Mijn eerste ervaringen met de GC versie:
De graphics vielen me toch tegen, al waren mijn verwachtingen niet hoog. 3 maanden op de 360 spelen op HD via VGA-monitor hebben me een beetje verziekt. Echter na 6 uur aan een ruk te hebben gespeeld(en te druk bezig zijn om maar uberhaupt een glas drinken te pakken), stoor ik me niet meer aan de (technisch) mindere, maar stijlvolle graphics.
De muziek is mooi ouderwets. Ben benieuwd of ze in de toekomst orchestrale opames gaan doen. Het miditruukje was nu nog lekker oldschool, maar hierna mag er wel wat nieuws komen.
He trage begin waar veel mensen zich aan storen is mij niet al te zeer opgevallen.
spoiler:Ik vond de 2 puzzles met de havik erg leuk, zeker de "kattenquest"omdat ik aan het zoeken was rondom het eilandje met de aap en ineens een ingeving had dat ik naar dat havikskruid moest gaan zoeken. Erg bevredigend dat je oplossing dan ook klopt.Ik vond alleen het stuk nadat de kinderen de aap achterna renden, totdat je de aap en het jongetje bevrijdt eigenlijk nergens over gaan. Wie heeft ze gevangen gezet en waarom? Die bosjesmannen. Wie weet kom ik er nog achter, maar waarschijnlijk was dat een beetje de "combat-tutorial".
Het eerste deel in Castle Hyrule als wolf vond ik ook niet geweldig, maar daarna als je terugkeert als wolf in het dorp vond ik erg tof. Naar mijn gevoel eindigt de tutorial daar een beetje. Het praten met dieren als hulp, en het luisteren naar spirits vind ik een origineel element.
Ik ben benieuwd hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen. Wat zijn die temples gigantisch trouwens. Volgens mij ben ik in de eerste wel 2 uur bezig geweest, en dan heb ik niet eens vastgezeten.
spoiler:Goed item ook, die Gale boomerang, vooral hoe je die bombs kunt oppikken en wegwerpen.
Over de moeilijkheidsgraad:
Ja de combat is redelijk makkelijk, alhoewel de levels en opdrachten zo groot zijn. Volgens mij had een hoge moeilijkheidsgraad gaan irriteren in zulke enorme levels. Iets moeilijker had het echter wel gemogen (waarom maar een kwart hart eraf als je geraakt wordt door een mob, gewoon een half hartje zoals"vroegah).
Nu ik "klaar" ben in de woods ben ik wel benieuwd, aangezien iedereen zegt dat het dan pas echt begint. Ik ben in ieder geval overtuigd. Vanavond verder, ben benieuwd hoe laat het gaat worden.
Wat had iedereen trouwens qua speeltijd na de eerste temple? Bij mij was het bijna precies 6 uur speeltijd.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 15-12-2006 12:12
]