MOH:PA is door EA ontwikkeld dacht ik en EA kunnen geen games maken, althans niet van kwaliteit

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 26235
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Anoniem: 93525
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 03-04-2005 15:37 ]
Anoniem: 82299
Master...Anoniem: 93525 schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:36:
Woei 4 weekjes nog en dan lekker fraggen met de demo \o/
lekker, vlak voordat me examens beginnenAnoniem: 93525 schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:36:
Woei 4 weekjes nog en dan lekker fraggen met de demo \o/
Denk niet lang, maar het is maar de vraag of ie succesvol wordt(net als DC was/is) voor 42.[b]sain onez schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:21:Hehe zou het lang duren voordat je een WWII mod krijgt voor BF2?
Het leven is een hel
de gasten van trauma studios zijn dacht ik bezig met een game gebasseert op de engine van BF2Anoniem: 93525 schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:18:
[...]
Het leven is een hel![]()
Wat betreft EA en games maken, in dit geval wordt de volledige ontwikkeling door DICE (in stockholm) gedaan. DICE hebben ook enkele lui van trauma studios (desert combat) in dienst genomen. Reken er dus maar op dat enkele punten in het spel op desert combat zullen lijken (besturing choppers)
maar mss dat er wel wat bekende dingen in de game voorkomenAs you know, Trauma Studios has been aquired by Digital Illusions, makers of Battlefield 1942.
Now we are working hard on a new game based on the Battlefield 2 engine technology. This has kept us busy and therfore put DesertCombat on hold.
Fortunetly for us, some of the DC developers that did not join Trauma Studios because of distance, school and various other reasons got together with fans and built an extension to DesertCombat called, DC_Final. We think they did a great job delivering new content to DesertCombat fans and they have recently released it.
So make sure you grab a copy and play it, its a lot of fun and you will enjoy the new maps, characters and weapons that they have created.
Good Job DC Final team,
Frank DeLise
Das juist coowl..maaarten schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 22:05:
dat was in bf1942 ook. In de map Berlin zat ik altijd aan een stuk door met granaten te smijten en dan zag je soms een heel groepje de lucht in vliegen
Anoniem: 26235 schreef op zondag 03 april 2005 @ 07:54:
Laatste geruchten over een release van de demo: eind april 2005
[...]
Bron
Anoniem: 38733
EA heeft MOHPA multiplayer gewoon laten stikken.sain onez schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:14:
laten we dan hopen dat het niet zo zal aflopen als met MOHPA
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 03-04-2005 20:10 ]
Jij wacht al vanaf de eerste geruchten dat er wellicht een BF-2 zou komen? Ik wacht pas sinds kort op de demo. Dat komt omdat ik nu het spel pas gestalte vind krijgen. De filmpjes die nu uitkomen zijn alweer stukken beter lijkt het wel. Ik denk dat het voor het grootste deel nu nog bughunten en finetunen is.DesertShooter schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:31:
[...]
offtopic:
Moet wel me mobo snel terug hebben! Anders kan ik niet bf2'en..
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
maar op enkele punten!?!?Anoniem: 93525 schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:18:
[...]
Het leven is een hel![]()
Wat betreft EA en games maken, in dit geval wordt de volledige ontwikkeling door DICE (in stockholm) gedaan. DICE hebben ook enkele lui van trauma studios (desert combat) in dienst genomen. Reken er dus maar op dat enkele punten in het spel op desert combat zullen lijken (besturing choppers)
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Dat weet ik nog niet zo zeker, nu EA de financiele touwtjes in handen heeft maken zij ook voor een deel uit wat "goed" is en wat niet.besturing choppers
Anoniem: 109640
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 03-04-2005 22:35 ]
[ Voor 3% gewijzigd door BaT op 04-04-2005 03:40 ]
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
ik gok op BFV-style jammergenoeg, omdat daarbij iedere n00b erin kan vliegen en bij DC je er gewoon de skills voor nodig hebt.Webjunkie schreef op maandag 04 april 2005 @ 09:11:
als eind van de maand de demo uitkomt dan moet het nu toch bekend zijn hoe de helo's bestuurd gaan worden.
bf-v style?of dc style?
[afbeelding]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Klik mee voor GoT!........
Heb je een joystick die ook de rudders kan ondersteunen, extra draaias dus z heette dat dacht ik. Ik heb het idee dat vooral mensen die klagen over de moeilijke besturing in DC met de heli's dat die geen controle kunnen krijgen met de toetsenbord en ook niet met de joystick omdat ze mogelijk of die rudders niet weten te gebruiken of die extra mogelijkheid niet hebben op hun joystick.Anoniem: 93525 schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:34:
Voor jets kan je beter joysticks gebruiken. Vaak maken sommige mensen met joysticks idioot scherpe bochten met hun jets. Choppers zijn beter te besturen met toetsen en muis imho.
Deze plek is te koop.
Deze plek is te koop.
Anoniem: 89184
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
[ Voor 3% gewijzigd door Kiphaas7 op 05-04-2005 19:31 ]
Anoniem: 131484
Ik vond de choppers in vietnam prima te doen, kan aan mij liggen omdat deze besturing niet zo heel veel verschilde met die in DC imo. Maar het was een kunst om vooral rustig aan te doen, het waren geen rambo-verhicles.Kiphaas7 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:30:
Ontopic:
Een mix tussen Nam en DC zou wel prettig zijn, DC vond ik een beetje te hoge drempel in het begin hebben en nam is wel erg makkelijk voor een noobiepilot als ik.
LOLBor_de_Wollef schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:56:
Ik geloof er helemaal niets van eigenlijk. Er is nog geen beta opgedoken waar dan ook. Ik zou hem eerst maar mooi in de vage gasten categorie houden
[ Voor 22% gewijzigd door Ikke! op 08-04-2005 18:52 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Bor_de_Wollef schreef op donderdag 07 april 2005 @ 19:37:
To be continued kun je ook opvatten als "wanneer je het zelf speelt" natuurlijk.
Ben nu ook dat filmpje aan het downloaden.Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:20:
Nieuwe video:
http://download.boomtown....cles/art.view.php?id=7846
12 minuten ongeveer en 90 MB, je moet je helaas wel ff reggen (email moet ook kloppen om te activeren!).
Verder is het een cam versie maar imo wel de moeite waard om het te downloaden, veel nieuwe dingen te zien zoals de carrier die beter in beeld komt en veel menu opties. De video is van zo'n kwaliteit dat je de menu text met wat moeite wel kunt lezen. Commander mode zie je ook uitgebreid.
Nog wat pics, was nogal een moeite om goede te maken, bewegend is de video goed maar stilstaand niet (ze hebben niet gedeinterlaced geloof ik).
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Had ik een paar dagen geleden al bekeken maar is de moeite niet waard om te wachten en ook nog te downloaden...Ikke! schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:50:
Volgens mij heb ik deze hier ook nog niet gezien. Ben hem nog aan het downloaden, lekker groot, ruim 300 MB
http://www.fileplanet.com...ailer---Ground-Combat-#2-[Insane-Quality]
Ik kreeg de link niet werkend tussen url-tags, zal wel komen door de "[]" erin.
edit:
Oh hij doet het ook zonder het "insane quality" gedeelte tussen de []. Je kunt dus gewoon op de link klikken zoals hij hierboven staat.
lijkt erop dat het gedrag van de helis veel overeenkomt heeft met die van vietnam.Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:12:
[...]
Had ik een paar dagen geleden al bekeken maar is de moeite niet waard om te wachten en ook nog te downloaden...
Voor 1 of 2 minuutjes film en dan is de beeldkwaliteit alsnog zo slecht dat je de text nauwelijks kunt lezen
Anoniem: 131484
ik heb er in Vietnam anders zat zien neerstorten met newbie piloten.Bor_de_Wollef schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:59:
De chopper besturing in vietnam lijkt niet op de van DC vind ik. In vietnam kan iedereen een chopper vliegen (ook met weinig oefening). Dat is in DC wel anders.
Hell na bijna 3 jaar bf1942 vliegen er nog steeds mensen in de bomen tijdens het opstijgenAnoniem: 131484 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:06:
[...]
ik heb er in Vietnam anders zat zien neerstorten met newbie piloten.
Anoniem: 53226
Maar misschien spelen die mensen het spel nog niet zo lang?Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:24:
[...]
Hell na bijna 3 jaar bf1942 vliegen er nog steeds mensen in de bomen tijdens het opstijgen
Je mag dat soort dingen ook achterwege laten hoor, een beetje meer respect voor je medemens is altijd goed. Ik heb sinds gisteren BF-Vietnam weer even gespeeld na een tijd DC en hoop toch echt niet dat dat de heli besturing gaat worden. Mag, wat is dat "flauw" vergeleken bij DC. Ik heb het al eerder gezegd maar nu viel het me extra op.
hier staat een listje met mirrorsAnoniem: 26235 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:20:
Nieuwe video:
http://download.boomtown....cles/art.view.php?id=7846
12 minuten ongeveer en 90 MB, je moet je helaas wel ff reggen (email moet ook kloppen om te activeren!).
Verder is het een cam versie maar imo wel de moeite waard om het te downloaden, veel nieuwe dingen te zien zoals de carrier die beter in beeld komt en veel menu opties. De video is van zo'n kwaliteit dat je de menu text met wat moeite wel kunt lezen. Commander mode zie je ook uitgebreid.
Nog wat pics, was nogal een moeite om goede te maken, bewegend is de video goed maar stilstaand niet (ze hebben niet gedeinterlaced geloof ik).
[afbeelding]
Iseci
lol, ja, die corsair op wake is tricksy voor de meeste....Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:24:
[...]
Hell na bijna 3 jaar bf1942 vliegen er nog steeds mensen in de bomen tijdens het opstijgen
Moet wel...... Deze is meer bf1942 dan bfv, dus oldskoolnlboy schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:23:
Kon beter het laatste filmpje niet kijken, want...raakt m'n geduld op van het wachten op BF2.
Deze game word echt THE multiplayer van het jaar...zolang ie wel langer houdbaar is dan BFV.
Anoniem: 89184
Hmm ja, comander mode lijkt me ook niet zo interessant in deze game...... Ik moet eerst zien hoe het werkt, maar als alles vrijwillig is zie ik het al voor me: Commander zit zich rot te klikke om bevelen te geven die toch genegeerd worden.lol @ die gozer in commander mode, snapte er niet zo heel veel van...
Tja, als dit zo is dan lopen de productiebanden nu heel erg snelAnoniem: 26235 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:18:
Laatste week van april zijn de geruchten. maandag 25 april 2005 meen ik ook ergens gelezen te hebben, maar goed geruchten he
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 10-04-2005 11:14 ]
Anoniem: 51957
Demo heb je geen productieband voor nodigAnoniem: 93525 schreef op zondag 10 april 2005 @ 10:38:
[...]
Tja, als dit zo is dan lopen de productiebanden nu heel erg snel
[ Voor 36% gewijzigd door SAiN ONeZ op 10-04-2005 13:50 ]
Vet man! Zitten zeer mooie shots bij.sain onez schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:37:
En als je dan weer zo'n map in elkaar flanst als die vorige van BFV kun je mij daar ook verwachten, vond een link naar een poolse site met hele mooie ingame action screenshots, volgens mij hier nog niet tegengekomen.
http://gry.imro.pl/?exec=slides,3,0,9400,0
Enjoy!
Lijkt me een stuk realistischer ja t.o.v. eind april.Bor_de_Wollef schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:14:
Volgens betrouwbare bron is de release officieel nog steeds:
UK RELEASE: 24-Jun-2005 | NORDIC RELEASE: 23-Jun-2005 | US RELEASE: 21-Jun-2005
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 10-04-2005 22:25 ]
[ Voor 19% gewijzigd door nlboy op 10-04-2005 22:36 ]
Uiteraard zal ik de nieuwe editor eens gaan uitproberen. Misschien komen we weer tot een leuke map. Is ook wel een beetje afhankelijk van EA zelf... ik hoop namelijk dat ze de community wat meer supporten met custom maps. D.w.z.. de goede custommaps in een pack proppen en die aanbieden via de officiële site, en laten rouleren op 1of meer van hun servers. Ik wil hiermee niet zeggen dat mijn goed zal worden hoor, maar voordat ik aan zo'n taak begin wil ik wel weten of er een kans bestaat dat de map veel gespeeld zal worden. Zie het als een stuk motivatie om iets leuks te bouwen...sain onez schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:37:
En als je dan weer zo'n map in elkaar flanst als die vorige van BFV kun je mij daar ook verwachten
Dat ziet er alweer veel belovend uit! Ik kom dan, mits BF2 me bevalt, zeker terug!Stronkie schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:39:
ja kom vooral terug dude. Het is stil op VNC hahha. We zijn net begonnen met tour 4. Dit zal waarschijnelijk de laatste worden , Dan gaan we massaal over naar BF2. Die website met forum is nog niet online. (Ik ben daar forumadmin) Maar het beloofd een mooie site te worden. www.moderncombat.net. Voor nieuws check deze site uit http://www.bf2news.nl/ . Het is een onderdeel van het Planet Combat gebeuren..... (www.vietnamcombat.net (VNC)) is er ook een onderdeel van. LOL
Ze zijn er druk mee.
[ Voor 39% gewijzigd door jagermeister op 11-04-2005 10:13 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 11-04-2005 10:13 ]
mail maar of bewaar em voor het nieuwe topic (deze is toch bijna vol en het lijkt me logisch dat jij de volgende startAnoniem: 26235 schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:23:
//edit: ik ben overigens bezig met een nieuwe startpost, in de loop van morgen zal ie wel klaar zijn hoop ik
Ja dat zou geweldig zijn! Reken er maar niet op... Ik heb het nare gevoel namelijk dat ze dit nooit gaan implementeren aangezien het marketingtechnisch voor EA niet echt aantrekkelijk is. De standaard EA maps voldoen aan een bepaalde kwaliteit... de kans dat er maps van mindere kwaliteit voorbij zullen komen is dan groot. De kans bestaat dan dat men denkt dat de map een product van EA is en ik denk dat EA dat wil voorkomen.Bor_de_Wollef schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:13:
Ik hoop dat ze het nu eindelijk eens mogelijk maken de map te downloaden als je een server joint die een map draait die je niet hebt, dus op de tactical ops manierZolang dat niet gebeurt zullen custom maps altijd in het verdomhoekje blijven.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq