een reactie op de tweakers post, ik had het niet beter kunnen verwoorden
====
Gepost door Deadsy - maandag 17 mei 2004 - 21:13 -
sorry maar de dingen waar je mee komt zijn al verouderd.
bij veel reviews bleek dat er nog aardig wat ruimte zat in de speeds van de 6800.
En Nvidia heeft toegegevan dat de farcry EXE een fix was geen optimalisatie.
Misschien al ervan gehoord maar farcry ziet de Nv40 als een Nv3X en de NV3X serie had een total andere achitectuur, omdat de NV40 als deze werd gezien presteerd hij zonder deze EXE slecht.
de fix is nog niet perfect en zal in de volgende drivers volgens Nvidia opgelost zijn.
meerdere sites hebben de beeld kwaliteit gecheckt tussen met farcry.EXE en fartcry.EXE en het bleek dat er geen verschil was. Maar met farcry/EXE waren er meer FPS.
ps. vlak na dat bericht van CHIP.de heeft chip.de een opvolgings bericht uitgebracht waar ze heel klein in zeiden dat ze het mis hadden. Gewoon verhaaltje van kleine site die nooit nieuws heeft die groot wil worden door voorbarige conclusies te trekken.
Hoop dat als dit waar is dat ATI net zo hard over de knie gaat als nvidia toendertijd.
====
en nog eentje
=====
Gepost door immortalsean - maandag 17 mei 2004 - 21:20
het is voor mij helemaal geen probleem. maar die gasten(van ati) zijn aan het mierenneuken voor specificaties, dus ik ben aan het mierenneuken over hun handelswijze. in de stijd van de videokaarten-business gaat het over de details, en dan maakt het wel wat uit.
en ten tweede, zoals ik net al zei, als het een extra optie tussen bilinear en trilinear zou zijn dan zie ik het probleem niet. maar hier zeggen ze glashard dat het trilinear is terwijl het dat helemaal niet is, en dat vind ik niet kunnen.
===
ze hebben gewoon gelijk
[
Voor 26% gewijzigd door
Verwijderd op 17-05-2004 22:16
]