Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degraaf1/6600-header.gif
Het grote Nokia 6600 topic - deel IV
.
Vorige delen: 1, 2, 3
Lees deze delen door voordat je hier een vraag stelt! Zet het aantal posts per pagina op 999 en gebruik dan Ctrl+F om gemakkelijk te zoeken door deze lange topics.

Welkom in inmiddels alweer het vierde topic over deze geweldige telefoon! Hier ben je welkom voor al je vragen, opmerkingen, adviezen, tips en links naar leuke software (/me op! Geen warez! Alleen shareware/freeware software! *).
.
Specificaties
FormaatAfbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degraaf1/6600-5.jpg
• Gewicht: 125 g (met BL-5C batterij)
• Afmetingen: 108.6 x 58.2 x 23.7mm, 113cc

Scherm en gebruikersinterface
• Helder TFT-kleurenscherm met actieve matrix
• 65.536 kleuren
• 176 x 208 pixels
• Grafische gebruikersinterface met selecteerbare thema’s
• 5-richtingsnavigatie met joystick
• Symbian Operating System 7.0s

Geïntegreerde digitale VGA-camera
Camera: resolutie van 640 x 480 pixels; standaard-, portret- en nachtmodus; 2x digitale zoom; zelfontspanner
Videorecorder: Beeldformaat QCIF (176x144) of subQCIF (128x96) selecteren; audio aan/uit; 2x digitale zoom
RealOne Player: Afspelen en streamen van RealMedia-bestanden en 3GPP-compatibele inhoud
Media Gallery: Eenvoudige toegang tot en ordening van digitale inhoud (afbeeldingen, geluid, video's) die vastgelegd is met of gedownload is op je telefoon

Geheugenfuncties
• 6 MB intern gemeenschappelijk geheugen voor contacten, tekstberichten, multimediaberichten, beltonen, afbeeldingen, videoclips, kalendernotities, takenlijst en toepassingen.
• Geheugenkaartsleuf voor extra geheugen.

Berichtuitwisseling
Multimedia messaging: Afbeeldingen, video, tekst en spraakclips met elkaar combineren en als MMS versturen naar een compatibele telefoon of een PC; MMS-sjablonen gebruiken om je verhaal te vertellen aan de hand van een presentatie met verschillende afbeeldingen
Email: Je professionele en private e-mailaccounts raadplegen; ondersteuning voor de protocollen SMTP, POP3 en IMAP4
Uitwisseling van tekstberichten: Ondersteuning voor aaneengeschakelde SMS; uitwisseling van beeldberichten; SMS-distributielijst
Predictive text input: Ondersteuning voor de belangrijkste talen in Europa en Azië-Pacific

Draadloze aansluitmogelijkheden
• Draadloze Bluetooth-technologie
• Infrarood
• Lokale synchronisatie van contacten & kalender naar PC via PC Suite
• Automatische synchronisatie op afstand met SyncML
• Afbeeldingen, videoclips en visitekaartjes versturen en ontvangen

Browsen
• Geavanceerde XHTML-browser
• Wallet: Comfortabel on-line gebruik en opslag van je nummers en wachtwoorden

Gegevensoverdracht
• Tot 40.2Kbps in GPRS netwerken
• Tot 43.2Kbps in HSCSD netwerken

Oproepbeheer
• Contacten: Geavanceerde contactdatabase met ondersteuning voor meerdere telefoon- en e-mailgegevens per invoer, evenals ondersteuning voor miniaturen en groepen
• Snelkeuze voor nummerinvoer
• Logs: lijsten van gekozen, ontvangen en gemiste oproepen
• Automatisch herhalen
• Automatisch opnemen (werkt alleen met compatibele hoofdtelefoon of carkit)
• Ondersteuning voor Vaste nummers, om enkel voorgeprogrammeerde nummers op te bellen
• Conferentiegesprek

Java-toepassingen
• Downloadbare Java MIDP 2.0-toepassingen

Spraakfuncties
• Voice dialing
• Spraakopdrachten
• Spraakrecorder
• Geïntegreerde handenvrije luidspreker

Tri-Band werking
• Werkt binnen GSM E900/1800/1900 netwerken
• Automatische omschakeling tussen bands
• Digitale Services

Voeding
• Standaard batterij BLC-5
• 850 mAh Li-Ion
• Spreektijd: 2-4 u
• Standby-tijd: 150-240 u
• Laadtijd: 1 u 35 min
.
De Nokia 6600 Foto- en Videocamera
De Nokia 6600 heeft een erg goede VGA-camera. Volgens de Consumentenbond had hij zelfs de beste camera, totdat de 1 megapixel-telefoons werden uitgebracht natuurlijk.
Om je een indruk te geven van de kwaliteit, staan hieronder een paar foto'tjes.
Klik voor grote foto, resolutie 640x480
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degraaf1/tn-6600-1.gifAfbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degraaf1/tn-6600-2.gifAfbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degraaf1/tn-6600-3.gifAfbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degraaf1/tn-6600-4.gif

Foto 1 is gemaakt op zo'n 40 cm afstand van het bord, in een schuurtje met TL-verlichting.
Foto's 2, 3 en 4 zijn gemaakt in een donkere omgeving op de standaard-stand, het tegenlicht moest dus zorgen dat alles scherp werd.
Alle foto's zijn gemaakt op de hoogste kwaliteit en resolutie.
.
Frequently Answered Questions
Q: Help! Ik heb een BlueTooth-dongle en deze kan ik niet gebruiken met mijn 6600?
A: Zorg dat je de software van de dongle goed geïnstalleerd hebt, en dat je de software van Nokia ook goed geïnstalleerd hebt. Werkt het dan nog niet, kijk dan eerst op de site van de fabrikant. Op de site van Sitecom staat een erg goede tutorial over de Sitecom Bluetooth-adapter i.c.m. de 6600. Mocht het na eigen zoekwerk nog niet lukken, dan kun je het vragen in dit topic. Geef echter wel info (welke dongle heb je, welke versies van al je software, wat je exacte probleem is).

Q: Leuk en aardig hoor, dit telefoontje, maar hoe krijg ik het trilalarm aan voor inkomende berichten als de telefoon op stil staat?
A: Naja, dit heeft Nokia stom gedaan. De enige manier om dit te doen, is een leeg .wav-bestand in te stellen als "Bericht-toon". Dit wordt dan afgespeeld, vergezeld met een trilalarm. Mocht je om wat voor reden dan ook niet de moeite willen nemen om zelf een leeg .wav-je te maken, kun je er hier een vinden.

Q: Welk soort geheugen gaan er in deze telefoon, en wat is de maximum grootte?
A: Officieel is tot en met 128 MB ondersteunt, en wel van het type "MultiMedia Card". Echter zijn er meerdere mensen die melden dat 256, en zelfs 512 MB kaartjes geen probleem opleveren. Bij de 1 GB begint de telefoon wat traag te worden... ;) Over het algemeen werken alle kaartjes tot en met 256 MB, 512 MB mag misschien wat problemen opleveren.

Q: Wat moet ik nou weer met een .sis-bestand? En wat met een .jad/.jar?
A: Een .sis-bestand is een installatie-bestand voor SymbianOS, zoals Windows .msi-bestanden heeft. Als je telefoon verbonden is met je PC, kun je door het dubbelklikken op dit bestand het programma installeren. Je kan ook gewoon de .sis naar je telefoon sturen met Nokia PC Suite en het programma vanaf je telefoon installeren.

.jad en .jar zijn Java-bestanden. Deze kunnen niet vanaf je PC worden geïnstalleerd, dus die dien je eerst te installeren naar de map met installatie-bestanden. Van daaruit kun je ze openen en installeren.

Q: Hoe verwijder ik $bestand / $spel / $programma van mijn telefoon?
A: Probeer het eerst bij Beheer in het menu, mocht het programma daar niet bij staan, gebruik dan FExplorer of SeleQ voor op je telefoon of Epocware PC File Manager op je PC om de desbetreffende directory te verwijderen uit "/system/apps".

Q: Ik heb gehoord dat je N-Gage games kunt spelen op de 6600. Is dit waar, en zo ja, waar kan ik deze spellen halen?
A: Dit is inderdaad waar, maar omdat deze games officieël niet op de Nokia 6600 werken, is het niet toegestaan op GoT te vragen naar het hoe en waarom.

Q: Kan deze telefoon MP3's afspelen? En zit er een radio in?
A: Hoewel de 6600 standaard geen MP3's kan afspelen, zijn er al verschillende Symbian-programma's op de markt die deze functionaliteit toevoegen. Ook een radio ligt binnen de mogelijkheden, hoewel dit via GPRS werkt en dus vrij prijzig is. MP3's zijn helaas niet in te stellen als beltoon, dus daarvoor heb je nog .wav's nodig.

Q: En hoe kan ik mijn 6600 gebruiken als webcam?
A: Het kan, maar werkt absoluut niet ideaal. Je hebt er 2 stukjes software voor nodig: Remote S60 en Luminositi SoftCam. Remote S60 laat je real-time door het "oog" van je telefoon kijken op je PC, en SoftCam kan van dit venstertje een virtuele webcam maken. Kijk ook eens in de oudere topics voor meer info.

Q: Waar haal ik dan al die handige software waar je het hier over hebt?
A: De meeste programma's zijn, net als op de PC, niet gratis. Je kunt vaak wel een shareware-versie vinden op sites als My Symbian en Handango. Kijk hieronder voor een lijst met meer links, en directe links naar handige/must-have tooltjes. :)
.
Links
.
Op/aanmerkingen..
Mocht je een aanvulling, opmerking, correctie, compliment of enige vorm van kritiek hebt op deze startpost, schroom dan niet en stuur me een emailtje (zie profiel voor adres). Ik zal je info dan verwerken in deze startpost.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 13:39 . Reden: FAQ uitgebreid, fotos toegevoegd, header aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
UltraMP3 - Lonely Cat Games
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degraaf1/ultramp3.jpgUltraMP3 is een tool om MP3's af te spelen op je Symbian telefoon. Ook al blijft het geluid van de telefoon mono, is dit een erg populair programma. Het ondersteunt vrijwel alle MP3's die je ook op je PC afspeelt, en heeft zelfs een playlist editor. Het programma doorzoekt automatisch je hele telefoon naar bruikbare bestanden, te weten MOD, XM, S3M, IT en natuurlijk MP3-bestanden. Een onmisbare tool voor degene die graag muziek luistert, maar daarvoor geen stand-alone apparaat heeft ;)

***1/2
Download de gratis demo hier!

SmartMovie - Lonely Cat Games
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degraaf1/smartmovie.pngSmartMovie, zoals de naam al doet verraden, is een movie player voor op je telefoon. Het grote verschil tussen Smart Movie en de standaard RealOne player is echter dat Smart Movie ook XviD-bestanden kan afspelen (codec staat op de site), en een full-screen mogelijkheid heeft. Het is zelfs mogelijk om films een kwartslag te draaien, waardoor het beeld optimaal benut wordt. Ook al is het scherm erg klein, films blijven redelijk duidelijk en scherp, en dit is dan ook een ideale oplossing om 's ochtends in de trein even een TV-serie te kijken oid. Voor veel mensen zal deze tool echter nutteloos zijn, omdat ze nu eenmaal geen video kunnen/willen kijken op hun telefoon.

**1/2
Download de gratis demo hier!

SeleQ - Ximplify
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degraaf1/SeleQ.gifSeleQ is een onmisbare applicatie voor iedereen die alles uit zijn telefoon wil halen wat er in zit. Deze Windows Verkenner-cloon laat je alle bestanden en mappen op je telefoon zien, heeft een optie om afbeeldingen als operatorlogo en te stellen, maak screenshots en houd het geheugengebruik in de gaten. Aanrader!

****1/2
Download de gratis demo hier (Engels) of hier (Nederlands)!

Zelf ook een software-review in deze lijst hebben? Schrijf dan een korte tekst, en volg deze post als voorbeeld. Stuur me daarna een mailtje (zie profile) en ik zal hem zo snel mogelijk toevoegen.

[ Voor 140% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om deze post toch nog nuttig te maken, een van de laatste posts uit deel 3:
Martino-s schreef op 23 april 2004 @ 00:29:
Ik ben bezig geweest om dat operatorlogo te vervangen. (zie 2 pagina's terug op dit forum) Ik krijg het alleen niet voor elkaar om dat plaatje helemaal transparant te maken. Ik verstuur het wel van mijn pc als transparant 'gif-plaatje'. Maar de telefoon maakt er .bmp van. Nu is het dus wit!! :(

Wie is het wel gelukt om hem (gedeeltelijk)transparant te maken?
Kan het operator logo misschien helemaal verwijderd worden?

Mij dank is(wordt) groot _/-\o_
Het antwoord moet ik je even schuldig blijven, maar ik kijk er wel even naar zometeen :)
Helemaal overheen gelezen, maar als je nu eens de bestandsconversie uitzet in Nokia PC Suite? Dan kun je het plaatje ook echt als .gif sturen?

[ Voor 201% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gooi ik direct maar het eerste probleem in de groep voor deel 4.

Ik heb problemen met de pc suite zoals velen anderen. mRouter maakt echter verbinding met de telefoon, connected, en bij "change device" staat er : Nokia 6600 (bluetooth) connected.

Als ik echter PC suite start staat gebeurt er 8 van de 10 keer niets. Rechts onderin staat dan: disconnected. De andere twee keer werkt de PC suite wel. Lijkt een beetje aan de stand van de maan te liggen.

Ik heb net met Nokia gebeld en een medewerker van de PC suite helpdesk gesproken. Hij bleef maar hameren op dat het probleem kan liggen bij een conflict met een modem (die ik niet heb) en een conflict met een firewall (die niet aan staat). Als ik uitleg dat ik geen modem en firewall heb blijft hij deze twee dingen herhalen tot 5 maal toe. Tot zover de helpdesk van Nokia.

Kent iemand mijn probleem en heb je er een oplossing voor?

(nog even wat extra info: Mycom bluetooth dongle. Windows XP SP2 drivers)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 20:02:
Probleem met Bluetooth en Nokia PC Suite
Dit is het enige wat ik zo snel gevonden kan krijgen...

[edit]
Ik lees ook nog dat het inschakelen van PIM Item Transfer en PIM Synchronization misschien kan helpen, heb je die al ingeschakeld/geïnstalleerd?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi weet iemand een goed adres om een tasje ofzo te kopen ? en hoe duur,want ik zie niks in de priecewatch en zo overleefd hij het niet lang :)

bvd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

ff eens een keer geen vraag in het 'oude vertrouwde' 6600 topic, maar een flinke loftrompet voor Snake. _/-\o_ You're the (wo)man _/-\o_

Mooie samenvatting, ga nog vaak terug komen in deel IV

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trosradar heeft de 6600 als beste getest:
Wat voor een kwaliteit kan je verwachten van een mobiele telefoon met ingebouwde camera? En zijn er verschillen tussen de verschillende merken?

Radar test de vijf meest populaire telefooncamera's van dit moment op gebruiksgemak en foto-kwaliteit. Ook aandacht voor het gemak en de snelheid waarmee de foto's worden doorgestuurd naar een andere telefoon, computer of printer.
Hieronder vind u de volledige uitslag:

Nokia 6600
Specificaties
Afmetingen: 108.6 x 58.2 x 23.7 (mm)
Gewicht: 125 (g, inclusief batterij)
Type beeldscherm (grootte/kleur): TFT, 65.536 kleuren, 176 x 208 pixels
Batterij:
Spreektijd: 4 uur
Stand-by tijd: 240 uren
Platform: Triple Band E-GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Prijs: 529 euro - vga*

Oordeel toestel
- Opvallend groot
- Het meest 'complete' toestel

Cijfer: 9,0

Oordeel camera
- Scherpte: goed
- Details: het beste van alle vijf getestte
- Kleur: heel goed (beste van alle 5)
- Goede lens

Cijfer: 5,5
Plaats: 1 Eindcijfer: 7,2

Samsung SGH-E700
Specificaties
Afmetingen: 90 x 45 x 23 (mm)
Gewicht: 88 (g)
Type beeldscherm (grootte/kleur:
- Intern : 128 x 160 Pixels / 65536 TFT
- Extern : 96 x 64 Pixels / 256
Batterij:
Spreektijd: 3 uur
Stand-by tijd: 230 uren
Platform:
- Dual Band (900/1800 Mhz)
- GPRS
Prijs: 499 euro - vga*

Oordeel toestel
- Lekker klein,
- Interne antenne
- Geen Bluetooth
- Foto´s alleen versturen middels MMS (kost geld) en niet via Bluetooth of Infrarood

Cijfer: 7,0

Oordeel camera

- Scherpte: goed
- Details: goed
- Kleur: even goed als Nokia goede lens

Cijfer: 5,5
Plaats: 2 Eindcijfer: 6,2

Sony Ericsson T630
Specificaties
Afmetingen: 102 x 43 x 17 (mm)
Gewicht: 92.5 (g)
Type beeldscherm (grootte/kleur): LCD, 65.536 kleuren 128x160 pixels
Batterij:
Spreektijd: 14 uur
Stand-by tijd: 315 uren
Prijs: 350 euro - cif / uitbreiden naar vga*
Oordeel toestel

- Prachtig scherm,
- Klein en praktisch,
- Infrarood en Bluetooth
- Zeer compleet toestel
- Gebruiksvriendelijk

Cijfer: 8,0

Oordeel camera
- Slecht beeld
- Onscherp
- Teveel `aangescherpt´
- Slecht gefilterd
- Kleuren niet realistisch

Cijfer: 3,0

Plaats: 3 Eindcijfer: 5,5

Motorola V525
Specificaties
Afmetingen: 89 x 49 x 24.8 (mm)
Gewicht: 123 (g, inclusief batterij)
Type beeldscherm (grootte/kleur): 65000 TFT kleur (176x200, 2 lijnen 96x32 met blauw achtergrond licht)
Batterij:
Spreektijd: 390 minuten
Stand-by tijd: 200 uur
Platform:
- Quadband GSM850/900/1800/1900
- GPRS
Prijs: ? euro - vga*

Oordeel toestel
- Nogal mollig.
- Geen infrarood.
- Schermpje bijzonder helder en scherp

Cijfer: 7,0

Oordeel camera
- Scherpte: alleen midden is scherp, randen vaag. slecht
- Plat beeld
- Matige foto´s

Cijfer: 3,0
Plaats: 4 Eindcijfer: 5,0

Siemens MC60
Specificaties
Afmetingen: 109 x 46 x 21 (mm)
Gewicht: 86 (g)
Type beeldscherm (grootte/kleur): 4096 TFT kleur, 7 lijnen, 101x80 pixels
Batterij:
Spreektijd: 300 min
Stand-by tijd: 250 uur
Prijs: 265 euro - cif*

Oordeel toestel
- Erg laag geprijsd
- Matig kleurendisplay
- Geen extra´s zoals Infrarood of Bluetooth
- Het is een `basic´ toestel

Cijfer: 4,0

Oordeel camera
- Sterke compressie foto´s dus veel kwaliteitsverlies
- Scherpte niet goed
- Kleuren niet goed

Cijfer: 4,5
Plaats: 5 Eindcijfer: 4,2

*Camera's

Er zijn verschillende soorten camera's met verschillende kwaliteit: CIF, VGA. Hieronder wordt het verschil uitgelegd. Alle producenten van mobiele telefoons hebben inmiddels voor dit jaar al camera's met een resolutie van een Megapixel aangekondigd. Dat is 4 x zo groot als VGA. Het zal niet lang meer duren voor we behalve een mobiele telefoon ook altijd een fatsoenlijke digitale camera bij ons hebben.

CIF

De kwaliteit van een CIF camera is aanmerkelijk minder dan die van een VGA camera. Dat komt doordat de resolutie ongeveer 3 x zo klein is. Een CIF camera maakt een foto van maximaal 288 x 352 pixels. Voor alleen het versturen van een mms bericht is dat genoeg. Een beeldscherm van goede kwaliteit is natuurlijk beter om de foto goed te kunnen zien. Dit formaat is echter minder geschikt om te printen of uit te vergroten, omdat het beeld dan snel minder scherp wordt.

VGA

Steeds meer cameratelefoons zijn voorzien van een VGA camera, met een resolutie van 480x640 pixels. Voor het versturen van een mms-bericht is dat niet echt nodig, omdat het toch alleen maar op een ander klein beeldscherm hoeft te worden weergegeven. Daarom staan zelfs die toestellen meestal standaard op een kleiner formaat ingesteld. Als de foto ook per e-mail verzonden of geprint moet worden, is de maximale kwaliteit natuurlijk wél wenselijk.
Trosradar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 21:27:
Hoi weet iemand een goed adres om een tasje ofzo te kopen ? en hoe duur,want ik zie niks in de priecewatch en zo overleefd hij het niet lang :)

bvd
Ik was eerst bij de BelCompany, en daar hadden ze zo'n leren hoesje. Persoonlijk vind ik dat helemaal niks. Ik zou zelf eerder voor zoiets gaan, en dat was volgens de poster te koop bij The Phone House. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Voor de topicstarter: een link naar de web-site van Psiloc lijkt mij ook wel goed om op te nemen in de openingspost, die hebben onder andere het befaamde programma irRemote gemaakt. URL: www.psiloc.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 21:35:
Trosradar heeft de 6600 als beste getest:
[...]
Trosradar.nl
Slechte test daar de Siemens SX1 ontbreekt. Deze telefoon is vergelijkbaar en nog veelzijdiger dan de 6600.

Ze nemen als Siemens telefoon de MC60... :? :? :? :Z :Z :Z

[ Voor 13% gewijzigd door Barca op 26-04-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Barca schreef op 26 april 2004 @ 22:47:
[...]

Slechte test daar de Siemens SX1 ontbreekt. Deze telefoon is vergelijkbaar en nog veelzijdiger dan de 6600.

Ze nemen als Siemens telefoon de MC60... :? :? :? :Z :Z :Z
Tja, het ging ze daar ook puur om de meest populaire telefoons met camera op het moment. Dat zijn nou eenmaal deze telefoons (ik ken meer mensen met een MC60 dan met een SX1), en alhoewel de vergelijking qua functies volledig mank loopt, is het vergelijken van de camera's best te doen. Zou je de gehele telefoon willen vergelijken, zou je idd de 6600, de P900 van SonyEricsson en de SX1 van Siemens langs elkaar moeten leggen. En dan is het puur een kwestie van smaak en prioriteiten, aangezien ze (imo) echt niet veel onder doen voor elkaar :)

offtopic:
tijn.online: Added. Thanks for the tip :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
snake, kunnen we niet nog een paar programma's als fexplorer en total irremote etc erbij doen. En plaatjes geschoten met de 6600? Ik help anders wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03-2021
Sjaakman schreef op 22 april 2004 @ 11:37:

Klik hier: http://www.nokia.com/nokia/0,6771,53589,00.html op "Get MMS settings", en ga naar de settings voor jouw provider. (Noteer het wachtwoord dat je op een gegeven moment krijgt)
Aan het eind krijg je een "smart SMS" toegestuurd.
Open het SMS-je, (wachtwoord voor nodig), klik bij opties op "installeer" en that's it.
cgok schreef op 22 April 2004 @ 19:12

ik zie nokia 6600 er niet tussen staan of ik kijk ik overheen?
Je kijkt niet goed. Die pagina is ALLEEN MAAR 6600.
Als je op de link klikt zie je bovenaan de pagina zelfs een afbeelding van een 6600 staan. 8)7
Je moet niet op knoppen bovenin het menu gaan klikken, maar onderaan de pagina naar "Get MMS settings" gaan, en dan naar de settings voor jouw provider gaan. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sjaakman op 27-04-2004 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
Sjaakman schreef op 27 april 2004 @ 00:02:
[...]

[...]

Je kijkt niet goed. Die pagina is ALLEEN MAAR 6600.
Als je op de link klikt zie je bovenaan de pagina zelfs een afbeelding van een 6600 staan. 8)7
Je moet niet op knoppen bovenin het menu gaan klikken, maar onderaan de pagina naar "Get MMS settings" gaan, en dan naar de settings voor jouw provider gaan. :)
ik zie ook wel dat het alleen voor nokia 6600 is, maar mijn provider(telfort) staat er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jozy schreef op 26 april 2004 @ 23:01:
snake, kunnen we niet nog een paar programma's als fexplorer en total irremote etc erbij doen. En plaatjes geschoten met de 6600? Ik help anders wel ;)
Tuurlijk kan dat ;)
Schrijf een korte beschrijving, doe er een rating bij, een screenshot, een download-linkje (legaal) en een link naar de developer, email het naar me en ik voeg het toe ;)
Ik ga zelf ook proberen om zoveel mogelijk leuke tooltjes er bij te zetten, de echte "must-have" dingen. Is makkelijker voor degene die nog nooit met Symbian hebben gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wellicht interessant voor de Mac gebruikers onder ons.
Salling Clicker is er nu ook voor de Nokia 6600.
Deze maakt gebruik van Apple Script en vormt zo de ultieme afstandbediening
voor je Mac :)
http://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/Clicker/

Iemand nog andere leuke mac software voor de Nokia 6600?
Deze is helaas nogal schaars :(

p.s. Nee ik werk niet voor Salling en heb er ook geen aandelen in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Help! :)

Ik heb een 2 maanden oude 6600, gekocht bij The Phone House, met de duurste verzekering van hun.

Ik heb een dode subpixel, als het scherm zwart is, dan zie ik bovenin beeld een pixel rood knipperen :(.. Zou ik het scherm nog kunnen laten vervangen? Hetzij bij The Phone House of een Nokia Service Point? En kan dat dan onder de garantie? Ik moet er tenslotte nog bijna 2 jaar mee..

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03-2021
cgok schreef op 27 april 2004 @ 00:33:
[...]

ik zie ook wel dat het alleen voor nokia 6600 is, maar mijn provider(telfort) staat er niet bij.
Ach zo. Dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

-Sander_ schreef op 27 april 2004 @ 12:11:
Help! :)

Ik heb een 2 maanden oude 6600, gekocht bij The Phone House, met de duurste verzekering van hun.

Ik heb een dode subpixel, als het scherm zwart is, dan zie ik bovenin beeld een pixel rood knipperen :(.. Zou ik het scherm nog kunnen laten vervangen? Hetzij bij The Phone House of een Nokia Service Point? En kan dat dan onder de garantie? Ik moet er tenslotte nog bijna 2 jaar mee..
In het vorige deel heb ik hetzelfde probleem gepost. Ik heb hem terug gestuurd naar mijn provider (T-Mobile) en die heeft het scherm laten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Cobra_Lup schreef op 27 april 2004 @ 12:46:
[...]

In het vorige deel heb ik hetzelfde probleem gepost. Ik heb hem terug gestuurd naar mijn provider (T-Mobile) en die heeft het scherm laten vervangen.
T-mobile net gebeld naar aanleiding van je post. Ze komen hem morgen ophalen tussen 12 en 6.. uitvoerige verpakkingsinstructies meegekregen :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Nog steeds geen antwoord, dus een port naar deel IV:

Heeft iemand een idee waarmee ik .mbm bestanden kan editten (of eigenlijk ontleden)? Het gaat om the theme bestanden, ik heb een theme met wat minder mooie puntjes en het lijkt me wel handig om op basis van die een eigen theme te maken... maar hoe krijg ik al die stukjes uit het .mbm bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zerosignal schreef op 27 april 2004 @ 15:35:
Nog steeds geen antwoord, dus een port naar deel IV:

Heeft iemand een idee waarmee ik .mbm bestanden kan editten (of eigenlijk ontleden)? Het gaat om the theme bestanden, ik heb een theme met wat minder mooie puntjes en het lijkt me wel handig om op basis van die een eigen theme te maken... maar hoe krijg ik al die stukjes uit het .mbm bestand?
Hier zou het mee moeten kunnen, maar ik mis schijnbaar een paar DLL's ofzo. :)
Programmatje heet dus mbmwizard, ik zou verder niet weten wat het is, hoe het werkt, en waar je het nu precies voor kunt gebruiken. Google is your friend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 15:48:
Hier zou het mee moeten kunnen, maar ik mis schijnbaar een paar DLL's ofzo. :)
Programmatje heet dus mbmwizard, ik zou verder niet weten wat het is, hoe het werkt, en waar je het nu precies voor kunt gebruiken. Google is your friend ;)
Had ik ff moeten melden, maar dat werkt hier dus niet :(
Of ik krijg een runtime error of hij zegt bij het open van een .mbm file dat het geen geldig archief is... :/ Terwijl hij het wel op mijn telefoon doet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
goedenmiddag, ik heb een klein probleempje met agile messenger hij connect namelijk helemaal niet..

mijn netwerk is orange met orange world geactiveerd en goed ingesteld maar als ik probeer te connecten via orange world in agile messenger dan zegt ie na een tijdje dat het inloggen niet gelukt is en dat het aan mn wachtwoord of verbinding ligt. maar mn verbinding werkt gewoon :s

heeft iemand een oplossing hiervoor?

mvg joon
ik post dit wederom in het nieuwe deel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
joon schreef op 28 april 2004 @ 18:18:
[...]

ik post dit wederom in het nieuwe deel...
gebruik je de wap of internet gateway?
als je de wap gebruikt probeer dan eens de internet gateway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik heb eindelijk (ned) site gevonden die een paar covers voor de 6600 heeft,maar is de 6600 makkelijk zelf los te maken?ik ben van vroeger alleen de 3310 en 3510 gewend,daar waren ook wel covers voor maar volgens mij is deze 6600 wat moeilijker te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
rooie60 schreef op 28 april 2004 @ 22:58:
ik heb eindelijk (ned) site gevonden die een paar covers voor de 6600 heeft,maar is de 6600 makkelijk zelf los te maken?ik ben van vroeger alleen de 3310 en 3510 gewend,daar waren ook wel covers voor maar volgens mij is deze 6600 wat moeilijker te openen?
welke site ? ik zoek namelijk ook een cover maar vind alleen niet-nederlandse sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rooie60 schreef op 28 april 2004 @ 22:58:
De 6600 is de eerste (enige?) Nokia-telefoon waarbij de (officieel niet verwisselbare) cover vastgeklikt zit ipv geschroefd. En das op zich minder makkelijk los te krijgen. Ik geloof dat er in de oude topics wel ergens pics waren van iemand die z'n cover los had gemaakt, dus daar zou je nog even kunnen kijken.

De 3310/3510 hadden toch officiele "express-on"-covers? Daarom gingen die makkelijker los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 29 april 2004 @ 11:38:
[...]

welke site ? ik zoek namelijk ook een cover maar vind alleen niet-nederlandse sites.
Ik heb gisteren een ander frontje op mijn 6600 gezet.
Ging vrij gemakkelijk. Gewoon met een smal voorwerp het frontje van het toestel los klikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ja snake dat bedoelde ik ook,voor de 3310 en de 3510 waren er covers en voor deze niet,vandaar mijn vraag of het makkelijk ging

chaser2600 ik vond de covers op mobilestunter.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal krassen op me beeldscherm is het mogelijk die te kunnen verwijderen d.m.v polijsten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:12
A: Hoewel de 6600 standaard geen MP3's kan afspelen, zijn er al verschillende Symbian-programma's op de markt die deze functionaliteit toevoegen. Ook een radio ligt binnen de mogelijkheden, hoewel dit via GPRS werkt en dus vrij prijzig is. MP3's zijn helaas niet in te stellen als beltoon, dus daarvoor heb je nog .wav's nodig.
Wav's zijn toch veels te groot. Nokia Multimedia converter kan je gewoon downloaden. Als je mp3's converteerd naar awb heb je gewoon mp3 kwaliteit beltonen van 500kb groot:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me op! Nieuwe policy over ringtones, applicaties, midlets: hier

Gelieve hier in dit topic niet over te discussieren, en gewoon te gehoorzamen ;)

enermax: Zal het even veranderen zometeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 12:53:
Ik heb een aantal krassen op me beeldscherm is het mogelijk die te kunnen verwijderen d.m.v polijsten ofzo?
zou ik niet doen, vooral niet met spul genaamd displex
je krijgt allemaal vlekken op je beeld die je heel moeilijk weer weg kunt krijgen
je kunt het als het heel erg is toch proberen maar ik raad het ten strengste af.
Een nieuwe cover is de beste optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op 30 april 2004 @ 20:24:
[...]

zou ik niet doen, vooral niet met spul genaamd displex
je krijgt allemaal vlekken op je beeld die je heel moeilijk weer weg kunt krijgen
je kunt het als het heel erg is toch proberen maar ik raad het ten strengste af.
Een nieuwe cover is de beste optie
zijn er ook covers van de standaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe nokia de 6230 is alleen het uiterlijk anders of heeft die verbeteringen t.o.v. de 6600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

is het mogelijk om te internetten via Bluetooth op je 6600? ik weet dat het op de ngage wel kan, maar de 6600 waarscheinlijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-muffin schreef op 01 mei 2004 @ 16:55:
is het mogelijk om te internetten via Bluetooth op je 6600? ik weet dat het op de ngage wel kan, maar de 6600 waarscheinlijk niet..
Nee dat kan dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 12:09:
Die nieuwe nokia de 6230 is alleen het uiterlijk anders of heeft die verbeteringen t.o.v. de 6600?
Dat is een hele andere telefoon (lees : minder uitgebreid) hij heeft geen symbian enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Dit staat er in de openingspost:
Kan iemand mij meer uitleggen hierover?

En hoeveel kost een datakabel voor een 6600???

[ Voor 4% gewijzigd door Roflmao op 02-05-2004 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
in het vorige deel ook gevraagd , alleen nog steeds niet gelukt

heeft iemand voor mij het bestand om , de nokia 6600 te laten trillen
bij een binnenkomende sms in het profiel stil

of een duidelijk uitleg hoe deze te maken ??

erg newbie waarschijnlijk , maar toch

iemand ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Laatst online: 08:07
Ik heb al een tijdje de de 6600 en heb er ook een geheugenkaart van 128 bij gekregen van Belcompany, gratis :?
Maar goed, ik merk dat hij de laatste tijd steeds langzamer wordt. Ik laat hem altijd aan staan, want het opstarten duurt ongeveer 40 sec (wat logisch is, want Symbian is een OS), maar ook menu's e.d. worden echt langzaam, wat ik eigenlijk alleen van mijn oude SE T610 gewent was.
De Levensduur van de accu gaat ook achteruit, ik had hem een nacht in de lader, werd om 10 uur wakker en om 12 ging hij al jengelen (heb er niks mee gedaan, bluetooth stond uit).

Zou een formatje helpen, of moet ik er toch maar eens mee terug?

En hoort het btw zo dat filmpjes schokken, beeld en geluid? Ik had bijvoorbeeld een filmpje van 10 MB via bluetooth naar m'n toestel geschoten, maar het lijkt wel of hij om de 3 sec moet bufferen. Dit is overgins met de standaard Realone player, heb nog geen 3rd party geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de filmpjes openen op m'n pc die ik gemaakt heb met camcorder?
Het zijn .eye.thm bestanden?

Alvast bedankt! _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
[quote]internetinfo schreef op 02 mei 2004 @ 19:09:
Ik heb al een tijdje de de 6600 en heb er ook een geheugenkaart van 128 bij gekregen van Belcompany, gratis :?
Maar goed, ik merk dat hij de laatste tijd steeds langzamer wordt. Ik laat hem altijd aan staan, want het opstarten duurt ongeveer 40 sec (wat logisch is, want Symbian is een OS), maar ook menu's e.d. worden echt langzaam, wat ik eigenlijk alleen van mijn oude SE T610 gewent was.
De Levensduur van de accu gaat ook achteruit, ik had hem een nacht in de lader, werd om 10 uur wakker en om 12 ging hij al jengelen (heb er niks mee gedaan, bluetooth stond uit).

En hoort het btw zo dat filmpjes schokken, beeld en geluid? Ik had bijvoorbeeld een filmpje van 10 MB via bluetooth naar m'n toestel geschoten, maar het lijkt wel of hij om de 3 sec moet bufferen. Dit is overgins met de standaard Realone player, heb nog geen 3rd party geprobeerd.

waarom krijg jij er een 128 mb bij i.p.v. van 32 zoals de rest ???

gewoon nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Laatst online: 08:07
[quote]Ghostface schreef op 02 mei 2004 @ 19:40:
internetinfo schreef op 02 mei 2004 @ 19:09:

waarom krijg jij er een 128 mb bij i.p.v. van 32 zoals de rest ???

gewoon nieuwsgierig
offtopic:
volgende keer even de quote afsluiten met [/q] ;)

Verder weet ik niet waarom ik 96 MB meer krijg dan de rest, ik heb er iig geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostface schreef op 02 mei 2004 @ 19:00:
in het vorige deel ook gevraagd , alleen nog steeds niet gelukt

heeft iemand voor mij het bestand om , de nokia 6600 te laten trillen
bij een binnenkomende sms in het profiel stil

of een duidelijk uitleg hoe deze te maken ??

erg newbie waarschijnlijk , maar toch

iemand ??
Gewoon met de standaard recorder een aantal seconden stilte opnemen en dat als berichttoon instellen. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een lexar mmc kaartje van 128mb gekocht, nu wil ik me oude apps e.d. kopiereen naar mijn nieuwe kaart. ik heb dit gedaan met een cardreader. alleen nu leest ie het kaartje niet meer, verborgen bestanden heb ik meegekopieerd. hoe kan ik het makkelijkst een mmc kaart kopieeren/installeren, en moet ik hem nog op een speciale manier formateren ofzo?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Laatst online: 06-11-2020
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 00:05:
ik heb een lexar mmc kaartje van 128mb gekocht, nu wil ik me oude apps e.d. kopiereen naar mijn nieuwe kaart. ik heb dit gedaan met een cardreader. alleen nu leest ie het kaartje niet meer, verborgen bestanden heb ik meegekopieerd. hoe kan ik het makkelijkst een mmc kaart kopieeren/installeren, en moet ik hem nog op een speciale manier formateren ofzo?

grtz
Heb er ook een 128 MB kaartje inzitten van Apacer (wordt volgende week overigens 256 MB) , en heb toen eerst het kaartje geformateerd in mijn telefoon (wel ff aan de lader gelegd). Vervolgens alles via een cardreader/writer erop gezet , incl. verborgen bestanden , en het werkt perfect.
voor de format ga je naar de map "Extra" , dan naar "geheugen" , "opties", en dan "geh.kaart formatt. Zorg wel voor een volle accu , of sluit hem aan op je lader. Het schijnt niet zo best te zijn als je foon er tijdens de format mee ophoudt.
In ieder geval succes , en laat nog even weten of het gelukt is. Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej ik heb het kaartje succesvol geinstalleerd hartsikke bedankt joh
grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 13:27
Ik heb sinds december men phone, en er een kaartje van 128Mb ingestoken...
Al men theme's en vele programmas staan op da kaartje...
Nu als men phone een stoot krijgt, of een licht tikje, verliest hij zen extern geheugen.
Dit is al veel gebeurd, dan gaat die automatisch terug naar het standaard thema. Ik moet de phone dan terug een paar keer booten vooraleer hij het kaartje terug aanneemt |:(

En als ik een video clip wil afspelen, van beonce bv. kan hij alleen maar de eerste 2 minuten beeld laten zien, zonder geluid... Wel bizzar... Gaat dan via Realplayer...

Is iemand dit bekend???

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Zit je kaart er wel goed in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Hallo,

Ik wil de ringtones die standaard op de 6600 staan downloaden naar mijn pc en de midi files bewerken .. waar kan ik deze vinden ????

Xivius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Heeft er iemand een mooie lege .wav filetje voor me? :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Xivius schreef op 03 mei 2004 @ 21:05:
Ik wil de ringtones die standaard op de 6600 staan downloaden naar mijn pc en de midi files bewerken .. waar kan ik deze vinden ????
Hier heb je programma voor nodig dat je in staat stelt de verborgen mappen in een "bestandsbeheer" formaat in te zien. Dit programma bijvoorbeeld: http://users.skynet.be/domi/fexplorer.htm (Best freeware 2003.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 03 mei 2004 @ 21:14:
Heeft er iemand een mooie lege .wav filetje voor me? :7
hoe moeilijk dan dat zijn?
rechter muisknop op desktop, nieuw, wav-bestand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
ik heb hem er in gezet , en gekoppeld aan profiel stil en trilfunctie aangezet

maar hij trilt niet met een inkomende sms !

wat doe ik fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostface schreef op 03 mei 2004 @ 21:57:

wat doe ik fout ?
heb je het volume voor sms wel aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 08:35
Ik heb het volgende probleem: als ik in me agenda een memo of iets dergelijks heb gemaakt en ik sla dit op, en ik kijk een tijdje later, dan zijn de afspraken/memo's gewoon weer weg. Ook na het opnieuw opstarten van de Nokia 6600 zijn de me afspraken/memo's, die ik in het geheugen gezet heb weg. Erg vaag.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik een de standaard geheugen kaart (maar volgens mij gebruikt ie de 6 mb van de phone). Ik heb de geheugen kaart overigens wel een keer geformatteerd met de Nokia 6600 zelf.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Ghostface schreef op 03 mei 2004 @ 21:57:

wat doe ik fout ?
Heb je het bestand wel in de goede map staan??
Goede map is: 'Menu' > 'Gallerij' > 'Geluidsfragmenten' > 'Dig.geluiden'.
(Het maakt niet uit of dit de map op de telefoon of op de MMC-card is)
Succes!

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
ja ook dat staat precies in de map zoals door beschreven werd

menu -->geluidsfragmenten-->digitale geluiden

in het profiel stil staat aan de volgende dingen

beltoon = leeg.wav
beltoontype = beltoon
belvolume = 6 streepjes
berichtensignaal = leeg.wav
trilsignaal = aan
toetsenbord tonen = uit
waarschuwingstonen = aan
waarschuwen bij = alle oproepen
profielnaam = stil

wat mis ik ??? ik snap hem niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat meer mensen hebben ondervonden dat met firmware 4.09.1 ineens alle namen verkeerd om weergegeven worden. Bij een sms, als ik gebeld wordt. Altijd eerst de achternaam en dan de voornaam. Wat ongelooflijk vervelend. Is hier iets aan te doen?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 08:56 . Reden: Voutje in firmware versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 08:13:
Ik neem aan dat meer mensen hebben ondervonden dat met firmware 4.19.1
Bij welke versie firmware is de Nokia 6600 eigenlijk ? In mijn teleffon zit nog versie 3.42.1 misschien wordt het maar eens tijd om langs de Nokia Store te gaan voor een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat meer mensen hebben ondervonden dat met firmware 4.09.1 ineens alle namen verkeerd om weergegeven worden. Bij een sms, als ik gebeld wordt. Altijd eerst de achternaam en dan de voornaam. Wat ongelooflijk vervelend. Is hier iets aan te doen?
Datzelfde probleem heb ik ook met 3.42, en ik heb in een vorig deel gevraagd wat er aan te doen was. Het is schijnbaar een vaker voorkomende bug bij Nokia, en er was (voor zover ik weet) nog geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Heeft iemand al automatische synchronisatie op afstand met SyncML voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 09:49:
[...]

Datzelfde probleem heb ik ook met 3.42, en ik heb in een vorig deel gevraagd wat er aan te doen was. Het is schijnbaar een vaker voorkomende bug bij Nokia, en er was (voor zover ik weet) nog geen oplossing voor.
Dat is apart. Toen ik 3.42 had deed hij het goed. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 10:31:
[...]

LOL, dudes, dat kan je gewoon instellen.
Menu | Contacten | Opties | Instellingen

*Tadaaaaaa*

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 04 mei 2004 @ 10:43:
[...]

LOL, dudes, dat kan je gewoon instellen.
Menu | Contacten | Opties | Instellingen

*Tadaaaaaa*
Juist. En daar staat dus "Voornaam eerst".

In de lijst met contacten staat de voornaam ook eerst. Dat klopt. Maar in de lijst met SMS berichten staat de achternaam eerst en ook op het scherm als ik word gebeld. Heel irritant.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 10:47:
[...]

Juist. En daar staat dus "Voornaam eerst".

In de lijst met contacten staat de voornaam ook eerst. Dat klopt. Maar in de lijst met SMS berichten staat de achternaam eerst en ook op het scherm als ik word gebeld. Heel irritant.
Klopt, dat doet ie hier ook...
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 10:31:
[...]

Ik heb 3.42 nog steeds en hij doet het hier niet goed :(

Ik heb trouwens iets heel erg irritants.. had Rally Pro Contest geinstalleerd (een 3D rally spel in Java) en ff gespeeld. Ging ik in m'n agenda kijken: alles weg! Nu heb ik dus ff gecheckt en elke keer als ik dat Rally spel speel wordt m'n agenda gewist.

Wtf is dit dan? Waarom kan een java app eigenlijk mijn agenda wissen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostface schreef op 04 mei 2004 @ 07:36:
ja ook dat staat precies in de map zoals door beschreven werd

menu -->geluidsfragmenten-->digitale geluiden

in het profiel stil staat aan de volgende dingen

beltoon = leeg.wav
beltoontype = beltoon
belvolume = 6 streepjes
berichtensignaal = leeg.wav
trilsignaal = aan
toetsenbord tonen = uit
waarschuwingstonen = aan
waarschuwen bij = alle oproepen
profielnaam = stil

wat mis ik ??? ik snap hem niet meer
Ligt eraan hoelang die wave file duurt als die bij v10 seconde lang stil is trilt die 10 seconde als die 3 seconde stil is trilt die 3 seconde lang!

You understand?

Conclusie jij hebt een wave file van 0 seconde dus trillen word dan lastig heh :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 11:12:
[...]

Ligt eraan hoelang die wave file duurt als die bij v10 seconde lang stil is trilt die 10 seconde als die 3 seconde stil is trilt die 3 seconde lang!

You understand?

Conclusie jij hebt een wave file van 0 seconde dus trillen word dan lastig heh :)
Niet helemaal correct :)
Een wave file van 1 sec trilt 0,5 sec en is 0,5 sec "rustig". Daarna heb je een korte lag van 0,1 sec ofzo, waarna de wave file weer van voren begint. Ideaal is dus een wave van 0,9 sec, dan loopt ie aardig synchroon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Xivius schreef op 03 mei 2004 @ 21:05:

Hier heb je programma voor nodig dat je in staat stelt de verborgen mappen in een "bestandsbeheer" formaat in te zien. Dit programma bijvoorbeeld: http://users.skynet.be/domi/fexplorer.htm (Best freeware 2003.)

------------------------------------------------------------------------------------------

Het programma heb ik inmiddels, maar waar staan deze ringtones ? In welke directory ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 11:17:
[...]

Niet helemaal correct :)
Een wave file van 1 sec trilt 0,5 sec en is 0,5 sec "rustig". Daarna heb je een korte lag van 0,1 sec ofzo, waarna de wave file weer van voren begint. Ideaal is dus een wave van 0,9 sec, dan loopt ie aardig synchroon..
Ok mooi want was aan uitzoeken hoelang ik hem moest nemen :)

Heb hem trouwens 1,8 seconde gedaan 2 keer trillen is leuker :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer Agile Messenger geinstalleerd. Werkte bij mij met firmware 3.41 helemaal niet en nu met 4.09 wel.

Probleempje: ik hoor geen geluid als ik een bericht ontvang. In de preferences staat het vinkje bij Alerts -> New message sound aan en ik heb een geluids bestand geselecteerd (een .awb bestand). Hebben meer mensen daar last van? (Agile Messenger 2.10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
rb338 schreef op 03 mei 2004 @ 15:59:
Zit je kaart er wel goed in??
Jepz...
Ik heb ze elke keer al open gedaan om es goed te kijken..
mer nada....

Seg, er zou een nieuwe firmware uitzijn voor dit toestel????
De 4.09? Iemand hiervan bekend?

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Beuh, dit was al met de 3.42.
Is de nieuwe firmware goed???
Ik wel hem ook upgraden... heeft hij nog kinder ziektes?
Ik moet hem spijtig genoeg 2 weken wachten :-(

[ Voor 20% gewijzigd door Triss op 04-05-2004 15:59 ]

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Hallo,

Wat is de standaard pin- en blokkeringscode op de 6600 ??

Xivius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
bedankt voor alle tips

maar hoe ga ik nu nu een leeg wave file maken dat 2 x trilt , en dus 1,8 seconden lang moet zijn ;) , ik niet meer snappen iemand die mij kan en wil helpen ??

thnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hoe ken je dan je firmware updaten van je nokia ik heb nog die oude ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostface schreef op 04 mei 2004 @ 19:10:
bedankt voor alle tips

maar hoe ga ik nu nu een leeg wave file maken dat 2 x trilt , en dus 1,8 seconden lang moet zijn ;) , ik niet meer snappen iemand die mij kan en wil helpen ??

thnx _/-\o_
Jezus man geluidsrecorder van windows en dan effe 2 sec opnemen en dan cursor op 180 zetten en dan bij edit alles na de cursor eruit halen? :z

MAar hier is de link om te downen ZzzZzzZ http://members.rott.chello.nl/m.alders1/1.8.wav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij deze

Bij de installatie van mijn trust USB adapter is volgens mij alles goed gegaan.
Mijn Nokia 6600 wordt ook herkent. Mijn probleem is alleen dat ik wel
bestanden VAN mijn pc NAAR mijn telefoon kan verzenden, maar niet andersom.
Wanneer ik een foto probeer te verzenden naar mijn PC staat er de
mededeling, kan geen verbinding maken. Ik heb geprobeerd om mijn
virusscanner tijdelijk uit te schakelen (norton 2004) door auto-protect
uitschakelen aan te vinken, ook heb ik mijn firewall uitgeschakelt, maar
zonder resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

aargh, kheb deze telefoon nu net een paar dagen, en ben een beetje met progs aan de gang geweest.
zie ik oppeens tijdens het afspelen van een film wanneer het donker is, een rode lijn door heel me beeld....
van bovenaan links van het midden ongeveer, tot onderin me scherm!
dit ligt toch wel binnen fabrieks garantie/dode pixel achtige garantie?
ik ga er zowieso morgen es mee terug, en voor jullie zeggen het ligt aan het progsel, hij doet het ook als ik de camera gebruik en ik film/fotografeer iets zwarts :'(
leuk is anders....
voor de rest is het echt een meesterlijke phone imo.
ik heb het T-mobile setje gehaald, daar kreeg je hem gratis bij een 2 jarig T-mobile 150 abbonement :)
hij is bij dit abbonement wel simlocked, voor de mensen die ook van deze aanbieding gebruik willen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 20:02:
Dan gooi ik direct maar het eerste probleem in de groep voor deel 4.

Ik heb problemen met de pc suite zoals velen anderen. mRouter maakt echter verbinding met de telefoon, connected, en bij "change device" staat er : Nokia 6600 (bluetooth) connected.

Als ik echter PC suite start staat gebeurt er 8 van de 10 keer niets. Rechts onderin staat dan: disconnected. De andere twee keer werkt de PC suite wel. Lijkt een beetje aan de stand van de maan te liggen.

Ik heb net met Nokia gebeld en een medewerker van de PC suite helpdesk gesproken. Hij bleef maar hameren op dat het probleem kan liggen bij een conflict met een modem (die ik niet heb) en een conflict met een firewall (die niet aan staat). Als ik uitleg dat ik geen modem en firewall heb blijft hij deze twee dingen herhalen tot 5 maal toe. Tot zover de helpdesk van Nokia.

Kent iemand mijn probleem en heb je er een oplossing voor?

(nog even wat extra info: Mycom bluetooth dongle. Windows XP SP2 drivers)
wat ik heb (had met de 3650, nu met ngage) is dat als er voor jou nog een gebruiker op de computer is geweest, werkt dat niet, moet je ff rebooten en dan moet het werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 20:12:
bij deze

Bij de installatie van mijn trust USB adapter is volgens mij alles goed gegaan.
Mijn Nokia 6600 wordt ook herkent. Mijn probleem is alleen dat ik wel
bestanden VAN mijn pc NAAR mijn telefoon kan verzenden, maar niet andersom.
Wanneer ik een foto probeer te verzenden naar mijn PC staat er de
mededeling, kan geen verbinding maken. Ik heb geprobeerd om mijn
virusscanner tijdelijk uit te schakelen (norton 2004) door auto-protect
uitschakelen aan te vinken, ook heb ik mijn firewall uitgeschakelt, maar
zonder resultaat
probeer dit eens, werkt echt ;)

1 Startmenu - Run/Opstarten tik REGEDIT in
2 Ga naar HKEY_CURRENT_USER - SOFTWARE - WIDCOMM - BT CONFIG - Services - 0004 daaro moet je AcceptOther Bewerken/Modify van 0 naar 1
Xivius schreef op 04 mei 2004 @ 19:01:
Hallo,

Wat is de standaard pin- en blokkeringscode op de 6600 ??

Xivius
pincode is van je simkaart, de blokkeringscode is 12345

[ Voor 13% gewijzigd door daniëlpunt op 05-05-2004 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-muffin schreef op 05 mei 2004 @ 09:46:

probeer dit eens, werkt echt ;)

1 Startmenu - Run/Opstarten tik REGEDIT in
2 Ga naar HKEY_CURRENT_USER - SOFTWARE - WIDCOMM - BT CONFIG - Services - 0004 daaro moet je AcceptOther Bewerken/Modify van 0 naar 1
ik heb dit nagekeken maar deze stond bij mij al op 1. Werkt nog niet helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh me 6600 vertoont ook alweer kinderziektes :(

1. Als je een SMS bericht stuurt zie je zon pijltje met een hoekig bakje eronder rechts in beeld . Dat betekent dat er iets verstuurd wordt.. Meestal staat dit er zon 2 sec. maar nu kijk ik al ruim een maand naar dat pijltje. Hij gaat echt niet meer weg... :(

2. Ik heb bijna altijd gezeik met java toepassingen. 1 op de 10 games werkt maar. Meestal kom ik wel in het main menu van een spel, maar zodra ik een toets aan raak sluit de toepassing meteen af en staat er in beeld: Toep. Afgesloten met soms rare cijfercode erachter. :S

Iemand hiermee bekend?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

ben net terug van belcopany, waar ik mijn 6600 heb gehaald.
Ik heb me probleem uitgelegd, maar ze zagen het gewoon pas na 10 minuten staren :( (rode streep, paar posts terug)
was wel grappig, ze zeiden steeds tegen elkaar: nou, ik zie echt niets hoor...
en dan oppeens: oja, daar!
10 keer aangewezen ofzo, maar goed, kheb een nieuwe!
ze deden eerst wel moeilijk, ze wilde hem opsturen, en dan pas als nieuwe binnen was mij de nieuwe geven...
maar ik heb ze ff omgepraat, en nu moet ik even wachten tot ze bericht hebben van nokia of het een defect in de telefoon, of een val schade is...
(die telefoon van me heeft 4 dagen vrijwel stil gelegen op me bureau, maar dat terzijde :), ben gewoon altijd heel voorzichtig met nieuw spul)
als het nu toch iets is, verhalen ze het op m'n verzekering die ik afgesloten heb.
maar zover zal het niet komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
ik heb mijn arme 6600 in adam late update, alleen zij konden het niet ze moeten het opsturen? Als zij het doen, kreeg ik te horen, ging het altijd fout en moest de telefoon consant crashen. Bij deze, opgestuurd en wel voor een lekkere frisse telefoon :)

BTW, ze wisten geeneens hoe je je hele contactenlijst kon kopieeren naar je simkaart. Zo ongelooflijk dom gewoon. Moest het even aan ze laten zien en kreeg gelijk te horen dat ik kon solliciteren. *LOL*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rb338 schreef op 04 mei 2004 @ 11:11:
[...]

Klopt, dat doet ie hier ook...

[...]

Ik heb 3.42 nog steeds en hij doet het hier niet goed :(

Ik heb trouwens iets heel erg irritants.. had Rally Pro Contest geinstalleerd (een 3D rally spel in Java) en ff gespeeld. Ging ik in m'n agenda kijken: alles weg! Nu heb ik dus ff gecheckt en elke keer als ik dat Rally spel speel wordt m'n agenda gewist.

Wtf is dit dan? Waarom kan een java app eigenlijk mijn agenda wissen??
Ik heb hier de laatste tijd ook last van ... ben ook na het spelen van een spel mijn agenda inhoud kwijt. Echt vreselijk ranzig! :( 8)7

Dit is echt fataal .... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Laatst online: 06-11-2020
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 11:12:
Argh me 6600 vertoont ook alweer kinderziektes :(

1. Als je een SMS bericht stuurt zie je zon pijltje met een hoekig bakje eronder rechts in beeld . Dat betekent dat er iets verstuurd wordt.. Meestal staat dit er zon 2 sec. maar nu kijk ik al ruim een maand naar dat pijltje. Hij gaat echt niet meer weg... :(

grtz
Kijk even bij berichten in je outbox. Misschien staat daar nog een (MMS?) bericht die niet te verzenden is. Deze dan verwijderen , en klaar.
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah inderdaad :D
dat pijltje is nu weg!

nu nog uitzoeken waarom java games nauwelijks werken.. krijg bij bijna alles toepassing afgesloten.

2 fast 2 furious werkt wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Met FExplorer kan je je operatorlogo wijzigen. Ik grijg het alleen niet voor elkaar om dat plaatje helemaal transparant te maken. Ik verstuur het wel van mijn pc als transparant 'gif-plaatje'. Maar de telefoon maakt er .bmp van. Nu is het dus wit!! :(

Wie is het wel gelukt om hem (gedeeltelijk)transparant te maken?
Kan het operator logo misschien helemaal verwijderd worden?? :?

ps. ik zet het op mn telefoon met File Manager, dus dat het .bmp wordt heeft niets met bestands-conversie te maken! 8)7

Het is trouwens ook mogelijk om het oude operatorlogo weer tevoorschijn te halen. Er kan dus niets verkeerd gaan; Enjoy it en HELP ME!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 08:35
Ik kan het niet zo snel vinden, maar wat is de precieze grote in pixels voor een Nokia 6600 Wallpaper. Heb al zitten zoeken, maar kon de originele wallpaper niet uit me 6600 krijgen met File Manager, om te kijken wat de grote was.

Ik heb ook nog een probleem met Smart Movie, na een tijdje zegt de 6600 Tope. afgesl. Sound Streaming. En hetgeluid doet het niet meer, en daarna sluit af en toe de hele toepassing. Iemand die dit herkent? Ik heb al opnieuw geinstalleerd. En gezocht in de topics 1,2,3 maar kan het niet vinden.

Thnx alvast!

[ Voor 45% gewijzigd door Jumpman op 06-05-2004 00:09 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
dat probleem van smartmovie had ik ook .

ik heb nu de nieuwe versie uit me hoofd 2.12 en daar is het probleem verholpen

even kijken of de site van de maker van het programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia PC Suite 1.1.0 is uit :

http://nds1.nokia.com/pho..._6600_PC_Suite_110_nl.zip

Nokia is wel zo ongelooflijk slecht. Binnen 10 minuten na de installatie van de nieuwe PC suite heb ik al 5 bugs gevonden. 2 keer vastgelopen. Zouden ze echt NOOIT iets testen daar?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostface schreef op 06 mei 2004 @ 07:24:
dat probleem van smartmovie had ik ook .

ik heb nu de nieuwe versie uit me hoofd 2.12 en daar is het probleem verholpen

even kijken of de site van de maker van het programma
Ik heb ook de nieuwe versie werkt echt goed... Vraagje, gebruik je de smartmovie converter of Virtual Dub en wat zijn je settings bij beide???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

mensen, ik heb net smartmovie er op gezet.
maar welk filmpje ik er ook op zet, en hoe het ook converted is naar xvid, hij haperd altijd :|
is dit normaal, of moet ik iets uitzetten ofzo.
hebben jullie anders een sample file ofzo voor me die bij jullie niet haperd?
of tips hoe de instellingen meoten zijn van xvid codec als je een video bestand gaat converteren?
alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jumpman schreef op 05 mei 2004 @ 23:58:
Ik kan het niet zo snel vinden, maar wat is de precieze grote in pixels voor een Nokia 6600 Wallpaper. Heb al zitten zoeken, maar kon de originele wallpaper niet uit me 6600 krijgen met File Manager, om te kijken wat de grote was.

Ik heb ook nog een probleem met Smart Movie, na een tijdje zegt de 6600 Tope. afgesl. Sound Streaming. En hetgeluid doet het niet meer, en daarna sluit af en toe de hele toepassing. Iemand die dit herkent? Ik heb al opnieuw geinstalleerd. En gezocht in de topics 1,2,3 maar kan het niet vinden.

Thnx alvast!
177x144

Die sound-streaming error is bekend probleem, heeft UltraMP3 ook wel eens. Upgraden naar de laatste versie zou idd moeten werken :)

Over die XviD-conversies: Gebruik de SmartMovie Converter, bitrate tussen de 70-90, geluid tussen de 24-56, dan zou hij gewoon goed moeten werken? FPS ook niet te hoog houden, tussen de 17-20 is toch wel voldoende over het algemeen...

[edit]
Startpost update :)
FAQ stukje uitgebreid, en ga zometeen even wat meer info over de fotocamera toevoegen. Als iemand nog foto's heeft die de kwaliteit van de camera aantonen, mogen die wel even gepost worden ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 12:37:
[...]

177x144

Die sound-streaming error is bekend probleem, heeft UltraMP3 ook wel eens. Upgraden naar de laatste versie zou idd moeten werken :)

Over die XviD-conversies: Gebruik de SmartMovie Converter, bitrate tussen de 70-90, geluid tussen de 24-56, dan zou hij gewoon goed moeten werken? FPS ook niet te hoog houden, tussen de 17-20 is toch wel voldoende over het algemeen...

[edit]
Startpost update :)
FAQ stukje uitgebreid, en ga zometeen even wat meer info over de fotocamera toevoegen. Als iemand nog foto's heeft die de kwaliteit van de camera aantonen, mogen die wel even gepost worden ;)
De resolutie van het operator logo is geen 177x144
De bovenstaande resolutie is van de wallpaper |:(

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.