[PC] Battlefield 2 aangekondigd Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 7.138 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Anoniem: 90308 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:31:
ik vind t wel best.....in de periode juni - augustus moeten wij op @home komen.
Dus des te meer kans heb ik dat ik meteen on-line kan.

ik ga er niet echt van uit dat het speelbaar is met 56k toch?
Jawel, maar spelen met een ping van +/- 300ms is best treurig en niet goed voor je stress gehalte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:31
weet je het zeker? :9~ ik moet die demo hebben man, kan niet wachten :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Jorn1986 op 23-03-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Meest domme screen van een 'hacker' of hoe je diegene dan ook noemt die een iets jat bij een server :

Afbeeldingslocatie: http://files.wolfgaming.net/bf2/images/bf2_xfire.jpg

Bij Xfire staat er 'Installed' als ie er is, dat staat er niet, de xfire is gemod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 22:17
ARGH, ik vind alles best, maar we willen dit geweldige spel natuurlijk wel op Campzone spelen! :(

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ach, lekker of niet. Het maakt me niet uit. Als deze game goed word ga ik hem wel kopen. Eerst de demo, dat is wel een eis geworden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

True, en hopelijk implementeren ze nog CTF. Ik speel ALTIJD CTF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hetzelfde hier :) CTF is een must eigenlijk! Hopelijk komt het nog in de release versie, en anders in de eerst volgende patch / update. Wij willen CTF!!

EA heeft laten weten dat er waarschijnlijk geen CTF mode in de release versie zal zitten. Ga jij de CTF mode missen?

Poll: Ga jij de CTF mode missen?
Jazeker! CTF all the way baby!
CTF?
Nee, ik speel nooit CTF
Maakt me niet uit.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=50601&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 70% gewijzigd door Bor op 23-03-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
idd ctf voegt iets heel leuks toe aan het geheel. Wat meer actie en spanning, soms ook wel humor op de manier waarop de vlag wordt gestolen.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik ga het niet missen, speel het nooit. CTF is cool bij UT2k4! Maar ja, da's mijn mening.

Wat ik wel tof zou vinden, zijn van die missie-based gametypes, zoals iets opblazen, iemand beschermen, a la Assault!

verder vind ik de gametypes die ze zelf verzonnen hebben echt bij het spel passen, DM, TDM, .... bleh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 86074 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:55:
Ik ga het niet missen, speel het nooit. CTF is cool bij UT2k4! Maar ja, da's mijn mening.
Ik zal het ook niet missen. Ik kan het me niet meer herinneren ooit CTF in BF gespeeld te hebben.
Wat ik wel tof zou vinden, zijn van die missie-based gametypes, zoals iets opblazen, iemand beschermen, a la Assault!
Dat zit er wel in dacht ik ergens gelezen te hebben. Opblazen van een brug is geloof ik 1 van de objectives welke er in zullen zitten.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jagermeister1 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:25:
[...]
Ik zal het ook niet missen. Ik kan het me niet meer herinneren ooit CTF in BF gespeeld te hebben.
[...]
1 Keer geproeerd in NF:1942, en het was echt saai. Maar ja, ik vond het is Tribes 3 ook saaid. CTF is leuk in echt old skool games, zoals UT en Q3, verder niet echt, althans, dat vind ik :). Het punt met die 2 games is namelijk dat de maps ervoor gemaakt zijn, ieder gametype (op de DM/TDM gametypes na dan, maar die werken er goed op) heeft unieke maps, daarom werkt het goed.

Daarnaast, CTF zonder Xloc vind ik niets. Je moet een flag carrier in kunnen halen. En moet voertuigen en zo .... werkt op zich niet zo, op V-CTF na dan uit wederom UT2k4 .... werkt best goed, zelfs in Halo vind ik het weer juist niet werken (maar dat vind ik zowieso een flutspel).
Dat zit er wel in dacht ik ergens gelezen te hebben. Opblazen van een brug is geloof ik 1 van de objectives welke er in zullen zitten.
Da's mooi dus :). Het leuke daarvan is juist, dat iedereen naar een specifiek punt op de map MOET gaan. Ik vond dat in Wolfenstein ET als goed uitgewerkt. Ook vond ik die missie's uit CS wel tof, alleen dat wapens kopen ging me irriteren, realisme ok, maar arcade is ook best lekker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 86074 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:37:
[...]

1 Keer geproeerd in NF:1942, en het was echt saai. Maar ja, ik vond het is Tribes 3 ook saaid. CTF is leuk in echt old skool games, zoals UT en Q3, verder niet echt, althans, dat vind ik :). Het punt met die 2 games is namelijk dat de maps ervoor gemaakt zijn, ieder gametype (op de DM/TDM gametypes na dan, maar die werken er goed op) heeft unieke maps, daarom werkt het goed.

Daarnaast, CTF zonder Xloc vind ik niets. Je moet een flag carrier in kunnen halen. En moet voertuigen en zo .... werkt op zich niet zo, op V-CTF na dan uit wederom UT2k4 .... werkt best goed, zelfs in Halo vind ik het weer juist niet werken (maar dat vind ik zowieso een flutspel).
Zeker mee eens. In UT, Quake of een vergelijkbare shooter is CTF echt lachen. Tempo ligt in die games veelal stukken hoger en de maps zijn kleiner.

Maaruh... wtf is Xloc? Dat je een flag carrier in moet kunnen halen is sowieso handig ja. En wat als iemand een vlag jat met een jeep... Die haal je never nooit niet meer in. Tenminste.. dat lijkt mij hoor.
Da's mooi dus :). Het leuke daarvan is juist, dat iedereen naar een specifiek punt op de map MOET gaan. Ik vond dat in Wolfenstein ET als goed uitgewerkt. Ook vond ik die missie's uit CS wel tof, alleen dat wapens kopen ging me irriteren, realisme ok, maar arcade is ook best lekker :).
Zeker. Dan krijg je lekker intense battles, alleen ik hoop dat het niet te simpel is om een object te slopen. Van mij mag een potje BF over het algemeen wel ff duren namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CTF vind ik bijna de enige echt leuke spelmodus in BF :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

CTF in bf1942 is iig lame, je hebt alleen maar 2 skilled engineers nodig om de vlag te bewaken en het hele potje is vernaggelt :X overigens welk potje, het is pas over als 1 team X zoveel flags heeft gecapped :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
Bor_de_Wollef schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:49:
CTF vind ik bijna de enige echt leuke spelmodus in BF :'(
ik vond het ook een van de leukste, maar imo alleen leuk als je maten ook echt meespelen.
ik vond het vooral leuk als je de vlag hebt dan is het echt racen geblazen, race je zo met je jeepje over het woestijn met een paar 109's achter je reet aan :+

leuke tijden waren dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

Hoezo goede tijden ? :P ik speel het nog steeds elke dag :)

Conquest vind ik een beetje nutteloos, bij CTF heb je tenminste die spanning als je de vlag hebt :) maarja dan heb je natuurlijk ook nog de campers die in hun tank blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapwap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-06 20:45
Anoniem: 90308 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:31:
ik ga er niet echt van uit dat het speelbaar is met 56k toch?
Nope, je kan niet meer spelen met een 56k modem, wordt niet meer ondersteund. Je bent minimaal ISDN nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Anoniem: 115890 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:36:
Hoezo goede tijden ? :P ik speel het nog steeds elke dag :)

Conquest vind ik een beetje nutteloos, bij CTF heb je tenminste die spanning als je de vlag hebt :) maarja dan heb je natuurlijk ook nog de campers die in hun tank blijven zitten.
nouja, vroeger was het zo dat bijna niemand nog wist hoe je het best je vlag kon verdedigen (engineers - tnt) nu liggen er overal tnt je hebt idd campers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denet weer even CTF gespeeld op de SAS server ( gemodde lostvillage ) Zaten wat goede teammates tussen waarmee ik samenwerkte. Iedereen keer dropte ik mijn chopper leeg boven de flag, vervolgens killden ze alle campers en direct pikte ik ze weer op :D Pure pwnage

Ook leuk is om gewoon met een jet zachtjes aan te komen vliegen en vervolgens de vlag wegkapen en direct wegvliegen :D

Als CTF niet standaard in BF2 zit dan komt er heus wel een goede mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
zijn er eigenlijk mensen die de orginele versie van BF1942 nog spelen? de unmodded versie dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door ADMK op 24-03-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04:29
Anoniem: 93525 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:38:
Denet weer even CTF gespeeld op de SAS server ( gemodde lostvillage ) Zaten wat goede teammates tussen waarmee ik samenwerkte. Iedereen keer dropte ik mijn chopper leeg boven de flag, vervolgens killden ze alle campers en direct pikte ik ze weer op :D Pure pwnage

Ook leuk is om gewoon met een jet zachtjes aan te komen vliegen en vervolgens de vlag wegkapen en direct wegvliegen :D

Als CTF niet standaard in BF2 zit dan komt er heus wel een goede mod :)
Ik dacht toch dat E.A. / Dice niet van plan was om ook de SDK te releasen? Of heb ik het nu verkeerd? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ADMK schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 06:14:
zijn er eigenlijk mensen die de orginele versie van BF1942 nog spelen? de unmoffed versie dus :)
check :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-06 13:25
check 2

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Laatst online: 22-05 15:43
Check 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 20:53

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

check 4 (CTF)

Lachen op de hood van een jeep gaan liggen, terwijl je teammate langs de vlag crosst, en dan heb je hele poppenkast aan het dansen.... (I need a pickup!!!) (I need AirSupport!!) :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90308

geen check....cd's zijn dood :(

maar zie ik het nou goed en heeft de MEC geen rocket-launcher??
ik zie wel een MG staan. (met armour piercing rounds)
is dit dat hun AT wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xloc is een translocator .... dat apparaatje wat je gebruikt om je snel door een veld te teleporteren (vandaar het verhaal mbt Flag carrier in kunnen halen, anders is er geen lol aan, moet voor defense en offense wel enige spanning buiten het flagspot zitten (dus de flag carrier die niet alleen maar door tegenstanders tegengehouden kan worden die er toch nog waren, maar ook ingehaald kunnen worden door eerder ge"fragde" spelers.

Tribers 3 vond ik al weer minder, grote chaos, en die wapens waren zowieso bagger, bijna niets mee uit te halen .... althans, ik vond het echt crap (zeker omdat iedereen de helft van de tijd in de lucht hangt). UT2k4 is echt het ultieme spel in dit genre. Sommige andere spelen proberen het, maar vaak gebruiken ze dezelfde maps voor alle gametypes, en dat werkt gewoon niet. Maps zijn altijd optimaal voor bepaalde gametypes gemaakt, net zoals BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
ADMK schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 06:14:
zijn er eigenlijk mensen die de orginele versie van BF1942 nog spelen? de unmodded versie dus :)
unmoffed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 86074 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:54:
[...]

Xloc is een translocator .... dat apparaatje wat je gebruikt om je snel door een veld te teleporteren (vandaar het verhaal mbt Flag carrier in kunnen halen, anders is er geen lol aan, moet voor defense en offense wel enige spanning buiten het flagspot zitten (dus de flag carrier die niet alleen maar door tegenstanders tegengehouden kan worden die er toch nog waren, maar ook ingehaald kunnen worden door eerder ge"fragde" spelers.
Een xlocator heb je niet nodig. Wat je nodig hebt is tactiek en goede teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 86074 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:54:
[...]

gatver ut2k4 stijl. Doe normaal dit is bf2...... :> Je mag al blij wezen als je de vlag heb weten te kapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Eens, een xloc of wat dan ook hoort absoluut niet in BF thuis. Ik vind het de CTF mode eigenlijk alleen maar verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 16-06 15:04

Stronkie

Where wind is Trouble

ik speel bf1942 ook heb hem sinds3 dagen, 10 euro voor de hele mikmak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Waar heb je m gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 13:10

Ikke!

aka Netfinity

Ik wilde eerst BF 1942 kopen om desertcombat online te spelen, maar nu toch binnenkort BF2 uitkomt wacht ik daar liever op. Maar als het voor 10 euro ergens te krijgen is, wil ik hem wel kopen. Ben ook benieuwd waar dat kan, kom alleen nog maar de versie incl. expansionpack tegen voor 40+ euro.

In de pricewatch zie ik hem voor 30 euro staan. Vind ik toch nog wat te veel. Hoewel ik het wel een van de coolste spellen vind die ik gespeeld heb.

[ Voor 22% gewijzigd door Ikke! op 24-03-2005 19:43 ]

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Lol! Voor 10 euro kun je zelfs een reserveversie kopen om onder eventuele bans uit te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

idd... for old times sake....

give me another one (maar dan wel voor maar 10euri :9 )

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ebay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
foutjuh

[ Voor 98% gewijzigd door dikki dik op 25-03-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Stronkie schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:27:
ik speel bf1942 ook heb hem sinds3 dagen, 10 euro voor de hele mikmak :)
als je een echte die hard bent hou je dat nog minstens drie jaar vol ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Klopt, ik speel BF1942 nog elke dag! Unmodded of modded, het maakt mij allemaal niet uit. Ik heb tot nu toe geen nieuwe game gezien die er aan kan tippen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou niks voor mij zijn, een 2e handsje. Wellicht besluit die persoon die key weer te ruilen tegen een andere key of valuta. En dan zit je met de problemen.

Wellicht is het een idee voor de uitgevers om gewoon een soort kraslaag op het boekje te maken met daaronder de key. Hetzelfde principe als bij krasloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Laatst online: 29-05 13:10

Ikke!

aka Netfinity

Whaha ik had vannacht gedroomd dat ik naar de stad ging om te kijken of ik BF1942 ergens voor weinig geld kon krijgen. Zag hem liggen voor 20 euro, weet alleen niet meer bij welke winkel. Binnenkort maar eens gaan kijken met mijn ogen open.

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-06 15:15
Ikke! schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:02:
Whaha ik had vannacht gedroomd dat ik naar de stad ging om te kijken of ik BF1942 ergens voor weinig geld kon krijgen. Zag hem liggen voor 20 euro, weet alleen niet meer bij welke winkel. Binnenkort maar eens gaan kijken met mijn ogen open.
Lol ben je wel laat wakker als je dat nu zegt ;). We moeten nog steeds wachten tot 30 juni |:( voor BF2

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 93525 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:07:
[...]

Zou niks voor mij zijn, een 2e handsje. Wellicht besluit die persoon die key weer te ruilen tegen een andere key of valuta. En dan zit je met de problemen.

Wellicht is het een idee voor de uitgevers om gewoon een soort kraslaag op het boekje te maken met daaronder de key. Hetzelfde principe als bij krasloten.
2e hands is 2e hands......

Bovendien als er wordt gezegd dat hij hem nog nooit uit de verpakking heeft gehaald hoeft dit natuurlijk helemaal niet waarheidsgetrouw te zijn.

edit:
Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:21:
Klopt, ik speel BF1942 nog elke dag! Unmodded of modded, het maakt mij allemaal niet uit. Ik heb tot nu toe geen nieuwe game gezien die er aan kan tippen namelijk :)
css is ook wel grappig. Met name de custom maps.

[ Voor 22% gewijzigd door dikki dik op 25-03-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:19:
[...]gatver ut2k4 stijl. Doe normaal dit is bf2...... :> Je mag al blij wezen als je de vlag heb weten te kapen.
Vriend, ik zeg toch niet dat ik een translocator wil in BF:2 .... wel lezen he? Ik geef alleen maar aan waarom ik CTF niet zal missen in BF:2, als andere mensen het leuk zouden vinden .... moeten zij weten, als het er WEL in zit .... OOK goed. Ik zit er alleen niet op te wchten, of zal het niet missen. Maar niet 1 woordje lezen en dan maar je conclusie's gaan trekken, lezen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
sorry mijn fout. Ik had het inderdaad in grote lijnen doorgelezen, ik had geen zin had om het hele verhaal door te lezen.

edit: poll ff verplaatst naar het bf 1942 en desert combat topic. Idd een beter idee.

[ Voor 147% gewijzigd door dikki dik op 26-03-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Leuk idee (voor sommigen) maar kun je dat niet beter posten in het BF1942 topic? Of in het DC topic? Het gaat hier over Battlefield 2 en die komt niet eens in jouw poll voor. Laten we het ontopic houden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 25-03-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Wtf iemand zit gewoon op xfire BF2 te spelen lol! :+

------Edit-------

Dit is zijn profiel http://www.xfire.com/xf/m...ile=profile&uname=xgwedge

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 25-03-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:10:
Wtf iemand zit gewoon op xfire BF2 te spelen lol! :+

------Edit-------

Dit is zijn profiel http://www.xfire.com/xf/m...ile=profile&uname=xgwedge
mss een dev ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En zo te zien zitten in zijn vriendenlijst ook een paar mensen met BF2
Man wat ben ik :o

#(%*# waarom geeft die persoon geen antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:06

TDG

Denk niet dat die personen echt battlefield 2 hebben gespeeld. Er is namelijk een manier om xfire te laten denken dat je Battlefield 2 speelt.

http://profile.xfire.com/tdg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Pff ...laatste posts zijn vrij zinloos. Niets met BF2 te maken iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het heeft wel een waarde de hype rond Battlefield 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Mensen die BF2 in hun Xfire lijst hebben staan, terwijl dat eigenlijk nog niet kan...
Hmmm mss ligt het aan mij, maar dat heeft wel iets met BF2 te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het vaag ik heb er niks over kunnen vinden tot nu toe!
---Edit------
Wie durft het aan http://www.google.nl/sear...BF2+icon+op+xfire&spell=1
dan de 2 de link, installeren op eigen risco

Meschien is dit het prog dat het veroorzaakt maar die risco neem ik niet heb al genoeg virussen de laaste tijd gehad.

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 26-03-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 04-06 12:32
Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:43:
Ik vind het vaag ik heb er niks over kunnen vinden tot nu toe!
---Edit------
Wie durft het aan http://www.google.nl/sear...BF2+icon+op+xfire&spell=1
dan de 2 de link, installeren op eigen risco

Meschien is dit het prog dat het veroorzaakt maar die risco neem ik niet heb al genoeg virussen de laaste tijd gehad.
.ini is textfile dat meestal gebruikt wordt voor programma's om regels enz in te zetten, zoals paths die Xfire gebruikt om een game te starten. De Xfire is gewoon gemod, leuk bedacht. Tis dat er de hype is rond BF2 anders zou er nu niet zo'n gedoe om zijn.
Oja dat filetje heb ik gedownload en bekeken, gewoon heel veel regeltjes met verwijzingen van EA en Battlefield 1942...

[ Voor 10% gewijzigd door Hidde op 26-03-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 10-06 15:42

BaT

Komt die demo nog een keer, of hoe zit dat ? Speel elke dag zo'n beetje Desert Combat, heb laatst zelfs nog een joystick voor dat spel aangeschaft (en natuulijk voor BF2). Echt dat vliegt nu super in die jets! Hoop dat BF2 wel degelijke support heeft voor joysticks i.t.t.BF1942, want BF1942 ondersteund niet de POV hat functie op je joystcik (Point of View , om je heen kijken in de cockpit) Tevens vind ik het lastig in Desert Combat, dat je de chopper instellingen hetzelfde zijn als voor jets, terwijl ik ene chopper liever met de muis bestuur. Ach ja , we zullen het allemaal wel zien, als de demo dus nu nou eindelijk es komt.

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

Demo komt denk ik pas in mei/juni.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

waarom zouden ze een demo uitgeven als het spel nog niet af is. Je hebt in die demo dan allemaal bugs en rare glitches die niet echt bevordelijk zijn voor de algemene indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-06 22:35

Spockz

Live and Let Live

Hoeft niet persé als ze de engine etc. al draaiend hebben en alleen nog de mappen verder moeten ontwikkelen.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 131484 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:37:
waarom zouden ze een demo uitgeven als het spel nog niet af is. Je hebt in die demo dan allemaal bugs en rare glitches die niet echt bevordelijk zijn voor de algemene indruk.
Eens, laat ze eerst maar tot een goed product komen. Tot die tijd is een demo totaal niet interessant imho. Deze demo zal in grote mate bepalen of ik de game ga kopen of niet. Ik wil dus een demo die een goede weergave is van het complete spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapwap
Pic_Art schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:26:
Hoeft niet persé als ze de engine etc. al draaiend hebben en alleen nog de mappen verder moeten ontwikkelen.
Heb je die BFCON05 presentatie video gezien? Dan weet je dat ze gezegd hebben dat ze nog een paar maand bezig zijn met het fixen van bugs en het tweaken van de game. Ook moeten ze nog veel tijd steken in de ragdolls.

Als ze nu een demo uitbrengen dan zou dat zeker niet bevorderend zijn voor de verkoop van het spel.. dan krijg je een beetje het Söldner effect denk ik.

En ja.. waarom zou je een demo uitbrengen van een spel dat pas over 3 maand in de winkels ligt? De Battlefield 1942 MP demo werd ongeveer een maand voor de release uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3 maanden voor de release is idd. veels te vroeg en zeker niet bevorderlijk voor de verkoop. Dat weten de mensen van de marketing afdeling ook wel (mensen raken uitgekeken op steeds weer diezelfde map) 2 tot 4 weken voor de release lijkt me wel een tactische zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik meende ergens gelezen te hebben dat er 2 MP maps komen (demo). Ook meen ik een gerucht gelezen te hebben dat men de demo wou gebruiken om nog bugs/exploits te fixen voor de final. Maar goed ik heb momenteel geen bron(nen) bij de hand dus hou het op geruchten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Demo gebruiken om bugs te fixen lijkt me totaal bullshit. EA snapt ook wel dat een demo met (veel) bugs mensen overhaalt om de game niet te kopen. Een slechte demo zal in ieder geval betekenen dat ik de game niet koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:06:
Demo gebruiken om bugs te fixen lijkt me totaal bullshit. EA snapt ook wel dat een demo met (veel) bugs mensen overhaalt om de game niet te kopen. Een slechte demo zal in ieder geval betekenen dat ik de game niet koop.
Nou nou nou.... Je hebt toch weleens gehoord van een beta demo? Dus het gebeurd wel. OF dat het geval is met BF2 weet ik niet.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb er wel eens van gehoord hoor maar kan met niet voorstellen dat EA dit soort praktijken gaat gebruiken. Ik hoop het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:26:
Ik heb er wel eens van gehoord hoor maar kan met niet voorstellen dat EA dit soort praktijken gaat gebruiken. Ik hoop het in ieder geval niet.
De eerste BF1942 demo stikte ook van de bugs. Dan heb ik het over de SP demo he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister1 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:55:
[...]

De eerste BF1942 demo stikte ook van de bugs. Dan heb ik het over de SP demo he ;)
Klopt, maar die was niet uitgebracht met het doel de "users" de fouten er uit te laten vissen dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 20:00:
[...]

Klopt, maar die was niet uitgebracht met het doel de "users" de fouten er uit te laten vissen dacht ik :)
Nee inderdaad. Als ze dat willen realiseren, dan kunnen ze beter een flinke beta test houden, maar de kans dat die beta lekt is natuurlijk supergroot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapwap
jagermeister1 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:55:
[...]

De retail versie had ook nog 4 maanden lang last van bugs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Whaha... :D Zondermeer waar helaas, maar goed... als een spel voor de rest er goed is, dan knijp ik weleens een oogje dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

bugs waren er op dat moment zeker, in vietnam al een stuk minder -thank god- ik kan me de MP demo nog herrineren *the horror* dat was pas ziek...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

In vietnam al een stuk minder? Vietnam was echt hopeloos door de bugs en het ongebalanceerde spel. Wat was dat een miskoop zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwsletter maart 2005

Wallpaper:

Screens:
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/battlefield/battlefield2/us/newsletter/mar05_nlscreen_01_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/battlefield/battlefield2/us/newsletter/mar05_nlscreen_02_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/battlefield/battlefield2/us/newsletter/mar05_nlscreen_03_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/battlefield/battlefield2/us/newsletter/mar05_nlscreen_04_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/battlefield/battlefield2/us/newsletter/mar05_nlscreen_05_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/battlefield/battlefield2/us/newsletter/mar05_nlscreen_06_small.jpg

Video's:
Gameplay movie (8,64 MB)
Interview part 3 (19,8 MB)
Die interview part 3 is op zich niks bijzonders allemaal vragen en antwoorden die de fan al hoort te weten ;) verder Quicktime codec nodig om te kunnen bekijken.

De screens zijn denk ik wel wat 'opgepoetst' maar desondanks toch hele mooie screens :) vooral het water :9~ en het lijkt erop dat de explosies er ook al wat beter uitzien dan het 'doffe' uit Vietnam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

tjezus... ziet er toch erg lekker uit.. en het gameplay filmpje spreekt boekdelen voor mij, dit is echt geen BF remake... de 'feel' van de game is zoveel beter als je het mij vraagt

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://files.ea.com/downl.../gameplay_mar05_nl_hi.mov

:D

Dat geluid, die beelden.. echt schitterend! Ze weten de community wel zoet te houden met dit soort dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

LOL ja laten ze de demo maar eruitgooien

Dan houden ze mij ook bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om eerlijk te zijn vind ik het beter voor ons, en voor EA om de demo niet te vroeg te releasen. Ruim 2 maanden van tevoren is te vroeg imo. Maandje is net genoeg om het spannend en boeiend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123052

Ik weet niet of het al voorbij gekomen is, maar ik heb gehoord dat de game gedelayed is.
Ik weet niet of het waar is, maar misschien is hier iemand die dat ook gehoord of gelezen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HAAHah jah I april :P trap er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Ondanks de pret die we vandaag op GoT hebben, is Spielerij nog steeds een serieus forum. Een origineel grapje moet kunnen, maar dit is gewoon niet grappig.

Bedoelde je het niet als grap, denk dan even na: Als het uitgesteld zou zijn, dan zou je dat op iedere game site terug kunnen lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Anoniem: 93525 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:26:
http://files.ea.com/downl.../gameplay_mar05_nl_hi.mov

:D

Dat geluid, die beelden.. echt schitterend! Ze weten de community wel zoet te houden met dit soort dingetjes.
Heerlijk filmpje. Ik kijk er echt al naar uit.. vooral de commander mode _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Die screenshots zien er erg mooi uit, cool filmpje btw...

zo te zien kan BF2 niet lang op zich laten wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

.de geschiedenis herhaalt zich weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 123052 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:43:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is, maar ik heb gehoord dat de game gedelayed is.
Ik weet niet of het waar is, maar misschien is hier iemand die dat ook gehoord of gelezen heeft?
Gehoord wel maar gelezen nog niet. Ik kan nog geen bron vinden maar dat zegt natuurlijk niet dat het niet waar is. Het zou mij eigenlijk niets verbazen. Verder maakt het mij weinig uit eigenlijk. Maar je hebt gelijk, de laatste 1.5 dag doet dit gerucht de ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 20:28:
[...]

Gehoord wel maar gelezen nog niet. Ik kan nog geen bron vinden maar dat zegt natuurlijk niet dat het niet waar is. Het zou mij eigenlijk niets verbazen. Verder maakt het mij weinig uit eigenlijk. Maar je hebt gelijk, de laatste 1.5 dag doet dit gerucht de ronde.
en je doet er hard aan mee...

zinloos lijkt me, die willen ook op vakantie, dus die werken wel door.. :+

maar die laatste gameplay movie is very high settings imo en loopt errug goed, wil em zo wel, some bugs here and there left... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Of ik er aan meewerk of niet maakt me totaal niet uit eigenlijk. Het gebeurt vaak dat games meerdere malen uitgesteld worden. BF-2 komt wel wanneer het klaar is. Period. Al dat gespeculeer zonder een officieel woord van EA is zinloos imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Idd, maar wat we voorgeschoteld krijgen ziet er aardig voltooid uit. Zal niet al te lang meer duren voor ie in de schappen staat. Ga ik gewoon vanuit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De raggdols moeten nog wel gefix0rd worden zag ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 93525 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 14:27:
Gehehe dat viel me ook erg op ja. In dat laatste gameplay filmpje zie je ze telkens vliegen... Lijkt wel of de maker van het filmpje het zo mooi gedaan vond ofzo, dat ie het iedere keer in beeld bracht. :X

Voor de rest zag het er allemaal al aardig voltooid uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Anoniem: 93525 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 14:27:
yep, idd.. vind het beetje onrealistisch dat lichamen 20 meter de lucht in vliegen door een granaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

dat was in bf1942 ook. In de map Berlin zat ik altijd aan een stuk door met granaten te smijten en dan zag je soms een heel groepje de lucht in vliegen :P

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:45
Is er tegenwoordig geen recoil meer, lijkt wel ut zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maaarten schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 22:05:
dat was in bf1942 ook. In de map Berlin zat ik altijd aan een stuk door met granaten te smijten en dan zag je soms een heel groepje de lucht in vliegen :P
Idd, heel zelden heb je soms dat je nog leeft en vervolgens op een dak vliegt. Vervolgens gaat iedereen h4x0r roepen en wordt je gekicked :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste geruchten over een release van de demo: eind april 2005 :)
The fact can now be confirmed by myself.

In the german gamesmagazine PCGAMES, in the updates section (page 20 I believe), it says EA has confirmed a demo in the end of april!!!

Since the magazine is also available in dutch stores (I live in The Netherlands) I had the opportunity to personaly check the news I brought to many of you last week.

So this is an official word from EA unless the magazine wants to loose their credebility by printing false information, wich I doubt (they gain nothing by that, it was a minor article and there is to much at stake for them).

Update:
Quote:
Originally Posted by Frank76NL
I wrote an e-mail to the PCGAMER editors about their sources.
I am just as sceptical as you guys. As soon as I get an answer I will let you know.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
ik vind dat vliegen van die ragdolls wel humor. Geeft je wel een voldaan gevoel wanneer je 5 man de lucht in ziet vliegen :p . Beter als in bfv, waarin je naar de zijkant wordt geknald :/ . Voelt en ziet er echt ontzettend vreemd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Anoniem: 26235 schreef op zondag 03 april 2005 @ 07:54:
Laatste geruchten over een release van de demo: eind april 2005 :)

[...]

Bron
Hij heeft ook al antwoord gekregen:
Originally Posted by PCGAMES
Battlefield 2
(DICE/Juni 2005)
Multiplayer Shooter

Gute Nachrichten für alle Battlefield-Fans:
In einem Interview verrieten die Entwickler, dass vorraussichtlich Ende April eine Spielbare Demo von Battlefield 2 erscheint. Das fertige Spiel soll dann Ende Juni erhältlich sein.
Dat zou echt fantastisch zijn als dat waar zou zijn. Dan kan ik mooi even bepalen of ik een nieuwe PC nodig heb. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Arx op 03-04-2005 12:12 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

laten we dan hopen dat het niet zo zal aflopen als met MOHPA :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Dat lijkt me sterk, ik denk dat hier veel meer aandacht op is gericht dan op MOHPA was. En hopelijk zullen ze van de fouten leren ;)

301SQN

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.