Pixal schreef op 04 juni 2004 @ 02:33:
[...]
Dat ik wat vriendelijker mag zijn heb je gelijk in. Dat jullie niet achterlijk zijn ben ik niet met je eens, als je eens een uurtje op GoT gaat lezen kom je aardig wat achterlijke opmerkingen of tips tegen. Maar dat terzijde. Als ze hem werkelijk door een luik naar boven halen hoop ik voor ze dat het geen huis met betonnen vloeren was. Anders is dat niet alleen de minst logische manier van ophanging maar ook nog eens de meest onmogelijke. Het lijkt me redelijk moeilijk om hem zo omhoog te trekken aangezien de lenzen wel heel erg netjes zijn afgewerkt. Ik wil hier niemand de les lezen maar samen met het weggewerkte scherm lijkt het me wel verschrikkelijk logisch dat dit gewoon een verlaagd plafond is en dat er genoeg maatregelen zijn getroffen om bij de apparatuur te komen. Want die electrische tyfusschermen willen ook nog wel eens jammen.
Laten we er vanuit gaan dat het mogelijk is. Overigens kun je prima van bovenaf maatregelen treffen hoor, dat lijk me geen enkel probleem, als je de projector naar achteren kunt schuiven

.
Natuurlijk kan dat, maar als je zo'n ding koopt, laat calibreren enzovoorts weet je dat die lampen een bepaalde levensduur hebben. Dan kan het technisch wel mogelijk zijn om de hele wereld om dat ding heen te stuken maar zo'n wilde gok hoeft het niet te zijn aangezien niemand zo STOM is om dat ding compleet achter cement te verstoppen. Het lijkt er gewoon op dat jij B zegt omdat ik toevallig A zeg.
Gedeeltelijk zeg ik A omdat jij B zegt ja

. Dat kwam meer door je manier van reageren dan je logica overigens.
Maar je roept net dat je een hoop achterlijke dingen tegenkomt op GoT. Waarom zouden deze mensen dan niet technisch lomp kunnen zijn? Sommige mensen hebben gewoon geld teveel en denken daar ECHT niet aan. Je gaat er wel vanuit dat mensen weten waar ze het over hebben natuurlijk.
Natuurlijk gaan we op in een onmogelijk debiele discussie zo aangezien het echt geen flikker uitmaakt hoe ze dat ding hebben verstopt. Je kan speculeren totdat je erbij neervalt maar ik denk dat ze er wel rekening mee hebben gehouden dat er zonder te breken bij dat ding gekomen moet worden.
Laten we daar maar vanuit gaan ja. Hoewel ik de opstelling vreselijk beroerd vind, wat toch wel enigzins duidt op een beetje onkunde. De luidsprekers staan uiterst wazig. Misschien staan ze wel zo voor de foto, het blijven aparte dingen en van de zijkant zijn ze redelijk onherkenbaar (als luidspreker zijnde dan

).
Ik ben blij dat er meer mensen zijn die het nog wel weten!
Zijn we het daar volledig over eens

. Maar Jag heeft wel gelijk. Een projector is vooral bij de oudjes een dia-projector. Mag jij ze wijs gaan maken dat dat tegenwoordig ook al met bewegende beelden kan voor een schappelijk bedrag (even uitgaande van LCD-projectoren).
Hier overigens nog een PDF-je over de Emphasis, voor de geïnteresseerden.