|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik ben dat gewoon blijkbaar niet gewend van de PC. De Wii heb ik dus nog maar net en is pas mijn eerste console. Op zich bevalt het dus goed op het ontbreken van stemmen na dan (gelukkig zaten er wel stemmen in The Godfather).
Dan zouden ze moeten gaan lipsyncen, wat weer tijd en geld kostCreepy schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:19:
Je moet even doorbijten totdat je het dorp uit bent, dan begint de game en het verhaal pas echt. De stemmen dat klopt. Nintendo durfde om de 1 of andere reden het niet aan om Link een echte stem te geven.
En dat in verschillende talen ...
Heb je uberhaupt wel enig idee wat je hebt gekocht met Zelda of ben je gewoon op de reviews afgegaan van "die heeft een 9 dus zal wel koel zijn"?
Zelda is een RPG van Nintendo welke iedere console een van de meest rijke verhalen weet neer te zetten waar je gewoon gegarandeerd 50 uur speelplezier aan beleeft terwijl je geheel door het verhaal wordt gegrepen.
Het "gemis" aan voice-acting e.d. is iets wat hierbij na een uur spelen niet eens meer opvalt (hoewel ik me afvraag in hoeverre het een gemis is daar ik me niet voor kan stellen hoe Zelda zou moeten klinken...

[ Voor 59% gewijzigd door Ryceck op 03-07-2008 13:41 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Zoiets?Ryceck schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:39:
Het "gemis" aan voice-acting e.d. is iets wat hierbij na een uur spelen niet eens meer opvalt (hoewel ik me afvraag in hoeverre het een gemis is daar ik me niet voor kan stellen hoe Zelda zou moeten klinken...)
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ik heb wel SW:KOTOR1 &2 op de pc gespeeld en die vond ik helemaal geweldig. Maar die hadden ook een pakkend begin en dat mis ik bij Zelda. En die hadden volgens mij wel voice. Maar ik kan me vergissen.
Mijn vrouw vond Zelda ook erg saai beginnen en vond ook het gebrek aan voice een gemis. Maar het ergste is nog het geluid en de manier waarop de tekst verschijnt. Laat het dan tenminste gewoon zien in één keer, zodat je zelf je leestempo kan bepalen. Nu verschijnen de letters in een irritant tempo met een zeer irritant geluid, dat verpest het spel voor mij dus al een beetje. Maar goed als het verhaal nu tenminste nog beter gaat worden...
En ja hoe moet ik weten of een spel leuk is, behalve dan op reviews af te gaan? Demo's bestaan niet voor de Wii.
Anoniem: 259224
Als je op internet had gezocht en jezelf had ingelezen wist je ook dat er geen gesproken tekst in zit.
maar goed. Het verhaal wordt zeker beter, maar met zo'n houding weet ik niet of dat voor jou ook van toepassing is.
Maar goed. Als ik niet zou weten dat het zo'n goede game zou moeten zijn, dan had ik het al lang weer teruggegeven, aangezien het dus saai begint en ik voice mist. Maar Als het dus wel spannender wordt en dat gebrek aan voice went, dan kan het dus nog wel wat worden. Ik ben nu bezig met spelen en heb twee opdrachten voltooid en dan wordt het wel leuker moet ik zeggen.
Anoniem: 259224
En waaruit blijkt dat jij het spel nog niet gekocht hebt?KarlMarX schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:27:
Ik heb voordat ik het kocht, het eerst maar van een vriend geleend...
Smaken verschillen, en de een vindt voice-acting een must, voor de ander hoeft het niet zo nodig. Ik zelf ben blij dat ze er niet aan begonnen zijn, ik zit me liever niet te ergeren aan een stem die niet bij mijn idee van de characters hoort.. ik speel Zelda sinds de basisschool (Link's Awakening was m'n eerste), en ik vind het wel prima zo.
Maar ieder z'n mening. Geef het spel gewoon nog een kans, ga er rustig voor zitten. De sfeer die het hele spel oproept is IMO briljant, en dat je moet lezen.. dat doen we al sinds de NES.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
90710
Daarnaast als je het over iritante dingen wilt gaan hebben... Iedere keer dat je het spel laad of opstart, dat je weer opnieuw die tekst van die rupees krijgt wanneer je een 5 of hoger op pakt. Dat is zeer iritant.
Maar het spel wordt al leuker. Ben nu net in een wolf veranderd en die geschreven teksten beginnen te wennen. Toch denk ik dat het met voice-acting gewoon beter zou zijn, maar dat zou inderdaad alleen kunnen als ze dat altijd hadden gedaan, dan had je niet beter geweten en hadden de stemmen goed geklonken.
Denk maar aan bijvoorbeeld Max Payne. Die stem is gewoon geweldig erbij... en dat spel zou toch echt wel minder zijn met alleen geschreven teksten. Maar ik krijg het idee dat de die-hard console spelers hier geen goede voice-acting gewend zijn en dus ook niet goed weten wat ze missen...
Dus als Zelda nu een 9 overal krijgt dan had het wat mij betreft een 10 kunnen zijn met voice-acting.
Link zegt toch sowieso vrijwel nooit iets?Creepy schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:19:
Je moet even doorbijten totdat je het dorp uit bent, dan begint de game en het verhaal pas echt. De stemmen dat klopt. Nintendo durfde om de 1 of andere reden het niet aan om Link een echte stem te geven.
De andere characters kunnen ze wel een stem geven. Alhoewel je dan weer krijgt dat de puristen de Japanse stemmen willen en je hier de Amerikaanse/Engelse krijgt
90710
Met Zelda en voice acting zal het voor de fans ook nooit goed zijn. Mij zal het een worst wezen, ik speel ook al 20 jaar Metal Gear en Snake kreeg 10 jaar gelden ook ineens een stem.BarôZZa schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:04:
[...]
Link zegt toch sowieso vrijwel nooit iets?
De andere characters kunnen ze wel een stem geven. Alhoewel je dan weer krijgt dat de puristen de Japanse stemmen willen en je hier de Amerikaanse/Engelse krijgt
En het feit dat Nintendo dan "ineens" moet gaan lipsyncen.. tjah, elke andere game studio neemt daar wel de tijd voor
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik speelde net weer eens Super Mario Galaxy. Die had ik een tijd geleden wegelegd omdat hij me ook niet echt kon pakken. Erg mooi allemaal, maar er miste iets. Nu weet ik wat het was: Voice-acting!
Ook SMG spelen is vrij saai zonder stemmen...
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Anoniem: 104593
Ik wil best met een piep stemmetje de tekstballonnen van de sterretjes inspreken maar ik denk niet dat het veel toegevoegde waarde heeft voor Galaxy. Je kan ook blijven springen met Mario hij zegt genoeg: "YAHOO, JIPPIEEE, WOOHOO" dat het onmogelijk saai kan zijn.KarlMarX schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:39:
Inderdaad!
Ik speelde net weer eens Super Mario Galaxy. Die had ik een tijd geleden wegelegd omdat hij me ook niet echt kon pakken. Erg mooi allemaal, maar er miste iets. Nu weet ik wat het was: Voice-acting!
Ook SMG spelen is vrij saai zonder stemmen...
Het gebrek aan Voice Acting in Zelda vind ik niet zo'n probleem. Nintendo is er overigens wel mee bezig en ze zijn er aardig goed in(Metroid Prime 3: Corruption heeft Voice Acting en is ook nog eens een geweldige game). Ik heb behalve een enkele game(Metal Gear Solid 4, Starcraft, Half Life 2) nog niet echt goede voice acting gehoord bij spellen. Ik denk niet dat het iets toevoegd als iedere Goomba in Galaxy zijn levensverhaal ophangt.
Bij Zelda zou ik het niet erg vinden als Zelda zelf of Ganondorf een stem krijgt. Link moet gewoon stemloos blijven. De director/producer van Zelda, Eiji Aonuma heeft het al eens eerder over Voice Acting e.d. gehad. Het probleem is dat Zelda Twilight Princess eigenlijk een GameCube game was op een Mini-DVD van 1.5GB. Er was dus gewoon geen ruimte voor orkest muziek of voice acting de Wii heeft gelukkig DVD's met een maximale capaciteit van 8GB(Dual Layer) dus ik denk dat we in de volgende Zelda een betere presentatie krijgen. Overigens heeft TP wel de beste dungeons van alle Zelda games en dat vind ik belangrijker dan voice acting.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 03-07-2008 22:41 ]
Link praat helemaal niet! De tekst die je ziet verschijnen is namelijk altijd van de NPC's!
Anoniem: 259710
de enige game waarin hij iets zegt is in "the adventure of link" volgens mij. daar heeft hij het erover dat hij een spiegel heeft gevonden of zoiets.Arunia schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:45:
Ik zit me net iets te bedenken...
Link praat helemaal niet! De tekst die je ziet verschijnen is namelijk altijd van de NPC's!
en niet te vergeten het "haaajaaaaaaa!" en "oooohhhh" als hij vecht of bijna valt uiteraard! ;-)
o en over de dungeon designs; voor mijn gevoel waren de dungeons in "ocarina of time" beter (de water temple, pfff...) maar dat kan ook zijn omdat de eerste game was in deze stijl.
(ik heb TP net uitgespeeld eindelijk en, hoewel een gzeer goede game, werd ik er niet zo door gegrepen als OOT)
Anoniem: 254726
Hoe durven mensen trouwens GTa4 in het lijstje te plaatsen van OOT.
beetje heidense gangsta shit in het straatje plaatsen van het heilige epische OOT. fuzz off plz
Ja ik bedoelde ook niet Link zelf, maar inderdaad al die figuurtjes die je tegenkomt. Die hadden wel wat mogen zeggen. Nu is het net of iedereen doof-stom is...Arunia schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:45:
Ik zit me net iets te bedenken...
Bij Lego StarWars en Indiana Jones wordt volgens mij ook niet gepraat, maar is de muziek veel dynamischer en meeslepender. De muziek bij Zelda en SMG is tot nu toe vrij saai en soms zelfs op de zenuwen werkend...
Er zijn duizenden voorbeelden te noemen waarbij ik mij niet kan voorstellen hoe zo'n game zou zijn zonder stemmetjes (om er toch een paar te noemen, de eenheden bij Warcraft en Command&Conquer
Anoniem: 259710
Maar goed, dan zou ik als ik jou was MP3 kopen: zoals al gezegd goede voice acting en een topspel met praktisch vanaf het beign actie.
90710
In de spellen waarin Link als gast op het beeld komt heet hij altijd gewoon Link. Het is niet Link is jou, nee: Jij bent Link. Kijk maar eens naar de oudere RPGs, het hoofdpersonage zegt vrijwel nooit iets. Echter kan je aan de gesprekken van de andere karakters zien dat ze wel communiceren.MaximusTG schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:50:
Tuurlijk heeft Link geen stem; Het idee van Miyamoto met de Zelda serie is altijd geweest dat de speler de identiteit van de held aanneemt; Dat iedereen zo stom is om de naam Link over te nemen uit het spelboekje:P. Als je dan dus Link een stem zou geven, wordt het 'moeilijker' om je in de persoon in te leven. Ik kan me goed voorstellen dat dat een van de redenen is.
En daarbij vind ik de muziek in Zelda TP echt geniaal.
Frogger heeft geen Voice ActingKarlMarX schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:44:
Er zijn duizenden voorbeelden te noemen waarbij ik mij niet kan voorstellen hoe zo'n game zou zijn zonder stemmetjes (om er toch een paar te noemen, de eenheden bij Warcraft en Command&Conquer, maar sowieso heeft praktisch iedere game op de PC voice-acting).
Verder geef ik je groot gelijk :
"I am not that kind of Orc"
Overigens hebben Mario, Luigi en Yoshi + enkele anderen wel stemmen gekregen, doordat ze opeens hun eigen cartoon hadden
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Bid tot god en alles wat heilig is dat Nintendo nooit voice-acting zal gebruiken in Mario games. Super Mario Sunshine is ook een perfect voorbeeld van: "Voice acting gone wrong" vooral die toads, echt een knerpend geluid dat die ventjes uitkraamden. Ik denk dat ze het daarom ook niet meer doen, omdat het gewoon veel beter werkt zonder voice-acting. Mario heeft zijn kreetjes en dat is genoeg. De NPC's in Zelda zou wel een toevoeging zijn en dat zijn ze zeker wel van plan aangezien spellen als Star Fox en Metroid wel voice acting hebben maarja het kon gewoon niet met een GameCube disck van 1.5GB.
Klopt, link klinkt als een typische amerikaanse tiener in zijn oude tekenfilms,nero355 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:37:
[...]
"I am not that kind of Orc"/ "Rubber shoe sin motion" / "Bring on the MiG!" / $Insert gelach van Tanja @ RA2 als ze iets opblaast
/ "I'll take the high road" / "It's too crowded here" / enz... enz...
Overigens hebben Mario, Luigi en Yoshi + enkele anderen wel stemmen gekregen, doordat ze opeens hun eigen cartoon hadden
Maargoed, Links identeit zou vermoord worden als ie opeens een stem kreeg welke mensen niet hadden zien aankomen bijvoorbeeld.
[ Voor 1% gewijzigd door Nickbn op 04-07-2008 19:00 . Reden: omdat mensen op got vaak zeiken om zaken die de vermelding niet waard zijn, en ik me irriteer aaan die lui. ]
Anoniem: 253570
- Sfinx and the cursed mummy
- ICO (PS2)
- Shadow of the Colossus (PS2)
Wat zijn jullie ervaringen, welk spel kan ik nu het beste spelen? Het maakt me niet uit voor welke console/pc de spellen zijn.
In ieder geval The Wind Waker als je die nog niet gespeeld hebt.Anoniem: 253570 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:17:
Weet iemand misschien nog goede alternatieven voor Zelda: Twilight Princess? Op dit moment speel ik nog Okami, maar ik ben er bijna klaar mee. Op andere fora heb ik gelezen dat deze spellen leuk zijn om naast Zelda te spelen:
- Sfinx and the cursed mummy
- ICO (PS2)
Wat zijn jullie ervaringen, welk spel kan ik nu het beste spelen? Het maakt me niet uit voor welke console/pc de spellen zijn.
Games zoals Zelda:
- Kameo: Elements of Power(Xbox 360)
- Beyond Good & Evil(GameCube, PS2, Xbox)
- Star Fox Adventures (GameCube)
Deze komen veel dichter in de buurt dan Ico of Shadow of the Colussus ik raad iedereen aan om die games te spelen, maar ze lijken totaal niet op Zelda.
Zelda Windwaker (GC)Anoniem: 253570 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:17:
YS VI (PS2/PSP)
de enige vergelijking tussen die twee en zelda is dat er een mannetje met een zwaard in rondloopt....daar stopt het ookAnoniem: 253570 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:17:
- ICO (PS2)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
cbk, wil je een spel met dezelfde sfeer als Twilight Princess of een zelfde soort spel?Boeboe schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:29:
[...]
de enige vergelijking tussen die twee en zelda is dat er een mannetje met een zwaard in rondloopt....daar stopt het ook
Moah.... Kameo valt vies tegen. De graphics zijn wellicht technisch gezien beter maar haalt het niet bij de sfeer uit twilight princess. Beyong good and evil is een meesterwerkje zeker een aanrader starfox adventures is so so.Anoniem: 104593 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:35:
[...]
In ieder geval The Wind Waker als je die nog niet gespeeld hebt.
Games zoals Zelda:
- Kameo: Elements of Power(Xbox 360)
- Beyond Good & Evil(GameCube, PS2, Xbox)
- Star Fox Adventures (GameCube)
Deze komen veel dichter in de buurt dan Ico of Shadow of the Colussus ik raad iedereen aan om die games te spelen, maar ze lijken totaal niet op Zelda.
Het is ook niet zo vreemd dat er weinig games zijn zoals Zelda omdat maar een enkeling het niveau van Zelda weet te halen. De meest recente is Okami en daarmee heb je ook gelijk de beste Zelda achtige action/adventure te pakken.Kaasje123 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:37:
[...]
Moah.... Kameo valt vies tegen. De graphics zijn wellicht technisch gezien beter maar haalt het niet bij de sfeer uit twilight princess. Beyong good and evil is een meesterwerkje zeker een aanrader starfox adventures is so so.
Zelda: TP vind ik echt een heel goed spel. Ik heb best veel zelda's gespeeld (wand of gamelon, link's awakening, link to the past, OoT, MM en natuurlijk windwaker), maar daarbuiten ken ik niet zo veel andere games.Icelus schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:33:
[...]
cbk, wil je een spel met dezelfde sfeer als Twilight Princess of een zelfde soort spel?
Het hoeft geen spel te zijn dat op Zelda lijkt, maar het leek me het beste om deze vraag te stellen aan mensen die Zelda ook een van de betere spellen vinden.
Ja, ik kan er nog overheen stappen dat ik een halve elf ben met puntoren in een groen pakje dat rondloopt in een fantasiewereld en met zijn zwaard monsters hakt, maar hem een stem geven die niet op de mijne lijkt, dat is het wel pushen inderdaad.MaximusTG schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:50:
Tuurlijk heeft Link geen stem; Het idee van Miyamoto met de Zelda serie is altijd geweest dat de speler de identiteit van de held aanneemt; Dat iedereen zo stom is om de naam Link over te nemen uit het spelboekje:P. Als je dan dus Link een stem zou geven, wordt het 'moeilijker' om je in de persoon in te leven. Ik kan me goed voorstellen dat dat een van de redenen is.
Het is gewoon puur en simpel luiheid en kostenbesparing van Nintendo. Elke grote franchise heeft dit soort toevoegingen overleefd, waarom Zelda niet? Ook grappig dat de Nintendo fan crowd dit niet alleen accepteert, maar er nog achteraan holt ook
Let wel, ik heb een SNES, een Cube en een Wii, dus ik ben geen hater, maar ik ben wel behoorlijk kritisch over Nintendo (net als over MS en Sony). Nintendo is altijd erg goed geweest in het verkopen van stokoude wijn in nieuw lijkende zakken. Kijk je wat beter, dan heb je alles wat ze doen al een paar keer eerder gezien. Maar Nintendo doet het dan wel vaak nét wat beter dan de concurrentie, en daarom koop ik hun spul zo nu en dan toch
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Beyond Good & Evil heb ik een tijd terug voor weinig geld kunnen kopen maar heb het nog niet echt gespeeld. Misschien wordt de game na een tijdje het gespeeld te hebben leuker?
ICO leek me wel leuk omdat het me op youtube een beetje aan heart of darkness herinnert.
Shadow of the Colossus wordt als een revolutionaire game voor de PS2 neergezet door reviewers en ik dacht misschien is het in dat opzicht te vergelijken met de positie die Zelda: TP inneemt bij de Wii?
Kameo kende ik nog niet, maar ziet er goed uit. Het is erg gaaf om op deze manier meer games te leren kennen.
Ik ben het niet met je eens dat ze het doen om koste te besparen. Hoeveel zou het schelen op het hele project? En aan de andere kant heeft mario ook nog niet een echte stem... en Gorden Freeman ook niet.Dr. Strangelove schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:02:
[...]
Ja, ik kan er nog overheen stappen dat ik een halve elf ben met puntoren in een groen pakje dat rondloopt in een fantasiewereld en met zijn zwaard monsters hakt, maar hem een stem geven die niet op de mijne lijkt, dat is het wel pushen inderdaad.
Het is gewoon puur en simpel luiheid en kostenbesparing van Nintendo. Elke grote franchise heeft dit soort toevoegingen overleefd, waarom Zelda niet? Ook grappig dat de Nintendo fan crowd dit niet alleen accepteert, maar er nog achteraan holt ook
Let wel, ik heb een SNES, een Cube en een Wii, dus ik ben geen hater, maar ik ben wel behoorlijk kritisch over Nintendo (net als over MS en Sony). Nintendo is altijd erg goed geweest in het verkopen van stokoude wijn in nieuw lijkende zakken. Kijk je wat beter, dan heb je alles wat ze doen al een paar keer eerder gezien. Maar Nintendo doet het dan wel vaak nét wat beter dan de concurrentie, en daarom koop ik hun spul zo nu en dan toch
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Wellicht kun je de Metroid Prime serie ook proberen. Het is iets minder makkelijk te verteren als Zelda maar bevat veel elementen die ook in Zelda spellen zitten. Soms kun je het zelfs zien als een Zelda in first person. Aan de andere kant zul je het verhaal vooral in 1 en 2 uit de logs moeten vissen die je hier en daar kunt scannen. Metroid Prime 3 is wat dat betreft wat beter qua presentatie. Het zijn alledrie hele goede games.Anoniem: 253570 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:48:
[...]
Zelda: TP vind ik echt een heel goed spel. Ik heb best veel zelda's gespeeld (wand of gamelon, link's awakening, link to the past, OoT, MM en natuurlijk windwaker), maar daarbuiten ken ik niet zo veel andere games.
Het hoeft geen spel te zijn dat op Zelda lijkt, maar het leek me het beste om deze vraag te stellen aan mensen die Zelda ook een van de betere spellen vinden.
Kameo is een aardig spel, maar je mag het totaal niet met Zelda vergelijken. Kameo is daar een veel te oppervlakkig spel voor, er komen bijvoorbeeld nauwelijks echte puzzels in het spel voor en de dungeons bestaan meestal uit maar 1 of 2 kamers en een eindbaas.Anoniem: 253570 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:04:
Kameo kende ik nog niet, maar ziet er goed uit. Het is erg gaaf om op deze manier meer games te leren kennen.
Nogmaals het is een aardig spel. Je moet er alleen niet al teveel van verwachten.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 222093
gewoon ff op de A knop drukken, dan komt de tekst meteen in beeld.KarlMarX schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:27:
Ik heb voordat ik het kocht, het eerst maar van een vriend geleend. Dit omdat ik inderdaad nog niet heel veel van dit soort spellen heb gespeeld.
Ik heb wel SW:KOTOR1 &2 op de pc gespeeld en die vond ik helemaal geweldig. Maar die hadden ook een pakkend begin en dat mis ik bij Zelda. En die hadden volgens mij wel voice. Maar ik kan me vergissen.
Mijn vrouw vond Zelda ook erg saai beginnen en vond ook het gebrek aan voice een gemis. Maar het ergste is nog het geluid en de manier waarop de tekst verschijnt. Laat het dan tenminste gewoon zien in één keer, zodat je zelf je leestempo kan bepalen. Nu verschijnen de letters in een irritant tempo met een zeer irritant geluid, dat verpest het spel voor mij dus al een beetje. Maar goed als het verhaal nu tenminste nog beter gaat worden...
En ja hoe moet ik weten of een spel leuk is, behalve dan op reviews af te gaan? Demo's bestaan niet voor de Wii.
Anoniem: 302734
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nou, ik vind TP aardig, maar wel erg veel oude puzzels in een nieuw jasje. De beste zelda blijft voor mij toch ocarina of time, waar ik TP een slap aftreksel van vind. Ik mag hopen dat de volgende waarvan Nintendo zegt dat ze juist nieuwe dingen aan het proberen zijn echt een OoT vergeetspel gaat worden.Anoniem: 104593 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:46:
[...]
Het is ook niet zo vreemd dat er weinig games zijn zoals Zelda omdat maar een enkeling het niveau van Zelda weet te halen. De meest recente is Okami en daarmee heb je ook gelijk de beste Zelda achtige action/adventure te pakken.
Maar als je nooit een zelda hebt gespeeld: get it. En regel daarna ergens de bonusdisc van zelda voor de wii (of is oot al op de virtual console?). Want dat blijft het zelda spel, met daarna de snes versie van zelda (link to the past) als goede tweede.
Zowel Ocarina of Time als Majora's Mask zijn verkrijgbaar op de Virtual Console.Pheno79 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 16:25:
[...]
Nou, ik vind TP aardig, maar wel erg veel oude puzzels in een nieuw jasje. De beste zelda blijft voor mij toch ocarina of time, waar ik TP een slap aftreksel van vind. Ik mag hopen dat de volgende waarvan Nintendo zegt dat ze juist nieuwe dingen aan het proberen zijn echt een OoT vergeetspel gaat worden.
Maar als je nooit een zelda hebt gespeeld: get it. En regel daarna ergens de bonusdisc van zelda voor de wii (of is oot al op de virtual console?). Want dat blijft het zelda spel, met daarna de snes versie van zelda (link to the past) als goede tweede.
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 31-05-2009 16:33 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Het was een goed spel qua sfeer, maar juist veel te kort imo
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Vond ik ook hoor. Hier ook minder dan 40 uur. Geloof dat het 34 was ofzo.Boeboe schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:36:
Heb ik dan echt een ander spel gespeeld? Ik het twilight princess uitgespeeld en alle secrets gevonden (inclusief alle bugs) op minder dan 40 uur.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Elk goed spel is te kort, dat is net als leuke vakanties. Die zijn ook altijd te kortBoeboe schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:36:
Heb ik dan echt een ander spel gespeeld? Ik het twilight princess uitgespeeld en alle secrets gevonden (inclusief alle bugs) op minder dan 40 uur.
Andere waarden en normen, een uitgebreide game doet minstens 100 uren imoMrVegeta schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:55:
Veel te kort, dik 30 uur? Games van tegenwoordig doe je in 12-15!
(Wou eerst zeggen een "degelijke" game, maar twilight princess was echt wel heel goed, alleen te kort dus naar mijn mening
Niet elk spel heet Baldurs gateBoeboe schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:44:
[...]
Andere waarden en normen, een uitgebreide game doet minstens 100 uren imo![]()
(Wou eerst zeggen een "degelijke" game, maar twilight princess was echt wel heel goed, alleen te kort dus naar mijn mening)
Ach had voor mij niet langer hoeven te duren, heb er nog een flinke break in genomenBoeboe schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:44:
[...]
Andere waarden en normen, een uitgebreide game doet minstens 100 uren imo![]()
(Wou eerst zeggen een "degelijke" game, maar twilight princess was echt wel heel goed, alleen te kort dus naar mijn mening)