Dus nu ben je boos omdat je als een N00b post, het zelf toegeeft, en erkent dat je beter had kunnen en moeten doen, en omdat je daardoor als n00b behandeld wordt? Sorry, maar mijn vaste helderziende is op vakantie, en zelf ben ik nog niet zo goed dat ik van te voren precies in kan schatten wat iemand bedoelde te zeggen.
Ik neem een willekeurige incomplete posting uit alt.binaries.boneless:
11 newsservers in het pad. Elk van die 11 hoeft maar 1 steekje te laten vallen om een posting incompleet te maken. Beantwoord dat je vraag beter?
(Andere tip: dit is geen email. Je had je posting dat je even weg ging prima kunnen editen in een volwaardige reactie. Van de andere kant is het niet nodig te melden dat je weggaat en weer terugbent. Het hele idee achter een forum is asynchrone communicatie. Als je later reageert kan iemand altijd een stukje teruglezen om de draad op te pakken.)
Ik neem een willekeurige incomplete posting uit alt.binaries.boneless:
code:
1
2
3
4
| Path:news.cambrium.nl!news.cambrium.nl!news.cambrium.nl!news2.euro.net!216.196.9 8.140.MISMATCH!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!newshosting. com!nx02.iad01.newshosting.com!novia!amsnews01.chello.com!amsnews04.chello. com!amsnews03.chello.com.POSTED!53ab2750!not-for-mail |
11 newsservers in het pad. Elk van die 11 hoeft maar 1 steekje te laten vallen om een posting incompleet te maken. Beantwoord dat je vraag beter?
(Andere tip: dit is geen email. Je had je posting dat je even weg ging prima kunnen editen in een volwaardige reactie. Van de andere kant is het niet nodig te melden dat je weggaat en weer terugbent. Het hele idee achter een forum is asynchrone communicatie. Als je later reageert kan iemand altijd een stukje teruglezen om de draad op te pakken.)
I don't like facts. They have a liberal bias.