Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Even een vraag heb zojuist via infarood een verbinding gehad met me laptop, alleen nu blijft me verbinding op me tel zoeken naar me laptop en ik kan hem nergens uitschakelen wie weet hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:15
whocarez schreef op 06 augustus 2004 @ 22:49:
...... kan hem nergens uitschakelen wie weet hoe dat moet?
Waarom geef je de hoop bij voorbaat al op?

IR uitschakelen? --> Telefoon uit, en weer aan..... 8)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Das wel een heel erg banale windows oplossing, maar ik zie dat hij hem na een bepaalde periode zelf afsluit.

Het updaten van je firmware kan je dat zelf of moet je dat laten doen want ik zie dat ik nog met de 4.09.1 versie werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week heb ik wat problemen met m'n 6600.. als ik iemand wil bellen moet ik dat 3 keer doen voordat ik de kiestoon hoor. De eerste 2 keer hoor ik helemaal niks en zie ook niet dat hij verbinding probeert te maken.

Hebben hier meer mensen last van of heeft iemand dit al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
whocarez schreef op 09 augustus 2004 @ 13:51:
Das wel een heel erg banale windows oplossing, maar ik zie dat hij hem na een bepaalde periode zelf afsluit.
'T is maar net hoe je het zou willen noemen.............. het werkt toch?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ergens een keer toevallig gezien dat er een navigatieprogramma/systeem voor op de nokia 6600 is, klopt dat? En is het gratis te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Ik heb een bug gevonden in mijn firmware,

Het is op dit moment week 33 en als ik in me telefoon kijk is het nog maar week 32.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben het is overigs firmware versie 4.09.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 09:44:
Ik heb ergens een keer toevallig gezien dat er een navigatieprogramma/systeem voor op de nokia 6600 is, klopt dat? En is het gratis te gebruiken?
ja dat klopt. tom tom citimaps, route 66, wayfinder

nee, dat is niet gratis
whocarez schreef op 10 augustus 2004 @ 12:58:

Het is op dit moment week 33 en als ik in me telefoon kijk is het nog maar week 32.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben het is overigs firmware versie 4.09.1
ja heb ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
whocarez schreef op 10 augustus 2004 @ 12:58:

Zo.. best wel een blunder :/ Kan daar dus niet op vertrouwen terwijl de 'weekfunctie' zo handig kan zijn als studentzijnde..

Ik heb dat ook in mijn firmware zitten.. En ik heb nog wel de 'eerste' versie, 3.42. Dus al die tijd hebben ze er niets aan gedaan...

[ Voor 20% gewijzigd door SanderTje! op 10-08-2004 15:27 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de converter die in het pakket van pc suite zit. Is die ook ergens los verkrijgbaar? Ik heb het over de mp3 naar wav converter. Ik gebruik de pc suite alleen daarvoor, maar dat werkt alleen op mn eigen computer, op andere computers krijg ik geen bluetooth verbinding met pc suite. Dus hoop ik dat hij ook los te koop/te downloaden is, want deze maakt mooie kleine wav bestandjes van mp3-tjes.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 19:33
Hanzor,

Ja ga eens zoeken naar het freeware programma DBPoweramp, heirmee kan je allemaal dingen omzetten, ook kan je dan aac ringtones maken. Deze klinken net als mp3 maar zijn een stuk kleiner.

Grtz

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, dank jullie wel :) mooi programmaatje :D

• Rimshaker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:01
Heb alle 4 de topics door ge-ctrl+f-ed, maar mijn probleem niet gevonden :(

E-mail versturen met gewone mailaccounts bij Vodafone lukt me niet. Wel kan ik met het adres gebruikersnaam@vodafone.nl mail versturen en daarbij is de smtp: authsmtp.vodafone.nl. als ik deze instel bij mijn normale emailaccounts krijg ik melding dat de mail niet verzonden kan worden. Moet je bij Vodafone een andere smtp-server gebruiken? (ook authsmtp.vizzavi.nl werkt niet)

[ Voor 5% gewijzigd door Rimshaker op 12-08-2004 13:11 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:02
Maak 2 account aan; een voor je vodafone mail en een voor je eigen mail.. zorg ervoor dat je verbonden bent met de vodafone mail voordat je je mail verstuurd.

Het is nl een authorised required SMTP.. maw. je moet eerst met pop of imap inloggen op de server voordat je vanaf die connectie een mail kan versturen door die smtp server..

Pvouput live

• Rimshaker
Thnx, heb het geprobeerd. Maar het werkt helaas toch niet.

Heb ook geprobeerd eerst mail met Vodafone-account te versturen zodat ie zeker ook op die smtpserver is ingelogd, verbinding niet verbroken, en dan mail gestuurd met andere account maar dan nog krijg ik de foutmelding. Zou ook nog al een onzinnige manier zijn maar goed ik ga de klantenservice maar eens lastig vallen. Heb die gsm toch gekocht om te kunnen mailen en niet alleen te kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Heeft iemand een idee waarom de Logitech Bluetooth Elite desktop geen verbinding maakt met de Nokia 6600, er komt wel een venster dat hij aan het zoeken is, maar dat verdwijnt weer gewoon...
Versie software is Setpoint 1.05

[ Voor 9% gewijzigd door SuB-Gold op 13-08-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
SuB-Gold schreef op 13 augustus 2004 @ 15:23:
Heeft iemand een idee waarom de Logitech Bluetooth Elite desktop geen verbinding maakt met de Nokia 6600, er komt wel een venster dat hij aan het zoeken is, maar dat verdwijnt weer gewoon...
Versie software is Setpoint 1.05
je bedoelt een keyboard? dat wordt helemaal niet ondersteund man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een nieuw MMC kaartje gekocht van 512 MB, lekker relaxed :)

1.) nu wil ik het geheugen van mijn telefoon zoveel mogelijk vrijmaken, door zoveel mogelijk gegevens/software over te zetten op de MMC-geheugenkaart (want het telefoongeheugen zit nu propvol en ik krijg permanent van die meldingen "geheugen vol! verwijder enkele gegevens!")

in het telefoongeheugen wil ik enkel de standaard software van de telefoon (6600) laten staan, dus ik wil wel dat de telefoon verder deftig blijft werken, ook zonder die geheugenkaart

bestaat er een mogelijkheid om dit alles in één keer te doen, dus alle "overbodige" software in één keer verplaatsen naar het MMC-geheugen? of zo efficiënt mogelijk?

bedankt!

2.) nog iets: ik heb een reservekopie gemaakt van mijn telefoongeheugen (op de geheugenkaart) => hoe kan deze reservekopie verwijderd worden?

3.)en ik heb ook iets vreemd ontdekt: ik heb alle gegevens van mijn oude 32 MB-MMC kaart overgezet op mijn nieuwe 512 MB-kaart
in totaal was dat 30 MB aan gegevens
maar... op de nieuwe kaart is er al 37 MB geheugen verbruikt met dezelfde gegevens?? kan dat? dat is toch heel vreemd ??
het ligt NIET aan de MB's die de kaart nodig heeft aan systeemgeheugen/formattering edm. want dat is al in rekening gebracht (want ik heb maar 490 MB van de 512 MB effectief ter beschikking) => wat kan het wel zijn??

PS: een beetje offtopic:
hoe komt het dat wij hier nog maar aan deel 4 van het Nokia 6600-topic zitten, terwijl ze bij de 6230 al aan deel 10 zitten? SHAME ON US!
DUS: posten maar in deze thraed en op naar deel 100 !!!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk veel mensen hier die films kijken op hun 6600? Enne is dit een beetje goed te doen? Kun je het geluid beluisteren op een headset of moet je het via de speakers beluisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me telefoon met Pc suite wil verbinden dan moet je een naam in typen voor je telefoon.

Maar welke naam ik ook doe hij zegt bij allemaal: Vul een geldige naam in.

Weet iemand waaraan dit ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al een keertje besproken maar als iemand zin heeft om te antwoorden lijkt me dat makkelijker dan opnieuw alle topics door te spitten..
Ik krijg mijn email niet lekker ingesteld ik kan geen email versturen? Hoe kan ik deze instellen met een t-mobile abo Kan ik bijvoorbeeld hotmail instellen of gmail bij de 6600 of kan dit alleen maar een thuisemail zijn (tiscali in mijn geval?)
Als het dus kan bij een van deze hoe doe ik dat dan op de makkelijkste manier???

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 21:27
gisteren mijn 6600 naar t NSP op schiphol gebracht (ik kwam terug van vakantie). Mijn telefoon had problemen i.v.m. sms. Als ik n sms ontvang krijg ik alleen een envelopje rechtsboven in mn schermpje te zien. Verder geen tril/geluidsignaal en ook geen melding in het display (1 nieuw bericht). Ze kunnen hem daar in principe gelijk updaten, maar alleen van ma tot vr van 9 tot 5. Als t goed is gaan ze t proberen op te lossen met een software update. Enige kosten zijn verzendkosten (max. E33). Hopelijk heb ik m snel terug! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst een MS wireless desktop optical for bluetooth gekocht.

Ik heb natuurlijk ook de nokia 6600 maar het is me nog niet gelukt om bestanden naar de PC te sturen... Ontvangen op me telefoon (van de pc) is wel gelukt. Is het iemand gelukt ook bestanden naar de pc te sturen via de ms bluetooth adapter?

Ik krijg het bericht: kan geen verbinding leggen, wanneer ik een foto naar de pc probeer te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 23:20:
Misschien is het al een keertje besproken maar als iemand zin heeft om te antwoorden lijkt me dat makkelijker dan opnieuw alle topics door te spitten..
Ik krijg mijn email niet lekker ingesteld ik kan geen email versturen? Hoe kan ik deze instellen met een t-mobile abo Kan ik bijvoorbeeld hotmail instellen of gmail bij de 6600 of kan dit alleen maar een thuisemail zijn (tiscali in mijn geval?)
Als het dus kan bij een van deze hoe doe ik dat dan op de makkelijkste manier???

Alvast bedankt!!
Hotmail gaat niet lukken denk ik.. nooit geprobeerd, maar aangezien het webbased is ben ik er bang voor dat het niet werkt..

Voor je andere mail gewoon een mailbox aanmaken in je telefoon.. connecten en klaar.. Vertel eens wat je al geprobeerd hebt en welke instellingen je al ingevoerd hebt en welke foutmelding je krijgt als het niet lukt...

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 06:58

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heeft er iemand met deze telefoon ook een stereo koptelefoontje aangesloten via een kabeltje?
Is het dan wel mogelijk om MP3 in stereo te beluisteren? (mp3 speler heb ik er al opstaan)

Ik heb wel al een bluetooth koptelefoon, maar die is met maar één oordopje. Ik hoor en lees overal dat het via Bluetooth mono is, maar ben benieuwd hoe dat met een kabeltje is.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Chrasher:

De 6600 heeft, zoals al hééél vaak vermeld in deze en vorige topics, een mono chip. Dus als je er een stereo headset aanhangt helpt dat geen moer. Ik heb zelf een headset met 2 dopjes waar dus op elk dopje hetzelfde mono signaal komt. Heb ook normale stereo oordopjes geprobeerd met een verloopje, maar dan wordt ie niet herkend als headset (logisch).

Conclusie: vergeet het spelen van muziek op een acceptabele manier met de 6600, het kan gewoon niet. Alles klinkt bagger dankzij de mono chip. Nog even wachten op de Nokia 6630 dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

OK thanks. Dat van die mono-chip was mij nog niet duidelijk geworden na het doornemen van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, tech-vraagje:

Ik heb een gratis headsetje (1 oortje, knopje om telefoon op te nemen met ingebouwd microfoontje) en een gameboy-koptelefoon.

Draad headset: zwarte isolatiedraad met daarin: Groen koperdraadje, koperkleurig koperdraadje, blauw koperdraadje en een rood isolatiedraadje met daarin 1 koperen ader.

Draad gameboy-ding: 2 aders, 1 roodkleurig + koperkleurig draadje, de ander hetzelfde maar dan met een groen koperdraadje ipv rood.

Hoe kan ik nu dat kleine stekkertje van die headset aan m'n gameboy-oortjes fixen?

Ik heb verschillende dingetjes geprobeerd, maar altijd zegt de telefoon "toebehoren niet ondersteund".

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 01:28:
Ik heb laatst een MS wireless desktop optical for bluetooth gekocht.

Ik heb natuurlijk ook de nokia 6600 maar het is me nog niet gelukt om bestanden naar de PC te sturen... Ontvangen op me telefoon (van de pc) is wel gelukt. Is het iemand gelukt ook bestanden naar de pc te sturen via de ms bluetooth adapter?

Ik krijg het bericht: kan geen verbinding leggen, wanneer ik een foto naar de pc probeer te sturen.
ik heb net hetzelfde probleem...
iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Ik kan me zo voorstellen dat je Bluetooth adapter maar 1 verbinding tegelijk kan leggen, en dat is die verbinding met je toetsenbord. Als je nou eens je toetsenbord zou ontkoppelen (door bijv. de batterijen er even uit te halen), werkt het dan wel?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimshaker
Ivm eerder bericht over mail versturen met Vodafone. Klantenservice zegt dat het inderdaad niet mogelijk is om mail te versturen via andere adressen dan gebruikersnaam@vodafone.nl. In de winkel hadden ze mij juist verteld dat dit wel mogelijk was, daarom had ik dit toestel ook genomen.

Nu toch een oplossing gevonden, het programma op onderstaande link maakt het mogelijk via de smtp-server van Vodafone te versturen:
http://www.nokia-6600-sof...ames.hu/products_smtp.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien een lijst met de standaard processen die binnen het Symbian OS draaien ? Ik heb namelijk het programma Switcher op mijn 6600 geïnstalleerd en nu zie ik een heleboel processen op de achtergrond lopen. Nu vroeg ik mij af welke nu precies standaard van Symbian zijn en welke ik eventueel extra erbij heb gekregen door allerlei rare spellen / programma's.

Weet iemand ook misschien waar ik kan zien wat er allemaal opgestart wordt tijdens het opstarten van mijn telefoon ? Zoiets als autoexec.bat of local_machine/software/microsoft/currentversion/run ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
rb338 schreef op 16 augustus 2004 @ 14:52:
Chrasher:

De 6600 heeft, zoals al hééél vaak vermeld in deze en vorige topics, een mono chip. Dus als je er een stereo headset aanhangt helpt dat geen moer. Ik heb zelf een headset met 2 dopjes waar dus op elk dopje hetzelfde mono signaal komt. Heb ook normale stereo oordopjes geprobeerd met een verloopje, maar dan wordt ie niet herkend als headset (logisch).

Conclusie: vergeet het spelen van muziek op een acceptabele manier met de 6600, het kan gewoon niet. Alles klinkt bagger dankzij de mono chip. Nog even wachten op de Nokia 6630 dus ;)
toch is het fijner en beter om ook mone met twee oren te luisteren, dus een headset met twee dopjes is wel aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Ik heb eens gegoogled op "firmware nokia 6600" en kom een
changelog tegen op een italiaanse site. Dit betreft de opvolger van de v4.09 :
versie v5.27.0

http://www.portel.it/news/news2.asp?news_id=10411

Aangezien dit bericht al weer van ruim een maand geleden is: Iemand in Nederland er al wat van vernomen?

[ Voor 4% gewijzigd door Jerrycan op 18-08-2004 14:06 ]

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag blijken de agenda en de takenlijst van mijn 6600 ineens leeg te zijn?!!
hoe kan dat?

in welke mappen staan die gegevens? de C-schijf of de E-schijf?
is er een manier om die gegevens terug te krijgen?

dit is dringend, help me aub?!
dank!
barbara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik had ooit een keer ineens dat ik alleen cijfers kon intikken als ik een smsje wilde maken??? 5 seconden ervóór had ik er nog een verstuurd,niks aan de hand,en toen ik de 2de wilde versturen (direkt erna dus) kon ik alleen cijfers intikken???
Uiteindelijk bleek alleen *#7370# te helpen
Wat het is geweest weet ik nu nog niet maar heb er erna nooit meer gehad....

• Napsju
offtopic:
Wat hebben wij aan deze zeer informatieve mededeling...? :9

Lekker!

• rooie60
iPodje schreef op 19 augustus 2004 @ 00:14:
offtopic:
Wat hebben wij aan deze zeer informatieve mededeling...? :9
Misschien iets voor Barbara????? snap je dat zelf niet 8)7

Verwijderd

Ik had een tip voor iemand die een anders frontje wil: op marktplaats verkoopt iemand Originele Nokia 6600 frontjes!

Ik heb er ook 1 gekocht en ze zijn erg mooi en passen goed enzo.

Zal wel ff een foto plaatsen zo

Hier is de link: http://www.marktplaats.nl...ontje/22892.htm?zoek=6600

Ow ja er zit ook dat dingetje boven de camera bij, die moet je er af halen door de eindjes omhoog te tillen en dan te draaien.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.picturestrip.net/Roooytjuh/45_Afbeelding_006_.jpg
Gemaakt met me phone trouwens ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.picturestrip.net/Roooytjuh/487_Cam00001.jpg
Voorkant

Afbeeldingslocatie: http://www.picturestrip.net/Roooytjuh/791_Cam00002.jpg
Achterkant

Hoop dat julie hier wat aan hebben :)

Ow ja nog ff wat: ik heb dat Total IR, afstandsbedienings proggie, maar als jouw merk tv of dvd speler of er niet bij staat, is er dan een manier om hem tog te laten werken? Alvast bedankt!

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 13:54 ]

Verwijderd

Misschien is het al wel genoemd, maar ik kan het niet vinden...

Hoe kan ik van (een deel van) een mp3 of wav een ringtone maken voor de 6600?
Ik bedoel eigenlijk gewoon een 1op1 conversie dus niet zo'n zielig orgel-toontje...
En kan ik diezelfde ringtone dan ook op een 6230 gebruiken/afspelen?

Ik heb me suf gezocht, maar kan het nergens vinden.

Tnx!

• jobcohen
dat gaat helaas niet op een 6600, je kan alleen een midi-file als ringtone gebruiken (dacht ik), maar geen mp3 of wav

• Napsju
Geen mp3, wel *.mid en *.wav.

Lekker!

Verwijderd

ik gebruik .ogg files als beltoon, zelfde kwali als mp3!

• rooie60
ff een vraag vor iemand die geen internet heeft dus geen forum kan bekijken
een collega heeft een 6600 met t-mobile abo hij wil graag een screensaver erop zetten,dat lukt ook wel,hij komt in de gallerei en bekijkt de screensaver en die beweegd daar wel,maar de optie om hem als screensaver in te stellen is er niet? ik zelf weet niet meer hoe het menu van de 6600 werkt
kan iemand mij helpent hnx alvast

• Krypt
de 6600 heeft alleen zijn eigen screensaver; als je plaatjes als screensaver wilt dan moet je extra software ervoor installeren..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
kun je misschien ook vertellen wélke software? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Hehe.. ik weet dát je extra software nodig hebt; welke weet ik niet..

heb ff bij psiloc gekeken: http://www.psiloc.com/?id=prod&nrp=40
Maar daar moet je wel voor betalen..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel een programmaatje voor je.. kan je ook slideshows enzo doen van al je afbeeldingen....

Als je hem wil hebben mail me dan ff naar: kaasjongenroy apenstaartje hotmail punt nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 02:22:

Als je hem wil hebben mail me dan ff naar: kaasjongenroy apenstaartje hotmail punt nl com
offtopic:
Dat bedoel je zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 23:11:
ik gebruik .ogg files als beltoon, zelfde kwali als mp3!
En hoe maak ik .ogg files of een acceptabel formaat mp3? Zijn daar tools voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 13:29:
[...]

En hoe maak ik .ogg files of een acceptabel formaat mp3? Zijn daar tools voor?
Genoeg tools. Daarvoor kun je even zoeken op Tucows of op Google... maar die tools zijn er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:06
ik heb ff een vraagje over hoe ik het beste mijn telefoonboekje kan backuppen en mischien ook naar outlook brengen ofzo, met die nokia suite lukt dat niet echt.. waar doet iedereen dat mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:39

Meneer iCy

swarma

QSYS schreef op 20 augustus 2004 @ 14:43:
ik heb ff een vraagje over hoe ik het beste mijn telefoonboekje kan backuppen en mischien ook naar outlook brengen ofzo, met die nokia suite lukt dat niet echt.. waar doet iedereen dat mee ?
Ik weet niet of het werkt met de nieuwe nokia's maar ik heb het nog niet geprobeerd emt me nokia 6230 (heb ik sinds gister dus :P) maar deed het emt me nok 5210 met het programma logomanager

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:06
iCeWiRe schreef op 20 augustus 2004 @ 16:27:
[...]

Ik weet niet of het werkt met de nieuwe nokia's maar ik heb het nog niet geprobeerd emt me nokia 6230 (heb ik sinds gister dus :P) maar deed het emt me nok 5210 met het programma logomanager
Met mijn 6610 werkte het wel, maar deze wil het op een 1 of andere manier niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op 20 augustus 2004 @ 03:00:
[...]

offtopic:
Dat bedoel je zeker? :)
Ow ja sorry :P

Waneer raakt dit topic trouwens vol? Want we zijn pas bij deel 4 :o

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie op: Dj_bizzarre (screensaver programma)

Ik heb volgens mij het zelfde programma'tje, kan ook slideshows doen, maar het is me nog steeds niet gelukt om een bewegend plaatje (gif) als screensaver intestellen, in het menu van het programma'tje geeft ie steeds aan 'geen geanimeerde afbeeldingen'.Terwijl ik wel het Gifplaatje in me map afbeeldingen heb staan.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe, alvast bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe gsm en ben vooral aan het twijfelen tussen de Sx1 en de 6600. Ik hoop dat jullie mij over kunnen halen :P

Ik heb al een mp3speler, dus opzich heb ik de mp3functie van de SX1 niet echt nodig... al is all in 1 nooit weg natuurlijk.

Zouden jullie de 6600 boven de SX1 kiezen? En waarom? (minder bugs??) En is het formaat van de 6600 goed te doen?

En, voegt symbian echt wat toe? Of stelt het niet veel meer voor als java en kan ik zelfs even goed bijvoorbeeld voor een 6230 gaan? (ben iemand die er wel van houdt om een beetje met de gsm te klooien, vandaar de interesse in symbian)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33
Over de keuze tussen de SX1 en de 6600 kan ik je niet veel zeggen (heb zelfs de nokia 7610) maar als je er van houdt om een beetje met de gsm te klooien, dan moet je zeker een toestel met symbian nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
ikzelf heb (natuurlijk) een 6600 en ben er erg tevreden over. Symbian opent vele nieuwe deuren. Er zijn heel veel programmaates te vinden op intertnet die voor Symbian geschreven zijn. I.c.m. Bluetooth kun je deze eenvoudig en snel naar je telefoon overzetten. Eventueel kun je voor de 6600 ook een mp3-speler downloaden (ikzelf heb ultramp3). Nadeel is wel dat het geluid mono is en dus niet stereo (weet niet hoe dat bij de SX1 is). Wat me bij de SX1 een nadeel lijkt is het rare toetsenbord (naast het scherm), maar misschien is het na enige gewenning wel handig... Verder ben ik erg tevreden over de 6600 die je ongelooflijk kunt uitbreiden met vanalles en nog wat. Kortom, ik zou je de 6600 zeker aanraden!! Zeker als je ervan houdt om wat met je telefoon te klooien! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Ik had een vraagje over GoBoy.. De Gameboy Emulator voor je Series 60 Symbian telefoon.

Als ik naar de site van GoBoy ga, dan kan ik daar op een Screenshotje zien: Sound ON.

Ik krijg met geen mogelijkheid bij tig-roms het geluid gewoon niet aan. Als ik naar de optie 'Sound' ga staat er: Information: Sound Not Available. Maar speel ik zo'n ROM dan af op een GB Emulator op m'n gewone PC, dan hoor ik wél geluid. Dus het geluid zit wel in de ROM, maar wil er met GoBoy maar niet uitkomen. Terwijl dat volgens mij toch echt wel hoort te kunnen..

Iemand een ideetje hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33
volgens mij heb je alleen met de versie GoBoy Plus geluid, maar de qualiteit is zo slecht dat je het geluid beter uitzet

[ Voor 3% gewijzigd door Maite op 21-08-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
ik post ff voor een vriend van me die een 6600 heeft. Hij had via seleQ zijn operator veranderd in een plaatje dat bij dat theme paste, maar nu krijgt hij het niet meer normaal (dus dat hij weer gewoon t-mobile ziet), weet iemand hoe? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Maite schreef op 21 augustus 2004 @ 08:43:
volgens mij heb je alleen met de versie GoBoy Plus geluid, maar de qualiteit is zo slecht dat je het geluid liefer uitzet
Dit klopt idd. De gewone GoBoy is gratis en voor de Plus moet je $10 betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 02:22:
Ik heb nog wel een programmaatje voor je.. kan je ook slideshows enzo doen van al je afbeeldingen....

Als je hem wil hebben mail me dan ff naar: kaasjongenroy apenstaartje hotmail punt nl
Ik heb nou psiloc, daar heb ik hem ingesteld op animatie, en een Gifplaatje geselecteerd, maar ik krijg nog steeds dat amateuristische t-mobile screensaver. :(

Kan iemand mij helpen???? alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen een Bluetrek G2 headsetje gekregen uit Hong Kong.
Mijn nokia 6600 vind hem gewoon, maar ik zie maar een paar seconden een rood balletje tussen haakjes staan (.) (zoiets) en daarna nix meer. Ik krijg ook gelijk de melding, Bluetooth profiel niet ondersteunt door bluetrek G2. Wat heeft dat te betekenen? Ik heb al op verschillende sites en forum gekeken maar ben dit probleem nog niet tegen gekomen.

De headset doet het gewoon, ik hoor piepjes als ik hem aanzet. hij knippert nu ook een blauw lichtje.

In mijn telefoon staat ingesteld: Geautoriseerd, waarneembaar en bluetooth aan uiteraard.

Bij Instellingen toebehoren kan ik ook nog wat instellen maar dat heeft ook geen baat gehad:
Hoofdtelefoon: Actief profiel, Autom. antwoord uit
Handsfree: Actief profiel, Autom. antwoord aan

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Zou het kunnen liggen dat het apparaatje uit Hong Kong komt? Het lijkt mij niet namelijk, want daar worden ze ook gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje over die OGG files als beltoon... als ik een mp3 naar OGG convert, dan herkent mn gsm hem niet... onbekende bestandsindeling zegt ie dan... waar ligt dat dan aan?

• Krypt
Omdat je telefoon geen OGG ondersteund; gewoon converten naar WAV.. gebeurd automatisch als je de PC suite gebruikt en de converters aan hebt staan

Pvouput live

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Echte voordelen van V4 TOV V3?? ik weet ze nie jullie

Tenige wat ik merk is dat mijn ringtones luider zijn

Als je originele Covers van Nokia koopt en je ouwe vervangt is je garantie dan kwijt...eerde las ik hier namelijk dat je ze niej mocht vervangen omdat r dan t een en ander afbrak

[ Voor 126% gewijzigd door JunkieXP op 26-08-2004 15:39 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Verwijderd

Wie kan me vertellen of het nu nuttig is of niet om de firmware up te daten? Ik heb gehoord dat het wel sneller word maar dat je bijvoorbeeld ook bij een nieuw sms'je niet meer de naam maar standaard het nummer in moet voeren?

Ik heb nu 3.42.1
alvast bedankt

• JunkieXP

JunkieXP

Je kan nog gewoon de naam opzoeken duzzjah...

Meer veranderingen week ook niet iets hierboven staat een engelse stuk tekst met veranderingen maar daar snapk de balle van

De lap tekst die ik bedoelde

duzz heeft iemand nog echte voorbeelden van verbeteringen?

[ Voor 18% gewijzigd door JunkieXP op 26-08-2004 19:55 ]

• rooie60
dat is al ongeveer 100 x gevraagd hier en ook al ongeveer 100 x op geantwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Sorry hoor :( ik wou je niej pissed maken ofzow

PS weet iemand hoe ik weer Snake kan spelen zonder demo...dak ergens een leeg veld kan downen en in de map van Snake zet ofzow

[ Voor 59% gewijzigd door JunkieXP op 27-08-2004 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
offtopic:
We zijn hier niet op IRC of MSN hoor

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
hoe kan ik deze telefoon automatisch op toetsenblokkering laten springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Door het boekje te lezen :Y)

Je kan een automatisch toestel blokade instellen, dan wordt ie ook gelijk toestgelocked.
Instellingen -> Beveiliging -> Telefoon en Sim -> Periode autom. Blok.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Krypt schreef op 27 augustus 2004 @ 17:33:
Door het boekje te lezen :Y)

Je kan een automatisch toestel blokade instellen, dan wordt ie ook gelijk toestgelocked.
Instellingen -> Beveiliging -> Telefoon en Sim -> Periode autom. Blok.
volgens mij klopt dit niet helemaal Krypt. Je kunt een gratis programaatje downloaden; JJKeylock heet t. Daarmee kun je de tijd instellen dat je toetsenblok geblokkeerd wordt. Nadeel is wel dat dit programma ook werkt als je aan t sms'en bent (dus niet alleen in t basisscherm). Je moet t ook iedere keer als je je telefoon aanzet opstarten (of heb ik t mis?).

Site: http://www.allaboutsymbian.com/downloads/jjkeylock_1_10.sis (freeware dus!)

of via de site http://www.mobilewhack.com/handset/nokia/series60/apps/ en dan t onderste progje. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik heb deze site nog niet voorbij zien komen hier: http://symbianthemes.com/index.php

Verplichte kost voor alle 6600 bezitters! :)
Honderden themes, wallpapers, logo's, Icons, etc... Themes gemaakt door andere 6600 eigenaars en gratis te downloaden. :Y) Zeker een bezoek waard. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 20:16
Is ergens de tijd in te stellen van de verlichting? Kan het nergens maar dan ook nergens terugvinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik heb 'torch'op mijn 6600 gezet blijft het licht net zo lang aan als ik wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
jobcohen schreef op 27 augustus 2004 @ 18:26:
[...]

volgens mij klopt dit niet helemaal Krypt. Je kunt een gratis programaatje downloaden; JJKeylock heet t. Daarmee kun je de tijd instellen dat je toetsenblok geblokkeerd wordt. Nadeel is wel dat dit programma ook werkt als je aan t sms'en bent (dus niet alleen in t basisscherm). Je moet t ook iedere keer als je je telefoon aanzet opstarten (of heb ik t mis?).

Site: http://www.allaboutsymbian.com/downloads/jjkeylock_1_10.sis (freeware dus!)

of via de site http://www.mobilewhack.com/handset/nokia/series60/apps/ en dan t onderste progje. Succes
Wat klopt er volgens jou niet helemaal aan?
Ik heb mijn toestellock op 1 minuut staan.. als ik er 1 minuut niets mee doe, dan wordt de hele telefoon gelocked (je moet dan de telefoon eerst unlocken met de code die je ingegeven hebt)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Krypt schreef op 29 augustus 2004 @ 13:40:
Ik heb mijn toestellock op 1 minuut staan.. als ik er 1 minuut niets mee doe, dan wordt de hele telefoon gelocked (je moet dan de telefoon eerst unlocken met de code die je ingegeven hebt)
hmmm, bij mij zit er volgens mij al een code in om de blokkering op te heffen, maar die ken ik niet (2ehands telefoon). nou kan ik dus geen nieuwe invoeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat een format helpt?
De volgende drie toetsen ingedrukt houden:
Groene toets + * + (cijfer) 3
Vervolgens het toestel aanzetten... ..let er wel op dat je nog genoeg power in je accu hebt ;)

Je bent dan dus wel alles kwijt wat je op je 6600 gezet hebt, behalve de dingen die op je memmoty kaart staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 20:16
Ik zoek nog een jabber client, Agile lijkt het niet meer te ondersteunen :?

[ Voor 4% gewijzigd door Solosmots op 29-08-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Er is trouwens een nieuwe versie uit van Smartmovie (v2.44) uit die de huidige (geluids)problemen met de 6600 oplost. http://www.lonelycatgames...movie/index.html#download :)

Deze versie werkt echt veel betere dan een aantal van de vorige op de 6600.
Mijn conversie instellingen:
Video tussen de 80 en 160 kbps op halve framerate, afhankelijk van de hoeveelheid ruimte die ik over heb. Meestal gebruik ik ook nog de "screen-crop"optie op medium bij 16:9 films.
Geluid op 16000Hz mono (6600 kan niet beter weergeven) en van 24kbps (speaker) tot 40kbps (koptelefoon).

Omdat ik vaak een koptelefoon gebruik is die 44kbps veel prettiger om te luisteren. B)
Video op 160kbps is erg mooi, maar bij veel actie is het niet echt vloeiend meer. Meestal ga ik voor de 128kbps.

[ Voor 9% gewijzigd door Chrasher op 29-08-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Krypt schreef op 29 augustus 2004 @ 13:40:
[...]

sorry, dacht dat je puur alleen de toetsenblokkering bedoelde. Wat jij bedoelt is dat je de hele telefoon blokkeert, dus dat t slot in je scherm komt te staan? Heb ik t dus verkeerd opgevat.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb nu 3 weken een nokia 6600, en heb verscheidene schaak spelen getracht te downloaden via sms, heeft me al 175 € gekost maar het lukt niet. live chess,telechess etc.etc. gaat dat dan niet voor een 6600?

bedankt voor de moeite alvast georges

hallo, inderdaad stond mijn nokia vol met advertising filmpjes, 23 MB gedelete en bedankt, maar is er iemand die op zijn nokia 6600 een schaakprogramma heeft? en hoe hij dat er op gekregen heeft?
ik heb geprobeerd:phoneworld magic: telechess
Bart smit: chessmaster
Captain mobile: telechess
packetgames. com
gameloft.com
netmobile chess
handango.com :smartchess
gsm.games.nl :karpov x3d chess
fun web:chess

ik heb niet te geloven maar waar nog niet gebeld maar al 175€ opgedaan aan krediet, zoeken sms en downloaden mmwap van een schaakprogramma.
Ik heb al dikke spijt dat ik die nokia 6600 heb aangeschaft

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdvlugt
  • Laatst online: 20-03 16:25
Jerrycan schreef op 18 augustus 2004 @ 14:01:
Ik heb eens gegoogled op "firmware nokia 6600" en kom een
changelog tegen op een italiaanse site. Dit betreft de opvolger van de v4.09 :
versie v5.27.0

http://www.portel.it/news/news2.asp?news_id=10411

Aangezien dit bericht al weer van ruim een maand geleden is: Iemand in Nederland er al wat van vernomen?
Ik was die site ook al tegengekomen. Weet alleen niet of deze firmware al in nederland verkrijgbaar is.. Iemand?

Maakt het dan trouwens nog uit dat ik een Vodafone model heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 13:18:
hallo, ik heb nu 3 weken een nokia 6600, en heb verscheidene schaak spelen getracht te downloaden via sms, heeft me al 150 € gekost maar het lukt niet. live chess,telechess etc.etc. gaat dat dan niet voor een 6600?

het geheugen is 30 MB gebruikt 23 Mb 2935KB videclips, terwijl ik er geen heb tenzij die opstart van nokia, loopt die dan met 23 MB weg? 23MB in gebruik?

in het boekje staat dat ik eerst mijn geheugenkaart moet formateren, is dat al niet automatisch gebeurt of moet ik daar nog eerst iets voor doen.?

kan ik zien of ik e-mails heb ontvangen en of dat juist is ingesteld?

beankt voor de moeite alvast georges
Er zitten standaard 6 videoclips op de 6600 (dacht ik). Die kun je gewoon verwijderen. Waarschijnlijk staan er ook nog een boel applicaties op je memorycard (try&buy programma's). Die kun je in principe ook verwijderen. Dan heb je al een hoop geheugen vrij. Wat betreft je schaakspellen: je kunt beter een keertje googlen en dan via Bluetooth zo'n spel overzetten naar je telefoon. Goedkoper en makkelijker lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
sneaky7 koop een BT dongel €29 (MSI) kan je zo alles via internet downen en via BT op je 6600 zetten,zonde van die €150!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Byte_Me schreef op 29 augustus 2004 @ 17:23:
[...]

hmmm, bij mij zit er volgens mij al een code in om de blokkering op te heffen, maar die ken ik niet (2ehands telefoon). nou kan ik dus geen nieuwe invoeren :(
in een ver verleden maakte ik wel eens gebruik van logomanager. deze gaf via een bepaald menu(waar ook je telefoonboek staat) de beveiligingscode. de 6600 word niet ondersteund, maar lijkt mij toch het proberen waard.

http://www.logomanager.co.uk/php/products.php

misschien werkt 12345 als security code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
EnsconcE schreef op 31 augustus 2004 @ 21:18:
[...]

in een ver verleden maakte ik wel eens gebruik van logomanager. deze gaf via een bepaald menu(waar ook je telefoonboek staat) de beveiligingscode. de 6600 word niet ondersteund, maar lijkt mij toch het proberen waard.

http://www.logomanager.co.uk/php/products.php

misschien werkt 12345 als security code
_/-\o_

mijn dank is groot. had al een paar dingen geprobeerd, maar deze nog net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt een verjaardag toevoegen bij de contacten...

Is er ook een optie, zoals bij de 6230, om de naam en daarachter de leeftijd weer te geven?

Misschien een domme optie, maar ik vind 'm toch wel errug handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
klikt misschien al ver in de toekomst maar deze week word als het goed is tomtom mobile gereleased voor de nokia 6600.

Mijn vraag hoe loopt het geluid bij die navigatie paketten kan dat via de speakers of alleen maar via de ingebouwde handsfree functie van je nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 14:55

L0g0ff

omg

Vraagje:

Mijn telefoon vraagt elke keer nadat ik 20 sec niet aan de knoppen gezeten heb of ik weer het toetsenbord actief wil maken door op menu + * te drukken. Nu weet ik maar niet hoe ik dit eruit kan halen.
Uit frustratie heb ik de factory defaults maar weer terug gezet. Toen leek het even te werken alleen nadat ik een paar dingen weer had opgestart (o.a. bluetooth & seleq) komt hij weer de heletijd met deze vraag.

Dat hij dit vraagt na 5 min ala maar na 20 sec begin ik er een beetje een sik (8> van te krijgen

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
OhMyGod schreef op 07 september 2004 @ 22:56:
Vraagje:

Mijn telefoon vraagt elke keer nadat ik 20 sec niet aan de knoppen gezeten heb of ik weer het toetsenbord actief wil maken door op menu + * te drukken. Nu weet ik maar niet hoe ik dit eruit kan halen.
Uit frustratie heb ik de factory defaults maar weer terug gezet. Toen leek het even te werken alleen nadat ik een paar dingen weer had opgestart (o.a. bluetooth & seleq) komt hij weer de heletijd met deze vraag.

Dat hij dit vraagt na 5 min ala maar na 20 sec begin ik er een beetje een sik (8> van te krijgen
en ik zou wel eens willen weten hoe je dit aan moet zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 14:55

L0g0ff

omg

Byte_Me schreef op 07 september 2004 @ 23:01:
[...]

en ik zou wel eens willen weten hoe je dit aan moet zetten :D
Zullen we ruilen van toestel dan :+

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 12:06:
Ik had een tip voor iemand die een anders frontje wil: op marktplaats verkoopt iemand Originele Nokia 6600 frontjes!

Ik heb er ook 1 gekocht en ze zijn erg mooi en passen goed enzo.

Zal wel ff een foto plaatsen zo

Hier is de link: http://www.marktplaats.nl...ontje/22892.htm?zoek=6600

Ow ja er zit ook dat dingetje boven de camera bij, die moet je er af halen door de eindjes omhoog te tillen en dan te draaien.

Foto's:

[afbeelding]
Gemaakt met me phone trouwens ;)

[afbeelding]
Voorkant

[afbeelding]
Achterkant

Hoop dat julie hier wat aan hebben :)

Ow ja nog ff wat: ik heb dat Total IR, afstandsbedienings proggie, maar als jouw merk tv of dvd speler of er niet bij staat, is er dan een manier om hem tog te laten werken? Alvast bedankt!
als je een nieuw covertje erop zet, ben je dan meteen van de krassen op je schermpje af? ik vind het plastick voor de LCD bij deze telefoon erg zacht, en heb er al redelijk wat krassen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Een paar weken geleden heb ik het volgende probleem gepost: als ik sms krijg is er geen tril/geluidssignaal en komt er geen melding in het scherm. Ik zie alleen een klein envelopje rechtsboven in het scherm en kan alleen het bericht lezen via Menu-Berichten-Inbox. Ik kan dus niet direct naar het bericht toe. Tot zover.

Nou is mijn 6600 hiervoor opgestuurd naar Nokia. Ze hebben er de nieuwste software opgezet en het trilmotortje vervangen (samen met nog een onderdeel). De telefoon werkt hierdoor weer als een zonnetje. Maarrrr... Zodra ik mijn telefoon uitzet en hem opnieuw aanzet is hetzelfde probleem weer terug! Ik merk dus niks als ik een sms krijg! Zijn er meer mensen met dit probleem? En hoe is dat dan verholpen?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.