[PC] Battlefield 2 aangekondigd Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.989 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

MOH:PA is door EA ontwikkeld dacht ik en EA kunnen geen games maken, althans niet van kwaliteit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

hehe, idd mijn mening lighteye

maar wilde ff wat throttlen hier.. })

Ziet er erg volwassen en strak uit in die laatste gameplay movie, zal niet meer dat 6800LE'tje op 8 pipes zijn (ze zullen geen pipes enablen via softmod, want anders namen ze wel snellere kaarten)

wat hier dus wel gebeurt zal zijn, maar me rig is top of the line na me huidige update en zal dus het zonder meer goed moeten kunnen spelen... (we kunnen direct EA gaan flamen dan :o )

Hehe zou het lang duren voordat je een WWII mod krijgt voor BF2 :Y) ?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Woei 4 weekjes nog en dan lekker fraggen met de demo \o/

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 03-04-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

Anoniem: 93525 schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:36:
Master... :) Eind april is veel eerder dan ik had gedacht. Dacht meer aan eind mei. Maar eind april is toch nog een gerucht eigenlijk? trouwens EA houdt ervan om met releasedatums te schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Anoniem: 93525 schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:36:
lekker, vlak voordat me examens beginnen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:48
[b]sain onez schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:21:Hehe zou het lang duren voordat je een WWII mod krijgt voor BF2 :Y) ?
Denk niet lang, maar het is maar de vraag of ie succesvol wordt(net als DC was/is) voor 42.

Warfront is bv. zo'n mod.

http://warfront.bf1942files.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

Nou over dat EA geen games kan maken, EA wisselt behoorlijk. Dan maken ze een topgame en dan een game dat je niet eens een game mag noemen. Denk dat het ligt aan het team wat er aan werkt ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ADMK schreef op zondag 03 april 2005 @ 18:08:
[...]

lekker, vlak voordat me examens beginnen :'(
Het leven is een hel >:)

Wat betreft EA en games maken, in dit geval wordt de volledige ontwikkeling door DICE (in stockholm) gedaan. DICE hebben ook enkele lui van trauma studios (desert combat) in dienst genomen. Reken er dus maar op dat enkele punten in het spel op desert combat zullen lijken (besturing choppers :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
Anoniem: 93525 schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:18:
[...]

Wat betreft EA en games maken, in dit geval wordt de volledige ontwikkeling door DICE (in stockholm) gedaan. DICE hebben ook enkele lui van trauma studios (desert combat) in dienst genomen. Reken er dus maar op dat enkele punten in het spel op desert combat zullen lijken (besturing choppers :D )
de gasten van trauma studios zijn dacht ik bezig met een game gebasseert op de engine van BF2
As you know, Trauma Studios has been aquired by Digital Illusions, makers of Battlefield 1942.
Now we are working hard on a new game based on the Battlefield 2 engine technology. This has kept us busy and therfore put DesertCombat on hold.

Fortunetly for us, some of the DC developers that did not join Trauma Studios because of distance, school and various other reasons got together with fans and built an extension to DesertCombat called, DC_Final. We think they did a great job delivering new content to DesertCombat fans and they have recently released it.

So make sure you grab a copy and play it, its a lot of fun and you will enjoy the new maps, characters and weapons that they have created.

Good Job DC Final team,
Frank DeLise
maar mss dat er wel wat bekende dingen in de game voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 12:02

DesertShooter

Afgekickt

maaarten schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 22:05:
dat was in bf1942 ook. In de map Berlin zat ik altijd aan een stuk door met granaten te smijten en dan zag je soms een heel groepje de lucht in vliegen :P
Das juist coowl.. :P Dat maakt bf nou zo leuk, dat t realistisch is, maar tegelijk ook weer niet.
Anoniem: 26235 schreef op zondag 03 april 2005 @ 07:54:
Laatste geruchten over een release van de demo: eind april 2005 :)

[...]

Bron
_/-\o_ Hehe, na lang wachten, (al bijna een jaar.. :r :P)

offtopic:
Moet wel me mobo snel terug hebben! Anders kan ik niet bf2'en.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

sain onez schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:14:
laten we dan hopen dat het niet zo zal aflopen als met MOHPA :X
EA heeft MOHPA multiplayer gewoon laten stikken. :(

Vlak voor kerst brachten ze nog een nieuwe multiplayer demo uit die gewoon érg goed was, met een betere netcode (geen lag meer) en minder bugs dan de retail multiplayer, en bovendien ook nog eens ondersteuning voor FSAA (FSAA werkt niet in de retail). Deze demo speelt als een zonnetje. :)

De hele community wacht vervolgens al bijna 4 maanden op een patch die de retail mp op het niveau van de mp demo moet brengen, tot dusverre nog steeds nix! :( Daar zit je dan met je gekochte spel! Na dit kutgeintje van EA heb ik gedacht nooit meer een EA spel te kopen, maar ja, Battlefield 2 kan je gewoon niet missen. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 03-04-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DesertShooter schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:31:
[...]

offtopic:
Moet wel me mobo snel terug hebben! Anders kan ik niet bf2'en.. :'(
Jij wacht al vanaf de eerste geruchten dat er wellicht een BF-2 zou komen? Ik wacht pas sinds kort op de demo. Dat komt omdat ik nu het spel pas gestalte vind krijgen. De filmpjes die nu uitkomen zijn alweer stukken beter lijkt het wel. Ik denk dat het voor het grootste deel nu nog bughunten en finetunen is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Anoniem: 93525 schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:18:
[...]

maar op enkele punten!?!?
weet niet of je veel DC speelt maar tis een regelrechte port (wapens en voertuigen) maar dan in mooiere/nieuwere textures, in een gehele nieuwe enviroment....

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

besturing choppers :D
Dat weet ik nog niet zo zeker, nu EA de financiele touwtjes in handen heeft maken zij ook voor een deel uit wat "goed" is en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
idd zit er nu allemaal wel lekker soepel uit, het rondrennen lijkt al een stuk minder houterig te voelen al is dat moeilijk te zeggen. Kan niet wachten om het uit te proberen............

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Nou mensen de oude -=|EoF|=- clan herhijsd :D :D Emperors of Fire en tuurlijk zoeken we members for de aankomende topper BF2 duss!

meschien kent lighteye ons nog :P
en let op een jongen genaamd Darkstar die vuilte cheather we hadden het nooit in de gaten

:( Remind me not to take boys in the clan who are younger then 15 :(

Slecht voor onze reputatie als we die hadden :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 03-04-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Battlefield 2 gaat rocken. Ben vervent fan van Desert Combat en als EA een slimme uitgever is, dan STFU-en ze en laten ze Dice en Trauma Studio's mooi hun gang gaan zonder irritant shit te verneuken. Ofzoiets. In ieder geval kan ik niet wachten tot de demo uitkomt , eind april > ik g(h)o(op)k de 24ste :P

[ Voor 3% gewijzigd door BaT op 04-04-2005 03:40 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 11:29

bartaa

Battlefield

als we toch gaan hopen dan hoop ik op de 22ste (dat is tenminste voor het weekend!)

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
als eind van de maand de demo uitkomt dan moet het nu toch bekend zijn hoe de helo's bestuurd gaan worden.
bf-v style? :r of dc style? _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.webjunkie.nl/apache.png

[ Voor 17% gewijzigd door Webjunkie op 04-04-2005 09:15 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als eind deze maand de demo uitkomt dan moet er wel heel wat meer bekend zijn (dus niet alleen de heli besturing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Webjunkie schreef op maandag 04 april 2005 @ 09:11:
als eind van de maand de demo uitkomt dan moet het nu toch bekend zijn hoe de helo's bestuurd gaan worden.
bf-v style? :r of dc style? _/-\o_

[afbeelding]
ik gok op BFV-style jammergenoeg, omdat daarbij iedere n00b erin kan vliegen en bij DC je er gewoon de skills voor nodig hebt.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DC vliegt ook gewoon realistischer. Daarnaast is er geen kunst meer aan in als je het eenmaal onder die knie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Laatst online: 04-04 17:13

Ikke!

aka Netfinity

Ik hoop ook op een besturing zoals in DC. In het echt kan ook niet elke soldaat in een heli stappen en er mee wegvliegen. Nu vind ik niet dat iedereen een speciale training moet doen zoals bij america's army, maar iets verschil moet er zijn vind ik. Nu ik DC gewend ben, kan ik in BFV ook niet echt lekker met een heli vliegen. Ik bestuur hem trouwens gewoon met aswd en de pijltjestoetsen. Heb wel even een pretpook geprobeerd bij iemand op een lan, maar dat vond ik niet echt ideaal.

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor jets kan je beter joysticks gebruiken. Vaak maken sommige mensen met joysticks idioot scherpe bochten met hun jets. Choppers zijn beter te besturen met toetsen en muis imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Ik heb choppers leren vliegen in DC m.b.v. keyboard en muis en ik kon uiteindelijk zo'n beetje alles met dat ding, toen kwam BF Vietnam uit.... LOL. Eerste server die ik joinde, ik stap in een chopper, je vliegt er zo ez mee weg, ondetussen zie je dan noobs weer klooien in de verte en zich serieus af vragen waarom iemand het wel in een keer lukt _/-\o_ . Ik heb laatst speciaal een joystick aangeschaft voor DC, aangezien choppers besturen heel makkelijk kan met keyboard en muis, zijn jets dit niet (imho). Nu is zo'n straaljager besturen vet makkelijk geworden, maar nu moet ik ook weer opnieuw leren choppers besturen met dat ding .... wat in het begin onmogelijk leek ... maar gaat steeds beter ondertussen. Een ding is wel altijd in het voordeel van de joystick, je kan met 1 hand een chopper besturen, wat met keyboard/muis absoluut niet kan. IK WIL BF2 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525 schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:34:
Voor jets kan je beter joysticks gebruiken. Vaak maken sommige mensen met joysticks idioot scherpe bochten met hun jets. Choppers zijn beter te besturen met toetsen en muis imho.
Heb je een joystick die ook de rudders kan ondersteunen, extra draaias dus z heette dat dacht ik. Ik heb het idee dat vooral mensen die klagen over de moeilijke besturing in DC met de heli's dat die geen controle kunnen krijgen met de toetsenbord en ook niet met de joystick omdat ze mogelijk of die rudders niet weten te gebruiken of die extra mogelijkheid niet hebben op hun joystick.

Ik heb wel een tijdje Vietnam gespeelt, heli's en de joystick maar eerlijk gezegd vond ik dat een stuk moeilijker vliegen dan in DC. Zal misschien een kwestie van wennen zijn maar goed Vietnam had niet mijn interesse omdat te ontwikkelen.

En nu ik het zo eens lees misschien is het wel zo dat de Vietnam heli's vooral ontwikkeld zijn voor keyboard gebruikers en DC (wellicht bij toeval omdat de beschikbare code niet anders was) voor joystick (met rudders) gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Ik vind het inderdaad lastig om de vliegtuigen te besturen met het tobo. Het vliegen op zich lukt prima, ik kan wel loopings maken, op de kop over een basis heenvliegen, landen en onder bruggen door vliegen. Maar een doel op de grond raken met die raketten die gewoon min of meer rechtuit vliegen lukt me nauwelijks. Tegen de tijd dat ik een tank goed in het visier heb en kan houden, vlieg ik er tegenop. Opzich ook een manier, maar ik maak liever meer kills dan dat ik dood ga. ;)
Dogfights vind ik ook lastig, krijg die lui nooit echt lang in het visier.
Ik speel sinds afgelopen weekend eindelijk DC online, en merk wel dat het tegen bots echt 10x makkelijker is. Als je tegen bots speelt en een apache (de Albert Hein 64) hebt, ben je zowat on overwinnelijk, omdat die lui bijna niet op je schieten. Maar echte personen schieten je zo neer met een granaat van een tank. Maakt het spelen wel een stuk leuker imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL, dat neerschieten van choppers met een tank is geniaal (of RPG/SMAW) Heb heel wat idoot mooie shots gemaakt van grote afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik ben toch altijd wel blij met mn gamepad met dual analog sticks, dat ding werkt echt perfect; zowel voor choppers alswel voor vliegtuigen !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat voor gamepad heb je dan? Lijkt het een beetje op de PS2 controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

idd... van thrustmaster (niet de cheapo die voor 5 euri over de balk gaat; maar diegene met Force feedback (en rubber controllers i.p.v. plastic))

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zelf vlieg ik altijd met keyboard only. Wat betreft wendbaarheid moet je het dan wel afleggen maar dat kun je vaak met wat inzicht weer goedmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Ik gebruik nooit een joystick, altijd keyboard + muis. :P

Geen problemen mee iig, als ik in een chopper zit geven mensen me vaak complimenten en vragen meteen wat voor soort joystick ik gebruikt. :D

Maar wel lastig is als je wilt gaan vliegen in een straaljager en tegelijk wilt gaan richten op een andere straaljager.

Mij maakt het iid niet uit, keyboard + muis is goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53226

Zullen weer vele zomer dagen/avondjes binnen worden >:)

Bestuur chopper en jet ook altijd met een joystick (in dc) ben ook niet anders gewent.
Ja single player is gewoon te makkelijk, krijg je dit soort dingen te zien :P

Afbeeldingslocatie: http://img32.exs.cx/img32/8368/screenshot544cq.th.gif

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 53226 op 04-04-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:39

Snippertje

Light up your life

DC altijd een combinatie van Tobo en Joystick.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Maar de single player opties zullen juist verbeterd zijn dacht ik. Beter bot support etc? Of is dat ook alweer van de baan (ik baal nog steeds van het "geen ctf" besluit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 06-04 15:46

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik hoop wel dat de maps niet al te uitgestrekt zijn zodat de balans tussen infantery en gevechten tussen voertuigen goed blijft. Ik heb het persoonlijk niet zo op maps ala 'Aberdeen' of 'El Alamein' waarbij de nadruk echt op tank en airbattles ligt.

Ik kan iig niet wachten tot ik die demo kan installeren :9~

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-05 11:03
DC maakt gebruik van 3 'engines' (3 op een rij: 1 main voor pitch en yaw, 1 voor pitch en roll en 1 voor pitch en yaw ) om de besturing te laten werken. Deze zitten, met z'n drieën, gekoppeld aan een rotation bundle welke o.a. weer zorgt voor de roll. Eigenlijk gebruikt ie (bv apache) 5 engines, maar de overige 2 zijn de grafische engines die je ziet ingame. Alle engines zijn gekoppeld aan de main engine en geven alle 3 één derde thrust en werken als een soort thrust vectoring engine samen. Dus als je naar voren wil vliegen krijg je minder lift en zak je iets. Omdat alle engines aan de main gekoppeld zijn is het ook zo dat je gas moet geven om de besturing te laten werken, geen gas is geen power.

Op deze manier komt het er, volgens mij, op neer dat je bij een joystick je throttle op bv. 80% kan zetten en altijd kan sturen, stuur je niet dan win je hoogte, en andersom. Aan de andere kant heeft het wel leuke voordelen voor de keyboard gebruikers. Je kunt wel heel strak de bocht om hangen in dc's helikopters. :)

Wat ik heb gehoord van BF2 spelers is dat er een soort van kruising komt tussen BFV en DC. Waarschijnlijk zo dat de throttle (eigenlijk collective) los gekoppeld is aan de pitch, roll en yaw. Met als resultaat dat je dus wel kan blijven hoveren op één plek en je hoogte makkelijker kan behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Ik gebruik zelf altijd bij het vliegen in BF en DC toetsenbord en joystick, en ik kan er alles mee! Overal landen waar te landen valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
vliegen met het toetsenbord is een eitje :9 , Ik denk dat het je vooral een voordeel geeft in de heli's veel knoppen en als je weet hoe je ze moet gebruiken heb je veel meer wendbaarheid.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

@Henk83:
Je hebt contact met mensen die BF2 gespeeld hebben? Vertel, vertel!

Nadeel van een tobo vind ik wel (ook bij race-spellen) dat je of geen gas geeft, of vol gas. Ik hoop niet dat het zo wordt dat als je gas loslaat, je dan op de zelfde hoogte blijft hangen. Ik vind het minder realistisch klinken. Hoewel ik niet weet hoe het werkt in een echte heli. Kan me voorstellen dat je dmv een computer in zo'n ding wel een bepaalde hoogte in kan stellen. Iemand hier toevallig die zo'n ding in de achtertuin heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-05 11:03
Ik ken mensen die bf2 gespeeld hebben is een groot woord hoor. :) We hebben een aantal in de irc gehad die de kans hadden hem te proberen op de E3.
Op de E3 is dus een playable versie geweest en in duitsland is de bfcon gehouden waar hij ook speelbaar was.
Ik denk niet dat ik, op een aantal persoonlijke impressies na, meer weet dan jullie allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
OT:
Ik heb altijd gevlogen in 42 en nam (DC niet zo veel gespeeld) met WSAD en m'n muis.
Persoonlijk vind ik propplanes en choppers veel leuker dan jets.

left Ctrl: throttle
W: duiken
S: stijgen
A: bank naar links
D: bank naar rechts
Q: afremmen

En last but not least: de twee zijknopjes op m'n mx700 voor rudder
Ohja en de leftmous fire rightmouse alt-fire natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.teamfha.com/modules/My_Uploads/user_folders/%5BTeamFHA%5D%20Woest/mousepic.jpg

Die gebruik ik btw ook om snel te wisselen tussen m'n medpack en medgun in bf42 infantry. _/-\o_

Ontopic:
Een mix tussen Nam en DC zou wel prettig zijn, DC vond ik een beetje te hoge drempel in het begin hebben en nam is wel erg makkelijk voor een noobiepilot als ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Kiphaas7 op 05-04-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Mouse 3 en 4 gebruik ik, op mijn mx510, respectievelijk voor prone en crouch. Voor de rest zijn de standaard knoppen van BF'42 ideaal om choppers mee te besturen, volgens mij is jou knoppenset zo'n beetje de standaard set, m.u.v. CTRL ... Maar ja, je moet het gewoon instellen zoals je zelf het prettigst vind, dus dan maakt het toch niet uit wat iemand anders er van zegt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

nu kwam ik uit BF Vietnam online gamen, en melde me iemand via MSN (een contactpersoon onder de group 'Vage Gasten&Onkenden' ;)) een iemand waarvan ik recentelijk geheugen van wilde aanschaffen, en ik em wss heb verteld dat ik altijd BF42 en Vietnam speel, dat hij een 'stabiele beta' van BFII zou hebben :? 8)7

Wil helemaal geen rumor opstarten, maar nu word het wel heel fraai 8)7
Damn, die gast is natuurlijk offline |:(

:9~ :7 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik geloof er helemaal niets van eigenlijk. Er is nog geen beta opgedoken waar dan ook. Ik zou hem eerst maar mooi in de vage gasten categorie houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Kiphaas7 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:30:

Ontopic:
Een mix tussen Nam en DC zou wel prettig zijn, DC vond ik een beetje te hoge drempel in het begin hebben en nam is wel erg makkelijk voor een noobiepilot als ik.
Ik vond de choppers in vietnam prima te doen, kan aan mij liggen omdat deze besturing niet zo heel veel verschilde met die in DC imo. Maar het was een kunst om vooral rustig aan te doen, het waren geen rambo-verhicles.

Irritant alleen dat mensen die het totaal niet kunnen dan toch per sé willen vliegen, maar goed. Ik had bijna nog bij EA geopperd om een soort verplichte training in het spel te gooien die je eerst moest voltooien voor je je online als piloot mocht vertonen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De chopper besturing in vietnam lijkt niet op de van DC vind ik. In vietnam kan iedereen een chopper vliegen (ook met weinig oefening). Dat is in DC wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:56:
Ik geloof er helemaal niets van eigenlijk. Er is nog geen beta opgedoken waar dan ook. Ik zou hem eerst maar mooi in de vage gasten categorie houden :)
LOL

Ach, EA/DICe hebben volgens mij nog nooit wat belangrijks laten lekken. Lijkt me heel erg strerk ja :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Lijkt mij ook erg sterk, maar goed....

Helaas nog geen officiële aankondiging van de Demo he..Tenminste..de officiële site rept er met geen woord over helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste week van april zijn de geruchten. maandag 25 april 2005 meen ik ook ergens gelezen te hebben, maar goed geruchten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dat zou een mooi verjaardagskadootje zijn, ben 24-4 jarig, maar meen dat alle BF patches en ook de meeste EA demos op vrijdag gereleased worden, dus gok zelf eerder op vrij 29-4....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer komt EA nog met een vervolg filmpje voor BF2_Wetlands_FINAL.avi ? aan het eind wordt nog gezegt: To be continued... Maar hoe oud is dit filmpje nou al? Of heb ik een vervolg gemist of is EA het vergeten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

To be continued kun je ook opvatten als "wanneer je het zelf speelt" natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe video:
http://download.boomtown....cles/art.view.php?id=7846

12 minuten ongeveer en 90 MB, je moet je helaas wel ff reggen (email moet ook kloppen om te activeren!).

Verder is het een cam versie maar imo wel de moeite waard om het te downloaden, veel nieuwe dingen te zien zoals de carrier die beter in beeld komt en veel menu opties. De video is van zo'n kwaliteit dat je de menu text met wat moeite wel kunt lezen. Commander mode zie je ook uitgebreid.

Nog wat pics, was nogal een moeite om goede te maken, bewegend is de video goed maar stilstaand niet (ze hebben niet gedeinterlaced geloof ik).

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final1_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final2_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final3_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final4_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final5_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final6_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final7_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final8_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final9_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final10_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final11_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final12_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final13_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final14_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final15_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final16_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final17_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final18_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final19_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final20_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final21_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final22_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final23_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final24_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/final25_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Volgens mij heb ik deze hier ook nog niet gezien. Ben hem nog aan het downloaden, lekker groot, ruim 300 MB :)

http://www.fileplanet.com...ailer---Ground-Combat-#2-[Insane-Quality]

Ik kreeg de link niet werkend tussen url-tags, zal wel komen door de "[]" erin.

edit:
Oh hij doet het ook zonder het "insane quality" gedeelte tussen de []. Je kunt dus gewoon op de link klikken zoals hij hierboven staat.

[ Voor 22% gewijzigd door Ikke! op 08-04-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:40

beany

Meeheheheheh

mirror? ik heb geen account bij fileplanet(ik heb geen zin om te betalen om een filmpje te kunnen zien)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Je hoeft niet te betalen, je kunt je ook gratis aanmelden. Moet je wel zo'n 20 minuten wachten voor hij begint te downloaden. Ik zal eens op zoek gaan naar een mirror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op donderdag 07 april 2005 @ 19:37:
To be continued kun je ook opvatten als "wanneer je het zelf speelt" natuurlijk.
:r
Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:20:
Nieuwe video:

12 minuten ongeveer en 90 MB, je moet je helaas wel ff reggen (email moet ook kloppen om te activeren!).

Verder is het een cam versie maar imo wel de moeite waard om het te downloaden, veel nieuwe dingen te zien zoals de carrier die beter in beeld komt en veel menu opties. De video is van zo'n kwaliteit dat je de menu text met wat moeite wel kunt lezen. Commander mode zie je ook uitgebreid.

Nog wat pics, was nogal een moeite om goede te maken, bewegend is de video goed maar stilstaand niet (ze hebben niet gedeinterlaced geloof ik).

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ben nu ook dat filmpje aan het downloaden. ;)
Maar de kwaliteit van die pics laten de wensen over... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ikke! schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:50:
Volgens mij heb ik deze hier ook nog niet gezien. Ben hem nog aan het downloaden, lekker groot, ruim 300 MB :)

http://www.fileplanet.com...ailer---Ground-Combat-#2-[Insane-Quality]

Ik kreeg de link niet werkend tussen url-tags, zal wel komen door de "[]" erin.

edit:
Oh hij doet het ook zonder het "insane quality" gedeelte tussen de []. Je kunt dus gewoon op de link klikken zoals hij hierboven staat.
Had ik een paar dagen geleden al bekeken maar is de moeite niet waard om te wachten en ook nog te downloaden...

Voor 1 of 2 minuutjes film en dan is de beeldkwaliteit alsnog zo slecht dat je de text nauwelijks kunt lezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:12:
[...]

Had ik een paar dagen geleden al bekeken maar is de moeite niet waard om te wachten en ook nog te downloaden...

Voor 1 of 2 minuutjes film en dan is de beeldkwaliteit alsnog zo slecht dat je de text nauwelijks kunt lezen :X
lijkt erop dat het gedrag van de helis veel overeenkomt heeft met die van vietnam. :'(
Of kan je zoiets nog niet zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:59:
De chopper besturing in vietnam lijkt niet op de van DC vind ik. In vietnam kan iedereen een chopper vliegen (ook met weinig oefening). Dat is in DC wel anders.
ik heb er in Vietnam anders zat zien neerstorten met newbie piloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:06:
[...]

ik heb er in Vietnam anders zat zien neerstorten met newbie piloten.
Hell na bijna 3 jaar bf1942 vliegen er nog steeds mensen in de bomen tijdens het opstijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Zucht. Download je 300+ MB, blijkt het een filmpje te zijn dat ik al eerder gezien had. Maar dan een 9 MB versie, waar je bijna net zo veel op zag. Vond de kwaliteit best goed (van die grote dan), maar als je een trage verbinding hebt is het niet echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53226

Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:24:
[...]

Hell na bijna 3 jaar bf1942 vliegen er nog steeds mensen in de bomen tijdens het opstijgen :D
Maar misschien spelen die mensen het spel nog niet zo lang?
Speel het ook pas een jaartje maar vlieg niet in bomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Je mag dat soort dingen ook achterwege laten hoor, een beetje meer respect voor je medemens is altijd goed. Ik heb sinds gisteren BF-Vietnam weer even gespeeld na een tijd DC en hoop toch echt niet dat dat de heli besturing gaat worden. Mag, wat is dat "flauw" vergeleken bij DC. Ik heb het al eerder gezegd maar nu viel het me extra op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 14:58
Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:20:
Nieuwe video:

[afbeelding]
hier staat een listje met mirrors

http://www.totalbf2.com

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:24:
[...]

lol, ja, die corsair op wake is tricksy voor de meeste.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
Ontopic, dit is een van de meest informatieve videos (what you see is what you get), in tegenstelling tot die halve hollywood filmpjes van DICE zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Weer een leuk filmpje lighteye. Eindelijk eens te zien hoe die commandermode eruit ziet. Geen idee of het gaat werken. Die kerel in het filmpje zat aardig te kloten iig :D Zal wel een kwestie van gewenning zijn.

Het geheel ziet er verder allemaal erg mooi uit. De maps ogen opzich erg realistisch, alleen wel wat statisch allemaal. Nu maar hopen dat die demo ook echt snel gaat komen. Ben best wel benieuwd hoe e.e.a. op mijn bak gaat draaien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-05 17:28

nlboy

Alles kitz?

Kon beter het laatste filmpje niet kijken, want...raakt m'n geduld op van het wachten op BF2. :9~
Deze game word echt THE multiplayer van het jaar...zolang ie wel langer houdbaar is dan BFV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
nlboy schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:23:
Kon beter het laatste filmpje niet kijken, want...raakt m'n geduld op van het wachten op BF2. :9~
Deze game word echt THE multiplayer van het jaar...zolang ie wel langer houdbaar is dan BFV.
Moet wel...... Deze is meer bf1942 dan bfv, dus oldskool :)

Man wat zal het druk worden die eerste weken met de demo. :9 Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Ik heb zojuist dit 90 mb filmpje bekeken. Deze game wordt (hopelijk) echt vet! 8)

lol @ die gozer in commander mode, snapte er niet zo heel veel van... >:)

Aan de chopper bewegingen te zien lijkt het de besturing een beetje op een wat simpeler versie van DC. toch nog wat buggy: die gozer sloeg over de kop met die helicopter tegn het gebouw maar kon gerust weer opstijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
lol @ die gozer in commander mode, snapte er niet zo heel veel van... >:)
Hmm ja, comander mode lijkt me ook niet zo interessant in deze game...... Ik moet eerst zien hoe het werkt, maar als alles vrijwillig is zie ik het al voor me: Commander zit zich rot te klikke om bevelen te geven die toch genegeerd worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Die commander mode ga ik denk ik ook niet veel gebruiken. Op publics zal ie toch vaak uitstaan denk ik. Ik bepaal zelf mijn eigen strategie wel, ik heb er echt geen zin in bevelen op te gaan volgen van een of andere nerd die ik toch niet ken en waar ik het hoogstwaarschijnlijk toch vaak niet mee eens ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Teamplay zal op publics toch nooit iets worden. Wil je teamplay.. zoek dan een clan of join een toernooi . Denk dat die Commandermode + squads een leuke toevoeging zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Idd, die commandermode is vooral cool te gebruiken tijden clanwars e.d. Maar zo in een public server met allemaal noobs .... nee dank u !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Clans begin ik zowiezo niet aan. Het gezeur en gelame is daar vaak meer dan op de publics. Juist op de publics zie ik soms mensen die erg leuk samenwerken met een selecte groep teamleden die ze niet eens kennen. Wat clans betreft, ik hoef mij niet te verschuilen achten de skills van anderen. Voor clanwars heb ik geen tijd.Voor mensen die anderen uitmaken voor n00bs en zelf behoorlijk zuigen evenmin. Het hele "ik zit in een clan en dus ben ik stoer" gedrag die veel clans hebben vind ik om te lachen (eerder zielig). Veel clans vertonen een bepaald gedrag waar mijn broek van af zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:18:
Laatste week van april zijn de geruchten. maandag 25 april 2005 meen ik ook ergens gelezen te hebben, maar goed geruchten he ;)
Tja, als dit zo is dan lopen de productiebanden nu heel erg snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Volgens betrouwbare bron is de release officieel nog steeds:

UK RELEASE: 24-Jun-2005 | NORDIC RELEASE: 23-Jun-2005 | US RELEASE: 21-Jun-2005

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 10-04-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51957

Anoniem: 93525 schreef op zondag 10 april 2005 @ 10:38:
[...]

Tja, als dit zo is dan lopen de productiebanden nu heel erg snel :)
Demo heb je geen productieband voor nodig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Als BF2 me bevalt, dan zal ik zeker weer een online toernooi ala Vietnamcombat joinen. Erg leuk om aan zoiets mee te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

En als je dan weer zo'n map in elkaar flanst als die vorige van BFV kun je mij daar ook verwachten :D , vond een link naar een poolse site met hele mooie ingame action screenshots, volgens mij hier nog niet tegengekomen.

http://gry.imro.pl/?exec=slides,3,0,9400,0

Enjoy!

f.e
Afbeeldingslocatie: http://img29.exs.cx/img29/3476/595xq.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img201.exs.cx/img201/9395/570ma.th.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door SAiN ONeZ op 10-04-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

ja kom vooral terug dude. Het is stil op VNC hahha. We zijn net begonnen met tour 4. Dit zal waarschijnelijk de laatste worden , Dan gaan we massaal over naar BF2 :). Die website met forum is nog niet online. (Ik ben daar forumadmin) Maar het beloofd een mooie site te worden. www.moderncombat.net. Voor nieuws check deze site uit http://www.bf2news.nl/ . Het is een onderdeel van het Planet Combat gebeuren..... (www.vietnamcombat.net (VNC)) is er ook een onderdeel van. LOL

Ze zijn er druk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

sain onez schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:37:
En als je dan weer zo'n map in elkaar flanst als die vorige van BFV kun je mij daar ook verwachten :D , vond een link naar een poolse site met hele mooie ingame action screenshots, volgens mij hier nog niet tegengekomen.

http://gry.imro.pl/?exec=slides,3,0,9400,0

Enjoy!
Vet man! Zitten zeer mooie shots bij. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Zeer interessant voor de mensen die het nog niet hebben gezien:
Battlefield 2 Conference 05 High-res Video (torrent) info
Denk dat ie wel eerder is langgeweest hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:14:
Volgens betrouwbare bron is de release officieel nog steeds:

UK RELEASE: 24-Jun-2005 | NORDIC RELEASE: 23-Jun-2005 | US RELEASE: 21-Jun-2005
Lijkt me een stuk realistischer ja t.o.v. eind april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jij haalt de demo en de final door elkaar.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb het inderdaad over de final. Ik had de posts hiervoor wat te snel "doorgescanned".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik had het over de demo :P

Maar goed Battlefield 2 Fragalyzer (hoop dat dit ook beschikbaar komt voor het 'gewone' publiek en dat het niet een test tool is ofzo :P ):

http://195.58.96.57/ kun je zien, is ontzettend traag, ben al de hele middag bezig alles te rippen wat erop staat en is nog niet klaar (0,6 kB/s ongeveer :+ )

Wat opvalt is dat het enorm veel stats bijhoudt :) Enorm geil voor de stats mensen denk ik zo :D Ook erg handig voor analyze :)

Een paar voorbeeldjes:
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/temp/KitKills-1.gifAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/temp/Level1Kits-1.gifAfbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/bf2/temp/Level1Vehics-1.gif
Deze bovenstaande grafiekje zijn van 1 map en ik geloof ook maar 1 ronde speeltijd, dat je niet aan gaat nemen dat dit overall is.

http://lighteye.whyz.nl/bf2/temp/gulf_of_oman-1.jpg

Laatste is gewoon een link omdat het plaatje vrij groot is en geen zin heb om te resizen ;)

Laatste plaatje laat zien waar de events zich hebben plaats gevonden. Kunnen suicides zijn, teamkills, gewone kills, vehicles enteren enz. enz.

//edit: ik ben overigens bezig met een nieuwe startpost, in de loop van morgen zal ie wel klaar zijn hoop ik :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 10-04-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Ziet er heeeel erg VET uit! :9~
Dit is ook gewoon super handig voor de clans.
Heel erg slim bedacht door maker van BF2. _/-\o_
Ik kan niet meer wachten todat ie uit is. (8>

[ Voor 19% gewijzigd door nlboy op 10-04-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

sain onez schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:37:
En als je dan weer zo'n map in elkaar flanst als die vorige van BFV kun je mij daar ook verwachten :D
Uiteraard zal ik de nieuwe editor eens gaan uitproberen. Misschien komen we weer tot een leuke map. Is ook wel een beetje afhankelijk van EA zelf... ik hoop namelijk dat ze de community wat meer supporten met custom maps. D.w.z.. de goede custommaps in een pack proppen en die aanbieden via de officiële site, en laten rouleren op 1of meer van hun servers. Ik wil hiermee niet zeggen dat mijn goed zal worden hoor, maar voordat ik aan zo'n taak begin wil ik wel weten of er een kans bestaat dat de map veel gespeeld zal worden. Zie het als een stuk motivatie om iets leuks te bouwen... :)
Stronkie schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:39:
ja kom vooral terug dude. Het is stil op VNC hahha. We zijn net begonnen met tour 4. Dit zal waarschijnelijk de laatste worden , Dan gaan we massaal over naar BF2 :). Die website met forum is nog niet online. (Ik ben daar forumadmin) Maar het beloofd een mooie site te worden. www.moderncombat.net. Voor nieuws check deze site uit http://www.bf2news.nl/ . Het is een onderdeel van het Planet Combat gebeuren..... (www.vietnamcombat.net (VNC)) is er ook een onderdeel van. LOL

Ze zijn er druk mee.
Dat ziet er alweer veel belovend uit! Ik kom dan, mits BF2 me bevalt, zeker terug!

[ Voor 39% gewijzigd door jagermeister op 11-04-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik hoop dat ze het nu eindelijk eens mogelijk maken de map te downloaden als je een server joint die een map draait die je niet hebt, dus op de tactical ops manier :) Zolang dat niet gebeurt zullen custom maps altijd in het verdomhoekje blijven.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 11-04-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:24
Anoniem: 26235 schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:23:

//edit: ik ben overigens bezig met een nieuwe startpost, in de loop van morgen zal ie wel klaar zijn hoop ik :)
mail maar of bewaar em voor het nieuwe topic (deze is toch bijna vol en het lijkt me logisch dat jij de volgende start ;) )

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:13:
Ik hoop dat ze het nu eindelijk eens mogelijk maken de map te downloaden als je een server joint die een map draait die je niet hebt, dus op de tactical ops manier :) Zolang dat niet gebeurt zullen custom maps altijd in het verdomhoekje blijven.
Ja dat zou geweldig zijn! Reken er maar niet op... Ik heb het nare gevoel namelijk dat ze dit nooit gaan implementeren aangezien het marketingtechnisch voor EA niet echt aantrekkelijk is. De standaard EA maps voldoen aan een bepaalde kwaliteit... de kans dat er maps van mindere kwaliteit voorbij zullen komen is dan groot. De kans bestaat dan dat men denkt dat de map een product van EA is en ik denk dat EA dat wil voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Dat ook, maar ik denk ook dat de maps gewoon te groot zijn om te downloaden via een server.

Bij Counterstrike wacht je soms wel 5 min voor een map die maar 10 MB is, terwijl je het via een website veel sneller kan downloaden. En CS is nog 'vrij' klein kwa maps.

En als iedereen die map gaat downloaden dan gaat de ping van de server heel erg omhoog en kunnen de mensen die de map al hebben niet spelen. :)
(dat lijkt mij ook een reden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 10:14

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.