zit nu vast in die irritante water tempel, net het 2x water open gezet en kan dus bij de baas komen, maar waar is die frikkin key toch?
Anoniem: 113431
Ben TP opnieuw aan het spelen, maar ik vind hem toch minder dan OOT. Komt vooral door:Anoniem: 105012 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 00:03:
[...]
Einde is een van de beste Zelda eindes ooit, imho. Mijn top 3 zou dan toch bestaan uit:
1. WindWaker
2. Twillight Princess
3. Ocarina of Time
- Een bepaalde sfeer die OOT wel had.
- Verhaal. Vind deze minder dan OOT.
Mijn top 3 zou dan ook bestaan uit
1. OOT
2. TP
3. MM
Anoniem: 24394
Ik heb Zelda nu ongeveer 5 uur gespeeld en ben bij de Mid-Boss van de Forest Temple.
Nu heb ik heel veel mensen horen zeggen dat ze het spel in ongeveer 40 uur hebben uitgespeeld. Lig ik nu ook op dit schema of ben ik langer dan gemiddeld bezig om hier te komen?
Het spel boeit mij ENORM, dat voor een in eerste instantie niet Zelda fan, dus nog uren spelen zal mij zeker niet vervelen alleen dan kan ik er rekening mee houden wanneer ik er tijd voor vrij ga maken.
Nu heb ik heel veel mensen horen zeggen dat ze het spel in ongeveer 40 uur hebben uitgespeeld. Lig ik nu ook op dit schema of ben ik langer dan gemiddeld bezig om hier te komen?
Het spel boeit mij ENORM, dat voor een in eerste instantie niet Zelda fan, dus nog uren spelen zal mij zeker niet vervelen alleen dan kan ik er rekening mee houden wanneer ik er tijd voor vrij ga maken.
Ik heb rond de 50 uur nodig gehad om het spel uit te spelen. Rond uur 40 had ik zo'n beetje alle dungeons uitgespeeld, maar toen ben ik op jacht naar alle items gegaan. Overigens heb ik nog steeds niet alles, er zijn nog een paar hart pieces waar ik naar op zoek ben en ik moet nog één grote sidequest. Je ligt volgens mij wel ongeveer op schema om het spel in zo'n 40-50 uur uit te spelen.Anoniem: 24394 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:50:
Ik heb Zelda nu ongeveer 5 uur gespeeld en ben bij de Mid-Boss van de Forest Temple.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Hoe lang doe je over het spel als je niet de extra's doet enzo.
Als je alleen de basis dingen doet zou ik gokken op 35 tot 40 uur. Ik zelf had het spel na 68 uur pas uitgespeeld. Ik had echter wel bijna alle heartcontainers, alle bugs en een hoop side quests gedaan.jaaoie17 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:17:
Hoe lang doe je over het spel als je niet de extra's doet enzo.
&
Zelfde hier. Ik heb niet alles (17 hartjes en bijna alle bugs) na 56 uur. Op zich wel jammer dat er niet veel meer te halen is of te doen is nadat je hem hebt uitgespeeld. Echter omdat dit spel zo'n aparte sfeer en mooi gemaakt is ga ik he gewoon weer eens helemaal van vooraf aan spelenWeltschmerz schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:23:
[...]
Als je alleen de basis dingen doet zou ik gokken op 35 tot 40 uur. Ik zelf had het spel na 68 uur pas uitgespeeld. Ik had echter wel bijna alle heartcontainers, alle bugs en een hoop side quests gedaan.
Als we toch bezig zijnAnoniem: 113431 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:38:
[...]
Ben TP opnieuw aan het spelen, maar ik vind hem toch minder dan OOT. Komt vooral door:
- Een bepaalde sfeer die OOT wel had.
- Verhaal. Vind deze minder dan OOT.
Mijn top 3 zou dan ook bestaan uit
1. OOT
2. TP
3. MM
1:) TP
2:) OOT
3:) WW
leuk al die afkortingen
[ Voor 49% gewijzigd door Kaasje123 op 18-07-2007 18:48 ]
Ik dacht altijd dat ik Zelda heel erg stom zou vinden, tot ik hem gekocht had en ging spelen.. Voor ik het wist werd ik er helemaal door meegezogen, en heb ik er al 38 uur spelen op zitten.. Alleen nu begint het prachtige wereldje me een beetje te verliezen, nu ik voor de 7e keer in een dungeon zit.. pfff.. wel steeds een beetje hetzelfde verhaaltje
spoiler:
zoek een fused shadow, zoek een stukje spiegel.. elke keer weer een map compas en sleutel zoeken 
Elke dungeon heeft dezelfde "basis". De sfeer, puzzels en karakters er omheen zijn allemaal anders. Daarom is het zo tof als je een andere dungeon vindt!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Inderdaad. Dungeons zijn eigenlijk de rode draad door alle Zelda's heen. Juist dungeons zijn zo tof altijd in Zelda zeker als het je lukt een dungeon uit te spelen zonder hulpMrVegeta schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:37:
Elke dungeon heeft dezelfde "basis". De sfeer, puzzels en karakters er omheen zijn allemaal anders. Daarom is het zo tof als je een andere dungeon vindt!
Persoonlijk vond ik de ijs Dungeon met de yeti de vetste in TW

Weet iemand ook een site waar alle extra's opstaan zoals grotten, heart containers etc etc? ik heb hem wel uitgespeeld maar wil hem echt helemaal uitspelen zeg maar
en hoe krijg je het 3e pak? ik heb de standaard en het pak waar ik mee kan zwemmen. ik zag hem staan bij de markt voor 100.000 rupees LOL
Gisteren een Wii gekocht en natuurlijk meteen Zelda TP erbij! Ik heb in totaal nog geen drie uurtjes gespeeld, maar vind het helemaal geweldig. De bediening van het spel is ook zeer fijn.
Ik heb sinds de 8-bit geen Zelda meer gespeeld, maar zit er weer helemaal in.
Ik heb sinds de 8-bit geen Zelda meer gespeeld, maar zit er weer helemaal in.
Anoniem: 147846
Ik heb nu ook sinds gister Zelda, heb het 5 uur gespeeld maar zit nu vast in de Forest Temple, volgens mij moet ik een deur wegblazen ofzo, maar ik zou niet weten hoe ik aan de wind kom.
Apen verzamelen, geloof ik. Je zou eventueel een walktrough kunnen proberen op gamefaqs.com, maar als je rustig om je heen kijkt kom je er wel uit denk ik.
Ik had in het begin het probleem dat de levels niet bijzonder overzichtelijk zijn (als je de NES/SNES/Gameboy/GBC/GBA-Zelda's gewend bent
).
Ik had in het begin het probleem dat de levels niet bijzonder overzichtelijk zijn (als je de NES/SNES/Gameboy/GBC/GBA-Zelda's gewend bent
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Het is mij ook teveel dungeon in, dungeon uit op het eind.laurensl schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:05:
Ik dacht altijd dat ik Zelda heel erg stom zou vinden, tot ik hem gekocht had en ging spelen.. Voor ik het wist werd ik er helemaal door meegezogen, en heb ik er al 38 uur spelen op zitten.. Alleen nu begint het prachtige wereldje me een beetje te verliezen, nu ik voor de 7e keer in een dungeon zit.. pfff.. wel steeds een beetje hetzelfde verhaaltjespoiler:zoek een fused shadow, zoek een stukje spiegel.. elke keer weer een map compas en sleutel zoeken

Zit nu bij die ijstent.
Maar ik ga nu eerst bioshock uitspelen denk ik.
Dies ijswereld vind i juist brilliant. Die sfeer is echt fantastisch. En als je alleen dungeon in en uitgaat dan mis je zoveel van het gehele spel. Er is zoveel te doen tussendoor.nFo schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:35:
[...]
Het is mij ook teveel dungeon in, dungeon uit op het eind.![]()
Zit nu bij die ijstent.
Maar ik ga nu eerst bioshock uitspelen denk ik.
Eindelijk uitgespeeld na telkens losse sessies gespeeld te hebben (heb 'm al sinds de release).
spoiler:
Wat ik echt jammer vind is de eindbaas. Eerste 2 fases (ganondorf als zelda, en 2 als ganon's true form) zijn tof. De 4e fase op het paard ook wel. Maar daarna die battle! Baaaah wat een onwaardig onbevredigend gevecht is dat. Voelde ook compleet niet als een einbaas, laat staan DE eindbaas. Erg jammer.
Ik zit al een paar weken vast.
Paar keer geprobeerd om verder te komen maar ik ga steeds de mist in:
Ik ben bij het begeleiden van de Zora Prince, die kar mag niet in de fik gaan en moet dat pad afleggen. In de walkthroughs wordt het simpel omschreven: gewoon de lui met vuurpijlen afschieten en die paar bommen-kraaien neerhalen. Het lukt me echter niet om BEIDE op tijd te doen...
Of ik heb die draken neer en m'n kar staat in de fik, of ik doof het vuur steeds netjes maar dan heb ik geen tijd om die kraaien neer te halen en wordt de kar dus steeds van het pad gestuurd.
Wordt er echt gek van...
Ik ben bij het begeleiden van de Zora Prince, die kar mag niet in de fik gaan en moet dat pad afleggen. In de walkthroughs wordt het simpel omschreven: gewoon de lui met vuurpijlen afschieten en die paar bommen-kraaien neerhalen. Het lukt me echter niet om BEIDE op tijd te doen...
Of ik heb die draken neer en m'n kar staat in de fik, of ik doof het vuur steeds netjes maar dan heb ik geen tijd om die kraaien neer te halen en wordt de kar dus steeds van het pad gestuurd.
Wordt er echt gek van...

Mik af en toe met de Gale boomerang op de kar, als hij teveel dreigt te gaan branden. Z-targeting is erg praktisch op dat moment.
De vogels en andere beesten kan je afschieten met pijlen, het is dus handig te starten met een volle quiver.
Ik zat in het begin nogal te stressen, vooral wat betreft het wisselen van wapens, maar in principe kan je best rustig aan doen, zolang je maar de hoeveelheid vuur (er zitten wat vlammetjes bovenin het scherm dacht ik) in de gaten houdt als je aan het boogschieten bent.
De vogels en andere beesten kan je afschieten met pijlen, het is dus handig te starten met een volle quiver.
Ik zat in het begin nogal te stressen, vooral wat betreft het wisselen van wapens, maar in principe kan je best rustig aan doen, zolang je maar de hoeveelheid vuur (er zitten wat vlammetjes bovenin het scherm dacht ik) in de gaten houdt als je aan het boogschieten bent.
[ Voor 36% gewijzigd door Tarin op 08-09-2007 11:30 ]
Thnx Tarin maar ik weet wel hoe het moet... alleen ik ben steeds te laat met die kraaien afschieten... ik kan niet tegelijkertijd bij die kar blijven om hem te doven EN die kraaien afschiten zodat de kar op het pad blijft...
Overigens is m'n stress gehalte erg hoog idd... dat zal het probleem wel zijn...
Overigens is m'n stress gehalte erg hoog idd... dat zal het probleem wel zijn...
[ Voor 16% gewijzigd door Victorio op 08-09-2007 11:45 ]
Omfg. Wat een sukkel ben ik. Tis idd een eitje...
Net maar weer eens geprobeerd, rustig naast de kar blijven rijden en zodra ik een kraai zag neerknallen met de boog. (TV overigens iets helderder gezet zodat ik ze beter zie...
) Na een tijdje maar eens die kar doven en toen stond ik al voor de 2e gate. Dacht dat ik eerst al die lui neer moest maaien voordat die open ging maar kon hem gewoon open maken. En toen kwam de cut scene al...
WTF, waarom had ik hier zo'n moeite mee?

Net maar weer eens geprobeerd, rustig naast de kar blijven rijden en zodra ik een kraai zag neerknallen met de boog. (TV overigens iets helderder gezet zodat ik ze beter zie...

Geen idee, ik vraag me eigelijk elke keer weer af waarom mensen het zo moeilijk hiermee hebben. Ik heb hem zelf in 1 keer gehaald en dacht echt van nou dat was een makkie. En toen kwam ik hier en zag dat iedereen d'r veel moeite mee hadVictorio schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:36:
Omfg. Wat een sukkel ben ik. Tis idd een eitje...![]()
Net maar weer eens geprobeerd, rustig naast de kar blijven rijden en zodra ik een kraai zag neerknallen met de boog. (TV overigens iets helderder gezet zodat ik ze beter zie...) Na een tijdje maar eens die kar doven en toen stond ik al voor de 2e gate. Dacht dat ik eerst al die lui neer moest maaien voordat die open ging maar kon hem gewoon open maken. En toen kwam de cut scene al...
![]()
Sja mannen... het idee dat je 2 dingen tegelijk moet doen... trek ik slecht. 
Ik zat me gewoon druk te maken om die kar die in de fik vloog en kreeg daardoor die kraaien niet dood. Sja dan ben je wel even bezig...
Ik ben nu in Lakebed Temple, maar ik heb "slechts" 5 heart containers. Ik gebruik niet echt een walkthrough ofzo en ben niet into zoeken naar hidden chests dus heb nog maar weinig heart pieces gevonden... zijn die nodig?
Ik zat me gewoon druk te maken om die kar die in de fik vloog en kreeg daardoor die kraaien niet dood. Sja dan ben je wel even bezig...
Ik ben nu in Lakebed Temple, maar ik heb "slechts" 5 heart containers. Ik gebruik niet echt een walkthrough ofzo en ben niet into zoeken naar hidden chests dus heb nog maar weinig heart pieces gevonden... zijn die nodig?
[ Voor 33% gewijzigd door Victorio op 14-09-2007 08:29 ]
die kraaien gaan ook dood van je boomerang, scheelt je wapen switchen!Victorio schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:27:
Sja mannen... het idee dat je 2 dingen tegelijk moet doen... trek ik slecht.
Aunt bunny is coming to get me!
Anoniem: 215024
ik zit met een klein probleem bij zelda in het lava gedeelte ik moet een deur openen en die deur schuift heel langzaam weer dicht heb verscheidene walkthroughs door genomen maar ik kom er niet echt uit.
elke keer als ik weer bij deur aankom is ie net weer dicht.
iemand een tip voor me???
Er zijn in die tempel meerdere van dit soort deuren. Geen idee, maar kan me niet herinneren dat het heel erg moeilijk was. Misschien verder uittrekken voor zover dit kan? Misschien kijken of er toch een snellere route is?
Volgens mij ben je gewoon niet snel genoeg. of je moet hem blokkeren met iets.Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:42:
ik zit met een klein probleem bij zelda in het lava gedeelte ik moet een deur openen en die deur schuift heel langzaam weer dicht heb verscheidene walkthroughs door genomen maar ik kom er niet echt uit.
[ Voor 3% gewijzigd door m3gA op 14-09-2007 14:50 ]
Of niet aangezien je bij zo'n deur aan die ketting moet trekken (als ik het me natuurlijk goed herinner).
Haha ja die deur moest ik ook even 4x proberen voordat ik erdoor was. Idd timing en goed lopen...
Ik ben inmiddels in de desert. Heb echt VEEL te lang over Lakebed Temple gedaan zeg... lol... ben echt dom! Hebben jullie vaak dat je echt een uur (of meer) op iets kleins zit te klooien en achteraf denkt: WTF!!!
Ik ben inmiddels in de desert. Heb echt VEEL te lang over Lakebed Temple gedaan zeg... lol... ben echt dom! Hebben jullie vaak dat je echt een uur (of meer) op iets kleins zit te klooien en achteraf denkt: WTF!!!

Anoniem: 105012
Inderdaad, maar soms vind ik dat heel mooi aan de Zelda serie. Het feit dat ze een enorm grote vooruitgang verpakken in zo'n ongelofelijk kleine hint verpakken, die je, vaker wel dan niet, per ongeluk tegenkomt. Mooie tijden zijn dat toch altijdVictorio schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 20:13:
Haha ja die deur moest ik ook even 4x proberen voordat ik erdoor was. Idd timing en goed lopen...
Ik ben inmiddels in de desert. Heb echt VEEL te lang over Lakebed Temple gedaan zeg... lol... ben echt dom! Hebben jullie vaak dat je echt een uur (of meer) op iets kleins zit te klooien en achteraf denkt: WTF!!!![]()
Mooie tijden? De tijd zelf zit ik continue te ***veren... maar achteraf kan ik er wel om lachen. Een standaard first-person-shooter speel ik zelden uit, na een tijdje wordt het te moeilijk en ben ik het zat. Maar met Zelda MOET ik gewoon wel doorspelen. Juist omdat het niet een moeilijk spel is, elke keer wordt je weer met jezelf geconfronteerd... MAN wat is het spel makkelijk... maar waarom doe ik er dan 50 uur over?!!!
inderdaad duurde me gister even maar ben er nu eindelijk verder bedankt voor de tips jongensVictorio schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 20:13:
Ik ben inmiddels in de desert. Heb echt VEEL te lang over Lakebed Temple gedaan zeg... lol... ben echt dom! Hebben jullie vaak dat je echt een uur (of meer) op iets kleins zit te klooien en achteraf denkt: WTF!!!![]()
vond het op de kop lopen ook wel vet
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 15-09-2007 15:02 ]
Ik vond het zo langzaam. Doe je over een klein stukje lopen 5 min:|
oke je ging inderdaad niet snel maar is wel een funny spel element.Vintendo schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:09:
Ik vond het zo langzaam. Doe je over een klein stukje lopen 5 min:|
zelfde dat als je die boots aantrekt in het water je zinkt als een baksteen.
als je logish nadenkt zou hij in het water allang moeten zinken wantb hij moet die boots toch ergens laten
Heyhey niet zo he! Niet teveel op die manier nadenken!!!Anoniem: 215024 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:11:
[...]
oke je ging inderdaad niet snel maar is wel een funny spel element.
zelfde dat als je die boots aantrekt in het water je zinkt als een baksteen.
als je logish nadenkt zou hij in het water allang moeten zinken wantb hij moet die boots toch ergens laten
oke oke ik zal mijn verstand maar weer op 0 zetten....Victorio schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:14:
[...]
Heyhey niet zo he! Niet teveel op die manier nadenken!!!Want dan kom je nog wel "gekkere" dingen tegen...
.....klik......
Zoiets bedoel je?Victorio schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:14:
[...]
Heyhey niet zo he! Niet teveel op die manier nadenken!!!Want dan kom je nog wel "gekkere" dingen tegen...
http://www.digitalunrestcomic.com/strips/2007-02-19.jpg
Anoniem: 19137
Omdat je (net als ik) voortdurend met die control(ler)s zit te goochelenVictorio schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 23:18:
MAN wat is het spel makkelijk... maar waarom doe ik er dan 50 uur over?!!!
Nee dat valt wel mee. De meeste tijd verspil ik aan uren lang zoeken naar iets kleins wat ik ben vergeten of niet heb gezien en dan lees ik er ook in elke walkthrough overheen.Anoniem: 19137 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 21:15:
[...]
Omdat je (net als ik) voortdurend met die control(ler)s zit te goochelenMis springen, te laat reageren, enz, enz.

Ben nu in Arbiter Grounds bezig en die gaat lekker vlot.
[ Voor 4% gewijzigd door Victorio op 17-09-2007 11:16 ]
Sinds gisteren met een vriend mijn RE4 voor Zelda geruild (tijdelijk) dus voor het eerst begonnen aan een Zelda game.
Opzich een leuk begin in het dorpje en dan wat dingen zoeken / halen etc. Daarna werd ik wolf, dat was aan het begin ook leuk maar ik ben nu al redelijk lang met de wolf bezig en ik zou nu toch eigenlijk weer met Link willen spelen. Dat vind ik gewoon leuker. Ben nu net met de wolf het Forest weer in en nu komen er 3 grote darkness creatures uit de lucht vallen.
Kan iemand ongeveer vertellen wat de verhouding is tussen het aantal uren dat je met Link en de wolf speelt is? Ben daar wel benieuwd naar
Opzich een leuk begin in het dorpje en dan wat dingen zoeken / halen etc. Daarna werd ik wolf, dat was aan het begin ook leuk maar ik ben nu al redelijk lang met de wolf bezig en ik zou nu toch eigenlijk weer met Link willen spelen. Dat vind ik gewoon leuker. Ben nu net met de wolf het Forest weer in en nu komen er 3 grote darkness creatures uit de lucht vallen.
Kan iemand ongeveer vertellen wat de verhouding is tussen het aantal uren dat je met Link en de wolf speelt is? Ben daar wel benieuwd naar
Denk dat het wel redelijk gelijk ligt in het begin. Je moet gewoon delen als Wolf zijnde rond rennen. Nog even volhouden, het komt allemaal wel goed.
Idd. Ik vond dat wolf zijn op het begin ook minder leuk. Maar zonder een spoiler te gebruiken kan ik ook wel melden dat het na een tijd (halverwege het hele spel?) wel leuker wordt...
Als wolf heb je immers hele andere mogelijkheden dan als mens. En nu je op het begin opeens wolf bent mis je al je menselijke eigenschappen... maar op den duur ben je wel blij met de wolf hoor. 
Gewoon doorgaan.
Ik ben nu in Snowpeak Ruins....
Gewoon doorgaan.
Ik ben nu in Snowpeak Ruins....
[ Voor 35% gewijzigd door Victorio op 17-09-2007 16:09 ]
Nu net weer een tijdje met Link gespeeld en dan is het meteen weer erg vet. Die aapjes zijn echt geweldig!
Die vond ik persoonlijke het leukste
Erg leuk ja. Maar kan ik ook bomblings in een kanon stoppen? Ik heb geen andere soort bij me...Kaasje123 schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:34:
[...]
Die vond ik persoonlijke het leukste(persoonlijk dan he!) Geweldige sffertje heeft die tempel. Beetje vreemd, mysterisch, en eigenaardig.
Anoniem: 102516
Die Malo Mart in Kakoriko Village heeft wel rare openingstijden zeg! Dat een kind 's nachts in z'n bed ligt kan ik begrijpen, maar ben ik mis als die winkel alleen bij zonsopgang open is? Na de Bow verkregen te hebben in de Goron Mines verbrandde mijn houten schild, waardoor ik nu op zoek ben naar het Hylian Shield. Maarja, zolang die freak de deur niet open doet, zit ik maar wat rond te lopen. Kan iemand dit ophelderen?
Ff met Epona (of zonder, maar met is leuker) in Hyrule field rondlopen (tijd verloopt net als in Ocarina niet in de steden/dorpjes, wel in Hyrule field), wachten tot de nacht voorbij is, bij zonsopgang weer richting Kakoriko racen en dan het schild kopen...Anoniem: 102516 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:46:
Die Malo Mart in Kakoriko Village heeft wel rare openingstijden zeg! Dat een kind 's nachts in z'n bed ligt kan ik begrijpen, maar ben ik mis als die winkel alleen bij zonsopgang open is? Na de Bow verkregen te hebben in de Goron Mines verbrandde mijn houten schild, waardoor ik nu op zoek ben naar het Hylian Shield. Maarja, zolang die freak de deur niet open doet, zit ik maar wat rond te lopen. Kan iemand dit ophelderen?
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Haha no shit. Dat wist ik niet eens.
Dat soort dingen moet je maar net weten... maar wel grappig om het hiet te lezen.
Snowpeak ruins is vetttt!

Nope. Heeft mij ook een flinke wandeling opgeleverd toen ik er achter kwam.Victorio schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:29:
[...]
Erg leuk ja. Maar kan ik ook bomblings in een kanon stoppen? Ik heb geen andere soort bij me...
Anoniem: 216382
God wat zou ik deze game graag weer voor het eerst spelenmonnick schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:11:
Nu net weer een tijdje met Link gespeeld en dan is het meteen weer erg vet. Die aapjes zijn echt geweldig!
Flinke wandeling? Valt wel mee. Ooccoo gebruikt... direct vanaf de ruins naar Kakoriko Village gewarpt... en even bommen gekocht en weer terug gewarpt/Ooccoo. Maar ik dacht juist dat ik die Bomblings nodig zou hebben vooraf...klaasjanb schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:14:
[...]
Nope. Heeft mij ook een flinke wandeling opgeleverd toen ik er achter kwam.
Hehe... na een jaar ben je het meeste wel weer vergeten joh...Anoniem: 216382 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:24:
[...]
God wat zou ik deze game graag weer voor het eerst spelen
[ Voor 26% gewijzigd door Victorio op 19-09-2007 19:02 ]
als je zo'n Ooccoo gebruikt ben je hem dan kwijt
heb zo'n geval/beest wil in mijn inventory maar nooit gebruikt
dat valt vies tegen. Ik ben namelijk vorige week weer eens begonnen na hem in december van vorig uitgespeeld te hebben en elke keer heb ik zoiets van ohja dat was zo en dat ging zus ect. Maargoed ook al is de 2de beleving niet zo vet als de eerste keer het blijft een erg geod spelVictorio schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:01:
[...]
Flinke wandeling? Valt wel mee. Ooccoo gebruikt... direct vanaf de ruins naar Kakoriko Village gewarpt... en even bommen gekocht en weer terug gewarpt/Ooccoo. Maar ik dacht juist dat ik die Bomblings nodig zou hebben vooraf...Niet dus...
[...]
Hehe... na een jaar ben je het meeste wel weer vergeten joh...
Same here..Anoniem: 216382 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:24:
[...]
God wat zou ik deze game graag weer voor het eerst spelen
Maar volgende maand Phantom Hourglass \o/.
Nee. Ooccoo kun je in elke dungeon gebruiken om naar buiten te komen en even andere dingen te doen. Onbeperkt. Handig voor als je je progress in een kamer wil saven dus...Anoniem: 215024 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:07:
als je zo'n Ooccoo gebruikt ben je hem dan kwijt![]()
Ik ben nu vrij ver in de Temple of Time maar ik heb het standbeeld op de weegschaal verkeerd laten lopen en nu zit ik "vast" denk ik...
Volgens mij kun je gewoon resetten door opnieuw die kamer in te gaan. Dan staat het beeld weer aan het begin.Victorio schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:09:
[...]
Nee. Ooccoo kun je in elke dungeon gebruiken om naar buiten te komen en even andere dingen te doen. Onbeperkt. Handig voor als je je progress in een kamer wil saven dus...
Ik ben nu vrij ver in de Temple of Time maar ik heb het standbeeld op de weegschaal verkeerd laten lopen en nu zit ik "vast" denk ik...Tenzij ik m'n laatste savegame start en het opnieuw doe allemaal.
Beetje flauw maar het werkt idd.Arunia schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:14:
[...]
Volgens mij kun je gewoon resetten door opnieuw die kamer in te gaan. Dan staat het beeld weer aan het begin.
Zo... Temple of Time ook weer uit. Gaaf hoe je de meeste wapens moet gebruiken in deze dungeon. Jammer dat de meeste boss fights zo extreem makkelijk zijn. Maar de hele setting eromheen is gewoon prachtig.
Hmmm... ben nu bijna klaar in City In The Sky. Moet alleen de boss nog verslaan. Ik dacht Ooccoo even te gebruiken en in de shop te saven... herstart ik even later... Heb ik gewoon Ooccoo terug en kan ik dus weer opnieuw richting de laatste kamer... (Ja, ik had Ooccoo in de laatste kamer voor de boss fight gebruikt.) Werkt Ooccoo niet in z'n eigen City In The Sky?
Naja, straks nog maar een keer dat stukje klimmen dan maar...
Sjongejonge... wederom een eitje. Kom er nu pas achter dat je met clawshots ook kan z-targeten...

Laatste echte dungeon nu geloof ik... Palace of Twilight. Bah, heb helemaal geen zin om het uit te spelen.
[ Voor 59% gewijzigd door Victorio op 23-09-2007 10:51 ]
*zucht* ben net aangekomen in de Lakebed Temple en nu moet ik stalagmieten naar beneden schieten alleen ik heb geen pijlen / steentjes meer op zak voor mijn boog / katapult....Iemand een alternatieve methode of moet ik weet uit de temple om 'boven' pijlen te gaan halen?!

Je hebt pijlen+bommen nodig om die dingen neer te halen. Heb je Ooccoo al? Dan kun je gewoon de temple uit en even naar een shop warpen om dingen te kopen. Weet je zeker dat je nergens in de temple chests over het hoofd hebt gezien met pijlen?
Check anders potten en monsters, die geven ook vaak dit soort dingen.
Ik zit met TP ook in de Palace of Twilight, alleen het laatste gevecht nog tegen Zant. Ik ben ermee gestopt om de side quests te doen. Ben bezig met alle golden bugs aan het zoeken, dat is een rot klus zeg. Piece of hearts schijnt mee te vallen om te vinden, moet je bij de waarzegger zijn en vragen om de toekomst van de liefde.
Ik speel nu eigenlijk, als ik tijd heb, Wind Waker. Vriend van me heeft de limited editie ervan met Master Quest erbij. Eerst Wind Waker uitspelen (heb geen cube) dan Master Quest erachteraan, daarna maar weer eens verder met TP.
Ik zit met TP ook in de Palace of Twilight, alleen het laatste gevecht nog tegen Zant. Ik ben ermee gestopt om de side quests te doen. Ben bezig met alle golden bugs aan het zoeken, dat is een rot klus zeg. Piece of hearts schijnt mee te vallen om te vinden, moet je bij de waarzegger zijn en vragen om de toekomst van de liefde.
Ik speel nu eigenlijk, als ik tijd heb, Wind Waker. Vriend van me heeft de limited editie ervan met Master Quest erbij. Eerst Wind Waker uitspelen (heb geen cube) dan Master Quest erachteraan, daarna maar weer eens verder met TP.
Commandline FTW | Tweakt met mate
kan je je schild ook weggooien want ik zag er een veel mooiere in de shop maar dan zegt die lamzak achter de balie dat ik er al een heb of moet ik wachten tot dat ding kapot is?
trouwens mijn Ooccoo was weg toen ik gesaved had ??? enig idee hoe dat kan?
trouwens mijn Ooccoo was weg toen ik gesaved had ??? enig idee hoe dat kan?
Errm? Het ijzeren schild kun je gewoon kopen toch? En als je Ooccoo gevonden hebt in een dungeon kun je hem gebruiken om met Ooccoo Jr naar buiten te gaan en dan te saven. Als je dan je game weer load heb je Ooccoo Jr nog als het goed is en kun je de dungeon weer in. Maar ik heb het idee dat dit niet altijd werkt. Waarom weet ik niet precies.
Ik ben bijna klaar met het spel... maar wil eerst ff magic armor kopen... aargh ff sparen.
Ik ben bijna klaar met het spel... maar wil eerst ff magic armor kopen... aargh ff sparen.
Lol, die magic armor heb ik eigenlijk al aangeschaft op het moment dat het kon.
Er is overigens één tempel waarbij je Ooccoo niet kunt gebruiken om weer terug te komen op de plek zelf. Dit wordt dan ook gezegd.
Er is overigens één tempel waarbij je Ooccoo niet kunt gebruiken om weer terug te komen op de plek zelf. Dit wordt dan ook gezegd.
ik krijg namelijk de melding dat ik al een schild heb.Victorio schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:53:
Errm? Het ijzeren schild kun je gewoon kopen toch? En als je Ooccoo gevonden hebt in een dungeon kun je hem gebruiken om met Ooccoo Jr naar buiten te gaan en dan te saven. Als je dan je game weer load heb je Ooccoo Jr nog als het goed is en kun je de dungeon weer in. Maar ik heb het idee dat dit niet altijd werkt. Waarom weet ik niet precies.
en Ooccoo verdween nadat ik het spel gesaved had en de volgende dag verder wou
heel raar
Ooccoo verdwijnt als je een level hebt gehaald. Schijnbaar zit er bij sommige versies een bug waar je Ooccoo verliest voordat je het level hebt gehaalt.
Over je schild, er zijn maar 2 soorten, je houten schild en het Hylian schild (ijzer). Mijn schild is in de Goron Mines iets van 6x verbrand ofzo. Echt irritant. Maar ik had mijn houten schild nog toen ik het ijzeren kocht. Dat is geen probleem.
Het magic armor is leuk, maar jammer dat je door het te gebruiken geld verliest. Had verwacht dat als je geraakt werd pas rupees zou verliezen.
Over je schild, er zijn maar 2 soorten, je houten schild en het Hylian schild (ijzer). Mijn schild is in de Goron Mines iets van 6x verbrand ofzo. Echt irritant. Maar ik had mijn houten schild nog toen ik het ijzeren kocht. Dat is geen probleem.
Het magic armor is leuk, maar jammer dat je door het te gebruiken geld verliest. Had verwacht dat als je geraakt werd pas rupees zou verliezen.
Dat was mijn gedachte dus ook met dat armor. Jammer dus dat het niet zo werkt.Hero Of Time schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:43:
Ohhh... dus ik kan 598 rupees gaan betalen voor iets dat me geld kost als ik het aan heb? Hmmm, naja dan koop ik hem wel en laat ik hem in de kast hangen.
Weinig anders dat ik met rupees kan doen. Jammer dat er geen bank ofzo is in castle town waar ik m'n rupees kan storten. Ik heb in het begin van het spel echt VEEL rupees terug gelegd omdat ik niet meer in m'n wallet kon hebben...
Ja, een bank! dat is echt iets dat ik mis in dit spel.Victorio schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:58:
Ohhh... dus ik kan 598 rupees gaan betalen voor iets dat me geld kost als ik het aan heb? Hmmm, naja dan koop ik hem wel en laat ik hem in de kast hangen.Weinig anders dat ik met rupees kan doen. Jammer dat er geen bank ofzo is in castle town waar ik m'n rupees kan storten. Ik heb in het begin van het spel echt VEEL rupees terug gelegd omdat ik niet meer in m'n wallet kon hebben...

Maargoed, ik heb inmiddels de Lakebed temple zo goed als uit. Ik heb de big key die toegang verschaft naar de dungeon-boss op zak. Ik weet waar de eindbaas zit, ik zie de deur: maar ik kan er niet komen....
De baas zit namelijk in de 'main-kamer' onder de grote draaibare trap. Het water dat onder in het ronde bassin staat heb ik al 1x laten stijgen maar om bij de baas te komen moet ik het nog een keer laten stijgen omdat anders de deur te hoog zit....

Kan iemand zich wellicht herinneren hoe ik het water nogmaals kan laten stijgen?
Haha daar heb ik ook LANG over gedaan. Als je Lakebed Temple in komt dan heb je idd die grote hal met draaibare trap. Om bij de boss te komen moet je het water zowel van West als Oost een keer laten stijgen. Doel bij de West en Oost vleugel is om aan die hendels ONDERAAN de "hoge kamers met wenteltrap eromheen" te gaan hangen. Bovenaan die kamers zijn de hendels om het water te laten stromen, onderaan de kamers de hendels om het water naar de hal te leiden.
Dus je zult een van de kanten (waar het water dus nog niet stroomt) nog eens door moeten.
Ik heb het spel net uitgespeeld... Mooi einde.
Alleen kreeg ik na de credits en The End gelijk het titel menu te zien, waarna ik dus weer een savegame kan loaden... ik kon niet m'n game saven na het te hebben uitgespeeld?
Edit: Blijkbaar niet. Jammer, dan had ik nog wel even rond willen rennen door de wereld die ik gered heb... ik ben er wel klaar mee nu. Heb niet alle heart pieces, poe's en bugs maar ik heb meer zin om RE4 te gaan spelen komende tijd. TP was top!
Dus je zult een van de kanten (waar het water dus nog niet stroomt) nog eens door moeten.
Ik heb het spel net uitgespeeld... Mooi einde.
Alleen kreeg ik na de credits en The End gelijk het titel menu te zien, waarna ik dus weer een savegame kan loaden... ik kon niet m'n game saven na het te hebben uitgespeeld?
Edit: Blijkbaar niet. Jammer, dan had ik nog wel even rond willen rennen door de wereld die ik gered heb... ik ben er wel klaar mee nu. Heb niet alle heart pieces, poe's en bugs maar ik heb meer zin om RE4 te gaan spelen komende tijd. TP was top!
[ Voor 13% gewijzigd door Victorio op 26-09-2007 12:42 ]
&@!#!#&(!#
Zit nu bij de Sacred Grove (kom net van Zelda vandaan, en er is een duister gestalte om het kasteel verschenen) en moet het melodietje met de Wolf huilen. En dat lukt me maar niet, ik druk op B en dan zie je de punten waar de wolf over moet huilen, volgens mij doe ik het goed maar het werkt gewoon niet. (boven, onder, midden, boven, onder) Net 20 min geprobeerd en toen waren alle familieleden boos
Iemand misschien tips voor me?
Zit nu bij de Sacred Grove (kom net van Zelda vandaan, en er is een duister gestalte om het kasteel verschenen) en moet het melodietje met de Wolf huilen. En dat lukt me maar niet, ik druk op B en dan zie je de punten waar de wolf over moet huilen, volgens mij doe ik het goed maar het werkt gewoon niet. (boven, onder, midden, boven, onder) Net 20 min geprobeerd en toen waren alle familieleden boos
Iemand misschien tips voor me?
Er zit ergens een vrij lastige (als in: niet al te logisch ritme/melodie), ja. Gewoon blijven proberen is het enige wat ik je aan kan raden. Goed luisteren, en als hij hem 'replayed' kijken wat je goed en wat je fout doet. Probeer het melodietje uit je hoofd te leren, dan kan je hem min of meer op gevoel spelen. Werkt in het echt met muziek maken ook vrij aardig
.
Idd. Bv eerst de eerste helft leren en nadoen... en daarna de tweede helft.
Of je doet het makkelijker, teken het over en zet dan het papiertje onder/naast de tv. Moet je uiteraard wel de horizontale en verticale strepen tekenen. Ik heb met die skils nog 2 te gaan, maar weet echt niet meer welke ik heb gehad en welke ik nog moet. Irritant.
Sja ach, die skills...
Zolang je de back slice maar hebt... en die spin attack is ook wel handig op het eind.
Het is wel echt jammer dat er te weinig boss fights zijn waar je echt speciale skills of combo's moet gebruiken om ze te verslaan. Was op zich best leuk geweest.
Zolang je de back slice maar hebt... en die spin attack is ook wel handig op het eind.
Het is wel echt jammer dat er te weinig boss fights zijn waar je echt speciale skills of combo's moet gebruiken om ze te verslaan. Was op zich best leuk geweest.
Je hoeft in principe die skills niet te hebben om door het spel te komen, dus nogal logisch dat je ze niet speciaal nodig hebt bij boss fights.
Ze maken de gevechten wel makkelijker btw. Shieldbash bij Gorons e.d.
Ze maken de gevechten wel makkelijker btw. Shieldbash bij Gorons e.d.
Ja, die shield attack. Lastig om uit te voeren, ik doe 9 vd 10 keer een spin attack. Vet irritant. Is er een handigheidje in om altijd een shield attack uit te voeren? Want voor een spin attack moet je je nunchuck heen en weer schudden, voor shield attack naar voren duwen, maar om een of andere reden ziet hij dat als schudden.
Lol, ja. Je moet de GameCube versie gaan spelen. 
Geen idee hoe het met de Wii versie zit, maar ik speel de GC versie dus (heb ook een Wii, maar wilde toch Zelda voor de GC hebben).
Geen idee hoe het met de Wii versie zit, maar ik speel de GC versie dus (heb ook een Wii, maar wilde toch Zelda voor de GC hebben).
Uhhh schudden is toch wel iets anders dan naar voren duwen? 
Ik heb die shield attack nooit gebruikt eigenlijk... alleen de spin attack heb je echt nodig eigenlijk.
Als je die skills niet hebt "geleerd" kan je ze dan ook niet uitvoeren?
Damn ik BAAL dat ik het spel heb uitgespeeld... WAT MOET IK NU!?
Ik heb die shield attack nooit gebruikt eigenlijk... alleen de spin attack heb je echt nodig eigenlijk.
Als je die skills niet hebt "geleerd" kan je ze dan ook niet uitvoeren?
Je kunt ze niet uitvoeren als je ze niet geleerd hebt. Simple as that.
The Legend of Zelda: Phantom HourglassVictorio schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:25:

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
probeer RE4 of paper mario.Damn ik BAAL dat ik het spel heb uitgespeeld... WAT MOET IK NU!?
of ga in een winterslaap en wacht op de nieuwe zelda

SPM heb ik al uit en RE4 ben ik mee bezig. Maar met RE4 zit ik een beetje vast en beleef niet zoveel plezier als bij Zelda, ondanks dat het wel erg makkelijk was.
Ik ga Dewy's en Fifa '08 maar eens doen denk ik.
Mercury Meltdown Rev. is ook wel leuk voor nu en dan, man wat zitten er een tilt levels tussen.
Ik ga Dewy's en Fifa '08 maar eens doen denk ik.
Mercury Meltdown Rev. is ook wel leuk voor nu en dan, man wat zitten er een tilt levels tussen.
Misschien een stomme vraag hoor. Ik heb na tijden ttp weer eens gestart en ik begin in Hyrule Castle. Nu wilde ik eigenlijk andere dingen gaan doen maar ik kom hier niet meer weg. Kan dit eigenlijk wel en zo ja weet iemand hoe? Misschien is het wel heel simpel maar ik heb het lang niet meer gespeeld en weet niet meer precies hoe alles ook alweer werkte

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hmmm, misschien is mijn vorige post niet helemaal duidelijk maar ik bedoel dus helemaal aan het einde van het spel. Er is wel een grote deur maar daar kan ik alleen GRAB doen. warpen is ook niet mogelijk volgens mij.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Anoniem: 104593
GRAB en naar je toe trekken? Je moest een paar tellen aan die deur hangen o.i.d. en dan ging die open.rajackar schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:04:
Hmmm, misschien is mijn vorige post niet helemaal duidelijk maar ik bedoel dus helemaal aan het einde van het spel. Er is wel een grote deur maar daar kan ik alleen GRAB doen. warpen is ook niet mogelijk volgens mij.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 04-02-2008 11:25 ]
Hmm, dat heb ik toch echt geprobeerd. Was ook het eerste dat in me op kwam. Ik zal wel iets heel stoms fout doen want ik kan me niet voorstellen dat je hier niet terug kan om misschien wat supplies te halen voor het laatste gevecht.
Anoniem: 104593
Moet je hem soms open duwen, in ieder geval heb ik net even gechecked en hier ging de deur gewoon open.rajackar schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:59:
Hmm, dat heb ik toch echt geprobeerd. Was ook het eerste dat in me op kwam. Ik zal wel iets heel stoms fout doen want ik kan me niet voorstellen dat je hier niet terug kan om misschien wat supplies te halen voor het laatste gevecht.
Het was idd duwen. Erg stom van me, maar bedankt voor de hulp!Anoniem: 104593 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:07:
[...]
Moet je hem soms open duwen, in ieder geval heb ik net even gechecked en hier ging de deur gewoon open.
Vinden jullie ook niet dat de muziek wat tegenvalt in Twilight Princess? Niet dat het zo slecht is maar ik mis bepaalde catchy tunes die in de vorige delen wel allemaal zaten.
Zoals de overworld tune bij Zelda:A Link to the past, lost woods bij Ocarina of time, clock town bij majora's mask, outset island bij Wind waker etc. Bij Twilight Princess heb ik niet echt zoiets van: 'Wat een leuke tune.'
Wat vinden jullie hiervan?
Zoals de overworld tune bij Zelda:A Link to the past, lost woods bij Ocarina of time, clock town bij majora's mask, outset island bij Wind waker etc. Bij Twilight Princess heb ik niet echt zoiets van: 'Wat een leuke tune.'
Wat vinden jullie hiervan?
[ Voor 3% gewijzigd door ninc op 13-02-2008 13:53 ]
Opzich qua catchy tunes heb je wel redelijk gelijk. Maar de sfeer wat betreft muziek is dan ook heel anders. Ze hebben het wat minder vrolijk gemaakt tegenover de oudere Zelda games.
Wat dacht je van Gerudo's Valley in Zelda OoT, geniaal was datArunia schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:00:
Opzich qua catchy tunes heb je wel redelijk gelijk. Maar de sfeer wat betreft muziek is dan ook heel anders. Ze hebben het wat minder vrolijk gemaakt tegenover de oudere Zelda games.
Dat was een echte instant klassieker ja.
Heerlijk!
Heerlijk!
De Gerudo-tune was inderdaad heerlijk, heb daar nog wel eens tijden rondgehangen, enkel voor de muziek
Heel anders dan de muziek uit Twilight Princess. TP heeft naar mijn mening ook een heel andere sfeer dan de eerdere delen, al kan ik het niet echt beschrijven. Inderdaad wat minder vrolijk zoals Arunia al zij, of donkerder, of...
Heel anders dan de muziek uit Twilight Princess. TP heeft naar mijn mening ook een heel andere sfeer dan de eerdere delen, al kan ik het niet echt beschrijven. Inderdaad wat minder vrolijk zoals Arunia al zij, of donkerder, of...
[ Voor 0% gewijzigd door Proto op 14-02-2008 17:36 . Reden: typo ]
Ik vond de sfeer prima, onheilspellend. Geen awardwaardige muziek, maar prima voor de sfeer die ze wilden creeeren. Er vanuitgaande dat dat de sfeer was die ze wilde hebben
Ik heb sinds twee maanden ook een Wii en heb nu Zelda geleend van een vriend omdat iedereen overal zegt dat het een must-have game voor de Wii is.
Maar ik heb het nu een half uurtje gespeeld en het begin is echt vre-se-lijk saai. Er gebeurt niks en het aller ergste is dat er geen echt geluid in zit. Je hoort voornamelijk tikketikketik als de letters van de ondertiteling verschijnen, maar de karakters praten helemaal niet echt. Je moet de tekst lezen en verder hoor je praktisch niks, behalve dat irritante geluid waarmee de letters op het scherm verschijnen.
Hoort dit, of is er iets mis met mijn Wii of gamedisk?
Ook zijn de dialogen van een bedroevend niveau...
Ik ben voornamelijk PC spellen gewend en en daarin zitten altijd normale stemmen. Het gebrek aan stemmen maakt het spel extra saai.
Moet ik gewoon nog even doorbijten en wordt het straks wel leuker? Ik kan me nu nog niet voorstellen dat de game een hoger cijfer dan een 5 zou hebben gehad...
Maar ik heb het nu een half uurtje gespeeld en het begin is echt vre-se-lijk saai. Er gebeurt niks en het aller ergste is dat er geen echt geluid in zit. Je hoort voornamelijk tikketikketik als de letters van de ondertiteling verschijnen, maar de karakters praten helemaal niet echt. Je moet de tekst lezen en verder hoor je praktisch niks, behalve dat irritante geluid waarmee de letters op het scherm verschijnen.

Hoort dit, of is er iets mis met mijn Wii of gamedisk?
Ook zijn de dialogen van een bedroevend niveau...
Ik ben voornamelijk PC spellen gewend en en daarin zitten altijd normale stemmen. Het gebrek aan stemmen maakt het spel extra saai.
Moet ik gewoon nog even doorbijten en wordt het straks wel leuker? Ik kan me nu nog niet voorstellen dat de game een hoger cijfer dan een 5 zou hebben gehad...