misschien nog niet geschikt voor de 4.09 firmware?Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 21:02:
[...]
Heb ik ook al geprobeerd maar krijg hetzelfde, en ik weet 100% zeker dat het trialware is.
Verwijderd
Er is ook een gameboy (color) emulator available voor de 6600... Dit dingetje is echt heel leuk om te hebben. Het werkt allemaal heel simpel. Je hebt 2 bestandstypes, de .GB en de .GBC . Die zet je via bluetooth over op je 6600, zonder gebruik te maken van pc suite oid. Als je het een dergelijk bestandje ontvangen hebt, open je het, dan opent hij vanzelf de emulator. Hierdoor krijg je dus een hele zooi games erbij die gratis te downloaden zijn. o.a. via de site van de emulator.
De emulator ( FREEWARE
) heet Goboy en is hier te halen:
http://www.wildpalm.co.uk/GoBoy7650.html
o, en mocht je niet tevreden zijn met de games onder de links op de site
(net als ik
) Kun je altijd op Kazaa zoeken naar meer GB(C) games...
De emulator ( FREEWARE
http://www.wildpalm.co.uk/GoBoy7650.html
o, en mocht je niet tevreden zijn met de games onder de links op de site
(net als ik

Verwijderd
Ik ben newby
dus je kan enige rare opmerkingen verwachten
. Maar ik ben ook van plan deze mobiel te kopen. Ik ben altijd een beetje nieuwsgierig naar wat je allemaal kan gaan tweaken enz. Maar nou heb ik dus die Route 66 Mobile 2005 gedownload (K zeg hier niet waar). Dat zijn 3 bestanden maar weet iemand hoe dat in zijn werk gaat? Tell it me
En heeft iemand enig idee waar ik deze telefoon kan kopen voor 340 euro oid ?
En dan nog iets wat is het beste om als connectie te gebruiken van telefoon naar computer. Datakabel of Bluetooth dinges?
Laatste vraag: Kost het geld dat Navigatie dinges.
Mensen die mij wel wille helpen met dingen die niet op het forum besproken mogen worden kunnen mij toevoegen doe maar niet
Veel vragen sorry
maar ik vind het een klein beetje nutteloos om alle forums door te lezen ook veel te weinig tijd voor. Alvast bedankt
En dan nog iets wat is het beste om als connectie te gebruiken van telefoon naar computer. Datakabel of Bluetooth dinges?
Mensen die mij wel wille helpen met dingen die niet op het forum besproken mogen worden kunnen mij toevoegen doe maar niet
Veel vragen sorry
[ Voor 32% gewijzigd door Korakal op 08-10-2004 10:58 . Reden: moest nog een vraag stellen ]
Ik heb zelf de Philips Camcoder in gebruik, en die doet het prima, zowel onder softwareverdie 3.09 en 5.27 (4.09 heb ik nooit gehad, en dus ook niet geprobeerd)Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 09:27:
Ik heb een Nokia 6600 met V 4.09.1 erop. Nu vind ik het heel vervelend dat je alleen maar van die hele korte filmpjes kan opnemen (waarom is dat eigenlijk). Nou wil ik voordat ik tot eventuele aanschaf overga van software eerst even met een trial rommelen. Dat probeer ik dus op menig aanraden met ETI Camcorder en met Philips Camcorder. Deze stuur ik via Bluetooth naar het toestel en als ik ze dan probeer te openen krijg heel even kort het balkje te zien van Installatie en floep weg is het. Voor de duidelijkheid, het balkje loopt dus niet. Overige zaken zoals games en themes installeren perfect. Ik heb het ook geprobeerd door het via een cardreader op de mmc te zetten en dan te installen, maar dat maakt geen verschil. Ik het heb op het toestel gezet vanaf een Mac maar ook vanaf een PC. Het maakt allemaal niets uit. What to do?
bij mijn 3.42 firmware deed philips camcorder het niet, nu op 4.09 wel. eticam deed het altijd al.
Verwijderd
Kan één van jullie me misschien de software geven ZONDER keys, zodat ik ze als trial kan testen. Het gaat me er alleen om of het installeren me lukt. Ik vraag dus niet om illegale software, maar ik probeer de oorzaak vast te stellen.
Nielsjuh, allereerst nog een late welkom hier op GoT.. 

Ook mensen laten toevoegen is dus geen alternatief om achter dit soort warez-achtige praktijken te komen.
Nogmaals het dringende advies wat meer de FAQ's te lezen, dan kun je met GoT een heeeeel eind komen
Ook al bied je je e-mailadres aan, dit soort dingen hoor je hier niet te vragen. Verzoek je vriendelijk nog even de FAQ's door te lezenVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 19:23:
Ik ben newbydus je kan enige rare opmerkingen verwachten
. Maar ik ben ook van plan deze mobiel te kopen. Ik ben altijd een beetje nieuwsgierig naar wat je allemaal kan gaan tweaken enz. Maar nou heb ik dus die Route 66 Mobile 2005 gedownload (K zeg hier niet waar). Dat zijn 3 bestanden maar weet iemand hoe dat in zijn werk gaat? Tell it me
Zie hiervoor de Pricewatch. Bookmark em voor eeuwig zou ik zeggen.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 19:23:
Ligt eraan wat je wil. Datakabel werkt vaak zonder problemen, Bluetooth is vaak iets moeilijker verbinden, maar heeft natuurlijk wel het ontzettend grote voordeel dat het draadloze technologie is.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 19:23:
Met dit soort vragen ben je moeilijk te helpen omdat je in de vraag niet exact aangeeft wat je bedoelt. Mocht het gaan om de Route 66, dan kun je het uitstekend opmaken uit de handleiding.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 19:23:
Dat is heel leuk, maar nogmaals, je vraagt toch echt dingetjes die tegen de regels zijn.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 19:23:
Mensen die mij wel wille helpen met dingen die niet op het forum besproken mogen worden kunnen mij toevoegen.
Op GoT geldt; inzet loont, en wie zich niet inzet om een probleem op te lossen wordt vaak afgestraft .. zo wijzen vele voorbeelden uit.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 19:23:
Veel vragen sorrymaar ik vind het een klein beetje nutteloos om alle forums door te lezen ook veel te weinig tijd voor. Alvast bedankt
Nogmaals het dringende advies wat meer de FAQ's te lezen, dan kun je met GoT een heeeeel eind komen
[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 07-10-2004 01:02 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Heeft iemand al versie 5.nogwat firmware laten upgraden of is hij nog niet in nederland, anders wacht ik nog even met upgraden. Ik wilde het vandaag doen.
Hoi allemaal,
na zelf alle 4 delen van het Nokia 6600 topic gelezen te hebben ben ik eindelijk nu in het bezit van de telefoon via de September actie van Vodafoon.
Al was het gigantisch zoeken tussen al die dubbele vragen, toch heb ik interessante links gevonden en had al tientallen gratis Symbian programma's klaar staan voor upload naar de telefoon. Dit overigens via bluetooth (sitecom).
Is er al iemand bezig met voorbereiding van de header van deel 5 van dit forum. Zo ja: ik heb nog wat interessante links en oplossingen voor wat problemen.
Alvast een paar tips voor de geinteresseerde:
1. PC suite 1.1.0 is weldegelijk GOED aan de praat te krijgen met bluetooth.
Ja ook ik had het probleem dat ie opeens niet meer goed wilde starten, en had ook als velen in dit forum de hoop eigenlijk al opgegeven tot ik tegenkwam dat er een registry cleaner is op de Nokia site welke na de-installatie van pc suite de boel zo cleared dat ie daarna prima te installeren is.
2. Ik las ook dat diverse mensen voice dailing niet aan het werk krijgen, of dat het buggy werkt. Niets is minder waar: het werkt perfecto bij mij.
Wat is het probleem?: De telefoon zegt zowel bij opname als bij het voice dailen zelf: wacht tot na de piep met spreken. Echter zo gauw de piep geweest is heeft de telefoon nog een kleine seconde nodig om echt te starten met opnemen!
Wacht je gewoon een seconde NA die piep en spreek je dan pas werkt het prima!
na zelf alle 4 delen van het Nokia 6600 topic gelezen te hebben ben ik eindelijk nu in het bezit van de telefoon via de September actie van Vodafoon.
Al was het gigantisch zoeken tussen al die dubbele vragen, toch heb ik interessante links gevonden en had al tientallen gratis Symbian programma's klaar staan voor upload naar de telefoon. Dit overigens via bluetooth (sitecom).
Is er al iemand bezig met voorbereiding van de header van deel 5 van dit forum. Zo ja: ik heb nog wat interessante links en oplossingen voor wat problemen.
Alvast een paar tips voor de geinteresseerde:
1. PC suite 1.1.0 is weldegelijk GOED aan de praat te krijgen met bluetooth.
Ja ook ik had het probleem dat ie opeens niet meer goed wilde starten, en had ook als velen in dit forum de hoop eigenlijk al opgegeven tot ik tegenkwam dat er een registry cleaner is op de Nokia site welke na de-installatie van pc suite de boel zo cleared dat ie daarna prima te installeren is.
2. Ik las ook dat diverse mensen voice dailing niet aan het werk krijgen, of dat het buggy werkt. Niets is minder waar: het werkt perfecto bij mij.
Wat is het probleem?: De telefoon zegt zowel bij opname als bij het voice dailen zelf: wacht tot na de piep met spreken. Echter zo gauw de piep geweest is heeft de telefoon nog een kleine seconde nodig om echt te starten met opnemen!
Wacht je gewoon een seconde NA die piep en spreek je dan pas werkt het prima!
<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>
Verwijderd
ik ik snap het! bedankt anders was ik misschien wel even door gegaan zo. Ik hoop dat ik dit weekend de andere delen kan lezen....
Verwijderd
Ik heb het net gedaan en ik ga nu al mijn proggies er weer op zetten. Nog geen noemenswaardige bugs ontdekt. Alleen dat nu mijn EtiCamcorder wel werkt met geluidBaserunner schreef op 07 oktober 2004 @ 11:04:
Heeft iemand al versie 5.nogwat firmware laten upgraden of is hij nog niet in nederland, anders wacht ik nog even met upgraden. Ik wilde het vandaag doen.
Ik heb 5.27 er een dikke week geleden op laten zetten, en die bevalt prima. Ik had hiervoor 3.09, en die was toch aanzienlijk langzamer. Alleen de backup terugzetten ging niet helemaal zonder problemen, helaas...Baserunner schreef op 07 oktober 2004 @ 11:04:
Verwijderd
Inderdaad, dat lukte bij mij ook niet, maar het servicecenter had er bij mij al wel vantevoren voor gewaarschuwd, zodat ik al enigzins rekening had gehouden met het feit dat ik weer helemaal overnieuw kon beginnen met installen.Ik heb 5.27 er een dikke week geleden op laten zetten, en die bevalt prima. Ik had hiervoor 3.09, en die was toch aanzienlijk langzamer. Alleen de backup terugzetten ging niet helemaal zonder problemen, helaas...
Een tip dus van mijn kant,... zorg voordat je begint aan een firmware update dat je alle orginele installatiebestanden nog hebt van je proggies, en maak van je instellingen effe een notitie. Lijkt veel werk, maar zeker weten dat je het achteraf de moeite waard vindt.
Dan nog even heel iets ander,... zijn er meer mensen die problemen hebben met bluetooth in samenwerking met sp2 (servicepack 2) van windows XP???
Het probleem is dat windows automatisch de bluetooth drivers installeerd als ik de dongle er in prik. En daarna heb ik geen kans om mijn orginele drivers werkend te krijgen. Als de SP2 drivers werken vind ik het ook best, maar dat werkt dus niet. (bij mij tenminste)
Iemand iedeeen tips???
ik heb ervoor gezorgd dat het standaard spul van windows mij ntelefoon neit vind. mrouter doet dat voor mij. het is ff kloten maar het moet werken.
Byte_Me schreef op 25 september 2004 @ 18:46:
Aangezien ik zelf al een aantal keren opnieuw mijn bluetooth adapter heb moeten installeren, en aan de praat moeten krijgen met PC suite, heb ik er maar een handleiding van gemaakt. Hopelijk zijn hiermee ook alle problemen van andere bluetooth-"slachtoffers" op te lossen.
Handleiding
Voor aanvullingen, op- of aanmerkingen kun je me mailen of in dit topic reageren.
@TS: misschien iets voor in de OP?
Verwijderd
Even helemaal iets anders, hoe maak je je eigen ringtone dmv een mp3tje om te zetten in een wav of midi file en die af te kunnen spelen wanneer je gebelt word?
Verwijderd
Ik ben aan het zoeken geweest voor een datakabel, is dit misschien geen goede ?:
http://www.eu-gsm.nl/nokia-6600-datakabel_USB.html
En is deze prijs nou goed voordat ik zomenteel veel te veel betaal!!
ik zou wel eerst even uitzoeken wat je ermee kunt, want volgens mij kan PC suite niet overweg met zo'n datakabel
Heb net mijn ervaringen online gezet van TomTom Mobile op mijn 6600.
PSN-id: Chrasher
als je een beetje handig bent met computers dan zal ik als ik jou was kiezen voor een bluetooth dongle. deze datakabel is duurder dan een BT dongle.Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 21:46:
Ik ben aan het zoeken geweest voor een datakabel, is dit misschien geen goede ?:
Ik heb problemen met mijn nokia 6600. Ik kan na een format van mij 6600 geen verbinding meer maken met mijn laptop middels IR. heb echt al van alles geprobeerd. Pc Suite opnieuw geinstalleerd. 6600 nog een keer een format gegeven niets helpt.
Ik heb geen bluetooth adapter thuis en kan nu gewoon helemaal niks meer overzetten op de 6600. Dit was uiteraard wel de reden dat ik hem gekocht heb. weten jullie zo een oplossing?? Af en toe werkt de ir poort wel met andere phones.
Ik heb geen bluetooth adapter thuis en kan nu gewoon helemaal niks meer overzetten op de 6600. Dit was uiteraard wel de reden dat ik hem gekocht heb. weten jullie zo een oplossing?? Af en toe werkt de ir poort wel met andere phones.
ik wil graag een paar mp3s die op mijn 6600 staan kleiner maken om ze dan op mijn andere foon te zetten,is hier een programmaatje voor?
Goed. Vandaag de Nokia 6600 binnen gekregen. Wou graag wat met bluetooth bestanden overzenden maar dat gaat helaas niet.
Heb een Medion 6200 Laptop met ingebouwd bluetooth. Kep de drivers geinstalleerd, en ook Nokia pc suite. Als ik dan wil verbinden vind hij geen apparaten terwijl bluetooth aanstaat op de telefoon.
Heb al een test gedaan tussen een andere nokia foon die hij wel herkend. Wat nu te doen?
edit:
ohja ff vergeten te vragen. Ik heb niks extra's geinstalleerd, maar toch is de standaard 32 MB geheugenkaart bijna vol. Nog bijna 6 MB over. Is dat normaal?
Heb een Medion 6200 Laptop met ingebouwd bluetooth. Kep de drivers geinstalleerd, en ook Nokia pc suite. Als ik dan wil verbinden vind hij geen apparaten terwijl bluetooth aanstaat op de telefoon.
Heb al een test gedaan tussen een andere nokia foon die hij wel herkend. Wat nu te doen?
edit:
ohja ff vergeten te vragen. Ik heb niks extra's geinstalleerd, maar toch is de standaard 32 MB geheugenkaart bijna vol. Nog bijna 6 MB over. Is dat normaal?
[ Voor 17% gewijzigd door LeMerchant op 09-10-2004 18:38 ]
Er staan een boel try & buy programmaatjes op je MMC. Die slokken een boel geheugen op. Het is leuk om ze een keertje te bekijken, maar daarna kun je ze er in principe afgooien. Op je BT vraag kan ik je helaas geen antwoord geven.

Is er een mogenlijkheid om het alarm harder te krijgen?
Als ik een toonje instel klinkt het hard, als het alarm afgaat is het bijna onhoorbaar.
Ik heb via search nu tig pagina,s gelezen en niks kunnen vinden
Als ik een toonje instel klinkt het hard, als het alarm afgaat is het bijna onhoorbaar.
Ik heb via search nu tig pagina,s gelezen en niks kunnen vinden
Ja inderdaad dat scheelt behoorlijk! Goed meteen maar de volgende vraag bij deze...heb op diverse sites de gprs instellingen opgezocht van telfort (uiteraard eerst op de telfort site zelf), maar de gprs verbinding komt niet tot stand. Je hoeft hiervoor toch geen gprsbundel te hebben?jobcohen schreef op 09 oktober 2004 @ 18:43:
Er staan een boel try & buy programmaatjes op je MMC. Die slokken een boel geheugen op. Het is leuk om ze een keertje te bekijken, maar daarna kun je ze er in principe afgooien. Op je BT vraag kan ik je helaas geen antwoord geven.
nee dat hoeft idd niet, je kan ze gewoon proberen tenzij je ze wil kopen. vie beheer kan je instellen of een programma verbinding mag maken met 3den.LeMerchant schreef op 10 oktober 2004 @ 14:15:
[...]
Ja inderdaad dat scheelt behoorlijk! Goed meteen maar de volgende vraag bij deze...heb op diverse sites de gprs instellingen opgezocht van telfort (uiteraard eerst op de telfort site zelf), maar de gprs verbinding komt niet tot stand. Je hoeft hiervoor toch geen gprsbundel te hebben?
Euh ik zie bij beheer alleen de programma's staan en ik kan ze verwijderen of de eigenschappen daarvan checken...maargoed bij deze de settings:EnsconcE schreef op 10 oktober 2004 @ 14:22:
[...]
nee dat hoeft idd niet, je kan ze gewoon proberen tenzij je ze wil kopen. vie beheer kan je instellen of een programma verbinding mag maken met 3den.
Naam verbinding: Telfort GPRS
Drager gegevens: GPRS
Naam toegangspunt: internet
Gebruikersnaam: username
Vraag om wachtw.: nee
Wachtwoord: password
Verificatie: Beveiligd
Homepage: http://wap.telfort.nl
Geavanceerde instellingen:
Ip-adres : 193.113.200.195
Proxy poortnummer: 9201
De overige geavanceerde instellingen heb ik niet veranderd, en staan dus op 'nul'.
\rooie60 schreef op 09 oktober 2004 @ 17:41:
ik wil graag een paar mp3s die op mijn 6600 staan kleiner maken om ze dan op mijn andere foon te zetten,is hier een programmaatje voor?
winamp, cdex, eac
Verwijderd
ik snap er niks van..
ik heb bluetooth geinstalleerd op me pc.. hij herkent de nokia 6600 en kan ook er dingen heensturen als bericht.. maar een bluetooth verbinding maken lukt niet
zodat ik dingen naar de geheugen kaart kan brengen ed...
PC Suite werkt ook al niet hij zegt dat hij niet kan connecten terwijl bluetooth dus wel aanstaat en de pc er via (rechtermuisknop>> kopieren naar>> bluetooth locatie) wel dingen naar toe kan doen
ik wil namelijk andere mediaplayer installeren
maar dat lukt dus niet
+ weten jullie freeware die op de pc voor het encoderen het videootje flipt? 90 graden draait?
*edit:
o ja als ik wil connecten met pc zegt hij dat PC1 geen bluetooth handsfree profiel ondersteunt??
ps: ik gebruik een Trust Bluetooth dongle
ik heb bluetooth geinstalleerd op me pc.. hij herkent de nokia 6600 en kan ook er dingen heensturen als bericht.. maar een bluetooth verbinding maken lukt niet
PC Suite werkt ook al niet hij zegt dat hij niet kan connecten terwijl bluetooth dus wel aanstaat en de pc er via (rechtermuisknop>> kopieren naar>> bluetooth locatie) wel dingen naar toe kan doen
ik wil namelijk andere mediaplayer installeren
+ weten jullie freeware die op de pc voor het encoderen het videootje flipt? 90 graden draait?
*edit:
o ja als ik wil connecten met pc zegt hij dat PC1 geen bluetooth handsfree profiel ondersteunt??
ps: ik gebruik een Trust Bluetooth dongle
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 16:30 ]
Verwijderd
Ik heb nu sinds vrijdag een 6600, erg fijn toestel met veeeel opties 
nu heb ik alleen 1 probleem
Telkens als ik met andere bluetooth toestellen mp3's ed. wil uitwisselen, komen deze bij mijn inbox binnen.... tussen mijn smsjes... kan ik deze niet laten binnenkomen in een willekeurige map op mijn mmc?
oh, en is er nog een handige site waar je veel freeware kunt downloaden? oa. voor het afspelen van mp3's....
nu heb ik alleen 1 probleem
Telkens als ik met andere bluetooth toestellen mp3's ed. wil uitwisselen, komen deze bij mijn inbox binnen.... tussen mijn smsjes... kan ik deze niet laten binnenkomen in een willekeurige map op mijn mmc?
oh, en is er nog een handige site waar je veel freeware kunt downloaden? oa. voor het afspelen van mp3's....
Gprs en bluetooth werkt bij mij ook nog niet. Gprs komt denk ik door de settings die ik in een eerdere post heb gedaan...maar heb er nog geen reactie op mogen ontvangen. Maargoed ik heb eigenlijk een tip voor jullie:
Op deze site staat een beschrijving voor een prog die bijv. avi, mp3 etc omzet naar 3gp. Het is wel de bedoeling dat je je aanmeldt/ of aangemeld bent op het forum van nokia als je het bestand wil downloaden.
http://www.gromkov.com/faq/faq2004-0078sub.html
Op deze site staat een beschrijving voor een prog die bijv. avi, mp3 etc omzet naar 3gp. Het is wel de bedoeling dat je je aanmeldt/ of aangemeld bent op het forum van nokia als je het bestand wil downloaden.
Verwijderd
ik had daarstraks een sis file in inbox\mijn mappen staan dat ik niet meer kon verwijderen, ik heb dan met feexplorer het sis bestandje probere op te sporen en ik zag dan een bestand "0010000020" staan van 360 kb, ik dacht ja da kan em goe zijn, ik heb dat dan verwijdert (c:\system\mail) mar het bestand stond nog steeds in mijn mappen, ik heb dan de zoekfunctie van feexplorer gebruikt en het bestand zo gevonde en verwijderd met succes, nu mijn vraag, wat kan die file geweest zijn zo "001000020" kan dat kwaad dat ik die nu verwijderd heb?
waarom zou je omzetten? met smartmovie speel je avi, en er zijn diverse mp3 spelers.LeMerchant schreef op 10 oktober 2004 @ 16:42:
Gprs en bluetooth werkt bij mij ook nog niet. Gprs komt denk ik door de settings die ik in een eerdere post heb gedaan...maar heb er nog geen reactie op mogen ontvangen. Maargoed ik heb eigenlijk een tip voor jullie:
Aaaha. En dan zou hij deze bestanden automatisch comprimeren, mits je dat hebt aangezet bij Pc Suite?Byte_Me schreef op 10 oktober 2004 @ 21:56:
[...]
waarom zou je omzetten? met smartmovie speel je avi, en er zijn diverse mp3 spelers.
je kan bij instellingen instellen of hij verbinding kan maken, je kan dan 1 keer vragen of altijd toestaan aanzetten. of je niet toestaan aan kan zetten weet ik zo op dit moment niet. het is het proberen iig waard.LeMerchant schreef op 10 oktober 2004 @ 14:29:
[...]
Euh ik zie bij beheer alleen de programma's staan en ik kan ze verwijderen of de eigenschappen daarvan checken...maargoed bij deze de settings:
Naam verbinding: Telfort GPRS
Drager gegevens: GPRS
Naam toegangspunt: internet
Gebruikersnaam: username
Vraag om wachtw.: nee
Wachtwoord: password
Verificatie: Beveiligd
Homepage: http://wap.telfort.nl
Geavanceerde instellingen:
Ip-adres : 193.113.200.195
Proxy poortnummer: 9201
De overige geavanceerde instellingen heb ik niet veranderd, en staan dus op 'nul'.
ik heb sinds een maand ook een nokia 6600, en ik was er tot nu toe best wel tevreden over.
Helaas is mijn 2 toets het steeds slechter gaan doen, en is deze nu vrijwel niet meer bruikbaar (alleen als je er heel hard op drukt reageerd de telefoon er nog op.)
nu vraag ik mij af of dit onder de garantie valt (telefoon is gekocht bij gsmweb)
en of dit een bekend probleem is.
Helaas is mijn 2 toets het steeds slechter gaan doen, en is deze nu vrijwel niet meer bruikbaar (alleen als je er heel hard op drukt reageerd de telefoon er nog op.)
nu vraag ik mij af of dit onder de garantie valt (telefoon is gekocht bij gsmweb)
Lijkt mij een garantie-gevalletje ja, mits je natuurlijk deugdelijk met het toestel bent omgegaan (vallen, stof, krasjes e.d.). En Nokia is daar niet de makkelijkste in wat dat betreft (heb ik hier al vaker op t forum gehoord). Naar mijn weten is dit geen probleem wat bij de 6600 vaker voorkomt. Ik heb er althans zelf geen last van!
edit:
[ Voor 100% gewijzigd door AtlonXP1800 op 11-10-2004 12:04 ]
geen idee, ik gebruik PC suite zelden. meestal verstuur ik gewoon iets via bluetooth, en anders gebruik ik eopc filemanager. backups maak ik door mijn telefoon te backuppen naar de mmc, deze haal ik via epoc naar mn pc. dus eigenlijk gebruik ik pc suite nooit.LeMerchant schreef op 11 oktober 2004 @ 11:01:
[...]
Aaaha. En dan zou hij deze bestanden automatisch comprimeren, mits je dat hebt aangezet bij Pc Suite?
bij smartmovie zit al een converter, die een avi in enkele muisklikken omzet voor je telefoon. mp3's kun je heel makkelijk met winamp nog kleiner maken (disk writer plugin).
Euhm ik kan ze niet 1-2-3 vinden...EnsconcE schreef op 11 oktober 2004 @ 11:22:
[...]
je kan bij instellingen instellen of hij verbinding kan maken, je kan dan 1 keer vragen of altijd toestaan aanzetten. of je niet toestaan aan kan zetten weet ik zo op dit moment niet. het is het proberen iig waard.
En bij deze toch nog een paar vragen:
- Als je via bluetooth vanaf een andere foon bestanden binnen krijgt, komen deze terecht in inbox bij de sms-jes. Kan je dit veranderen.
- Hoe check je op je laptop of bluetooth goed werkt? Heb een medion en heb de drivers geïnstalleerd. Maar krijg geen verbinding. Zit te denken om dan toch maar een usb stick te kopen...maarja als et zo kan.
- Bij telfort is het (volgens de site) niet mogelijk dat als je een abbo hebt, om je resterende belminuten te checken. Hoe is dit te controleren?
[ Voor 43% gewijzigd door LeMerchant op 11-10-2004 20:33 ]
nee, maar je kunt wel aangeven of de smsjes op het telefoon geheugen, of op je MMC terecht komenLeMerchant schreef op 11 oktober 2004 @ 18:41:
- Als je via bluetooth vanaf een andere foon bestanden binnen krijgt, komen deze terecht in inbox bij de sms-jes. Kan je dit veranderen.
door met je telefoon te scannen naar BT devices- Hoe check je op je laptop of bluetooth goed werkt? Heb een medion en heb de drivers geïnstalleerd. Maar krijg geen verbinding. Zit te denken om dan toch maar een usb stick te kopen...maarja als et zo kan.
weet ik veel, dit is geen telfort topic, bel de klantenservice eens.- Bij telfort is het (volgens de site) niet mogelijk dat als je een abbo hebt, om je resterende belminuten te checken. Hoe is dit te controleren?
Excuses...Heb al een optie gevonden die de uitgaande gesprekken bijhoudt. Je kan deze op max. 30 dagen zettenByte_Me schreef op 12 oktober 2004 @ 13:20:
[...]
nee, maar je kunt wel aangeven of de smsjes op het telefoon geheugen, of op je MMC terecht komen
OK
[...]
door met je telefoon te scannen naar BT devices
Gedaan en vind niks...vandaar...
[...]
weet ik veel, dit is geen telfort topic, bel de klantenservice eens.
kleine update:
gprs werkt nu ook. Vanmiddag ff met telfort gebeld. Ze hebben verzenden dan een configuratie bestand naar je toestel. Nadat je deze hebt opgeslagen zet je je toestel +/- 15 min. uit. En vervolgens doet'ie et
[ Voor 19% gewijzigd door LeMerchant op 12-10-2004 16:48 ]
1 GB kaartjes van A-data en TEC werken op een 6600. telefoon wordt er niet eens langzamer van (FW 4.09)Solosmots schreef op 27 september 2004 @ 10:50:
Merk schijnt nog wel eens uit te maken met die kaartjes...
Wat voor merk is dat ?
Ik heb soms wel eens dat je de knopjes boven de 1 en 3 hard moet induwen en bij een vriend werkt dat rood uitroeptekentje knopje niet meer.AtlonXP1800 schreef op 11 oktober 2004 @ 11:29:
ik heb sinds een maand ook een nokia 6600, en ik was er tot nu toe best wel tevreden over.
Bij mij werkte de groene en rode knopjes om een gesprek aan te nemen en te weigeren bijna niet meer. Pas na een keer of vijf op het knopje gedrukt te hebben of het knopje heel hard ingedrukt te houden lukte het om een gesprek aan te nemen.
Ik heb 'm van de week maar naar de winkel teruggebracht. Nu is het afwachten hoe snel ik 'm weer terug heb.
Ik heb 'm van de week maar naar de winkel teruggebracht. Nu is het afwachten hoe snel ik 'm weer terug heb.
Verwijderd
hallo ik heb een nokia 6600 en nu wil ik graag muziek afspelen en daar heb ik een mp3 speler nodig waar kan ik deze download zowel gratis of betalen
welkom op GoT. je wordt hier geacht enige moeite te doen voor je een vraag stelt. met andere woorden, lees dit topic eens door. je hoeft niet eens ver te lezen voordat je een antwoord op je vraag vindt. desnoods zet je even je instellingen op 999 berichten per pagina, en zoek je met ctrl-f op mp3.Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:05:
hallo ik heb een nokia 6600 en nu wil ik graag muziek afspelen en daar heb ik een mp3 speler nodig waar kan ik deze download zowel gratis of betalen
Goed bezig kerel. Compleet tegen al mijn verstand in zal ik je toch maar ff een link geven: tadaa.Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:05:
Voor de duidelijkheid: Dat is de tweede post van dit topic. Bijzonder kleine moeite om ff zelf wat te doen en de eerste paar posts sowieso door te lezen, niet dan? Volgende keer eerst even de GoT search raadplegen, het topic doorlezen, Google gebruiken ajb...
meldt je aan bij yahoo groups en daar vind je diverse downloads zoals applicaties, themes, geluidsbestanden, ringtonesVerwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:05:
is er een mogelijkheid of applicatie te downloaden wanneer je een afspraak met tijd in je agenda zet er een alarm afgaat. Zelfs op de supersimpele 3310 zat dat, maar op n dure 6600 is het (volgens mij) niet te bekennen. Ik bedoel dus niet gewoon het alarm zetten,maar echt een alarm als ik een afspraak in de agenda zet.
ik weet niet precies wat jij met alarm bedoeld, maar als het tijd is voor een afspraak gaat er wel degelijk een signaal af bij mij.jobcohen schreef op 16 oktober 2004 @ 11:00:
is er een mogelijkheid of applicatie te downloaden wanneer je een afspraak met tijd in je agenda zet er een alarm afgaat. Zelfs op de supersimpele 3310 zat dat, maar op n dure 6600 is het (volgens mij) niet te bekennen. Ik bedoel dus niet gewoon het alarm zetten,maar echt een alarm als ik een afspraak in de agenda zet.
Ik kan in mn agenda geen afspraak zetten. Ik kan de volgende opties kiezen: Nieuw item --> Vergadering / Memo / Gedenkdag , en voor zover ik weet gaat bij geeneen van deze opties een signaal. Ik heb versie 4.09.1. Misschien ligt het daaraan?ik weet niet precies wat jij met alarm bedoeld, maar als het tijd is voor een afspraak gaat er wel degelijk een signaal af bij mij.
Als je een vergadering toevoegd kun je kiezen of je een signaal wilt laten horen ofniet. Zoek ff goed in je telefoonjobcohen schreef op 18 oktober 2004 @ 11:33:
[...]
Ik kan in mn agenda geen afspraak zetten. Ik kan de volgende opties kiezen: Nieuw item --> Vergadering / Memo / Gedenkdag , en voor zover ik weet gaat bij geeneen van deze opties een signaal. Ik heb versie 4.09.1. Misschien ligt het daaraan?
Verwijderd
Ik heb even een vraag.
Kan ik m'n nokia 6600 verbinden via bluetooh en als ik dan gebeld wordt dat ik het geluid over de boxen hoor?
Kan ik m'n nokia 6600 verbinden via bluetooh en als ik dan gebeld wordt dat ik het geluid over de boxen hoor?
Hoi, hier nog een paar korte vragen die ik in de voorgaande 4000 meldingen niet gevonden heb:
* Bij het overzetten van de telefoonnummers uit de SIMM-kaart vermeld de 6600 automatisch bij ieder nummer het icoon van een mobiele telefoon. Dit terwijl de helft gewoon het thuisnummer is. Enig idee hoe dit makkelijk te wijzigen zonder de boel opnieuw aan te maken voor de bewuste relatie?
* Ik heb de 6600 in een Nokia auto houder zitten, wat op zich een mooi houdertje is. Nu lijkt de telefoon dit even te merken (op het moment dat hij vastklikt in de houder) want dan springt het backlight even aan. Helaas is hier verder geen actie aan te hangen. Ik zou het best handy vinden als de speaker functionaliteit automatisch aan zou gaan. Nu kan ik de speaker pas aanzetten NADAT ik op bellen gedrukt heb (als ik zelf iemand bel). Iemand hier nog suggesties?
* Bij het overzetten van de telefoonnummers uit de SIMM-kaart vermeld de 6600 automatisch bij ieder nummer het icoon van een mobiele telefoon. Dit terwijl de helft gewoon het thuisnummer is. Enig idee hoe dit makkelijk te wijzigen zonder de boel opnieuw aan te maken voor de bewuste relatie?
* Ik heb de 6600 in een Nokia auto houder zitten, wat op zich een mooi houdertje is. Nu lijkt de telefoon dit even te merken (op het moment dat hij vastklikt in de houder) want dan springt het backlight even aan. Helaas is hier verder geen actie aan te hangen. Ik zou het best handy vinden als de speaker functionaliteit automatisch aan zou gaan. Nu kan ik de speaker pas aanzetten NADAT ik op bellen gedrukt heb (als ik zelf iemand bel). Iemand hier nog suggesties?
Wat je kan doen is het volgende: bij de bewuste contactpersoon voeg je een nieuw gegeven toe, in dit geval 'Telefoon/Telefoon (thuis)/Tel. (werk)'. Je vult hier dan het nummer in dat nu nog onder Mobiel staat. Vervolgens verwijder je het gegeven 'Mobiel' et voila! Ik weet niet of dit de makkelijkste manier is, maar het werkt wel!

Uhhh dat bedoelde ik dus eigenlijk met "zonder de boel opnieuw aan te maken voor de bewuste relatie". Dat wil ik dus niet!jobcohen schreef op 19 oktober 2004 @ 14:10:
Wat je kan doen is het volgende: bij de bewuste contactpersoon voeg je een nieuw gegeven toe, in dit geval 'Telefoon/Telefoon (thuis)/Tel. (werk)'. Je vult hier dan het nummer in dat nu nog onder Mobiel staat. Vervolgens verwijder je het gegeven 'Mobiel' et voila! Ik weet niet of dit de makkelijkste manier is, maar het werkt wel!
Hmmz heb ook de autohouder maar die van mij reageert niet op het erin klikken hoor. Zit ook geen schakelaar aan de contactpunten ofzo, druk je zelf niet per ongeluk een toets in dan?Jerrycan schreef op 19 oktober 2004 @ 14:05:
dat gebeurt ook als je de lader erin steekt, dan springt het backlight ook aan.
offtopic:
Als iemand nog spul heeft wat in de nieuwe openingspost moet komen, zou hij/zij met mij in contact mogen komen via MSN (kutpunker@gmail.com)..
Ik ga langzaamaan maar es een begin maken 
Als iemand nog spul heeft wat in de nieuwe openingspost moet komen, zou hij/zij met mij in contact mogen komen via MSN (kutpunker@gmail.com)..
Verwijderd
Ik heb ooit eens telechess gedownload (+-4 euro), via via veel omwegen, heb daardoor 175 € belkrediet aan op gedaan, omdat mijn proximus niet goed zou werken en moest omgeleid worden via mobistar, na de vele sms'n en mails, ben ik er aan geraakt. nu is mijn geheugenkaartje gecrasht en moest opnieuw worden geformateert. tja weg telechess,
voor ik via mijn nokia durf te schaken on line met iemand anders, wat gaat me dat kosten. ik vind niets terug via proximus en of pay and go site kwestie tarieven, en krijg ook geen antwoord van hen op vragen.
als er iemand mij kan helpen telechess terug te vinden. en info omtrent tarieven mail me aub karmathinleytaye@yahoo.com
voor ik via mijn nokia durf te schaken on line met iemand anders, wat gaat me dat kosten. ik vind niets terug via proximus en of pay and go site kwestie tarieven, en krijg ook geen antwoord van hen op vragen.
als er iemand mij kan helpen telechess terug te vinden. en info omtrent tarieven mail me aub karmathinleytaye@yahoo.com
probeer je MMC eens in een cardreader te stoppen en kijk wat undelete vindt. overigens vind ik het niet bijster slim omVerwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 12:03:
Ik heb ooit eens telechess gedownload (+-4 euro), via via veel omwegen, heb daardoor 175 € belkrediet aan op gedaan, omdat mijn proximus niet goed zou werken en moest omgeleid worden via mobistar, na de vele sms'n en mails, ben ik er aan geraakt. nu is mijn geheugenkaartje gecrasht en moest opnieuw worden geformateert. tja weg telechess,
- 175 euro uit te geven aan een schaakspelletje
- hier geen backup van te maken
probeer anders eens te mailen met de persoon op deze pagina
http://www.vtt.fi/tte/tte33/demos/telechess/
[ Voor 6% gewijzigd door Byte_Me op 20-10-2004 14:32 ]
Argh.....
Ik heb een probleem en ik word er gek van...
Als ik een SMS stuur dan heb ik aangegeven dat ik een ontvangstbevestiging wil.
Deze komt niet meer direct....pas als ik mijn telefoon uit en aan zet komen de ontvangstbevestigingen binnen.
Nu stuur ik behoorlijk veel SMS, dus zet ik mijn telefoon uit en aan komen er zo'n 30 van die dingen achter elkaar mijn scherm op !! Erg irritant dus.
Verder als ik mijn telefoon aanzet krijg ik dat ie Toepassing Main af heeft gesloten en ook dat krijg ik niet weg.
Iemand enig idee ?
Deze komt niet meer direct....pas als ik mijn telefoon uit en aan zet komen de ontvangstbevestigingen binnen.
Nu stuur ik behoorlijk veel SMS, dus zet ik mijn telefoon uit en aan komen er zo'n 30 van die dingen achter elkaar mijn scherm op !! Erg irritant dus.
Verder als ik mijn telefoon aanzet krijg ik dat ie Toepassing Main af heeft gesloten en ook dat krijg ik niet weg.
Iemand enig idee ?
..:: Specs ::..
volledige reset of nieuwe firmware erop laten zetten.Macabre schreef op 20 oktober 2004 @ 22:22:
Argh.....
Iemand enig idee ?
Verwijderd
ik heb wat heen en weer gezocht maar ik kan het zo niet vinden.
Ik heb een .jar bestand (game) naar m'n telefoon gestuurd met IR, dan open ik hem en zegt ie instaleren, en dan zegt ie:
Algemeen: Systeemfout
Ik heb een .jar bestand (game) naar m'n telefoon gestuurd met IR, dan open ik hem en zegt ie instaleren, en dan zegt ie:
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 23:00 ]
Als dat het enige bestand is waar hij die fout op geeft dan is dat bestand niet lekker of niet geschikt voor de 6600. probeer eens een ander jar bestand te installeren om daar achter te komen.Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 19:44:
ik heb wat heen en weer gezocht maar ik kan het zo niet vinden.
ik kom er net achter dat wanneer mijn 6600 in de lader zit, en op stil staat, hij ook niet vibreert. heeft iemand dit ooit eerder gezien? is dit een bekend probleem? ik heb geen flauw idee hoe ik dit zou kunnen oplossen.
Er is volgens mij geen enkele telefoon die trilt als hij in de lader zit..dus bij mijn weten is dit compleet normaal
o, ik vind het eigenlijk maar vervelend. ik heb hem vaak op stil staan. als ie dan ook nog eens niet trilt als ik hem in de lader steek, merk ik natuurlijk niet dat ik gebeld word. nou ja, ik zal er aan proberen te denken dat ik hem dan op een ander profiel zet.
Dat is idd compleet normaal. Dat is gedaan vanwege het feit dat ie van tafel af kan vallen. You can do the math
.
Je can sProfiles van psiloc installeren. Die kan overspringen op een ander profiel op het moment dat jij de lader aansluit.
Je can sProfiles van psiloc installeren. Die kan overspringen op een ander profiel op het moment dat jij de lader aansluit.
[ Voor 42% gewijzigd door EnsconcE op 23-10-2004 11:44 ]
dat is een goede tip, zal het eens proberen.
waar blijft deel V trouwens?
waar blijft deel V trouwens?
Verwijderd
Hoi, ik heb een probleempje 
Ik heb gistern via BT een Thema overgezet naar m'n 6600. Als ik die wil openen doet hij niks! Als ik hem wil verwijderen, doet hij niks. Hij is dus nog altijd "ongeopend" en zolang dit zo blijft zie ik constant dat bericht icoontje!! Wat erg irriterend is ! Ik heb het bestand ook al willen verwijderen via FExplorer, maar dat lukt ook niet
Weet er iemand een radd (behalve formatteren :s:()
Ik heb gistern via BT een Thema overgezet naar m'n 6600. Als ik die wil openen doet hij niks! Als ik hem wil verwijderen, doet hij niks. Hij is dus nog altijd "ongeopend" en zolang dit zo blijft zie ik constant dat bericht icoontje!! Wat erg irriterend is ! Ik heb het bestand ook al willen verwijderen via FExplorer, maar dat lukt ook niet
Weet er iemand een radd (behalve formatteren :s:()
al je gsm ff uitgezet/aangezet?
probeer anders je geheugenkaartje er es uit te halen en dan zo te verwijderen/alle programmas te sluiten die open gaan bij het starten (voor een veilige boot hou je het potloodknopje ingedrukt, zodoende start hij alleen de noodzakelijke dingen op)
succes
probeer anders je geheugenkaartje er es uit te halen en dan zo te verwijderen/alle programmas te sluiten die open gaan bij het starten (voor een veilige boot hou je het potloodknopje ingedrukt, zodoende start hij alleen de noodzakelijke dingen op)
succes
Verwijderd
Ik heb nu echt al alles geprobeerd (behalve format) maar niks lukt, dat bericht kan ik maar op geen enkele manier verwijderen !!!! Heb al mmc lezer gebruikt ook, niks werkt.
Als ik gsm via BT verbindt met pc zie ik in "obex bestandsoverdracht" het betreffende bestand staan, maar als ik die wil verwijderen heb ik geen machtigingen!
Moet ik nu echt mn gsm formatten voor dat ene bestandje? Erg irri
Als ik gsm via BT verbindt met pc zie ik in "obex bestandsoverdracht" het betreffende bestand staan, maar als ik die wil verwijderen heb ik geen machtigingen!
Moet ik nu echt mn gsm formatten voor dat ene bestandje? Erg irri
als het betreffende bericht op de mmc staat moet je hem toch echt met een kaardlezer kunnen verwijderen. staat ie op je interne geheugen, dan heb je epoc file manager nodig.
Verwijderd
Hij staat op MMC, kheb mmc al in laptop gestoken en gezocht. Kben het bestand ergens in de map Mail tegengekomen. Keb de map verwijdert maar is er geen verschil. Het bestand staat nog altyd in m'n Inbox. Onopenbaar en onverwijderbaar
Ik ga m'n mmc formatten
Hoe doe ik dat het best?
Ik ga m'n mmc formatten
Hoe doe ik dat het best?
Ik heb zoiets ook al eens gehad. Het beste kun je je foto's enzo even op je PC overzetten. Maak wel eerst even een back-up van je telefoongeheugen voor het geval er iets misgaat. Daarna kun je gewoon via je 6600 je geheugenkaartje formatten. Bij het standaardkaartje (32MB) duurt het ongeveer 5 á 10 minuten. Succes!
Verwijderd
Heb ik ondertussen gedaan...is in orde nu
. Bij mij duurde dat wel maar een minuutje ofzo
offtopic:
Damn, ik heb erg erg weinig tijd de komende tijd, dus ik heb geen tijd om de openingspost voor het volgende topic (af) te maken. Als iemand zich geroepen voelt om verder te gaan met waar ik mee bezig was, mail kutpunker@gmail.com
Damn, ik heb erg erg weinig tijd de komende tijd, dus ik heb geen tijd om de openingspost voor het volgende topic (af) te maken. Als iemand zich geroepen voelt om verder te gaan met waar ik mee bezig was, mail kutpunker@gmail.com
maar er hoeft toch bijna niks aan te veranderen? een paar linkjes toevoegen en klaar
Verwijderd
Hmm ik heb de nokia 6600 een paar dagen en heb nogal wat problemen met data uitwisselen tussen pc en 6600. Ik heb een USB Bluetooth dongle gehad en weer terug gedaan aangezien nokia pc suite hier niet mee aan de praat te krijgen was. Nu heb ik een IrDA receiver van Sweex.
Deze IrDA krijg ik wel aan de praat met pc suite, alleen verbreekt mijn 6600 na 20 of 30 seconden vanzelf de verbinding, echt heel irritant. Bij Bluetooth gebeurde er precies hetzelfde. Ik zie nergens bij de instellingen hoe dit kan of hoe dit te veranderen is.
Heeft iemand anders dit probleem ook? Of is mijn 6600 gewoon een beetje "vaag"?
Deze IrDA krijg ik wel aan de praat met pc suite, alleen verbreekt mijn 6600 na 20 of 30 seconden vanzelf de verbinding, echt heel irritant. Bij Bluetooth gebeurde er precies hetzelfde. Ik zie nergens bij de instellingen hoe dit kan of hoe dit te veranderen is.
Heeft iemand anders dit probleem ook? Of is mijn 6600 gewoon een beetje "vaag"?
Neoflapper
Ik had zelfde probleem met mijn IrDA, je moet verschillende drivers proberen.
Probeer bijvoorbeeld achter te komen welke besturings chip in je IrDA zit.
Ik heb zelf een Sigma Tel USB-IrDA en het werkt perfect nu, traag maar pefect
Ik had zelfde probleem met mijn IrDA, je moet verschillende drivers proberen.
Probeer bijvoorbeeld achter te komen welke besturings chip in je IrDA zit.
Ik heb zelf een Sigma Tel USB-IrDA en het werkt perfect nu, traag maar pefect
Verwijderd
Reptile bedankt voor je reactie, maar het ligt geloof ik niet aan de software/drivers op pc maar aan de 6600 zelf. Ik zie namelijk het infrarood icoontje na een tijdje verdwijnen op het 6600 display en op de pc verdwijnt dan de verbinding. Dit lijkt te gebeuren zodra de verlichting van de 6600 uitspringt. Als ik opnieuw infrarood aanzet op de 6600 krijg ik weer verbinding. Deze gaat dus elke keer uit op de telefoon en niet op de pc, de infrarood van de 6600 blijft dus niet aanstaan maar moet ik elke keer weer aangooien
Voor zover ik weet moet de telefoon gewoon constant een infrarood signaal uitzenden en deze niet uit zichzelf uitschakelen... dit hadden mijn vorige phones iig wel, daar bleef het infrarood icoontje gewoon constant zichtbaar op het telefoon display.
Zover ik weet kan je de IrDA van 6600 niet constant aan zetten.
IrDA wordt automatisch uitgezet wanneer een time-out plaats vindt of geen ontvangst meer is.
Daarom denk ik ook dat het aan je IrDA poort van je PC ligt, Als het toevallig op een USB hub aangesloten is zou ik dan rechtstreeks aansluiten en opnieuw installeren om te kijken of het dan werkt.
Andere optie is om verbinding snelheid van je IrDA poort lager zetten op je PC.
IrDA wordt automatisch uitgezet wanneer een time-out plaats vindt of geen ontvangst meer is.
Daarom denk ik ook dat het aan je IrDA poort van je PC ligt, Als het toevallig op een USB hub aangesloten is zou ik dan rechtstreeks aansluiten en opnieuw installeren om te kijken of het dan werkt.
Andere optie is om verbinding snelheid van je IrDA poort lager zetten op je PC.
Zijn er al mensen die firmware versie 5.27.0 hebben (28-06-04)? Want mijn 6600 is voor reparatie naar nokia geweest (keypad werkte niet meer). Met deze firmware krijg ik geen meldingen meer als ik een gemist gesprek heb of een sms ontvang (ik moet echt naar berichten om logboek om dat te zien).
Meer mensen met soortgelijke problemen (en evt oplossingen behalve opnieuw laten upgraden)?
Meer mensen met soortgelijke problemen (en evt oplossingen behalve opnieuw laten upgraden)?
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Dat is de nieuwste dacht ik hoor.
Heb em ook, geen probs ermee wat dat betreft
Heb em ook, geen probs ermee wat dat betreft
Nu we toch over FW hebben, ik zit behoorlijk twijfelen om naar hogere FW te gaan ik heb nog 3.42.1 en ik vind de menu’s en contacts sneller moet gaan.
Als er een behoorlijke versnelling komt na deze update vind ik het wel leuk om te doen, maar als het amper te merken is dan hoef ik het niet, ik heb begrepen uit de eerdere replys dat meningen per persoon verschillen.
Bovendien heb ik mijn toestel via Marktplaats gekocht en heb geen bon dus, ik weet niet of ze voor mij gratis willen updaten sterker nog, ik weet niet eens of ze überhaupt updaten zonder bon.
Ik heb gelezen dat dit verschilt per NSP even eens als de tijd dat je de toestel kwijt bent.
Ik zou graag willen weten of iemand met laatste FW mij adviseert om laatste update laten doen alleen voor de snelheid van de menu’s(andere zaken zijn niet belangrijk voor mij)
Als er een behoorlijke versnelling komt na deze update vind ik het wel leuk om te doen, maar als het amper te merken is dan hoef ik het niet, ik heb begrepen uit de eerdere replys dat meningen per persoon verschillen.
Bovendien heb ik mijn toestel via Marktplaats gekocht en heb geen bon dus, ik weet niet of ze voor mij gratis willen updaten sterker nog, ik weet niet eens of ze überhaupt updaten zonder bon.
Ik heb gelezen dat dit verschilt per NSP even eens als de tijd dat je de toestel kwijt bent.
Ik zou graag willen weten of iemand met laatste FW mij adviseert om laatste update laten doen alleen voor de snelheid van de menu’s(andere zaken zijn niet belangrijk voor mij)
Ik merk eerlijk gezegd niet echt veel verschil met versie 3.42 (heb nu 4.09).
Weet iemand hoe je op een 6600 (legale) N-Gage spellen kan spelen? Ik kan Sonic overnemen van iemand. Als ik het kaartje erin doe zie ik wel het icoontje, maar als ik erop druk wordt het scherm even wit en daarna kom ik weer terug in het menu.. Heb ik een speciaal progje nodig, of gaat het gewoon niet???
Weet iemand hoe je op een 6600 (legale) N-Gage spellen kan spelen? Ik kan Sonic overnemen van iemand. Als ik het kaartje erin doe zie ik wel het icoontje, maar als ik erop druk wordt het scherm even wit en daarna kom ik weer terug in het menu.. Heb ik een speciaal progje nodig, of gaat het gewoon niet???
Verwijderd
@Reptile-X
Persoonlijk heb ik niet gemerkt dat de update voor (super) snellere menu's zorgt...
Wel heb ik gemerkt dat bepaalde programma's het ineens wel deden na de update.
Daarom ben ik persoonlijk voor de update
@Jobcehen
Zou het eens op Google proberen, is echt niet moeilijk te vinden hoor
Denk nl. niet dat hier een link geplaatst mag worden waar jij om vraagt
Persoonlijk heb ik niet gemerkt dat de update voor (super) snellere menu's zorgt...
Wel heb ik gemerkt dat bepaalde programma's het ineens wel deden na de update.
Daarom ben ik persoonlijk voor de update
@Jobcehen
Zou het eens op Google proberen, is echt niet moeilijk te vinden hoor
Denk nl. niet dat hier een link geplaatst mag worden waar jij om vraagt
Is er hier nu helemaal niemand die even een nieuw topic wilt openen?
Ik wil het ook wel doen, het is namelijk héél simpel. Kopieer deze startpost, voeg er als je dat wil iets aan toe. En hou `m als je tijd heb en er handige nieuwe info is een beetje up_to_date.
Kijk, ik kan dat natuurlijk ook gewoon doen, maar ik heb niets met de Nokia 6600, en zal dus niet me bezig houden met het updaten van de startpost als dat nodig is.
Dus, iemand die regelmatig hier zit, openen even een nieuw deel, en kijk wat je wil toevoegen. Wil je niks toevoegen ook geen probleem, maar openen even een nieuw deel, dan kan deze eindelijk op slot.
Ik wil het ook wel doen, het is namelijk héél simpel. Kopieer deze startpost, voeg er als je dat wil iets aan toe. En hou `m als je tijd heb en er handige nieuwe info is een beetje up_to_date.
Kijk, ik kan dat natuurlijk ook gewoon doen, maar ik heb niets met de Nokia 6600, en zal dus niet me bezig houden met het updaten van de startpost als dat nodig is.
Dus, iemand die regelmatig hier zit, openen even een nieuw deel, en kijk wat je wil toevoegen. Wil je niks toevoegen ook geen probleem, maar openen even een nieuw deel, dan kan deze eindelijk op slot.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dan ga ik dat wel doen.Ginz schreef op 01 november 2004 @ 14:29:
Is er hier nu helemaal niemand die even een nieuw topic wilt openen?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.