[GC & Wii] The Legend of Zelda: Twilight Princess

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.698 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:22:
ik ben nu bezig in de lucht, en heb de sleutel van de baas, maar hoe de f*ck kom ik daar...
er hangt een korf in de lucht in de grote zaal maar daar kan ik niet bij, dus kan dat ding ook niet naar beneden rukken...
Heb dit stukje net gister gedaan, was er zelf vrij snel uit.

spoiler:
Ga één verdieping omhoog (langs die propeller). Klim hiervoor op één van die pilaren met klimop, vandaar kun je met je clawshot het klimop bij de propeller raken en ben je één verdieping omhoog. Als je daar bent schiet je clawshot aan het plafond(aan de kant van de korf) en laat je langs de propeller weer naar beneden zakken, nu kan je die korf wel raken. Dan ff je ijzeren schoenen aan en klaar :)

Voor de mensen zoals mij die het niet leuk vinden om ongeopende schatkisten met rupees in een dungeon achter te laten is er een manier hiervoor. Als je het magic armor bezit doe je die ff aan en verbruik je wat rupees(gaat snel) en dan weer gewoon armor aan en de kist weer openen.

Gisteren m'n eerste Hylian Loach gevangen tijdens het vissen, dat beest wil wel vechten zeg >:)

Net mn RGB kabel van bartsmit binnen, dus dat nu testen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Zo heb ff de golden bug side quest gecomplete en nog wat heart containers gevonden, 15 nu :*) denk dat ik maar nu verder ga met de storyline nadat ik de 1e temple ff weer een bezoekje afleg. heb namelijk een gevoel dat ik daar een paar kistjes ben vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Topper! bedankt UlyssesNL zal 't als laaste redmiddel gebruiken ;-) begin 't idee achter Zelda een beetje te snappen eindelijk! je moet je voorstellen dat ik totaal clueless was/ben had nog nooit eerder Zelda of uberhaupt een RPG achtige game gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind niet dat twilight princess OoT ownt zoals ik sommige heb zien zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:19
^Een onderbouwde mening is daarentegen wel handig ;) Waarom wel, waarom niet.. Ik heb de game zelf nog niet mogen spelen, ik wacht op de zwarte Wii maar dan is dit echt de allereerste game die ik ga kopen _/-\o_ (ik ben nogal Zelda fan!)

Ik heb daarentegen wel hele goede verhalen gehoord over dit spel, ik vond The Wind Waker al leuk (die stijl sprak me ook wel aan, ondanks dat ik het realistische wel mooier vond) qua gameplay enzo, maar ik vond hem toch niet zo groots en immens als OoT (OoT was dan ook mijn eerste Zelda game, dat moet wel gezegd worden), en de diepgang in het verhaal vond ik ook iets minder. Dit worden een paar lange maanden totdat ik TP kan spelen! |:(

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:42
Sp!tF!re schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:50:
^Een onderbouwde mening is daarentegen wel handig ;) Waarom wel, waarom niet.. Ik heb de game zelf nog niet mogen spelen, ik wacht op de zwarte Wii maar dan is dit echt de allereerste game die ik ga kopen _/-\o_ (ik ben nogal Zelda fan!)

Ik heb daarentegen wel hele goede verhalen gehoord over dit spel, ik vond The Wind Waker al leuk (die stijl sprak me ook wel aan, ondanks dat ik het realistische wel mooier vond) qua gameplay enzo, maar ik vond hem toch niet zo groots en immens als OoT (OoT was dan ook mijn eerste Zelda game, dat moet wel gezegd worden), en de diepgang in het verhaal vond ik ook iets minder. Dit worden een paar lange maanden totdat ik TP kan spelen! |:(
Dan haal je de Cube versie toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:19
De Cube is al verkocht ;) Ik had al een jaar gewacht op Zelda, toen werd ie uitgesteld :( Toen heb ik maar een leuk grafische kaartje voor mijn computer gekocht..! Hierdoor kon mijn oude computer weer flink wat spellen goed en hoog draaien, en nu heb ik weer in zin in de Wii! Ik heb al bijna het geld, maar ik wil echt een zwarte!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Woei, kan iemand mij vertellen hoe ik die hot springwater bij de gorons moet brengen in/rondom hyrule zonder dat het afkoelt? :) Ik heb geprobeerd te warpen en dan als een speer ernaar toe rennen in wolf vorm, maar elke keer is het alweer afgekoeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Heb nu 19 uur gespeeld sinds maandag, wat een game zeg :) Graphics zijn echt super mooi (Vooral door de art stijl), als de wii nog twee keer zo mooi kan, dat wordt smullen :)
Ben nu bij de water tempel, tot nu toe niet echt heel moeilijk, kom er eigenlijk wel vrij vlot door heen. Spelen als wolf vind ik erg origineel en goed uitgewerkt. Ook de besturing vind ik het beste van alle wii games die ik tot nu toe gespeeld heb.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb eergister een cube gekocht voor 30 euro met rgb kabel via marktplaats.
eergister zelda gekocht met een mem card.

Ik heb ook een 360 met GOW. Heb nu 5 uur ongeveer zelda gespeeld en in die 5 uur heb ik meer genoten dan de 40 uur dat ik GOW heb gespeeld. Prachtig dit is echt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Twilight Princess secret videos
GameVideos just put up a bunch of new Twilight Princess videos showing off secrets, bug collection tips, and more. I will just link to them here, instead of putting the videos on the page.
Bron

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

goh, secrets zijn nu niet ZO moeilijk dat je een video nodig hebt :). In mijn bug collection heb ik nog maar 1 paar nodig, de rest heb ik allemaal al zelf kunnen vinden (heerlijk sfeervol, zo s'nachts het landschap afturen) en pieces of heart pik ik ook een na een op met hulp van de waarzegster.
Ik zit nu op 40 uur en heb al massaal veel hartjes
spoiler:
en ik moet nog 2 stukken van de mirror vinden
. Als secrets en minigames je niet interesseren kan je het spel volgens mij echter gemakkelijk volledig uitspelen op minder dan 10 uur

*edit* spoilerwarning dan maar. Het ding wordt nochtans vroeg in het verhaal vermeld :)

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 20-12-2006 11:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
boeboe nu heb je verraden dat ik een soort van spiegel moet zoeken ;( zover ben ik nog niet
spoiler tags de volgende keer aub :X

:) oke boeboe dan is het wel goed ik ging al hele verhalen verzinnen dat je met die spiegel tussen de werelden heen en weer kon net als in a link to the past op de snes.
spoiler:
maar ben nu net mijn mastersword aan het halen.
dus het zal wel snel gebeuren dat ik die spiegel moet zoeken.

[ Voor 54% gewijzigd door 4ourty2 op 20-12-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

prototype schreef op woensdag 20 december 2006 @ 01:47:
Woei, kan iemand mij vertellen hoe ik die hot springwater bij de gorons moet brengen in/rondom hyrule zonder dat het afkoelt? :) Ik heb geprobeerd te warpen en dan als een speer ernaar toe rennen in wolf vorm, maar elke keer is het alweer afgekoeld :(
spoiler:
herstel de brug, breng dan een bezoekje aan kakariko village

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Ik zit nog steeds in het begin dorpje. Heb m'n hengel en de Slingshot en zal binnenkort weer verder gaan. Het is wel grappig hoe sommige dingen gewoon standaard Zelda puzzels zijn.
Nog steeds super spel met super graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:51
Het Fantoom schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:00:
[...]

Dan haal je de Cube versie toch!
Idd ik had ook geen zin meer om te wachten op die Wii en ik heb maar gewoon de Gamecube versie gekocht en ik moeten zeggen ik heb er geen spijt van. :)
Echt een mooi spel ook op de GC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Zijn er al plannen om een boxed versie met deze game te maken, anders wordt de Wii zeker een must voor me, alleen heb ik recent een X360 aangeschaft en vinnik in zo'n korte tijd de Wii er bij een beetje teveel van het goede... :)

Heb wel een GC maar voor de real feeling wil ik wel die extra dimensie van de Wii er bij!

[ Voor 16% gewijzigd door Mathizsias op 20-12-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Ik ben ook blij dat ik 250 euro bespaard heb en voor de Cube-versie ben gegaan. Het spel is net zo goed! Dat ik dan op B moet drukken om te slaan en niet van links naar rechts moet zwabberen met de mote, of dat ik simpelweg C-stick naar beneden richt ipv draaibewegingen maak bij het naar boven halen van een vis neem ik dan graag voor lief. En de widescreen-ondersteuning boeit me ook niet, omdat ik geen breedbeeld heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"the end" zwaar bruut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Het Fantoom schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:40:
Ik ben ook blij dat ik 250 euro bespaard heb en voor de Cube-versie ben gegaan. Het spel is net zo goed! Dat ik dan op B moet drukken om te slaan en niet van links naar rechts moet zwabberen met de mote, of dat ik simpelweg C-stick naar beneden richt ipv draaibewegingen maak bij het naar boven halen van een vis neem ik dan graag voor lief. En de widescreen-ondersteuning boeit me ook niet, omdat ik geen breedbeeld heb...
Ik heb hem ook voor de cube gekocht sinds gisteren om esact dezelfde rede.

Wat ik wel dan graag wil weten eigenlijk is hoe de groote en duur van dit spel zich opstelt tegenover ocarina of time of the windwaker. Zeker kwa de groote van hyrule als het ware. Als ik namelijk helemaal uitzoom op de kaart is dat dan het hele spelwereld? Er zijn namelijk provinces blijkbaar en heb nu twee provinces waar ik heen kan.

Ik zit namelijk nu op 4 uur en ben in de forest temple met aapjes. Is dat snel of valt het wel mee want ik heb het idee dat ik er best wel snel doorheenjas en dat zou ik zo jammer vinden omdat ik zelda gewoon echt helemaal de bomb vind. Ik zit dan soms ook minuten lang naar een beekje te kijken bijvoorbeeld en dan kijken hoe kikkers in het water springen de zonnenstralen door de bladeren heenschijnt met vrolijk vogel gekwetter op de achtergrond. _/-\o_

Sterker nog ik vind het vele malen leuker dan gears of war op de x360 en eigenlijk vele malen mooier dan Kameo op de x360 ook al is er niet zoveel fancy truukjes als bumpmapping of meer van die dingen als in Kameo. Echter dit spel straal gewoon sfeer uit en die twilight wereld ziet er betoverend uit gewoon. En sommige hoor ik klagen dat er geen voiceovers zijn maar ik vind dit vele malen beter met alleen geschreven tekst. (persoonlijk dan)

Dit worden leuke kerstdagen. Eerst lekker eten en dan met een volle buik zo'n betoverend spel spelen. Maar eerst nog 2 dagen werken helaas.... ;(

[ Voor 15% gewijzigd door Kaasje123 op 20-12-2006 23:27 ]

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik zit weer een beetje vast...
spoiler:
Ik ben nu voor de tweede keer omgevormd tot een wolf. Ik volg een spoor...en plots zijn er 3 schaduw beesten waar ik tegen moet vechten. Er is geen uitweg meer...er zijn precies zo van die poorten. Dus ik moet ze wel effectief verslaan. Echter lukt me dit niet.
Blijkbaar blijven die beesten maar terugkomen. Het is precies dat de laatste een schreeuw doet waardoor die andere opnieuw rechtstaan...hmm
Tot nu toe was elke vijand zeer eenvoudig om te vernietigen maar deze drie beesten lukt me gewoon niet.

Verwijderd

Pwain schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:07:
spoiler:
Ik ben nu voor de tweede keer omgevormd tot een wolf. Ik volg een spoor...en plots zijn er 3 schaduw beesten waar ik tegen moet vechten. Er is geen uitweg meer...er zijn precies zo van die poorten. Dus ik moet ze wel effectief verslaan. Echter lukt me dit niet.
Blijkbaar blijven die beesten maar terugkomen. Het is precies dat de laatste een schreeuw doet waardoor die andere opnieuw rechtstaan...hmm
Tot nu toe was elke vijand zeer eenvoudig om te vernietigen maar deze drie beesten lukt me gewoon niet.
spoiler:
Zorg dat ze zich alle 3 in je aanvalsveld bevinden, sla dan pas toe.

• daandegoeiste
  • Niet online
Pwain schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:07:
spoiler:
spoiler:
Kill er eerst één, houd dan Attack knop ingedrukt bij de andere 2 en hoppa, ze zijn nu alle drie dood en ze komen niet meer terug.

• Pwain
  • Niet online
daandegoeiste schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:15:
[...]

spoiler:
Kill er eerst één, houd dan Attack knop ingedrukt bij de andere 2 en hoppa, ze zijn nu alle drie dood en ze komen niet meer terug.
spoiler:
Sorry maar het lukt me gewoon niet. Als ik er eerst 1 kill en dan vervolgens de andere één voor één kill met de A knop (attack) dan roept deze laatste de andere opnieuw op. |:(
Ook slaag ik er niet in om ervoor te zorgen dat ze alle drie in mijn omgeving staan om dan vervolgens met de nunchunck te schudden (ronddraaien met je staart)
Iemand nog een goeie tip...?

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik zit vast in Forest Temple.

spoiler:
Ik heb 2 kamers waar ik wat kan doen. Namelijk een kamer met een monkey achter een deur waar je een small key voor nodig hebt (zitten allemaal slangen onder tegels) heb alleen geen small key. Kan wel al bij de monkey.

En een kamer met van die fungussen die je uitspugen als je erin valt. Nu heb ik er een opgeblasen met een bom (die het dichts in de buurt zat) maar die anders is net te ver weg om die bom heen te brengen.

Ik heb 2 aapjes bij me.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Pwain schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:01:
[...]

spoiler:
Sorry maar het lukt me gewoon niet. Als ik er eerst 1 kill en dan vervolgens de andere één voor één kill met de A knop (attack) dan roept deze laatste de andere opnieuw op. |:(
Ook slaag ik er niet in om ervoor te zorgen dat ze alle drie in mijn omgeving staan om dan vervolgens met de nunchunck te schudden (ronddraaien met je staart)
spoiler:
Gebruik je B knop, dan maakt ie zo'n aanvalsveld op de grond, zorg dat alle monsters hier in staan en laat de knop los.

Je mag de monsters een-voor-een killen, zo lang er maar tenminste twee blijven leven, die moet je tegelijk killen.

• NinTeNdO_FrEaK
Damn, wat een verslavende game, nachtwerk elke keer >:)
Zit nu bij de water tempel, lastig als altijd :/

Ps4/switch gamer

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Pwain schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:01:
[...]

spoiler:
spoiler:
Kill er eerst 1, eentje staat volgens mij iets verder weg. Vervolgens druk je op B en zorg je dat die overige 2 in het veld komen te staan. Whalla!

-- Altijd blijven prutsen --

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Gisteren ook maar weer kort gespeeld. M'n meiske was er niet, en vond dat ze wel mee moest kijken (zij zei uiteindelijk dat ik gewoon moest gaan spelen, dus dat ga ik binnenkort maar eens doen). Heb nu m'n zwaard. :+

• Kaasje123
Maar hoe groot is dit spel nu eigenlijk? Tegenwoordig speel je spellen veel te snel uit. Kameo op de x360 had ik in 13 uur gedaan en dan heb ik bij lange na niet gerusct wat ik ook bij zelda niet doe.

Verwijderd

Zelda duurt wel ff iets langer ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 10:53 ]

• Kaasje123
hoe krijgen ze dit in hemelsnaam op een 1,8 gig schiijfje gepropt? :P

Maja je hoort mij niet klagen. Zelda is _/-\o_ Alleen mijn broer loopt te zeuren dat het er niet uit ziet maar hij is verpest door de x360 en weet spellen niet in hun waarde te schatten kwa sfeer en artistieke waarde. Hij houd zoiezo al niet van adventures dus tja.

Ik kan niet wachten om verder te gaan in de forest temple. :) Deze dungeon is gewoon al meesterlijk met die apen. Ik krijg al weer helemaal dat oude blijde gevoel wat ik ook had bij oot als ik weer een duingeon aan het spelen was en dan welke keer weer een stukje verder kom.

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
Kaasje123 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:51:
Maar hoe groot is dit spel nu eigenlijk? Tegenwoordig speel je spellen veel te snel uit. Kameo op de x360 had ik in 13 uur gedaan en dan heb ik bij lange na niet gerusct wat ik ook bij zelda niet doe.
Reken maar op zo'n 50 tot 100 uur.

• Hoedje
  • Laatst online: 21:21
Ik heb nu gisteravond m'n mastersword en de grote arrowbag gehaald (ben nu 21 uur bezig, die puzzel was overigens vrij lastig). Ik ga binnenkort even vissen bij het meer, ff rustig aan doen :).

Ik heb nu drie vragen over castle town allemaal side(quests), ik heb het voor de zekerheid toch maar even tussen spoilertags gezet :P.

spoiler:
Het eerste gaat over het bugs verzamelen. Ik ben bij het meisje geweest maar het is me niet helemaal duidelijk. Ik moet ze s'nacht vangen, als ik het goed begrijp? Kan ik ze in een flesje stoppen of hoe werkt dat?

spoiler:
Mijn tweede vraag gaat over the Goron in Castle Town: hoe kan ik de brug repareren? Ligt er ergens nog een stuk brug, zoals met die andere brug?

spoiler:
Wanneer gaat die zwaardshop nou eens open? Hij lijkt wel altijd dicht. Goed, ik heb nu al een mooi zwaard, maar ik ben toch wel benieuwd wat je daar allemaal kan kopen.

Zijn er nog andere dingen in castletown die je kunt doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 21-12-2006 12:55 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

bugs kan je op ieder moment vangen. Ze vallen op door hun gloed en ze maken een tingelgeluidje wanneer je er vlakbij staat. Omdat ze zo klein zijn zijn ze zeer moeilijk te zien, en dat is de reden waarom je er bij voorkeur s'nachts naar gaat zoeken: dan vallen ze beter op door de lichtgloed die ze afgeven. Geen flesje nodig, gewoon vlak naast gaan staan en met je handen vangen :)

Over je tweede vraag:
spoiler:
In kakariko town staat er op een bepaald moment een magere goron binnenin de winkel die een collecte start om de brug te repareren, om zo de shops in castle town een boost te geven. Geef hem 1000 rupies (je kan in delen afbetalen) en de brug wordt de volgende dag hersteld. Geef hem daarna nog extra geld (maar 200 rupies dacht ik) en er gaat een nieuwe winkel open in hyrule town

en die zwaardshop...geen idee, bij mij is die ook niet open en ik zit toch al een heel eind verder

• Hoedje
Boeboe schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:26:
Over je tweede vraag:
spoiler:
In kakariko town staat er op een bepaald moment een magere goron binnenin de winkel die een collecte start om de brug te repareren, om zo de shops in castle town een boost te geven. Geef hem 1000 rupies (je kan in delen afbetalen) en de brug wordt de volgende dag hersteld. Geef hem daarna nog extra geld (maar 200 rupies dacht ik) en er gaat een nieuwe winkel open in hyrule town
Thnx, voor je antwoorden _/-\o_ Dan volgt er meteen nog een nieuwe vraag, heb je nog tips om aan een grotere portomonee te komen, of krijg ik die als ik verder speel in het verhaal? :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Kaasje123 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:51:
ik was in 70 uurtjes klaar met alles

maarja ik had er een weekje chillbaarheid voor ingelast...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 13:44 ]

Verwijderd

spoiler:
Volgens mij moest je in die kamer een steen opblazen met zo'n bomplant. Als dat niet zo is moet je denk ik die andere plant ook een bommetje voeren :)

Verwijderd

Zeg mensen ik heb een vaag probleem. Het heeft niks te maken met de content van het spel (alhoewel ik misschien wat kan verklappen, maar dat is niet main-story related). Het zit namelijk zo. Als je dus op een gegeven moment je slingshot / boog hebt, dan moet je mikken met de remote op je scherm, maar wat bij mij het geval is, is dat voor mijn gevoel ik een dikke 10 centimeter boven het midden moet mikken, wil die daadwerkelijk in het midden staan. Nu was dit met boogschieten en slingshot niet zo'n probleem, want daar wen je wel aan.

Echter nu zit ik op een punt dat ik bepaalde.....minigames kan doen, en hier word het UITERMATE irritant, aangezien het allemaal voor mijn gevoel NET ff iets off is.
Heb de sensitivity enzo goed ingesteld, sensor bar staat boven m'n tv en staat ook zo ingesteld (niet met het plastic tussenstukje want da's lelijk ... ) en voor de rest kan je volgens mij niks instellen. Oh en jah al paar keer ge-resynced.

Dus, hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige? En als het al voorbij is gekomen sorry, maar ik heb express alles overgeslagen om geen spoilers te lezen... (zit nu voorbij dungeon 3 zelf).
zo las ik dus ook over het aantal dungeons.....had ik niet willen weten :) maargoed

hulp zou mooi zijn ^_^

• Hoedje
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:40:
Zeg mensen ik heb een vaag probleem. Het heeft niks te maken met de content van het spel (alhoewel ik misschien wat kan verklappen, maar dat is niet main-story related). Het zit namelijk zo. Als je dus op een gegeven moment je slingshot / boog hebt, dan moet je mikken met de remote op je scherm, maar wat bij mij het geval is, is dat voor mijn gevoel ik een dikke 10 centimeter boven het midden moet mikken, wil die daadwerkelijk in het midden staan. Nu was dit met boogschieten en slingshot niet zo'n probleem, want daar wen je wel aan.

Echter nu zit ik op een punt dat ik bepaalde.....minigames kan doen, en hier word het UITERMATE irritant, aangezien het allemaal voor mijn gevoel NET ff iets off is.
Heb de sensitivity enzo goed ingesteld, sensor bar staat boven m'n tv en staat ook zo ingesteld (niet met het plastic tussenstukje want da's lelijk ... ) en voor de rest kan je volgens mij niks instellen. Oh en jah al paar keer ge-resynced.

Dus, hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige? En als het al voorbij is gekomen sorry, maar ik heb express alles overgeslagen om geen spoilers te lezen... (zit nu voorbij dungeon 3 zelf).
zo las ik dus ook over het aantal dungeons.....had ik niet willen weten :) maargoed

hulp zou mooi zijn ^_^
Ik neem aan dat je het nu specifiek over Zelda hebt. Je kunt daar namelijk ook de instellingen van de sensorbar aanpassen. Als ik me niet vergis gaat dat als volgt. Druk op "+" en ga naar "options".

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:40:
Het probleem is dat de Wiimote geen lightgun is. Je richt op de sensor bar en niet op het scherm zelf. Als je dus naar het midden van je TV richt, dan richt je verkeerd. Je moet de Wiimote meer als een soort muis gebruiken en dan gaat het prima.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Hoedje schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:39:
[...]Thnx, voor je antwoorden _/-\o_ Dan volgt er meteen nog een nieuwe vraag, heb je nog tips om aan een grotere portomonee te komen, of krijg ik die als ik verder speel in het verhaal? :P
spoiler:
Als je Agitha je eerste golden bug geeft dan krijg je een grotere wallet die wel tot 600 rupees kan bevatten.

• Hoedje
Hironshy schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:01:
[...]

spoiler:
Als je Agitha je eerste Golden Bug geeft dan krijg je een rotere wallet die wel tot 600 rupees kan bevatten.
En ook jij bedankt _/-\o_ Grappig, btw. zo komt het allemaal in een circeltje terecht. Straks weer ff lekker spelen :D

• Het Fantoom
Wat krijg je als je alle bugs gevangen hebt?

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:42:
[...]

Ik neem aan dat je het nu specifiek over Zelda hebt. Je kunt daar namelijk ook de instellingen van de sensorbar aanpassen. Als ik me niet vergis gaat dat als volgt. Druk op "+" en ga naar "options".
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ O+ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ik zat nu al ongeveer 27 uur met deze instellingen te spelen en nu is het EINDELIJK goed.....toen ik em +1 zette voelde ik meteen al: 'omfg ZO moet het voelen' ..... mijn dank is ZEER groot :D (kom maar op met je minigames nu :P)

• CyberTijn
  • Laatst online: 19:01
Het Fantoom schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:47:
spoiler:
Dan krijg je een grotere portemonnee waar 1000 rupees in passen.

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:24

SdR

JEUH!!

Heb vorige week ook mijn Wii eindelijk kunnen aansluiten vanwege mijn verhuizing naar mijn nieuwe huisje. Mis alleen de achterste 2 speakers nog van mijn 5.1 setje.

Ben na uurtje of 5 spelen door de Forest tempel heen en moet wel zeggen dat ik mijn zelda gevoel even kwijt was maar t is nu aardig terug aan het komen. Het begin is makkelijk als je veel Zelda games hebt gespeeld. Maar t wordt nu al weer moeilijker. Moet zeggen dat ik het Wolf zijn erg gaaf vond om de dieren instinkten te leren zoals (gevoel en snuffelen, reuk). Ben nu zo ver dat ik weer in de TL ben beland.

Wel ben ik benieuwd of Navi nog een functie heeft in dit spel. Je kan haar laten rondvliegen maar ze selecteerd nergens iets.. ..(of dat moet nog komen)

Don't Speak, Just Think

• NinTeNdO_FrEaK
Navi heeft bij mijn weten geen functie, behalve dat ze als je pointer fungeert. Midna heeft de rol als adviseur van navi overgenomen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Niet online
FoggyFreek schreef op donderdag 21 december 2006 @ 07:58:
[...]

spoiler:
Kill er eerst 1, eentje staat volgens mij iets verder weg. Vervolgens druk je op B en zorg je dat die overige 2 in het veld komen te staan. Whalla!
Was de kracht van de B-knop vergeten 8)7 thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Het Fantoom schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:47:
Dan zijn alle bugs uit de game weg d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Ik ben ook lekker op weg met Zelda, uutje of 12 bezig en ben nu bij de Gorons en moet daar een tussen Boss verslaan die een wapen bewaakt. Gokje, het zal de Boog wel zijn. Was ff aan het prutsen maar kon er eerst zo snel niet achter komen hoe ik het beestje moet verslaan maar heb nu z'n vermoeden.

Dit is voor mij de eerste Zelda na 'A link to the past' dat was op de SNES die ik bijna tegelijkertijd met de Mega drive kocht, daarna nooit weer consoles gekocht maar wat een verslaving zeg. Werkelijk een prachtig spel. Ik vergeet echt alles, onze konijnen moeten al 3 dagen een schoon hok hebben, mijn vriendin die op wintersport is vergeten, zouden ff op msn bij kletsen maar de PC niet meer aan gehad. Dit is echt niet goed, kun je je sterren ook inleveren voor Therapie want anders komt het niet goed zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Steffy schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:59:Dit is voor mij de eerste Zelda na 'A link to the past' dat was op de SNES daarna nooit wmeer consoles gekocht
Grappig :D Ik ben er ook zo een !! Kijk al meer dan een jaar lang uit naar Twilight Princess en natuurlijk de Wii :Y)

* nero355 moet alleen nog de Wii binnenkrijgen + testen en dan naar Zelda shoppen als het een beetje lekker werkt.

Maar heb ook een lekker PC'tje waarop ik game hoor.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Check jij je PM zometeen. Dit begint echt vervelend te worden :{

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 23-12-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Laatst online: 20-04 22:01
Zo, heb de verhaallijn inmiddels uitgespeeld met zo'n 40 uur op de teller, wat een meesterlijke game zeg. Ik vond het wel behoorlijk jammer dat de laatste 3 tempels direct achter elkaar zitten, zonder dat je ze hoeft te zoeken, of een quest moet doen om er te komen, dat vond ik eigenlijk altijd net zo leuk als de tempels zelf.
Maar ik ben nog lang niet klaar met het spel zelf, zijn nog zoveel dingen die ik wil doen (alle bugs, souls en hartcontainers verzamelen, vissen en gewoon genieten van de omgeving :) )

Er zijn echter nog drie kistjes waarbij ik geen idee heb hoe ik er moet komen, heeft iemand misschien nog wat tips voor mij?

spoiler:
1) Het kistje helemaal "links-achteraan" (op een verhoging) in de grote kamer in de tempel waar je je boog krijgt (volgens mij de vuurtempel)
2) Het kistje in de sneeuwtempel in de kamer rechts van de kamer waar je binnenkomt (die achter zo'n grote put zit)
3) Het kistje op de pilaar midden in de fontein bij de zuidelijke uitgang van het kasteelstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Steffy schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:59:
Ik ben ook lekker op weg met Zelda, uutje of 12 bezig en ben nu bij de Gorons en moet daar een tussen Boss verslaan die een wapen bewaakt. Gokje, het zal de Boog wel zijn. Was ff aan het prutsen maar kon er eerst zo snel niet achter komen hoe ik het beestje moet verslaan maar heb nu z'n vermoeden.

Dit is voor mij de eerste Zelda na 'A link to the past' dat was op de SNES die ik bijna tegelijkertijd met de Mega drive kocht, daarna nooit weer consoles gekocht maar wat een verslaving zeg. Werkelijk een prachtig spel. Ik vergeet echt alles, onze konijnen moeten al 3 dagen een schoon hok hebben, mijn vriendin die op wintersport is vergeten, zouden ff op msn bij kletsen maar de PC niet meer aan gehad. Dit is echt niet goed, kun je je sterren ook inleveren voor Therapie want anders komt het niet goed zo :+
Mijn WoW Guildies vroegen zich ook al waar ik was, waar ik met 1 kort maar krachtig antwoord kon geven,

"Zelda! Wiiiii!"

Heb net de Forest Temple uitgespeeld, eindbaas was wel erg makkelijk zeg, maar ze worden vast moeilijker en dan whine ik dat ze te moeilijk zijn. Heb jammer genoeg 2 x in een (game)FAQ moeten kijken omdat ik vast zat.

1
spoiler:
Een Z-vorm op de vloer bij die Wind totems, tja, ik zat steeds maar naar boven te kijken..

2
spoiler:
In die kamer met die 2 planten die je moet opblazen was ook een steen die je kon opblazen, was mij nooit opgevallen :p

Voor de rest ging het allemaal vrij vlot :), de besturing is iig heel lekker! Ik heb trouwens wel één ding om over te klagen, Waarom altijd die fucking spinnen! Zucht, voor iemand met (lichte vorm) van arachnafobie is deze game niet zo leuk, supergrote enge dikke spinnen in het beeld :( :( :(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb nog steeds een probleem met de sidequest van de Goron op de brug bij Castle Town, de brug is inmiddels heel. Maar hoe krijg ik het hete water bij em.

spoiler:
Ik heb geprobeerd om met m'n paard het water erheen te rijden. Ik gooi m'n flesje leeg over hem. Maar het lijkt niet te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Twilight Burn schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 00:48:
Zo, heb de verhaallijn inmiddels uitgespeeld met zo'n 40 uur op de teller, wat een meesterlijke game zeg. Ik vond het wel behoorlijk jammer dat de laatste 3 tempels direct achter elkaar zitten, zonder dat je ze hoeft te zoeken, of een quest moet doen om er te komen, dat vond ik eigenlijk altijd net zo leuk als de tempels zelf.
Maar ik ben nog lang niet klaar met het spel zelf, zijn nog zoveel dingen die ik wil doen (alle bugs, souls en hartcontainers verzamelen, vissen en gewoon genieten van de omgeving :) )

Er zijn echter nog drie kistjes waarbij ik geen idee heb hoe ik er moet komen, heeft iemand misschien nog wat tips voor mij?

spoiler:
1) Het kistje helemaal "links-achteraan" (op een verhoging) in de grote kamer in de tempel waar je je boog krijgt (volgens mij de vuurtempel)
2) Het kistje in de sneeuwtempel in de kamer rechts van de kamer waar je binnenkomt (die achter zo'n grote put zit)
3) Het kistje op de pilaar midden in de fontein bij de zuidelijke uitgang van het kasteelstad
spoiler:
1) Ik neem aan dat je de plek bedoelt waar die archers staan vlak voor de boss room van de fire/goron temple. Je kan daar boven op komen als je de clawshot heb, er zit namelijk wat klimop onder bij de 2 fakkels die daar boven staan.
2) Ga naar de verdieping die boven het kistje zit, daar zit zn blauwe cirkel op de muur. Hier moet je met de ball & chain ff de vloer mollesteren :P
3) Deze moet ik zelf ook nog uitvinden, zullen wel een paar nutteloze rupees zijn maar wil wel alles uitvinden :Y)

Edit:
spoiler:
Heb de schatkist bij #3 ook gehaald nu. Tip kijk eens naar boven, je heb wel een clawshot en spinner nodig.
Hoedje schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 01:57:
Ik heb nog steeds een probleem met de sidequest van de Goron op de brug bij Castle Town, de brug is inmiddels heel. Maar hoe krijg ik het hete water bij em.

spoiler:
Ik heb geprobeerd om met m'n paard het water erheen te rijden. Ik gooi m'n flesje leeg over hem. Maar het lijkt niet te helpen?
spoiler:
Je moet dit niet doen doormiddel van een flesje vullen, dus stop daar maar mee.
Tip: ga eens met wat mensen in kakiro praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
MrVegeta schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 01:55:

Voor de rest ging het allemaal vrij vlot :), de besturing is iig heel lekker! Ik heb trouwens wel één ding om over te klagen, Waarom altijd die fucking spinnen! Zucht, voor iemand met (lichte vorm) van arachnafobie is deze game niet zo leuk, supergrote enge dikke spinnen in het beeld :( :( :(
Haha jij ook al? :D

Ik heb exact hetzelfde probleem. Nu zullen mensen wel denken wat kan jij je aanstellen tis maar een spelletje maar omdat ik echt dood en dood bang ben voor spinnen is elke spin die al een beetje echt lijkt heel vervelend en dus ook in computerspellen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Valt er nog iets anders te halen met die minigame bij de visvijver in zora river dan alleen een gevulde portemonnee? Je krijgt nu zo'n special edition-ronde, waarbij je ineens 3 minuten tijd krijgt, kun je daar nog items ofzo mee winnen of is dat puur voor de 'fun'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zelda op de wii en ik liet gisteren even zien hoe je kan zwaaien met je zwaard wilde gelijk iedereen het ook even proberen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind alleen die besturing als wolf wat lastig, ik spring er altijd naast als ik aan wil vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Kaasje123 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:29:
[...]

Haha jij ook al? :D

Ik heb exact hetzelfde probleem. Nu zullen mensen wel denken wat kan jij je aanstellen tis maar een spelletje maar omdat ik echt dood en dood bang ben voor spinnen is elke spin die al een beetje echt lijkt heel vervelend en dus ook in computerspellen. :X
hehe, wacht maar tot je een heel stuk verder in het spel zit >:)
Heb gisteravond alle bugs gevonden en ingeleverd bij Agitha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:46:
vind alleen die besturing als wolf wat lastig, ik spring er altijd naast als ik aan wil vallen
Dat bij mij steeds beter. Ben nu net uit de 2e dungeon na ongeveer 20 uur. Net dat stukje met die wagen gehad, verrot stukje is dat. Ben nu alle nieuwe gebieden rustig aan het uitpluizen naar stukjes hart en andere troep.

Btw ik heb ergens een soort van vliegende lantaarn gevonden, daar lijkt het op maar wat moet ik er mee? Het vliegt en het valt je aan maar ik kan er niks mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Steffy schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:08:
[...]
Btw ik heb ergens een soort van vliegende lantaarn gevonden, daar lijkt het op maar wat moet ik er mee? Het vliegt en het valt je aan maar ik kan er niks mee :?
spoiler:
Als wolf moet je dan in "sense" modus gaan en dan kan je em aanvallen. Meestal 2x een jump attack en vervolgens finishen dan is 'ie wel dood.
Je moet er 20 vangen, die kan je dan in het dorp bij het kasteel inleveren en je krijgt dan oneindig veel geld.

Overigens: hier staan een PDF gameguide met plaatjes mochten mensen het willen gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Schweino op 24-12-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Schweino schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:21:
[...]
spoiler:
Als wolf moet je dan in "sense" modus gaan en dan kan je em aanvallen. Meestal 2x een jump attack en vervolgens finishen dan is 'ie wel dood.
Je moet er 20 vangen, die kan je dan in het dorp bij het kasteel inleveren en je krijgt dan oneindig veel geld.
dit is niet waar btw...je krijgt iets anders, maar dat laat ik je zelf uitzoeken, 20 is gemakkelijk te krijgen :)

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 24-12-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Minor spoiler, maar goed, toch maar even mijn vraag in spoiler tags gezet:

spoiler:
Ik vraag me al een tijdje iets af; Kun je als je een land verlicht/bevrijdt later nog terugkomen als wolf om die hidden skills en die lantaarns te zoeken?

[ Voor 23% gewijzigd door RealCato op 24-12-2006 14:08 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

RealCato schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:07:

spoiler:
Ik vraag me al een tijdje iets af; Kun je als je een land verlicht/bevrijdt later nog terugkomen als wolf om die hidden skills en die lantaarns te zoeken?
Zonder verder iets te spoilen: ja dat kan.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
RealCato schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:07:

spoiler:
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Boeboe schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:36:
[...]

dit is niet waar btw...je krijgt iets anders, maar dat laat ik je zelf uitzoeken, 20 is gemakkelijk te krijgen :)
Wat krijg je als je ze alle 60 inlevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Het Fantoom schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:00:
[...]

Wat krijg je als je ze alle 60 inlevert?
dunno, heb er 39 op het moment, dus zal nog even duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Boeboe schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:08:
[...]

hehe, wacht maar tot je een heel stuk verder in het spel zit >:)
:( please spoil it zodat ik me ff kan voorbereiden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Boeboe schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:26:
bugs kan je op ieder moment vangen. Ze vallen op door hun gloed en ze maken een tingelgeluidje wanneer je er vlakbij staat. Omdat ze zo klein zijn zijn ze zeer moeilijk te zien, en dat is de reden waarom je er bij voorkeur s'nachts naar gaat zoeken: dan vallen ze beter op door de lichtgloed die ze afgeven. Geen flesje nodig, gewoon vlak naast gaan staan en met je handen vangen :)

Over je tweede vraag:
spoiler:

en die zwaardshop...geen idee, bij mij is die ook niet open en ik zit toch al een heel eind verder
spoiler:
Dat stuk brug ligt toch in de desert wanneer je op zoek gaat naar die mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben net begonnen met zelda zit nu al vast

spoiler:
heb net een vishengel gekregen en nu volgt dat katje me, ben met dat katje naar dat huis gelopen maar die vrouw blijft nog steeds verdrietig, wat moet ik met dat beest doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
deze vraag is al eerder langs gekomen, lees de rest van dit topic eerst door (of doe een search)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:06:
ben net begonnen met zelda zit nu al vast

spoiler:
heb net een vishengel gekregen en nu volgt dat katje me, ben met dat katje naar dat huis gelopen maar die vrouw blijft nog steeds verdrietig, wat moet ik met dat beest doen?
spoiler:
Vang nog een vis, het katje zal bij je blijven staan wachten tot je er een hebt. Als dit gebeurt, kun je weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt prachtig hoe die hond reageert :P

Vinden jullie trouwens dat Twilight Princess OoT overtreft, of juist niet? Heb wel wat negatieve verhalen gehoord/gelezen, maar daar kan ik me absoluut niet in vinden. Veelal betreft het kritiek op de graphics. Ik moet zeggen dat ze mij juist positief verrast hebben. Het niveau van de animatie, de naadloze overgangen van stukjes verhaal naar gameplay, de enorme omvang van Hyrule en de dungeons. En alles consistent uitgevoerd. Geweldig gedaan naar mijn bescheiden mening. _/-\o_

Verder vernam ik ook kritiek in de vorm van het zogenaamde gebrek aan vernieuwing. Ook hier ben ik het niet helemaal mee eens. De controls vormen volgens mij voldoende vernieuwing. Het is wel een beetje perfectionering van de OoT-formule, dus vanuit dat oogpunt zou je kunnen zeggen dat er wat meer vernieuwing in had mogen zitten. Echter, teveel vernieuwing zou denk ik alleen maar voor klachten zorgen. Want dan krijg je weer de kritiek dat het de Zelda-feeling niet heeft.

Dan vinden sommigen nog de sfeer wat te donker en hadden liever de sfeer uit Zelda: a Link to the Past gezien. Ik ervaar de sfeer juist als een groot pluspunt! In mijn ogen zorgt de donkere sfeer juist wat meer voor een episch gevoel. De dungeons moeten volgens mij juist op deze manier, want ik vind ze nu beter tot hun recht komen. :)

Ten slotte nog het niveau. Ik loop er wel betrekkelijk snel doorheen, maar weet eigenlijk niet of dit een minpunt is. Als ik terug denk aan hoe ik heb zitten kloten in de Water Temple in OoT, dat ervaarde ik niet als een pretje. Ik zat er een week in vast. De bazen zijn wél weer veel te simpel, maar dat is altijd al een (imo. onbegrijpelijk) euvel geweest van Zelda. Dan heb je eindelijk al die lastige puzzels opgelost en dan is de eindbaas, die toch een beetje het hoogtepunt van een dungeon zou moeten zijn, in een poep en een scheet dood.

Mijn conclusie tot nu toe: Twilight Princess gaat dik over de Wind Waker heen en wat betreft spelwereld ook net aan over Ocarina of Time (al heb ik nog geen dungeon gezien die de Spirit Temple overtreft). Het verhaal vind ik deze keer ook meesterlijk in beeld gebracht. Kortom, mijn hoge verwachtingen zijn wel waargemaakt. Ben nu in de vierde dungeon, dus ben benieuwd naar de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Het eerste deel is ook het beste uit de game, daarna (vooral laatste 3 'dungeons') zwakt het wat af.
4de temple heeft echt een goede sfeer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel eens met je dat eindbazen bij OoT wel erg makkelijk waren. Als je een beetje ervaring had was zelfs Ganandorf een eitje.

Dankzij je post heb ik nu een gevoel van wat ik kan verwachten van TP. Ik vond OoT te mooi voor woorden maar het kan ook zijn dat het komt omdat ik het tijdens mijn kinderjaren heb gespeeld en dat het daarom zo leuke herinneringen opbrengt.

De Wii koop ik wel als het iets goedkoper wordt. Over TP op de PC is nog geen nieuws en dat kunnen we wel schudden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:58
Zucht, ben ik nou zo'n noob dat ik dat klote poesje niet over de trap krijg in de eerste 10 minuten van de game? :P
FYI ik ga dit topic niet doorlezen want er staan mij veel te veel spoilers in.
edit:
nevermind

[ Voor 4% gewijzigd door Hennie-M op 25-12-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
damn ik vind de standaard vijanden maar te simpel... vooral in wolfvorm... kheb nu net 2de armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb vandaag dus uitgespeeld en ik moet zeggen dat het allemaal wel erg aan de makkelijke kant was -O-. Ik stond bij laatste boss met 20 hartjes, voor de rest ALLE upgrades voor van alles en nog wat, wat je maar kan halen.......is nu nog 1 ding in het spel wat ik zou kunnen doen en dat is die Poe's vangen, heb nog geen 1 keer gezocht maar heb nu 48 van die dingen....ik bedoel what the hell? Ik vind het daarom ook niet beter dan ocarina of time.

Wat betreft de size vind ik het wel tof, het is echt immens groot! Maar wat de meeste mensen hier ook al zeggen, dat de laatste 3 dungeons maar so-so zijn. En daarmee bedoel ik niet dat de dungeons te makkelijk zijn (ook al waren ze dat nogal), maar vooral klein! Ook vind ik dat ze VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELS te veel geld in dit spel hebben gestopt. Overal kom je weer kistjes tegen met allemaal rupees erin. Er zijn echt maar een paar momenten geweest dat ik niet aan de max zat qua rupees.

Nee, ik moet zeggen dat alhoewel ik TP wel heel erg vet vind, en qua graphics ook niet vind tegenvallen, het gaat wat mij betreft niet voorbij OoT.

oh en over dat 3e armor:
spoiler:
wat een onzin zeg, dat armor ziet er ZO vet uit, maar ik heb het maar 1 keer gebruikt (cave of ordeals, laatste verdieping, 3 van die armored gasten tegen je en ik had geen zin om moeilijk te doen met 1000 rupees :P). Ik had gehoopt dat hier een soort ninja-gaiden oplossing voor was.

In ninja gaiden kan je een zwaard krijgen, en als je die gebruikt dan neemt je leven langzaam af, echter je kon ook een magical bracelet vinden waardoor je leven (met pcies dezelfde rate) er bij kwam, oftewel als je die combinatie aandeed, dan heft dat elkaar op en heb je een kick ass zwaard!.

Dus ik dacht dat die Jovani zoiets zou geven zodra je die 60 Poe's had gevangen, maar ik denk voordat ik me rot ga zoeken, blijkt dus dat je dan steeds 200 rupees om kan gaan halen en dus "infinite rupees" krijgt....jah....alleen jammer dat je er nog niks aan hebt met dat armor. Dat vond ik dus ECHT tegenvallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik heb de game na z'n 95 uur spelen uitgespeeld(inclusief hearts, bugs, poes, vissen etc). De game heeft z'n goede en slechte punten.

Zo vind ik de sfeer in het begin top, maar de twilight zones vind ik geen ruk aan. Ik heb liever de kleurrijke omgevingen. De graphics vind ik goed genoeg en daar let ik verder niet heel erg op tijdens het spelen, het kan altijd beter maar ik denk dat dit een goed begin is voor de console. De muziek deuntjes waren weer helemaal geweldig om je in de zelda sfeer te brengen. De controls etc werken ook erg lekker, hier mogen ze dus wel op voortborduren.

De grootste afknapper van de game vind ik de moeilijkheidsgraad, de monsters zijn te makkelijk en doen te weinig damage, maar ook de puzzels in de tempels etc zijn veelste simpel. Het is dat er zoveel te doen is in de game wereld anders had ik de game zo uitgespeeld.
Ik vond midna als persoon erg leuk als sidekick hulpje, maar ik heb me toch enorm aan haar geërgerd omdat de game je de secrets en puzzels gewoon verklapt en je kan deze tips niet uitzetten. Ik zoek liever zelf de oplossingen.(ook al waren ze erg makkelijk)

Ook word er weinig gebruik gemaakt van je paard epona, dit komt vooral omdat je haar niet de heletijd kan oproepen(tot later in de game, maar dan vind ik het al te laat) en dan toch maar vaak gebruik gaat maken van het warpen.

En inderdaad veels te veel rupees, telkens van die kistjes met 50 of 100 rupee, maar wat moet ik er mee. Deed ik vaak ff armor 3 aan zodat ik even later die rupees wel kon meenemen. Wil geen gevulde kistjes achter latern.

Uiteindelijk vind ik persoonlijk OoT toch beter omdat die toch wat moeilijker was en ik daar goede herinneringen aan heb. Helemaal omdat die game gewoon een revolutie was naar de 3d wereld en zo ontzettend goed uitgevoerd voor die tijd.
Net z'n gevoel heb ik met half life 1 dat gewoon een topper was op de pc.

[ Voor 6% gewijzigd door Rutger Mulder op 26-12-2006 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

eh? half life? was dat geen schietspel? ik zie niet hoe een schietspelletje een pc topper kan zijn :|

Nou ja, voor mij staat TP nog een stuk boven OOT. Qua gameplay zijn ze haast identiek, maar in TP kan je nu NOG meer gaan verkennen, er zijn meer verzamelquests om je mee bezig te houden, meer dramatische verhaallijn en de vaak aanwezig zijnde cutscenes zijn gewoon AF :)

en de verzamelquests...tja. Ik heb alle bugs gevonden en heb momenteel 17 hartjes, zonder er al eentje gemist te hebben. Om nu te zeggen dat ze voor het grijpen liggen...ik ben ondertussen wel al +50 uur bezig :)

[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 26-12-2006 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, ik zit ondertussen redelijk ver in temple 6
spoiler:
Temple of Time
en ook van deze is de sfeer echt gewoon vet, vooral de aanloop. Maar!

De vorige temple...
spoiler:
Ice Temple

DIE was pas leuk gedaan :D

spoiler:
Gewoon in de huiskamer / het huis van een stel Yeti :D En zelfs op het snowboard ernaartoe :D

Tot nog toe vind ik dit denk ik wel de beste game ooit, ondanks de (inderdaad) wel makkelijke moeilijkheidsgraad. Of makkelijkheidsgraad. Aan de andere kant, stel deze game zou zo lastig zijn als Ninja Gaiden. Dan ziet 80% van de gamers niet eens wat er voorbij tempel 1 zit, en dat wil je als developer ook niet bij een game met zo ontzettend veel content.

Neemt niet weg dat het nu af en toe TE makkelijk is. En dat zeg ik ;)

Sommige eindbazen bijvoorbeeld, zien er gruwelijk bad ass uit, je krijgt echt zo'n idee "Now I'm f*cked." en dan is ie na 3 keer meppen gewoon dood.
De Wii koop ik wel als het iets goedkoper wordt. Over TP op de PC is nog geen nieuws en dat kunnen we wel schudden denk ik.
Joh.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een dungeon nou hetzelfde als een tempel? Ik weet maar niet wat een dungeon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:13:
Is een dungeon nou hetzelfde als een tempel? Ik weet maar niet wat een dungeon is.
Is hetzelfde, maak je niet druk.

Gisteren ook uitgespeeld. 15 hartjes, 24 Poes of zo, 4 vissen in totaal en ik mis 4 of 5 bugs.

Ik vind het gewoon een geweldig spel. Lekker duister en zo hier en daar op zn tijd. Alleen is het inderdaad veel te makkelijk. Leuke nieuwe wapens, paar extreem gave, (maar ook te makkelijke) hoofdbazen.

En ja, dat allerlaatste gevecht
spoiler:
op je paard tegen Ganondorf om precies te zijn

had ik toch wel even moeite om te zien hoe ik die moest verslaan.

Maar goed, Zelda is uit, over een jaar of 3 , 4 weer een nieuwe en terug naar mijn ouwe leventje ondertussen. Ik heb ook tijden niet zo'n spel gehad dat ik MOEST spelen als ik thuiskwam. Dat is ook een pluspunt vind ik.

Ook een vervelend neveneffect als je teveel Zelda hebt gespeeld. Gisteren met uitgaan in de kroeg zat ik iedereen te L-targetten in mijn gedachten :X

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 23:30:

Nintendo brengt niet haar eigen hardware uit om vervolgens de games naar de PC te porten 8)7

Heb eergisteren Zelda uitgespeeld, en wow wat was dat laatste gevecht vet.
*****Waarschuwing end game spoilers*******
spoiler:
Eerst tegen Zelda vechten die bezeten is door Ganondorf, en dan dat Dark beast ganon die non-zelda maar wel hele vette muziek had. Als klap op de vuurpijl: They lacked true power! en dag Hyrule castle, die battle op het paard was meesterlijk en toen de genade klap op de grond waarbij je "chance" moest drukken, deed me erg denken aan dat filmpje uit 2000 met Link vs Ganondorf, zou Nintendo dan toch... :P

En dan uiteindelijk het breken van de Twilight Mirror, was Ganondorf echt dood? Waar passen Windwaker en OOT in dit plaatje, nog steeds maakt de Tijdlijn weinig sense (ALS die al bestaat) tot zover heb ik:
Ocarina of Time(Adult Link ganon wordt gesealed) > 100 jaar > Windwaker
Ocarina of Time(Young Link, Thief Ganondorf probeert de triforce te krijgen maar de door of time blijft dicht) > X aantal jaar> Twilight Princess.
Op die manier heeft Ganondorf nooit de triforce kunnen krijgen en die weerhoudt hem ervan te sterven, as long as I have the triforce of power in my hand.... en volgens mij verliest Ganondorf die aan het einde van Twilight Princess, iig gaat hij weg van zijn hand is er dan misschien een ' sterkere' macht die de Triforce opeist? Wellicht het begin van de Vaati delen maar in four swords krijgt Ganondorf pas zijn drietand...

*****Waarschuwing end game spoilers*******

Al met al hier en daar iets te makkelijk hoewel ik in de moeilijkere gebieden zoals de
spoiler:
Ice tempel
weer snel gefrustreerd raakte, presentatie was in ieder geval subliem en wat mij betreft is TP de beste Zelda ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ik ben het zover met iedereen eens in de grote lijnen:

A: het is eigenlijk te simpel tov ocarina of time zeker de eindbazen alhoewel die in oot ook vrij simpel waren. Ik zou bijna nog zeggen dat minibazen in tp > Eindbazen tp.
B: De wereld is mega groot en zit tjokvol geheimen zover ik heb kunnen zien tot nu toe.
C: De sfeer is brilliant zeker omdat het dit keer wat donkerder van opzet is. Niet dat ik de wind waker slecht en kinderaqchtig vond maar dit ligt mij persoonlijk toch beter.
D: De graphics vallen mij echt 101% mee op een paar textures na en omdat de sfeer zo goed is kan hij zich makkelijk meten met spellen als kameo op de x360 in mijn ogen. Sterker nog ik zou deze een eigenlijk zelfs mooier willen noemen. Deze wereld leeft namelijk, ademt sfeer uit en brengt emoties op.
E: En ja weer die moeilijkheidsgraad. Het had allmaal net even wat moeilijker mogen zijn. Niet zozeer de puzzles van de dungeons alswel de monsters zelf het aantal leven/hartjes dat je overal vind en het geld waar je binnen no-time weer aan je max zit omdat er honderden kistjes met rupees zijn. Ik zou niet eens weten waar ik me geld aan op moest maken...

Ik ben nu net voorbij de derde temple (zora dinges) en heb het tweede zwaard te pakken na die gaurds puzzel. Ik heb hier 21+ uur over gedaan. Ik vraag me af of ik niet te snel ga want ik wil dat dit nog heel lang doorgaat omdat ik er gewoon niet mee op kan houden om het te spelen. Toch heb ik vandaag aardig lopen kloten in de derde temple en kwam er even echt niet meer uit en zo'n gevoel van radeloosheid is lang geleden geweest terwijl op hetzelfde moment het mij toch genoeg bleef boeien om toch door te blijven gaan. Het werkt echt verslavend en elk nieuw ding dat ik ontdek geeft me weer een kick. Er is gewoon zoveel te doen en te beleven en de wereld is zo betoverend dat ik soms ook gewoon ergens ga staan en van het uitzicht blijf genieten. Helemaal vanaf hyrule castle over lake hylia uitkijken geeft mij een kick (ja zo gek ben ik O-) )

Of Tp beter is dan OOT? Geen idee nog. Ik wil eerst TP uitspelen voordat ik daar iets zinnigs over zeggen kan. Wel kan ik al zeggen dat dat TP >>>> TWW. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Kaasje123 op 27-12-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Zouden diegenen die het allemaal hebben uitgespeeld een soort gemiddelde kunnen posten van hoe lang je ongeveer bezig bent in uren?

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:27:
Zouden diegenen die het allemaal hebben uitgespeeld een soort gemiddelde kunnen posten van hoe lang je ongeveer bezig bent in uren?
Ik heb em binnen 40 uur uitgespeeld, het gemiddelde is ongeveer 45 uur denk, als je een beetje de tijd neemt en af en toe een heart piece of verborgen grotje in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom start je geen poll dan kan iedereen aangeven hoelang ze er over hebben gedaan. Maakt je verzoek veel overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zelf zit ik nu aan 53 uur en verwacht alles achter de rug te hebben (met alle hartjes en bugs) op 60 uur.
Net men componentkabels ontvangen. Werd tijd ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb hem afgelopen dagen zo'n 15 uur gespeeld en ben net de 2e tempel uit, ik vind hem weer helemaal geweldig. ik heb een helepoos geen zelda meer gespeeld (ik heb eigenlijk alleen zelda 1 en 2 voor de nes gespeeld) maar het gevoel is weer helemaal terug. Je hebt echt het gevoel dat je langzaamaan uitgroeit tot een epische held.

Het enige wat ik niet helemaal snap in de verhaallijn (misschien heb ik het gemist). Link is in elk verhaal een ander persoon, als het spel echt begint dan krijg je de kleren ook die "toebehoren aan een held", maar kennelijk speelt het wel in dezelfde tijdsspanne (zelda is nog steeds dezelfde prinses). Hoe zit dit precies?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

3e dungeon net gehaald met 26 uur op de teller. Ik heb nog een heleboel dingen niet gedaan, ik moet nog veel bugs opzoeken bv. Wel even wezen vissen, heb tot nu toe 3 soorten er uit weten te halen. Die mini game bij de visvijver is wel zwaar frustrerend zeg 8)7 Daar moet ik nog maar eens voor gaan zitten. Bij nummer 4 of 5 blijf ik al hangen en er zullen er wel een stuk of 10 zijn denk ik.

Maar tot nu toe moet ik toegeven dat het spel beter is dan verwacht. Moeilijk is het niet maar dat voorkomt deels dat het een frustratie wordt om het te spelen. Je kunt lekker ontdekken en alles zonder constant dood te gaan.

Ik denk dat ik me nog heel wat uren kan vermaken in dit spel want ik heb nog lang alles niet gehad en er zijn genoeg plekken waar ik eerder nog niet kon komen en ik dus nog allemaal af moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

As the chosen one heb ik Zelda uitgespeeld in denk ik ongeveer 40-42 uur door mij alleen bezig te houden met de main quest!!! mijn persoonlijke ervaringen over de plus en nadelen zal ik hier onder neer zetten!

Plus
* artistiek en presentatief ongeevenaard. (ja soms wazige textures, maar de animaties leven en zijn zeer vloeiend!
* Wii mote, al hoewel een beetje lastige learning curve is het zeer tof en heb ik bijvoorbeeld bij intense battles toch even uit me stoel mogen opstaan om flink te kunnen rammen. (niet te vaak trouwens maar van tijd tot tijd). Je wii mote als zwaard en als target werkt geweldig imho
* uitstekende orginele design van bazen
* Paar leuke nieuwe items en goede uitbreidingen op bestaande
*de grote stad ziet er geweldig uit
* beste verhaal lijn en uitstekende cutscenes
* side kick Midna, die op het eind echt tot zijn recht komt!
* interessante nieuwe puzzel mechanieken en een paar oude van bv lttp doen hun herintreding!
* vond de wolf link interessant
* temple of time dunguen erg goed!
* temple of the sky had de beste puzzels!
* last but not least.. Geen onnodig grinden, geen onnodig reizen.. de volle quest duurt 40 uur minimaal voor de eerste keer (beste compliment voor mij)
* rijden op epona
* Alle minibazen waren ontzettend vette interessante hack en slash gevechten!
* De besturing en interface is uistekend en de uitstekende "Z" target

Min (zeikmodus)
* de echte toffe deuntjes waren helaas te weining imho, terwijl de super kick ass maar op kleine en korte plaatsen gespeeld worden. maar ongeveer 4 tot 5 echte leuke tunes voor mij maar helaas. terwijl geen enkele dunguen geen interessante muziek had. van de 40 uur was er maar 1 uur muziek echt tof en dat is te weinig imho...
* Te veel puzzel en te weinig vechten in dungeus laat staan echt toffe gevechten!
soms puzzel je 15 minuten aan 1 stuk door met je zwaard op je rug.
* veel puzzels zijn te onoverzichtelijk en zijn gebaseerd op alleen maar de kamer rond kijken voor 10 minuten terwijl de oplossing er dan al meteen is, het werkt somes frusterend en er word vaak misbruik van gemaakt in de puzzel design
* 5 - 8 puzzels die echt bijna onmogelijk om zijn om zonder hulp op te lossen en dan denk ik bijvoorbeeld aan de eerste 2 keer je visje vangen enzo. er waren zelfs 2 of 3 puzzels die ik niet zelf had kunnen bedenken na het lezen van een guide/faq!
*vijanden zijn te makkelijk, de bazen zijn te makkelijk.
* niet kunnen uitzoemen met de camera achter link (mega frusterend)
* te weinig vecht moves
*
spoiler:
eind gevecht erg matig en te traag

*
spoiler:
laatste 3 temples te matig en sfeer/gevoelloos

* hyrule stad is geweldig mooi en het leeft, maar je hoeft er helemaal niks echt noodzakelijk te doen.
behalve dan een bepaalde plek constant te bezoeken! zonde van de enorme tijd en moeite die erin gestoken is.
* het openen van kistjes duurt gewoon te lang als je ook nog eens 3 pagina's tekst erbij door moet drukken :'(

Van alle 9 tempels volgens mij vond ik er 3 geweldig met een uitschieter van de temple of time 3 zeer ok en 3 matig

Ik waardeer het spel op een 8 rekening houdend met een zeer lange development cycles van denk ik 4 jaar.. De min punten hadden er allemaal uitgewerkt kunnen worden. Ik heb perfectie geeist en kreeg maar een enkel geweldig spel _/-\o_ voor TP is het bijna ondoenelijk om een stuk beter te zijn dan LTTP en OOT, maar had het wel verwacht met 4 jaar development cyclus! er zijn gewoon wat project matige missers gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik zit vast in de 4e tempel:
spoiler:
Na het doden van de 4 spookjes kom ik in een kamer mat tandwielen in de grond, daar ga ik naar links, dan draai ik die kamer naar beneden, loop reecht door en dan kom ik in zon kamer met een soort "doolhof" van uit de vloer omhoogkomende pinnen.

ik ga hier 1 "vakje naar links" dan 1 naar boven en dan gaat het mis:
Als ik nu nog een vakje naar boven ga dan blijft hij altijd langzaam lopen, alsof hij in de modder zit, ook als dat niet zo is, en om het nog erger te maken als ik dan wel de modder in loop gaat hij dubbel langzaam lopen. Ook midna zit (als ik in een wolf verander) moeilijk te doen alsof ik door de modder loop. Zo kan ik dus nooit door die deur komen aan het einde. De enige manier om hier vanf te komen is doodgaan of de kamer verlaten.

Ik denk eigenlijk dat het een bug is, heeft iemand dit ook gehad en kan mij vertellen hoe ik er toch langs kom?

Ik heb al geprobeert om veel te dashen als wolf en te springen als link maar dan haal ik het nog niet. :(

edit:
danke. ga het meteen proberen
|
\/

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
martijnve schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:54:
Ik zit vast in de 4e tempel:
Ik denk eigenlijk dat het een bug is, heeft iemand dit ook gehad en kan mij vertellen hoe ik er toch langs kom?

Ik heb al geprobeert om veel te dashen als wolf en te springen als link maar dan haal ik het nog niet. :(
Doe eens je senses aan in wolfmode, je zit er dichtbij, bugs....

Ik heb zelf een vraag over Ganondorf, ik krijg em namelijk niet verslagen:

spoiler:
De eerste verschijningsvorm is Zelda, dat is appeltje eitje, gewoon met je zwaard die (vuur)ballen terugslaan.

De tweede verschijningvorm is hij één of ander beest. Ik kan hem eerste twee keer vrij gemakkelijk neer halen. Pijl en boog afschieten en dan rellen op z'n buik. Maar bij de derde keer kom ik er niet meer uit. De pijlen ontwijkt ie, in ieder geval, land ie daarna heel snel op je. Bij andere wapens, is hetzelfde verhaal, of ze doen helemaal niets en je wordt gewoon overlopen. Ook als Wolf kan ik hem niet vastpakken o.i.d. Ik krijg nauwelijks de grote hand van Midna en dan als ik die al krijg lukt het nog niet om hem vast te pakken. Er staat onder in beeld alleen Push. Dat is niet echt voldoende :P Dus wordt ik overlopen....

Dus wat moet ik doen, welke strategie kan het beste volgen om het beest te verslaan?
Het Fantoom schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:14:
Bij Push A ingedrukt houden, niet loslaten.
Jeetje wat dom. Thnx! _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 27-12-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Bij Push A ingedrukt houden, niet loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
over de gorgon mines
spoiler:
Ik ben daar nu en zo'n beetje bij de eerste vijand vloog mijn houten schild in brand. Toen ben ik weer terug gegaan richting het eerste dorp, maar toen ik over hyrule field liep kreeg ik van die blije postbode een bericht dat er een speciaal item te koop was in kakiro village. Nu hoop ik dus dat dat dat schild is, maar in kakairo village zijn alle winkels dicht?

[edit]
ok, laat maar. Blijkbaar moest ik gewoon even wachten ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door NiaX op 27-12-2006 22:19 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste