Nokia 6600 - Deel IV

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.793 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiendag, ik ben nieuw op de forum.. en ik heb sinds een week of 2 een nokia 6600...
bevalt goed.. heb alleen een paar problemen... een daarvan is dat agile-messenger wel geinstalleerd is.. maar niet kan connecten... ik heb een t-mobile abbo.. weet niet waar het aan ligt.. heb alle inlog mogelijkheden wel geprobeerd..
iemand die misschien een oplossing weet??

ten tweede heb ik blzinstaller geinstalleerd... maar het is me ook niet gelukt om sonic te spelen.. die had ik eerst op mn mmc staan.. maar blzins lijkt hem niet te vinden ofzo.. bekend probleem??

verder heb ik eventueel wel verschillende linkjes om bijv mp3-speler te downen, en een heleboel games...;)

plz respond.. THNX! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

rooie60 schreef op 21 juni 2004 @ 00:24:
ik zie helemaal niks schijnen?? als t.bord verlichting aan is,zelfs nu in het donker niet?dus lijkt me niet normaal?
Die verlichting naast de toetsen is wel normaal.
Het is trouwens niet alleen naast de knoppen links van de phone, maar ook aan de rechterkant van de phone.

Ik heb pas (zelf >:) ) mn 6600 uit elkaar gehaald, toen zag ik dat het toesenbord uit één geheel bestond.
Vandaar dat er tussen de toetsen zelf geen licht te zien is, maar aan de zijkanten van het toetsenbord wel.
Maak je dus niet ongerust want het is echt normaal. (Al is het bijna niet te zien)

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 13:34:
Goeiendag, ik ben nieuw op de forum.. en ik heb sinds een week of 2 een nokia 6600...
bevalt goed.. heb alleen een paar problemen... een daarvan is dat agile-messenger wel geinstalleerd is.. maar niet kan connecten... ik heb een t-mobile abbo.. weet niet waar het aan ligt.. heb alle inlog mogelijkheden wel geprobeerd..
iemand die misschien een oplossing weet??

ten tweede heb ik blzinstaller geinstalleerd... maar het is me ook niet gelukt om sonic te spelen.. die had ik eerst op mn mmc staan.. maar blzins lijkt hem niet te vinden ofzo.. bekend probleem??

verder heb ik eventueel wel verschillende linkjes om bijv mp3-speler te downen, en een heleboel games...;)

plz respond.. THNX! :D
Het is wel heel duidelijk dat je hier nieuw bent.
Over mp3-spelers is al heel veel gesproken, dus links zijn niet nodig!

Voor Agile Messenger heb je een apart inbel-nummer nodig en niet die van T-Mobile!

Je kunt de gratis account van KPN proberen: (werkt bij mij ook)
Tel.nummer: 0676012321
Gebruikersnaam: kpn
Wachtwoord:
(Dus geen wachtwoord! :7 )

De kosten vallen wel buiten je bundel bij T-Mobile, maar het is wel een nummer tegen normaal tarief!

Als je een game via BLZ-installer wilt installeren, dan MOET de game in de root van het geheugen staan. Dus bijvoorbeeld DIRECT onder E:\
Dan moet het werken, want bij mij lukt het ook.

[Weet wel dat er niet uitgebreid over N-Gage games gesproken mag worden op dit forum, omdat deze games bestemt zijn voor de N-Gage en NIET voor de Nokia 6600!]

[Ook de hyperlinks die je eventueel wilt plaatsen mogen niet naar illegale aanbods van games en programma's gaan]

Lees de startpost eens, en je zult zien dat daar ook veel links staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hm hoe kan ik nou makkelijk vanaf m'n pc de contacts in m'n foon beheren? Ik wil ze *niet* importeren of syncen met outlook oid. Eigenlijk net als met de phone editor bij de 6610 makkelijk kunnen bewerken en aanmaken...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Okie heb nu een serieus probleem omtrend spelletjes/applicaties deïnstalleren. Als ik een spel wil deïnstalleren dan gaat dat niet hij zegt dan CHildinstaller

als ik een spel wil spelen dan zegt dat ding AppArcServerThread?? wtf??

Beetjuh zitten kloten met die apps. Hoe kan ik die install-log verwijderen of resetten?? want volgens mij ligt het daaraan . HIj herinnert zich dat iets al eerder is geinstalleerd en dan geeft hij Childinstaller weer:(.. Ik kan trouwens die installatie procedure niet meer uit. Het lijkt alsof bestandsbeheer blijft hangen ofsjow.

Edit: Met Fexplorer is het mij gelukt om die install-log bestanden te verwijderen:D

[ Voor 51% gewijzigd door crzyhiphopazn op 22-06-2004 09:48 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Martino-s schreef op 21 juni 2004 @ 15:36:
[...]
Voor Agile Messenger heb je een apart inbel-nummer nodig en niet die van T-Mobile!

Je kunt de gratis account van KPN proberen: (werkt bij mij ook)
Tel.nummer: 0676012321
Gebruikersnaam: kpn
Wachtwoord:
(Dus geen wachtwoord! :7 )

De kosten vallen wel buiten je bundel bij T-Mobile, maar het is wel een nummer tegen normaal tarief!
chatten via een normale lijn? lijkt me een dure zaak. het ideale van agile is juist het lage dataverbruik via GPRS.

[ Voor 37% gewijzigd door Byte_Me op 21-06-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
even een kort vraagje tussendoor:

ik heb zojuist de orange world- en mms-instellingen van Orange naar
m'n Nokia 6600 verzonden, alleen bij het openen van deze berichten
vraagt het toestel om een pincode :?

het bericht komt van 1111 en hij vraagt om de instellingen code van de
service provider. weet iemand deze code, want 0000 of 1234 enz pakt
het toestel niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 21:51
AzN_cRzY schreef op 21 juni 2004 @ 19:52:

Edit: Met Fexplorer is het mij gelukt om die install-log bestanden te verwijderen:D
of je zet er even bij hoe dat dan gelukt is, misschien wel makkelijk voor andere mensen (incl. mijzelf :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een goede winkel om een MMC kaartje te kopen? Ik zoek er eentje van 256MB voor een beetje leuke prijs... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

TNT253 schreef op 22 juni 2004 @ 13:50:
[...]

of je zet er even bij hoe dat dan gelukt is, misschien wel makkelijk voor andere mensen (incl. mijzelf :) )
Om hier op terug te komen is het mij wel gelukt die log bestanden te verwijderen onder (x:\system\install), maar als ik weer opnieuw mn tel start komt het doodleuk weer terug.

Ik heb net iets ontdekt als ik een app of spel rechtstreeks vanuit bestandsbeheer wil installen lukt het niet , maar als ik vanuit Fexplorer datgene wil installen dan doet hij het wel:).. Die installatie procedure hangt vanuit bestandsbeheer, maar vanuit Fexplorer lijkt het alsof het geforced word om het te installeren. (bij mij was dat met Opera)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1ch3lb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-07-2022
koen schreef op 22 juni 2004 @ 13:41:
even een kort vraagje tussendoor:

ik heb zojuist de orange world- en mms-instellingen van Orange naar
m'n Nokia 6600 verzonden, alleen bij het openen van deze berichten
vraagt het toestel om een pincode :?

het bericht komt van 1111 en hij vraagt om de instellingen code van de
service provider. weet iemand deze code, want 0000 of 1234 enz pakt
het toestel niet :{
ik heb hetzelfde probleem maar dan met de instellingen van KPN en bij mij had ik de code 3 keer fout en dus werd hij verwijderd ( het smsje). Ik had ook mijn eigen pincode van de telefoon geprobeerd en die was het ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
m1ch3lb schreef op 22 juni 2004 @ 15:46:

ik heb hetzelfde probleem maar dan met de instellingen van KPN en bij mij had ik de code 3 keer fout en dus werd hij verwijderd ( het smsje). Ik had ook mijn eigen pincode van de telefoon geprobeerd en die was het ook niet..
ik ebn er inmiddels achter: gewoon een "0" invoeren en
de instellingen worden opgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
wordt ook aangegeven he? 0000 op de hi.nl site bij MMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
iemand die de 6600 icm orange world gebruikt?

ik wilde de ek sportstracker downloaden,
maar kan het bestandje nergens meer vinden
op de orange world portal.

überhaupt lijkt de portal me erg uitgekleed, ik kan
alleen maar op dotsport en sportsplaza enzo
werken ook al niet. meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

TNT253 schreef op 22 juni 2004 @ 13:50:
[...]

Als je zoiets wilt weten, kan je ook de zoekfunctie in dit forum gebruiken; ik heb al een keer uitgebreid beschreven hoe dat moet!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Laatst online: 06-11-2020
opperbom schreef op 04 juni 2004 @ 00:23:
[...]

Vanmiddag bij NSP Hilversum geweest. Daar kreeg ik te horen dat er eigenlijk geen garantie meer op zit omdat te zien was dat deze geopend is geweest. Je moet daar ook een papier tekenen met voorwaarden , waarin o.a. staat dat zelf geopende toestellen niet meer onder garantie vallen. Ik heb toen de waarheid een klein beetje verdraaid , en de reparateur kon mij op dat moment niet vertellen of hij dit onder garantie zou maken. Had zelf het idee dat hij me wel wilde matsen. Alleen kon het niet ter plaatse gemaakt worden , en moest dus opgestuurd worden naar Nokia. Er werd mij wel meteen verteld , dat Nokia daar wel heel streng in is. (en bij mijn eerdere ervaringen met Nokia , had ik dat al in de gaten).

Nu maar afwachten of ik een prijsopgave ga krijgen , en hoe hoog die zal zijn.
Ik hou julie in ieder geval op de hoogte. Marchel.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag mijn 6600 opgehaald bij NSP , en hoefde niets te betalen . :)
Dus toch binnen garantie. Ze vertelden mij dat er een onderdeel was vervangen , maar wisten niet welk onderdeel. Ook had iemand op de reparatiebon met pen geschreven dat het toestel regelmatig uitviel. (wat mij totaal niet bekend was). Kreeg hem wel terug met V 4.09.1 softwareversie
Ben weer blij.
Marchel.

ps normaal quote ik geen oude berichten , maar had gezegd dat ik jullie op de hoogte zou houden . Bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Dirk0s schreef op 19 juni 2004 @ 13:17:
[...]

Kan iemand mij daarmee helpen ga namelijk over 3 dagen op vakantie en wil toch eigenlijk wel wat muziek hebben
is een behoorlijk vaag probleem. er hoort gewoon geen geluid uit je speaker en hard geluid uit je headset te komen, zodra je deze inplugt. krijg je wel het headset icoontje op je schermpje? ik denk dat er een probleem is met je headset of je telefoon, misschien ook maar eens langs een NSP gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Hey heb ook een vraagje, een een dom O+
Ik ben dus nu mijn e-mail aan het instellen... maar ik zou een pin code moeten indrukken. "Pin code instellingen config" Alleen heb ik totaal geen idee wat die pin code is, ik heb die nooit moeten instellen. En mijn normale PIN is het al niet :)

Bedankt
O ja, ik heb in de andere topics gezocht maar niets gevonden...

En nog iets... om je gsm met je pc te verbinden, koop je dan best een bluetooth of een infrarood kaartje ? Of is er maar 1 mogelijkheid ? Ik niet zoveel van computers namelijk O+

Ook krijg ik geregeld een foutmelding bij het downloaden van bestanden... Bij gameloft of nokia krijg ik geregeld de foutmelding 'ongeldig bestand' Iemand een idee ?

[ Voor 15% gewijzigd door Nieker op 23-06-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 21:51
Martino-s schreef op 22 juni 2004 @ 17:39:
[...]

Als je zoiets wilt weten, kan je ook de zoekfunctie in dit forum gebruiken; ik heb al een keer uitgebreid beschreven hoe dat moet!! |:(
Dus jij hebt beschreven hoe het werkt om LOG-files te deleten zodat deze niet meer in de application manager verschijnen?? Dat ben ik nl. nergens tegengekomen.. Maar mijn vraag was meer in het algemeen, dat het in de regel wel makkelijk is dat als je een probleem hebt opgelost, er even bij te vermelden hoe je dit gedaan hebt.

back ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Hoe verander ik de 2 functie knoppen in het hoofdscherm ?

Dus camera en Favorieten ? ...kan het wel ? Ik irriteer me wezeloos aan het feit dat als ik mijn toetsen wel locken dat ik per ongeluk mijn camera aan zet.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Tranzy schreef op 23 juni 2004 @ 14:31:
Hoe verander ik de 2 functie knoppen in het hoofdscherm ?

Dus camera en Favorieten ? ...kan het wel ? Ik irriteer me wezeloos aan het feit dat als ik mijn toetsen wel locken dat ik per ongeluk mijn camera aan zet.
Uhum ...laat maar ... staat onder instrumenten en dan instellingen --> telefoon --> standbymodus ...

pffff ... je moet het maar net ff weten 8)7

Weet iemand wel waar ik kan instellen dat hij mijn toetsen na een bepaalde tijd locked ?

[ Voor 10% gewijzigd door Tranzy op 23-06-2004 14:36 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de camera niet op standby krijg?
ik gebruik de telefoon als webcam, en dan springt hij automatisch op standby :(
weet iemand een fix/work around ofzo, zou ik ZEER op prijs stellen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Tranzy schreef op 23 juni 2004 @ 14:33:
[...]

Uhum ...laat maar ... staat onder instrumenten en dan instellingen --> telefoon --> standbymodus ...

pffff ... je moet het maar net ff weten 8)7

Weet iemand wel waar ik kan instellen dat hij mijn toetsen na een bepaalde tijd locked ?
Daar moet je een progje voor downloaden. Dat heet AutoLock.
maar het zit dus niet standaard in de telefoon, en dat vond ik ook wel slecht eigenlijk. Mijn 3 jaar oude 3510 had het namelijk wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 21:20
Mayb een illegale vraag or, maar weet iemand waar je freeware kunt downloaden voor de 6600. Ik heb al wat rondgekeken op de links in het starttopic, maar daar moet je meestal $10 voor een progje betalen... Heb ik dus niet zo'n zin in. Wil iemand mij helpen?? Mijn dank is reeds groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op 23 juni 2004 @ 19:15:
Mayb een illegale vraag or, maar weet iemand waar je freeware kunt downloaden voor de 6600. Ik heb al wat rondgekeken op de links in het starttopic, maar daar moet je meestal $10 voor een progje betalen... Heb ik dus niet zo'n zin in. Wil iemand mij helpen?? Mijn dank is reeds groot _/-\o_
als je $10 moet betalen is het geen freeware |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 19:37:
[...]

als je $10 moet betalen is het geen freeware |:(
Dat zegt hij ook!! 8)7 })

Daarom vraagt hij waar je freeware kan downloaden!

En.. freeware software is NIET illegaal :+
maar software waar voor je moet betalen, en je download het op een illegale sites, dán ben je illegaal bezig! 8)

Ik weet trouwens geen site waar je freeware kan downloaden, maar ik gebruik zelf sites die hier verboden zijn..... :X

Dus helaas... misschien weet iemand anders een LEGALE download site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
beetje beter lezen eej mannekes.. ;)

[ Voor 83% gewijzigd door jobcohen op 24-06-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ik zat toch nog te hopen op wat meer reakties op deze post:
Byte_Me schreef op 18 juni 2004 @ 16:32:
Vraagje voor de technici:

De standbytijd/gebruikstijd van de accu staat mij een beetje tegen. nu zat ik te denken om mbv het stekkertje van een oude nokia oplader en 4 oplaadbare NiMH batterijen dit te verbeteren. Ik heb zoiets ooit gezien voor de ipod en het leek me ook wel een oplossing voor mijn GSM. een extra accu kost 35 euro 8)7 te gek voor woorden natuurlijk. 4 NiMH batterijen een stuk minder, en dan heb je 2100 mAh ipv 850. maar goed, de lader levert 5.7V, 4 batterijen levert 4.8V (1.2V pst). enig idee of dit gaat werken en of er een risico voor mijn telefoon aanverbonden is?
specifieker gevraagd: waar moet ik precies op letten? als het voltage klopt, is er dan geen risico aan verbonden voor mn gsm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Byte_Me schreef op 24 juni 2004 @ 12:54:
ik zat toch nog te hopen op wat meer reakties op deze post:

[...]

specifieker gevraagd: waar moet ik precies op letten? als het voltage klopt, is er dan geen risico aan verbonden voor mn gsm??
Als non-techie zeg ik dat je vooral moet oppassen dat het voltage en aantal ampere klopt, en dat er geen spanningswisselingen moeten komen, maar dat heb je denk ik zelf ook wel bedacht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ik dacht dat alleen maar de spanning hoeft te kloppen, en dat het aantal ampere dan wordt bepaald door het vermogen dat de telefoon verbruikt, maar ik zou het graag zeker weten voordat ik mn gsm verneuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb smartmovie 2.0 geinstaleert en het werkt
maar als ik 1 bestand convert en naar mijn mobiel sent doet i het wel maar is i heel traag stottert beeld waar zou dat aan kunne liggen iemand mischien een tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Edit: weggehaald voordat ik een OW krijg

[ Voor 90% gewijzigd door crzyhiphopazn op 27-06-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

[Desperate mode]
Ik word helemaal gestoord van mijn 6600 in combinatie met een Trust BT USB dongle en ik hoop dat iemand me op weg kan helpen. Ik heb de laatste drivers van die dongle gedownload bij Trust en de laatste versie van PC Suite, maar daar kom ik niet eens.

Mijn probleem is dat die BT software wel me 6600 detecteerd en vaak gaat een koppeling maken gewoon goed. Wat ik ook probeer, ik krijg de seriele BT poort niet aan de gang! Ik heb begrepen dat je eerst een seriele verbinding tot stand moet brengen voordat PC Suite werkt. Wat ik ook doe, ik heb elke melding al langs zien komen voor mijn gevoel, maar het vaakst krijg ik de melding dat de seriele verbinding niet tot stand gebracht kan worden omdat 'het externe apparaat de verbinding heeft verbroken'. Mijn telefoon heeft een goed paar gevormd met de PC en ik heb de PC geauthoriseerd, zodat ik niet elke keer ok hoef te klikken op de foon. Ik ben nu gewoon helemaal door de opties heen, behalve het aanschaffen van een peperdure datakabel :|

Ik heb de software opnieuw geinstalleerd, PC gereboot, telefoon gereboot. Ik heb gezocht bij Nokia, google, Trust en symbianos (oid) en ik ben veeeeel BT problemen tegengekomen, maar niet het probleem wat ik heb.

Wie o wie kan me een zetje in de goede richting geven? Alvast bedankt!
[/Desperate mode]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 18:32
Weet hier iemand of er een Slide-Show progsel bestaat voor de 6600?
Ik zou namelijk graag mijn foto´s in een diavoorstelling willen bekijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Napsju op 26-06-2004 11:31 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
AzN_cRzY schreef op 25 juni 2004 @ 21:17:
OKe ik heb mosquitos op mn tel gezet, maar als ik aflsuit dan krijg ik steeds 2 smsjes van jamba.

IK vroeg me dus af of dit dus een fout was van de telefoon en of ik hiervoor moet betalen??

dit is niet erg grappig:(

pls help me
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je hebt het over een (waarschijnlijk niet goed) gekraakte versie. Ik ga er hier niet over uitwijden (omdat het een illegale versie betreft) , maar reken er maar op dat elke keer dat je de game afsluit , je betaald voor beide sms-jes. Goedkoop is soms duurkoop.
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ik heb een nieuw geheugenkaartje gekocht, en nu wil ik alle bestanden van het oude kaartje naar mn HD kopieren, en vervolgens van mn HD naar het nieuwe kaartje. Maar nu kom ik er achter dat dat met PC suite niet kan (niet alle bestanden zijn zichtbaar) en met PC file manager ook niet (kan geen mappen kopieren, alleen bestanden). dus hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-09 17:23

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Byte_Me schreef op 26 juni 2004 @ 12:51:
ik heb een nieuw geheugenkaartje gekocht, en nu wil ik alle bestanden van het oude kaartje naar mn HD kopieren, en vervolgens van mn HD naar het nieuwe kaartje. Maar nu kom ik er achter dat dat met PC suite niet kan (niet alle bestanden zijn zichtbaar) en met PC file manager ook niet (kan geen mappen kopieren, alleen bestanden). dus hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen?
1 cardreader
2 windows verkenner
3. zoek aub es wat meer voordat je een vraag stelt.

danku :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
iPodje schreef op 26 juni 2004 @ 00:47:
Weet hier iemand of er een Slide-Show progsel bestaat voor de 6600?
Ik zou namelijk graag mijn foto´s in een diavoorstelling willen bekijken.
PhotoBase :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Hubert schreef op 26 juni 2004 @ 12:53:
[...]

1 cardreader
2 windows verkenner
3. zoek aub es wat meer voordat je een vraag stelt.

danku :)
1) als ik een cardreader zou hebben zou ik die gebruiken ja. heb geen zin om zo'n ding te kopen om een keer wat bestanden over te zetten.
2) windows verkenner? ja vast.
3) zoeken? hoezo denk ja dat ik dat nog niet gedaan heb.

zorg dat je wat zinnigs hebt te melden als je hier gaat antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Kan dat misschien op een iets minder verhitte toon???
Laten we het AUB gezellig houden hier!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Byte_Me schreef op 26 juni 2004 @ 13:00:
[...]

zorg dat je wat zinnigs hebt te melden als je hier gaat antwoorden.
Ik vind dat je wel een zinnig antwoord kreeg. Het kopieeren van alle bestanden vanaf je geheugenkaart is in het 6600 topic al heel vaak naar voren gekomen. Het is typisch een voorbeeld van lees de draad voordat je blaat.

Zelfs in de openingspost en de eerste reply staan oplossingen voor jou vraag. Een beetje eigen initiatief is ook wel eens welkom.

[ Voor 15% gewijzigd door Luppie op 26-06-2004 14:12 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Cobra_Lup schreef op 26 juni 2004 @ 14:10:
[...]

Ik vind dat je wel een zinnig antwoord kreeg. Het kopieeren van alle bestanden vanaf je geheugenkaart is in het 6600 topic al heel vaak naar voren gekomen. Het is typisch een voorbeeld van lees de draad voordat je blaat.

Zelfs in de openingspost en de eerste reply staan oplossingen voor jou vraag. Een beetje eigen initiatief is ook wel eens welkom.
vind je? ik vind van niet. als ik een cardreader zou hebben, zou ik deze vraag niet hebben gesteld. windows verkenner is helemaal onzin. ik heb gezocht. in de OP staat geen info, in de eerste reply ook niet, tenzij je dacht dat ik alle bestanden een voor een via fexplorer ging overzetten.

het zal wel aan mij liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat hier geen betere oplossing voor is. technisch gezien moet het niet moeilijk zijn alle bestanden over BT naar je PC te sturen. maar PC suite maakt geen volledige backup, pc file manager heeft helemaal geen backup optie. dus wat is er verder dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Byte_Me schreef op 26 juni 2004 @ 14:44:
[...]

vind je? ik vind van niet. als ik een cardreader zou hebben, zou ik deze vraag niet hebben gesteld. windows verkenner is helemaal onzin. ik heb gezocht. in de OP staat geen info, in de eerste reply ook niet, tenzij je dacht dat ik alle bestanden een voor een via fexplorer ging overzetten.

het zal wel aan mij liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat hier geen betere oplossing voor is. technisch gezien moet het niet moeilijk zijn alle bestanden over BT naar je PC te sturen. maar PC suite maakt geen volledige backup, pc file manager heeft helemaal geen backup optie. dus wat is er verder dan nog?
cardreader :o
of je het nou een zinnig antwoord vindt of niet, tis wel de enigste makkelijke oplossing. iets anders ben ik hier nog niet tegen gekomen.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Hubert schreef op 26 juni 2004 @ 15:07:
[...]

cardreader :o
of je het nou een zinnig antwoord vindt of niet, tis wel de enigste makkelijke oplossing. iets anders ben ik hier nog niet tegen gekomen.
grrrrrr

* Byte_Me gaat weer de stad in om een reader te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Byte_Me schreef op 26 juni 2004 @ 15:14:
[...]

grrrrrr

laat je ons wel ff weten of het idd gelukt is ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Byte_Me schreef op 26 juni 2004 @ 15:14:
[...]

grrrrrr

Of je installeert Epocware File Manager op je PC en kopieert het hele ding *incl dir structuur* naar je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 16:55:
[...]

Of je installeert Epocware File Manager op je PC en kopieert het hele ding *incl dir structuur* naar je PC.
heb ik geinstalleerd en geprobeerd, maar lukte niet. moet eigenlijk wel kunnen? als ik alles selecteerde en dan rechtsklikken-copy, en vervolgens in windows explorer geen paste optie. slepen van epoc filemanager naar windows ging ook niet.

zit nu met die reader te pielen, maar vooralsnog gebeurt er niks als ik zo'n MMC erin duw. duw ik er een CF in dan springt er meteen een nieuwe drive in beeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Martino's, check aub even je email-adres dat in je profiel staat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Hubert schreef op 26 juni 2004 @ 15:20:
[...]

laat je ons wel ff weten of het idd gelukt is ;) >:)
het werkt!

sorry dat ik gisteren een beetje bot uit de hoek kwam, maar ik was me aan het ergeren dat ik ook nog zo'n reader moest kopen, terwijl het eigenlijk gewoon via de telefoon zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 16:55:
[...]

Die Epocware is erg domme software.. Kan niet geweldig goed een hele directorystructuur tegelijk kopiëren. Dus dan is een cardreader nog steeds beter.. :)

En nee.. die heb ik ook niet..

[ Voor 20% gewijzigd door SanderTje! op 27-06-2004 15:57 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Hier zocht ik nou naar al een tijdje en vond het per ongeluk op mobileburn.com:

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/su-8w.jpg
The SU-8W supports the Human Interface Device (HID) Bluetooth profile, which means that it should work with many other Bluetooth devices that also support that profile, such as PCs and PDAs. It should be noted that Nokia claims that the SU-8W will only work with "compatible phones", though, and makes no mention of use with other HID compliant products. Let's hope they aren't taking the proprietary route that marred their early Bluetooth headset efforts.

Nokia expects the device to have a list price of about 135EUR and to start shipping in Q4 of this year.

1 groot nadeel! Hij zal niet werken op de Nokia 6600 :(

[ Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 27-06-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Als het toch (nog) niet werkt, wat heeft het dan voor een nut om dit hier te posten????.. 8)7 |:(

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
iPodje schreef op 27 juni 2004 @ 21:36:
Als het toch (nog) niet werkt, wat heeft het dan voor een nut om dit hier te posten????.. 8)7 |:(
Komt ie..

Misschien een iets te enthousiaste reactie, mijn post, maar ik was er al lang naar op zoek. En nu vond ik het dan eindelijk toevallig. Bovendien is er vast een grote groep gebruikers die zal overstappen in de toekomst op een vervolgserie van deze Nokia, dan zal zoiets wél te gebruiken zijn. En wie ook nog is op zoek is naar zoiets, is er bij deze achter gekomen dat dat feest dus niet doorgaat voor de 6600.

En nou jij weer ;) :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 27-06-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:59

Hero

Duck power!

collin schreef op 25 juni 2004 @ 21:30:
[Desperate mode]
Ik word helemaal gestoord van mijn 6600 in combinatie met een Trust BT USB dongle en ik hoop dat iemand me op weg kan helpen. Ik heb de laatste drivers van die dongle gedownload bij Trust en de laatste versie van PC Suite, maar daar kom ik niet eens.

Mijn probleem is dat die BT software wel me 6600 detecteerd en vaak gaat een koppeling maken gewoon goed. Wat ik ook probeer, ik krijg de seriele BT poort niet aan de gang! Ik heb begrepen dat je eerst een seriele verbinding tot stand moet brengen voordat PC Suite werkt. Wat ik ook doe, ik heb elke melding al langs zien komen voor mijn gevoel, maar het vaakst krijg ik de melding dat de seriele verbinding niet tot stand gebracht kan worden omdat 'het externe apparaat de verbinding heeft verbroken'. Mijn telefoon heeft een goed paar gevormd met de PC en ik heb de PC geauthoriseerd, zodat ik niet elke keer ok hoef te klikken op de foon. Ik ben nu gewoon helemaal door de opties heen, behalve het aanschaffen van een peperdure datakabel :|

Ik heb de software opnieuw geinstalleerd, PC gereboot, telefoon gereboot. Ik heb gezocht bij Nokia, google, Trust en symbianos (oid) en ik ben veeeeel BT problemen tegengekomen, maar niet het probleem wat ik heb.

Wie o wie kan me een zetje in de goede richting geven? Alvast bedankt!
[/Desperate mode]
Nadat de MSI bluetooth dongle allemaal problemen gaf, heb ik ook de Trust gehaald. En dat de connectie verbroken wordt had ik eerst ook. Maar ik heb het wel werkend gekregen. Al weet ik niet meer precies hoe... :D

Een paar tips die ik ook geprobeerd heb en waarna het wonderwel werkte:
*Bij het bluetoothicoon de geavanceerde instellingen kiezen en de bluetooth-seriele verbinding op een com-poort instellen, zodat je iig weet welke poort het programma moet kiezen;
*Je telefoon een verbinding proberen te laten maken ipv de computer;
*Nokia Suite opstarten en proberen of er verbinding gemaakt kan worden. Als ik via het programmaatje dat serieel/IR/Bluetooth verbinding moet herkennen verbinding probeer te maken lukt dat ook niet;
*Gewoon net zolang instellingen en poorten en dingen proberen totdat het lukt. Ik weet niet meer precies hoe ik verbinding heb gekregen, helaas. Maar na heel veel gekut lukte het gewoon opeens...

Succes!

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Laatst online: 22-09-2022
Weet iemand waar ik originele Nokia frontjes voor de 6600 kan kopen ??
De mijne is nml beschadigd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Xivius schreef op 28 juni 2004 @ 11:20:
Weet iemand waar ik originele Nokia frontjes voor de 6600 kan kopen ??
De mijne is nml beschadigd ...
Nokiastore ???

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Cobra_Lup schreef op 28 juni 2004 @ 11:45:
[...]
[/meligmode]

Over de prijs had ik nou nog niet zo nagedacht to be honest..

[ Voor 14% gewijzigd door SanderTje! op 28-06-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Freshbie schreef op 27 juni 2004 @ 22:31:
[...]

Nadat de MSI bluetooth dongle allemaal problemen gaf, heb ik ook de Trust gehaald. En dat de connectie verbroken wordt had ik eerst ook. Maar ik heb het wel werkend gekregen. Al weet ik niet meer precies hoe... :D

Een paar tips die ik ook geprobeerd heb en waarna het wonderwel werkte:
*Bij het bluetoothicoon de geavanceerde instellingen kiezen en de bluetooth-seriele verbinding op een com-poort instellen, zodat je iig weet welke poort het programma moet kiezen;
*Je telefoon een verbinding proberen te laten maken ipv de computer;
*Nokia Suite opstarten en proberen of er verbinding gemaakt kan worden. Als ik via het programmaatje dat serieel/IR/Bluetooth verbinding moet herkennen verbinding probeer te maken lukt dat ook niet;
*Gewoon net zolang instellingen en poorten en dingen proberen totdat het lukt. Ik weet niet meer precies hoe ik verbinding heb gekregen, helaas. Maar na heel veel gekut lukte het gewoon opeens...

Succes!
Tnxs, ik ga het proberen. Ik heb het nu ook op een andere PC geprobeerd en daar krijg ik dezelfde melding. Ik doe het volgende:
- Ik koppel de 6600 met mijn PC, dat gaat goed, ik peef in mijn telefoon aan dat de PC te vertrouwen is, ook dit lijkt te werken
- Ik detecteer de services op de 6600, hij vindt er 5, waaronder de BT serial connection
- Ik stel de BT serial connection service in dat deze gebruik moet maken van (bijv.) COM8
- Ik maak een verbinding met de BT serial connection, dan zegt de PC dat COM0 (ipv COM8 ?!?!?!) klaar is voor gebruik en dan krijg ik meteen een foutmelding dat het externe apparaat de verbinding verbroken heeft.

Kortom:
Ben je rijk, koop die friggin' datakabel, dat BT is (nu nog) ellende!! Of het ligt (alweeeeer) aan die Trust rommel..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
collin schreef op 28 juni 2004 @ 16:22:
[...]

Tnxs, ik ga het proberen. Ik heb het nu ook op een andere PC geprobeerd en daar krijg ik dezelfde melding. Ik doe het volgende:
- Ik koppel de 6600 met mijn PC, dat gaat goed, ik peef in mijn telefoon aan dat de PC te vertrouwen is, ook dit lijkt te werken
- Ik detecteer de services op de 6600, hij vindt er 5, waaronder de BT serial connection
- Ik stel de BT serial connection service in dat deze gebruik moet maken van (bijv.) COM8
- Ik maak een verbinding met de BT serial connection, dan zegt de PC dat COM0 (ipv COM8 ?!?!?!) klaar is voor gebruik en dan krijg ik meteen een foutmelding dat het externe apparaat de verbinding verbroken heeft.

Kortom:
Ben je rijk, koop die friggin' datakabel, dat BT is (nu nog) ellende!! Of het ligt (alweeeeer) aan die Trust rommel..
Ik krijg ook die melding dat het externe apparaat de verbinding verbroken heeft bij het proberen te maken van een verbinding via de seriële poort. Ik heb echter een Sitecom dongeltje.. Ik had IrDa, dat was traag, maar werkte altijd..

Ik heb eerlijk gezegd ook nog niet zo heel veel vertrouwen in dat BT. Ik kan bijvoorbeeld nu dus ook geen verbinding meer maken met Oxygen Phone Manager :( Dat IrDa poortje heb ik bruikleen uitgeleend in ruil voor zijn BT (op zijn nieuwe telefoon zit geen BT, vandaar)..

Ook het gekke is dat de mRouter de ene keer wel een verbinding maakt via een com poort en de andere keer weer niet.. Ik vind het maar vaag spul ook ja :)

[ Voor 10% gewijzigd door SanderTje! op 28-06-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 18:14:
[...]

Nee dat kan dus niet
Internet via Bluetooth kan dus wel !

Bekijk mijn movie op:

http://www.emike4000.com/nokia6600/ ;)

Breedband aanbevolen !

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Ik krijg het niet goed aan te praat; ik denk dat aan het feit ligt dat ik via een router internet.. toch?

[edit]
Hmm. merk net dat Opera stug via de Orange proxy wilde gaan connecten; ook al had ik 10x aangegeven dat ie dat niet moest doen.. En een ip uit laten delen in de range die mijn router ook uitdeelt gaf te oplossing.. joepie!!

[ Voor 53% gewijzigd door Krypt op 28-06-2004 21:20 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op 28 juni 2004 @ 17:29:
[...]

Ik krijg ook die melding dat het externe apparaat de verbinding verbroken heeft bij het proberen te maken van een verbinding via de seriële poort. Ik heb echter een Sitecom dongeltje..
Ook het gekke is dat de mRouter de ene keer wel een verbinding maakt via een com poort en de andere keer weer niet.. Ik vind het maar vaag spul ook ja :)
hier hetzelfde probleem maar met een WIDCOMM BT-dongle...
ik dacht eerst dat het aan de dongle ligt maar dat is dus niet het geval
soms lukt de connectie wel (seriële poort verbinding) en soms niet... heel vreemd
(bestandsoverdracht gaat wel probleemloos met deze dongle)
zou het aan win2000 liggen?
heeft er iemand een oplossing voor dit zeer vervelend probleem?
zou het aan de gsm liggen (nokia 6600 met oude software versie, V 3.42.1 NHL-10 van 16 okt. 2003)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
waarvoor wil je je bluetooth dan gebruiken? Als je je PC-suite echt nodig hebt zou ik zo gauw geen oplossing weten, maar als je bijvoorbeeld plaatsje e.d. van internet wil downloaden naar je telefoon kun je het beste alleen de software van je BT-dongle installeren. De PC-suite heb je dan niet nodig. Als je dan een plaatje ofzo hebt gevonden klik je er met je rechtermuisknop op; verzenden via Bluetooth en dan wordt ie naar je phone verzonden. Geen problemen hoor! Hopelijk zijn er hiermee al een paar mensen geholpen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
jobcohen schreef op 29 juni 2004 @ 13:36:
waarvoor wil je je bluetooth dan gebruiken? Als je je PC-suite echt nodig hebt zou ik zo gauw geen oplossing weten, maar als je bijvoorbeeld plaatsje e.d. van internet wil downloaden naar je telefoon kun je het beste alleen de software van je BT-dongle installeren. De PC-suite heb je dan niet nodig. Als je dan een plaatje ofzo hebt gevonden klik je er met je rechtermuisknop op; verzenden via Bluetooth en dan wordt ie naar je phone verzonden. Geen problemen hoor! Hopelijk zijn er hiermee al een paar mensen geholpen? O-)
Nou, er zijn meer toepassingen te bedenken zoals ik al zei.. Zo werkt Oxygen Phone Manager niet meer.. En dat vind ik wel erg balen.. met IrDa ging dat dus wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op 29 juni 2004 @ 13:36:
ik wil pc suite wel gebruiken om m'n gsm te synchroniseren, backup te maken enz.
bestandoverdracht via rechtermuisknop kende ik al maar toch thanx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net deel 1-4 doorgezocht maar kan niet vinden wat ik zoek...

mijn vorige nokia (6310i) kon een telefoongeprek opnemen. Nu had ik verwacht dat mijn 6600 dat ook zou kunnen, waarschijnlijk zelfs nog langer omdat er meer geheugen inzit. Ik kan niet vinden of het standaard kan, heb ik een extern proggie nodig? No ja, ervaringen met bepaalde (freeware/shareware/betaluhware)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net Nokia 6600 topic deel 1-4 doorgezocht maar kan niet vinden wat ik zoek...

mijn vorige nokia (6310i) kon een telefoongeprek opnemen. Nu had ik verwacht dat mijn 6600 dat ook zou kunnen, waarschijnlijk zelfs nog langer omdat er meer geheugen inzit. Ik kan niet vinden of het standaard kan, heb ik een extern proggie nodig? No ja, ervaringen met bepaalde (freeware/shareware/betaluhware)?

[domme_vraag]
ik wil best mijn vraag posten als reply op "het grote 6600 topic" maar dat wordt niet zo gelezen lijkt me... ik dacht dat die topics vooral gebruikt werden als er net een nieuw toestel is om het gewauwel een beetje te bundelen. Of moeten nu alle vragen of zo'n toestel daarin?
[/domme_vraag]

zo'n groot topic is juist bedoeld om vragen centraal te houden, dus ik heb je post daarnaartoe verplaatst

[ Voor 11% gewijzigd door Korakal op 29-06-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien oud nieuws,
Het schijnt dat als je de 6600 laat flashen naar de nieuwste bios, dat je
dan met ETI recorder oneindig(hangt van je mmc geheugen af) veel kan filmen met sound.
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 16:01:
heb net Nokia 6600 topic deel 1-4 doorgezocht maar kan niet vinden wat ik zoek...

Ik heb ff voor je gezocht

http://www.iolansoftware.fi/spy.html

Is een 30 day trial.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Kent iemand een programma waarmee ik op de pc makkelijk een sms kan sturen via m'n 6600 (bluetooth)?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week of zo kan ik niet meer de KPN-imode pagina bekijken. Andere links in mijn bookmarks werken wel. Aangezien dit toestel wel via de KPN is gekocht, maar niet als Imode toestel door hun wordt ondersteund, denk ik dat ze de Imode versie hebben veranderd en dat mijn telefoon dit niet meer ondersteunt.
Iemand anders daar last van en eventueel een oplossing? (wellicht een nieuwe firmware op mijn mobiel?)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:37
heeft iemand al een oranje theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de USB Dongle (CN-500) van Sitecom. Ik heb deze aangesloten op m'n laptop. Nu krijg ik geen verbinding. Ik ben de handleiding die erbij zat kwijt.
Ik heb al de nieuwste versie van internet gehaald van de Sitecomsetup. Maar hoe moet ik het instellen met de poorten, Local en Client?
Ik had m eerst aangesloten op m'n pc en dat werkte perfect :S

Maar volgens mij heeft het te maken met die COM0, hij sluit steeds heel snel af.
Ik heb al heel veel dingen doorgelezen maarja...

Wie kan mij helpen, alvast hartelijk bedankt!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luitjes,

Kan iemand mij toevallig zeggen of het mogelijk is het standaardpath van de camera aan te passen? Ik wil namelijk mijn genomen foto's in de map Afbeeldingen/Foto's (op de geheugenkaart) hebben. Ik krijg het tot nu toe alleen voor elkaar om het standaardpath naar de geheugenkaart te zetten.

Iemand enig idee?

Bvd,
Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Laatst online: 09-06 11:08
Er bestaan JAVA applicaties die bepaalde instellinen binnen de 6600 kunnen veranderen. Ze toveren een soort van service menu te voorschijn waar je dit kunt instellen. Vraag me echter niet de naam van die tool. Weet alleen dat het op java is geschreven.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. eens navragen bij Next :)

Iets anders, ik merk dat ik geen Opera browser meer heb. Ik heb namelijk alle shit van die memorykaart afgehaald om m'n ruimte (23MB!) terug te krijgen. Is er een mogelijkheid om die zooi weer terug te krijgen? Moet dit via Diensten --> Nokia.com?

Ik heb (nog) geen GPRS abbo. Is er toch een manier om op het internet te komen?

Bvd & Mvg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 20:36:
Luitjes,

Kan iemand mij toevallig zeggen of het mogelijk is het standaardpath van de camera aan te passen? Ik wil namelijk mijn genomen foto's in de map Afbeeldingen/Foto's (op de geheugenkaart) hebben. Ik krijg het tot nu toe alleen voor elkaar om het standaardpath naar de geheugenkaart te zetten.

Iemand enig idee?

Bvd,
Maarten
---------------------------------------------------------------------------------------------
Camera starten , opties , instellingen , gebruikt geheugen......
Marchel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ver was ik ja :)

Maar nu wil ik hem dus in een specifieke folder hebben.
Ik zie nu ook dat ik via Diensten --> Nokia.com geen applicaties kan binnensleuren. Hoe krijg ik mijn mooie browsertje nou terug? ;)

Bvd / Mvg
Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Downloaden op www.opera.com en via BT of MMC naar je phone knallen...
Is het echt zo onlogisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Ik heb een probleem met de USB Dongle (CN-500) van Sitecom. Ik heb deze aangesloten op m'n laptop. Nu krijg ik geen verbinding. Ik ben de handleiding die erbij zat kwijt.
Ik heb al de nieuwste versie van internet gehaald van de Sitecomsetup. Maar hoe moet ik het instellen met de poorten, Local en Client?

Maar volgens mij heeft het te maken met die COM0, hij sluit steeds heel snel af.

Nu heb ik via de site van Sitecom de volgende link gevonden:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;811235

Zou dit misschien mij probleem kunnen verhelpen. Ik durf het nog niet te proberen omdat het een aanpassing is in het register en die maak ik niet zo graag.

Wie kan mij helpen, ik ben al zo lang bezig met proberen en opnieuw installeren :? alvast hartelijk bedankt! _/-\o_ _/-\o_

Ps. Hoe zet ik het aantal reactie per pagina op 900 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
maak een backup van je register en probeer het gewoon. werkt het niet dan zet je de backup gewoon weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak ik een backup van m'n register :D ??

En iemand misschien een oplossing voor het bovengenoemde probleem met die Bleutooth Dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 12:28
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 12:18:
"Ik heb een probleem met de USB Dongle (CN-500) van Sitecom. Ik heb deze aangesloten op m'n laptop. Nu krijg ik geen verbinding. Ik ben de handleiding die erbij zat kwijt.

Nu heb ik via de site van Sitecom de volgende link gevonden:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;811235

Zou dit misschien mij probleem kunnen verhelpen. Ik durf het nog niet te proberen omdat het een aanpassing is in het register en die maak ik niet zo graag.

Wie kan mij helpen, ik ben al zo lang bezig met proberen en opnieuw installeren :? alvast hartelijk bedankt! _/-\o_ _/-\o_

Ps. Hoe zet ik het aantal reactie per pagina op 900 ofzo?
Dit heeft bij mij geholpen het zaakje aan de gang te krijgen met dezelfde dongle:
- Uninstall PC-Suite
- Uninstall Sitecom-drivers
- Rebooten
- Nieuwste Sitecom-drivers installeren
- Nieuwste PC-suite installeren

Wat betreft het aantal reacties per pagina: Klik op het knopje 'prefs' (vlak naast het GoT-logo). Kijk onder het kopje 'Maximaal aantal berichten per pagina' en vul het aantal reacties in dat je wilt zien per pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ooit al ergens in dit forum gelezen dat je een nieuwe poort aan moet maken bij Local en Client in het advance menu van de bluetooth service?
Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Is het mogelijk om langer op te nemen dan 30 seconde ? zo ja, hoe ?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ElmarNieser schreef op 03 juli 2004 @ 15:02:
Is het mogelijk om langer op te nemen dan 30 seconde ? zo ja, hoe ?
firmware 4.09
ETIcam

onbeperkt opnemen met geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
zeg er ff bij dat men ook die eyecon moet hebben
Ik zelf heb ETIcam er weer afgegooid,slechte kwaliteit video vond ik
maar dat is persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
rooie60 schreef op 03 juli 2004 @ 18:07:
zeg er ff bij dat men ook die eyecon moet hebben
Ik zelf heb ETIcam er weer afgegooid,slechte kwaliteit video vond ik
maar dat is persoonlijk
ik hoop dat binnenkort philips camcoder pro uitkomt voor de 6600, want die schijnt echt goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Ik probeer Ultramp3 op mijn telefoon te installeren. Het het programaatje gedownload en t staat nu op mijn computer, maar ik kan het niet overzetten naar mijn telefoon. Hoe zorg ik ervoor dat het wel lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een heel ander vraagje (ik heb gezocht, maar heb de bekende speld niet kunnen vinden).
Ik heb een 6600 met een TMobile abbo. Is het daarmee ook mogelijk gebruik te maken van Vodafone Live?!

Zo ja, hoe?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
jobcohen schreef op 05 juli 2004 @ 11:13:
Ik probeer Ultramp3 op mijn telefoon te installeren. Het het programaatje gedownload en t staat nu op mijn computer, maar ik kan het niet overzetten naar mijn telefoon. Hoe zorg ik ervoor dat het wel lukt?
misschien handig om even te zeggen wat er mis gaat

[ Voor 25% gewijzigd door Byte_Me op 05-07-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook al op het mainforum internet en telefonie gepost maar daar geen reacties dus doe ik het hier nog maar een keer:

Sinds 2 weken doet mijn Nokia 6600 raar, als ik mijn telefoon op de standby-stand heb staan, wordt er geen melding gemaakt van gemiste oproepen of ontvangen sms'jes !

Ik heb de batterij er uitgehaald, de mmc eruit, de fabrieksinstellingen teruggezet maar niets helpt ! (sim nog niet eruit gehad).

Probleem is er dus sinds 2 weken, ik kan niet herinneren dat ik instellingen heb veranderd.

Help...

PROBLEEM OPGELOST DOOR SIMPELWEG MMC ERUIT TE HALEN EN TELEFOON ZONDER MMC OP TE STARTEN, DAARNA MMC ER WEER IN ! :?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Byte_Me schreef op 05 juli 2004 @ 17:09:
[...]

misschien handig om even te zeggen wat er mis gaat
nou, ultramp3 staat dus op mijn computer, maar als ik met de rechter muisknop op het icoontje druk staat de optie (versturen via Bluetooth) er niet bij. Terwijl die bij andere programma's en plaatjes er wel bij staat. Moet ik misschien nog een speciaal programmaatje downloaden, of moet ik ultramp3 op een andere manier naar mijn telefoon sturen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
is ultramp3 al een sis file? erg vreemde situatie trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online

urf

ff een vraagje, ik zag zo'n leuke reclame op tv van navigatie op je nokia 6600. Kan iemand mij vertellen wat dit kost, hoe het werkt, wat je er voor nodig hebt, en of het een beetje werkt?

Lijkt me wel relaxt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Dat is Route66 for Symbian S60; is al een topic over met de prijzen..
Route 66 Mobile Symbian S60

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Krypt schreef op 06 juli 2004 @ 00:17:
Dat is Route66 for Symbian S60; is al een topic over met de prijzen..
Route 66 Mobile Symbian S60
of wayfinder

of tomtom citimaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Van die reclame is Route66 :Y)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je deze telefoon nou helemaal (contacts/datebook/todo/memo) syncen met Outlook zoals bv een palm? Of zitten daar nog wat haken en ogen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Byte_Me schreef op 05 juli 2004 @ 21:33:
is ultramp3 al een sis file? erg vreemde situatie trouwens.
Sorry Byte_Me, het is al opgelost. Ik probeerde de ingepakte versie te kopiëren, maar die moest ik natuurlijk nog eerst uitpakken!! 8)7 Dus nu staat de Trial-versie van ultramp3 eindelijk op mn telefoon. Werkt superhandig! Gewoon een mp3 van je computer naar je telefoon sturen en hij opent het automatisch in Ultramp3. Ideaal! Nog wel een aantal vraagjes:
- Is er een mogelijkheid om de mp3-bestanden nog kleiner te maken (nu 4MB)??
- Welke koptelefoon / headset kan ik het best gebruiken om muziek te luisteren en te bellen?
- Hoe zorg ik ervoor dat het licht van mijn display uitgaat, dit vreet namelijk van mn accu!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jobcohen schreef op 07 juli 2004 @ 17:16:
[...]

Sorry Byte_Me, het is al opgelost. Ik probeerde de ingepakte versie te kopiëren, maar die moest ik natuurlijk nog eerst uitpakken!! 8)7 Dus nu staat de Trial-versie van ultramp3 eindelijk op mn telefoon. Werkt superhandig! Gewoon een mp3 van je computer naar je telefoon sturen en hij opent het automatisch in Ultramp3. Ideaal! Nog wel een aantal vraagjes:
- Is er een mogelijkheid om de mp3-bestanden nog kleiner te maken (nu 4MB)??
Ja, maar dit is niet echt een phone-related vraag. Je kunt een MP3-encoder programmatje downloaden (Easy CD-DA Converter werkt imo het fijnst), en daarin kun je de bitrate van de MP3's omlaag schroeven.
- Welke koptelefoon / headset kan ik het best gebruiken om muziek te luisteren en te bellen?
Tegelijk bellen en MP3's luisteren is volgens mij nogal buggy. Verder maakt het niet uit wat voor koptelefoon je pakt, de output is en blijft mono.
- Hoe zorg ik ervoor dat het licht van mijn display uitgaat, dit vreet namelijk van mn accu!
Bij de Options kun je instellen dat ie blijft spelen als je em minimized. Schakel die optie in, druk op de rode knop, en voila: Je lichtje zal vanzelf uitgaan. Je moet nu echter wel weer terugswitchen naar de MP3-speler om een nummer te skippen oid...
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.