[GC & Wii] The Legend of Zelda: Twilight Princess

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.697 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Pwain schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:50:
[...]

Ik ben nog niet helemaal mee.
spoiler:
Zoals wordt getoond op de film moet je gewoon de vislijn in het water droppen en wachten. Wel ik kan daar voor minuten zitten te wachten! Ik vang absoluut geen vis binnen de 5 sec. zoals op die film.
Ik veronderstel dat wanneer ik die vis aan die kat heb gegeven ik verder ga geraken in het spel, niet?
spoiler:
Zodra dat gekleurde gedeelte helemaal onder water is, je Wii-Mote omhoog halen. DAN krijg je pas de "Fish On" melding

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

nFo

DoubleD1980 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:11:
[...]

Hoe heb je dat gedaan met die
spoiler:
huifkar? Het richten met die boog en rennen gaat niet zo handig..en als dat ding dan in de hens staat, dan kan ik er ook niet echt makkelijk die boomerang op af sturen.
Ja dat is een wat irritant gedoe, ik heb het als volgt gedaan:
spoiler:
Die gasten op die zwijnen sla je gewoon met het zwaard er af als je in de buurt bent. Op langere afstanden de pijl en boog gebruiken. Wel de Z knop gebruiken om de op vijanden te richten.
Zodra die vogel met de bom boven de huifkar komt, meteen neer schieten anders maakt de huifkar steeds rondjes op het veld.

Om de huifkar te blussen de boomerang ook met Z of los uit de hand , maar dat lukt niet echt als je er achteraan rijd.
Gewoon er naast rijden. Succes. :)

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hironshy schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:00:
[...]

spoiler:
Zodra dat gekleurde gedeelte helemaal onder water is, je Wii-Mote omhoog halen. DAN krijg je pas de "Fish On" melding
Ok het vissen heb ik nu onder de knie...

[ Voor 46% gewijzigd door Pwain op 14-12-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:50:
[...]

Ik moet dus 2 tegelijk doden met dat energyfield maar hoe? Lukt me niet :'(
Niemand kan me dit uitleggen? Nou ja dan probeer ik het nog wel een paar keer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Pwain schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:31:
Nu heb ik mij door alle wilde verhalen hier op het forum ook het spel Zelda TP aangeschaft. Het is dus mijn eerste Zelda spel. Maar momenteel vind ik er nog weinig aan. Het zal wel aan mij liggen omdat ik het geheel nog niet zo goed begrijp. Het blijft nog steeds één grote mysterie (of miserie :? ) voor mij.
Het begin is redelijk saai inderdaad, ik had net hetzelfde als u, nog nooit een Zelda spel gespeeld, en het is niet echt duidelijk wat er moet gebeuren. Ik ben nog niet heel veel verder dan u, maar het wordt nog wel een heel stuk beter, en ik heb het gevoel dat voor mij het spel nu pas begint.

Het valt me trouwens wel op dat ik een heel stuk trager speel dan de rest hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Pff, net de water temple gehad. LANG over gedaan, wat verdwaal je makkelijk in dat ding..!

Nu maar weer wat heartpieces jagen :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 03:51:
[...]

Niemand kan me dit uitleggen? Nou ja dan probeer ik het nog wel een paar keer :9
eentje doden, en dan de andere twee bij je in de buurt zien te krijgen

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

z ingedrukt houden.
eerste vijand in de cirkel laten lopen.
daarna tweede vijand in de cirkel laten komen z loslaten en je valt ze allebei aan
(ze mogen niet te ver uit elkaar staan en je heb korte tijd om dit te doen.)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 03:51:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste ervaringen met de GC versie:

De graphics vielen me toch tegen, al waren mijn verwachtingen niet hoog. 3 maanden op de 360 spelen op HD via VGA-monitor hebben me een beetje verziekt. Echter na 6 uur aan een ruk te hebben gespeeld(en te druk bezig zijn om maar uberhaupt een glas drinken te pakken), stoor ik me niet meer aan de (technisch) mindere, maar stijlvolle graphics.

De muziek is mooi ouderwets. Ben benieuwd of ze in de toekomst orchestrale opames gaan doen. Het miditruukje was nu nog lekker oldschool, maar hierna mag er wel wat nieuws komen.

He trage begin waar veel mensen zich aan storen is mij niet al te zeer opgevallen.
spoiler:
Ik vond de 2 puzzles met de havik erg leuk, zeker de "kattenquest"omdat ik aan het zoeken was rondom het eilandje met de aap en ineens een ingeving had dat ik naar dat havikskruid moest gaan zoeken. Erg bevredigend dat je oplossing dan ook klopt.Ik vond alleen het stuk nadat de kinderen de aap achterna renden, totdat je de aap en het jongetje bevrijdt eigenlijk nergens over gaan. Wie heeft ze gevangen gezet en waarom? Die bosjesmannen. Wie weet kom ik er nog achter, maar waarschijnlijk was dat een beetje de "combat-tutorial".

Het eerste deel in Castle Hyrule als wolf vond ik ook niet geweldig, maar daarna als je terugkeert als wolf in het dorp vond ik erg tof. Naar mijn gevoel eindigt de tutorial daar een beetje. Het praten met dieren als hulp, en het luisteren naar spirits vind ik een origineel element.

Ik ben benieuwd hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen. Wat zijn die temples gigantisch trouwens. Volgens mij ben ik in de eerste wel 2 uur bezig geweest, en dan heb ik niet eens vastgezeten.

spoiler:
Goed item ook, die Gale boomerang, vooral hoe je die bombs kunt oppikken en wegwerpen.

Over de moeilijkheidsgraad:
Ja de combat is redelijk makkelijk, alhoewel de levels en opdrachten zo groot zijn. Volgens mij had een hoge moeilijkheidsgraad gaan irriteren in zulke enorme levels. Iets moeilijker had het echter wel gemogen (waarom maar een kwart hart eraf als je geraakt wordt door een mob, gewoon een half hartje zoals"vroegah).

Nu ik "klaar" ben in de woods ben ik wel benieuwd, aangezien iedereen zegt dat het dan pas echt begint. Ik ben in ieder geval overtuigd. Vanavond verder, ben benieuwd hoe laat het gaat worden.

Wat had iedereen trouwens qua speeltijd na de eerste temple? Bij mij was het bijna precies 6 uur speeltijd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Topicstarter
Ik heb na de eerste temple iets meer als 7 uur gespeeld. Ik hou ervan om alle kistjes leeg te roven. Niks blijft achter! Had wel het probleem dat m'n wallet al snel vol was waardoor ie die kistjes met geld gevuld blijven. Link stopt het dan netjes terug :+ .

Verder vind ik het ook leuk om gewoon rond te lopen en dingen te ontdekken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Ik heb gisteren mijn pre-order betaald, dus hoop eigenlijk stiekem dat deze morgen bezorgd wordt.
Ik wil ook graag gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

crazyx schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 08:11:
[...]

Het begin is redelijk saai inderdaad, ik had net hetzelfde als u, nog nooit een Zelda spel gespeeld, en het is niet echt duidelijk wat er moet gebeuren. Ik ben nog niet heel veel verder dan u, maar het wordt nog wel een heel stuk beter, en ik heb het gevoel dat voor mij het spel nu pas begint.

Het valt me trouwens wel op dat ik een heel stuk trager speel dan de rest hier.
Zelda TP komt wat traag op gang, maar als je eenmaal in de Twilight zit wordt het wel leuk.
Eventueel kun je hier kijken hoe je verder moet: http://www.mycheats.com/v...da__twilight_princess/wii

Ik ben inmiddels begonnen aan de water tempel, ja ......we gaan de boel is verbouwen hier. >:)
Op zoek naar de snoek, als ik niet verdwaal hier.
Maar ik heb nintendo guide erbij, dat is wel handig bij zo'n tempel.

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 15-12-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nFo schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:37:
Maar ik heb nintendo guide erbij, dat is wel handig bij zo'n tempel.
:o

Ieder zijn ding maar tempels moet en zal ik zelf uitvissen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

een guide erbij?! dat is een onvergefelijke zonde!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja guide is pas leuk als je het spel al uitgespeeld heb.
maar om het spel uit te spelen heb je volgens mij geen guide nodig.
ik zit nu bij zora temple en zonder guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:18

mokumouse

LOLstoel User

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:49:
z ingedrukt houden.
daarna tweede vijand in de cirkel laten komen z loslaten en je valt ze allebei aan

[...]
Tis de B knop om die cirkel te gebuiken. Z is om te targetten ;)

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:49:
z ingedrukt houden.

[...]
kijk daar heb ik wat aan, het is gelukt! _/-\o_ dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwik schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:48:
Ik heb na de eerste temple iets meer als 7 uur gespeeld. Ik hou ervan om alle kistjes leeg te roven. Niks blijft achter! Had wel het probleem dat m'n wallet al snel vol was waardoor ie die kistjes met geld gevuld blijven. Link stopt het dan netjes terug :+ .

Verder vind ik het ook leuk om gewoon rond te lopen en dingen te ontdekken :) .
Haha, dat van die rupees had ik ook. Dan wil je netjes alle kistjes openen in een kerker en dan kan dat niet omdat je wallet vol zit 8)7

Vind ik wel een minder puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:31:
[...]

Haha, dat van die rupees had ik ook. Dan wil je netjes alle kistjes openen in een kerker en dan kan dat niet omdat je wallet vol zit 8)7

Vind ik wel een minder puntje.
Nee dat is juist een pluspunt, in vorige delen was je ze dan gewoon kwijt nu stopt ie ze terug en kan je ze later weer ophalen als je een grotere beurs hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Pwain schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:22:
[...]

Ok het vissen heb ik nu onder de knie...
De game wordt pas echt leuk na dat eerste stuk. :)
Maak je geen zorgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iemand die een review van tp voor de cube heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Boeboe schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:33:
een guide erbij?! dat is een onvergefelijke zonde!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:37:
ja guide is pas leuk als je het spel al uitgespeeld heb.
maar om het spel uit te spelen heb je volgens mij geen guide nodig.
ik zit nu bij zora temple en zonder guide.
Ik doe het vooral voor de locaties van: Golden Bugs, Heart Pieces, Poe souls ect.
Anders zoek je je suf naar die dingen.
Om het spel opnieuw te gaan doen, heb ik denk ik nog nooit gedaan.
Beter in een keer goed dan half.
Tot nu toe heb ik de guide niet echt nodig gehad, gaat nog vrij makkelijk.

Lakebed Tempel, net ook gehaald.
spoiler:
Leuk vissie was dat, die wil je niet aan je vishengel hebben. :+

[ Voor 11% gewijzigd door nFo op 15-12-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

maar het zoeken is toch juist het leuke aan het spel? Wat voor fun is er nu aan om gewoon van punt naar punt te lopen om daar je ding te doen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Boeboe schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:04:
maar het zoeken is toch juist het leuke aan het spel? Wat voor fun is er nu aan om gewoon van punt naar punt te lopen om daar je ding te doen?
Zoeken doe ik ook, maar het zoeken moet natuurlijk wel leuk blijven.
Ik ga niet een halve dag zoeken naar dat ene item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

nFo schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:13:
[...]

Zoeken doe ik ook, maar het zoeken moet natuurlijk wel leuk blijven.
Ik ga niet een halve dag zoeken naar dat ene item.
na een halve dag al opgeven? Jij hebt niet veel geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:29:
[...]

Nee dat is juist een pluspunt, in vorige delen was je ze dan gewoon kwijt nu stopt ie ze terug en kan je ze later weer ophalen als je een grotere beurs hebt :)
Iedereen zijn voorkeur hé. ;)

Ik ging voorheen een kerker niet uit zonder alle kistjes te hebben geopend. Voordat je naar de boss gaat even je map controleren. Dat gaat nu niet meer.

Rekt de speeltijd natuurlijk wel weer een beetje. :9

Enorm mooie scene trouwens toen die zwijnenruiters kakariko village binnenvielen. Deed me een beetje denken aan een scene uit LOTR waarin die dark riders ook zo imposant werden neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 00:28

Tootoo

Folding extremist

Misschien een stomme vraag maar in de vorige zelda delen kon je meestal de tempels en dungeons en zo weer in. Goed, erin komen is nu na de forest temple het probleem niet. Alleen zijn al de aapjes wel spoorloos verdwenen...

Komt het er op neer dat ik de tempel overnieuw moet doen of is er nog wel een makkelijkere manier?! Ik wil namelijk meer dan graag de laatste schatkisten... :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Boeboe schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:16:
[...]

na een halve dag al opgeven? Jij hebt niet veel geduld ;)
Lol :P

Zitten jullie ook zo klooien met die items selecteren ?
Kan er nog niet aan wennen, vooral met de min en plus knop.

Na een week is batterij van de wiimote ook zo'n beetje op.
Komen er geen accu's voor de wiimote ?
Die speaker in de wiimote, ik weet niet of dat nou wel zo'n goed idee was.
Het klinkt nogal crappy en ik speel nog wel eens met een koptelefoon op....... :X
Tootoo schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:59:
Misschien een stomme vraag maar in de vorige zelda delen kon je meestal de tempels en dungeons en zo weer in. Goed, erin komen is nu na de forest temple het probleem niet. Alleen zijn al de aapjes wel spoorloos verdwenen...

Komt het er op neer dat ik de tempel overnieuw moet doen of is er nog wel een makkelijkere manier?! Ik wil namelijk meer dan graag de laatste schatkisten... :)
Als je die boomerang hebt, moet het denk ik geen probleem zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door nFo op 15-12-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo

Tootoo

Folding extremist

nFo schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:59:
[...]
Als je die boomerang hebt, moet het denk ik geen probleem zijn.
Ik had dat gehoopt ja, maar je komt al snel in de kamer waarbij je via de aapjes verder komt... En dan zijn alle aapjes kwijt...

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Tootoo schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:32:
[...]

Ik had dat gehoopt ja, maar je komt al snel in de kamer waarbij je via de aapjes verder komt... En dan zijn alle aapjes kwijt...
ik weet wat je bedoelt, was daar een kistje vergeten (waar uberhaupt een hartstukje in bleek te zitten toen ik er om kwam :)). Eenmaal je de hookshot hebt kan je er terug door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:25
nFo schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:05:
[...]

Ja dat is een wat irritant gedoe, ik heb het als volgt gedaan:
spoiler:
Die gasten op die zwijnen sla je gewoon met het zwaard er af als je in de buurt bent. Op langere afstanden de pijl en boog gebruiken. Wel de Z knop gebruiken om de op vijanden te richten.
Zodra die vogel met de bom boven de huifkar komt, meteen neer schieten anders maakt de huifkar steeds rondjes op het veld.

Om de huifkar te blussen de boomerang ook met Z of los uit de hand , maar dat lukt niet echt als je er achteraan rijd.
Gewoon er naast rijden. Succes. :)
Ahhh..eindelijk gelukt gister.
spoiler:
Ik had pijl en boog geselecteerd en bleef z-target en b gewoon snel indrukken elke keer..en toen viel eigenlijk direct die vogel uit de lucht en al die mennekes van de zwijnen.. Klein brandje blussen daarna en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo

Tootoo

Folding extremist

Boeboe schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:19:
[...]

ik weet wat je bedoelt, was daar een kistje vergeten (waar uberhaupt een hartstukje in bleek te zitten toen ik er om kwam :)). Eenmaal je de hookshot hebt kan je er terug door.
Wat ik altijd doe is als ik een temple of iets binnen kom is het ook op een 2e slot saven. Hierdoor moest ik wel de hele forest temple over doen maar had ik zelfs 2 hartstukjes erbij :D

De tempel ging nu in 1 uur 45 :D

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
YEAHHHH!
Zelda voor de cube is hier binnen hoor! Ow wat een heerlijk spel weer.
Net een uurtje m'n dorpje verkend, morgen de rest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hahaha, ik heb een hele hoop bugs in mijn bezit en het is mijn intentie om ze sporadisch bij agitha binnen te brengen om te vermijden dat men wallet steeds volzit. Ik geef 2 bugs aan haar en wil terug naar buiten wandelen. Zodra ik aan de deur kom hoor ik een schattig/kwaad "booooh" geluid en een héél klein stemmetje "I KNOW still have bugs with you"

*edit* voor de geïnteresseerden: op deviantart staat er een hele mooie fanart van Agitha:
http://www.deviantart.com...sigma%3A24h+age_scale%3A5

[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 17-12-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Boeboe schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:34:
hahaha, ik heb een hele hoop bugs in mijn bezit en het is mijn intentie om ze sporadisch bij agitha binnen te brengen om te vermijden dat men wallet steeds volzit. Ik geef 2 bugs aan haar en wil terug naar buiten wandelen. Zodra ik aan de deur kom hoor ik een schattig/kwaad "booooh" geluid en een héél klein stemmetje "I KNOW still have bugs with you"
"I KNOW you still have bugs with you"

;) jk.

Ik ga maandag Zelda TP samen met de Wii halen :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
kan iemadn mij helpen :?

ik zit in de eerste dungeon(Forest Temple). en moet vervolgs de Bigkey halen (naar boss)
daar zie ik 4 propellers. heb met me boomerang alles met Z knop gelockt. maar er gebeurd NIKS :?

heb toevallig ook alle kistjes gepakt van forest temple :9 alleen geen BIgkey om naar de boss te gaan.

help :P (zit al 45 minuten vast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

let op de vloer
geinig, zelda gcn scoort hoger dan zelda voor de wii

[ Voor 207% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt.. helemaal uitgekomen eindelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 09:30:
Ik zou daar niet al te veel op letten, dat cijfer is van Gamespot en ze hebben de Wii versie een lager cijfer gegeven vanwege de muziek. De muziek is echter in beide versies identiek.

Ik moet zelf zeggen, na 2 dagen spelen, dat de nieuwe controls meer toevoegen dan ik verwachtte. Je wordt veel meer direct bij het spel betrokken. Ik zou nog prima overweg kunnen met de oude controls, maar ik hoef ze niet meer omdat Zelda spelen op deze manier IMHO veel leuker is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Deze Zelda is zo gweldig _/-\o_ . Het concept met de twilight vind ik echt geniaal. Je loopt nu door de dorpjes (of andere plaatsen) en dan denk ik steeds aan hoe het is als de twilight weg is, dat geeft zo'n drive. Daarnaast vind ik 't daarom ook veel leuker om daarna allerlei opdrachten te gaan doen in zo'n dorpje als de twilight eenmaal weg is.

Ik heb nu net de Zora tempel unlocked, tenminste als het goed is kan ik daar nu straks in :D

(de spoiler is alleen voor mensen die tot daar hebben gespeeld)
spoiler:
Nu wordt het wel heel cool zeg! Het was onwijs moeilijk om de tears te verzamelen, dammit het was zo'n groot gebied. Ik dacht eerst dat de laatste tear bij de gouden Wolf was, ik heb echt een uur besteed om op dat platformpje te kunnen komen, blijkt uiteindelijk dat je laatste tear pas te zien krijgt, na het vinden van de één-na-laatste tear, doh 8)7 .

Anyway, de andere activiteiten zijn zo cool. Eerst natuurlijk het sumo worstelen _/-\o_ . Het vliegen met die vogel was ook zo cool! Daarnaast het overbrengen van die prins naar de dokter was ook heel leuk _/-\o_ . Juist dat soort afwisselende gameplay maakt het spel nog veel beter dan het al is.

Het enige wat ik wel een beetje mis is de humor uit de Windwaker...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Boeboe schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:04:
Ik vind de temples het stomste gedeelte van Zelda :X Ik wil gewoon mn mastersword en raggen maar!
Het gaat mij om het overwinningsgevoel.. hoe weinig ik ervoor moet doen maakt me niet uit, als ik maar win :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

MetroidPrime schreef op zondag 17 december 2006 @ 11:40:
[...]

Ik zou daar niet al te veel op letten, dat cijfer is van Gamespot en ze hebben de Wii versie een lager cijfer gegeven vanwege de muziek. De muziek is echter in beide versies identiek.

Ik moet zelf zeggen, na 2 dagen spelen, dat de nieuwe controls meer toevoegen dan ik verwachtte. Je wordt veel meer direct bij het spel betrokken. Ik zou nog prima overweg kunnen met de oude controls, maar ik hoef ze niet meer omdat Zelda spelen op deze manier IMHO veel leuker is.
Zal denk ik wel komen door het brakke geluid uit de wiimote, heb je bij de gamecube versie geen last van. ;)

It generally sounds fine, but the game also makes frequent use of the speaker on the Wii Remote, piping a lot of combat noises through it. Unfortunately, this speaker is cheap and tinny, making everything that comes out of it sound distorted and poor. The audio coming through this speaker also chops up fairly frequently, as if it can't maintain a decent connection with the console. Hey, no big deal, right? Just turn the speaker down in the settings menu. That's an option, but some sounds are either only played through the Wii Remote speaker or they're played so quietly on the TV that they lose impact. Having some of the sounds play through this speaker seems like a neat idea, but it doesn't work all that well in practice.
http://www.gamespot.com/g...legendofzelda/review.html

Gamecube krijgt een: 8 voor geluid, Wii: 7

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 17-12-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Nu online
nFo schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:54:
[...]

Zal denk ik wel komen door het brakke geluid uit de wiimote, heb je bij de gamecube versie geen last van. ;)

It generally sounds fine, but the game also makes frequent use of the speaker on the Wii Remote, piping a lot of combat noises through it. Unfortunately, this speaker is cheap and tinny, making everything that comes out of it sound distorted and poor. The audio coming through this speaker also chops up fairly frequently, as if it can't maintain a decent connection with the console. Hey, no big deal, right? Just turn the speaker down in the settings menu. That's an option, but some sounds are either only played through the Wii Remote speaker or they're played so quietly on the TV that they lose impact. Having some of the sounds play through this speaker seems like a neat idea, but it doesn't work all that well in practice.
http://www.gamespot.com/g...legendofzelda/review.html

Gamecube krijgt een: 8 voor geluid, Wii: 7
Ik vind het echt onzin overigens, alleen het geluidje als je iets "geheims" gevonden hebt klinkt niet zo lekker, verder is het allemaal prima. Daarnaast kun je de remote ook een streepje zachter zetten, dan heb je daar helemaal geen last meer van :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo

Tootoo

Folding extremist

Die golden bugs vind ik maar behoorlijk irritant :P De eerste op hyrule field vond ik perongeluk en de 2e had ik al snel wel gevonden, dacht ik... Maar die heeft me echt een uur lopen irriteren, wilde maar niet te pakken worden genomen :P

Wat ik zelf een erg mooie scene vond was toen Colin ontvoerd werd en vooral toen hij weer gered was. Link stond echt super mooi met Epona. Natuurlijk wil ik dat dan wel weer als wallpaper of zo... Iemand enig idee of die *ergens* te verkrijgen is? Mr Google was in dit geval nog niet mijn vriend tot nu toe...

En de vraag breder gesteld: wat vinden jullie de mooiste wallpaper die jullie tot nu toe gevonden hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door Tootoo op 17-12-2006 13:17 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Deze :)

Die heb ik al een tijdje als wallpaper.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Tootoo schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:16:
[...]

Die golden bugs vind ik maar behoorlijk irritant :P De eerste op hyrule field vond ik perongeluk en de 2e had ik al snel wel gevonden, dacht ik... Maar die heeft me echt een uur lopen irriteren, wilde maar niet te pakken worden genomen :P
Je kan ook de boomerang gebruiken om goldenbugs te vangen.
Dan kun je de bug vrij makkelijk pakken.
Want de meesten vliegen weg als in de buurt bent. :P
Hoedje schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:04:
[...]

Ik vind het echt onzin overigens, alleen het geluidje als je iets "geheims" gevonden hebt klinkt niet zo lekker, verder is het allemaal prima. Daarnaast kun je de remote ook een streepje zachter zetten, dan heb je daar helemaal geen last meer van :P
De rest vind ik eigenlijk ook niet mooi klinken, zal is kijken op internet of iemand de speaker al vervangen heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door nFo op 17-12-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo

Tootoo

Folding extremist

nFo schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:47:
[...]
Je kan ook de boomerang gebruiken om goldenbugs te vangen.
Dan kun je de bug vrij makkelijk pakken.
Want de meesten vliegen weg als in de buurt bent. :P
[...]
Dat wist ik alleen ging ik er vanuit dat die dan gelijk bij mij was, maar dan moest ik hem nog oppakken, dat had ik niet helemaal door :P

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Tootoo schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:16:
[...]

valt nog mee, degene waar ik me echt zwaar heb zitten opwinden waren de twee die je in de desert moet pakken, word je voorturend langs alle kanten belaagd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 09:30:
[...]

let op de vloer

[...]

'You can't go wrong with either version of the game, but if you're still trying to decide, the Wii version is just a bit better.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een konings-spel is het toch!

Ben nu dik 8 uur bezig en sta op het punt de mijnen in te gaan. Niet supersnel als ik het vergelijk met anderen op het forum hier, maar bij mij wordt ieder hoekje verkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik ben nu ongeveer 20uur bezig en moet nu aan de baas van de Water temple beginnen, ik las dat er in totaal 9 dungeons in het spel zitten.. klopt dit? Of tellen ze ook die stukjes in de schaduwwereld mee?
Kwa normale dungeons is de Water temple pas de derde, of tel ik verkeerd?

Komt er eigenlijk op neer dat ik bang ben om hem uit te spelen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
-Sander schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:19:
Ik ben nu ongeveer 20uur bezig en moet nu aan de baas van de Water temple beginnen, ik las dat er in totaal 9 dungeons in het spel zitten.. klopt dit? Of tellen ze ook die stukjes in de schaduwwereld mee?
Kwa normale dungeons is de Water temple pas de derde, of tel ik verkeerd?

Komt er eigenlijk op neer dat ik bang ben om hem uit te spelen. O-)
Alles klopt wat je zegt :9

Ik zit nu in dungeon 6 na 30 uur :)
Volgens mij zijn de eerste drie kort/korter ofzo ivm de latere dungeons. En je krijgt meer zin om Hyrule Field te exploren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Xrenity schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:23:
[...]

Alles klopt wat je zegt :9

Ik zit nu in dungeon 6 na 30 uur :)
Volgens mij zijn de eerste drie kort/korter ofzo ivm de latere dungeons. En je krijgt meer zin om Hyrule Field te exploren denk ik.
Alles klopt? Hehe, dat kan niet.

Mijn vraag was of de Water temple de derde dungeon is of dat er ook dingen uit de schaduwwereld worden meegeteld, zoals
spoiler:
dat stuk in het begin in Hyrule castle waar je prinses Zelda voor het eerst ontmoet
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
-Sander schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:32:
[...]

Alles klopt? Hehe, dat kan niet.

Mijn vraag was of de Water temple de derde dungeon is of dat er ook dingen uit de schaduwwereld worden meegeteld, zoals
spoiler:
dat stuk in het begin in Hyrule castle waar je prinses Zelda voor het eerst ontmoet
.
Water temple is dus inderdaad de derde dungeon ;)

Een dungeon heeft:
- een mini-boss
- een speciaal item
- een echte boss

Je herkent het meestal aan het overzichtsfilmpje op het begin, waarbij dan linksboven staat waar je bent.

[ Voor 18% gewijzigd door Xrenity op 17-12-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
het gaat als volgt:

3 intro dungeons
1 tussendungeon ( a la Tower of the Gods)
dan weer 3 dungeons waarin je 3 items moet verzamelen
dan weer 1 tussendungeon
en dan de laatste dungeon

Totaal 9 dungeons.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SPOILER TAGS AUB :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo

Tootoo

Folding extremist

Ik moet zeggen, na het spelen van Goron mines vind ik het spel echt weer een stuk leuker worden :D Het gaat steeds makkelijker wat betreft de controller en ook de dungeon zelf vond ik echt erg goed in elkaar zitten! Niet super moeilijk, maar wel leuke puzzels!

Nu ben ik in het bezit van 10 heartpieces, 3 golden bugs en maar heel weinig rupees :P Heb alles uitgegeven aan dingen als een bomb bag enz :P

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik ben toch een mooi stukje tegengekomen in het spel; de rillingen liepen over mijn rug; ik ben nog maar op 11uur; Misschien is het al eerder is vermeldt; maar ik durf bijna niet meer in dit topic te kijken vanwege vragen als:

spoiler:
Er zijn toch 9 tempels?

Gelukkig kan ik dan snel voorbij de antwoorden scrollen.

Dat stukje dat ik dus geweldig vind:

spoiler:
Van de burgemeester heb je "iets" gekregen en gaat hiermee terug naar die berg met die rollende figure; echter gebeurd er dan iets onverwachts als je met je paard het dorp in komt rijden WoW, wat is dat een mooi stukje!

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 09:21:
Hallo,
kan iemadn mij helpen :?

ik zit in de eerste dungeon(Forest Temple). en moet vervolgs de Bigkey halen (naar boss)
daar zie ik 4 propellers. heb met me boomerang alles met Z knop gelockt. maar er gebeurd NIKS :?

heb toevallig ook alle kistjes gepakt van forest temple :9 alleen geen BIgkey om naar de boss te gaan.

help :P (zit al 45 minuten vast)
boomerang?
ik zit in de forest temple, maar heb nog geen boomerang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo

Tootoo

Folding extremist

NiaX schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:23:
[...]

boomerang?
ik zit in de forest temple, maar heb nog geen boomerang?
Die haal je dan ook in de forest tempel :)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Tootoo schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:50:
[...]

Die haal je dan ook in de forest tempel :)
ok, dan heb ik niks gezegd :-)
en nu ga ik ook maar niet verder in dit topic lezen tot ik em uitgespeeld heb. Ik raak alleen maar in verwarring hier :p

tot volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik hoop Zelda vandaag binnen te hebben, kan haast niet wachten totdat ik eindelijk kan spelen.
Ben echt benieuwd. Hij was donderdag al verzonden, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb laatste paar dagen weinig gespeeld ben nu net in de water temple.
Maar wat een gave cutscene heb ik gister gezien zeg

spoiler:
Als je alle tears hebt verzameld voor die light spirits bij de zora's krijg je dat filmpje te zien. Dat je dat meisje wat je leuk vindt aanvalt voor de triforce. Vind wel dat nintendo de storyline beter heeft gemaakt dan in de vorige zelda's het is allemaal wat duisterder nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De moeilijkheidsgraad is alleen niet zo hoog... :/

Maar goed, dat mag de pret niet drukken. De sfeer is weer geweldig. Ik vond zeker dit stukje mooi (bij die gorons):

spoiler:
Je komt dus op een gegeven moment zo'n gouden hond tegen, waar je een geheime skill kan krijgen. Daar ga je als hond dus huilen, en dat filmpje dat je dan krijgt is echt mooi _/-\o_

Daar kreeg ik rillingen over mn rug van! Echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wie heeft er al de 1200 rupies gedoneerd om de nieuwe Malo Markt in Castle town te openen? Die winkel is geniaal!
*danst* CHA CHA CHA, CHA CHA CHA, CHA CHA CHA, CHA CHA CHA, CHA CHA CHA

lekker dure-maar-nutteloze armor ook dat ze er verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Boeboe schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:58:
Wie heeft er al de 1200 rupies gedoneerd om de nieuwe Malo Markt in Castle town te openen? Die winkel is geniaal!

Hoezo is die armor dan waardeloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

daar kom je nog wel achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 19:56
Hey,

Ik heb ook Zelda:TP gekocht en man man wat een mooi spel. ik zit nu na 9 uur in de temple, voor (wat ik denk)) de eindbaas aangezien dit de laatste ruimte is waar ik nog niet ben geweest. echter, er hangt een big-ass slot voor en ik heb dus geen key? ik ben alle ruimtes al tig keer afgeweest om ergens een key vandaan te sprokkelen, maar niks :(

Zal toch niet zo zijn dat ik nooit meer verder kan nu?

spoiler:
De deur die ik bedoel is dezelfde waar ook zo'n fearie geval uit een van die stenen potten komt.

Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen? :)
Het kan best iets simpels wezen aangezien ik weinig tot geen ervaring heb met zelda en spellen wat er op lijkt.. maar dit gaat me echt ff boven mn pet :D

[ Voor 12% gewijzigd door Visgek82 op 18-12-2006 16:13 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Nu online
Visgek24 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:09:
Hey,

Ik heb ook Zelda:TP gekocht en man man wat een mooi spel. ik zit nu na 9 uur in de temple, voor (wat ik denk)) de eindbaas aangezien dit de laatste ruimte is waar ik nog niet ben geweest. echter, er hangt een big-ass slot voor en ik heb dus geen key? ik ben alle ruimtes al tig keer afgeweest om ergens een key vandaan te sprokkelen, maar niks :(

spoiler:
De deur die ik bedoel is dezelfde waar ook zo'n fearie geval uit een van die stenen potten komt.

Het helpt wel als je zegt in welke tempel je zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Hoedje schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:12:
[...]

Het helpt wel als je zegt in welke tempel je zit ;)
Ehm. de forest temple, de eerste, waar je ook die aapjes moet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Hey,

Je zult, net zoals in alle Zelda spellen sinds Zelda III op de SNES, op zoek moeten gaan naar de sleutel voor de eindbaas. Deze ligt ergens in de tempel en je zult er meestal een puzzel voor moeten oplossen. Als je het kompas al gevonden hebt, kun je daarmee op de kaart kijken in welke ruimtes er nog ongeopende schatkisten zijn. In één van die schatkisten vind je de sleutel voor de eindbaas.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
MetroidPrime schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:14:
[...]

Je zult, net zoals in alle Zelda spellen sinds Zelda III op de SNES, op zoek moeten gaan naar de sleutel voor de eindbaas. Deze ligt ergens in de tempel en je zult er meestal een puzzel voor moeten oplossen. Als je het kompas al gevonden hebt, kun je daarmee op de kaart kijken in welke ruimtes er nog ongeopende schatkisten zijn. In één van die schatkisten vind je de sleutel voor de eindbaas.
kompas?

tering.. ik heb geen kompas kunnen vinden nog.. :(

m.a.w , moet dan wel belachelijk goed verborgen liggen..

[ Voor 4% gewijzigd door Visgek82 op 18-12-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

dan moet je ook nog het kistje met het compas vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Visgek24 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:14:
[...]

Ehm. de forest temple, de eerste, waar je ook die aapjes moet redden.
spoiler:
Neem aan dat je de deur ziet die gesloten is en er een kist daar zit, met 4 pillaren ervoor met windmills erop, * Hint* kijk op de grond en je ziet de combinatie om de deur te openen, er zijn 2 mogelijkheden en 1 ervan opened hem ;) wel gebruik maken van je wapen die je vond in die temple :>

[ Voor 9% gewijzigd door Freedom_Fighter op 18-12-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:40
Hey,

spoiler:

Het kan best iets simpels wezen aangezien ik weinig tot geen ervaring heb met zelda en spellen wat er op lijkt.. maar dit gaat me echt ff boven mn pet :D
De BigBoss sleutel ligt achter een hek met 4 windmolens ervoor. Je moet de boomerang de juiste volgorde opsturen en dan gaat het hek open..

spoiler:
Hint: Kijk naar de grond tussen die windmolens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Freedom_Fighter schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:19:
[...]

spoiler:
Neem aan dat je de deur zit die is gesloten is en er 4 pillaren ervoor met windmills erop, * Hint* kijk op de grond en je ziet de combinatie om de deur te openen, er zijn 2 mogelijkheden en 1 ervan opened hem ;)
Neuh, das m niet echt.. ik zie wel 8 pilaren.. maar het zijn niet echt pilaren.

Het slot lijkt wat hoger te hangen dan normaal.. ik moet dus een kompas vinden, ik ga daar wel ff achteraan.. een subtiele hint zou geen kwaad kunnen.. maar dan wel een hele subtiele , lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Visgek24 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:22:
[...]

Het slot lijkt wat hoger te hangen dan normaal.. ik moet dus een kompas vinden, ik ga daar wel ff achteraan.. een subtiele hint zou geen kwaad kunnen.. maar dan wel een hele subtiele , lol
OK, een hint:

spoiler:
Zoek naar de kamer met 4 pilaren met windmolens er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter

Freedom_Fighter

Visgek24 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:22:
[...]

bedoel je die big ass slot als de slot die voor de deur hangt
spoiler:
nadat je acht aapjes geredt heb en ze een enorme ketting vormen en je erna toe swingt? als dat zo is, is dat de boss room en moet je dus die key hebben die we beschreven hebben om hem te krijgen

Btw misschien dat dit all eerder is geweest maar ik zit nu ongeveer 33 uur in het spel en zit bij de ene laatste temple >:) wil eigenlijk niet verder spelen anders heb ik hem uit voor de 40 uur :( , maar ik zag een plaatje met een magic balk, ligt het nu aan mij of ben ik hem echt mis gelopen, mis het niet echt.
spoiler:
ik heb maar 1 fairy queen gezien en die zit in the cave of ordeal

[ Voor 23% gewijzigd door Freedom_Fighter op 18-12-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:42
Freedom_Fighter schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:27:
Btw misschien dat dit all eerder is geweest maar ik zit nu ongeveer 33 uur in het spel en zit bij de ene laatste temple >:) wil eigenlijk niet verder spelen anders heb ik hem uit voor de 40 uur :( ,
Dan moet je ook niet zo door het spel heen racen, zo hoor je Zelda niet te spelen. :O
Om ook nog alle sidequests en verborgen items te halen ben je overigens nog wel wat langer zoet.

Wat me opvalt is dat iedere keer dat je een savegame opnieuw laadt de blauwe/gele/rode rupee's steeds opnieuw worden 'geintroduceerd' met zo'n stuk tekst nadat je er één opraapt. Bij de volgende rupee's die je pakt is het niet meer, behalve als je weer opnieuw start/een savegame laadt. Is dit een bug ofzo? (Gamecube-versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter

Freedom_Fighter

Het Fantoom schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:41:
[...]

Dan moet je ook niet zo door het spel heen racen, zo hoor je Zelda niet te spelen. :O
Om ook nog alle sidequests en verborgen items te halen ben je overigens nog wel wat langer zoet.

Wat me opvalt is dat iedere keer dat je een savegame opnieuw laadt de blauwe/gele/rode rupee's steeds opnieuw worden 'geintroduceerd' met zo'n stuk tekst nadat je er één opraapt. Bij de volgende rupee's die je pakt is het niet meer, behalve als je weer opnieuw start/een savegame laadt. Is dit een bug ofzo? (Gamecube-versie)
problem is dat ik echt een zelda fan ben en dus ook bijna alle side quests heb gedaan behalve de bug en poe quests. De Wii heeft hetzelfde problem met die rupees, vondt het al vreemd. BTW hoeveel heart hebben jullie nu intotaal? ik zit nu op me 14de 3/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Boeboe schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:58:

Heb ik ook gedaan,
spoiler:
die zuid ingang kun je dan ook fixen.

Leuke winkel geworden met lijpe muziek. :+
Ik heb de armor gekocht, maar toen had ik 0 rupees over.

Zit nu in de woestijn...
spoiler:
Dat stuk brug wat ik gevonden heb, is ook weer terug geportald,
waar het hoorde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik heb zelf net de derde tempel uitgespeeld en zit zo rond de 14-15 uur. Als je het spel dan al bijna uitgespeeld hebt rond de 30 uur, dan heb je er volgens mij echt je best voor gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu op de 17 uur en de moeilijkere
spoiler:
water tempel
had wel een hele vette beloning:
spoiler:
eerst de Shadow of the Colussus achtige eindbaas, twilight king dan de stervende midna die naar Zelda gebracht moet worden met meesterlijke muziek op de achtergrond. De sfeer is echt ongeloofelijk in dit spel, dit blaast zelfs ocarina of time van de kaart _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Ongeveer 25 uur gespeeld, net klaar met de 4e tempel. Heb Lake Hylia helemaal explored en alle minigames die daar zijn gehaald(Fruit verzamelen, kip parachute :P enz). Ben nu hard rupees aan het sparen voor die shop in Castle Town. Vind zelf de Water Temple het beste tot nu toe.

Mini Boss in 4e temple
spoiler:
Ben ik midden in het gevecht met die Lich, raken mn pijlen op :/ Maar heb nu de "60 arrows bag" gehaald. No more arrow shortage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:40:
Zit nu op de 17 uur en de moeilijkere
spoiler:
water tempel
had wel een hele vette beloning:
spoiler:
eerst de Shadow of the Colussus achtige eindbaas, twilight king dan de stervende midna die naar Zelda gebracht moet worden met meesterlijke muziek op de achtergrond. De sfeer is echt ongeloofelijk in dit spel, dit blaast zelfs ocarina of time van de kaart _/-\o_
Dat stuk was inderdaad ge-wel-dig!! Die sfeer en de muziek _/-\o_
Ocarina blijft hier inderdaad ver achter :) Ik zit nu op de 31 uur zit net na de derde temple. Ik blijf het lekker rustig aan doen :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 19-12-2006 01:00 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mooi, waar heb je die arrow bag vandaan? Ik heb 2 grote bomb bags en 1 gewone bomb bag waardoor ik eigenlijk veel te veel bombruimte heb, maar arrows heb ik altijd te kort.

[ Voor 29% gewijzigd door boe2 op 19-12-2006 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Daar heb ik ook last van ja, die 2 extra bomb bags liggen trouwens wel heel dicht bij elkaar. Was ook al opzoek naar een grotere arrow bag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Sinds gisteren ook de gelukkige eigenaar van Zelda: TP!
Hij werd bij mijn ouders thuis bezorgd.
Wel eventjes gespeeld en ik moet zeggen, hij ziet er ontzettend mooi uit. Wel een beetje een zomerse uitstraling. De besturing van Link is erg soepel.
Ik ben nog niet heel erg ver, de volgende dag in het spel in iedergeval. De eerste dag eens kijken wat er allemaal open is, maar dat was dus uiteindelijk niets. Ben iemand die alle hoeken en gaten gaat bekijken. Hopen dat ik vandaag weer tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren helaas maar 20 minuten kunnen spelen. Niks opgeschoten in het spel maar wel weer genoten. Voor het eerst te paard over Hyrule Field gereden..... _/-\o_ Meesterlijk hoe de scheiding tussen Twilight en de gewone wereld is vormgegeven. En als je zo rondrent op je paard dringt de gigantische schaal van de wereld pas echt goed tot je door.

Wat ik ook echt fantastisch vind is de aandacht voor de details. De dieren die de wereld bevolken bijvoorbeeld (het hondje in 1 van de huisjes in je home-town weet elke keer weer een smile op mijn gezicht te toveren). Ik heb pas 1 tempel achter de rug maar nu al is dit 1 van de beste spellen die ik in tijden heb gespeeld. En ik begrijp dat het echte feest nog los moet barsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
hehe, ik weet wat je bedoeld. Die kat in het begin. Onze 3 katten waren al aan het zoeken waar het geluid vandaan kwam (surround), en dat beest maar steeds wegrennen van mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu bezig in de lucht, en heb de sleutel van de baas, maar hoe de f*ck kom ik daar...
er hangt een korf in de lucht in de grote zaal maar daar kan ik niet bij, dus kan dat ding ook niet naar beneden rukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Sorry voor me lame vraag (ben een Zelda newbie :P) maar wat moet ik nou doen om verder te komen? ik word helemaal gek van die kat die ik niet over de brug kan jagen? en die wespen nest lukt me ook niet.. wat moet ik nou eigenlijk de bedoeling? eerst iedereen helpen in het dorp voor dat ik verder mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Port187 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:10:
Sorry voor me lame vraag (ben een Zelda newbie :P) maar wat moet ik nou doen om verder te komen? ik word helemaal gek van die kat die ik niet over de brug kan jagen? en die wespen nest lukt me ook niet.. wat moet ik nou eigenlijk de bedoeling? eerst iedereen helpen in het dorp voor dat ik verder mag?
ik zou zeggen: gebruik je creativiteit, kijk rond in het dorp: wat kan je nog zoal doen? (hint: let op bepaalde planten), wat de kat betreft: wederom, gebruik je creativiteit :P. Het dorpje is een soort van introductie om je gewoon te laten worden aan de controls en je op een leuke manier met de dorpelingen bekend te maken.
Sterk aan te raden om zelf de oplossing te vinden, want wanneer je van het dorp in de grote wereld geworpen wordt later in het spel, wordt het er niet gemakkelijker op :p

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 19-12-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Boeboe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:44:
[...]

ik zou zeggen: gebruik je creativiteit, kijk rond in het dorp: wat kan je nog zoal doen? (hint: let op bepaalde planten), wat de kat betreft: wederom, gebruik je creativiteit :P. Het dorpje is een soort van introductie om je gewoon te laten worden aan de controls en je op een leuke manier met de dorpelingen bekend te maken.
Sterk aan te raden om zelf de oplossing te vinden, want wanneer je van het dorp in de grote wereld geworpen wordt later in het spel, wordt het er niet gemakkelijker op :p
Hahaha bedankt ;-) weet je wat het is .. heb echt letterlijk een dikke 45 min achter die kat aan lopen hollen en moest echt even me controller loslaten om mezelf en de controller te beschermen :P dat beest wel in het water gekregen alleen daar kreeg ik geen optie om hem op te pakken of iets dergelijks vandaar dat ik even kom vragen hoe en wat :) het is niet alsof je zware spoilers weggeeft als je me een tip hierover geeft (aangezien het spel nog geen eens echt begonnen is in dat dorp als ik het goed begrijp.. ) of misschien wil iemand het even in het spoiler/zwart posten? of zegt dit al genoeg over mij en had ik nooit aan Zelda moeten beginnen? hahaha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Port187 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:27:
[...]

Hahaha bedankt ;-) weet je wat het is .. heb echt letterlijk een dikke 45 min achter die kat aan lopen hollen en moest echt even me controller loslaten om mezelf en de controller te beschermen :P dat beest wel in het water gekregen alleen daar kreeg ik geen optie om hem op te pakken of iets dergelijks vandaar dat ik even kom vragen hoe en wat :) het is niet alsof je zware spoilers weggeeft als je me een tip hierover geeft (aangezien het spel nog geen eens echt begonnen is in dat dorp als ik het goed begrijp.. ) of misschien wil iemand het even in het spoiler/zwart posten? of zegt dit al genoeg over mij en had ik nooit aan Zelda moeten beginnen? hahaha :+
Praat eens met de eigenaresse van de kat? Die geeft je een zeer belangrijke hint. Praat ook eens met Collin en zijn ouders, want die geven ook een hint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Port187 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:27:
[...]

:) probeer eerst alleen tip 1 kom je dan weer niet verder doe dan tip 2 dan tip 3 en als het dan weer niet wil doe tip 4 ;)

tip 1
spoiler:
er staat ergens bovenop zo'n pilaar zo kereltje naast hem staan wat plantjes

tip 2
spoiler:
verderop de rivier is er een aap met een mandje

tip 3
spoiler:
ergens langs de rivier is een vrouw die een mandje zoekt

tip 4
spoiler:
die kat wil eten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Boeboe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:33:
[...]
mooi, waar heb je die arrow bag vandaan? Ik heb 2 grote bomb bags en 1 gewone bomb bag waardoor ik eigenlijk veel te veel bombruimte heb, maar arrows heb ik altijd te kort.
spoiler:
Na binnenkomst in Castle Town via de East Gate gelijk links afslaan(Zuid dus voor jou). Je vind daar een circustent waar je de minigame "STAR game" kunt spelen. Ik zou niet eraan beginnen zonder de clawshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
UlyssesNL schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:33:
[...]

:) probeer eerst alleen tip 1 kom je dan weer niet verder doe dan tip 2 dan tip 3 en als het dan weer niet wil doe tip 4 ;)

tip 1
spoiler:
er staat ergens bovenop zo'n pilaar zo kereltje naast hem staan wat plantjes

tip 2
spoiler:
verderop de rivier is er een aap met een mandje

tip 3
spoiler:
ergens langs de rivier is een vrouw die een mandje zoekt

tip 4
spoiler:
die kat wil eten
Top kijk hier heb ik wat aan!! tip 1 t/m 3 had ik al door maar tip 4 had ik nodig !

spoiler:
(was alleen nog niet gelukt om bv die aap te raken met die dikke boulders) en had inmiddels ook met vrouwtje gesproken die haar kat kwijt was en die had het over vis en met tip 4 blijkt dus dat ik ergens vis moet regelen om die kat te voeden! super kan ik weer verder zoeken thanks ;) en nu hopen dat ik ergens vis kan regelen en hoe :? maar dat komt wel goed.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Port187 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:56:
Top kijk hier heb ik wat aan!! tip 1 t/m 3 had ik al door maar tip 4 had ik nodig !
lees tip 1 en 2 nog eens voor die vis ;)

tip 5 :P (dit vertelt wel precies wat je moet doen ik zou hem alleen lezen als je het echt niet weet)
spoiler:
je kunt op plantjes fluiten dan komt er een adelaar die je ergens naar toe kunt sturen misschien zou je die aap kunnen raken ;)

[ Voor 28% gewijzigd door 4ourty2 op 19-12-2006 15:02 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste