Shit zeg wat ben ik ontzettend gefrustreerd!
Ben nu op het punt waar je de huifkar over Hyrule Field moet begeleiden. En ik weet precies wat ik moet doen, maar het lukt me telkens niet! Als ik me concentreer op het onder controle houden van het vuur op de huifkar dan dropt die vogel telkens de bom voor de huifkar en loopt hij weer een rondje. En als ik me concentreer op de vogel(s) dan brandt de huifkar telkens af!
Het irritante is dat je Epona niet kunt sturen zodra je de boog actief (gespannen) hebt, en als Epona dan bij een richeltje komt, of tegen een boom loopt of de zijwand raakt, dan staat Epona meteen stil en lig je meteen zover achter dat de huifkar vrijwel afgebrand is wanneer je er weer bij bent. Verder vind ik het ontzettend irritant dat als ik de Gale boomerang wil gebruiken en Z voor targeting wil gebruiken hij alleen de Orcs op die zwijnen target, ipv. de brandende huifkar.
Ook storend: wanneer de huifkar is afgebrand begin je weer vlak na de brug, ipv. vlak voor de poort naar Hyrule Field. Moet je dat stukje tot aan de poort ook weer doen (niet moeilijk, maar maakt dat het weer langer duurt).
Heb het gister al zeker 20 keer geprobeert, maar telkens die brandende huifkar zien is ERG frustrerend!

Iemand nog tips zodat ik hier eindelijk voorbij kan komen ?