[GC & Wii] The Legend of Zelda: Twilight Princess

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.703 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

:( Die draak in sky city heeft me echt 10 jaar van mijn leven gekost zeg. Ik zat al scheldend en vloekend achter mijn tv, ik had bij die hele nunchuck en remote van elkaar afgetrokken van ellende, als die kabel ook dwarsdoor was had het mij ook geen klap kunnen schelen. Pure frustratie dat stukje en niet z'n beetje ook zeg. bah ;(

Het ging steeds net mis, echt ik heb er 1 uur en 20 minuten over zitten prutsen, ik was 4 flesjes met troep verder om mijn harts weer op peil te krijgen en dat terwijl ik de rest van de game vrijwel zonder problemen heb gehaald maar die draak was echt teveel van het goeie zeg.

Wat ik vooral flauw vond was het level design. Die draak was eigenlijk maar op 1 manier te raken en dat was zijn vlam voor blijven, terwijl als je dat ding nou wist te ontwijken je het beest te slim af had kunnen zijn, ik vond het een erg flauw stuk, met een beetje creativiteit had je het veel makkelijker kunnen doen maar dat was door slim programmeer werk onmogelijk gemaakt. Verder vond ik de bazen altijd wel uitdagend maar deze draak was gewoon 1 grote frustratie :o :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

Steffy schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:22:
:( Die draak in sky city heeft me echt 10 jaar van mijn leven gekost zeg. Ik zat al scheldend en vloekend achter mijn tv, ik had bij die hele nunchuck en remote van elkaar afgetrokken van ellende, als die kabel ook dwarsdoor was had het mij ook geen klap kunnen schelen. Pure frustratie dat stukje en niet z'n beetje ook zeg. bah ;(

Het ging steeds net mis, echt ik heb er 1 uur en 20 minuten over zitten prutsen, ik was 4 flesjes met troep verder om mijn harts weer op peil te krijgen en dat terwijl ik de rest van de game vrijwel zonder problemen heb gehaald maar die draak was echt teveel van het goeie zeg.

Wat ik vooral flauw vond was het level design. Die draak was eigenlijk maar op 1 manier te raken en dat was zijn vlam voor blijven, terwijl als je dat ding nou wist te ontwijken je het beest te slim af had kunnen zijn, ik vond het een erg flauw stuk, met een beetje creativiteit had je het veel makkelijker kunnen doen maar dat was door slim programmeer werk onmogelijk gemaakt. Verder vond ik de bazen altijd wel uitdagend maar deze draak was gewoon 1 grote frustratie :o :(
Huh ik vond hem echt super simpel 8)7 Gewoon zorgen dat je achter hem kwam en dan binnen halen en slaan :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Razor.Timo schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:29:
[...]

Huh ik vond hem echt super simpel 8)7 Gewoon zorgen dat je achter hem kwam en dan binnen halen en slaan :)
Ik vond het inderdaad 1 van de teleurstellende baasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vond het juist een van de coolste, de hele stijl van dat gevecht vond ik echt super. Verder was 'ie niet moeilijk, maar dat was geen enkele baas in TP.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
Wat is die spinner gaaf zeg !! _/-\o_ wat een spel ! alleen ik kwam een vervelende bug tegen

Afbeeldingslocatie: http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/125190.jpg
In dit level.

heb er een filmpje van gemaakt :S vet vreemd, want als je normaal in het drijfzand loopt, ga je langzamer lopen.. logisch.. maar zodra dit gebeurd op de stenen vloer :S

Het filmpje:
http://youtube.com/watch?v=dY9E27A-vag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Rudyyy schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:10:
Wat is die spinner gaaf zeg !! _/-\o_ wat een spel ! alleen ik kwam een vervelende bug tegen

[afbeelding]
In dit level.

heb er een filmpje van gemaakt :S vet vreemd, want als je normaal in het drijfzand loopt, ga je langzamer lopen.. logisch.. maar zodra dit gebeurd op de stenen vloer :S

Het filmpje:
LoL dat hoort... Zitten beestjes op je, die kan je van je af schudden door Wolf te worden en dan met je nunchuck die beweging te maken dat je gaat draaien. Geen bug dus ;) |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Razor.Timo schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:56:
[...]

LoL dat hoort... Zitten beestjes op je, die kan je van je af schudden door Wolf te worden en dan met je nunchuck die beweging te maken dat je gaat draaien. Geen bug dus ;) |:( 8)7
weet je dat zeker? maar normaal gesproken als je human bent kan je die beesten ook gewoon er vanaf halen.. :S en ik zie geen beestjes als ik tegen die punten aanknal, kijk nog maar een keer het filmpje..

[ Voor 3% gewijzigd door rudyman85 op 07-03-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:11:
[...]
weet je dat zeker? maar normaal gesproken als je human bent kan je die beesten ook gewoon er vanaf halen.. :S en ik zie geen beestjes als ik tegen die punten aanknal, kijk nog maar een keer het filmpje..
Waar denk je dat sense voor dient? 8)7 Iedereen schijnt tegenwoordig te denken dat features hetzelfde zijn als bugs :P ...

Ik ben weer opnieuw begonnen met Zelda om alles nog eens goed te bekijken en alles te halen. Blijft een briljante game, alleen zijn er dus wel een paar grote zwakke punten. Het blijft jammer dat ze hem zoveel makkelijker hebben gemaakt als OoT. Nergens heb je meer het trotse gevoel van, ik heb dit gehaald (nou ja, ik niet in ieder geval..). De enige tempel waar ik niet direct wist wat ik moest doen was de Watertempel, al bleek ook dit uiteindelijk weinig voor te stellen. De grootste teleurstelling blijft voor mij de makkelijkheid van de eindbazen. Ze zijn zo tof gemaakt, maar waarom zo makkelijk? Laat ze gewoon wat meer damage toebrengen en dit probleem is opgelost.. Misschien is die hard mode wel wat voor de volgende Zelda.

Ondanks deze kritische puntjes, toch een fantastisch spel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ook een wolf worden, en dan je senses aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:52:
Je moet ook een wolf worden, en dan je senses aanzetten ;)
Ah, dus dat is het ! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

\o/ Ik heb 18 hartjes :D
Verder MOET ik nog iets weten :
spoiler:
Wat is het laatste stukje in de Cave of Ordeals ?? Die 2 gasten met Armor of niet ??
Verder vroeg ik me af of je hem kan completen nadat je de Sky Temple hebt gehad ??
En wat krijg je als je het complete ??

Thnx :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:27
nero355 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 08:58:
\o/ Ik heb 18 hartjes :D
Verder MOET ik nog iets weten :
spoiler:
Wat is het laatste stukje in de Cave of Ordeals ?? Die 2 gasten met Armor of niet ??
Verder vroeg ik me af of je hem kan completen nadat je de Sky Temple hebt gehad ??
En wat krijg je als je het complete ??

Thnx :)
Zo te zien moet je nog even door...

spoiler:
Er zijn in totaal vijftig kamers waar je doorheen moet (da's inclusief de Great Fairies) en de laatste bevat niet twee, maar drie Darknuts. De beloning daarvoor is dat de laatste fee je een fles met Great Fairy tears geeft, die je misschien ook al van Jovani hebt gehad. Ook zullen dan alle fairy springs je die Tears kunnen geven, maar die alleen als je er geen meer hebt. Om er dus twee of meer te krijgen, moet je de CoO weer doorwerken. Verder worden, als je de CoO eenmaal een keer gehaald hebt, een aantal kamers veranderd voor de volgende keren. Zo zal de laatste kamer dan ineens vier Darknuts bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:45:
[...]

Waar denk je dat sense voor dient? 8)7 Iedereen schijnt tegenwoordig te denken dat features hetzelfde zijn als bugs :P ...

Ik ben weer opnieuw begonnen met Zelda om alles nog eens goed te bekijken en alles te halen. Blijft een briljante game, alleen zijn er dus wel een paar grote zwakke punten. Het blijft jammer dat ze hem zoveel makkelijker hebben gemaakt als OoT. Nergens heb je meer het trotse gevoel van, ik heb dit gehaald (nou ja, ik niet in ieder geval..). De enige tempel waar ik niet direct wist wat ik moest doen was de Watertempel, al bleek ook dit uiteindelijk weinig voor te stellen. De grootste teleurstelling blijft voor mij de makkelijkheid van de eindbazen. Ze zijn zo tof gemaakt, maar waarom zo makkelijk? Laat ze gewoon wat meer damage toebrengen en dit probleem is opgelost.. Misschien is die hard mode wel wat voor de volgende Zelda.

Ondanks deze kritische puntjes, toch een fantastisch spel! _/-\o_
Over die moeilijkheidsgraad ben ik het er compleet mee eens, maar ik vind niet dat OoT veel moeilijker was, zelfs de Master quest was nog behoorlijk makkelijk.
Ik vind het echter niet vervelend, hoewel de eindbazen wel wat meer mochten zijn, 3 keer een bepaald dingen doen houd op een gegeven moment ook op. Toch, er is maar 1 ding wat ze van mij echt mogen verbeteren. Laat mensen lopen, en caravans rijden tussen de steden, want nu heeft alles zo'n stilstaand gevoel, alsof jij de enige levende bent, en dat vind ik zonde in een wereld die er zo mooi uit ziet...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
ja wat denk je, wil jij met je caravan door zon land met monsters rijden? :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:08
Dat is eigenlijk Zelda eigen. Alles is redelijk statisch.
Maar van mij mogen zo ook eigenlijk wel eens mensen van de ene stad naar de andere laten reizen, dan mag het ook nog best zo zijn dat wanneer je ze ziet vertrekken dat ze dan bij meteen opnieuw naar binnen gaan van een stad ze weer in dezelfde stad staan. Dus een soort van idee, maar denk dat er dan weer mensen zijn die dat vervelend vinden.

Wat betreft de personen zelf in de steden, die bewegen vaak wel een stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Seal64 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:39:Zo te zien moet je nog even door...

spoiler:
Er zijn in totaal vijftig kamers waar je doorheen moet (da's inclusief de Great Fairies) en de laatste bevat niet twee, maar drie Darknuts. De beloning daarvoor is dat de laatste fee je een fles met Great Fairy tears geeft, die je misschien ook al van Jovani hebt gehad. Ook zullen dan alle fairy springs je die Tears kunnen geven, maar die alleen als je er geen meer hebt. Om er dus twee of meer te krijgen, moet je de CoO weer doorwerken. Verder worden, als je de CoO eenmaal een keer gehaald hebt, een aantal kamers veranderd voor de volgende keren. Zo zal de laatste kamer dan ineens vier Darknuts bevatten.
Waaa :X Dat wordt heavy dan :D
Nog wat vraagjes daarover + wat andere meuk :
spoiler:
Heeft het nut om meerdere keren CoO door te werken ?? Dit vraag ik me ook af voor bijvoorbeeld die mini game met die vogel en die ballonnen/fruit meuk of bijvoorbeeld die mini game die je de 2de keer moet halen door middel van de dubbelle Claw Shot.

Ow ja : Moet ik na het halen van de Sky Tempel/Double Claw Shot nog meer gadgets hebben voor CoO of niet ??

Des te verder je komt des te meer je verslaafd raakt lijkt het wel en wil je alles NOG NOG NOG beter/sneller halen om vervolgens met dat eene ultieme uitrusting setje naar de eindbaas te gaan :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:20:
Dat is eigenlijk Zelda eigen. Alles is redelijk statisch.
Maar van mij mogen zo ook eigenlijk wel eens mensen van de ene stad naar de andere laten reizen, dan mag het ook nog best zo zijn dat wanneer je ze ziet vertrekken dat ze dan bij meteen opnieuw naar binnen gaan van een stad ze weer in dezelfde stad staan. Dus een soort van idee, maar denk dat er dan weer mensen zijn die dat vervelend vinden.

Wat betreft de personen zelf in de steden, die bewegen vaak wel een stuk.
Eigenlijk werd zoiets al gedaan in Majora's Mask. Het is misschien niet zo diepgaand als je graag zou willen, maar als eerste experiment (voor zover ik weet is tijd niet eerder zo goed geïntegreerd geweest in een game) was het super uitgewerkt. Iedereen die de game gespeeld heeft weet nog wel dat het oude dametje om een bepaalde tijd beroofd werd door een dief en de uitgebreide subquest met Kafei. Geweldig uitgewerkt en wat mij betreft mag daar gerust verder mee worden geëxperimenteerd.

In Twilight Princess is tijd van geen enkel belang en dat is toch wel enigszins jammer. Afgezien van het visuele heeft de nacht functioneel weinig tot geen betekenis. Uiteraard zijn er weer andere elementen in de game aanwezig die dit goed maken. Maar ik blijf voorstander van een tijdsysteem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ah, Majora's Mask kan ik me nog goed herinneren.
Wat was dat in het begin een zenuwen spel zeg.
Maar de tijd zoals in Majora's Mask zou bijvoorbeeld uitgebreid kunnen worden naar een week en dan zelfs nog een randomizer eroverheen dat de mensen dezelfde dingen doen, maar op een andere dag oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Ik word altijd vreselijk zenuwachtig van quests waar een tijd aanvast zit.
Daarom heb ik Majora's Mask eigenlijk nauwelijks gespeeld.. destijds wel op de dag dat-ie uit kwam aangeschaft (189 gulden...), maar nooit echt begonnen aan de eerste temple; was bang dat ik halverwege opnieuw zou moeten beginnen.

Terwijl dat volgens mij hardstikke meevalt, maar goed het was het idee. Denk dat ik het over een tijdje maar eens opnieuw probeer, ben nu nog OoT aan het doen (lang leve de collectors-disc :), de N64-controllers zijn redelijk b0rked, erg jammer dat Hori mini's zo duur zijn ($30-40 op eBay).

[ Voor 7% gewijzigd door Tarin op 08-03-2007 17:40 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 19:29

zwelgh

-**-

Rudyyy schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:10:

[afbeelding]
In dit level.

Het filmpje:
Ha ha, over dat stukje heb ik 4 dagen gedaan omdat ik dacht dat het een fout in het spel was. Super frustrerend. Ik haalde de deur steeds op het nippertje niet...tot ik er achter kwam dat ik als wolf die beestjes kon afschudden.... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

zwelgh schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:32:
[...]

Ha ha, over dat stukje heb ik 4 dagen gedaan omdat ik dacht dat het een fout in het spel was. Super frustrerend. Ik haalde de deur steeds op het nippertje niet...tot ik er achter kwam dat ik als wolf die beestjes kon afschudden.... 7(8)7
Serieus, ik heb dat stuk gehaald door zo snel mogelijk naar die deur te gaan en heb het gehaald zonder die beestjes van me af te werken. Wat een !@#$ karwei was dat. :P
Dacht er later pas aan dat er inderdaad misschien wel eens van die spookratten konden zitten. :+

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Op dat stukje zat ik ook effe vast, uiteindelijk had ik het gehaald, en vervolgens zat ik bij m'n broertje mee te kijken. Rent die gozer potverdorie in 1 keer naar die deur, beestjes hadden geen kans om hem aan te vallen. Tot zover mijn binnenpretje :/ :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 19:29

zwelgh

-**-

--MeAngry-- schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:41:
[...]

Serieus, ik heb dat stuk gehaald door zo snel mogelijk naar die deur te gaan en heb het gehaald zonder die beestjes van me af te werken. Wat een !@#$ karwei was dat. :P
Dacht er later pas aan dat er inderdaad misschien wel eens van die spookratten konden zitten. :+
Ik voel een nieuw topic opkomen: 'wat was je meest frustrerende spelervaring of vastloper die achteraf heel logisch op te lossen was' http://gathering.tweakers...ist_messages/1204017/last :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Tarin schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:37:
Ik word altijd vreselijk zenuwachtig van quests waar een tijd aanvast zit.
Daarom heb ik Majora's Mask eigenlijk nauwelijks gespeeld.. destijds wel op de dag dat-ie uit kwam aangeschaft (189 gulden...), maar nooit echt begonnen aan de eerste temple; was bang dat ik halverwege opnieuw zou moeten beginnen.

Terwijl dat volgens mij hardstikke meevalt, maar goed het was het idee. Denk dat ik het over een tijdje maar eens opnieuw probeer, ben nu nog OoT aan het doen (lang leve de collectors-disc :), de N64-controllers zijn redelijk b0rked, erg jammer dat Hori mini's zo duur zijn ($30-40 op eBay).
^^ With stupid => Ik wil gewoon op mijn gemakje overal rondkijken en niet als een idioot door een level rushen :/

Ik was ook bang dat de Time Temple allerlei "tijd trekjes" had maar gelukkig niet het geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:27
nero355 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:33:
[...]

Waaa :X Dat wordt heavy dan :D
Nog wat vraagjes daarover + wat andere meuk :
spoiler:
Heeft het nut om meerdere keren CoO door te werken ?? Dit vraag ik me ook af voor bijvoorbeeld die mini game met die vogel en die ballonnen/fruit meuk of bijvoorbeeld die mini game die je de 2de keer moet halen door middel van de dubbelle Claw Shot.

Ow ja : Moet ik na het halen van de Sky Tempel/Double Claw Shot nog meer gadgets hebben voor CoO of niet ??

Des te verder je komt des te meer je verslaafd raakt lijkt het wel en wil je alles NOG NOG NOG beter/sneller halen om vervolgens met dat eene ultieme uitrusting setje naar de eindbaas te gaan :+
Heeft het nut om dat te doen? Nee, niet echt, op de opschepfactor na, dan. Er is wel één dingetje wat je alleen via die CoO kunt krijgen, namelijk
spoiler:
als je méér dan één fles met Great Fairy Tears wilt hebben. Als je de CoO uitgespeeld hebt (één keer is dan genoeg), dan geven alle springs (Ordon Spring, Eldin Spring, waar die Light Spirits zitten) je een fles tears, maar alleen als je er geen hebt. Als je er dus meer als één wilt hebben, moet je wel in de CoO zijn.

Wat die gadgets betreft, als je eenmaal door de
spoiler:
City in the Sky
heen bent, kun je door de hele CoO heen. Of het makkelijk of moeilijk is, hangt van de rest van je equipment af, en of je goed bent in het hele combat systeem van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Tarin schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:03:
Op dat stukje zat ik ook effe vast, uiteindelijk had ik het gehaald, en vervolgens zat ik bij m'n broertje mee te kijken. Rent die gozer potverdorie in 1 keer naar die deur, beestjes hadden geen kans om hem aan te vallen. Tot zover mijn binnenpretje :/ :P.
ik heb het dus ook gehaald door snel door te rennen en oplaatst mazzel gehad dat die beesten dus niet aan me vast zaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb eergisteren en gisteren nog even lekker Zelda zitten spelen (de 3e tempel heb ik nu uitgespeelt en de Master Sword gehaald).
Ik moet zeggen dat toen ik die puzzel om toegang te krijgen voor het eerst zag ik meteen al riep dat ik daar niet aan ging beginnen. Mijn vriendin kon dat alleen maar beamen, dus heb ik meteen m'n guide erbij gepakt (overigens heb ik guides om voor een tweede keer door lopen te gebruiken) om even die puzzel af te raffelen.

Ben begonnen met het betalen aan die brug, kan iemand mij trouwens vertellen waar die priester in Hyrule town voor dient? Je kunt er 10, 20 of 50 rupees droppen, maar als het niets doet, dan zal ik daar mee stoppen. Ik kan er ook absoluut niets over vinden op internet.

Ik moet zeggen dat het ontzettend gaaf is om die oude muziek weer terug te horen van Zelda 64.

[ Voor 6% gewijzigd door Arunia op 20-03-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Arunia schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:01:
Ik heb eergisteren en gisteren nog even lekker Zelda zitten spelen (de 3e tempel heb ik nu uitgespeelt en de Master Sword gehaald).
Ik moet zeggen dat toen ik die puzzel om toegang te krijgen voor het eerst zag ik meteen al riep dat ik daar niet aan ging beginnen. Mijn vriendin kon dat alleen maar beamen, dus heb ik meteen m'n guide erbij gepakt (overigens heb ik guides om voor een tweede keer door lopen te gebruiken) om even die puzzel af te raffelen.

Ben begonnen met het betalen aan die brug, kan iemand mij trouwens vertellen waar die priester in Hyrule town voor dient? Je kunt er 10, 20 of 50 rupees droppen, maar als het niets doet, dan zal ik daar mee stoppen. Ik kan er ook absoluut niets over vinden op internet.

Ik moet zeggen dat het ontzettend gaaf is om die oude muziek weer terug te horen van Zelda 64.
Als je genoeg geld geeft krijg je een stukje van een heart container .. maar weet niet het exacte bedrag uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, dan laat ik die wel eventjes hangen for the time being. Eerst maar eens die brug en daarna dat extra bedrag. Ben ook al op een Poo hunt, maar dat was meer toevallig omdat het "nacht" was in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
volgens gamespot zijn het 1000 rupies
http://www.gamespot.com/features/6162248/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, thanks. Vervelend wel is dat je maximaal 50 rupees per keer kunt inleveren.
Toch maar eens na die brug even de vorige tempels opnieuw in gaan om te kijken of ik daar nog kistjes heb staan.

Wat me trouwens opvalt en wat ontzettend hinderlijk is, is dat iedere keer wanneer ik Zelda opstart en rupees vind (op de standaard groene na) hij de eerste keer aangeeft hoeveel het is. Als je lang speelt is het niet zo vervelend, maar voor mij dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Arunia schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:35:
Ok, thanks. Vervelend wel is dat je maximaal 50 rupees per keer kunt inleveren.
Toch maar eens na die brug even de vorige tempels opnieuw in gaan om te kijken of ik daar nog kistjes heb staan.

Wat me trouwens opvalt en wat ontzettend hinderlijk is, is dat iedere keer wanneer ik Zelda opstart en rupees vind (op de standaard groene na) hij de eerste keer aangeeft hoeveel het is. Als je lang speelt is het niet zo vervelend, maar voor mij dus wel.
Zorg anders eerst dat je een aantal golden bugs bij Agatha aflevert dan krijg je een grotere portemonee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
hehe, daar ben ik ondertussen ook al mee bezig. Eens kijken waar ik die female versies van 2 bugs kan vinden. Ik weet dat ze altijd in hetzelfde gebied voor komen. Dus dat moet ik nog even gaan bekijken. Alleen die melding over die rupees moet ik echt uit kunnen zetten, want dat is hinderlijk gewoon. Als ze uit kistjes komen is het niet zo erg, maar gewoon van het oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Arunia schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:40:
hehe, daar ben ik ondertussen ook al mee bezig. Eens kijken waar ik die female versies van 2 bugs kan vinden. Ik weet dat ze altijd in hetzelfde gebied voor komen. Dus dat moet ik nog even gaan bekijken. Alleen die melding over die rupees moet ik echt uit kunnen zetten, want dat is hinderlijk gewoon. Als ze uit kistjes komen is het niet zo erg, maar gewoon van het oppakken.
bij de brug boven Lake Hyla zitten er 2.. eentje zit bij de rotsen (soort gangetje) je moet daar wel even naar boven kijken ongeveer in het midden. De andere bij de pilaar van de brug. je ziet ze trouwens gemakkelijker als wolf met je sense.

[ Voor 6% gewijzigd door m3gA op 20-03-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zal die eens gaan bekijken, moet er nog 16 o.i.d., maar dat komt wel goed. Vaak kom ik ze gewoon tegen tijdens het rondrennen.

Maar, hebben jullie ook het probleem van het blijven herhalen van de waarde van de rupees die je oppakt wanneer je een game/save start? Dit is eenmalig per keer dat je een game start, maar wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Arunia schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:03:
Ik zal die eens gaan bekijken, moet er nog 16 o.i.d., maar dat komt wel goed. Vaak kom ik ze gewoon tegen tijdens het rondrennen.

Maar, hebben jullie ook het probleem van het blijven herhalen van de waarde van de rupees die je oppakt wanneer je een game/save start? Dit is eenmalig per keer dat je een game start, maar wel vervelend.
Ja is idd irritant als je steeds kort speelt. Ik speelde echter telkens wel een uurtje of 6 dus zo erg stoorde ik me er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, dus het gaat gewoon niet weg. Dan weet ik dat, dan hoef ik daar ook niet op te gaan wachten. Normaal was het bij Zelda zo dat je de eerste keer altijd uitgelegd kreeg, maar daarna niet meer behalve wanneer je iets uit een kistje haalde. Ach, zet me er wel overheen. :+ Het spel trekt me nog steeds heel erg, dus dat zit allemaal wel goed voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Zit weer ff vast in Zelda, en wel in de gang bij de tussen-boss in het ijs-kasteel, die met zo'n ball & chain loopt te zwaaien. Aantal keer geprobeerd, maar ga telkens dood, voordat ik hem vaak genoeg op z'n staart kan meppen :(

Iemand nog tips of een truuk hoe die tussen-boss aan te pakken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Haay schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:17:
Zit weer ff vast in Zelda, en wel in de gang bij de tussen-boss in het ijs-kasteel, die met zo'n ball & chain loopt te zwaaien. Aantal keer geprobeerd, maar ga telkens dood, voordat ik hem vaak genoeg op z'n staart kan meppen :(

JA dat is de lastigste tegenstander van het hele spel (eerlijk waar). Ze zeggen dat je moet wachten tot ie zijn ball gooit en dan kan je naar hem toerennen en in zjn rug slaan. Wat ik gewoon deed is een beetje tegen hem aanrennen, als ie rondzwaait dan wordt je meestal niet geraakt en een beetje weg hakken je raakt hem dan wel vaak genoeg en uiteindelijk gaat ie hopelijk wel dood.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

spoiler: mogelijke oplossing
Je kan daar ook aan het plafond gaan hangen met je hookshot, dan ben je voor een deel buiten bereik van z'n ball&chain.

Was idd een rottige tussenbaas, omdat het nauwelijks mogelijk is hem te ontwijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Tarin op 20-03-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: ook een mogelijke oplossing
Wat je imo het beste kan doen is het volgende. Blijven wachten en stilstaan, maar wel met je clawshot gericht op 1 van die dingen aan het plafond, totdat je ziet dat hij die ball gaat gooien. Zodra die werpt, schiet je naar het plafond, laat je je vallen, en hak je erop los. Vond ik de makkelijkste oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Postius schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:25:
JA dat is de lastigste tegenstander van het hele spel (eerlijk waar). Ze zeggen dat je moet wachten tot ie zijn ball gooit en dan kan je naar hem toerennen en in zjn rug slaan. Wat ik gewoon deed is een beetje tegen hem aanrennen, als ie rondzwaait dan wordt je meestal niet geraakt en een beetje weg hakken je raakt hem dan wel vaak genoeg en uiteindelijk gaat ie hopelijk wel dood.
Probleem is dat hij al zwaaiend met z'n ball & chain naar je toe komt lopen tot hij redelijk dicht bij je is, en je nauwelijks tijd hebt om dan z'n worp te ontwijken. En als je met je claw aan het plafond gaat hangen komt hij onder je staan zwaaien en wacht geduldig net zo lang tot je naar beneden komt! :D

Hoe vaak moet je eigenlijk z'n staart raken? In Zelda moet je alles 3 keer doen in gevechten met welke boss dan ook was mij al opgevallen. Dus ik neem aan 3 keer dat hij z'n ball & chain gooit en dat ik z'n staart dan moet hakken, maar tijdens 1 zo'n hakronde, hoe vaak moet je DAN die staart raken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
Ik deed zo'n overpowerde jump-attack, en die moest ik volgens mij 2x doen. Wat een k*tboss zeg, dat is de enige boss waarbij ik dood ben gegaan in het spel (en dan zelfs een keer of 3, met volle hartjes en een paar feeën). Zelfs de eindbaas van het spel is nog (veel) makkelijker dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
DEiE schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:31:
Ik deed zo'n overpowerde jump-attack, en die moest ik volgens mij 2x doen. Wat een k*tboss zeg, dat is de enige boss waarbij ik dood ben gegaan in het spel (en dan zelfs een keer of 3, met volle hartjes en een paar feeën). Zelfs de eindbaas van het spel is nog (veel) makkelijker dan deze.
Heb inderdaad vlak daarvoor van die Wolf zo'n secret move geleerd, waarbij je over je vijand heen jumpt om hem in de rug te hakken. Die maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Ik zit nog steeds redelijk in het begin (moet nu die bugs of wat dan ook verslaan om die lichtjes te verzamelen). Wat me opvalt is dat het begin moeilijker is dan bij de andere Zelda's die ik gespeeld heb (NES/SNES/GBA).
Het was voor mij ook in het begin erg moeilijk oriënteren omdat alles 3D is, in plaats van een top-down view vroeger.

Maar... echt een prachtspel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Heb hem sinds vandaag en eigenlijk geen Zelda meer gedaan sinds de NES (alleen de originele dus :D )

Heb hem eigenlijk gekocht omdat je overal leest dat je het spel moet hebben. Zat nog te twijfelen tussen ssx blur of zelda, maar zelda was 10 euro cheaper :P

Vh weekend maar is flink in verdiepen, want het vechten is me nog een beetje te josti :+

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet hoe ik de geheugen van illia terug kan krijgen kan iemand mij helpen plz? O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:51:
ik weet niet hoe ik de geheugen van illia terug kan krijgen kan iemand mij helpen plz? O-) ;)
Allereerst, welkom. Ten tweede, dat is echt extreem makkelijk te vinden met een beetje google werk. Ga anders naar GameFaqs.com, daar is het antwoord ook te vinden :)

Om alsnog maar een antwoord te geven:

spoiler: memory ilia
Eerst de Wooden Statue aan haar geven, vervolgens naar het Western dorp gaan, en daar ilia's Charm halen, en die aan haar laten zien. Presto.. :)

En hier de complete walktrough als je nog iets zoekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Ik wil bij een kistje komen (castle courtyard) maar lukt me maar niet :S
Weet iemand hoe je bij dit kistje komt:

Plaatje waar kistje zit

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Elroy schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 22:42:
Ik wil bij een kistje komen (castle courtyard) maar lukt me maar niet :S
Weet iemand hoe je bij dit kistje komt:

Plaatje waar kistje zit
spoiler:
Ergens boven het kistje aan de kant van het kasteel hangt er een spinner track in de lucht die op twee pilaren steunt(je kunt de linker pilaar en een stuk van de spinner track nog in jouw screenshot zien). Je moet met de dubbele clawshot in één van die pilaren klimmen, een klein hindernisparkoers afleggen en dan de spinnertrack gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 08-04-2007 00:52 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:14
Euhm ik zit ook beetje vast. Ik moet nog 2 hart stukjes hebben dan heb ik alle 20 hartjes. Maar als ik naar de waarzegster ga in Hyrule dan krijg ik een stukje te zien van de sacred shrine of iig de plek waar je de temple of time binnen gaat. En dan krijg ik dat stuk te zien waar die golden bug (slak male) zit, kijkent naar dat blok wat je moest verplaatsen om naar boven te klimmen. Soort van grot dus. Weet iemand waar dat hart stukje dan zit?.

Had al wat walkthroughs doorgenomen maar bij de secret shrine krijg ik alleen dat ik een pilaar of steen moet opblazen en dan moet graven maar ik kan niets opblazen.

EDIT die grote steen heb ik al opgeblazen en dat hart stuk heb ik ook al gepakt. Dus weet niet waar ik anders moet zoekne. Ook heb ik al met dat tandwiel achtige tol dat andere hartje gepakt.

[ Voor 13% gewijzigd door NovemberSierra op 01-05-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik zit vast in de forest temple xD, weet niet waar ik na toe moet,
ik kan naar buiten met 2 draaiende bruggen, maar dat loopt dood.
ik kan naar een stuk met een vaste lange brug in het midden, maar loopt ook dood.
ik zag een hek met een kist erachter maar weet niet hoe je er komt.

Ik heb 3 aapjes die me volgen, ik heb die waarschijnlijk ergens nodig.

Someone please give me hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is heb je nog een aapje nodig, en dan naar het stuk met die lange vaste brug die kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:21:
Ik zit vast in de forest temple xD, weet niet waar ik na toe moet,
ik kan naar buiten met 2 draaiende bruggen, maar dat loopt dood.
ik kan naar een stuk met een vaste lange brug in het midden, maar loopt ook dood.
ik zag een hek met een kist erachter maar weet niet hoe je er komt.

Ik heb 3 aapjes die me volgen, ik heb die waarschijnlijk ergens nodig.

Someone please give me hand!
Je hebt inderdaad 4 aapjes nodig, en ik vermoed dat je het meest oostelijke aapje mist, zo vind je hem:

spoiler:
In de rechterkamer moet je op een gegeven moment zo'n grote vleesetende plant opblazen door er een bom in te droppen. Vervolgens pak je weer een bom en spring je met bom en al over het gat waar eerst die plant stond en probeer je de bom richting de rotswand recht voor je te smijten. Als dat eenmaal lukt (ik vond het zelf erg lastig) kun je in de volgende ruimte komen.
Dat hek met die kist erachter kun je eerst met rust laten, dat wordt later wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:17:
[...]

Je hebt inderdaad 4 aapjes nodig, en ik vermoed dat je het meest oostelijke aapje mist, zo vind je hem:

spoiler:
In de rechterkamer moet je op een gegeven moment zo'n grote vleesetende plant opblazen door er een bom in te droppen. Vervolgens pak je weer een bom en spring je met bom en al over het gat waar eerst die plant stond en probeer je de bom richting de rotswand recht voor je te smijten. Als dat eenmaal lukt (ik vond het zelf erg lastig) kun je in de volgende ruimte komen.
Dat hek met die kist erachter kun je eerst met rust laten, dat wordt later wel duidelijk.
Dank je ik weet exact welke rotswand je bedoeld. Ga het gelijk proberen als ik thuis ben :)

THnx ben uit de forest temple nu ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Reconhell schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:44:
Dank je ik weet exact welke rotswand je bedoeld. Ga het gelijk proberen als ik thuis ben :)

THnx ben uit de forest temple nu ^^
Het is ook een vage ... Ik dacht dat ik gewoon later moest terugkomen of met bommen of met gouden handschoenen die je in Link to the Past had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 12:51
Dit topic in mijn bookmarks gezet en nooit gelezen sinds tp uit is gekomen ivm spoilers. Net het hele topic door geworsteld nadat het spel ook vrijwel is uitgespeeld. Ben bij de laatste dungeon en heb ook al aardig wat hartjes, poes en bugs.

Kwa sfeer is mij dit spel goed bevallen en ik stoor mij niet aan de mindere grafische kant, als je eenmaal in het spel zit merk je dit niet meer. Ook leuk om gewoon rond te lopen, de wereld te bekijken met mensen te praten, poes te zoeken enz. Soms ben ik helemaal niet met de main quest bezig. Heb er ondertussen 60 uur op zitten.

Wel vond ik zoals vele andere dit spel erg makkelijk, de basen zien er imponerend uit en het is ook leuk gedaan maar vervolgens zijn ze zo dood. Ook heb ben ik weinig moeilijke puzzels tegen gekomen. Nou zou dit kunnen liggen aan zelda ervaring, heb alle zelda wel gespeeld en daardoor ga je wel op een bepaalde manier nadenken.

Al met al is dit spel mij erg bevallen tot nu toe, nu nog de laatste dungeon en eindbaas, hopelijk is het wat.

edit: Uitgespeeld, de laatste dungeon was erg leuk, maar de eindbaas was wederom te makkelijk. In 1 keer gehaald en dat zonder potjes met elfjes enzo gewoon alleen de hartjes die ik had en die ik in potjes tijdens de eindbaas tegen kwam.

Als ik zin heb ga ik nog alle hartjes, poes en bugs verzamelen om de huidige speeltijd van 62 uur wat te verlengen.

[ Voor 14% gewijzigd door victenn op 04-05-2007 19:05 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hulp gevraag...ik zit nog vast in de Goron Mines...en wel bij de eerste (kleine?) baas.

spoiler:
Ik zit dus vast bij degene waar je mee op een platform moet gaan vechten. Je moet dus je metalen laarzen aandoen en telkens wanneer hij zijn handen omhoog houdt kan je hem met je zwaard treffen. Na een tijd gaat hij zich in een bolletje naar je toe rollen. Op dat moment moet je hem proberen vast te nemen en over het platform gooien.
Dit lukt me meestal 1x, soms 2x maar NOOIT 3x. Ik vermoed dus dat je dit 3x moet doen :(
Het punt waar ik me zit is dat ik niet zo snel nadat ik hem heb gestoken mijn zwaard kan wegsteken en me klaar houden voor hem vast te nemen...ik slaag hier nooit in.
Ik ben dus ook geen keiharde gamer...eerder de nieuwe doelgroep waar Nintendo zich op focuste. Alleen begint het spel me nu mateloos te ergeren. Ik geraak niet verder en als ik bv. de andere dag het opnieuw wil proberen moet ik eerst zo'n 20 minuten terug spelen tot ik de kamer van die kerel weer bereik. Frustrerend.
Wie kan me een beetje op de weg helpen met wat goede raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:34

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Pwain schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:34:
Hulp gevraag...ik zit nog vast in de Goron Mines...en wel bij de eerste (kleine?) baas.

spoiler:
Ik zit dus vast bij degene waar je mee op een platform moet gaan vechten. Je moet dus je metalen laarzen aandoen en telkens wanneer hij zijn handen omhoog houdt kan je hem met je zwaard treffen. Na een tijd gaat hij zich in een bolletje naar je toe rollen. Op dat moment moet je hem proberen vast te nemen en over het platform gooien.
Dit lukt me meestal 1x, soms 2x maar NOOIT 3x. Ik vermoed dus dat je dit 3x moet doen :(
Het punt waar ik me zit is dat ik niet zo snel nadat ik hem heb gestoken mijn zwaard kan wegsteken en me klaar houden voor hem vast te nemen...ik slaag hier nooit in.
Ik ben dus ook geen keiharde gamer...eerder de nieuwe doelgroep waar Nintendo zich op focuste. Alleen begint het spel me nu mateloos te ergeren. Ik geraak niet verder en als ik bv. de andere dag het opnieuw wil proberen moet ik eerst zo'n 20 minuten terug spelen tot ik de kamer van die kerel weer bereik. Frustrerend.
Wie kan me een beetje op de weg helpen met wat goede raad?
Volgens mij kun je altijd je zwaard direct wegstoppen door op "A" te drukken (de grote ronde knop boven op je Wiimote). Lukt het zo?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Zodra je stil staat idd.

Ik kan me van die tussenbaas ook herinneren dat het vreselijk makkelijk is - zodra je de truc door hebt. Tot die tijd is hij zwaar frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
Trouwens, als je het wil saven precies voor de (tussen)baas, dan moet je ooccoo gebruiken in de kamer nét voor die baas, en dan buiten saven, dan kan je volgende keer gewoon terug warpen naar die kamer, scheelt een hoop tijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
Heb eergisteren ook TP voor de Wii gekocht;

Weer Zelda als vanouds, de oude muziek terug, veel plaatsen lijken zelfs op elkaar (Hyrule Field bijv.)

Heb er wel een walkthrough bijliggen, maar kijk alleen als het echt nodig is...

Wat ik wel lame vind; je kunt niet midden in een tempel saven, ben nu bij Death Mountain, heb de Hero's bow al gekregen en als ik nu save en verder wil gaan moet ik dat hele takkeeind weer opnieuw doen...

Heb mezelf nu naar buiten gewarped en daar gesaved, ben benieuwd of dat wel werkt....

Ik heb trouwens een nieuw schild nodig; deze kan ik halen bij de general store in Kakariko village, maar het is nacht en dus gesloten; gaat de tijd bij death mountain trail wel verder? OF moet ik in Hyrule field wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Je red het ook zonder schild. Heb ik ook gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

En de tijd gaat op de Trail verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Twee Dee schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:45:
[...]

Volgens mij kun je altijd je zwaard direct wegstoppen door op "A" te drukken (de grote ronde knop boven op je Wiimote). Lukt het zo?
Eindelijk gelukt!!! Die kleine dikkerd heb ik nu 3x kunnen vastnemen. Dit heeft me toch enkele dagen tegengehouden. Nu niet dat ik 24/24h bezig ben...ben geen die hard gamer. Maar die kerel vond ik toch wel frustrerend.
Het gekke is dat een eindje verderop (nog steeds in de Goron Mines) er eigenlijk een grotere baas was die ik na 2 pogingen verslagen heb. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben in Snowpeak ruins, en moet voor de 2e keer de puzzle met de blokken op de ijsplaat doen, voor de middelste schakelaar... maar hij lukt me niet :(
Iemand een duidelijke beschrijving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Die ziet er zo uit toch?

code:
1
2
3
4
5
[b| | |x]
[ | |k| ]
[ | | | ]
  [ | |b]
    [k]

Eens kijken of ik die uit m'n hoofd in elkaar kan puzzelen..
Is dit geen idee?
spoiler:
Blok linksboven (b1) naar beneden schuiven
Blok rechtsonder (b2) naar links schuiven
b2 naar boven schuiven
b2 naar links schuiven
b2 naar beneden schuiven. Ligt nu tegen b1 aan, op dezelfde hoogte als de knop.
b1 naar rechts schuiven
b1 naar boven schuiven (tegen ijsblok)
b2 naar rechts schuiven (tegen b1), op knop.

Kan ook zijn dat ik het helemaal verkeerd heb hoor, het is ook alweer een paar maanden geleden :P.

[ Voor 86% gewijzigd door Tarin op 28-05-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben bezig die Golden Bugs te vinden maar kan er 1tje echt niet vinden. De female grasshopper, die zou in het noord oosten van het veld boven Kakkariko vliegen, maar daar kan ik niets vinden, iemand nog een tip?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Die grasshoppers zitten allebei op dat veld. Het enige dat ik je kan aanraden is blijven zoeken. Ik ben er ook vervelend lang mee bezig geweest, maar als je als wolf de boel daar afstruint ga je vrij snel, en heb je toch nog voldoende overzicht. Er zit er eentje min of meer in de buurt van de rode aarde (richting Kakariko geloof ik, of anders richting de brug naar Hyrule Castle Town), en eentje meer aan de andere kant (maar niet te dicht richting de grote brug).

Je kan eventueel eerst die irritante vijanden daar afmaken, heb je daar iig geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:15:
Ik ben bezig die Golden Bugs te vinden maar kan er 1tje echt niet vinden. De female grasshopper, die zou in het noord oosten van het veld boven Kakkariko vliegen, maar daar kan ik niets vinden, iemand nog een tip?
Als je er echt niet uitkomt, heb ik hier iets makkelijks voor je !!
Ik heb de meeste allemaal zelf gezocht alleen enkele zijn gewoon niet te vinden
vandaar dat het makkelijk is als je dan een overzicht van internet af kan halen O-)

http://guides.ign.com/guides/748589/page_38.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb nu net het kasteel weer normaal gemaakt enzo. Ik ben dus geen wolf meer en merk nu dat ik wat skills heb gemist (allemaal eigenlijk behalve de ene die je aan het begin kreeg). Ik moet wolf zijn om de skill statues te benaderen toch? Komt er na de zora temple nog een moment om de skills te krijgen, of is het een verloren zaak?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:51:
Hmm, ik heb nu net het kasteel weer normaal gemaakt enzo. Ik ben dus geen wolf meer en merk nu dat ik wat skills heb gemist (allemaal eigenlijk behalve de ene die je aan het begin kreeg). Ik moet wolf zijn om de skill statues te benaderen toch? Komt er na de zora temple nog een moment om de skills te krijgen, of is het een verloren zaak?

Alvast bedankt
Kort antwoord: ja.

Antwoord met spoiler:
spoiler:
Later in het spel kun je op elk willekeurig moment in een wolf veranderen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
RMB schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:37:
Ik ben in Snowpeak ruins, en moet voor de 2e keer de puzzle met de blokken op de ijsplaat doen, voor de middelste schakelaar... maar hij lukt me niet :(
Iemand een duidelijke beschrijving?
man ga dat zelf op lossen ! is veel leuker.. ik ben daar nu ook en zit daar ook vast, maar ik zal het voor elkaar krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Jongens, ik ben bij een stukje waar ik een of andere huifwagen moet verdedigen tegen een stel faaps op paarden en tegen een vogel. Wat ik ook doe, die stomme kar blijft rondjes rijden en ik kan al die 4 vijanden niet tegelijk pwnen. Moet ik iets doen voordat die kar doorrijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Vind ik persoonlijk de meest kutte puzzel van het spel omdat ie zo onlogisch is.
spoiler:
Je moet dus de VOGELS killen, dan rijdt ie door. Waar de hel je die hint vandaan moet halen weet ik ook niet, en ik moest 't uit een walkthrough pikken, want ik bleef (waarschijnlijk net als jij) m'n focus richten op die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

apNia schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:01:
Vind ik persoonlijk de meest kutte puzzel van het spel omdat ie zo onlogisch is.
spoiler:
Je moet dus de VOGELS killen, dan rijdt ie door. Waar de hel je die hint vandaan moet halen weet ik ook niet, en ik moest 't uit een walkthrough pikken, want ik bleef (waarschijnlijk net als jij) m'n focus richten op die gasten.
Ik ging gewoon met Z-Target als een gek tekeer na 20 keer overnieuw doen ofzo en toen lukte het :+

P.S. : Die avatar van you pwnt keihard 8)

[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 13-06-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

waar je de hint moet halen? Die bombarderen je voortdurend waardoor je van je traject geraakt. Na 1 rondje zou je toch wel door moeten hebben wat je moet doen :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:43
Gebruik je boomerang, dit heeft bij mij erg geholpen om alles op afstand te houden om vervolgens in de pan te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Boeboe schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:07:
waar je de hint moet halen? Die bombarderen je voortdurend waardoor je van je traject geraakt. Na 1 rondje zou je toch wel door moeten hebben wat je moet doen :p
Ik zag dat die bommen vielen, maar niet waardoor. Ik was zelfs ook nog in de omgeving in het gras en struiken gaan zoeken of daar iemand zat.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Jeeeeuj het is gelukt :D Inderdaad gewoon heel de tijd Z-target ingehouden en continu B drukken en alles pwnen :D Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wegens drukte ben ik met Zelda gestopt op Wii. Nu wil ik de game verder spelen. Alleen ben ik helemaal uit her verhaal! Weet iemand een goede site waar in verhaalde vorm het hele verhaal wordt verteld en alles wat je meemaakt in de game? Dit zou ik wat prettiger vinden om verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Deruxian schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:12:
Wegens drukte ben ik met Zelda gestopt op Wii. Nu wil ik de game verder spelen. Alleen ben ik helemaal uit her verhaal! Weet iemand een goede site waar in verhaalde vorm het hele verhaal wordt verteld en alles wat je meemaakt in de game? Dit zou ik wat prettiger vinden om verder te spelen.
http://www.gamefaqs.com/console/wii/file/928519/46446 (Eerste stuk overslaan ivm spoilers).

[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 25-06-2007 13:53 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
argh ik zit vast :(
Ik zit nu bij het stuk bij de 3e ketting dat je de druppels moet verzamelen.
Ik ben blijkbaar verkeerd begonnen en kom niet meer terug in het water om de rest van de druppels te verzamelen.
Ik kom dus niet meer terug in het water waar je begint met de druppels te verzamelen. Iemand enig idee hoe ik daar weer kom?
Afbeeldingslocatie: http://guidesmedia.ign.com/guides/748589/images/p8/061.jpg
Op deze plek dus...
Je kan de brug niet nog een keer gebruiken om daar in het water te komen want er staan geen houten kistjes meer (in de fik gevlogen uiteraard)

[ Voor 18% gewijzigd door harmageddon op 08-07-2007 21:49 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
aaargh....
ok, er is vast wel een trucje om het deel van de escorte voorbij te komen.
tot nu toe ging het allemaal van een leien dakje.
tot ik nu die huisfkar moet escorteren. na de eerste poort lukt het me niet om verder te komen.
ik heb het idee dat het aan die #$%-vogels ligtmet die bommen...

iemand een tipje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

readytoflow schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:10:
tot ik nu die huisfkar moet escorteren. na de eerste poort lukt het me niet om verder te komen.
ik heb het idee dat het aan die #$%-vogels ligtmet die bommen...

iemand een tipje?
deze vraag blijft steeds terugkomen blijkbaar :p

hint: auto lock

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
harmageddon schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:48:
argh ik zit vast :(
Ik zit nu bij het stuk bij de 3e ketting dat je de druppels moet verzamelen.
Ik ben blijkbaar verkeerd begonnen en kom niet meer terug in het water om de rest van de druppels te verzamelen.
Ik kom dus niet meer terug in het water waar je begint met de druppels te verzamelen. Iemand enig idee hoe ik daar weer kom?
[afbeelding]
Op deze plek dus...
Je kan de brug niet nog een keer gebruiken om daar in het water te komen want er staan geen houten kistjes meer (in de fik gevlogen uiteraard)
spoiler:
Je moest toch warpen? Dan kom je weer bovenaan en begint het opnieuw. Ik weet zeker dat je opnieuw de rivier in kan komen elke keer. Het kan ook dat je gewoon terug kan lopen, maar weet dat dan weer niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Arunia schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:36:
[...]

spoiler:
Je moest toch warpen? Dan kom je weer bovenaan en begint het opnieuw. Ik weet zeker dat je opnieuw de rivier in kan komen elke keer. Het kan ook dat je gewoon terug kan lopen, maar weet dat dan weer niet zeker.
spoiler:
hmm daar heb ik helemaal niet aan gedacht... stom! Zal het vanavond eens proberen!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Prachtig spel nog steeds ! ben al aardig op weg, moet nu 300 rupees zien te vinden voor 'het kannon'

Pittigeste stukje tot nu toe:
spoiler:
-wanneer dat meisje haar geheugen is verloren voor de 'sky' wereld.ik heb af en toe hints moeten gebruiken op i-net ..

Als je nagaat hoeveel dingen je al hebt gespeelt in dit spel, erg groot .. geweldig! _/-\o_

Weet iemand toevallig waar je makkelijk rupees kan scoren?:D

[ Voor 8% gewijzigd door rudyman85 op 09-07-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Rudyyy schreef op maandag 09 juli 2007 @ 23:01:
Prachtig spel nog steeds ! ben al aardig op weg, moet nu 300 rupees zien te vinden voor 'het kannon'

Pittigeste stukje tot nu toe:
spoiler:
-wanneer dat meisje haar geheugen is verloren voor de 'sky' wereld.ik heb af en toe hints moeten gebruiken op i-net ..

Als je nagaat hoeveel dingen je al hebt gespeelt in dit spel, erg groot .. geweldig! _/-\o_

Weet iemand toevallig waar je makkelijk rupees kan scoren?:D
Gewoon veel gras hakken en kistjes opzoeken. Vooral die kistjes waar 100 of meer in zit zijn nogal handig.
Verder blijf ik erbij dat Zelda tot nu toe veel te makkelijk is geweest, en ik hoop dat de volgende een stuk zwaarder zal zijn. OoT Master Quest was leuk qua moeilijkheidsgraad, maar de originele was ook iets te makkelijk.
Toch ga ik TP binnenkort maar weer eens uitspelen denk ik, de sfeer blijft gewoon geweldig.
(Hoop dat het er nu niet veel lelijker uit ziet sinds ik het eerst op een crt scherm van 20" speelde, en nu een lcd van 40" heb. Misschien vanavond eens even checken :*) )

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Weltschmerz schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:11:
[...]

Gewoon veel gras hakken en kistjes opzoeken. Vooral die kistjes waar 100 of meer in zit zijn nogal handig.
dat wordt zoeken :0 heb al veel kisten gehad. en van het gras hakken wordt je ook niet snel rijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 11:45
Je kan om geld te verdienen ook zoeken naar die zwermen met kraaien, als je de complete zwerm neerschiet, vallen er aardig wat rupees uit de lucht. Of probeer anders eens wat stenen op te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:18:
Je kan om geld te verdienen ook zoeken naar die zwermen met kraaien, als je de complete zwerm neerschiet, vallen er aardig wat rupees uit de lucht. Of probeer anders eens wat stenen op te blazen.
Via die kraaien heb ik inderdaad ook een hoop geld bemachtigd bedenk ik me nu. Verder is het handig om meteen de grootste 'wallet' te hebben, en alleen bugs in te leveren wanneer je het geld nodig hebt.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Dat heb ik nog nooit eerder gedaan, kraaien vangen..w aar kan je dat doen precies?

maar ik heb de 300 rupees al bij elkaar!, als je goed om je heen kijkt zijn er nog geheimen grotten en gangen kwam ik net achter :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die kraaien moet je niet vangen, maar killen.
Vaak bij van die hoge pilaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Arunia schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:18:
Die kraaien moet je niet vangen, maar killen.
Vaak bij van die hoge pilaren.
En bij de graveyard achter Kakariko Village, achteraan in de boom.

Overigens heb je aan het einde weer ruim voldoende geld, tenzij je de Cave of Ordeals helemaal wil halen, dan kan je de rupees (en een prijzig pak) goed gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door Tarin op 10-07-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Rudyyy schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:11:
Dat heb ik nog nooit eerder gedaan, kraaien vangen..w aar kan je dat doen precies?

maar ik heb de 300 rupees al bij elkaar!, als je goed om je heen kijkt zijn er nog geheimen grotten en gangen kwam ik net achter :o
Ohja ik heb dit spel inmiddels alweer een half jaar voor het laatst gespeeld (uitgespeeld) maar ik weet nog heel goed dat hyrule field bezaait is met gehime grotten en gangen. :) Soms kan je er ook een hartcontainer vinden. :) Dit blijft een geweldig spel. Jammer dat het zo makkelijk was maar ik ga hem zeker dit jaar nog eens helemaal weer uitspelen vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
  • Laatst online: 11:54
Eindelijk.....53 uur spelen verder en we hebben Zelda uitgespeeld. Maar zoals meerdere personen hier aangaven: een beetje een gaar einde :(
Verder moet ik zeggen echt een topspel (mijn eerste Zelda ervaring). Nu nog maar eens verder met alle Poe's verzamelen en bugs vangen.

Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
uitgespeelt na 54uur, wat een spel _/-\o_ ! zoveel verschillende dingen meegemaakt, levels, puzzles etc etc. wat jammer dat ik hem nu uit heb. wat een groot spel ! klasse !

en het einde? kvond het juist wel indrukwekkend :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plexxodus schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:07:
Eindelijk.....53 uur spelen verder en we hebben Zelda uitgespeeld. Maar zoals meerdere personen hier aangaven: een beetje een gaar einde :(
Verder moet ik zeggen echt een topspel (mijn eerste Zelda ervaring). Nu nog maar eens verder met alle Poe's verzamelen en bugs vangen.
Einde is een van de beste Zelda eindes ooit, imho. Mijn top 3 zou dan toch bestaan uit:

1. WindWaker
2. Twillight Princess
3. Ocarina of Time
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste