Jaja, deel 7 alweer... En we zijn vast allemaal nog niet klaar met het uitbreiden van onze mini-bioscopen... Om af te trappen:
Links naar voorgaande topics:
Post hier foto's en specs van je home-cinema!
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 3
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 4
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 5
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6
En mijn eigen spulletjes:
De Monitor: (dell M770, 17 inch)

De Stoel: (leer
)

AV Spulletjes:

TV:

Computertje:

specs:
AMD 2400+, 80GB, 512MB RAM, ASUS4860 Ultra, Creative Audigy Platinum, Creative Inspire 5300 5.1
Harman Kardon AVR7000
Harman Kardon DVD30
Panasonic NV-J40HQ
Jubilee 37 cm tv...
Jah, tis nog in aanbouw...
Maar wat misschien ook wel leuk is:

Het licht... Volledig met afstandsbediening schakel- en dimbaar... (www.klikaanklikuit.nl) Kheb in totaal een stuk of 20 lampen (x40 watt) in mijn kamer hangen op drie kanalen...
Halogeenspotjes op mijn (zelfgebouwde
bureau), lampen aan mijn plafond, en in mijn trapgat voor de kast die ik aldaar gebouwd heb... Wederom, don't mind the mess...
De videorecorder is ondertussen vervangen door een Sharp VC-A51, en een Harman/Kardon HD750 is ook aangeschaft. Heb nog geen speakers kunnen kopen, vond een bed op het moment voor mijn gezondheid wat belangrijker...
Maar heb al een hele lijst bij elkaar gesprokkeld van speakers die ik moet gaan luisteren.
update:

Links naar voorgaande topics:
Post hier foto's en specs van je home-cinema!
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 3
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 4
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 5
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6
En mijn eigen spulletjes:
De Monitor: (dell M770, 17 inch)

De Stoel: (leer

AV Spulletjes:

TV:

Computertje:

specs:
AMD 2400+, 80GB, 512MB RAM, ASUS4860 Ultra, Creative Audigy Platinum, Creative Inspire 5300 5.1
Harman Kardon AVR7000
Harman Kardon DVD30
Panasonic NV-J40HQ
Jubilee 37 cm tv...
Jah, tis nog in aanbouw...
Maar wat misschien ook wel leuk is:

Het licht... Volledig met afstandsbediening schakel- en dimbaar... (www.klikaanklikuit.nl) Kheb in totaal een stuk of 20 lampen (x40 watt) in mijn kamer hangen op drie kanalen...

De videorecorder is ondertussen vervangen door een Sharp VC-A51, en een Harman/Kardon HD750 is ook aangeschaft. Heb nog geen speakers kunnen kopen, vond een bed op het moment voor mijn gezondheid wat belangrijker...
Maar heb al een hele lijst bij elkaar gesprokkeld van speakers die ik moet gaan luisteren.
update:

[Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 29-02-2004 12:43]