[GC & Wii] The Legend of Zelda: Twilight Princess

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.701 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
spoiler:
Precies, ben denk ik in de verkeerde volgorde begonnen, ja ik heb de trap zo gedraaid, ben nu al uren bezig om de andere te vinden. wat bedoel je met de andere kant van de tempel ? in deze ruimte of volgens de map ben ik bijna overal geweest alleen de een na onderste en de laatse verdieping (waar de boss zit) zijn nog zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
Wat een prachtig spel tot nu toe zeg! Je gaat er echt helemaal op in... Andere games verdwijnen bij mij snel in de kast maar deze, net als OOT het is gewoon een meesterwerk waar je rustig voor moet gaan zitten. Alleen ik heb een probleem :x

spoiler:
Kom dus net uit de Goron mines en die zijn gelukt, dan kom je beneden aan de berg in Karito village aan en heb ik dat boogspelletje gedaan met die kinderen, en een hawkeye gekocht in de winkel. Hierna ook nog een bombag met bommen gehaald. Na wat rondkijken stap ik op mijn paard, rij Hyrule Field op, maar dan kan ik niks. De ene doorgang is geblokkeerd met rotsen, en deze gaan met bommen niet kapot. De andere doorgang is een dicht hek. Als ik Midna om advies vraag moet ik wel daarheen... alleen het hek zit gewoon op slot. De bedoeling is dus om in volgens mij de "water"-wereld te komen? Moet dus het laatste stukje Twilight in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Helemaal niet erg !! Gisteren ook tegenaan gelopen en ben nu juist hartstikke blij dat het kan na het lezen van die spoiler :D Bedankt gasten ik kan weer rustig slapen :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

MEN-O schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:01:
spoiler:
Precies, ben denk ik in de verkeerde volgorde begonnen, ja ik heb de trap zo gedraaid, ben nu al uren bezig om de andere te vinden. wat bedoel je met de andere kant van de tempel ? in deze ruimte of volgens de map ben ik bijna overal geweest alleen de een na onderste en de laatse verdieping (waar de boss zit) zijn nog zwart...
spoiler:
Ik geloof dat je door een kamer moet met als 'plafond' een zooi tandwielen met blokjes en clawshot-punten. Ben je waarschijnlijk al een keer geweest. Op het moment dat je de trap draait, stroomt het water in die richting en beginnen de tandwielen te draaien, dan kan je verder en naar boven, geloof ik.

In de Water Temple zitten overigens vrij veel flauwe verborgen doorgangen, bijvoorbeeld door het van het plafond schieten van stalactieten met een bompijl.
Woodsy schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:41:
Wat een prachtig spel tot nu toe zeg! Je gaat er echt helemaal op in... Andere games verdwijnen bij mij snel in de kast maar deze, net als OOT het is gewoon een meesterwerk waar je rustig voor moet gaan zitten. Alleen ik heb een probleem :x

spoiler:
Kom dus net uit de Goron mines en die zijn gelukt, dan kom je beneden aan de berg in Karito village aan en heb ik dat boogspelletje gedaan met die kinderen, en een hawkeye gekocht in de winkel. Hierna ook nog een bombag met bommen gehaald. Na wat rondkijken stap ik op mijn paard, rij Hyrule Field op, maar dan kan ik niks. De ene doorgang is geblokkeerd met rotsen, en deze gaan met bommen niet kapot. De andere doorgang is een dicht hek. Als ik Midna om advies vraag moet ik wel daarheen... alleen het hek zit gewoon op slot. De bedoeling is dus om in volgens mij de "water"-wereld te komen? Moet dus het laatste stukje Twilight in...
spoiler:
Kan je niet ook met Epona aan de andere kant Kakariko Village uit? Anders moet je wellicht even praten met wat figuren in het dorpje, er staat me iets bij dat er iets moet gebeuren voor je verder kan.

[ Voor 39% gewijzigd door Tarin op 18-01-2007 09:04 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Laatst online: 11-09 20:18
Tarin schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:01:
spoiler:
Kan je niet ook met Epona aan de andere kant Kakariko Village uit? Anders moet je wellicht even praten met wat figuren in het dorpje, er staat me iets bij dat er iets moet gebeuren voor je verder kan.
spoiler:
Ja je moet een brug over als ik het begrijp, ik ben bij dat stuk volgens mij waar die grote bug zit. Iets met die brug en 3 schaduwmonsters dat je daarna niet meer erover komt ofzo? Alleen kom nergens die brug tegen. Heb even in de walktrough gekeken *Schaam, Schaam... maar liep al hele avond doelloos rond en heb iedereen al gesproken* en daar staat gewoon over Hyrule Field daarheen rennen en dan die waterwereld in... alleen dat hek is dicht. Mischien een bugje, zal eens dood gaan en opnieuw proberen. En zal inderdaad eens die andere route van jouw proberen! Maar dan kom je trouwens ook gewoon op Hyrule Field uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 17:16
Woodsy schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:11:
[...]

spoiler:
Ja je moet een brug over als ik het begrijp, ik ben bij dat stuk volgens mij waar die grote bug zit. Iets met die brug en 3 schaduwmonsters dat je daarna niet meer erover komt ofzo? Alleen kom nergens die brug tegen. Heb even in de walktrough gekeken *Schaam, Schaam... maar liep al hele avond doelloos rond en heb iedereen al gesproken* en daar staat gewoon over Hyrule Field daarheen rennen en dan die waterwereld in... alleen dat hek is dicht. Mischien een bugje, zal eens dood gaan en opnieuw proberen. En zal inderdaad eens die andere route van jouw proberen! Maar dan kom je trouwens ook gewoon op Hyrule Field uit.
Nee hoor,
spoiler:
Je bent namelijk in het verkeerde stuk Hyrule. Je moet namelijk Kakariko Village door en dan aan de andere kant (waar de bommenwinkel zit en de ingang richting de Gorons) over het hek heen springen.
Wat ook kan is dat je even de huizen in moet om te kijken of daar nog wat wordt gedaan, want volgens mij krijg je nog een event.
Dat het hek in Hyrule field op slot zit, klopt helemaal aangezien je later dit hek open kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Woodsy schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:11:
[...]

spoiler:
spoiler:
Bovenlangs kom je uit op een grote open vlakte, waar je al eerder met die beesten hebt gevochten om Colin te redden. Nu kan je daar wat meer rondkijken (beestjes vangen!), en als je door rijdt, bovenlangs, ga je over een brug. Vanaf daar moet je verder bovenlangs, door wat ravijnen, en vanaf daar kom je uiteindelijk bij het meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murcielago schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:46:
[...]

Heb hier hetzelfde probleem, ik denk dat er niks anders op zit dan terug gaan. Op de map is namelijk alleen te zien waar een portal zit. De rest kun je niet zien.
Maar er is dus niet zoiets als voor de heartpieces?

spoiler:
Die waarzegster bedoel ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 15:48:
[...]

Maar er is dus niet zoiets als voor de heartpieces?

spoiler:
Die waarzegster bedoel ik dan
hmm, dat zou inderdaad kunnen
die geeft me nu alleen maar vage tips over koude landen en mysterieuze valleien.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Zo, vanmiddag na veel moeite Colin gered van die Orcs. Betekende dus wel meerdere keren dood gaan, voordat ik doorhad wat precies de bedoeling was. Ging er eerst ten onrechte van uit dat ik eerst dat groepje handlangers moest afmaken voordat ik de boss kon aanpakken, maar er bleven maar lui bijkomen, tot m'n health op was. Echt frusterend, en het zweet stond me in de handen (waardoor sturen met je Nunchuck ook niet meer zo prettig is, als je Epona de sporen moet geven!) Uiteindelijk bij de vierde poging gelukt om in het volgende stukje te komen, waar je op die grote brug tegen de boss elkaar tegemoet moet rijden. Ook daar meerdere keren de afgrond ingestord. Maar goed, ook dat uiteindelijk uitgevonden.

Nu eens kijken hoe ik verder moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Haay schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 23:18:
Zo, vanmiddag na veel moeite Colin gered van die Orcs. Betekende dus wel meerdere keren dood gaan, voordat ik doorhad wat precies de bedoeling was. Ging er eerst ten onrechte van uit dat ik eerst dat groepje handlangers moest afmaken voordat ik de boss kon aanpakken, maar er bleven maar lui bijkomen, tot m'n health op was. Echt frusterend, en het zweet stond me in de handen (waardoor sturen met je Nunchuck ook niet meer zo prettig is, als je Epona de sporen moet geven!) Uiteindelijk bij de vierde poging gelukt om in het volgende stukje te komen, waar je op die grote brug tegen de boss elkaar tegemoet moet rijden. Ook daar meerdere keren de afgrond ingestord. Maar goed, ook dat uiteindelijk uitgevonden.

Nu eens kijken hoe ik verder moet...
Hier nog een slachtoffer van de rare logica :'( Maar wel gehaald :*)
Murcielago schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:42:hmm, dat zou inderdaad kunnen
die geeft me nu alleen maar vage tips over koude landen en mysterieuze valleien.
Ik ben daar geweest :D Ik zeg lekker niet waar het is :P

Ik ben trouwens nog niet begonnen met Zora's Tempel/Dungeon en heb al 8 hartjes na iets van 30 uur gameplay : Doe ik het een beetje goed ??

Verder een vraagje over het volgende :
spoiler:
Er zijn 1 of 2 Gorgon's die heet water willen uit die baden meuk van ze waarin ze "chillen" dus ik heb een paar opties :

1. Mijn bottle ervoor gebruiken. (1 Keer geprobeerd, maar deed er te lang over denk ik en water werd koud ... )
2. Speciaal water kopen daar bij hun mines in die bron waar op de plek van die 4 stenen een winkeltje komt later met een meneer en mevrouw (denk ik...)
3. Een of andere thermosfles achtige bottle ergens vandaan halen :?

En ik word gek van de volgende dingen :
spoiler:
- Er zijn 2 gasten die rond middernacht ofzo tegenover elkaar staan en dan beide zich afvragen wat de ander zegt : Wat moet ik hiermee ??
- Die J-nog wat- gast die woont in dat huis met al die poezen ervoor waarvan 1 me achtervolgt : Wat moet daar doen ??
- Dat O+ hondje achtervolgt me ook : Moet ik daar iets doen ??
- Hoe pak ik al die sterren in die sterren kooi ?? Redelijk frustrie :P
- Onder die eene brug in Hyrule Field en nog op wat andere plekken heb je van die targets waarvan je zou denken dat je die met je Bow zou moeten neerknallen, maar die doen niks ... moet dat met zo'n grijphaak achtig iets wat je in Link to the Past ook had ??

Als iemand me de goede kant op kan sturen dan heel graag _O_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nero355 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:47:
Ik ben trouwens nog niet begonnen met Zora's Tempel/Dungeon en heb al 8 hartjes na iets van 30 uur gameplay : Doe ik het een beetje goed ??
Wat is goed? Als je voor een snelheidsrecord gaat dan kan ik je nu verzekeren dat je die niet meer gaat halen :P

Verder kun je weinig "fout" doen, als je maar plezier hebt :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

nero355 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:47:
[...]

Hier nog een slachtoffer van de rare logica :'( Maar wel gehaald :*)

[...]

Ik ben daar geweest :D Ik zeg lekker niet waar het is :P

Verder een vraagje over het volgende :
spoiler:
Er zijn 1 of 2 Gorgon's die heet water willen uit die baden meuk van ze waarin ze "chillen" dus ik heb een paar opties :

1. Mijn bottle ervoor gebruiken. (1 Keer geprobeerd, maar deed er te lang over denk ik en water werd koud ... )
2. Speciaal water kopen daar bij hun mines in die bron waar op de plek van die 4 stenen een winkeltje komt later met een meneer en mevrouw (denk ik...)
3. Een of andere thermosfles achtige bottle ergens vandaan halen :?
spoiler:
Als je de brugreparatie ben gaan financieren (check de Goron in Malo Mart, tegenover Renaldo's hut, voor meer info), moet je eens tegen de Goron praten die voor de Malo Mart staat.
En ik word gek van de volgende dingen :
spoiler:
- Er zijn 2 gasten die rond middernacht ofzo tegenover elkaar staan en dan beide zich afvragen wat de ander zegt : Wat moet ik hiermee ??
- Die J-nog wat- gast die woont in dat huis met al die poezen ervoor waarvan 1 me achtervolgt : Wat moet daar doen ??
- Dat O+ hondje achtervolgt me ook : Moet ik daar iets doen ??
- Hoe pak ik al die sterren in die sterren kooi ?? Redelijk frustrie :P
- Onder die eene brug in Hyrule Field en nog op wat andere plekken heb je van die targets waarvan je zou denken dat je die met je Bow zou moeten neerknallen, maar die doen niks ... moet dat met zo'n grijphaak achtig iets wat je in Link to the Past ook had ??

Als iemand me de goede kant op kan sturen dan heel graag _O_
spoiler:
1) Niks. Is gewoon een geintje, ze staan naar elkaar te zwaaien omdat ze zich afvragen waarom ze naar elkaar staan te zwaaien. Kan je leuk over filosoferen :P.
2) Volgens mij komt je vanzelf langs die vent; praat effe tegen hem. Is als je de Water Temple uit hebt gespeeld volgens mij.
3) Gooi eens een bot/stok (ligt wel ergens in dat straatje), vindt-ie leuk :P.
4) Lukt nu nog niet, heb je een item voor nodig. Merk je vanzelf als je dat item oppikt :).
5) Zijn inderdaad targets voor iets wat niet je boog is. Merk je ook vanzelf (zie 4) :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Heb ik nog 1 vraagje : Hoe maak ik die stomme zwevende witgloeiende lampen af ?? Heb echt vanalles geprobeerd :/
Magic schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:07:
Wat is goed? Als je voor een snelheidsrecord gaat dan kan ik je nu verzekeren dat je die niet meer gaat halen :P

Verder kun je weinig "fout" doen, als je maar plezier hebt :)
Ik wil er dus zo lang mogelijk over doen en alles halen tijdens het "Questen" en niet erna ;)

* nero355 is zo'n freak die elk grassprietje even optilt nadat hij een nieuw stuk heeft unlockt en ook nog eens alle voorgaande plekken langsgaat om te kijken of er wat nieuws is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:00:
[...]

Heb ik nog 1 vraagje : Hoe maak ik die stomme zwevende witgloeiende lampen af ?? Heb echt vanalles geprobeerd :/
Gewoon, wat "common sense" gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:34:
[...]

Gewoon, wat "common sense" gebruiken :P
haha, ik wilde eigenlijk net hetzelfde vragen is die boven dit antwoord.
Had er eigenlijk zelf wel op kunnen komen. Maar ben zelf dan ook nog niet zo ver in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Eerste keer dat ik er ook met de walkthrough niet uit kom. Zal wel weer wat over het hoofd zien, maar kan nu dus wel een hint gebruiken!

Sta nu tegenover die Goron boss ofzo. Op dat ronde magnetische veld omgeven door lava. Hoe moet ik die Goron Chief verslaan? Zwaard heeft geen zin en tegen hem aanrollen geeft wel effect maar geeft ook geen resultaat. Las op de IGN guide dat hij naar me toe moet rollen en dat ik hem dan over de rand moet gooien, maar hij komt alleen op me aflopen en slaat me dan. HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:44

xdc

Haay schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:42:
Eerste keer dat ik er ook met de walkthrough niet uit kom. Zal wel weer wat over het hoofd zien, maar kan nu dus wel een hint gebruiken!

Sta nu tegenover die Goron boss ofzo. Op dat ronde magnetische veld omgeven door lava. Hoe moet ik die Goron Chief verslaan? Zwaard heeft geen zin en tegen hem aanrollen geeft wel effect maar geeft ook geen resultaat. Las op de IGN guide dat hij naar me toe moet rollen en dat ik hem dan over de rand moet gooien, maar hij komt alleen op me aflopen en slaat me dan. HELP!
als ik het me goed herriner , moet jeje iron boots aandoen als hij op je afkomt
en net zoals die geitjes eerder in het spel (en sumo-worstelen)
vastpakken en van het platform afgooien

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de record van het uitspelen van twilight princess staat nu op 6 uur en 11 minuten... -.-

leve de exploits bugs....

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ach, dat is van alle tijden. Als mensen daar plezier aan beleven, moeten ze vooral bugs gaan zoeken om het spel sneller uit te spelen :).

Ik doe gewoon rustig aan, en als ik Zelda dalijk uit heb gespeeld, gaat het de kast in. Wellicht speel ik het over een paar jaar weer (heb pas SMS weer eens gespeeld, doen nu tussendoor ALTTP op de micro en ga binnenkort OOT/MM doen op de Wii).

[ Voor 6% gewijzigd door Tarin op 23-01-2007 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Haay schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:42:

spoiler:
Ik heb geen idee wat ik precies bij die tussenbaas heb gedaan.
Er zijn meerdere mogelijkheden, maar je moet hem in iedergeval ergens mee raken.
Het makkelijkste is dat je dmv je shieldbash hem in z'n gezicht ramt.
Daarna snel een beetje afstand nemen en je ironboots aantrekken. (hij gaat namelijk vrij snel na de shieldbash rollen.) Dan moet je hem opvangen zoals je eerder hebt gedaan met die stieren en die rollende Gorons en dan in het lava smijten.
Dat een aantal keer doen en je bent klaar. Het is ontzettend rottig om snel je boots te pakken en hem daarna op te vangen, maar het moet lukken.
Shieldbash heb ik gebruikt omdat die door z'n verdediging heen komt. Overigens is het zonder shieldbash ook gewoon te doen, maar dan moet je zorgen dat je hem slaat zodra hij uit wil halen. zijn verdediging is dan even weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:34:Gewoon, wat "common sense" gebruiken :P
Hey niet zo flauw ja ik weet het nu ondertussen, omdat het eindelijk kan nadat ik dat eene paarse prachtige voorwerp heb gevonden :P Maar werd echt irritant op een gegeven moment om elke keer weg te moeten rennen lekkere held ben je dan 8)7

* nero355 lekker heel het land dat die al ontdekt heeft door gaat stampen om alle evil lampen helemaal naar de fillistijnen te helpen >:) They will pay >:)

Die plotwending was trouwens niet zo tof ... maar heb nu wel weer iets om over te filosoferen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gisteravond gelukt voorbij die Goron Chief te komen. Als je eenmaal begrijpt wat de bedoeling is dan is het niet zo moeilijk. Maar dat geldt eigenlijk voor alle boss- en sub-boss-fights in Zelda is mijn ervaring tot dusverre. En de eindbaas van de Goron mines was zelfs prima te doen zonder dood te gaan. Wel mooi gemaakt en hij deed me erg aan de Balrog in Moria uit de eerste Lord of the Rings film denken! Was echt genieten, dat gevecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Haay schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:52:
Gisteravond gelukt voorbij die Goron Chief te komen. Als je eenmaal begrijpt wat de bedoeling is dan is het niet zo moeilijk. Maar dat geldt eigenlijk voor alle boss- en sub-boss-fights in Zelda is mijn ervaring tot dusverre. En de eindbaas van de Goron mines was zelfs prima te doen zonder dood te gaan. Wel mooi gemaakt en hij deed me erg aan de Balrog in Moria uit de eerste Lord of the Rings film denken! Was echt genieten, dat gevecht!
Dat vond ik dus ook (Balrog), maar ik miste alleen zijn zweepje en zwaard nog.

Vind overigens in Zelda het oog voor detail wel heel goed gedaan. Als wolf blijf je gewoon rondlopen met die ketting aan je poot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:39:
de record van het uitspelen van twilight princess staat nu op 6 uur en 11 minuten... -.-

leve de exploits bugs....

|:(
En wat is daar in godsnaam leuk aan?
Ik zit nu op 50 uur, en ben in de sky temple.
Heb tot nu toe in alle hoekjes en gaatjes gekeken voor heart pieces en ander leuk spul, en DAT is leuk. Alles van te voren al weten en zo snel mogelijk met zo min mogelijk resources overal doorheen crossen is NIET leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:13:
[...]

En wat is daar in godsnaam leuk aan?
Ik zit nu op 50 uur, en ben in de sky temple.
Heb tot nu toe in alle hoekjes en gaatjes gekeken voor heart pieces en ander leuk spul, en DAT is leuk. Alles van te voren al weten en zo snel mogelijk met zo min mogelijk resources overal doorheen crossen is NIET leuk.
Die gasten hebben vaak het spel al uitgespeeld. Dus voor hen is dat een nieuwe manier om langer door te blijven spelen. Ikzelf vind het bijvoorbeeld leuk om (mits ik het spel heb uitgespeeld) te kijken hoe het spel nu eigenlijk gemaakt is. Dus kijken op de achtergronden om te kijken of je ergens kunt komen. Moet nog eens een keer Zelda 64 op mijn Cube uitspelen om zo eens naar Ganon's kasteel te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEN KDG
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 17:19
ik weet niet hoe je de txt zwart moet maken en vraag hoe ik dat moet doen wand ik heb een vraag en wil niet dat ik dingen verklapen

al vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

KOEN KDG schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:11:
ik weet niet hoe je de txt zwart moet maken en vraag hoe ik dat moet doen wand ik heb een vraag en wil niet dat ik dingen verklapen

al vast bedankt
Dat staat in de FAQ. Als je daarin zoekt naar de UBB code voor een spoiler zal je het wel vinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEN KDG
ik zit vast |:( help mij

spoiler:
ik zit vast bij het stuk dat ik naar het ijs gedeelte moet ik heb net die kaart laten zien aan die prinses maar dan loop ik vast kan iemand mij vertellen wat ik daar moet doen

ik hoop dat je me wilt helpen iemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
KOEN KDG schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:35:
ik zit vast |:( help mij

spoiler:
ik zit vast bij het stuk dat ik naar het ijs gedeelte moet ik heb net die kaart laten zien aan die prinses maar dan loop ik vast kan iemand mij vertellen wat ik daar moet doen

ik hoop dat je me wilt helpen iemand :?
spoiler:
ik vraag me echt af waar je nu zit
over welke prinses heb je het? en wat is je laatste tempel?
Heb je het over de Zora Queen of over eentje die eerder in het spel zit?
Zet er natuurlijk wel een spoiler omheen.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Ik heb een probleem. Ik ben in de watertemple (lakebed) en heb kaart, wapen van dungeon en kompas.
Ik kan alleen nergens de big key vinden. Na uren ronddolen ben ik naar een guide gaan zoeken (echt, nog nooit een zelda guid ein mijn leven aangeraakt).

Nu heb ik het vermoeden dat ik niet had moeten saven want de poorten waar ik langs moet zijn dicht. Ik kan gewoon geen kant meer op, alle guides zeggen dat ik iets had moeten doen na het kompas. Maar dat kan ik nu niet meer omdat ik dus gesaved heb, en dan begin je aan het begin van de temple.

spoiler:
Ik kan dus geen kant meer op aan de oostkant. Bij de onderste gang is een rad wat niet draait en het rad aan de bovenkant loopt wel, maar daar loop ik vast. Er zijn twee hekken die niet geopend kunnen worden. En daar moet ik heen.

Ik ben bang dat ik helemaal opnieuw moet beginnen, want ik heb geen save game van er voor. Om de eenvoudige reden dat ik dat nog nooit zo meegemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEN KDG
spoiler:
jah ik heb het over de Zora Queen maar die heb ik die kaart laten zien maar ik weet niet wat ik daarna moet doen?
de laatste dungen was in de woestijn bij de minor

[ Voor 15% gewijzigd door KOEN KDG op 27-01-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Heb hem gister gekocht voor de gamecube bij de mediamarkt in Leeuwarden (55 euro.) had laatst een bon gekregen van 40 euro. dus dat kwam wel uit :)

Ben nu 4 uren aan het spelen.. wat een sfeer _/-\o_

Heeft iemand een wavje of mp3tje van het geluid als hij op een stuk plant fluit? :o Klinkt zo cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

KOEN KDG schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:02:
spoiler:
jah ik heb het over de Zora Queen maar die heb ik die kaart laten zien maar ik weet niet wat ik daarna moet doen?
spoiler:
Je krijg van de princess zora een vishaak. Ga dan vissen bij de waterval waar rode vissen in het water zitten. Vang er 1, en verander in een wolf en ruik de geur.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KOEN KDG schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:02:
spoiler:
spoiler:
Als het goed is heeft de kleine princess je informatie gegeven over de rode vis. Deze moet je opvissen in het meertje bij Zora Domain, onderaan. Als je daar op een bepaalde plek vist, de plek die de kleine princess je veraden heeft, kun je deze vis vangen. Deze kun je niet meenemen, maar er zit wel een luchtje aan ;)

@ Elroy
:( Shit, je was net eerder!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Laatst online: 12-09 14:16
Pheno79 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:57:
Ik heb een probleem. Ik ben in de watertemple (lakebed) en heb kaart, wapen van dungeon en kompas.
Ik kan alleen nergens de big key vinden. Na uren ronddolen ben ik naar een guide gaan zoeken (echt, nog nooit een zelda guid ein mijn leven aangeraakt).

Nu heb ik het vermoeden dat ik niet had moeten saven want de poorten waar ik langs moet zijn dicht. Ik kan gewoon geen kant meer op, alle guides zeggen dat ik iets had moeten doen na het kompas. Maar dat kan ik nu niet meer omdat ik dus gesaved heb, en dan begin je aan het begin van de temple.

spoiler:
Ik kan dus geen kant meer op aan de oostkant. Bij de onderste gang is een rad wat niet draait en het rad aan de bovenkant loopt wel, maar daar loop ik vast. Er zijn twee hekken die niet geopend kunnen worden. En daar moet ik heen.

Ik ben bang dat ik helemaal opnieuw moet beginnen, want ik heb geen save game van er voor. Om de eenvoudige reden dat ik dat nog nooit zo meegemaakt heb.
Allereerst, Cube of Wii? Als je het over "oostkant" hebt, zegt dat niet veel als we niet weten welke versie je speelt.
Maar ik denk dat ik weet waar je de fout in gaat:
spoiler:
Op de Wii-versie kun je eerst aan de westkant het water weer laten stromen. Dat komt dan onder de deuren door, uiteindelijk in de centrale kamer uit, met die draaitrap. Had je al geprobeerd om die trap zó te draaien dat het water er overheen naar de oostkant stroomt? Dan gaat dat rad namelijk wel draaien, en dan kun je er gewoon onderdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEN KDG
oke heey thx nu kan ik eindelijk veder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Die jonge Zora was toch prince (mannetje)? Of heb ik dat helemaal gemist?

[ Voor 8% gewijzigd door Tarin op 28-01-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEN KDG
ik weet niet wat me bezield maar ik zit al weer vast |:( ik heb talend denk ik(mijn 1ste zelda game)
help mij plz
spoiler:
ik heb net de ijs tempel gedaan maar nu moet ik naar een wood tempel of zo ik weet aleen niet waar dat is als ik op die map kijk in de bar dan moet ik naar die tempel waar je je zwaard krijgt ik ben daar naar toe ge gaan maar ik snap er niks van 7(8)7 help mij (ik moet nog 2 stuken van de minor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

KOEN KDG schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:36:
ik weet niet wat me bezield maar ik zit al weer vast |:( ik heb talend denk ik(mijn 1ste zelda game)
help mij plz
spoiler:
ik heb net de ijs tempel gedaan maar nu moet ik naar een wood tempel of zo ik weet aleen niet waar dat is als ik op die map kijk in de bar dan moet ik naar die tempel waar je je zwaard krijgt ik ben daar naar toe ge gaan maar ik snap er niks van 7(8)7 help mij (ik moet nog 2 stuken van de minor)
spoiler:
Je moet inderdaad weer richting Forest Temple, als je het gekke ventje weer volgt ga je nu een andere route, waarna je een blok weg kan duwen, en je uiteindelijk weer op dezelfde vlakte uit komt als waar je het Master Sword haalde.

Ga naar de 'pedestal' van de Master Sword, zorg dat je het ge-equipped hebt (deed ik eerst constant fout.. heb dus blijkbaar tot daar met m'n Ordon Sword lopen zwaaien :P) en duw op A als er 'place' oid verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Seal64 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Allereerst, Cube of Wii? Als je het over "oostkant" hebt, zegt dat niet veel als we niet weten welke versie je speelt.
Maar ik denk dat ik weet waar je de fout in gaat:
spoiler:
Op de Wii-versie kun je eerst aan de westkant het water weer laten stromen. Dat komt dan onder de deuren door, uiteindelijk in de centrale kamer uit, met die draaitrap. Had je al geprobeerd om die trap zó te draaien dat het water er overheen naar de oostkant stroomt? Dan gaat dat rad namelijk wel draaien, en dan kun je er gewoon onderdoor.
Oh ja, GC versie is er ook nog, daar zitten wat verschillen in...
Ik had het 2 uur naar schrijven zelf gevonden, maar toch bedankt, dat was idd het probleem.
Toevallig als je de Wii opnieuw opstart staat de boel goed en kon ik gewoon doorlopen. Er zit nu ook een afdruk van mijn hoofd tegen de muur van het bonken er tegen aan om mijn eigen stommiteit.

Ik ben daarna iets te overijverig doorgegaan, het wordt erna alleen maar beter :)
Gelukkig heb ik geen spoilers in die guide gelezen, ik ben blij dat ze dat per pagina doen, ik haat walkthroughs, ik koop geen spel om het daarna zo snel mogelijk uit te spelen :D
spoiler:
Die draak, omfg, dat moet de coolste eindbaas zijn die ik heb gedaan. En die spinner is geweldig. SnowPeak, here I come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEN KDG
ik heb een vraag
spoiler:
ik heb net die fluit voor het paard maar ik heb ook net die staf uit de tempel waar je het zwaard ook krijgt
op die staf hoord een bol te ziten maar die zit er niet meer op hoort dat of heb ik em nog ergens inziten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

spoiler:
De Temple of Time ligt in het verleden. De Dominion Rod die je er hebt gevonden, werkte destijds perfect, maar omdat je hem meeneemt naar het heden, raakt hij zijn 'magie' kwijt (dit vertelt Occoo je ook, maar het wordt idd niet volledig duidelijk gemaakt).

Probeer met de mensen in het hutje van Renaldo te praten, die sturen je waarschijnlijk terug naar een persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEN KDG
Tarin schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:26:
spoiler:
De Temple of Time ligt in het verleden. De Dominion Rod die je er hebt gevonden, werkte destijds perfect, maar omdat je hem meeneemt naar het heden, raakt hij zijn 'magie' kwijt (dit vertelt Occoo je ook, maar het wordt idd niet volledig duidelijk gemaakt).

Probeer met de mensen in het hutje van Renaldo te praten, die sturen je waarschijnlijk terug naar een persoon.
spoiler:
ik ben blij dat die rod bij mij nog goed is waar is renaldo(denk dat ik niet heb opgelet)
en ik kom alweer niet veder ik heb net die fluit voor je paar de laatste tempel was tempel of time help mij plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
spoiler: title
Je moet volgens mij naar dat hutje in kakariko village. Daar is renaldo, ga naar de kelder en praat daar met de gozer die daar zit

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verhaaltje, selecteer alleen wat je wil weten. Ik heb het geprobeerd min of meer in paragraafjes te stoppen.
spoiler:
Je bent al bij het vrouwke in het verborgen stad (western-gebeuren olé) geweest. Als je, na Ilia's geheugen teruggehaald te hebben, met de mensen in Renaldo's (die langharige shaman-dude) hutje praat, sturen die je waarschijnlijk terug naar dat vrouwke. Praat nog een keer met haar, zwaai een keer met de Rod.

Ze zal zeggen 'Ej, jij bent de messenger van de Sky People!' oid, en je een boek geven.

Show dat aan de bebrilde dude die in Renaldo's kelder (ben ff z'n naam kwijt), en hij zal een of andere spreuk opzeggen uit dat boek. Er gebeurt niets.. zo lijkt het. De dude gaat teleurgesteld alle owl-statues langs in de hoop dat die wel iets doen, en markeert die ook op de map.

Vervolgens kan jij die statues langs, en met je (weer werkende rod) daar per owl een schatkistje scoren. Vergeet niet ook even de gele gloed in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEN KDG
Tarin schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:38:
Verhaaltje, selecteer alleen wat je wil weten. Ik heb het geprobeerd min of meer in paragraafjes te stoppen.
spoiler:
Je bent al bij het vrouwke in het verborgen stad (western-gebeuren olé) geweest. Als je, na Ilia's geheugen teruggehaald te hebben, met de mensen in Renaldo's (die langharige shaman-dude) hutje praat, sturen die je waarschijnlijk terug naar dat vrouwke. Praat nog een keer met haar, zwaai een keer met de Rod.

Ze zal zeggen 'Ej, jij bent de messenger van de Sky People!' oid, en je een boek geven.

Show dat aan de bebrilde dude die in Renaldo's kelder (ben ff z'n naam kwijt), en hij zal een of andere spreuk opzeggen uit dat boek. Er gebeurt niets.. zo lijkt het. De dude gaat teleurgesteld alle owl-statues langs in de hoop dat die wel iets doen, en markeert die ook op de map.

Vervolgens kan jij die statues langs, en met je (weer werkende rod) daar per owl een schatkistje scoren. Vergeet niet ook even de gele gloed in te stappen.
ty man zonder jou was ik niet verder gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Vraag over stippen op landkaart einde spel:

spoiler:
Nadat je alle stippen van de owl statues hebt gedaan dan gaan deze vervolgens nooit meer weg van de kaart? Of moet je iets doen nog anders dan het spel uit te spelen?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Die gaan volgens mij idd niet meer weg.. beetje apart wel, maar misschien handig als je nog een keer wil checken of je alle schatkistjes wel geleegd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Voor de liefhebbers heb ik dat fluitje als je een havik op roept opgenomen :)

http://www.megaupload.com/nl/?d=WDDUXFIF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Shit zeg wat ben ik ontzettend gefrustreerd! :(

Ben nu op het punt waar je de huifkar over Hyrule Field moet begeleiden. En ik weet precies wat ik moet doen, maar het lukt me telkens niet! Als ik me concentreer op het onder controle houden van het vuur op de huifkar dan dropt die vogel telkens de bom voor de huifkar en loopt hij weer een rondje. En als ik me concentreer op de vogel(s) dan brandt de huifkar telkens af! :(

Het irritante is dat je Epona niet kunt sturen zodra je de boog actief (gespannen) hebt, en als Epona dan bij een richeltje komt, of tegen een boom loopt of de zijwand raakt, dan staat Epona meteen stil en lig je meteen zover achter dat de huifkar vrijwel afgebrand is wanneer je er weer bij bent. Verder vind ik het ontzettend irritant dat als ik de Gale boomerang wil gebruiken en Z voor targeting wil gebruiken hij alleen de Orcs op die zwijnen target, ipv. de brandende huifkar. |:(

Ook storend: wanneer de huifkar is afgebrand begin je weer vlak na de brug, ipv. vlak voor de poort naar Hyrule Field. Moet je dat stukje tot aan de poort ook weer doen (niet moeilijk, maar maakt dat het weer langer duurt).

Heb het gister al zeker 20 keer geprobeert, maar telkens die brandende huifkar zien is ERG frustrerend! :( Iemand nog tips zodat ik hier eindelijk voorbij kan komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bovenstaande is mij in één keer gelukt. Wat als je nu eens Z-target (of L-target voor GC) gebruikt om zo die vogels te killen? Dan hoef je niet rottig te gaan richten.
De huifkar kan gelukkig nog wel iets hebben, dus je hoeft niet direct dat ding te redden.
Daarnaast snel je boomerang switchen om zo even dat vuur te doven. Nadat je gegooid hebt meteen weer op het wapen/item wat je nodig hebt en door gaan.
Bij mij ging die kar ook 10 keer rond voordat ik door had dat die vogels bomen gooiden.
Leren snel te switchen tussen items is de key. Zodra je weer bij het stukje met die vogels komt moet je gewoon die zwijnenrijders laten gaan en op die vogels focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

heb me er ook enorm aan geërgerd, en het is inderdaad gewoon een kwestie van die z-target te gebruiken op die vogels, dan geraak je er normaalgezien in 1 keer door. Anders blijf je maar rondjes lopen :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Laatst online: 11-09 10:08

Rj-

spoiler:
Ik heb die vogel gewoon met me boemerang uit de lucht gemaaid en het vuur ook met me boemerang gedoofd ging vrij simpel en die orc's hebben me zwaard gegeten.

Ik heb het spel nu een klein weekje. Net zoals alle voorgangers die ik gespeelt heb is de ingame sfeer weer geweldig!!

Het komt toch aardig dichtbij mij N64 OOT speel ervaring. En net zoals die game kan je in TP weer vissen wat echt heel mooi is gedaan in deze versie, maar ik zoek me echt kapot naar het sinking lure!
Ik heb ge googled maar ondanks de meeste engelse aanwijzingen snap ik niet hoe ik het kan krijgen. Ben ik dan echt zo snel in engels vraag ik me dan af. Of zie ik iets over het hoofd, ik weet het niet. Kan iemand me helpen?

[ Voor 21% gewijzigd door Rj- op 05-02-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:09
Haay schreef op maandag 05 februari 2007 @ 08:33:
Shit zeg wat ben ik ontzettend gefrustreerd! :(

Ben nu op het punt waar je de huifkar over Hyrule Field moet begeleiden. En ik weet precies wat ik moet doen, maar het lukt me telkens niet! Als ik me concentreer op het onder controle houden van het vuur op de huifkar dan dropt die vogel telkens de bom voor de huifkar en loopt hij weer een rondje. En als ik me concentreer op de vogel(s) dan brandt de huifkar telkens af! :(

Het irritante is dat je Epona niet kunt sturen zodra je de boog actief (gespannen) hebt, en als Epona dan bij een richeltje komt, of tegen een boom loopt of de zijwand raakt, dan staat Epona meteen stil en lig je meteen zover achter dat de huifkar vrijwel afgebrand is wanneer je er weer bij bent. Verder vind ik het ontzettend irritant dat als ik de Gale boomerang wil gebruiken en Z voor targeting wil gebruiken hij alleen de Orcs op die zwijnen target, ipv. de brandende huifkar. |:(

Ook storend: wanneer de huifkar is afgebrand begin je weer vlak na de brug, ipv. vlak voor de poort naar Hyrule Field. Moet je dat stukje tot aan de poort ook weer doen (niet moeilijk, maar maakt dat het weer langer duurt).

Heb het gister al zeker 20 keer geprobeert, maar telkens die brandende huifkar zien is ERG frustrerend! :( Iemand nog tips zodat ik hier eindelijk voorbij kan komen ?
spoiler:
Ik heb dit ook vaak over moeten doen. Ik heb op t eind gewoon constant z ingedrukt en direct op b zodat alles en iedereen afgeschoten werd door mijn pijlen. Toen liepen ze in één keer door met die huifkar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zelda TP -- verschillen na 4 jaar ontwikkeling
Spoilers! (Google vertaling).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hoera! Het is me vanavond EINDELIJK gelukt om de huifkar over Hyrule Field te begeleiden! Man man man wat was ik blij toen ik eindelijk het nieuwe tussenfilmpje bereikte!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
damn.. heb ik helemaal geen problemen mee gehad eigenlijk... 1e keer gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:32:
Hoera! Het is me vanavond EINDELIJK gelukt om de huifkar over Hyrule Field te begeleiden! Man man man wat was ik blij toen ik eindelijk het nieuwe tussenfilmpje bereikte!!! :*)
Ik d8 in het begin ook dit gaat lang duren, je moet je al1 concetreren op de vogels die de bommem op het wegdek gooien. Ze hebben dat wel weer mooi bedacht.
Echt een super spel is het!!

Graphics >_ geen woorden voor ! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 20:09
Na een tijdje ook weer mn Wii aangesloten ( te lam, had hem een keer meegenomen naar een vriend van me, en nog niet uitgepakt sindsdien :P ) Meteen weer ff zelda erin en Sky temple gehaald.

spoiler:
Ik zit nu in de Palace of Twilight, heb de 2 Sols al, mn zwaard is inmiddels lekker licht :+. Ben nou aant puzzelen met al die liftjes, maar daar kom ik wel uit.

Moest toen stoppen omdat ik naar school moest ( ofja om 3 uur eigenlijk pas, maar zouden met projectgroepje eerder gaan om bedrijfsanalyse af te maken..) blijkt dat we ijsvrij hebben gekregen... Wist niet dat ze dat nog deden op het HBO :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Volledige script (SPOILERS! :+)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Heb nu een paar plekken waar je boven op een stenen pilaar of verhoging een kistje ziet staan. Maar ik heb GEEN idee hoe je daar bij kunt komen! Zowel in wolf-vorm als in Link vorm zie ik er geen manier voor.

De plekken waar die kistjes staan:
spoiler:
1. Het vervallen amfitheater vlak bij Hyrule Castle, waar een kistje op een stenen pilaar staat;
2. Het veld vlak bij de grote brug over Lake Hyrule, waar je een kistje in een soort uitholling in de rotswand ziet waar je niet bij kunt;
3. In de desert, aan de zuid-oostelijke kant, waar een ruine is met een stenen verhoging met een kistje erop.

Weet iemand hoe je deze kistjes kunt bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja hoor :)

Gewoon nog ff wachten op een bepaald item...

spoiler:
Dominion Rod

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Haay schreef op zondag 18 februari 2007 @ 12:08:
Heb nu een paar plekken waar je boven op een stenen pilaar of verhoging een kistje ziet staan. Maar ik heb GEEN idee hoe je daar bij kunt komen! Zowel in wolf-vorm als in Link vorm zie ik er geen manier voor.

De plekken waar die kistjes staan:
spoiler:
1. Het vervallen amfitheater vlak bij Hyrule Castle, waar een kistje op een stenen pilaar staat;
2. Het veld vlak bij de grote brug over Lake Hyrule, waar je een kistje in een soort uitholling in de rotswand ziet waar je niet bij kunt;
3. In de desert, aan de zuid-oostelijke kant, waar een ruine is met een stenen verhoging met een kistje erop.

Weet iemand hoe je deze kistjes kunt bereiken?
Ik neem aan dat het niet je eerste zelda game is. Ze vinden het namelijk erg leuk om je te pesten met dat soort dingen :) Voor elk ding dat je ziet is wel een oplossing, al kan dat erg veel later zijn in het spel ;)
Ik schrijf die punten waar ik dat bij heb iig ook altijd op, als ik dan later met meer items (of nog beter, de oplossing) dat blaadje langs ga, dan lukt het meestal wel :)

Zonder walkthrough (daarom duurt het altijd zo lang voordat ik dit soort spellen uitspeel :) ) heb ik gisteren
spoiler:
yeto geholpen en sta nu weer in het oude bos, de plek waar ik het zwaard heb opgehaald

Ik zoek weer lekker verder, al ben ik bang dat ik het hele traject weer mag doen. Maar ik moest naar mijn werk :D Voordeel is dat ik dit keer weet wat ik moet doen, ipv zoeken naar dat irritante wezentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Willybubba schreef op zondag 18 februari 2007 @ 12:32:
Ja hoor :)

Gewoon nog ff wachten op een bepaald item...

spoiler:
Dominion Rod
Thank you _O_ Ik ben nou bij dat huis van die
spoiler:
Yeti
en zoek me de pleures naar een oplossing, maar tegelijkertijd snak ik echt naar een oplossing voor die stomme
spoiler:
Uil beelden
>:)

Heb ik gelijk als ik zeg dat het een soort puntvormig achtig schietend iets is of niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
nero355 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 13:01:
[...]

Thank you _O_ Ik ben nou bij dat huis van die
spoiler:
Yeti
en zoek me de pleures naar een oplossing, maar tegelijkertijd snak ik echt naar een oplossing voor die stomme
spoiler:
Uil beelden
>:)

Heb ik gelijk als ik zeg dat het een soort puntvormig achtig schietend iets is of niet ??
Dat huis is echt grappig bedacht. Voorspelbaar, maar grappig. Je kompas is je redding in sommige gevallen, gezien alle kistjes worden getoond, zoals je weet.

Voor de rest weet ik het niet, maar dat wil ik lekker zelf uitzoeken, dus als ik het wist zou ik het niet zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Pheno79 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:29:
Ik neem aan dat het niet je eerste zelda game is. Ze vinden het namelijk erg leuk om je te pesten met dat soort dingen :) Voor elk ding dat je ziet is wel een oplossing, al kan dat erg veel later zijn in het spel ;)
Ik schrijf die punten waar ik dat bij heb iig ook altijd op, als ik dan later met meer items (of nog beter, de oplossing) dat blaadje langs ga, dan lukt het meestal wel :)
Ha ha, toevallig toch wel. Dat TP m'n eerste Zelda game is. :D De Wii is ook m'n eerste console ooit, na jaaaaaaaren van alleen PC-gamen (en daarvoor op een homecomputer).

Maar goed, handig dat ik dat weet, en zodra ik dat item een keer krijg dan zal ik oude plekken weer eens langslopen. Heb al een lijst met de locaties van alle Pieces of Heart uitgeprint, en daar zag ik al dat ik er meerderen gemist had. Het verzamelen van Pieces of Heart, en Poe-Souls, en glimmende insectjes zorgt er ook voor dat je lekker buiten de main-quest komt. Ik geniet er volop van! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Haay schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:07:
[...]

Ha ha, toevallig toch wel. Dat TP m'n eerste Zelda game is. :D De Wii is ook m'n eerste console ooit, na jaaaaaaaren van alleen PC-gamen (en daarvoor op een homecomputer).

Maar goed, handig dat ik dat weet, en zodra ik dat item een keer krijg dan zal ik oude plekken weer eens langslopen. Heb al een lijst met de locaties van alle Pieces of Heart uitgeprint, en daar zag ik al dat ik er meerderen gemist had. Het verzamelen van Pieces of Heart, en Poe-Souls, en glimmende insectjes zorgt er ook voor dat je lekker buiten de main-quest komt. Ik geniet er volop van! :)
Mja, ik weet pas op het eind of ik alle heartpieces etc heb, pas als ik echt niets meer kan vinden zoek ik daar de plaatsen van op. Het leuke nu vind ik dat je dus niet weet hoeveel er zijn. Je itemscreen verraadt niets, vroeger was het gewoon domweg de items slots tellen en je wist dat je zoveel kerkers had. Nu weet ik alleen dat ik er nog minimaal 2 moet doen om een bepaald item compleet te krijgen, maar wat daarna gebeurd? Kan iig niet wachten, vanavond ga ik dan ook weer helemaal los in het woud :)
Ik heb nog alle zeldas gespeeld zonder walkthrough, al was ik bij deze bijna geneigd om voor een probleem er eentje bij te pakken. Phew, bijna een traditie gebroken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Maar waarom zou je alle heart pieces willen hebben? Ik snap niet dat je ze echt zou gaan zoeken, je hebt ze niet nodig en voegt niks toe. Ik heb er ook wel naar gezocht maar meestal meer als het een beetje op mijn route lag en niet de hele map af. Zelfde met die Poe Souls vind ik nogal nutteloos, je hebt het hele spel continu 300 rupees, en dan probeer ik nog zoveel mogelijk geld uit te geven! DIe poe souls zijn grappig jammer dat het er wat veel zijn. 60 van die dingen vinden is teveel, ze moeten toch is kappen om bij console RPG's iedere keer dat soort dingen te proppen

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Postius schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:57:
Maar waarom zou je alle heart pieces willen hebben? Ik snap niet dat je ze echt zou gaan zoeken, je hebt ze niet nodig en voegt niks toe. Ik heb er ook wel naar gezocht maar meestal meer als het een beetje op mijn route lag en niet de hele map af. Zelfde met die Poe Souls vind ik nogal nutteloos, je hebt het hele spel continu 300 rupees, en dan probeer ik nog zoveel mogelijk geld uit te geven! DIe poe souls zijn grappig jammer dat het er wat veel zijn. 60 van die dingen vinden is teveel, ze moeten toch is kappen om bij console RPG's iedere keer dat soort dingen te proppen
He shit, nu weet ik dat er 60 zijn :P

Ikzelf vind het leuk om dat soort dingen erbij te doen. Tales of symphonia op de GC heb ik ook volledig uitgespeeld, met zelfs de 100 hit combo erbij. Alleen maar om een titel te kunnen bemachtigen...
En natuurlijk het colloseum met alle characters in mijn party. Colette was een van mijn beste vechtjassen, maar ja, als je alles snel doet is ze zo zwak als wat. Ik wil altijd alles uit een spel halen, met zo min mogelijk hulp. Ik heb in deze reeks 1x iets gevraagd bv, en nadat ik gepost had nog eens gezocht en dan gevonden. Het heeft me in totaal een dag gekost, maar die voldoening :)

Waarom alle hartjes? Om compleet te zijn. Waarom alle spoken? Idem. En die bugs ook. Hell, ik zal zelfs nog een hele poos gaan vissen om die journal compleet te krijgen. Ik weet dat het nutteloos is, maar ja, het is die drang die in me zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, heb nu Zelda van begin tot eind gespeeld.
klasse. echt een mooie game.

Het spel is prachtig, gameplay is goed, verhaal is mooi, vormgeving klopt....en dan grafisch/technisch zo magertjes... Doodzonde dat zo'n mooie game mij irriteerd doordat texture resoluties zo laag zijn....dat zou toch geen reden moeten zijn. Het geheel doet grafisch "previous-gen" aan (zelf bedachte term :P) . Het spel is ook letterlijk "previous-gen" want grafisch is de Wii versie exact hetzelfde als de Gamecube versie (ok, de wereld is gespiegeld)... alweer zo'n gemiste kans... hoeveel werk kan het zijn om alleen al simpelweg hogere resolutie textures erin te knallen?

Zelda is een launchtitle....en dan laat je flitsende gamecube kwaliteit zien op je nieuw te introduceren Wii ?? ik snap Nintendo echt niet soms....
En nee (want ik voel mensen al in de "het gaat om de gameplay"-pen kruipen) niet ALLES draaid om gameplay....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:03:

Het spel is prachtig, gameplay is goed, verhaal is mooi, vormgeving klopt....en dan grafisch/technisch zo magertjes... Doodzonde dat zo'n mooie game mij irriteerd doordat texture resoluties zo laag zijn....dat zou toch geen reden moeten zijn. Het geheel doet grafisch "previous-gen" aan (zelf bedachte term :P) . Het spel is ook letterlijk "previous-gen" want grafisch is de Wii versie exact hetzelfde als de Gamecube versie (ok, de wereld is gespiegeld)... alweer zo'n gemiste kans... hoeveel werk kan het zijn om alleen al simpelweg hogere resolutie textures erin te knallen?

Zelda is een launchtitle....en dan laat je flitsende gamecube kwaliteit zien op je nieuw te introduceren Wii ?? ik snap Nintendo echt niet soms....
En nee (want ik voel mensen al in de "het gaat om de gameplay"-pen kruipen) niet ALLES draaid om gameplay....
Wel.. Nintendo heeft zelda ook op de GC laten uitkomen voor de mensen die niet direct de Wii wilden komen, waarschijnlijk wouden ze de GC versie en de Wii versie niet te veel alten verschillen anders is het unfair tegenover de mensen met de GC versie en anders moeten ze 2 verschillende games maken alhoewel dat nu ook het geval is met de besturing...

ik ergerde me niet te veel aan de graphics.. tuurlijk zijn mooie graphics altijd mooi om te zien.. heb zelf een tamelijk zware pc en als ik dan BF2142 or BFME2 op het hoogste van graphics zet dan merk je dat verschil toch wel met nintendo..

maar als je gelijk mij toch een hevige zelda fan bent en dan zit je zo in de sfeer van het spel en je laat de meeslepen door het verhaal dan let je niet op die graphics of op dat vierkant blokje hier meer of minder ;)

dan vind ik Red Steel op vlak van graphics veel erger dan Zelda omdat Red Steel een fps is dat moet normaal wel goeie graphics hebben omecht te verkopen.. Ik hoop dat er games zullen komen met mooie graphics zoals Metroid Prime Coruptions of Super Smash Brother Brawlz lijken mij uit de vidoe's dat ik er uit zag niet zo'n te slechte graphics te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79

Had dan de GC versie gekocht :? Het is nu niet echt een geheim geweest dat de Wii grafisch echt onderdoet voor de "next gen". Als je de hoop had dat ze zelf overdreven hadden....nee.

Maar goed, ik zit lekker in het verhaal en ik zie die grafische tekortkomingen niet, ik heb nu dat leuke wapen mogen uitproberen. Wat een lol. Echt, ik vind het jammer dat ik nog even moet doorspelen om het weer te gebruiken. En weer 4 heartpieces gevonden per toeval, ik hoop niet dat ik me zo het leplazarus ga zoeken net als in ocarina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Kom je nou hier ook al zeuren :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Willybubba schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:49:
[...]

Kom je nou hier ook al zeuren :P
Hij kan zijn Wii gewoon te koop zetten, hij zal hem zo kwijt zijn. PS3 komt nu toch zo en ik verwacht geen uitverkochte Sony's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God, je mag echt geen ongezouten kritiek hebben hier he?
Dat is dan "zeuren".

En alle kritiek waar men echt niet om heen kan afdoen met
"dan koop je hem toch niet, daarin heb je een vrije keuze hoor"
of
"Wat doe je hier eigenlijk? ga lekker op het Xbox360 forum Nintendo bashen"
bah. ontzettend fanboy gedrag.
Probeer alleen objectief en onpartijdig kritisch naar dingen te kijken, maar dat is echt heel moeilijk hier blijkbaar...

Het valt me echt op dat mensen opeens een stuk minder kritisch zijn als het over dat ding gaat wat ze net gekocht hebben.
Als ik roep dat de Wii grafisch een tegenvaller is heel hard roepen:
"Ja maar het is toch algemeen bekend dat je de Wii niet voor de graphics moet kopen! je koopt hem voor de gameplay!! ohhhh *diepe zucht*"
Ja! dat weet ik ook wel. Maar daarom hoef ik het nog niet eens te zijn met die beslissing van Nintendo om op de graphics te bezuinigen!

Neem eens wat minder aan voor zoete koek en wees eens wat kritischer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay

Offtopic: Ik weet niet hoor, maar dit is het Zelda topic, en bovenstaande past m.i. niet in dit topic. Meer van toepassing in het algemene Wii topic lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 08:22:

Offtopic: Ik weet niet hoor, maar dit is het Zelda topic, en bovenstaande past m.i. niet in dit topic. Meer van toepassing in het algemene Wii topic lijkt mij.

Dat is wel een beetje waar, ja....sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Ik heb al een tijdje geen Zelda meer gespeeld, maar de laatste keer dat ik het speelde stond mijn "Poe-tellerTM" op 52. Nu wordt het pas echt lastig om die krengen te vinden...maar er zal vast een dikke pot goud aan het einde van die lange lange lange regenboog staan...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Weltschmerz schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:15:
Ik heb al een tijdje geen Zelda meer gespeeld, maar de laatste keer dat ik het speelde stond mijn "Poe-tellerTM" op 52. Nu wordt het pas echt lastig om die krengen te vinden...maar er zal vast een dikke pot goud aan het einde van die lange lange lange regenboog staan...
Ik heb er pas 34 of zo, maar heb nu de stukken ************ bij elkaar. Machtig mooi allemaal, ik heb weer een uur vastgezeten en dan ga je onverrichte zaken naar bed. Je staat boven en denkt: duh! Dat is het. 's Ochtends maar even verder gegaan en meteen het laatste stuk bemachtigd. Ik ga nu dus weer even op zoek naar hartjes en andere plaatsen. Ik heb nu ook de laatste upgrades voor pijlen gehaald, toch weer wat extra ruimte :) Nog 5 harten te gaan, waarvan 1 al 3 stukjes heeft. Volgens mij mis ik er dus nog wel een paar :D In het ergste geval nog 22 te zoeken....maar ik heb wel wat plaatsen waarvan ik weet dat ze er zouden moeten zitten en anders ga ik even langs bij de waarzegster, die toont me wel waar ze zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag, ik ben bij de hidden skill Shield Attack.
En ik krijg het maar niet voor elkaar om de nunchuk op de juiste manier te bewegen.
Hebben jullie nog tips? Hoe kan ik dat het beste doen?

Verder begrijp ik ook niet goed wat ik moet doen als ik het Flight-by-Fowl game wil spelen.
Ik zie gekleurde objecten, maar het enige wat me tot nu toe overkomt is dat ik een heel eind naar beneden val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt een mooi spel dit. Beter dan windwaker naar mijn mening. Windwaker was iets te vaak reizen en werd op den duur een beetje heel erg vervelend. Alles is net wat beter uitgewerkt, loopt allemaal net wat soepeler. En het ziet er ook beter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:16:
En ik krijg het maar niet voor elkaar om de nunchuk op de juiste manier te bewegen.

Verder begrijp ik ook niet goed wat ik moet doen als ik het Flight-by-Fowl game wil spelen.
Ik zie gekleurde objecten, maar het enige wat me tot nu toe overkomt is dat ik een heel eind naar beneden val.
Je moet een vogel pakken en dan naar beneden springen, dan zweef je en kan je door die ringen gaan voor rupee's daarna kan je nog landen op het platform voor een hartpiece en heel veel rupee's :*) Zitten in kistjes btw.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:11:
[...]

Je moet een vogel pakken en dan naar beneden springen, dan zweef je en kan je door die ringen gaan voor rupee's daarna kan je nog landen op het platform voor een hartpiece en heel veel rupee's :*) Zitten in kistjes btw.
Dank je wel voor de tip! Heb je ook nog een tip hoe ik het beste zo'n Shield Attack kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:16:
[...]
Gewoon, je nunchuck (het ding zelf, niet de stick) een tikje naar voren bewegen. Net als met boksen, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein, heel klein, kickje..
spoiler:
Weet iemand wat ik fout doe met dat lure fishing? Het gooien gaat prima, ik hou A ingedrukt, en bij het wegwerpen, laat ik hem op het hoogste punt los. Maar wat ik ook probeer, die dobber komt gelijk terug. :+ Help?

Edit: Misschien heeft het iets met het "bait" te maken, want dat krijg ik er met geen mogelijkheid op? :9

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Voor Lure fishing hoef je geen aas op je haakje te hangen; je hebt al nepaas. Als je A los laat tijdens het gooien (probeer het anders eerst iets later dan op het hoogste punt) zou het haakje gewoon netjes weg moeten vliegen..

Hier staat het allemaal exact uitgelegd, check ook de afkortingen van de hoofdstukjes :P.

[ Voor 107% gewijzigd door Tarin op 04-03-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Zelda uitgespeelt in 57 uurtjes. Ga nog wel wat tijd investeren om nog wat hart peaces te vinden.

Ik ben over de hele game eigenlijk wel te spreken, alleen jammer dat het vechten net zoals bij de windwaker zo ontzettend makkelijk is. Je hoeft echt alleen een beetje te schudden en iedereen valt zo neer. Gooi in het begin gewoon een keuze voor variabele moeilijkheidsgraad die er voor zorgt dat er bij iedere hit 3 hartjes afgaan ofzo inplaats van 1/4e. Wat ik ook wel jammer vind is dat je niet zoveel met je geld kan doen.

Al met al wel een zeer vette (zelda) game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fZeroNewbie schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:01:
Zelda uitgespeelt in 57 uurtjes. Ga nog wel wat tijd investeren om nog wat hart peaces te vinden.
pieces
Alhoewel meer peace ook niet verkeerd is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op zondag 04 maart 2007 @ 11:15:
Voor Lure fishing hoef je geen aas op je haakje te hangen; je hebt al nepaas. Als je A los laat tijdens het gooien (probeer het anders eerst iets later dan op het hoogste punt) zou het haakje gewoon netjes weg moeten vliegen..

Hier staat het allemaal exact uitgelegd, check ook de afkortingen van de hoofdstukjes :P.
Hij vliegt wel weg, maar zodra die in het water komt, gaat die gelijk weer terug. M.a.w., hoe zorg ik ervoor dat hij stil blijft liggen in het water?

Kan dit eigenlijk wel? Die faq had ik trouwens al gelezen, die staat potverdikkie zelfs bij mijn bookmarks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik snap niet wat er verkeerd gaat dan..

Je drukt verder per ongeluk geen andere knopjes in tijdens het vissen/uitgooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
61 uur, op 4 pieces na alle hartjes, alle bugs, maar niet alle poe's. Maar damn, ik heb 61 uur lang genoten. Nog even de hartjes zoeken :+ Waarschijnlijk kom ik die poe's doen ook tegen. Waarzegster to the rescue!
Alleen wat hierboven ook al gezegd is, dat geld heb je niet echt nodig, die tears maken je geheel heel, dus geen life potion meer nodig.

Het allerlaatste gevecht vond ik eigenlijk het lekkerst, lekker alle hidden skills eens uitproberen :+
Kom maar op met de volgende zelda, als dat meer is van dit, dan wil ik wel weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is mijn eerste zelda en ik vind hem best lastig. niet de gevechten, maar wel de puzzels. ik heb het idee dat veteranen de puzzels veel sneller door hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:27:
dit is mijn eerste zelda en ik vind hem best lastig. niet de gevechten, maar wel de puzzels. ik heb het idee dat veteranen de puzzels veel sneller door hebben.
Er zijn wat nieuwe puzzels, maar de meeste komen iig mij bekend voor. Mensen die de foresttemple in OoT hebben gedaan kunnen die kennis weer gebruiken bij de eindbaas van dit spel.

Ik ga nu zelf nog een keer alle temples af om kistjes die ik vergeten ben te pakken. Het kompas zegt toch waar ze zijn. Daardoor nu al twee hartjes kunnen vinden, dus het loont de moeite. Of ik alle poe's ga zoeken zie ik nog wel, echt nuttig is het geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:10:
Ik snap niet wat er verkeerd gaat dan..

Je drukt verder per ongeluk geen andere knopjes in tijdens het vissen/uitgooien?
Helemaal niets, nunchuck beweeg ik ook niet. Normaal vissen lukt gewoon, arghhhhh:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik heb vanmiddag nog even zitten vissen (krijg die KLOTIGE Loach maar niet gevangen :(), en dit is hoe het mij iig lukt:

Zodra je in je bootje zit en met B je hengel hebt gepakt, moet je A indrukken (en ingedrukt houden), je hengel (Wiimote) optillen (naar het plafond richten) en terwijl je uitwerpt (de Wiimote naar voren zwaaien alsof je echt aan het vissen bent) de A-knop loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 12-09 16:14
Al gelukt.

[ Voor 95% gewijzigd door NovemberSierra op 06-03-2007 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:54:
Ik heb vanmiddag nog even zitten vissen (krijg die KLOTIGE Loach maar niet gevangen :(), en dit is hoe het mij iig lukt:

Zodra je in je bootje zit en met B je hengel hebt gepakt, moet je A indrukken (en ingedrukt houden), je hengel (Wiimote) optillen (naar het plafond richten) en terwijl je uitwerpt (de Wiimote naar voren zwaaien alsof je echt aan het vissen bent) de A-knop loslaten.
Dat lukt ook allemaal, maar zodra die dobber écht in het water is, komt die gelijk weer terug. Echt door het water(alsof het een vis is). Het uitgooien lukt dus wel, het nepaas op dezelfde plaats laten liggen niet..

Zal in de middag of avond, als het niet gelukt is nog, wel een filmpje proberen te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 00:47:
[...]

Dat lukt ook allemaal, maar zodra die dobber écht in het water is, komt die gelijk weer terug. Echt door het water(alsof het een vis is). Het uitgooien lukt dus wel, het nepaas op dezelfde plaats laten liggen niet..

Zal in de middag of avond, als het niet gelukt is nog, wel een filmpje proberen te maken...
Dan heb je de Wiimote te hoog denk ik, het touw is maar x meter lang. Als het touw dan te kort is om het ass in het water te houden dan komt het weer terug. Tenminste, dat is het enige wat ik kan verzinnen wat er bij je mis gaat.

En ik heb alle hartjes, met dank aan de waarzegster *O*
Nu nog alle poe's, ik wil de ocarina weer terug om het nacht op commando te laten worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeee, ik heb het, hij doet het, my bad, sorry dudes :;)

Kennelijk haal je de lijn in als je de nunchuk op een bepaalde manier vasthoudt. De stick moet richting je muur gericht zijn, en niet richting je plafond :+ Nou ja, bedankt in ieder geval.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste