topic wellicht dat anderen dit anders zien zou het graag willen lezen :)

//edit: heb dan wel weer een mooi BF2 icon zie ik :P :*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Road to Rome vond ik geen teleurstelling. Het was imho een goede toevoeging. Misschien iets te weinig maps, maar goed... kwalitatief vond ik het een heerlijke add-on. Bovendien betaalde je maar € 24,95 dus de prijs was acceptabel.

Secret Weapons kan ik niet over oordelen. Die heb ik niet gekocht. Het concept sprak me namelijk niet aan.

Met je eens dat EA hier en daar een flink aantal steken heeft laten vallen. Met name de traagheid in het oplossen van grote problemen heeft me geïrriteerd. Battlefield Vietnam sloeg alles inderdaad. Wat hebben we lang op die patch moeten wachten zeg. Neemt niet weg dat ik me ontzettend met deze game heb geamuseerd. Helaas liep het op een gegeven moment niet zo erg lekker meer op mijn systeem en dus heb ik het eraf gegooid. Ook spreekt de Vietnam oorlog me minder aan als WWII.

Die explosies vind ik er goed genoeg uitzien. Bovendien draait het om de fun. De gfx zijn natuurlijk ook belangrijk, maar die zijn zeker niet slecht...

Het feit dat er eerst werd gezegd dat de game met meer dan 100 spelers gespeeld zou kunnen worden en dat nu blijkt dat dat een lulverhaal is, valt me ook wel tegen van EA. Niettemin, vind ik games met meer dan 64 spelers vaak nogal chaotisch verlopen (Joint Ops). 64 is op een public eigenlijk al te veel, maar goed..

Dat van die Battlefield TV optie kan me gescheten worden. Dat is iets dat me nou totaal niet boeit. Besteed als ontwikkelaar gewoon al je aandacht aan de gameplay en gfx.. die overige opties komen later wel.

Persoonlijk denk ik dat dit een waardige opvolger van Battlefield 1942 gaat worden. Beetje jammer alleen dat de setting niet weer WOII is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de specs al bekend ?
Of zijn de specs weer van die monstelijke proporties zoals we van de BF serie gewend zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

jagermeister1 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:33:
......Persoonlijk denk ik dat dit een waardige opvolger van Battlefield 1942 gaat worden. Beetje jammer alleen dat de setting niet weer WOII is.
Ik ben al die WWII shooters nu wel een keer zat, beetje moderene oorlog is een welcome verandering :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:08:
[...]

Ik ben al die WWII shooters nu wel een keer zat, beetje moderene oorlog is een welcome verandering :)
ye, idd, maar ik zou de boot afwachten als BF2 uit is.... toen BF: Vietnam uit was duurde het een heeeeeele tijd voor het spel ECHT af was dmv patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 18:12

TDG

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:03:
Zijn de specs al bekend ?
Of zijn de specs weer van die monstelijke proporties zoals we van de BF serie gewend zijn ?
Dit staat er in een interview van vorige week.
TotalBF2.com: There has been a lot of discussion about system specs, with many gamers doubting whether their computer will handle the game or not. The last information given on this was that it would be slightly higher than BF:V. At this time, is there any spec that you would recommend a user? Or even the minimum specifications?

Jamil: Our current target minimum spec machine is as follows: 1.5
Ghz/512MB Ram/128 MB video card (must support 1.4 shaders)
Hier kun je de rest lezen.

Nog een paar previews van de pre-alpha versie:

Gamespot
Gamespy
IGN

[ Voor 14% gewijzigd door TDG op 12-12-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die specs kun je dus inderdaad als minimum beschouwen wat zal betekeken dat de normale specs om de game goed te kunnen draaien echt veel hoger liggen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:10:
[...]

ye, idd, maar ik zou de boot afwachten als BF2 uit is.... toen BF: Vietnam uit was duurde het een heeeeeele tijd voor het spel ECHT af was dmv patches.
Vind jij battlefield vietnam "af" dan? Ik vind de guns in bfv veel te arcade aanvoelen, om over de planes maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:12:
[...]

Vind jij battlefield vietnam "af" dan? Ik vind de guns in bfv veel te arcade aanvoelen, om over de planes maar niet te spreken.
BFV is ook als arcade bedoelt, maar na vele patches is alles nu wel een beetje uitgebalanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook al een soortgelijk spel dat wel heel erg veel lijkt op Battlefield 2, en dat is Joint Operations Typhoon Rising, wat best draait op 512 MB DDR Ram, ik vraag me af of Battlefield 2 zwaarder zal draaien dan Typhoon Rising. Lijkt me raar, want BF2 lijkt minder mooi dan Typhoon Rising.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik (als grote fan van de bf serie :7 ) ben het eigenlijk helemaal eens met lighteye. RTR ging nog wel SW op zich ook nog, maar vietnam jezus wat een kut spel. Heb het gekocht en begrijp nog steeds niet waarvoor ik het de eerste maand nog wel aangenaam vond om te spelen (de jaren tachtig muziek :9 8)7 ). Nu een half jaar later denk ik er heel anders over. Zo ongebalanceerd als. Eén grote chaos en zo onrealistich als de kerstman. Echt die helikopters die zijn zo ubermachtig, zelfs de grootste noobs maken er nog 10 kills mee in 1 ronde. Je moet zon helikopter verdomme 3 of 4 keer raken!! (weet niet meer precies, tis ook al zon tijd terug dat ik het gespeeld heb) voordat hij neerstort. Ookal al zon fout voor grondvoertuigen je schiet er op en hij heeft geen schade, okay dat heb je in bf 42 ook wel maar in bfv is het al helemaal erg. Er zijn gewoon een stuk minder skills voor nodig, vandaar ook de enorme hoeveelheid aan noobs die je er tegen komt. En dan vergeet ik nog bijna de physics, alles voelt zo nep aan. Lijken die bijna altijd naar links of naar rechts schuiven als je er op schiet of een granaat naartoe goeit en de vliegtuigen die zicht vaag door de lucht manouvreren. De vreemde glans op de voertuigen, soort van speelgoed lijkt het er wel door. Het geluid van de wapens en explosies lijkt vaak niet meer dan een proppenschieter of een gedempte explosie voor te stellen.

Kortom er is gewoon geen lol aan om vietnam te spelen. BF 42 met al zijn mods blijft dan ook gewoon het beste. En ik heb het idee dat er meer mensen zo over denken, aangezien er eerst veel meer mods in de planning stonden voor bfv. Maja das mijn mening. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:33:
Er is ook al een soortgelijk spel dat wel heel erg veel lijkt op Battlefield 2, en dat is Joint Operations Typhoon Rising, wat best draait op 512 MB DDR Ram, ik vraag me af of Battlefield 2 zwaarder zal draaien dan Typhoon Rising. Lijkt me raar, want BF2 lijkt minder mooi dan Typhoon Rising.
Tis een heel ander spel dan JOTR is...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:33:
tis net waar je van houdt. JOTR is realisme, bf is meer arcade. Overigens vind ik bf beter ogen dan JOTR, niet qua details maar in uitzicht is het allemaal veel duidelijker. En dat het soepel loopt hangt volledig af van de compatabiliteit van de engine. Denk maar eens aan bf 42 versie 1.0, na een paar patches liep het spel ruk. Nu sind een paar patches loopt het weer okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:22

Infinchible

Woef!

TDG schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:53:
[...]

Dit staat er in een interview van vorige week.

[...]

Hier kun je de rest lezen.

Nog een paar previews van de pre-alpha versie:

Gamespot
Gamespy
IGN
Als minimale systeemeis, support voor shaders 1.4?
Betekent dat dan niet dat alle gamers met een Geforce 4, MX én Ti dit spel niet kunnen spelen?
Want die lopen op Shaders 1.3 geloof ik. Dat zou wel een erg domme zet zijn. Aangezien nogal veel gamers nog lopen op een Geforce 4.
Of zie ik het nu helemaal verkeerd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

is er al iets bekend van een release date? In de pcgp stond begin 2005, hoewel ik zelf bang ben dat het eerder richting september zal verschuiven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op maandag 13 december 2004 @ 11:10:
is er al iets bekend van een release date? In de pcgp stond begin 2005, hoewel ik zelf bang ben dat het eerder richting september zal verschuiven..
begin 2005 is al snel hè, als ze de game hadden willen uitstellen hadden ze dat denk ik al eerder in oktober uiterlijk bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

play en amazon geven allebei 25 maart aan als releasedate, deze is echter "subject to change"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dat is dan wel vrij snel. Half jaar geleden waren er nog maar 2 screenshots vrijgegeven (bij wijze van). Als ze zich eraan houden ... +punt voor EA. Al vrees ik wel dat er dan weer een aantal patches nodig zijn om het bugvrij te krijgen. Maar goed... BF 1942 was ook zwaar buggy in het begin... heb me er toch uitermate mee vermaakt! Zelfs met de singleplayer demo :o Die zat echt vol met bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Over een demo, weet daar misschien iemand meer van?
Een hele tijd terug had ik gehoord dat die December 2004 kwam, maar dat zal nu wel niet meer kloppen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Demo komt volgens mij nog lang niet. 25 maart gaan ze vast ook niet halen (ik denk dat die datum nog wel een paar keer verschoven gaat worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Denk het ook (zeker niet de eerste keer dat je zoiets ziet :9 )
Ik hoop toch wel dat er dalijk perongeluk een Alpha versie uitlekt oid (net als bij DoomIII enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, het komt wel toch. Ik heb liever een game die af is. Ik gok dat ik tzt ook nog midden in World of Warcraft zit, geen idee hoe lang die verslaving gaat duren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Alpha versie hoef ik echt niet. Het lukt EA games tot nu toe niet eens een normale 1.0 release uit te brengen (kijk naar bv battlefield vietnam). Een alphaversie... Ik zie allemaal super onstabiele niet werkende dingen voor me nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

tja, wat ze in een interview ook eens gezegd hebben, iets over een defibrillator (of hoe je t dan ook schrijft), dat je daarmee je m8's weer tot leven kan wekken, maar ze erachter kwamen dat je er ook vijanden mee kan doden.
Ze hebben besloten dat er maar in te laten, omdat ze te LUI zijn het te fixen.
En door die nalatigheid zie ik in het begin van BF2 heel veel leuke dingen gebeuren, en na een paar maanden wordt bf2 dan wat meer "realistich" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Release zal niet al te ver uitgesteld worden gok ik zo.. Volgens mij was Secret Weapons redelijk op tijd. Vietnam was op tijd, 42 naar ik meen ook... en .. RtR ook! Geen rede om aan te nemen dat ze het dit keer niet gaan halen.

Of de game dan ook daadwerkelijk af is heb ik het niet over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

42 wouden ze nog niet realesen, maar ze voelde de hete adem van unreal tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:32:
Release zal niet al te ver uitgesteld worden gok ik zo.. Volgens mij was Secret Weapons redelijk op tijd. Vietnam was op tijd, 42 naar ik meen ook... en .. RtR ook! Geen rede om aan te nemen dat ze het dit keer niet gaan halen.

Waar heb je het wel over dan ;) hehe!

Ja, EA kennende, is alles op tijd in de winkel. Helaas kennen ze niet het 'when oit's done' principe van ECHTE grote uitgevers / developers, en dan doel ik niet met groot op geld, want ik gok dat ze daarvan het meeste hebben. Kennelijk weten ze de massa toch blij te maken, en die letten kennelijk niet al te veel op kwaliteit. Ik doel vooral op die film-licentie games die ik tot nu toe allemaal vrij bagger vond. Bond: Night<something> vond ik wel aardig, maar verder, heb ik alles wat ik gekocht heb terug gebracht, of wat ik heb uitgeprobeerd niet leuk gevonden. BF vond ik wel erg goed, hoewel helaas nooit echt af .... SIMS is niet mijn ding, maar heeft wel grote afzet ('dozen'spel ;)) .... C&C Generals was wel redelijk praat!

Anyway .... ik hoop dat als het uit is, het redelijk af is. Dus BF:V was niet door de makers van BF:1942 afgeleverd, en deze BF wel? Dus BF:V was eigenlijk een door EA zelf gecreeerde mod? ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister1 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:32:

Vietnam op tijd? 8)7 Vietnam is uit angst voor Farcry veel te vroeg uitgebracht. Wat een buggy troep was dat bij release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Bizzarro schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:29:
tja, wat ze in een interview ook eens gezegd hebben, iets over een defibrillator (of hoe je t dan ook schrijft), dat je daarmee je m8's weer tot leven kan wekken, maar ze erachter kwamen dat je er ook vijanden mee kan doden.
Ze hebben besloten dat er maar in te laten, omdat ze te LUI zijn het te fixen.
(...)
Als jij het onrealistisch vindt dat je iemand met een defibrillator kan doden, dan heb je duidelijk geen idee wat voor stroom zo'n ding opwekt ;) Waarom denk je dat bij het reanimeren iedereen om de patiënt heen zijn/haar handjes thuis moet houden? ;) Tzzzzzt!

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:00:
[...]

Waar heb je het wel over dan ;) hehe!

Ja, EA kennende, is alles op tijd in de winkel. Helaas kennen ze niet het 'when oit's done' principe van ECHTE grote uitgevers / developers, en dan doel ik niet met groot op geld, want ik gok dat ze daarvan het meeste hebben. Kennelijk weten ze de massa toch blij te maken, en die letten kennelijk niet al te veel op kwaliteit. Ik doel vooral op die film-licentie games die ik tot nu toe allemaal vrij bagger vond. Bond: Night<something> vond ik wel aardig, maar verder, heb ik alles wat ik gekocht heb terug gebracht, of wat ik heb uitgeprobeerd niet leuk gevonden. BF vond ik wel erg goed, hoewel helaas nooit echt af .... SIMS is niet mijn ding, maar heeft wel grote afzet ('dozen'spel ;)) .... C&C Generals was wel redelijk praat!

Anyway .... ik hoop dat als het uit is, het redelijk af is. Dus BF:V was niet door de makers van BF:1942 afgeleverd, en deze BF wel? Dus BF:V was eigenlijk een door EA zelf gecreeerde mod? ;)!
BF:V was volgens mij ook grotendeels door de gasten van Dice gebouwd. Sims is idd een dozen spel, maar volgens mij redelijk af. Jammer dat het helemaal uitgemolken wordt tot op het bot toe, maar goed.... zal wel goed verkopen.

Zoals je weet ben ik gek op wargames en dan met nadruk op de MP versies. Battlefield 1942 is dan ook mijn favoriet allertijden. Dat zo'n game bij de release nog niet helemaal af is... tja, slordig, maar ik maak me er niet al te druk om. Ik heb gewoon fun gehad met die game. Van BF:Vietnam had ik een stuk meer verwacht, neemt niet weg dat ik me ook met die game super heb vermaakt. Ik was het alleen een stuk sneller zat dan 1942.

@Bor de Wollef... zo buggy was het nou ook weer niet... Tuurlijk..m60 was te nauwkeurig, Heli's te dodelijk en weet ik wat nog meer, maar echt super buggy wil ik het niet noemen. Eerder slecht geballanceerd. Overigens weet ik nu inmiddels wel van je dat je Vietnam kut vond... In bijna elk EA topic loop je maar een beetje in het rond te bashen... Wacht gewoon af. Als BF2 achteraf niet goed blijkt kun je weer jammeren. :r Het is namelijk een discussietopic en geen flametopic.

EA is gewoon een megaconcern binnen de games industrie. Die lui denken eerst aan geld... Betekend niet per definitie dat er crap wordt afgeleverd.

Dus nogmaals.. de BF reeks is en blijft wat mij betreft een super concept... Ik hoop trouwens dat EA de mappers wel een beetje gaat ondersteunen. De beste custommaps in een mappack duwen ofzo (doen de makers van UT2K4 een stuk beter)... Vond het bij BFV en BF1942 namelijk erg jammer dat er te weinig servers waren die custom maps draaiden. De servers die er waren, waren practisch altijd leeg of private.

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 15-12-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

@Bor de Wollef... zo buggy was het nou ook weer niet... Tuurlijk..m60 was te nauwkeurig, Heli's te dodelijk en weet ik wat nog meer, maar echt super buggy wil ik het niet noemen. Eerder slecht geballanceerd.
Iedereen klaagde over slechte performance (zelfs op hele snelle systemen), vastlopers etc: buggy dus.

offtopic:
Overigens weet ik nu inmiddels wel van je dat je Vietnam kut vond... In bijna elk EA topic loop je maar een beetje in het rond te bashen...

Lol, daar hoef je mij niet op te wijzen hoor. Ik geef gewoon mijn mening. Wat jij er van vind is weer jouw mening he. Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:01:
[...]

Iedereen klaagde over slechte performance (zelfs op hele snelle systemen), vastlopers etc: buggy dus.

offtopic:
Overigens weet ik nu inmiddels wel van je dat je Vietnam kut vond... In bijna elk EA topic loop je maar een beetje in het rond te bashen...

Lol, daar hoef je mij niet op te wijzen hoor. Ik geef gewoon mijn mening. Wat jij er van vind is weer jouw mening he. Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn hoor.
Zelf had ik niet zulke problemen met de performance. Ok.. de laadtijden waren buitensporig lang... Verder viel het mee.

offtopic:
Ik hoef jouw daar idd niet op te wijzen... maar ik doe het lekker toch ;) Het viel me alleen op dat je geen positief woord over BF:V hebt geschreven. Hoeft ook niet... maar je kunt ook overdrijven met de vele negatieve reacties. Begint namelijk bijna op Spam te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat jij geen problemen hebt gehad wil natuurlijk niet zeggen dat die problemen er niet waren. Lees usenet en GoT er maar op na zou ik zeggen.

offtopic:
Overigens leg ik je "commentaar" mooi naast me neer :) Ik spam niet maar geef mijn mening. De negatieve reacties die ik geef zijn niet overdreven maar gebaseerd op mijn ervaring met BF-V en de reacties van vrienden en kennissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tuurlijk waren die problemen er. Dat ontken ik ook niet. Ik ken ook genoeg mensen die weinig tot geen problemen hebben/hadden.

offtopic:
Ok ik leg het ook maar naast me neer :) Ik ben overigens wel benieuwd of jij BF2 straks legaal in je bezit gaat hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog goed nieuws :)
http://www.shacknews.com/onearticle.x/34873
Stockholders to EA: No DICE [04:05 pm]

A developing story is taking place as it appears the stockholders for Digital Illusions CE will not approve of the buyout by Electronic Arts at their current offer. One of Sweden's most respected business newspapers is reporting that two factions, controlling 16% and 12% of the stock, will not vote for the merger. 90% of the stockholders' support is needed for approval. Both stockholder factions feel that next year will yield them a large boost and that fact was not taken into account with EA's offer. DICE offered no comment at the time.

• Bor

Bor

jagermeister1 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:22:
Tuurlijk waren die problemen er. Dat ontken ik ook niet. Ik ken ook genoeg mensen die weinig tot geen problemen hebben/hadden.

offtopic:
Ok ik leg het ook maar naast me neer :) Ik ben overigens wel benieuwd of jij BF2 straks legaal in je bezit gaat hebben ;)
Zeker ga ik die legaal in mijn bezit hebben. Vind ik het tegenvallen (het lijkt me mooier dan BF-V) dan kan ik hem zo weer verkopen :) BF-V heb ik ook nog steeds gewoon legaal. Ik was een van de eerste mensen in Nederland die hem kocht :)

• jagermeister

jagermeister

Dus jij koopt games waarbij je op voorhand al weet dat het niets wordt? ;)

• Bor

Bor

Nee hoor, maar we gaan nu wel heel erg offtopic. Ik heb best goede hoop voor Battlefield 2 hoor. Bovendien kan ik ze zo weer kwijt voor de aanschafprijs dus dat zal het probleem niet zijn. Ik heb ze dan in ieder geval even kunnen bekijken toch?

Is het overigens al bekend wat BF-2 gaat kosten?

• TDG

TDG

Pre-orders worden aangeboden vanaf €43,95 tot €49,95. Dus denk ik dat Battlefield 2 in de winkel rond de €50,- gaat kosten.

De cover van het hoesje voor Battlefield 2 is ook bekend.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/daniello/Games/Battlefield2/bf2_logo/BF2_box_big.jpg

Ik vind het een mooie cover :9.

Hopelijk gaan ze hier ook een DVD versie uitbrengen.

• jagermeister

jagermeister

Vette shit :P

Prijs is best hoog, maar goed... als het net zo vermakelijk is al BF:1942 destijds was, dan heb ik het er zeker voor over.

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

JaFFoG schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:42:
[...]

Als jij het onrealistisch vindt dat je iemand met een defibrillator kan doden, dan heb je duidelijk geen idee wat voor stroom zo'n ding opwekt ;) Waarom denk je dat bij het reanimeren iedereen om de patiënt heen zijn/haar handjes thuis moet houden? ;) Tzzzzzt!
nee, ik vind het niet onrealistisch, en ik weet heus wel dat zon ding ook kan doden. Maar het gaat erom dat het iets was wat ze niet wilden/zo hadden bedoeld, en toen ze erachter kwamen, hebben ze het maar laten zitten. Als ze dit met meer dingen zo doen ("het is wel leuk om het er in te laten"), dan komt er een game met ongelofelijk veel fouten. Dit omdat de code gewoon niet goed is opgebouwd, en er zulk soort dingen kunnen gebeuren. Ik noem een extreem voorbeeld: Als je met een pilot kit in een jeep gaat zitten waarmee je dan kan chopperen bijv. << nogmaals, dat is erg overdreven, maar het gaat even om het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was deze site al genoemd btw? http://www.totalbf2.com/ IMO erg goede site voor snel actuele nieuwtjes :)

Er is ook een 16 min. durende gameplay video te downloaden op (177 MB !):
ftp://82.129.40.118/figh7...f2/videos/BF2Gameplay.avi
Mirror: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/BF2Gameplay.avi (in de root van de bf2 map staan overigens wel meer files, alles wat ik zo'n beetje nu verzameld heb van bf2 (behalve de pics dan) :)

//edit: net de video gezien, begin nu wel enthousiast te worden :) Schaduwen worden nu ook op meshes laten zien. Wat me ook opviel is dat het leek alsof een mannetje op een gegeven moment sneller liep zonder wapen (of met mes) dan met de primairy wapen wat ook wel een leuke feature is :)

De manier waarop vlaggen naar beneden gaan en weer omhoog is ook handig. De bewegingen van de mannen is ook verbeterd. Ver over de helft zie je een close up van een medic en alles 'beweegt' (tenminste wat bewegen kan) zeg maar aan zijn uitrusting :)

Level ziet er ook wel goed uit, jammer dat de kwaliteit van de video zo laag is maar op een gegeven moment zie je ook af en toe een shot van ver boven en dat ziet er best 'echt' uit :) Level in het algemeen zag er ook goed 'verzorgt' uit, veel detail en sfeer imo.

Wat me alleen zorgen baat is wat voor machine wel niet nodig is om het een beetje normaal eruit te laten zien :X maar ik hoop ook dat ze een oplossing hebben dat low-end machines ook vegatatie laten zien zodat mensen met high-end machines zich wel kunnen verstoppen in vegatatie...

Pics van video:

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/videoscreens/bf2_9.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
177MB en klote kwaliteit? Schande!

Bedankt voor de mirror. ff kijkeh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
HuggyB schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:21:
177MB en klote kwaliteit? Schande!

Bedankt voor de mirror. ff kijkeh :P
filmpie is ook ruim 16 minuten :D

filmpje maakt mij ook wel weer enthousiast voor dit spel. Ik ben namelijk nadat ik Battlefield Vietnam heb gekocht een beetje afgehaakt. Want die is mij zwaar tegen gevallen.

In het filmpje vind ik het soms wel apart hoe een mannetje "wegstuitert" wanneer die is neergeschoten.

Dit gebeurt overigens niet bij alle mannetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Erg vermakelijk vidje, ik moet zeggen dat het er wel goed uitziet. Ik ben razend benieuwd naar de final, krijg nu steeds meer ongeduld :9 :D

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik kijk vanavond ff. Ben ook erg nieuwsgierig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen release date vinden in het topic:? ..
Of kijk ik nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

die staat voorlopig op 25 maart 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:55:
die staat voorlopig op 25 maart 2005
Dus hij zal ong. in juni uitkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:57:
[...]

Dus hij zal ong. in juni uitkomen :P
Dat is het noodlot tarten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Sorry man

Filmpje ziet er geweldig uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG

TDG

Ik heb vanmiddag dit filmpje gekeken. Erg vet :D en dit is nog maar de pre-alpha versie.

Nu hopen dat er niet een aantal mensen zijn geweest die gewoon uit hun nek hebben lopen lullen, maar dat de demo er gewoon is voor de kerst. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als het filmpje gebaseerd is op een pre-aplha versie is de demo er zeker niet voor de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG

TDG

Bor_de_Wollef schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:40:
Als het filmpje gebaseerd is op een pre-aplha versie is de demo er zeker niet voor de kerst.
Deze video bevat dezelfde beelden als die uit de NBrigade video. En die video was opgenomen op 18 november volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Mij maakt het niet zoveel uit wanneer de demo komt.

Maar wanneer er een demo voor de release komt ben ik alweer zeer tevreden.
Want ik denk dat als ik een demo van BF:V had kunnen uitproberen het spel niet had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zelfde hier. Ik had inderdaad graag een BF-V demo gehad; ik had hem zeker niet gekocht dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:36:
Ik kijk vanavond ff. Ben ook erg nieuwsgierig :P
Jij was toch zowieso nieuwsgierig? ;). Ik ben hem nu ook naar beneden aan het laden ;) Ben benieuwd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackazz schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:31:
[...]

filmpie is ook ruim 16 minuten :D

filmpje maakt mij ook wel weer enthousiast voor dit spel. Ik ben namelijk nadat ik Battlefield Vietnam heb gekocht een beetje afgehaakt. Want die is mij zwaar tegen gevallen.
had ik ook last van, snel maar het filmpje gaan kijken dan. Hopelijk komt het oude hype gevoel weer een beetje terug :>

Edit: Eerst nog eventjes die smerige nasmaak van vietnam wegspoelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Filmpje gezien... Erg gaaf filmpje. Kom maar op met die Demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackazz schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:31:
[...]

In het filmpje vind ik het soms wel apart hoe een mannetje "wegstuitert" wanneer die is neergeschoten.

Dit gebeurt overigens niet bij alle mannetjes.
klein bugje waarschijnlijk (heb het filmpie overigens nog niet gezien), maar dat moet NOG kunnen in een alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De mobiel met 4 wielen aan elke zijde: de binnenste 2 draaien niet bij het rijden. Zo stikt het filmpje van de bugs :)

Het filmpje is leuk wat betreft het idee van de voertuigen en omgeving, voor de rest doodsaai.

Poll: Ga jij Battlefield 2 kopen?
Jazeker! Pre-order!
Jazeker, gewoon na release
Battlefield 2 (ik woon onder een steen)
Nee, zeker niet
Denk het wel (niet zeker)
Denk het niet (niet zeker)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=31517&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 94% gewijzigd door Bor op 20-12-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om iemand uit een eerder stuk uit de thread the quoten .... vette shit ;). Of een gamekings uitspraak 'vet dope game';)!!!!! (kijk dus net het filmpje, superpraat ;)!!!!)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, ik heb net dat filmpje gekeken. Het heeft bij mij een BF Vietnam achtige indruk gemaakt, al weet ik niet waarom. Misschien vertoont de engine er veel gelijkenis mee of zo... Vooral die houten brug. Uit de lcuht is het wel mooi allemaal. Nouja, even afwachten is het nog wel dus.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:01:
Om iemand uit een eerder stuk uit de thread the quoten .... vette shit ;). Of een gamekings uitspraak 'vet dope game';)!!!!! (kijk dus net het filmpje, superpraat ;)!!!!)
offtopic:
Super vette ubermeuk die ook nog eens 1337 dope is ker0l! (wat een bedrijf :D )

Maar goed... ik ga hem zeker aanschaffen. Ik wacht alleen tot na de release. Pre-orderen zie ik het nut niet echt meer van in.
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:12:
Mmm, ik heb net dat filmpje gekeken. Het heeft bij mij een BF Vietnam achtige indruk gemaakt, al weet ik niet waarom. Misschien vertoont de engine er veel gelijkenis mee of zo... Vooral die houten brug. Uit de lcuht is het wel mooi allemaal. Nouja, even afwachten is het nog wel dus.
Dat vond ik ook wel een beetje ja. Maar goed...of dat nou zo ontzettend negatief is...

[ Voor 34% gewijzigd door jagermeister op 20-12-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook dat BF2 wel met 64 spelers of meer goed speelbaar zal zijn over internet. Dit bleek met het huidige BF Vietnam dus onmogelijk. 32 tot 40 spelers was daar eigenlijk de max. zonder lag, terwijl ik vroeger uren heb doorgebracht op bf1942 servers met 64 spelers. Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:12:
ziet er juist goed uit. Heeft me weer heel anders laten denken over de battlefield franchise.

Geen neppe graphics of physics of geluiden meer vergeleken met bfv meer, tenminste op het eerste gezicht. De balans lijkt ook vrij goed. Geen ubermachtige heli's meer. En de ragdolls voegt iets leuks toe aan het spel (ervaring met cs source). Ook vind ik de real time bewegende bomen en gras iets extra's toevoegen aan de sfeer. De vrijheid is weer terug, gelukkig. Bij vietnam had ik het gevoel dat ik die miste, alles bebost of beheuveld, geen uitzicht BAH! Ook lijkt de sfeer niet meer zo grauw als in BFV, mooie gekleurde levels.

Overigens heb ik in het filmpie niet 1 keer gezien dat er een gebouw om ver werd geblazen, ook niet wanneer er een helikopter op knalde. Ook werden er op een gegeven moment op de steunpalen van een gasbuis (of whatever het is) geschoten, maar er gebeurde niks. Vind ik een beetje jammer, maar niet van levensbelang aangezien, die gasbuizen niks aan het spel toevoegen en de infantry tenminste ook nog een kans hebben.

Maar jah nu eerst maar weer eens kijken of het oog ons niet bedriegd en dan pas concluderen of het de moeite waard is om ongeduldig te worden.

Stiekem ben ik toch wel een beetje aan het uitkijken naar de nieuwe bf game, maarre dat zegt niks over of ik hem wel of niet ga kopen. Want hij komt toch bij mijn verzameling BF games :) :P

Edit: enne die Poll, der moet eiglijk nog 1 keuze bij.

Jazeker! Op de dag van de release! :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:40
zallik de poll even in de startpost zetten :? :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis de optie, ik wacht eerst de demo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Precies zelfde mening.

Ik ehb geen zin om weer 59 euro voor een teleurstelling uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoewel ik zelf de poll gemaakt heb ga ik ook voor de optie "demo afwachten". Ik heb BV_F nog vers in mijn geheugen (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/Christmas_Card_DICE.jpg
klikkerdeklik

Nieuwe titel? :P

Demo geruchten:
We just got word from Darren Montgomery, Product Manager at EA, that there will NOT be a demo release before Christmas, this is a rumor! To quote him directly: "If there is one at all (which is by no means definite), it will in February". But he does give exciting details about the launch: "release will be late March. You can pretty much bank on that (to the extent that any game launch is firm!)."
Bron

//edit: wallpaper maar ff op mijn webspace gezet, hotlinken vindt ie blijkbaar niet zo fijn meer :P orgineel is hier: http://www.dice.se/christmas/ (hum volgens mij is ie gewoon down, ach ja...)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:19:
Ik hoop ook dat BF2 wel met 64 spelers of meer goed speelbaar zal zijn over internet. Dit bleek met het huidige BF Vietnam dus onmogelijk. 32 tot 40 spelers was daar eigenlijk de max. zonder lag, terwijl ik vroeger uren heb doorgebracht op bf1942 servers met 64 spelers. Weet iemand hier meer over?
100 man heb ik gelezen ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:33:
[...]

100 man heb ik gelezen ergens.
dat was vroeger, je loopt achter :P .

Ze hebben toch besloten om het bij 64 spelers te houden. MAAR dat is ook zo bij vietnam :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die 100 man had ik ook ergens gelezen. Is voor mij ook nieuw wat dikki dik aan geeft. Mrja, blijkbaar bleek dat nog niet haalbaar met de gemiddelde verbinding van internetgebruikers. MAar goed, als het met 64 spelers zonder lag gaat (net zoals bij BF1942 vroeger) met een verbinding van 1120 / 352, dan vind ik het prima. Liever 64 spelers met niet of nauwelijks lag, dan 100 man met veel lag.

Ik hoop echt dat BF2 alles goed maakt wat er bij BF Vietnam mis is gegaan + dat het daarnaast nog lekker vernieuwend is, met uitdagende mappen.

Momenteel speel ik Joint Operations om de tijd wat te doden. Het is een wat oudere game en ik heb het pas toch nog maar eens gekocht. Ik moet zeggen, het speelt een stuk beter dan BF Vietnam. Het was in het begin wel ff wennen met de graphics. Over de kwaliteit daarvan heb ik gemengde gevoelens. Het ene moment spat het van je scherm, het volgende moment ziet het er vet gedateerd uit, niet te beschrijven eigenlijk. gameplay is 10 tot 1000x die van Vietnam.

En nu slapen en dromen van Joint Operations en BF2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
dit spel lijkt me echt kwijlen :)

deze ga ik kopen :)
hoop ook dat ze online met cracks enzo niet meer lukt......
lukt met hl2 geloof ik ook niet :D

ik ga ook lekker dromen......... tot half 7 :(

[ Voor 15% gewijzigd door Extera op 22-12-2004 02:20 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het is inderdaad gewoon 64 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Imho ook genoeg. Heb je wel eens JO gespeeld op een server met 128 man? Damn... wat een chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

64 vind ik ook genoeg, natuurlijk wel afhankelijk van de map size en het aantal spawn bases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:28:
64 vind ik ook genoeg, natuurlijk wel afhankelijk van de map size en het aantal spawn bases.
Het mooie aan BF2 is dat de mapsize zich aanpast aan het aantal spelers... tenminste, dat heb ik gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat zal wel heel mooi zijn. Ben wel een beetje bang dat er dan veel "repeats" in de maps gaan zitten. Op zich ben ik vrij positief over BF-2. Ik hoop alleen dat ik hem een beetje kan draaien nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn je specs dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

P4 2.4 Ghz , Radeon 9800Pro , 1 GB mem. Er zijn volgens mij nog steeds geen echte systeemeisen vrijgegeven. Om de een of andere reden draait BF-V bij mij ook niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:23:
Kijk, dit soort dingen, dat zijn wel verbeteringen:

http://www.gamer.nl/nieuws/24517

.... Om te voorkomen dat je, vanwege te weinig spelers, alleen door de woestijn aan het lopen bent op zoek naar de vijand, komen de mappen in drie versies, namelijk voor 16, 32 en 64 spelers .... Nice!!!
Maps komen dus in 3 versies. Dus geen auto resize van de maps :)
The almighty commander
This function is what´s really going to define this game during clan wars. The commander is not a player on the field, he is more of an entity controlling and supervising what happens on the battlefield. He has a top down view of the map and he can call in artillery, drop ammo crates and set waypoint for his players. In fact, the commanders view looks like a completely different game, more like an RTS thingy, Command&Conquer style really. As long as your teams radar stations are intact he can see _everything_ on the map. And where he can see he can shoot artillery - although the artillery is being balanced with a long reload time, so, the commander will have to choose his targets wisely . The only way to stop him therefore is to take out the radar stations and the artillery. It´s easy to imagine the first few minutes of a clan war is going to be all about commander vs commander, them trying to kill off each others radars and artillery. If your teams commander can't see or shoot he´s pretty useless. But radars and the artillery can always be repaired, Im guessing that the commanders best friend is going to be some poor bastard playing as engineer standing by to repair his toys :)
Since the commander can see it all, there´s no use for old tricks like contesting on roofs etc. It will be very interesting to see how the clan community decides to use the commander. There is a server option to turn him off, so if two team want to go at it regular BF style that´s an option…

http://www.northernbrigade.com/bf2.php
Oud nieuws, maar dit lijkt me ook echt een welkome toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eiglijk vind ik het met 64 man al te druk. Taktieken kan je zowat wel vergeten. 32 is precies mooi :)

En waarvoor wachten op een demo, hijs toch wel weer een week van te voren beschikbaar op de illegale circuits. Ff downloaden kijken of hij bevalt en als hij bevalt kopen. :7

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef mij maar 100+ :7 lekker massal afslachten, en ja ik verwacht ook niet dat het altijd soepel loopt. maar jah ze proberen 100+ realiseren en dan weet je zeker dat je bij 64 man geen lag heb of het moet aan je computer liggen :P.

Het is altijd gezzelig op een ohoma beach server met 64 man :P wat er afentoe niet allemaal gebeurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Volgens mij proberen ze geen 100+ meer te realiseren maar word't 64 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er stond wel ergens dat het mogelijk was om met meer dan 100 man op een server te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://www.totalbf2.com/ 10 nieuwe screenshots te vinden waaronder een high res pic van de commander screen, opzich niks bijzonder kwa gfx, maar het is de eerste commander screen released volgens mij :P

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bf2/commander%20large_2.jpg
Klikkerdeklik (1,1 MB !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
lijkt me opzich wel leuke extra feature.

Ma ik denk dat ddie commander mode alleen gaat werken in clan verband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Jackazz schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:48:
lijkt me opzich wel leuke extra feature.

Ma ik denk dat ddie commander mode alleen gaat werken in clan verband
Dat weet ik wel zeker. Ik denk zelfs dat op de meeste publics die hele commander optie niet aan zal staan. Krijg je alleen maar gezeik van. In clanwars en toernooien daarentegen.... :9~

Verwijderd

Filmpje met first person beelden (wel vrij brakke kwaliteit): http://www.fileplanet.com...f2_1st_person_footage.zip (23,2 MB)

Heb een mirror gemaakt, is gemaakt met de laatste XviD en zonder geluid, want die muziek is imho maar storend op de achtergrond en je hoort toch geen ingame sounds...
http://www.bfmaps.nl/~lig...f2_1st_person_footage.avi (22,8 MB)

Verwijderd

ziet er goed uit, maja of t ook lekker speelt....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de official site is launched :)
NEW WEB SITE

Welcome to the all new Battlefield 2 web site. Over the next couple of months this will be the place to get all your Battlefield 2 news. You can look forward to interviews, screenshots, videos and weekly community updates starting in early January. If this is your first visit, be sure to swing by the screenshots and videos page to get a look at this highly anticipated game.

Unitl January, this is EAComMike...
Bron

Video raket door helicopter 7,02 MB
Video E3 12,61 MB
BF2 gameplay video (uit newsletter) 8,02 MB
Quicktime nodig!

Nieuwe screens (uit newsletter):
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_screens_01_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_screens_02_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_screens_03_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_screens_04_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_screens_05_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_screens_06_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_screens_07_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_screens_08_small.jpg

Renders (uit newsletter):
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_01_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_02_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_03_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_04_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_05_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/newsletter/dec_06_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Imho maar een erg mager gameplay vidje, maar die screens+renders zien er wel leuk uit :9

Ben ook wel benieuwd naar de intro video van BF2, als we krijgen wat dice ook bij de andere delen heeft geleverd kan het nog wel eens iets mooi worden :9~

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Mooie info voor de startpost zou ik zeggen :)

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.