[GC & Wii] The Legend of Zelda: Twilight Princess

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.700 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

RMB schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:21:
[...]

Die is niet geweest?

Ik heb die tears verzameld, dan wordt ik terug geteleporteerd door zo'n bewaker... een enorme gouden zeeslang. Daarna wordt je weer mens, en moet je die prince redden. Waar vind ik hem?
spoiler:
Als het goed is ben je hem al tegengekomen in Castle Town.

Als je je dat niet meer kunt herinneren:

spoiler:
Hij zit in de Thelma's bar, waar je ook Ilya bent tegengekomen toen je een wolf was.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 04-01-2007 16:29 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Oohja! Heel erg bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
O.D.Smolik schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:55:
[...]

Op mijn Wii laadt Zelda TP bij overgang van landschappen hooguit een paar seconden.
Het is zeker niet storend :)
Bij de cube versie (die heb ik) is dat net zo. Alleen als je zeg maar vanaf Lake Hylia gezien naar Hyrulecastle gaat aan de west kan (op de wii de ooskant waarschijnlijk) dan gaat hij echt laden en wordt het beeld even donker voor 2 sec. Beetje raar omdat de rest van alle verbindtenissen wel gewoon doorlopen zonder een dergelijke laadtijd.

Anyway sinds ik hem uitgespeeld heb is er niet echt een rede om de overige poe's te vinden of de golden bugs (ik moet nog 27 poe's en 6 bugs) Temeer omdat ik alle upgrades al heb en er na het uitspelen niet veel meer te doen is. In oot had je nog wel eens minigames hier of daar waar je je geld aan uit kon geven maar ik zie het nut hier niet meer van voor mij. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die een action replay en de GameCube versie van Twilight Princess hebben:
http://www.gcn.jaytheham.com/codes.php?file=tpPAL
De Amerikaanse super clawshot is eindelijk beschikbaar voor PAL gamers.
met de cheat kun je: Overal en altijd je clawshot gebruiken, er is ook geen limiet aan de afstand.

Ik volg de Beta vondsten van TP al een tijdje en op gamefaqs is een thread met de belangrijkste dingen tot nu toe:
http://boards.gamefaqs.co...ard=920769&topic=32676001

Nu nog wachten tot iemand beweert een Triforce te hebben gevonden en dan kan de hel weer losbarsten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menn, als je voor het eerst in de
spoiler:
hidden village komt is dat zo extreem stoer. Gewoon het feit dat je zo'n western muziekje hoort deed me kirren van plezier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Heb er nu zo een 40 uur inzitten op de gamecube...en om eerlijk te zijn vind ik dit de beste Zelda.
Ik had nooit verwacht dat me verwachtingen na Ocrina Of Time overmesterd zouden worden.

Maar Twilight Princess doet het :D Ik geniet en geniet en geniet het is groter beter en de items die erin voorkomen had ik ook nooit verwacht :)

Helemaal top

spoiler:
Zit nu in de temple of time en ben al bang dat ik heel ver ben. Ben ik al heel ver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:01
MrCaleb schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 19:42:
Heb er nu zo een 40 uur inzitten op de gamecube...en om eerlijk te zijn vind ik dit de beste Zelda.
Ik had nooit verwacht dat me verwachtingen na Ocrina Of Time overmesterd zouden worden.

Maar Twilight Princess doet het :D Ik geniet en geniet en geniet het is groter beter en de items die erin voorkomen had ik ook nooit verwacht :)

Helemaal top

spoiler:
Zit nu in de temple of time en ben al bang dat ik heel ver ben. Ben ik al heel ver?
spoiler:
Denk dat je op ongeveer 70% zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
CyberTijn schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:49:
[...]

spoiler:
Denk dat je op ongeveer 70% zit
Mwah :)
Valt nog mee dan hahahaha
I LOVE LOZ!

Anyway. Geniet van de game allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 13:42
Laatste deel van de game, met name de laatste 3 'temples' zijn wel wat minder vind ik.
Wel jammer op zich, ik had de beste temples het liefst als afsluiter gehad. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Laatst online: 29-08 15:39
Even een vraagje

spoiler:
Ik zit nog in de eerste dungeon (met al die aapjes) en ik heb alles gehaald maar ik moet alleen nog de grote sleutel voor de laatste deur. Nu staan daar 4 van die windmills voor en ik heb echt alles al geprobeerd maar ik krijg die deuren niet open. Ze gaan wel soms rammelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Kijk eens op de vloer...

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
die z? ik heb em al vanaf bijde einden geprobeerd maar er gebeurt niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
spoiler:
Je moet de Gale boemerang nemen, en dan de 4 molens in de juiste volgorde locken, en dan in 1 keer gaat de boemerang langs alle molens. Dan gaat de deur open.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
MaximusTG schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:05:
spoiler:
Je moet de Gale boemerang nemen, en dan de 4 molens in de juiste volgorde locken, en dan in 1 keer gaat de boemerang langs alle molens. Dan gaat de deur open.
spoiler:
hoe krijg je hem in een keer langs alle molens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0isH schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:08:
[...]
spoiler:
hoe krijg je hem in een keer langs alle molens?
spoiler:
Houd je Gale Boomerang ingedrukt en ga langs de 1e windmolen, druk dan Z, ga naar de 2e windmolen, druk weer Z, etc. etc. tot de 4e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
spoiler:
Dat ligt eraan, wordt ook wel uitgelegd in het spel, maar ik heb de gamecube versie, en daarbij druk je op R om een target vast te leggen, terwijl je de knop van de gale boemerang ingedrukt houdt, dus dan kijk je eerst naar de eerste, en als er dan van die gele markeerdingen verschijnen druk je op R, dan de volgende, weer R, enzovoorts. Vervolgens laat je dan de knop van je boemerang los, en schiet ie langs alle gekozen targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:32
Misschien is het geen spoiler waard, maar toch voor de zekerheid :9
spoiler:
Kan je de goron mines uitspelen zonder schild ? Ik ging nog met het houten schild de mines in en die was bijna meteen verbrand :'( Nu loopt midna heel de tijd te zeuren dat ik met degelijke equipment moet aankomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Dubbel Fristie schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:09:
spoiler:
Kan je de goron mines uitspelen zonder schild ? Ik ging nog met het houten schild de mines in en die was bijna meteen verbrand :'( Nu loopt midna heel de tijd te zeuren dat ik met degelijke equipment moet aankomen :D
spoiler:
Ja hoor, het is best te doen zonder shield, de mini boss word wel een stuk pittiger en sommige van de enemies ook. Ga eens in de stad beneden rond dwalen, misschien vind je nog eens wat beters ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

spoiler:
Zelfde probleem hier, ik heb nog geen alternatief kunnen vinden, ook niet na de tip die hier bovenstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

spoiler:
Terug en snel het hylian shield in de store in kakariko halen jij!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:32
Collaborator schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:58:
[...]

Al niet meer nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
spoiler:
spoiler:
Ik heb em met houten schild gedaan :) kwam er pas later achter dat ie de fik in ging :)

Ben wel redelijk ver nu,
spoiler:
Temple of Time
. Had ik de hele puzzel opgelost
spoiler:
beeld helemaal naar beneden gebracht
, stond ik voor de boss room, was ik de big key vergeten :D dus die moet ik nog ff ophalen als ik weer verder ga spelen. Ik vind het wel vrij gemakkelijk over het algemeen tho, het had best ietsje moeilijker gemogen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

Yeah, vooral de bazen zijn best eenvoudig zodra je doorhebt hoe ze te verslaan (wat over het algemeen vrij logisch is).
Ze hadden de damage wel wat zwaarder mogen laten tellen af en toe..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Tarin schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:30:
Yeah, vooral de bazen zijn best eenvoudig zodra je doorhebt hoe ze te verslaan (wat over het algemeen vrij logisch is).
Ze hadden de damage wel wat zwaarder mogen laten tellen af en toe..
Daar vind ik je gelijk in hebben.
Het spel loopt heel erg vloeiend door vond ik.
De bazen zijn geweldig mooi hoor. Erg verassend ook maar wel erg simpel als je de puzzle style goed in je hoofd heb zitten.

Had iets pitterig mogen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Collaborator schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:58:
[...]

Zie edit...

[ Voor 8% gewijzigd door Mathizsias op 06-01-2007 19:53 . Reden: Dag/nacht cyclus... doh! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
ravenger schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:15:
[...]

spoiler:
Ik heb em met houten schild gedaan :) kwam er pas later achter dat ie de fik in ging :)

Ben wel redelijk ver nu,
spoiler:
Temple of Time
. Had ik de hele puzzel opgelost
spoiler:
beeld helemaal naar beneden gebracht
, stond ik voor de boss room, was ik de big key vergeten :D dus die moet ik nog ff ophalen als ik weer verder ga spelen. Ik vind het wel vrij gemakkelijk over het algemeen tho, het had best ietsje moeilijker gemogen denk ik :)
Ik had PRECIES hetzelfde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

als het goed is gaat de store open op het moment dat je de stad uit probeerd te gaan (krijg je een mail). Zeker weten dat hij open is als je de dungeon in bent gegaan :P
zwAf schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:09:
[...]

Ik had PRECIES hetzelfde :D
spoiler:
Maar je hebt dat beeld niet nodig om de boss key te halen? Ik heb de key gehaald VOORDAT ik de staff of dominion had, gewoon die kleine standbeeldjes met je Chain and Ball eraf rammen en er dan op leggen door te tillen ^_^

[ Voor 54% gewijzigd door Wiebbe op 06-01-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Ja weet ik, ik was in de kamer, was al laat, wist zo nie hoek aan het 4e beeldje moest komen ( in de kamer van de boss key ) na ff nagedacht te hebben is het logisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Wiebbe schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:17:
als het goed is gaat de store open op het moment dat je de stad uit probeerd te gaan (krijg je een mail). Zeker weten dat hij open is als je de dungeon in bent gegaan :P
Die postbode is bij mij _altijd_ te laat. Krijg een brief over de store op het moment dat ik richting dungeon 3 ga. Krijg ik een brief van Renaldo dat hij iets weet over
spoiler:
het terughalen van Ilia's geheugen

op het moment dat ik Kakariko Village uitga na met hem gepraat te hebben :P.
[...]
spoiler:
Maar je hebt dat beeld niet nodig om de boss key te halen? Ik heb de key gehaald VOORDAT ik de staff of dominion had, gewoon die kleine standbeeldjes met je Chain and Ball eraf rammen en er dan op leggen door te tillen ^_^
spoiler:
Je kan ook met je clawshot de 'schilden' van die beestjes naar je toehalen om die knoppen in te duwen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Haha, hier nog 1. Blijkbaar makkelijk om die bosskey te missen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me raises his finger

Die is inderdaad wel verdorie moeilijk te vinden, en het is vooral ook nogal onopvallend om erbij te komen. Niet dat ik dat erg vind, eigenlijk wel een uitdaging, en het is me nog gelukt zonder faq en compass ook :9 Ik voel me stoer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Tarin schreef op zondag 07 januari 2007 @ 10:24:
[...]
Die postbode is bij mij _altijd_ te laat. Krijg een brief over de store op het moment dat ik richting dungeon 3 ga. Krijg ik een brief van Renaldo dat hij iets weet over
spoiler:
het terughalen van Ilia's geheugen

op het moment dat ik Kakariko Village uitga na met hem gepraat te hebben :P.

[...]

spoiler:
Je kan ook met je clawshot de 'schilden' van die beestjes naar je toehalen om die knoppen in te duwen :).
spoiler:
ja, dat had ik gedaan voor de laatste ;p
De deur bleef niet open als je er zelf op ging staan en dan ging lopen, dus ik heb nog 1 schild gepakt om erop te leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, volgens mij doe ik iets fout:

spoiler:
In de luchtemple. Ik ben net begonnen, en zit nu in die kamer met 3 windmachines, en nou heb ik de plattegrond al, maar nu heb ik wel die rode kristal gespot in het midden. Ik probeer er dus vrolijk op te schieten, maar niets werkt. Ook al op gamefaqs gekeken, maar die zeggen, dat je er gewoon op moet schieten.. Tja, wat nu dan?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik heb net Zelda uitgespeeld. _/-\o_

Weet er iemand toevallig hoe je in Fado's huis kan komen? Het huis zit bij mij het hele spel al op slot.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

MetroidPrime schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:34:

Weet er iemand toevallig hoe je in Fado's huis kan komen? Het huis zit bij mij het hele spel al op slot.
Niet, mensen hebben het geprobeerd met hacks ed maar tot nu toe is het gewoon NIET mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Rofl :p, waar gaat dat dan over :O.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:28:
Hmm, volgens mij doe ik iets fout:

spoiler:
In de luchtemple. Ik ben net begonnen, en zit nu in die kamer met 3 windmachines, en nou heb ik de plattegrond al, maar nu heb ik wel die rode kristal gespot in het midden. Ik probeer er dus vrolijk op te schieten, maar niets werkt. Ook al op gamefaqs gekeken, maar die zeggen, dat je er gewoon op moet schieten.. Tja, wat nu dan?:)
spoiler:
Erop schieten met de Clawshot.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Heb hem gisteren uitgespeeld.
Alle hearts en bugs in 55 uur + de cave of ordeals.
Nu nog alle poes vinden en ik heb alles.
In het begin vond ik TP beter als OOT maar dat is nu niet meer zo.
Hij is wel zeer goed maar later wordt de game te makkelijk.
Als ik terugdenk aan de tempels in OOT dan waren die veel beter.
Ook vond ik bijvoorbeeld de bottles veel te makkelijk om te vinden in TP.
Verder was het wel een hele leuke game maar ik denk dat ik zodra ik alle poes heb gevonden OOT maar weer eens ga spelen. _/-\o_

Wat ik trouwens miste in TP wat ik wel verwacht had waren de golden gloves om zware blokken op te tillen. Dat vond ik in a link to the past al vet en in OOT ook. Net zo als de goron bracelets ik heb het gevoel dat het allemaal net wat minder is in TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Hebben jullie dat nu ook dat doordat de bazen zo simpel zijn ze nooit indrukwekkend zijn en je na ze verslagen te hebben totaal geen gevoel van overwinning hebt? Echt heel jammer vind ik dat, ik ben zelfs geen enkele keer in levensgevaar geweest, laat staan dood gegaan, bij een baas.

De gemiddelde tussenbaas is nog moeilijker. :/

[ Voor 16% gewijzigd door SD5k op 08-01-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 17:16
Ik kan me nog een stukje herinneren op de brug...
*zucht* hoe vaak ik het ravijn in gegooid ben omdat ik niet door had wat ik moest doen.

Ben nog nooit zo vaak game-over gegaan als in deze Zelda.

Ik vind het nog steeds een hele goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

UlyssesNL schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:54:
Heb hem gisteren uitgespeeld.
Alle hearts en bugs in 55 uur + de cave of ordeals.
Nu nog alle poes vinden en ik heb alles.
In het begin vond ik TP beter als OOT maar dat is nu niet meer zo.
Hij is wel zeer goed maar later wordt de game te makkelijk.
Als ik terugdenk aan de tempels in OOT dan waren die veel beter.
Ook vond ik bijvoorbeeld de bottles veel te makkelijk om te vinden in TP.
Verder was het wel een hele leuke game maar ik denk dat ik zodra ik alle poes heb gevonden OOT maar weer eens ga spelen. _/-\o_
OoT vond ik een geweldig spel, alleen de meeste dungeons vond ik niet zo heel bijzonder. Er zaten een paar geniale dungeons in OoT, maar er zaten toch ook redelijk wat teleurstellende dungeons in, zoals bijvoorbeeld de water tempel en Hyrule Castle. In Twilight Princess heb ik echt genoten van alle dungeons, die veel meer weg hebben van de dungeons uit ALTTP dan OoT.
Wat ik trouwens miste in TP wat ik wel verwacht had waren de golden gloves om zware blokken op te tillen. Dat vond ik in a link to the past al vet en in OOT ook. Net zo als de goron bracelets ik heb het gevoel dat het allemaal net wat minder is in TP.
Qua items is dit de meest originele Zelda tot nu toe. Dat die handschoenen er niet inzitten vind ik dan ook absoluut geen gemis, je krijgt er een redelijk groot aantal nieuwe items voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Heb geen moeite met de bazen, maar dat komt meestal omdat je op een gegeven moment hun weakness vind en die dus kan misbruiken, wat misschien wel had goed had geweest was dat endbosses 4-5 verschillende fases hadden gehad die meer gebruik maken van je tools.

Over het algemeen ben in dik tevreden over TP, qua graphics (ik speel de GC versie) en over de gameplay. Windwaker+OOT=TP naar mijn mening en er mogen van mij nog een reeks Zelda's uitkomen met deze setting, ookal vond ik persoonlijk het twilight gebeuren (de wolf stuff) wat minder.

De game geeft voldoening, tenzij je teveel verwacht van een game die uiteindelijk speelbaar moet zijn voor een breed publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
-Sander schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:11:
Hebben jullie dat nu ook dat doordat de bazen zo simpel zijn ze nooit indrukwekkend zijn en je na ze verslagen te hebben totaal geen gevoel van overwinning hebt? Echt heel jammer vind ik dat, ik ben zelfs geen enkele keer in levensgevaar geweest, laat staan dood gegaan, bij een baas.

Je had zelfs geen moeite met de Twilit Aquatic Morpheel?
Hoewel die niet echt veel schade toebracht, kostte het me echt ongelovelijk veel tijd.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
MetroidPrime schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:01:

OoT vond ik een geweldig spel, alleen de meeste dungeons vond ik niet zo heel bijzonder. Er zaten een paar geniale dungeons in OoT, maar er zaten toch ook redelijk wat teleurstellende dungeons in, zoals bijvoorbeeld de water tempel en Hyrule Castle. In Twilight Princess heb ik echt genoten van alle dungeons, die veel meer weg hebben van de dungeons uit ALTTP dan OoT.

Qua items is dit de meest originele Zelda tot nu toe. Dat die handschoenen er niet inzitten vind ik dan ook absoluut geen gemis, je krijgt er een redelijk groot aantal nieuwe items voor terug.
Over die items heb je gedeeltelijk gelijk
spoiler:
De spinner en de double clawshot vind ik echt _/-\o_
Maar ik vind het jammer dat dingen zoals de goron suit en het mirror shield niet in TP voor komen. Of bijv de verschillende arrows en nayru's love enzo maar dat is mijn mening.

Verder snap ik niet dat je de water temple niet zo geweldig vond ik vond het de moeilijkste dungeon uit het spel en ik heb er echt van genoten. Ik heb OOT nu 3* uitgespeeld en elke keer heb ik weer moeite met de water temple. En bedoel je met hyrule castle de eind dungeon van OOT???? Die vond ik zeker weten beter als de laatste dungeon van TP die was een beetje kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Murcielago schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:30:
[...]

Je had zelfs geen moeite met de Twilit Aquatic Morpheel?
Hoewel die niet echt veel schade toebracht, kostte het me echt ongelovelijk veel tijd.
Die had ik vrij snel verslagen hoor. Viel me wel erg mee overigens, onder water + enorme ruimte, ik was bang 95% van de tijd bezig te zijn uberhaupt in de buurt van het beest te komen, en vervolgens direct weggemept/opgeslokt te worden, maar dat viel reuze mee. Z-targeting en op de juiste manier de laarzen aan is de sleutel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:11:

Ik vind dit wel een goed punt.. De bosses waren vrij origineel en ook episch neergezet... maar ze zijn zo makkelijk! :/

Je krijgt wel elke keer van die hartjes erbij na elke boss maar als ze even veel damage blijven doen als de eerste boss dan wordt het wel erg makkelijk..

Persoonlijk had ik twee keer echt problemen.. (end game spoilers):

spoiler:
Bij zant.. het 'klikte' gewoon niet wat ik moest doen in het begin.. uiteindelijk 1x het loodje gelegd.. tweede poging vlekkeloos doorheen gewandeld als je eenmaal de trick doorhebt..

Ook bij beast Ganon... niet dat het zo moeilijk was maar ik heb iets van 15 minuten vrolijk rondgerend in wolfvorm uit te zoeken wat ik moest doen.. Wel leuk dat een stukje van de introductie terugkwam in het laatste gevecht maar echt duidelijk was het niet..

bovendien was het een grote fanservice, dat hele laatste gevecht.. maarja, can't complain about that ;)

Maargoed.. moeilijksgraad ligt nog steeds op WW-niveau terwijl ik hier toch een andere indruk van kreeg vanuit de media.. (famitsu vond het bijv. te moeilijk :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even fishing hulp nodig. :D

spoiler:
Hoe krijg je die sinking lure? En ik zit met mijn frog lure al heel lang te wachten bij de waterlelies op zo'n legendarische vis, maar hoe weet je of en wanneer die komt? Iemand die hem al heeft gevangen?

Edit: De vis al gevangen met mijn frog lure :) Nu alleen nog die sinking lure zien te vinden

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Tarin schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:39:
[...]

Die had ik vrij snel verslagen hoor. Viel me wel erg mee overigens, onder water + enorme ruimte, ik was bang 95% van de tijd bezig te zijn uberhaupt in de buurt van het beest te komen, en vervolgens direct weggemept/opgeslokt te worden, maar dat viel reuze mee. Z-targeting en op de juiste manier de laarzen aan is de sleutel :).
Z-targetting is iets dat ik nauwelijks doe, misschien dat het daarmee te maken heeft. Ik ga het straks maar even proberen.
Ik zit nu zelf in de Tempel of Time. Wat een prachtig ding, geweldig opgebouwd, je proeft gewoon de mystieke sfeer. Ik ben er nu wel weer even uitgewarpt. Ben nu bezig met allemaal kleine dingetjes. Heb mezelf tot doel gesteld om alle bruggen te repareren. Onder andere Eldin Bridge, en die aan de westkant van Hyrule zijn nu gemaakt. Leuke klusjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou gister uitgespeeld leuk filmpje. 40 uur
ik heb nu het boek gekocht en nu ga ik voor 100% uitspelen.
SUPER game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
MetroidPrime schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:34:

Op internet staan wat filmpjes waar mensen met behulp van de clawshot erin komen maar dan alleen in de portiek achter de deur
Er is verder niks daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Murcielago schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:07:
[...]

Z-targetting is iets dat ik nauwelijks doe, misschien dat het daarmee te maken heeft. Ik ga het straks maar even proberen.[...]
Zou goed kunnen :). Ik doe niets anders, hoewel meestal omdat ik graag een *klein* beetje camera-controle wil hebben. Maar het is erg handig, vooral als je tegen de zwaardere vijanden vecht en een beetje gebruik wil maken van je hidden skills enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb zelf ook het boek, maar jemig wat is dat ding duur zeg. Moet wel toegeven dat ik 25 euro heb betaald ipv 30 waar die normaal voor over de toonbank gaat. Daarnaast is het een ontzettend dik boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handige link om te berekenen hoe ver je nou echt bent.
Let op, wel spoiler, want alle dungeons zijn gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:02:
Dan ben ik nu nog maar op 38.671% terwijl ik al in de
spoiler:
Temple of Time
ben. Nouja, kan ik weer opgelucht ademhalen, ik zit namelijk al op 46 uur spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:02:
Ik krijg van McAffee een virus waarschuwing in de richting van IEspoof o.i.d. als ik deze site probeer.
Overigens zie ik voor de rest niet echt problemen.

Ik zit op de 13.nogiets% van het spel. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 11-01-2007 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Grappig zeg die Calculator.

You have completed 58.788333333333% of The Legend of Zelda Twilight

JIPPII!!! :D
en zit nu op...53 uur ongeveer :D
zit nog iets meer aan te komen dan ik had verwacht gelukkig.
Dat ruled.

Moet alle minigames nog halen zowiezo.

spoiler:
kom net uit de City In The Sky (Sky Temple) erg coole baas die dragon. Anyway moet nu die Twilight Temple doen. Maar er komt nog meer aan na deze temple dus? dacht dat dat het einde was hehe gelukkig niet :D en ik las iets over een Magic Arrow??? i wonder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
Waar halen jullie al die tijd vandaan? Ik had de wii met zelda een dag voor de officiele launch en heb er nu nog maar 25 uur ofzo op zitten en heb net pas mijn clawshot gevonden. Niemand die hoeft te werken of te studeren of een vriendin die tijd consumeert?

btw, qua dungeons e.d. vind het dit wel het beste tot nu toe, maar qua moeilijkheidsgraad eigenlijk wel een beetje met jullie allemaal eens dat het wat te simpel is.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Die kerstvakantie zorgde wel voor wat vrije tijd, denk dat daar toch wel 35 van mijn 41 uur vandaan komen.
Ben overigens nog bezig voor de laatste scherf, en ga dan de Cave of Ordeals maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Mouki_9 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:05:
Waar halen jullie al die tijd vandaan? Ik had de wii met zelda een dag voor de officiele launch en heb er nu nog maar 25 uur ofzo op zitten en heb net pas mijn clawshot gevonden. Niemand die hoeft te werken of te studeren of een vriendin die tijd consumeert?

btw, qua dungeons e.d. vind het dit wel het beste tot nu toe, maar qua moeilijkheidsgraad eigenlijk wel een beetje met jullie allemaal eens dat het wat te simpel is.
Ik werk, studeer en heb een vriendin. Maar ik kan toch altijd tijd maken om te gamen hoor, het helpt wel dat mn vriendin graag meekijkt bij oa Zelda. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Is het veilig om dit topic door te lezen? Ik ben net begonnen met Zelda en wil absoluut geen spoilers zien:p maar ik heb wel een vraag. Over vissen. Ik heb mijn eerste hengel ik gooi die in het water en doe mijn wii mote omhoog als er een fishie aan zit. Tot nu toe lijkt het te werken. Maar ik heb toch het idee dat het beter kan ofzo. Kan ik niet gewoon mijn lijn inhalen?

En ik moet echt ff kwijt dat het er echt cool uitziet. Qua art design is het echt mega gaaf en goed gedaan. En veel vloeiende animaties. Het allerbeste vond ik nog wel, toen ik in het begin dorp van de rotsen afsprong in het water dat link gewoon het water in dook. Met een echte duik. Heb het wel 5x over gedaan xD nog nooit in een spel gezien en het voegt wel wat toe.

Edit: Mijn vriendin speelt zelf ook zelda ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 12-01-2007 12:49 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

De meeste echte spoilers zitten netjes in een tagje, dus die zal je niet zomaar lezen (tenzij je het bericht waar ze instaan quote). Als je net begonnen ben, heb je echter kans per ongeluk dingetjes op te pikken over Dungeon-namen of items die je nog niet hebt.

Je vraag over vissen: als die eerste paar visjes in het dorpje vangen je lukt (heb ik nogal verschillende verhalen over gehoord, ik had er weinig problemen mee, maar anderen hebben er uren staan klooien), zit je qua vissen voorlopig goed. De hengel die je in het begin hebt is niet zeer uitgebreid, maar goed genoeg om de voor de quest benodigde vissen te vangen. Eventueel hipper vis-gerei kom je vanzelf tegen, hoewel in het dorpje nog wel een mooie zit: standaard vis je zonder aas, maar:
spoiler:
als je tegen het figuur wat aan het begin van het dorpje (tegenover de shop) praat, vertelt hij je het een en ander over aas.

[ Voor 7% gewijzigd door Tarin op 12-01-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Vraagje over niet verder komen met TP:
spoiler: title
Ik moet die ijswereld in maar eerst dat stuk papier aan de vismensen laten zien, iemand een idee waar ik die persoon kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

beatle schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:51:
Vraagje over niet verder komen met TP:
spoiler: title
Ik moet die ijswereld in maar eerst dat stuk papier aan de vismensen laten zien, iemand een idee waar ik die persoon kan vinden?
spoiler:
Je moet hem inderdaad laten zien aan een van de Zora's, maar niet aan een in Zora's Domain...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Om maar even een volledig antwoord te geven, als je niet wil kijken, en toch zelf wil aankloten met de hierboven gegeven oplossing ( die uiteraard klopt ) dan is da ook goed :P

spoiler:
Je moet idd niet met iemand in Zora's Domain praten, maar je moet naar Kakariko village graveyard. Daar heb je al een keer het Zora Suit gekregen. Nu staat daar de kleine prins. LAat hem het papiertje zien en tada. Het stuk wat daarna komt heb ik lang bij vast gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dus er zit geen Goron suit in TP? Maar er is wel plaats voor een derde suit in je inventory waarom is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:09:
Oke dus er zit geen Goron suit in TP? Maar er is wel plaats voor een derde suit in je inventory waarom is dat dan?
spoiler:
De laatste suit in de Magic Armor.

Heeft er überhaupt weleens een Goron suit in een Zelda spel gezeten(op de Goron Mask na uiteraard)?

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 13-01-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja heb het gevonden, Goron suit? Jazeker, in Ocarina of Time! Goron tunic bedoel ik natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Laatst online: 20-09-2022
zwAf schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:00:
Om maar even een volledig antwoord te geven, als je niet wil kijken, en toch zelf wil aankloten met de hierboven gegeven oplossing ( die uiteraard klopt ) dan is da ook goed :P

spoiler:
Je moet idd niet met iemand in Zora's Domain praten, maar je moet naar Kakariko village graveyard. Daar heb je al een keer het Zora Suit gekregen. Nu staat daar de kleine prins. LAat hem het papiertje zien en tada. Het stuk wat daarna komt heb ik lang bij vast gezeten
Thanks! Ik wel liever niks vragen maar kon hier even niet uit komen (wist uit de verhalen van de Zora's inderdaad dat ik die prins moest hebben), speel vaak korte stukjes achter elkaar en heb ook nog eens een heel hoog zwangere vriendin door het huis lopen. Kan niet alles onthouden momenteel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:33
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 08:36:
Ok ik zit vast, ben ook een beetje bang dat ik opnieuw moet beginnen...
Wat is er gebeurt; Gorgon village en temple gedaan, beetje wezen toeren op hyrule plains en daarna de brug overgegaan (cutscene... brug die verdwijnt en drie van die shadowdingen komen uit de lucht vallen), begint mijn vrouw te roepen dat we weg moeten.
ik save de game gewoon en sluit af; de dag erop zelda weer opgestart, start ik op hyrule plains en die brug is nog steeds weg!!! |:(

mijn vraag: hoe kom ik over die brug heen of is er een andere route???
Kun je dan al niet bij die store in Kakariko Village de brugreparatie gaan sponsoren (in totaal 1000 rupee repairkosten)... Ik weet niet of dit gelijk al toegankelijk is, zo gauw die brug weg is. Het is een poging waard iig om even in die shop te kijken ;). (Het is die van Malon als ik me niet vergis... de eerste rechts, gezien van de spiritbron)

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooohoooooo, uitgespeeld, en wat een heerlijk spel is dat toch. Endgame was echt om van te smullen, gelijkwaardig aan het eindgevecht van WW. Niet vanwege de moeilijkheidsgraad, maar vanwege de epiek. Ík vond hem erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:16
Postius schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:48:
Is het veilig om dit topic door te lezen? Ik ben net begonnen met Zelda en wil absoluut geen spoilers zien:p maar ik heb wel een vraag. Over vissen. Ik heb mijn eerste hengel ik gooi die in het water en doe mijn wii mote omhoog als er een fishie aan zit. Tot nu toe lijkt het te werken. Maar ik heb toch het idee dat het beter kan ofzo. Kan ik niet gewoon mijn lijn inhalen?
Tja, dan kun je eigenlijk nog het beste niks lezen, en niet naar forums gaan. Al moet ik zeggen dat de meeste mensen hier hun spoilers netjes markeren. Blijf in ieder geval uit de buurt van GameFAQs, daar zetten mensen regelmatig dikke spoilers in de topictitel.
En ik moet echt ff kwijt dat het er echt cool uitziet. Qua art design is het echt mega gaaf en goed gedaan. En veel vloeiende animaties. Het allerbeste vond ik nog wel, toen ik in het begin dorp van de rotsen afsprong in het water dat link gewoon het water in dook. Met een echte duik. Heb het wel 5x over gedaan xD nog nooit in een spel gezien en het voegt wel wat toe.

Edit: Mijn vriendin speelt zelf ook zelda ;-)
Nooit Ocarina of Time gespeeld zie ik? Daar dook Link ook heel fraai het water in, als het punt waar hij vanaf sprong maar lekker hoog was. Al moet ik zeggen dat de animatie in dit spel over het algemeen wel veel mooier is als in OoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nee inderdaad. Kan me niet voorstellen dat mensen dit leuk vinden :/

:P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Laatst online: 08-09 14:48
spoiler:
Vandaag weer eens een uurtje en half voor niets gespeeld. Naja, uurtje en half voor mij, speel altijd nogal traag maar geniet wel van de omgeving :P

Begon ik net aan dat zora gedoe, alles goed en wel, die rots ff in de keet gegooid en was weer feest, dan begonnen met de tears, die eerste 4 geen prob, maar dan weer met die verdomde vogel gaan hunten. 1 van de 4 bugs kunnen vangen. Dacht ik maar van "jah, terug water in en naar beneden", kom ik in hyrule field uit, en kan ik die verdomde brug niet meer af.

Uit frustratie spel afgesloten, terug aangezet achteraf, stond ik weer net waar ik begon, was vergeten saven :/

Nuja, iemand een idee hoe je terug naar de plaats geraakt waar je vertrekt met de vogel voor de bughunt als je onderweg enkel bugs niet vangt ?

edit: wat ben ik dom zeg, herinner me nu net dat ik daar van die shadow dingen heb gedood, wil zeggen dat der een portal is en ik er dus heen kan warpen... Damnit, mag ik nog opnieuw beginnen...

Hierboven maar gespoilered vanwege vertellen van sommige delen :9

[ Voor 15% gewijzigd door PeGys op 14-01-2007 22:34 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
StupidMonkey schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:13:
[...]

Kun je dan al niet bij die store in Kakariko Village de brugreparatie gaan sponsoren (in totaal 1000 rupee repairkosten)... Ik weet niet of dit gelijk al toegankelijk is, zo gauw die brug weg is. Het is een poging waard iig om even in die shop te kijken ;). (Het is die van Malon als ik me niet vergis... de eerste rechts, gezien van de spiritbron)
spoiler:
Die kapotte brug die sponsor je niet, je sponsort alleen de brug ten westen (op de Wii tenminste) van Hyrule Castle Garden. Die wordt dan gemaakt, dus dat zou inderdaad een oplossing kunnen zijn.

En waar die brug dus is:
spoiler:
De Eldin Bridge die ligt in de Gerudo Desert, helemaal in het oosten. Er zweeft daar dan zo'n helikopter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Laatst online: 01-11-2023
Dag mensen, ik zit al vrij aan het begin vast. Dit is ook mn 1e zelda die ik speel 8)7

De 3 aapjes gaan bij mij niet aan het touw hangen, waardoor ik niet verder kom.
Heb een walkthrough opgezocht bij IGN maar 't lukt me niet.

IGN walkthrough
Het gaat om het onderste gedeelte, 1na onderste plaatje rechts.

Anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Als het goed is zwaaien de aaptjes op en neer, als ze dan dicht bij jou zijn erop af springen, link pakt dat automatisch de aapjes vast, als je bijna aan de overkant ben op a drukken om weer los te laten.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Het springen lukt me wel (dat moet je in de main room ook doen).
Maar bij deze kapotte brug, gaan de aapjes niet aan het touw hangen. Dus ik kan wel springen maar dan val ik in de diepte. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dan moet je daar nog niet zijn.
Denk dat je nog wel wat aapjes mist dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Ik heb er 3?
Volgens de walkthroug moet ik ze allemaal hebben. Echt raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Het zijn er vier
http://www.lunabean.com/g...ough_strategy_guide_1.php

[ Voor 75% gewijzigd door 4ourty2 op 15-01-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Tnx, ga ik die eerst zoeken.

edit: gevonden... 1tje heel dom over het hoofd gezien (achter de steen). bedankt.

[ Voor 13% gewijzigd door MetZyZteM op 15-01-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
spoiler:
w0000t, eindelijk de master sword te pakken!!!!!!!!!! Dat duurde lang zeg, maar ik vat het spel niet helemaal. Gameplay zo ontiegelijk makkelijk (eindbosses zoooo verschrikkelijk intimiderend, en zo makkelijk te verslaan....... maar die puzzel voor de master sword... DAMN, die was freaking moeilijk, staat een beetje niet in verhouding met de rest van het spel vind ik tot nu toe. Het rare is, bij elke zelda heb ik wel een paar van dit soort puzzels die voor mij onoplosbaar zijn. Zo ook deze, na een uur lopen pielen met die guards had ik het echt voor gezien! 1 min google was the answer....... (ik weet, my mind is weak.....) Hoe lang waren jullie gemiddeld bezig met die puzzel en was het jullie in je eentje gelukt?

Bovenstaande voor de zekerheid toch maar gemaskerd. Heb maar 8 of 9 hartjes volgens mij, kan dus weinig spoilen ;)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

die puzzel? 10 minutjes, dan doorgekregen hoe ik gebruik kon maken van het feit dat ze niet verderbewegen wanneer ze aan de rand komen en ik was er (en nee, ik beschouw schuifpuzzels niet als spoilers :p). Eerlijk gezegd miste ik moeilijkere puzzels want zelfs de schuifpuzzels in de latere levels kon je met een paar minuutjes vooruit denken direct oplossen :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:52
Volgens mij heb ik een bug :? het gaat over de eindbaas van dungeon 1:

spoiler:
Op een gegeven moment komt die aap aanvliegen en blijft hij op dat schavot staan. Moet hij niet heen weer gaan slingeren met bommen denk ik?

Edit: Opgelost!

spoiler:
Was dus inderdaad een bug. Na opzettelijk dood te zijn gegaan, kwam de aap weer, maar dit keer wel slingerend! Erg vaag!

[ Voor 26% gewijzigd door Ralphie op 15-01-2007 23:11 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu op 90,6 % completion :D (of toch maar :()

Maar...
spoiler:
Ik heb alle sidequests (incl cave of ordeals) al gedaan, moet alleen nog 14 poe's. Iemand enig idee hoe je zonder elke tempel opnieuw door te zoeken erachter kan komen waar ze zitten?
Hoeveel zitten er trouwens in Hyrule Castle, want daar ben ik nog niet naar binnen gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:32:
Zit nu op 90,6 % completion :D (of toch maar :()

Maar...
spoiler:
Ik heb alle sidequests (incl cave of ordeals) al gedaan, moet alleen nog 14 poe's. Iemand enig idee hoe je zonder elke tempel opnieuw door te zoeken erachter kan komen waar ze zitten?
Hoeveel zitten er trouwens in Hyrule Castle, want daar ben ik nog niet naar binnen gegaan :)
Je zou eventueel kunnen kijken op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ik een walkthrough kan bekijken snap ik, maar ik heb niet bepaald onthouden wat ik wel en niet heb en op die manier moet ik alsnog alles nachecken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Hmz, ben ik nu de enige die zo dom is geweest voorbij die howling stone in zora's river te lopen in wolf form en er later achter te komen dat die der stond in human form ?

Enig idee of ik deze later terug kan zien te doen in wolf form ? Anders verlies ik hier lekker een hidden skill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

PeGys schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:09:
Hmz, ben ik nu de enige die zo dom is geweest voorbij die howling stone in zora's river te lopen in wolf form en er later achter te komen dat die der stond in human form ?

Enig idee of ik deze later terug kan zien te doen in wolf form ? Anders verlies ik hier lekker een hidden skill...
spoiler:
Na de vierde tempel heb je de mogelijkheid om als wolf terug naar die plek te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
jeuj, 2 te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:53:
[...]

Dat ik een walkthrough kan bekijken snap ik, maar ik heb niet bepaald onthouden wat ik wel en niet heb en op die manier moet ik alsnog alles nachecken :P
Heb hier hetzelfde probleem, ik denk dat er niks anders op zit dan terug gaan. Op de map is namelijk alleen te zien waar een portal zit. De rest kun je niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb toch maar een wii gekocht. dit is mijn eerste nintendo en mijn eerste zelda game. ik moet zeggen dat de game me heeft weten mee te slepen, alhowel het wel allemaal een hoog disney gehalte heeft.

*spoilers*

zit nu in snowpeak en die blokpuzzel is erg lastig.

/*spoilers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

blokpuzzels >:)

[ Voor 48% gewijzigd door boe2 op 17-01-2007 16:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
MetroidPrime schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:36:
[...]

spoiler:
Na de vierde tempel heb je de mogelijkheid om als wolf terug naar die plek te gaan.
Kan ik niet gewoon naar daar warpen de volgende keer als ik een missie heb in wolf form ? Lijkt me logisch dat je gewoon kan warpen wanneer je maar wil, zolang je maar in wolf form bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

PeGys schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:10:
[...]

Kan ik niet gewoon naar daar warpen de volgende keer als ik een missie heb in wolf form ? Lijkt me logisch dat je gewoon kan warpen wanneer je maar wil, zolang je maar in wolf form bent...
Het maakt eigenlijk niet uit wanneer je het doet. De hidden skills heb je, op de eerste na, alleen echt nodig in één van de side quests.

spoiler:
Na de vierde tempel kun je echter in een wolf veranderen en terug wanneer je dat zelf wilt. Daarom is het het makkelijkst om te wachten tot je de vierde tempel hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Mjah, tegen dan ben ik dat al lang vergeten hoor :p
Dus de eerste kans die ik krijg... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

MetroidPrime schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:17:
[...]

Het maakt eigenlijk niet uit wanneer je het doet. De hidden skills heb je, op de eerste na, alleen echt nodig in één van de side quests.
Ze zijn wel erg handig bij de tussenbaas van de
spoiler:
Temple of Time...
Die overigens ook in overvloed aanwezig is in de Cave of Ordeals :/.

[ Voor 9% gewijzigd door Tarin op 17-01-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Laatst online: 12-09 15:12
Oke, heb dringend hulp nodig nu ! ben in de Watertempel, en heb de sleutel voor de Boss, en moet in de room met die trap naar de ingang toe, maar kan daar niet komen omdat het water nog niet hoog genoeg staat ! Aaargh ! hoe krijg ik er meer water in of hoe kom ik bij die deur ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

MEN-O schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:46:
Oke, heb dringend hulp nodig nu ! ben in de Watertempel, en heb de sleutel voor de Boss, en moet in de room met die trap naar de ingang toe, maar kan daar niet komen omdat het water nog niet hoog genoeg staat ! Aaargh ! hoe krijg ik er meer water in of hoe kom ik bij die deur ?!
spoiler:
Waarschijnlijk heb je 1 floodgate open gezet; er zit er aan de andere kant van de temple (check de map) ook een.
Heb je ook de trap al zo gedraaid dat hij als waterglijbaan fungeert?

[ Voor 6% gewijzigd door Tarin op 17-01-2007 19:52 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste