Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
heb er vandaag Route 66 Mobile 2005 Benelux opgezet.

http://www.66.com/route66...ts.php?cid=NL&prodid=1067

Afbeeldingslocatie: http://www.66.com/route66/products/2005/nld_nl_3333_s60/images/retailboxes.gif

erg gaaf navigatie programmaatje, superhandig voor in de auto, maar ook te voet.
toch maar snel zo'n GPS muis halen, heb het nu met die van een vriend geprobeerd.

[ Voor 28% gewijzigd door Byte_Me op 08-09-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op 08 september 2004 @ 10:52:
[...]

als je een nieuw covertje erop zet, ben je dan meteen van de krassen op je schermpje af? ik vind het plastick voor de LCD bij deze telefoon erg zacht, en heb er al redelijk wat krassen op.
Ja dat klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 20:45

L0g0ff

omg

OhMyGod schreef op 07 september 2004 @ 22:56:
Vraagje:

Mijn telefoon vraagt elke keer nadat ik 20 sec niet aan de knoppen gezeten heb of ik weer het toetsenbord actief wil maken door op menu + * te drukken. Nu weet ik maar niet hoe ik dit eruit kan halen.
Uit frustratie heb ik de factory defaults maar weer terug gezet. Toen leek het even te werken alleen nadat ik een paar dingen weer had opgestart (o.a. bluetooth & seleq) komt hij weer de heletijd met deze vraag.

Dat hij dit vraagt na 5 min ala maar na 20 sec begin ik er een beetje een sik (8> van te krijgen
Nou ik heb het opgelost. Het probleem lag aan seleq. Beetje vreemde "feature".
toch maar snel zo'n GPS muis halen, heb het nu met die van een vriend geprobeerd.
Welke gps muis heeft je vriend hiervoor?? Ik ben namelijk ook opzoek naar een betaalbare, alleen voor een gps bluetooth muis betaal je al gauw zo'n +150 euries.

Verder heb ik nog 1 vraagje. Ik heb een wapsite in elkaar gezet en voorheen kon ik met mijn 6100 gewoon het linkje selecteren en dan werd mijn *.mid file gewoon gedownload maar als ik dat nu doe krijg ik "Diensten:Onbekend antwoord". Maar als ik dit zelfde bestand gewoon via mijn bleutooth nar mijn telefoon stuur gaat het wel goed. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen ??

[ Voor 35% gewijzigd door L0g0ff op 08-09-2004 20:55 ]

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 19:11
rooie60 schreef op 29 augustus 2004 @ 12:39:
ik heb 'torch'op mijn 6600 gezet blijft het licht net zo lang aan als ik wil ;)
Heb alleen powertorch gevonden en dat is gewoon een proggie dat je scherm wit maakt en zo dus als zaklamp dient..
Is dit wat jij bedoelt? Zoniet, linkje naar de goeie variant ? ;)

• Byte_Me
OhMyGod schreef op 08 september 2004 @ 17:46:
[...]

Nou ik heb het opgelost. Het probleem lag aan seleq. Beetje vreemde "feature".

[...]

Welke gps muis heeft je vriend hiervoor?? Ik ben namelijk ook opzoek naar een betaalbare, alleen voor een gps bluetooth muis betaal je al gauw zo'n +150 euries.
geen idee, maar op ebay (Duitsland / US) kosten ze zo'n 80 euro

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Solosmots schreef op 08 september 2004 @ 22:37:
[...]

Heb alleen powertorch gevonden en dat is gewoon een proggie dat je scherm wit maakt en zo dus als zaklamp dient..
Is dit wat jij bedoelt? Zoniet, linkje naar de goeie variant ? ;)
nee het licht blijft gewoon aan,ik weet niet meer waar ik het vandaan heb,ik zal kijken of ik het nog heb en dan laat ik het je wel weten.
Ik móet nu naar mijn werk

ff snel gekeken,ik had het nog kijk je hotmail na

[ Voor 6% gewijzigd door rooie60 op 09-09-2004 11:26 ]

Verwijderd

jobcohen schreef op 30 augustus 2004 @ 18:17:
[...]

Er zitten standaard 6 videoclips op de 6600 (dacht ik). Die kun je gewoon verwijderen. Waarschijnlijk staan er ook nog een boel applicaties op je memorycard (try&buy programma's). Die kun je in principe ook verwijderen. Dan heb je al een hoop geheugen vrij. Wat betreft je schaakspellen: je kunt beter een keertje googlen en dan via Bluetooth zo'n spel overzetten naar je telefoon. Goedkoper en makkelijker lijkt me!
inderdaad dank je heb die bmw etc verwijderd

Verwijderd

rooie60 schreef op 30 augustus 2004 @ 22:29:
sneaky7 koop een BT dongel €29 (MSI) kan je zo alles via internet downen en via BT op je 6600 zetten,zonde van die €150!!
hallo rooie, kan je me zeggen waar die bt dongle van msi te koop is, dank georges

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Is er geen Mogelijkheid dat ik uit 3GPP Files 44000 HZ haal...nu kan ik met de Nokia Converter Maximaal 8000HZ halen met Filmpjes of 16000HZ in WP AMR da klinkt opzich goed maar dan hangtiej best vaak terwijl Wav's wel 44000 HZ kunne...Ik hoop dat t op t lossen is _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door JunkieXP op 09-09-2004 21:42 . Reden: Xtra Info ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Solosmots
rooie60 schreef op 09 september 2004 @ 11:20:
[...]

nee het licht blijft gewoon aan,ik weet niet meer waar ik het vandaan heb,ik zal kijken of ik het nog heb en dan laat ik het je wel weten.
Ik móet nu naar mijn werk

ff snel gekeken,ik had het nog kijk je hotmail na
Nix gehad nog.....
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:28:
[...]

hallo rooie, kan je me zeggen waar die bt dongle van msi te koop is, dank georges
Sjek de pricewatch ...

• rooie60
bij een goede pc shop is de MSI te koop,ik zelf kocht hem bij Fun Price

en solosmots?ik heb het toch echt verstuurd?vanmorgen nog snel?? mail me ff dan stuur ik het je
misschien dat ik adres verkeerd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
stuur maar eens naar spam1 apeding rocketfuel.nl :)

THX!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan met mijn 6600 geen beltonen versturen (.mid; .mp3, etc) Kan ik hier iets aan veranderen?
Het lukt niet via IR en ook niet via Bluetooth.
Andere bestanden lukt prima. Ik doe dit overigens vanuit de galerij.

Grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
rooie60 schreef op 09 september 2004 @ 23:41:
bij een goede pc shop is de MSI te koop,ik zelf kocht hem bij Fun Price

en solosmots?ik heb het toch echt verstuurd?vanmorgen nog snel?? mail me ff dan stuur ik het je
misschien dat ik adres verkeerd heb?
Ik heb em nu!
Maar dit is ook zo 1 die je scherm gewoon helemaal wit maakt, of een andere kleur.
Ik zoek echt iets waarmee ik de backlight aan kan houden als die bijvoorbeeld in de auto in de houder staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
heb je het al uitgeprobeerd dan?ik kan niets van een licht herinneren??? alleen dat het licht aanbleef als ik bezig was op de foon???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Het werkt nu wel, gewoon het proggie op de achtergrond laten draaien natuurlijk _/-\o_ 8)7

• rooie60
zie je nou wel,ik dacht al......ben ik nou gek of... >:)

Verwijderd

HAllo,

Ik heb een nieuw frontje gekocht voor de 6600, en nu wil ik hem plaatsen.
Is daar een tekening van of of kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan doen?

groetjes Canyon

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 11:00:
HAllo,

groetjes Canyon
Dat is ook al een paar keer gebesproken gewoon met je nagels er tussen en voorzichtig trekken, en dat stukje boven je camera, daar zit aan de rechterkan een dingetje zodat je hem er niet makkelijk af kan draaien dan moet je met je nagel omhoog trekken en dan draaien en is die er ook af en het achterkantje lijkt me niet zo moeilijk tog?

Mischien is het leuk om foto's te posten ofzo? :Y)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 13:50 . Reden: Smiley veranderd :P ]

Verwijderd

Bedankt ...voor de uitleg.

Ik ben hier nieuw en er stonden zoveel berichten dat ik nog niet allemaal had gelezen..

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupse
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-01-2022
ik keek vandaag nog ff op de site van tomtom en het lijkt er op dat je naast rout66 ook tomtom kan gaan gebruiken om navigatie via je 6600 te gebruiken.

wat ik me dus nog afvraag is het volgende:
ik neem route navigatie en een bluetooth carkit. kan ik dan de het geluid van de routenavigatie via de carkit horen??

tomtom zegt er wel dit over: "TomTom MOBILE kan alleen samen met Bluetooth-carkits of -headsets worden gebruikt als uw telefoon meerdere Bluetooth-verbindingen met meerdere apparaten tegelijkertijd ondersteunt. " maar dat verteld mij dus nog niet of hij ook daadwerkelijk zijn spraak laat horen via die aangesloten carkit.

link: http://www.tomtom.nl/prod...duct.php?ID=23&Language=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
6600 heeft volgens mij maar 1 BT poort dus carkit + GPS gaat niet werken vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupse
indd, nog ff verder gezocht en kwam dit stukje tegen in de gebruikershandleiding "Gegevens verzenden via Bluetooth
Opmerking: er kan maar één Bluetooth-verbinding tegelijk actief zijn."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Flupse schreef op 12 september 2004 @ 13:05:
ik keek vandaag nog ff op de site van tomtom en het lijkt er op dat je naast rout66 ook tomtom kan gaan gebruiken om navigatie via je 6600 te gebruiken.

wat ik me dus nog afvraag is het volgende:
ik neem route navigatie en een bluetooth carkit. kan ik dan de het geluid van de routenavigatie via de carkit horen??

tomtom zegt er wel dit over: "TomTom MOBILE kan alleen samen met Bluetooth-carkits of -headsets worden gebruikt als uw telefoon meerdere Bluetooth-verbindingen met meerdere apparaten tegelijkertijd ondersteunt. " maar dat verteld mij dus nog niet of hij ook daadwerkelijk zijn spraak laat horen via die aangesloten carkit.

link: http://www.tomtom.nl/prod...duct.php?ID=23&Language=5
gelukkig heeft je 6600 een handsfree functie, dus die carkit is niet onmisbaar. een autolader zou natuurlijk wel fijn zijn, misschien ook voor je GPS ontvanger. Het voordeel van een carkit zou natuurlijk zijn dat je muziek onderbroken wordt voor de aanwijzingen, maar is er geen "normale" carkit voor deze gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupse
als ik zo ff vlug op de nokia site kijk niet. ik dacht ook dat ik ergens gelezen had dat iemand een ander toestel gekozen had omdat er voor de 6600 geen vaste carkit was.

maar voor mij zou een vaste carkit ook minder intressant zijn, ik kies nl voor bleutooth omdat ik ook in de auto van mijn ouders rijd en die hebben ook telefoon's ideaale is dan dat je gewoon dezelfde carkit kan gebruiken.

mja nou nog een telefoon zoeken die meerder bluetooth connecties aan kan, maar ik ben bang dat ze bij de telefoon winkel je totaal voor gek verklaren als je met die vraag aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solosmots schreef op 09 september 2004 @ 22:03:
[...]

Nix gehad nog.....

[...]

Sjek de pricewatch ...
heb hem gevonden die dongle van msi, maar een nederlandse handleiding is misschien wat te veel gevraagd? een poort herkend hij niet! ik moet een verbinding gemaakt hebben, toevallig, en mijn nokia vroeg naar een pincode, tja welke?een van die drie die op de verpakking staan? tranceiving key? en moest het een van die die zijn welke het kleinste label of de grote ? op beide staat transc. key en ze zijn beide verschillend
verder liep voor het eerst mijn nokia vast en moest er de kaartjes uithalen, kreeg hem anders niet aan de praat zoals een vastgelopen pc, en je de stekker moet uittrekken. pc suite van nokia bleef ook grijs, geen verbinding zeker? hulp! georges

bedankt rooie; het is gelukt, inderdaad die pin is zelf te kiezen, het is gelukt, nu nog interresant schaakspelen zoeken die werken, heb al virussen gezien op kazaa, is dus uitkijken,

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
die pincode mag je zelf bedenken, is voor het paren van de aparaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
Iemand ervaringen met rabobank bankieren via orange world en de 6600. Werkt het een beetje?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Ik heb het voor de gein eens aangevraagd; aangemeld via de rabosite en via Orange World naar de rabosite. Tot daar gaat alles goed, maar zodra ik de link "Zet beveiligde verbinding op om te bankieren" dan geeft ie de melden dat ie de bewerking niet kan uitvoeren (-26000 als foutcode); nou daat schiet je mee op.

Alle instellingen de toegangspunt instellingen nog een keer naar me toe laten sturen, zelf bepaalde instellingen geprobeerd maar het werkt helaas niet. Orange is er nu mee bezig, krijg een telefoontje van hun als het goed is..

Pvouput live

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
@Krypt
hartelijk dank voor het proberen. Ik zie dat je met de 6600 al een stukje verder komt dan ik met 7610. Ik kom wel op de site van rababank maar als ik daar op bankieren klik krijg ik de melding dat ik geen beveiligd toestel heb :? Heb zowel de rabobank en Orange gebeld en allebij zeggen ze dat ik bij de andere moet zijn 8)7
Het is dus afwachten

• Krypt
Tja.. volgens de rabo site wordt ook alleen de 6600 van Nokia ondersteund met mobielbankieren; weet dus niet of jou 7610 gaat werken..

De melding dat ik geen beveiligd toestel heb, kreeg ik ook toen ik de opera browser gebruikte; misschien dat ie checkt wat voor toestel je hebt en geeft dan pas de content door.
De Wap browser van de 6600 identificeert zich als 6600, maar de Opera browser gewoon als Opera volgens mij..

[ Voor 53% gewijzigd door Krypt op 15-09-2004 17:49 ]

Pvouput live

• rooie60
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 11:00:
HAllo,

groetjes Canyon
Canyon?waar heb jij dat frontje besteld?ik had er ooit een besteld,maar je kon amper door het plastic beeldscherm kijken!! dus die heb ik weggegooid
Ik wil graag een goede,is jou plastic scherm van jou frontje helder??en waar kan ik die vinden

Verwijderd

Ik kan van een vriend een Nokia 6600 (met officiele applicaties) overkopen voor 300 euro.... Doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
als ik een smsje krijg van een vriendin van me,zie ik steeds alléén het nummer??? alleen van haar?? ik heb al opnieuw ingebracht en op sim gezet??+316 ervoor en zónder??heb al van alles geprobeerd,dit is irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Je hebt haar nummer waarschijnlijk in 2 contacten staan; als dat het geval is dan laat ie alleen het nummer zien. Dus even controleren of haar nummer er niet 2x instaat..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
klopt,weet ik maar haar naam staat er écht maar één keer in???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 07:48
jobcohen schreef op 19 augustus 2004 @ 22:48:
dat gaat helaas niet op een 6600, je kan alleen een midi-file als ringtone gebruiken (dacht ik), maar geen mp3 of wav
Enermax schreef ooit lang geleden: Wav's zijn toch veels te groot. Nokia Multimedia converter kan je gewoon downloaden. Als je mp3's converteerd naar awb heb je gewoon mp3 kwaliteit beltonen van 500kb groot:)
Zet dit ff in de openings text.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch nog even een vraagje, in de OP staat dat er Multimedia kaartjes in kunnen, maar valt deze "Sandisk 256 Mb Secure Digital Card" daar ook onder?

ben nogal noob op dat gebied :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 21:20
Nee, Secure Digital is een SD-kaartje en past er dus niet in. Alleen een multimedia-card (MMC) past erin. Ik geloof tot 512 MB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
zelfs een hele mp3 van 2120 kb heb ik erop en ook wavjes kunnen én midiringtones

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:31
rooie60 schreef op 17 september 2004 @ 22:17:
zelfs een hele mp3 van 2120 kb heb ik erop en ook wavjes kunnen én midiringtones
Mja gewoon afspelen doet 'ie wel ja, maar als ringtone is het toch een heel andere kwestie. ;)

Lekker!

• rooie60
ja duurt beetje érg lang he? hahaha :)

• jobcohen
ff een vraagje over een back-up maken van je telefoon via PC-suite. Als ik dit wil doen loopt ie iedere keer halverwege vast. Dan komt er in beeld te staan: Probeer t nog een keer. Maar die melding blijft maar komen! Iemand enig idee wat ik daar aan kan doen? Is het misschien een toepassing op mn 6600 die iets niet goed doet ofzo?

Melding: Bij het terugzetten van gegevens is een onverwachte fout opgetreden. Voer de back-uptaak nogmaals uit.

[ Voor 15% gewijzigd door jobcohen op 18-09-2004 13:57 ]

• Byte_Me
ik heb een erg vaag probleempje: ik kan wel smsjes ontvangen, maar niet versturen. ze blijven in mijn outbox hangen, met als status uitgesteld of mislukt. enig idee waar ik de oplossing moet zoeken?

• rooie60
staat het nr van de berichtencentrale er nog goed in? of storing bij je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
@ ByteMe: Ik heb datzelfde probleem ook gehad met Orange. In mijn 6600 stonden twee berichtencentrales. Op één of andere manier werkte de eerste niet meer (zelfde probleem als jij). Toen ik die andere berichtencentrale selecteerde was t probleem verholpen. Ik hoop dat t bij jou ook zo simpel gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Byte_Me schreef op 18 september 2004 @ 17:16:
ik heb een erg vaag probleempje: ik kan wel smsjes ontvangen, maar niet versturen. ze blijven in mijn outbox hangen, met als status uitgesteld of mislukt. enig idee waar ik de oplossing moet zoeken?
Dit probleem heb ik ook gehad nadat ik geprobeerd heb GPRS te laten werken (wat het nu ineens wel doet, geloof ik :P) en ik een paar configuratieberichten heb laten versturen. Wat ik toen gedaan heb, is de fabrieksinstellingen terugzetten. Daarna werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
op de een of andere manier was de verkeerde berichtencentrale geselecteerd: SIM ipv vodafone. geen idee hoe dat was gebeurt, maar nu werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om te chatten op 6600 via MSN messenger via bleutooth ofzo?
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Is het mogelijk om een back-up te maken van je memory-card op je computer? Heb namelijk een paar 'spook-smsjes'. Die kan ik niet verwijderen. Zowel sms van vrienden als Bluetooth-berichten van mn computer. Dit is niet bij alle smsjes zo.. Weet iemand daar een oplossing voor? Als ik weet hoe ik een back-up van foto's en programma's op mn computer kan krijgen zou ik mn geheugenkaartje willen formatteren. Heb al geprobeerd n back-up te maken maar dat ging niet helemaal goed (zie paar posts hierboven). Belangrijkste wat ik wil weten is of dit uberhaupt wel kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 23:20:
Misschien is het al een keertje besproken maar als iemand zin heeft om te antwoorden lijkt me dat makkelijker dan opnieuw alle topics door te spitten..
Ik krijg mijn email niet lekker ingesteld ik kan geen email versturen? Hoe kan ik deze instellen met een t-mobile abo Kan ik bijvoorbeeld hotmail instellen of gmail bij de 6600 of kan dit alleen maar een thuisemail zijn (tiscali in mijn geval?)
Als het dus kan bij een van deze hoe doe ik dat dan op de makkelijkste manier???

Alvast bedankt!!
Ik heb ditzelfde probleem:

Ik heb een eigen domein en heb de e-mail instellingen hier allemaal voor ingesteld. Enige aparte is dat mijn smtp wel authorisatie blieft. Ik probeer connectie te maken via GSM - Data (GPRS is me iets te duur bij T-mobile), vervolgens krijg ik de melding dat het geen connectie kon maken met de server.
Overigens vind ik de instellingen: Beveiling aan en APOP beveil. inloggen, niet echt veel informatie geven. Ik heb het met verschillende combi's geprobeerd.
Iemand ideeen hierover?

Daarnaast ben ik benieuwd of iemand een client kent die gesynced kan worden met outlook (tegelijk met taken en agenda) en die dan mijn mail meeneemt en de headers ook kan ontvangen.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Laatst online: 19-06 00:07
wie weet hoe ik sis of jar bestanden via infrarood of bluetooth kan versturen vanaf mn eigen foon. via bestands beheer heb je neit eens de keuze om ze te zenden en met eFilemanager heb je het menu wel maar verstuurd hij ze niet(jpgjes doet ie wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@EnsconcE
Als ik me niet vergis moet je de extensie veranderen.. ..dan moet je de bestanden zonder problemen kunnen versturen.
Het versturen van SIS en JAVA bestanden kan wel met de softwareversies eerder dan V4.09.1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 20:03:
@EnsconcE
Als ik me niet vergis moet je de extensie veranderen.. ..dan moet je de bestanden zonder problemen kunnen versturen.
Het versturen van SIS en JAVA bestanden kan wel met de softwareversies eerder dan V4.09.1 ;)
|:(
is er ook software te krijgen die dat wel toestaat zonder dat je de extensie moet veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 20:03:
@EnsconcE
Wat een commercieel truukje weer zeg.. Triest gewoon. 8)7

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er al een oplossing voor PC Suite.
Als ik mijn 6600 via Infrarood verbinding laat maken met mun laptop en pc suite opstart krijg ik de melding:
Voer een naam in waaraan PC Suite deze telefoon in de toekomst kan herkennen.

Na een naam in te vullen krijg ik: Vul een geldige naam in.

Wat ik ook doe hij blijft de melding geven.

Verwijderd

Agile en T-Mobile abo kan wel werken via GPRS. Nieuw toegangspunt maken:
Menu-> Instrum.-> Instell.Verbinding->Toegangspunten->Opties->Nieuw toegangspunt. Hier de standaard t-zonse instellingen zetten muv Naam verbinding: Internet GPRS en Naam toegangspunt:internet.
Voila, MSNen met je foon, jammer dat het nogal prijzig is.....

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 13:14:
Wie heeft er al een oplossing voor PC Suite.
Als ik mijn 6600 via Infrarood verbinding laat maken met mun laptop en pc suite opstart krijg ik de melding:
Voer een naam in waaraan PC Suite deze telefoon in de toekomst kan herkennen.

Na een naam in te vullen krijg ik: Vul een geldige naam in.

Wat ik ook doe hij blijft de melding geven.
en je mrouter icoontje staat dan al op verbonden?

Verwijderd

Wat betreft de mailproblemen: zover ik weet kan je geen Hotmail lezen op de 6600, deze ondersteunt alleen POP3 en IMAP en geen httpmail. Je mail van bv tiscali kan je wel lezen en versturen via GSM en GPRS, ik wel.
Probleem-omschrijving is een beetje vaag, weet dus niet wat er bij jullie fout gaat. Exacte foutmelding en alle instellingen (mailbox en toegangspunt) zijn welkom voor verdere analyse. Damn, ik had dokter moeten worden :-)

• Uiligheid

Uiligheid

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 12:26:
Wat betreft de mailproblemen: zover ik weet kan je geen Hotmail lezen op de 6600, deze ondersteunt alleen POP3 en IMAP en geen httpmail. Je mail van bv tiscali kan je wel lezen en versturen via GSM en GPRS, ik wel.
Probleem-omschrijving is een beetje vaag, weet dus niet wat er bij jullie fout gaat. Exacte foutmelding en alle instellingen (mailbox en toegangspunt) zijn welkom voor verdere analyse. Damn, ik had dokter moeten worden :-)
Als je eens verteld wat je instellingen zijn, kan ik eens kijken of dat wel bij mij werkt. Hoe staat de beveiliging settings bij jou? Is het een beveiligde SMTP? En doe je het via GSM, of werkt het alleen via GPRS bij jou?

Verwijderd

Uiligheid schreef op 22 september 2004 @ 13:48:
[...]

Als je eens verteld wat je instellingen zijn, kan ik eens kijken of dat wel bij mij werkt. Hoe staat de beveiliging settings bij jou? Is het een beveiligde SMTP? En doe je het via GSM, of werkt het alleen via GPRS bij jou?
Je kan sowieso geen gebruik maken van de standaard T-Zones toegangspunten, volgens mij staat alleen poort 80 hiervan open en kan je dus alleen maar een beetje surfen. Je hebt volledige internet toegang nodig, dus nieuw toegangspunt aanmaken.

GPRS: Toegangspunt aanmaken zoals beschreven in mijn eerdere topic over Agile (ik geloof vandaag om 11:08 uur).
Daarna: berichten->instellingen->E-mail->mailboxen->nieuwe box:
Mailboxnaam: Edward71 (hahaha, mag je dus zelf weten),
Toegangspunt: Internet GPRS (in ieder geval de naam van je net gemaakte toegangspunt),
Mijn e-mailadres: jouw e-mailadres (DEUH!),
Server uitgaande mail: smtp.gprs.t-mobile.nl
Bericht zenden: meteen
Kopie naar mij: Ja
Handtek. opnemen: Nee
Gebruikersnaam: gebruikersnaam van je e-mail account
Wachtwoord: het bij bovenstaande gebruikersnaam behorende wachtwoord
Server inkom. mail: inkomende mailserver van je e-mailaccount
Mailboxtype:POP3 of IMAP, afhankelijk van je e-mail provider
Beveiliging: uit
APOP beveil. inloggen: Uit

Voor GSM heb je ook een nieuw toeganspunt nodig en een internetprovider met een inbelnummer (liefst een lokaal nummer vanwege de kosten). Ik gebruik hiervoor mijn oude internetprovider KeyAccess (is van Essent), uit de tijd dat ik nog met een 56k modem in de weer was.
Komt ie:
Voor het toegangspunt:
Naam verbinding: Internet GSM
Drager gegevens: Gegevensoproep
Inbelnummer: nummer van je internetprovider (in mijn geval is dat dus van KeyAccess)
Gebruikersnaam:gebruikersnaam bij je internet provider
Vraag om ww: Nee
Wachtwoord: je wachtwoord behorende bij bovenstaande gebruikersnaam
Verificatie: Normaal
Homepage: Geen
Data-oproep: Analoog (in het geval van KeyAccess, is dus afhankelijk van je provider)
Max. snelheid: Automatisch

Dan nog ff een mailbox aanmaken:
Mailboxnaam: Edward71 (hahaha, mag je dus zelf weten),
Toegangspunt: Internet GSM(in ieder geval de naam van je net gemaakte toegangspunt),
Mijn e-mailadres: jouw e-mailadres (DEUH!),
Server uitgaande mail: uitgaande mailserver van je internetprovider (in mij geval smtp.keyaccess.nl)
Bericht zenden: meteen
Kopie naar mij: Ja
Handtek. opnemen: Nee
Gebruikersnaam: gebruikersnaam van je e-mail account
Wachtwoord: het bij bovenstaande gebruikersnaam behorende wachtwoord
Server inkom. mail: inkomende mailserver van je e-mailaccount
Mailboxtype:POP3 of IMAP, afhankelijk van je e-mail provider
Beveiliging: uit
APOP beveil. inloggen: Uit

Het is een lang verhaal maar zo moet het gaan lukken, succes ermee 8)

• Uiligheid

Uiligheid

Ok, thnx.

Idee is dus dat ik geen t-mobile kan aanhouden voor GSM verbinding, omdat die geen port 23 ondersteund. Mooi is dat. Kan ik weer naar zo'n knaken abonnement zoeken |:(

Bedankt iig :)

Verwijderd

Dag Allemaal,

IK ben nieuw op dit forum en weet nog niet hoe het allemaal werkt.
Graag zou ik jullie hulp will en vragen in verband met mijn Nokia 6600.
Ik zou mijn Nokia 6600 willen koppelen met mijn PC.
Zodat ik mijn outlook Agenda en contacten kan synchroniseren.
Ik zou graag willen weten wie dit al met succes heeft gedaan en met welke methode.Zodat ik dit ook kan proberen.

Ik heb bluetooth aan het werken gekregen maar hij werkt nog niet zoals het hoort. Ik kan wel zenden en ontvangen van pc naar Nokia 6600 en omgekeerd.Ik kan zelfs emails en contacten via outlook uitwisselen maar ik kan niet synchroniseren met outlook????.
Ik ben bereid om de koppeling via infrarood of een andere weg te doen zolang ik het maar aan het werken krijg.omdat de koppeling met outlook en Nokia de hoofdreden is waarom ik deze telefoon heb aangeschaft.
Je kan me bereiken op Ronaldk@pandora.be
Dank je wel voor de hulp
Met vriendelijke groeten,

• Krypt
Rayman, een forum is bedoeld om een reactie op het forum terug te krijgen. je mailadres is dus overbodig. de 'Met vriendelijke groeten," ook, aangezien het vanzelfsprekend is dat we elkaar de groeten doen.

Maar goed, even ontopic. Heb je wel de PC Suite voor je 6600 geinstalleerd op je computer? Daarmee kun je direct syncen met outlook.

Pvouput live

Verwijderd

Als ik daar aan mag toevoegen. Het syncen met Outlook gaat via de Bluetooth Serial Port. Met rechtermuisknop op Bluetooth icon in je tray, Quick Connect en dan Bluetooth Serial Port.
Let op: je krijgt eerst een foutmelding , die kan je negeren, de verbinding wordt toch wel gemaakt.

• EnsconcE
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:32:
Als ik daar aan mag toevoegen. Het syncen met Outlook gaat via de Bluetooth Serial Port. Met rechtermuisknop op Bluetooth icon in je tray, Quick Connect en dan Bluetooth Serial Port.
Let op: je krijgt eerst een foutmelding , die kan je negeren, de verbinding wordt toch wel gemaakt.
welke icon heb je het over. sinds service pack 2 heb ik een icoontje er standaar bijgekregen waardoor ik de nodige problemen heb. de installatie van ibm (oid) bluetooth werkt niet meer maar je hebt hem wel nodig. als je dan wil connecten met pc suite dan moet je eerst disconnecten met de bluetooth van windows.

dit als kant tekening. mocht je bluetooth gewoon werken dna kun je dit natuurlijk vergeten. en wat ook nog kan is dat het een probleem is die alleen bij mij voorkomt.

• Krypt
Ik heb juist met de SP2 bluetooth stack minder problemen. Rechtklik op mRouter -> Connect to a bluetooth device en connecten maar. Heb daarbij mijn Sitecom bluetooth drivers gedeinstalleerd aangezien die toch niet meer aangeroepen werden.

[ Voor 31% gewijzigd door Krypt op 23-09-2004 21:28 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,
ik ben ook nieuw op het forum
heb sinds 2 weken een N6600

Heb al een aantal dingen ondervonden,
maar ik ben er zeer tevreden over !

Ik heb er maar een slordige 6 uur over gedaan om alle topics te leze 8)7

Toch heb ik al een eerste opmerking !

ik heb namelijk men phonetje met deze firmware versie gekocht -> 4.09.1 26-02-04 NHL-10
dus ik ben bij de gelukkige :D

Ik heb een aantal keer geleze dat het niet mogelijk zou zijn om een .mp3 te selecteren als ringtone.
Dit is mij echter wel gelukt !
Mp3 staat gewoon om men geheugenkaartje bij tonen !
Gewoon bij profiles beltoon kiezen !

Werkt perfect !

Jullie gaan me nog veel trugzien hier ;)

_/-\o_ 6600 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
zoals je las is het wel mogelijk...maar het duurt erg lang een MP3 als ringtone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
rooie60 schreef op 24 september 2004 @ 10:46:
zoals je las is het wel mogelijk...maar het duurt erg lang een MP3 als ringtone
hoe bedoel je lang? het laden ervan of het afspelen ervan?

offtopic:
Haha krypt, dat is nog eens investeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
wat dacht je nou zelf... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hej
mijn nokia 6600 ging na een week kapot. Vandaag, 3 weken verder heb ik hem weer op kunnen halen bij de vodafoon shop. Niets aan de hand. Ik kom thuis, doe de simkaart en de mmc kaart terug in de telefoon, en zet de telefoon aan. Pincode intoetsen gaat nog, maar hierna zegt hij ongeldige sim kaart.... Wat de **** is er nu weer aan de hand!? Het is te laat nu om naar vodafoon te bellen maar ik krijg hier echt de schijt in. Heeft iemand ditzelfde probleem al eens gehad? Of weet iemand toevallig hoe ik hem nu weer aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Hebben ze er een simlock op gezet blijkbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het nut daarvan is? Hoezo zouden ze dat doen dan? Mijn screensaver springt wel aan na een tijdje. Hij geeft ook weer dat er nieuwe berichten zijn (in de screensaver)
Wat een *** actie van vodafoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt zelf ook vodafone neem ik aan? dan moet ie wel werken anders zit er idd een simlock op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
vanmorgen nieuw covertje binnen gekregen,en wéér een slecht scherm!!! je ziet alles bewegen als je erdoor kijkt! zijn al die k*t nepcovertjes zo??ik heb er al een weggegooid,deze is iéts beter maar erg irritant!kan alleen de oude er niet meer op doen (kapot gemaakt tijdens ongeduldig eraf halen) ik vind dit schandalig voor €14 goedkoopste rotzooiplastic!! verder sluit ie wel mooi aan

Verwijderd

Ik heb sinds donderdag een Nokia 6600 (over)gekocht en een niewe simkaart.
Probs: ik kan niet sms'en of mms'en en ik kan ook geen mms'en ontvangen...alles is juist ingesteld
Iemand hulp? :( aub

Verwijderd

Prob opgelost
Ik heb net PC suite van nokia site gehaaald om zo te communiceren met m'n 6600. Beide BT's liggen aan maar ik kan geen verbinding vinden tussen het prgm en m'n gsm
(verzenden van gsm naar pc en omgekeerd (via verkenner) lukt wel)
Dank

• Byte_Me
Aangezien ik zelf al een aantal keren opnieuw mijn bluetooth adapter heb moeten installeren, en aan de praat moeten krijgen met PC suite, heb ik er maar een handleiding van gemaakt. Hopelijk zijn hiermee ook alle problemen van andere bluetooth-"slachtoffers" op te lossen.

Handleiding

Voor aanvullingen, op- of aanmerkingen kun je me mailen of in dit topic reageren.

@TS: misschien iets voor in de OP?

Verwijderd

-edit-
al gefixed. Link werkte niet.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 18:52 ]

Verwijderd

Bedankt man! Nu werkt het (y)
Moet ik best "PC Suite voor 6600" of "PC Suite 6.2" gebruiken?????

• Byte_Me
ik neem aan dat je een 6600 hebt, anders zat je niet in dit topic. dus wat dacht je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf het bijna niet te vragen maar toch kan ik het niet laten..

Modbreak:tja, had het nou maar wel gelaten... nu heb je een Officiële Waarschuwing aan je broek...
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 83% gewijzigd door Korakal op 27-09-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:02:
Ik durf het bijna niet te vragen maar toch kan ik het niet laten..
Heeftt er iemand de midi van Rune - Calabria ???? Ik heb al overal gezocht. Kheb zelfs al 3 euro gespendeerd (lukte niet) maar vindt het niet !
Ik Dank U bij voorbaat

Deze midi moet ik hebben !!!!!!!!
Rune - Calabria
je kunt toch supersimpel je eigen ringtones maken voor je 6600? als je het mp3tje hebt hoef je alleen maar de winamp disk writer plugin in te stellen op PCM
16.000 kHz; 8 Bit; Mono, en je ringtone wordt gemaakt. eventueel nog een beetje croppen met een ander programma mag ook geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Ik weet niet zeker of dit al bekend is hier, maar een vriend van me heeft nu een 1GB MMC kaartje in zijn 6600. Het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Merk schijnt nog wel eens uit te maken met die kaartjes...
Wat voor merk is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Weet iemand of je je nokia 6600 weer helemaal kan resetten. Ik weet dat je je geheugenkaart kan formateren maar de telefoon lukt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Solosmots schreef op 27 september 2004 @ 10:50:
Merk schijnt nog wel eens uit te maken met die kaartjes...
Wat voor merk is dat ?
moet ik nog eens navragen.
michielvz schreef op 27 september 2004 @ 12:39:
Weet iemand of je je nokia 6600 weer helemaal kan resetten. Ik weet dat je je geheugenkaart kan formateren maar de telefoon lukt me niet.
*#7370#

wel eerst je contacts en agenda backuppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Er is nieuwe software uit voor de Nokia 6600.

Versie 5.27.0 met vele verbeteringen erin.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
vertel dan eens wat de verbeteringen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op 27 september 2004 @ 14:56:
vertel dan eens wat de verbeteringen zijn....
ff googlen ;)

Dit zijn de veranderingen in V5.27.0 t.o.v. V4.09.1

Java
- User Agent added to Http Post command
- URL encoding in GET JAR disabled
- Java application download to MMC
- DRM files visible in application manager
- Improvements in java downloading through WAP
- Improvements in COD and DRM downloading

Browser

- Cookie load/unload case in browser UI corrected
- Corrections in browser to present operator wap pages correctly
- Application stability improved when starting streaming via browser
- Support for php link

Messaging
- WBMP supported in MMS
- MMS presentation improvements
o MMS forward with SMIL presentation
o Animated GIF
o Two slide MMS with image and video clip
- Jpeg support in email
- RFM ringing tones added to the list of not forwardable ringing tones
- SMS case in Chinese variant corrected

Bluetooth
- Interoperability improvements with PDA devices
- Security improvements against hackers in SDP services
- Stability with carkit connection improved

Networking
- HTTP transmission optimization

Streaming
- Streaming connection handling inprovements

Accessories
- Ringtones and warning tones routed to both Bluetooth accessories and intergraded handsfree in terminal side
- Ringing tone improvements when using HDB-5 and HS-3W headsets

Languages/variants
- Video Recorder default file name changed to English in Arabic and Hebrew variants
- Automatic language feature support more languages
- Camera help text updated in Chinese variants

Other changes
- Speed of opening phonebook application improved when phonebook contains lot of entries
- Speed of opening calender application is improved when calender contains a lot of notes
- Power consumption decreased when terminal is in screen saver mode
- Power consumption decreased when bluetooth accessory connected
- Ringtone loudness increased when vibra is on to the same level than when vibra is off
- RMF format added to Closed Content List

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Op internet worden Li-polymer accu's aangeboden voor de 6600:

Afbeeldingslocatie: http://image.auctionweb.info/lister/original/101665/9a79c8428b4fdcad785777c38e26e119.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fitformobile.de/assets/images/Rahmen1.jpg

Ondanks dat deze accu slechts 800 mAh is (de standaard 6600 accu is naar mijn weten 850 mAh), wordt een standby tijd van 15 dagen voor de engage genoemd. Dit zou dan vergelijkbaar moeten zijn met de 6600, volgens mij. Zou dit echt zo zijn? Het schijnt namelijk dat Li-ion (standaardaccu) en Li-polymer niet zoveel verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Byte_Me

Zou mooi zijn, want diezelfde accu gaat ook in de 6230 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo...
Is dat normaal dat mijn 6600 soms niet trilt bij het ontvangen van een bericht terwijl hij wel zo staat ingesteld (vooral bij profiel "stil" waar hij dat juis wél zou moeten doen :s)

Is dat ook ormaal dat die beltonen echt stil gaan hé :s?

Dank => voor de rest een zalige gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een topic dak al een tijdje volg. Heb nu echter zelf een vraag.
Als ik bestanden middels bluetooth wil versturen krijg ik steevast de melding dat mijn tellie geen verbining kan leggen/maken. Dit terwijl hij wel alle BT toestellen in de buurt vindt. Zelfs als ik de toestellen naast elkaar houdt krijg ik met geen mogelijkheid een fotootje of filmpje van mijn 6600 naar het andere toestel. Is dit een of andere instelling welke ik moet aanpassen? Of is dit een common problem?

Verwijderd

ik vroeg me af of iemand me zou kunnen helpen.

Ik ben namelijk van plan om mijn volledige 6600 te formatten
en trug te zetten naar fabrieksinstellingen...

Nu mijn vraag is:
Hoe kan ik mijn smsjes backuppen ?

Ik heb enkel de smsjes nodig, de rest i don't care :P

met pcsuite kan je een volledige backup maken , dat weet ik ...
maar dat heb ik niet nodig !

op mijn phone heb ik al de smsjes die ik nodig heb ,verzamelt in 1 map,
kan ik niet met fxexplorer die bepaalde map opzoeken ofzo ?

het kan zijn dat iemand dit ooit al eens heeft uitgelegt ,
kunnen jullie mij dan de juiste link even geven ?

Bedankt al hé _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 22:46:
Hallo...
Is dat normaal dat mijn 6600 soms niet trilt bij het ontvangen van een bericht terwijl hij wel zo staat ingesteld (vooral bij profiel "stil" waar hij dat juis wél zou moeten doen :s)

Is dat ook ormaal dat die beltonen echt stil gaan hé :s?

Dank => voor de rest een zalige gsm
Volgens mij staat dit in de startpost :9 ... Leeg WAV bestandje gebruiken.. Check de FAQ in de startpost.

• jobcohen
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 00:49:
met pcsuite kan je een volledige backup maken , dat weet ik ...
maar dat heb ik niet nodig !
Maar ik wel! Heb al eens eerder in dit topic over dit probleem gepost. Ik wil een back-up maken van mn memorycard omdat ik last heb van spook-smsjes in de map ontwerpen. Dit zijn lege smsjes die ik niet kan verwijderen. Er staan 6 stuks in. Ook kan ik sommige berichten in mn inbox niet verwijderen. Door de geheugenkaart te formatteren hoop ik dit op te lossen. Maar ik wil wel graag mn foto's en eventueel progjes behouden. Als ik een back-up probeer te maken via PC-suite krijg ik een foutmelding dat ik het nog eens moet proberen (precieze melding staat een paar posts hierboven :| ) Heb jij daar ook problemen mee of gaat t gewoon goed? Ligt het bij mij misschien aan een bepaald programaatje wat op de MMC staat dat ik niet kan back-uppen?

Verwijderd

Kan er mij iemand ff helpen om een (korte) lege wav file te vinden??? Deze op de startpost werkt namelijk niet meer (url is down)

Mail gewoon het lege wave'je naar mathieu_dewaele@hotmail.com

Dank u

Verwijderd

@jobcohen: Wat je kan doen is je memorycard in een cardreader stoppen en de inhoud kopiëren naar een map op je pc.
Kaartje formatten, inhoud weer terug kopieren.
Is maar een idee, maar voor m'n Ericsson werkte het.
Als je geen kaartlezertje hebt: Kost ook geen bal meer en ze blijven handig.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.