Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dan krijg je op de kaart te zien waar je heen moet. (waar dat meisje epona genas) je moet daar naartoe als human en niet als wolf.
Jij bent dus al wat verder dan mij kennelijk.. Ik ben net de mines in.. ik vond het trouwens echt prachtig toen
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
aangezien ik ook in de mines ben en ik 6 uur bezig ben (btw ik ga nu naar huis dus duurt wel effe een uurtje of mischien 2 voor ik weer kan posten).

Ik heb gewoon ff sightseeing gedaan enzo ;-) en zat te kutten in de 1e tempel..
I've played the Cube rev extensively--here are the differences:
1. No widescreen (but is 480p.)
2. Standard Zelda controls a la Wind Waker, OOT, etc.
3. The spin attack has no cooldown (though it it harder to pull off in rapid succession.)
4. The world is 'flipped' across the vertical axis.
That's it
Behalve de controls mis je dus niets op de Cube (tenzij je breedbeeld wilt). De camera kan vrij bewegen en de wereld is origineel (ongespiegeld), hoewel dat weinig uit zal maken.
Nu nog wachten tot vrijdag, is er kans dat ze hem ergens eerder verkopen?
geheimen zoeken uiteraard! alle kistjes uit de tempels sleuren, hyrule field volledig verkennen en ervoor zorgen dat je geen enkel stukje hart mistUlyssesNL schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:01:
trouwens als jij al 9 uur gespeeld hebt en je bent net in de mines wat heb je dan allemaal gedaan
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 188559
de wii was ook al 2 dagen voor release bij mensen in handen, dus mogelijke kans dat het hier ook mee gebeurd... Op zelda.com staat overigens dat hij woensdag al uit komt.!Het Fantoom schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:13:
Stukje uit dit topic:
3. The spin attack has no cooldown (though it it harder to pull off in rapid succession.)
That's it
Behalve de controls mis je dus niets op de Cube (tenzij je breedbeeld wilt). De camera kan vrij bewegen en de wereld is origineel (ongespiegeld), hoewel dat weinig uit zal maken.
Ik zie daar 12-12 staan, morgen dus. Maar dat is niet de Nederlandse release, volgens nintendo benelux komt hij hier de 15de.Anoniem: 188559 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:24:
[...]
de wii was ook al 2 dagen voor release bij mensen in handen, dus mogelijke kans dat het hier ook mee gebeurd... Op zelda.com staat overigens dat hij woensdag al uit komt.!
Anoniem: 62701
hehe dat heb ik ook gedaan en ik met met elk mannetje gepraat die ook maar in het spel zitBoeboe schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:17:
[...]
geheimen zoeken uiteraard! alle kistjes uit de tempels sleuren, hyrule field volledig verkennen en ervoor zorgen dat je geen enkel stukje hart mist
Het item dat je krijgt, de boss, heeeel erg vet allemaal
als ik eenmaal begin aan zon dungeon is het moeilijk om te stoppen

Er waren wel meer verschillen las ik ergens:Het Fantoom schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:13:
Stukje uit dit topic:
That's it
Gamecube: FPS: 30
Wii FPS: 60
Of het klopt weet ik niet, maar kijk wel even.
Ben nu in de tweede temple, goron mines.
Wel dat andere schild gekocht van metaal, want een schild hout lijkt mij niet zo handig.
Ben al: 24 uur bezig, zijn jullie nou zo snel ?
Of ben ik zo langzaam ?

Ik ben nu in wolf gedaante en ik moet die tears of light (oid
Ik moet er nog 2 maar dan kom ik bij die 3 monsters, maar hoe moet ik ze nou verslaan
let er wel op dat je het ff in een spoilertje post
Dubbel Fristie schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:45:
ik zoek een klein beetje hulp. Het is vast erg easy maar ik kom er niet uit.
Ik ben nu in wolf gedaante en ik moet die tears of light (oid) verzamelen, nog redelijk in het begin...
Ik moet er nog 2 maar dan kom ik bij die 3 monsters, maar hoe moet ik ze nou verslaanIk geloof dat je dat zwarte veld moet creeren en ze dan alle 3 tegelijk moet neerhalen maar ik ga telkens dood, en dat is echt vervelend als je dan weer 'helemaaal' moet terug lopen...
let er wel op dat je het ff in een spoilertje post
zo lukte het bij mij tot nu toe
Wat een uber-spel, ik vond Zelda altijd maar saai, maar dat zal wel komen doordat ik alleen maar de 2d-games heb gezien. Dit spel is echt geweldig. Heb de hele avond alleen maar Zelda gespeeld. Alleen daarom ben ik al superblij met de Wii.
Hyrule is geweldig, Twilight is super-gedaan. En ik ben helemaal fan van Midna.
Ik zit nu in de tweede dungeon te klooien met die twee aapjes.
En ik wil m'n wolfgedaante nu terug.
PSN: djmurcielago

beide versies draaien aan 60 fps normaalgezien, net zoals iedere first party game
24 uur om in de Goron mines te komen?! Ben je zeker dat je niet gewoon naar het uur van je save hebt gekeken en rond middernacht gesaved hebt?Ben al: 24 uur bezig, zijn jullie nou zo snel ?
Zelf heb ik nu net Zora's domain uit de twilight gebracht, en plots is er gigantisch veel te doen...tijd om een aantal uurtjes te verkennen alvorens Zora's tempel in te duiken
[ Voor 66% gewijzigd door boe2 op 12-12-2006 08:28 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dungeon 1-2-3 vond ik niet veel aan, niet veel vernieuwend, soms 1 dingetje ofzo.
Dungeon 4 opeens een nieuw item wat zeker nieuwe dingen met zich mee brengt. Maar voor de rest niet heel veel bijzonders.
Toen weekendje niks gedaan omdat ik te hard ging met zelda.
Gisteren dus met dungeon5 begonnen en uitgespeeld. En deze dungeon ownt! Veel nieuwe dingen, nieuwe opzet van een dungeon, nieuw wapen wat enorm cool is en nieuwe dingen met zich mee brengt. De tussenbaas was lastig kostte me een feetje, en bijna al mijn hartjes voordat ik hem doorhad.
De eindbaas daarin tegen was een eitje.
Je krijgt hier een ball aan een ketting waarmee je echt alles kapot kan maken.
29uur en sta voor dungeon 6.....nFo schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:39:
[...]
Ben nu in de tweede temple, goron mines.
Wel dat andere schild gekocht van metaal, want een schild hout lijkt mij niet zo handig.![]()
Ben al: 24 uur bezig, zijn jullie nou zo snel ?
Of ben ik zo langzaam ?
Daarnaast ook al het volgende gehaald:
upgrade voor je bom bags
3 bottles
upgrade voor je pijlen (kan er nu 60)
3 golden bugs
21 poe soils
lijkt me wel, ik zie overal posts met speeltijd erin...Het Fantoom schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:08:
Is de verlopen speeltijd ook ergens in het spel terug te zien, want volgens mij was dat niet het geval bij OoT en the Wind Waker?
Dat blijkt dus niet zo te zijn. Het rechtstreekse vervolg van WW wordt 'Phantom hourglass' voor de Nintendo DS, die in het eerste kwartaal van 2007 uitkomt. Heb om die reden vast een DS gekocht..RayNbow schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:52:
En wat Zelda nieuws...
In een recent interview met het Franse Libération heeft Eiji Aonuma, medewerker van het 'Zelda-team' binnen Nintendo, aangegeven dat de nieuwe Zelda voor de GameCube al af is.
Het spel zal chronologisch aansluiten op The Legend of Zelda: The Wind Waker. Hiermee bedoelde Aonuma dat de nieuwe The Legend of Zelda een vervolg zal zijn op The Legend of Zelda: The Wind Waker. Aonuma vertelde verder dat het spel eind 2005 in Japan moet verschijnen.
Ook heeft Aonuma gesproken over de Dual Screen-versie van The Legend of Zelda. Deze zal volgens Aonuma ongetwijfeld komen. Aonuma verklaarde dat dit nog best wel eens een Four Swords-deel kan worden.
[...]
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
60 Fps allebij ?Boeboe schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:20:
[...]
beide versies draaien aan 60 fps normaalgezien, net zoals iedere first party game
[...]
24 uur om in de Goron mines te komen?! Ben je zeker dat je niet gewoon naar het uur van je save hebt gekeken en rond middernacht gesaved hebt?
Zelf heb ik nu net Zora's domain uit de twilight gebracht, en plots is er gigantisch veel te doen...tijd om een aantal uurtjes te verkennen alvorens Zora's tempel in te duiken. De omgeving rond Zora's domain bevat tal van secrets (onder andere al een cave gevonden die ongelofelijk diep de grond ingaat, had zo'n 30-tal bommen nodig om er volledig door te geraken en op het einde licht er een hartstukje
) en minigames (yay, vissen!) en ik moet zowiso nog half hyrule terug gaan verkennen.
Ik had tot nu toe 1 frame drop gehad, vlak voor de tweede eindbaas.
Aantal uren klopt wel, staat nu op: 27:48 na de tweede temple, goron mines.
Maar zal wel komen door het vissen (Duurde nogal lang voordat ik het eindelijk snapte) en ik ben zo'n figuur die alle gebieden uitkamt.
En uitgebreid met iedereen zit te praten, alles checken.
Ga straks richting de derde temple, ik ben benieuwd.
Eerst nog Kakariko Village en de mines nog even.
Trouwens nog een vraag over de goron mines die me al verschillende dagen bezighoudt (frustrerend om te weten dat je een kistje gemist hebt):
Ik geloof dat Phantom Hourglass tot vlak voor de E3 van 2004 gepland was voor de Gamecube. Er was namelijk een aantal maanden voor de E3 een presentatie gehouden waarin aangekondigd werd dat Wind Waker 2 voor de Gamecube zou uitkomen. Nintendo had ook een andere Zelda in ontwikkeling en toen is besloten om daarvan een Gamecube titel (en uiteindelijk ook een Wii titel) te maken en is Wind Waker 2 doorgeschoven naar de DS.Peenutzz schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:16:
[...]
Dat blijkt dus niet zo te zijn. Het rechtstreekse vervolg van WW wordt 'Phantom hourglass' voor de Nintendo DS, die in het eerste kwartaal van 2007 uitkomt. Heb om die reden vast een DS gekocht..
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik vroeg mij dus ook af wat er nu in die kist zat op die hoge platform in de Goron Mines.Boeboe schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:29:
mja, na de tweede tempel stond ik op iets meer dan 11 uur, en ik heb toch ook niet het gevoel dat ik iets gerushed heb ofzo. Anderzijds lees ik ook over mensen die al na een paar uur spelen de Goron mines uitgekuist hebben, dus de hoeveelheid tijd die in dit spel steekt (en hoeveel je wil vinden) is echt wel schaalbaar. Zelf moet ik nu naar de tempel in Zora's domain, maar ik overweeg om eerst nog eens een tussenstop te maken in de Forest temple, daar liggen nog een paar kistjes, en ik ben niet zeker of die enkel geld bevatten
Trouwens nog een vraag over de goron mines die me al verschillende dagen bezighoudt (frustrerend om te weten dat je een kistje gemist hebt):
spoiler:In het openluchtgedeelte, met de grote magneet waar al die goblins brandende pijlen naar je schieten staat er in een van de hoeken van de ruimte op een hoog platform een chest (als je op die bewegende magneet staat kom je in de buurt), maar het lukt me helemaal niet om daar in de buurt te komen. Weet iemand hoe ik hier aan geraak?
Plaatje: http://img153.imageshack.us/img153/3342/mapfx5.jpg
In Kakariko Village kwam ik die postbode ook nog tegen in dat hotel, had die een brief laten vallen in die hotspring daar boven.
Hij was het bij die openhaard weer droog aan het maken.
edit: bron: http://nl.wikipedia.org/w..._Zelda:_Twilight_Princess
[ Voor 27% gewijzigd door WickedWizard op 12-12-2006 17:50 ]
Dat heb ik al een paar keer eerder gelezen en het zou me niets verbazen als dit klopt. De Wii is nu eenmaal een krachtigere console dan de Gamecube.CaptainCharisma schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:48:
Op de wikipedia van dit spel staat dat de Wii versie 60fps draait en de Gamecube 30fps, wat nu te geloven?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Maar het spel is van origine ontwikkeld voor de Gamecube, dus ik vind het wel raar als dit echt zo is. Maar kan iemand dit bevestigen? Staat dat niet in het boekje ofzo bij de Wii versie dat hij 60hz draait? Ach dan weet je natuurlijk nog steeds niet of dit bij de Cube ook het geval is...MetroidPrime schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:50:
[...]
Dat heb ik al een paar keer eerder gelezen en het zou me niets verbazen als dit klopt. De Wii is nu eenmaal een krachtigere console dan de Gamecube.
Maar tot nu toe is het verschil tussen de GC en de Wii versie dus: Breedbeeldondersteuning bij de Wii, unieke besturing bij de Wii(doh) en mogelijk een verschil in verversingsnelheid?(30fps op GC en 60fps op de Wii)
Er zijn wel meer spellen die oorspronkelijk voor de Gamecube ontwikkeld zijn en die maar 30 fps behalen, dus zo vreemd is dat niet.CaptainCharisma schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:52:
[...]
Maar het spel is van origine ontwikkeld voor de Gamecube, dus ik vind het wel raar als dit echt zo is.
Je moet ook niet vergeten dat op het moment dat er besloten werd het spel op de Wii uit te brengen er ook besloten is het spel op beide consoles grafisch op te poetsen. Twilight Princess was een jaar geleden al klaar om op de Gamecube te worden uitgebracht, maar als je screenshots van toen met de uiteindelijke versie vergelijkt is er een enorm verschil.
Je bent overigens progressive scan ondersteuning vergeten, dit is nog een voordeel van de Wii versie.
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 12-12-2006 17:58 ]
Ja klopt, maar ik dacht dat als ze de Wii versie 60fps maken, waarom dan niet voor de Cube? Kan die dat niet aan?MetroidPrime schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:57:
[...]
Er zijn wel meer spellen die oorspronkelijk voor de Gamecube ontwikkeld zijn en die maar 30 fps behalen, dus zo vreemd is dat niet.
Je bent overigens progressive scan ondersteuning vergeten, dit is nog een voordeel van de Wii versie.
En ik dacht dat progressive scan voor beide versies gold, maar dat is dus ook een Wii voordeel blijkbaar
[ Voor 5% gewijzigd door Grote Smurf op 12-12-2006 19:16 ]
Anoniem: 104593
Die presentatie ging meer over de verkoopcijfers van Zelda, als illustratie stond er WindWaker 2 in de lijst die toen in de planning was, Eonuma wilde alleen niet nog een keer het verhaal van kind-link vertellen en besloot de boel om te gooien. Wel werd na windwaker direct gezegd dat ze in de toekomst vaker cell-shading wilde gaan gebruiken.MetroidPrime schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:30:
[...]
Ik geloof dat Phantom Hourglass tot vlak voor de E3 van 2004 gepland was voor de Gamecube. Er was namelijk een aantal maanden voor de E3 een presentatie gehouden waarin aangekondigd werd dat Wind Waker 2 voor de Gamecube zou uitkomen. Nintendo had ook een andere Zelda in ontwikkeling en toen is besloten om daarvan een Gamecube titel (en uiteindelijk ook een Wii titel) te maken en is Wind Waker 2 doorgeschoven naar de DS.
Phantom Hourglass is eigenlijk pas aangekondigt toen de Tingle game verdween en werd overgelaten aan een third party, de E3 demo van de game was nog in een erg vroeg stadium, en zoveel Zelda na elkaar is gewoon overkill. Eind volgend jaar zal dat de grote DS klapper worden met het jaar erop misschien weer een Wii deel, uiteraard allemaal speculatie maar ik gok dat dat een Majora's Mask verhaal wordt(dus zelfde engine, grafische stijl), Twilight Princess is op dat betreft echt uit de hand gelopen.
Het hele wolf gebeuren voegt echt een nieuwe laag toe aan het verhaal, de items zijn cool, Midna is 300 keer minder irritant dan Navi en het verhaal is veel minder simpel dan dat uit OoT (verzamel 3 edelstenen, haal master sword, ontwaak alle sages, versla Ganon).
Kortom, het is precies wat ik ervan verwacht had. Enige minpuntje wat ik kan noemen is dat je met de Wiimote/Nunchuck moet slaan wil je dat Link slaat. Dat had ik toch liever gewoon met de A knop gedaan.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Ik ben nu in een stadje aan het rondwandelen waar iedereen problemen heeft. Een oude vrouw heeft problemen met een wespennest, een andere dame zoekt haar kindermandje,... maar hoe dan ook ik weet geen enkele op te lossen.
Eerst dacht ik dat ik via een havik het kindermandje uit de handen van die aap ging krijgen. Nope...die havik gaat zelfs zo ver nog niet. Die wespennest heb ik compleet geen idee hoe te beginnen. Ik zit gewoon maar rondjes te draaien.
Iemand die toch een kleine tip wilt geven?
Anoniem: 196956
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 196956 op 13-12-2006 00:26 ]
Pwain schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:53:
Hmmm ik zit gewoon vast met het spel. Dit is mijn eerste Zelda ooit...
Ik ben nu in een stadje aan het rondwandelen waar iedereen problemen heeft. Een oude vrouw heeft problemen met een wespennest, een andere dame zoekt haar kindermandje,... maar hoe dan ook ik weet geen enkele op te lossen.
Eerst dacht ik dat ik via een havik het kindermandje uit de handen van die aap ging krijgen. Nope...die havik gaat zelfs zo ver nog niet. Die wespennest heb ik compleet geen idee hoe te beginnen. Ik zit gewoon maar rondjes te draaien.
[ Voor 0% gewijzigd door martijnve op 13-12-2006 00:21 . Reden: Moet sneller typen :-) ]
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Sorry hoor maar ik vind ik dit topic geen enkele aanwijzing voor mijn problemen. De meeste tips gaan over het vissen...maar zover ben ik helemaal nog niet.Anoniem: 196956 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:17:
door het topic lezen was handig geweest

Maar goed...nu heb ik al wat tips! Bedankt jongens.
[ Voor 7% gewijzigd door Pwain op 13-12-2006 00:35 ]
nu nog ff de rest van die apen erbij zoeken en weer verder
zit nu op 8 uur speeltijd, morgen weer verder
PSN: djmurcielago
komt mijn moeder mijn kamer binnen om te vragen of ik wil bowlen

toch maar gedaan

Ik heb nu 6 hartjes en ik moet nog al die tears verzamelen bij de zora's heb ik dan te weinig hartjes of niet? (want ik heb in kakariko helemaal geen hartjes gevonden.)
Na iedere tempel krijg je 1 volledig hart

Kan iemand eens verifiëren of Zelda wel degelijk in 60Hz draait wanneer je je Wii op 60Hz hebt staan? Op het Wii topic is er plots wat twijfel over ontstaan wat betreft de EU versie.
Wat ik zeg.. ik heb 4 hartjesUlyssesNL schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:21:
euhm spots je hebt de eerste tempel al gehaald toch????????
Na iedere tempel krijg je 1 volledig hartheb je die niet gepakt???????
euhm spots daar staat toch duidelijk 3 hartjes hoor.SpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:28:
Ik heb 3 hartjes..kheb nog geen kwartcontainers gevonden. als ik 2e tempel heb gehaald ga ik is scouten naar containers. op zich heb je ze niet nodig namelijk het maakt het natuurlijk wel een stuk gangbaarder ;-)
En boeboe hij draait wel degelijk op 60hz
Ja, dat klopt, ik stelde die vraag. Ik merk tot nu toe dat spellen die 60Hz ondersteunen een 50/60Hz logo hebben op de verpakking en dat spellen die progressive scan ondersteunen een EDTV/HDTV logo op de verpakking hebben. Ik heb hier nog geen Wii, maar wel al een aantal spellen liggen. Wii Play heeft gewoon een 50/60Hz logo en Rayman heeft zowel het 50/60Hz logo als het EDTV/HDTV logo. De Nederlandse PAL versie van Zelda heeft geen van beide logo's.Boeboe schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:32:
Kan iemand eens verifiëren of Zelda wel degelijk in 60Hz draait wanneer je je Wii op 60Hz hebt staan? Op het Wii topic is er plots wat twijfel over ontstaan wat betreft de EU versie.
Ik vrees dus dat dit betekent dat de PAL versie van Zelda redelijk kreupel is ten opzichte van de NTSC versies. De 60Hz support vind ik niet zo erg, maar een eventueel ontbrekende progressive scan ondersteuning wel.
ok, dan zal progressive ook wel werken. Nu enkel nog aan die verdomde kabels geraken, zijn net vertrokken uit HKUlyssesNL schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:41:
[...]
euhm spots daar staat toch duidelijk 3 hartjes hoor.
En boeboe hij draait wel degelijk op 60hz
Zelda draait gewoon op 60hz hier en ik heb geen progressive scan support op mijn tv en ik heb de kabel niet. Maar bij zelda staat in de handleiding gewoon je progressive scan kan gebruiken er staat bij dat je dan wel een component kabel nodig bent (ergens achter in de handleiding)MetroidPrime schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:43:
[...]
Ja, dat klopt, ik stelde die vraag. Ik merk tot nu toe dat spellen die 60Hz ondersteunen een 50/60Hz logo hebben op de verpakking en dat spellen die progressive scan ondersteunen een EDTV/HDTV logo op de verpakking hebben. Ik heb hier nog geen Wii, maar wel al een aantal spellen liggen. Wii Play heeft gewoon een 50/60Hz logo en Rayman heeft zowel het 50/60Hz logo als het EDTV/HDTV logo. De Nederlandse PAL versie van Zelda heeft geen van beide logo's.
Ik vrees dus dat dit betekent dat de PAL versie van Zelda redelijk kreupel is ten opzichte van de NTSC versies. De 60Hz support vind ik niet zo erg, maar een eventueel ontbrekende progressive scan ondersteuning wel.
En nintendo heeft toch toegezegd dat alle 1st party games 16:9 + 60hz + 480p zullen ondersteunen?
[ Voor 4% gewijzigd door 4ourty2 op 13-12-2006 10:49 ]
Dan is het wel een beetje vreemd dat Nintendo dit niet gewoon op de verpakking heeft gezet. Hopelijk heb ik die componentkabels snel!UlyssesNL schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:45:
[...]
Zelda draait gewoon op 60hz hier en ik heb geen progressive scan support op mijn tv en ik heb de kabel niet. Maar bij zelda staat in de handleiding gewoon je progressive scan kan gebruiken er staat bij dat je dan wel een component kabel nodig bent (ergens achter in de handleiding)
En de Wii moet ik ook nog zien te kopen.
Ik vind de menselijk vorm ook veel vetter om mee te spelen.SpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:44:
geen zin om te editen. toch vind ik de menselijke vorm dikker dan de wolf form.. ook al heeft wolf een paar hele dikke eigenschappen.. "senses" das echt cool. en midnadie mis ik toch wel een beetje als je menselijk bent.. aangezien ze dan maar een schaduw is
Maar net als jij mis ik midna ook in human form
en het richt systeem is trouwens anders bij mij als wat ik in die demo filmpjes heb gezien.
in die filmpjes heb je een "richt rondje" en zodra je aan de rand van dat rondje komt verplaatst die.
Ik heb dus niet zo'n rondje is dat normaal ????????
sinds de E3 demo is er heel wat gewijzigd aan de controls. Geef toe dat het huidige systeem toch veel beter werkt dan dat rondjeUlyssesNL schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:04:
en het richt systeem is trouwens anders bij mij als wat ik in die demo filmpjes heb gezien.
in die filmpjes heb je een "richt rondje" en zodra je aan de rand van dat rondje komt verplaatst die.
Ik heb dus niet zo'n rondje is dat normaal ????????
not at all en dat richten gaat ook lekker
Als ik wat moet aanmerken is het dat je te weinig controle over de richting van je aanvallen hebt in wolf form het is mij al 2 keer overkomen dat ik zo ineens van een richel af sprong

Ik vind ze geweldig vet!
[ Voor 4% gewijzigd door Richard op 13-12-2006 13:45 ]
20*350ZO45°
Anoniem: 200770
Morgen dus aan de Zelda
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 200770 op 13-12-2006 15:13 ]
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Ik wilde hem voor de wii om zsm Zelda te spelen. Maar ja gedurende de loop van vorige week ging het er op lijken dat ik sneller Zelda op de GC kon spelen dan op een WiiElBarto schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:22:
Bart Smit in Nijmegen had hem vandaag ook al voor de Cube liggen zag ik. Voor degenen zonder Wii
Hoppa, thnx voor de tip! Zojuist ook besteld en betaald met iDEAL..Anoniem: 200770 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:05:
Zojuist een verzendbevestiging gekregen van dimplus mbt de GC versie van Zelda:TP. Ze worden dus al bezorgd en geleverd voor degene die zich dat afvroegen.
Morgen dus aan de Zelda
Hopelijk kan ik hem ook morgen verwachten
@bavelb
Wanneer heb jij hem besteld en wanneer kreeg jij die verzendbevestiging?
[ Voor 9% gewijzigd door n1ck op 13-12-2006 16:09 ]
Zondagochtend besteld en betaald (CC via paypal).@bavelb
Wanneer heb jij hem besteld en wanneer kreeg jij die verzendbevestiging?
maandagmiddag preorder betaalbevestiging gekregen
vanmiddag om 14:00 verzendbevestiging gekregen
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 200770 op 13-12-2006 16:23 ]
Wat gouden insecten verzameld voor: Agatha ( Ze ziet er wel lief uit.
Wat vinden jullie van de moeilijkheidsgraad van Zelda Twilight Princess ?
Tot nu toe ging het vrij simpel.....
Anoniem: 84457
Je bent ook direct weer in de stemming, heerlijk is dat.
notabene de eerste keer dat ik een gamecube controller in me jatten heb, die Z knop is alleen wat raartjes, en de 2 trekkers klikken alleen op het laatste stuk, tis allemaal wat apart..
oh, en ben echt benieuwd hoe laat hij met de post aan zal komen, hoop vroeg... of zou ik em bij het postkantoor op kunnen halen, zit bij me in de straat, het verdeelkantoor...
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 188559 op 13-12-2006 22:11 ]

[ Voor 18% gewijzigd door Collaborator op 14-12-2006 00:56 ]
This space is occupied
Die gouden insecten zijn ook veelste makkelijk te vinden, ze vallen op door dat licht en het geluid als je in de buurt bent. Nog 3 insecten en ik heb ze allemaal en ik moet nog naar dungeon 5 toe....
Had liever iets meer uitdaging hier gehad zodat je nog wat zoek werk te doen had nadat je de game heb uitgespeeld.
Voor de mensen die al in hyrule castle zijn en makkelijk hartstukjes willen vinden.

Anoniem: 75298
ik wil vluchten in dit spel. heb alleen geen geld..
Nu ik Hyrule castle bezocht heb rijd ik veel liever s'nachts rond omdat ik dan insecten beter kan zien zitten. Agatha (het insectenmeisje) is C-U-T-E! Echt een plezier om daar mijn vangst in te leveren
Anoniem: 192587
Als ik die verhalen hier lees kan ik echt niet meer wachten
edit: En ik heb 'm
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 192587 op 14-12-2006 12:34 ]
Nu dus naar het noorden "Denk Zora's " echter moet ik nog de stenen weghalen
Van de week dus maar eens op golden bug-hunt voor ik me in dungeon 5 gooi
Wallet? Hoe?Boeboe schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:23:
Eergisteren al Zora's domain uit de twilight gehaald, maar tot nu toe nog steeds niet de tempel binnengegaan, er is ZO veel te doen. Ondertussen al 11 hartstukjes verzameld (2 extra hartjes
) en ik weet er nog een paar zitten.
Nu ik Hyrule castle bezocht heb rijd ik veel liever s'nachts rond omdat ik dan insecten beter kan zien zitten. Agatha (het insectenmeisje) is C-U-T-E! Echt een plezier om daar mijn vangst in te leveren. Met 3 bomb bags en een grotere wallet (eindelijk!) is het leven ook wel wat gemakkelijker. Zora's tempel zal voor dit weekend zijn, eerst nog wat leren vissen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
you fool! de versie van de gameboy (links awakening) is waanzinnig goed, beste gameboy spel uit men collectie, heb ik meer dan honderd uren op staan met ALLES van secretsTRON schreef op woensdag 12 mei 2004 @ 15:05:
Allen de versie van de GameBoy sucked.
over die wallet:
[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 14-12-2006 13:57 ]
Oracle of Ages en Seasons waren ook goed (voor de GC color). Al was Links Awakening inderdaad de beste.Boeboe schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:49:
you fool! de versie van de gameboy (links awakening) is waanzinnig goed, beste gameboy spel uit men collectie, heb ik meer dan honderd uren op staan met ALLES van secrets
Wie weet bedoelt hij de 2e GBA versie? Minish Cap was niet echt geweldig, maar wel interessant qua Zelda "timeline" (het is chronologisch gezien waarschijnlijk het vroegste zelda verhaal).
Ik hoop in ieder geval niet dat hij Link to the Past voor GBA bedoelt. Die blijft herspeelbaar (dat kan ik van OOT niet zeggen, de graphics gaan me nu zo langzamerhand irriteren).
Zometeen naar huis om TP uit de verpakking te gaan halen
Boeboe schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:49:
2 jaar oude quote, maar viel me net op en kon het niet ongestraft laten
[...]
you fool! de versie van de gameboy (links awakening) is waanzinnig goed, beste gameboy spel uit men collectie, heb ik meer dan honderd uren op staan met ALLES van secrets
over die wallet:
spoiler:Geef 2 bugs aan Agatha en je krijgt een wallet waar 600 ruppies in kunnen, simpel. Ik vermoed dat je een nog grotere zal krijgen als je maar genoeg bugs binnenbrengt, zoals de skultulla quest in OOT
Minish Cap vind ik toch wel de beste zelda voor de GBA.Anoniem: 200770 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:22:
[...]
Oracle of Ages en Seasons waren ook goed (voor de GC color). Al was Links Awakening inderdaad de beste.
Wie weet bedoelt hij de 2e GBA versie? Minish Cap was niet echt geweldig, maar wel interessant qua Zelda "timeline" (het is chronologisch gezien waarschijnlijk het vroegste zelda verhaal).
Ik hoop in ieder geval niet dat hij Link to the Past voor GBA bedoelt. Die blijft herspeelbaar (dat kan ik van OOT niet zeggen, de graphics gaan me nu zo langzamerhand irriteren).
Wel wat te kort en te makkelijk misschien, maar verder uitstekend kwa graphics, gameplay, geluid ect. De 3 G's
Link to the Past is ook uitstekend, maar die hebt ik al grijs gedraaid op de SNES.
Dat weten we nu wel.
De GBA versie had nog een multiplayer.....maar ja .....verder is het dezelfde game.
[ Voor 41% gewijzigd door nFo op 14-12-2006 15:47 ]
Een GBA game is herspeelbaar en een N64 game niet omdat de graphics gaan irriteren?Anoniem: 200770 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:22:
[...]
Oracle of Ages en Seasons waren ook goed (voor de GC color). Al was Links Awakening inderdaad de beste.
Graphics op de N64 waren uitstekend en op de GBA... naja.. voor het apparaat uitstekend..
Anoniem: 199539
Hm ik zit hier nog steeds vastMurcielago schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:42:
[...]
spoiler:eentje doden, daarna die andere twee verzamelen, en dan gelijk dat veldje uitzetten
zo lukte het bij mij tot nu toe
We hebben het hier over een Snes game van origine, geen gba game. Ik heb hem pas nog via emulator op xbox gespeeld en de 2d graphics bekoren me toch meer dan die van OOT nu.SpoTs schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:29:
[...]
Een GBA game is herspeelbaar en een N64 game niet omdat de graphics gaan irriteren?
Graphics op de N64 waren uitstekend en op de GBA... naja.. voor het apparaat uitstekend..
De 2D graphics van lttp zien er niet half zo verouderd uit als de 3D OOT graphics doordat het 2D is. Ik heb van de week mijn GC bonusdisc nog eens van stal gehaald om me op te warmen voor TP op de mat viel, maar na 5 minuten ben ik maar gestopt. De midibliepjes en de vierkante Origami-graphics konden me niet meer aanspreken. Daarna maar opnieuw LTTP opgestart op de DS en daar weer eens flink mee vermaakt.
Doet niet af dat OOT de beste game uit de reeks is, en voor mij de beste game ooit, maar voor mij persoonlijk minder lang houdbaar. Na Zelda: TP ga ik weer WW spelen, en daarna zal ik nog eens een poging doen om OOT te doen (Of misschien de N64 weer aansluiten en Majora's MAsk voor het eerst uitspelen
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 200770 op 14-12-2006 16:39 ]
Anoniem: 199539
Ik moet dus 2 tegelijk doden met dat energyfield maar hoe? Lukt me nietAnoniem: 199539 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:59:
[...]
Hm ik zit hier nog steeds vastWat bedoel je met "verzamelen" want ik kom nauwelijks bij ze in de buurt en het veldje dan uitzetten doet niks, dus ik moet ze wel meppen!
Hoe heb je dat gedaan met dienFo schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:13:
Zit nu in Kariko Village net despoiler:gekregen.zora kleding
Z-target?DoubleD1980 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:11:
[...]
Hoe heb je dat gedaan met diespoiler:huifkar? Het richten met die boog en rennen gaat niet zo handig..en als dat ding dan in de hens staat, dan kan ik er ook niet echt makkelijk die boomerang op af sturen.
Ik ben één van die doelgroepen waar Nintendo zich met de Wii ook op concentreren. Namelijk de personen die in principe geen game console gingen kopen tot ze de Wii zagen
Nu heb ik mij door alle wilde verhalen hier op het forum ook het spel Zelda TP aangeschaft. Het is dus mijn eerste Zelda spel. Maar momenteel vind ik er nog weinig aan. Het zal wel aan mij liggen omdat ik het geheel nog niet zo goed begrijp. Het blijft nog steeds één grote mysterie (of miserie
Goed ik ben nu al zover...
Als je even het topic doorlezen had: Tootoo in "[GC] The Legend of Zelda: Twilight Princ..."Pwain schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:31:
Kan er iemand mij nu nog eens een stapje verder helpen?
Ik ben één van die doelgroepen waar Nintendo zich met de Wii ook op concentreren. Namelijk de personen die in principe geen game console gingen kopen tot ze de Wii zagen![]()
Nu heb ik mij door alle wilde verhalen hier op het forum ook het spel Zelda TP aangeschaft. Het is dus mijn eerste Zelda spel. Maar momenteel vind ik er nog weinig aan. Het zal wel aan mij liggen omdat ik het geheel nog niet zo goed begrijp. Het blijft nog steeds één grote mysterie (of miserie) voor mij.
Goed ik ben nu al zover...
spoiler: ZeldaIk heb de wespennest door middel van de havik al opgelost. Ook het kindermandje is met behulp van de havik al in de handen van die vrouw. Ondertussen heb ik van haar een vislijn gekregen. Maar wat nu? Er zit vis in de vijver waar de kat rondhangt. Maar een vis uithalen lukt me langs geen kanten. Ook weet ik compleet niet hoe ik nu verder moet gaan in het spel. Ik zit hier maar uren wat rond te wandelen zonder iets te bereiken.
Speelse!
Ik ben nog niet helemaal mee.Tootoo schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:41:
[...]
Als je even het topic doorlezen had: Tootoo in "[GC] The Legend of Zelda: Twilight Princ..."
Speelse!
Ik veronderstel dat wanneer ik die vis aan die kat heb gegeven ik verder ga geraken in het spel, niet?