Nielsjuh, allereerst nog een late welkom hier op GoT..

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 19:23:
Ik ben newby

dus je kan enige rare opmerkingen verwachten

. Maar ik ben ook van plan deze mobiel te kopen. Ik ben altijd een beetje nieuwsgierig naar wat je allemaal kan gaan tweaken enz. Maar nou heb ik dus die Route 66 Mobile 2005 gedownload (K zeg hier niet waar). Dat zijn 3 bestanden maar weet iemand hoe dat in zijn werk gaat? Tell it me

Ook al bied je je e-mailadres aan, dit soort dingen hoor je hier niet te vragen. Verzoek je vriendelijk nog even de FAQ's door te lezen

Zie hiervoor de
Pricewatch. Bookmark em voor eeuwig zou ik zeggen.
Ligt eraan wat je wil. Datakabel werkt vaak zonder problemen, Bluetooth is vaak iets moeilijker verbinden, maar heeft natuurlijk wel het ontzettend grote voordeel dat het draadloze technologie is.
Met dit soort vragen ben je moeilijk te helpen omdat je in de vraag niet exact aangeeft wat je bedoelt. Mocht het gaan om de Route 66, dan kun je het uitstekend opmaken uit de handleiding.
Dat is heel leuk, maar nogmaals, je vraagt toch echt dingetjes die tegen de regels zijn.

Ook mensen laten toevoegen is dus geen alternatief om achter dit soort warez-achtige praktijken te komen.
Op GoT geldt; inzet loont, en wie zich niet inzet om een probleem op te lossen wordt vaak afgestraft .. zo wijzen vele voorbeelden uit.
Nogmaals het dringende advies wat meer de FAQ's te lezen, dan kun je met GoT een heeeeel eind komen
[
Voor 5% gewijzigd door
SanderTje! op 07-10-2004 01:02
]