[GC & Wii] The Legend of Zelda: Twilight Princess

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.609 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Twee Dee schreef op zondag 28 november 2004 @ 10:29:
Ik snap niet hoe je jezelf dan een "echte" Zelda fan kan noemen ;)
Hoe bedoel je?
Zelda windwaker was mij toch echt te kiddie (en voor veel andere games hoef ik een gq niet te hebben) :) mijn grootste bezwaar tegen windwaker is dat de volwassenheid er uit was ook qua verhaal en puzzels, desalniettemin heb ik er wel van genoten, maar ik kreeg dat oude zelda gevoel niet terug :/
edit: nu maar weer ontopic! :)

[ Voor 43% gewijzigd door Koekje op 28-11-2004 19:08 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja maar het gaat toch om de game zelf? Voor de rest is alles zeer goed gedaan en de graphics zijn werkelijk super.

Echt 1 van de mooiste deze generatie. De artistieke stijl is echt super. We mogen van geluk spreken, nu krijgen we 2 totaal verschillende Zelda games op 1 platform ook wel gaaf. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

bonzaibuddy schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:47:
[...]Hoe bedoel je?
Zelda windwaker was mij toch echt te kiddie (en voor veel andere games hoef ik een gq niet te hebben) :)
Hij bedoelt denk ik, hoe een Zelda-fan een Zelda game echt niet leuk vindt, zeker omdat de gameplay herkenbaar blijft.

Ik ben ook wel eens fan, of eerder 'liefhebber' van dingen. Echte 'fans' vinden vaak alles goed. Als jij dit nu echt minder vindt, so be it, ikzelf blijf WindWaker de beste Zelda uit de serie vinden.

Wat is er dan niet 'kiddie' aan de originele games dan? Dat vraag ik me dan wel af. Ikzelf zie het woord kiddie niet negatief, lekker boeiend, als ik vrolijke kleuren ook leuk vind, who cares? Ik kijk ook tekenfilms, wil niet zeggen dat ik geen 'grote mensen' dingen kijk. Net alsof de kleuren iets met het kinderachtige te maken hebben, maar goed. Ik kom ervoor uit, ik vind het top.

Als je WindWaker niet uitgespeeld hebt, heb je echt leuke dungeons gemist, een heel coole boss fights. Ik vond de stijl juist origineel, en gedurfd. Iedere keer dezelfde stijl gaat ook vervelen, anders had men net als met Metroid gaan zeuren over dat het weer hetzelfde eruit ziet :). Want gamers kennende .... is het nooit goed :). Geniet nu maar van de gameplay!

Ik heb trouwens een paar toekomstige CapCom games zitten bekijken, die lui durven ook .... zit best wel originele art tussen .... net als wat Viewtiful Joe was, maar dan nog gedurfder, echt Japanse look!!! Hou ik wel van, ipv die Amerikaanse standaard ontwerpen :) (lees: veilig, voor de massa, en verkoopt!!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

schnumi schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:05:
Ja maar het gaat toch om de game zelf? Voor de rest is alles zeer goed gedaan en de graphics zijn werkelijk super.

Echt 1 van de mooiste deze generatie. De artistieke stijl is echt super. We mogen van geluk spreken, nu krijgen we 2 totaal verschillende Zelda games op 1 platform ook wel gaaf. :)
We krijgen zelfs 3 totaal verschillende Zelda's als je Four Swords Adventures meerekent. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:59
Bump ... .

Iemand enig idee welke datum de nieuwe zelda uitkomt :9~
Ik kan haast niet wachten, ik heb nu namelijk bijna The Wind Waker uitgespeeld, zit nu bij Puppet Ganon >:) En ik heb nu echt mega veel zin in de nieuwe.

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je omwille van wind waker een nieuwe wil zou ik toch niet te hard op deze wachten. De nieuwe gaat terug naar de OOT style, en die is totaal verschillend van de WW style...

Ik zit ook op deze te wachten, maar heb OOT pas voor de derde keer uitgespeeld 8)7

Life is simple, make choices, don't look back...

• MetroidPrime

MetroidPrime

Psboy schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:54:
Bump ... .

Iemand enig idee welke datum de nieuwe zelda uitkomt :9~
Ik kan haast niet wachten, ik heb nu namelijk bijna The Wind Waker uitgespeeld, zit nu bij Puppet Ganon >:) En ik heb nu echt mega veel zin in de nieuwe.
Miyamoto zei laatst in een interview dat de final versie van deze Zelda op E3 speelbaar is en niet al te lang daarna in Japan uit zal komen. Verwacht hem dan rond eind dit jaar/begin volgend jaar in de Nederlandse winkels.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:54

SD5k

>4&X

Ik denk dat de EU/US releases vrijwel gelijk zijn, ik gok op November dit jaar.

[ Voor 48% gewijzigd door SD5k op 17-02-2005 12:14 ]

• n1ck
Little Bear schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:20:
Als je omwille van wind waker een nieuwe wil zou ik toch niet te hard op deze wachten. De nieuwe gaat terug naar de OOT style, en die is totaal verschillend van de WW style...

Ik zit ook op deze te wachten, maar heb OOT pas voor de derde keer uitgespeeld 8)7
Ik zit juist op de realistische te wachten _/-\o_

November dit jaar, w00t, zou beter zijn!! :D

* n1ck is die-hard Zelda fan

[ Voor 3% gewijzigd door n1ck op 17-02-2005 12:39 ]

• MetroidPrime

MetroidPrime

Psboy schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:38:
[...]

Ik zit juist op de realistische te wachten _/-\o_

November dit jaar, w00t, zou beter zijn!! :D

* MetroidPrime is die-hard Zelda fan
Aangezien je Wind Waker nu aan het uitspelen bent ga ik er van uit dat je Four Swords Adventures nog niet gespeeld hebt? Misschien is dat een leuk Zelda spel om je voorlopig even bezig te houden?

• n1ck
De reden waarom ik nu The Wind Waker aan het uitspelen ben, is omdat ik The Wind Waker al sinds de release in NL in huis heb, me toen helemaal lijp heb zitten spelen, totdat ik bij dat stuk kwam dat je de triforce charts moest gaan zoeken.

Dit vond ik eigenlijk best wel saai, |:( daarom ben ik toen gestopt.. en omdat ik nu heel even zonder internet zit (XS4all 1024/512 naar Quicknet 8mbit) heb ik mn gamecube weer uit de kast getrokken, en ben maar weer verder gegaan met Wind Waker

Maar ik heb ook op de N64 Ocarina of Time gespeeld, en op de Gameboy Classic (jaja) een andere Zelda ... Zodra ik TWW heb uitgespeeld, ga ik maar eens aan Master Quest beginnen :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door n1ck op 17-02-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

En wat Zelda nieuws... :P
In een recent interview met het Franse Libération heeft Eiji Aonuma, medewerker van het 'Zelda-team' binnen Nintendo, aangegeven dat de nieuwe Zelda voor de GameCube al af is.

Het spel zal chronologisch aansluiten op The Legend of Zelda: The Wind Waker. Hiermee bedoelde Aonuma dat de nieuwe The Legend of Zelda een vervolg zal zijn op The Legend of Zelda: The Wind Waker. Aonuma vertelde verder dat het spel eind 2005 in Japan moet verschijnen.

Ook heeft Aonuma gesproken over de Dual Screen-versie van The Legend of Zelda. Deze zal volgens Aonuma ongetwijfeld komen. Aonuma verklaarde dat dit nog best wel eens een Four Swords-deel kan worden.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

*trapt het topic omhoog*

Nieuwe screens: http://www.insidegamer.nl/screenshots.php?id=2172
Nieuwe trailer: http://media.nintendo.com...364-b8fc-e6f11617d1ab.mov

Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Inderdaad zeker bekijken! Deze game gaat echt fantastisch worden mensen!!

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Die trailer... Die graphics, die gameplay.. echt zoooo vet!
Kan nu helemaal niet meer wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

dit wordt voor mij weer een uur of 30 intens genieten. fuck the haters, dit spel is voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:50
Vorig jaar tijdens de E3 zat ik helemaal te trippen toen ik de eerste beelden zag, en dat is gelukkig nog niet verminderd. Ik kan nog steeds niet wachten tot hij uitkomt. Het ziet er echt zo ongelovelijk vet uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Mijn God... dit kan misschien zelfs Ocarina of Time overtreffen!!! MIJN FAVO GAME ALLERTIJDEN! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Dude, deze trailer is zoooo koel :D Ik vond de oude trailer al koel, maar deze...... :o :o :o
En idd, als het spel zo moeilijk wordt als deze trailer er uit ziet, dan wordt het wel een OoT voor de cube :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik hoop dat deze ene beter einde krijg dan OOT. dat einde van OOT sloeg niet in. Ik hoopte altijd dat je op het laaste kon kiezen met wie van de wijfkes in het spel je kon trouwen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

HStyles schreef op zondag 13 maart 2005 @ 02:17:
Ik hoop dat deze ene beter einde krijg dan OOT. dat einde van OOT sloeg niet in. Ik hoopte altijd dat je op het laaste kon kiezen met wie van de wijfkes in het spel je kon trouwen ofzo :P
Ik geloof dat ze OOT nogal hebben afgeraffeld, zo ontdooit Zora's domain nooit (geen tijd om dat te fixen) en is het einde vrij vaag.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens zeer goed nieuws voor de liefhebbers:

Reggie heeft min of meer aangegeven dat er waarschijnlijk ook een limited edition versie komt van de nieuwe Zelda game. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

schnumi schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:18:
Overigens zeer goed nieuws voor de liefhebbers:

Reggie heeft min of meer aangegeven dat er waarschijnlijk ook een limited edition versie komt van de nieuwe Zelda game. 8)
Ik vraag me of ze daar een extra spel bij zullen doen? Misschien geupdate BS-sattelite versies van de Zelda spellen of zou het realistische Wind Waker gerucht waar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 18:45
het gaat echt phat worden, ik bedoel, het ís inmiddels 2005, het was een goede zet van nintendo om die cellshaded versie te maken, juist omdat zelda altijd iets nieuws brengt (Oc. of Time)

dát was pas kicken toen!

verder was het denk ik gewoon een 'bezighoudertje' tot de nieuwe *brute* versie

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
*KICK*

Mensen wat is er hier aan de hand? Een nieuw filmje van de nieuwe zelda uit en er is hier geen hond die erop reageert? Hij is trouwens even vet dan alle voorgaande, en ik kan echt niet meer wachten tot hij uit is. Komt hij eigenlijk overal op hetzelfde moment uit? Want als amerika maanden eerder is ga ik niet twijfelen om ff een amerikaanse cube te importeren!

Spijtige aan het filmpje, en tegelijk spannende is de transformatie die link kan ondergaan in dat groene beest. Daarna ook dat andere karakter dat vervolgens op link kan rijden. Vond het gek de eerste keer, maar nu fascineert het me enorm.

Officiele naam is ook bekend en klinkt verdomd goed. Twilight Princess.

Ik heb zelf een mirror voor het filmje online staan: http://www.capel.gotdns.com/zelda_tp.mov, downloaden kan traag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Little Bear schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:11:
*KICK*

Mensen wat is er hier aan de hand? Een nieuw filmje van de nieuwe zelda uit en er is hier geen hond die erop reageert? Hij is trouwens even vet dan alle voorgaande, en ik kan echt niet meer wachten tot hij uit is.
Meeste informatie werd gepost in het Cube topic ;).
Komt hij eigenlijk overal op hetzelfde moment uit? Want als amerika maanden eerder is ga ik niet twijfelen om ff een amerikaanse cube te importeren!
Een hele Cube alleen daarvoor? Kan je niet beter met Freeloader aan de slag gaan? Kan je alle regio spellen op een Cube spelen (al wordt er wel aangeraden om een aparte Memory Card te gebruiken voor Japanse games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Mensen wat is er hier aan de hand? Een nieuw filmje van de nieuwe zelda uit en er is hier geen hond die erop reageert? Hij is trouwens even vet dan alle voorgaande, en ik kan echt niet meer wachten tot hij uit is. Komt hij eigenlijk overal op hetzelfde moment uit? Want als amerika maanden eerder is ga ik niet twijfelen om ff een amerikaanse cube te importeren!
De nieuwe Zelda komt over de hele wereld in november uit. Het importeren van een GC is dus niet echt nodig.

Zelda is trouwens door enkele bladen uitgeroepen tot Game of the Show voor deze E3!

Misschien is een aanpassing van de naam van het topic handig? De naam van het spel is immers bekend.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 24-05-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
RayNbow schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:34:
[...]

Meeste informatie werd gepost in het Cube topic ;).
Ook vreselijk handig, dat geeft deze topic weer enorm veel redenen om te bestaan 8)7

Kan iemand ongeveer zeggen rond welke pagina de zelda discussie in het cube topic begint, heb weinig zin om al die pages door te gaan lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Little Bear schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:38:
[...]

Ook vreselijk handig, dat geeft deze topic weer enorm veel redenen om te bestaan 8)7

Kan iemand ongeveer zeggen rond welke pagina de zelda discussie in het cube topic begint, heb weinig zin om al die pages door te gaan lezen...
Dan gebruik je de zoekfunctie(quicksearch) toch?

Heeft er iemand trouwens al gemerkt dat het geluid in de nieuwste trailer niet gelijk loopt met het beeld? Het geluid loopt ongeveer een seconde of twee voor op het beeld. Ik heb bij meerdere sites de trailer proberen te downloaden, maar ze hebben het allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Loopt wel iets achter, maar niet echt veel. Als je veel trailers bekijkt ga je dit soort dingen steeds normaler vinden.

Neemt zeker niet weg dat ook het geluid bij dit gehele spel gewoon fenomenaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is iedereen dood van zijn stoel gevallen sinds http://media.nintendo.com...zelda/e3_zelda_tp_480.mov dit filmpje ofzo omdat hier niet meer gereageerd wordt... verdient toch wel iets meer credits, toch ? Ik weet wel dat het kippenvel me dit op mijn armen staat als ik dit filmpje zie _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door iznogood op 18-06-2005 19:54 ]

Just as Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
Hebben jullie dit filmpje al gezien. Niks filmpje, noem het maar gerust film! 30 minuten :> _/-\o_
[url]http://http://www.kikizo.com/viewer/vidview_games.asp?games/zelda_twilightprincess_30mins_gameplay/kikizo_zelda_twilightprincess_30mins_gameplay_sd.wmv[/url]

Het wachten wordt steeds moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
*KICK*

Spijtige aan het filmpje, en tegelijk spannende is de transformatie die link kan ondergaan in dat groene beest. Daarna ook dat andere karakter dat vervolgens op link kan rijden. Vond het gek de eerste keer, maar nu fascineert het me enorm.

Officiele naam is ook bekend en klinkt verdomd goed. Twilight Princess.

Ik heb zelf een mirror voor het filmje online staan: http://www.capel.gotdns.com/zelda_tp.mov, downloaden kan traag zijn.
Een amerikaanse GC importeren hoeft toch helemaal niet? Want je kan freeloader gebruiken namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128210

Grote Smurf schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:34:
Hebben jullie dit filmpje al gezien. Niks filmpje, noem het maar gerust film! 30 minuten :> _/-\o_
[url]http://http://www.kikizo.com/viewer/vidview_games.asp?games/zelda_twilightprincess_30mins_gameplay/kikizo_zelda_twilightprincess_30mins_gameplay_sd.wmv[/url]

Fixed http://www.kikizo.com/vie...ss_30mins_gameplay_sd.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Grote Smurf schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:34:

Dat was hetzelfde filmpje als van de E3. Alleen korter, zonder commentaar, en geen laadschermpjes. En nu allemaal achter elkaar.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 09:20

3style

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
weet niet of ik dode topics hier een schop mag geven. Maar heb van een maat van mij gehoord dat ie 2 november uitkomt! dus eindelijk!! :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

SpoTs schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:33:
weet niet of ik dode topics hier een schop mag geven. Maar heb van een maat van mij gehoord dat ie 2 november uitkomt! dus eindelijk!! :D
Dat is inderdaad één van de geruchten die de ronde doet. Het enige wat er bekend is is dat beide versies van het spel tegelijkertijd met de Wii uitkomen en er zijn erg veel aanwijzingen dat de nieuwe console begin november gelanceerd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hoop het wel.. dit is namelijk 1 van de redenen dat ik zo een kjoeb gekocht heb.. de Zelda series.. en natuurlijk SSBM^^ maar goed..

Die maat van mij werkt in een E-plaza.. dus hopen dat ie gelijk heeft.. en als dat zo is.. dan is het nog maar 2 maandjes!!!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Nog maar???

Ik zelf ben er al sinds het begin van dit topic op aan het wachten. Dat is al enkele jaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dan zou je juist iets moeten hebben van.. oeeeh.. nog 65 dagen.. 1560 uur , 93600 minuten.. 561 6000 secondes...

Oftewel.. het zit eraan te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• Xrenity
Zo richting launch verdient deze game wel een topic change (GC/Wii) en een schopje, toch? :)

Nog maar twee weken en de reacties uit Amerika zijn zeer lovend. Op diverse fora wordt er gesproken over een briljante game. De scores liegen er ook niet om.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik denk dat de game bij de release inderdaad wel een nieuwe (aparte) topic verdient ja. Kwestie van een overvloed aan zelda commentaren (spoilers!) te vermijden in de grote Wii topic :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 13:19

zwik

randomized

Topicstarter
Het lijkt erop dat deze game een succes in de US and A is! Ik wil ook! Toch wil ik die besturing zo snel mogelijk proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
Wanneer komt hij nou uit op de gamecube? Sommige sites zeggen 8 december en sommige weer de 15e :? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

n1ck schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:04:
Wanneer komt hij nou uit op de gamecube? Sommige sites zeggen 8 december en sommige weer de 15e :? ...
Op 8 december komt de Wii versie uit en op de 15de de Gamecube versie volgens Nintendo.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 02-06 09:10
De japanse versie van de Gamecube variant is al uit overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196634

ik hoop gewoon dat dit net zo vet gaat worden als wat ze zeggen :D
ocarina of time vervanger :D
nog maar paar daagjes en ik heb hem thuis liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gezien de GC-screens moet ik zeggen dat dit een heel mooi spel wordt voor de Gamecube, if not een van de mooiste :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

ik moet nog steeds preorderen maar ik denk dat ik vrijdag (dat is de launchdatum toch?) maar gewoon ff de winkel inhop. Hoef ik neit te wachten op het verzenden.

volgende keer hele topic lezen 8)7

lees net dat hij voor de gamecube pas de 15de uitkomt, dan zou bestellen sneller zijn :)

[ Voor 29% gewijzigd door dommerick op 05-12-2006 20:07 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

Misschien koop ik nog wel een gamecube voor dit spel. Wii mote trekt mij totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 119903 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:41:
Misschien koop ik nog wel een gamecube voor dit spel. Wii mote trekt mij totaal niet.
Heb je er dan al op gespeeld? De berichten van mensen die beide versies al gespeeld hebben zijn zeer positief over de besturing op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
De wiimote geeft echt wel een totaal andere dimensie aan dit spel. Zonder is het gewoon een erg mooi en goed spel, maar met een wiimote merk je echt dat je je veel meer in het spel inleeft. Je bent constant aan het meedraaien en meebewegen, en het mooie is dan nog dat je character daar effectief op reageert.

Dat is een spelervaring die je gewoon moet meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101924

Ik heb het spel voor de Wii besteld bij Bart Smit en hij schijnt vandaag al bij me binnen te komen. Vind ik erg vreemd aangezien de release datum vrijdag pas is.

Sowieso moet ik afwachten op de levering van de Wii zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176315

sommige winkels verkopen em al eerder, bij mij in de stad is er een winkel die em vannacht om 12 uur gaat verkope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Anoniem: 176315 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:09:
sommige winkels verkopen em al eerder, bij mij in de stad is er een winkel die em vannacht om 12 uur gaat verkope
De Cube-versie? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188559

Even een vraagje aan de verscheidene lezers hier,
Waarom liever twilight princess voor gc dan twilight voor wii???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 188559 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:51:
Graphics, een heel klein beetje.

Maar voornamelijk de nieuwe besturing. Als je dat niet interessant vind, kan je net zo goed de GC versie kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Nu online
Anoniem: 188559 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:51:
Persoonlijk trekt me die Wii (nog) niet en ik heb geen zin om 250 euro neer te leggen om enkel Zelda met vernieuwde controls te kunnen spelen.
Daarnaast heb ik nog een gamecube staan dus dan is de keuze voor de GC-versie snel gemaakt.
Graphics zullen hetzelde zijn, misschien dat het er op de Wii net iets mooier uitziet in breedbeeld en met zo'n componentkabel.

[ Voor 12% gewijzigd door Het Fantoom op 06-12-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-06 21:33

the mod man

iets van beeldmaker

ik heb net 5 uur achter elkaar zelda twillight princess op de wii gedaan en ik moet zeggen ik heb nog nooit zo lang en zo relaxed op een console gegamed. het is na 1 minuut al duidelijk hoe de besturing werkt en je kan je handen houden zoals je wilt, het is niet meer nodig om telkens op de zelfde manier een controller vast te houden wat behoorlijk wat lamme armen en handen scheelt.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vergelijk die 5 uur eens met de eerste 5 uur OoT, voor wat je je er nog van herinneren kan...
ik weet nog goed dat vervelende kokiri mannetje die op een zeer neppe manier de toegang versperde... en ook geweldig waren de dingetjes die door je beeld dwarrelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Nu online
the mod man schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:07:
ik heb net 5 uur achter elkaar zelda twillight princess op de wii gedaan en ik moet zeggen ik heb nog nooit zo lang en zo relaxed op een console gegamed. het is na 1 minuut al duidelijk hoe de besturing werkt en je kan je handen houden zoals je wilt, het is niet meer nodig om telkens op de zelfde manier een controller vast te houden wat behoorlijk wat lamme armen en handen scheelt.
Je bent meer onder de indruk van de besturing dan van Zelda? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Vraag me af of deze game makkelijk te krijgen gaat zijn voor de Cube, of dat er hier ook voor gepreordered moet worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
Ik ben ook van plan om hem voor de GC aan te schaffen. Eigenlijk omdat ik nog geen Wii ga kopen en eerst wacht op andere kleuren, maar wel Zelda erg graag wil spelen. Het enige gemis vind ik toch de breedbeeld ondersteuning. Erg jammer, maar wie weet koop ik hem later ook nog voor de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_ GameCube _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Nu online
Voor degenen die hem al op de Wii hebben, zijn de vernieuwde controls echt zo superieur als beweerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Het Fantoom schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:54:
Voor degenen die hem al op de Wii hebben, zijn de vernieuwde controls echt zo superieur als beweerd wordt?
Heb net vier uur gespeeld en de controls ownen :D
Aimen is gewoon zo tof met die Wiimote :)

De game begint overigens wat traag en deed me denken aan Fable, maar nu in de eerste dungeon is het alweer ge-wel-dig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jerox schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:42:
ik vind zelda echt een topspel, maar dat slaan is toch wat lastig hoor. Ik sla liever met A. Ik ben ook vaak een beetje angstig dat link van iets af pleurt als je die wiimote gaat schudden. verder heb je niet zo veel controle over de precieze slag die link maakt.
Ik doe eigenlijk alleen maar de sterkere sprongaanval, want die doe je zonder de wiimote te schudden.
gelukkig zitten er nog wel sceptici tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 188559 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:00:
[...]

De meeste sceptici slaan alleen volledig om na de game gespeeld te hebben op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nacho_Man
  • Laatst online: 05-06 07:20
Ben ik dan toch de enige die in Zelda niet voorbij het eerste fishing opdracht komt?
Hoe is het de rest gelukt om succesvol te vissen? Bij mij gaat het dobbertje wel naar beneden maar zodra de vissen ermee weg zwemmen haal ik de hengel omhoog maar dan zit er niets aan de haak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:34
Nacho_Man schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:12:
Ben ik dan toch de enige die in Zelda niet voorbij het eerste fishing opdracht komt?
Hoe is het de rest gelukt om succesvol te vissen? Bij mij gaat het dobbertje wel naar beneden maar zodra de vissen ermee weg zwemmen haal ik de hengel omhoog maar dan zit er niets aan de haak...
ik speel hem op de Wii, en dat stukje duurde mij 2min. Zodra de dobber helemaal naar beneden is moet je hengel omhoog houden! dus de Wiimote in de lucht houden, en niet gaan zwaberen met je hengel ;)
Op de gamecube zal hetwel hetzelfde zijn :)

Je moet ervoor zorgen dat je gaat vissen bij de kat ;) Zodra je er een hebt gevangen zal er wat gebeuren..... :+

[ Voor 8% gewijzigd door Dubbel Fristie op 09-12-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nacho_Man
  • Laatst online: 05-06 07:20
Dus ik zal wel lomp zijn, heb een half uur lopen rommelen met die Wiimote.

Naja, thanks, ik ga het weer proberen wanneer ik mijn videokabel terug heb (vergeten bij vrienden)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:09
Is ie al uit voor de gamecube dan?nee toch?15 dec meende ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:34
Rudyyy schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:39:
Is ie al uit voor de gamecube dan?nee toch?15 dec meende ik
Er zwerven geloof ik wel wat torrent van de japanse versie rond :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je hem reserveerd bij bartsmit.nl, dan is er best wel een grote kans dat ie woensdag al op de mat ligt lijkt me... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Anoniem: 188559 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:00:
[...]

Blaat.

Deze game is gewoon super, iig wel op Wii :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 20:14

Tootoo

Folding extremist

Nacho_Man schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:40:
Dus ik zal wel lomp zijn, heb een half uur lopen rommelen met die Wiimote.

Naja, thanks, ik ga het weer proberen wanneer ik mijn videokabel terug heb (vergeten bij vrienden)...
Na extra zoekwerk op internet kwam ik op het volgende filmpje uit:
http://www.youtube.com/watch?v=5gLKnsLoZqQ

Dit zal iedereen denk ik wel helpen als je moeite hebt met vissen.

[ Voor 39% gewijzigd door Tootoo op 10-12-2006 01:19 ]

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Tootoo schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:47:
[...]

Dus als de dobber naar beneden gaat, de wiimote naar achteren zwaaien.
En met de Nunchuk gaan draaien.

Had ik eerder moeten weten, want ik was er een halve dag mee bezig om een vis te vangen. :X

De Forest Temple heb ik net gedaan, de eindbaas was niet zo moeilijk.
Kunnen we eindelijk naar: Hyrule Field *O*
Alleen Epona komt niet als ik fluit.

Twilight is mooi gedaan, Midna past er ook heel goed bij. 8)
Je kan wel merken dat Midna een dubbele agenda heeft of zo.........hhhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Nu online
Tootoo schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:47:
[...]

Die poes O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 10:34
Ik zit dus vast. Heb net de valk tegen de bijenkorf gegooid, maar die kat zit daar nog steeds bij het water. Ik moet dus een hengel hebben, maar die kan ik dus niet vinden. Ook zit die aap nog steeds op die rots met dat mandje te klooien, ik gok dat ik daar die katapult voor nodig heb, die stenen zijn namelijk te zwaar. Heb nu al een uur gezocht naar die hengel maar het lukt maar niet.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153243

Murcielago schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:09:
Ik zit dus vast. Heb net de valk tegen de bijenkorf gegooid, maar die kat zit daar nog steeds bij het water. Ik moet dus een hengel hebben, maar die kan ik dus niet vinden. Ook zit die aap nog steeds op die rots met dat mandje te klooien, ik gok dat ik daar die katapult voor nodig heb, die stenen zijn namelijk te zwaar. Heb nu al een uur gezocht naar die hengel maar het lukt maar niet.
spoiler: title
stuur de valk op die aap af krijg jij het mandje voor de hengel moet je met het een en ander praten en je krijg de hengel. ik ga niet te veel verklappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

FFkes inbreken :P

Is het spelen met de Wii te doen voor kinderen? Ik heb het idee dat het steeds lastiger wordt alsof Nintendo meegroeit met de 1e generatie klanten uit 1989 ofzoiets. Misschien zeur ik , dat kan.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 03-06 10:34
Anoniem: 153243 schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:15:
[...]

stuur de valk op die aap af krijg jij het mandje voor de hengel moet je met het een en ander praten en je krijg de hengel. ik ga niet te veel verklappen
spoiler:
tried that, maar vanaf dat dak wil dat niet lukken. tenminste het dak van waaraf ik die bijenkorf heb bestookt. is er nog een andere locatie?

en ik wil m'n paard graag weer terug, dat joche blijft maar klagen over die vrije dag 8)
ps: mijn paard heeft de naam van m'n vriendin

[ Voor 13% gewijzigd door Murcielago op 11-12-2006 11:24 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

zit nu 11 uur ver en heb net de tweede tempel uitgespeeld (met de baas uit de E3 demo :) ) en hoe langer ik het speel hoe beter het wordt, terwijl het toch al steengoed begint.

Eerst en vooral: Midna!
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/5759/midna25dp.jpg
Midna is een fenomeen, een obsessie. Mijn gevoelens voor haar zijn zowel een intens verlangen als een intense haat. Enerzijds wil ik zo snel mogelijk van haar af, anderzijds mis ik haar voortdurend wanneer ze er niet is. Ze mishandelt me voortdurend en nooit kan ik iets goed doen, en toch doe ik er alles voor om ze tevreden te stellen. Ik maak mezelf wijs dat ik enkel haar eigenwijze willetje volg opdat ze mij kan helpen met mijn queeste, maar de waarheid is dat alles wat ik doe volledig in haar voordeel is. Ik besef dit maar al te goed en toch blijf ik haar tolereren. Ze spot met me, met mijn menselijkheid, maar toch zal ik proberen bewijzen dat ik haar waardig ben.
Navi uit Zelda: OOT= vervelend insect. Midna = beste zijpersonage ooit gemaakt, waanzinnig veel karakter, je leeft er helemaal mee mee en het creepy gegiechel dat uit je hand komt wanneer ze iets opmerkt is ronduit geniaal :)

De cutscenes zijn fenomenaal goed van kwaliteit en de choreografie van de gevechten is ook waanzinnig:
spoiler:
Het stuk waar je die Orc te paard duelleert is, waarbij de orc 1 van de kinderen op een stok rondzwaait als trofee is FE-NO-ME-NAAL.
Mijn eerste ervaring op Hyrule field was bijzonder: Hyrule field is ongeveer even groot als in Zelda: OOT. Ik haal even mijn map boven en zoom uit....Hyrule field blijkt maar een klein onderdeel te zijn van de totale map! Ik begin wat rond te rijden en het wordt donker. Tegelijk steekt er een onweer op. De regen druist naar beneden en bliksemschichten lichten de gitzwarte hemel en de omgeving volledig op. Je kijkt in de verte naar de "dark" twilight wereld, en de kleur van de lucht toont het contrast tussen de twee werelden. Overdag bij helder weer ziet de twilight er donder en dreigend uit, maar bij dit nachtelijk onweer ziet de twilight er juist licht uit en mengt de grens tussen de twee werelden door elkaar met een fascinerend soort groen.

Eens je de donkere twilight wereld betreedt verander je in een wolf en komt Midna uit het niets tevoorschijn. Deze transitie is zo waanzinnig goed gedaan dat ik de twilight wereld eigenlijk liever speel dan de gewone wereld. Alles baadt in een dreigende donkergroene kleur, overal zie je zwarte partikeleffecten en het geluid vervormt op een creepy manier. Als wolf staan al je zintuigen op scherp en kan je allerlei dingen zien die als mens onmogelijk zijn, waaronder het zien van geesten en het ruiken van geursporen. Je leert het hele wolf-zijn pas echt apprecieren wanneer je leert huilen: Wanneer je voor de eerste keer aan de rand van een klif je klaagzang afsteekt en er een waanzinnige cutscene start kan je alleen maar met open mond naar je scherm zitten staren.

Zelda: OOT wordt door vele fans aanzien als het beste spel ooit gemaakt. Is Twilight Princess beter? Zeker en vast! Dit is een ervaring die je stevig vastgrijpt en je niet meer zal loslaten.

(en ja, ik ben een grote fan van Midna :p)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 10:48

bonzz.netninja

Niente baffi

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Heb mijn paard ook naar me vriendin genoemd. Puzzels in het spel zijn best lastig.. maar als je even goed nadenkt gaat het uitstekend. Zo blijft het spel je bezig houden en val je niet in slaap. Ik ga het lekker rustig aan doen. ik noteer wel alles bij lastige stukken voor een eventuele guide. Mocht je vragen hebben.. schroom niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Huilen als wolf; hoe doe je dat?

Eenmaal geprobeerd
spoiler:
bij Death Mountain
maar ik wist dus niet welke melodie ik moest huilen...

Verder ook net dungeon 2 af, ik zit ook rond de 11, 12 uur.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Willybubba schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:22:
Huilen als wolf; hoe doe je dat?

Eenmaal geprobeerd
spoiler:
bij Death Mountain
maar ik wist dus niet welke melodie ik moest huilen...

Verder ook net dungeon 2 af, ik zit ook rond de 11, 12 uur.
Zie hier:
Weet niet of je er al uit was.. maar je krijgt een mooie reward
Je hoort de melodie van het liedje. Beweeg de stick op dezelfde punten die gehighlight worden als het melodietje word weergegeven. Hier krijg je dus weer een nieuwe Special Attack. Shield bash dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SpoTs schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:45:
[...]

Zie hier:
Weet niet of je er al uit was.. maar je krijgt een mooie reward
Je hoort de melodie van het liedje. Beweeg de stick op dezelfde punten die gehighlight worden als het melodietje word weergegeven. Hier krijg je dus weer een nieuwe Special Attack. Shield bash dacht ik.
reward? is dat de eerste keer als je dit moet doen? Ik heb namelijk geen nieuwe skill gekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparkle
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Wat ik wel een verluchting vind is dat je op de GC versie je de camera zelf kan bewegen, en op de Wii niet.

Hier een mooi stukje erover
Surprisingly, I had no problem slipping back into the "old" controls, and in some instances, actually preferred them. Granted, shooting down targets with the Slingshot feels nice on Wii (all you do is aim at the screen), but on GameCube, it somehow feels more weighty and realistic. Furthermore, the C-Stick allows you to have full control over the camera on the Cube, which is impossible on Wii. (To be fair, I never even noticed free camera control was gone on the Wii version, but once I did have the option of using it, I suddenly realized I'd missed it.) On the flip side, fishing is much more fun on Wii -- the C-Stick pales in comparison to casting with the Wii Remote and reeling with the Nunchuk.
Bron : www.1up.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Boeboe schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:49:
[...]

reward? is dat de eerste keer als je dit moet doen? Ik heb namelijk geen nieuwe skill gekregen :/
Je hebt er als het goed is 1 gekregen voordat je de eerste tempel in ging. en dit is de 2e alweer.
zie hier

Je kunt dus de eerste halen door met de gouden wolf te praten. eigenlijk valt ie je aan en leert je dan de skill. 2e krijg je bij de steen in Deathmountain. Fluit de melodie na die gegeven word en de wolf verschijnt. Hij teleport naar het water vlakbij je huisje. Waar dat meisje het paardje aan het wassen is. daar kan je dan heen als je de Twilight weg hebt gehaald, en dus weer "Link" bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Boeboe schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:23:
zit nu 11 uur ver en heb net de tweede tempel uitgespeeld (met de baas uit de E3 demo :) ) en hoe langer ik het speel hoe beter het wordt, terwijl het toch al steengoed begint.

Eerst en vooral: Midna!
[afbeelding]
Midna is een fenomeen, een obsessie. Mijn gevoelens voor haar zijn zowel een intens verlangen als een intense haat. Enerzijds wil ik zo snel mogelijk van haar af, anderzijds mis ik haar voortdurend wanneer ze er niet is. Ze mishandelt me voortdurend en nooit kan ik iets goed doen, en toch doe ik er alles voor om ze tevreden te stellen. Ik maak mezelf wijs dat ik enkel haar eigenwijze willetje volg opdat ze mij kan helpen met mijn queeste, maar de waarheid is dat alles wat ik doe volledig in haar voordeel is. Ik besef dit maar al te goed en toch blijf ik haar tolereren. Ze spot met me, met mijn menselijkheid, maar toch zal ik proberen bewijzen dat ik haar waardig ben.
Navi uit Zelda: OOT= vervelend insect. Midna = beste zijpersonage ooit gemaakt, waanzinnig veel karakter, je leeft er helemaal mee mee en het creepy gegiechel dat uit je hand komt wanneer ze iets opmerkt is ronduit geniaal :)

De cutscenes zijn fenomenaal goed van kwaliteit en de choreografie van de gevechten is ook waanzinnig:
spoiler:
Het stuk waar je die Orc te paard duelleert is, waarbij de orc 1 van de kinderen op een stok rondzwaait als trofee is FE-NO-ME-NAAL.
Mijn eerste ervaring op Hyrule field was bijzonder: Hyrule field is ongeveer even groot als in Zelda: OOT. Ik haal even mijn map boven en zoom uit....Hyrule field blijkt maar een klein onderdeel te zijn van de totale map! Ik begin wat rond te rijden en het wordt donker. Tegelijk steekt er een onweer op. De regen druist naar beneden en bliksemschichten lichten de gitzwarte hemel en de omgeving volledig op. Je kijkt in de verte naar de "dark" twilight wereld, en de kleur van de lucht toont het contrast tussen de twee werelden. Overdag bij helder weer ziet de twilight er donder en dreigend uit, maar bij dit nachtelijk onweer ziet de twilight er juist licht uit en mengt de grens tussen de twee werelden door elkaar met een fascinerend soort groen.

Eens je de donkere twilight wereld betreedt verander je in een wolf en komt Midna uit het niets tevoorschijn. Deze transitie is zo waanzinnig goed gedaan dat ik de twilight wereld eigenlijk liever speel dan de gewone wereld. Alles baadt in een dreigende donkergroene kleur, overal zie je zwarte partikeleffecten en het geluid vervormt op een creepy manier. Als wolf staan al je zintuigen op scherp en kan je allerlei dingen zien die als mens onmogelijk zijn, waaronder het zien van geesten en het ruiken van geursporen. Je leert het hele wolf-zijn pas echt apprecieren wanneer je leert huilen: Wanneer je voor de eerste keer aan de rand van een klif je klaagzang afsteekt en er een waanzinnige cutscene start kan je alleen maar met open mond naar je scherm zitten staren.

Zelda: OOT wordt door vele fans aanzien als het beste spel ooit gemaakt. Is Twilight Princess beter? Zeker en vast! Dit is een ervaring die je stevig vastgrijpt en je niet meer zal loslaten.

(en ja, ik ben een grote fan van Midna :p)
Ja die Midna, is gewoon masterlijk gedaan. _/-\o_
Inmiddels ook fan van: Midna >:)

Forest temple heb ik gister gedaan.
Was opzicht niet zo moeilijk die forest temple, maar toch verdwaalde ik steeds.
spoiler:
Ondanks dat die apen helpen.

Ben nu in: kariko village dacht ik,
Ik had die brug weer even terug gezet met de portal. ( Dacht gelijk aan: Valve Portals )
Nu die insecten weer zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Weet niet of dit onder spoiler valt maar toch maar effe daaronder gezet voor de zekerheid
het gaat over het stukje tot de 2e temple

spoiler:
Ik ben nu in de 2e tempel (goron mines) en ik heb nu 4 hartjes en 3 heart pieces.
Ik vind dat eigenlijk nog wel erg weinig de heart pieces die ik gevonden heb waren allemaal in het begin weet iemand of er in Kariko of in hyrule field ook heart pieces zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door 4ourty2 op 11-12-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb er zelf ook nog geen gevonden naast de boss heart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Ikke wel, maar dan heb je wel bombs nodig.

spoiler:
en ook eentje waarbij je genoeg hebt aan de pijl en boog, en je moet ook dungeon 2 af hebben.

Maar dat melodietje, bij mij highlight er niks... Of moet ik dat ook zelf doen?

spoiler:
en dan als ik straks weer wolf ben (moet nu naar het noorden, daar is Twilight) even de goeie kant op teleporten enzo?

[ Voor 17% gewijzigd door Willybubba op 11-12-2006 15:13 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 02-06 09:10
sparkle schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:50:
Wat ik wel een verluchting vind is dat je op de GC versie je de camera zelf kan bewegen, en op de Wii niet.

Hier een mooi stukje erover
[...]
Bron : www.1up.com
Erg maf, ik ga iig voor de GameCube versie, de aankoop van een Wii stel ik nog even uit.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste