Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo !! Ik ben al tijd lang op zoek naar antwoord op mn brandende vraag waar ik de ETI Camcorder kan aanschaffen ! Is dat in een winkel te bemachtigen of moet ik dat via een website bestellen ?? Kan iemand alsjeblieft informatie hierover geven, want die 9/10 seconden komen mijn spuigaten uit ! Een ander programma dan ETI Camcorder waarmee je langer kan filmen is ook uitermate top als die bestaat wel te verstaan !
En nog wat..Ik heb de Bluetooth Clip-on Headset..wil ik met mn mp3 speler via die headset een nummer beluisteren, komt er totaal geen geluid uit ! Weet iemand wat voor headset ik moet aanschaffen in deze situatie ?

Alvast reuze bedankt !!

Gegroet !

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 19:22:
Kun je deze telefoon nou helemaal (contacts/datebook/todo/memo) syncen met Outlook zoals bv een palm? Of zitten daar nog wat haken en ogen aan?
Lukt wel maar idd met haken en ogen. Ik sync met Nokia PC suite en Oxygen phone manager II. De eerste voor de agenda, de tweede voor de contacten. Agenda is geen probleem, contacten wel... mapping van de velden is lastig, noch PCS of OPM heeft een perfecte mapping helaas (dus je kunt dan bijv. 8/10 velden syncen in een van de twee richtingen), of herhalende groepen worden genegeerd (iemand met 2 mobiele nummers die je allebei hebt opgeslagen als "mobiel" en niet als "mobiel (werk)" of "mobiel (thuis)". En aangezien je meestal een hele zut contacten hebt is het handmatig nakijken ondoenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff voor je gezocht

http://www.iolansoftware.fi/spy.html

Is een 30 day trial.
tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je in de 6600 ook andere screensavers kan gebruiken dan de 2 standaard? Ik heb al gezocht maar kon het hier niet vinden.
Zo ja, hoe doe ik dat?

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 10:53:
[...]

Lukt wel maar idd met haken en ogen. Ik sync met Nokia PC suite en Oxygen phone manager II. De eerste voor de agenda, de tweede voor de contacten. Agenda is geen probleem, contacten wel... mapping van de velden is lastig, noch PCS of OPM heeft een perfecte mapping helaas (dus je kunt dan bijv. 8/10 velden syncen in een van de twee richtingen), of herhalende groepen worden genegeerd (iemand met 2 mobiele nummers die je allebei hebt opgeslagen als "mobiel" en niet als "mobiel (werk)" of "mobiel (thuis)". En aangezien je meestal een hele zut contacten hebt is het handmatig nakijken ondoenlijk...
Maar dit is waarschijnlijk bij alle symbian apparaten zo of niet? Ik wil mijn palm en telefoon misschien vervangen voor dit ding. Syncroniseren met mijn palm werkt perfect, stekkertje erin, knopje indrukken en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Beste T-Mobile | 6600 Actie Gebruikers.

Ik heb een 2 Jarig 75 Abonnement Afgesloten..en kreeg dit Foontje er gratis bij...

maar ik wou duz weten wat verstandiger is...

Online via Wap of via GPRS?

Ik durf GPRS niet te proberen omdat het heel duur schijnt te zijn. Heb wel gezien dat je Bundels kunt aanschaffen maar de Standaard prijs niet...en is T-zones de Ringtones en Stuff van T-Mobile en Data de rest van de Downloadbare Stuff 8)7...

Ook heb ik Standaard toenk de foon voort eerst aanzetten de volgende Toegangspunten zien staan namelijk:

- G T-Mobile MMS = Dit gebruik ik om MMS Bestanden Binnen te Halen (Kost mij dit dan iets Extra's...had ik met me oude Toestel niet en wou ik graag zo houden...
- G t-zones = Niet in gebruik...Wat kank ermee?
- D t-zones = Niet in gebruik...Wat kank ermee?
- G t-Zones GPRS = Niet in gebruik...Wat kank ermee?
- D t-zones GSM = Gebruik ik voor de Diensten...Is dit verstandig?

G = Het Groene Gtje voor de naam wat volgens mij aangeeft dat het GRPS instellingen zijn
D = G = Het Blauwe Dtje voor de naam wat volgens mij aangeeft dat het DATA instellingen zijn

BVD voor jullie Hulp
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 16:31:
Weet iemand of je in de 6600 ook andere screensavers kan gebruiken dan de 2 standaard? Ik heb al gezocht maar kon het hier niet vinden.
Zo ja, hoe doe ik dat?

Tnx!
Ik gebruik hiervoor het Programma scrSaver...Dan kun je een Lange Tekst, Explosie, Sterrenveld, Spotlight, Grote Klok, Digitale Klok, Analoge Klok, Datum & Tijd, Tekst, Slide Show en Animation (de Laatste 2 Opties werken niet)

Je kan Kiezen na hoelang die aangaat...Hoe snel de Animatie is....Of de Achtrgrond Zwart of Wit is... Of er nog dingen moeten worden aangegeven...zoals ontvangst of gemiste oproepen...en hoelang het duurt voor die op de normale tijdweergave springt

Hoop dat je hier wat aan hebt

Greatz Simon A.K.A. JunkieXP

[ Voor 35% gewijzigd door JunkieXP op 09-07-2004 00:47 . Reden: Extra Info ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Sorry voor dubbele Post 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door JunkieXP op 09-07-2004 00:47 . Reden: Sorry Zeggen voor de Dubbele Post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ok ik heb iets stoms.. hoe de fok kom ik nou in mijn inbox?

volgens mij heb de shortcut gedelete ofzo... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 22:25
Heb maar weer eens n vraagje over ultramp3:

ik verstuur een mp3'tje van mijn computer naar 6600 via BT-dongle. Deze krijg ik dan binnen via een bericht (wordt dus opgeslagen in Inbox). Ik kan 'm dan afspelen in ultramp3. Tot zover niks aan de hand...

Zodra ik het binnengekomen 'bericht' uit mijn Inbox wis, kan ik het ook niet meer in ultramp3 afspelen. Mijn vraag: moet ik het ergens anders opslaan en zoja, hoe doe ik dat? Of moet ik het in mijn Inbox laten staan en eventueel kopiëren naar Mijn Mappen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
gewoon opslaan! opties===>opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
rooie60 schreef op 10 juli 2004 @ 22:41:
gewoon opslaan! opties===>opslaan
Die optie staat er bij mij niet bij! Als ik dus naar Mijn mappen ga (want daar staat ie nu in), kan ik bij opties kiezen uit Openen, Bericht maken, Verwijderen, Verplaats naar map, Markeringen aan/uit en Help en Afsluiten. Als ik op Openen druk ga ik gelijk naar ultramp3, en Verplaats naar map heb ik al gedaan. Het mp3-bestand staat nu in een mp3-map in mijn mappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik weet niet wat jij precies doet,maar als ik een liedje naar mijn 6600 stuur via BT dan komt ie in mijn inbox,ik open en luister ff,dan klik ik op terud en dan op opties en dan sla ik het liedje op?
Kan het ff niet uitproberen want ik heb mijn BT opnieuw geinstalleerd en moet de 6600 nog pairen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm..niemand een idee waar ik Eti camcorder kan bestellen of downloaden of iets dergelijks ? Of ander programma waar je langer mee kan filmen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
rooie60 schreef op 11 juli 2004 @ 12:32:
ik weet niet wat jij precies doet,maar als ik een liedje naar mijn 6600 stuur via BT dan komt ie in mijn inbox,ik open en luister ff,dan klik ik op terud en dan op opties en dan sla ik het liedje op?
Kan het ff niet uitproberen want ik heb mijn BT opnieuw geinstalleerd en moet de 6600 nog pairen
Hmm ja, tis zeer verdacht wat hier allemaal gebeurd. Maar nu zit ik met n zwaar kl*te probleem: ik kan geen letters meer invoeren... Sterker nog, ik kan alleen maar cijfers invoeren! Als ik n sms typ, of een bestandsnaam wil wijzigen. Ik krijg alleen maar cijfers..
Als ik naar mn instellingen ga, telefoon kies en dan algemeen komt er te staan:

Toep. afgesl.
gs

En dan met n rood uitroepteken ernaast :?

En als ik mn telefoon opstart komt er te staan: systeemfout. Dit komt over mijn pincode heen te staan, dus de sterretjes zie ik niet, net als de melding code aanvaard. Pas daarna kan ik het weghalen door op OK te drukken. Ik heb hier op GoT nog helemaal niks over gelezen. Het zal toch niet zijn dat ik de eerste met dit probleem ben? Telefoon opsturen of...? :'( ;( :/ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jobcohen

Misschien kun je het volgende eens proberen:
Reset van de 6600: *#7370#

Het volgende is een format optie (Dit werkt, heb het net zelf geprobeert!)
- De GSM staat uit.
- houd de volgende drie toetsen ingedrukt: 3 + * + groene knop
- houd de toetsen ingedrukt en zet de GSM aan.
- het toestel begint nu met formateren (LET OP!! er volgt GEEN waarschuwing!).

Het formateren duurt een paar minuuten.
Ik heb gelezen dat je de 2de PIN code in moet voeren (12345) dit hoefde ik niet te doen.

Alles wat op je memmory-card stond blijft er ook opstaan.

Succes!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
bedankt kerel, ben echt blij dat mn phone het weer doet! _/-\o_ Hoe kom je aan die info als ik mag vragen? Ik moest m trouwens alleen maar resetten... :*) En wat gebeurt er precies als je hem formatteert?

[ Voor 14% gewijzigd door jobcohen op 11-07-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik lees net dat je het zelfde had als ik,maand geleden ,maar je probleem is al opgelost idd reset is de oplossing! ik heb dat 2 x gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
rooie60 schreef op 11 juli 2004 @ 21:42:
ik lees net dat je het zelfde had als ik,maand geleden ,maar je probleem is al opgelost idd reset is de oplossing! ik heb dat 2 x gehad
bij format (die code intoetsen) hoef je niet 12345 in te vullen
En alles op je MMC blijft gewoon bestaan
Dit probleem heb ik ook hier vermeld dus je hebt niet goed genoeg gezocht ;)
Maar er werd niet gezegd at je batt.van de foon helemaal vol moet zijn denk dat ie dat al was bij jou,anders had je nu een dode foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-10 15:50
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 16:18:
Hmmmm..niemand een idee waar ik Eti camcorder kan bestellen of downloaden of iets dergelijks ? Of ander programma waar je langer mee kan filmen ?
Eerste hit in google:

http://www.eyemail.com.cn/Chi/camcoder/en_Purchase.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Echt vaag...Ik heb mijn telefoon nu net maar begin me er soms al aan te irriteren :(...

Had vandaag het geluid van een smsje en ook in me Screensaver (Programma: ScrSaver) gaf hij aan dat ik een sms had (duzz niet in me Main Page)...ik overal zoeken maar nix gevonden...duzz nu week niej ofk wel of geen sms heb gehad ... iemand hier ervaring mee en een eventuele oplossing?

PS. na een Reboot (Omdat me screensaver weeris de STD van T-Mobile pakte en die Software dus Flipte) is ook in me Screensaver het tekentje weg

Ook kan ik op een of andere vreemde manier geen Jar Games afspelen...Zodra ik ze via FExplorer heb geinstalleerd zie je bij Worms alleen linksboven zo dat teken en dan gaat ie trug naart menu...en bij fifa komt ie tot het EA Logo en gaat trug naart menu...Wie weet hoe ik dit kan oplossen..

Please Geef voor Donderdag antwoord via PM, MSN, of reply want ga dan op vakantie _/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door JunkieXP op 12-07-2004 03:27 . Reden: Xtra Info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks !
Ik heb nu een Italiaans programmaatje gedownload, waar je minstens een 50 sec. mee kan filmen ! mooi beeldkwaliteit, alleen is er geen sprake van geluid!..iemand bekend met het filetje : videommswind ??

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op 11 juli 2004 @ 21:14:
...Hoe kom je aan die info als ik mag vragen?...
Gewoon sites afzoeken die over Symbian en/of de 6600 gaan ;)

Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat het verschil is tussen formatteren en de fabrieks-instellingen terug zetten.
Ik heb het idee dat je met een format weer met een maagdelijke 6600 rondloopt :P
Omdat het formatteren wel een aantal minuten duurt.
Terwijl de fabrieks-instellingen terug zetten slecht een paar tellen duurt

@Rooie60

Idd dom dat ik er niet bij gezet had dat het met een volle accu moet 8)7
Maar persoonlijk speel ik nooit met dat soort codes als m'n GSM bijna leeg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Ik zit momenteel een beetje te kijken naar de 6600. Ik vind de 7610 te duur en hecht ook niet zoveel waarde aan design wat dat betreft. Ik heb ook nog even gekeken naar de Sendo X. Die is in principe hetzelfde, maar heeft een paar extra leuke functionaliteiten, niet echt veel bijzondere in mijn ogen, maar wel 1 die ik graag zou zien voor de 6600. Namelijk het NOW! scherm.

Iemand een idee of er al een app is die dit kan handlen, of dat hier andere opties voor zijn?

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:25
Kan iemand me precies de voor- en nadelen vertellen van een firmware-upgrade (dus gewoon een heldere changelog). Ik heb zo'n beetje m'n hele zaterdag gebruikt om alle delen van het Nokia 6600-topic door te lezen, maar ik kwam alleen maar de volgende dingen tegen:
- Telefoon iets sneller (hoewel de meningen daarover verschillen);
- Bij opstellen sms-jes staat de cursor automatisch op cijfers;
- Sommige programma's doen het wat beter (Eti Camcorder e.d.).

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij een gedetaileerd voorbeeld geven over hoe ik mijn Nokia 6600 open kan maken zonder dat ik hem (meer) beschadig. Heb het geprobeerd d.m.v. de kleine gaatjes onderaan de phone onder het bat. klepje, maar ik kreeg hem niet helemaal los....halverwege maar...ik was bang dat als ik harder eraan trok ik het kapje zou verrotte.....

Who could help me ??

alvast bedankt hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
bij het invullen van de geadresseerde krijg je cijfers ja ipv letters
de tekst intypen blijft letters
Dat was ook het enige ook wat je daar noemde!geen vooruitgang dus
Tenzij je beslist die ETI cam erop wilt,maar die hoef ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Ik heb zelf nog een oude firmware-versie (3.42.1) en ik heb eigenlijk geen noemenswaardige problemen. Ik zou daarom niet overwegen een nieuwere versie op mijn telefoon te laten zetten. Ben erg tevreden over mijn 6600!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uiligheid schreef op 17 juli 2004 @ 00:34:
Ik zit momenteel een beetje te kijken naar de 6600. Ik vind de 7610 te duur en hecht ook niet zoveel waarde aan design wat dat betreft. Ik heb ook nog even gekeken naar de Sendo X. Die is in principe hetzelfde, maar heeft een paar extra leuke functionaliteiten, niet echt veel bijzondere in mijn ogen, maar wel 1 die ik graag zou zien voor de 6600. Namelijk het NOW! scherm.

Iemand een idee of er al een app is die dit kan handlen, of dat hier andere opties voor zijn?
Afbeeldingslocatie: http://www.cibenix.com/images/ADS601.gif
Zoiets bedoel je?
*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
goedendag,

een vriend van mij heeft een Nokia 6600 met T-Zones van T-Mobile.

maar elke keer als hij GPRS gebruikt en de browser afsluit blijft de mob verbinding houden, dit maakt opzich niet uit want er stond iets op de folder van T-Zones over dat je automatisch verbinding behoud en je alleen betaald voor de kilobytes maar aangezien GPRS als je niet surft nog steeds data verzend, ongeveer 0.01 mb per minuut is dit niet echt een uitkomst. we hebben in het menu al van alles geprobeerd maar hij gaat niet uit, pas na 5 minuten.

ik heb zelf een SE T630 en heb dit niet en vond het daarom een beetje raar van T-Mobile, als ik het goed zie verdienen zij geld terwijl de helft van de klanten het niet eens door heeft |:(

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Uiligheid schreef op 17 juli 2004 @ 00:34:
Ik zit momenteel een beetje te kijken naar de 6600. Ik vind de 7610 te duur en hecht ook niet zoveel waarde aan design wat dat betreft.
Ik had deze gedachte ook, maar toch de 7610 maar besteld omdat de 6600 eruit gaat en bijna nergens meer te krijgen is, sowieso bijna alle phonehouse & belcompany filialen hebben hem niet meer liggen en is ook niet meer te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:28
Ik zit met een vaag probleem, namelijk, ik kan in mijn galerij de fotos die ik gemaakt heb bekijken, maar bij deze fotos zie ik de verkeerde thumbs staan. Heel vaag dus. De Temp folder heb ik al leeg gegooid met SeleQ maar mijn probleem is nog niet opgelost. Iemand een oplossing? _/-\o_

p.s. ik gebruik de ouwe firmware nog, kan het hier misschien aan liggen.

/edit: Ik zit hier nu in Indonesie en de 6600 kost hier maar 290 euro... :o :X

[ Voor 11% gewijzigd door Napsju op 19-07-2004 08:11 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Psies wat ik bedoel! Thnx. Ga deze toch halen, was nog wel te krijgen hier, en de dagwaarde doet het ook goed op internet, in verhouding met bijvoorbeeld de 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:09:
Hallo !! Ik ben al tijd lang op zoek naar antwoord op mn brandende vraag waar ik de ETI Camcorder kan aanschaffen ! Is dat in een winkel te bemachtigen of moet ik dat via een website bestellen ?? Kan iemand alsjeblieft informatie hierover geven, want die 9/10 seconden komen mijn spuigaten uit ! Een ander programma dan ETI Camcorder waarmee je langer kan filmen is ook uitermate top als die bestaat wel te verstaan !
En nog wat..Ik heb de Bluetooth Clip-on Headset..wil ik met mn mp3 speler via die headset een nummer beluisteren, komt er totaal geen geluid uit ! Weet iemand wat voor headset ik moet aanschaffen in deze situatie ?

Alvast reuze bedankt !!

Gegroet !
3GPP Philips Camcoder PRO for Nokia 6600 (officieel te koop)
http://my-symbian.com/765...ons.php?fldAuto=970&faq=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
aivanet.com (ETI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:25
DaWit schreef op 17 juli 2004 @ 14:12:
Kan iemand me precies de voor- en nadelen vertellen van een firmware-upgrade (dus gewoon een heldere changelog). Ik heb zo'n beetje m'n hele zaterdag gebruikt om alle delen van het Nokia 6600-topic door te lezen, maar ik kwam alleen maar de volgende dingen tegen:
- Telefoon iets sneller (hoewel de meningen daarover verschillen);
- Bij opstellen sms-jes staat de cursor automatisch op cijfers;
- Sommige programma's doen het wat beter (Eti Camcorder e.d.).
kick O-)

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Dat is toch nu wel duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over het versturen van foto's e.d. via MMS. Ik gebruik een Nokia 6600 (duh!) met een KPN Business Select abonnement. Ik heb inmiddels MMS en een z.g. GPRS Nul abonnement bij KPN aangevraagd en de gestuurde instellingen op mijn 6600 opgeslagen. Geen probleem zover.

Wanneer ik een MMS probeer te versturen komt eerst het 'bakje met een pijl omhoog' in beeld zoals dat bij SMS ook gebeurt Vervolgens komt er in de linkerhoek het [G] tekentje voor een GPRS verbinding...ziet er allemaal goed uit. Alleen....er wordt niets verstuurt. Het bericht blijft maar in de outbox staan :(

De instellingen zijn goed, de verbinding wordt gelegd, meer ik heb nog nooit iets kunnen versturen via MMS. Ik heb het zowel naar tel. nummers als naar e-mail adressen gestuurd...

Kan iemand mij uit de brand helpen met dit probleem? :>

V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook nog ff een vraagje: Kan je ook alle contact personen van je simkaart af halen en dan op je telefoon gooien in plaats van 1 voor 1? duurt nog al lang zo 8)7

En ook met smsjes enzo is er een manier om alles tegelijk te doen in plaats van 1 tegelijk?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Je kunt ze volgens mij niet van je sim afhalen maar je kunt ze wel kopiëren naar je contacten. Dit doe je als volgt:
- je gaat naar contacten
- selecteer Opties; SIM-telefoonboek (nu kom je op je sim-kaart)
- selecteer Opties; Markeringen aan/uit --> Alle markeren (nu zijn al je contacten gemarkeerd met een V'tje erachter
- selecteer Opties; Kopie naar Contact.

Nu zouden al je contact-personen die op je SIM-kaart staan in je telefoongeheugen moeten staan. Hierin staan alle nummers ingevoerd onder het label "Mobiel". That's all! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe formatteer ik deze foon ook al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op 22 juli 2004 @ 18:45:
Je kunt ze volgens mij niet van je sim afhalen maar je kunt ze wel kopiëren naar je contacten. Dit doe je als volgt:
- je gaat naar contacten
- selecteer Opties; SIM-telefoonboek (nu kom je op je sim-kaart)
- selecteer Opties; Markeringen aan/uit --> Alle markeren (nu zijn al je contacten gemarkeerd met een V'tje erachter
- selecteer Opties; Kopie naar Contact.

Nu zouden al je contact-personen die op je SIM-kaart staan in je telefoongeheugen moeten staan. Hierin staan alle nummers ingevoerd onder het label "Mobiel". That's all! :z
Ow ja Thnx :> ;)

@ s.jay :hoe formatteer ik deze foon ook al weer?

Menu-> Extra-> Geheugen -> Opties -> Geh.kaart formatt

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Misschien eens beginnen met het doorlezen van dit topic?? En als je daar geen zin in hebt, dan toch op z'n minst de laatste paar pagina's??! Maar alleej, omdat ik niet chagrijnig wil overkomen een kleine hint: het antwoord staat op pagina 25... Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik me GPRS verbinding uit kan zetten?

Het heeft me GVD al 5 euro Beltegoed gekost... :(

Ik heb bij active verbinding al gedaan dat ie alle verbindingen moet verbreken maar hij wil de GPRS verbinding niet verbreken...

Iemand? Er is haast bij...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 14:31
Kijk eens bij je Instrumenten -> Instellingen -> Verbinding -> Toegangspunten. Bij elke verbinding moet je dan sessiemodus op Tijdelijk instellen; dan sluit ie de verbinding als er geen applicatie meer is die ;m gebruikt..

[edit]
Ik heb trouwens laatst wat wazigs meegemaakt.. ik kon geen SMS meer ontvangen en ook niet meer versturen.. Na het eerst bij orange te hebben gelegt ben ik er achter gekomen dat het aan mijn toestel lag. Ook mijn kpn abo werkte niet. Kreeg telkens de melding dat mijn sim geheugen vol zat en niks kon ontvangen; maar dat was het niet. De telefoon formateren met die code die ik nu niet meer weet (staat ergens in dit topic) en ik kon weer alles.. dus als er iemand last van heeft, weet ie de oplossing..

Wel verstandig om je telefoon te backuppen voordat je het doet, want alles in de telefoon ben je kwijt..

[ Voor 60% gewijzigd door Krypt op 22-07-2004 21:50 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar normaal een antenne staat die aangeeft hoe sterk de verbinding is staat nu een G Maar de GPRS staat uit hoe krijg je dit weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:57
de G zegt alleen dat je gprs bereik hebt, zit er een vierkantje om de G dan heb je een gprs verbinding, tenminste zo was het bij mijn n-gage

[ Voor 17% gewijzigd door Maite op 22-07-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Je kunt het wel uitzetten.. Wederom Instrumenten -> Instellingen -> Verbinding en dan GPRS.. Daar bij GPRS-verbinding instellen op "Wanneer nodig" ipv "Automatisch bij signaal"

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op 22 juli 2004 @ 19:02:
Misschien eens beginnen met het doorlezen van dit topic?? En als je daar geen zin in hebt, dan toch op z'n minst de laatste paar pagina's??! Maar alleej, omdat ik niet chagrijnig wil overkomen een kleine hint: het antwoord staat op pagina 25... Succes! ;)
|:( dom van me .
ik keek allees in de OP en google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Of even via het menu op Connect. klikken, dan Verb.Beh. klikken en dan even de actieve verbinding deleten (kan met C).

/Edit: ...als Reply op Krypt

[ Voor 12% gewijzigd door Napsju op 23-07-2004 01:30 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Goed, ik had ook nog een vraag,

Ik heb namelijk de 6600 T-Mobile, en dat thema enzo staat me niet zo aan. Dat is dan ook geen probleem, die kan je aan de kant zetten en je kan de knoppen veranderen.

Bij het opstarten krijg ik na mijn Nokia - animatie echter ook levensgroot een T-Mobile logo te zien. Ik vroeg mij af hoe ik die kan veranderen, zodat ik mijn eigen plaatje/geen plaatje daar kan neerzetten. Het meest irritant is namelijk dat het wel lijkt alsof hij het nokia-tune-tje ervoor afkapt.

Ik kan me enigzins voorstellen dat het in de firmware kan zitten, dan heb ik natuurlijk pech, maar ik moet sowieso nog naar een Nokia Service Point voor updaten van de firmware. Heeft iemand ervaringen met die firmware veranderingen? Er zijn ook niet echt heldere change-logs namelik. Dit heb ik al wel gevonden:

De verbeteringen van 3.42.1 naar 4.09.1:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
Call and network management:
Single connection tone during MO call
GPRS:
GPRS/PDP Context indicator
GPRS PDP context performance improved in cell reselection
SMS:
Character set issues:
Special characters encoded in Unicode instead of ASCII
Czech special signs
SMS sending via GPRS
SMS reading form SIM card
MMS:
Presentation improvements for messages sent from other vendor terminals 
(messages sent from e.g. GX10i, T68i, GD-87, myX-6, P900…)
Forwarding MMS when using content id’s in SMIL
Improved MMS ACK response handling
E-mail:
SMTP AUTH over TLS/SSL feature is supported
Improvements email sent using POP3
Browser:
Xhtml content is optimised with small screen
Improvements to handling Chinese contents
Increased URL maximum length
Interoperability with servers improved
Improvements in form handling
Resume browsing after received MMS
Browser input field “Go to web address” with special character
SIS -file download
Options in the browser are grouped under submenus
Improvements for browser stability
Streaming:
Support for multiple VOPs per RTP packet
Streaming performance improvements
MA Client Provisioning:
SMTP AUTH over a TLS/SSL feature is supported
Improvements email sent using POP3
JAVA:
Certificated Java installation
Support midlets with Chinese characters in the JAD
Java download handling improved
SIM:
SAT refresh functionality improvements
Dual-line SIM card
Enter MSTK menu after call attempt when FDN on
Voicemail spool fix
Voice commands
Bluetooth/IRDA:
Improvements for IRDA connection
Languages:
Arabic and Hebrew variants available
To: field default mode changed to numeric in SMS and MMS
Improvements to Phonebook entry handling
Operator menu-feature introduced
Binary compatibility break in HTTP framework removed (enables 3rd party 
applications (developed with SDK2.0) using HTTP via proxy to work)
User memory area (C drive) corrupting itself sometimes after format (2nd boot: 
“Contact retailer”) fixed
The Browser Application name and Help text update in Swedish and Ukrainian 
languages
IMEI SV number changed to “06”

Nadeel is dus meteen een verminderde bleutooth functionaliteit. Maar wellicht is dit ook de enige manier om van het T-mobile logo af te komen, en gebruik te maken van de andere functionaliteiten :|

[ Voor 1% gewijzigd door Uiligheid op 23-07-2004 13:08 . Reden: layout verneuken uit gezet :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetgadget
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Uiligheid schreef op 23 juli 2004 @ 13:06:
Goed, ik had ook nog een vraag,

Ik heb namelijk de 6600 T-Mobile, en dat thema enzo staat me niet zo aan. Dat is dan ook geen probleem, die kan je aan de kant zetten en je kan de knoppen veranderen.

Bij het opstarten krijg ik na mijn Nokia - animatie echter ook levensgroot een T-Mobile logo te zien. Ik vroeg mij af hoe ik die kan veranderen, zodat ik mijn eigen plaatje/geen plaatje daar kan neerzetten. Het meest irritant is namelijk dat het wel lijkt alsof hij het nokia-tune-tje ervoor afkapt.
:|
ik heb orange :P maar ik vroeg me af of je dat logo dan niet kan veranderen in je eigen foto? menu-instrumenten-instellingen-telefoon-algemeen-welkomstnotitie- daar je eigen foto instellen.
laat je weten of het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Heb weer eens (nog steeds) problemen met PC-suite. Ik heb mn telefoon verbonden met de computer middels Bluetooth (Sitecom CN500) en een logootje in mn taakbalk geeft weer dat er connectie is (groen BT-tekentje). Maar als ik PC-suite opstart komt er te staan:
"Dit is de eerste keer dat u PC Suite hebt gebruikt.
Verbind de Nokia 6600 met de PC en druk op OK om verder te gaan of op Sluiten om PC Suite af te sluiten."
Als ik in het Help menu zoek, staat er iets over dat ik links in het scherm een soort venster moet zien waar ik kan instellen op welke COM-poort er gezocht moet worden, maar dat venster staat er bij mij niet (omdat ik PCsuite voor de eerste keer gebruik??). En bij mRouter staan alle COM-poorten met BT-verbinding aangevinkt. Maar op de een of andere manier kan PCsuite de telefoon niet vinden of verbinden.

Ik heb van PCsuite de laatste versie van de Nokia-site gedonwload dus daar kan het m.i. niet aan liggen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

juultjes schreef op 23 juli 2004 @ 14:09:
[...]

ik heb orange :P maar ik vroeg me af of je dat logo dan niet kan veranderen in je eigen foto? menu-instrumenten-instellingen-telefoon-algemeen-welkomstnotitie- daar je eigen foto instellen.
laat je weten of het werkt?
Ja, inderdaad, wat ontzettend kansloos van me :X (ik was er zelf al achter gekomen, maar schaamde me om weer naar het topic te gaan :o )

Toch, blijven er wel een aantal dingen over, die niet pleite willen: T-mobile ringtone, screensaver, dat soort grut ... naja.. is ook niet echt belangrijk denk ik dan maar.

@JobCohen:

Heb je al wel geprobeerd de laatste drivers voor bluetooth te installeren? Loste bij mij nogal wat problemen op:

De werkwijze is hier te vinden:
[rml][ bluetooth] Versie 1.4.x.x[/rml]

Verder had ik ook nog een vraag:

Ik zou graag willen dat als ik mijn bluetooth aandoe op mijn phone (of in range kom), dat ie dan automatisch gaat syncen. Hoe kan ik dit instellen?
Ik moet nu namelijk nog steeds instellen dat hij moet connecten met een serialport :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Uiligheid schreef op 24 juli 2004 @ 01:28:
[...]
@JobCohen:

Heb je al wel geprobeerd de laatste drivers voor bluetooth te installeren? Loste bij mij nogal wat problemen op:

De werkwijze is hier te vinden:
[rml][ bluetooth] Versie 1.4.x.x[/rml]
Weet iemand hier misschien ook nog andere bluetooth software dan die widcomm software?? Ik ben die widcomm plut nu echt helemaal zat, steeds vastlopers en connecties die maar niet op gang willen komen. Ik heb gehoord dan Bluetooth standaard in XP-SP2 zit..... moet ik hier nu maar op wachten of kan het ook anders?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egt een vage pc
ik wil me bluetooth connecte wil tie niet
hoe kom da moek alles ckr opnieuw instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Laatst online: 06-10 21:04
Tsa, je zou het eens in algemeen beschaafd nederland kunnen posten. :?
En als het niet teveel moeite is kan je dan ook precies vertellen wat hij nou niet doet, wat voor melding krijg je bijvoorbeeld ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Jemig, het lijkt alsof ik alleen maar (kleine) probleempjes heb met deze telefoon. Wat is er nu weer? Als ik een bericht ontvang verschijnt er alleen maar een envelopje boven in beeld. Ik krijg geen melding d.m.v. geluid/trillen en zelfs de verlichting blijft uit! Dit gebeurt als ik een sms binnen krijg en ook als ik iets via BT naar mn telefoon verstuur. Wie weet een oplossing? Of moet ik mn telefoon (weer) formatten?? Als ik m opnieuw opstart helpt het niet en mn geluidsinstellingen zijn ook ok... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb sinds afgelopen zaterdag ook de nokia 6600, en had nergens problemen mee. Ik heb wat themas gedownload en wat programmas geinstalleerd zoals eti camcorder, full screen caller, blacklist, agile messenger, etc.

Gisteravond was mn batterij leeg, dus heb ik hem opgeladen, alleen werd ik vanmorgen wakker omdat mn telefoon piepte dat mn batterij alweer leeg is.

Ik heb bluetooth gewoon uit staan, dus snap niet hoe hij nou in 1 nacht weer leeg is, weet iemand hoe dat komt? Ik heb nadat ie is opgeladen zo goed als niets meer met die telefoon gedaan, dus snap echt niet waarom ie nu al leeg is.
Hoe kan ik ook alweer zien wat de telefoon allemaal opstart, tijdens het aanzetten, en wat er allemaal actief is ?

alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 11:21:
Ik heb een vraagje over het versturen van foto's e.d. via MMS. Ik gebruik een Nokia 6600 (duh!) met een KPN Business Select abonnement. Ik heb inmiddels MMS en een z.g. GPRS Nul abonnement bij KPN aangevraagd en de gestuurde instellingen op mijn 6600 opgeslagen. Geen probleem zover.

Wanneer ik een MMS probeer te versturen komt eerst het 'bakje met een pijl omhoog' in beeld zoals dat bij SMS ook gebeurt Vervolgens komt er in de linkerhoek het [G] tekentje voor een GPRS verbinding...ziet er allemaal goed uit. Alleen....er wordt niets verstuurt. Het bericht blijft maar in de outbox staan :(

De instellingen zijn goed, de verbinding wordt gelegd, meer ik heb nog nooit iets kunnen versturen via MMS. Ik heb het zowel naar tel. nummers als naar e-mail adressen gestuurd...

Kan iemand mij uit de brand helpen met dit probleem? :>

V
*snik*
Kan dan echt niemand mij verder helpen met mijn probleempje? O+

V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
@ Victoriamcjones: heb je al eens de KPN-helpdesk geprobeerd? Weet niet of tie erg goed is ofzo, maar lijkt me wel het adres om het eens te proberen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 08:16
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 12:21:
Hey, ik heb sinds afgelopen zaterdag ook de nokia 6600, en had nergens problemen mee. Ik heb wat themas gedownload en wat programmas geinstalleerd zoals eti camcorder, full screen caller, blacklist, agile messenger, etc.

Gisteravond was mn batterij leeg, dus heb ik hem opgeladen, alleen werd ik vanmorgen wakker omdat mn telefoon piepte dat mn batterij alweer leeg is.

Ik heb bluetooth gewoon uit staan, dus snap niet hoe hij nou in 1 nacht weer leeg is, weet iemand hoe dat komt? Ik heb nadat ie is opgeladen zo goed als niets meer met die telefoon gedaan, dus snap echt niet waarom ie nu al leeg is.
Hoe kan ik ook alweer zien wat de telefoon allemaal opstart, tijdens het aanzetten, en wat er allemaal actief is ?

alvast bedankt...
misschien heb je per ongeluk zo'n "virus" geinstalleerd. er schijnt er eentje te zijn die continu de omgeving scant naar BT apparaten. dat zou je lege batterij verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, zoiets vreesde ik dus al :( is er een manier om daar achter te komen? zoals een folder waar zon virus 9 van de 10 keer zit of iets dergelijks...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
victoriamc?het moet iets in de instellingen zijn,ik had het ook maar weet niet meer wat ik veranderde!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Howdy,
binnenkort ga ik mijn Nokia 3510 vervangen. Heb nu een officiële Nokia carkit (inclusief houder, oplader en externe antenne en microfoon).

Wie heeft er reeds ervaring met deze telefoon in combinatie met een carkit (eventueel met losse lader)? (ja ik weet het, een complete carkit voor deze telefoon is niet leverbaar)

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Laatst online: 11-10 16:05

GforceNL

Out of memory....

weet iemand hoe dat programma heet waarmee je op vaste tijden automatisch overschakelt naar een ander profiel?

Bijv. om 22:00 naar "stil" en om 07:00 weer naar "Algemeen"

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

gforcegti schreef op 27 juli 2004 @ 15:07:
weet iemand hoe dat programma heet waarmee je op vaste tijden automatisch overschakelt naar een ander profiel?

Bijv. om 22:00 naar "stil" en om 07:00 weer naar "Algemeen"
Dat zou inderdaad een errug makkelijk programma zijn. Helemaal als je dat kan koppelen aan je agenda. Als je dan een vergadering hebt, gaat ie ook op stil. Of dat ie binnen werktijden op vibra gaat en buiten werktijden weer naar Algemeen.

Overigens is het mijn nokia - instinct dat ook van dat algemeen af wil, ik wil dat dat profiel 'normaal' heet.

Hmmz... even gezocht: het bestaat:
http://www.psiloc.com/?id=prod&nrp=92

Extended profiles. :) Even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 14:56:
ja, zoiets vreesde ik dus al :( is er een manier om daar achter te komen? zoals een folder waar zon virus 9 van de 10 keer zit of iets dergelijks...??
google ff op cabir, zo heet dat virus. misschien dat je dan wat meer info vindt. overigens kun je het verwijderen door je telefoon een reset te geven. dwz, dat je c-schijf wordt herschreven vanaf de rom. wel ff al je foto's en contacts en zo backuppen.

[ Voor 21% gewijzigd door Byte_Me op 27-07-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
hoe krijg ik mijn telefoon zover dat hij oproepen doorschakeld naar voicemail als ik niet opneem?

ik ben gegaan naar instellingen, doorschakelen, als niet aangenomen, activeren, naar voicemailbox, 30 seconden. maar het werkt niet. hij rinkelt gewoon door tot het einde, en dan komt er geen voicemail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 09:29
Ik heb hem zondag j.l. online besteld en gisteren de papieren verstuurd.
Mooie actie van Orange .Moet wel een abbo nemen en voor een Prepaid Man is dat ff slikken :+

Man ik kan nauwelijks wachten en hoop dat ie deze week nog bezorgd wordt.
Ik heb heel wat te lezen zie ik al wel , maar wat ik al gelezen heb in dit topic hebben mede mijn keuze bepaald voor dit magnifieke toestel.
En ..ik weet niet of het al gezegd is (moet immers alles nog doorspitten 8) )..........nog een reden waarom ik hiervoor koos is dat mijn Car -kit ook op dit toestel past.
Ik las dat sommigen menen dat er geen Car-kit voor is maar ik zag :
1 Op de nokia site door het toestel te draaien aan de onderkant dezelfde aansluiting
2 Op een site een handsfree kit voor de 6600 en tevens geschikt voor...ons oude mobieltjes.

Ik heb nu een 3310 en m'n vrouw een 3210 , zij krijgt de 3310 als k de 6600 heb :) ,en kunnen dus beiden de car-kit gebruiken en blijven gebruiken. :Y)

Btw...k heb via e-bay een dvd stamp vol met films/cartoons//comedies/music video's etc etc ...voor maar € 5 gevonden !....(en ook die komt deze kant op)..... _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door scorpio op 27-07-2004 15:27 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
jobcohen schreef op 23 juli 2004 @ 19:04:
Heb weer eens (nog steeds) problemen met PC-suite. Ik heb mn telefoon verbonden met de computer middels Bluetooth (Sitecom CN500) en een logootje in mn taakbalk geeft weer dat er connectie is (groen BT-tekentje). Maar als ik PC-suite opstart komt er te staan:
"Dit is de eerste keer dat u PC Suite hebt gebruikt.
Verbind de Nokia 6600 met de PC en druk op OK om verder te gaan of op Sluiten om PC Suite af te sluiten."
Als ik in het Help menu zoek, staat er iets over dat ik links in het scherm een soort venster moet zien waar ik kan instellen op welke COM-poort er gezocht moet worden, maar dat venster staat er bij mij niet (omdat ik PCsuite voor de eerste keer gebruik??). En bij mRouter staan alle COM-poorten met BT-verbinding aangevinkt. Maar op de een of andere manier kan PCsuite de telefoon niet vinden of verbinden.

Ik heb van PCsuite de laatste versie van de Nokia-site gedonwload dus daar kan het m.i. niet aan liggen... :?
Ik heb bij downloaden pc-suite gelezen dat je eerst je bleutooth moet installeren voor je pc-suite installeerd...misschien is dat je fout geweest? ;)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Heb mn BT als eerste geïnstalleerd, dus daar ligt t (helaas) niet aan... Thnx anyway ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost van dit topic staat een goede link naar een pdf file van een sitecom bluetooth adapter. Ik had ook de hele tijd problemen ermee, maar toen ik dat stap voor stap deed, en precies wat er staat, dan lukt het wel. Misschien niet in 1 keer, maar mij lukte het ongeveer na 3 keer. Dan moet het jou ook zeker lukken :)

maakt niet uit of het een sitecom is of niet, die dongle van mij is een vage X-micro :P suc6 iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
dat wordt een verschil van dag en nacht scorpio! van 3310 naar 6600.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramtl
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05-2013

bramtl

Mr. Sysbeh

Okee!!!

Ik heb hem binnen!! Nu de vraag aan jullie!!
Wat is qua software nu echt een must om er op te zetten?
Spellen, progs, utils enz!

Wat is dat voor wouse sjit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Byte_Me schreef op 27 juli 2004 @ 15:19:
hoe krijg ik mijn telefoon zover dat hij oproepen doorschakeld naar voicemail als ik niet opneem?

ik ben gegaan naar instellingen, doorschakelen, als niet aangenomen, activeren, naar voicemailbox, 30 seconden. maar het werkt niet. hij rinkelt gewoon door tot het einde, en dan komt er geen voicemail.
Als je je voicemail hebt ingeschakeld bij je provider, dan moet als je niet opneemt, altijd naar de voicemail gegaan worden. (Dat is namelijk het doel van voicemail: berichten achterlaten als je niet opneemt ;) )

Is dus niet een specifieke functionaliteit van de telefoon. Dat doorschakelen is makkelijk als je op een ander nummer een tijdje bereikbaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetgadget
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
ik vind smartanswer heel erg goed, ik moet namelijk wel nog betalen voor voicemail af te luisteren (orange) en smartanswer neemt de telefoon voor je op.
photobase is echt leuk :)
natuurlijk heb je opera nodig om echt lekker te internetten, al krijg ik nu dat mn trial afgelopen is? was opera met de 6600 niet gratis? had um een keer geformatteerd vandaar.. verder is fileexplorer erghandig en agilemessenger natuurlijk. owja de blz installer voor je ngagegames!
bramtl schreef op 28 juli 2004 @ 09:00:
Okee!!!

Ik heb hem binnen!! Nu de vraag aan jullie!!
Wat is qua software nu echt een must om er op te zetten?
Spellen, progs, utils enz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Uiligheid schreef op 28 juli 2004 @ 11:08:
[...]

Als je je voicemail hebt ingeschakeld bij je provider, dan moet als je niet opneemt, altijd naar de voicemail gegaan worden. (Dat is namelijk het doel van voicemail: berichten achterlaten als je niet opneemt ;) )

Is dus niet een specifieke functionaliteit van de telefoon. Dat doorschakelen is makkelijk als je op een ander nummer een tijdje bereikbaar bent.
dus ik moet bij vodafone zijn? zal ze eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
rooie60 schreef op 28 juli 2004 @ 00:55:
dat wordt een verschil van dag en nacht scorpio! van 3310 naar 6600.....
Ja zeker rooie60!
K had /heb als pim een casio100BX zie http://shop.store.yahoo.com/digitalwrist/noname.html
En gebruikte af en toe een Jornada 680 (reclame mode aan) die k nu op e-bay heb gegooid voor een prikkie (reclame mode uit).

Maar ik zie dat ik m'n Gsm altijd bij me heb en als dit soort functie's in een gsm zitten en ook nog zo'n mooie is als de nokia 6600 dan ga 'k ervoor 8)

Kan amper wachten dat ik hem heb :9~

K neus wat af over dit ding en naar programma's etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
*kick*

[desperate mode]

Jemig, het lijkt alsof ik alleen maar (kleine) probleempjes heb met deze telefoon. Wat is er nu weer? Als ik een bericht ontvang verschijnt er alleen maar een envelopje boven in beeld. Ik krijg geen melding d.m.v. geluid/trillen en zelfs de verlichting blijft uit! Dit gebeurt als ik een sms binnen krijg en ook als ik iets via BT naar mn telefoon verstuur. Wie weet een oplossing? Of moet ik mn telefoon (weer) formatten?? Als ik m opnieuw opstart helpt het niet en mn geluidsinstellingen zijn ook ok...

[/desperate mode]

Bij de Nokia helpdesk denken ze dat het een software fout is. Mn telefoon heeft dus waarschijnlijk nieuwe software nodig... |:( Weet iemand misschien een andere (lees snellere) oplossing?

Edit: alle problemen zijn weer verholpen d.m.v. de magische code *#7370# _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door jobcohen op 28-07-2004 21:20 . Reden: omdat het probleem weer opgelost is! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik gebruikte voor mijn nokia 6600 altijd een lader ACP-7E en dat duurt 3,5 / 4 uur (veeeel te lang) om 'm volledig op te laden

nu koop ik vandaag een lader ACP-12E om 'm sneller opgeladen te krijgen...
ik steek vanmiddag m'n nokia 6600 aan deze ACP-12E lader en hoelang duurt het om 'm volledig opgeladen te krijgen? => bijna 4 uur! tussendoor heb ik wel ongeveer 8 minuten gebeld terwijl 'm aan de lader hing

dus het duurt even lang om 'm op te laden met de ACP-7E als met de ACP-12E ...
hier klopt iets niet he?
ik lees dat de standaard-laadtijd 1u35 is... da's dus wel een heel groot verschil!
maar die 1u35, is dat dan met de ACP-12E?
hoelang duurt het bij jullie? echt slechts 1u35?

mijn lader ACP-12E ziet er echt uit, en is "made in china"

wat denken jullie? wat kan het probleem zijn? slechte lader?
THANX!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Hé Babs, mijn telefoon laadt met de standaardlader volledig op in anderhalf á twee uur tijd. Weet niet uit mn hoofd welk type dat is, maar hij zat er standaard bij. Misschien ligt het aan je accu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op 29 juli 2004 @ 11:32:
Hé Babs, mijn telefoon laadt met de standaardlader volledig op in anderhalf á twee uur tijd. Weet niet uit mn hoofd welk type dat is, maar hij zat er standaard bij. Misschien ligt het aan je accu??
kun je effe checken welke lader dat is?
en als het dezelfde lader is, ligt het dan zeker aan mijn batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe formateer je de nokia 6600 helemaal, want ik ga em ruilen voor een motorola mpx200 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Laatst online: 06-11-2020
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 00:49:
hallo

ik gebruikte voor mijn nokia 6600 altijd een lader ACP-7E en dat duurt 3,5 / 4 uur (veeeel te lang) om 'm volledig op te laden

ik steek vanmiddag m'n nokia 6600 aan deze ACP-12E lader en hoelang duurt het om 'm volledig opgeladen te krijgen? => bijna 4 uur! tussendoor heb ik wel ongeveer 8 minuten gebeld terwijl 'm aan de lader hing

hier klopt iets niet he?
ik lees dat de standaard-laadtijd 1u35 is... da's dus wel een heel groot verschil!

THANX!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij mij duurt het ook ongeveer anderhalf tot twee uur (hou het nooit zo bij). Maar dan gebruik ik hem ook niet. Ik gebruik zelf de originele ACP-12e lader en twee originele accu`s.

Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 00:49:
hallo

hier klopt iets niet he?

THANX!
Hoe kan dat dan dat jij een ACP 7E gebruikt? Dat is de 'oude' paddestoel en die levert minder volt waardoor je telefoon minder snel wordt opgeladen. De nieuwe lader, die erbij wordt geleverd, de ACP 12E, doet het bij mijn telefoon inderdaad in zo'n anderhalf uur.

Als je twijfelt aan de echtheid, zou je hem kunnen nameten natuurlijk. Maar dat lijkt me nogal sterk :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op 29 juli 2004 @ 17:39:
[...]
De nieuwe lader, die erbij wordt geleverd, de ACP 12E, doet het bij mijn telefoon inderdaad in zo'n anderhalf uur.

Als je twijfelt aan de echtheid, zou je hem kunnen nameten natuurlijk. Maar dat lijkt me nogal sterk :)
wel ik heb nu dus ook de ACP-12E maar hij doet er 4 uur over, vandaar dat ik twijfelde aan de echtheid van de lader
ook omdat hij "made in china" is
kan het zijn dat de lader niet origineel is?
of kan het ook aan de batterij liggen?

ik wil een batterij kopen om het te testen, maar als het dan niet aan de batterij ligt, dan heb ik voor niets een batterij gekocht...

de batterij houdt het 2 dagen vol gemiddeld, maar ik speel heel veel met m'n 6600'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ajax

Lees het topic :+

@Barbara

Als ik mijn 6600 aan de lader hang duurt het +/- 1 1/2 tot 2 uur voordat ie opgeladen is.
Wanneer ik m'n toestel echter de hele nacht aan de lader leg, gaat m'n 6600 veel langer mee.
Qua standby tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 vragen over mijn 6600;

1. als ik de gsm uitzet en weer opstart krijg ik geen melding van nieuwe sms, het verwijderen van mmc, opstarten zonder mmc, opnieuw opstarten met mmc verhelpt dit probleem. vreemd :? is dit een bekend probleem of zit er iets fout in mijn mmc ?

2. kan ik mijn sms'jes op de pc bekijken? ik heb alle data van mmc op pc gezet maar ik weet niet hoe ik de sms'jes kan bekijken.

edit: pc suite werkt alleen i.c.m. bluetooth/kabel, ik kan sms (system;mail) wel via mmc op pc zetten

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, weet iemand als je bluetooth gebruikt en verzend een filmpje ofzow van je pc naar je nokia 6600, dan slaat hij et eerst automatisch op in het telefoongeheugen. weet iemand hoe je dat kan verandere in automatisch op de geheugenkaart opslaan, want nu kan ik niet groter dan 2 of 3 mb versture ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ergens in het berichtenmenu: opslaan op mmc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaaa, goeje! et is nu gelukt, bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moet ik nu doen om te synchroniseren? kan iemand mij dat stap voor stap uitleggen?
Ik heb een bluetooth dongle van sitecom en de nieuwste drivers en nieuwe pcsuite.
Ik heb ook die handleiding van sitecom doorgelezen maar het lukt nog steeds niet, ik wordt nu zo'n beetje scheitziek van dat bluetooth gedoe want na een half jaar heeft het misschien 2 keer gewerkt en met mijn pa's 6230 werkt het altijd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 16:17
Hallo iedereen,

Ik wil met mijn nokia verschillende snelkoppelingen toevoegen aan mijn joystick(je).
Nu heb ik wel ongeveer alles drie keer doorgekeken maar ik kan niks vinden.
Nu is mijn vraag wie weet hoe dat moet.

Grtz Michael

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Viper_4111 schreef op 04 augustus 2004 @ 15:41:
Hallo iedereen,

Ik wil met mijn nokia verschillende snelkoppelingen toevoegen aan mijn joystick(je).
Nu heb ik wel ongeveer alles drie keer doorgekeken maar ik kan niks vinden.
Nu is mijn vraag wie weet hoe dat moet.

Grtz Michael
Zover ik weet kan dat niet. Je kunt wel de snelkoppelingen aan de linker- en rechterselectietoest veranderen (Telefooninstellingen - Standby-modus), maar dat is niet wat je bedoelt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 16:17
nee dat bedoel ik idd niet, het enigste probleem is een maat van mij heeft het wel gedaan maar die weet niet meer hoe (heeft die telefoon al vanaf het begin, en voert er geen zak meer mee uit).
Maar goed als ik het vind zal ik het wel melden.

Grtz
Michael

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
Wie weet of duke nukem 3d of doom al voor de nokia 6600 is?
zoja waar kan ik hem downloaden (lees kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
whocarez schreef op 05 augustus 2004 @ 16:04:
Wie weet of duke nukem 3d of doom al voor de nokia 6600 is?
zoja waar kan ik hem downloaden (lees kopen)
Doom is er wel, maar is alleen illegaal te verkrijgen. Niet te koop dus.
Hoe je dus aan Doom kan komen, mogen we je helaas niet vertellen.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
Over doom, kan je me mailen bphderuyter@hotmail.com.
Dan de vraag waar kan ik een beetje leuke gratis of betaal games voor symbian downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:04
bah! ben net terug van vakantie, merk ik dat gratis inet bij Orange met bv Opera niet meer werkt, kan dat kloppen of zijn misschien instellingen veranderd (of heeft Orange een storing), kan het ook niet meer terug vinden in het forum...iemand een antwoord, TA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Het werkt bij mij nog perfect... heb je de proxysettings wel goed staan?
En even je telefoon aan en uitzetten.. toen ik even in Belgie was werkte GPRS ook niet toen ik weer in nederland was..

Pvouput live

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.