[GC & Wii] The Legend of Zelda: Twilight Princess

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.611 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Willybubba schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:11:
Ikke wel, maar dan heb je wel bombs nodig.

spoiler:
en ook eentje waarbij je genoeg hebt aan de pijl en boog, en je moet ook dungeon 2 af hebben.

Maar dat melodietje, bij mij highlight er niks... Of moet ik dat ook zelf doen?

spoiler:
en dan als ik straks weer wolf ben (moet nu naar het noorden, daar is Twilight) even de goeie kant op teleporten enzo?
Zie hier:

spoiler:
het word als het goed is voorgespeeld. Je moet er naast gaan staan en misschien even interact doen. dan komt er een muziekbalkje * iets in die vorm * en dan kan je mee janken.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Over dat melodietje

spoiler:
Als je bij steen bent waar je kunt huilen moet je gewoon op a drukken en toen ging het melodietje vanzelf als ik het goed heb. Het was volgens mij boven midden beneden boven midden beneden. dan moet je dus het eerste streepje helemaal boven tweede streepje in het midden enz...
Dan krijg je op de kaart te zien waar je heen moet. (waar dat meisje epona genas) je moet daar naartoe als human en niet als wolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ulyss :P zullen we hier dan ff verder wouwelen over TLOZTTP? aangezien het andere topic er niet meer over gebruikt mag worden.

Jij bent dus al wat verder dan mij kennelijk.. Ik ben net de mines in.. ik vond het trouwens echt prachtig toen
spoiler:
ik die stalen schoenen kreeg en die gorgons echt meters ver weg smijtte
echt.. dat was leuk :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Hehe ja is goed spots anders voeg ik je wel effe toe aan mijn wii als je wil kan ik gelijk dat effe proberen :*) trouwens als jij al 9 uur gespeeld hebt en je bent net in de mines wat heb je dan allemaal gedaan
aangezien ik ook in de mines ben en ik 6 uur bezig ben (btw ik ga nu naar huis dus duurt wel effe een uurtje of mischien 2 voor ik weer kan posten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ik ga over 20 minuten de auto in :p en dan ehh.. weet ik niet eens meer of ik het forum op ga vanvaond :O misschien nog wel ff.. PM functie zit er niet op.. :/
Ik heb gewoon ff sightseeing gedaan enzo ;-) en zat te kutten in de 1e tempel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:05
Stukje uit dit topic:

I've played the Cube rev extensively--here are the differences:

1. No widescreen (but is 480p.)
2. Standard Zelda controls a la Wind Waker, OOT, etc.
3. The spin attack has no cooldown (though it it harder to pull off in rapid succession.)
4. The world is 'flipped' across the vertical axis.

That's it

Behalve de controls mis je dus niets op de Cube (tenzij je breedbeeld wilt). De camera kan vrij bewegen en de wereld is origineel (ongespiegeld), hoewel dat weinig uit zal maken.
Nu nog wachten tot vrijdag, is er kans dat ze hem ergens eerder verkopen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

UlyssesNL schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:01:
trouwens als jij al 9 uur gespeeld hebt en je bent net in de mines wat heb je dan allemaal gedaan
geheimen zoeken uiteraard! alle kistjes uit de tempels sleuren, hyrule field volledig verkennen en ervoor zorgen dat je geen enkel stukje hart mist :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188559

Het Fantoom schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:13:
Stukje uit dit topic:

3. The spin attack has no cooldown (though it it harder to pull off in rapid succession.)

That's it

Behalve de controls mis je dus niets op de Cube (tenzij je breedbeeld wilt). De camera kan vrij bewegen en de wereld is origineel (ongespiegeld), hoewel dat weinig uit zal maken.
de wii was ook al 2 dagen voor release bij mensen in handen, dus mogelijke kans dat het hier ook mee gebeurd... Op zelda.com staat overigens dat hij woensdag al uit komt.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Anoniem: 188559 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:24:
[...]

de wii was ook al 2 dagen voor release bij mensen in handen, dus mogelijke kans dat het hier ook mee gebeurd... Op zelda.com staat overigens dat hij woensdag al uit komt.!
Ik zie daar 12-12 staan, morgen dus. Maar dat is niet de Nederlandse release, volgens nintendo benelux komt hij hier de 15de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62701

Hopelijk krijg ik morgen mijn WII, ik koop dat ding alleen maar voor The Legend of Zelda: TP 8) Ik heb laatst Zelda OOT en de Windwaker weer eens uitgespeeld, de bedoeling was ook om Majora's Mask uit te spelen alleen mijn N64 werkt in een keer niet meer. Heel toevallig aangezien mijn mobile het ook niet meer doet, negatieve aardstraling wellicht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

zelda spel der spellen.

op een dag heb ik je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:17:
[...]

geheimen zoeken uiteraard! alle kistjes uit de tempels sleuren, hyrule field volledig verkennen en ervoor zorgen dat je geen enkel stukje hart mist :)
hehe dat heb ik ook gedaan en ik met met elk mannetje gepraat die ook maar in het spel zit
:D en zo te horen heb ik geen stukje hart gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Net dungeon 3 afgemaakt en die ownt tot nu toe toch wel veruit het hardst :P
Het item dat je krijgt, de boss, heeeel erg vet allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Net even een filmpje van het vissen op de Gamecube gekeken. Wat me opviel is dat link hierbij de hengel wel in zijn rechterhand houdt, net als op de Wii. Vreemd dat dat dan weer niet gespiegeld is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Hehe net dungeon 2 gehaald zit te twijfelen of ik ook nummer 3 ga doen vanavond
als ik eenmaal begin aan zon dungeon is het moeilijk om te stoppen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:31

nFo

Het Fantoom schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:13:
Stukje uit dit topic:

That's it

Er waren wel meer verschillen las ik ergens:

Gamecube: FPS: 30
Wii FPS: 60

Of het klopt weet ik niet, maar kijk wel even.

Ben nu in de tweede temple, goron mines.
Wel dat andere schild gekocht van metaal, want een schild hout lijkt mij niet zo handig. :+
Ben al: 24 uur bezig, zijn jullie nou zo snel ?
Of ben ik zo langzaam ? <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:21
ik zoek een klein beetje hulp. Het is vast erg easy maar ik kom er niet uit.

Ik ben nu in wolf gedaante en ik moet die tears of light (oid :P) verzamelen, nog redelijk in het begin...
Ik moet er nog 2 maar dan kom ik bij die 3 monsters, maar hoe moet ik ze nou verslaan :? Ik geloof dat je dat zwarte veld moet creeren en ze dan alle 3 tegelijk moet neerhalen maar ik ga telkens dood, en dat is echt vervelend als je dan weer 'helemaaal' moet terug lopen...

let er wel op dat je het ff in een spoilertje post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 10:34
Dubbel Fristie schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:45:
ik zoek een klein beetje hulp. Het is vast erg easy maar ik kom er niet uit.

Ik ben nu in wolf gedaante en ik moet die tears of light (oid :P) verzamelen, nog redelijk in het begin...
Ik moet er nog 2 maar dan kom ik bij die 3 monsters, maar hoe moet ik ze nou verslaan :? Ik geloof dat je dat zwarte veld moet creeren en ze dan alle 3 tegelijk moet neerhalen maar ik ga telkens dood, en dat is echt vervelend als je dan weer 'helemaaal' moet terug lopen...

let er wel op dat je het ff in een spoilertje post ;)
spoiler:
eentje doden, daarna die andere twee verzamelen, en dan gelijk dat veldje uitzetten

zo lukte het bij mij tot nu toe

Wat een uber-spel, ik vond Zelda altijd maar saai, maar dat zal wel komen doordat ik alleen maar de 2d-games heb gezien. Dit spel is echt geweldig. Heb de hele avond alleen maar Zelda gespeeld. Alleen daarom ben ik al superblij met de Wii.
Hyrule is geweldig, Twilight is super-gedaan. En ik ben helemaal fan van Midna.
Ik zit nu in de tweede dungeon te klooien met die twee aapjes.
En ik wil m'n wolfgedaante nu terug.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ik heb de hele avond Wii Play gedaan.. tanks :O.. wat een lol :P misschien woensdag maar ff Zelda weer oppakken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

nFo schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:39:
[...]
Gamecube: FPS: 30
Wii FPS: 60
beide versies draaien aan 60 fps normaalgezien, net zoals iedere first party game ;)
24 uur om in de Goron mines te komen?! Ben je zeker dat je niet gewoon naar het uur van je save hebt gekeken en rond middernacht gesaved hebt? :)

Zelf heb ik nu net Zora's domain uit de twilight gebracht, en plots is er gigantisch veel te doen...tijd om een aantal uurtjes te verkennen alvorens Zora's tempel in te duiken :). De omgeving rond Zora's domain bevat tal van secrets (onder andere al een cave gevonden die ongelofelijk diep de grond ingaat, had zo'n 30-tal bommen nodig om er volledig door te geraken en op het einde licht er een hartstukje :)) en minigames (yay, vissen!) en ik moet zowiso nog half hyrule terug gaan verkennen.

[ Voor 66% gewijzigd door boe2 op 12-12-2006 08:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
W000t gisteren dungeon 5 uitgespeeld.
Dungeon 1-2-3 vond ik niet veel aan, niet veel vernieuwend, soms 1 dingetje ofzo.
Dungeon 4 opeens een nieuw item wat zeker nieuwe dingen met zich mee brengt. Maar voor de rest niet heel veel bijzonders.
Toen weekendje niks gedaan omdat ik te hard ging met zelda.
Gisteren dus met dungeon5 begonnen en uitgespeeld. En deze dungeon ownt! Veel nieuwe dingen, nieuwe opzet van een dungeon, nieuw wapen wat enorm cool is en nieuwe dingen met zich mee brengt. De tussenbaas was lastig kostte me een feetje, en bijna al mijn hartjes voordat ik hem doorhad.
De eindbaas daarin tegen was een eitje.
spoiler:
Dungeon5 is een ijs huis. Ja een huis waar een yeti en zijn vrouw woont. Deze zijn vriendelijk. Je moet telkens naar een deel van het huis om de spiegel te halen.
Je krijgt hier een ball aan een ketting waarmee je echt alles kapot kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
nFo schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:39:
[...]

Ben nu in de tweede temple, goron mines.
Wel dat andere schild gekocht van metaal, want een schild hout lijkt mij niet zo handig. :+
Of ben ik zo langzaam ? <+:)
29uur en sta voor dungeon 6.....
Daarnaast ook al het volgende gehaald:
spoiler:
3 bom bags
upgrade voor je bom bags
3 bottles
upgrade voor je pijlen (kan er nu 60)
3 golden bugs
21 poe soils

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
willen sommige mensen even wat meer de Spoiler functie gebruiken. Ik ga namelijk vanvaond of morgen lekker dungeon 2 starten.. en het liefst wil ik er nog niets over weten :P afgezien van dat het er heet is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Is de verlopen speeltijd ook ergens in het spel terug te zien, want volgens mij was dat niet het geval bij OoT en the Wind Waker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het Fantoom schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:08:
Is de verlopen speeltijd ook ergens in het spel terug te zien, want volgens mij was dat niet het geval bij OoT en the Wind Waker?
lijkt me wel, ik zie overal posts met speeltijd erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Als je de game opslaat word je totale speeltijd weergegeven. Dus die kan je checken bij je savegames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:33
RayNbow schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:52:
En wat Zelda nieuws... :P

In een recent interview met het Franse Libération heeft Eiji Aonuma, medewerker van het 'Zelda-team' binnen Nintendo, aangegeven dat de nieuwe Zelda voor de GameCube al af is.

Het spel zal chronologisch aansluiten op The Legend of Zelda: The Wind Waker. Hiermee bedoelde Aonuma dat de nieuwe The Legend of Zelda een vervolg zal zijn op The Legend of Zelda: The Wind Waker. Aonuma vertelde verder dat het spel eind 2005 in Japan moet verschijnen.

Ook heeft Aonuma gesproken over de Dual Screen-versie van The Legend of Zelda. Deze zal volgens Aonuma ongetwijfeld komen. Aonuma verklaarde dat dit nog best wel eens een Four Swords-deel kan worden.

[...]
Dat blijkt dus niet zo te zijn. Het rechtstreekse vervolg van WW wordt 'Phantom hourglass' voor de Nintendo DS, die in het eerste kwartaal van 2007 uitkomt. Heb om die reden vast een DS gekocht..

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Boeboe schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:20:
[...]

beide versies draaien aan 60 fps normaalgezien, net zoals iedere first party game ;)

[...]
24 uur om in de Goron mines te komen?! Ben je zeker dat je niet gewoon naar het uur van je save hebt gekeken en rond middernacht gesaved hebt? :)

Zelf heb ik nu net Zora's domain uit de twilight gebracht, en plots is er gigantisch veel te doen...tijd om een aantal uurtjes te verkennen alvorens Zora's tempel in te duiken :). De omgeving rond Zora's domain bevat tal van secrets (onder andere al een cave gevonden die ongelofelijk diep de grond ingaat, had zo'n 30-tal bommen nodig om er volledig door te geraken en op het einde licht er een hartstukje :)) en minigames (yay, vissen!) en ik moet zowiso nog half hyrule terug gaan verkennen.
60 Fps allebij ?
Ik had tot nu toe 1 frame drop gehad, vlak voor de tweede eindbaas.

Aantal uren klopt wel, staat nu op: 27:48 na de tweede temple, goron mines.
Maar zal wel komen door het vissen (Duurde nogal lang voordat ik het eindelijk snapte) en ik ben zo'n figuur die alle gebieden uitkamt.
En uitgebreid met iedereen zit te praten, alles checken. :P

Ga straks richting de derde temple, ik ben benieuwd.
Eerst nog Kakariko Village en de mines nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mja, na de tweede tempel stond ik op iets meer dan 11 uur, en ik heb toch ook niet het gevoel dat ik iets gerushed heb ofzo. Anderzijds lees ik ook over mensen die al na een paar uur spelen de Goron mines uitgekuist hebben, dus de hoeveelheid tijd die in dit spel steekt (en hoeveel je wil vinden) is echt wel schaalbaar :). Zelf moet ik nu naar de tempel in Zora's domain, maar ik overweeg om eerst nog eens een tussenstop te maken in de Forest temple, daar liggen nog een paar kistjes, en ik ben niet zeker of die enkel geld bevatten :)

Trouwens nog een vraag over de goron mines die me al verschillende dagen bezighoudt (frustrerend om te weten dat je een kistje gemist hebt):
spoiler:
In het openluchtgedeelte, met de grote magneet waar al die goblins brandende pijlen naar je schieten staat er in een van de hoeken van de ruimte op een hoog platform een chest (als je op die bewegende magneet staat kom je in de buurt), maar het lukt me helemaal niet om daar in de buurt te komen. Weet iemand hoe ik hier aan geraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Peenutzz schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:16:
[...]

Dat blijkt dus niet zo te zijn. Het rechtstreekse vervolg van WW wordt 'Phantom hourglass' voor de Nintendo DS, die in het eerste kwartaal van 2007 uitkomt. Heb om die reden vast een DS gekocht..
Ik geloof dat Phantom Hourglass tot vlak voor de E3 van 2004 gepland was voor de Gamecube. Er was namelijk een aantal maanden voor de E3 een presentatie gehouden waarin aangekondigd werd dat Wind Waker 2 voor de Gamecube zou uitkomen. Nintendo had ook een andere Zelda in ontwikkeling en toen is besloten om daarvan een Gamecube titel (en uiteindelijk ook een Wii titel) te maken en is Wind Waker 2 doorgeschoven naar de DS.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Boeboe schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:29:
mja, na de tweede tempel stond ik op iets meer dan 11 uur, en ik heb toch ook niet het gevoel dat ik iets gerushed heb ofzo. Anderzijds lees ik ook over mensen die al na een paar uur spelen de Goron mines uitgekuist hebben, dus de hoeveelheid tijd die in dit spel steekt (en hoeveel je wil vinden) is echt wel schaalbaar :). Zelf moet ik nu naar de tempel in Zora's domain, maar ik overweeg om eerst nog eens een tussenstop te maken in de Forest temple, daar liggen nog een paar kistjes, en ik ben niet zeker of die enkel geld bevatten :)

Trouwens nog een vraag over de goron mines die me al verschillende dagen bezighoudt (frustrerend om te weten dat je een kistje gemist hebt):
spoiler:
In het openluchtgedeelte, met de grote magneet waar al die goblins brandende pijlen naar je schieten staat er in een van de hoeken van de ruimte op een hoog platform een chest (als je op die bewegende magneet staat kom je in de buurt), maar het lukt me helemaal niet om daar in de buurt te komen. Weet iemand hoe ik hier aan geraak?
Ik vroeg mij dus ook af wat er nu in die kist zat op die hoge platform in de Goron Mines.
spoiler:
50 Rupees, zie ik in de Zelda TP guide van Nintendo Power die ik net ontvangen heb. :P
Plaatje: http://img153.imageshack.us/img153/3342/mapfx5.jpg

In Kakariko Village kwam ik die postbode ook nog tegen in dat hotel, had die een brief laten vallen in die hotspring daar boven.
Hij was het bij die openhaard weer droog aan het maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34
Op de wikipedia van dit spel staat dat de Wii versie 60fps draait en de Gamecube 30fps, wat nu te geloven? :?

edit: bron: http://nl.wikipedia.org/w..._Zelda:_Twilight_Princess

[ Voor 27% gewijzigd door WickedWizard op 12-12-2006 17:50 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

CaptainCharisma schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:48:
Op de wikipedia van dit spel staat dat de Wii versie 60fps draait en de Gamecube 30fps, wat nu te geloven? :?
Dat heb ik al een paar keer eerder gelezen en het zou me niets verbazen als dit klopt. De Wii is nu eenmaal een krachtigere console dan de Gamecube.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
MetroidPrime schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:50:
[...]

Dat heb ik al een paar keer eerder gelezen en het zou me niets verbazen als dit klopt. De Wii is nu eenmaal een krachtigere console dan de Gamecube.
Maar het spel is van origine ontwikkeld voor de Gamecube, dus ik vind het wel raar als dit echt zo is. Maar kan iemand dit bevestigen? Staat dat niet in het boekje ofzo bij de Wii versie dat hij 60hz draait? Ach dan weet je natuurlijk nog steeds niet of dit bij de Cube ook het geval is...

Maar tot nu toe is het verschil tussen de GC en de Wii versie dus: Breedbeeldondersteuning bij de Wii, unieke besturing bij de Wii(doh) en mogelijk een verschil in verversingsnelheid?(30fps op GC en 60fps op de Wii)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

CaptainCharisma schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:52:
[...]

Maar het spel is van origine ontwikkeld voor de Gamecube, dus ik vind het wel raar als dit echt zo is.
Er zijn wel meer spellen die oorspronkelijk voor de Gamecube ontwikkeld zijn en die maar 30 fps behalen, dus zo vreemd is dat niet.

Je moet ook niet vergeten dat op het moment dat er besloten werd het spel op de Wii uit te brengen er ook besloten is het spel op beide consoles grafisch op te poetsen. Twilight Princess was een jaar geleden al klaar om op de Gamecube te worden uitgebracht, maar als je screenshots van toen met de uiteindelijke versie vergelijkt is er een enorm verschil.

Je bent overigens progressive scan ondersteuning vergeten, dit is nog een voordeel van de Wii versie.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 12-12-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
MetroidPrime schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:57:
[...]

Er zijn wel meer spellen die oorspronkelijk voor de Gamecube ontwikkeld zijn en die maar 30 fps behalen, dus zo vreemd is dat niet.

Je bent overigens progressive scan ondersteuning vergeten, dit is nog een voordeel van de Wii versie.
Ja klopt, maar ik dacht dat als ze de Wii versie 60fps maken, waarom dan niet voor de Cube? Kan die dat niet aan? ;(

En ik dacht dat progressive scan voor beide versies gold, maar dat is dus ook een Wii voordeel blijkbaar :+ Bedankt voor de verduidelijking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Al mocht er verschil in zitten in framerate, is dat zichtbaar dan? Onder de 30fps wel, maar 30 of meer is nauwelijks merkbaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
De Wii versie draait (ook) op 30 fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:57
Dat klopt! Er zijn wat Nederlandse sites die iets anders melden, maar beide draaien ze toch echt op 30fps.

[ Voor 5% gewijzigd door Grote Smurf op 12-12-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 09:51

LieveNiels

On Fire

damn,...het duurt nog jaren voordat er weer een nieuwe zelda uitkomt, en mensen rennen door het spel heen de eerste week na de launch alsof hun leven er vanaf hangt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

MetroidPrime schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:30:
[...]

Ik geloof dat Phantom Hourglass tot vlak voor de E3 van 2004 gepland was voor de Gamecube. Er was namelijk een aantal maanden voor de E3 een presentatie gehouden waarin aangekondigd werd dat Wind Waker 2 voor de Gamecube zou uitkomen. Nintendo had ook een andere Zelda in ontwikkeling en toen is besloten om daarvan een Gamecube titel (en uiteindelijk ook een Wii titel) te maken en is Wind Waker 2 doorgeschoven naar de DS.
Die presentatie ging meer over de verkoopcijfers van Zelda, als illustratie stond er WindWaker 2 in de lijst die toen in de planning was, Eonuma wilde alleen niet nog een keer het verhaal van kind-link vertellen en besloot de boel om te gooien. Wel werd na windwaker direct gezegd dat ze in de toekomst vaker cell-shading wilde gaan gebruiken.
Phantom Hourglass is eigenlijk pas aangekondigt toen de Tingle game verdween en werd overgelaten aan een third party, de E3 demo van de game was nog in een erg vroeg stadium, en zoveel Zelda na elkaar is gewoon overkill. Eind volgend jaar zal dat de grote DS klapper worden met het jaar erop misschien weer een Wii deel, uiteraard allemaal speculatie maar ik gok dat dat een Majora's Mask verhaal wordt(dus zelfde engine, grafische stijl), Twilight Princess is op dat betreft echt uit de hand gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Zo, net uitgespeeld in iets meer dan 38 uur (met redelijk wat sidequests gedaan). Op het moment schat ik TP hoger in dan OoT (hoewel ik OoT altijd nogal gehypet heb gevonden).

Het hele wolf gebeuren voegt echt een nieuwe laag toe aan het verhaal, de items zijn cool, Midna is 300 keer minder irritant dan Navi en het verhaal is veel minder simpel dan dat uit OoT (verzamel 3 edelstenen, haal master sword, ontwaak alle sages, versla Ganon).

Kortom, het is precies wat ik ervan verwacht had. Enige minpuntje wat ik kan noemen is dat je met de Wiimote/Nunchuck moet slaan wil je dat Link slaat. Dat had ik toch liever gewoon met de A knop gedaan.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hmmm ik zit gewoon vast met het spel. Dit is mijn eerste Zelda ooit...

Ik ben nu in een stadje aan het rondwandelen waar iedereen problemen heeft. Een oude vrouw heeft problemen met een wespennest, een andere dame zoekt haar kindermandje,... maar hoe dan ook ik weet geen enkele op te lossen.
Eerst dacht ik dat ik via een havik het kindermandje uit de handen van die aap ging krijgen. Nope...die havik gaat zelfs zo ver nog niet. Die wespennest heb ik compleet geen idee hoe te beginnen. Ik zit gewoon maar rondjes te draaien.
Iemand die toch een kleine tip wilt geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196956

door het topic lezen was handig geweest :9

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 196956 op 13-12-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:23

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Pwain schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:53:

Ik ben nu in een stadje aan het rondwandelen waar iedereen problemen heeft. Een oude vrouw heeft problemen met een wespennest, een andere dame zoekt haar kindermandje,... maar hoe dan ook ik weet geen enkele op te lossen.
Eerst dacht ik dat ik via een havik het kindermandje uit de handen van die aap ging krijgen. Nope...die havik gaat zelfs zo ver nog niet. Die wespennest heb ik compleet geen idee hoe te beginnen. Ik zit gewoon maar rondjes te draaien.
spoiler:
havik op wespennest afsturen, groeten uit Wii topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 06:53

spoiler:
In plaats van de eerste keer de havik op te roepen, spring wat verder door naar het huisje en op andere pilaren richting het mandje daar kun je ook een havik gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 14:21

spoiler:
Die als je een paar "pilaren" verder springt (via ehet huisje) kun je daar een havik oproepen en die haalt het wel :-)

[ Voor 0% gewijzigd door martijnve op 13-12-2006 00:21 . Reden: Moet sneller typen :-) ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Niet online
Anoniem: 196956 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:17:
door het topic lezen was handig geweest :9
Sorry hoor maar ik vind ik dit topic geen enkele aanwijzing voor mijn problemen. De meeste tips gaan over het vissen...maar zover ben ik helemaal nog niet. 8)7
Maar goed...nu heb ik al wat tips! Bedankt jongens.

[ Voor 7% gewijzigd door Pwain op 13-12-2006 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 10:34
Oef, net die behekste aap verslagen, en je krijgt een leuke gadget erbij.
spoiler:
die boomerang dus

nu nog ff de rest van die apen erbij zoeken en weer verder
zit nu op 8 uur speeltijd, morgen weer verder

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192587

Nog 2 nachtjes slapen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nu al uitgespeeld... ik ga vanavond misschien nog ff spelen.. doe het lekker rustig aan.. wil hem niet binnen 1 week uitspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
was ik gister lekker bij de zora's aan het rondsjouwen
komt mijn moeder mijn kamer binnen om te vragen of ik wil bowlen 8)7 met wii sports
toch maar gedaan |:( maar vanavond effe die 3 tempel halen.
Ik heb nu 6 hartjes en ik moet nog al die tears verzamelen bij de zora's heb ik dan te weinig hartjes of niet? (want ik heb in kakariko helemaal geen hartjes gevonden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb 3 hartjes.. :p kheb nog geen kwartcontainers gevonden. als ik 2e tempel heb gehaald ga ik is scouten naar containers. op zich heb je ze niet nodig namelijk het maakt het natuurlijk wel een stuk gangbaarder ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
euhm spots je hebt de eerste tempel al gehaald toch????????
Na iedere tempel krijg je 1 volledig hart |:( heb je die niet gepakt???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

dat zou wel pijnlijk zijn. Je KAN het laten liggen, als je aan Midna vraagt om te vertrekken neemt ze je mee, extra hartje of niet :P (je kan natuurlijk altijd terugkeren naar de tempel, normaalgezien ligt het hartje er nog wel)

Kan iemand eens verifiëren of Zelda wel degelijk in 60Hz draait wanneer je je Wii op 60Hz hebt staan? Op het Wii topic is er plots wat twijfel over ontstaan wat betreft de EU versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
UlyssesNL schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:21:
euhm spots je hebt de eerste tempel al gehaald toch????????
Na iedere tempel krijg je 1 volledig hart |:( heb je die niet gepakt???????
Wat ik zeg.. ik heb 4 hartjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:28:
Ik heb 3 hartjes.. :p kheb nog geen kwartcontainers gevonden. als ik 2e tempel heb gehaald ga ik is scouten naar containers. op zich heb je ze niet nodig namelijk het maakt het natuurlijk wel een stuk gangbaarder ;-)
euhm spots daar staat toch duidelijk 3 hartjes hoor.
En boeboe hij draait wel degelijk op 60hz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Boeboe schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:32:
Kan iemand eens verifiëren of Zelda wel degelijk in 60Hz draait wanneer je je Wii op 60Hz hebt staan? Op het Wii topic is er plots wat twijfel over ontstaan wat betreft de EU versie.
Ja, dat klopt, ik stelde die vraag. Ik merk tot nu toe dat spellen die 60Hz ondersteunen een 50/60Hz logo hebben op de verpakking en dat spellen die progressive scan ondersteunen een EDTV/HDTV logo op de verpakking hebben. Ik heb hier nog geen Wii, maar wel al een aantal spellen liggen. Wii Play heeft gewoon een 50/60Hz logo en Rayman heeft zowel het 50/60Hz logo als het EDTV/HDTV logo. De Nederlandse PAL versie van Zelda heeft geen van beide logo's.

Ik vrees dus dat dit betekent dat de PAL versie van Zelda redelijk kreupel is ten opzichte van de NTSC versies. De 60Hz support vind ik niet zo erg, maar een eventueel ontbrekende progressive scan ondersteuning wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

UlyssesNL schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:41:
[...]

euhm spots daar staat toch duidelijk 3 hartjes hoor.
En boeboe hij draait wel degelijk op 60hz ;)
ok, dan zal progressive ook wel werken. Nu enkel nog aan die verdomde kabels geraken, zijn net vertrokken uit HK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
geen zin om te editen. toch vind ik de menselijke vorm dikker dan de wolf form.. ook al heeft wolf een paar hele dikke eigenschappen.. "senses" das echt cool. en midna :) die mis ik toch wel een beetje als je menselijk bent.. aangezien ze dan maar een schaduw is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
MetroidPrime schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:43:
[...]
Ja, dat klopt, ik stelde die vraag. Ik merk tot nu toe dat spellen die 60Hz ondersteunen een 50/60Hz logo hebben op de verpakking en dat spellen die progressive scan ondersteunen een EDTV/HDTV logo op de verpakking hebben. Ik heb hier nog geen Wii, maar wel al een aantal spellen liggen. Wii Play heeft gewoon een 50/60Hz logo en Rayman heeft zowel het 50/60Hz logo als het EDTV/HDTV logo. De Nederlandse PAL versie van Zelda heeft geen van beide logo's.

Ik vrees dus dat dit betekent dat de PAL versie van Zelda redelijk kreupel is ten opzichte van de NTSC versies. De 60Hz support vind ik niet zo erg, maar een eventueel ontbrekende progressive scan ondersteuning wel.
Zelda draait gewoon op 60hz hier en ik heb geen progressive scan support op mijn tv en ik heb de kabel niet. Maar bij zelda staat in de handleiding gewoon je progressive scan kan gebruiken er staat bij dat je dan wel een component kabel nodig bent (ergens achter in de handleiding)

En nintendo heeft toch toegezegd dat alle 1st party games 16:9 + 60hz + 480p zullen ondersteunen?

[ Voor 4% gewijzigd door 4ourty2 op 13-12-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

UlyssesNL schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:45:
[...]

Zelda draait gewoon op 60hz hier en ik heb geen progressive scan support op mijn tv en ik heb de kabel niet. Maar bij zelda staat in de handleiding gewoon je progressive scan kan gebruiken er staat bij dat je dan wel een component kabel nodig bent (ergens achter in de handleiding)
Dan is het wel een beetje vreemd dat Nintendo dit niet gewoon op de verpakking heeft gezet. Hopelijk heb ik die componentkabels snel!

En de Wii moet ik ook nog zien te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:44:
geen zin om te editen. toch vind ik de menselijke vorm dikker dan de wolf form.. ook al heeft wolf een paar hele dikke eigenschappen.. "senses" das echt cool. en midna :) die mis ik toch wel een beetje als je menselijk bent.. aangezien ze dan maar een schaduw is :(
Ik vind de menselijk vorm ook veel vetter om mee te spelen.
Maar net als jij mis ik midna ook in human form :'( zoals boeboe al heeft een keer heeft gepost is het gewoon een hele leuk side character (1000 * beter als het elfje navi >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ik vond Navi geen side character maar gewoon een irritant lichtpuntje aan de hemel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
wat ik wel een beetje jammer vind bij twilight princess is
spoiler:
Dat je al zo snel een boog hebt gekregen want de slingshot is dus waardeloos geworden

en het richt systeem is trouwens anders bij mij als wat ik in die demo filmpjes heb gezien.
in die filmpjes heb je een "richt rondje" en zodra je aan de rand van dat rondje komt verplaatst die.
Ik heb dus niet zo'n rondje is dat normaal ????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

UlyssesNL schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:04:

en het richt systeem is trouwens anders bij mij als wat ik in die demo filmpjes heb gezien.
in die filmpjes heb je een "richt rondje" en zodra je aan de rand van dat rondje komt verplaatst die.
Ik heb dus niet zo'n rondje is dat normaal ????????
sinds de E3 demo is er heel wat gewijzigd aan de controls. Geef toe dat het huidige systeem toch veel beter werkt dan dat rondje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Heb geen problemen met de controls hehe
not at all en dat richten gaat ook lekker >:)
Als ik wat moet aanmerken is het dat je te weinig controle over de richting van je aanvallen hebt in wolf form het is mij al 2 keer overkomen dat ik zo ineens van een richel af sprong |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
lol :P ik doe altijd jump attacks met wolf.. maar idd.. ben ook al eens het ravijn in gedonderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

wat vinden jullie van

spoiler:
de vierkante blokjes die boven hyrule zweven; en volgens mij de geesten van de overledenen voor moeten stellen (ik ben nog niet zo ver); het betekend toch overduidelijk dat het niet om de grafische kracht gaat maar om de implementatie of creativiteit

Ik vind ze geweldig vet!

[ Voor 4% gewijzigd door Richard op 13-12-2006 13:45 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
die ----- die jij omschrijft is de twilight :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200770

Zojuist een verzendbevestiging gekregen van dimplus mbt de GC versie van Zelda:TP. Ze worden dus al bezorgd en geleverd voor degene die zich dat afvroegen.

Morgen dus aan de Zelda ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 200770 op 13-12-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Bart Smit in Nijmegen had hem vandaag ook al voor de Cube liggen zag ik. Voor degenen zonder Wii ;)

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ElBarto schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:22:
Bart Smit in Nijmegen had hem vandaag ook al voor de Cube liggen zag ik. Voor degenen zonder Wii ;)
Ik wilde hem voor de wii om zsm Zelda te spelen. Maar ja gedurende de loop van vorige week ging het er op lijken dat ik sneller Zelda op de GC kon spelen dan op een Wii :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:54
Anoniem: 200770 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:05:
Zojuist een verzendbevestiging gekregen van dimplus mbt de GC versie van Zelda:TP. Ze worden dus al bezorgd en geleverd voor degene die zich dat afvroegen.

Morgen dus aan de Zelda ;)
Hoppa, thnx voor de tip! Zojuist ook besteld en betaald met iDEAL..
Hopelijk kan ik hem ook morgen verwachten :D

@bavelb
Wanneer heb jij hem besteld en wanneer kreeg jij die verzendbevestiging?

[ Voor 9% gewijzigd door n1ck op 13-12-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@bavelb
Wanneer heb jij hem besteld en wanneer kreeg jij die verzendbevestiging?
Zondagochtend besteld en betaald (CC via paypal).
maandagmiddag preorder betaalbevestiging gekregen
vanmiddag om 14:00 verzendbevestiging gekregen

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 200770 op 13-12-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Zit nu in Kariko Village net de
spoiler:
zora kleding
gekregen. :)
Wat gouden insecten verzameld voor: Agatha ( Ze ziet er wel lief uit. O+ )

Wat vinden jullie van de moeilijkheidsgraad van Zelda Twilight Princess ?
Tot nu toe ging het vrij simpel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Ik heb het spel sinds vanmiddag, wat heb ik hier lang naar uitgekeken. _/-\o_
Je bent ook direct weer in de stemming, heerlijk is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe ik sinds vanmiddag pas in het bezit van een gamecube, kan echt niet wachten tot morgen en ik zelda binnenkrijg, ik heb veel in te halen wat spellen betreft, wel relaxed goedkoop nu...
notabene de eerste keer dat ik een gamecube controller in me jatten heb, die Z knop is alleen wat raartjes, en de 2 trekkers klikken alleen op het laatste stuk, tis allemaal wat apart..

oh, en ben echt benieuwd hoe laat hij met de post aan zal komen, hoop vroeg... of zou ik em bij het postkantoor op kunnen halen, zit bij me in de straat, het verdeelkantoor...

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 188559 op 13-12-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Even een vraagje.. wanneer kan ik weer saven? Ik zit nu vlak voor de derde temple.
spoiler:
Net geen wolf meer (dan kan je sowiso niet saven blijkbaar) na die mini baas en nadat ik zora's domein ontdooit heb.. en als link zou je weer moeten kunnen saven toch?? het kan namelijk niet.

:X 8)7 Nevermind ik zat onder de 1 / 2 knop te zoeken in plaats van de + en - knop O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Collaborator op 14-12-2006 00:56 ]

This space is occupied

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Ik vind de game en sfeer helemaal top maar ik erger me wel een beetje aan de moeilijkheidsgraad, het is echt veelste makkelijk. Echt alles wordt je voorgekauwd, o.a. door midna. Het werd ietsje moeilijker in dungeon 4 omdat je daar geen kaart had, maar de monsters/bosses blijven erg makkelijk tot nu toe.

Die gouden insecten zijn ook veelste makkelijk te vinden, ze vallen op door dat licht en het geluid als je in de buurt bent. Nog 3 insecten en ik heb ze allemaal en ik moet nog naar dungeon 5 toe....
Had liever iets meer uitdaging hier gehad zodat je nog wat zoek werk te doen had nadat je de game heb uitgespeeld.

Voor de mensen die al in hyrule castle zijn en makkelijk hartstukjes willen vinden.
spoiler:
Het is niet echt een spoiler, maar als je telkens naar die waarzegster in hyrule gaat en je betaald 10 rupee voor een voorspelling love, dan laat ze je telkens een plaats van een hartstukje zien dmv een soort screenshot. Deze screenshots zijn erg makkelijk te herkennen en je hebt de locatie dan ook zo gevonden. Het is hierdoor heel erg makkelijk om ze allemaal te vinden. Ik heb iets van 11 hartjes nu maar omdat de game zo makkelijk is kan ik ook wel met de 3 hartjes van het begin alleen af :/

Anoniem: 75298

jongens ik heb stress. ik het ongelovelijk druk met school laatse jaars.
ik wil vluchten in dit spel. heb alleen geen geld..

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Eergisteren al Zora's domain uit de twilight gehaald, maar tot nu toe nog steeds niet de tempel binnengegaan, er is ZO veel te doen :). Ondertussen al 11 hartstukjes verzameld (2 extra hartjes :D) en ik weet er nog een paar zitten.
Nu ik Hyrule castle bezocht heb rijd ik veel liever s'nachts rond omdat ik dan insecten beter kan zien zitten. Agatha (het insectenmeisje) is C-U-T-E! Echt een plezier om daar mijn vangst in te leveren :). Met 3 bomb bags en een grotere wallet (eindelijk!) is het leven ook wel wat gemakkelijker. Zora's tempel zal voor dit weekend zijn, eerst nog wat leren vissen :)

Anoniem: 192587

In de pauze even langs de winkel fietsen, hopelijk hebben ze m al liggen...

Als ik die verhalen hier lees kan ik echt niet meer wachten :9~

edit: En ik heb 'm _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 192587 op 14-12-2006 12:34 ]

• Dakreal
gister 2e tempeltje uitgespeeld.. vond de eindbaas echt HEEL erg makkelijk..
Nu dus naar het noorden "Denk Zora's " echter moet ik nog de stenen weghalen :(

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:26
Wil 'm ook voor de gamecube, maar wil eerst wind waker uit spelen! ben al een end op weg :) Speciaal een gamecube gekocht voor de zelda games :)

• Dakreal
hehe.. ik wil nog eigenlijk dat Gamecube CD'tjuh met Majora's mask erop..

• Xrenity
Ik hoorde al een paar keer dat geluid en zag zo'n gouden vlindertje maar op de een of andere manier had ik niet door dat dat ook gouden bugs waren :')

Van de week dus maar eens op golden bug-hunt voor ik me in dungeon 5 gooi :9

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Boeboe schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:23:
Eergisteren al Zora's domain uit de twilight gehaald, maar tot nu toe nog steeds niet de tempel binnengegaan, er is ZO veel te doen :). Ondertussen al 11 hartstukjes verzameld (2 extra hartjes :D) en ik weet er nog een paar zitten.
Nu ik Hyrule castle bezocht heb rijd ik veel liever s'nachts rond omdat ik dan insecten beter kan zien zitten. Agatha (het insectenmeisje) is C-U-T-E! Echt een plezier om daar mijn vangst in te leveren :). Met 3 bomb bags en een grotere wallet (eindelijk!) is het leven ook wel wat gemakkelijker. Zora's tempel zal voor dit weekend zijn, eerst nog wat leren vissen :)
Wallet? Hoe?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

2 jaar oude quote, maar viel me net op en kon het niet ongestraft laten :P
TRON schreef op woensdag 12 mei 2004 @ 15:05:
Allen de versie van de GameBoy sucked.
you fool! de versie van de gameboy (links awakening) is waanzinnig goed, beste gameboy spel uit men collectie, heb ik meer dan honderd uren op staan met ALLES van secrets ;)

over die wallet:
spoiler:
Geef 2 bugs aan Agatha en je krijgt een wallet waar 600 ruppies in kunnen, simpel. Ik vermoed dat je een nog grotere zal krijgen als je maar genoeg bugs binnenbrengt, zoals de skultulla quest in OOT

[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 14-12-2006 13:57 ]

Boeboe schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:49:

you fool! de versie van de gameboy (links awakening) is waanzinnig goed, beste gameboy spel uit men collectie, heb ik meer dan honderd uren op staan met ALLES van secrets ;)
Oracle of Ages en Seasons waren ook goed (voor de GC color). Al was Links Awakening inderdaad de beste.

Wie weet bedoelt hij de 2e GBA versie? Minish Cap was niet echt geweldig, maar wel interessant qua Zelda "timeline" (het is chronologisch gezien waarschijnlijk het vroegste zelda verhaal).

Ik hoop in ieder geval niet dat hij Link to the Past voor GBA bedoelt. Die blijft herspeelbaar (dat kan ik van OOT niet zeggen, de graphics gaan me nu zo langzamerhand irriteren).

Zometeen naar huis om TP uit de verpakking te gaan halen :D

• nFo

nFo

Boeboe schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:49:
2 jaar oude quote, maar viel me net op en kon het niet ongestraft laten :P

[...]

over die wallet:
spoiler:
Geef 2 bugs aan Agatha en je krijgt een wallet waar 600 ruppies in kunnen, simpel. Ik vermoed dat je een nog grotere zal krijgen als je maar genoeg bugs binnenbrengt, zoals de skultulla quest in OOT
spoiler:
Als je ze alle 24 hebt, krijg je een wallet waar: 1000 rupees in kan. :P
Anoniem: 200770 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:22:
[...]

Oracle of Ages en Seasons waren ook goed (voor de GC color). Al was Links Awakening inderdaad de beste.

Wie weet bedoelt hij de 2e GBA versie? Minish Cap was niet echt geweldig, maar wel interessant qua Zelda "timeline" (het is chronologisch gezien waarschijnlijk het vroegste zelda verhaal).

Ik hoop in ieder geval niet dat hij Link to the Past voor GBA bedoelt. Die blijft herspeelbaar (dat kan ik van OOT niet zeggen, de graphics gaan me nu zo langzamerhand irriteren).

Minish Cap vind ik toch wel de beste zelda voor de GBA.
Wel wat te kort en te makkelijk misschien, maar verder uitstekend kwa graphics, gameplay, geluid ect. De 3 G's :P

Link to the Past is ook uitstekend, maar die hebt ik al grijs gedraaid op de SNES.
Dat weten we nu wel.
De GBA versie had nog een multiplayer.....maar ja .....verder is het dezelfde game.

[ Voor 41% gewijzigd door nFo op 14-12-2006 15:47 ]

• Dakreal
Anoniem: 200770 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:22:
[...]

Een GBA game is herspeelbaar en een N64 game niet omdat de graphics gaan irriteren?

Graphics op de N64 waren uitstekend en op de GBA... naja.. voor het apparaat uitstekend.. :p

Anoniem: 199539

Murcielago schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:42:
[...]

spoiler:
eentje doden, daarna die andere twee verzamelen, en dan gelijk dat veldje uitzetten

zo lukte het bij mij tot nu toe
Hm ik zit hier nog steeds vast :( Wat bedoel je met "verzamelen" want ik kom nauwelijks bij ze in de buurt en het veldje dan uitzetten doet niks, dus ik moet ze wel meppen!

SpoTs schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:29:
[...]

Een GBA game is herspeelbaar en een N64 game niet omdat de graphics gaan irriteren?

Graphics op de N64 waren uitstekend en op de GBA... naja.. voor het apparaat uitstekend.. :p
We hebben het hier over een Snes game van origine, geen gba game. Ik heb hem pas nog via emulator op xbox gespeeld en de 2d graphics bekoren me toch meer dan die van OOT nu.

De 2D graphics van lttp zien er niet half zo verouderd uit als de 3D OOT graphics doordat het 2D is. Ik heb van de week mijn GC bonusdisc nog eens van stal gehaald om me op te warmen voor TP op de mat viel, maar na 5 minuten ben ik maar gestopt. De midibliepjes en de vierkante Origami-graphics konden me niet meer aanspreken. Daarna maar opnieuw LTTP opgestart op de DS en daar weer eens flink mee vermaakt.

Doet niet af dat OOT de beste game uit de reeks is, en voor mij de beste game ooit, maar voor mij persoonlijk minder lang houdbaar. Na Zelda: TP ga ik weer WW spelen, en daarna zal ik nog eens een poging doen om OOT te doen (Of misschien de N64 weer aansluiten en Majora's MAsk voor het eerst uitspelen ;))

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 200770 op 14-12-2006 16:39 ]

Anoniem: 199539

Anoniem: 199539 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:59:
[...]

Hm ik zit hier nog steeds vast :( Wat bedoel je met "verzamelen" want ik kom nauwelijks bij ze in de buurt en het veldje dan uitzetten doet niks, dus ik moet ze wel meppen!
Ik moet dus 2 tegelijk doden met dat energyfield maar hoe? Lukt me niet :'(

• DoubleD1980
  • Laatst online: 08:37
nFo schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:13:
Zit nu in Kariko Village net de
spoiler:
zora kleding
gekregen. :)
Hoe heb je dat gedaan met die
spoiler:
huifkar? Het richten met die boog en rennen gaat niet zo handig..en als dat ding dan in de hens staat, dan kan ik er ook niet echt makkelijk die boomerang op af sturen.

• Xrenity
DoubleD1980 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:11:
[...]

Hoe heb je dat gedaan met die
spoiler:
huifkar? Het richten met die boog en rennen gaat niet zo handig..en als dat ding dan in de hens staat, dan kan ik er ook niet echt makkelijk die boomerang op af sturen.
Z-target?

• Pwain
  • Niet online
Kan er iemand mij nu nog eens een stapje verder helpen?

Ik ben één van die doelgroepen waar Nintendo zich met de Wii ook op concentreren. Namelijk de personen die in principe geen game console gingen kopen tot ze de Wii zagen :9
Nu heb ik mij door alle wilde verhalen hier op het forum ook het spel Zelda TP aangeschaft. Het is dus mijn eerste Zelda spel. Maar momenteel vind ik er nog weinig aan. Het zal wel aan mij liggen omdat ik het geheel nog niet zo goed begrijp. Het blijft nog steeds één grote mysterie (of miserie :? ) voor mij.

Goed ik ben nu al zover...
spoiler: Zelda
Ik heb de wespennest door middel van de havik al opgelost. Ook het kindermandje is met behulp van de havik al in de handen van die vrouw. Ondertussen heb ik van haar een vislijn gekregen. Maar wat nu? Er zit vis in de vijver waar de kat rondhangt. Maar een vis uithalen lukt me langs geen kanten. Ook weet ik compleet niet hoe ik nu verder moet gaan in het spel. Ik zit hier maar uren wat rond te wandelen zonder iets te bereiken.

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 20:14

Tootoo

Folding extremist

Pwain schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:31:
Kan er iemand mij nu nog eens een stapje verder helpen?

Ik ben één van die doelgroepen waar Nintendo zich met de Wii ook op concentreren. Namelijk de personen die in principe geen game console gingen kopen tot ze de Wii zagen :9
Nu heb ik mij door alle wilde verhalen hier op het forum ook het spel Zelda TP aangeschaft. Het is dus mijn eerste Zelda spel. Maar momenteel vind ik er nog weinig aan. Het zal wel aan mij liggen omdat ik het geheel nog niet zo goed begrijp. Het blijft nog steeds één grote mysterie (of miserie :? ) voor mij.

Goed ik ben nu al zover...
spoiler: Zelda
Ik heb de wespennest door middel van de havik al opgelost. Ook het kindermandje is met behulp van de havik al in de handen van die vrouw. Ondertussen heb ik van haar een vislijn gekregen. Maar wat nu? Er zit vis in de vijver waar de kat rondhangt. Maar een vis uithalen lukt me langs geen kanten. Ook weet ik compleet niet hoe ik nu verder moet gaan in het spel. Ik zit hier maar uren wat rond te wandelen zonder iets te bereiken.
Als je even het topic doorlezen had: Tootoo in "[GC] The Legend of Zelda: Twilight Princ..."

Speelse! :)

Folding@home

• Pwain
  • Niet online
Ik ben nog niet helemaal mee.
spoiler:
Zoals wordt getoond op de film moet je gewoon de vislijn in het water droppen en wachten. Wel ik kan daar voor minuten zitten te wachten! Ik vang absoluut geen vis binnen de 5 sec. zoals op die film.
Ik veronderstel dat wanneer ik die vis aan die kat heb gegeven ik verder ga geraken in het spel, niet?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste