Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
o, ik vind het eigenlijk maar vervelend. ik heb hem vaak op stil staan. als ie dan ook nog eens niet trilt als ik hem in de lader steek, merk ik natuurlijk niet dat ik gebeld word. nou ja, ik zal er aan proberen te denken dat ik hem dan op een ander profiel zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Dat is idd compleet normaal. Dat is gedaan vanwege het feit dat ie van tafel af kan vallen. You can do the math ;).

Je can sProfiles van psiloc installeren. Die kan overspringen op een ander profiel op het moment dat jij de lader aansluit.

[ Voor 42% gewijzigd door EnsconcE op 23-10-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
dat is een goede tip, zal het eens proberen.

waar blijft deel V trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb een probleempje :(
Ik heb gistern via BT een Thema overgezet naar m'n 6600. Als ik die wil openen doet hij niks! Als ik hem wil verwijderen, doet hij niks. Hij is dus nog altijd "ongeopend" en zolang dit zo blijft zie ik constant dat bericht icoontje!! Wat erg irriterend is ! Ik heb het bestand ook al willen verwijderen via FExplorer, maar dat lukt ook niet

Weet er iemand een radd (behalve formatteren :s:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
al je gsm ff uitgezet/aangezet?

probeer anders je geheugenkaartje er es uit te halen en dan zo te verwijderen/alle programmas te sluiten die open gaan bij het starten (voor een veilige boot hou je het potloodknopje ingedrukt, zodoende start hij alleen de noodzakelijke dingen op)

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu echt al alles geprobeerd (behalve format) maar niks lukt, dat bericht kan ik maar op geen enkele manier verwijderen !!!! Heb al mmc lezer gebruikt ook, niks werkt.
Als ik gsm via BT verbindt met pc zie ik in "obex bestandsoverdracht" het betreffende bestand staan, maar als ik die wil verwijderen heb ik geen machtigingen!

Moet ik nu echt mn gsm formatten voor dat ene bestandje? Erg irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
als het betreffende bericht op de mmc staat moet je hem toch echt met een kaardlezer kunnen verwijderen. staat ie op je interne geheugen, dan heb je epoc file manager nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat op MMC, kheb mmc al in laptop gestoken en gezocht. Kben het bestand ergens in de map Mail tegengekomen. Keb de map verwijdert maar is er geen verschil. Het bestand staat nog altyd in m'n Inbox. Onopenbaar en onverwijderbaar

Ik ga m'n mmc formatten
Hoe doe ik dat het best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 21:27
Ik heb zoiets ook al eens gehad. Het beste kun je je foto's enzo even op je PC overzetten. Maak wel eerst even een back-up van je telefoongeheugen voor het geval er iets misgaat. Daarna kun je gewoon via je 6600 je geheugenkaartje formatten. Bij het standaardkaartje (32MB) duurt het ongeveer 5 á 10 minuten. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ondertussen gedaan...is in orde nu :) . Bij mij duurde dat wel maar een minuutje ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Damn, ik heb erg erg weinig tijd de komende tijd, dus ik heb geen tijd om de openingspost voor het volgende topic (af) te maken. Als iemand zich geroepen voelt om verder te gaan met waar ik mee bezig was, mail kutpunker@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
maar er hoeft toch bijna niks aan te veranderen? een paar linkjes toevoegen en klaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb de nokia 6600 een paar dagen en heb nogal wat problemen met data uitwisselen tussen pc en 6600. Ik heb een USB Bluetooth dongle gehad en weer terug gedaan aangezien nokia pc suite hier niet mee aan de praat te krijgen was. Nu heb ik een IrDA receiver van Sweex.

Deze IrDA krijg ik wel aan de praat met pc suite, alleen verbreekt mijn 6600 na 20 of 30 seconden vanzelf de verbinding, echt heel irritant. Bij Bluetooth gebeurde er precies hetzelfde. Ik zie nergens bij de instellingen hoe dit kan of hoe dit te veranderen is.

Heeft iemand anders dit probleem ook? Of is mijn 6600 gewoon een beetje "vaag"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Neoflapper

Ik had zelfde probleem met mijn IrDA, je moet verschillende drivers proberen.
Probeer bijvoorbeeld achter te komen welke besturings chip in je IrDA zit.

Ik heb zelf een Sigma Tel USB-IrDA en het werkt perfect nu, traag maar pefect :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile bedankt voor je reactie, maar het ligt geloof ik niet aan de software/drivers op pc maar aan de 6600 zelf. Ik zie namelijk het infrarood icoontje na een tijdje verdwijnen op het 6600 display en op de pc verdwijnt dan de verbinding. Dit lijkt te gebeuren zodra de verlichting van de 6600 uitspringt. Als ik opnieuw infrarood aanzet op de 6600 krijg ik weer verbinding. Deze gaat dus elke keer uit op de telefoon en niet op de pc, de infrarood van de 6600 blijft dus niet aanstaan maar moet ik elke keer weer aangooien :? Voor zover ik weet moet de telefoon gewoon constant een infrarood signaal uitzenden en deze niet uit zichzelf uitschakelen... dit hadden mijn vorige phones iig wel, daar bleef het infrarood icoontje gewoon constant zichtbaar op het telefoon display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Zover ik weet kan je de IrDA van 6600 niet constant aan zetten.
IrDA wordt automatisch uitgezet wanneer een time-out plaats vindt of geen ontvangst meer is.

Daarom denk ik ook dat het aan je IrDA poort van je PC ligt, Als het toevallig op een USB hub aangesloten is zou ik dan rechtstreeks aansluiten en opnieuw installeren om te kijken of het dan werkt.

Andere optie is om verbinding snelheid van je IrDA poort lager zetten op je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok tnx,

zal wel ff wat proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:20

Hero

Duck power!

Zijn er al mensen die firmware versie 5.27.0 hebben (28-06-04)? Want mijn 6600 is voor reparatie naar nokia geweest (keypad werkte niet meer). Met deze firmware krijg ik geen meldingen meer als ik een gemist gesprek heb of een sms ontvang (ik moet echt naar berichten om logboek om dat te zien).

Meer mensen met soortgelijke problemen (en evt oplossingen behalve opnieuw laten upgraden)?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 20:16
Dat is de nieuwste dacht ik hoor.
Heb em ook, geen probs ermee wat dat betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Nu we toch over FW hebben, ik zit behoorlijk twijfelen om naar hogere FW te gaan ik heb nog 3.42.1 en ik vind de menu’s en contacts sneller moet gaan.

Als er een behoorlijke versnelling komt na deze update vind ik het wel leuk om te doen, maar als het amper te merken is dan hoef ik het niet, ik heb begrepen uit de eerdere replys dat meningen per persoon verschillen.
Bovendien heb ik mijn toestel via Marktplaats gekocht en heb geen bon dus, ik weet niet of ze voor mij gratis willen updaten sterker nog, ik weet niet eens of ze überhaupt updaten zonder bon.

Ik heb gelezen dat dit verschilt per NSP even eens als de tijd dat je de toestel kwijt bent.

Ik zou graag willen weten of iemand met laatste FW mij adviseert om laatste update laten doen alleen voor de snelheid van de menu’s(andere zaken zijn niet belangrijk voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Ik merk eerlijk gezegd niet echt veel verschil met versie 3.42 (heb nu 4.09).

Weet iemand hoe je op een 6600 (legale) N-Gage spellen kan spelen? Ik kan Sonic overnemen van iemand. Als ik het kaartje erin doe zie ik wel het icoontje, maar als ik erop druk wordt het scherm even wit en daarna kom ik weer terug in het menu.. Heb ik een speciaal progje nodig, of gaat het gewoon niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Reptile-X
Persoonlijk heb ik niet gemerkt dat de update voor (super) snellere menu's zorgt...
Wel heb ik gemerkt dat bepaalde programma's het ineens wel deden na de update.
Daarom ben ik persoonlijk voor de update :D

@Jobcehen
Zou het eens op Google proberen, is echt niet moeilijk te vinden hoor ;)
Denk nl. niet dat hier een link geplaatst mag worden waar jij om vraagt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Is er hier nu helemaal niemand die even een nieuw topic wilt openen?

Ik wil het ook wel doen, het is namelijk héél simpel. Kopieer deze startpost, voeg er als je dat wil iets aan toe. En hou `m als je tijd heb en er handige nieuwe info is een beetje up_to_date.

Kijk, ik kan dat natuurlijk ook gewoon doen, maar ik heb niets met de Nokia 6600, en zal dus niet me bezig houden met het updaten van de startpost als dat nodig is.

Dus, iemand die regelmatig hier zit, openen even een nieuw deel, en kijk wat je wil toevoegen. Wil je niks toevoegen ook geen probleem, maar openen even een nieuw deel, dan kan deze eindelijk op slot.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ginz schreef op 01 november 2004 @ 14:29:
Is er hier nu helemaal niemand die even een nieuw topic wilt openen?

Ik wil het ook wel doen, het is namelijk héél simpel. Kopieer deze startpost, voeg er als je dat wil iets aan toe. En hou `m als je tijd heb en er handige nieuwe info is een beetje up_to_date.

Kijk, ik kan dat natuurlijk ook gewoon doen, maar ik heb niets met de Nokia 6600, en zal dus niet me bezig houden met het updaten van de startpost als dat nodig is.

Dus, iemand die regelmatig hier zit, openen even een nieuw deel, en kijk wat je wil toevoegen. Wil je niks toevoegen ook geen probleem, maar openen even een nieuw deel, dan kan deze eindelijk op slot.
Dan ga ik dat wel doen.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Topic kan dus op slot... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002