[GC & Wii] The Legend of Zelda: Twilight Princess

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.699 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

NiaX schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:58:
over de gorgon mines
spoiler:
Ik ben daar nu en zo'n beetje bij de eerste vijand vloog mijn houten schild in brand. Toen ben ik weer terug gegaan richting het eerste dorp, maar toen ik over hyrule field liep kreeg ik van die blije postbode een bericht dat er een speciaal item te koop was in kakiro village. Nu hoop ik dus dat dat dat schild is, maar in kakairo village zijn alle winkels dicht?

[edit]
ok, laat maar. Blijkbaar moest ik gewoon even wachten ofzo.
Zeker een verschil van dag en nacht :P

Die postbode roelt trouwens.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Steffy schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:19:
Wel even wezen vissen, heb tot nu toe 3 soorten er uit weten te halen. Die mini game bij de visvijver is wel zwaar frustrerend zeg 8)7 Daar moet ik nog maar eens voor gaan zitten. Bij nummer 4 of 5 blijf ik al hangen en er zullen er wel een stuk of 10 zijn denk ik.
spoiler:
Ik heb ook gemerkt dat het jaargetijden veranderd elke keer als je erin en eruit gaat. Het zal waarschijnlijk dus ook nog zo zijn dat je bepaalde vissen alleen bij een bepaald jaargetijden vangen kan.... daar gaat wel even tijd inzitten. :X

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Mijn eerste Zelda die ik echt speel sinds NES en tot nu toe vermaak ik me er prima mee :)

Maar:
Halp!

spoiler:
Ik kan met geen mogelijkheid de howling shrine bij dat meer vinden. Best irritant.
Ik denk ergens bij een overhangend stuk rots, aangezien ik er van een afstand wel iets op zie staan en vaag een muziekje horen als ik eronder sta, maar de ladder ernaast is niet te beklimmen als wolf.

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:21:
* 5 - 8 puzzels die echt bijna onmogelijk om zijn om zonder hulp op te lossen en dan denk ik bijvoorbeeld aan de eerste 2 keer je visje vangen enzo. er waren zelfs 2 of 3 puzzels die ik niet zelf had kunnen bedenken na het lezen van een guide/faq!
heus? welke puzzels dan?
spoiler:
Ik heb net de shadow tempel uitgedaan, bijna, maar zit vast aan Zant bossfight, die hopelijk een hartje dropt zodat ik 20 hartjes heb :)

en ik ben nog geen enkele puzzel tegengekomen waaraan ik langer dan een halfuur vastzat. Wat mij betreft mochten juist de puzzels wat moeilijker zijn >:)

en chemmie: geduld. Je geraakt er later nog wel :)

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 28-12-2006 09:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Iemand die al weet of OoT ook via WiiConnect gedistributeerd gaat worden? Lijkt me erg cool! :)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Mathizsias schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:54:
Iemand die al weet of OoT ook via WiiConnect gedistributeerd gaat worden? Lijkt me erg cool! :)
probeer de limited edition van Zelda: Wind Waker vast te krijgen (op ebay vind je die wel, er zijn er veel van geproduceerd), daar krijg je een bonusdisk bij met Ocarina of time én OOT: master quest (moeilijkere versie).

Of nog beter: ga voor de eerste editie van Mario Kart op de cube, daar krijg je een zelda bonusdisk bij met iedere consoleversie van zelda die er ooit gemaakt is (op de handheldversies en Wind Waker na natuurlijk). Het is hoe ik majora's mask heb kunnen spelen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Mathizsias schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:54:
OoT staat op een gamecube-disc, die zijn 1,8 GB
Die wil je niet eens downloaden. Je hebt maar ruimte voor 512 MB, en je extra sd-card kan maar 2GB max zijn

PSN: djmurcielago

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Murcielago schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:16:
[...]

Die wil je niet eens downloaden. Je hebt maar ruimte voor 512 MB, en je extra sd-card kan maar 2GB max zijn
OOT staat op een 256mbit cardridge -> 32MB

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

chemmie schreef op donderdag 28 december 2006 @ 05:18:
Mijn eerste Zelda die ik echt speel sinds NES en tot nu toe vermaak ik me er prima mee :)

Maar:
Halp!

spoiler:
Ik kan met geen mogelijkheid de howling shrine bij dat meer vinden. Best irritant.
Ik denk ergens bij een overhangend stuk rots, aangezien ik er van een afstand wel iets op zie staan en vaag een muziekje horen als ik eronder sta, maar de ladder ernaast is niet te beklimmen als wolf.
Als je daar als wolf bent (voor temple 3 zeg maar) hoef je daar nog niet te howlen; de gouden wolf verschijnt toch ergens waar je dan nog niet kan komen :P.

De howling shrine voor temple 3 zit:
spoiler:
Als je Zora's Domain uitspoelt, in het stukje van waaruit je richting Castle Town kan zwemmenm bij dat huisje (en de viswinkel).
Boeboe schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:03:
[...]

probeer de limited edition van Zelda: Wind Waker vast te krijgen (op ebay vind je die wel, er zijn er veel van geproduceerd), daar krijg je een bonusdisk bij met Ocarina of time én OOT: master quest (moeilijkere versie).

Of nog beter: ga voor de eerste editie van Mario Kart op de cube, daar krijg je een zelda bonusdisk bij met iedere consoleversie van zelda die er ooit gemaakt is (op de handheldversies en Wind Waker na natuurlijk). Het is hoe ik majora's mask heb kunnen spelen :)
De Collector's Edition Disc (kon je ook los met sterren uit de catalogus halen, of zat idd in het Gamecube+MarioKart-pack) is idd een goeie vangst, staan OoT, Master Quest, Majora's Mask en de twee NES-Zelda's op. Helaas niet ALLTTP (SNES) (was net uit voor de GBA toen).

