Hehe die was idd wel leuk ja
Ik weet niet presies wanneer ati wel en niet trilineair gebruikt. maar ik heb ooit iets gehoord dat als je AF op quility gooit zou je wel Trilineair krijgen en quality zou bilineair zijn. Of is dat nu ook al omgegooit ? want de peformance hit tussen Quality AF en Peformance AF was bij mij best groot zal vanaaf wel ff wat cijvers posten.Help!!!! schreef op 18 mei 2004 @ 09:04:
[...]
Niks nieuws onder de zon? Ik vind van wel.
Ik heb een aantal threads over dit onderwerp gevolgd (o.a. beyond3d) en daaruit blijkt iig dat het voor een significant deel van die forummers wel nieuws is. En dit zijn notabene nog hardwareliefhebbers. En hoeveel maken die uit van de graka kopers? 10 of misschien 15 procent? Ik denk dat ik hoog zit.
Of ATI het al jaren doet en dat dit misschien onder een enorm klein deel van de mensen bekend is, is natuurlijk totaal geen rechtvaardiging danwel bevestiging dat ze correct handelen.
Het enige wat telt is of ATI daar waar zij aangeeft Trilineair te filteren, dit doet op de manier die ook door de grafische industrie wordt gezien als Trilineair filteren.
Zoniet dan moeten ze dit aangeven.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....