[ Voor 33% gewijzigd door Tarin op 28-12-2006 11:45 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe je bij de 3e tempel komt?
spoiler:
ben nu klaar met de 2e tempel, en dan word je vertelt dat je naar het noorden moet, dus ging ik naar die grote stenen brug maar als je daar over bent word je weg geblokkerd door stenen. ik heb ook nog geen bommen, en ergens anders kan ik ook niet heen.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Murcielago schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:16:
[...]

En gamecube discs kunnen maximaal 1.35GB bevatten, geen 1,8GB. De meeste spellen zijn echter een fractie hiervan.

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:10:
spoiler:
ben nu klaar met de 2e tempel, en dan word je vertelt dat je naar het noorden moet, dus ging ik naar die grote stenen brug maar als je daar over bent word je weg geblokkerd door stenen. ik heb ook nog geen bommen, en ergens anders kan ik ook niet heen.
spoiler:
bommen kopen in de bommen winkel? :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Wiebbe schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:16:
[...]

spoiler:
bommen kopen in de bommen winkel? :P
spoiler:
en waar is die 'bommenwinkel' dan :$ ?

• Proto
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-09 09:43

Proto

¬.¬

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:39:
[...]

spoiler:
en waar is die 'bommenwinkel' dan :$ ?
spoiler:
in Kakariko Village :)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:10:
spoiler:
helemaal niet moeilijk. Gewoon de verhaallijn volgen, luisteren wat mensen (en midna) je te vertellen hebben en je brieven lezen. Het is een rpg/adventure. Geen estafetteloop van tempel tot tempel :P

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:21:
[...]

helemaal niet moeilijk. Gewoon de verhaallijn volgen, luisteren wat mensen (en midna) je te vertellen hebben en je brieven lezen. Het is een rpg/adventure. Geen estafetteloop van tempel tot tempel :P
:P meestal werkt dat ook wel, maar soms snap ik er gewoon geen bal van. nu zit ik weer vast ;(
spoiler:
ben nu bij zora's domain in wolf vorm, alles is bevroren en midna zegt dat ik een manier moet zoeken om het water te smelten, dus ik dacht dat ik terug moest om weer link te worden en dan met je lampje ofzo dat ijs smelten. maar het lijkt niet echt de bedoeling dat je weer naar beneden gaat bij zora's domain. heb ik toch gedaan en dan kom je weer bij dat huisje waar je werd afgezet door die vogel maar daar kan ik niet meer weg, help! :9

begin wel een beetje te twijfelen of dit spel wel wat voor mij is, mischien moet ik er nog inkomen. tis soms zo lastig!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:28:
[...]

:P meestal werkt dat ook wel, maar soms snap ik er gewoon geen bal van. nu zit ik weer vast ;(
...
denk groter. Een brug herstel je ook niet zomaar eventjes ;)

Overigens is het gewoon een kwestie van niets te willen rushen. Als je niet direct een oplossing kan vinden ga je gewoon wat gaan verkennen waardoor je nog wat hidden caves of heartpieces of bugs vindt :)

[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 28-12-2006 14:47 ]

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:16
Tarin schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:39:
De Collector's Edition Disc (kon je ook los met sterren uit de catalogus halen, of zat idd in het Gamecube+MarioKart-pack) is idd een goeie vangst, staan OoT, Master Quest, Majora's Mask en de twee NES-Zelda's op. Helaas niet ALLTTP (SNES) (was net uit voor de GBA toen).
Mis. De Collector's Edition heeft alles op jouw lijst, behalve de Master Quest. Die staat alleen op die bonus-disc die bij de eerste oplage van The Wind Waker zat, en daar stond ook de gewone Ocarina of Time op.

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:28:
[...]

spoiler:
ben nu bij zora's domain in wolf vorm, alles is bevroren en midna zegt dat ik een manier moet zoeken om het water te smelten, dus ik dacht dat ik terug moest om weer link te worden en dan met je lampje ofzo dat ijs smelten. maar het lijkt niet echt de bedoeling dat je weer naar beneden gaat bij zora's domain. heb ik toch gedaan en dan kom je weer bij dat huisje waar je werd afgezet door die vogel maar daar kan ik niet meer weg, help! :9
spoiler:
denk groots, aan iets warms, ergens waar je al eerder bent geweest misschien :P

Weet iemand trouwens wat je met die golden bugs kunt doen?

[ Voor 3% gewijzigd door XNightmare op 28-12-2006 15:09 ]

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

XNightmare schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:08:
[...]

spoiler:

spoiler:
denk aan een meisje dat naast een waarzegster woont die vermoed dat haar 'gasten' verdwaald zijn geraakt ;)

Verwijderd

XNightmare schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:08:
[...]

spoiler:

spoiler:
had het ondertussen al gevonden, heb nu net de koets met dat zora kind naar Kakariko Village gebracht

toen ben ik maar gestopt, ben verslaafd B)

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Woo hee, het wapen/item in dungeon 4 is echt supertof. Had op
spoiler:
loop-door-de-lucht-schoenen (zie Spirit Temple, OoT)

gehoopt, maar dit ding is de beste uitvinding sinds de bompijl :).

Boss is ook erg leuk overigens.
Seal64 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:02:
[...]

Mis. De Collector's Edition heeft alles op jouw lijst, behalve de Master Quest. Die staat alleen op die bonus-disc die bij de eerste oplage van The Wind Waker zat, en daar stond ook de gewone Ocarina of Time op.
Heeft die de MQ niet? Wat flauw.. Nou ja, moet ik toch TWW maar weer terugvragen van m'n neefjes als ik TP en MM uit heb gespeeld :P.

[ Voor 19% gewijzigd door Tarin op 28-12-2006 17:20 ]

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:36
25 uur, 9 hartjes en nog 6 tempels/dungeons te gaan. Geniaal spel tot nu toe. Al die herkenbare geluidjes en muziekjes, geweldig. Moet zeggen dat hij op de GC lekkerder speelt dan op de Wii..

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Peenutzz schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:50:
25 uur, 9 hartjes en nog 6 tempels/dungeons te gaan. Geniaal spel tot nu toe. Al die herkenbare geluidjes en muziekjes, geweldig. Moet zeggen dat hij op de GC lekkerder speelt dan op de Wii..
Heb je ze allebei dan :P

Ik moet namelijk zeggen dat hij op de Wii lekkerder speelt dan de FC :z

Neehoor, ik vond het een fantastisch spel!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Peenutzz schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:50:
Ik zou precies het tegenovergestelde verwachten? Misschien gewoon niet gewend aan de Wii controls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

spoiler:
Die Twilight Temple doet me heel erg denken aan Metroid Prime 2, qua sfeer.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Laatst online: 14-10-2023
even offtopic: best vet om te zien, al die zwarte balken op deze pagina :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Mathizsias schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 08:10:
[...]

Ik zou precies het tegenovergestelde verwachten? Misschien gewoon niet gewend aan de Wii controls?
Dat zou best kunnen. In de loop van volgend jaar komt er bij mij thuis ook een Wii, en heeft mijn vriendin haar Zelda uitgespeeld, dus dan kan ik er eens goed voor gaan zitten. Tot die tijd moet ik het doen met mijn Kubus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Willybubba schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:57:
spoiler:
Die Twilight Temple doet me heel erg denken aan Metroid Prime 2, qua sfeer.
spoiler:
Ik vond em echt supermooi. Vooral als je op die platformpjes gaat staan en het licht op Link weerkaatst :9 Daarnaast vind ik sowieso de lichteffecten in dat level bijzonder mooi en ook de zwarte (water)vallen...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wij konden geen Wii te pakken krijgen, dus zou Zelda voor de Wii maar weinig zin hebben...

Dus maar voor de Cube aangeschaft :+ Ik speel hem zelf niet, wil hem in widescreen in 480p spelen ipv in 4:3 in 480i, maar ik heb hem wel draaiend gezien (op een 37" 9830 1080i scherm met Nintendo RGB scart kabel) en het ziet er wel aardig uit, maar zou voor mij wel wat scherper mogen. En jammer dat het 4:3 is dus.

De controls schijnen wel goed te zijn, ik denk dat meerdere monsters targeten misschien wel makkelijker is dan dat dat op de Wii zal zijn, maar heb de Wii versie nog niet gespeeld zien worden :P Maar richten met dingen moet op de Wii weer makkelijker zijn.

Ik vind overigens dat er soms wel veel bloom lijkt te zijn. Mijn inziens een beetje te veel. Iemand anders die daar last van heeft?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Wie kan zeggen of de PAL Gamecube versie in 480p werkt?

Bloom? Bedoel je dan die lichteffecten? Ja, die zijn inderdaad wel erg aanwezig, maar ik vind het wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Slogra schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:05:
Wie kan zeggen of de PAL Gamecube versie in 480p werkt?
Voor progressive moet je de Wii versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Ok thx, dan ga ik voor de US versie })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Slogra schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:05:
Bloom? Bedoel je dan die lichteffecten? Ja, die zijn inderdaad wel erg aanwezig, maar ik vind het wel wat hebben.
Yep, die glow over alles heen.Ik vind deze effecten wat te sterk aanwezig, ik hoop dat het op de Wii in 480p wat minder overduidelijk is. Maar goed, de tijd zal het leren :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:30:
[...]
Yep, die glow over alles heen.Ik vind deze effecten wat te sterk aanwezig, ik hoop dat het op de Wii in 480p wat minder overduidelijk is. Maar goed, de tijd zal het leren :P
Op een HDTV kon je inderdaad met 480i niet zien waar de bloom ophield en het mannetje begon, bij 480p zie je dat wel :)

Ik heb trouwens een prachtige collectors guide binnen gekregen, 30 euro voor neergeteld maar damn wat is die mooi, en aangezien Nintendo zelf geen collectors edition heeft uitgebracht moet je toch wat zelf verzinnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Slogra schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:11:
Ok thx, dan ga ik voor de US versie })
Volgens mij heeft alleen de Wii versie 480P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee de US versie van TP voor de gamecube heeft ook 480p. :)

De enige optie TP mist tegenover de Wii versie is breedbeeld. En dat is best wel een gemis als je eerst al de Wii versie hebt gespeelt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

uitgespeeld, 56 uur, alle hartjes, nog 12 poe's te vinden :)

een van de quotes die me het meest bijbleef:

Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/zeldasnail.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door boe2 op 30-12-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, uitgespeeld. Jammer :P

spoiler:
De Ganon-fight was wel heel erg cool hoor :D

Klopt het trouwens dat de game niet savet na de aftiteling..? Dat deed Wind Waker wel namelijk...

Anyway. Tot nog toe naast MP1 en RE4 wel een van mijn favo games. De bosses waren weer heerlijk episch (behalve wat makkelijk, maar goed ;) )

Top 3 bosses:

1. Ganon;
2. Argorok (City in the Sky-boss);
3. Stallord (Arbiter's Ground-boss).

Top 3 Dungeons:

1. Temple of Time;
2. Arbiter's Ground;
3. Lakebed Temple.

Nu is ie dus af... Wat een kippevelmomenten tegen het eind aan toe zeg :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Boeboe schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:59:
uitgespeeld, 56 uur, alle hartjes, nog 12 poe's te vinden :)

een van de quotes die me het meest bijbleef:

[afbeelding]
Zoiezo walg ik al van insecten maar die was inderaad extra ranzig :X

Voor degene die hem al uitgespeeld hebben. Ik sta op het punt de tempel in de lucht in te gaan. Ben ik dan al ver of heb ik dan nog even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:42
Kaasje123 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:01:
[...]

Zoiezo walg ik al van insecten maar die was inderaad extra ranzig :X

Voor degene die hem al uitgespeeld hebben. Ik sta op het punt de tempel in de lucht in te gaan. Ben ik dan al ver of heb ik dan nog even?
Dan heb je het beste deel wel gehad, dat wordt de laatste grote tempel, daarna nog 2 kleinere 'tempels'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Nja heb toch jullie hulp nodig want hier kom ik echt niet uit (rest makkelijk maar dit is echt raar).

spoiler:
Ik moet voor de derde light spirit weer die bugs catchen en ik heb ze allemaal zonder problemen behalve 1 (de laatste weet ik dat die komt wanneer je de rest hebt). In het meer waar die light spirit ook zit heb je, als je uit de grot van de lightspirit komt, aan de rechterhand al die plateaus met paar loopbruggen etc. En 1 bug zit daar helemaal boven op het plateau naast die ladder maar ik weet echt niet hoe je daar op moet komen.

Een kleine hint of een beetje hulp zou ik erg waarderen
schaam me best wel na al die Zelda games dat ik hier niet uit kom :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Laatst online: 00:13
moet je goed kijken, er loopt daar gewoon een bruggetje heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Rutger Mulder schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:59:
moet je goed kijken, er loopt daar gewoon een bruggetje heen.
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt ik bedoel nog 1 plateau hoger naast de bovenkant van de ladder zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zit vast in de goron mines. Ik blijf daar maar rondjes lopen. Heb al die sleutels al dus ik zou naar de boss moeten kunnen. Op de kaart moet ik dan in een bepaalde kamer rechtsboven eruit, in dat gedeelte zit wel nog zo'n crane die niet werkt. Weet iemand hoe ik die kan activeren of moet ik er op een andere manier komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja:

spoiler:
Als ik het goed herrinner, is er in dat gebied een beamos (zo'n draaend geval met laser-oog). Die moet je kapotmaken en aan de kant trekken, daar is een switch waarmee je die kraan aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:44

xdc

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:49:
[...]

Op een HDTV kon je inderdaad met 480i niet zien waar de bloom ophield en het mannetje begon, bij 480p zie je dat wel :)

Ik heb trouwens een prachtige collectors guide binnen gekregen, 30 euro voor neergeteld maar damn wat is die mooi, en aangezien Nintendo zelf geen collectors edition heeft uitgebracht moet je toch wat zelf verzinnen. :P
welke ?
deze ? http://www.play.com/Books...l_Game_Guide/Product.html

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Ok, ik zit nu dus nog steeds muurvast in de Lakebed Temple. Heb nu eindelijk met behulp van een aantal walkthroughs de eindbaas gevonden. Het eerste deel van dat monster lukt nog wel. Die ogen zijn zo gepakt uit die slurven. Maar zodra die uit de grond komt, dan weet ik het ff niet.
Het lukt me nog wel een enkele keer dat oog vast te grijpen met de clawshot, maar daarna lukt het me totaal niet. Elke keer wordt ik opgezogen. Of ik er nou net overheen vlieg als hij nog met zuigen moet starten, dan ben ik al te laat.
Er achteraan zwemmen duurt te lang. Elke keer zit ik ook te klooien met die controls. Dan zitten m'n laarzen weer niet aan, en daarna heb ik die clawshot te laat gepakt en dan mis ik em net.
Help me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murcielago schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:44:
Ok, ik zit nu dus nog steeds muurvast in de Lakebed Temple. Heb nu eindelijk met behulp van een aantal walkthroughs de eindbaas gevonden. Het eerste deel van dat monster lukt nog wel. Die ogen zijn zo gepakt uit die slurven. Maar zodra die uit de grond komt, dan weet ik het ff niet.
Het lukt me nog wel een enkele keer dat oog vast te grijpen met de clawshot, maar daarna lukt het me totaal niet. Elke keer wordt ik opgezogen. Of ik er nou net overheen vlieg als hij nog met zuigen moet starten, dan ben ik al te laat.
Er achteraan zwemmen duurt te lang. Elke keer zit ik ook te klooien met die controls. Dan zitten m'n laarzen weer niet aan, en daarna heb ik die clawshot te laat gepakt en dan mis ik em net.
Help me.
Zo moet ie:

spoiler:
Je moet ten eerste niet je laarzen gebruiken als de boss eenmaal rond zwemt. Die heb je dan niet meer nodig. Je moet gewoon zo dicht mogelijk bij zijn oog proberen te komen terwijl je 'm gelocked hebt. Als je dan dichtbij bent op het juiste moment je hookshot gebruiken, en dan hakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik zit vast, ben ook een beetje bang dat ik opnieuw moet beginnen...
Wat is er gebeurt; Gorgon village en temple gedaan, beetje wezen toeren op hyrule plains en daarna de brug overgegaan (cutscene... brug die verdwijnt en drie van die shadowdingen komen uit de lucht vallen), begint mijn vrouw te roepen dat we weg moeten.
ik save de game gewoon en sluit af; de dag erop zelda weer opgestart, start ik op hyrule plains en die brug is nog steeds weg!!! |:(

mijn vraag: hoe kom ik over die brug heen of is er een andere route???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Heb in een FAQ gelezen dat je dat juist niet moet doen. Dat je dan eigenlijk vast zit.
Speur ff rond op GameFaqs, misschien dat daar alvast een oplossing is te vinden.

@Vorc: Ik zal vanavond ff kijken of het lukt met the Twilit Aquatic Morpheel.
spoiler:
Wat bedoel je met laarzen niet gebruiken? Welke kant moet je op dan?
Ik wordt elke keer naar binnen gezogen, tenzij ik boven em zit. Maar dat gaat niet altijd goed.

[ Voor 44% gewijzigd door Murcielago op 02-01-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 08:36:
Ok ik zit vast, ben ook een beetje bang dat ik opnieuw moet beginnen...
Wat is er gebeurt; Gorgon village en temple gedaan, beetje wezen toeren op hyrule plains en daarna de brug overgegaan (cutscene... brug die verdwijnt en drie van die shadowdingen komen uit de lucht vallen), begint mijn vrouw te roepen dat we weg moeten.
ik save de game gewoon en sluit af; de dag erop zelda weer opgestart, start ik op hyrule plains en die brug is nog steeds weg!!! |:(

mijn vraag: hoe kom ik over die brug heen of is er een andere route???
Je kan toch gewoon die zwarte monsters verslaan? Als het goed is moeten ze nog in de buurt van de brug zijn namelijk (ik was in eerste instantie ook weggegaan, maar veel later weer teruggegaan en toen heb ik de monsters verslagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Schweino schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:32:
[...]

Je kan toch gewoon die zwarte monsters verslaan? Als het goed is moeten ze nog in de buurt van de brug zijn namelijk (ik was in eerste instantie ook weggegaan, maar veel later weer teruggegaan en toen heb ik de monsters verslagen).
kan je niet. Als je ze verslaat verschijnt er een portal bovenop de brugopening (die dus onbruikbaar is) en het stuk brug ligt op een locatie waar je op dat moment nog niet aankan.
Ik zie niet direct een mogelijkheid om daar door te geraken eigenlijk :x. Je kan proberen om via het oosten te reizen, maar ik denk dat alles daar geblokkeerd zit op dat punt. Moet je eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:52
Hoe saven jullie deze game als je in een dungeon bent en weg moet?

spoiler:
Als ik die Oocoo of hoe dat beest ook moge heten nog niet heb, dan save ik de game direct en stop dan.
Heb ik die Oocoo wel, dan gebruik ik die, kom dan dus buiten de dungeon en save dan de game en stop.
De 1e optie zorgt er namelijk voor dat je de dungeon weer helemaal door moet lopen tot het punt dat je was en de 2e optie laat je weer verder spelen waar je was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Willybubba schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:18:
Ja:

spoiler:
Als ik het goed herrinner, is er in dat gebied een beamos (zo'n draaend geval met laser-oog). Die moet je kapotmaken en aan de kant trekken, daar is een switch waarmee je die kraan aanzet.
Dankje, dat klinkt eigenlijk heel logisch. Ga ik proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:44:
[...]

kan je niet. Als je ze verslaat verschijnt er een portal bovenop de brugopening (die dus onbruikbaar is) en het stuk brug ligt op een locatie waar je op dat moment nog niet aankan.
Ik zie niet direct een mogelijkheid om daar door te geraken eigenlijk :x. Je kan proberen om via het oosten te reizen, maar ik denk dat alles daar geblokkeerd zit op dat punt. Moet je eens proberen.
al geprobeerd, oosten zit helemaal dicht.
Dit is echt de 1e keer dat ik in een zeldagame vastzit.. zou dit een 1 of andere fout in het spel zijn??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:43:
[...]

Dit is echt de 1e keer dat ik in een zeldagame vastzit.. zou dit een 1 of andere fout in het spel zijn??? 8)7
hmm heb je al bommen en pijl en boog, misschien kun je met bomarrows wat rotsblokken wegschieten om paden te openenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:43:
[...]

Mijn oog viel een tijdje geleden op het volgende:

spoiler: http://db.gamefaqs.com/console/wii/file/zelda_tp.txt
Great Eldin Bridge glitch - Recently thought to be a glitch
that ends the game once the player crosses the Great Eldin Bridge
after completion of the Goron Mines. The thought was that if you
saved and quit your game after crossing the bridge but before
entering the Twilight of the Laranyu province, that the game
would start Link off in Kakariko Village with an unpassable chasm
ahead of the player.
This glitch has been tested by many people, including TSA
(speed run champ of the Zelda series), and none of them were able
to recreate the glitch. However, there are still people that say
that this glitch occurs to them, so there is the possibility that
the glitch is specific to either the Gamecube or the Wii.

Ik weet niet of dit ook bij jou het geval is, maar misschien wel. Zou wel erg lullig zijn als je om zo'n bugje opnieuw zou moeten beginnen :/.

En ja, ik heb 2 keer in de walktrough gekeken, ik zat vast bij het dichtgevroren Zora's Domain en bij de ingang van de temple voor de 3e scherf. Shoot me :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
misschien tip: ik doe altijd 2 savegames saven in het begin

daarna save ik om-en-om dus ik heb altijd een oudere savegame achter de hand van 2 uur oud of anders uiterlijk 1 dag oud ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm volgens mij moet ik even een oude savegame pakken, want er is iets fout :P

spoiler:
In de Snowpeak Ruins dingetje, daar heb je in dat huis al vrij snel een soort van blokpuzzel. Nou lukte die dus gewoon, geen gekkigheid, deur ging open, iedereen blij. Maaaarrrrrrrr, toen viel mijn oog op een ijsblok in het midden, waarin een knop zat verborgen. Dus ik met mijn domme kop wil dat blok dus tegen het ijs aanduwen, in de hoop dat die kapot ging. :+ Maar ja, nu krijg ik dat stomme blok er niet meer terug op. |:( Help? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Volgens mij zijn die puzzels niet echt te verprutsen.. het idee is:
spoiler:
Zet met 1 of 2 van de blokken op strategische punten blokkades neer, zodat je met het 2e (of 3e) blok de knop kan indrukken.

Ik weet niet meer hoe die puzzel exact in elkaar zat, als je eventueel een bovenaanzichtje post (op deze manier ofzo):
code:
1
2
3
4
[ | | |x]
[ | |k|b]
  [b| | ]
    [k]

kunnen we je wellicht helpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed plan, komt ie

code:
1
2
3
4
[b| | |x]
[ | |k| ]
  [| |b]
   [k]

Dat is 'm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Okay..
(je mist 2 spaties, denk ik, moet het zo zijn:
code:
1
2
3
4
[b| | |x]
[ | |k| ]
  [ | |b]
    [k]

?
spoiler:
Als je nu het blok linksboven 1 naar beneden, 1 naar rechts, 1 naar beneden, 2 naar rechts (tegen het andere blok) en vervolgens 1 naar beneden (je kan toch vanaf naast die bevroren knop tegen het blok duwen?), zou je de onderste knop ingedruken moeten hebben :).
De andere knop heb je nu nog niet nodig, dat komt vanzelf wel.

Er zit overigens nog ergens achter een op te blazen muur/rots in Hyrule Field een grot met een zooi van dit soort leuke puzzeltjes ;).

[ Voor 27% gewijzigd door Tarin op 02-01-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Er zit overigens nog ergens achter een op te blazen muur/rots in Hyrule Field een grot met een zooi van dit soort leuke puzzeltjes ;).
leuk? Ik werd daar gek van. Gelukking was het de moeite waard en een goede beloning. Ik zit nu voor het aller eerst echt vast in de tuin van hyrule castle.

spoiler:
Ik heb zes pilaren met avn die wind molentjes erop maar de boemerang kan maar 5 dingen tegelijk targetten en er is geen specifiek patroon op de grond getekend om te zien hoe je gooien moet :?

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 02-01-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, in iedergeval --> bedankt!

Ga maar weer 's opnieuw beginnen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh, dom dom dom zeg, ik het verkeerd getypt

code:
1
2
3
4
5
[b| | |x]
[ | |k| ]
[ | | | ]
  [ | |b]
    [k]

Nu weet ik het echt even niet meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Kaasje123 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:21:
[...]

leuk? Ik werd daar gek van. Gelukking was het de moeite waard en een goede beloning. Ik zit nu voor het aller eerst echt vast in de tuin van hyrule castle.

spoiler:
Ik heb zes pilaren met avn die wind molentjes erop maar de boemerang kan maar 5 dingen tegelijk targetten en er is geen specifiek patroon op de grond getekend om te zien hoe je gooien moet :?
spoiler:
kijk eens op de grond voor de gesloten poort, onder de bladeren

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Kaasje123 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:21:
[...]

leuk? Ik werd daar gek van. Gelukking was het de moeite waard en een goede beloning.
Wat is de beloning dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens al opgevallen dat WarioWare overal 49,99 kost i.p.v 59,99, hoop dat die trend doorzet en Excite Truck e.d. ook voor die prijs in de winkel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:11:
Ooh, dom dom dom zeg, ik het verkeerd getypt

code:
1
2
3
4
5
[b| | |x]
[ | |k| ]
[ | | | ]
  [ | |b]
    [k]

Nu weet ik het echt even niet meer :9
spoiler:
1) Blok rechtsonder (B1) naar links schuiven. Dit blok ligt daar prima, hoef je niet meer te verplaatsen.
2) Blok linksboven (B2) naar beneden schuiven.
3) B2 naar rechts schuiven.
4) B2 naar beneden schuiven.
5) B2 naar links schuiven (ligt nu tegen B1) aan.
6) B2 naar beneden schuiven, voila :).
spoiler:
Een piece of heart (net zoals de andere (2?) caves; it er een bij Lake Hylia en een in de buurt van Kakariko Gorge).

[ Voor 19% gewijzigd door Tarin op 02-01-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Wow, gelukkig dat monster eindelijk verslagen. Morpheel lag aan het einde mooi dood op de bodem. Ben nu al weer wat verder. Heb eindelijk het superzwaard gevonden, en ook een schild erbij. Weer wat trucjes van de gouden wolf geleerd. Alleen, wat nu. Geen idee waar ik heen moet. Maar egens ligt dus een spiegel verstopt. Achja, morgen weer een dag. Zit nu op 33 uur. Dus t gaat lekker rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Nee deze is zonder stoffen kaart en gouden book.

http://www.amazon.com/gp/...55730/104-4890116-6405555 <-- deze bedoelt hij waarschijnlijk... heb hem zelf ook besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Iemand die me hier mee kan helpen, zit daar nog steeds vast :o?

Ik moet voor de derde light spirit weer die bugs catchen en ik heb ze allemaal zonder problemen behalve 1 (eigenlijk 2 dus maar van de laatste weet ik dat die komt wanneer je de rest hebt). In het meer waar die light spirit ook zit heb je, als je uit de grot van de lightspirit komt, aan de rechterhand al die plateaus met paar loopbruggen etc. En 1 bug zit daar helemaal boven op het plateau naast die ladder (aan de bovenkant van de ladder zeg maar) maar ik weet echt niet hoe je daar op moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Ik heb ook een simpel vraagje... Mijn dochtertje speelde gisteren Zelda op de Cube (ja die hebben we ook nog :) ) en al meteen in het eerste level/veld/wereld voordat Link ook maar iets heeft moet hij een sleutel zoeken volgens mij. Nu is ze wel wat werelden verder, maar in dat eerste veld is er iets dat zij en ik niet kunnen en mij mateloos irriteert. Je kunt een heuveltje oplopen, draait dan naar links (op de Wii waarschijnlijk naar rechts) en dan heb je 2 van die rotspilaren waar je op kunt springen om zo aan de overkant te komen (in het bos is dit). Is het jullie gelukt om naar de overkant te gaan via die pilaren? Ik weet niet wat er te vinden is en lijkt mij ook niet nodig. Maar aangezien dit topic bestaat ben ik er wel benieuwd naar. Ik kan naar de eerste pilaar springen, maar die tweede lukt niet. Ik val er steeds af. Als ik ze 1 voor 1 probeer lukt het niet omdat ik steeds te ver spring. Maar in 1 keer zonder stop, dat lukt me niet omdat ik die controls op de Cube gewoon niet goed genoeg beheers... Dusseh, lukt dat op de Wii wel (of jou wel op de Cube) en wat ligt daar dan of was het echt zonde van onze tijd :+ ?

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Die Bruine schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:37:
Ik heb ook een simpel vraagje... Mijn dochtertje speelde gisteren Zelda op de Cube (ja die hebben we ook nog :) ) en al meteen in het eerste level/veld/wereld voordat Link ook maar iets heeft moet hij een sleutel zoeken volgens mij. Nu is ze wel wat werelden verder, maar in dat eerste veld is er iets dat zij en ik niet kunnen en mij mateloos irriteert. Je kunt een heuveltje oplopen, draait dan naar links (op de Wii waarschijnlijk naar rechts) en dan heb je 2 van die rotspilaren waar je op kunt springen om zo aan de overkant te komen (in het bos is dit). Is het jullie gelukt om naar de overkant te gaan via die pilaren? Ik weet niet wat er te vinden is en lijkt mij ook niet nodig. Maar aangezien dit topic bestaat ben ik er wel benieuwd naar. Ik kan naar de eerste pilaar springen, maar die tweede lukt niet. Ik val er steeds af. Als ik ze 1 voor 1 probeer lukt het niet omdat ik steeds te ver spring. Maar in 1 keer zonder stop, dat lukt me niet omdat ik die controls op de Cube gewoon niet goed genoeg beheers... Dusseh, lukt dat op de Wii wel (of jou wel op de Cube) en wat ligt daar dan of was het echt zonde van onze tijd :+ ?
Het is mij wel gelukt na wat kloten. Je komt alleen nergens uit. Je komt er wel later nog eens terug en dan kom je er wel probleemloos. Move along now, nothing to see there in ieder geval :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Zo een vermoeden had ik dus al, thnx anyway. Ga het zeker wel proberen idd. Eerst nog wat speeluren maken.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

ja idd had ik ook eerst dacht dat er daar iets was maarja bleek op dat moment dus nog niks te betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, voor mijn gevoel heb ik te vaak dat hij een spin attack doet in plaats van een shield bash. Iemand een tip omdat te voorkomen,
spoiler:
want ik zit nu al 10 minuten een helm splitter te oefenen voor de volgende hidden skill, maar hij lukt gewoon niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
uitgespeeld :'(

Einde was gaaf maar jammer dat je niet kan saven na de aftiteling zodat er hier en daar mischien nog wat extra's zouden zijn zoals in windwaker waar je naar afloop je uitgespeelde game kon saven.

Ik heb er 51+ uur over gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:48:
Pff, voor mijn gevoel heb ik te vaak dat hij een spin attack doet in plaats van een shield bash. Iemand een tip omdat te voorkomen,
spoiler:
want ik zit nu al 10 minuten een helm splitter te oefenen voor de volgende hidden skill, maar hij lukt gewoon niet :+
Op zich is het vrij eenvoudig, maar m'n broertje zat er ook flink mee te klooien. Je kan hem in ieder geval rustig zonder vijanden oefenen door z ingedrukt te houden zonder dat er iemand in de buurt is.

In principe hoef je alleen maar stil te staan en je nunchuck een stukje naar voren te bewegen (niet de stick dus, maar je hele linkerhand zeg maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 21:32
Ik zit nu weer heerlijk vast :(
Ik heb nu voor de 2e keer in een wolf veranderd en ben in de Eldin Province.

Ik ben net het stukje voorbij waar je voor het eerste met de hond kan janken :+
Daarna spring je een grote rots af waar 3 van die 'enge' beesten je staan op te wachten.
Normaal gesproken moet je er 1 selecteren door dat veldje uit te zetten en die dan neer halen. Daarna zet je datzelfde veldje uit met Z en kill de laatste 2.

Maar telkens als ik dat die gaat me Wiimote trillen en staan ze weer alle 3 op 8)7

Het zal weer zo simpel zijn maar hierdoor heb ik me Wii amper aangeraakt 2 weken lang :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Dubbel Fristie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 02:18:

Daarna spring je een grote rots af waar 3 van die 'enge' beesten je staan op te wachten.
Normaal gesproken moet je er 1 selecteren door dat veldje uit te zetten en die dan neer halen. Daarna zet je datzelfde veldje uit met Z en kill de laatste 2.

Maar telkens als ik dat die gaat me Wiimote trillen en staan ze weer alle 3 op 8)7

Het zal weer zo simpel zijn maar hierdoor heb ik me Wii amper aangeraakt 2 weken lang :X
spoiler: spoiler? Nou ja, voor alle zekerheid dan.
Je moet iig zorgen dat je de twee laatste beesten in 1 keer in dat veldje krijgt, en dus 'tegelijk' doodt. Dan zou er niets mis moeten gaan, maar je hebt wel eens de pech dat er net een het veld uit wandelt.
Weet je wel zeker dat de eerste dood is?

[ Voor 67% gewijzigd door Tarin op 04-01-2007 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:48:
Pff, voor mijn gevoel heb ik te vaak dat hij een spin attack doet in plaats van een shield bash. Iemand een tip omdat te voorkomen[/spoiler]
gewoon je nunchuck naar voor bewegen, bruuske bewegingen zijn niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Voelt de wereld van TP groot aan? Het enige nadeel van Zelda vond ik altijd dat de wereld niet zo groot aanvoelde, ik hoor veel positiefs over Hyrulefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dubbel Fristie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 02:18:

Er zitten er daar 4 volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Willybubba schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:58:
[...]

Er zitten er daar 4 volgens mij...
Volgens mij zitten er daar ook 4 ipv 3. Dat probleem heb ik ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:27
Mathizsias schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:37:
Voelt de wereld van TP groot aan? Het enige nadeel van Zelda vond ik altijd dat de wereld niet zo groot aanvoelde, ik hoor veel positiefs over Hyrulefield.
Hij's écht enorm.
Misschien een spoiler:
spoiler:
Ik vond het eerst tegenvallen, de eerste keer dat ik op Hyrule field kwam vond ik het even groot als hyrule field in OOT, maar verderop in het spel bleek dat dit slechts een gedeelte van Hyrule field is... Het punt is dat er niet één field is, maar dat Hyrule field uit meerdere fields bestaat die met "paadjes" met elkaar verbonden zijn :) (overigens kun je gewoon zonder laadtijden van het ene field naar het andere - ik heb het vermoeden dat het landschap op de achtergrond wordt ingeladen terwijl je zo'n paadje betreedt)
Arunia schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:56:
[...]

Volgens mij zitten er daar ook 4 ipv 3. Dat probleem heb ik ook gehad.
spoiler:
Het belangrijke is in ieder geval dat je als laatste slag meer dan een van die beesten moet killen. Laat je er een over, dan 'waakt' die de beesten die je al hebt geslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 21:32
Kentut schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:22:
[...]

Hij's écht enorm.
Misschien een spoiler:
spoiler:
Ik vond het eerst tegenvallen, de eerste keer dat ik op Hyrule field kwam vond ik het even groot als hyrule field in OOT, maar verderop in het spel bleek dat dit slechts een gedeelte van Hyrule field is... Het punt is dat er niet één field is, maar dat Hyrule field uit meerdere fields bestaat die met "paadjes" met elkaar verbonden zijn :) (overigens kun je gewoon zonder laadtijden van het ene field naar het andere - ik heb het vermoeden dat het landschap op de achtergrond wordt ingeladen terwijl je zo'n paadje betreedt)

[...]

spoiler:
Het belangrijke is in ieder geval dat je als laatste slag meer dan een van die beesten moet killen. Laat je er een over, dan 'waakt' die de beesten die je al hebt geslacht.
spoiler:
Er zitten inderdaad 4 van die beesten, maar de 4e zit zeg maar opgesloten in een hokje 8)7
Die kan ik dus niet selecteren met me veldje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Dubbel Fristie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:26:
[...]

spoiler:
Er zitten inderdaad 4 van die beesten, maar de 4e zit zeg maar opgesloten in een hokje 8)7
Jawel hoor, kijk maar goed. Je moet alleen even omlopen ;) Eerst die, dan pas de andere 3 doen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Kentut schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:22:
Het punt is dat er niet één field is, maar dat Hyrule field uit meerdere fields bestaat die met "paadjes" met elkaar verbonden zijn :) (overigens kun je gewoon zonder laadtijden van het ene field naar het andere - ik heb het vermoeden dat het landschap op de achtergrond wordt ingeladen terwijl je zo'n paadje betreedt)
Ik merk bij de Cube-versie toch wel een korte laadtijd (slechts enkele seconden) tussen die gebieden. Link loopt dan automatisch de gang in naar het volgende gebied net als bij OoT.
Heeft de Wii-versie deze laadtijden niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]

spoiler:
Je moet goed kijken, maar er zit er echt geen één opgesloten. Je kan overal bij.

spoiler:
Ergens ongeveer in het midden zit een gaatje. Je moet gewoon even langs de randen lopen, dan zie je vanzelf dat het een illusie is en dat het gaatje goed verstopt is, maar dat het er echt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
spoiler:
tip:
spoiler:
De monsters kunnen inderdaad om het hoekje van de 'arena' zitten. Loop er dan vast heen en lok em er uit. Ze komen niet zo snel op je af, dus je kunt ze wel redelijk meelokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Het Fantoom schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:38:
[...]

Ik merk bij de Cube-versie toch wel een korte laadtijd (slechts enkele seconden) tussen die gebieden. Link loopt dan automatisch de gang in naar het volgende gebied net als bij OoT.
Heeft de Wii-versie deze laadtijden niet?
Op mijn Wii laadt Zelda TP bij overgang van landschappen hooguit een paar seconden.
Het is zeker niet storend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Hmpf, die golden bugs zijn wel vrij lastig. Vooral die twee in
spoiler:
Gerudo Desert

kunnen zich volgens mij echt overal verbergen (heb er eentje, zat lekker weggestopt ergens).

Maar goed, ik hoef er nog maar 1 \o/. En dan eens kijken wat ik met al die rupees ga doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb net de 3e tears of light bij elkaar gekregen, nu moet ik die Zora prince vinden. Hoe kan ik bij hem komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

RMB schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:57:
Ik heb net de 3e tears of light bij elkaar gekregen, nu moet ik die Zora prince vinden. Hoe kan ik bij hem komen??
spoiler:
Ga wat rondluisteren in de stad (sense aan en kijken wat de mensen 'denken').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ik ben al mens, dus ik kan sense niet gebruiken :(

(Ik heb net dus die kevers verzameld, plus een soort baas-kever, en nu moet ik dus die prince vinden anders kan ik niet lang genoeg onderwater)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

RMB schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:57:
*edit* vergissing. En toch, als je als wolf je senses had gebruikt had je het geweten, er liep netjes een geurspoor naartoe :p

[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 04-01-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Boeboe schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:44:
[...]

Dat probleem had ik ook, en dat is op te lossen door gewoon naar Zora's Domain te vliegen met die vogel (vanaf lake Hylia), van daaruit naar Upper Zora's River te gaan, en daar in het water te springen. Dan kom je in Hyrule Field uit, ten noorden van Hyrule Castle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Boeboe schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:14:
[...]

komaan, wakker blijven. De scene waar je de jongen wegbrengt zou je toch moeten bijblijven :?
Die is niet geweest?

Ik heb die tears verzameld, dan wordt ik terug geteleporteerd door zo'n bewaker... een enorme gouden zeeslang. Daarna wordt je weer mens, en moet je die prince redden. Waar vind ik hem?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste